Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
DutchWalnut schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 12:30:
[...]

De Javalin is de grootste 8) vliegbare schip.
Door Spelers? Jezus wat een verantwoordelijkheid, even een malloot achter het stuur zetten en we krijgen een space titanic :P

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

weszz schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 13:35:
[...]

Door Spelers? Jezus wat een verantwoordelijkheid, even een malloot achter het stuur zetten en we krijgen een space titanic :P
Haha, ja iets van 80 man om hem draaiende te houden. *Ik wil niet weten wat het schip verbruikt*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:18
Iemand anders deze ook gespot?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vZIOq2F.jpg
The Expanse, S01E03.

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

SNAFU schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 13:38:
Iemand anders deze ook gespot?

[afbeelding]
The Expanse, S01E03.
Zuid-Afrikaans. Dus dan kan het wel kloppen dat de Rosse Buurt heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
DutchWalnut schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 13:37:
[...]

Haha, ja iets van 80 man om hem draaiende te houden. *Ik wil niet weten wat het schip verbruikt*
Stond ik nog niet eens bij stil! Ik stel voor dat we dat gewoon niet bij houden en mensen die het gebruiken een schouderklopje geven elke dag en danken voor hun inzet }:O

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
DutchWalnut schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 13:37:
[...]

Nothing but good ol' solar energy ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17:03
Geen idee, de Javelin heeft 2x een S8 powerplant :P . Vraag me af wat je daar in moet gooien :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Case_C schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 13:16:
[...]

Ik heb ze even opgeschaald in autocad, en dan meet ik de Carrack met 123 meter. De Idris met 220 meter, en de Starfarer met 83 meter.

Maar we zullen wel zien zodra het ingame is.
net even gegoogled, en de Idris is ooit begonnen als corvette met 100 meter, toen is hij 180 meter gemaakt en nu zit hij volgens de laatste berichten op 240 . en is geen corvette meer maar een frigate.

dus met 100 meter is de carrack inderdaad gewoon een corvette en zal hij waarschijnlijk niet significant groter meer worden.

http://www.citizenstarnew...-and-reclassified-frigate
Case_C schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 14:11:
Geen idee, de Javelin heeft 2x een S8 powerplant :P . Vraag me af wat je daar in moet gooien :P .
waarschijnlijk geen steenkolen :+
Case_C schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 11:10:
Oh 890 Jump is momenteel in Tech-Design? Dat is toch wel gaaf om te horen. Daarnaast is de Prowler ook in concept :P

[video]
ik hoop vooral dat de prowler niet idioot duur gaat worden. En met niet idioot duur hoop ik dat de prijs zo rond de prijs ligt van de redeemer, welke dezelfde rol vervult volgens mij

[ Voor 34% gewijzigd door Bornhald op 22-01-2016 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Bornhald schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 14:13:
[...]
ik hoop vooral dat de prowler niet idioot duur gaat worden. En met niet idioot duur hoop ik dat de prijs zo rond de prijs ligt van de redeemer, welke dezelfde rol vervult volgens mij
Hehe :P , hopen op niet idioot duur.. en dan toch een redelijk idioot duur schip noemen :p .Maar ik ben het met je eens. Moet niet zo gek worden dat je voor een dergelijk schip evenveel moet betalen als een grotere multi-crew.

Maarja dan maken ze t concept weer groter, en dan "mag" hij duurder zijn :+ .

Oh ik hoop op een Cutlass klasse schip, met wat meer functionaliteit rond de €150-200.

En nogmaals de Discord link voor slowchat en TS:
https://discord.gg/0lPyrYy0Ryj4KkvB
Gewoon even aanmelden allemaal :) werkt erg prettig!

[ Voor 9% gewijzigd door Case_C op 22-01-2016 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 14:28:
[...]

Hehe :P , hopen op niet idioot duur.. en dan toch een redelijk idioot duur schip noemen :p .Maar ik ben het met je eens. Moet niet zo gek worden dat je voor een dergelijk schip evenveel moet betalen als een grotere multi-crew.
hij is ook wat je zegt, redelijk duur maar we hebben een schip met vergelijkende capaciteit, dus dan verwacht ik dat hij daar in de buurt zit, een Endeavor vind ik dan weer idioot duur.. :D maar voor wat hij kan is het dan wel weer ok...
Maarja dan maken ze t concept weer groter, en dan "mag" hij duurder zijn :+ .

Oh ik hoop op een Cutlass klasse schip, met wat meer functionaliteit rond de €150-200.
Een 5e drake schip naast de Cutlass, Herald, Caterpillar en "Buccaneer" bedoel je...

Maar in principe heb je toch de blue die net iets meer is dan de black, en in de redesign zou er meer modulariteit bij moeten komen, dus dan zou je er al een moeten hebben met meer functionaliteit, en voor het extra geld koop je de modules.

Persoonlijk zou ik TZT een BUK voor de cutlass wel interessant vinden, maar ik vind dat ze eerst eens wat meer andere schepen mogen neerzetten voordat ze dat soort dingen gaan uitbrengen. En bijvoorbeeld eindelijk eens komen met het rework van de 300 series.

En nogmaals de Discord link voor slowchat en TS:
https://discord.gg/0lPyrYy0Ryj4KkvB
Gewoon even aanmelden allemaal :) werkt erg prettig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De Bengal Carrier is toch groter dan de Javelin? Die wordt ook vliegbaar door spelers. Het enige is dat ie niet te koop is. Je kan alleen wat derilicts vinden in de verse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:56:
De Bengal Carrier is toch groter dan de Javelin? Die wordt ook vliegbaar door spelers. Het enige is dat ie niet te koop is. Je kan alleen wat derilicts vinden in de verse.
Maar die Is niet te kopen en persistent. De idris is/was wel te koop en niet persistent.

De javelin valt in de categorie van de idris dacht ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Bornhald schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 16:02:
[...]

Maar die Is niet te kopen en persistent. De idris is/was wel te koop en niet persistent.

De javelin valt in de categorie van de idris dacht ik..
Jup, in orbit veilig te parkeren als 't goed is :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
iemand die deze setup in star citizen gaat nabouwen :)

https://i.imgur.com/NaUecfY.gifv

lijkt me net iets meer immersing dan een occulus :D

[ Voor 28% gewijzigd door Bornhald op 22-01-2016 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
Moet er niet aan denken om dan een barrelroll te doen :+

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzer90
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-09 08:21
siriouz schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 16:58:
[...]

Moet er niet aan denken om dan een barrelroll te doen :+
Terwijl je in een turret zit! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-08 08:54
Bornhald schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 16:57:
iemand die deze setup in star citizen gaat nabouwen :)

https://i.imgur.com/NaUecfY.gifv

lijkt me net iets meer immersing dan een occulus :D
Die gaat wel heel hard op en neer voor een grondvoertuig. Wel tof maar het finetunen lijkt me heel belangrijk, zeker met een game waarin je echt bijna alle kant op kan.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
2.1.1b is nu op de PTU te vinden voor de liefhebbers onder ons :) .

https://forums.robertsspa...4/2-1-1b-published-to-ptu

Nu RTV:

Saitek spullen komt volgende week meer info over (pre-orders?)
Volgende week is er weer een Subscriber RTV, met Sean Tracey :D . (mister talk a lot, maar zegt er ook een berg mee )
LOD WIP voor de Cutlass binnenkort in ATV
Caterpillar is nog under construction
Sabre really close (everyone looks at camera)
2.1.1 gaat als het goed is vanavond naar live!

HOTAS en Keyboard komen eerst online, ergens volgende week. (pre-order)
Headset en Mouse komen binnenkort online.
E3 komt de "high end" HOTAS aankondiging

1e HOTAS batch gaat signature zijn :) , Sandi noemde een getal (2000) maar dat betekend natuurlijk niets.

Merchantman en Carrack staan op gelijke hoogte qua prioriteit. Waarbij ze rond/na de release van SQ42 gereed kunnen zijn! :D
Xi'An scout is te koop in de store! Als conceptsale.. Komt niet in 2.1.1 , maar wellicht wel in 2.2 .

[ Voor 129% gewijzigd door Case_C op 22-01-2016 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzer90
Case_C schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 20:02:
Xi'An scout is te koop in de store! Als conceptsale.. Komt niet in 2.1.1 , maar wellicht wel in 2.2 .
Hebben ze iets gezegd over hoelang die te koop is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Metzer90 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 20:49:
[...]
Hebben ze iets gezegd over hoelang die te koop is?
Geen idee, waarschijnlijk een week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11:23

JanAd

Wind’s howling

Staat nog niet bij de upgrades precies... Ik zou m'n Gladius evt wel willen omsmelten.
Ik heb de Khartu gehad, maar weer gesmolten voor de Aquila :p

https://robertsspaceindus...ge/ships/khartu/Khartu-Al

edit: het kan... 66€. :/

en ik wou eigenlijk Homeword, Desert of Kharak kopen vanavond :?

[ Voor 19% gewijzigd door JanAd op 22-01-2016 20:55 ]

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Metzer90
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YA7KPF5.png

:'( Waaaaaarom RSI

[ Voor 4% gewijzigd door Metzer90 op 22-01-2016 20:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

JanAd schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 20:51:
Staat nog niet bij de upgrades precies... Ik zou m'n Gladius evt wel willen omsmelten.

My personal transportship :*) (wel met LTI, ofc)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaymondG
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:50
zooo, na een tussen stapje naar de Hornet F7c gedaan te hebben... Nu dus toch de Freelancer in de Bay gezet.

Van de week toch ook maar eens een joystick halen... Al sinds de Commodore 64 geen in mijn handen gehad dus dat zal lachen worden.

Iemand suggestie voor een goede (niet te dure) joystick om te proberen. Na de zomer (festival periode) is er weer genoeg cashflow om een duurdere te halen.

zit zelf te denken aan een Hotas X of een thustmaster T16000.M

[ Voor 6% gewijzigd door RaymondG op 22-01-2016 21:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Je kan hier eens kijken als je al op het GOT forum zit:
https://gotinc.nl/forum/index.php?topic=55.0

Ik vind de Trustmaster T16000 een goeie instapper. Maar die mist wel een goede Throttle.
pricewatch: Thrustmaster T.16000M Zwart
Moest ik rechtshandig zijn ipv links, dan had ik de Saitek X52 Pro genomen... Maar die is duurder.
pricewatch: Saitek X52 Pro Flight Control System Zwart

edit: oeps, ging ff iets fout

[ Voor 10% gewijzigd door JanAd op 22-01-2016 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaymondG
JanAd schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 21:14:
Je kan hier eens kijken als je al op het GOT forum zit:
https://gotinc.nl/forum/index.php?topic=55.0

Ik vind de Trustmaster T16000 een goeie instapper. Maar die mist wel een goede Throttle.
pricewatch: Thrustmaster T.16000M Zwart ik rechtshandig zijn ipv links, dan had ik de Saitek X52 Pro genomen... Maar die is duurder.
pricewatch: Saitek X52 Pro Flight Control System Zwart
Thx daar had ik ook al even zitten neuzen. Maar om nu gelijk een duurdere te gaan halen zie ik nog niet zitten. Eerst maar eens proberen dacht ik . Merk dat ik met muis en toetsenbord niet zo heel goed kan vliegen. Denk met de grotere schepen het alleen maar lastiger wordt.

Eens even op joeptoep neuzen ook maar... kijken of ik daar wat tips kan vinden ook

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Dat dacht ik ook. Ik heb de X52pro gewoon besteld bij Coolblue (30 dagen bedenktijd) en mij na een week bedacht en het ding terug gestuurd. Nu ik vond de x52 geweldig en prachtig. Maar met rechts vliegen ging gewoon niet voor mij.
Nu heb ik de T16K in combo met het toetsenbord. Dat gaat prima, alleen is de throttle niet handig dan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Metzer90
Ik heb heel erg naar de scout uitgekeken.
The Khartu is the light attack craft of the Xi’An military. Contrary to Human ship design, the Khartu doesn’t have a traditional main thruster, instead featuring an array of maneuvering thrusters on articulated rigs. This design allows for incredible agility, making them the bane of UEE pilots, who bestowed the nickname ‘Quark’ because when all of the thrusters are firing, the ship looks like a spark flying through space. The Xi’an Aopoa corporation also manufactures an export model, the Khartu-al, for sale to human civilians as a dedicated scout/explorer. The export model features the same Xi’an maneuvering rig, but control surfaces modified for human use and a more limited armamen
Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/koqbfjwegsdp1r/source/Scout_wip_04.png
Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/j4rarpcf14vz2r/source/Scout_wip_02.png
Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/zzycyqkpn9vu8r/store_slideshow_large/Image_landed.jpg

Voor meer plaatjes info klik hier

[ Voor 4% gewijzigd door Metzer90 op 23-01-2016 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Metzer90 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 21:36:
Ik heb heel erg naar de scout uitgekeken.

[...]

[afbeelding]
[afbeelding]

Voor meer plaatjes info klik hier
Ahhh... crap, ik vind die ook prachtig... :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr.Zebra
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-12-2021
RaymondG schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 21:21:
[...]

Thx daar had ik ook al even zitten neuzen. Maar om nu gelijk een duurdere te gaan halen zie ik nog niet zitten. Eerst maar eens proberen dacht ik . Merk dat ik met muis en toetsenbord niet zo heel goed kan vliegen. Denk met de grotere schepen het alleen maar lastiger wordt.

Eens even op joeptoep neuzen ook maar... kijken of ik daar wat tips kan vinden ook
Als je nog niet precies weet wat je wil, dan is het imho het beste om een T16000 te halen. Die heeft erg veel knopjes (16 knoppen + een 8 punts hat switch), is niet duur en heeft een throttle (is een klein schuifje op de basis van de joystick).

Als je graag een goedkope joystick set wil hebben met een handgreep throttle, dan is de Hotas X een goeie instapper, hij heeft evenveel knoppen, maar persoonlijk vind ik stick wat minder accuraat en wat stugger dan de T16000.
ahk.... dat is wel een geinig dingetje :) maar ik heb ook al een Sabre en een Avenger en nog wat andere scheepjes.... en ik moet natuurlijk ook nog wat overhouden om in-game te verdienen O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

https://robertsspaceindus...tizen-Alpha-211-Available

2.1.1 is naar de Live gegaan.
Alpha Patch 2.1.1 has been released to live, and is now available for players! This patch is primarily performance and crash fixes for Crusader and Arena Commander, as well as some ship balance changes.

Your launcher should should show “2.1.1-313699” as the client version. It is strongly recommended that players delete their USER folder for the Public client after patching, particularly if you start encountering any odd character graphical issues or crash on loading. The USER folder can be found (in default installations) at C:\Program Files\Cloud Imperium Games\StarCitizen\Public.

Please review our list of 2.1.1 Known Issues, and take full advantage of our Issue Council area of the Community site to report any bugs you encounter, as well as contribute to other players submissions.

Some important call-outs:
We are aware that ArcCorp is still suffering from some texture problems and level of detail popping.
There is a severe audio distortion bug occurring during long play sessions that we are investigating.
Destroying the turret of a ship can sometimes break it in such a way that it cannot be targeted by other ships.
The Vanguard can sometimes spawn in with one or more of it’s lasers floating inside of the ship.

Contents:

Arena Commander
Balance/Tweaks
Fixes
Persistent Universe
Fixes
Arena Commander Module:

Balance/Tweaks:

Components

Improved the overheat rate of the Revenant Gatling gun, so that it will go longer before overheating.

Ships
Slightly reduced the overall maneuverability of the Vanguard Warden.
It should take longer to rotate in all directions.
Slightly reduced the oversteer/slide.
The Vanduul Glaive now has cruise speed of 1080.
The Vanduul Scythe now has a cruise speed of 995.
The Vanduul Glaive has received a significant increase to ship health.
Fixes:

Gameplay

Fixed an issue where enemy Vanduul AI ships would spin out of control when killed and only despawn on hitting the simulation boundary.
Fixed an issue where damaging or destroying a Vanguard Warden was not awarding points in Arena Commander.

Ships
Fixed the position of the radar globe in the Vanguard Warden ship HUD.
We are temporarily changing the Vanguard to use one shield at 6x current strength, to closer mimic its final function.
This is temporary as the tech for the six-shield set up the Vanguard will have in its final iteration is not yet implemented in 2.1.
Fixed an issue with the Cutlass Black and Retaliator turrets, where the weapons were misaligned and not correctly attached to the turret mounts.
Fixed an issue where Vanguard Pilots would find their character eyes visible in the middle of their screen, after respawning in Arena Commander games. User Interface
Fixed an issue where the central MFD information was offset from the ship HUD on the Vanguard Warden’s screen.
Persistent Universe:

Fixes:

Gameplay

Fixed a bug that caused all doors in ArcCorp and Million Mile High club to break.

Environment
Removed an errant Devastator-12 Energy Shotgun that would spawn inside of one of rare wrecks in the Yela Asteroid Field.
This was removed because it would cause a client crash. If any player finds this still in-game on this new build, please report it to Issue Council ASAP. Thank you!

Technical
Fixed a number of server and client crashes.
Made several FPS performance improvements to the Constellation Andromeda while in Crusader.

[ Voor 93% gewijzigd door JanAd op 22-01-2016 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Zebra
  • Laatst online: 23-12-2021
jup, dat heb ik op de harde manier uitgevonden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Toch weer een update van 8.4 gb.. tja wat doe je eraan..

Gewoon weer helemaal downloaden :P .

[ Voor 28% gewijzigd door Case_C op 22-01-2016 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz

Is die nou de upgrade waard vanaf een avanger stalker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzer90
weszz schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 23:17:
[...]

Is die nou de upgrade waard vanaf een avanger stalker?
Die vraag is zo persoonlijk. Als de Avanger Stalker je main schip is, nee, dan is het naar alle waarschijnlijkheid het niet waard. Maar als mooi hebbedingetje in de hangar, zeker weten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C

Ehhh, koop dan Homeworld, Desert of Kharak....

CIG heeft echt niet die centen nodig van een impuls-aankoop. Daarnaast schijnt HDoK erg gaaf te zijn. :)

Metzer90 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 23:21:
[...]

Die vraag is zo persoonlijk. Als de Avanger Stalker je main schip is, nee, dan is het naar alle waarschijnlijkheid het niet waard. Maar als mooi hebbedingetje in de hangar, zeker weten!
Perfecte formulering van de Scout :) , een mooi hebbedingetje :P .

Oh en in RtV is aangegeven dat het gewoon een 2 seater is gebleven.

[ Voor 27% gewijzigd door Case_C op 22-01-2016 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzer90
Case_C schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 23:25:
[...]
CIG heeft echt niet die centen nodig van een impuls-aankoop.
Heeeeeyy :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
Eeeeehh hehehe :P , ik zeg niet dat het een slecht idee is.. Maar als je moet kiezen tussen 60 euro voor een schip-upgrade voor een studio die al 106 miljoen aan ontwikkelgeld binnen heeft of 45 euro voor een nieuw spel wat heel gaaf gemaakt is door een studio die passie heeft voor de Homeworld universe... dan is dat een keuze waar je meer moet afwegen.

Vooruit het beste antwoord is natuurlijk, "Why not both?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Case_C schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 23:34:
[...]

Eeeeehh hehehe :P , ik zeg niet dat het een slecht idee is.. Maar als je moet kiezen tussen 60 euro voor een schip-upgrade voor een studio die al 106 miljoen aan ontwikkelgeld binnen heeft of 45 euro voor een nieuw spel wat heel gaaf gemaakt is door een studio die passie heeft voor de Homeworld universe... dan is dat een keuze waar je meer moet afwegen.

Vooruit het beste antwoord is natuurlijk, "Why not both?"
Ja, de nieuwe Homeworld ziet er idd serieus goed uit :p Hopelijk is een echte Homeworld 3 de volgende stap als dit spel voldoende succes heeft.
Ik had een oude topic ff een push gegeven daarvoor:
[PC]Homeworld (2) Remastered & Classic

De Gladius loopt niet weg, de Khartu komt wel terug in de Sales.

edit: Het is Homeworld DoK geworden ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bornhald
rtv transcript highlights
  • 2.1.1b is on PTU as a Live candidate, if good it will pushed to Live later on today it features some additional performance improvements.
  • Xi’an Scout is back on sale in celebration for X-Files starting again this weekend
  • Summit is going on in LA currently to sync the teams for 2016 plans
  • Saitek Peripherals are almost done. Next week they look to open pre orders for the Low end joystick and keyboard, First run will be limited to 2000 which are signed by Chris Roberts and will be available only on RSI. After it will be available sometime later on 3rd party sites and Saitek themselves
  • Collectors box is in final sampling and should release in the summer
  • CIG are planning to be a Dragoncon this year as well as making the booth larger at Gamescom. They do not know the date of CitizenCon yet due to that being dependant on the venue
  • Next week is subscriber RtV on Wednesday with Sean Tracey
  • Cutlass will have a segment on AtV soon showing the progress on the rework so far
  • Hull series is not being worked on at this time as the same with the BMM and 890 Jump
  • Matt Sherman is working on a tech design for the 890 Jump, but it’s not modeling, rather bringing component layouts up to their new standard
  • Caterpillar has had a good amount of work done to it, Xi’an Scout is in final Greybox, Reliant is getting a final material pass, and the Sabre is very close
  • No tours of CIG LA until march
  • No price estimates on the Prowler or New corvette yet
  • Starfarer is NOT in the patch today
  • No word on Lobby system yet, but they are working very hard on it
  • They’re still figuring out how to get owners of the Gemini a hangar Starfarer as the loaner system does not give the ability to see loaners in hangar.
  • After the SQ42 ships the BMM and carrack will become a top priority
  • Vanguard will feature proper shield health in the upcoming 2.1.1b patch later today
  • Insurance will be based off ingame time, not real time, a 6 month insurance is real life time E.g. January-June, but only runs as you play, not when you first buy the insurance so that if you wish to stop and come back later, nothing will have changed in regards to insurance time.
  • They have plans to eventually implement a system to be able to queue into instances that are full which have your friends inside.

[ Voor 4% gewijzigd door Bornhald op 23-01-2016 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
Die laatste 2 punten _/-\o_

[ Voor 57% gewijzigd door weszz op 23-01-2016 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
Kan niet wachten om easy met got inc members online te gamen ! Lobby is dan zeker makkelijk

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
Njay schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 11:29:
Kan niet wachten om easy met got inc members online te gamen ! Lobby is dan zeker makkelijk
Dat is gisteren met RtV ook 3x langsgekomen ofzo... ze weten dat het momenteel bout is, en kunnen niet wachten tot het ook daadwerkelijk word aangepakt. Maar blijkbaar zijn de resources er nog niet voor beschikbaar..

Party's/Groups hebben schijnbaar hogere prio.

Als dat eenmaal werkt, en je via een lobby in een server kan komen met 16 org leden word het gelijk een stuk leuker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
Case_C schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 11:33:
[...]

Dat is gisteren met RtV ook 3x langsgekomen ofzo... ze weten dat het momenteel bout is, en kunnen niet wachten tot het ook daadwerkelijk word aangepakt. Maar blijkbaar zijn de resources er nog niet voor beschikbaar..

Party's/Groups hebben schijnbaar hogere prio.

Als dat eenmaal werkt, en je via een lobby in een server kan komen met 16 org leden word het gelijk een stuk leuker.
Ja echt wel kijk er na uit... leuke team battles bij point yella daarna een fps shoot out @ sec station :9~ _/-\o_

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzer90
Nu al een paar keer met een maatje proberen te spelen, een half uur bezig zijn om in dezelfde instance te komen is vervelend. Leuke is wel dat randoms meestal ook gezellig en vriendelijk zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OTlNGYb.jpg

Blijft leuk om eens wat van het uitzicht te genieten :p

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Bij de 300 series schepen staat er in de Ship Matrix op de website "Update Pass Scheduled". Betekent dit dat deze schepen nog worden herzien en updates krijgen? Ik begrijp wel dat alle schepen in zekere zin worden geüpdate en bijgewerkt tot het spel daadwerkelijk uit is (en zelfs daarna nog wellicht), maar zoals de Freelancer en Constellation recentelijk een grote update hebben gehad, kunnen we die binnenkort ook voor deze schepen verwachten? Ben er wel benieuwd naar, heb namelijk een 350R en wil die misschien wel upgraden naar iets anders.. maar misschien maar even wachten op die potentiële update.

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
WickedWizard schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 14:48:
Bij de 300 series schepen staat er in de Ship Matrix op de website "Update Pass Scheduled". Betekent dit dat deze schepen nog worden herzien en updates krijgen? Ik begrijp wel dat alle schepen in zekere zin worden geüpdate en bijgewerkt tot het spel daadwerkelijk uit is (en zelfs daarna nog wellicht), maar zoals de Freelancer en Constellation recentelijk een grote update hebben gehad, kunnen we die binnenkort ook voor deze schepen verwachten? Ben er wel benieuwd naar, heb namelijk een 350R en wil die misschien wel upgraden naar iets anders.. maar misschien maar even wachten op die potentiële update.
Ja, er staat nog een redesign in de planning voor de 300 series. Duurt wel een behoorlijke tijd :+

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Jorrie schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 14:50:
[...]

Ja, er staat nog een redesign in de planning voor de 300 series. Duurt wel een behoorlijke tijd :+
Thanks! inderdaad nemen ze daar wel hun tijd voor. Het waren toch een van de eerste beschikbare schepen geloof ik. Blijkbaar niet high prio. :) Is niet erg, kan ik rustig de update afwachten en erover nadenken.

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
WickedWizard schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 14:53:
[...]

Thanks! inderdaad nemen ze daar wel hun tijd voor. Het waren toch een van de eerste beschikbare schepen geloof ik. Blijkbaar niet high prio. :) Is niet erg, kan ik rustig de update afwachten en erover nadenken.
Schip heeft wel eens een redesign gehad maar dat was meer cosmetisch.

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzer90
Jorrie schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 13:32:
[afbeelding]

Blijft leuk om eens wat van het uitzicht te genieten :p
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7ebrA2a.jpg

Inderdaad heerlijk lekker ontspannen en genieten van de wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-09 17:49
WickedWizard schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 14:53:
Ja, ik wacht ook al lang op de rework van de Origin 300 series. Heb een 315P en ben ERG benieuwd hoe dat schip zal zijn na de rework. Gelukkig heb ik ook een Freelancer en met de rework daarvan ben ik best in mijn nopjes. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzer90
Er is een update voor ANNA's voice profiel is beschikbaar. klik hier voor een link naar 't RSI forum draadje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:59
Metzer90 schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 20:04:
[...]

[afbeelding]

Inderdaad heerlijk lekker ontspannen en genieten van de wereld.
Zulke grote asteroids ben ik nog niet tegen gekomen bij yela

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzer90
DoubleYouPee schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 23:07:
[...]

Zulke grote asteroids ben ik nog niet tegen gekomen bij yela
Is een compleet ander gebied :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mlvEQm4.jpg

Is een onderdeel van een submissie die je krijgt bij het activeren van de relays. Tot nu toe twee verschillende gehad, eentje was een vanduul hinderlaag, en dit was een recovery mission.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:59
Oh, heb bij 2.0 aantal comm's gedaan.. maar nooit verder gekomen door problemen.
Kan je daar ook heen zonder die missie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzer90
Nee, niet direct. Maar duurt totaal zo'n vijf minuten om te komen.

ingame, druk op f9, start de missie voor de relays.
Je krijgt een nieuwe journal entry na de eerste relay. Selecteer die en ga naar de nieuwe marker.
Bij de nieuwe marker krijg je de quest voor de nieuwe zone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swychblade
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-12-2023
MrOizo2005 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 20:05:
[...]

Wou het net vragen, waar kan ik de "random" link vinden? :)

Heeft de GoT groep nog wel plaats voor beginners?
Oizo! Een goede tank kunnen we altijd gebruiken :D Proqs en ik (Savanno) zijn ondertussen al die-hard backers. Maak je dus maar niet druk om schepen, die hebben we zat. Welcome aboard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
Metzer90 schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 23:59:
Nee, niet direct. Maar duurt totaal zo'n vijf minuten om te komen.

ingame, druk op f9, start de missie voor de relays.
Je krijgt een nieuwe journal entry na de eerste relay. Selecteer die en ga naar de nieuwe marker.
Bij de nieuwe marker krijg je de quest voor de nieuwe zone.
Ik kan klikken wat ik wil wanneer ik in het menu zit van f9 maar zie nergens dat ik eem Quest kan selecteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/q3R0krX.jpg
Nou 32gb gaat dan toch niet geheel overbodig zijn. :+

Schijnt op sommige plekken ingame memory leaks te zitten.

[ Voor 24% gewijzigd door Case_C op 24-01-2016 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
.exe is 28GB groot? :+ en dat de game verre van optimaal is dat wist ik al. Nog geen 1 keer kunnen afsluiten zonder dat die een foutmelding gaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzer90
weszz schreef op zondag 24 januari 2016 @ 01:31:
[...]

Ik kan klikken wat ik wil wanneer ik in het menu zit van f9 maar zie nergens dat ik eem Quest kan selecteren?
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=I_12h_0ZS7w]
Zodra je één relay gedaan hebt krijg een nieuwe quest die je daar kunt vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-09 18:42
Swychblade schreef op zondag 24 januari 2016 @ 01:00:
[...]

Oizo! Een goede tank kunnen we altijd gebruiken :D Proqs en ik (Savanno) zijn ondertussen al die-hard backers. Maak je dus maar niet druk om schepen, die hebben we zat. Welcome aboard!
Leuk man om veel oudere bekenden weer terug te vinden :) leuk je gister ff gesproken te hebben !

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 31-01-2022
MrOizo2005 schreef op zondag 24 januari 2016 @ 12:53:
[...]

Leuk man om veel oudere bekenden weer terug te vinden :) leuk je gister ff gesproken te hebben !
Oizo! Awesome! Het wordt nog wat met al die ervaren gamers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-09 18:42
Proqs schreef op zondag 24 januari 2016 @ 12:59:
[...]

Oizo! Awesome! Het wordt nog wat met al die ervaren gamers ;)
Haha zeker ! leuk om zo de oude groep weer terug te vinden.. is echt al heel wat jaartjes geleden.. Alles goed verder? :) gaan binnenkort wel eens even een co-op wave doen ofzo:)

Heb je meteen even toegevoegd in-game.

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
weszz schreef op zondag 24 januari 2016 @ 09:39:
.exe is 28GB groot? :+ en dat de game verre van optimaal is dat wist ik al. Nog geen 1 keer kunnen afsluiten zonder dat die een foutmelding gaf
Bekend probleem, mocht je dan toch écht willen afsluiten zonder foutmelding te krijgen, moet je eerst exit naar menu doen en vanaf daar verder afsluiten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Iemand anders die van de GOT Inc website een blanco mailtje kreeg? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Jup :+

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzer90
second that

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 18:16

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

siriouz schreef op zondag 24 januari 2016 @ 22:50:
Iets met massa mail enzo :P. We werken er aan :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaymondG
Euh... hoe te omschrijven.. Wauw....

Vanavond zo'n leuke avond gehad. Waren met 8 man in een server 3 schepen allen met bemanning, 2 x vanguard en mijn freelancer. Op pad geweest om de qst's te doen zoals de arrays en bijkomende.... Dit was een heerlijk avondje samenwerken...

Door dit soort avonden weet ik zeker dat het dadelijk alleen maar leuker kan worden... Super tof en weer een hoop geleerd... (zoals controleren of je niet in cruise zit als je wilt gaan landen looool)

Volgende keer wil ik toch eens de swarm proberen... Weet niet of dat leuk is met de freelancer, maar met de kanonnen niet veel hits nodig om de piraten plat te krijgen... En de rockets werken ook.. al wel met wat vertraging nog...

Maar eens aan het volgende project gaan werken wat een schip betreft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier gewoon mailtje van GoT met inhoud..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

siriouz schreef op zondag 24 januari 2016 @ 22:50:
idem hier :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mail staat nu ook op het forum. Weet niet waarom sommigen wel en anderen het niet hebben het gekregen. Laten we de discussie erover maar daar houden. :p

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 09:27
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nIkI3vF.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
zit net de transcript van RTV nog een keer te lezen, en ik hoop nu echt dat SQ42 volgende week ofzo uit komt...
After the SQ42 ships the BMM and carrack will become a top priority
go team Carrack

dit vond ik trouwens ook nog wel leuk,
Caterpillar has had a good amount of work done to it, Xi’an Scout is in final Greybox, Reliant is getting a final material pass, and the Sabre is very close
hoop dat we snel wat van de caterpillar mogen zien. en blijkbaar mogen we de reliant snel in de hangar zien (?) en de sabre flight ready (ben best benieuwd hoe die het gaat doen met z'n 4x S3 guns :D )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dusty322
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 08-09 18:02
RaymondG schreef op maandag 25 januari 2016 @ 00:37:

Volgende keer wil ik toch eens de swarm proberen... Weet niet of dat leuk is met de freelancer, maar met de kanonnen niet veel hits nodig om de piraten plat te krijgen... En de rockets werken ook.. al wel met wat vertraging nog...
Geen idee wat de Freelancer aan klappen kan hebben in de Swarm. De Gladiator kan op dit moment in ieder geval niet veel hebben :'(

Heeft iemand hier ook het probleem dat de Holotable wapens laat verdwijnen op het moment dat je deze selecteerd op het schip? Normaal niet zo erg als je de wapens vanuit de voorraad er onder gaat hangen, zijn de pylons in ieder geval geheel leeg met wegklikken (gebruik geen gimbals) wel als je ze van schip naar schip wilt verplaatsen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
Dusty322 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:02:
[...]

Geen idee wat de Freelancer aan klappen kan hebben in de Swarm. De Gladiator kan op dit moment in ieder geval niet veel hebben :'(

Heeft iemand hier ook het probleem dat de Holotable wapens laat verdwijnen op het moment dat je deze selecteerd op het schip? Normaal niet zo erg als je de wapens vanuit de voorraad er onder gaat hangen, zijn de pylons in ieder geval geheel leeg met wegklikken (gebruik geen gimbals) wel als je ze van schip naar schip wilt verplaatsen.
Dit weekend 2x Vanduul Swarm gedaan. Met de Gladius, en die blijft gewoon heel :) .

Met de holotable had ik geen last van verdwijnende wapens. Wel vind ik de holotable momenteel slechter dan eerst :/ . Daar is echt een berg werk aan nodig, het is totaal niet makkelijk te gebruiken.. En voor grotere schepen kan je niet eens zien waar je mee bezig bent.

Overigens is de Freelancer niet te vliegen in Vanduul Swarm... in Multiplayer zag ik m niet in m'n lijst staan iig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iBasch
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:34
Ook maar eens aangemeld op het forum :D. Ik zag daar een post over voice commands, hier meer mensen die er gebruik van maken? In Elite ben ik er bekend mee (KICS3 profiel), binnenkort maar eens kijken ik ANNA net zo makkelijk ingesteld krijg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dusty322
iBasch schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:07:
Ook maar eens aangemeld op het forum :D. Ik zag daar een post over voice commands, hier meer mensen die er gebruik van maken? In Elite ben ik er bekend mee (KICS3 profiel), binnenkort maar eens kijken ik ANNA net zo makkelijk ingesteld krijg. :)
Gebruik zelf al een tijdje ANNA, moest wel de Beta binnenhalen, Windows van Nederlands naar Engels zetten en als Administrator starten. Vergeet niet om de spraakherkenning een aantal keren te draaien al geeft het wel hele hilarische zinnen als het niet gedaan is.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-08 08:54
Bornhald schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:01:
zit net de transcript van RTV nog een keer te lezen, en ik hoop nu echt dat SQ42 volgende week ofzo uit komt...

[...]

go team Carrack

dit vond ik trouwens ook nog wel leuk,

[...]

hoop dat we snel wat van de caterpillar mogen zien. en blijkbaar mogen we de reliant snel in de hangar zien (?) en de sabre flight ready (ben best benieuwd hoe die het gaat doen met z'n 4x S3 guns :D )
Ik zat er gisteren nog mee te klooien in de holotable maar ik dacht dat ik daar 2xS3 en 2xS2 zag. Niet dat dat veel zegt want tijdens de PTU 2.1 kon ik er gewoon 2xS4 op smijten. Ik zou graag zien dat ze bij CIG iets minder slordig worden in de configuratie van schepen. Dat systeem zou toch al verbeterd moeten zijn voor developers of waren ze daar nog mee bezig? (zoveel dingen de afgelopen 2 maanden, is niet bij te houden)

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Tylocke schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:18:
[...]

Ik zat er gisteren nog mee te klooien in de holotable maar ik dacht dat ik daar 2xS3 en 2xS2 zag. Niet dat dat veel zegt want tijdens de PTU 2.1 kon ik er gewoon 2xS4 op smijten. Ik zou graag zien dat ze bij CIG iets minder slordig worden in de configuratie van schepen. Dat systeem zou toch al verbeterd moeten zijn voor developers of waren ze daar nog mee bezig? (zoveel dingen de afgelopen 2 maanden, is niet bij te houden)
4x S3 zou ook behoorlijk overdreven zijn. Maar zowieso elk schip wat voor het eerst te vliegen is gaat OP zijn, waarna het een nerf krijgt.

Die was met de Super Hornet tegenover de Hornet.
Gladiator tov. de S-Hornet,
Gladius
Vanguard
Freelancer enz.

Kan daarom dan ook niet wachten tot de Carrack ingame komt! :D :*)
Heel dat schip volhangen met armor-plating :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzer90
Case_C schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:06:
[...]

Dit weekend 2x Vanduul Swarm gedaan. Met de Gladius, en die blijft gewoon heel :) .
Ik hoor heel veel mensen klagen over de Gladius, hij blijkt nogal buggy te zijn. Wat is jouw indruk van het schip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Metzer90 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:23:
[...]
Ik hoor heel veel mensen klagen over de Gladius, hij blijkt nogal buggy te zijn. Wat is jouw indruk van het schip?
Hij ontploft af en toe ja :P .

Oh en in een drone-sim match zat m'n character "los" in de cockpit :P . Dus armen en benen die overal heen vlogen.

Qua vliegen en stats is hij wel prima in orde, de bugs zijn vooral randzaken. Overigens is het jammer dat de missile racks niet meer te vervangen zijn voor guns :-(

Woei, beefy lookin' :9 .Kun je nagaan hoe de Gemini eruit ziet nu.

Zulke schepen, en het feit dat heel het interieur te bereiken is in first person verkopen die game gewoon :) . Dat is gewoon nog nooit vertoond met zo'n kwaliteit!

[ Voor 30% gewijzigd door Case_C op 25-01-2016 11:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

holy..

Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/m92gvsbvgvuuwr/source/Exterior_exterior_wip_01.jpg
Case_C schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:26:
[
Woei, beefy lookin' :9 .Kun je nagaan hoe de Gemini eruit ziet nu.
Kan me het nu wel voorstellen inderdaad. Damn! :D :D

[ Voor 49% gewijzigd door DutchWalnut op 25-01-2016 11:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dusty322
In het groen met een grote 2 erop graag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortexmerc
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-09 13:26
Ik zit op de redeemer te wachten, mijn multi role gunship. Ging eerst na de vanguard komen maar blijkt nu uitgesteld te zijn volgens een dev comment vorige week :(

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UnSRfBK.jpg?1

[ Voor 14% gewijzigd door Vortexmerc op 25-01-2016 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBasch
Dusty322 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:17:
[...]

Gebruik zelf al een tijdje ANNA, moest wel de Beta binnenhalen, Windows van Nederlands naar Engels zetten en als Administrator starten. Vergeet niet om de spraakherkenning een aantal keren te draaien al geeft het wel hele hilarische zinnen als het niet gedaan is.

Succes!
Thanks! Windows staat bij mij altijd op Engels en spraakherkenning / VoiceAttack heb ik al voor Elite gebruikt, werkt perfect (behalve 'chaff', die wordt als 'Jeff' herkent en werkt alleen met volledig 'launch chaff'... kan ik dat corrigeren?). Maar zal vast goed komen. ;)

Hoe ik het in de praktijk ga gebruiken, ga ik vanzelf achter komen. In combat dingen als next target, launch flare/chaff, missile lock/launch missile lijken mij wel handig, en als ik het een beetje door krijg misschien ook shield management. Bij vliegen snelheid aanpassen en bij landen natuurlijk request landing / landing gear. :o

Wat je allemaal met ANNA kunt ziet er in ieder geval erg gaaf uit, ben benieuwd! Kan niet wachten tot ik weer thuis ben... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Hoi,

Ik heb Arena Commander 0.9 kort gespeeld en was daar eigenlijk niet zo van onder de indruk: de hangar en vliegen in space met NPC's (Vanduul) begon na een kwartier te vervelen.

er was te weinig te doen;
ik miste een tutorial (die was er toen nog niet);
ik moest zelf met keybindings gaan rommelen om de joystick aan de gang te krijgen (wat er voor mij bij hoort om het oude Wing Commander / Star Lancer gevoel terug te krijgen);
ik kreeg met geen mogelijkheid kills: behalve joystick met linker hand & muis in rechter hand voor vrije aim,

In hoeverre is het nu makkelijker geworden en zijn er flinke vorderingen... of kan ik beter nog maar een paar patches wachten en me een enorme update besparen ?
Misschien kan ik de vraag anders stellen: is het spel ietsje begeleidend/makkelijker geworden & is er al voldoende te doen, of is het nog steeds "een beetje rondvliegen" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Metzer90 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:23:
[...]

af en toe lijkt je character niet vast te zitetn, maar voor de rest vind ik hem lekker vliegen (gebruik hem uitsluitend bij Vanduul swarm)
Maar met de standaard loadout is hij best zwak en daarnaast kan je dingen als shields nog niet aanpassen. Het is vooral een agile schip.
iBasch schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:43:
[...]

Thanks! Windows staat bij mij altijd op Engels en spraakherkenning / VoiceAttack heb ik al voor Elite gebruikt, werkt perfect (behalve 'chaff', die wordt als 'Jeff' herkent en werkt alleen met volledig 'launch chaff'... kan ik dat corrigeren?). Maar zal vast goed komen. ;)
gaat beter naar mate je de voice vaker trained. Als je het regelmatig doet dan gaat het steeds beter. Maar windows moet je accent leren herkennen
Hoe ik het in de praktijk ga gebruiken, ga ik vanzelf achter komen. In combat dingen als next target, launch flare/chaff, missile lock/launch missile lijken mij wel handig, en als ik het een beetje door krijg misschien ook shield management. Bij vliegen snelheid aanpassen en bij landen natuurlijk request landing / landing gear. :o

Wat je allemaal met ANNA kunt ziet er in ieder geval erg gaaf uit, ben benieuwd! Kan niet wachten tot ik weer thuis ben... :9~
behalve dat het een beetje tijdrovend is, kan je prefect aanpassen zoals jij het zelf wilt. Ik heb een tijdje een eigen script gehad wat constant luisterde. Als je een zin begon met "ship" dan ging hij luisteren naar commando's (dus ship ipv anna) en vervolgens het commando geven wat je wil. Was best handig gezien ik eigenlijk altijd met open mic speel. Dus dan kan je gewoon praten.
DutchWalnut schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:28:
holy..

[afbeelding]

[...]

Kan me het nu wel voorstellen inderdaad. Damn! :D :D
Ziet er iets stoerder uit dan de standaard.. kan niet wachten tot hij in mn hangar staat
Case_C schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:22:
[...]

4x S3 zou ook behoorlijk overdreven zijn. Maar zowieso elk schip wat voor het eerst te vliegen is gaat OP zijn, waarna het een nerf krijgt.

Die was met de Super Hornet tegenover de Hornet.
Gladiator tov. de S-Hornet,
Gladius
Vanguard
Freelancer enz.

Kan daarom dan ook niet wachten tot de Carrack ingame komt! :D :*)
Heel dat schip volhangen met armor-plating :P .
heb alleen even snel gekeken naar de loadout en zag een S3 staan, nam aan dat het 4x S3 was op basis van uiterlijk kan ook rustig 2xS3 en 2xS2 zijn.. :)
Case_C schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:06:
[...]

Met de holotable had ik geen last van verdwijnende wapens. Wel vind ik de holotable momenteel slechter dan eerst :/ . Daar is echt een berg werk aan nodig, het is totaal niet makkelijk te gebruiken..
holotable is ruk in de R&Y hangar, door glare van achter het scherm kan je amper iets zien!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bornhald
StarWolfer schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:58:
Hoi,

Ik heb Arena Commander 0.9 kort gespeeld en was daar eigenlijk niet zo van onder de indruk: de hangar en vliegen in space met NPC's (Vanduul) begon na een kwartier te vervelen.
AC is weinig veranderd ten opzichte van 0.9. Behalve dat er meer schepen zitten en dat het nu stabiel draait (bij mij)
tutorial is er nu, maar schijnt kapot te zijn, heb hem recentelijk niet geprobeerd
ik moest zelf met keybindings gaan rommelen om de joystick aan de gang te krijgen (wat er voor mij bij hoort om het oude Wing Commander / Star Lancer gevoel terug te krijgen);
volgens mij moet je het met de meeste joysticks nog steeds zelf doen.
ik kreeg met geen mogelijkheid kills: behalve joystick met linker hand & muis in rechter hand voor vrije aim,
Ik ben persoonlijk helemaal van HOTAS af gestapt en vlieg lekker met M&KB en vind dat prima. Maar laatste keer dat ik wel met HOTAS vloog was het wel verbeterd ten opzichte van daarvoor.
In hoeverre is het nu makkelijker geworden en zijn er flinke vorderingen... of kan ik beter nog maar een paar patches wachten en me een enorme update besparen ?
Misschien kan ik de vraag anders stellen: is het spel ietsje begeleidend/makkelijker geworden & is er al voldoende te doen, of is het nog steeds "een beetje rondvliegen" ?
De grote toevoeging nu is Crusader. Dit is de eerste stap voor het multiplayer stuk. hier kan je verschillende missies vliegen op een server waar 15 andere mensen ook kunnen zitten. Ook kan je nu samen in multi crew schepen zitten. Dit wordt komende tijd steeds meer uitgebreid totdat we een volwaardige PU hebben met persistancy.

Ik zou wel even kijken wat het nu allemaal te bieden heeft. Daarnaast zijn er aanzienlijk meer schepen bij gekomen ten opzichte van 0.9, is de stabiliteit toegenomen, en wordt er steeds meer content toegevoegd. De patches zijn m.i. wel de moeite tegenwoordig en ik merk dat ik ook steeds vaker wat rondvlieg. Hoewel voor mij het meestal nog steeds in AC is :)

Wel is het zo dat Crusader aanzienlijk meer van je systeem vraagt dan dat AC doet. Dus hou rekening met mindere performance als je niet een redelijk nieuw systeem hebt. Daarnaast was in 2.1 ook de FPS aan serverside gecapped op iets van 40 FPS. ik moet zeggen dat ik niet weet hoe dat momenteel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
StarWolfer schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:58:
Hoi,

Even een kort antwoord:

2.1.1 heeft al behoorlijk vooruitgang. Je kan nu een grotere map verkennen, wat wel een behoorlijke verbetering is. In 0.9 zaten volgens mij nog niet de verbeteringen voor joysticks, nu zitten er wel meer targeting modus' in.

Overigens kan je in 2.1.1 al wel een paar missies doen om een gevoel te krijgen wat de PU gaat doen. Echter is het ontbreken van een lobby-systeem voor "Crusader" een groot probleem, wat het samenspelen bemoeilijkt...

Tutorial is nog steeds kapot, dus die hoef je niet te proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fordox
  • Laatst online: 18:36

Fordox

00101010

Vortexmerc schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:34:
Ik zit op de redeemer te wachten, mijn multi role gunship. Ging eerst na de vanguard komen maar blijkt nu uitgesteld te zijn volgens een dev comment vorige week :(

[afbeelding]
Ik moest ook al huilen :(

Maar wat is de vangaurd een beest in vanduul swarm (alleen wel wat traag) :p Niet kapot te krijgen en de guns blijven altijd werken, want die zitten in de neus en niet op een vleugen die je eraf kan schieten :p

Hopelijk heeft de redeemer dat ook.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Bornhald schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:01:

2xS3 en 2x S2 (gimballed) is de stock uitvoering, je moet dus maar net nog 2x S3 hebben liggen :(

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Torrie844 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 12:57:
[...]

2xS3 en 2x S2 (gimballed) is de stock uitvoering, je moet dus maar net nog 2x S3 hebben liggen :(
Heb twee sabres dus niet echt een probleem :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Bornhald schreef op maandag 25 januari 2016 @ 13:00:
[...]

Heb twee sabres dus niet echt een probleem :D
8)7 :/

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Vijf pagina's terug staat mn persoonlijke redelijk asociale floot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzer90
iBasch schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:43:
[...]

Kleine tip die mij veel geholpen heeft.

Copy/paste van de tutorial op Gotinc over voice commmands
Heb je problemen met specifieke commando's die niet goed registeren, dan kun je computer specifiek op die woorden trainen via de 'Speech dictionary'. De speech dictionary laat je specifieke worden typen en daarna toevoegen op de manier hoe jij het uitspreekt.
1) Start 'Windows Speech recognition' (Control Panel\Ease of Access\Speech Recognition)
2) Zeg ""Open Speech dictionary";
3) Volg de stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBasch
Metzer90 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 13:50:
[...]

Kleine tip die mij veel geholpen heeft.

[...]
Bedankt, ga ik binnenkort eens proberen! 'Launch chaff' werkte verder prima, maar in het heetst van de strijd ben ik liever zo kortaf mogelijk. Ik dacht er nog aan om gewoon Jeff als commando in te stellen, maar dan zou ik blijkbaar mensen met de naam Jeff uit mijn schip gaan knikkeren, dat leek me niet geheel ethisch verantwoord. :+
Pagina: 1 ... 89 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.