Zag het echt net voorbij komen. Heel gaaf, alleen staat mijn PC in de woonkamer, dus dat is minder. In dat filmpje zie je ook gelijk de diepgang van het spel.Metzer90 schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 11:17:
[...]
Klopt, training is bugged. Wat mij veel verdieping gaf was voice commands. Geeft je de optie om combinatie commando's makkelijk en intuïtief te geven.
RSI forum thread vind je hier
Linkje naar GoTINC forum met handleiding vind je hier
De overstap gemaakt van Fraps naar Shadowplay
[video]
Bovenstaande is een test, gebruik ik ook Voice Commands.
(ps Shadowplay + Youtube = artifacts - Misschien toch maar terug naar Fraps)
VoiceAttack werkt prima vind ik, alleen merk ik wel dat het handig is om een spreadsheetje bij te houden met welke commando's je precies via VoiceAttack doet en welke knop op je Joystick precies wat doet.
Verder lijkt me kwa VR dan misschien de HTC Hive de betere optie omdat je daar ook een camera op hebt zitten zodat je kan zien wat je handen doen tijdens het switchen van toetsenbord en muis naar wat anders.
Anderzijds, vraag ik me ook af hoe prettig het is om een VR headset te gebruiken voor sessies van enkele uren. Ik ken mezelf, als er eenmaal genoeg te doen is dan stort ik me er helemaal in en zijn sessies van 4-6 uur zonder pauze geen uitzondering. Dus misschien dat ik eerst een paar extra monitoren koop en probeer FaceTrackNoIR aan de praat te krijgen
Verder lijkt me kwa VR dan misschien de HTC Hive de betere optie omdat je daar ook een camera op hebt zitten zodat je kan zien wat je handen doen tijdens het switchen van toetsenbord en muis naar wat anders.
Anderzijds, vraag ik me ook af hoe prettig het is om een VR headset te gebruiken voor sessies van enkele uren. Ik ken mezelf, als er eenmaal genoeg te doen is dan stort ik me er helemaal in en zijn sessies van 4-6 uur zonder pauze geen uitzondering. Dus misschien dat ik eerst een paar extra monitoren koop en probeer FaceTrackNoIR aan de praat te krijgen
Ik heb na het aanschaffen van een deftige headset ook die Voice command geprobeerd. Dat helpt idd enorm. Maar je moet er natuurlijk wat tijd insteken met het aanleren van de commando's en het 'aanleren van je pc'. Maar da's zeker een aanrader!Isniedood schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 11:27:
[...]
Zag het echt net voorbij komen. Heel gaaf, alleen staat mijn PC in de woonkamer, dus dat is minder. In dat filmpje zie je ook gelijk de diepgang van het spel.
Zeker eens op GOT kijken zoals Metzer aangeeft.
Heel dat VR gedoe laat ik voorlopig ook ff passeren. Ik heb meer interesse in die FaceTrack systemen. Het lijkt me te hinderlijk om heel te tijd met zo'n ding op m'n hoofd te zitten en m'n handen en omgeving niet eens te zien.Mr.Zebra schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 11:31:
VoiceAttack werkt prima vind ik, alleen merk ik wel dat het handig is om een spreadsheetje bij te houden met welke commando's je precies via VoiceAttack doet en welke knop op je Joystick precies wat doet.
[ Voor 46% gewijzigd door JanAd op 14-01-2016 11:34 ]
“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”
Iemand zoiets al gecombineerd met een joystick? Of gewoon getest?
http://www.razerzone.com/...-orbweaver-chroma-stealth
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Dat is ook wel een beetje mijn instelling. Ik heb zelf al zo'n 3 punts IR blaster gemaakt waarmee OpenTrack en FaceTrackNoIR prima overweg kunnen. Ik loop er alleen nu tegenaan dat ik het gewoon niet aan de praat krijg in Star Citizen en ook niet in E:D helaas. Dus ik ben daar nog een beetje mee aan het aan modderen. Mocht ik zover zijn dat het werkt en mocht er nog niets op het GOT Inc forum staan, dan zal ik daar een FAQ voor maken.JanAd schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 11:32:
Heel dat VR gedoe laat ik voorlopig ook ff passeren. Ik heb meer interesse in die FaceTrack systemen. Het lijkt me te hinderlijk om heel te tijd met zo'n ding op m'n hoofd te zitten en m'n handen en omgeving niet eens te zien.
En als iemand het al werkend heeft: Tip en tricks zijn altijd welkom
Ik heb kort even een Nostromo geprobeerd, omdat ik dacht mijn toetsenbord niet nodig te hebben dan, maar de Nostromo heeft te weinig knoppen om echt alles te kunnen binden helaas.weszz schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 11:35:
De Orbweaver heeft bijna het dubbele aan knoppen dus misschien dat dat wel lekker werkt.
Same Same ... we zullen het zien april zit bij de eerste batch met order nummer 255xxxxBornhald schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 11:05:
[...]
ik ben heel benieuwd hoe het met de rift gaat werken, met name de overstap van vliegen naar lopen/fps gedeelte lijkt me interessant om te zien of dit te managen is wanneer je met joystick en rift speelt
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Ik heb dit ding even getest als keyboard vervanger naast mijn throttle, had te weinig knoppen:weszz schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 11:35:
Anthor in "[PC] Star Citizen - Deel 4"
Ja die Orbweaver lijkt me ook wel interessant, als ik er een kan krijgen met die 50% korting. Dan kost ie maar ~70 euro.
je hebt een programmatje, voice attack, kost iets van 10 dollar. en daarmee kan je commando's aan voice commando's koppelen (niet alleen key commands volgens mij) en dat is zeker aan te raden om je knoppen probleem op te lossen.Isniedood schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 11:17:
[...]
Mooiste zou zijn als je dan de Rift controllers kan gebruiken voor mikken en lopen.Leg je ze naast je hotas wanneer je gaat vliegen.
Ik las ook dat je aardig wat met voice commands kan doen. Dat zou het knoppen probleem natuurlijk oplossen als je in VR zit. Heel vet!
maar ik zat mere te kijken naar het punt dat ik een fps met m&k doe en dat ik zou kunnen vliegen met hotas, als ik mijn omgeving kan zien is switchen makkelijk, maar zie ik het niet door bijvoorbeeld een rift op mn hoofd, dan kan mijn muis vinden en mn hotas opzij zetten nog best een uitdaging worden....
Gaat echt wel vanzelf als je het veel probeertBornhald schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 12:15:
[...]
je hebt een programmatje, voice attack, kost iets van 10 dollar. en daarmee kan je commando's aan voice commando's koppelen (niet alleen key commands volgens mij) en dat is zeker aan te raden om je knoppen probleem op te lossen.
maar ik zat mere te kijken naar het punt dat ik een fps met m&k doe en dat ik zou kunnen vliegen met hotas, als ik mijn omgeving kan zien is switchen makkelijk, maar zie ik het niet door bijvoorbeeld een rift op mn hoofd, dan kan mijn muis vinden en mn hotas opzij zetten nog best een uitdaging worden....
Nou ik heb ook een joystick binnen, maar een instapper: de logitech extreme 3d pro, mooit tweedehandsje voor 15e. Maar jezus, ik zal wel weer even opnieuw moeten leren vliegen... probeerde eens vaduul swarm, ging voor geen meter. vliegen gaat nog wel, maar iets raken met de guns is echt onmogelijk.
Wie kan mij in een goede richting helpen om mijn setup een beetje handig in te stellen, naar mijn idee moet ik dingen aanpassen voordat vliegen met een stick lekker werkt...
Of kan iemand zijn stick settings delen(als dat al kan)
Wie kan mij in een goede richting helpen om mijn setup een beetje handig in te stellen, naar mijn idee moet ik dingen aanpassen voordat vliegen met een stick lekker werkt...
De Reliant ziet er overigens ook wel uit alsof hij hangar-ready is... Wil er toch eerst doorheen lopen, voordat ik 'm CCU naar een Freelancer
.

Spijtig. Misschien dan toch maar voor de Mamba gaanAnthor schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 11:52:
[...]
Ik heb dit ding even getest als keyboard vervanger naast mijn throttle, had te weinig knoppen:
Anthor in "[PC] Star Citizen - Deel 4"
Daarom ook mijn vraag, natuurlijk is 70 euro alsnog veel om gewoon te proberen maar ik wilde zoiets al een langere tijd proberen, dus als het werkte in star citizen zag ik nog een reden voor aanschafCase_C schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 12:01:
Ja die Orbweaver lijkt me ook wel interessant, als ik er een kan krijgen met die 50% korting. Dan kost ie maar ~70 euro.
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Het rebinden van keys is volgens mij nog redelijk lastig zonder het gebruik van custom XML's. Maar in de toekomst zie ik het zeker wel gebeuren.weszz schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 13:18:
[...]
Daarom ook mijn vraag, natuurlijk is 70 euro alsnog veel om gewoon te proberen maar ik wilde zoiets al een langere tijd proberen, dus als het werkte in star citizen zag ik nog een reden voor aanschaf
Wat is nou een PC game zonder rebindable keys

Gimbal Lock aanzetten... en wissel eens tussen Flight Lead Pip ON of OFF bij de Options.Kek schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 12:50:
Nou ik heb ook een joystick binnen, maar een instapper: de logitech extreme 3d pro, mooit tweedehandsje voor 15e. Maar jezus, ik zal wel weer even opnieuw moeten leren vliegen... probeerde eens vaduul swarm, ging voor geen meter. vliegen gaat nog wel, maar iets raken met de guns is echt onmogelijk.
Met de Gimbal los is iets raken én vliegen/sturen idd zeer lastig, met de PiP werkt de ene setting veel beter dan de andere - weet nu nie van buiten of het ON of OFF was.
[ Voor 9% gewijzigd door JanAd op 14-01-2016 13:28 ]
Ik kan mij best voorstellen dat je met z'n tweeen achter de pc zit. 1 bestuurt met de Hotas, ander schiet met de gimbal. Zo krijg ik mijn vriendin nog eens aan het gamenJanAd schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 13:24:
[...]
Gimbal Lock aanzetten... en wissel eens tussen Flight Lead Pip ON of OFF bij de Options.
Met de Gimbal los is iets raken én vliegen/sturen idd zeer lastig, met de PiP werkt de ene setting veel beter dan de andere - weet nu nie van buiten of het ON of OFF was.
Ah joh, ik weet al wat de 2.1 surprise zal zijn
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=3BMi4VkmsFk]
Star Marine (20:54 start het)
wild speculation appears, uiteraard weet niemand het zeker..
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=3BMi4VkmsFk]
Star Marine (20:54 start het)
[ Voor 29% gewijzigd door Torrie844 op 14-01-2016 14:32 ]
-
Goede speculatie non the less!Torrie844 schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 14:31:
Wellicht gelijk een goed lobby systeem ?
Kan hier even niet voor je zoeken, maar Curves is the magic word, dacht dat STL youngblood er een goed filmpje over had.Kek schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 12:50:
Klopt, zo uit m'n hoofd deze (zit op werk dus kan niet echt kijkenAnthor schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 15:02:
[...]
Kan hier even niet voor je zoeken, maar Curves is the magic word, dacht dat STL youngblood er een goed filmpje over had.
Bedankt voor de tip, vanavond eens mee gaan stoeien.Oraijon schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 15:39:
[...]
Klopt, zo uit m'n hoofd deze (zit op werk dus kan niet echt kijken).
[video]
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
Cool thanks, ja daar heb ik dnek ik wel wat aan, die had ik nog niet gezien van hem..Oraijon schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 15:39:
[...]
Klopt, zo uit m'n hoofd deze (zit op werk dus kan niet echt kijken).
[video]
Ben over het algemeen erg tevreden met de videos van STLyoungblood, informatief en hij gaat niet te snel of te langzaam. en wel een fijne stem. anderen zoals Boredgamer hebben een wat nasale stem, kan ik me dood aan ergeren
Star marine? Ik snap niet helemaal wat dat inhoud? Dat is toch gewoon het FPS gedeelte?
Van wat ik lees is dat de aparte module voor FPS.. beetje zoals Arena Commander. Maar ze willen toch juist van alles één geheel maken en niet meer met modules werken?
Van wat ik lees is dat de aparte module voor FPS.. beetje zoals Arena Commander. Maar ze willen toch juist van alles één geheel maken en niet meer met modules werken?
Arena Commander en Star Marine blijven in Star Citizen. Nu als testomgeving en waar je in een gecontroleerde omgeving zaken kan uitproberen. Later worden deze 2 eSports binnen de Persistent Universe.DoubleYouPee schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 18:16:
Star marine? Ik snap niet helemaal wat dat inhoud? Dat is toch gewoon het FPS gedeelte?
Sataball wordt weer een echte sport maar volgens mij ook een game mode binnen Star Marine.
[ Voor 7% gewijzigd door Tylocke op 14-01-2016 18:29 ]
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
In de uiteindelijke game is Arena Commander de training simulator voor space flight. Star Marine is hetzelfde maar dan voor FPS gevechten. Het klopt dat FPS mechanics al in de Alpha zittten. Maar bij Star Marine komen er dus speciale aparte omgevingen voor FPS training en ook een speciale station voor EVA gevechten. Daarnaast zal de release van Star Marine ook wel wat behoorlijke verbeteringen in FPS mechanics met zich meebrengen.DoubleYouPee schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 18:16:
Juist. Los van het feit dat wij een leuke arcade achtige minigame krijgen, heeft CIG weer een handige testbed om balancing en nieuwe features in te testen zelfs als de game al uit is.DoubleYouPee schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 18:16:
[ Voor 50% gewijzigd door Viscerous op 14-01-2016 18:51 ]
Edit: was al gepost long time ago. 
Sinds mijn nieuwe baan begin dit jaar wat minder lurk tijd.
[ Voor 131% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2016 19:15 ]
Heb 'm zelfs al in de TS staanVerwijderd schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 19:12:
Edit: was al gepost long time ago.
Even terugkomen op dat plaatje van de nieuwe heavy star-marine:

Zou zomaar kunnen dat die armor in de 2.1 release zit als Star Marine erin gaat zitten!
Overigens vind ik dit design echt gigantsich gaaf!
Xi'An scout!

2.1 Alpha?
Dus hij zit al in greyboxing? Dan kunnen we 'm voor eind Februari in de hangar verwachten toch?
En de Xi'An Scout was toch ooit een dual-seater? Of vergis ik me daar nu in?

2.1 Alpha?
Dus hij zit al in greyboxing? Dan kunnen we 'm voor eind Februari in de hangar verwachten toch?
[ Voor 129% gewijzigd door Case_C op 14-01-2016 21:47 ]
xi'an transport confirmedCase_C schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 21:41:
Xi'An scout!
[afbeelding]
2.1 Alpha?
Ja, Xi'an Scout zou voor 2 personen zijn. Klopt. Bron er maar bij zoeken.Case_C schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 21:41:
Xi'An scout!
[afbeelding]
2.1 Alpha?
https://robertsspaceindus...ge/ships/khartu/Khartu-Al
KEY TECHNICAL INFORMATION
Khartu-Al
Focus:
Light Fighter
Length:
10 meters
Mass:
15,308 Kg
Max Crew:
2 persons
Cargo Capacity:
0
HYPEWe're currently testing 2.1.0h which has finished building and now will be internally tested. This is a LIVE candidate so if it passes QA testing then a quick, hour-long stability test on PTU, we'll push this build to Live. Stay tuned!
[ Voor 4% gewijzigd door Torrie844 op 14-01-2016 22:02 ]
-
Oke dit weekend kunnen we 2.1 met de verrassing dus gaan proberen!
Wat denken jullie?
Poll: Wat gaat de verrassing in 2.1 zijn?
• Star Marine
• Starfarer hangar ready
• Sabre flight ready
• Vanguard flight ready
• Reliant hangar/flight ready
• Khartu-Al hangar ready

Ook een poll maken? Klik hier
Anders? Schrijf een reactie dat je een optie mist met een [
] 
Ik schat die kans niet geweldig groot in derhalve heb ik 'm weg gelaten
. Nyx ligt toch 85 AU van Crusader vandaan
. En is zo'n 4 jumps met een groot schip... dus dan moeten ze gelijk nog wat meer systems introduceren.
Wat denken jullie?
• Star Marine
• Starfarer hangar ready
• Sabre flight ready
• Vanguard flight ready
• Khartu-Al hangar ready
Anders? Schrijf een reactie dat je een optie mist met een [
Ik schat die kans niet geweldig groot in derhalve heb ik 'm weg gelaten
[ Voor 19% gewijzigd door Case_C op 14-01-2016 22:58 ]
Ik mis de Nyx landing zoneCase_C schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 22:51:
Oke dit weekend kunnen we 2.1 met de verrassing dus gaan proberen!
Wat denken jullie?
• Star Marine
• Starfarer hangar ready
• Sabre flight ready
• Vanguard flight ready
• Khartu-Al hangar ready
[afbeelding]
Ok ok, dan ga ik voor de Starfarer Hangar Ready[b]Case_C schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 22:51:
Ik schat die kans niet geweldig groot in derhalve heb ik 'm weg gelaten.
[ Voor 10% gewijzigd door Tylocke op 14-01-2016 22:56 ]
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Verwijderd
Bij de laatste update nog geen SM gezien (en ook geen SF, maar die heb ik ook geen).
Denk dat beide in 2.2 alpha gaan komen.
Denk dat beide in 2.2 alpha gaan komen.
Ik denk dat Nyx in 2.2 komt.. maar ze hoeven dan niet alle systems er tussen te introduceren. Ik denk dat het gewoon een nieuwe keuze wordt in de lift.Case_C schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 22:51:
Ik schat die kans niet geweldig groot in derhalve heb ik 'm weg gelaten. Nyx ligt toch 85 AU van Crusader vandaan
. En is zo'n 4 jumps met een groot schip... dus dan moeten ze gelijk nog wat meer systems introduceren.
Dat was mijn gedachte ook, Nyx komt er bij zoals Arccorp Area 18 er ook is. Dat zou wel erg mooi zijn! Maar de Starfarer en Sabre mag ook wel gebeuren! Tsja, wat niet eigenlijk. Doe me alles maarDoubleYouPee schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 23:10:
[...]
Ik denk dat Nyx in 2.2 komt.. maar ze hoeven dan niet alle systems er tussen te introduceren. Ik denk dat het gewoon een nieuwe keuze wordt in de lift.
Gewoon alles combineren; Nyx, Area18 en Crusader in een gebied
2.1.0H live!
https://forums.robertsspa...0/2-1-0h-published-to-ptu
https://forums.robertsspa...0/2-1-0h-published-to-ptu
[ Voor 78% gewijzigd door DoubleYouPee op 15-01-2016 01:01 ]
Nyx zou in 2.2 zitten, volgens dat zelfde interview waar dat gezegd werd zou shopping in 2.1 moeten zitten. of was het 2.2 en 2.3?
En ik weet ook niet of dat gezegd werd voor of nadat er werd besloten maandelijks te patchen en features pas toe te voegen in een release als ze af zijn
Edit:
Heb het even opgezocht, ik verwarde milestones met patch versies:
uit AtV interview met Tony Zurovec, AtV 2.09 en 2.10
2.1 Public Live!
https://robertsspaceindus...itizen-Alpha-21-Available
Vanguard flight ready
En ik weet ook niet of dat gezegd werd voor of nadat er werd besloten maandelijks te patchen en features pas toe te voegen in een release als ze af zijn
Edit:
Heb het even opgezocht, ik verwarde milestones met patch versies:
uit AtV interview met Tony Zurovec, AtV 2.09 en 2.10
TZ: The next big one on our side after the Million Mile High Club, 2.0 and all that is really going to be the shopping milestone. That’s the one that is for the first time going to give you the ability to start customizing your character. You’ll do that via casaba outlet which is one of the stores that’s in Area 18 right now but is enclosed off. You will have the ability to go into that store, there will be a variety of different types of clothing you know scattered about that shop: Shirts, pants, jackets, hats, shoes and things of that sort. You’ll be able to utilize a currency, there’s still some debate over exactly what type of currency and all that. You’ll be able to purchase these things to customize your character how you see fit. This will also be the first test of the true persistence system.
Edit2:TZ: Yeah Nyx will likely show up in the milestone immediately after shopping. It’s interesting that Nyx has been largely done for quite a while. There was one particular area this, bazaar area that still had a lot of design, details and artistic issues that needed to be worked out, but with those now resolved production is proceeding at full speed on it and we expect to have that done fairly soon. So we should actually be able spend quite a bit of time refining and tweak and ensuring that the performance is up to the level that we actually want before we do release it to the community, in other words the actually build out of the level is going really really well at this point.
2.1 Public Live!
https://robertsspaceindus...itizen-Alpha-21-Available
Vanguard flight ready
[ Voor 78% gewijzigd door Anthor op 15-01-2016 03:01 ]
Daar gaan er veel blij mee zijn:
en een nieuwe soort missie:In addition to these fixes, Alpha 2.1 features two new flyable ships in Crusader: the MISC Freelancer and the Aegis Vanguard Warden. (Surprise!) The Aegis Sabre is now hangar ready, for those eager to explore their brand new space superiority fighters!
Update'n straksincluding a new type of mission surrounding the Covalex Shipping hub.
Oh nice, zo maar eens even de pc aanslingeren! De Vanguard flyable had ik toch niet helemaal verwacht, maar wel een leuke verrassing.
Had gehoopt op de Sabre flightready, aangezien de Vanguard het schip is dat ik wel wil, maar niet wil kopen...
Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz
maar starfarer hangar ready is toch niet een verassing!! CR heeft gezegd dat hij in januari hangar ready zou zijn en er is gezegd dat er 1 release per maand is.. dus 1+1=2
de grotere hangar/hangar rework waar ze het over hadden in ATV zou wel een verassing zijn
2.1.0 trouwens op live
in ander nieuws, mn hangar is te klein, kan niet meer alle schepen neer zetten.. een volgend schip kan ik er niet meer bij zetten
de grotere hangar/hangar rework waar ze het over hadden in ATV zou wel een verassing zijn
2.1.0 trouwens op live
in ander nieuws, mn hangar is te klein, kan niet meer alle schepen neer zetten.. een volgend schip kan ik er niet meer bij zetten
[ Voor 22% gewijzigd door Bornhald op 15-01-2016 07:21 ]
Toch maar die Idris weg doen dan, die past toch niet meer in je HangarBornhald schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 07:18:
maar starfarer hangar ready is toch niet een verassing!! CR heeft gezegd dat hij in januari hangar ready zou zijn en er is gezegd dat er 1 release per maand is.. dus 1+1=2
2.1.0 trouwens op live
Top nieuws, ze gaan lekker snel .. vanavond als de vrouw slaapt maar eens online
Ik heb nog wel een beetje plaatsBornhald schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 07:18:
2.1.0 trouwens op live
Is er geen mogelijkheid om grotere Hangars te kopen?
Hadden jullie trouwens opgemerkt (wss wel) dat de Sabre, de Vanguard Warden en Misc Freelancer te koop staan
Die freelancer is nog een dikke twijfel naast mijn avengerJanAd schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 08:30:
[...]
Ik heb nog wel een beetje plaats![]()
Hadden jullie trouwens opgemerkt (wss wel) dat de Sabre, de Vanguard Warden en Misc Freelancer te koop staan
De misc freelancer is altijd tekoop ik neem aan dat je de mis bedoeld?JanAd schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 08:30:
[...]
Maar juist de idris bied meer parkeerplaatsenTylocke schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 08:12:
[...]
Toch maar die Idris weg doen dan, die past toch niet meer in je Hangar
Moest even Google wat een knagarium isCygnitr0n schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 08:33:
[...]
Gelukkig vanmiddag vroeg thuis, eerst een knagarium plaatsen en dan ook maar de PC maar eens aanslingeren.![]()
![]()
![]()
[ Voor 39% gewijzigd door Bornhald op 15-01-2016 08:38 ]
Gelukkig vanmiddag vroeg thuis, eerst een knagarium plaatsen en dan ook maar de PC maar eens aanslingeren.Tylocke schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 07:04:
Oh nice, zo maar eens even de pc aanslingeren! De Vanguard flyable had ik toch niet helemaal verwacht, maar wel een leuke verrassing.
Dat is een heel goed punt. Zou mooi zijn als je dat op een gegeven moment ook zo kan aangeven en dat je Gladius bijvoorbeeld altijd in je Idris staat.Bornhald schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 08:32:
[...]
Maar juist de idris bied meer parkeerplaatsen
Hangar en Flight Ready schepen zijn meestal gewoon te koop. De uitzonderingen zoals de Super Hornet, M50, 350r, Scythe, Glaive, etc natuurlijk niet maar dat is de algemene regel.JanAd schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 08:30:
[...]
Helemaal correct, met 2.1 zijn ze er bij gekomen. Of was de Vanguard al wel te koop, want die zat toch al in 2.0 in de hangar?JanAd schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 08:39:
[...]
Nee, nee de gewone Freelancer. Ik had er even naast gekeken. Ik dacht dat het over een andere uitvoering ging.
Maar de Warden en de Sabre waren voordien toch niet los te koop ofwel?
[ Voor 64% gewijzigd door Tylocke op 15-01-2016 08:41 ]
Nee, nee de gewone Freelancer. Ik had er even naast gekeken. Ik dacht dat het over een andere uitvoering ging.Bornhald schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 08:32:
[...]
De misc freelancer is altijd tekoop ik neem aan dat je de mis bedoeld?
[...]
Maar juist de idris bied meer parkeerplaatsen
Idd, zo dacht ik het ook. Prachtig ding die Warden...Bornhald schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 08:43:
[...]
Klopt warden en Sabre zijn limited schep I'm de zin dat ze niet standaard beschikbaar waren. Ik meen me te herinneren dat een schip wat Flight ready is altijd beschikbaar is, dus mijn verwachting Is nu dat deze en het pack permanent aan de store zijn toegevoegd
[ Voor 34% gewijzigd door JanAd op 15-01-2016 08:44 ]
Flyable betekend gewoon in-store met 6 maand insurance. (Flyable = In Store)JanAd schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 08:39:
[...]
Nee, nee de gewone Freelancer. Ik had er even naast gekeken. Ik dacht dat het over een andere uitvoering ging.
Klopt warden en Sabre zijn limited schep I'm de zin dat ze niet standaard beschikbaar waren. Ik meen me te herinneren dat een schip wat Flight ready is altijd beschikbaar is, dus mijn verwachting Is nu dat deze en het pack permanent aan de store zijn toegevoegdJanAd schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 08:39:
[...]
Edit. Maar we krijgen 2.2 dus ook in januari, anders kan de starfarer niet toegevoegd worden
[ Voor 7% gewijzigd door Bornhald op 15-01-2016 08:46 ]
Vanochtend even 2.1 snel gespeeld. Performance is beter dan 2.0 voor mij. Het vliegen in de Freelancer werkt beter dan ik had verwacht en ook heel veel last van een beperkte view heb ik niet. Blijkt toch maar weer dat de beleving anders is als je het zelf speelt in plaats van op een YouTube filmpje mee te kijken.
Leuke bug trouwens, ik wou de PI missie spelen, dus ik in mijn Freelancer naar het Covalex station toe, eenmaal uit de Freelancer (vanuit de loadingbay eruit want de zij ingang werkt nog niet) naar het station toe ge-EVA'd werd ik opeens aan de andere kant van het universum geteleporteerd, zonder schip dus. Jammer dat ik er geen filmpje van had gemaakt. Een andere bug die ik tegenkwam was als ik vanuit binnen de zij ingang van de Freelancer wou openen, ik viel toen door het schip heen.
Leuke bug trouwens, ik wou de PI missie spelen, dus ik in mijn Freelancer naar het Covalex station toe, eenmaal uit de Freelancer (vanuit de loadingbay eruit want de zij ingang werkt nog niet) naar het station toe ge-EVA'd werd ik opeens aan de andere kant van het universum geteleporteerd, zonder schip dus. Jammer dat ik er geen filmpje van had gemaakt. Een andere bug die ik tegenkwam was als ik vanuit binnen de zij ingang van de Freelancer wou openen, ik viel toen door het schip heen.
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
je kan spijtig genoeg niet upgraden naar de sabre, komt niet voor in de lijst. zal wel nog aangepast worden zeker. ik overweeg mijn game package met de cutlass black naar een sabre te upgraden.
Ja dat wordt zeker nog wel aangepast. Moet je even geduld hebbenVortexmerc schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 08:51:
je kan spijtig genoeg niet upgraden naar de sabre, komt niet voor in de lijst. zal wel nog aangepast worden zeker. ik overweeg mijn game package met de cutlass black naar een sabre te upgraden.
Verwacht dat de ccu naar de Sabre en warden in de loop van de dag beschikbaar zal komen.
[ Voor 15% gewijzigd door Bornhald op 15-01-2016 08:57 ]
De Vanguard is echt wel een heel gaaf schip om te zien! En dat te bedenken dat die nog maar de "kleintjes" zijn
.
https://gfycat.com/RemoteWelltodoBumblebee
.
https://gfycat.com/RemoteWelltodoBumblebee
Er is nog geen persistence, dus nee. Die gaat waarschijnlijk pas komen in de Beta. Waarvan Ben in een interview niet ontkende dat hij dit jaar kon komenIsniedood schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 09:09:
Slaat hij bij jullie eigen je mission progress op bij die alpha? Ik had een missie gedaan, toen crashte de server en was ik alles kwijt.
[ Voor 75% gewijzigd door Case_C op 15-01-2016 09:11 ]
Slaat hij bij jullie eigen je mission progress op bij die alpha? Ik had een missie gedaan, toen crashte de server en was ik alles kwijt.
Mmm... M'n Gladius naar een Warden CCU'n... klinkt zeer aantrekkelijkBornhald schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 08:57:
Verwacht dat de ccu naar de Sabre en warden in de loop van de dag beschikbaar zal komen.
Dat is een keine 30 euro te weinig om tot Concierge te geraken
[ Voor 27% gewijzigd door JanAd op 15-01-2016 09:13 ]
En het kost je bijna nietsJanAd schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 09:09:
[...]
Mmm... M'n Gladius naar een Warden CCU'n... klinkt zeer aantrekkelijk
Volgens mij word dat nog niet opgeslagen, toch? Bij mij slaat hij het namelijk ook niet op...Isniedood schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 09:09:
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Maar 150 euro
En werkt de turret van de Vanguard al? / Is hij volledig 'af'.
[ Voor 16% gewijzigd door Case_C op 15-01-2016 09:12 ]
Nog even wachten op de redeemer, en dan de keuze maken om de gladius te upgraden.
Vergeet de *gratis Gladius nietCase_C schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 09:11:
[...]
Maar 150 euro
En werkt de turret van de Vanguard al? / Is hij volledig 'af'.
Blijkbaar zijn ze nog steeds maar tijdelijk beschikbaar..
Missed out on your chance to pick up a Vanguard or a Sabre? We’re making both ships available for the next week for anyone interested in picking one up for Alpha 2.1!
Missed out on your chance to pick up a Vanguard or a Sabre? We’re making both ships available for the next week for anyone interested in picking one up for Alpha 2.1!
Een aurora erbij en je bent erJanAd schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 09:09:
Dat is een keine 30 euro te weinig om tot Concierge te geraken
[ Voor 31% gewijzigd door Bornhald op 15-01-2016 09:17 ]
Dat is vreemd. Het zijn geen limited schepen en zou toch tegen hun regels in gaan?Bornhald schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 09:16:
Blijkbaar zijn ze nog steeds maar tijdelijk beschikbaar..
Het is je vergeven, vooruit dan maar
[ Voor 19% gewijzigd door DutchWalnut op 15-01-2016 09:17 ]
Vanguard flyable! vet! 
Kan iemand al iets zeggen over hoe hij vliegt atm?
Max speed? Wendbaarheid vergeleken met bv SH?
Zit op werk dus anders moet ik wachten tot vanavond
Heb hetzelfde probleem als jij, dus als iemand first hand experience kan gevenOraijon schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 09:18:
Vanguard flyable! vet!
ik hoop dat nog een van mijn 109 prospects het spel interessant gaat vinden
[ Voor 18% gewijzigd door Bornhald op 15-01-2016 09:27 ]
Oeh nice one
vrees dat ik dit jaar toch weer extra dollahs gaat uitgeven aan schepen ... was niet in de planning damn you CIG
[ Voor 24% gewijzigd door Njay op 15-01-2016 09:30 ]
Gattling gun is wel een klein beetje underwhelming. Ze hadden imo de geluids effecten ervan meer A-10 Warthog like kunnen maken. Klinkt een stuk indrukwekkender dan zoals het nu klinkt
Alle gatlings zijn underwelming ingame momenteelOraijon schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 09:30:
[...]
Gattling gun is wel een klein beetje underwhelming. Ze hadden imo de geluids effecten ervan meer A-10 Warthog like kunnen maken. Klinkt een stuk indrukwekkender dan zoals het nu klinkt
[video]
Even een beetje nostalgie... Wie heeft ooit dit gespeeld:Oraijon schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 09:30:
[...]
[video]
Ik moest er direct aan terug denken bij dat filmpje van Oraijon.
[ Voor 6% gewijzigd door JanAd op 15-01-2016 09:39 ]
Mijn carriere begon bij Falcon-3 (1987)JanAd schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 09:38:
[...]
Even een beetje nostalgie... Wie heeft ooit dit gespeeld:
[video]

Dan kan je deze wel F117 stealth fighterJanAd schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 09:38:
[...]
Even een beetje nostalgie... Wie heeft ooit dit gespeeld:
[video]
YouTube: F117 A - Stealth Fighter 2 - 1991 PC Game, introduction and gameplay
en en en deze was master:
[ Voor 23% gewijzigd door Njay op 15-01-2016 09:46 ]
op de nostalgie toer?
eerste flightsim die ik gedaan heb.. ergens in het jaar kruik
eerste flightsim die ik gedaan heb.. ergens in het jaar kruik
[ Voor 21% gewijzigd door Bornhald op 15-01-2016 09:51 ]
F117 Stealth Fighter heb ik ook nog gespeeldNjay schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 09:45:
[...]
Dan kan je deze wel F117 stealth fighter
YouTube: F117 A - Stealth Fighter 2 - 1991 PC Game, introduction and gameplay
en en en deze was master:
[video]
Ben ongeveerd begonnen in F29 Retaliator
top ! die ken ik ook nog ja ... heerlijke sims vroeger ik kan me nog terughalen toen ik voor het eerst wing commander 3 opstarten DAMNOraijon schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 09:51:
[...]
F117 Stealth Fighter heb ik ook nog gespeeld
Ben ongeveerd begonnen in F29 Retaliator
[video]
En nog overgegaan tot aanschaf?weszz schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 11:35:
Ik namelijk wel
30 seconden voor 10 ging de codes op actief. Dat scheelde wel.
[ Voor 21% gewijzigd door Case_C op 15-01-2016 10:20 ]
Uitverkocht
Zodra persistance er is ben ik gruwelijk genaaid zeg... zojuist 2 vanguards gecrashed rond een comm array.
Ook geen verzekeraar meer in de PU die je dan als klant wil hebbenSwychblade schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:40:
Zodra persistance er is ben ik gruwelijk genaaid zeg... zojuist 2 vanguards gecrashed rond een comm array.
Heb je al eerste indruk?Swychblade schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:40:
//edit
Misschien maar eens kijken of ik vandaag eerder naar huis kan en me daarna schuldig kan gaan voelen nav de impulsaankoop die ik ga doen!
[ Voor 23% gewijzigd door Metzer90 op 15-01-2016 10:48 ]
Met ogen op Google Compute en SC is dit natuurlijk heel mooi nieuws:
nieuws: Google wil vergunning om datacenter Groningen flink uit te breiden
Dacht dat het al draaide, maar blijkbaar pas in 2017. Geeft wel goede hoop voor goede servers hier in de buurt.
nieuws: Google wil vergunning om datacenter Groningen flink uit te breiden
Dacht dat het al draaide, maar blijkbaar pas in 2017. Geeft wel goede hoop voor goede servers hier in de buurt.
een vraag over een multicrew schip de constellation aquila. (exploration variant)
van wat er momenteel over geweten is kan je deze ook solo deftig gebruiken met 1 of 2 npc's of is het echt de bedoeling voor exploration een freelancer dur of lager te nemen?
en ook dus zonder escorte van fighters te gebruiken (hij lijkt wel zelf een fighter te hebben die eventueel ook met een npc kan bestuurd worden mss)
van wat er momenteel over geweten is kan je deze ook solo deftig gebruiken met 1 of 2 npc's of is het echt de bedoeling voor exploration een freelancer dur of lager te nemen?
en ook dus zonder escorte van fighters te gebruiken (hij lijkt wel zelf een fighter te hebben die eventueel ook met een npc kan bestuurd worden mss)
Een Constellation is prima te gebruiken zonder escorte, en zal zichzelf moeten kunnen verdedigen. Hoewel het altijd handig is. En ja dan kan je daarvoor zowel een NPC of vriend inhuren.Vortexmerc schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 11:34:
een vraag over een multicrew schip de constellation aquila. (exploration variant)
Het schip is solo te vliegen, en mits NPC's een beetje goed zijn ook te besturen. Echter is het wel handig om nog 1 extra non-AI crewlid te hebben. Voor situaties waarin een AI/NPC zou kunnen falen. Zoals al vaker gezegd door CIG. De schepen zijn solo te besturen, maar met een volledige bemanning van spelers is hij gewoon efficienter.
Hoe dat gaat verhouden gaan we zien wanneer NPC's ingame komen om in te huren.
yep het is nog afwachten allemaal. ik denk dat het uitwerken van die npc's nogal een uitdaging ga worden en maar de helft of minder van de verwachtingen ga kunnen invullen... alleen al het feit dat je op zo een schip 4 of 5 taken hebt hoe ga je die npc daar makkelijk aan assignen in een gevecht tijdens het vliegen door van je eigen schipCase_C schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 11:38:
[...]
Een Constellation is prima te gebruiken zonder escorte, en zal zichzelf moeten kunnen verdedigen. Hoewel het altijd handig is. En ja dan kan je daarvoor zowel een NPC of vriend inhuren.
Het schip is solo te vliegen, en mits NPC's een beetje goed zijn ook te besturen. Echter is het wel handig om nog 1 extra non-AI crewlid te hebben. Voor situaties waarin een AI/NPC zou kunnen falen. Zoals al vaker gezegd door CIG. De schepen zijn solo te besturen, maar met een volledige bemanning van spelers is hij gewoon efficienter.
Hoe dat gaat verhouden gaan we zien wanneer NPC's ingame komen om in te huren.
Iemand anders nog benieuwd wat die grotere hangar voor de starfarer (en andere schepen van die grootte) precies gaat betekenen en hoe deze eruit gaan zien, vind de huidige hangar al best groot, en volgens mij met een stuk in de lengte ben je al een aardig eind. want qua hoogte lijkt het allemaal wel redelijk te passen.
daarnaast is volgens de stats page de starfarer "maar" 20 meter langer dan de retaliator en er is nog genoeg ruimte om de retaliator heen.
de ontwikkel status van de Idris en de javalin zijn trouwens al in final 3d art.. ben benieuwd, lijk mij (als leek) dat het dan niet meer zo heel lang hoeft te duren voor ze er zijn
daarnaast is volgens de stats page de starfarer "maar" 20 meter langer dan de retaliator en er is nog genoeg ruimte om de retaliator heen.
de ontwikkel status van de Idris en de javalin zijn trouwens al in final 3d art.. ben benieuwd, lijk mij (als leek) dat het dan niet meer zo heel lang hoeft te duren voor ze er zijn
[ Voor 34% gewijzigd door Bornhald op 15-01-2016 14:02 ]
Die 20 meter zal ondertussen wel wat meer zijn geworden. Bij die uitgebreide ship shape over de Starfarer werd gezegd dat F42 de Starfarer wel wat groter had gemaakt. Ik denk dat hij voornamelijk in de breedte slecht gaat passen trouwens. Een volwaardige landing site in je hangar lijkt rond de 100m te zijn, met wat ruimte er omheen.Bornhald schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 13:59:
Iemand anders nog benieuwd wat die grotere hangar voor de starfarer (en andere schepen van die grootte) precies gaat betekenen en hoe deze eruit gaan zien, vind de huidige hangar al best groot, en volgens mij met een stuk in de lengte ben je al een aardig eind. want qua hoogte lijkt het allemaal wel redelijk te passen.
Dan gaat de Carrack met 123 meter natuurlijk niet passen... Waar binnenkort aan begonnen word!!!Tylocke schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 14:04:
[...]
Die 20 meter zal ondertussen wel wat meer zijn geworden. Bij die uitgebreide ship shape over de Starfarer werd gezegd dat F42 de Starfarer wel wat groter had gemaakt. Ik denk dat hij voornamelijk in de breedte slecht gaat passen trouwens. Een volwaardige landing site in je hangar lijkt rond de 100m te zijn, met wat ruimte er omheen.
Nu hoop ik wel dat ze met het ingame brengen van de Starfarer, ook eens gaan werken aan het openstellen van de hangar voor invites..
[ Voor 11% gewijzigd door Case_C op 15-01-2016 14:14 ]
Over parkeren gesproken
dan moet hij wel significant verbouwd zijn. op de site is hij nog niet schokkend veel groter dan een retaliator alleen wat hoger.Tylocke schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 14:04:
[...]
Die 20 meter zal ondertussen wel wat meer zijn geworden. Bij die uitgebreide ship shape over de Starfarer werd gezegd dat F42 de Starfarer wel wat groter had gemaakt. Ik denk dat hij voornamelijk in de breedte slecht gaat passen trouwens. Een volwaardige landing site in je hangar lijkt rond de 100m te zijn, met wat ruimte er omheen.
Als ik de slides zie uit de holiday stream lijkt (vooral lijkt hij) echt wel een stuk groter dan de retalliator. Sommige mensen schatten hem al over de 100m.Bornhald schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 14:46:
[...]
dan moet hij wel significant verbouwd zijn. op de site is hij nog niet schokkend veel groter dan een retaliator alleen wat hoger.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=BatZFnSyj48]
De stats pagina's doe ik al lang niets meer mee
Dit topic is gesloten.