Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09:37
Tylocke schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 15:00:
[...]

Als ik de slides zie uit de holiday stream lijkt (vooral lijkt hij) echt wel een stuk groter dan de retalliator. Sommige mensen schatten hem al over de 100m.

[video]

De stats pagina's doe ik al lang niets meer mee :P
Zeker met die cargo-bay waar bijna een Hornet in gaat passen! If it fits it sits was t toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Tylocke schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 15:00:
[...]

Als ik de slides zie uit de holiday stream lijkt (vooral lijkt hij) echt wel een stuk groter dan de retalliator. Sommige mensen schatten hem al over de 100m.

[video]

De stats pagina's doe ik al lang niets meer mee :P
plaatje met het mannetje ernaast doet inderdaad vermoeden dat hij "ietsjes" groter is dan op de stats pagina..
:)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Rb9mXNZ.png

[ Voor 4% gewijzigd door Bornhald op 15-01-2016 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Toch wel een heel erg gaaf schip zo :) .
https://gfycat.com/SlipperyGoodnaturedIndigobunting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49
Hmm, ik kan hem sowieso even nemen via een CCU van Connie hiernaartoe :)

Star Citizen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-09 20:14

JanAd

Wind’s howling

Ik moet eerlijkheidshalve zeggen dat de StarFarer mij niet echt 'aanspreekt'... Maar gelukkig verschillen smaken, anders zou het nogal saai worden in The Verse :P

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
Discord channel heet ineens "Alpha 2.2.0"

#hype :p

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
  • Laatst online: 24-08 21:49
Torrie844 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 17:23:
Discord channel heet ineens "Alpha 2.2.0"

#hype :p
Viel me ook al op :p

Ben benieuwd hoe snel het nu gaat met de updates en de omvang van die updates :D

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortexmerc
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
de gladius die je via referral systeem krijgt kan je niet naar store credit omvormen maar je kan hem wel upgrade naar een ander schip, kan je dit geupgrade schip dan volledig naar store credits melten? iemand al eens geprobeerd toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortexmerc
  • Nu online
dubbel post

[ Voor 92% gewijzigd door Vortexmerc op 15-01-2016 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Vortexmerc schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 17:25:
de gladius die je via referral systeem krijgt kan je niet naar store credit omvormen maar je kan hem wel upgrade naar een ander schip, kan je dit geupgrade schip dan volledig naar store credits melten? iemand al eens geprobeerd toevallig?
Nope, zojuist gekeken.
Er is uberhaupt geen "exchange for store credits" knop.
Vortexmerc schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 17:28:
[...]

krijg je alleen de upgrade aan credits terug en je gladius? of kan je helemaal niet meer downgraden dan.
Was net te laat met editen, lees boven :)

[ Voor 30% gewijzigd door Torrie844 op 15-01-2016 17:29 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortexmerc
  • Nu online
krijg je alleen de upgrade aan credits terug en je gladius? of kan je helemaal niet meer downgraden dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortexmerc
  • Nu online
Torrie844 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 17:27:
[...]

Nope, zojuist gekeken.
Er is uberhaupt geen "exchange for store credits" knop.

[...]

Was net te laat met editen, lees boven :)
oki thx :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vortexmerc
  • Nu online
ok dus weeral aan het veranderen :P

de freelancer dur en cutlass naar een package met de constellation aquila,

nu in de hanger staat er voor de aquila die merlin fighter die erbij is, ik dacht dat die kleiner was :)

merlin

moet die normaal uiteindelijk hier achterin passen?

aquila achter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-08 08:54
Case_C schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 15:03:
[...]

Zeker met die cargo-bay waar bijna een Hornet in gaat passen! If it fits it sits was t toch?
Misschien een keer een 'for science!' sessie houden met GoT. Ik zou ook wel willen weten wat je allemaal achterin een Freelancer zou kunnen proppen.
Bornhald schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 15:07:
[...]

plaatje met het mannetje ernaast doet inderdaad vermoeden dat hij "ietsjes" groter is dan op de stats pagina..
:)

[afbeelding]
Ik zag getallen rond de 137m :o

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Vortexmerc schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 17:49:
ok dus weeral aan het veranderen :P

de freelancer dur en cutlass naar een package met de constellation aquila,

nu in de hanger staat er voor de aquila die merlin fighter die erbij is, ik dacht dat die kleiner was :)

[afbeelding]

moet die normaal uiteindelijk hier achterin passen?

[afbeelding]
Welkom bij de Aquila-club :D

Normaal gezien krijgen we een Rover erbij.
Geen idee of die P52 onderaan de Aquila komt te zitten.

[ Voor 7% gewijzigd door JanAd op 15-01-2016 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Pff zo moe van die Patcher...na 5 min downloaden stop ie gewoon...als ie überhaupt al start met downloaden. Restart weer 5 min en stop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
ReQuiem83 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 19:54:
Pff zo moe van die Patcher...na 5 min downloaden stop ie gewoon...als ie überhaupt al start met downloaden. Restart weer 5 min en stop....
Misschien de patcher opnieuw downloaden? Heb eigenlijk met 2.0, alle PTU builds en 2.1 totaal geen problemen gehad met de patcher.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortexmerc
  • Nu online
effe op pause zetten als die niks meer doet dan resume. zo werkte het bij mij toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-09 14:18
Net zeker een uur met de Vanguard bezig geweest, beetje Comm Arrays resetten en distress beacon volgen.
Erg gaaf, vliegt lekker en kan heel wat damage absorberen...*vreest voor de nerfhammer :X

Het leek echter wel of Cry Astro mn main gun niet wilde repareren. Beetje vreemd, misschien volgende keer een andere pad proberen.
Verder heb ik mij erg vermaakt, jammer dat je vorderingen niet persistent zijn in dit universe. ;)

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Hier liep hij ook -zoals altijd- zeer vlot binnen. Hij trekt wel de hele internet verbinding dicht :*)

Case_C schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 09:15:
[...]

150 euro + een gratis Gladius. Vooruit :P .
176,18€ btw... de upgrade van Gladius naar Warden. :|

[ Voor 24% gewijzigd door JanAd op 15-01-2016 21:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bornhald
damn eindelijk de sabres (in game) te zien (voor mij omdat ik nooit mn account opnieuw naar de ptu had over gezet). ziet er nice uit...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4kcFbJe.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8CQjfNh.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/FC8dGsf.jpg

Edit:

De CCUs voor warden en sabre zijn up

en blijkbaar zijn ze ook al redelijk ver met de sabre
Ship art is pretty much finished, I'm doing the damage states right now. (not in 2.1)
Don't rly know about any of the other questions atm, stuff like loadout and missiles and whatnot is for the designers. ¯\_(ツ)_/¯
https://forums.robertsspa.../6246906/#Comment_6246906

[ Voor 79% gewijzigd door Bornhald op 15-01-2016 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:10
Nou, dan eindelijk 2.1 proberen.. BAM letterlijk crash na 1seconde :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-09 18:32

Isniedood

nee, echt niet!

Ik heb net in een Tali gezeten... WAUW.

Begin het spel een beetje te snappen. Maar man wat is dat vet!

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:10
2.1 helaas nog steeds te buggy. Al 3x gecrashed, server full terwijl 13/16 staat, bijna elk schip dat niet mega groot is glitch je uit als je er in staat en hij QTed (Aurora, Avenger, etc.), kogels komen niet aan, als ik dood ga al 2x gehad dat alle textures blurry waren (moet dan sc opnieuw opstarten).

FPS is wel beter, maar soms nog steeds naar 15-20fps.

Maar weer wachten op 2.2..

[ Voor 8% gewijzigd door DoubleYouPee op 15-01-2016 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
ik heb alleen wat AC gedaan met de vanguard, maar leek een beetje buggy, een van de assaultcannons bleef schieten :/

transcript reverse the verse
http://imperialnews.netwo...erse-episode-77-liveblog/
  • 2.2 may or may not be in January as they don’t even know yet, but they’re already having talks about 2.2 and meetings. It’s likely a PTU will make it before then, but no guarantees.
  • No details on the “Small corvette” Yet.
  • Details on how the Starfarer will do X or Y are still being determined, it will go into the hangar soon and in that time they’ll figure out what they need before it becomes flyable
  • Randy Vasquez who has gotten the Caterpillar started and fleshed out in concept has been promoted to Associate Producer and is no longer working on the Caterpillar, however Kirk and Elwin are working on it now and Randy is making sure it’s on the right track, it’s his baby.
ik kwam onderstaande tegen op de starcitizen facebook

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/t31.0-8/1933154_976883425687013_3248487494727626393_o.jpg

[ Voor 102% gewijzigd door Bornhald op 16-01-2016 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

Ik ben volledig kansloos met mijn aurora ln in de arena. Ligt dat aan mij of vliegt iedereen met veel betere vliegtuigen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Metzer90
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-09 08:21
Zucht, weer een eentje erbij. Yay Sabre! Denk dat ik uiteindelijk een keuze maak tussen de Sabre of de Super Hornet. Waarna de andere een upgrade krijgt. De Vanguard vind ik qua uiterlijk tegenvallen, maar sluit wel zo mooi aan bij wat ik wil. Keuzes Keuzes.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Xgyz6t1.png

Nu ook toegang tot de Astroid Hangar, zo even een nieuwe tour maken en uploaden. Heb ik nog niet veel filmpjes van gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
JanAd schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 20:54:
[...]

Hier liep hij ook -zoals altijd- zeer vlot binnen. Hij trekt wel de hele internet verbinding dicht :*)

[...]

176,18€ btw... de upgrade van Gladius naar Warden. :|
Je zou via de grey market de upgrade kunnen kopen. Betaal je als het goed is alleen de dollar prijs. Bornhald weet iets meer van deze zaken af maar het kan je wel wat schelen. Nadeel is dan wel dat het niet je totaal ophoogt mbt Concierge.
Metzer90 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 23:10:
Zucht, weer een eentje erbij. Yay Sabre! Denk dat ik uiteindelijk een keuze maak tussen de Sabre of de Super Hornet. Waarna de andere een upgrade krijgt. De Vanguard vind ik qua uiterlijk tegenvallen, maar sluit wel zo mooi aan bij wat ik wil. Keuzes Keuzes.

[afbeelding]

Nu ook toegang tot de Astroid Hangar, zo even een nieuwe tour maken en uploaden. Heb ik nog niet veel filmpjes van gezien.
Welkom bij team Sabre! Dat schip heeft me uiteindelijk ook overgehaald om toch nog een extra schip te kopen.

[ Voor 38% gewijzigd door Tylocke op 16-01-2016 00:24 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Metzer90
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-09 08:21
[b][message=45600682,noline]
Welkom bij team Sabre! Dat schip heeft me uiteindelijk ook overgehaald om toch nog een extra schip te kopen.
And she's a beauty!

Asteroid Hangar filmpje.

Wapens van de Sabre afgehaald en op de Super Hornet gezet. Morgen maar even kijken hoe dat gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bornhald
Isniedood schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 23:07:
Ik ben volledig kansloos met mijn aurora ln in de arena. Ligt dat aan mij of vliegt iedereen met veel betere vliegtuigen?
kan best kloppen, maar als je een beetje REC verdient kan je zelf ook een beter schip kopen..
en als je een aurora LN hebt dan heb je nog altijd mensen met een aurora MR die is nog slechter.
Tylocke schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 00:22:
[...]

Je zou via de grey market de upgrade kunnen kopen. Betaal je als het goed is alleen de dollar prijs. Bornhald weet iets meer van deze zaken af maar het kan je wel wat schelen. Nadeel is dan wel dat het niet je totaal ophoogt mbt Concierge.
beste is om via de grey market RSI te kopen. Je koopt dan tegen 85% van de waarde. En je betaald ook geen VAT scheelt dus best wat. Vaak wel wat pay pal kosten maar dat is 3.5%
dus voor het gemaak 31% goedkoper dan wanneer je direct van de site van SC koopt.

wat je dan krijgt is een aurora geupgrade naar een hornet, de bedoeling is dat je deze melt en dan koopt wat je wil kopen.

[ Voor 46% gewijzigd door Bornhald op 16-01-2016 00:59 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Zal mijn Selfland Hangar ook maar delen. :)

Edit: Wh000t en eindelijk 25 recruits.

[ Voor 19% gewijzigd door DutchWalnut op 16-01-2016 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
Isniedood schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 23:07:
Heb je al Vanduul Swarm gespeeld? Die modus is wat makkelijker om in te stappen. Samen met de Racing modus kan je redelijk goed leren vliegen en schieten (en de meeste controls leren). Met de REC die je hier krijgt kan je dan gewoon extra wapens en schepen huren.

Heb je een Aurora LN? Wat ik begrijp van veel mensen is dat dit best een gevaarlijk schip is. Je hebt vrij veel vuurkracht. Een van de dingen in Battle Royale is dat er soms er ervaren piloten tussen zitten. Die gebruiken behoorlijk geavanceerde skills om je maximaal in hun vizier te houden en je kapot te maken. YouTube heeft een aantal filmpjes die een soort flight school zijn waar dit soort technieken in uitgelegd worden. Je hoeft ze dan niet meteen uit te kunnen voeren maar dan weet je wel wat er tegen je gebruikt wordt. Ik weet alleen zo even de naam van het YouTube kanaal niet meer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Case_C
Cygnitr0n schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 08:43:
Zal mijn Selfland Hangar ook maar delen. :)

[video]

Edit: Wh000t en eindelijk 25 recruits.
Gefeliciteerd :P , toch weer 15K cash om te spenderen aan whatever :P . (Brandstof voor je schepen waarschijnlijk)

Die Sabre is wel heel gaaf, alleen wel veel groter dan de Gladius... Volgens mij gaat de Sabre daardoor wel redelijk makkelijk te raken zijn..

Vraag me af wanneer we 'm ingame kunnen aanschouwen... Waarschijnlijk pas na de release van SQ42
Afbeeldingslocatie: http://3images.cgames.de/images/idgwpgsgp/bdb/2723852/bigimage.jpg

Toch met dit kanon erop is de Cutlass toch een aardig Assault schip:
http://imgur.com/a/LDXnl

[ Voor 21% gewijzigd door Case_C op 16-01-2016 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Case_C schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 12:10:
[...]

Gefeliciteerd :P , toch weer 15K cash om te spenderen aan whatever :P . (Brandstof voor je schepen waarschijnlijk)

Die Sabre is wel heel gaaf, alleen wel veel groter dan de Gladius... Volgens mij gaat de Sabre daardoor wel redelijk makkelijk te raken zijn..

Vraag me af wanneer we 'm ingame kunnen aanschouwen... Waarschijnlijk pas na de release van SQ42
[afbeelding]

Toch met dit kanon erop is de Cutlass toch een aardig Assault schip:
http://imgur.com/a/LDXnl
Cant hit what you cant see ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Zodra hij in je vizier is zie je 'm gewoon ;) .

Toch heeft het wel wat een eyefinity opstelling..
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9BiUWGK.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Case_C op 16-01-2016 15:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sturmovik177
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09 21:11

Sturmovik177

Vroem

Tylocke schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 11:56:
[...]

Heb je al Vanduul Swarm gespeeld? Die modus is wat makkelijker om in te stappen. Samen met de Racing modus kan je redelijk goed leren vliegen en schieten (en de meeste controls leren). Met de REC die je hier krijgt kan je dan gewoon extra wapens en schepen huren.

Heb je een Aurora LN? Wat ik begrijp van veel mensen is dat dit best een gevaarlijk schip is. Je hebt vrij veel vuurkracht. Een van de dingen in Battle Royale is dat er soms er ervaren piloten tussen zitten. Die gebruiken behoorlijk geavanceerde skills om je maximaal in hun vizier te houden en je kapot te maken. YouTube heeft een aantal filmpjes die een soort flight school zijn waar dit soort technieken in uitgelegd worden. Je hoeft ze dan niet meteen uit te kunnen voeren maar dan weet je wel wat er tegen je gebruikt wordt. Ik weet alleen zo even de naam van het YouTube kanaal niet meer.
Legacy Instructional Series?

Oink

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren nog even ingelogd en bij het security station wat aan het klooien en wordt mijn schip afgeknald door een vanguard. Blijf een beetje rondjes om het station heen vliegen en warpen er constant schepen in om die vanguard te pakken. Ik zat dus constant naar gevechten te kijken waar 1 of twee schepen die vanguard proberen te pakken en ze als een gek om elkaar heen draaien.
Wel jammer dat er geen cloaking schepen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Verwijderd schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 16:10:
Gisteren nog even ingelogd en bij het security station wat aan het klooien en wordt mijn schip afgeknald door een vanguard. Blijf een beetje rondjes om het station heen vliegen en warpen er constant schepen in om die vanguard te pakken. Ik zat dus constant naar gevechten te kijken waar 1 of twee schepen die vanguard proberen te pakken en ze als een gek om elkaar heen draaien.
Gaaf! Zijn wel leuke dingen om mee te maken. Maar doordat er nog geen persistence is, is er wel ietsje minder spanning.
Wel jammer dat er geen cloaking schepen zijn.
Je weet natuurlijk nooit wat voor technologie de Xi'An of Banu achterhouden ;) . De Vanduul zouden het wel gebruikt hebben onderhand als ze het hadden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Torrie844
Iemand vanavond zin om 2.1 onveilig te maken?

oh, en in 1 minuut mijn hangar :D

[ Voor 55% gewijzigd door Torrie844 op 16-01-2016 16:50 ]

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
ik gaat ff een rondje vliegen ... handle is njaynl

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Torrie844 schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 16:49:
Iemand vanavond zin om 2.1 onveilig te maken?

oh, en in 1 minuut mijn hangar :D
[video]
Intro is geniaal. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
net de warden gezien en meevlogen mooi dingetje hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
2.2 zou wellicht deze maand nog naar de PTU komen volgens de RTV:
2.2 may or may not be in January as they don’t even know yet, but they’re already having talks about 2.2 and meetings. It’s likely a PTU will make it before then, but no guarantees.
Rest van de RTV is achter de link te vinden:

Bornhald schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 20:30:
[...]
Ik interpreteert dezelfde zin een pagina terug als waarschijnlijk niet in januari :)
Verdraaid heel die post gewoon over het hoofd gezien :P .

[ Voor 25% gewijzigd door Case_C op 16-01-2016 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 18:39:
2.2 zou wellicht deze maand nog naar de PTU komen volgens de RTV:

[...]

Rest van de RTV is achter de link te vinden:
Ik interpreteert dezelfde zin een pagina terug als waarschijnlijk niet in januari :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Ik ben daarstraks eens op pad geweest met m'n Racing Package ships (via de referrals). Ik wou ze één voor één oproepen en dan naast elkaar landen (in de hoop dat niemand er mee weg was)) voor een picture-moment. Maar bij het landen met de Mustang ging er iets mis en kwam ik half vast te zitten doorheen de landingspad... :+

[ Voor 3% gewijzigd door JanAd op 16-01-2016 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Laatst online: 18-09 07:49
Bij mij loopt die campagnes voor geen meter... 2 recruits die van vrienden zijn :p

Vanmiddag even 2.1 gedaan, kwam uit quantum jump en crashte vol tegen een connie :) schrok me de ******

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Rann schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 21:28:
Bij mij loopt die campagnes voor geen meter... 2 recruits die van vrienden zijn :p

Vanmiddag even 2.1 gedaan, kwam uit quantum jump en crashte vol tegen een connie :) schrok me de ******
Die van mij gaat juist na een week goed. Alleen maar 4 recruits wel 77 prospect. Heb nog 50 euro te goed nog dus ben op 1/3 van mijn budget.

Patcher werkte vanmorgen wel in 1x goed. Binnen een uur gedownload. Morgen maar een de Van proberen. Ze gaan hem qua flight nog aanpassen. Hij is te wentbaar. Gaat qua flight op de hornet lijken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-09 15:30

Kek

3flix

Ik heb mijn adwords actie maar op een erg laag pitje gezet, nog 15 euro van de 75 over en sta nu 157/27 dus als er in de loop van de weken/maanden een paar nog een package kopen krijg ik zelfs die 42 scheepjes nog wel..

oh en supervet actie filmpje:

[ Voor 17% gewijzigd door Kek op 16-01-2016 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipkruide
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-06 12:44
Cool filmpje, mijn ads gaan wel lekker iets van 27/7 nu..
nog 3 dagen te gaan, op 15E per dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Kek schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 22:10:
Ik heb mijn adwords actie maar op een erg laag pitje gezet, nog 15 euro van de 75 over en sta nu 157/27 dus als er in de loop van de weken/maanden een paar nog een package kopen krijg ik zelfs die 42 scheepjes nog wel..

oh en supervet actie filmpje:
[video]
Erg gaaf filmpje :D zo zin aan de PU! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Zebra
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-12-2021
Eerst eens even kijken naar die instructie videotjes van Legacy Instructional Series, die zijn wel erg interessant.
En toen had ik twee weekjes geleden een X52 gekocht bij de Media Markt, plug ik hem donderdag in, geeft de throttle geen ligt meer... de joystick wel, en het indrukken van de knoppen op de joystick werd ook geregistreerd, maar de throttle deed niets meer :(
Dus die heb ik terug gebracht en ik wil nu een X55 maar dat ding is echt nergens te krijgen... Alle zaken die ik ken geven aan dat dat ding of niet meer te leveren is, of in backlog staat tot sint juttemis :S
Weet iemand hier misschien nog een adresje waar ik er een kan vinden?

In de tussentijd wel een Trustmaster Hotas X gekocht, maar het is gewoon niet hetzelfde en heeft te weinig knopjes :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bornhald
blijft leuk, het planetary landing filmpje, eerst een intro van een man en daarna alleen maar met muziek

[ Voor 29% gewijzigd door Bornhald op 17-01-2016 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Bornhald schreef op zondag 17 januari 2016 @ 13:36:
blijft leuk, het planetary landing filmpje, eerst een intro van een man en daarna alleen maar met muziek

[video]
Zeker een gaaf filmpje, die landing geeft een goed gevoel van wat de PU moet gaan worden/ en wat er kan!

Dit evolutie-album van de Idris is ook wel leuk. Grappig om te zien hoe hij gegroeid is.
http://imgur.com/a/kcO6L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:03

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Bornhald schreef op zondag 17 januari 2016 @ 13:36:

[video]
Je link of filmpje is gestorven :'(

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

_Dune_ schreef op zondag 17 januari 2016 @ 15:43:
[...]

Je link of filmpje is gestorven :'(
Ik ervaar geen problemen met het filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:03

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Cygnitr0n schreef op zondag 17 januari 2016 @ 15:44:
[...]

Ik ervaar geen problemen met het filmpje.
Kan kloppen, de statisch ruis die ik te zien kreeg met de melding het later nog eens te proberen is nu weg en ik kan het filmpje nu ook afspelen. :S

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
So pretty
Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/coc9noorvppucr/source/MinebotV2.jpg

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Damn guys de game van de eeuw dit !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
Mr.Zebra schreef op zondag 17 januari 2016 @ 12:56:
Eerst eens even kijken naar die instructie videotjes van Legacy Instructional Series, die zijn wel erg interessant.
En toen had ik twee weekjes geleden een X52 gekocht bij de Media Markt, plug ik hem donderdag in, geeft de throttle geen ligt meer... de joystick wel, en het indrukken van de knoppen op de joystick werd ook geregistreerd, maar de throttle deed niets meer :(
Dus die heb ik terug gebracht en ik wil nu een X55 maar dat ding is echt nergens te krijgen... Alle zaken die ik ken geven aan dat dat ding of niet meer te leveren is, of in backlog staat tot sint juttemis :S

In de tussentijd wel een Trustmaster Hotas X gekocht, maar het is gewoon niet hetzelfde en heeft te weinig knopjes :)
Ik heb de mijne bij Amazon.de vandaan. Zeker aan te raden maar ik zie nu net dat ie al €30 duurder is dan 2 weken geleden. :|

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Zebra
SNAFU schreef op zondag 17 januari 2016 @ 16:13:
[...]

Ik heb de mijne bij Amazon.de vandaan. Zeker aan te raden maar ik zie nu net dat ie al €30 duurder is dan 2 weken geleden. :|
Ik had er al rekening mee gehouden dat hij duurder was dan de X52 en die was 199, dus nou ja 30 euro meer kan ik wel in komen. Hopelijk leveren ze een beetje snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Mr.Zebra schreef op zondag 17 januari 2016 @ 16:19:
[...]

Ik had er al rekening mee gehouden dat hij duurder was dan de X52 en die was 199, dus nou ja 30 euro meer kan ik wel in komen. Hopelijk leveren ze een beetje snel :)
Uhm, pricewatch.,. 4launch.. 199 euro
pricewatch: Saitek Pro Flight X-55 Rhino H.O.T.A.S. Zwart

Levertijd binnen 8 dagen

[ Voor 22% gewijzigd door Torrie844 op 17-01-2016 16:21 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Zebra
Ja dat was het eerste wat ik deed... pricewatch is er niet voor niets zou ik zeggen. Alleen dan bel je naar 4launch en dan krijg je te horen dat de 6-10 dagen levertijd maar een indicatie is en dat het gerust meer dan 2 weken kan duren omdat hun leverancier hem ook niet op voorraad heeft... Tenminste, dat was 2 dagen geleden.
Redcoon heb ik ook al op gekeken, maar die geven ook aan dat je maar net geluk moet hebben dat er 1 bij hun leverancier is die je kan reserveren, dus ik denk dan toch dat Amazon de snelste keuze is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
Mr.Zebra schreef op zondag 17 januari 2016 @ 16:19:
[...]

Levertijd was bij mij 5 dagen, zeer netjes voor een pakket uit Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortexmerc
  • Nu online
Is er eigenlijk iets geweten hoe ze pvp gaan aanpakken in de pu?

Als het zoals nu is kan niemand traden,minen ofzo solo alleen corps met 20+ escortes. Ik denk dat ze dat nu ook niet willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Njay schreef op zondag 17 januari 2016 @ 16:07:
Damn guys de game van de eeuw dit !
zekers, alleen jammer dat het gevoelsmatig net zo lang duurt om te maken.. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Ik kwam deze net tegen op Reddit :D
Afbeeldingslocatie: https://cdn2.artstation.com/p/assets/images/images/001/525/006/large/omar-aweidah-gamestar-cover-05.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Luke Roberts ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
En recruit 42 is binnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
Netjes gedaan, ik zit net op de 17.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

Hoeveel heeft het je gekost aan addwords? :) ben wel benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Isniedood schreef op maandag 18 januari 2016 @ 00:05:
[...]

Hoeveel heeft het je gekost aan addwords? :) ben wel benieuwd
tussen de 25-30 euro, weet niet meer precies

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anthor
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Ben weer bezig geweest aan mn custom controller projectje.
Afgelopen week mn x52 stick gemod omdat de veer wat slapjes was.

En ik heb nu een werkende usb HID-joystick demo op een breadboard, en kan dus met buttons en assen gaan klooien. De basis is een arduino bordje, maar ben met C aan het stoeien niet met die arduino taal.
Nu op een sparkfun pro micro kloon maar dat wordt denk ik een arduino micro kloon. Dikke kans dat er ergens als tussenstap iets universeels tussen zit waar anderen ook iets aan kunnen hebben.

Dus ik zat ook nog ff op marktplaats te loeren of er nog 'voor de hobbyist' dingen staan.
Dit zag er nog wel interessant uit http://link.marktplaats.nl/m1012261470
Niet duur voor zo'n set, beetje oud denk ik, maar misschien ziet iemand er wat in.
(Een van die joysticks heb ik ook nog staan, die voelt nog wel aan of hij met links ook te gebruiken is na een klein beetje beunen ;) )

Dus toch maar ff checken wat er op de internets nog meer aan pedalen te vinden is:
Kom ik dit tegen :9~ :9~ :9~
Afbeeldingslocatie: http://mfg.simundza.com/assets/img/products/velikaslika.png
Ik heb absoluut geen verstand van die dingen, maar deze zien er een partij gelikt uit.
http://mfg.simundza.com/products
YouTube: Simped F16/USB vs. MFG Crosswind
YouTube: MFG Crosswind Rudder Pedals Full Review *The Best Rudder Pedals*

Heeft er iemand een lasercutter? :+ nee geen opensource helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
Anthor schreef op maandag 18 januari 2016 @ 01:28:
Ben weer bezig geweest aan mn custom controller projectje.
Afgelopen week mn x52 stick gemod omdat de veer wat slapjes was.

En ik heb nu een werkende usb HID-joystick demo op een breadboard, en kan dus met buttons en assen gaan klooien. De basis is een arduino bordje, maar ben met C aan het stoeien niet met die arduino taal.
Nu op een sparkfun pro micro kloon maar dat wordt denk ik een arduino micro kloon. Dikke kans dat er ergens als tussenstap iets universeels tussen zit waar anderen ook iets aan kunnen hebben.

Dus ik zat ook nog ff op marktplaats te loeren of er nog 'voor de hobbyist' dingen staan.
Dit zag er nog wel interessant uit http://link.marktplaats.nl/m1012261470
Niet duur voor zo'n set, beetje oud denk ik, maar misschien ziet iemand er wat in.
(Een van die joysticks heb ik ook nog staan, die voelt nog wel aan of hij met links ook te gebruiken is na een klein beetje beunen ;) )

Dus toch maar ff checken wat er op de internets nog meer aan pedalen te vinden is:
[afbeelding]
Ik heb absoluut geen verstand van die dingen, maar deze zien er een partij gelikt uit.
http://mfg.simundza.com/products
YouTube: Simped F16/USB vs. MFG Crosswind
YouTube: MFG Crosswind Rudder Pedals Full Review *The Best Rudder Pedals*

Heeft er iemand een lasercutter? :+ nee geen opensource helaas
MFG is van wat ik van een streamer begrepen heb, het beste merk wat pedalen betreft... Overigens niet gemaakt van ijzer maar hout als ik het goed heb. Valt ook nog eens behoorlijk veel aan af te stellen... Maar wel een aardige prijs :X

CH is ook behoorlijk goed spul. Maar dit ziet er wel heel erg oud uit. :+

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
Mr.Zebra schreef op zondag 17 januari 2016 @ 12:56:

Bij de Mediamarkt in Apeldoorn stonden er donderdag nog 2 X-55's in de schappen. Laatste keer dat ik naar de prijs vroeg waren ze 199.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Oef, ik heb een weekend lang kunnen weerstaan aan de Roep van de Vanguard :P

Dit filmpje is wel relax om de dag mee te 'starten':
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=RHrKNV3F8Uc&feature=youtu.be]

Met prachtige Interstellar muziek...
Bron: https://www.reddit.com/r/...message_to_all_explorers/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

Ik vind dat er wel een lekker sfeertje hangt in de PU. Begin het spel steeds beter te begrijpen. Arena commander word ik nog flink afgeknald door de Super Hornet, maar ik heb een keer positief gestaan.

Mooi stukje menselijkheid laatst in de PU. Voor een missie moest ik naar covelex. Iemand liep daar al te schelden dat zijn ruimteschip was afgeknald toen hij daar zijn missie aan het doen was. Bij aankomst werd ik ook gelijk aangevallen, dus knalde ik hem maar neer. De eerste manier was nog wat verbolgen en zinde op wraak. Ik was inmiddels uitgestapt voor mijn missie en zag mijn vliegtuig voor mijn neus opgeblazen worden. Mijn pistool deed niet genoeg schade op het te voorkomen, hehe. Vervolgens van een vriendelijk manier een lift in zijn retaliator gekregen. Of ik ook wilde vliegen. Hell yeah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Denk dat de Vanguards een aardige aanwezigheid gaan hebben in de PU..
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/sY0jH0W.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Zebra
Tylocke schreef op maandag 18 januari 2016 @ 07:53:
[...]

Bij de Mediamarkt in Apeldoorn stonden er donderdag nog 2 X-55's in de schappen. Laatste keer dat ik naar de prijs vroeg waren ze 199.
Ik had idd een bericht gelezen een tijdje terug dat iemand ze had zien staan (was jij dat toevallig?), maar toen ik naar hun belde werd er gezegd dat ze hem niet hadden. Ik woon niet echt bij Apeldoorn in de buurt dus ik vond het ook wat overkill om erheen te rijden om te controleren, maar misschien dat ik dat toch maar een keer moet doen dan.
Bedankt iig voor de tips allen!

[ Voor 3% gewijzigd door Mr.Zebra op 18-01-2016 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
Mr.Zebra schreef op maandag 18 januari 2016 @ 09:50:
[...]

Ik had idd een bericht gelezen een tijdje terug dat iemand ze had zien staan (was jij dat toevallig?), maar toen ik naar hun belde werd er gezegd dat ze hem niet hadden. Ik woon niet echt bij Apeldoorn in de buurt dus ik vond het ook wat overkill om erheen te rijden om te controleren, maar misschien dat ik dat toch maar een keer moet doen dan.
Bedankt iig voor de tips allen!
Dat zal ik wel geweest zijn ;) Die grapjassen bij Mediamarkt snappen het ook niet zo heel goed want bij de X-55 staat ook geen bordje en je moet toevallig weten dat ze er zijn. Mocht je hem echt willen hebben laat het me maar weten en dan zou ik hem voor je kunnen halen en opsturen. Nadeel is dan wel dat je dan een extra keer transport en kosten hebt.

Ik twijfel zelf nog tussen de X-55 en Warthog. Bij die laatste moet ik nog even doorsparen. De pedals heb ik al dus het ontbreken van de twist is voor mij geen probleem. Een maat van me heeft die MFG's besteld, de gek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Zebra
De joystick van de Warthog lijkt me echt heel erg goed, daar hoor ik ook veel lovende berichten over. Alleen de throttle lijkt me niet zo lekker in de hand liggen en de omliggende knoppen kunnen beter imho.
Ik kwam dit tegen, wel interessante info:
YouTube: HOTAS for Star Citizen - Part 4 - X55 and Warthog

Na heel veel info te hebben gelezen afgelopen weekend ben ik weer aan het twijfelen nu: een dual joystick setup is ook wel weer handig ivm analoog strafen... Heeft iemand daar ervaring mee?
Voegt dat echt wat toe? In theorie kan ik me er iets bij voorstellen zeg maar, maar ik vraag me af of het echt wat uit maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 21-09 21:17

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Analoog strafen lijkt mij ook wel wat, maar ik heb dat nu deels ingesteld op de HAT-switch op de throttle, namelijk naar voren, achteren, links en rechts. Naar boven en onder heb ik ingesteld op H1 en H2 (in ieder geval die knop links achter op de throttle). Deze instellingen werken voor mij goed tot nu toe.

Het nadeel van een tweede joystick is dat je volgens mij wat minder makkelijk je throttle aan kan passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Nu online
Mr.Zebra schreef op maandag 18 januari 2016 @ 10:23:
De joystick van de Warthog lijkt me echt heel erg goed, daar hoor ik ook veel lovende berichten over. Alleen de throttle lijkt me niet zo lekker in de hand liggen en de omliggende knoppen kunnen beter imho.
Ik kwam dit tegen, wel interessante info:
YouTube: HOTAS for Star Citizen - Part 4 - X55 and Warthog

Na heel veel info te hebben gelezen afgelopen weekend ben ik weer aan het twijfelen nu: een dual joystick setup is ook wel weer handig ivm analoog strafen... Heeft iemand daar ervaring mee?
Voegt dat echt wat toe? In theorie kan ik me er iets bij voorstellen zeg maar, maar ik vraag me af of het echt wat uit maakt.
Warthog is wel zwaar met bewegen voor in Star Citizen. Heb er zelf 1 en vind het toch wat moelijk. Ook omdat je in het midden toch wel veel weerstand hebt. en omdat je in een ruimteschip veel in het midden zit met je joystick is het nogal lastig besturen. Vergeleken met een normaal vliegtuig waar je niet vaak in het midden van je joystick zit te sturen. Beetje lastig uit te leggen maar ik hoop dat het te begrijpen is :+

En heel dat roll en yaw vindt ik ook moeilijk om een keuze in te maken. Het liefst zet ik roll op de joystick en yaw op de pedals. ik kan mezelf niet aanleren dat ik met me joystick ineens yaw kan besturen :P

[ Voor 9% gewijzigd door SgtPoen op 18-01-2016 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Laatst online: 22-04 18:07
Afgelopen weekend weinig tijd gehad maar gisteravond even 'cruizen' erg tof hoor! Heb alleen nog wel ruzie met snel omdraaien? Zie mensen dat veel doen maar moet ik dan toch weer de training volg? Als ik wil omdraaien ga ik voor mijn gevoel een half sterrenstelsel door voordat ik 180graden gekeerd ben. Of moet echt helemaal stil staan.

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

weszz schreef op maandag 18 januari 2016 @ 10:51:
Afgelopen weekend weinig tijd gehad maar gisteravond even 'cruizen' erg tof hoor! Heb alleen nog wel ruzie met snel omdraaien? Zie mensen dat veel doen maar moet ik dan toch weer de training volg? Als ik wil omdraaien ga ik voor mijn gevoel een half sterrenstelsel door voordat ik 180graden gekeerd ben. Of moet echt helemaal stil staan.
Dan heb je denk ik de 'cruise' snelheid aanstaan. Dan kan je ook moeilijk keren (anders zou je een blackout krijgen). Toets 'v' ofwel de 'IFCS Switch' om te wisselen tussen cruise en normaal.

Layout (2.0)
https://dl.dropboxusercon...0%20Keyboard%20Layout.pdf

[ Voor 10% gewijzigd door DutchWalnut op 18-01-2016 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
weszz schreef op maandag 18 januari 2016 @ 10:51:
waarin vlieg je?

je speed op een bepaald moment speelt ook zeker een rol, wat ik nog wel eens doe (met wisselend succes) is com stab uitzetten 180 graden draaien en dan weer aan. Krijg je soms een blackout, maar soms ook niet. Ik vlieg fullspeed in een gladius over het algemeen.

En 12 missles op een gladius is echt priceless :) vanavond nog maar eens twee quad racks erop zetten en op naar de 16.

Ook de gimbals van mijn lasers afgehaald speelt ook wel lekkerder :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dusty322
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 08-09 18:02
Case_C schreef op maandag 18 januari 2016 @ 09:42:
Denk dat de Vanguards een aardige aanwezigheid gaan hebben in de PU..
Aha, dit moment heb ik dus gezien in de PU, bleven lang bij elkaar hangen. Hang zelf als het goed is rechts tussen de planeet en de zon.

De Vanguard vliegt behoorlijk door. Al moet er worden uitgekeken met de zwaartekracht bij de planeten. Worden compleet uit elkaar getrokken als het te lomp gaat. En het aflezen van de schermen is niet helemaal lekker kwa grootte, moeilijk te zien.

Wat wel opviel is dat de PU af en toe traag begint te verlopen terwijl de cpu rond de 13% blijft. Voor de rest loopt deze built soepel op mijn systeem.

[ Voor 38% gewijzigd door Dusty322 op 18-01-2016 13:39 . Reden: reactie was wat beknopt. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Oke ik zit net naar mijn desktop te kijken met de Carrack...

Nu zie ik voor het eerst dat die "schilden" aan de zijkant ook fungeren als landings-gestel.. In ieder geval daar zit de poot in verwerkt. Dat zal een aardige manouvre zijn als die 'deployed'. In het zijaanzicht zie je 'm namelijk vlak/gedraaid zitten.
Afbeeldingslocatie: http://vignette4.wikia.nocookie.net/starcitizen/images/6/67/Knipsel_4.JPG/revision/latest?cb=20141129032612
Side:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xAQPqIl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Interessant kijkmateriaal!

https://www.artstation.com/search?q=star%20citizen

Afbeeldingslocatie: https://cdn2.artstation.com/p/assets/images/images/001/106/178/large/omar-aweidah-ueenavy-firefighter-frontthreequarter-v02.jpg?1440175514

[ Voor 50% gewijzigd door Torrie844 op 18-01-2016 12:30 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthor
  • Niet online
Bornhald schreef op maandag 18 januari 2016 @ 11:33:
[...]

waarin vlieg je?

je speed op een bepaald moment speelt ook zeker een rol, wat ik nog wel eens doe (met wisselend succes) is com stab uitzetten 180 graden draaien en dan weer aan. Krijg je soms een blackout, maar soms ook niet. Ik vlieg fullspeed in een gladius over het algemeen.

En 12 missles op een gladius is echt priceless :) vanavond nog maar eens twee quad racks erop zetten en op naar de 16.

Ook de gimbals van mijn lasers afgehaald speelt ook wel lekkerder :)
lolwut? kan dat? :D
Ik vond 6 al een beetje te overdone, met 12 tempests kan je vanduul swarm bijna soloën :)
of speedrunnen met meerderen :) (REC wordt mede bepaald door dmg / tijd)

Gimbals gebruik ik ook niet, ik zet die aim mode toch altijd uit.

ow, en die van die helmen mag zn CV opsturen naar CIG ;)

@case_c
aha dat wist ik niet, kende die site niet

[ Voor 5% gewijzigd door Anthor op 18-01-2016 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Anthor schreef op maandag 18 januari 2016 @ 13:47:
[...]
Die zijn inhouse gemaakt ;) , ze zijn een keer in een AtV langs gekomen.

Art-station is zeg maar z'n CV. Ongeveer een jaar nadat ze het gemaakt hebben komt de artwork op Art-Station te staan voor sommige artists.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Anthor schreef op maandag 18 januari 2016 @ 13:47:
[...]

lolwut? kan dat? :D
Ik vond 6 al een beetje te overdone, met 12 tempests kan je vanduul swarm bijna soloën :)
of speedrunnen met meerderen :) (REC wordt mede bepaald door dmg / tijd)

Gimbals gebruik ik ook niet, ik zet die aim mode toch altijd uit.

@case_c
aha dat wist ik niet, kende die site niet
geen idee hoe ik er aan kwam, ik kon een 4 slot missle rack eronder zetten, maar kan die voor de rest niet in de EA store kopen.. geen idee hoe ik er precies aan kom. Maar ik had 2x4 en 2x2 dus dat is toch echt 12 missles...

zat net te kijken of ik 4x4 eronder kon hangen maar kon de launchers dus niet meer vinden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Mensen vergeet niet dat de Vanguard een movement nerf gaat krijgen en straks net als een Hornet vliegt ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
ReQuiem83 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 15:23:
Mensen vergeet niet dat de Vanguard een movement nerf gaat krijgen en straks net als een Hornet vliegt ^^
De Vanguard die net zo goed manoeuvreert dan een Hornet? Is het momenteel beter dan? De Vanguard gaat zowieso trager zijn dan een Hornet of Gladius lijkt me toch, hij is groter en logger. Derhalve moet hij minder goed manoeuvreren.

Zou eigenlijk gewoon 2.1 moeten downloaden om te kijken. Maar ik wil wachten op 2.2 om weer even een behoorlijke update te zien tov 2.0 :) .

[ Voor 13% gewijzigd door Case_C op 18-01-2016 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Case_C schreef op maandag 18 januari 2016 @ 15:37:
[...]

De Vanguard die net zo goed manoeuvreert dan een Hornet? Is het momenteel beter dan? De Vanguard gaat zowieso trager zijn dan een Hornet of Gladius lijkt me toch, hij is groter en logger. Derhalve moet hij minder goed manoeuvreren.

Zou eigenlijk gewoon 2.1 moeten downloaden om te kijken. Maar ik wil wachten op 2.2 om weer even een behoorlijke update te zien tov 2.0 :) .
Ze hebben gezegt dat iig aangepast ging worden en het ongeveer als de hornet zou moete'n aanvoelen ^^ dus misschien wel trager. Daar ga ik iig van uit. Ik wacht ook op 2.2 met dezelfde reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Kan iemand mij vertellen wat er dit weekend is gebeurd? De funding staat namelijk die 3 dagen bizar hoog, (150K, 135K, en 110K) is er iets van een sale oid geweest?

Overigens gaan ze voor 6 uur alweer over de 106 miljoen heen.

NVM ben eruit :)

[ Voor 44% gewijzigd door Case_C op 18-01-2016 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op maandag 18 januari 2016 @ 16:19:
Kan iemand mij vertellen wat er dit weekend is gebeurd? De funding staat namelijk die 3 dagen bizar hoog, (150K, 135K, en 110K) is er iets van een sale oid geweest?

Overigens gaan ze voor 6 uur alweer over de 106 miljoen heen.
volgens mij weinig bijzonders. behalve dan dat de vanguard en de sabre te koop zijn. Dus wellicht dat mensen aan het upgraden zijn oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthor
  • Niet online
Bornhald schreef op maandag 18 januari 2016 @ 14:29:
[...]geen idee hoe ik er aan kwam, ik kon een 4 slot missle rack eronder zetten, maar kan die voor de rest niet in de EA store kopen.. geen idee hoe ik er precies aan kom. Maar ik had 2x4 en 2x2 dus dat is toch echt 12 missles...

zat net te kijken of ik 4x4 eronder kon hangen maar kon de launchers dus niet meer vinden.....
Misschien van een ander schip? Of kan je er meer kleinere missiles er op zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Laatst online: 22-04 18:07
Zit eraan te denken mijn Aurora LN te upgrade naar een Cutlass of Freelancer. Iets groter/lomper. Iets meer een ervaring waar je u tegen zegt. Tips?

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Anthor schreef op maandag 18 januari 2016 @ 17:09:
[...]

Misschien van een ander schip? Of kan je er meer kleinere missiles er op zetten?
Of nog even snel voor ze de package splitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Anthor schreef op maandag 18 januari 2016 @ 01:28:
[afbeelding]
:9
Pagina: 1 ... 85 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.