Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Bornhald schreef op maandag 18 januari 2016 @ 14:29:
[...]

geen idee hoe ik er aan kwam, ik kon een 4 slot missle rack eronder zetten, maar kan die voor de rest niet in de EA store kopen.. geen idee hoe ik er precies aan kom. Maar ik had 2x4 en 2x2 dus dat is toch echt 12 missles...

zat net te kijken of ik 4x4 eronder kon hangen maar kon de launchers dus niet meer vinden.....
Komt van je vanguard, dus nog 1tje huren (2x4 per vanguard - 25k REC) :)

Gladius voelt met 16xTempest trouwens echt aan als een specialized missile fighter _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://33.media.tumblr.com/85859e2b83c9c93b2000be4592e314a6/tumblr_n7nqtosiHs1r9waklo1_r2_400.gif

[ Voor 18% gewijzigd door Sak3d op 18-01-2016 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49
106 miljoen bereikt, het houdt maar niet op 8)7

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dusty322
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 08-09 18:02
Momenteel vlieg ik veel met de G940 set. De x52 pro gebruikte ik veel met een Saitek rudder. De crosswind is mijn eerste keus om met een Warthog of een Cougar set te combineren. Gedurende de flightsim evenementen in het oude Militaire Luchtvaart Museum heb ik de crosswind mogen testen en deze is zeer degelijk en werkt nauwkeurig, in mijn ogen zeker de investering waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20:14

JanAd

Wind’s howling

weszz schreef op maandag 18 januari 2016 @ 17:13:
Zit eraan te denken mijn Aurora LN te upgrade naar een Cutlass of Freelancer. Iets groter/lomper. Iets meer een ervaring waar je u tegen zegt. Tips?
Wat wil je er juist mee gaan doen? Vechten of later verkennen, transport... Met de Cutless heb ik geen ervaring, maar die zou niet al te vlot vliegen schijnt het. Van de Freelancers vliegen enkel de Max(transport)) en de Misc (all-round) rond.
Wil je vechten, dan kan je beter opteren voor een Hornet, een Avenger, een Gladius of een Sabre oid. denk ik.

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
ff gekeken, maar het is echt een Aegis quad misslerack.. geen idee waar hij vandaan komt (een van de avengers misschien??)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/93kWkfy.jpg

heeft iemand enig idee, wil mn hornet wel met 16 missles uitrusten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
Bornhald schreef op maandag 18 januari 2016 @ 19:35:
ff gekeken, maar het is echt een Aegis quad misslerack.. geen idee waar hij vandaan komt (een van de avengers misschien??)

[afbeelding]

heeft iemand enig idee, wil mn hornet wel met 16 missles uitrusten :D
Sak3d schreef op maandag 18 januari 2016 @ 18:07:
Komt van je vanguard, dus nog 1tje huren (2x4 per vanguard - 25k REC) :)
Klinkt best logisch, Vanguard is van Aegis :P

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
siriouz schreef op maandag 18 januari 2016 @ 19:37:
[...]

[...]

Klinkt best logisch, Vanguard is van Aegis :P
En @sak3d

geen idee dat ik hem ooit van mn vanguard had afgestript :)

maar bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
JanAd schreef op maandag 18 januari 2016 @ 19:30:
[...]

Wat wil je er juist mee gaan doen? Vechten of later verkennen, transport... Met de Cutless heb ik geen ervaring, maar die zou niet al te vlot vliegen schijnt het. Van de Freelancers vliegen enkel de Max(transport)) en de Misc (all-round) rond.
Wil je vechten, dan kan je beter opteren voor een Hornet, een Avenger, een Gladius of een Sabre oid. denk ik.
Wel richting verkennen met richting gevechten. En bij voorkeur voor 2 spelers.

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

weszz schreef op maandag 18 januari 2016 @ 20:43:
[...]

Wel richting verkennen met richting gevechten. En bij voorkeur voor 2 spelers.
De gewone Freelancer is dan mss wel interessant:
https://robertsspaceindus...isc-freelancer/Freelancer
Daar kan je later nog altijd een DUR van maken als je meer richting verkennen wil gaan.

Moest het budget het toelaten kan je evt direct voor een Vanguard gaan :) https://robertsspaceindus.../vanguard/Vanguard-Warden

Meer vechten, maar kan ook een stevig eindje rondvliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
JanAd schreef op maandag 18 januari 2016 @ 20:51:
[...]

De gewone Freelancer is dan mss wel interessant:
https://robertsspaceindus...isc-freelancer/Freelancer
Daar kan je later nog altijd een DUR van maken als je meer richting verkennen wil gaan.

Moest het budget het toelaten kan je evt direct voor een Vanguard gaan :) https://robertsspaceindus.../vanguard/Vanguard-Warden

Meer vechten, maar kan ook een stevig eindje rondvliegen.
Mondeju, vanguard is echt gruwelijk! 320 dollar :') kolere wat een geld. Freelancer wordt um dan denk ik.

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-09 18:32

Isniedood

nee, echt niet!

Volgens mij zie ik iets over het hoofd. Ik het nu de Logitech Hotas X via marktplaats gescoord. Volgens windows functioneert hij prima, echter werkt hij ingame totaal niet. Ik zie ook nergens waar je de controller echt kan kiezen. Wel dat ik hotas instellingen kan bekijken (4 stuks zelfs) en de keybindings daarvan. Iemand?

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
Controller gekoppeld? Bij mij zette hij namelijk de controller voor de hotas :') eenmaal ontkoppeld werkte het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

weszz schreef op maandag 18 januari 2016 @ 21:41:
Controller gekoppeld? Bij mij zette hij namelijk de controller voor de hotas :') eenmaal ontkoppeld werkte het.
Nopes echt alles er al uitgetrokken.

edit: Andere usb pot ( niet monitor) werkt wel.... FIXED!

[ Voor 10% gewijzigd door Isniedood op 18-01-2016 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Isniedood schreef op maandag 18 januari 2016 @ 21:44:
[...]

Nice :D zeker USB3.0 en 2.0

[ Voor 20% gewijzigd door DutchWalnut op 18-01-2016 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21-09 17:03
CryEngine SDK gedownload, en momenteel alle .PAKs in de map aan 't laden :P . Eens kijken of ik leuke 3d modellen eruit kan vissen :D .

Een 250gb SSD is aardig klein als je game-directories gaat kopieren :+ . Binnenkort toch maar de upgrade naar 500 of 1tb gaan wagen..

Oh en natuurlijk niet gechecked of de guide van 2013 nog relevant is voor 2016 XD .We zien wel..

Nope! Werkt niet meer met die oude versie van CryEngine :+ , wie had dat gedacht. (Wilde alleen maar een paar exportjes maken van die nieuwe armor, als ik die kon vinden... :-( )

Comm link voor deze week, met woensdag een subscriber RtV. Verwachten jullie nog nieuws?
Greetings Citizens!

Everyone is back in LA! In fact, we have visitors from the Austin office, and more coming from the UK and DE for 2016 planning summits, so expect a few fresh faces in our videos in the coming weeks.

Today we have our 3rd episode of 10 for the Developers with guests Forest Stephan and Eric Kieron Davis, the return of Bugsmashers on Wednesday, and Thursday's ATV will introduce folks to Senior Network Programmer Clive Johnson and a visit with the F42 Audio Team about their continuing work in Crusader, and Reverse the Verse continues it's mission to let the Community Team blow off steam and hangout at the end of the week while annoying people who just want questions answered and nobody to have any fun.

Also, next Wednesday will bring the special Subscriber's Edition of Reverse the Verse. We'll announce who our special guest(s) are... when we know who they are. Lots of important people in town next week though...

THE COMM-LINK SCHEDULE

Monday, January 18th
- [1500 PST / 2300 UTC] 10 for the Developers: Episode 3 - YouTube: StarCitizen

Tuesday, January 19th
- Jump Point Rerun

Wednesday, January 20th
- [1500 PST / 2300 UTC] BUGSMASHERS! Episode 18 - YouTube: StarCitizen
- Vault Update

Thursday, January 21st
- [1200 PST / 2000 UTC] Around the Verse: Episode 2.15 - YouTube: StarCitizen

Friday, January 22nd
- [1100 PST / 1900 UTC] Reverse the Verse: The Community Team's Weekly Livestream - http://www.twitch.tv/cigcommunity

[ Voor 128% gewijzigd door Case_C op 18-01-2016 23:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Bij deze heb ik besloten om mezelf ook maar, na lang te hebben gewacht, aan te melden bij GoT Inc. Volg de game al langere tijd, heb mijn eerste pledge op 23 juni 2013 gedaan. Mijn handle is dezelfde als mijn gebruikersnaam hier op Tweakers: WickedWizard

Kijk er ontzettend naar uit om samen met maten en medeleden van GoT Inc. het heelal te verkennen! :) Zal van de week nog even een account aanmaken op jullie forum.

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
Case_C schreef op maandag 18 januari 2016 @ 22:16:
CryEngine SDK gedownload, en momenteel alle .PAKs in de map aan 't laden :P . Eens kijken of ik leuke 3d modellen eruit kan vissen :D .

Een 250gb SSD is aardig klein als je game-directories gaat kopieren :+ . Binnenkort toch maar de upgrade naar 500 of 1tb gaan wagen..

Oh en natuurlijk niet gechecked of de guide van 2013 nog relevant is voor 2016 XD .We zien wel..

Nope! Werkt niet meer met die oude versie van CryEngine :+ , wie had dat gedacht. (Wilde alleen maar een paar exportjes maken van die nieuwe armor, als ik die kon vinden... :-( )

Comm link voor deze week, met woensdag een subscriber RtV. Verwachten jullie nog nieuws?

[...]
Ik vermoed dat een aantal streamers can TEST Squadron wel voorbij kunnen komen in de stream... Die hebben geregeld dat ze in Austin een rondleiding kunnen krijgen aangezien ze dan toch in de buurt zijn voor PAX...

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-08 08:54
WickedWizard schreef op maandag 18 januari 2016 @ 23:33:
Bij deze heb ik besloten om mezelf ook maar, na lang te hebben gewacht, aan te melden bij GoT Inc. Volg de game al langere tijd, heb mijn eerste pledge op 23 juni 2013 gedaan. Mijn handle is dezelfde als mijn gebruikersnaam hier op Tweakers: WickedWizard

Kijk er ontzettend naar uit om samen met maten en medeleden van GoT Inc. het heelal te verkennen! :) Zal van de week nog even een account aanmaken op jullie forum.
Welkom! Dat is best al lang geleden (heb mijn pledge pas eind 2013 gedaan). Heb je nog veel leuke mijlpalen op je account? Ik heb er helaas best veel gemist destijds.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Tylocke schreef op maandag 18 januari 2016 @ 23:54:
[...]
Welkom! Dat is best al lang geleden (heb mijn pledge pas eind 2013 gedaan). Heb je nog veel leuke mijlpalen op je account? Ik heb er helaas best veel gemist destijds.
Dank! Ja, is al even terug. Je hebt inderdaad wat stretch goals gemist, maar niet hele bijzondere dingen. Even kijken: een repair bot, een paar trophies, een paar skins, Free Hangar Fees on starting Planet, RSI Class II Space Suit with Test Pilot Colors, Digital 42-page Upgrade Handbook, Laser Pistol side arm, Mystery engine modifier, een vissenaquarium met een vis (jep, twee separate rewards :P) en Jane’s Fighting Ships style manual.
Volgens mij heb ik ook best een paar stretch goals gemist, maar ben wel blij dat ik er bij was rond de tijd dat ze de $10 miljoen binnensleepten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

WickedWizard schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 01:52:
[...]

Dank! Ja, is al even terug. Je hebt inderdaad wat stretch goals gemist, maar niet hele bijzondere dingen. Even kijken: een repair bot, een paar trophies, een paar skins, Free Hangar Fees on starting Planet, RSI Class II Space Suit with Test Pilot Colors, Digital 42-page Upgrade Handbook, Laser Pistol side arm, Mystery engine modifier, een vissenaquarium met een vis (jep, twee separate rewards :P) en Jane’s Fighting Ships style manual.
Volgens mij heb ik ook best een paar stretch goals gemist, maar ben wel blij dat ik er bij was rond de tijd dat ze de $10 miljoen binnensleepten. :)
Welkom :) Verdorie, ik ben duidelijk veel te laat met SC begonnen :P

De link naar 10 For the Developers voor de liefhebbers:
https://robertsspaceindus...162-10-For-The-Developers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 07:49
En voor de lui op werk hier een transcript:

http://imperialnews.netwo...the-developers-episode-3/

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Mercie, want ik had zelf nog niet kunnen kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
Iedereen al gehoord dat 2.2 pas in februari zal komen?

https://www.reddit.com/r/...9/no_220_before_february/
Ircghost schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 08:27:
[...]

Dat is opzich al over 11 dagen, dus dat hoeft niet heel lang te duren ;). Ik vind het prima verder, het werkt lekker bij mij nu, dus ik kan die paar dagen wel wachten!
11 dagen, indeed. Het klinkt gewoon zo ver weg :9 En trouwens, 2.1 loopt inderdaad als een zonnetje

[ Voor 101% gewijzigd door Torrie844 op 19-01-2016 08:34 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 21:17

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Dat is opzich al over 11 dagen, dus dat hoeft niet heel lang te duren ;). Ik vind het prima verder, het werkt lekker bij mij nu, dus ik kan die paar dagen wel wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 07:49
JanAd schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 08:22:
[...]

Mercie, want ik had zelf nog niet kunnen kijken ;)
Ik kan hier ook niet kijken op werk, YouTube word geblokkeerd door ons filter :(
Torrie844 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 08:25:
En trouwens, 2.1 loopt inderdaad als een zonnetje
2.1 loopt inderdaad heel goed. Heb weinig problemen gehad met 2.1 (performance wise dan).

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
WickedWizard schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 01:52:
[...]
In ieder geval welkom :) , heb je zojuist toegelaten tot de org. Zo krijgen we al een aardige groep gelijkgezinden! Met bijna 400 leden onderhand hoeft het niet heel moeilijk te zijn om als organisatie met meerdere doelen tegelijk bezig te zijn. (Exploration, mining, trading en nog een paar Idri' die er tussen varen om de boel te beschermen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

Case_C schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 08:40:
[...]

In ieder geval welkom :) , heb je zojuist toegelaten tot de org. Zo krijgen we al een aardige groep gelijkgezinden! Met bijna 400 leden onderhand hoeft het niet heel moeilijk te zijn om als organisatie met meerdere doelen tegelijk bezig te zijn. (Exploration, mining, trading en nog een paar Idri' die er tussen varen om de boel te beschermen :P )
Ik heb mij gister ook aangemeld. Ben echt benieuwd of we een beetje wat kunnen betekenen in die wereld. Lijkt me tof om een bepaald gebied te beheren. De handelsstromen bijvoorbeeld. Soort VOC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-09 23:26
Kan niet wachten om de Idris voor het eerst binnen te stappen. Degene die er 1 hebben hoeven toch niet te wachten op SQ42? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
SgtPoen schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 09:17:
Kan niet wachten om de Idris voor het eerst binnen te stappen. Degene die er 1 hebben hoeven toch niet te wachten op SQ42? :+
vind ik ook :)

maar begreep ook dat er voro 2.1 nog 1 a 2 hotfixes komen, en hoop dan 2.2 voor eind januari in de PTU met de starfarer er in, zou zo triest zijn als CR WEER een datum roept die WEER niet uit komt.....

en daarnaast erg benieuwd hoe de starfarer eruit gaat zien.
WickedWizard schreef op maandag 18 januari 2016 @ 23:33:

welkom :)

[ Voor 37% gewijzigd door Bornhald op 19-01-2016 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Isniedood schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 09:14:
[...]
Ik heb mij gister ook aangemeld. Ben echt benieuwd of we een beetje wat kunnen betekenen in die wereld. Lijkt me tof om een bepaald gebied te beheren. De handelsstromen bijvoorbeeld. Soort VOC.
Alsnog welkom dan :P , je was al wat langer actief hier in't topic.. dan wil ik dat nog wel eens vergeten. Lijkt me ook niet de bedoeling dat ik bij elke aanmelding hier een "shout-out" ga doen :+ .

In SC gaat het niet zo zijn dat je een gebied 'beheerd' om zo maar te zeggen. De economie/game-mechanics zullen ervoor zorgen dat NPC's actief blijven in die regio. (De 10/1 regel, waarbij 10% van de universe speler is tov 90% npc)

Wel is het natuurlijk mogelijk om in een bepaald gebied van de PU actief te zijn natuurlijk. Dat je als organisatie redelijk dicht bij elkaar zit, en niet 10 systems moet reizen voordat je bij org. members bent die een probleem hebben. :P .

Maar hoe dat kan gaan werken is grotendeels afhankelijk van het missie-systeem, de economie, en de organisatie-systemen. En op dat gebied hebben we nog weinig ontwikkeling gezien die in de PU voor spelers interessant/handig gaan zijn.

Overigens schijnt deze load-out erg goed te werken voor de Hornet :P
(Een van de lasers van de Connie bovenop)

SgtPoen schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 09:17:
Dat zou wel zo prettig zijn natuurlijk :P , echter vraag ik het me af.. Overigens ben ik nog steeds benieuwd of je Idris ook met standaard crew gaat komen die het schip een beetje leven geven :P . Anders als je bijv. met 5 man aan het vliegen bent, is het maar en aardig lege bedoening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enterz
  • Laatst online: 08-08 20:04
Krijg je ook stadsrechten op zo'n Idris? ;)
man man, wat een apparaat, ben overigens serieus benieuwd hoe je 10 man bezig houdt op zo'n gevaarte zonder verveeld te raken tijdens een potje spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SgtPoen schreef op maandag 18 januari 2016 @ 10:33:
Warthog is wel zwaar met bewegen voor in Star Citizen. Heb er zelf 1 en vind het toch wat moeilijk. Ook omdat je in het midden toch wel veel weerstand hebt. en omdat je in een ruimteschip veel in het midden zit met je joystick is het nogal lastig besturen. Vergeleken met een normaal vliegtuig waar je niet vaak in het midden van je joystick zit te sturen. Beetje lastig uit te leggen maar ik hoop dat het te begrijpen is :+
Je kan de curves toch aanpassen zodat de reactie in het midden wat minder is zodat je meer moet bewegen om hetzelfde effect te krijgen.
Isniedood schreef op maandag 18 januari 2016 @ 21:44:

Waarschijnlijk gaf die USB poort te weinig stroom zodat je joystick niet goed werkte. Als het goed is kan je dat in je apparaatbeheer nakijken hoeveel stroom hij gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

enterz schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 09:37:
man man, wat een apparaat, ben overigens serieus benieuwd hoe je 10 man bezig houdt op zo'n gevaarte zonder verveeld te raken tijdens een potje spelen.
Ik denk dat je met 10 man juist te veel te doen hebt en blij bent als er wat AI bij komt helpen :P. Je moet niet vergeten dat RSI van plan is om allerlei taken zoals engineers, turretbestuurders, shieldsmanagement toe te voegen. Dan heb ik het nog niet over de paar piloten die je op een Idris houdt zodat ze kunnen uitvliegen bij problemen en missies. Daarnaast kun je met teamspeak gewoon lekker ouwehoeren totdat je ergens bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enterz
je zal tijdens missies inderdaad wel genoeg te doen hebben.
Heb in m'n 325A al te veel knoppen om tijdens een battle goed te kunnen vliegen :)

Meer van A -> B vliegen lijkt me wat suf, mgoed daar hebben ze inderdaad teamspeak voor.
(Komt er geen in-game spraak mogelijkheid trouwens? Opzich geinig als je met je 'crew' kan praten op je schip.) 'Bridge to turrets, FIRE PHASERS!' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Ircghost schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 09:51:
[...]
Ik denk dat je met 10 man juist te veel te doen hebt en blij bent als er wat AI bij komt helpen :P. Je moet niet vergeten dat RSI van plan is om allerlei taken zoals engineers, turretbestuurders, shieldsmanagement toe te voegen. Dan heb ik het nog niet over de paar piloten die je op een Idris houdt zodat ze kunnen uitvliegen bij problemen en missies. Daarnaast kun je met teamspeak gewoon lekker ouwehoeren totdat je ergens bent.
Star Citizen gaat op die manier ook een behoorlijk sociaal aspect krijgen. Bijvoorbeeld een trader in een Hull C zal niet persé alleen reizen. Wellicht met een paar mensen op het schip of al escort. Dan hoeft er niets te gebeuren, en loop je de hele tijd een beetje on-board aan te klooien ( op een langere quantum jump naar 't volgende jump-point) Dat kan soms wel 5-10 min duren gok ik, als je de snelheid een beetje inschat zoals het nu is. Daarnaast ga je onboard volgens mij voldoende te doen krijgen, dan neem je bijvoorbeeld een werkbank mee, en ga je aan je sidearm knutselen :P .

Je hebt alleen continue de mogelijkheid dat je schip geïntercept word, en je van het een op het andere moment moet gaan verdedigen. Dat geeft toch een bepaalde spanning.
enterz schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 09:56:
je zal tijdens missies inderdaad wel genoeg te doen hebben.
Heb in m'n 325A al te veel knoppen om tijdens een battle goed te kunnen vliegen :)

Meer van A -> B vliegen lijkt me wat suf, mgoed daar hebben ze inderdaad teamspeak voor.
(Komt er geen in-game spraak mogelijkheid trouwens? Opzich geinig als je met je 'crew' kan praten op je schip.) 'Bridge to turrets, FIRE PHASERS!' :)
Ingame VOIP is wel beloofd, maar nog niet geimplementeerd.. Natuurlijk is het wel belangrijk om het goed te implementeren. Zeker op grotere schepen wil je bijvoorbeeld een bericht omroepen in een bepaald deel van je schip. (Zoals je noemt, fire phasers of all power to shields :P . Onderhandelen met/bedreigen van boarders oid :P )

Daarnaast willen ze de ingame informatie-stromen ook via schepen en satellieten laten verlopen. Dus er zijn wel degelijk gedachten over, alleen is er nog niets van te zien. (Behalve de comm-array's die je opnieuw moet opstarten. Maar die doen nog niets..) Maar zodra de PU meerdere systems beslaat zullen we dergelijke systemen wel gaan zien gok ik.

[ Voor 32% gewijzigd door Case_C op 19-01-2016 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

Case_C schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 09:33:
[...]

Alsnog welkom dan :P , je was al wat langer actief hier in't topic.. dan wil ik dat nog wel eens vergeten. Lijkt me ook niet de bedoeling dat ik bij elke aanmelding hier een "shout-out" ga doen :+ .

In SC gaat het niet zo zijn dat je een gebied 'beheerd' om zo maar te zeggen. De economie/game-mechanics zullen ervoor zorgen dat NPC's actief blijven in die regio. (De 10/1 regel, waarbij 10% van de universe speler is tov 90% npc)

Wel is het natuurlijk mogelijk om in een bepaald gebied van de PU actief te zijn natuurlijk. Dat je als organisatie redelijk dicht bij elkaar zit, en niet 10 systems moet reizen voordat je bij org. members bent die een probleem hebben. :P .

Maar hoe dat kan gaan werken is grotendeels afhankelijk van het missie-systeem, de economie, en de organisatie-systemen. En op dat gebied hebben we nog weinig ontwikkeling gezien die in de PU voor spelers interessant/handig gaan zijn.
Dit was mij niet bekend. Op zich ook wel begrijpelijk dat ze niet willen dat er dictaturen in bepaalde gebieden ontstaan. Voor de balans wel zo prettig. Toch zou het vet zijn als er echt grote gevechten gaan komen om bepaalde gebieden onder controle te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
Waar vinden mensen nou in hemelsnaam die upgrades voor vliegtuigen? b.v. wapens etc. Of is dat ook kopen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Isniedood schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 10:22:
[...]
Dit was mij niet bekend. Op zich ook wel begrijpelijk dat ze niet willen dat er dictaturen in bepaalde gebieden ontstaan. Voor de balans wel zo prettig. Toch zou het vet zijn als er echt grote gevechten gaan komen om bepaalde gebieden onder controle te krijgen.
Dat zie ik opzich wel gebeuren. Maar dan meer in de vorm van events dan daadwerkelijk langdurige controle over een gebied. Maarja momenteel is het ook grijs gebied of je als organisatie een fabriek oid kan bezitten.

Een goed voorbeeld is een Derelict Bengal Carrier (of een willekeurige andere capital) rond zo'n gebied zal je een berg spanning krijgen. En zoeken verschillende partijen naar een snelle/goede upgrade voor hun organisatie :p .

De derelict kan je natuurlijk ook vervangen door een Hull C/D/E met waardevolle cargo. Maar dat valt dan weer onder salvaging.

Eigenlijk alle game mechanics die op een bepaalde plek in de PU afspelen hebben de mogelijkheid tot tijdelijk teratoriale gameplay. Met mining is dat natuurlijk ook het geval. Dus ik ben niet bang dat we dat niet tegen gaan komen.

weszz schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 10:34:
Waar vinden mensen nou in hemelsnaam die upgrades voor vliegtuigen? b.v. wapens etc. Of is dat ook kopen? :+
Gekocht met REC via de website voor gebruik in Arena Commander. Gezien je in de PU nog niet je wapens kan wisselen.

JanAd schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 10:43:
Ik had in de PU nog niet geprobeerd wapens te wisselen, dat gaat dus niet Case?
In 2.0 ging het nog niet volgens mij. En heb geen update gezien in 2.1. Wellicht dat 't mogelijk is via je portable hololens :P of hoe het ook alweer heet.

[...]
Maar dan moeten al je spelers/teamgenoten wel op diezelfde server zitten zeker ;)
CIG heeft een systeem beloofd wat gaat filteren op die voorwaarden. Dus als je in dezelfde organisatie zit, lijkt het me heel waarschijnlijk dat hij je in dezelfde server zet :) . En tegen release verwacht ik toch dat de servers per instance minstens 100 speler aan kan.

[ Voor 20% gewijzigd door Case_C op 19-01-2016 10:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

weszz schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 10:34:
Via de holo-table in je Hanger. Als je meerdere schepen hebt kan je onderdelen verwisselen.
Je kan kopen via de Store, maar dat wordt wel afgeraden hier.
https://robertsspaceindustries.com/voyager-direct/weapons

Je kan voor de AC ook wapens kopen met REC die je verdient in de wedstrijden.
https://robertsspaceindustries.com/electronic-access/weapons

Dan huur je bepaalde dingen, wapens of schepen voor een periode van 7 dagen dacht ik.

Ik wissel nu meestal gewoon dingen tussen m'n eigen schepen.

Case_C schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 10:41:
[...]

Dat zie ik opzich wel gebeuren. Maar dan meer in de vorm van events dan daadwerkelijk langdurige controle over een gebied. Maarja momenteel is het ook grijs gebied of je als organisatie een fabriek oid kan bezitten.

Een goed voorbeeld is een Derelict Bengal Carrier (of een willekeurige andere capital) rond zo'n gebied zal je een berg spanning krijgen. En zoeken verschillende partijen naar een snelle/goede upgrade voor hun organisatie :p .

De derelict kan je natuurlijk ook vervangen door een Hull C/D/E met waardevolle cargo. Maar dat valt dan weer onder salvaging.

Eigenlijk alle game mechanics die op een bepaalde plek in de PU afspelen hebben de mogelijkheid tot tijdelijk teratoriale gameplay. Met mining is dat natuurlijk ook het geval. Dus ik ben niet bang dat we dat niet tegen gaan komen.

Maar dan moeten al je spelers/teamgenoten wel op diezelfde server zitten zeker ;)

[ Voor 43% gewijzigd door JanAd op 19-01-2016 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Er is maar 1 server JanAd gezien in de ogen van de spelers. Er zijn wel verschillende instances inderdaad. Maar je zult natuurlijk meer gekoppeld worden aan je vrienden / mensen met dezelfde slider instellingen voor combat et cetera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
Ircghost schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 10:57:
Er is maar 1 server JanAd gezien in de ogen van de spelers. Er zijn wel verschillende instances inderdaad. Maar je zult natuurlijk meer gekoppeld worden aan je vrienden / mensen met dezelfde slider instellingen voor combat et cetera.
Alleen zoiets als een friendlist en daarin de melding dat Vriend 1 in instance C zit en dan de optie 'wilt u joinen?' Zou al hemels zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

weszz schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 11:14:
[...]

Alleen zoiets als een friendlist en daarin de melding dat Vriend 1 in instance C zit en dan de optie 'wilt u joinen?' Zou al hemels zijn.
Een friendlist bestaat al, je kunt via de RSI website mensen volgen, dan zie je wanneer ze online zijn. Dan kun je hen ook joinen / samen sessie opzetten. Tevens, als je er nu voor kiest om de universe in te gaan, dan zie je al meteen of er vrienden in een bepaalde instance zitten.

Dus dat werkt al redelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Ircghost schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 11:19:
[...]
Redelijk is in die context een groot woord :P , het werkt.. maar de servers zijn te vaak vol om het goed te laten werken. Of is dat met 2.1 verbeterd? Dan proberen we in 2.2. wel weer een keer met 5-10 man + in een server te komen.

Ircghost schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 11:22:
[...]

Alles is relatief in Alpha status :P. Maar ik kon in ieder geval eergisteren vrienden zien die online waren en hun instance joinen :).
Fair enough,

[ Voor 26% gewijzigd door Case_C op 19-01-2016 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Case_C schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 11:21:
[...]

Redelijk is in die context een groot woord :P , het werkt.. maar de servers zijn te vaak vol om het goed te laten werken. Of is dat met 2.1 verbeterd? Dan proberen we in 2.2. wel weer een keer met 5-10 man + in een server te komen.
Alles is relatief in Alpha status :P. Maar ik kon in ieder geval eergisteren vrienden zien die online waren en hun instance joinen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
Ircghost schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 11:19:
[...]

Een friendlist bestaat al, je kunt via de RSI website mensen volgen, dan zie je wanneer ze online zijn. Dan kun je hen ook joinen / samen sessie opzetten. Tevens, als je er nu voor kiest om de universe in te gaan, dan zie je al meteen of er vrienden in een bepaalde instance zitten.

Oh? Waar staat dat op de website? Tof!

Overigens een Avenger aangeschaft en mijn Aurora straks upgraden naar Freelance :+ It started so small :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Ircghost schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 10:57:
Dat bedoelde ik met server ;) Ik vraag me wel af hoe dat allemaal gaat lopen. Maar over zo'n technische dingen ga ik niet teveel nadenken.

Ik zou in ieder geval al blij zijn als ik de keuze zou krijgen om op dezelfde instance/server als de mede Got'ers te geraken.

Ircghost schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 11:22:
[...]

Idd, ik zag die lijst ook pas staan. Maar iedereen was offline op dat moment :O

weszz schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 11:25:
[...]

Overigens een Avenger aangeschaft en mijn Aurora straks upgraden naar Freelance :+ It started so small :+
Zo zijn de meeste hier begonnen... en telkens eentje meer... en nog eentje... en nog eentje... ;)

[ Voor 38% gewijzigd door JanAd op 19-01-2016 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
weszz schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 11:25:
[...]

Rechsboven onder je account op RSI.
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/qOkMnM9yIt1tVJoUcQpnmqrI/full.png

Let wel, de contacts moeten jouw ook in hun lijst hebben staan om het te laten werken. Anders zie je iedereen als offline.

Ingame is deze lijst overigens ook up-te-daten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
Case_C schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 11:28:
[...]

Rechsboven onder je account op RSI.
[afbeelding]

Let wel, de contacts moeten jouw ook in hun lijst hebben staan om het te laten werken. Anders zie je iedereen als offline.

JanAd schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 11:25:
[...]

Zo zijn de meeste hier begonnen... en telkens eentje meer... en nog eentje... en nog eentje... ;)
Danku beide! Heerlijk zo'n lege friendlist en geen clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
weszz schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 11:31:
[...]

[...]

Danku beide! Heerlijk zo'n lege friendlist en geen clan
kan je beter bij mijn piraten groepje komen :) we zijn met veel minder dus minder sociale druk van 300+ man en je kan nog steeds mee vliegen op een Idris :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Case_C schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 11:28:
[...]

Oei, eens klagen op GOTinc dan :p Ik had er via de Handle topic gewoon de meeste die regelmatig reageren toegevoegd.

en er stond een fout in mijn link blijkbaar... |:(

[ Voor 7% gewijzigd door JanAd op 19-01-2016 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 11:59
Case_C schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 09:33:
[...]

Is dat al vast ? Dat lijkt me nou juist het mooist. Dikke war om een gebied terug te krijgen, omdat je anders bepaalde resource veel te duur moet kopen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Privateer
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-04-2022
Case_C schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 10:03:
[...]

Star Citizen gaat op die manier ook een behoorlijk sociaal aspect krijgen. Bijvoorbeeld een trader in een Hull C zal niet persé alleen reizen. Wellicht met een paar mensen op het schip of al escort. Dan hoeft er niets te gebeuren, en loop je de hele tijd een beetje on-board aan te klooien ( op een langere quantum jump naar 't volgende jump-point) Dat kan soms wel 5-10 min duren gok ik, als je de snelheid een beetje inschat zoals het nu is. Daarnaast ga je onboard volgens mij voldoende te doen krijgen, dan neem je bijvoorbeeld een werkbank mee, en ga je aan je sidearm knutselen :P .

Je hebt alleen continue de mogelijkheid dat je schip geïntercept word, en je van het een op het andere moment moet gaan verdedigen. Dat geeft toch een bepaalde spanning.

[...]

Ingame VOIP is wel beloofd, maar nog niet geimplementeerd.. Natuurlijk is het wel belangrijk om het goed te implementeren. Zeker op grotere schepen wil je bijvoorbeeld een bericht omroepen in een bepaald deel van je schip. (Zoals je noemt, fire phasers of all power to shields :P . Onderhandelen met/bedreigen van boarders oid :P )

Daarnaast willen ze de ingame informatie-stromen ook via schepen en satellieten laten verlopen. Dus er zijn wel degelijk gedachten over, alleen is er nog niets van te zien. (Behalve de comm-array's die je opnieuw moet opstarten. Maar die doen nog niets..) Maar zodra de PU meerdere systems beslaat zullen we dergelijke systemen wel gaan zien gok ik.
Ging er ook geen mogelijkheid komen om NPC's mee te nemen en die op het moment van een gevecht te laten vervangen door vrienden/clanleden? Dit zou dan betekenen dat iemand je instance joined door een NPC op je ship (of escort fighters) te "besturen". Dan zou je enkel NPC's moeten meenemen en clanleden die aan het minen zijn/planetside vertoeven/aan de andere kant van de galaxy aan het traden zijn/... springen dan in in geval van nood (je zou zo zelfs een clanpool kunnen aanmaken met beschikbare assistentie). Zou de noodzaak om met velen een lange saaie reis te maken voor een deel oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Privateer schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 12:07:
[...]

Ging er ook geen mogelijkheid komen om NPC's mee te nemen en die op het moment van een gevecht te laten vervangen door vrienden/clanleden? Dit zou dan betekenen dat iemand je instance joined door een NPC op je ship (of escort fighters) te "besturen". Dan zou je enkel NPC's moeten meenemen en clanleden die aan het minen zijn/planetside vertoeven/aan de andere kant van de galaxy aan het traden zijn/... springen dan in in geval van nood (je zou zo zelfs een clanpool kunnen aanmaken met beschikbare assistentie). Zou de noodzaak om met velen een lange saaie reis te maken voor een deel oplossen.
Voor dat systeem zou ik direct tekenen _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
[...]
Dan moet je er wel rekening mee houden dat de speler in kwestie die de NPC overneemt z'n eigen character wel in een positie is om dat te doen. Als hij zomaar in the middle of nowhere hangt lijkt me dat geen optie.

Mag aannemen dat je daarvoor wel op een station hoort te zijn oid.

weszz schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 12:19:
[...]

Zijn sowieso bepaalde dingen waarbij ik me af vraag 'Hoe lossen ze dit op?' Denk dan aan ergens in een hanger staan op een station dat b.v. kan worden aangevallen, in de echte wereld schrik je dan wakker van alle explosies maar krijg je dan nu een appje? :+

En hoe willen ze een economie opbouwen als het volledig speler afhankelijk is? Zeker met tijdzones en de 'echte wereld'. Zitten wat haken en ogen aan, dus ik stel voor dat NPC in het begin zeker een grote rol speelt en langzaam(vraag en aanbod) zal vervangen worden.
Overigens gaat 90% van de economie door de NPC's geregeld worden.

En dit filmpje is al weer heeel oud, momenteel zijn ze al een stuk verder... enkel zien wij daar niets van.

Ook een erg goed topic:
https://forums.robertsspa...en-economy-and-employment

En TacticalAdvance heeft er zelfs een filmpje over :p

[ Voor 36% gewijzigd door Case_C op 19-01-2016 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
[...]

Zijn sowieso bepaalde dingen waarbij ik me af vraag 'Hoe lossen ze dit op?' Denk dan aan ergens in een hanger staan op een station dat b.v. kan worden aangevallen, in de echte wereld schrik je dan wakker van alle explosies maar krijg je dan nu een appje? :+

En hoe willen ze een economie opbouwen als het volledig speler afhankelijk is? Zeker met tijdzones en de 'echte wereld'. Zitten wat haken en ogen aan, dus ik stel voor dat NPC in het begin zeker een grote rol speelt en langzaam(vraag en aanbod) zal vervangen worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roepie88
  • Registratie: Mei 2008
Economie in Star Citizen...
Check...

https://robertsspaceindus...-The-Star-Citizen-Economy

Youtube filmpje in het artikel spreekt boekdelen.

Disclaimer: Artikel en filmpje zijn van juli 2013, dus onder voorbehoud van mogelijke wijzigingen.
geeft wel een goed beeld wat het oorspronkelijke idee is en hoe je als speler wel degelijk invloed kan uitoefenen op de economie in SC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
Cool wist niet dat je via de site ook contacts kon toevoegen ... :) njay is mijn nick

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
enterz schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 09:37:
Interesse in een aantal m2 idris te bezitten? :P. Ik garandeer een lage huurprijs. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
SgtPoen schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 13:24:
[...]
Interesse in een aantal m2 idris te bezitten? :P. Ik garandeer een lage huurprijs. 8)7
Als je je flight-deck laat ombouwen tot rent-a-box opslag heb je er vrij weinig aan als flight-deck he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 13:42:
[...]

Als je je flight-deck laat ombouwen tot rent-a-box opslag heb je er vrij weinig aan als flight-deck he :+
volgens mij bestaat een idris uit iets meer dan alleen een flghtdeck en een brug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Volgens mij kan je een Idris wel prima gebruiken als repair/refuel platform voor fighters. Soort van Pit stop in de ruimte.

[ Voor 4% gewijzigd door SgtPoen op 19-01-2016 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
'Pas in februari'? 2.1 is net sinds vrijdag 15 januari uit en ze hebben al gezegd dat ze maandelijks een patch uit zullen brengen. Ik had 2.2 dan ook niet eerder dan februari verwacht? :)
Case_C schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 08:40:
[...]

In ieder geval welkom :) , heb je zojuist toegelaten tot de org. Zo krijgen we al een aardige groep gelijkgezinden!
Thanks! :)
JanAd schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 06:19:
[...]

Welkom :) Verdorie, ik ben duidelijk veel te laat met SC begonnen :P
Dank! Ach, de meeste mensen (inclusief een aantal vrienden van mij) zullen toch pas geïnteresseerd raken als het spel eenmaal een beetje loopt/Squadron 42 uit is. ;) It'll be fine. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

WickedWizard schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 14:01:

Dank! Ach, de meeste mensen (inclusief een aantal vrienden van mij) zullen toch pas geïnteresseerd raken als het spel eenmaal een beetje loopt/Squadron 42 uit is. ;) It'll be fine. :)
Zelfde geldt voor mijn broers. Is er eigenlijk al iets bekend over wanneer Squadron 42 uit zou moeten komen? Ik vond op internet iets over begin 2016, maar dat kan ik mij niet voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
[...]

'Pas in februari'? 2.1 is net sinds vrijdag 15 januari uit en ze hebben al gezegd dat ze maandelijks een patch uit zullen brengen. Ik had 2.2 dan ook niet eerder dan februari verwacht? :)
2.1 zou in december moeten zijn uitgekomen, maar door de feestdagen kregen ze dit niet voor elkaar, en omdat er gesuggereerd was dat 2.2 mogelijk januari zou uitkomen en omdat de starfarer volgens CR in januari in de hangar zou staan, en deze zit niet in 2.1 EN omdat ze 1 release per maand gingen doen. Is het idee ontstaan dat 2.2 ook nog in januari uit zou komen. :) Dus vandaar "Pas in februari" :D
SgtPoen schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 13:50:
Volgens mij kan je een Idris wel prima gebruiken als repair/refuel platform voor fighters. Soort van Pit stop in de ruimte.
De hangar kan 3 fighters launchen en onderhouden, dus je kan hem prima als rearm/refuel/repair gebruiken wanneer je aan het vliegen bent :D Dus het is inderdaad een soort pitstop in de ruimte
Isniedood schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 14:13:
[...]

Zelfde geldt voor mijn broers. Is er eigenlijk al iets bekend over wanneer Squadron 42 uit zou moeten komen? Ik vond op internet iets over begin 2016, maar dat kan ik mij niet voorstellen.
Leuke vraag ooit is er geroepen 2014, toen was het eind 2015 en laatste is dus begin 2016. Maar door de veranderende scope en tegenslagen die ze hebben gehad is het schatten van tijd nu niet een van de sterkste kanten van CIG. Maar het vermoeden is ergens dit jaar. En gezien alle teasers en het splitsen van de packages (MP en SP) is ergens Q1 2016 wel waarschijnlijk, mits het gaat zoals ze willen :D dus sluit Q4 2016 ook niet uit :+

[ Voor 47% gewijzigd door Bornhald op 19-01-2016 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Isniedood schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 14:13:
[...]

Ik heb begrepen dat Squadron 42 voor eind 2016 gepland staat. Kan nu even geen bron erbij zoeken.
Bornhald schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 14:14:
[...]

2.1 zou in december moeten zijn uitgekomen, maar door de feestdagen kregen ze dit niet voor elkaar, en omdat er gesuggereerd was dat 2.2 mogelijk januari zou uitkomen en omdat de starfarer volgens CR in januari in de hangar zou staan, en deze zit niet in 2.1 EN omdat ze 1 release per maand gingen doen. Is het idee ontstaan dat 2.2 ook nog in januari uit zou komen. :) Dus vandaar "Pas in februari" :D
Ah, dan snap ik het iets beter ja. Maar nog steeds; als ze 2.1 niet in december konden uitbrengen vanwege de feestdagen kun je niet verwachten dat ze 2.1 en 2.2 binnen twee weken uitbrengen lijkt me. :P Maar goed, het is allang positief en fijn dat er nu met regelmaat (content) patches worden doorgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

Wellicht komt de PTU nog in januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Isniedood schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 14:19:
Wellicht komt de PTU nog in januari.
voor 2.2 ik hoop het wel, zo wel mooi zijn als ze hetzelfde kunnen doen als met 2.1 dat de 2.2 volgende week oid in PTU komt en dat ze dan halverwege feb naar live gaan

maar wellicht dat het alleen maar wishful thinking is.

[ Voor 8% gewijzigd door Bornhald op 19-01-2016 14:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Case_C
Dit zijn toch wel grappige filmpjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enterz
Doet me denken aan de TopGun scene:
"This is Maverick requesting a fly-by"
"Negative Maverick, the pattern is full"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dusty322
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 08-09 18:02
[...]

Via de holo-table in je Hanger. Als je meerdere schepen hebt kan je onderdelen verwisselen.

Je kan voor de AC ook wapens kopen met REC die je verdient

Dan huur je bepaalde dingen, wapens of schepen voor een periode van 7 dagen dacht ik.

[...]
Wisselen in de PU gaat nog niet. Aangeraden word om de wapens (ook de rec wapens) in de hangar te wisselen, daarna even de simpod in te gaan voor een battle of freeflight en daarna naar de PU te gaan. Aldaar zitten de gewisselde wapens er op. Of het sneller kan door het stukje simpod er uit te laten weet ik niet, nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
[...]

Quote van Chris himself :)
Going forward we will be changing our patch release strategy to be less feature driven and more date driven. Our goal is to release a new update every month (so January’s would be SC Alpha 2.2). We have many features in development separate to the release stream, and the idea is that we assess which features are ready for prime time a few weeks out from the release and then greenlight them for inclusion in that month’s release. We would then have a good PTU test, make sure the features really are ready for primetime, fixing up the issues we see and in the case of a feature needing more work, we would pull it out of the release. Physicalized EVA is an example of this. After testing in PTU we felt we needed to do some more work in order to polish it for better usability in certain circumstances.
We feel like this strategy will be better for both development and the community at large. It will ensure constant updates and patches and a good flow of features. But as we’re not defining which features make a particular release, we won’t be in a situation like we were earlier this year where the delays on the FPS development in Star Citizen ended up blocking game updates for the community.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
Torrie844 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 16:19:
[...]

Quote van Chris himself :)

[...]
Het plan was toch om 2.1 ook live te hebben voor de kerstvakantie. Hierdoor hebben ze toch 2 weken achterstand. Alhoewel het me niet zou verbazen als ze toch een limited release 2.2 doen op 29 januari.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Chris en datums :+

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeXXoR
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-08 19:51

DeXXoR

[Team Black Bulls]

Tylocke schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 16:32:
[...]

Het plan was toch om 2.1 ook live te hebben voor de kerstvakantie. Hierdoor hebben ze toch 2 weken achterstand. Alhoewel het me niet zou verbazen als ze toch een limited release 2.2 doen op 29 januari.
Niet live, in PTU.. Het was voor zover ik weet altijd al de bedoeling om 2.1 na de kerstvakantie echt live te brengen.

Persoonlijk denk ik dat elke maand een patch een beetje te veel van het goeie is, ik denk dat ze beter hadden kunnen kiezen voor eens elke twee maanden. Nu krijg je alweer dat mensen teleurgesteld raken als het net even iets langer duurt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
Staat er ergens een lijst met usernames en wie dat nou is?

Wil nou niet per se ergens in een clan/guild/vereniging maar iemand hebben waarvan ik denk 'Heey, jij bent cool' wil ik best als buddy op de website :+

[ Voor 6% gewijzigd door weszz op 19-01-2016 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

weszz schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 17:05:
Staat er ergens een lijst met usernames en wie dat nou is?

Wil nou niet per se ergens in een clan/guild/vereniging maar iemand hebben waarvan ik denk 'Heey, jij bent cool' wil ik best als buddy op de website :+
Kun je vinden op de GOT inc pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
Mijn dank is groot. Leuke website :>

Leuk dat er bij gehouden wordt hoe het ervoor staat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
http://imperialnews.network/2016/01/star-citizen-2015/

Grappig om even terug te lezen wat er gebeurt is. AC 1.0 dit jaar uit, dacht dat al in 2014 was.

Te lang 0.8 gespeeld denk ik :+

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
Jorrie schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 17:38:
http://imperialnews.network/2016/01/star-citizen-2015/

Grappig om even terug te lezen wat er gebeurt is. AC 1.0 dit jaar uit, dacht dat al in 2014 was.

Te lang 0.8 gespeeld denk ik :+
1.0 was officieel ook in 2014 uitgekomen (staat er ook ;) ) maar was pas later echt goed speelbaar. Super hyped om 1.0 te spelen destijds en een hele berg teleurstellingen volgden :(

Wel leuk om weer een keer door te nemen.

[ Voor 4% gewijzigd door Tylocke op 19-01-2016 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
Zit rond te neuzen en te loeren, maar ik zie trouwens mensen amper de constellation aan te bieden of te vertonen? De goedkoopste is bijna net zo duur als een max freelancer :+ Reden waarom hij amper naar voren komt is vanwegen zijn omvang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Ik zit te switchen met mijn $150 tier schepen, heb een Freelancer gevlogen, Cutlass en Connie, Connie beviel prima.

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
Jorrie schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 21:24:
Ik zit te switchen met mijn $150 tier schepen, heb een Freelancer gevlogen, Cutlass en Connie, Connie beviel prima.
Nog voorkeur? Wilde net voor een freelancer gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

weszz schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 21:11:
Zit rond te neuzen en te loeren, maar ik zie trouwens mensen amper de constellation aan te bieden of te vertonen? De goedkoopste is bijna net zo duur als een max freelancer :+ Reden waarom hij amper naar voren komt is vanwegen zijn omvang?
Omvang en maar denk meer de Multicrew.

Freelancer kan je makkelijk solo doen, of met je eigen NPC. Maar voor een Connie heb je toch echt meer dan 1 NPC nodig. Denk dat een reden is om voor de Freelancer te gaan.

Mijn voorkeur is ook de Freelancer MAX solo (<3) ipv de Taurus.

Edit: Met een MAX haalt bijna niemand je meer in vanwege de dubble motoren. 8)

[ Voor 6% gewijzigd door DutchWalnut op 19-01-2016 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

weszz schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 21:11:
Er zijn er hier toch een hoop met Connie's in de vloot. Ik heb een Aquila. Veel anderen zijn direct een stapje verder gegaan en hebben een Carrack gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

JanAd schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 21:34:
[...]

Er zijn er hier toch een hoop met Connie's in de vloot. Ik heb een Aquila. Veel anderen zijn direct een stapje verder gegaan en hebben een Carrack gekozen.
:X Zeg nou niet Carrack.. 8) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enterz
Hebben jullie qua schepen je juist gespecialiseerd op bepaalde taken (merchant, exploring, fighting, mining, ...) of juist op een 'ik wil alles kunnen doen' manier?

Ik heb nu zelf een 325A wat best aardig is als een fighter. Wil opzich nog wel een schip erbij, maar twijfel heel erg of ik dan voor een wat betere wil puur voor dogfighting of juist iets compleet anders. Snap dat dit van m'n eigen voorkeuren af gaat hangen, maar kan me nog weinig voorstellen bij de andere rollen, naast dogfighting, die in het spel komen.

Als die schepen nou goedkoper geweest waren had ik er zo meerdere gekocht, maar voor een virtueel 'item' vind ik de bedragen behoorlijk fors (ja.. snap dat het voor de funding is van de game en niet speciek voor 't schip). Maak dus liever een weloverwogen beslissing of en zo ja welk schip ik erbij neem.

lastig lastig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

enterz schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 21:42:
Hebben jullie qua schepen je juist gespecialiseerd op bepaalde taken (merchant, exploring, fighting, mining, ...) of juist op een 'ik wil alles kunnen doen' manier?

Ik heb nu zelf een 325A wat best aardig is als een fighter. Wil opzich nog wel een schip erbij, maar twijfel heel erg of ik dan voor een wat betere wil puur voor dogfighting of juist iets compleet anders. Snap dat dit van m'n eigen voorkeuren af gaat hangen, maar kan me nog weinig voorstellen bij de andere rollen, naast dogfighting, die in het spel komen.

Als die schepen nou goedkoper geweest waren had ik er zo meerdere gekocht, maar voor een virtueel 'item' vind ik de bedragen behoorlijk fors (ja.. snap dat het voor de funding is van de game en niet speciek voor 't schip). Maak dus liever een weloverwogen beslissing of en zo ja welk schip ik erbij neem.

Ik heb altijd wel een bepaald 'master'plan gehad. Maar da's in een paar maanden tijd al wel een paar keer veranderd. Ik denk dat dit bij de meer 'anciens' hier ook wel zo zal zijn.
Je koopt soms ook met bepaalde latere upgrades/CCU's in gedachten.

Persoonlijk wou ik iets goed om mee te vechten, da's de Super Hornet geworden.
Iets om mee te verkennen, da's de Freelancer DUR (solo) en de Aquila (GOT?) geworden.
Package is de 325A own de wapens - die ik op de Hornet zet. (en ik vind de Origins ook heel mooi)
De Gladius heb ik verdient en dient om te CCU'n voor iets met Transport denk ik.

Je kan alles omsmelten en nog veranderen natuurlijk.
De Hornet en de DUR ga ik niet meer aanpassen. Maar het kan goed zijn dat ik met de Aquila en de Gladius wel eens iets aanzienlijk groter neem ;)

[ Voor 4% gewijzigd door JanAd op 19-01-2016 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
enterz schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 21:42:

De planning die ik aanhoud momenteel is:

Aurora = sold for starting cash
Mustang = sold for starting cash
Avenger = bounty-hunter
Gladius (hij is bijna binnen) = fighter
Freelancer = trader/fighter/resupplier
Carrack = main explorer-cruiser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-09 15:30

Kek

3flix

Als ik de gladius die ik via referals heb gekregen om wil smelten naar cash, is er een mogelijkheid?

zou ik eerst de gladius upgraden naar iets duurders en dan om kunnen smelten of kan je die alleen maar upgraden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Kek schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 23:16:
Als ik de gladius die ik via referals heb gekregen om wil smelten naar cash, is er een mogelijkheid?

zou ik eerst de gladius upgraden naar iets duurders en dan om kunnen smelten of kan je die alleen maar upgraden...
Alleen upgraden, dan ook niet smelten..
Case_C schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 23:03:
[...]

De planning die ik aanhoud momenteel is:

Mustang = sold for starting cash
Avenger = bounty-hunter
Gladius (hij is bijna binnen) = fighter
Freelancer = trader/fighter/resupplier
Carrack = main explorer-cruiser
Ah nice!
Ik:

Avenger = sold for starting cash
Sabre = fighter
Freelancer DUR = exploration
Cutlass Red = SAR
Hull B = money maker

[ Voor 42% gewijzigd door Torrie844 op 19-01-2016 23:39 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Kek schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 23:16:

Als ik zo kijk in m'n Hangar, is de Gladius (vd referrals) enkel te CCU'n, niet terug te smelten voor credits.
edit: oeps Torrie is me voor, was het even gaan controleren

[ Voor 8% gewijzigd door JanAd op 19-01-2016 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
hij heeft ook geen credits gekost, dus zn melt value zou 0 zijn.. (voorbeeld, de Mustang Omega, die in het never settle pack zaten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Laatst online: 02-10-2023
Ingame straks wel te verkopen als goed is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Doet hij het weer?...

Caterpillar concept-art om 't af te trappen... Waarom krijgen we geen broad-side module?
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/mmuWuAV.jpg

En een filmpje van T3ller met space-suits:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enterz
Mooie lijst met schepen hier boven! Is het niet goedkoper om startkapitaal gewoon te kopen in de store dan schepen te verkopen? Of puur het idee dat je er nu goedkoop mee kan (test)vliegen en dan straks tegen een klein verlies (of winst) weer kan verkopen?

Denk dat ik zelf toch eerst voor een betere fighter ga dan (hornet/gladius/sabre). Deze zullen wel nodig zijn en kan vast ook wel wat UEC verdient mee worden met missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Cygnitr0n schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 21:32:
[...]

Edit: Met een MAX haalt bijna niemand je meer in vanwege de dubble motoren. 8)
je freelancer is nu leeg dus hij zal wel ietsjes langzamer gaan wanneer hij leeg is.
Daarnaast zou hij geen speednerf krijgen?
Case_C schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 09:15:
Doet hij het weer?...

Caterpillar concept-art om 't af te trappen... Waarom krijgen we geen broad-side module?
[afbeelding]
-O- -O- -O- -O- caterpillar.. is dat officieel?

blijkbaar fan art.. :(

[ Voor 8% gewijzigd door Bornhald op 20-01-2016 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 22:57
Case_C schreef op maandag 18 januari 2016 @ 15:37:
[...]

De Vanguard die net zo goed manoeuvreert dan een Hornet? Is het momenteel beter dan? De Vanguard gaat zowieso trager zijn dan een Hornet of Gladius lijkt me toch, hij is groter en logger. Derhalve moet hij minder goed manoeuvreren.

Zou eigenlijk gewoon 2.1 moeten downloaden om te kijken. Maar ik wil wachten op 2.2 om weer even een behoorlijke update te zien tov 2.0 :) .
Lijkt me juist dat hij harder gaat, heb je die engines bekeken? :P

Ik zou juist zeggen dat hij totaal niet agile is maar een hoge top speed heeft. Als we de vergelijking trekken met de vliegtuigen uit WW2 is door CIG al aangegeven dat de VG geinpireerd is op oa de P38 Lightning, als je die naast een Spitfire zet (snel agile, aka Gladius?) had een spitfire een max van tegen de 600 km/u. Lightning passeert de 700...

IMO zou een Vanguard de 260 m/s toch wel moeten halen als een Gladius al op 240 zit. Nou moet ik toegeven dat ik niet precies kan inschatten hoe super cruise zich in combat gaat verhouden, want daar haalt hij wel een whoopin 1500 m/s :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Oraijon schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 09:34:
[...]

Lijkt me juist dat hij harder gaat, heb je die engines bekeken? :P

Ik zou juist zeggen dat hij totaal niet agile is maar een hoge top speed heeft. Als we de vergelijking trekken met de vliegtuigen uit WW2 is door CIG al aangegeven dat de VG geinpireerd is op oa de P38 Lightning, als je die naast een Spitfire zet (snel agile, aka Gladius?) had een spitfire een max van tegen de 600 km/u. Lightning passeert de 700...

IMO zou een Vanguard de 260 m/s toch wel moeten halen als een Gladius al op 240 zit. Nou moet ik toegeven dat ik niet precies kan inschatten hoe super cruise zich in combat gaat verhouden, want daar haalt hij wel een whoopin 1500 m/s :P
Sorry met trager doelde ik op z'n manouvrability :P . Komt niet echt uit dat bericht.. maarja :P .

Met die top-speed zal het wel goed zitten. Maar met een hoge mass en top snelheid is goed manouvreren onmogelijk/moeilijk. Wat ze dan met de Vanguard zullen doen is de massa verhogen lijkt mij. Wellicht hebben ze nog componenten erin zitten die niks wegen.

Vanavond kan ik 'm in-game gaan bekijken.. als de DL gelukt is :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
Even een update van 20GB moeten downloaden gisteren :') De Avenger vliegt trouwens heeeeel anders dan de Aurora. Hij kan om zijn eigen as draaien met volle snelheid waar de aurora een draai cirkel heeft van jupiter tot pluto. En dan ook jezelf afvragen waarom ik nou zo hard achteruit ga :') Menig obstakel heb ik van dichtbij mogen voelen.

En natuurlijk op een gegeven moment crashed mijn game :+ Ik denk dat ik nog even wacht met mijn freelancer upgrade....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
weszz schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 10:50:
Even een update van 20GB moeten downloaden gisteren :') De Avenger vliegt trouwens heeeeel anders dan de Aurora. Hij kan om zijn eigen as draaien met volle snelheid waar de aurora een draai cirkel heeft van jupiter tot pluto. En dan ook jezelf afvragen waarom ik nou zo hard achteruit ga :') Menig obstakel heb ik van dichtbij mogen voelen.

En natuurlijk op een gegeven moment crashed mijn game :+ Ik denk dat ik nog even wacht met mijn freelancer upgrade....
Crashed alleen in arena commander? Ik heb 0 crashes in crusader namelijk..

-

Pagina: 1 ... 86 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.