Toon posts:

[PC] Star Citizen - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 82 ... 101 Laatste
Acties:
  • 177.609 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18:40
Vortexmerc schreef op maandag 11 januari 2016 @ 08:37:
ben een beetje aan het twijfelen over mijn avenger stalker upgrade. als ik nu meer erover lees lijkt het maar een middelmatige fighter te zijn (alles kan wijzigen natuurlijk)

wat is momenteel een goed schip voor combat voor bountyhunting of meer combat georienteerde missies:
en liefst te vliegen alleen of met 1 npc erbij.

- F7c hornet (momenteel van specs lijkt me deze de beste)
- cutlass black (staat bij crew 3 maar met 1 manned turret te doen denk ik)
- 325a
Gezien nog niets final is, en de Avenger momenteel niet goed te vliegen is met z'n extra G-Force problems. Is 't moeilijk te zeggen.

Hornet is natuurlijk beter, maar ook gelijk ~60? euro duurder? Cutlass is een schip wat behoorlijk goed manouveeert, maar ook veel cargo mee kan nemen. Met cargo vliegt die niet meer zo soepel waarschijnlijk.

325a moet z'n update nog krijgen, maar waarschijnlijk is dat hij iets groter gaat worden. Nu zou die wel iets beter moeten zijn dan een Avenger Stalker. Maar uiteindelijk hangt het allemaal af van de piloot :) . (En de uiteindelijke implementatie van gamemechanics).

Ik zelf houd m'n Avenger, en hoop dat ze 'm toch weer repareren zodat je er normaal zonder black-red outs in kan vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortexmerc
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-09 12:46
Case_C schreef op maandag 11 januari 2016 @ 08:51:
[...]

Gezien nog niets final is, en de Avenger momenteel niet goed te vliegen is met z'n extra G-Force problems. Is 't moeilijk te zeggen.

Hornet is natuurlijk beter, maar ook gelijk ~60? euro duurder? Cutlass is een schip wat behoorlijk goed manouveeert, maar ook veel cargo mee kan nemen. Met cargo vliegt die niet meer zo soepel waarschijnlijk.

325a moet z'n update nog krijgen, maar waarschijnlijk is dat hij iets groter gaat worden. Nu zou die wel iets beter moeten zijn dan een Avenger Stalker. Maar uiteindelijk hangt het allemaal af van de piloot :) . (En de uiteindelijke implementatie van gamemechanics).

Ik zelf houd m'n Avenger, en hoop dat ze 'm toch weer repareren zodat je er normaal zonder black-red outs in kan vliegen.
goh ben toch voor de cutlass black gegaan, lijkt me meer opties te bieden. Ik heb maar 2 schepen maar dan wel paar opties ermee nu (cutlass black & freelancer dur)

Ik ga later nog een single cockpit fighter mss erbij nemen maar wacht dit even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-08 08:54
Vortexmerc schreef op maandag 11 januari 2016 @ 09:47:
[...]

goh ben toch voor de cutlass black gegaan, lijkt me meer opties te bieden. Ik heb maar 2 schepen maar dan wel paar opties ermee nu (cutlass black & freelancer dur)

Ik ga later nog een single cockpit fighter mss erbij nemen maar wacht dit even af.
Als je nog een single cockpit fighter erbij wil dan zou je kunnen proberen 10 referrals te krijgen en zo een Gladius te krijgen als reward.

De Black is wel handig als Bounty Hunter ship want je kan er aardig wat spul in kwijt. In zijn huidige staat is hij echter niet heel erg goed maar met een rework komt dat vast goed.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Tylocke schreef op maandag 11 januari 2016 @ 09:50:
[...]

Als je nog een single cockpit fighter erbij wil dan zou je kunnen proberen 10 referrals te krijgen en zo een Gladius te krijgen als reward.

De Black is wel handig als Bounty Hunter ship want je kan er aardig wat spul in kwijt. In zijn huidige staat is hij echter niet heel erg goed maar met een rework komt dat vast goed.
Of iets goedkoper de mustang Delta of de Avenger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Zebra
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-12-2021
De Sabre, als hij zo weer beschikbaar is voor verkoop, is ook een optie voor single pilot schipjes.
Maar persoonlijk vind ik de Avenger wel erg lekker vliegen eigenlijk... Het was even wennen, maar met wat oefenen in de Arena Commander en wat switchen van wapens vind ik hem lekkerder vliegen dan de Hornet en de Cutlass. Ik heb ook niet zo vaak last van blackouts omdat ik heel veel switch tussen couple / decouple en dat helpt. Het helpt ook om niet continue de throttle helemaal voluit te hebben imho.

Persoonlijk vind ik de Hornet traag en de Cutlass erg fragiel, maar dat kan ook aan mijn vliegstijl liggen...
Waarschijnlijk ben ik gewoon niet zo'n hele goeie piloot nog :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Cutlass 3 man ja? Dat is wel eentje om in de gaten te houden. Heb al 1 kameraad die mij aan de game koppelde, en ik weet er zeker 1 met interesse dus dan is met zijn drietjes in 1 schip wel tof. Mits alles werkt natuurlijk.

Zijn de schepen voor meerdere mensen ook volledig te gebruiken? Als in, ieder zijn eigen functie

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr.Zebra
Als het goed is heb je in de Cutlass zitplek voor 5 man (in de laadruimte zitten nog 2 stoeltjes, naast de ingang naar de cockpit). Lijkt me best leuk voor piraterij doeleinden ook. Met je Suckerpunch cannons een schipje plat leggen, dan vervolgens met je tractor beam vasthouden, dokken en de cargo jatten onder toeziend oog van je 4 maten die de crew van het andere schip onder schot houden. Geen idee of het uiteindelijk ook zo gaat werken, maar ik kan hopen toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
weszz schreef op maandag 11 januari 2016 @ 10:21:
Cutlass 3 man ja? Dat is wel eentje om in de gaten te houden. Heb al 1 kameraad die mij aan de game koppelde, en ik weet er zeker 1 met interesse dus dan is met zijn drietjes in 1 schip wel tof. Mits alles werkt natuurlijk.

Zijn de schepen voor meerdere mensen ook volledig te gebruiken? Als in, ieder zijn eigen functie
Jep, multi-crew zal ook worden dat iedereen wat te doen heeft..

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bornhald
Mr.Zebra schreef op maandag 11 januari 2016 @ 10:27:
Als het goed is heb je in de Cutlass zitplek voor 5 man (in de laadruimte zitten nog 2 stoeltjes, naast de ingang naar de cockpit). Lijkt me best leuk voor piraterij doeleinden ook. Met je Suckerpunch cannons een schipje plat leggen, dan vervolgens met je tractor beam vasthouden, dokken en de cargo jatten onder toeziend oog van je 4 maten die de crew van het andere schip onder schot houden. Geen idee of het uiteindelijk ook zo gaat werken, maar ik kan hopen toch? :)
volgens mij zelfs nog meer met de assault module die gebruikt werd in een van de demo's van CIG zelf. Was een versie van de Blue met assault module :D

maar er zijn 3 functies aan boord van het schip, piloot, co-piloot, gunner.
die hebben alle drie wat te doen, de twee andere zitjes zijn zitjes dus kan je andere mensen mee vervoeren die evt ook dingen kunnen doen.. maar denk dan vooral voor boarding etc, niet dat ze een paneeltje hebben waarmee ze dingen van eht schip kunnen managen

Over de verassing die in 2.1 zit wanneer hij naar live gaat.. zou het de Starfarer hangar ready zijn, hij zou tenslotte deze maand komen..
of de sabre/vanguard flight ready zou ook erg leuk zijn :D

* Bornhald vind speculeren leuk

[ Voor 9% gewijzigd door Bornhald op 11-01-2016 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rephlexer
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-12-2024
De verrassing zou ook beide kunnen zijn...
Reliant hangar ready is ook een kanshebber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Rephlexer schreef op maandag 11 januari 2016 @ 11:33:
De verrassing zou ook beide kunnen zijn...
Reliant hangar ready is ook een kanshebber.
Inderdaad, en wellicht ook gelijk alle varianten? Gezien ze die toch al redelijk ver hebben laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
misschien wel dat het er meer zijn, meer dan 1, dat zou echt een verassing zijn!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20:47

JanAd

Wind’s howling

Vortexmerc schreef op maandag 11 januari 2016 @ 08:37:
ben een beetje aan het twijfelen over mijn avenger stalker upgrade. als ik nu meer erover lees lijkt het maar een middelmatige fighter te zijn (alles kan wijzigen natuurlijk)

wat is momenteel een goed schip voor combat voor bountyhunting of meer combat georienteerde missies:
en liefst te vliegen alleen of met 1 npc erbij.

- F7c hornet (momenteel van specs lijkt me deze de beste)
- cutlass black (staat bij crew 3 maar met 1 manned turret te doen denk ik)
- 325a
Ik heb een Super Hornet en een 325a... Ik vind de Hornet (ook de gewone) toch een pak beter en effectiever in gevechten dat de 325a.
Bij de 325a met de stock-wapens zit je meer overhitte kanonnen te kijken dan dat je effectief aan het schieten bent. Nee, snelheid is niet alles. Geef mij maar een Hornet voor een Dogfight. 8)
Mr.Zebra schreef op maandag 11 januari 2016 @ 10:20:
De Sabre, als hij zo weer beschikbaar is voor verkoop, is ook een optie voor single pilot schipjes.
Maar persoonlijk vind ik de Avenger wel erg lekker vliegen eigenlijk... Het was even wennen, maar met wat oefenen in de Arena Commander en wat switchen van wapens vind ik hem lekkerder vliegen dan de Hornet en de Cutlass. Ik heb ook niet zo vaak last van blackouts omdat ik heel veel switch tussen couple / decouple en dat helpt. Het helpt ook om niet continue de throttle helemaal voluit te hebben imho.

Persoonlijk vind ik de Hornet traag en de Cutlass erg fragiel, maar dat kan ook aan mijn vliegstijl liggen...
Waarschijnlijk ben ik gewoon niet zo'n hele goeie piloot nog :D
Ik kan me vergissen, maar de Sabre is meer een 'Hit and Run' fighter dacht ik. Geen schip waarmee je hardcore combat gaat doen.

Ik heb geen ervaring met de Cutlass.

[ Voor 34% gewijzigd door JanAd op 11-01-2016 11:58 ]

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Nyx landing zone zonder planetary landing misschien?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
Bornhald schreef op maandag 11 januari 2016 @ 11:16:
[...]

[...]

volgens mij zelfs nog meer met de assault module die gebruikt werd in een van de demo's van CIG zelf. Was een versie van de Blue met assault module :D

maar er zijn 3 functies aan boord van het schip, piloot, co-piloot, gunner.
die hebben alle drie wat te doen, de twee andere zitjes zijn zitjes dus kan je andere mensen mee vervoeren die evt ook dingen kunnen doen.. maar denk dan vooral voor boarding etc, niet dat ze een paneeltje hebben waarmee ze dingen van eht schip kunnen managen

Over de verassing die in 2.1 zit wanneer hij naar live gaat.. zou het de Starfarer hangar ready zijn, hij zou tenslotte deze maand komen..
of de sabre/vanguard flight ready zou ook erg leuk zijn :D

* Bornhald vind speculeren leuk
Torrie844 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 11:07:
[...]

Jep, multi-crew zal ook worden dat iedereen wat te doen heeft..
Is die nou recent in prijs gestegen? Meende dat ik hem in Dec kon kopen voor minder dan 100. Betaal nu toch minimaal 110 euro en dat is mij even iets te veel nu :+ Overigens ben ik nu wel benieuwd naar de prijs stijgingen over het hele jaar, bedoel blijven ze hangen, want zo ben je bijna geneigd schepen eerder te kopen nu ze goedkoper zijn

Wat overigens natuurlijk een briljante manier van Marketing is, alleen zo krijgen nieuwere mensen met een budget natuurlijk minder goeie schepen voor hetzelfde geld wat wij nu besteden eraan :+ Komt het alsnog een beetje op pay 2 win terecht

[ Voor 13% gewijzigd door weszz op 11-01-2016 12:11 ]

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
weszz schreef op maandag 11 januari 2016 @ 12:06:
[...]

[...]
Is die nou recent in prijs gestegen? Meende dat ik hem in Dec kon kopen voor minder dan 100. Betaal nu toch minimaal 110 euro en dat is mij ff iets te veel nu :+
Tja de exchange rates voor de €/$ zijn gecorrigeerd naar een actuele stand.
weszz schreef op maandag 11 januari 2016 @ 12:06:
[...]
Wat overigens natuurlijk een briljante manier van Marketing is, alleen zo krijgen nieuwere mensen met een budget natuurlijk minder goeie schepen voor hetzelfde geld wat wij nu besteden eraan :+ Komt het alsnog een beetje op pay 2 win terecht
Dit (de prijsstijgingen) heeft vrij weinig met marketing te maken gehad. Bij conceptsales heb je dat weer wel, dat een schip 1 maal goedkoper te verkrijgen was, met LTI. En de volgende verkoop geen LTI heeft en duurder is.

In 2014 is er voor Europa belasting bij gekomen, wat een eerste prijsstijging van 21% was. Iedereen riep toen: Ik koop niks meer.
1 Januari 2016 hebben ze de exchange rate van $>€ aangepast van $1.25/€1, naar $1.08/€1. Wat een extra stijging van 13% inhield.

Als je dan indenkt dat je in 2014 nog voor $1,40/Euro kon inkopen vielen de prijzen toen behoorlijk mee.

[ Voor 56% gewijzigd door Case_C op 11-01-2016 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
Op reddit kwam nog voorbij dat een van de devs (Zyloh?) gevraagd was op een schaal van 1 tot 10 aan te geven hoe groot de verrassing was als een 1 een hangar flair is en een 10 procedural generation is.

Zijn antwoord was 6,67.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:46

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Tylocke schreef op maandag 11 januari 2016 @ 12:21:
[...]

Op reddit kwam nog voorbij dat een van de devs (Zyloh?) gevraagd was op een schaal van 1 tot 10 aan te geven hoe groot de verrassing was als een 1 een hangar flair is en een 10 procedural generation is.

Zijn antwoord was 6,67.
Haha dat is een oddly specific number :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:52

The Chosen One

Zie signature!

Ok en wanneer moet bovenstaande komen? Was dat was X pagina's terug gezegd was over 2.1 launch?

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
The Chosen One schreef op maandag 11 januari 2016 @ 12:25:
Ok en wanneer moet bovenstaande komen? Was dat was X pagina's terug gezegd was over 2.1 launch?
Jup

Met momenteel als mogelijkheden:
  • Starfarer hangar-ready
  • Sabre flight-ready
  • Vanguard flight-ready
  • Reliant hangar/flight ready
  • Herald hangar/flight ready
Oh zouden ze zo gek zijn om het hele system ineens vrij te geven :+ . Dat je alle planeten kan bezoeken.

[ Voor 10% gewijzigd door Case_C op 11-01-2016 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Ircghost schreef op maandag 11 januari 2016 @ 12:23:
[...]

Haha dat is een oddly specific number :P
Newton's law of gravity :p

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08 13:34
https://huffduffer.com/adactio/6873
6.67 x 10^-11 – The Number That Defines the Universe.
Huffduffed by adactio on August 6th, 2009

Episode four of A Further Five Numbers, the BBC radio series presented by Simon Singh.

Newton’s equation of gravity included a number G, which indicates the strength of gravitation. It took 100 years before the shy Englishman Henry Cavendish (he left notes for his maids because he was too shy to talk to women) measured G to be 6.67 x 10^-11 Nm²/Kg². It allowed him to weigh the Earth itself. There has been an ever-greater desire to measure this number with accuracy, which even implied an antigravity at times. How did we measure this tiny number and what does it mean for the universe? The Astronomer Royal Martin Rees explains that a large value for G would mean that stars would burn too quickly and a low value would mean that the stars would not form in the first place, so is G perfectly tuned for life? Is God a mathematician?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
Ik dacht eerst Sabre flight ready maar iemand anders (Torrie?) had het eerder over Nyx erbij (ala Area 18). Ik denk dat hij wel eens gelijk kan krijgen.
Bornhald schreef op maandag 11 januari 2016 @ 12:47:

maar sabre flight ready is niet echt een verassing, omdat hij al in de PTU zit en dat we weten dat de ship pipeline "geoptimaliseerd" is. Dus het is een redelijke verwachting dat ze hem er snel uit doen.

Maar om de starfarer te gebruiken heb je ook een soort economie nodig. En dus meerdere systemen etc zou ook handig zijn (denk aan trade runs etc)

Dus een nieuw systeem zou ik niet onverwacht vinden en daarnaast iets van random missies oid, om zodoende te beginnen met het testen van de economie.

even voor de duidelijkheid, allemaal wishful thinking en niet gebaseerd op wat dan ook :D
Goed verwoord, daarom denk ik dat ik het ook fout heb met de Sabre. Er komt als het goed is nog zoveel leuks onze kant op dat het me niet echt uitmaakt wat het nou is, zolang we maar voorwaarts gaan met de ontwikkeling :D

[ Voor 75% gewijzigd door Tylocke op 11-01-2016 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Tylocke schreef op maandag 11 januari 2016 @ 12:42:
Ik dacht eerst Sabre flight ready maar iemand anders (Torrie?) had het eerder over Nyx erbij (ala Area 18). Ik denk dat hij wel eens gelijk kan krijgen.
maar sabre flight ready is niet echt een verassing, omdat hij al in de PTU zit en dat we weten dat de ship pipeline "geoptimaliseerd" is. Dus het is een redelijke verwachting dat ze hem er snel uit doen.

Maar om de starfarer te gebruiken heb je ook een soort economie nodig. En dus meerdere systemen etc zou ook handig zijn (denk aan trade runs etc)

Dus een nieuw systeem zou ik niet onverwacht vinden en daarnaast iets van random missies oid, om zodoende te beginnen met het testen van de economie.

even voor de duidelijkheid, allemaal wishful thinking en niet gebaseerd op wat dan ook :D
Tylocke schreef op maandag 11 januari 2016 @ 12:42:

Goed verwoord, daarom denk ik dat ik het ook fout heb met de Sabre. Er komt als het goed is nog zoveel leuks onze kant op dat het me niet echt uitmaakt wat het nou is, zolang we maar voorwaarts gaan met de ontwikkeling :D
helemaal mee eens, het maakt me helemaal niks uit wat het is, ben erg benieuwd naar wat het is, en denk dat ik het wel leuk ga vinden :D

[ Voor 21% gewijzigd door Bornhald op 11-01-2016 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01
sabre en/of de vanguard flight ready is mijn vermoeden. Nyx is veel te groot om als "secret" op live te zetten. Z'n nieuwe zone zal echt eerst door de PTU heen moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
Wat is nou het grote verschil met 2.0.0. en 2.1.0? Zie her en der wel stukjes en teksten waar ik als broekie weinig mee kan :+

Verder is de Freelancer natuurlijk niet te vergelijken met de Cutlass, maar voor 20 euro meer zou de Freelancer een betere aankoop zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01
weszz schreef op maandag 11 januari 2016 @ 13:36:
Wat is nou het grote verschil met 2.0.0. en 2.1.0?
Samenvatting: De vernieuwde Freelancer kan je mee vliegen en de Sabre kan je bekijken in de hangar :)

[ Voor 11% gewijzigd door Helza op 11-01-2016 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

weszz schreef op maandag 11 januari 2016 @ 13:36:
Wat is nou het grote verschil met 2.0.0. en 2.1.0? Zie her en der wel stukjes en teksten waar ik als broekie weinig mee kan :+
https://forums.robertsspa...2-1-0-published-to-ptu/p1

8) hier staat het in.

Ship
The MISC Freelancer (base) is now flyable in Crusader.

[ Voor 10% gewijzigd door DutchWalnut op 11-01-2016 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=FmgF3MBVCJg]

Even een tour door mijn hangar, nog druk aan het twijfelen wat ik zal aanpassen aan mijn schepen :+

Raak je trouwens met die nieuwe fishtank je oude kwijt? :(

[ Voor 28% gewijzigd door Jorrie op 11-01-2016 14:10 ]

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Jorrie schreef op maandag 11 januari 2016 @ 14:09:
[video]

Even een tour door mijn hangar, nog druk aan het twijfelen wat ik zal aanpassen aan mijn schepen :+

ik vroeg me ook af waarom ik er geen twee had, dus denk het ja.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzer90
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-09 08:21
Jorrie schreef op maandag 11 januari 2016 @ 14:09:
[video]

Helaas wel, vind het jammer. Vond die oude mooier. Binnenkant is hetzelfde maar die rechte vormen vind ik mooier dan die krommingen.

In 24 uur van 43 recruits en 0 prospects naar 106 en 9 gegaan. Ik denk dat een aantal mensen met hun campagne opgehouden zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door Metzer90 op 11-01-2016 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Metzer90 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 14:19:
[...]

Helaas wel, vind het jammer. Vond die oude mooier. Binnenkant is hetzelfde maar die rechte vormen vind ik mooier dan die krommingen.

In 24 uur van 43 recruits en 0 prospects naar 106 en 9 gegaan. Ik denk dat een aantal mensen met hun campagne opgehouden zijn.
Ja, zo ongeveer iedereen. Je kan nu echt vliegen ;)

Ps. Wat een hoop nieuwere namen poppen overal in the draadje rond, erg gezellig!

Edit; ff campagne aangezet, had nog 10 euro over. 35 clicks, 8 prospects in 5 minuten O_O

[ Voor 16% gewijzigd door Torrie844 op 11-01-2016 14:59 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Torrie844 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 14:33:
[...]

Ps. Wat een hoop nieuwere namen poppen overal in the draadje rond, erg gezellig!

Edit; ff campagne aangezet, had nog 10 euro over. 35 clicks, 8 prospects in 5 minuten O_O
Goh ik weet nog wel een referral die een boost kan gebruiken :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Case_C schreef op maandag 11 januari 2016 @ 15:01:
[...]

Goh ik weet nog wel een referral die een boost kan gebruiken :+ .
Die van jouw toevallig? ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzer90
[...]

Uit betrouwbare bron weet ik dat de referal van Torrie
STAR-SDSZ-5CFJ
is :9 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Metzer90 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 15:10:
[...]

[...]

Uit betrouwbare bron weet ik dat de referal van Torrie
STAR-SDSZ-5CFJ
is :9 :+
Uh, wrong!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Exact ;)
Metzer90 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 15:10:
Uit betrouwbare bron weet ik dat de referal van Torrie STAR-SDSZ-5CFJ is :9 :+
Heet die bron soms google :+ .

Een geheel ontopic filmpje van een test-fire van een Retaliator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzer90
Ik vond'm toevallig op mijn eigen referal pagina. Valt me op dat mijn CTR verre weg het hoogste is op de zoekwoorden met typefouten zoals 'starcitzen'. Wat zegt dit over the SC community?

Owh en dat filmpje!! 8)7
Laat zien dat het torpedo systeem grotendeels gelijk is aan het missile systeem. Blijkbaar werkt het 'beter' als je terwijl je ze afvuurt je neus omhoog beweegt en je target onder je neus houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Metzer90 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 15:21:
[...]

Ik vond'm toevallig op mijn eigen referal pagina. Valt me op dat mijn CTR verre weg het hoogste is op de zoekwoorden met typefouten zoals 'starcitzen'. Wat zegt dit over the SC community?

Owh en dat filmpje!! 8)7
Laat zien dat het torpedo systeem grotendeels gelijk is aan het missile systeem. Blijkbaar werkt het 'beter' als je terwijl je ze afvuurt je neus omhoog beweegt en je target onder je neus houdt.
Pas op met typefouten. Meestal klikken ze dan op de ad om gewoon op die pagina te geraken ;)

Kost je een hoop geld, zonder referrals ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:20
Uhmmm, waar gaat dit precies over? "campagne aanzetten" ???

Ik heb sinds het referral programma vorig jaar aangezet is door RSI tot nu toe 2 Recruits gekregen, en nog 2 Prospects die zo te zien geen aankoop gedaan hebben.

Doe ik nou iets verkeerd of hebben mensen met tientallen tot boven de honderd recruits gewoon geluk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Haay schreef op maandag 11 januari 2016 @ 15:34:
[...]

Ik heb sinds het referral programma vorig jaar aangezet is door RSI tot nu toe 2 Recruits gekregen, en nog 2 Prospects die zo te zien geen aankoop gedaan hebben.

Doe ik nou iets verkeerd of hebben mensen met tientallen tot boven de honderd recruits gewoon geluk?
Adwords (van Google), staat de vorige pagina's nog wat informatie over ;)

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Haay schreef op maandag 11 januari 2016 @ 15:34:
[...]

Word allemaal uitgebreid besproken in dit topic:
https://gotinc.nl/forum/index.php?topic=69.0

Maak een banner met dat plaatje met de totale breedte van een post ;) , zo los is hij een beetje verdwaald in je post.

[ Voor 23% gewijzigd door Case_C op 11-01-2016 15:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Afbeeldingslocatie: http://www.filmtotaal.nl/images/newscontent/5cf233c.jpg

En hier een leuk plaatje.
Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/c9xqf6hbjkf7rr/source/Cover-T03-AnvilcrucibleREARMAINTENANCE.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzer90
Mooi plaatje en gigantische resolutie, mijn schermen op werk hebben een 1280x1024 resolutie, haha.

Vraag me af als dit zo ook in game gerealiseerd wordt waarbij je echt handmatig reparaties uitvoert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Metzer90 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 15:52:
Mooi plaatje en gigantische resolutie, mijn schermen op werk hebben een 1280x1024 resolutie, haha.

Vraag me af als dit zo ook in game gerealiseerd wordt waarbij je echt handmatig reparaties uitvoert.
Ik denk dat je drones moet besturen (inschakelen) of dingen moet afstellen via de onboard computer.

Zelfde geldt voor het tweaken van wapen en schepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Kleine reparaties zullen wel mogelijk zijn met de hand. Dat was ook het idee dat je panelen moest verwijderen om bij beschadigde componenten/buizen te komen. En dan kan je een reparatie uitvoeren. (Reconnect tubes/wire oid. en als je t fout doet krijgt je schip damage.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op maandag 11 januari 2016 @ 16:08:
Kleine reparaties zullen wel mogelijk zijn met de hand. Dat was ook het idee dat je panelen moest verwijderen om bij beschadigde componenten/buizen te komen. En dan kan je een reparatie uitvoeren. (Reconnect tubes/wire oid. en als je t fout doet krijgt je schip damage.)
Leuk al die minigames.

Ik ben een pro :+ "echt waar!"
Afbeeldingslocatie: https://ringelectric.files.wordpress.com/2010/07/faulty-wiring-ring-electric-ottawa.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzer90
En de rest van ons kan oefenen met Keep talking and nobody explodes als voorbereiding! (Erg leuke party game!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Samenkomst van alle studio dev's volgens mij. Wat zouden ze voor moois voor dit jaar in petto hebben?
Afbeeldingslocatie: https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xfl1/v/t1.0-9/12507205_971205172932769_2532404578767610961_n.jpg?oh=e3c590e3d7d4b7d85504c4affb966c2c&oe=5709B105

[ Voor 11% gewijzigd door Case_C op 11-01-2016 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op maandag 11 januari 2016 @ 16:34:
Samenkomst van alle studio dev's volgens mij. Wat zouden ze voor moois voor dit jaar in petto hebben?
Squadron 42, Q4 2016 voor 50%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Cygnitr0n schreef op maandag 11 januari 2016 @ 16:50:
[...]

Squadron 42, Q4 2016 voor 50%.
Haha ja, dat is helemaal geen gek idee... gezien Hitman het ook doet!

"Ja we kunnen maar 3 maps af hebben tegen die tijd. De rest krijg je tegoed :+ ."
Geen rare keus om het in 2 delen van ieder 20/30 uur op te delen, met verschillende release dates. Zo kan je zeggen dat je in 2016 released hebt.

[ Voor 19% gewijzigd door Case_C op 11-01-2016 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op maandag 11 januari 2016 @ 16:51:
[...]

Haha ja, dat is helemaal geen gek idee... gezien Hitman het ook doet!

"Ja we kunnen maar 3 maps af hebben tegen die tijd. De rest krijg je tegoed :+ ."
Geen rare keus om het in 2 delen van ieder 20/30 uur op te delen, met verschillende release dates. Zo kan je zeggen dat je in 2016 released hebt.
Squadron 42 is ook opgedeeld in 3 delen. We krijgen bij de Package alleen deel 1.

Bron: http://starcitizen.wikia.com/wiki/Squadron_42

Squadron 42 will be released in episodes,,in total, the first of which will become available in 2016.The first episode will have 70 missions which will total up to 20 hours of gameplay.
Case_C schreef op maandag 11 januari 2016 @ 18:00:
[...]

Dat weet ik :P , maar alsnog deel 1 zou toch minstens 50 uur gameplay zijn?
Nope, 20 uur maar.

[ Voor 31% gewijzigd door DutchWalnut op 11-01-2016 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Cygnitr0n schreef op maandag 11 januari 2016 @ 17:58:
[...]

Squadron 42 is ook opgedeeld in 3 delen. We krijgen bij de Package alleen deel 1.
Dat weet ik :P , maar alsnog deel 1 zou toch minstens 50 uur gameplay zijn?

Als ze het niet redden in 2016, kunnen ze proberen de eerste 30 uur gereed te maken, waarbij de rest later beschikbaar komt? Zeg maar deel1a en deel1b :+ .

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fordox
  • Laatst online: 22-09 08:22

Fordox

00101010

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=cYMCLz5PQVw]

Dit gevoel heb ik zon beetje in elke spacegame. Jammer dat hij is overleden.

[ Voor 40% gewijzigd door Fordox op 11-01-2016 18:07 ]

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Comm-link voor deze week:
Greetings Citizens!

Chris and Sandi are still in the UK working on cool stuff, so expect ATV hosted from the UK once again. The Monthly Report for December should come this week, and 2.1 continues it's run on the PTU. This last patch seems to be received very well, and we're hopeful to go LIVE with it (2.1, not necessarily this specific patch) as soon as it's prudent to do so.

THE COMM-LINK SCHEDULE

Monday, January 11th
- [1500 PST / 2300 UTC] 10 for the Developers: Episode 2 - YouTube: StarCitizen

Tuesday, January 12th
- Jump Point Rerun

Wednesday, January 13th
- December Monthly Report

Thursday, January 14th
- [1200 PST / 2000 UTC] Around the Verse: Episode 2.14 - YouTube: StarCitizen

Friday, January 15th
- [1100 PST / 1900 UTC] Reverse the Verse: The Community Team's Weekly Livestream - http://www.twitch.tv/cigcommunity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
[...]

original backers krijgen de eerste 2 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamotek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17-07 00:36
[...]
[...]
Betekent dit dat voor de andere delen opnieuw betaald moet worden? Dat ik dus nu alleen met mijn aankoop deel 1 heb?

Als dat zo is lijkt het mij ook wel een beetje jammer. De prijzen die voor de EU zo hard omhoog gaan (begrijpelijk, maar nog steeds niet leuk) en dan moet er voor de singleplayer in totaal nog meer in delen aangeschaft worden. Dacht ik juist doordat ik vroeg was goedkoop een volledig spel aangeschaft te kunnen hebben :/.

Maar ja, we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Yamotek schreef op maandag 11 januari 2016 @ 21:33:
[...]

Betekent dit dat voor de andere delen opnieuw betaald moet worden? Dat ik dus nu alleen met mijn aankoop deel 1 heb?

Als dat zo is lijkt het mij ook wel een beetje jammer. De prijzen die voor de EU zo hard omhoog gaan (begrijpelijk, maar nog steeds niet leuk) en dan moet er voor de singleplayer in totaal nog meer in delen aangeschaft worden. Dacht ik juist doordat ik vroeg was goedkoop een volledig spel aangeschaft te kunnen hebben :/.

Maar ja, we zullen zien.
Deel 1 heeft nog steeds dezelfde content als eerst, en is dus gewoon een50+20+ uur single player campaign. Het is niet zo dat ze het spel wat ze eerst hadden in 3'en hebben geknipt ;) . En deel 2 en 3 gaan volgens mij ook gewoon ontwikkeld worden met de winst van deel 1. (Qua verhaal dan, want qua content is er natuurlijk al een berg gebeurd voor deel 1 en de PU)

In feite hebben ze het vervolg al aangekondigd voordat deel 1 er is.

rectificatie!
https://www.reddit.com/r/...out_squadron_42_and_what/

Vraag me wel af hoe je 70 missies in 20 uur gestopt krijgt incl. cutscenes e.d.. We gaan het zien.
Oh en toen riep hij nog "dit jaar" :+ Chris and dates :/
Yamotek schreef op maandag 11 januari 2016 @ 21:43:
[...]
Met 20 uur gameplay zou het voor mij het totaal niet waard zijn om daarvoor een nieuwe GPU te kopen (voor de rest zijn er op dit moment niet echt interessante zware spellen).
eh, he he, :/ :P Laten we maar zo zeggen.. laat 't eerst maar uitkomen :+ .

[ Voor 23% gewijzigd door Case_C op 11-01-2016 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamotek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17-07 00:36
Case_C schreef op maandag 11 januari 2016 @ 21:38:
[...]

Deel 1 heeft nog steeds dezelfde content als eerst, en is dus gewoon een 50+ uur single player campaign. Het is niet zo dat ze het spel wat ze eerst hadden in 3'en hebben geknipt ;) . En deel 2 en 3 gaan volgens mij ook gewoon ontwikkeld worden met de winst van deel 1. (Qua verhaal dan, want qua content is er natuurlijk al een berg gebeurd voor deel 1 en de PU)

In feite hebben ze het vervolg al aangekondigd voordat deel 1 er is.
Ahh op die manier, het klonk alsof het idee was dat het eerste deel uit ongeveer 20 uur zou bestaan en dat er daarna meerdere delen zouden komen. 50 uur klinkt inderdaad alweer heel wat anders. Nou hopelijk dat ik voor het eind van het jaar het weer kan verantwoorden om mijn GPU te upgraden (nu 290X met AIO erop) en spelen maar.

Met 20 uur gameplay zou het voor mij het totaal niet waard zijn om daarvoor een nieuwe GPU te kopen (voor de rest zijn er op dit moment niet echt interessante zware spellen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Yamotek schreef op maandag 11 januari 2016 @ 21:43:
[...]
Gelukkig hebben we de PU nog. Daar kun je genoeg uren (leven) in kwijt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Is die CitizenCon poster nu al eens in de hangar te vinden? :(

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
PTU 2.1e wordt nu intern getest!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Wellicht direct een push naar live?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Case_C schreef op maandag 11 januari 2016 @ 22:20:
[...]

Wellicht direct een push naar live?
Verwacht dat ze eerst willen testen. 2.1d was goed, maar er zal wel een reden zijn voor 2.1e. Als die stabiel genoeg is zal het zeker live worden!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Torrie844 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 22:24:
[...]

Verwacht dat ze eerst willen testen. 2.1d was goed, maar er zal wel een reden zijn voor 2.1e. Als die stabiel genoeg is zal het zeker live worden!
Stiekem die ene verassing nog testen ;) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylocke
2.1e is nu beschikbaar in PTU!

https://forums.robertsspa...7/2-1-0e-published-to-ptu

Patch Notes:

This is a patch for the 2.1.0 PTU. Please fully restart your client and launcher to ensure your client is updated – your PTU client should show “2.1.0-310880-PTU” as the version. Due to the number of recent fixes to the PTU, it is strongly recommended that players delete their PTU USER folder and verify their files after patching. The USER folder can be found (in default installations) at C:\Program Files\Cloud Imperium Games\StarCitizen\Test. Game files can be verified through the launcher, by clicking on the advanced options (Gear icon) and clicking “Verify”. This is particularly important if users encounter any odd character graphical issues or crash on loading.

If you don’t see Patch Notes in your launcher, please restart your launcher immediately to update it. At this stage of testing, please refer to the Issue Council for submitting bugs and optimal turn-around time. Feedback and suggestions can please be directed to our forum section. During this initial testing phase, PTU access will be restricted to a invitation-only group of players that we will expand on over time. You can check out the full 2.1.0 PTU notes for more details about the patch and content or our 2.1.0 PTU Known Issues FAQ for bugs we are already aware of.

Special Notes:
We are aware that the elevator UI frequently provides a false-positive “server full” error message when attempting to join an instance. We are investigating the cause of these errors.
The doors from the spawn elevator into ArcCorp proper will occasionally break, trapping occupants inside.

Hangar Module
Ships:
Fixed an issue where the Hangar camera would clip through the Vanguard when rotating around the player in third person.
Fixed an issue where the Vanguard was missing it’s bathroom door.

Persistent Universe
Balance/Tweaks:
Gameplay
Made several improvements to turret movement speed.
We are still in the process of making other improvements to turrets.

Fixes:
Gameplay
Fixed an issue where ship weapons were not functional after having been repaired.

Technical
Fixed an issue where clients connected to Crusader would receive a black screen if GIM restarted.

Made some additional performance improvements for clients connected to Crusader when a player characters die in combat.

En 10 for the Developers e2 is uit:

Oh, en Ben zei dit nog op reddit over aankomende concept sales:

We're in the early stages for the Prowler, small corvette and pirate interceptor right now. There's plenty we'd like to do later (and a few that may move ahead sooner), but the goal is to finish up ships that have been promised first.

[ Voor 107% gewijzigd door Tylocke op 12-01-2016 06:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Jorrie schreef op maandag 11 januari 2016 @ 22:09:
Is die CitizenCon poster nu al eens in de hangar te vinden? :(
Als je dat berichtje van vorige week bedoeld, die was enkel irl te koop ;)

Of komen al die posters telkens ook in de Hangar te hangen? Dat zou ook wel leuk zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door JanAd op 12-01-2016 06:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Small corvette confirmed!

Waar is die hype?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylocke
JanAd schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 06:38:
[...]

Of komen al die posters telkens ook in de Hangar te hangen? Dat zou ook wel leuk zijn.
Yup, de GamesCom poster hangt bij mij in de hangar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 07:05:

Waar is die hype?
ik heb al een idris :)

meer nieuwsgierig naar de prowler :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
Bornhald schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 07:17:
[...]

ik heb al een idris :)

meer nieuwsgierig naar de prowler :)
Er staat letterlijk een pirate interceptor bij, en m'neer wil nu weer een Prowler. Is het dan ooit een keer goed :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
Case_C schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 07:05:

Waar is die hype?
Met de koersaanpassing is mijn hype train mbt schepen kopen ontspoort. De hype train voor features is nog op volle vaart onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Tylocke schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 07:40:
[...]

Met de koersaanpassing is mijn hype train mbt schepen kopen ontspoort. De hype train voor features is nog op volle vaart onderweg.
Precies hetzelfde hier! Ik heb een soort interne vrede gemaakt met mijn uiteindelijke vloot.

*melt iets, ccu-d wat anders*
*Oh maar 20 euro erbij voor een prowler*

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Torrie844 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 08:11:
[...]

Precies hetzelfde hier! Ik heb een soort interne vrede gemaakt met mijn uiteindelijke vloot.

Klinkt allemaal heel bekend in de oren... :)
Squadron 42 will be released in episodes,,in total, the first of which will become available in 2016.The first episode will have 70 missions which will total up to 20 hours of gameplay.
Is dat niet ongeveer een kwartier per missie? Lijkt me wel erg weinig... Tenzij het missies zijn zoals in Freelancer... Vlieg van A naar B zoek C - knal ze allemaal af - vlieg terug naar A.

Nuja, ik ga vooral voor de PU. SQ42 is een leuke extra ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
JanAd schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 06:38:
[...]

Tijdens de CitizenCon kon je ook wat ingame posters kopen, had er dus een gekocht maar hij is nog niet verschenen :+

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Maar goed kwartaal 1 kunnen we dus uitkijken naar de concept sales (ship art in het bijzonder natuurlijk :) )

Vraag me af of de Corvette een main gun(railgun oid) gaat krijgen, zoals de Idris maar dan een klasse kleiner. Of aleen maar turrets.

Cygnitr0n schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 09:27:
[...]

Ja, idem. :P
De hypetrain rijdt alleen nog maar voor features, modules, addons (te behalen in-game) en de ontwikkeling van de game.

Ben wel erg benieuwd naar de concept van de Prowler :Y
Het hoeft ook geen "koop" hype te zijn :P , meer hype voor de art/modellen die ze laten zien.

[ Voor 46% gewijzigd door Case_C op 12-01-2016 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Tylocke schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 07:40:
[...]

Ja, idem. :P
De hypetrain rijdt alleen nog maar voor features, modules, addons (te behalen in-game) en de ontwikkeling van de game.

Ben wel erg benieuwd naar de concept van de Prowler :Y
Case_C schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 09:10:
Maar goed kwartaal 1 kunnen we dus uitkijken naar de concept sales (ship art in het bijzonder natuurlijk :) )

Vraag me af of de Corvette een main gun(railgun oid) gaat krijgen, zoals de Idris maar dan een klasse kleiner. Of aleen maar turrets.
Ik hoop eigenlijk op een tegenhanger van de Carrack voor piraten.

[ Voor 32% gewijzigd door DutchWalnut op 12-01-2016 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Cygnitr0n schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 09:27:
[...]
Ik hoop eigenlijk op een tegenhanger van de Carrack voor piraten.
De Carrack heeft met 4x Size 4 Turrets zeker behoorlijk wat firepower. Zeker als je weet dat de guns op de Freelancer ook maar size 2 zijn ;) .

Ben erg benieuwd wat ze daarvan gaan maken. Het is in ieder geval een concept waar je leuke dingen mee kan. Bijvoorbeeld een hangar voor 2 snub fighters e.d. :P .

[ Voor 13% gewijzigd door Case_C op 12-01-2016 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Torrie844 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 08:11:
[...]

koop wel uec via de grey market, 85% en dan nog zonder belasting :)

waren deze patch notes voor E al gepost
Section Owner: Marissa Meissner

This is a patch for the 2.1.0 PTU. Please fully restart your client and launcher to ensure your client is updated – your PTU client should show “2.1.0-310880-PTU” as the version. Due to the number of recent fixes to the PTU, it is strongly recommended that players delete their PTU USER folder and verify their files after patching. The USER folder can be found (in default installations) at C:\Program Files\Cloud Imperium Games\StarCitizen\Test. Game files can be verified through the launcher, by clicking on the advanced options (Gear icon) and clicking “Verify”. This is particularly important if users encounter any odd character graphical issues or crash on loading.

If you don’t see Patch Notes in your launcher, please restart your launcher immediately to update it. At this stage of testing, please refer to the Issue Council for submitting bugs and optimal turn-around time. Feedback and suggestions can please be directed to our forum section. During this initial testing phase, PTU access will be restricted to a invitation-only group of players that we will expand on over time. You can check out the full 2.1.0 PTU notes for more details about the patch and content or our 2.1.0 PTU Known Issues FAQ for bugs we are already aware of.
Special Notes:
We are aware that the elevator UI frequently provides a false-positive “server full” error message when attempting to join an instance. We are investigating the cause of these errors.
The doors from the spawn elevator into ArcCorp proper will occasionally break, trapping occupants inside.
Hangar Module
Ships
Fixed an issue where the Hangar camera would clip through the Vanguard when rotating around the player in third person.
Fixed an issue where the Vanguard was missing it’s bathroom door.
Persistent Universe:
Balance/Tweaks:
Gameplay
Made several improvements to turret movement speed.
We are still in the process of making other improvements to turrets.
Fixes:
Gameplay
Fixed an issue where ship weapons were not functional after having been repaired.

Technical
Fixed an issue where clients connected to Crusader would receive a black screen if GIM restarted.
Made some additional performance improvements for clients connected to Crusader when a player characters die in combat.

[ Voor 76% gewijzigd door Bornhald op 12-01-2016 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Nou waarschijnlijk kan ik deze week weer mee doen woei! Had spel gekocht maar zelfde dag overleed mijn videokaart. Ga vanmiddag een GTX 970 bestellen en hopen dat het dan een beetje draait ook :D ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
WeAreLegion schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 10:24:
Nou waarschijnlijk kan ik deze week weer mee doen woei! Had spel gekocht maar zelfde dag overleed me videokaart. Ga vanmiddag een GTX 970 bestellen en hopen dat het dan een beetje draait ook :D ben benieuwd!
Met een beetje geluk kan je dan gelijk 2.1 testen :) .

Wel jammer dat er geen updates zijn ophet gebied van het partysysteem e.d... of heb ik dat gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzer90
Nou waarschijnlijk kan ik deze week weer mee doen woei! Had spel gekocht maar zelfde dag overleed mijn videokaart. Ga vanmiddag een GTX 970 bestellen en hopen dat het dan een beetje draait ook :D ben benieuwd!
Terwijl Pascal zo dicht bij is! Normaal zou ik zeggen wacht maar niet, maar Pascal lijkt echt een hele grote performance update te zijn. Als je kunt wacht, of een goedkopere kaart vind zou ik dat hier echt aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Zebra
Welkom terug dan :)
Geen idee wat de rest van je specs zijn, maar ik heb ook een GTX 970, met 16Gb ram en een i5 op 3Ghz en over het algemeen draait het prima. Het spel is totaal nog niet geoptimaliseerd en heeft af en toe flinke performance drops, maar dat ligt voor zover ik kan bepalen niet aan mijn hardware.
Dus volgens mij gaat het wel lukken met je grafische kaartje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Mr.Zebra schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 10:42:
[...]

Welkom terug dan :)
Geen idee wat de rest van je specs zijn, maar ik heb ook een GTX 970, met 16Gb ram en een i5 op 3Ghz en over het algemeen draait het prima. Het spel is totaal nog niet geoptimaliseerd en heeft af en toe flinke performance drops, maar dat ligt voor zover ik kan bepalen niet aan mijn hardware.
Dus volgens mij gaat het wel lukken met je grafische kaartje :)
Dank u, ongeveer zelfde specs verder i5 op 3,8ghz en ook 16gig dus dat moet wel goed zijn verder :) Had al wel gelezen dat er frame drops in zitten door bugs enzo maar goed het is een Alpha dus dat mag verder.

Heb welgeteld een half uur gespeeld voor dat de fan van mijn videokaart afbrak haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Metzer90 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 10:41:
[...]
Terwijl Pascal zo dicht bij is! Normaal zou ik zeggen wacht maar niet, maar Pascal lijkt echt een hele grote performance update te zijn. Als je kunt wacht, of een goedkopere kaart vind zou ik dat hier echt aanraden.
Wachten op die release is ook niet alles. Als ze uitkomen gaan die kaarten wss behoorlijk duur zijn en dan ben je met een 970GTX nu een tijdje goed, totdat de nieuwe kaarten een beetje in prijs zakken.
Als het echt zo'n boost gaat geven, verwacht ik toch direct 500€ en meer prijskaartjes.

WeAreLegion schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 10:43:
[...]

Dank u, ongeveer zelfde specs verder i5 op 3,8ghz en ook 16gig dus dat moet wel goed zijn verder :) Had al wel gelezen dat er frame drops in zitten door bugs enzo maar goed het is een Alpha dus dat mag verder.

Heb welgeteld een half uur gespeeld voor dat de fan van mijn videokaart afbrak haha.
Ik heb 2 970GTX'n - maar ik heb al een paar keer SLI uitgeschakeld omdat dit wel eens problemen gaf bij SC en dan werkt het nog vrij vlot op 1 970. Dus met die kaart kan je wel even voort.

[ Voor 33% gewijzigd door JanAd op 12-01-2016 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
Kan het zijn dat schepen die al wel flight/hanger ready zijn niet te koop zijn? Of zijn die dan uit de handel gehaald?
Bezit zelf een Gaming laptop met GTX970M en kan vrijwel alles perfect draaien, je zult de crashes alleen voor lief moeten nemen, en nee dat zal niet aan je hardware liggen :+

[ Voor 68% gewijzigd door weszz op 12-01-2016 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
Bornhald schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 10:15:
[...]

koop wel uec via de grey market, 85% en dan nog zonder belasting :)

waren deze patch notes voor E al gepost

[...]
Om. 6 uur al ;)

Dat van die UEC via grey market is nog niet zo'n gek idee als je toch niet weer je schip wil verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
weszz schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 10:49:
Kan het zijn dat schepen die al wel flight/hanger ready zijn niet te koop zijn? Of zijn die dan uit de handel gehaald?
Dat is zeker mogelijk, bijvoorbeeld de SuperHornet is niet te koop en wel te vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
weszz schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 10:49:
Er zijn vliegbare schepen die inderdaad niet te koop zijn, bijvoorbeeld de 350R en de M50.

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
Jorrie schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 10:50:
[...]

Er zijn vliegbare schepen die inderdaad niet te koop zijn, bijvoorbeeld de 350R en de M50.
Case_C schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 10:50:
[...]

Dat is zeker mogelijk, bijvoorbeeld de SuperHornet is niet te koop en wel te vliegen.
Die fiets, ik zat te loeren en er waren een paar leuke(site natuurlijk afgesloten en naam niet onthouden)bij die multi-crew zijn maar er stond of flight ready/hangar ready of waiting for resources :'( Balen. Denk misschien kan ik een nieuw leuk schip kopen zijn die ik wil niet te koop :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
weszz schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 10:52:
[...]

[...]

Die fiets, ik zat te loeren en er waren een paar leuke(site natuurlijk afgesloten en naam niet onthouden)bij die multi-crew zijn maar er stond of flight ready/hangar ready of waiting for resources :'( Balen. Denk misschien kan ik een nieuw leuk schip kopen zijn die ik wil niet te koop :|
Je hebt net op een paar weken de sale gemist waar veel schepen te koop waren. Ach, geen zorgen, er komt wel weer een sale.

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-09 17:28
Is er ook een transcript te lezen van 10 for the Developers? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
EdwardK123 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 10:53:
http://imperialnews.netwo...the-developers-episode-2/m

Edit: te langzaam, Torrie Jorrie was me voor

[ Voor 9% gewijzigd door Tylocke op 12-01-2016 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

weszz schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 10:52:
[...]

[...]

Je kan Bornhald eens een PM sturen, die heeft nog een hoop schepen voor verkoop klaar staan dacht ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Metzer90 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 10:41:
[...]
Zeker op double point precision, iets wat SC gebruikt. (Weet niet wat je er client-side aan hebt.. maar het zal vast helpen.)

EdwardK123 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 10:53:
Jorrie was me voor :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Volgens mij is er een transcript. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Laatst online: 02-10-2023
Case_C schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 10:58:
[...]

Zeker op double point precision, iets wat SC gebruikt. (Weet niet wat je er client-side aan hebt.. maar het zal vast helpen.)

[...]

Jorrie was me voor :) .
Mijn GTX980 gaat de deur uit mits de performance gains goed genoeg zijn. Als ik mijn GTX980 verkoop en 'iets' bijleg kan ik het vast wel toestemming van vrouwlief krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Jorrie was je voor :P Ik ben Torrie hehe

-

Pagina: 1 ... 82 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.