Alsnog welkom dan

, je was al wat langer actief hier in't topic.. dan wil ik dat nog wel eens vergeten. Lijkt me ook niet de bedoeling dat ik bij elke aanmelding hier een "shout-out" ga doen

.
In SC gaat het niet zo zijn dat je een gebied 'beheerd' om zo maar te zeggen. De economie/game-mechanics zullen ervoor zorgen dat NPC's actief blijven in die regio. (De 10/1 regel, waarbij 10% van de universe speler is tov 90% npc)
Wel is het natuurlijk mogelijk om in een bepaald gebied van de PU actief te zijn natuurlijk. Dat je als organisatie redelijk dicht bij elkaar zit, en niet 10 systems moet reizen voordat je bij org. members bent die een probleem hebben.

.
Maar hoe dat kan gaan werken is grotendeels afhankelijk van het missie-systeem, de economie, en de organisatie-systemen. En op dat gebied hebben we nog weinig ontwikkeling gezien die in de PU voor spelers interessant/handig gaan zijn.
Overigens schijnt deze load-out erg goed te werken voor de Hornet

(Een van de lasers van de Connie bovenop)
Dat zou wel zo prettig zijn natuurlijk

, echter vraag ik het me af.. Overigens ben ik nog steeds benieuwd of je Idris ook met standaard crew gaat komen die het schip een beetje leven geven

. Anders als je bijv. met 5 man aan het vliegen bent, is het maar en aardig lege bedoening.