Toon posts:

[PC] Star Citizen - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 72 ... 101 Laatste
Acties:
  • 177.610 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-09 11:03
Net tijdens exploren dreef er een zwaar damaged cutlass rond ... ik denk toppert ff een eva om uit te zoeken .. ship werkte nog, daarna hersteld @ covelex and daarna er nog 1 missie mee gedaan

ook wel een fijn scheepje :P ter vervanging van de titan? :P

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-JJrmHBddQwE/Vn0x6PKf92I/AAAAAAAAATM/K5PC6zvYA1I/s800-Ic42/ScreenShot0013.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Njay op 25-12-2015 13:11 ]

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-09 14:18
Ook namens mijzelf fijne kerstdagen gewenst!

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:51

The Chosen One

Zie signature!

En ik wens het namens de rest wel, hebben we ook geen 50 posts met dat gedoe. ;p

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthor
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
The Chosen One schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 13:34:
En ik wens het namens de rest wel, hebben we ook geen 50 posts met dat gedoe. ;p
En ik bedank namens mij en de rest. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
The Chosen One schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 13:34:
>:) >:) >:) >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
Afbeeldingslocatie: https://res.cloudinary.com/teepublic/image/private/s--2xfeGTCK--/t_Preview/b_rgb:c62b29,c_limit,f_jpg,h_630,q_90,w_630/v1450302076/production/designs/375225_1

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
wat zouden jullie doen kan mijn avenger upgraden naar een cutlass black... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Njay schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 14:13:
wat zouden jullie doen kan mijn avenger upgraden naar een cutlass black... ?
Voor bountyhunting doeleinden neem ik aan? Cutlass is dan nog wat meer allrounder, ook wat wijder in te zetten en toch geschikt als bountyhunter... Als je het geld eraan uit wilt geven, zeg ik doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
siriouz schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 14:15:
[...]

Voor bountyhunting doeleinden neem ik aan? Cutlass is dan nog wat meer allrounder, ook wat wijder in te zetten en toch geschikt als bountyhunter... Als je het geld eraan uit wilt geven, zeg ik doen. :)
Bounty hunter, cargo runs deze zaken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 14:03

Cogency

Ginnunga

Njay schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 14:17:
[...]

Bounty hunter, cargo runs deze zaken :9
Misschien is de Freelancer ook interessant? Is 10$ meer geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisistweak
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-02 19:13
Njay schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 13:10:
Net tijdens exploren dreef er een zwaar damaged cutlass rond ... ik denk toppert ff een eva om uit te zoeken .. ship werkte nog, daarna hersteld @ covelex and daarna er nog 1 missie mee gedaan

ook wel een fijn scheepje :P ter vervanging van de titan? :P

[afbeelding]
Als je eenmaal een schip hebt "gekaapt", is hij dan permanent van jou? Ook als je uitlogd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-09 12:03
Zo zit ik ook, heb nu ook de avenger, en dan is de cutlass ook wel leuk... Maar voor mijn gevoel is de avenger met Titan misschien iets allrounder of niet? (En is de avenger niet iets beter bewapend?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
chrisistweak schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 14:50:
[...]

Als je eenmaal een schip hebt "gekaapt", is hij dan permanent van jou? Ook als je uitlogd?
Hoe dat precies uitgewerkt zal worden in live, is volgens mij nog niet bekend. Voor nu in de alpha, nee. ;)
Cogency schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 14:45:
[...]

Misschien is de Freelancer ook interessant? Is 10$ meer geloof ik.
Je weet hoe dat soort suggesties eindigen... Over een maand of wat zit hij met een Endeavor. :+
Rann schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 14:50:
Zo zit ik ook, heb nu ook de avenger, en dan is de cutlass ook wel leuk... Maar voor mijn gevoel is de avenger met Titan misschien iets allrounder of niet? (En is de avenger niet iets beter bewapend?)
Titan is van de Avenger varianten de meest allround versie ja. Maar wel een kleinere cargohold dan een Freelancer of Cutlass. Daarnaast zijn de Freelancer en Cutlass multicrew schepen, wat ook z'n voordelen heeft. :)

Iemand al opgevallen dat de Caterpillar op de additional ship-pagina andere concept art heeft dan op de ship info pagina?

[ Voor 67% gewijzigd door siriouz op 25-12-2015 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Denk dat hem hem dan kaapt voor je speelsessie. Anders wordt denk ik chaos met schepen kapen en niemand koopt nog schepen en uitpuilende hangers ^^. Naja het is afwachten hoe ze het implementeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:09
chrisistweak schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 14:50:
[...]
Tja daar hebben ze al wel ideeën voor, en dat is afhankelijk vanuit welke hoek je komt. En dat is natuurlijk allemaal nog speculatie...

Ben je een bounty-hunter, en weet je het schip van je target te disablen ipv te vernietigen. Dan is het mogelijk het toe te eigenen. Dit schip word dan van jouw en staat niet op als gestolen.3

Ben je een piraat, en krijg je het voor elkaar een schip te stelen? Dan staat dat schip op als gestolen. Dat betekend dat je in UEE space moeilijk/niet meer kan landen zonder last te hebben van Security. Wel kan je dan valse registratie nummers regelen voor het schip, waardoor je in de meeste gevallen het schip "normaal" kan gebruiken in UEE space.

Er zijn best wel behoorlijk veel mogelijkheden, maar dat zullen ze voordat het Persistent word moeten uitwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Case_C schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 15:17:
[...]

Tja daar hebben ze al wel ideeën voor, en dat is afhankelijk vanuit welke hoek je komt. En dat is natuurlijk allemaal nog speculatie...

Ben je een bounty-hunter, en weet je het schip van je target te disablen ipv te vernietigen. Dan is het mogelijk het toe te eigenen. Dit schip word dan van jouw en staat niet op als gestolen.3
[...]
Ben je een piraat, en krijg je het voor elkaar een schip te stelen? Dan staat dat schip op als gestolen. Dat betekend dat je in UEE space moeilijk/niet meer kan landen zonder last te hebben van Security. Wel kan je dan valse registratie nummers regelen voor het schip, waardoor je in de meeste gevallen het schip "normaal" kan gebruiken in UEE space.

Er zijn best wel behoorlijk veel mogelijkheden, maar dat zullen ze voordat het Persistent word moeten uitwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Laatst online: 22-04 18:07
Maar dat is natuurlijk zuur als een grote corporatie denkt 'jongens, we hebben schepen nodig. Kaap even alles wat je ziet en kom terug.' dan zijn alle spelers het haasje en begint de kleine man niks! Stel voor gewoon zones te gebruiken waar het wel en niet mogelijk Is te kapen. Vervolgens een punten systeem die rekening houdt met je reputatie zodat bepaalde zones verboden zijn voor je. Of dat je wapens gedisarmed worden en je niet uit je schip kunt.

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
De ene speler plaatst een bounty, de tweede int 'm... Klinkt inderdaad te gemakkelijk. Maar dat zullen ze vast uitgebreid genoeg maken om te zorgen dat het niet zo gemakkelijk zal gaan. :)

Bornhald, ouwe piraat, vanavond maar weer verder zaken doen? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:51

The Chosen One

Zie signature!

Misschien ben je een schip een dag of X dagen kwijt maar krijg je hem daarna terug doordat die opgespoord is of zo. Heb je iets aan het feit dat je een schip jat of vind maar ben je niet de pineut voor altijd.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Haha ik zei nog een tijd terug bij mijn starter hou ik het hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Eerder werd gezegd dat als je een schip steelt de authorities kunnen herkennen dat het schip gestolen is omdat ie normaal tot een eigenaar toebehoort. Dus waarschijnlijk krijg je wel UEE achter je aan zodra ze je scannen.

Ik kan me wel voorstellen dat er in pirate systems een soort chop shops zijn waarbij je het op jouw naam kan zetten voor een bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
weszz schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 15:25:
Maar dat is natuurlijk zuur als een grote corporatie denkt 'jongens, we hebben schepen nodig. Kaap even alles wat je ziet en kom terug.' dan zijn alle spelers het haasje en begint de kleine man niks! Stel voor gewoon zones te gebruiken waar het wel en niet mogelijk Is te kapen. Vervolgens een punten systeem die rekening houdt met je reputatie zodat bepaalde zones verboden zijn voor je. Of dat je wapens gedisarmed worden en je niet uit je schip kunt.
Dat kan je natuurlijk al regelen met PVE en PVP sliders. Als je schip gestolen is kan je natuurlijk ook nog eens bij de verzekering claimen. Daarnaast zal die 'grote org' waarschijnlijk als law-less gezien worden, en kunnen ze niet meer in UEE space opereren zonder problemen.

Dus die verschillende gebieden die je noemt gaan er wel degelijk zijn. UEE controlled, Border-systems (pirate-controlled), Alien Controlled, en nog te ontdekken systems!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Pirate inc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Oké oké. CCU Sabre - Starfarer. :+ just in case. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Eerste indrukken van het spel..
Ziet er mooi uit, vliegen lukt een beetje, landen en opstijgen ook, naar andere zones vliegen ook maar hoor hier mensen over missies doen etc maar waar vindt ik zoiets?
Krijg bij een station wel de vraag of ik wilde helpen met iets repareren of verdedigen, denk ingame interaction maarja hoe geef je antwoord of neem je het aan?

Verder vindt ik de game een redelijk steile leercurve hebben, je moet alles maar een beetje uitzoeken hoe iets werkt, een echt duidelijke tutorial is er niet..

Ingame tutorial werkt bij mij niet, om de 15 tot 20 seconden een freeze van een seconde of 5 dus niet echt speelbaar.
Als beginner is het ook even een domper als je eerst al een keer of 8 naar port Olisar moet connecten wat dus niet direct lukt omdat de server full is.
Zit je er vervolgens in en je hebt eindelijk een paar targets inzicht...crashed de game....
Al met al een middag achter de pc, daadwerkelijke speeltijd....uurtje?

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
Cygnitr0n schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 16:08:
Maar just in case kost toch een flinke duit? is niet alsof je t gratis kan doen :p...

Ik zit te twijfelen over de cutlass red, een dedicated hospital of SR schip lijkt me heel cool.. Dan zou ik dus eindigen met freelancer dur, sabre, cutlass red en thats it.. Heb dan nog wat store credit over dus wrs de titan behouden..

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
ShockWave schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 16:30:
Ziet er mooi uit, vliegen lukt een beetje, landen en opstijgen ook, naar andere zones vliegen ook maar hoor hier mensen over missies doen etc maar waar vindt ik zoiets?
Krijg bij een station wel de vraag of ik wilde helpen met iets repareren of verdedigen, denk ingame interaction maarja hoe geef je antwoord of neem je het aan?

Verder vindt ik de game een redelijk steile leercurve hebben, je moet alles maar een beetje uitzoeken hoe iets werkt, een echt duidelijke tutorial is er niet..

Ingame tutorial werkt bij mij niet, om de 15 tot 20 seconden een freeze van een seconde of 5 dus niet echt speelbaar.
Als beginner is het ook even een domper als je eerst al een keer of 8 naar port Olisar moet connecten wat dus niet direct lukt omdat de server full is.
Zit je er vervolgens in en je hebt eindelijk een paar targets inzicht...crashed de game....
Afbeeldingslocatie: http://ct.fra.bz/ol/fz/sw/i55/5/8/14/frabz-noob-5a8eb4.jpg
:+

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Torrie844 schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 16:31:
[...]

Maar just in case kost toch een flinke duit? is niet alsof je t gratis kan doen :p...

Ik zit te twijfelen over de cutlass red, een dedicated hospital of SR schip lijkt me heel cool.. Dan zou ik dus eindigen met freelancer dur, sabre, cutlass red en thats it.. Heb dan nog wat store credit over dus wrs de titan behouden..
ja dat is waar. ;)
Je kan de red gewoon gebruiken op mijn Hopeclass. Ik mis namelijk een Red ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Dat is een redelijke beschrijving van de huidige staat :) . Momenteel heb je geen interactie met de 'stemmen' van Stations of Security.

En tja die tutorial is sinds vorig jaar volgens mij niet echt meer gepatched. Ook geen idee welke studio daar nu werkelijk mee bezig is. Een ding is zeker, daar ligt de focus niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
Geeft niks, sommige van m'n beste vrienden zijn noobs hoor. ;)

Verder wat Case_C zegt. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door SNAFU op 25-12-2015 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
........
Alpha(officeel is volgens mij nog niet eens alpha maar gewoon een test omgeving). Duurt nog wel zeker 1.5 jaar voor de PU gok ik. Missies kan je zien (F9). Stelt niet veel voor. Vlieg naar array xxx. Schiet piraten en EVA naar de array en zet knopje om.

Wat helpt is de keybindings goed te bekijken. En eventueel youtube.

[ Voor 5% gewijzigd door ReQuiem83 op 25-12-2015 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
  • Laatst online: 24-08 21:49
Na die array krijg je wel weer een andere soort missie, een signaal zoeken, die was wel vet.

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viscerous
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-09 16:50
Ook kan je de 'private investigator' missie bij Covalex op twee manieren eindigen. Vond ik ook wel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-08 08:54
Cygnitr0n schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 16:08:
Dat had ik ook eerst... totdat ik maar besloot om ze alsnog maar allebei te nemen omdat ik niet kon kiezen.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

ReQuiem83 schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 17:41:
[...]

Alpha(officeel is volgens mij nog niet eens alpha maar gewoon een test omgeving). Duurt nog wel zeker 1.5 jaar voor de PU gok ik. Missies kan je zien (F9). Stelt niet veel voor. Vlieg naar array xxx. Schiet piraten en EVA naar de array en zet knopje om.

Wat helpt is de keybindings goed te bekijken. En eventueel youtube.
Yup heb de missies gevonden...tnx..
Nu nog ff uitvogelen hoe ik weer uit mijn schip kom voor eva (f of ctrl f of alt f werken niet en kan dus niet uitstappen..)

note to myself..ga niet naar hyperspace als je schip is beschadigd, zo haal je het repairstation niet... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
Nog een klein puntje over gekaapte schepen: je kunt er geen verzekering op krijgen. (
Tenzij de piraten een eigen soort van verzekering af kunnen sluiten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SNAFU schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 20:26:
Nog een klein puntje over gekaapte schepen: je kunt er geen verzekering op krijgen. (
Tenzij de piraten een eigen soort van verzekering af kunnen sluiten)
Je kunt bij mij altijd een verzekering afsluiten. Zelfs voor je Idris-P! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
ShockWave schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 19:48:
[...]

Yup heb de missies gevonden...tnx..
Nu nog ff uitvogelen hoe ik weer uit mijn schip kom voor eva (f of ctrl f of alt f werken niet en kan dus niet uitstappen..)

note to myself..ga niet naar hyperspace als je schip is beschadigd, zo haal je het repairstation niet... 8)7
Ctrl-f is inderdaad uitstappen maar soms bugged. Alt-backspace is selfdestruct/zelfmoord. Alt-l is eject. Dat zijn wel de belangrijkste als je ergens vast zit. Verder is 'v' ook handig om te wisselen tussen cruise/persision mode(handig met landen)

Ik denk dat ik momenteel niet met een Hornet van de landing pad af kom. Propvol...

[ Voor 6% gewijzigd door ReQuiem83 op 25-12-2015 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Oftopic: Pas op met Steam... Momenteel is er wat raars aan de hand, waardoor de storepage van Steam binnen de software wordt weergegeven als op de website, uitgelogd en wel. Enkele mensen op streams zeggen creditcard informatie van anderen op deze manier zichtbaar te hebben... Steam op offline zetten schijnt de boel wat veiliger te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
siriouz schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 21:51:
Oftopic: Pas op met Steam... Momenteel is er wat raars aan de hand, waardoor de storepage van Steam binnen de software wordt weergegeven als op de website, uitgelogd en wel. Enkele mensen op streams zeggen creditcard informatie van anderen op deze manier zichtbaar te hebben... Steam op offline zetten schijnt de boel wat veiliger te houden.
Goeie tip, het is daar inderdaad niet pluis. Heb overigens wel een betaling uit kunnen voeren, echter stuurde PayPal me geen sms met een code.
siriouz schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 21:57:
[...]

Omdat je hoogstwaarschijnlijk niet via je eigen gegevens probeert een betaling te voltooien. Zit nu met iemand in een streamchat waarvan er op zijn account zojuist games aangekocht zijn zonder dat hij het deed.
Het was toch echt mijn eigen paypal, met eigen wachtwoord. (Wat ik nu aan ga passen :+ , en security questions...)

[ Voor 27% gewijzigd door Case_C op 25-12-2015 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Case_C schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 21:55:
[...]

Goeie tip, het is daar inderdaad niet pluis. Heb overigens wel een betaling uit kunnen voeren, echter stuurde PayPal me geen sms met een code.
Omdat je hoogstwaarschijnlijk niet via je eigen gegevens probeert een betaling te voltooien. Zit nu met iemand in een streamchat waarvan er op zijn account zojuist games aangekocht zijn zonder dat hij het deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Zebra
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-12-2021
Thanks for the heads up, ik dacht al wat doet Steam raar, maar ja beetje Anime (Fairytale ftw :D) en je let niet helemaal op en BAM...dus thanks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wahloh
  • Laatst online: 19-09 15:31

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Woohoo! Net mijn 10de Recruit gekregen, heb nu dus een Gladius unlocked.

Heb gewoon met Google Adwords een Ad Campaign gemaakt, heeft me in totaal ongeveer €35,- gekost en heb nu 63 Prospects en 10 Recruits. Altijd nog goedkoper dan zelf een Gladius kopen, zo'n €50,- bespaard! :P

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 14:03

Cogency

Ginnunga

Wahloh schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 23:13:

Heb gewoon met Google Adwords een Ad Campaign gemaakt, heeft me in totaal ongeveer €35,- gekost en heb nu 63 Prospects en 10 Recruits. Altijd nog goedkoper dan zelf een Gladius kopen, zo'n €50,- bespaard! :P
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Verwijderd schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 15:47:
Eerder werd gezegd dat als je een schip steelt de authorities kunnen herkennen dat het schip gestolen is omdat ie normaal tot een eigenaar toebehoort. Dus waarschijnlijk krijg je wel UEE achter je aan zodra ze je scannen.

Ik kan me wel voorstellen dat er in pirate systems een soort chop shops zijn waarbij je het op jouw naam kan zetten voor een bedrag.
is ook bevestigd, alle schepen hebben een serienummer, maar in bepaalde pirate systemen kan je hem laten wissen en een nieuwe nemen, maar dat is alleen nodig als je nog een keer met dat schip naar UEE space wil of hem wil verkopen, want als je al in lawless space zit maakt het gewoon niet uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Tylocke schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 19:33:
[...]

Dat had ik ook eerst... totdat ik maar besloot om ze alsnog maar allebei te nemen omdat ik niet kon kiezen.
en Cygnitr0n Ik heb nog wel een gemini die ik kan unmelten als je echt wil, dus er is nu een mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Hartelijk dank Bornhald. _/-\o_

Net m'n Tali cargobays gemelt. Nu dus weer $50 store credits... Kijk, zo blijf je toch weer schepen kopen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
geen dank. Voor andere die nog een schip willen kopen, ik heb nog LTI unmelts liggen. Dus als je wat zoekt, waarom niet met LTI voor dezelfde prijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Bornhald schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 23:47:
geen dank. Voor andere die nog een schip willen kopen, ik heb nog LTI unmelts liggen. Dus als je wat zoekt, waarom niet met LTI voor dezelfde prijs...
Maak een lijstje zou ik zeggen. Kan vast geen kwaad. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 22-09 21:46

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Haha, heel mooi! Via een eigen website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthor
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--DGnEbKwO--/18hwwlhmfba86jpg.jpg
Drop down, reverse course, and increase speed!!
Bornhald schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 23:47:
Zit daar toevallig een omega tussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Anthor schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 00:02:

heb ik helaas nooit gehad, dus nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthor
  • Niet online
jammer Bornhald

En owja ik moet bekennen dat ik ook in zo'n referral code ad ben getrapt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844

Klinkt goed, hoe doe ik dat? :p

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Ircghost schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 23:56:
[...]

Haha, heel mooi! Via een eigen website?
Nee, gewoon een Ad Campaign aangemaakt, Google plaatst de door jou gemaakte Ad dan gewoon op pagina's met de zoekwoorden die je zelf hebt ingesteld.
Torrie844 schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 00:15:
[...]

Klinkt goed, hoe doe ik dat? :p
Account aanmaken bij Google Adwords, Ad Campaign starten en een Ad maken die nieuwe spelers aanspreekt erop te klikken. De juiste zoekwoorden toevoegen zodat je geen klikkers krijgt die gewoon snel naar de Star Citizen website willen, dus puur richten op nieuwe spelers en waar die op zouden zoeken. Vermelden dat ze gratis 5000 Credits krijgen is populair! :P

En dan geld geven aan Google zodat ze je Ad tonen. Wel de goede zoekwoorden een hogere waarde geven zodat je geen geld weggooit. Erg belangrijk om dagelijks even te kijken waar je geld naartoe gaat en dat je ook Prospects en Recruits bij krijgt.

Disclaimer: Ik garandeer geen succes! Haha :P
Anthor schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 00:11:
jammer Bornhald

En owja ik moet bekennen dat ik ook in zo'n referral code ad ben getrapt :(
Niks om je voor te schamen, je krijgt gratis 5000 Credits. Die heb ik nooit gehad toen ik me opgaf. :(

[ Voor 13% gewijzigd door Wahloh op 26-12-2015 00:22 ]

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
zullen er nu dus wel een stuk meer zijn die het doen, die van mij staat ook al, dus je kan je PM negeren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Bornhald schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 00:21:
zullen er nu dus wel een stuk meer zijn die het doen, die van mij staat ook al, dus je kan je PM negeren :D
Mij is het gelukt met €35,- in 3 dagen tijd de 10 Recruits te krijgen. Keep me up-to-date!

Ik heb dezelfde manier gebruikt om aan Dropbox Referrals te komen, heb 87GB gratis kunnen krijgen op die manier en dat voor maar €20,-.

Als meer mensen dit gaan doen, wat er waarschijnlijk al een heleboel zijn aangezien ik ook meerdere Ads voorbij heb zien komen, gaat de prijs wel omhoog omdat iedereen elkaar overbied om zijn advertentie bovenaan te tonen. ;)

[ Voor 38% gewijzigd door Wahloh op 26-12-2015 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Wahloh schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 00:23:
[...]

Mij is het gelukt met €35,- in 3 dagen tijd de 10 Recruits te krijgen. Keep me up-to-date!

Ik heb dezelfde manier gebruikt om aan Dropbox Referrals te komen, heb 87GB gratis kunnen krijgen op die manier en dat voor maar €20,-.
nice, ik zal je in ieder geval op de hoogte houden van wat er bij mij uit komt..
siriouz schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 23:55:
[...]

Maak een lijstje zou ik zeggen. Kan vast geen kwaad. :P
lijstje gemaakt, dit zijn mijn stand alone schepen die ik via buy back kan krijgen. Check RSI website voor prijzen. en een extra fooi is natuurlijk altijd welkom.

ORIGIN JUMPWORKS 300I - LTI x2
DRAKE INTERPLANETARY CATERPILLAR
ORIGIN 315P EXPLORER - LTI
RSI AURORA LX - LTI
RSI CONSTELLATION - LTI
ANVIL HORNET - LTI
cutlas black + tractor + skull and crossbones skin (zou kunnen dat deze geen LTI heeft) x2
MISC FREELANCER - LTI
RSI AURORA - LTI (is de MR) x2
ANVIL GLADIATOR BOMBER - LTI
ORIGIN M50 INTERCEPTOR - LTI
STANDALONE SHIP - AEGIS RECLAIMER - LTI
STANDALONE SHIP - DRAKE HERALD - LTI
STANDALONE SHIP - RSI ORION - LTI
STANDALONE SHIP - HULL A - LTI
STANDALONE SHIP - HULL B - LTI
STANDALONE SHIP - HULL C - LTI
ANVIL GLADIATOR BOMBER - LTI
AEGIS DYNAMICS AVENGER - LTI
AEGIS DYNAMICS RETALIATOR HEAVY BOMBER - LTI
STANDALONE SHIP - VANGUARD HARBINGER - LTI x2
STANDALONE SHIP - STARFARER GEMINI - LTI
STANDALONE SHIP - AEGIS VANGUARD - LTI
STANDALONE SHIP - ANVIL CARRACK - LTI

als er interesse is kan ik er ook nog wel een voor packages maken, weet OA dat ik een super hornet heb. Zag trouwens ook nog een

SHIP UPGRADES - F7A MILITARY HORNET UPGRADE

staan, is een speciale skin voor zover ik begrijp. dan lijkt het alsof je hornet een military hornet is. Vrij unieke skin voor zover ik begrijp.

[ Voor 9% gewijzigd door Bornhald op 26-12-2015 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peize9
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19:34
Anthor schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 00:02:

Omega's zijn volgensmij alleen met die amd never settle space verkrijgbaar geweest.

Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying. ― Arthur C. Clarke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
peize9 schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 00:43:
[...]

Omega's zijn volgensmij alleen met die amd never settle space verkrijgbaar geweest.
Zat de Omega ook niet in de racerpack?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peize9
siriouz schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 00:44:
[...]

Volgensmij niet. op het ding staat ook een aantal keer amd... dus ik neem aan dat het alleen daarvoor was (dit was mijn eerste schip)

Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying. ― Arthur C. Clarke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthor
  • Niet online
peize9 schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 00:43:
Jammer, ik twijfel nog over een racer, maar de omega is gewoon mooier dan de gamma :)
siriouz schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 00:44:
Even, als fout tijdens anniversary sale, maar die is er snel weer uit gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peize9
Anthor schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 00:48:
[...]

Jammer, ik twijfel nog over een racer, maar de omega is gewoon mooier dan de gamma :)
Als je hem echt graag wil, neem contact op met star citizen en amd. wie weet is een van de twee gul genoeg deze dagen om er een te geven/ te koop aan te bieden.

RSI is daar sws wel aardig soepel in. ik verloor mijn gamescom pin van sc in een duitse trein. Heb een nieuwe gekregen. gratis. zelfs geen kosten voor get verveoren van america naar nederland.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gaoZZwN.jpg

[ Voor 42% gewijzigd door peize9 op 26-12-2015 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthor
  • Niet online
peize9 schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 00:47:
Volgensmij niet. op het ding staat ook een aantal keer amd... dus ik neem aan dat het alleen daarvoor was (dit was mijn eerste schip)
Hier had ik even overheen gelezen, heb jij hem gehad? zo ja, kan je hem unmelten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peize9
Anthor schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 00:54:
[...]

Hier had ik even overheen gelezen, heb jij hem gehad? zo ja, kan je hem unmelten? :)
ik heb hem nogsteeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Bornhald schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 00:29:
ORIGIN M50 INTERCEPTOR - LTI
STANDALONE SHIP - DRAKE HERALD - LTI
STANDALONE SHIP - STARFARER GEMINI - LTI
Damn you! :+

Reclaimer, Orion, Caterpillar en Vanguard zijn me soieso al te duur. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthor
  • Niet online
Nice,
als ik er hier op een of andere manier een zou kunnen regelen zou ik het wel doen, maar rsi aanschrijven gaat me iets te ver.
Heb vorig jaar ook een verse nvidia kaart gekocht, dus die aanschrijven gaat me ook te ver ;)

@Bornhald
Heb je er veel packages bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WK100
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-09 09:56
Hoe zet je die skins eigenlijk aan? 8)7
Heb er twee gekocht maar kon die knop niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
WK100 schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 01:03:
Hoe zet je die skins eigenlijk aan? 8)7
Heb er twee gekocht maar kon die knop niet vinden
My RSI > My Hangar > zoek 'm, apply upgrade. Tenminste, dat vermoedt ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peize9
Anthor schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 01:02:
Nice,
als ik er hier op een of andere manier een zou kunnen regelen zou ik het wel doen, maar rsi aanschrijven gaat me iets te ver.
Heb vorig jaar ook een verse nvidia kaart gekocht, dus die aanschrijven gaat me ook te ver ;)
Ik had geluk en kreeg hem bij mijn moeders videokaart (r7 2x0(weet niet meer welke)
ik had eigenlijk niets moeten krijgen, maar ze hadden dat niet duidelijk vermeld bij alternate, dus na het bellen van hun klantenservice kreeg ik de gold versie en kon ik het spel "kopen" daarme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WK100
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-09 09:56
siriouz schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 01:04:
[...]

My RSI > My Hangar > zoek 'm, apply upgrade. Tenminste, dat vermoed ik. :)
Als dat zo is dan ben ik echt een faalhaas, had de super hornet upgrade ook geactiveerd maar bij de skins stond dan weer niets |:(

Edit: ik zie niks op die pagina

[ Voor 5% gewijzigd door WK100 op 26-12-2015 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Anthor schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 01:02:

@Bornhald
Heb je er veel packages bij?
uit mn hoofd heb ik in ieder geval de cutlass, freelancer, hornet, avenger en verschillende aurora packages.
daar boven ben ik niet zo zeker van wat ik heb. denk niet echt heel veel tbh

[ Voor 24% gewijzigd door Bornhald op 26-12-2015 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthor
  • Niet online
Maar zijn dat dan LTI packages, of die dan weer niet?
Anders moet ik even gaan rekenen met die cutlass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peize9
Bornhald schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 01:06:
[...]

uit mn hoofd heb ik in ieder geval de cutlass, freelancer, hornet, avenger en verschillende aurora packages.
daar boven ben ik niet zo zeker van wat ik heb. denk niet echt heel veel tbh
kun je eventuele prijzen erbij zetten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bornhald
het is al laat, maar volgens mij is dit het, wanneer melt is lager erbij staat betekend dit dat de unmelt value lager dan mijn vraagprijs (zie het verschil als fooi). Dit is alleen van invloed wanneer je het schip gaat melten en speelt bij upgraden geen rol.

Alles is vraagprijs, volgens mij gelijk aan de RSI site. fouten onder voorbehoud (als het extreem lager of hoger is, dan zal ik een fout hebben gemaakt, en ik heb een deel van de prijzen afgerond)

In principe is alles voor dezelfde prijs als de RSI site, als je me toch een bedankje wil sturen, dan mag je me wat extra's via pay pal sturen of een skin mijn kant op sturen. :)

vragen over iets, stuur een PM

mocht je wat willen kopen, dat kan, maar de pay pal kosten zijn voor jou! :D

blijkbaar een retaliator bomber package (zonder LTI)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0LodGQN.png
een freelancer mis anniversary package (zonder LTI met 24 maanden)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4U8c8J4.png
Aurora LN LTI 44 euro
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/sKL4J7T.png
300 i 63 Eur (melt is lager
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hXQcUZ6.png
Aurora MR 45 EURO (melt is lager!)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Lv9qA9P.png
super hornet 190 euro
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/AQx1gNO.png
350R Racer 120 euro
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/TfmnUL4.png
digital mercenary (45 euro, melt is lager) x2
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rz93PNg.png
advanced starter 49 euro gereserveerd
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/X23iQbl.png
Digital colonel 121 euro (melt is lager!) x2
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CTsFuUG.png
digital scout 45 euro (melt is lager!)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jRXX5rh.png
Digital freelancer 121 euro (melt is x3
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Wv6QNkW.png
Digital Pirate 121 Euro (melt is lager!) x4
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KtcFZi5.png
Advanced hunter 73 euro
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UpMKrhx.png
Pathfinder 73 euro x2
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VBL7AOJ.png
digital bounty hunter 63 euro (melt is lager!)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CZ0SoWk.png

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Torrie844

Wow...

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Leuke skin. :+

Zojuist even met storecredits de upgrades vanaf 325a naar Herald en van Herald naar M50 gehaald... Of ze nog gebruikt gaan worden, zie ik nog wel... :)

Van de Herald heb ik een beetje het idee dat de Reliant Researcher eigenlijk hetzelfde zou kunnen doen, maar dan ook nog eens mogelijkheden voor Science heeft... Weet iemand toevallig meer over de daadwerkelijke waarde van het hebben van de Herald?

Anders wellicht toch door naar die M50... Leuk zo'n racertje. :9

[ Voor 31% gewijzigd door siriouz op 26-12-2015 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
Wat ik me wel af vraag, wat doen mensen hier om ingame geld te krijgen? En waar kun je dingen kopen? Stad rondgelopen maar kwam van een oude Kermis thuis toen die 2 keer ging crashen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
weszz schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 09:52:
Wat ik me wel af vraag, wat doen mensen hier om ingame geld te krijgen? En waar kun je dingen kopen? Stad rondgelopen maar kwam van een oude Kermis thuis toen die 2 keer ging crashen :+
Kan nog niet. Het is nu gewoon nog rondvliegen en wat missies doen. In latere updates zal economie en dergelijke worden toegevoegd.

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Wow die damagemapping is echt geweldig! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
En we vliegen voorbij

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/B3Jzf7x.png

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthor
  • Niet online
Wow dat is is een flinke lijst Bornhald. Maar daar wil je zeker echt euro's voor neem ik aan, ik weet ook niet hoe iets nog te giften moet zijn via store credits.

Ik wilde die Cutlass Black package even zien, omdat die VFG hangar heeft (en en alle langere dus ook), leuke start om vanaf te CCU'en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Anthor schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 11:35:
Wow dat is is een flinke lijst Bornhald. Maar daar wil je zeker echt euro's voor neem ik aan, ik weet ook niet hoe iets nog te giften moet zijn via store credits.

Ik wilde die Cutlass Black package even zien, omdat die VFG hangar heeft (en en alle langere dus ook), leuke start om vanaf te CCU'en
Ik zal inderdaad echt euro's nodig hebben, het schijnt dat je met CCU ook de hangar krijgt die bij het schip hoort, dus weet je te CCU-en naar een cutlass black van bijvoorbeeld een aurora, dan heb je nog steeds de VFG hangar, maar dat weet ik niet zeker!.

Het is dus wel een optie om een aurora te nemen en dan te CCU-en, dit kan met store credits. Dan zet je eerst je huidige pakket om naar store credits (naar je hangar, naar je schip en dan heb je daar de optie exchange for store credits) en dan maak je er credits van die je dan weer kan gebruiken om te betalen bij je upgrade)
als je dat gebruikt om de cutlass black te krijgen dan zou je de VFG hangar moeten hebben (weet ik alleen niet zeker), en LTI op je cutlass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Klopt ja, ik ben van een Hull A (via omwegen) naar een Cutlass Blue beland en heb gewoon de VFG hangar.

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
Jorrie schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 09:55:
[...]

Kan nog niet. Het is nu gewoon nog rondvliegen en wat missies doen. In latere updates zal economie en dergelijke worden toegevoegd.
Dus mensen hebben nu al die schepen door ze gewoon echt te kopen? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

weszz schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 11:56:
[...]

Dat klopt inderdaad. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Torrie844
[...]

Correct inderdaad. Kopen, winnen, ruilen etc :p
Maar al dat geld is echt geld geweest!
Jorrie schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 11:59:
[...]

Hoe denk je anders hoe ze op die 103 miljoen zijn gekomen :+
Geluk met krasloten? :+

[ Voor 27% gewijzigd door Torrie844 op 26-12-2015 12:01 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
[...]

Hoe denk je anders hoe ze op die 103 miljoen zijn gekomen :+

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthor
  • Niet online
Met uitzondering van sommige dingen in Arena Commander. Daar kan je REC verdienen. Die kan je in de Electronic Access store uitgeven voor het tijdelijk huren van enkele schepen of wapens.
Maar die kan je alleen in AC gebruiken.

Maar 2.1 AC multiuplayer lijkt uit te staan. Ik krijg iig geen matches gestart
Our great and glorius leader
Chris Roberts schreef op Donderdag 24 december 2015 in Letter from the Chairman
We have many features in development separate to the release stream, and the idea is that we assess which features are ready for prime time a few weeks out from the release and then greenlight them for inclusion in that month’s release. We would then have a good PTU test, make sure the features really are ready for primetime, fixing up the issues we see and in the case of a feature needing more work, we would pull it out of the release. Physicalized EVA is an example of this. After testing in PTU we felt we needed to do some more work in order to polish it for better usability in certain circumstances.
Dat stukje over EVA is me nu niet helemaal duidelijk.
Hebben ze iets van het nieuwe systeem weer uit de laatste build gehaald, of gaan ze dit weer aanpassen, of hebben ze het al gedaan en is dit de opnieuw aangepaste versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djesse8999
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22-09 21:47

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Iemand nog intresse in een account met:
PACKAGE - AURORA LX - ANNIVERSARY
  • 24 Month Insurance
  • Squadron 42 Digital Download
  • Star Citizen Digital Download
  • Starting Money: 1,000 UEC
  • Digital Star Citizen Manual
en verder:
Space Globe - Glorious Moments
Holiday Wreath
Handle change
$5.00 USD store credits

Ik hoef er niet enorm veel voor, wil er graag vanaf.

Als je intresse hebt DM!

[ Voor 6% gewijzigd door Djesse8999 op 26-12-2015 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viscerous
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-09 16:50
Anthor schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 12:18:
[...]

Dat stukje over EVA is me nu niet helemaal duidelijk.
Hebben ze iets van het nieuwe systeem weer uit de laatste build gehaald, of gaan ze dit weer aanpassen, of hebben ze het al gedaan en is dit de opnieuw aangepaste versie?
Het nieuwe systeem is er weer uit gehaald in 2.1.0c omdat het nog wat polish nodig had, daar wordt nu tijdelijk weer het oude EVA systeem gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthor
  • Niet online
Dacht al dat er weinig verschil merkbaar was :)

En hier nog even op terug komend:
Bornhald schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 11:42:Ik zal inderdaad echt euro's nodig hebben, het schijnt dat je met CCU ook de hangar krijgt die bij het schip hoort, dus weet je te CCU-en naar een cutlass black van bijvoorbeeld een aurora, dan heb je nog steeds de VFG hangar, maar dat weet ik niet zeker!.

Het is dus wel een optie om een aurora te nemen en dan te CCU-en, dit kan met store credits. Dan zet je eerst je huidige pakket om naar store credits (naar je hangar, naar je schip en dan heb je daar de optie exchange for store credits) en dan maak je er credits van die je dan weer kan gebruiken om te betalen bij je upgrade)
als je dat gebruikt om de cutlass black te krijgen dan zou je de VFG hangar moeten hebben (weet ik alleen niet zeker), en LTI op je cutlass.
Dacht dat dit de regels samengevat zijn:
- bij package upgrade krijg je degene bij listed bij de package of die bij het schip zit als je deze een CCU hebt gegeven, de hoogste in rang (rangen: (1) Selfland, (2) Aeroview, (3) Revel & York, (4) VFG )
- bij ship upgrade krijg je degene die bij het schip zit na CCU

Dus ik dacht om mijn starter en losse DURr (Aeroview) te smelten en dan via een Cutlass black package (VFG hangar) van jou weer naar DUR te gaan.
Maar dat wordt dan een duur grapje voor een hangar :)

Voor anderen misschien wel een idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Oh ik ga mijn schepen schilderen met de subsantie waar het MISC logo uit bestaat!

Wellicht is het een beter plan om alle unmelt-requests via de V&A te laten verlopen?

[ Voor 15% gewijzigd door Case_C op 26-12-2015 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthor
  • Niet online
Case_C schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 14:20:
[...]

Oh ik ga mijn schepen schilderen met de subsantie waar het MISC logo uit bestaat!
Dat dacht ik ook meteen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Anthor schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 13:06:
Dacht al dat er weinig verschil merkbaar was :)

En hier nog even op terug komend:
[...]

Dacht dat dit de regels samengevat zijn:
- bij package upgrade krijg je degene bij listed bij de package of die bij het schip zit als je deze een CCU hebt gegeven, de hoogste in rang (rangen: (1) Selfland, (2) Aeroview, (3) Revel & York, (4) VFG )
- bij ship upgrade krijg je degene die bij het schip zit na CCU

Dus ik dacht om mijn starter en losse DURr (Aeroview) te smelten en dan via een Cutlass black package (VFG hangar) van jou weer naar DUR te gaan.
Maar dat wordt dan een duur grapje voor een hangar :)

Voor anderen misschien wel een idee
Bedenk soieso wel dat je dan nog met storecredits ter waarde van je DUR en je starter zit... Tja, het is je eigen keuze, en inderdaad, voor enkel een hangar zou ik het niet doen, tenzij je toch al van plan bent om dat extra bedrag ervoor uit te geven. :P

Ik heb ook m'n cargobays gemelt om m'n Tali compleet LTI te hebben, was toch al van plan om voor mezelf nog een giftcard te kopen aangezien de prijzen volgend jaar weer stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08 13:34
Nou ik ben om. Heb een Aurora LN gekocht, ben de download en installatie en eerste ervaring rijker :)
In mijn hangar is alles soepel, maar zodra ik de tutorial probeer draait alles maar matig en heb ik elke 10 seconden een freeze van ruim een seconde. Iemand daarmee bekend?

Eerste indruk is goed, wel bugs alom, maar pfff het heeft echt serieus veel potentie. Morgen weer verder uitproberen, dan ook met ingame audio erbij voor de complete ervaring :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Case_C schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 17:01:

En tja die tutorial is sinds vorig jaar volgens mij niet echt meer gepatched. Ook geen idee welke studio daar nu werkelijk mee bezig is. Een ding is zeker, daar ligt de focus niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
MeanGreen schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 20:41:
Nou ik ben om. Heb een Aurora LN gekocht, ben de download en installatie en eerste ervaring rijker :)
In mijn hangar is alles soepel, maar zodra ik de tutorial probeer draait alles maar matig en heb ik elke 10 seconden een freeze van ruim een seconde. Iemand daarmee bekend?

Eerste indruk is goed, wel bugs alom, maar pfff het heeft echt serieus veel potentie. Morgen weer verder uitproberen, dan ook met ingame audio erbij voor de complete ervaring :)
Alsook welkom bij de organisatie.

Tja die bugs zullen blijven bestaan zolang ze blijven ontwikkelen. Als ze de ene bug oplossen komt de volgende weer om de hoek kijken van een andere feature die erin is gestopt. Pas wanneer ze die jump-holes met meerdere systems gaan implementeren verwacht ik pas dat het redelijk stabiliseert. In ieder geval zou dat prettig zijn voor de ervaring :+ .

Maar dat mogen we in 2016 wel zien gebeuren :) .
Pagina: 1 ... 72 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.