Gimbals eraf en een size groter erop? S1 vs S2 is al een behoorlijk verschil.Jorrie schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 12:14:
Gladius vliegt wel fijn, alleen de damage die hij doet valt wat tegen.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
GEEF ME EEN CJorrie schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 12:14:

GEEF ME EEN C

GEEF ME EEN U

CCU

-
Geef me een GTorrie844 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 12:50:
[...]
GEEF ME EEN C![]()
GEEF ME EEN C![]()
GEEF ME EEN U![]()
CCU![]()
![]()

Geef me een I

Geef me een F

Geef me een T

GIFT

Jup!
Dat valt inderdaad even te proberen!Tylocke schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 12:33:
[...]
Gimbals eraf en een size groter erop? S1 vs S2 is al een behoorlijk verschil.
Dat kan ook inderdaad, maar tot welk schipTorrie844 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 12:50:
[...]
GEEF ME EEN C![]()
GEEF ME EEN C![]()
GEEF ME EEN U![]()
CCU![]()
![]()
Ik kan mijn Connie smelten en dan heb ik 150+de waarde van de Gladius te pakken maar dan verlies ik mijn LTI
Dat gaat niet werken met referral cadeautjesCase_C schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 13:03:
[...]
Geef me een G![]()
Geef me een I![]()
Geef me een F![]()
Geef me een T![]()
GIFT![]()
![]()
![]()
Mjah, hij was gratis, dus niet klagenJorrie schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 12:14:
Haha ik klaag ook niet, viel me alleen op dat ik na 10 seconden schieten op een stilstaande Aurora dat ding nog niet kapot kreeg
Dat kan overigens prima een bug zijnJorrie schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 13:38:
[...]
Haha ik klaag ook niet, viel me alleen op dat ik na 10 seconden schieten op een stilstaande Aurora dat ding nog niet kapot kreeg
Ik hem nog niet getest of grondiger bekeken. Maar zijn dat geen Balistic weapons? Lijkt me best handig om op m'n Hornet te zetten naast de Omnisky's van de 325AJorrie schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 13:10:
[...]
Jup!
[...]
Dat valt inderdaad even te proberen!
[...]
Dat kan ook inderdaad, maar tot welk schip
Ik kan mijn Connie smelten en dan heb ik 150+de waarde van de Gladius te pakken maar dan verlies ik mijn LTI
[...]
Dat gaat niet werken met referral cadeautjes
edit: Yup: Scorpion GT-215 Gatling, maar idd maar S1.
[ Voor 10% gewijzigd door JanAd op 07-01-2016 13:52 ]
“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”
Mis de goede ouwe tijd:JanAd schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 13:50:
[...]
Ik hem nog niet getest of grondiger bekeken. Maar zijn dat geen Balistic weapons? Lijkt me best handig om op m'n Hornet te zetten naast de Omnisky's van de 325A
edit: Yup: Scorpion GT-215 Gatling
Howly Shit...
Hebben ze die dingen van die APC's in The Matrix afgehaald
Je brengt me wel aan het dromen Torrie... 90$ voor de Gladius en evt m'n Aquila voor 275$ geeft een mooi bedrag voor iets grotersTorrie844 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 12:50:
[...]
GEEF ME EEN C![]()
GEEF ME EEN C![]()
GEEF ME EEN U![]()
CCU![]()
![]()
[ Voor 39% gewijzigd door JanAd op 07-01-2016 14:20 ]
Haha ja dat zijn beelden die nieuwe backers niet zullen herkennen.
Jup, maar dat werkte niet echt met toekomstige schepen die ze wilden verkopen. Er is wel een trend, elke keer als er een nieuw schip komt is die tijdelijk beter dan de rest voor hij generfed word.Cygnitr0n schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 13:55:
[...]
KLopt, dat is waarom is nog steeds in de maag zit met 2x S3 Gatling.![]()
SHornet was echt dit OP.
[ Voor 30% gewijzigd door Case_C op 07-01-2016 13:56 ]
KLopt, dat is waarom is nog steeds in de maag zit met 2x S3 Gatling.Case_C schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 13:54:
[...]
Haha ja dat zijn beelden die nieuwe backers niet zullen herkennen.De Hornet was vroeger een behoorlijk capabel schip. Tot de Super Hornet kwam met zelfs nog een extra turret onder de neus
.
SHornet was echt dik OP.
Edit: De LN trouwens ook
[ Voor 4% gewijzigd door DutchWalnut op 07-01-2016 13:58 ]
Haha ja dat was de tijd waarvan ik dacht, elk schip moet volledig uit de buurt blijven van de Hornet. Ik was altijd blij dat het al meteen duidelijk was dat ze een redelijk beperkte range hadden.
Klopt in de 'outer rims' van een system ga je geen SH's tegen komen die lekker lopen te 'cruisen' . En als ze er wel zijn is er een carrier in de buurt waar ze supplies kunnen halen. Dat is het idee in ieder geval.Ircghost schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 13:56:
[...]
Haha ja dat was de tijd waarvan ik dacht, elk schip moet volledig uit de buurt blijven van de Hornet. Ik was altijd blij dat het al meteen duidelijk was dat ze een redelijk beperkte range hadden.
Die is volgens mij nooit echt gekrompen. Heeft nog steeds eenzelfde grote als model volgens mij.Jorrie schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 14:01:
Had de Avenger ook niet zo een gigantisch wapen? Good old dual seat Avengers
Qua stats is die wel dik generfed
Nog een geweldige photoshop via google

[ Voor 12% gewijzigd door Case_C op 07-01-2016 14:05 ]
Die was inderdaad flink generfed. Had ook te maken met het idee dat indien een wapen een gimball heeft, het wapen altijd een klasse kleiner is.Case_C schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 14:04:
[...]
Die is volgens mij nooit echt gekrompen. Heeft nog steeds eenzelfde grote als model volgens mij.
Qua stats is die wel dik generfed, van size 5 naar? 3?
Nog een geweldige photoshop via google
[afbeelding]
Ja klopt, de S5 van de Idris (Railgun).Jorrie schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 14:01:
Had de Avenger ook niet zo een gigantisch wapen? Good old dual seat Avengers
Maar ja, die stats waren ook over the top, dus problemen heb ik er niet mee. Heb al wel andere wapens op mijn Avenger gezet, ik had het gevoel dat ze niet zoveel deden (die onder de vleugels dan).
Alhoewel dat puur tijdelijk is maar ik heb geen flauw benul wat voor schip ik moet nemen
Exact, en daarom moet ik zo snel mogelijk mijn PSP halen! Ik denk wel dat de STP meer voor het vervoer van passagiers is, of zou dat weer een andere zijn?SNAFU schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 09:45:
[...]
Try harder!!![]()
Dit is trouwens het Private Space Pilot's examen, voor een Starfarer zul je wel minimaal een Commercial Star Pilot's licentie nodig hebben aangezien je er geld mee kunt verdienen. En wellicht zelfs een Starship Transport Pilot's licentie, wat weer een stapje hoger is en benodigd voor de echt serieuzere schepen (als ik de luchtvaartbrevet paralellen doortrek).
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
HelaasTo reiterate what @Zyloh mentioned earlier, we're taking extra time on 2.1.0d this week as there were a number of major issues that need to be worked on (framerate issues, spawn issues, missing landing gears, item pickup issues, multicrew improvements, numerous other fixes, etc). We don't want to speculate on when the next version will hit, but we are confident in letting everyone know 2.1.0 won't go to Live this week. Copy
Zyloh - 2016-01-
M'n Concierge Black Card is on the wayRoberts Space Industries - Store - Order Shipped
Hi,
Your order #Q4R5UQ1FQG*** is now shipping via 4PX.
You can now track this shipment on http://en.4px.com/index.php?option=com_tracking4px using the code: **********.
If you need personal assistance, please feel free to contact us directly by visiting: https://robertsspaceindustries.com/contact
Sincerely,
Roberts Space Industries

Wh000t, dan duurt het niet lang meer en dan krijg ik ook een mail.WimPliers schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 20:01:
Hmmm krijg net een mailtje:
[...]
M'n Concierge Black Card is on the way
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
Prima toch, als ze alles ineens goed gaan fixen ben ik helemaal voor dat idee!Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 20:44:
Deze week geen 2.1 naar Live of nieuwe PTU versie volgens Disco
http://i.imgur.com/mHSdvWK.png
-
Ja is goed of bij de Star Citizen Meeting xDSNAFU schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 20:12:
Gaaf, nemen jullie m mee naar de Rift-demo avond bij Torrie thuis? Kunnen we 'm allemaal aanschouwen.
Haha zou dat lukken in 2016? Wellicht een Squadron 42 launch eventWimPliers schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 21:09:
[...]
Ja is goed of bij de Star Citizen Meeting xD
Gotta love data-miners
De mining spider zoals hij nu in de game files te vinden is: Met wat kleur en gerenderd natuurlijk

[ Voor 28% gewijzigd door Case_C op 07-01-2016 21:29 ]
Ja, lijkt mij wel tof. En over tof gesproken....Case_C schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 21:17:
[...]
Haha zou dat lukken in 2016? Wellicht een Squadron 42 launch event
Gotta love data-miners![]()
De mining spider zoals hij nu in de game files te vinden is: Met wat kleur en gerenderd natuurlijk
[afbeelding]

[ Voor 3% gewijzigd door DutchWalnut op 07-01-2016 21:35 ]
En over Merchant gesproken:Cygnitr0n schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 21:34:
[...]
Ja, lijkt mij wel tof. En over tof gesproken....![]()
[afbeelding]

Ik hoop dat die van mij dan ook snel komt!WimPliers schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 20:01:
Hmmm krijg net een mailtje:
[...]
M'n Concierge Black Card is on the way
Hoe oud is deze??
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
Geen idee

edit:
Afbeelding nog een kleine toevoeging gegeven
[ Voor 39% gewijzigd door Case_C op 07-01-2016 22:22 ]
Het kan altijd beter...Case_C schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 22:07:
[...]
Geen ideezag 'm op google langskomen terwijl ik voor materiaal zocht voor deze 'verbetering'
.
[afbeelding]
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
€45 en maar 250 stuks beschikbaarGreetings Citizens,
A small number of CitizenCon 2015 event posters are available for sale! As one of our top referrers, we’re giving you the very first opportunity to purchase one of these extremely limited posters. This original artwork envisions the city of Manchester in the year 2945 and features the fearsome new Sabre medium fighter. One poster per customer. Price includes worldwide shipping, which is set for end of February 2016. Please note that these will be shipped directly from our UK offices, so tracking information will not be available for this item.
Thank you for all of your continued support!
Best,
Cloud Imperium Games
Heb de mail ook. Maar meh. Te duur.WimPliers schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 00:02:
Zo, drukke mail avond:
[...]
€45 en maar 250 stuks beschikbaar
[ Voor 5% gewijzigd door JanAd op 08-01-2016 08:06 ]
Voor 45 had je beter gewoon naar CitizenCon kunnen gaan! Ik heb nog wel ergens een tweede hornet pin liggen maar mijn Constellation van GamesCom kan ik nergens meer vinden.WimPliers schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 00:02:
Zo, drukke mail avond:
[...]
€45 en maar 250 stuks beschikbaar
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
http://i.imgur.com/LIhInFw.jpg + a vendor of your choice voor ~20 euro heb je een grotere poster.
[ Voor 26% gewijzigd door Case_C op 08-01-2016 08:48 ]
Kunnen we samen niet een batch bestellen? Misschien een leuk idee.Case_C schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 08:46:
Ik heb maar 26 dollar op m'n account staan, nu ga ik daar echt geen extra cash opgooien voor een poster die ik zelf ook kan laten drukken.
http://i.imgur.com/LIhInFw.jpg + a vendor of your choice voor ~20 euro heb je een grotere poster.
Als je een batch besteld krijg je ze allemaal op 1 adres, zodra je naar meerdere adressen wilt verzenden noemen ze het ineens niet meer een batchCygnitr0n schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 08:59:
[...]
Kunnen we samen niet een batch bestellen? Misschien een leuk idee.

Maar die houden we in 't achterhoofd
Maar wellicht een leuk idee voor een meet-up, dan is het wel goed te doen. Van te voren inventariseren wie er komt en hoeveel er dan gedrukt moeten worden. Daarnaast is een origineel GoT poster/design ook geen slecht idee.
[ Voor 38% gewijzigd door Case_C op 08-01-2016 09:26 ]
Gelukkig is de lokatie voor de meet al bekend!!Case_C schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 09:09:
[...]
Maar wellicht een leuk idee voor een meet-up, dan is het wel goed te doen.
Ben ik trouwens de enige die er over valt dat die kerktoren in de poster scheef staat?
Het is overigens de City HallSNAFU schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 09:50:
[...]
Gelukkig is de lokatie voor de meet al bekend!!![]()
Ben ik trouwens de enige die er over valt dat die kerktoren in de poster scheef staat?
[ Voor 5% gewijzigd door Case_C op 08-01-2016 09:57 ]
Opzich hebben we de art er al voor om een poster maken, dus gelukkig is dat niet heel moeilijk meerCase_C schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 09:09:
[...]
Als je een batch besteld krijg je ze allemaal op 1 adres, zodra je naar meerdere adressen wilt verzenden noemen ze het ineens niet meer een batch. Flauwe jongens.
Maar die houden we in 't achterhoofd, eerst die whiskeyglazen maar regelen. Die moeten ook allemaal apart verzonden worden.. (Helaas past een poster niet in 't zelfde doosje
, anders kon je combineren)
Maar wellicht een leuk idee voor een meet-up, dan is het wel goed te doen. Van te voren inventariseren wie er komt en hoeveel er dan gedrukt moeten worden. Daarnaast is een origineel GoT poster/design ook geen slecht idee.
Ik ben een sucker voor collectors items
Bv:

Oeh nice!JanAd schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 10:04:
Ik vind het gewoon mooi en ingekaderd heb ik m'n eigen originele stukje Star Citizen in huis![]()
Ik ben een sucker voor collectors items![]()
Bv:
[afbeelding]
Die onderzetters hebben we ook thuis gehad. Ze konden wel aan de tafel blijven plakken als je ze te lang liet liggen
En gezien de titel gaat het toch om een schip uit Homeworld? Moet ik daar ook eens naar gaan kijken
Oh wacht.. daarvan heb ik Scott Manley nog een kleine playthrough zien spelen. Die is alweer in de vergetelheid geraakt.. wellicht als ik weer wat meer tijd heb. Wel een gaaf model zoJanAd schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 10:38:
Dan moet je hier maar eens kijken:
YouTube: Homeworld Remastered: 37 Minutes of Gorgeous HD Gameplay - PAX South 2015
Het beeld van het Kushan Mothership zat bij de collectors edition:
[afbeelding]
Was ook een prijzig grapje, ik had dat een jaar voor de re-release al in pre-order staan op Amazon
[ Voor 47% gewijzigd door Case_C op 08-01-2016 10:41 ]
YouTube: Homeworld Remastered: 37 Minutes of Gorgeous HD Gameplay - PAX South 2015
Het beeld van het Kushan Mothership zat bij de collectors edition:

edit: afbeelding vervangen
Was ook een prijzig grapje, ik had dat een jaar voor de re-release al in pre-order staan op Amazon

En het geeft nog licht ook als je USB stekker insteekt
Nu nog een beeld van een Idris ernaast ofzo
Heel leuk spel Homeworld, beste space RTS imo. Alleen jammer dat zoveel 'events' in elke level scripted zijn en het dus voorspelbaar maken als je het opnieuw speelt.
Wat dan weer wel leuk was, is dat je level na level telkens verder gaat met de vloot die je had en dat de tegenstand er automatisch aan aangepast werd.
De verhaallijn is ook wel goed. De meeste stukken kan je op YT wel vinden.
Bv voor Homeworld 2: YouTube: Homeworld 2 All Cinematics Movie
Die komen nog uit de Ikea denk ik. Overschotjes van vroeger die ik nog op m'n bureau gebruik.Case_C schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 10:05:
Die onderzetters hebben we ook thuis gehad. Ze konden wel aan de tafel blijven plakken als je ze te lang liet liggen.
[ Voor 61% gewijzigd door JanAd op 08-01-2016 11:38 ]
Ik heb net een canvas poster van 90cm binnen met dit plaatje:Case_C schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 08:46:
Ik heb maar 26 dollar op m'n account staan, nu ga ik daar echt geen extra cash opgooien voor een poster die ik zelf ook kan laten drukken.

Kosten: €11,10 incl shipping
Edit: helaas pech met transport en was de buis met poster verbogen waardoor de poster nu een beetje beschadigd is. Ik krijg als het goed is binnenkort weer een nieuwe.
[ Voor 13% gewijzigd door Tylocke op 08-01-2016 12:15 ]

In iets meer dan 2 dagen 10 recruits en 55 prospects.
Door de bonuscode van google hebben de advertenties niks gekost en heb zelfs nog €19,00 tegoed.
Uitgebreid verslag in het Adwordsguide op Gotincforum
[ Voor 59% gewijzigd door ShockWave op 08-01-2016 13:01 ]
uiteindelijk zal er volgens mij nog steeds 25 euro in rekening worden gebracht, Torrie kan dit bevestigen dan wel ontkrachten (ik heb zelf namelijk vooraf 25 euro betaald)ShockWave schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 12:37:
Zo mijn vloot is uitgebreid met ook echt een gratis Gladius..
[afbeelding]
In iets meer dan 3 dagen 10 recruits en 55 prospects.
Door de bonuscode van google hebben de advertenties niks gekost en heb zelfs nog €19,00 tegoed.
en wtf
https://forums.robertsspa.../6216497/#Comment_6216497
in het " Flight ready vanguard for 2.1 live?" topic op CIG forum.. dat zou vet zijn,..PDalessi_CIG
PDalessi_CIG Posted: 10:13AM
yes? no? maybe?
Oh dat zou gaaf zijn! Dan kunnen we gaan zien hoe die geweldige heavy-fighter nu werkelijk is. Hoogst waarschijnlijk schiet hij alles kort en klein met die front-gun!Bornhald schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 13:03:
en wtf
https://forums.robertsspa.../6216497/#Comment_6216497
[...]
in het " Flight ready vanguard for 2.1 live?" topic op CIG forum.. dat zou vet zijn,..
In AtV heeft Erin het ook over een surprise in 2.1, dus dat zal de Vanguard wel zijn dan
[ Voor 9% gewijzigd door Case_C op 08-01-2016 13:43 ]
Hmmm even in de gaten houden dan, heb helemaal niks betaald namelijk en er is ook (nog) niks afgeschreven.Bornhald schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 13:03:
uiteindelijk zal er volgens mij nog steeds 25 euro in rekening worden gebracht, Torrie kan dit bevestigen dan wel ontkrachten (ik heb zelf namelijk vooraf 25 euro betaald)
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
hier 20/2 op het moment dus ben benieuwd hoever het gaat..ShockWave schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 12:37:
[afbeelding]
ik zie de 50+ recruits echt niet zitten om te halen de reward is ook een stuk minder want de schepen krijg je niet erbij toch ? is puur dat je ze in de arena kan gebruiken.
Na de Gladius die voor de PU is, heb je enkel meer UEC rewards/ schepen voor in de ingame simulaties. Hoewel ze ook zeggen dat het voor Crusader is.. dus geen idee wat ze daarmee bedoelen.AjDuLion schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 13:52:
[...]
hier 20/2 op het moment dus ben benieuwd hoever het gaat..
ik zie de 50+ recruits echt niet zitten om te halen de reward is ook een stuk minder want de schepen krijg je niet erbij toch ? is puur dat je ze in de arena kan gebruiken.
Je kunt die schepen ook gebruiken in de mini PU, tot hoe lang is onduidelijk.AjDuLion schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 13:52:
[...]
hier 20/2 op het moment dus ben benieuwd hoever het gaat..
Crusader is de naam voor de mini-PUCase_C schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 13:54:
[...]
Na de Gladius die voor de PU is, heb je enkel meer UEC rewards/ schepen voor in de ingame simulaties. Hoewel ze ook zeggen dat het voor Crusader is.. dus geen idee wat ze daarmee bedoelen.
Zo had ik het inderdaad ook begrepen. Er staat duidelijk bij de tekst in Crusader - dus in het Stanton system beschikbaar.Jorrie schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 13:55:
[...]
Je kunt die schepen ook gebruiken in de mini PU, tot hoe lang is onduidelijk.
idd
[ Voor 20% gewijzigd door JanAd op 08-01-2016 14:13 ]
Volgens mij moet ik ook eens dat truukje gaan bekijken. Heb nu welgeteld 2 prospectsShockWave schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 12:37:
[afbeelding]
Maar nog niet echt.. er is nog niks persistent "Persistent universe".
[ Voor 3% gewijzigd door DoubleYouPee op 08-01-2016 15:45 ]
Ok, jij je zinDoubleYouPee schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 15:45:
[...]
Maar nog niet echt.. er is nog niks persistent "Persistent universe".
As per Erin Roberts on ATV, there will be "surprise" content added to the 2.1 Live release. See the video here or the INN Transcript here.
-
Gave poster, veeeeeeeel beter dan die van CitCon (no offence hoor JanAd!).Tylocke schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 12:14:
[...]
Ik heb net een canvas poster van 90cm binnen met dit plaatje:
[afbeelding]
Edit: helaas pech met transport en was de buis met poster verbogen waardoor de poster nu een beetje beschadigd is. Ik krijg als het goed is binnenkort weer een nieuwe.
Verder is m'n X55 vandaag binnen gekomen en meteen m'n X45 verkocht.
Throttle is wel aan de stroeve kant, zelfs met de lock helemaal los.
Iemand nog tips en trucs die ik moet weten over de X55?
Ja
Non-the-less erg gaaf nieuws wat best herhaald mag worden! Cause HYPE!Case_C schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 13:06:
In AtV heeft Erin het ook over een surprise in 2.1, dus dat zal de Vanguard wel zijn dan.
[ Voor 27% gewijzigd door Case_C op 08-01-2016 17:27 ]
X55 throttle gaat vanzelf losSNAFU schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 17:26:
[...]
Gave poster, veeeeeeeel beter dan die van CitCon (no offence hoor JanAd!).
Verder is m'n X55 vandaag binnen gekomen en meteen m'n X45 verkocht.![]()
Ah,
[ Voor 14% gewijzigd door Torrie844 op 08-01-2016 17:27 ]
-
Nice! Waar heb je het besteld?Tylocke schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 12:14:
[...]
Ik heb net een canvas poster van 90cm binnen met dit plaatje:
[afbeelding]
Ik gok op iets van ArcCorp of misschien wel de Sabre...Case_C schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 17:26:
[...]
Ja, sterker nog:
[...]
Non-the-less erg gaaf nieuws wat best herhaald mag worden! Cause HYPE!
Verwacht trouwens de Sabre eerder dan Vanguard. Multicrew schepen zijn toch altijd wat meer werk.
Starfarer hangar ready denk ik!Facerafter schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 17:35:
[...]
Nice! Waar heb je het besteld?
[...]
Ik gok op iets van ArcCorp of misschien wel de Sabre...
Verwacht trouwens de Sabre eerder dan Vanguard. Multicrew schepen zijn toch altijd wat meer werk.
Pas eind januari toch? Wanneer gaat 2.1 dan live?Facerafter schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 17:37:
[...]
Maar dat is geen verrasing? Dat was door CR al bevestigd.
[ Voor 24% gewijzigd door Torrie844 op 08-01-2016 17:39 ]
-
Hij zei gewoon in Januari dacht ik..Torrie844 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 17:36:
[...]
Pas eind januari toch? Wanneer gaat 2.1 dan live?
Had niet gedacht aan mogelijk nog een 2de patch (2.2?) in Januari.
EDIT: Ohja 2.1 is natuurlijk nog van de Kerst vakantie... dan waarschijnlijk wel ja.
[ Voor 47% gewijzigd door Facerafter op 08-01-2016 17:45 ]
Heb hem hier vandaan:
http://m.aliexpress.com/item/32468207759.html
Uiteindelijk resultaat is wel iets lichter maar als je die weer plaatst op een donkere achtergrond komt dat vast goed.
Bedankt! Ik zie al wel dat er nog meer mooie Star Citizen prints op staan.Tylocke schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 17:49:
[...]
Heb hem hier vandaan:
http://m.aliexpress.com/item/32468207759.html
Uiteindelijk resultaat is wel iets lichter maar als je die weer plaatst op een donkere achtergrond komt dat vast goed.
EDIT: Hoe is kwaliteit van de print zelf?
[ Voor 5% gewijzigd door Facerafter op 08-01-2016 17:55 ]
Voor canvas en de prijs best goed. Zal kijken of ik vanavond van de beschadigde een goede foto kan maken.Facerafter schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 17:54:
[...]
Bedankt! Ik zie al wel dat er nog meer mooie Star Citizen prints op staan.
EDIT: Hoe is kwaliteit van de print zelf?
Canvas is niet zo gedetailleerd en kleurecht als een mooie glansposter op papier, maar dat is volgens mij wel bekend.
Damn zocht nog een Hotas..SNAFU schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 17:26:
Verder is m'n X55 vandaag binnen gekomen en meteen m'n X45 verkocht.![]()
Wat je verder moet weten over de x55...uhm stick naar voren is rol voorwaarts, rechts is rol naar rechts en naar links vice versa, naar achter is looping...
Voor de rest een hele hoop knoppen...
Ik zag vandaag een X55 in de V&A langskomen voor 160 euro.ShockWave schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 19:32:
[...]
Damn zocht nog een Hotas..![]()
Wat je verder moet weten over de x55...uhm stick naar voren is rol voorwaarts, rechts is rol naar rechts en naar links vice versa, naar achter is looping...
Voor de rest een hele hoop knoppen...
wel als hij naar live gaat met 2.1, dan is het best wel een verassingFacerafter schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 17:37:
[...]
Tnx voor het kijken maar heb die van Snafu in huis..Case_C schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 19:34:
[...]
Ik zag vandaag een X55 in de V&A langskomen voor 160 euro.
Volgens mij heeft Tylocke er 1 besteld.Anthor schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 19:55:
Speelt er iemand met pedalen? Is dat wat?
Ik heb die van mij via Amazon.de, voor €30 meer heb je dan een nieuwe.Case_C schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 19:34:
[...]
Ik zag vandaag een X55 in de V&A langskomen voor 160 euro.
Pedalen....voor mij is het weer iets wat je aan de kant moet schoppen als je gewoon achter je PC wil zitten.Anthor schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 19:55:
Speelt er iemand met pedalen? Is dat wat?

(Dit wil uiteraard niet zeggen dat een ander het niet het neusje van de zalm kan vinden.
Verder ben ik nu op zoek naar een schappelijk profiel om te gebruiken op mn X55, is er iemand die toevallig nog zoiets heeft liggen?
[ Voor 51% gewijzigd door SNAFU op 08-01-2016 21:04 ]

Oh wacht

he je hebt 3 meer prospects dan ik recruits hebMetzer90 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 22:12:
Ook maar even opscheppen met mijn Adwords campagne succes!![]()
[afbeelding]
Oh wacht![]()
adwords heeft weinig zin volgens mij, je betaald per click maar een click is absoluut geen garantie voor een conversie. Vroeger dit soort dingen wel vaker gedaan met referentie dingen. Ik kwam uiteindelijk altijd bedrogen uit. 2k kliks en dan 1 or 2 conversies max. Met andere woorden 20,- als je maar 0,01cent betaald per klik. Kan je net zo goed de starter packages zelf kopen op een nieuwe account en dan weer doorverkopenMetzer90 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 22:12:
Ook maar even opscheppen met mijn Adwords campagne succes!![]()
[afbeelding]
Oh wacht![]()
Bornhald schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 22:34:
[...]
he je hebt 3 meer prospects dan ik recruits heb
Veel mensen hebben er succes me, in combinatie met een 75 euro adwords tegoed bon, wordt het toch wat goedkoper van. Het idee van het plaatje is echter dat niemand recruit is gewordenHelza schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 22:43:
[...]
adwords heeft weinig zin volgens mij, je betaald per click maar een click is absoluut geen garantie voor een conversie. Vroeger dit soort dingen wel vaker gedaan met referentie dingen. Ik kwam uiteindelijk altijd bedrogen uit. 2k kliks en dan 1 or 2 conversies max. Met andere woorden 20,- als je maar 0,01cent betaald per klik. Kan je net zo goed de starter packages zelf kopen op een nieuwe account en dan weer doorverkopen
[ Voor 64% gewijzigd door Metzer90 op 08-01-2016 22:46 ]
Er zijn er hier al een hele hoop die er een Gladius hebben uitgekregen voor een fractie van de kostprijsHelza schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 22:43:
[...]
adwords heeft weinig zin volgens mij, je betaald per click maar een click is absoluut geen garantie voor een conversie. Vroeger dit soort dingen wel vaker gedaan met referentie dingen. Ik kwam uiteindelijk altijd bedrogen uit. 2k kliks en dan 1 or 2 conversies max. Met andere woorden 20,- als je maar 0,01cent betaald per klik. Kan je net zo goed de starter packages zelf kopen op een nieuwe account en dan weer doorverkopen
InderdaadJanAd schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 22:45:
[...]
Er zijn er hier al een hele hoop die er een Gladius hebben uitgekregen voor een fractie van de kostprijs

Dan ben ik zo iemand die altijd weinig success heeftJanAd schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 22:45:
[...]
Er zijn er hier al een hele hoop die er een Gladius hebben uitgekregen voor een fractie van de kostprijs

Het succes ratio is wel flink gezakt sinds nieuwjaarHelza schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 22:47:
[...]
Dan ben ik zo iemand die altijd weinig success heeft
Edit: Hoewel, ik heb m'n campagne daarstraks rond 21u terug opgestart. Heb nu een 9,9% CRT. 100 clicks - op iets meer dan 1000 views en zo ff 11 prospects bij en 2 recruits op nog geen 2 uur tijd..
[ Voor 27% gewijzigd door JanAd op 08-01-2016 23:02 ]
zal inderdaad wel met de dure feestdagen achter de rugJanAd schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 22:50:
[...]
Het succes ratio is wel flink gezakt sinds nieuwjaarDus het is vaak ook een kwestie van timing.
[ Voor 13% gewijzigd door Metzer90 op 08-01-2016 22:56 ]
Dit topic is gesloten.