[ Voor 12% gewijzigd door DutchWalnut op 12-01-2016 11:13 ]
[ Voor 12% gewijzigd door DutchWalnut op 12-01-2016 11:13 ]
Offtopic valt toch wel mee? Ik heb nu al een paar keer dit plaatje tegengekomen en het leidt alleen maar af
Oke.. oke.. genoeg.Jorrie schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 11:11:
[...]
Offtopic valt toch wel mee? Ik heb nu al een paar keer dit plaatje tegengekomen en het leidt alleen maar af
Heeft iemand de E patch al gespeeld? Merkbaar verschil in performance/clipping?
[ Voor 11% gewijzigd door DutchWalnut op 12-01-2016 11:13 ]
Ik vlieg graag mee op jouw CarrackJorrie schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 11:17:
Blijft sexy![]()
Al wil ik nog steeds de Carrack..
Misschien mijn Cutlass Blue smelten, Gladius upgraden en mijn 15 euro tegoed opmaken.. Maar dan heb ik nog steeds 95 dollar te betalen
-
PM me wat je wil. en ik kan kijken of ik het nog heb in de buy back, leuke dingen als een freelancer package voor de prijs van een stand alone.weszz schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 10:52:
[...]
[...]
Die fiets, ik zat te loeren en er waren een paar leuke(site natuurlijk afgesloten en naam niet onthouden)bij die multi-crew zijn maar er stond of flight ready/hangar ready of waiting for resourcesBalen. Denk misschien kan ik een nieuw leuk schip kopen zijn die ik wil niet te koop
Nee, de Carrack is mijn heilige graal. Daar kan een Corvette ook niet tegen op.Case_C schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 11:20:
Haha iedereen wil op de Carrack tot die Corvette uitkomt of de Idris ingame komt.
Met 24 Carracks zijn er voldoende om op mee te vliegen toch?
Corvette's die hebben we nog niet
Zeg ook niet dat je 'm weg moet doenCygnitr0n schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 11:52:
[...]
Nee, de Carrack is mijn heilige graal. Daar kan een Corvette ook niet tegen op.
[ Voor 33% gewijzigd door Jorrie op 12-01-2016 11:55 ]
Freelancer is misschien net iets, te. Hoopte ergens op iets onder de 100Bornhald schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 11:24:
[...]
PM me wat je wil. en ik kan kijken of ik het nog heb in de buy back, leuke dingen als een freelancer package voor de prijs van een stand alone.
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
ik heb je een PM gestuurd om het op die manier even af te handelenweszz schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 11:56:
[...]
Freelancer is misschien net iets, te. Hoopte ergens op iets onder de 100
Case_C schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 11:54:
[...]
Zeg ook niet dat je 'm weg moet doen, maar een stuk of 10 Corvettes in de org zou geen kwaad kunnen
.
Oh en wat zien we daar nu uit de game-files komen?
[afbeelding]
[ Voor 41% gewijzigd door Bornhald op 12-01-2016 12:03 ]
Hoe zien die Corvettes er uit? Is dat al geweten?Case_C schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 11:54:
[...]
Zeg ook niet dat je 'm weg moet doen, maar een stuk of 10 Corvettes in de org zou geen kwaad kunnen
.
[afbeelding]
“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”
Dat ziet eruit als een Elite schip, heb ik dat juist?JanAd schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 12:02:
[...]
Hoe zien die Corvettes er uit? Is dat al geweten?
Zoiets?
[afbeelding]
Het was EVEJanAd schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 12:05:
[...]
Geen idee Case_c... Ik was maar ff aan het Google'n om een beeld te krijgen van die Corvette. Maar ik vind precies enkel Idrisjes en compleet andere dingen![]()
[afbeelding]
[ Voor 41% gewijzigd door Case_C op 12-01-2016 12:07 ]
Geen idee Case_c... Ik was maar ff aan het Google'n om een beeld te krijgen van die Corvette. Maar ik vind precies enkel Idrisjes en compleet andere dingenCase_C schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 12:03:
[...]
Dat ziet eruit als een Elite schip, heb ik dat juist?
Nee meer a'la een Idris, dat was vroeger de Corvette voordat het een frigate werdJanAd schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 12:02:
[...]
Hoe zien die Corvettes er uit? Is dat al geweten?
Zoiets?
[afbeelding]
Foutje!
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
en wat dacht je van dezeJanAd schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 12:05:
[...]
Geen idee Case_c... Ik was maar ff aan het Google'n om een beeld te krijgen van die Corvette. Maar ik vind precies enkel Idrisjes en compleet andere dingen![]()
[afbeelding]
[ Voor 83% gewijzigd door Bornhald op 12-01-2016 12:31 ]
Ziet er duur prachtig uitBornhald schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 12:27:
een carrack met meer guns, dan heb je een corvette toch..
zou zo een variant op de carrack kunnen zijn.
[...]
en wat dacht je van deze
[afbeelding]
[afbeelding]
en meer dingen
https://forums.robertsspa...ips-made-by-the-community
[ Voor 42% gewijzigd door Case_C op 12-01-2016 12:35 ]
Inderdaad, zeker een puntje wat we komende dagen wel kunnen herhalen.Facerafter schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 14:03:
Vanaf 31 januari zou SQ42 en SC toch niet meer in dezelfde game package zitten? Tot nu zit SQ42 overal nog bij inbegrepen.
[ Voor 4% gewijzigd door Case_C op 12-01-2016 15:19 ]
Facerafter schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 14:03:
Vanaf 1 januari zou SQ42 en SC toch niet meer in dezelfde game package zitten? Tot nu zit SQ42 overal nog bij inbegrepen.
het is 31 januariCase_C schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 14:05:
[...]
Inderdaad, zeker een puntje wat we komende dagen wel kunnen herhalen.
[ Voor 46% gewijzigd door Bornhald op 12-01-2016 15:08 ]
Was inderdaad de Holiday Livestream maar ik dacht dat het 1 januari was. Kan goed zijn dat het inderdaad 31 januari is.Bornhald schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 15:03:
[...]
[...]
het is 31 januari
was in de anniversary sale ergens bekend gemaakt uit mn hoofd, anders die andere livestream met kerst.
en van bovenCase_C schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 11:54:
[...]
.
[afbeelding]
Bij deze dan welkomIsniedood schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 20:57:
Min of meer door een impuls aankoop ben ik nu eigenaar van een Aurora LN. Vroeger fan geweest van wing commander prophecy. Geen plannen meerdere schepen te kopen. Vooral heel benieuwd naar de aanstaande single player en de ervaring met een oculus. Al zal dat wellicht nog even op zich laten wachten.
Ik reken dan ook op 2017Case_C schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 21:17:
[...]
Bij deze dan welkom,
SQ42 zal nog wel even duren voor die uitkomt. Maar ze hebben dit jaar gezegd, dus de verwachting zal wel ergens rond Gamescom gaan liggen.
hehe. volgens mij hebben 90% van de mensen hier iets in die trend gezegd..Isniedood schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 20:57:
Geen plannen meerdere schepen te kopen.
Ik hoop dat ik niet zal zwichten. Gelukkig moet ik nog sparen voor een Oculus en een pc upgrade, dus dat zal de investeringsdrang in ieder geval nog tot juni uitstellenBornhald schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 21:25:
[...]
hehe. volgens mij hebben 90% van de mensen hier iets in die trend gezegd..
Voor de rest welkom
[ Voor 21% gewijzigd door Isniedood op 12-01-2016 21:29 ]
Welkom! Succes met het niet kopen van schepenIsniedood schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 20:57:
Min of meer door een impuls aankoop ben ik nu eigenaar van een Aurora LN. Vroeger fan geweest van wing commander prophecy. Geen plannen meerdere schepen te kopen. Vooral heel benieuwd naar de aanstaande single player en de ervaring met een oculus. Al zal dat wellicht nog even op zich laten wachten.
[ Voor 6% gewijzigd door Metzer90 op 12-01-2016 21:49 ]
Fraps is kut met hun 4GB filmpjesMetzer90 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 21:46:
Overgestapt van Fraps naar ShadowPlay voor recording. Even via StarCitizen getest. Dacht misschien ook leuk om hier te delen. Zijn een paar waves in de Vanduul Swarm
[video]
Gebruik trouwens ook voice commands.
[...]
Welkom! Succes met het niet kopen van schepen
Klopt, kwalitatief wel het beste natuurlijk maar praktisch is anders. Vond dat trouwens niet heel erg rampzalig. Een degelijke upload snelheid doet wonderen.
https://www.reddit.com/r/...ments/40pbab/210f_on_ptu/It's a go.
Edit: Patch Notes http://ptu.cloudimperiumg...7-Star-Citizen-Alpha-210f
This is a patch for the 2.1.0 PTU. Please fully restart your client and launcher to ensure your client is updated – your PTU client should show “2.1.0-311150-PTU” as the version. Due to the number of recent fixes to the PTU, it is strongly recommended that players delete their PTU USER folder and verify their files after patching. The USER folder can be found (in default installations) at C:\Program Files\Cloud Imperium Games\StarCitizen\Test. Game files can be verified through the launcher, by clicking on the advanced options (Gear icon) and clicking “Verify”. This is particularly important if users encounter any odd character graphical issues or crash on loading.
If you don’t see Patch Notes in your launcher, please restart your launcher immediately to update it. At this stage of testing, please refer to the Issue Council for submitting bugs and optimal turn-around time. Feedback and suggestions can please be directed to our forum section. During this initial testing phase, PTU access will be restricted to a invitation-only group of players that we will expand on over time. You can check out the full 2.1.0 PTU notes for more details about the patch and content or our 2.1.0 PTU Known Issues FAQ for bugs we are already aware of.
Special Notes: We are aware that the elevator UI frequently provides a false-positive “server full” error message when attempting to join an instance. We are investigating the cause of these errors. The doors from the spawn elevator into ArcCorp proper will occasionally break, trapping occupants inside.
Contents:
Hangar Arena Commander Persistent Universe Hangar Module
Ships
Fixed an issue where you could not place the s4 fixed mount in the turret port of the Cutlass Black. Arena Commander Module:
Environment
Fixed an issue where the audio for the Apocalypse Arms Mass Driver would only trigger once, for the first bullet fired. Persistent Universe:
Gameplay
Fixed an issue where ship weapons would remain non-functional after having been repaired. Fixed an issue where destroyed portions of the ship such as the hull were not being replaced by repair. But weapons would return and float mid-air near your ship.
Technical Additional performance improvements for clients connected to Crusader while combat is taking place in the instance. The Constellation Andromeda has received some optimizations to improve client performance in and around the ship.
dat is alleen mogelijk met trial and error voor zover ik weet, dat is een van de grote gebreken op dit moment. Het party systeem zou er verandering in moeten brengen..ErwinJ schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 07:23:
Stomme vraag misschien,
Maar hoe kun je samen joinen op een server ?
Het rare geval was dat als ik in een server zat hij wel kon zien en de server kon kiezen waar ik in zat ( maar door een full server de hele tijd werd dit niks ), maar ik kan hem niet zien en/of joinen in een server waar hij inzit. ( we staan wel in elkaars contact list )
[ Voor 9% gewijzigd door Bornhald op 13-01-2016 08:20 ]
Nog eentje die zich moet bekeren en je hebt je 'Next reward : Arena Commander Combat' binnenBornhald schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 07:38:
[...]
Even dan een update over mijn referal program, op dit moment 109 prospects en 41 recruiten
Mijn recruitment programma ligt al ruim een week stil:)
[ Voor 13% gewijzigd door JanAd op 13-01-2016 09:12 ]
De PTT zelfs? Die is lang onderweg geweest dan, bestaan al niet meer sinds 2002kipkruide schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 09:30:
Cool, gisteren ook mijn concierge card gekregen.
Jammer dat ze alleen niet personalized zijn, maar staat wel goed bij mijn gewone platinum card.
Ook wel gek dat ik niks heb gehad van een verzendbevestinging ofzo, gewoon ptt aan de deur gisteravond.
Die staan niet in de Hangar. Je krijgt die enkel 'ter beschikking' in AC en Crusader. Je kan ze dus ook niet CCU'n zoals bij de Gladius.D4jackal schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 09:36:
Hmm vreemd, ik heb mijn 25 recruits binnengehaald.
Heb de UEC credits gekregen, maar ik mis de schepen.
Mijn gladius zat meteen in mijn hanger.
[ Voor 5% gewijzigd door JanAd op 13-01-2016 09:40 ]
Die schepen zijn voor zover ik weet alleen unlocked in gamemodes en niet fysiek in je Hangar aanwezig.D4jackal schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 09:36:
Hmm vreemd, ik heb mijn 25 recruits binnengehaald.
Heb de UEC credits gekregen, maar ik mis de schepen.
Mijn gladius zat meteen in mijn hanger.
[ Voor 24% gewijzigd door ShockWave op 13-01-2016 09:43 ]
helemaal correct, ik kan bevestigen dat je de schepen alleen extra hebt in AC en in Crusader, dus niet zoals bij de gladius dat hij in je hangar staat.ShockWave schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 09:40:
[...]
Die schepen zijn voor zover ik weet alleen unlocked in gamemodes en niet fysiek in je Hangar aanwezig.
van de week even rondje Gladius gedaan, op een gegeven moment vanaf de landingspad een eject gedaan..
Na het terugkomen op de landingspad kon ik gewoon weer instappen en rondvliegen alleen geen seat en canopy meer aanwezig....
[ Voor 12% gewijzigd door Bornhald op 13-01-2016 09:53 ]
Ja, dan krijg je een standaard FreelancerBornhald schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 09:46:
[...]
helemaal correct, ik kan bevestigen dat je de schepen alleen extra hebt in AC en in Crusader, dus niet zoals bij de gladius dat hij in je hangar staat.
vraagje, als ik een freelancer mis heb, mag ik dan met een standaard freelancer vliegen (heb een CCU liggen om een MIS te maken en die kan ik gebruiken op mijn gladiator)
Bwa 'standaard'... De Freelancer Max krijg je nu. Ik had veel liever de Freelancer Dur gehad
De MAX heeft nog geen rework gehad hé , dus dit is gewoon de standaard Freelancer. De Max heeft 4 engines ipv 2.JanAd schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 10:41:
[...]
Bwa 'standaard'... De Freelancer Max krijg je nu. Ik had veel liever de Freelancer Dur gehad
[ Voor 4% gewijzigd door Case_C op 13-01-2016 10:42 ]
Ahja, dat ze de cockpit maar aanpakken dan. Nu zie je bijna niet waar je aan het vliegen bentCase_C schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 10:41:
[...]
De MAX heeft nog geen rework gehad hé , dus dit is gewoon de standaard Freelancer. De Max heeft 4 engines ipv 2.
Hoho niet gaan klagen, anders krijg je de originele nogJanAd schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 10:46:
[...]
Ahja, dat ze de cockpit maar aanpakken dan. Nu zie je bijna niet waar je aan het vliegen bent
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Maar ja, die cockpit is na de grote redesign dus dat is wel raar. Ik heb er ook een tijdje ingevlogen en het is waardeloos, je hebt zo'n klein zicht op allesbatumulia schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 11:11:
Eigenlijk een best goed punt, ik zat even op YouTube de 2.1 PTU Freelancer te bekijken en vind dat het erg onoverzichtelijk gemaakt is om te zien waar je vliegt. Zelfde geld ook voor de turret achter op de Freelancer, die hadden ze m.i. ook iets beter mogen designen. Als je nu helemaal omhoog richt dan kijk je tegen het dak aan van je turretbehuizing, lijkt mij volgens mij niet de bedoeling. Maar goed, ze zullen waarschijnlijk nog wel wat aanpassingen doen aangezien de HUD ook WIP is.
Dat had ik inderdaad wel begrepen, maar goed ik neem aan dat de RSI fora mensen zich hier niet mee laten afschepen. We gaan het wel zien.Jorrie schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 11:20:
[...]
Maar ja, die cockpit is na de grote redesign dus dat is wel raar. Ik heb er ook een tijdje ingevlogen en het is waardeloos, je hebt zo'n klein zicht op alles
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
[ Voor 6% gewijzigd door Case_C op 13-01-2016 11:53 ]
Je kan je schip altijd CCU'n als je er niet tevreden over bent. In de Dur lijkt het in de Hangar alvast wel beter te zijnCase_C schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 11:45:
Kom op zeg moet elk schip nou perfect zijn? Het is stukken beter dan de eerste versie, en voor een space-truck heb je ruim voldoende zicht.
Als de klagers gelijk blijven krijgen stokken die de ontwikkeling gigantisch van nieuwe schepen/de schepen die nog moeten. Ik vind 't momenteel prima zoals de Freelancer gemaakt is.
En voor targeting heb je de radar toch?
https://forums.robertsspa.../6235193/#Comment_6235193The Ship Pipeline has been undergoing a major revamp for the last several months. This revamping is a normal part of game development as you gain access to increased assets, resources, and experience. This is essentially the third version of the pipeline, the second version coming quite some time ago, as you mentioned. While we've spoken about this many times throughout our various webshows and comm-links, its only recently that we've felt comfortable that we have the processes in place we've been looking for.
As for the ship status, we wanted to report where things would be in the new pipeline and not the previous one, so we needed those steps fully fleshed out and finalized before sharing them, or we risked perpetuating the confusion that has dogged the public perception of the process for some time.
You can find out more information about our new ship pipeline in the coming weeks as we built segments into ATV that will follow the Reliant through this pipeline from start to finish, and updates to the ship status/matrix pages after soon after that.
https://forums.robertsspa...te/312557/Comment_6234780The ship statuses have been held up while we revamp'd the new pipeline, which is pretty much finished. You can expect updates on all these things in the coming weeks.
[ Voor 5% gewijzigd door Bornhald op 13-01-2016 12:08 ]
Helemaal gelijk! Elk schip heeft voor en nadelen. Ik vind het juist tof dat de view zo limited is. Het is tenslotte geen dogfighter pur sang.Case_C schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 11:45:
Kom op zeg moet elk schip nou perfect zijn? Het is stukken beter dan de eerste versie, en voor een space-truck heb je ruim voldoende zicht.
Als de klagers gelijk blijven krijgen stokken die de ontwikkeling gigantisch van nieuwe schepen/de schepen die nog moeten. Ik vind 't momenteel prima zoals de Freelancer gemaakt is. (Qua vormgeving dan. De HUD is een ander verhaal)
En voor targeting heb je de radar toch?
-
True, het is voorlopig ook alleen wat ik heb gezien van YouTube, moet het zelf nog ervaren, dus ben wel degelijk benieuwd.Torrie844 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 12:04:
[...]
Helemaal gelijk! Elk schip heeft voor en nadelen. Ik vind het juist tof dat de view zo limited is. Het is tenslotte geen dogfighter pur sang.
Ja, en nee. Neem aan dat je een schip ook ontwikkeld om praktische redenen. En dat ook dezelfde reden is met designs in het echt dus dan blijft het spreekwoordelijke 'gemak dient de mens' toch wel veel van toepassing.Torrie844 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 12:04:
[...]
Helemaal gelijk! Elk schip heeft voor en nadelen. Ik vind het juist tof dat de view zo limited is. Het is tenslotte geen dogfighter pur sang.
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
You can't have your cake and eat it.Kek schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 13:11:
Precies om de zichtveld reden ben ik terughoudend over een CCU naar de freelancer... ik vind de freelancer verder en vet schip, heeft echt vanalles, 4person crew quarters, cargobay, turret, beetje gunpower en een kakuitzicht als piloot
The cake is a JPEG!
[ Voor 18% gewijzigd door Case_C op 13-01-2016 13:16 ]
The cake is a lie!Case_C schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 13:14:
[...]
You can't have your cake and eat it.
Is volgens mij een toepasselijk Engels gezegde.
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
FTFY!Case_C schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 13:14:
[...]
You can't have your cake and eat it.
Is volgens mij een toepasselijk Engels gezegde.
[...]
The cake is a movingJPEG!
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
Bengal
[ Voor 12% gewijzigd door Case_C op 13-01-2016 13:28 ]
Uit de context van het artikel haal ik dat dit de Retribution moet zijn.
Woooo!
[ Voor 31% gewijzigd door Tylocke op 13-01-2016 14:18 ]
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Ik zit in Team Tylocke!Tylocke schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 13:49:
[...]
Hoe kan dit een player ship zijn, jezus wat een kolossaal bakbeestTylocke schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 13:49:
[...]
Vond nog even dit plaatje:
[afbeelding]
Dat schip onderin in de drydock is een Bengal. Die Retribution is groooooot![]()
[...]
Woooo!![]()
Omdat het dat niet is, maar een 'special voor Sq42.weszz schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 14:47:
[...]
Hoe kan dit een player ship zijn, jezus wat een kolossaal bakbeest
Maar ze hebben wel gezegd dat deze in de PU te vinden zijn en overgenomen kunnen worden.Case_C schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 14:49:
[...]
Omdat het dat niet is, maar een 'special voor Sq42.
De Bengal ja, en waarschijnlijk ook wel andere capitals. Maar de Retribution is weinig over bekend. (behalve dat die 2x groot is dan de BengalDoubleYouPee schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 15:42:
[...]
Maar ze hebben wel gezegd dat deze in de PU te vinden zijn en overgenomen kunnen worden.
[ Voor 6% gewijzigd door Case_C op 13-01-2016 15:59 ]
Verwijderd
-
Zo ongeveer ja.Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 15:53:
Retribution is toch het equivalent van het Vanduul mothership?
Dat is toch de bedoeling dat daar maar eentje van is.
Daar wil je iig niet hebben dat spelers daar mee kunnen (ver)klooien.
[ Voor 172% gewijzigd door Facerafter op 13-01-2016 16:35 ]
Eeehhhhhhhh....RGB met extra Y?
Metzer90 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 17:13:
Zo, de Gladius is binnen. TORRIE844 bedankt voor de Guide op 't GoTINC forum!
Heb nu nog zo'en 20,- om op te maken. Zit nu op 130 prospects, met 10 recruits. Mijn ratio is in verhouding met anderen hier erg slecht, dus zal wel even duren voordat ik de volgende rewards unlock, desondanks is het doel behaald!
-
Alpha zou ook zwart wit moeten zijnpirke schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 17:13:
[...]
RGBA. Die A is de alpha (transparency).
En anders CMYK, maar daar matchen de kleuren niet mee
Kandidaat voor het nieuwe seizoen van 'Pimp my spaceship'?ShockWave schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 17:38:
Met de zomer in aantocht mijn Gladius maar even omgebouwd naar cabrio en gelijk een verlagingssetje gemonteerd voor de stoel...![]()
[afbeelding]
[ Voor 57% gewijzigd door JanAd op 14-01-2016 08:25 ]
This is a patch for the 2.1.0 PTU. Please fully restart your client and launcher to ensure your client is updated – your PTU client should show “2.1.0-311567-PTU” as the version. Due to the number of recent fixes to the PTU, it is strongly recommended that players delete their PTU USER folder and verify their files after patching. The USER folder can be found (in default installations) at C:\Program Files\Cloud Imperium Games\StarCitizen\Test. Game files can be verified through the launcher, by clicking on the advanced options (Gear icon) and clicking “Verify”. This is particularly important if users encounter any odd character graphical issues or crash on loading.
If you don’t see Patch Notes in your launcher, please restart your launcher immediately to update it. At this stage of testing, please refer to the Issue Council for submitting bugs and optimal turn-around time. Feedback and suggestions can please be directed to our forum section. During this initial testing phase, PTU access will be restricted to a invitation-only group of players that we will expand on over time. You can check out the full 2.1.0 PTU notes for more details about the patch and content or our 2.1.0 PTU Known Issues FAQ for bugs we are already aware of.
Special Notes:
We are aware that the elevator UI frequently provides a false-positive “server full” error message when attempting to join an instance. We are investigating the cause of these errors.
Arena Commander Module:
Balance/Tweaks:
Ships
The Freelancer top speed in SCM mode has been adjusted from 200 m/s to 170 m/s.
Fixes:
Ships
Fixed an issue where the Vanduul Glaive and Scythe had incorrect top speeds in SCM mode.
The Scythe now has a top speed of 195 m/s in SCM mode.
The Glaive now has a top speed of 205 m/s in SCM mode.
Persistent Universe:
Gameplay
Fixed an issue where the explosions from player ships would not appear for all clients in range.
Ships
Fixed an issue where the Cutlass Black would bounce around constantly on landing platforms.
Dit helpt...Isniedood schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 08:54:
Zo, Gisteravond mijn eerste potje Star Citizen gedaan. Uiteraard de referral generator gebruikt. uit dit topic.
Eerste indruk: duidelijk nog een alpha
Uitgebreider:
- F*ck wat veel knoppen.
- Hoe willen ze al die knoppen met virtual reality verwerken als je geen toetsen kan zien?
- Onduidelijke melding voor een raket die achter je aan komt
- Stand van schade ook niet duidelijk, maar ik volg die hele HUD nog niet echt
- Besturing met muis en toetsenbord vond ik verschrikkelijk
- Targeten/locksysteem is me nog onduidelijk. Ik koos telkens de dichtsbijzijnde target en hier deed ik dan focus op, maar dan zou die wel iets meer op mogen vallen. Viel nu nog steeds weg in de massa.
- Instabiel, duh
- Lekkere graphics, zelfs op LOW met mijn 770 gtx.
- Ademt sfeer!
- Heel veel potentie
- interactieve hud!
[ Voor 3% gewijzigd door JanAd op 14-01-2016 09:37 ]
Thanks voor je reactie.JanAd schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 09:35:
[...]
Dit helpt...
[afbeelding]
Vele hebben hier een joystick of HOTAS aangeschaft, dat helpt enorm imo tegenover vliegen met de muis.
Targeten/locksysteem, dat is meer gewenning en oefening denk ik. Heb je de Training doorlopen? Daar leggen ze het vrij goed uit. Je moet ook goed op de PIP letten. Bv:
[video]
Je schade zie je links bovenaan in je HUD, maar door bugs werkt dit niet altijd goed... Sinds 2.1 gaat dat bij mij vaker fout dan in de 2.0 btw.
Ik heb de Saitek X52 eens geprobeerd. Prachtig ding - maar ik ben linkshandig, dus dat beviel me toch niet. Ik heb nu een goedkope Trustmaster T16000. Dat vinden vele een zeer betaalbare en goede optie... Alleen zit er niet zo'n goeie Trotthle op. Dat doe ik dan nog via het Keyboard.Isniedood schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 09:38:
[...]
Thanks voor je reactie.
Die training deed het niet bij mij. Die had nogal last van freezes. Ik heb verder alleen nog 2.0 gedaan. Zag de Thrustmaster Hotas X voor 40 € voorbij komen. Ik overweeg die wel, qua beleving ook veel beter. De oude wing commander deed ik ook met een joystick.
De grids wat er in cargo-containers gaat zitten. Zou leuk zijn zodra dit ingame zit.. heb je gelijk een idee van hoe cargo gaat werken.JanAd schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 10:33:
Zijn dat transport-modules Case?
Ziet er wel goed uit
Ik werk zelf met een X55 lekker veel knoppen op zowel de stick als de throttle.Isniedood schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 08:54:
Zo, Gisteravond mijn eerste potje Star Citizen gedaan. Uiteraard de referral generator gebruikt. uit dit topic.
Eerste indruk: duidelijk nog een alpha
Uitgebreider:
- F*ck wat veel knoppen.
- Hoe willen ze al die knoppen met virtual reality verwerken als je geen toetsen kan zien?
- Onduidelijke melding voor een raket die achter je aan komt
- Stand van schade ook niet duidelijk, maar ik volg die hele HUD nog niet echt
- Besturing met muis en toetsenbord vond ik verschrikkelijk
- Targeten/locksysteem is me nog onduidelijk. Ik koos telkens de dichtsbijzijnde target en hier deed ik dan focus op, maar dan zou die wel iets meer op mogen vallen. Viel nu nog steeds weg in de massa.
- Instabiel, duh
- Lekkere graphics, zelfs op LOW met mijn 770 gtx.
- Ademt sfeer!
- Heel veel potentie
- interactieve hud!
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
ik ben heel benieuwd hoe het met de rift gaat werken, met name de overstap van vliegen naar lopen/fps gedeelte lijkt me interessant om te zien of dit te managen is wanneer je met joystick en rift speeltNjay schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 10:37:
[...]
Ik werk zelf met een X55 lekker veel knoppen op zowel de stick als de throttle.
straks met de rift op het is het idd even aftasten maar uit eindelijk na veel proberen went het wel![]()
Klopt, training is bugged. Wat mij veel verdieping gaf was voice commands. Geeft je de optie om combinatie commando's makkelijk en intuïtief te geven.Isniedood schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 09:38:
[...]
Thanks voor je reactie.
Die training deed het niet bij mij. Die had nogal last van freezes. Ik heb verder alleen nog 2.0 gedaan. Zag de Thrustmaster Hotas X voor 40 € voorbij komen. Ik overweeg die wel, qua beleving ook veel beter. De oude wing commander deed ik ook met een joystick.
[ Voor 22% gewijzigd door Metzer90 op 14-01-2016 11:21 ]
Mooiste zou zijn als je dan de Rift controllers kan gebruiken voor mikken en lopen.Leg je ze naast je hotas wanneer je gaat vliegen.Bornhald schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 11:05:
[...]
ik ben heel benieuwd hoe het met de rift gaat werken, met name de overstap van vliegen naar lopen/fps gedeelte lijkt me interessant om te zien of dit te managen is wanneer je met joystick en rift speelt
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq