Toon posts:

[PC] Star Citizen - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 81 ... 101 Laatste
Acties:
  • 177.610 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
https://www.reddit.com/r/...nts/403j8o/210d_greenlit/
Zyloh - 2016-01-08 22:45:11 UTC : QA has given the 2.1.0d PTU candidate the greenlight. We are now testing launcher/patching. More information soon!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-08 08:54
Anthor schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 19:55:
Speelt er iemand met pedalen? Is dat wat?
Ik heb ze sinds kort in gebruik. Moet zeggen dat ik die met de Roll veel fijner vind dan de rare twist beweging in de joystick. Maar... ik heb het geluk gehad om die van mij voor 50 te kopen, ik weet niet of ik er 150 ~ 200 voor zou uitgeven.

En hierbij de canvas poster van de Vanguard op mijn deur op zolder.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/SJ2b9BVQQ8HGSwYj1c3ehMYe/full.jpg

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
fps in 2.1d na patch lijken een stuk beter, ook volgens reddit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:03
Bornhald schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 08:23:
fps in 2.1d na patch lijken een stuk beter, ook volgens reddit
Zeker net getest en het vliegt heerlijk. .. bijna geen drops gehad _/-\o_

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09 21:46

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Njay schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 10:53:
[...]

Zeker net getest en het vliegt heerlijk. .. bijna geen drops gehad _/-\o_
Heel mooi om te horen! :) Ben heel benieuwd hoe het bij mij gaat lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
Ircghost schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 10:57:
[...]

Heel mooi om te horen! :) Ben heel benieuwd hoe het bij mij gaat lopen.
Hier loopt die fantastisch.. nu nog een party system en dan veeeeel GoT meetings ingame!

Edit: Bedenk me trouwens, misschien is het party system wel die 2.1 verrassing?

[ Voor 12% gewijzigd door Torrie844 op 09-01-2016 11:14 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Torrie844 schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 11:13:
[...]

Hier loopt die fantastisch.. nu nog een party system en dan veeeeel GoT meetings ingame!

Ik denk eerder vr suuport >:) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Werd ook gezegd in laatste AtV dat eerste focus stabiliteit is. Ziet ernaar uit dat het met Patch d aardig gelukt is. :) VR support lijkt me sterk. Ik hoop ook het party systeem maar ik denk dat nu al een heel nieuw systeem wel erg snel zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Verwijderd schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 11:29:
Werd ook gezegd in laatste AtV dat eerste focus stabiliteit is. Ziet ernaar uit dat het met Patch d aardig gelukt is. :) VR support lijkt me sterk. Ik hoop ook het party systeem maar ik denk dat nu al een heel nieuw systeem wel erg snel zou zijn.
Maybe nu dan niet maar zo gauw de cv en de vive released zijn moet het niet lang meer duren want hoe vet is het CV plus SC kan niet wachten tot eind maart begin april man _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
Torrie844 schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 11:13:
[...]

Ik gok eerder op een vliegende Sabre B-)

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Tylocke schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 13:40:
[...]

Ik gok eerder op een vliegende Sabre B-)
zag hem er niet tussen staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 14:03

Cogency

Ginnunga

Iemand een link naar een (ptu) acurate keymapchart~thingie die ik kan printen. Ik weet de helft van de controls niet te vinden. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchWalnut
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Lol, weer. :+

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qxGiqZ0.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fYwtGAk.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QztFxkZ.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
Bornhald schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 13:47:
[...]

zag hem er niet tussen staan..
Verrassing komt toch ook pas met de push naar live of niet? Dus we zullen het dan wel zien. Zal wel pas iets van volgende week dinsdag wordeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Hoe, waar, buggy? Hangar? Rare planeet? So. Many. Questions!!!!!

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

weszz schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 14:44:
[...]

Hoe, waar, buggy? Hangar? Rare planeet? So. Many. Questions!!!!!
Murray Cup in ELectronic Acces als je de M50 wilt vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online
Foundry42 heeft nu ook een Dependance in Derby, UK. Waarschijnlijk voor personeel die te ver moesten reizen. Gaat me wel benieuwen wat ze afgelopen jaar allemaal hebben ontwikkeld. Want de Idris is natuurlijk maar een klein deel ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viscerous
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-09 16:50
Het merendeel zal wel Squadron 42 gerelateerd zijn. In de leak destijds zat ook aardig wat spul dat we niet eerder hebben gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-09 23:46
Ik denk dat veel (zo niet alles) uit SQ42 ook in Star Citizen gebruikt kan/gaat worden.. dus dat scheelt weer :)

[ Voor 7% gewijzigd door DoubleYouPee op 09-01-2016 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Nu online
Gaat me ook benieuwen wanneer ze de (spoiler heavy) Sq 42 assets vrijgeven voor de PU/Alpha. Lijkt me niet dat het gelijk gaat gebeuren. Zal wel een aantal maanden tussen zitten.

De Idris daarintegen zou wel gelijk erin kunnen wanneer ze die gereed hebben voor multiplayer! Dat zou betekenen dat we die dit jaar nog ingame gaan zien! :D

Of zouden ze die eerst moeten ombouwen, van de Sq42 variant naar een algemene variant.

Cogency schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 14:07:
Iemand een link naar een (ptu) acurate keymapchart~thingie die ik kan printen. Ik weet de helft van de controls niet te vinden. :P
http://imgur.com/a/glexO

Is dit wat je bedoelt? Wel zelf even in word of iets dergelijks plakken om het goed op een A4tje te krijgen.

[ Voor 72% gewijzigd door Case_C op 09-01-2016 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 14:03

Cogency

Ginnunga

Yes thanks.

Net de nieuwe patch binnen, hij dropt regelmatig echt naar 2~3 fps om een of andere reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Cogency schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 16:21:
Yes thanks.

Net de nieuwe patch binnen, hij dropt regelmatig echt naar 2~3 fps om een of andere reden.
ik denk dat het met aantal spelers oid te maken heeft, vanochtend ging hij als een zonnetje, maar nu is hij een stuk trager ook bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Zebra
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-12-2021
Voor mij is ie nu aan het downloaden.
En mijn Gladius is ook binnen, duurde even, maar het is gelukt :)
Begin ook een aardig vlootje te krijgen zo, en dat terwijl ik eigenlijk alleen maar voor een Avenger wilde gaan... :)

Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/ltral3i0j0fqkd6/fleet.png?raw=1

Nu nog iets van een Carrack voor het grote werk, kiezen tussen een Sabre of een Vanguard en nadenken of de Herald misschien ook wel leuk is om erbij te hebben. Het idee erachter staat me wel aan iig.
Choices, choices, choices :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01
Mr.Zebra schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 16:46:
Voor mij is ie nu aan het downloaden.
En mijn Gladius is ook binnen, duurde even, maar het is gelukt :)
Begin ook een aardig vlootje te krijgen zo, en dat terwijl ik eigenlijk alleen maar voor een Avenger wilde gaan... :)

[afbeelding]

Nu nog iets van een Carrack voor het grote werk, kiezen tussen een Sabre of een Vanguard en nadenken of de Herald misschien ook wel leuk is om erbij te hebben. Het idee erachter staat me wel aan iig.
Choices, choices, choices :)
je hebt al een gladius en hornet voor short range combat dan voegt een sabre weinig toe denk ik. Je beter af met een vanguard dan voor de long range firepower :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Zebra
Dat is idd ook zo, maar de Sabre ziet er zo tof uit....
Maar die haal ik dan gok ik wel in-game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
Cygnitr0n schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 14:46:
[...]

Murray Cup in ELectronic Acces als je de M50 wilt vliegen.
Dat Is allemaal(nog) jibberjabber voor mij. Dus zal het straks even Google :+

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01
Mr.Zebra schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 16:58:
Dat is idd ook zo, maar de Sabre ziet er zo tof uit....
Maar die haal ik dan gok ik wel in-game :)
hehe, Ik zou zelf voor de sabre gaan ipv de gladius of hornet. En idd de sabre ziet er geweldig uit, maar dat vind ik van alle Aegis ships. Hopelijk is die snel te vliegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaymondG
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21-09 20:41
Goedenmiddag allemaal,

Deze week dan toch maar een starter pack gehaald met de mustang alpha, vandaag een upgrade gedaan naar de 315P. Het is allemaal nog wel hocus pocus hoor. zo veel info.... Wat een "wereld" zijn deze mensen aan het creëren.

Voor nu ook een Sledge II mass driver op de neus gemonteerd, straks als ik echt ga exploren de Tractor beam weer terug plaatsen. Iemand misschien een tip voor missiles om te plaatsen of kan ik beter geld in mijn zak houden en proberen ingame geld te maken (indien dit al mogelijk is) en dan upgrades te kopen ?

Verder dus ook nog geen idee hoe jullie allemaal aan die vloten met schepen komen, maar dat leer ik nog wel, tenzij het een kwestie van €€€ investeren is.

Vanavond maar weer eens verder met de 1e quest, die van de comm arrays. en daarna maar eens zien wat er verder op mijn pad komt.

Ga dit topic dan ook vol enthousiasme blijven volgen.

[ Voor 9% gewijzigd door RaymondG op 09-01-2016 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Nu online
RaymondG schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 17:24:
Goedenmiddag allemaal,

Deze week dan toch maar een starter pack gehaald met de mustang alpha, vandaag een upgrade gedaan naar de 315P. Het is allemaal nog wel hocus pocus hoor. zo veel info.... Wat een "wereld" zijn deze mensen aan het creëren.

Voor nu ook een Sledge II mass driver op de neus gemonteerd, straks als ik echt ga exploren de Tractor beam weer terug plaatsen. Iemand misschien een tip voor missiles om te plaatsen of kan ik beter geld in mijn zak houden en proberen ingame geld te maken (indien dit al mogelijk is) en dan upgrades te kopen ?

Verder dus ook nog geen idee hoe jullie allemaal aan die vloten met schepen komen, maar dat leer ik nog wel, tenzij het een kwestie van €€€ investeren is.

Vanavond maar weer eens verder met de 1e quest, die van de comm arrays. en daarna maar eens zien wat er verder op mijn pad komt.

Welkom Raymond,

De 315p is wel een gaaf schip welke hopelijk dit jaar toch z'n rework gaat krijgen. Net zoals de Freelancer dat zojuist heeft gehad.

Tja die schepen die iedereen hier heeft is toch wel een groot deel het resultaat van backing, hoewel er ook mensen bij zijn die onderhand meer 'subscriber flair' hebben dan schepen :+ . Na een paar jaar kunnen bedragen behoorlijk stapelen :P .

In ieder geval veel plezier in de PU, wellicht komen we elkaar nog tegen wanneer 2.1/2.2 uit komt. Zodra het party-systeem weer een schopje heeft gehad in de goede richting willen we weer vaker gaan spelen. Dat zeggen we vaker, maar elke build is er wel een reden die het wat moeilijk maakt :P .

Kijk voor de grap ook eens naar de organisaties :) , SKIR en GoT Inc. in 't bijzonder natuurlijk! Voor het eind van 2946 moeten we toch wel groter zijn dan The Base.

[ Voor 3% gewijzigd door Case_C op 09-01-2016 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Goedenmiddag allemaal,

welkom bij het forum

voorlopig raad ik persoonlijk af om wapens in te kopen via de site, als je ze wil hebben zou ik zeggen speel ze vrij in Arena commander (je kan daar een alternatieve currency verdienen en daarmee wapens kopen maar zonder echt geld te betalen) of ga ze in game verdienen.

Wapens gaan nog schuiven ivm balancing etc.

Als je geld wil investeren dan zou ik zeggen spaar het op voor mooie scheepjes, als je wat op het oog hebt, op dit moment zijn er nog wat duurdere schepen met LTI te koop via reddit. Als je geïnteresseerd bent laat het maar weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Zebra
Lol, net was er iemand gespawned zonder helm. Hij kon dus niet zo veel en ook EVA ging niet. Heb hem netjes opgepikt met mijn Freelancer en een open laadklep :D Ging zowaar nog redelijk ook.
Toen naar een Comm Relay en.... toen crashte de hele zaak :(
Maar goed weer een ervaring rijker met precisie handelingen met je trusters iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaymondG
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21-09 20:41
Thx voor de replies...

Prima, dan ga ik mijn geld opzij leggen voor de Freelancer Dur, dat wordt mijn volgende projectje... Werk vooral op festivals, dus nu even pruimentijd... Maar goed, komt wel weer.

Beetje jammer, vanmiddag kon ik mijn Sledge II mass driver zo op de neus monteren en net niet meer. Heb nog 2 bulldog repeater gekregen van een clan maatje (1PARA uit de UK, en is waarschijnlijk ook de groep waar ik mee ga beginnen.) Dus daar er maar 1tje van op de neus geparkeerd.

Duurdere schepen hoef ik nog niet.. maar bedankt voor het aanbod... eerst maar eens kijken of het me zo bevalt. sinds freelancer geen space games meer gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

WimPliers schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 20:01:
Hmmm krijg net een mailtje:

M'n Concierge Black Card is on the way *O*
En nu bericht gekregen. Yeah :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Metzer90
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-09 08:21
Goedenmiddag allemaal,

Raymond, jammer. Je hebt niet mijn referal gebruikt.

Mooi schip, zelf ook begonnen met een 300-series schip maar de militaire variant.

Verder wou ik precies hetzelfde zeggen als @Bornhald. Steek geen geld in wapens. Experimenteren is wel de moeite waard, dit kan via REC en REC verdien je in AC. Experimenteren is de moeite waard, maar elke definitieve conclusie die je nu trekt kan de volgende patch waardeloos zijn.
RaymondG schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 20:18:Duurdere schepen hoef ik nog niet.. maar bedankt voor het aanbod... eerst maar eens kijken of het me zo bevalt. sinds freelancer geen space games meer gespeeld.
Dat zeiden de meeste }:O

[ Voor 9% gewijzigd door Metzer90 op 10-01-2016 00:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Metzer90 schreef op zondag 10 januari 2016 @ 00:29:
[...]

Raymond, jammer. Je hebt niet mijn referal gebruikt.

Mooi schip, zelf ook begonnen met een 300-series schip maar de militaire variant.

Verder wou ik precies hetzelfde zeggen als @Bornhald. Steek geen geld in wapens. Experimenteren is wel de moeite waard, dit kan via REC en REC verdien je in AC. Experimenteren is de moeite waard, maar elke definitieve conclusie die je nu trekt kan de volgende patch waardeloos zijn.

[...]

Dat zeiden de meeste }:O
Klopt. Nieuwe wapens zijn altijd OP (Overpowered) maar worden daarna gebalanced. Net als de AC (Arena Commander) ready schepen.

[ Voor 2% gewijzigd door DutchWalnut op 10-01-2016 08:15 . Reden: afkortingen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortexmerc
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:17
hallo,

ik heb star citizen niet zo gevolgd de laatste tijd maar ik wil nog wat scheepjes kopen. Ik had een aurora mr starter package en heb via ship upgrade geupgrade naar een avenger.
nu is mij niet direct duidelijk of ik mijn game package blijf houden of moet ik terug een starterpack of schip met package kopen?

want ik wil nog een 315p dus nu zou ik moeten weten of ik dit als package of standalone moet kopen om de game zelf te hebben.

tweede vraag dan heb ik een avenger voor wat combat en een 315p voor wat exploration. is er nog een klein/medium schip goed aan te raden ? (zou ik nog 1 groter multi ship of 2 kleinere beter kopen) met al die nieuwe schepen is moeilijk zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Vortexmerc schreef op zondag 10 januari 2016 @ 09:25:
hallo,

nu is mij niet direct duidelijk of ik mijn game package blijf houden of moet ik terug een starterpack of schip met package kopen?

want ik wil nog een 315p dus nu zou ik moeten weten of ik dit als package of standalone moet kopen om de game zelf te hebben.

tweede vraag dan heb ik een avenger voor wat combat en een 315p voor wat exploration. is er nog een klein/medium schip goed aan te raden ? (zou ik nog 1 groter multi ship of 2 kleinere beter kopen) met al die nieuwe schepen is moeilijk zeg...
Hallo,

Als je een package een ship upgrade hebt gegeven dan behoud je je package (de game).

Als een tweede NPC wilt hebben dan kies je voor een 315p Package. Anders zou ik gewoon een 315P standalone doen.

Voor multicrew (medium schip) zou ik één van de Freelancers aanraden.

Standaard = Manus van alles.
DUR = Exploration
MAX = Transport
MIS = Mercantile

Wil je een stap hoger dan de Freelancer, dan raad ik de Constellation Taurus (Transport) aan.

[ Voor 25% gewijzigd door DutchWalnut op 10-01-2016 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Nu online

JanAd

Wind’s howling

Vortexmerc schreef op zondag 10 januari 2016 @ 09:25:
hallo,

ik heb star citizen niet zo gevolgd de laatste tijd maar ik wil nog wat scheepjes kopen. Ik had een aurora mr starter package en heb via ship upgrade geupgrade naar een avenger.

We hebben wel geluk dat Star Citizen een functie als CCU heeft. Dus wat je ook kiest, je kan altijd je schip en zelfs je package 'smelten' en de credits gebruiken om iets compleet anders te kiezen.
Let wel, als je je package zou smelten moet je wel een andere nemen, anders verlies je je toegang tot het spel. Vanaf 31/1 zit Squadron 42 ook niet meer in het pakket heb ik begrepen. Dus de package die je nu koopt kan je later beter houden.

Aan een 2de package (voor Npc) heb je voorlopig nog wel niks. Da's iets wat (veel) later pas echt nuttig gaat worden.

De keuze van een schip is heel persoonlijk. Zelfs als je hier kijkt naar de schepen die iedereen heeft, maakt er zowat iedereen z'n persoonlijke mix van. Er zijn niet echt 'slechte' aankopen mogelijk vind ik. Het is puur wat je wil doen in het spel en hoeveel Euro je er nu voorover hebt.

[ Voor 52% gewijzigd door JanAd op 10-01-2016 09:50 ]

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vortexmerc
ok bedankt Cygnitr0n en JanAd is mij duidelijk nu.

ik ga nog even nadenken over de 315p en de freelancer al dan niet 1 nog als package.

zoveel keuzes :) maarja kost ook allemaal geld voor iets digitaals dus ga niet overdrijven :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
Vortexmerc schreef op zondag 10 januari 2016 @ 09:52:
zoveel keuzes :) maarja kost ook allemaal geld voor iets digitaals dus ga niet overdrijven :)
Die uitspraak kennen we allemaal maar al te goed... 8)7

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Vortexmerc schreef op zondag 10 januari 2016 @ 09:52:
ok bedankt Cygnitr0n en JanAd is mij duidelijk nu.
Geen dank! Dat hield ik mij ook voor :9 . Helaas was ik al snel 'congierge' na de Carrack. O+

[ Voor 12% gewijzigd door DutchWalnut op 10-01-2016 09:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siriouz
Cygnitr0n schreef op zondag 10 januari 2016 @ 09:53:
[...]

Geen dank! Dat hield ik mij ook voor :9 . Helaas was ik al snel 'congierge' na de Carrack. O+
Ik probeer mezelf nu echt voor te houden om niks meer te kopen behalve misschien de Dragonfly als die in conceptsale gaat... Moet toch wat met m'n $20 storecredits. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

siriouz schreef op zondag 10 januari 2016 @ 09:56:
[...]

Ik probeer mezelf nu echt voor te houden om niks meer te kopen behalve misschien de Dragonfly als die in conceptsale gaat... Moet toch wat met m'n $20 storecredits. :P
Goed excuus inderdaad :9

Nee, ik heb een leuke vloot. Nu rest alleen nog het upgraden van de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Cygnitr0n schreef op zondag 10 januari 2016 @ 09:58:
[...]

Goed excuus inderdaad :9

Nee, ik heb een leuke vloot. Nu rest alleen nog het upgraden van de PC.
Tja, van de Dragonfly is gezegd dat hij het dichtste bij een ruimte-motorfiets in de buurt moet komen, dus dan is het voor mij wel weer interessant... :9 Verder hier ook sparen voor nieuwe onderdelen om alles op launch wel goed te kunnen draaien... En sparen voor motorrijbewijs... Blijf bezig zo. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

siriouz schreef op zondag 10 januari 2016 @ 10:00:
[...]

Tja, van de Dragonfly is gezegd dat hij het dichtste bij een ruimte-motorfiets in de buurt moet komen, dus dan is het voor mij wel weer interessant... :9 Verder hier ook sparen voor nieuwe onderdelen om alles op launch wel goed te kunnen draaien... En sparen voor motorrijbewijs... Blijf bezig zo. :+
Gelukkig kan je het zeker nog verspreiden over 2 jaar. Eerst wil ik afwachten welke nieuwe graka's er komen en of er geen problemen mee zijn. Deze 9XX series waren problemen mee met het geheugen. Dus die sla ik maar over. En moet nog goede reviews lezen over Skylake. Maar tied zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-09 14:18
Cygnitr0n schreef op zondag 10 januari 2016 @ 10:06:
[...]

Gelukkig kan je het zeker nog verspreiden over 2 jaar. Eerst wil ik afwachten welke nieuwe graka's er komen en of er geen problemen mee zijn. Deze 9XX series waren problemen mee met het geheugen. Dus die sla ik maar over. En moet nog goede reviews lezen over Skylake. Maar tied zat.
Ik zit in hetzelfde schuitje. Als de nieuwe kaarten van AMD en Nvidia uitkomen (Q2 2016?) een keuze maken en dan een systeem er bij bedenken. Het liefst zou ik het bij m-atx houden maar een mid-tower is ook niet zo erg.
En nu weer on-topic. ;)

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanAd
  • Nu online

JanAd

Wind’s howling

Cygnitr0n schreef op zondag 10 januari 2016 @ 09:53:
[...]

Ik zit er ondertussen ook niet ver meer vanaf >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

SNAFU schreef op zondag 10 januari 2016 @ 10:15:
[...]

Ik zit in hetzelfde schuitje. Als de nieuwe kaarten van AMD en Nvidia uitkomen (Q2 2016?) een keuze maken en dan een systeem er bij bedenken. Het liefst zou ik het bij m-atx houden maar een mid-tower is ook niet zo erg.
En nu weer on-topic. ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.filmtotaal.nl/images/newscontent/5cf233c.jpg
JanAd schreef op zondag 10 januari 2016 @ 10:22:
[...]

Ik zit er ondertussen ook niet ver meer vanaf >:)
Nog een laatste zetje ;)

[ Voor 18% gewijzigd door DutchWalnut op 10-01-2016 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd
  • Nu online

JanAd

Wind’s howling

Het zal er vroeg of laat wel van komen :p

Als ik de Gladius en de Aquila smelt heb ik wel een redelijk budget om naar iets groots over te stappen :p

Mss een Carrack...

[ Voor 8% gewijzigd door JanAd op 10-01-2016 11:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
  • Nu online
Op reddit zijn spoilers te vinden in de vorm van schip modellen: (ook een die niet in de leak zat!, maar die kan ik niet meer terugvinden :/ ) Het was hetzelfde schip maar dan gedraaid 8)7 .
spoiler:
Cargo schip wat we eerder hebben gezien: (maar in hoger detail) https://www.reddit.com/r/...argo_ship_from_s42_level/
Size Comparison
http://imgur.com/rZSlBVF
Xi'An schepen om precies te zijn. Het zijn echt logge gevallen, maar gok die geblokte schepen ook echt allemaal Capitals zijn. De kleine fighters zullen wellicht fel afsteken zoals de Scout.

JanAd schreef op zondag 10 januari 2016 @ 10:51:
Het zal er vroeg of laat wel van komen :p

Als ik de Gladius en de Aquila smelt heb ik wel een redelijk budget om naar iets groots over te stappen :p

Mss een Carrack...
Bespaar je centenmelting, je bent welkom om met mij mee te vliegen ;) :) !

[ Voor 54% gewijzigd door Case_C op 10-01-2016 11:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-09 14:44
woop 48/10 gladius en buggy binnen ad ding weer uitgezet voor 50ish euro hier (ik kreeg geen 75 euro voor nop aangezien ik die al een keer gebruikt zou hebben)

toch iets bespaard weer

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipkruide
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-06 12:44
Cool,

@Cyg hey kreeg je dat mailtje over je concierge card van RSI zelf ?. Ik zat even te zoeken maar kon nog niks vinden :), zal wel weer achteraan de rij zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

AjDuLion schreef op zondag 10 januari 2016 @ 11:06:
woop 48/10 gladius en buggy binnen ad ding weer uitgezet voor 50ish euro hier (ik kreeg geen 75 euro voor nop aangezien ik die al een keer gebruikt zou hebben)

toch iets bespaard weer
Altijd beter dan €150 uitgeven aan buggy, fish and tank en een gladius.
kipkruide schreef op zondag 10 januari 2016 @ 11:14:
Cool,

@Cyg hey kreeg je dat mailtje over je concierge card van RSI zelf ?. Ik zat even te zoeken maar kon nog niks vinden :), zal wel weer achteraan de rij zitten.
Ja kipkruide, je krijgt 2 mailtjes, één van je shipment en één dat je order klaar is.
_Dune_ schreef op zondag 10 januari 2016 @ 11:20:
[...]

[mbr]Sorry, jij vertelde? De volgende maal toch iets betere zinsbouw graag, want hier is geen kaas van te maken. :) Het valt trouwens soieso op dat in dit topic, nog wel een stuiter berichten worden geplaatst. Enthousiast zijn ergens over is prima, maar houd het enigszins begrijpelijk.[/mbr]

P.s. Mijn vriendin en ikzelf zijn absoluut niet onbekend met Star Citizen, maar we hebben alle twee een paarmaal met de ogen zitten knipperen in de hoop dat de woorden op zijn plek zouden vallen. ;)
Mee eens, hoort ook thuis op een andere forum buiten GoT. Enthousiast zijn we allemaal ;)

[ Voor 65% gewijzigd door DutchWalnut op 10-01-2016 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:40

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

AjDuLion schreef op zondag 10 januari 2016 @ 11:06:

toch iets bespaard weer
Sorry, jij vertelde? De volgende maal toch iets betere zinsbouw graag, want hier is geen kaas van te maken. :) Het valt trouwens soieso op dat in dit topic, nog wel eens een stuiter berichten worden geplaatst. Enthousiast zijn ergens over is prima, maar houd het enigszins begrijpelijk.

P.s. Mijn vriendin en ikzelf zijn absoluut niet onbekend met Star Citizen, maar we hebben alle twee een paarmaal met de ogen zitten knipperen in de hoop dat de woorden op zijn plek zouden vallen. ;)

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Dubbel post, bij dezen een mooi plaatje:

Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/s9zbvyll1qut7r/source/T02-AnvilcrucibleIDRISFORMATION.jpg

En mogelijk een spoiler van Sqaudron 42?

[ Voor 119% gewijzigd door DutchWalnut op 10-01-2016 11:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
  • Nu online
[...]
Voor als het niet duidelijk is/was.

Het gaat over het aantal prospects/recruits die hij met zijn Google Adworks campagne heeft gehaald.
48 prospects en 10 recruits, daarmee heeft hij voor de 50 euro reclame kosten met z'n referral link in ieder geval een Gladius verdiend á 100 euro :P .

[ Voor 20% gewijzigd door Case_C op 10-01-2016 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:40

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Case_C schreef op zondag 10 januari 2016 @ 11:26:
[...]

Het gaat over het aantal prospects/recruits die hij met zijn Google Adworks campagne heeft gehaald.
48 prospects en 10 recruits, daarmee heeft hij voor de 50 euro reclame kosten met z'n referral link in ieder geval een Gladius verdiend á 100 euro :P .
Haha, dat is duidelijk, maar dat heb ik er tot nu toe nog niet uitgehaald. Ik had overigens wel al meegekregen dat men met Google Add's aan recruiteren is gegaan. :)

[ Voor 8% gewijzigd door _Dune_ op 10-01-2016 11:32 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
[...]

[mbr]Sorry, jij vertelde? De volgende maal toch iets betere zinsbouw graag, want hier is geen kaas van te maken. :) Het valt trouwens soieso op dat in dit topic, nog wel eens een stuiter berichten worden geplaatst. Enthousiast zijn ergens over is prima, maar houd het enigszins begrijpelijk.[/mbr]

Case_C schreef op zondag 10 januari 2016 @ 11:26:
[...]

_Dune_ schreef op zondag 10 januari 2016 @ 11:28:
[...]

Haha, dat is duidelijk, maar dat heb ik er tot nu toe nog niet uitgehaald. Ik had overigens wel al meegekregen dat men met Google Add's aan recruiteren is gegaan. :)
dat dus, de afgelopen 4 pagina's gaan over het recruiten het leek me wel redelijk duidelijk zo zeker als de referals een buggy en gladius geven..
maar ik zal de volgende keer proberen om een post van minimaal 100 lees tekens te maken met links en screenshots !

Afbeeldingslocatie: http://dump.ajdulion.nl/refs.JPG

Ik gok dat heel veel van die prospects net zoals bij de rest in de loop van het jaar wel gaan kopen en je dus uiteindelijk die hoogste ''tier'' wel zal halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
_Dune_ schreef op zondag 10 januari 2016 @ 11:28:
[...]

Klopt, ik heb daar een soort FAQ over geschreven, dus als je interesse hebt kun je naar het GoT Forum gaan of een PM schrijven. Heeft de meeste hier geen windeieren gelegd iig.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8cSTuZz.jpg

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Nu online
Had net een ideetje :p , wellicht is 't een idee om een keer een Tweaker Certificaat te maken. Wanneer Tweaking ingame is! Inclusief vragenlijst :P .

"Need a ship improvement? Better call a certified Tweaker!"

[ Voor 6% gewijzigd door Case_C op 10-01-2016 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snarfj
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-06 18:05
Case_C schreef op zondag 10 januari 2016 @ 13:11:
Had net een ideetje :p , wellicht is 't een idee om een keer een Tweaker Certificaat te maken. Wanneer Tweaking ingame is! Inclusief vragenlijst :P .

"Need a ship improvement? Better call a certified Tweaker!"
misschien dat we deze tekst ook als banner op onze hull series kunnen krijgen toch weer extra reclame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzer90
Zo, eindelijk mijn eerste recruit. Ondertussen zat ik op 44 prospects zonder recruits. Grappig genoeg volgde de tweede een paar uur later.

46 om 2. valt ook nog binnen het adwords budget om de gladius te krijgen, maar wordt krap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

[grammarnazimode]
[...]

[mbr]Sorry, jij je vertelde zei?
De volgende maal keer toch een iets betere zinsbouw graag, want hier is geen kaas van te maken. :)
Het valt trouwens soieso sowieso op dat in dit topic(, geen komma nodig hier) nog wel eens een stuiterberichten worden geplaatst.
Enthousiast zijn ergens over is prima, maar houdT het enigszins begrijpelijk.[/mbr]
[grammarnazimode]

Als je een ander als moderator op zijn taalgebruik en zinsbouw aanspreekt zorg dan dat jouw verhaal wel in goed Nederlands is... ;)

[ Voor 3% gewijzigd door ShockWave op 10-01-2016 14:24 ]

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

ShockWave schreef op zondag 10 januari 2016 @ 14:19:
[grammarnazimode]

[...]

[grammarnazimode]

Als je een ander als moderator op zijn taalgebruik en zinsbouw aanspreekt zorg dan dat jouw verhaal wel in goed Nederlands is... ;)
Het is sowieso en niet zowiezo. :+ Als we dan toch grammerN worden... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-09 23:46
ShockWave schreef op zondag 10 januari 2016 @ 14:19:
[grammarnazimode]

[...]

[grammarnazimode]

Sowieso*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Cygnitr0n schreef op zondag 10 januari 2016 @ 14:22:
[...]

Het is sowieso en niet zowiezo. :+ Als we dan toch grammerN worden... :P
Ooops....zal volgende keer iets beter opletten bij Nederlands....crap Dinsdag examen.... 8)7

Okeeee..back on topic.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzer90
zullen we ons weer even focussen om on topic te blijven, tenzij Nederlands onder de 50 mil stretch goal valt natuurlijk ;):
Alien Languages – Do you speak Banu? We will work with real-world linguists to create distinctive and realistic alien languages for Star Citizen’s three biggest alien races, the Vanduul, the Xi’An and the Banu. No universal translators, no garbled animal noises: Star Citizen’s aliens will be speaking their own authentic languages!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Hoop dat Google translate dan een vertaalpagina heeft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Afbeeldingslocatie: http://www.filmtotaal.nl/images/newscontent/5cf233c.jpg
Metzer90 schreef op zondag 10 januari 2016 @ 14:26:
zullen we ons weer even focussen om on topic te blijven, tenzij Nederlands onder de 50 mil stretch goal valt natuurlijk ;):
Alien Languages – Do you speak Banu? We will work with real-world linguists to create distinctive and realistic alien languages for Star Citizen’s three biggest alien races, the Vanduul, the Xi’An and the Banu. No universal translators, no garbled animal noises: Star Citizen’s aliens will be speaking their own authentic languages!
Dat is zeker wel awesome.

Xi'an is van herkomst Chinees, dus dan zullen ze die taal wel gebruiken en eigen maken.

[ Voor 5% gewijzigd door DutchWalnut op 10-01-2016 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Nu online
Cygnitr0n schreef op zondag 10 januari 2016 @ 14:33:
[...]
Xi'an is van herkomst Chinees, dus dan zullen ze die taal wel gebruiken en eigen maken.
Voor de design-stijl en cultuur kijken ze naar de Chinese geschiedenis :P . Het is niet zo dat de Xi'An de evolutie zijn van de Aziatische populatie op aarde :+ . (Zoals ik je comment lees)

Ben wel heel erg benieuwd hoe de interactie gaat zijn met aliens ingame! Neem aan dat je met een Banu trader ook moet kunnen communiceren e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majari
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 16:58
Zo mn eerste recruit is ook binnen! Geen adwords, gewone words bij een vriend gebruikt ;-)

Vraagje: heb mn cutlass met een S4 mount uitgerust. Nu weet ik dat dit allemaal erg buggy is want alpha en zo. Maar t lijkt wel te werken in Arena Commander drone sim, maar niet in multiplay.
Het stomme is dat ik dan zelfs een stock loaded cutlass krijg voorgeschoteld (bagder + suckerpunch) ipv mijn mooie S3 Tarantula's met die S4 C-788. (errug leuk tegen vanduul overigens: als t geen 1-shot is, draaien ze tig keer om hun as vanwege de impact :P)

Klopt dit, of moet ik een paar keer laden, andere uitrusting nemen (Andere S3 mounts of zo) om die S4 de arena commander mee in multiplay te kunnen nemen.
Ik kom er met een korte google sessie zelf niet zo snel achter dus wilde jullie expertise eens aanspreken :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Majari schreef op zondag 10 januari 2016 @ 17:38:
Zo mn eerste recruit is ook binnen! Geen adwords, gewone words bij een vriend gebruikt ;-)
ik had met gewone woorden al 2-3 jaar terug bij vrienden en collega's gebruikt. Daar kon ik dus niks meer halen, en als je dan toch een gratis gladius wil dan zijn er maar weinig opties over
Vraagje: heb mn cutlass met een S4 mount uitgerust. Nu weet ik dat dit allemaal erg buggy is want alpha en zo. Maar t lijkt wel te werken in Arena Commander drone sim, maar niet in multiplay.
Het stomme is dat ik dan zelfs een stock loaded cutlass krijg voorgeschoteld (bagder + suckerpunch) ipv mijn mooie S3 Tarantula's met die S4 C-788. (errug leuk tegen vanduul overigens: als t geen 1-shot is, draaien ze tig keer om hun as vanwege de impact :P)

Klopt dit, of moet ik een paar keer laden, andere uitrusting nemen (Andere S3 mounts of zo) om die S4 de arena commander mee in multiplay te kunnen nemen.
Ik kom er met een korte google sessie zelf niet zo snel achter dus wilde jullie expertise eens aanspreken :7
Het enige wat ik kan bevestigen is dat de holotable raar doet en dat ik de ene keer wel mn loadout behoud en de andere keer niet. Heb zitten spelen met een Gladius om daar wat anders onder te hangen maar zonder succes, behalve die keer dat ik de munitie uit mijn gatling gun had gesloopt, dat wist hij wel te

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Case_C schreef op zondag 10 januari 2016 @ 15:04:
[...]Ben wel heel erg benieuwd hoe de interactie gaat zijn met aliens ingame!
Afbeeldingslocatie: http://cdn.webfail.com/upl/img/e9564e14449/post2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Nu online
Wellicht, vraag me dan ook af of je ze in de GoT Inc. space bar tegenkomt. (Other space-bars are available)
Bar background

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Case_C schreef op zondag 10 januari 2016 @ 18:23:
[...]

Wellicht, vraag me dan ook af of je ze in de GoT Inc. space bar tegenkomt. (Other space-bars are available)
[afbeelding]
Misschien moet je ''Gathering Of Tweakers Inc'' veranderen in ''Gathering Of Tweakers Drink''? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Nu online
siriouz schreef op zondag 10 januari 2016 @ 18:25:
[...]

Misschien moet je ''Gathering Of Tweakers Inc'' veranderen in ''Gathering Of Tweakers Drink''? :9
Als je Drink op een bordje moet zetten is er iets mis. ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Case_C schreef op zondag 10 januari 2016 @ 18:27:
[...]

Als je Drink op een bordje moet zetten is er iets mis. ;) .
Als het om zuipen gaat kan er nooit teveel duidelijkheid zijn... O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
  • Nu online
siriouz schreef op zondag 10 januari 2016 @ 18:29:
[...]

Als het om zuipen gaat kan er nooit teveel duidelijkheid zijn... O-)
Aangezien mijn eerste intentie een schuine mop was, lijkt het mij verstandig de conversatie weer on topic te plaatsen :+ .

Een Trailer om weer terug op het juiste pad te raken:!

Overigens is het nog ~20 dagen tot ze de packages gaan splitsen :/ . Vraag me af wat daar de impact van gaat zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door Case_C op 10-01-2016 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Case_C schreef op zondag 10 januari 2016 @ 18:31:
[...]

Aangezien mijn eerste intentie een schuine mop was, lijkt het mij verstandig de conversatie weer on topic te plaatsen :+ .

[video]

Overigens is het nog ~20 dagen tot ze de packages gaan splitsen :/ . Vraag me af wat daar de impact van gaat zijn.
gelijk firefly flashback.

maar packages opsplitsen ? ze gaan ships only doen meer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Nu online
AjDuLion schreef op zondag 10 januari 2016 @ 19:22:
[...]

gelijk firefly flashback.

maar packages opsplitsen ? ze gaan ships only doen meer ?
Squadron 42 en de PU gaan los verkocht worden.
De BRON!:
YouTube: Holiday Livestream 2015: Full Presentation

Wat dit met de prijs gaat doen is niet bekend...

[ Voor 50% gewijzigd door Case_C op 10-01-2016 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamotek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17-07 00:36
Ik denk dat de prijs hoger gaat worden. Als je ook kijkt hoeveel 'functionaliteit' er in het multiplayer gedeelte gaat komen en wat er in de singeplayer zit terwijl het toch een 'free to play' spel is afgezonderd dat je wel het spel moet kopen.

Aan de andere kant, voor de singeplayer heb je geen schip nodig en andere zaken alleen het spel zelf. Dus dan gok ik dat de singleplayer versie wel goedkoper gaat worden maar dat het PU gedeelte om het even blijft. Dus dat het totaalplaatje duurder wordt maar alleen de singleplayer goedkoper.

Leuk voor de mensen die zich niet zo bezig houden met de multiplayer. Maar jammer voor de mensen die beiden willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthor
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Dit topic gaat some gewoon te snel, moest al weer bijna 2 paginas terug.
Tylocke schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 00:31:
Ik heb ze sinds kort in gebruik. Moet zeggen dat ik die met de Roll veel fijner vind dan de rare twist beweging in de joystick. Maar... ik heb het geluk gehad om die van mij voor 50 te kopen, ik weet niet of ik er 150 ~ 200 voor zou uitgeven.
Oh je gebruik vliegtuig pedalen, had ik even niet aan gedacht. Ik was bij een kringloop winkel waar ze 2 setjes race pedalen hadden liggen. Ik vroeg me af of power, brake en decouple niet grappig zouden zijn op pedalen.
(en dan het stuurtje voor yaw, en de vesrnellingspook voor pitch, en dan lekker cruisen in je m50 :D)

En ik gebruik de twist op mn joystick voor yaw, omdat ik X fijner vind voor roll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Anthor schreef op zondag 10 januari 2016 @ 19:42:
Ik vroeg me af of power, brake en decouple niet grappig zouden zijn op pedalen.
(en dan het stuurtje voor yaw, en de vesrnellingspook voor pitch, en dan lekker cruisen in je m50 :D)
En, hoe werkt het? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthor
  • Niet online
Heb ze niet gekocht, eentje was wel een logitech, maar wilde niet meteen nog meer troep voor controllers in huis halen. Heb nu ook al te veel keyboards liggen :D
USB joystick apparaat maken heeft even prioriteit (voor SC) heb ook nog andere dingen die eens afgemaakt moeten worden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Metzer90
Omdat ik opeens van nul naar zes recruits geschoten ben heb ik toch maar even wat ruimte gemaakt voor mijn Gladius.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NDKpGre.jpg

}:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Case_C schreef op zondag 10 januari 2016 @ 19:28:
[...]

Squadron 42 en de PU gaan los verkocht worden.
De BRON!:
YouTube: Holiday Livestream 2015: Full Presentation

Wat dit met de prijs gaat doen is niet bekend...
Betekent dit dat je als backer met bv een aurora packet nu de PU nog los moet kopen?

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
aicaramba schreef op zondag 10 januari 2016 @ 21:54:
[...]

Betekent dit dat je als backer met bv een aurora packet nu de PU nog los moet kopen?
Iedereen die een pakket kocht voor dat dit daadwerkelijk live gaat heeft gewoon de hele set(naar mijn weten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Nu online
aicaramba schreef op zondag 10 januari 2016 @ 21:54:
[...]
Dat geld alleen voor pakketten die na die datum gekocht gaan worden. Daar zit de PU gewoon in.

Na 31 Januari is het waarschijnlijk dat er geen pakketten meer met de PU en SQ42 gecombineerd verkocht zullen worden. Het meest interessante gaat de prijs zijn, wat dus nog onbekend is. Maar het hoeft niet onwaarschijnlijk te zijn dat beide onderdelen rond de 50 euro inclusief gaan kosten. (Als je de reference van 60 euro voor het goedkoopste pakket vandaag de dag neemt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majari
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 16:58
Bornhald schreef op zondag 10 januari 2016 @ 18:15:

Het enige wat ik kan bevestigen is dat de holotable raar doet en dat ik de ene keer wel mn loadout behoud en de andere keer niet. Heb zitten spelen met een Gladius om daar wat anders onder te hangen maar zonder succes, behalve die keer dat ik de munitie uit mijn gatling gun had gesloopt, dat wist hij wel te
Check.
Holotable toont nu mn S4 niet eens meer. FF geduld, morgen nog maar eens checken maar dit was inderdaad waar t mis is gegaan. Tnx voor de tip, pirates kunnen nooit genoeg guns testen he :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
Anthor schreef op zondag 10 januari 2016 @ 19:42:
Dit topic gaat some gewoon te snel, moest al weer bijna 2 paginas terug.

[...]

Oh je gebruik vliegtuig pedalen, had ik even niet aan gedacht. Ik was bij een kringloop winkel waar ze 2 setjes race pedalen hadden liggen. Ik vroeg me af of power, brake en decouple niet grappig zouden zijn op pedalen.

En ik gebruik de twist op mn joystick voor yaw, omdat ik X fijner vind voor roll.
Ah zo!

Dat zou ik kunnen testen in principe want ik heb hier ook nog een G27 set liggen. Ik gebruik yaw iets meer dan dat ik roll gebruik dus vandaar dat ik de controls zo oorspronkelijk had. Hoe dan ook vind ik de beweging niet fijn dus ben ik best blij met mijn aanwinst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Heb ik iets gemist? Zoals de nieuwe PTU update... Trek hem nu binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthor
  • Niet online
idd, wel een beetje raar moment voor een update. Of stond deze er gisteren ochtend al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Anthor schreef op zondag 10 januari 2016 @ 23:29:
idd, wel een beetje raar moment voor een update. Of stond deze er gisteren ochtend al?
Geen idee, ik start net SC op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is al tijdje uit hoor. :) Vrijdag geloof ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylocke
Cygnitr0n schreef op zondag 10 januari 2016 @ 23:30:
[...]

Geen idee, ik start net SC op.
Dat is 2.1d voor de PTU, die is van vrijdagavond/nacht als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Tylocke schreef op zondag 10 januari 2016 @ 23:31:
[...]

Dat is 2.1d voor de PTU, die is van vrijdagavond/nacht als het goed is.
Mag in de krant.. heb 2 dagen niet van mijn hangar genoten :+ |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
Cygnitr0n schreef op zondag 10 januari 2016 @ 23:32:
[...]

Mag in de krant.. heb 2 dagen niet van mijn hangar genoten :+ |:(
Haha, kan gebeuren toch dat je het net mist. Het is nog niet naar Live dus eigenlijk heb je nog helemaal niets gemist. Er werd wel gehint op een verrassing met de push van 2.1 naar live, dus we kunnen hopelijk binnenkort weer iets moois zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In die 2.1d patch hebben ze area 18 ook aangepakt.
Allemaal verschillende details her en der.
En stukken stabieler want kon wel 1,5 uur rond vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd
  • Nu online

JanAd

Wind’s howling

Cygnitr0n schreef op zondag 10 januari 2016 @ 23:24:
Heb ik iets gemist? Zoals de nieuwe PTU update... Trek hem nu binnen.
Ik heb van't weekend ook gene tijd gehad en lees het nu pas. Straks ook direct eens binnen halen. :)
Case_C schreef op zondag 10 januari 2016 @ 18:31:
[...]

[video]
Geweldig filmpje... Maakt me toch terug iets vrolijker na dit jammere (compleet off-topic)nieuws:
http://www.hln.be/hln/nl/...strijd-tegen-kanker.dhtml
;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortexmerc
ben een beetje aan het twijfelen over mijn avenger stalker upgrade. als ik nu meer erover lees lijkt het maar een middelmatige fighter te zijn (alles kan wijzigen natuurlijk)

wat is momenteel een goed schip voor combat voor bountyhunting of meer combat georienteerde missies:
en liefst te vliegen alleen of met 1 npc erbij.

- F7c hornet (momenteel van specs lijkt me deze de beste)
- cutlass black (staat bij crew 3 maar met 1 manned turret te doen denk ik)
- 325a
Pagina: 1 ... 81 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.