PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Te laat niet. Maar de aantal kliks zijn bij mij drastisch lager geworden t.o.v. de views.AjDuLion schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 10:38:
hmm ik zie iedereen hier nu stoppen met de refferals iemand die mij kan uitleggen hoe ik dit nu doen of ben ik al gruwlijk telaat ?
De rest heeft de buit binnen (Gratis Gladius) en stoppen de dan ook mee.
Of in je sigs of diverse fora zetten kost niksAjDuLion schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 10:38:
hmm ik zie iedereen hier nu stoppen met de refferals iemand die mij kan uitleggen hoe ik dit nu doen of ben ik al gruwlijk telaat ?
Zo juist ook ff op Facebook geshared
[ Voor 9% gewijzigd door Njay op 06-01-2016 10:56 ]
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Hier staat alle info die je nodig hebt (wel even registreren)AjDuLion schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 10:38:
https://gotinc.nl/forum/index.php?topic=69.150#msg1359
Laat ben je zeker niet, de referrals blijven nog wel even bestaan. Al is er 'net' een periode gepasseerd met 'Sales', waarin natuurlijk heel veel nieuwe Prospecs direct de stap naar Recruit hebben gezet - en dus packages gekocht hebben omdat het tijdelijk voordelig en goedkoop was. Dus die referrals en de bijpassende beloningen zijn in november/december een tijdje erg hard gegaan.
“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”
uit nieuwsgierigheid, wat zegt discolando hier over bobbleheads.. niet dat ik er verschrikkelijk veel behoefte aan heb..
https://forums.robertsspa.../6205916/#Comment_6205916
[ Voor 34% gewijzigd door Bornhald op 06-01-2016 11:05 ]
Ja, dat kunnen wij niet lezen als normale stervelingenBornhald schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 11:03:
aan de andere kant, nu weer een hele hoop mensen stoppen wordt de cpc ook weer lager --> meer clicks voor minder geld. en daarnaast meer views, dus wellicht dat dit een beter moment was dan afgelopen week
uit nieuwsgierigheid, wat zegt discolando hier over bobbleheads.. niet dat ik er verschrikkelijk veel behoefte aan heb..
https://forums.robertsspa.../6205916/#Comment_6205916
Liever een echte bubblehead dan UEC. imhoJorrie schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 11:06:
[...]
Ja, dat kunnen wij niet lezen als normale stervelingen(subscriber gedeelte)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ZODFO84CZpQ]
Of een nieuwe Greycat 6000 SUX:
[ Voor 42% gewijzigd door DutchWalnut op 06-01-2016 11:19 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Ashrah op 06-01-2016 11:36 ]
mijn 280xes hoe dan ?....Ashrah schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 11:33:
Wegens het onverwacht heengaan van mijn beide videokaarten () heb ik een Rear Admiral Package (fysiek package) met een Constellation Phoenix (uiteraard met LTI) in de aanbieding. Mocht er interesse in zijn dan graag een DM.

done ben benieuwd of ik die buggy nog voor elkaar krijgJanAd schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 11:01:
[...]
Hier staat alle info die je nodig hebt (wel even registreren)
https://gotinc.nl/forum/index.php?topic=69.150#msg1359
Laat ben je zeker niet, de referrals blijven nog wel even bestaan. Al is er 'net' een periode gepasseerd met 'Sales', waarin natuurlijk heel veel nieuwe Prospecs direct de stap naar Recruit hebben gezet - en dus packages gekocht hebben omdat het tijdelijk voordelig en goedkoop was. Dus die referrals en de bijpassende beloningen zijn in november/december een tijdje erg hard gegaan.
[ Voor 48% gewijzigd door AjDuLion op 06-01-2016 11:37 ]
Auw dat is niet prettig! Neem toch aan dat je ze op een goede PSU had zitten?Ashrah schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 11:33:
Wegens het onverwacht heengaan van mijn beide videokaarten () heb ik een Rear Admiral Package (fysiek package) met een Constellation Phoenix (uiteraard met LTI) in de aanbieding. Mocht er interesse in zijn dan graag een DM.
Voor een Rear Admiral Package met Phoenix moet je toch minstens een GTX980 kunnen krijgen. (nieuw)
Een lek in de watercooling loop?
[ Voor 3% gewijzigd door Case_C op 06-01-2016 11:49 ]
De PSU is goed, is getest. En is idd niet prettig.Case_C schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 11:37:
[...]
Auw dat is niet prettig! Neem toch aan dat je ze op een goede PSU had zitten?
Voor een Rear Admiral Package met Phoenix moet je toch minstens een GTX980 kunnen krijgen. (nieuw)
Da's best naatje!Ashrah schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 11:33:
[afbeelding]
Helaas is die package te duur voor mij om zomaar over te nemen maar ik denk dat je'm wel kwijt raakt hoor.
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
Die buggy moet geen probleem zijn, heb ik 2 dagen (maandag + dinsdag) een Gladius bij elkaar gehaald tegen acceptable kosten.AjDuLion schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 11:36:
[...]
done ben benieuwd of ik die buggy nog voor elkaar krijgdat was mn goal eigenlijk ><
Maar wat is er nou gebeurt , we zijn nieuwsgierigAshrah schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 11:48:
[...]
De PSU is goed, is getest. En is idd niet prettig.

Hoeveel zou dat kosten?Ashrah schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 11:33:
[afbeelding]
Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com
ik wil wel voorje shoppen op de grey market..Ashrah schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 11:33:
[afbeelding]
zou je toch 550-600 USD moeten kunnen krijgen gok ik.. laat maar weten als je wil dat ik ga kijken
PSU = Power Supply
Edit: Je bedoelt zeker wat er aan de hand is
Ik herken je pijn....

Eigen gemaakte Ledstrip al brandend laten vallen op mijn Mobo.... Dikke Arc jongen... Alles naar de knoppen.
I7 870K - Asus Rog - 16GB - 2x 560Ti helemaal kapot. En doet nog steeds pijn.
[ Voor 51% gewijzigd door DutchWalnut op 06-01-2016 12:36 ]
Denk meer dat hij zich afvroeg wat het probleem nou was
Het lijkt me trouwens sterk dat een dual 280x beide ineens kapot gaan.. Mogelijk mobo probleem?
-
of koffie/thee/bierTorrie844 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 12:32:
[...]
Denk meer dat hij zich afvroeg wat het probleem nou was
Het lijkt me trouwens sterk dat een dual 280x beide ineens kapot gaan.. Mogelijk mobo probleem?
Inderdaad wat er aan de hand is, zinnetje iets aangepast. Die ledstrip klinkt ook pijnlijk, ben ook altijd nog bang dat er wat met m'n waterkoeling gebeurtCygnitr0n schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 12:31:
[...]
PSU = Power Supply
Edit: Je bedoelt zeker wat er aan de hand is
Eigen gemaakte Ledstrip al brandend laten vallen op mijn Mobo.... Dikke Arc jongen... Alles naar de knoppen.
I7 870K - Asus Rog - 16GB - 2x 560Ti helemaal kapot. En doet nog steeds pijn.

3 pc's getest beide niks/dood garantie inmiddels verlopen.
Andere gpu gaat boven de 50% mem gebruik over zn huig..
tijd terug heeft ashrah deze van mij overgenomen, maar ik ken hem ook van eve online en alles.
voor nu gaat er 1 titan naar hem toe en ga ik eens kijken wat er nog met die kaarten te doen is.
mocht iemand mensen bij alternate kennen.. ik gok dat ik daar wel even stennis ga schoppen via via..
Ik heb zelf custom waterkoeling gehad. Nooit geen problemen gehad. Dat kwam wel omdat ik de loop altijd minimaal 24 uur test voor ik de stroom erop zet.WimPliers schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 12:47:
[...]
Inderdaad wat er aan de hand is, zinnetje iets aangepast. Die ledstrip klinkt ook pijnlijk, ben ook altijd nog bang dat er wat met m'n waterkoeling gebeurt
Maar over mijn prefab heb ik wel twijfels, kleine haarscheurtjes in de leiding. Is ook weer een keer toe aan vervanging.
[ Voor 12% gewijzigd door DutchWalnut op 06-01-2016 12:52 ]
Idem hier, met een externe Zalman ReseratorCygnitr0n schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 12:51:
[...]
Ik heb zelf custom waterkoeling gehad. Nooit geen problemen gehad. Dat kwam wel omdat ik de loop altijd minimaal 24 uur test voor ik de stroom erop zet.
Maar over mijn prefab heb ik wel twijfels, kleine haarscheurtjes in de leiding. Is ook weer een keer toe aan vervanging.
Maar ik heb nooit iets kapot gekregen bij m'n custom-builds. Nu hou ik het iets meer stock in een flashy case
Da's echt wel klote...Ashrah schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 11:33:
[afbeelding]

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1
Pff zat er ook klaar voor, maar https://shop.oculus.com/ lijkt niet te werken of was binnen 2 seconden overbelastintuliegend schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 16:50:
10 minuten tot de oculus preorder, ben benieuwd naar de prijs, gratis eve verzacht de pijn misschien een beetje
same hereBas1978 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 17:02:
[...]
Pff zat er ook klaar voor, maar https://shop.oculus.com/ lijkt niet te werken of was binnen 2 seconden overbelast

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

[ Voor 32% gewijzigd door WimP op 06-01-2016 17:10 ]
Idd ik had rond de 400 euro verwacht, dus net buiten me budget, naja dan nog maar even paar maandjes wachten tot versie 2.0. Die is meestal gelijk wat goedkoper.intuliegend schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 17:06:
..... damn dat is iets meer dan verwacht....
LOL NOPE
Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com
Waarom verwacht je nu al een versie 2.0 die dan ook nog goedkoper is? Hij wordt nu pas in april geleverd, ze kunnen moeilijk dan ineens een versie uitbrengen die beter/goedkoper is. Dus een paar maanden lijkt me sterk, misschien over een jaar..Bas1978 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 17:08:
[...]
Idd ik had rond de 400 euro verwacht, dus net buiten me budget, naja dan nog maar even paar maandjes wachten tot versie 2.0. Die is meestal gelijk wat goedkoper.
[ Voor 69% gewijzigd door intuliegend op 06-01-2016 17:28 ]
Agreed mbt de prijs, maar resolutie? Het is nu toch 2160 x 1200? Wat had je dan verwacht? 4K? Dan zijn er nog 3 mensen over met een pc die dat aan kan sturenCogency schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 17:38:
Wat een failure die prijs, thanks but no thanks. Helemaal niet met die resolutie.

[ Voor 4% gewijzigd door The Chosen One op 06-01-2016 17:53 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
2x 1080×1200William/Ax3 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 17:54:
Nouja heb hem geordered kreeg ook steeds "something went wrong" maar zie nu wel een order staan + mail. En de res = 2x het is per oog.
1080x1200 per oog. Ik weet niet of je wel eens met de DK2 gespeeld heb maar dat is echt nog te weinig.intuliegend schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 17:51:
[...]
Agreed mbt de prijs, maar resolutie? Het is nu toch 2160 x 1200? Wat had je dan verwacht? 4K? Dan zijn er nog 3 mensen over met een pc die dat aan kan sturenPC eisen zijn nu al vrij hoog, minimaal i5/8gb/970 is voor een hoop mensen al niet weg gelegd. Denk dat je je verwachtingspatroon wat bij moet stellen
2160x1200 valt best wel mee, dat is 1,1m pixels minder dan mijn 1440p monitor.
Punt blijft staan, kan jouw pc 2 van die schermen op 60fps aan sturen? Want dan ben je een van de weinige. Als ze zon bril zouden maken met hogere resolutie kunnen ze hem aan niemand verkopen.. Als je naar 4K gaat heb je minimaal 2x980TI nodig, en dan haal je in bijvoorbeeld crysis nog geen 60 fps.Cogency schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 17:57:
[...]
1080x1200 per oog. Ik weet niet of je wel eens met de DK2 gespeeld heb maar dat is echt nog te weinig.
2160x1200 valt best wel mee, dat is 1,1m pixels minder dan mijn 1440p monitor.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
ik dacht dat ze ooit gezegd hadden dat ze prijs schappelijk en laag gingen houden..Wahloh schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 17:10:
Ok, mijn interesse in de Oculus is over. Totaal gaat het me €741,- kosten inclusief verzendkosten en BTW.
LOL NOPE
http://www.pcworld.com/ar...nd-the-insane-number.html
dat.Wahloh schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 17:10:
Ok, mijn interesse in de Oculus is over. Totaal gaat het me €741,- kosten inclusief verzendkosten en BTW.
LOL NOPE
[ Voor 4% gewijzigd door Torrie844 op 06-01-2016 18:51 ]
-
Had.
Helaas vermoed ik dat de Vive nog €100 duurder gaat worden, zeker met die controllers erbij.
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
Dat is het trieste, dit is ook zonder de oculus touch.. kortom, ik wordt straks voor nog eens 150 euro in het ootje genomen (grapje natuurlijk, ik kan makkelijk nee zeggen). Maar boos ben ik er wel om..SNAFU schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 18:53:
Ik had interesse in die Rift.
Had.
Helaas vermoed ik dat de Vive nog €100 duurder gaat worden, zeker met die controllers erbij.
-
Alleen lijkt me een stream kijken en een occulus dan weer geen succes combo.
Ondertussen op Discord/Teamspeak zitten met iemand die de vragen vanuit chat voor je voorleest misschien?Anthor schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 18:56:
Streamen en terug verdienen

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz
De Oculus Rift zelf vergt al een dikke setup, moet je je voorstellen wat daar bovenop komt als je op goede kwaliteit wil Streamen of Recorden.Anthor schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 18:56:
Streamen en terug verdienen
Nog even over de prijs, ik vind de stap van ongeveer €400,- naar €700,- echt te groot. Had voorgenomen het te bestellen als ie €500,- of max €550,- zou kosten.
500 ex verzenden had ik hem nog wel voor gekocht, maar 743 is me echt te veel.Wahloh schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 19:11:
[...]
De Oculus Rift zelf vergt al een dikke setup, moet je je voorstellen wat daar bovenop komt als je op goede kwaliteit wil Streamen of Recorden.
Nog even over de prijs, ik vind de stap van ongeveer €400,- naar €700,- echt te groot. Had voorgenomen het te bestellen als ie €500,- of max €550,- zou kosten.
Hopelijk komt de ondersteuning voor VR dit jaar nog in SC, dat zou wel mooi zijn.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Tsja, ik kan SC no way in VR runnen met deze setup dus wacht ff op pascalTylocke schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 19:19:
[...]
500 ex verzenden had ik hem nog wel voor gekocht, maar 743 is me echt te veel.
Hopelijk komt de ondersteuning voor VR dit jaar nog in SC, dat zou wel mooi zijn.
-
Mensen kopen het toch wel, net als Apple of een Vanguard (way overpriced).Bornhald schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 19:53:
wat is de reden dat hij zo duur is, de overname door FB zou er toch juist voor hebben gezorgd dat hij goedkoper zou worden...
Ben benieuwd hoe ze het rechtvaardigen... van 300 naar 599 dollar.
Maar er is veel concurrentie op komst, ze kunnen het toch niet vol houden lijkt me..Cygnitr0n schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 19:56:
[...]
Mensen kopen het toch wel, net als Apple of een Vanguard (way overpriced).![]()
Ben benieuwd hoe ze het rechtvaardigen... van 300 naar 599 dollar.
maar ik pas wel zolang..
Vraag een aanbod gaat het uiteindelijk om. Facebook doet financieel hier gewoon een goede zet, ongeacht wat er door de ontwikkelaars in het verleden gezegd is. De hype trein is echt waardoor ze hier mee wegkomen.Bornhald schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 19:53:
wat is de reden dat hij zo duur is, de overname door FB zou er toch juist voor hebben gezorgd dat hij goedkoper zou worden...
Persoonlijk wacht ik af wat andere partijen doen en wat voor revisies er komen van de rift zelf.
Edit: Btw, laatste dag van de PTU!
Morgen of vanavond live?
PTU 2.1.0
Period: December 18th 2015 - January 6th 2016
[ Voor 38% gewijzigd door DutchWalnut op 06-01-2016 20:03 ]
dat is de vraag, los van het imago van Facebook..Metzer90 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 19:57:
[...]
Vraag een aanbod gaat het uiteindelijk om. Facebook doet financieel hier gewoon een goede zet,
maar of je er 100.000k verkoopt met een winst van 400 USD per unit of je verkoopt er 1.000.000 met een winst van 100 USD.. maakt nog wel een verschil.
Gisteren stond er tot de 5e, eergisteren tot de 4e. En morgen tot de 7e. Zegt niks dit.Cygnitr0n schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 19:59:
De Sony VR zou ook tussen de 200-300 dollar gaan kosten.Ben benieuwd hoeveel ze het er nu van maken.
Morgen of vanavond live?
PTU 2.1.0
Die €150, is dat wishful thinking of is het ergens op gebaseerd??Torrie844 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 18:54:
[...]
Dat is het trieste, dit is ook zonder de oculus touch.. kortom, ik wordt straks voor nog eens 150 euro in het ootje genomen (grapje natuurlijk, ik kan makkelijk nee zeggen). Maar boos ben ik er wel om..
Ik heb nl ook bedragen van $300 gehoord voor die Touch.
Maar je hebt wel gelijk, voor zover ik weet is Touch (nog) niet nodig om de Rift te gebruiken.
300 dollars? dan is het absoluut wishfull thinking.. De pre-orders nu krijgen: EVE valkyrie / Lucky's tale / Discount op touch dacht ik?SNAFU schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 20:09:
[...]
Die €150, is dat wishful thinking of is het ergens op gebaseerd??
Ik heb nl ook bedragen van $300 gehoord voor die Touch.
Maar je hebt wel gelijk, voor zover ik weet is Touch (nog) niet nodig om de Rift te gebruiken.
PS, heb 28 recruits
Hoge kwaliteit earphones, nieuwe custom made lensen, etc..etc..Bornhald schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 19:53:
[ Voor 25% gewijzigd door Torrie844 op 06-01-2016 20:14 ]
-
Bij minder populaire producten ja, ik verwacht dat ze echter nog steeds niet meer kunnen produceren dan de vraag. Natuurlijk complete speculatie van mijn kantBornhald schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 20:00:
[...]
dat is de vraag, los van het imago van Facebook..
maar of je er 100.000k verkoopt met een winst van 400 USD per unit of je verkoopt er 1.000.000 met een winst van 100 USD.. maakt nog wel een verschil.
gaat voor elk product op tot je de max bereikt..Metzer90 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 20:19:
[...]
Bij minder populaire producten ja, ik verwacht dat ze echter nog steeds niet meer kunnen produceren dan de vraag. Natuurlijk complete speculatie van mijn kant
Waardoor je eerdere vergelijking:
Net zo goed kan zeggen. 'je verkoopt 100k units met een winst van $400 of je verkoopt er 100k met $100 dollar winst simpelweg omdat ze nooit aan het aanbod van 1 miljoen kunnen voldoen.Bornhald schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 20:00:
Wie? Wat? Waar?Cygnitr0n schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 19:59:
Morgen of vanavond live?
PTU 2.1.0
Heb je een linkje met meer info?
https://robertsspaceindustries.com/account/copy/ptuJanAd schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 20:33:
[...]
Wie? Wat? Waar?
Heb je een linkje met meer info?
Maar zegt niks, wordt iedere dag verlengt.
Om jezelf maar te quoten:Torrie844 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 18:50:
Nou, net (vanmiddag) een oculus discord channel gestart,. Zojuist 1400active members behaald en 100 op de voice channel? Was een chaos maar leuk! In ieder geval, tot die prijs kwam.. toch besteld, maar ik lijk wel gek..743 euro, belachelijk
Yes.. yes you doik lijk wel gek..
Jij wilde toch komen proberen bij mij? Met de nadruk op "wilde"Case_C schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 20:42:
[...]
Om jezelf maar te quoten:
[...]
Yes.. yes you do
-
Oh ik ga zeker een keer komenTorrie844 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 20:44:
[...]
Jij wilde toch komen proberen bij mij? Met de nadruk op "wilde"
Jammer dat het gelijk een flinke marge moet gaan leveren... wellicht in de toekomst dat ik er nog naar ga kijken. Ik wacht eerst je gebruikersreview af Torrie
Mag ik ook komen proberen? XDTorrie844 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 20:44:
[...]
Jij wilde toch komen proberen bij mij? Met de nadruk op "wilde"
Sure
haha jullie zijn uiteraard welkom! Een star Citizen meeting is ook leuk, neem ik het ding wel een keer mee.Case_C schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 20:49:
[...]
Oh ik ga zeker een keer komen(als 't mag, met de nadruk op "mag"
) , maar 't is een belachelijk hoge prijs die 't product nog meer in de gimmick hoek gaat duwen.. en doorontwikkeling moeilijk gaat maken. Want als je geen breedt publiek krijgt gaat meestal snel het gas eraf of stopt de ontwikkeling.
Jammer dat het gelijk een flinke marge moet gaan leveren... wellicht in de toekomst dat ik er nog naar ga kijken. Ik wacht eerst je gebruikersreview af Torrie.
-
Goed en leuk idee inderdaad.Torrie844 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 21:10:
[...]
Sure
[...]
haha jullie zijn uiteraard welkom! Een star Citizen meeting is ook leuk, neem ik het ding wel een keer mee.
Meeting met zn allen bij jouw thuis kan ook natuurlijk!!!Torrie844 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 21:10:
[...]
Sure
[...]
haha jullie zijn uiteraard welkom! Een star Citizen meeting is ook leuk, neem ik het ding wel een keer mee.
Nemen wij het bier wel mee, moet jij de Rift voorzien.
OBJECTION YOUR HONOR!!!! SPECULATION!!!111Case_C schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 20:49:
[...]
Jammer dat het gelijk een flinke marge moet gaan leveren...
Het feit dat het een redelijk duur setje is betekent niet dat het niet tegen kostprijs (of zelfs met verlies) geleverd wordt door Oculus.
[ Voor 32% gewijzigd door SNAFU op 06-01-2016 21:38 ]
Ze geven nog steeds aan dat ze de rift "subsidiëren" dus verlies maken...SNAFU schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 21:36:
[...]
Meeting met zn allen bij jouw thuis kan ook natuurlijk!!!
Nemen wij het bier wel mee, moet jij de Rift voorzien.
[...]
OBJECTION YOUR HONOR!!!! SPECULATION!!!111![]()
Het feit dat het een redelijk duur setje is betekent niet dat het niet tegen kostprijs (of zelfs met verlies) geleverd wordt door Oculus.
En oké
-
VooruitSNAFU schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 21:36:
[...]
OBJECTION YOUR HONOR!!!! SPECULATION!!!111![]()
Overigens ben ik niet bang dat CIG nu niks met VR zou gaan doen. Het is zowieso iets wat implementatie gaat vinden. jaja al die VR talk is gewoon on-topic
[ Voor 3% gewijzigd door Case_C op 06-01-2016 21:46 ]

Maar ja, ik betwijfel of ze mij een Carrack meegeven zonder dat papiertje.

Case_C schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 21:45:
[...]
Vooruit, ik zat er zelf ook nog over door te lezen. Nieuwe tech e.d. kosten ook wat natuurlijk. Maar dat maakt het wel interessant wat Morpheus en Vive gaan doen qua specs en prijs. Als die hetzelfde gaan doen voor minder weten we hoe de vork in de steel zit.
Overigens ben ik niet bang dat CIG nu niks met VR zou gaan doen. Het is zowieso iets wat implementatie gaat vinden. jaja al die VR talk is gewoon on-topic
Palmer Luckey @PalmerLuckey 3 u3 uur geleden
To reiterate, we are not making money on Rift hardware. High end VR is expensive, but Rift is obscenely cheap for what it is.
-
Wat is dat dan? Ik ken het niet.SNAFU schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 22:21:
Poehee, net geslaagd voor mn PSP examen. Viel niet mee... zie nu al op tegen mn CSP examen.![]()
Maar ja, ik betwijfel of ze mij een Carrack meegeven zonder dat papiertje.
[afbeelding]
https://robertsspaceindustries.com/orgs/TEST
Het gaat hier om:
https://www.reddit.com/r/...e_certified_as_a_private/
En om de test te doen:
https://www.proprofs.com/....php?title=mtm2nzm4oa3pqs
Hahahahaha....nee hoor!JanAd schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 23:47:
Ik denk dat het hier iets mee te maken heeft:
https://robertsspaceindustries.com/orgs/TEST
Wel jammer dat ik m'n fouten niet kan zien (90%, 3 fout)Tylocke schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 23:56:
[...]
Het gaat hier om:
En om de test te doen:
Ah, ik weet weeral wat doen tijdens het werk vandaagTylocke schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 23:56:
[...]
Het gaat hier om:
En om de test te doen:
Verder blijf ik voorlopig wel in de afwachtende stand. Die ene keer dat ik met een Occulus gespeeld heb (half-life 2, stukje over de daken gelopen) ben ik redelijk misselijk geworden. Eerst zien of ik met de final release m'n lunch binnen kan houden voor ik er ooit een aanschaf
Dit is best pittig ook voor op werkJanAd schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 06:27:
[...]
Ah, ik weet weeral wat doen tijdens het werk vandaag
Try harder!!Tylocke schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 07:28:
Ik ging nat op alle afkortingen, geen idee wat de helft zou moeten betekenen. Dus net één fout te veel. Zal me vast herinschrijven voor mijn examen zodat ik bijtijds in mijn Starfarer kan vliegen.
Dit is trouwens het Private Space Pilot's examen, voor een Starfarer zul je wel minimaal een Commercial Star Pilot's licentie nodig hebben aangezien je er geld mee kunt verdienen. En wellicht zelfs een Starship Transport Pilot's licentie, wat weer een stapje hoger is en benodigd voor de echt serieuzere schepen (als ik de luchtvaartbrevet paralellen doortrek).
beetje off-topic, maar voor de mensen geinteresseerd in de ocullus een AMA op reddit met een van de oprichters
https://www.reddit.com/r/...r_of_oculus_and_designer/
[ Voor 70% gewijzigd door Bornhald op 07-01-2016 10:42 ]
Wacht ff... Als je een Starfarer hebt moet je een licentie hebben om ermee te vliegen? Da's precies het eerste wat ik daarvan hoor.SNAFU schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 09:45:
[...]
Try harder!!![]()
Dit is trouwens het Private Space Pilot's examen, voor een Starfarer zul je wel minimaal een Commercial Star Pilot's licentie nodig hebben aangezien je er geld mee kunt verdienen. En wellicht zelfs een Starship Transport Pilot's licentie, wat weer een stapje hoger is en benodigd voor de echt serieuzere schepen (als ik de luchtvaartbrevet paralellen doortrek).
Nee joh, dat is gewoon een fan made certificaat. Wellicht komen ze van CIG dit jaar nog met een dergelijke "mini-game" bij een concept saleJanAd schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 11:20:
[...]
Wacht ff... Als je een Starfarer hebt moet je een licentie hebben om ermee te vliegen? Da's precies het eerste wat ik daarvan hoor.
[ Voor 13% gewijzigd door Case_C op 07-01-2016 11:29 ]
Dat word voor mij de manual nog eens doornemen..Swychblade schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 11:32:
Ik heb hem ook gehaald. 5 fouten, 83% score! Wel een leuke test. Ging de mist in bij de laatste afkortingen.
Ik ga eerst nog wat moeten studeren vrees ik. Morgen heb ik tijd, vandaag is het nogal drukCygnitr0n schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 11:38:
[...]
Dat word voor mij de manual nog eens doornemen..man wat slecht..
De datum is hier trouwens aangepast zie ik net:
PTU 2.1.0
Period: December 18th 2015 - January 7th 2016
Dit topic is gesloten.