Niet helemaal, maar ik kwam een tijdje terug iets op het SC forum iets tegen waarbij er toch iets werkend was gekregen in 2.0. Ik heb het niet getest en geen ervaring TrackIR, maar hier stond het:
https://forums.robertsspa...stick-users-how-to-in-2-0Het max aantal knoppen hangt af van je hardware, rebinden (in SC of firmware) kan altijd
Ik zou gewoon maken waar je zin in hebt, aanpassen kan altijd.
Als je met een arduino één knop aan weet te sturen is die tweede toevoegen ook niet zo'n probleem meer.
(je hebt de button-pipeline dan al

)
Als je nog een uurtje of twee wacht staat ook het laatste deel van het build filmpje van mijn keyboard button panel online, die kan je zo na maken

Overigens, weet iemand of het mogelijk is met een X52 Pro om met modeswitcher (die draaiknop op de stick) te kunnen wisselen tussen verschillende flightmodes, en ook op basis van welke modus je zit, je knoppen in te kunnen stellen?
Ik gok van niet, ik heb die knop nooit direct kunnen binden.
Moment, moet even iets opnieuw typen na iets getest te hebben
Ik dacht dat mode dial van de x52 (non-pro) niet te binden was, maar als je in de profiler alle modes en mode shifts weg gooit, dan komt het draaien van de dial binnen als het indrukken van buttons 24,25,26. in Star Citizen. Ook de pinkie switch kan ik dan binden, wat ik normaal niet kan omdat de profiler de button press onderschept voor Shift modes, dat gebeurt dus ook met de mode dial.
De profiler vind het alleen niet leuk als er geen mode is ingesteld, een leeg profiel laden geeft bij mij een error. Misschien kan je een andere knop opofferen voor 1 mode of shift state (die kleine mouse press?)
Maar SC heeft afaik alleen een bind voor flight mode veranderen (I.F.C.S. mode shift), niet voor flight mode up/down of mode set.
Je kan nu een profiel maken voor Cruise mode, maar als je begint in Precision, dan kan je na twee keer IFCS mode shift weer terug staan in PRE ipv CRU
Zijn er wel aparte binds voor dan kan je misschien alles rebinden want omdat de mode switch een ingedrukte button blijft (24,25 óf 26). Misschien kan je dan een config maken in SC twee button presses per knop. bv:
PRE = knop24
thrusters left = knop24 + een hatswitch links
Dit zou dan wel handig zijn:
https://github.com/SCTool...V2/releases/tag/v2.16beta
maar er zat nog wel een bug in volgens Freeman
Of je gebruikt de Clutch in de saitek profiler, afaik kan je daarmee van compleet (saitek)profiel veranderen. Die kan je aanzetten in de control panel onder MFD.
Ik dacht dat je dan kon wisselen met
i en de up/down knoppen bij het display (als dat hetzelfde werkt bij een x52 pro) maar dat moet je even nazoeken.
[
Voor 40% gewijzigd door
Anthor op 27-12-2015 19:04
]