Toon posts:

[PC] Star Citizen - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 73 ... 101 Laatste
Acties:
  • 177.610 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
MeanGreen schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 20:41:
Nou ik ben om. Heb een Aurora LN gekocht, ben de download en installatie en eerste ervaring rijker :)
In mijn hangar is alles soepel, maar zodra ik de tutorial probeer draait alles maar matig en heb ik elke 10 seconden een freeze van ruim een seconde. Iemand daarmee bekend?

Eerste indruk is goed, wel bugs alom, maar pfff het heeft echt serieus veel potentie. Morgen weer verder uitproberen, dan ook met ingame audio erbij voor de complete ervaring :)
Welkom Meangreen!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08 13:34
Case_C schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 21:03:
[...]

Alsook welkom bij de organisatie.
Dank dank :)

Vermoedde al dat er een nieuwe pc aan moest komen, op low haal ik 20 fps. Niets geoptimaliseerd natuurlijk, maar als het er nu op low al zo gedetailleerd uitziet wil ik het wel een paar tandjes hoger draaien straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Volgens mij als je de settings veranderd van high naar low merk ik er weinig van in game al ik het verander. Dus heb idee dat iedereen wel op de zelfde setting zit. Not sure

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-08 08:54
MeanGreen schreef op zondag 27 december 2015 @ 07:59:
[...]

[...]

Dank dank :)

Vermoedde al dat er een nieuwe pc aan moest komen, op low haal ik 20 fps. Niets geoptimaliseerd natuurlijk, maar als het er nu op low al zo gedetailleerd uitziet wil ik het wel een paar tandjes hoger draaien straks.
Welkom! Met upgraden zou ik sowieso even wachten. Mensen met een gtx 980 ti halen op dit moment zelfs geen goede framerates.

De 2 grootste verbeteringen die ik bij mijn eigen systeem heb gezien is boven de 8GB aan geheugen gaan zitten. SC zelf gebruikt al rond de 8, dus iets van 12 of 16 is wel prettig. Daarnaast kan SC goed gebruik maken van multicore dus een i7 kan best een voordeel hebben.

De grafische optimalisatie moet nog gedaan worden. Het is even afwachten hoe veel beter directx 12 het gaat maken. Daarnaast komt nvidia in 2016 met zijn pascal gpu's die volgens hunzelf 10x zo snel moeten zijn als wat ze nu hebben.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Tylocke schreef op zondag 27 december 2015 @ 09:23:
[...]

Welkom! Met upgraden zou ik sowieso even wachten. Mensen met een gtx 980 ti halen op dit moment zelfs geen goede framerates.

De 2 grootste verbeteringen die ik bij mijn eigen systeem heb gezien is boven de 8GB aan geheugen gaan zitten. SC zelf gebruikt al rond de 8, dus iets van 12 of 16 is wel prettig. Daarnaast kan SC goed gebruik maken van multicore dus een i7 kan best een voordeel hebben.

De grafische optimalisatie moet nog gedaan worden. Het is even afwachten hoe veel beter directx 12 het gaat maken. Daarnaast komt nvidia in 2016 met zijn pascal gpu's die volgens hunzelf 10x zo snel moeten zijn als wat ze nu hebben.
En na deze maand wordt er toch niet meer gebacked/pledged. Dus wordt mooi doorsparen voor een upgrade van de PC 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
Cygnitr0n schreef op zondag 27 december 2015 @ 09:28:
[...]

En na deze maand wordt er toch niet meer gebacked/pledged. Dus wordt mooi doorsparen voor een upgrade van de PC 8)
Precies, ik heb net een nieuwe basisset gekocht maar ik wacht even met een gpu upgrade. Als ik een jaar niets uitgeef aan SC dan is een high end gpu best haalbaar :*)

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
Cygnitr0n schreef op zondag 27 december 2015 @ 09:28:
[...]

Volgens mij zijn we allemaal aardig bekend met die uitspraak... :p

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Tylocke schreef op zondag 27 december 2015 @ 10:03:
[...]

Precies, ik heb net een nieuwe basisset gekocht maar ik wacht even met een gpu upgrade. Als ik een jaar niets uitgeef aan SC dan is een high end gpu best haalbaar :*)
Ik ben er nu wel klaar mee.
  • Aurora MR Package
  • Aurora MR Package
  • LTI Carrack
  • LTI Caterpillar
  • LTI Endeavor Hope-class / Supercollider
  • LTI Freelancer
  • LTI Merchantman
  • LTI Qhire Khartu-al
  • LTI Reliant Sen
  • LTI Sabre
  • LTI Starfarer
  • LTI Vanguard Warden (BUK: Sentinel/Harbinger)
Mijn vloot voor GoT. 8)

Huren mag :9 (en nog een hele pleur aan LTI melted ships/upgrades)
siriouz schreef op zondag 27 december 2015 @ 11:13:
[...]

Volgens mij zijn we allemaal aardig bekend met die uitspraak... :p
Ja dat is waar. :+ Wat ik misschien het meest interessant ga vinden zijn de Add-ons voor de schepen.
Maar die zijn leuk voor ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
Cygnitr0n schreef op zondag 27 december 2015 @ 11:31:
[...]

Ik ben er nu wel klaar mee.
  • Aurora MR Package
  • Aurora MR Package
  • LTI Carrack
  • LTI Caterpillar
  • LTI Endeavor Hope-class / Supercollider
  • LTI Freelancer
  • LTI Merchantman
  • LTI Qhire Khartu-al
  • LTI Reliant Sen
  • LTI Sabre
  • LTI Starfarer
  • LTI Vanguard Warden (BUK: Sentinel/Harbinger)
Mijn vloot voor GoT. 8)

Huren mag :9 (en nog een hele pleur aan LTI melted ships/upgrades
En dat is een mooie high end pc + hotas allemaal bij elkaar :9~

Mooie vloot, die van mij is redelijk maar komt niet bij die van jou in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Tylocke schreef op zondag 27 december 2015 @ 11:49:
[...]

En dat is een mooie high end pc + hotas allemaal bij elkaar :9~
Ach het gaat er voor mij niet op wie de grootste heeft, maar ik hoop wel dat ik schepen, ingame kan verhuren. Heb geen zin aan grinden omdat ik daar de tijd niet voor heb. Dus is dit een makkelijke optie.

SC is nog niet uit, dus kan nog flink uitstellen. Heb nu een i5 4760K + GTX770 en die loopt nog steeds goed. Dus daarvoor hoef ik het nog niet te doen. De 9XX serie sla ik gewoon over.

Waar ik echt het meest op zit te wachten in de Hangar is wel de:
CARRACK en BANU MM

:9

[ Voor 7% gewijzigd door DutchWalnut op 27-12-2015 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:09
Cygnitr0n schreef op zondag 27 december 2015 @ 11:55:
[...]
CARRACK en BANU MM

Houd je rustig... zelfs de Starfarer zit er nog niet in :P . En je weet hoe lang we daar al vanweten hoe het interieur eruit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
Cygnitr0n schreef op zondag 27 december 2015 @ 11:55:
[...]

Ach het gaat er voor mij niet op wie de grootste heeft, maar ik hoop wel dat ik schepen, ingame kan verhuren. Heb geen zin aan grinden omdat ik daar de tijd niet voor heb. Dus is dit een makkelijke optie.

SC is nog niet uit, dus kan nog flink uitstellen. Heb nu een i5 4760K + GTX770 en die loopt nog steeds goed. Dus daarvoor hoef ik het nog niet te doen. De 9XX serie sla ik gewoon over.

CARRACK en BANU MM

Die 2 zit ik ook op te wachten!

En ik snap dat je die schepen hebt gekocht, dat is dezelfde reden dat ik die van mij ook heb gekocht. Geen tijd om te grinden of zo lang te sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op zondag 27 december 2015 @ 12:14:
[...]

Houd je rustig... zelfs de Starfarer zit er nog niet in :P . En je weet hoe lang we daar al vanweten hoe het interieur eruit ziet.
Ha, je had het dus toch gezien :+
Tylocke schreef op zondag 27 december 2015 @ 12:18:
[...]

Die 2 zit ik ook op te wachten!

En ik snap dat je die schepen hebt gekocht, dat is dezelfde reden dat ik die van mij ook heb gekocht. Geen tijd om te grinden of zo lang te sparen.
Gelukkig ben ik niet de enige die het zo ziet 8)

[ Voor 38% gewijzigd door DutchWalnut op 27-12-2015 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 14:03

Cogency

Ginnunga

Ugh, moet ik me Hull-B upgraden naar een Freelancer Max. :?

Decisions..Decisions..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Cogency schreef op zondag 27 december 2015 @ 13:28:
Ugh, moet ik me Hull-B upgraden naar een Freelancer Max. :?

Decisions..Decisions..
Max voor de looks.
B voor de UEC/Unit.

Keuzes keuzes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Cygnitr0n schreef op zondag 27 december 2015 @ 13:44:
[...]

Max voor de looks.
B voor de UEC/Unit.

Keuzes keuzes.
Heb de Max om start kapitaal op te bouwen voordat ik mijn Hull D ga inzetten. Anders kan ik mijn hull D niet vol gaan krijgen qua cargo. Ik heb ook geen tijd voor grind dus ook een aardige floot. Volgend jaar mijn GTX980 misschien upgraden. Voor SC ben ik wel klaar enige wat nog gaat gebeuren is melten voor andere schepen. Gaan geen euro's meer heen. Heb al veel te veel uitgegeven :+ O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-09 16:57

Kek

3flix

Is er al bekend wanneer er wordt gestopt met de mogelijkheid van pledgen, en je dus geen schepen meer kan kopen zoals nu? zal dat pas zijna ls het spel echt uit komt of al eerder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Kek schreef op zondag 27 december 2015 @ 14:03:
Is er al bekend wanneer er wordt gestopt met de mogelijkheid van pledgen, en je dus geen schepen meer kan kopen zoals nu? zal dat pas zijna ls het spel echt uit komt of al eerder...
Dat gaan ze op tijd mededelen. Volgens mij is dat als de beta gaat beginnen.
ReQuiem83 schreef op zondag 27 december 2015 @ 13:59:
[...]

Heb de Max om start kapitaal op te bouwen voordat ik mijn Hull D ga inzetten. Anders kan ik mijn hull D niet vol gaan krijgen qua cargo. Ik heb ook geen tijd voor grind dus ook een aardige floot. Volgend jaar mijn GTX980 misschien upgraden. Voor SC ben ik wel klaar enige wat nog gaat gebeuren is melten voor andere schepen. Gaan geen euro's meer heen. Heb al veel te veel uitgegeven :+ O-)
Juistem, daarom heb ik ook een Freelancer en nog een starter, vanwege het opstarten als de PU eenmaal live is. Denk maar niet dat ik gelijk in de Hope class kan vliegen zonder capitaal. Dus zal mij benieuwen hoe dat zal aflopen.

[ Voor 50% gewijzigd door DutchWalnut op 27-12-2015 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08 13:34
Tylocke schreef op zondag 27 december 2015 @ 09:23:
[...]

Er zal in ieder geval een grotere SSD in moeten, die laadtijden krijg ik nu al chronische vermoeidheid van. Misschien is dat ook wel de reden van die freezes in de tutorial: als het hangt komt vlak daarna vaak zo'n stuk uitleg in beeld, of een audiofragment van die instructeur. CPU en geheugen zijn ook niet toereikend, maar een HD 6950 gaat ook echt niet werken :) Gelukkig zijn de prijzen van geheugen en SSD's flink gezakt de laatste jaren.

Is er al een concrete datum waarop Squadron 42 zou komen, of is "ergens in 2016" de enige prognose en kan het dus nog wel een 12 maanden duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
MeanGreen schreef op zondag 27 december 2015 @ 14:37:
[...]
Is er al een concrete datum waarop Squadron 42 zou komen, of is "ergens in 2016" de enige prognose en kan het dus nog wel een 12 maanden duren?
Ergens 12 maanden in de toekomst is een redelijk nauwkeurige prognose :+ . Zonder gekheid, hoop dat ze geen grote problemen tegenkomen die de release voor SQ42 nog uit zou kunnen stellen. Want die release hebben ze eigenlijk wel nodig om het grote publiek te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthor
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Kek schreef op zondag 27 december 2015 @ 14:03:
Ik dacht dat alle pledges definitief worden als de PU beta gaat.

edit:
ow dat was al beantwoord.

Ik heb mijn lti token een upgrade gegeven naar Mustang Gamma.
Er zit qua waarde toch niet zo veel onder die van de gamma, dus als ik in de toekomst een ander schip wil, zal daar toch minimaal het bedrag van de p72-gamme in moeten, dus waarom nu niet :)

[ Voor 29% gewijzigd door Anthor op 27-12-2015 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 19:45

SG

SG surft naar info hardewaren

Het is MMO dus kan mits sucsesvol nog decades door gaan. En vroeg of laat DX12 update.
Ik denk dat ship sales altijd mogelijk zal zijn. Pledge stopt als na officiele release is het geen pledge meer maar micro macro transacties.

Mij lijkt het dat als je weinig tijd hebt en instap prijs aan game uitgeeft, je vanaf begin zo achter loopt. Dat alleen de nolife grinders wat catch up kunnen doen.
Meestal doen studio uitgevers dat als de game al lang uit is en groot deel hoog level is.
En je ook fresh meat wilt stimuleren. En dat doe je dus zo. Met die handel in schepen tot floot is de tresshold al berijkt op release.

Denk niet dat mijn hardware voldoet. Ouwe AMD bak met maar 8GB.
Wel R9-380 en SSD. Maar verwacht dat de mem en CPU ondermaats zijn.
En zou endelijk kunnen vliegen in connie. Maar Kijk uit naar mijn Lti Reclaimer.

Mijn nieuwe rig zou ook meteen mijn nieuwe dev bakje worden.
Xeon met sloot geheugen minimaal 32GB daar komt dan die R9-380 in tot AMD nextgen 400 series er is.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Misschien hou ik m'n laatste P72 uiteindelijk maar gewoon als racer, maar dat wordt ook nog ff afwachten hoelang we nog in alpha blijven en wat ze nog toe gaan voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

siriouz schreef op zondag 27 december 2015 @ 16:10:
Misschien hou ik m'n laatste P72 uiteindelijk maar gewoon als racer, maar dat wordt ook nog ff afwachten hoelang we nog in alpha blijven en wat ze nog toe gaan voegen.
P72 is toch een luxe patserbak. :P (Naast de LTI placeholder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Verwijderd schreef op zondag 27 december 2015 @ 17:23:
[...]

P72 is toch een luxe patserbak. :P (Naast de LTI placeholder)
Stiekem wel he? :P

Eventueel afwachten wat de opties zullen zijn om ingame te upgraden met behoud van LTI... Want dan moet ik maar ingame een Vanguard bij elkaar sparen, want nu upgraden vanaf m'n Sabre zorgt voor ruzie met Team Sabre... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49
Heb nu 4 prospects blijkbaar, koop eens iets 8)7

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Heb even naar de keybinds zitten kijken om te bepalen wat ik op een Arduino schakelpaneeltje wil hebben. Tot nu toe:

Emergency switches:
Eject
Selfdestruct

Toggle switches:
Lights
G-force safety
Landing system
Autolanding

Iemand nog suggesties? :) Of zal het beter zijn hier nog mee te wachten tot ze meer knoppen (cargo door control etc.) toe gaan voegen?

Overigens, weet iemand of het mogelijk is met een X52 Pro om met modeswitcher (die draaiknop op de stick) te kunnen wisselen tussen verschillende flightmodes, en ook op basis van welke modus je zit, je knoppen in te kunnen stellen?

[ Voor 24% gewijzigd door siriouz op 27-12-2015 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-05 14:28
Heb ik ut goed als ik zeg dat TrackIR nog niet met Alpha 2.0 (en 2.1 PTU) nog niet werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
siriouz schreef op zondag 27 december 2015 @ 17:30:
Heb even naar de keybinds zitten kijken om te bepalen wat ik op een Arduino schakelpaneeltje wil hebben. Tot nu toe:

Emergency switches:
Eject
Selfdestruct

Toggle switches:
Lights
G-force safety
Landing system
Autolanding

Iemand nog suggesties? :) Of zal het beter zijn hier nog mee te wachten tot ze meer knoppen (cargo door control etc.) toe gaan voegen?

Overigens, weet iemand of het mogelijk is met een X52 Pro om met modeswitcher (die draaiknop op de stick) te kunnen wisselen tussen verschillende flightmodes, en ook op basis van welke modus je zit, je knoppen in te kunnen stellen?
Ik heb quantum travel op een switch zitten :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
NinjaTrek2891 schreef op zondag 27 december 2015 @ 17:50:
Heb ik ut goed als ik zeg dat TrackIR nog niet met Alpha 2.0 (en 2.1 PTU) nog niet werkt?
Klopt, maar er schijnt wel een fix voor te zijn:

https://www.reddit.com/r/...tr90l/trackir_workaround/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthor
  • Niet online
NinjaTrek2891 schreef op zondag 27 december 2015 @ 17:50:
Niet helemaal, maar ik kwam een tijdje terug iets op het SC forum iets tegen waarbij er toch iets werkend was gekregen in 2.0. Ik heb het niet getest en geen ervaring TrackIR, maar hier stond het:
https://forums.robertsspa...stick-users-how-to-in-2-0
siriouz schreef op zondag 27 december 2015 @ 17:30:Iemand nog suggesties? :) Of zal het beter zijn hier nog mee te wachten tot ze meer knoppen (cargo door control etc.) toe gaan voegen?
Het max aantal knoppen hangt af van je hardware, rebinden (in SC of firmware) kan altijd
Ik zou gewoon maken waar je zin in hebt, aanpassen kan altijd.
Als je met een arduino één knop aan weet te sturen is die tweede toevoegen ook niet zo'n probleem meer.
(je hebt de button-pipeline dan al :D)

Als je nog een uurtje of twee wacht staat ook het laatste deel van het build filmpje van mijn keyboard button panel online, die kan je zo na maken :)
Ik gok van niet, ik heb die knop nooit direct kunnen binden.
Moment, moet even iets opnieuw typen na iets getest te hebben ;)

Ik dacht dat mode dial van de x52 (non-pro) niet te binden was, maar als je in de profiler alle modes en mode shifts weg gooit, dan komt het draaien van de dial binnen als het indrukken van buttons 24,25,26. in Star Citizen. Ook de pinkie switch kan ik dan binden, wat ik normaal niet kan omdat de profiler de button press onderschept voor Shift modes, dat gebeurt dus ook met de mode dial.
De profiler vind het alleen niet leuk als er geen mode is ingesteld, een leeg profiel laden geeft bij mij een error. Misschien kan je een andere knop opofferen voor 1 mode of shift state (die kleine mouse press?)

Maar SC heeft afaik alleen een bind voor flight mode veranderen (I.F.C.S. mode shift), niet voor flight mode up/down of mode set.
Je kan nu een profiel maken voor Cruise mode, maar als je begint in Precision, dan kan je na twee keer IFCS mode shift weer terug staan in PRE ipv CRU

Zijn er wel aparte binds voor dan kan je misschien alles rebinden want omdat de mode switch een ingedrukte button blijft (24,25 óf 26). Misschien kan je dan een config maken in SC twee button presses per knop. bv:
PRE = knop24
thrusters left = knop24 + een hatswitch links

Dit zou dan wel handig zijn: https://github.com/SCTool...V2/releases/tag/v2.16beta
maar er zat nog wel een bug in volgens Freeman

Of je gebruikt de Clutch in de saitek profiler, afaik kan je daarmee van compleet (saitek)profiel veranderen. Die kan je aanzetten in de control panel onder MFD.
Ik dacht dat je dan kon wisselen met i en de up/down knoppen bij het display (als dat hetzelfde werkt bij een x52 pro) maar dat moet je even nazoeken.

[ Voor 40% gewijzigd door Anthor op 27-12-2015 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Anthor schreef op zondag 27 december 2015 @ 18:17:
Het max aantal knoppen hangt af van je hardware, rebinden (in SC of firmware) kan altijd

Als je nog een uurtje of twee wacht staat ook het laatste deel van het build filmpje van mijn keyboard button panel online, die kan je zo na maken :)

[...]

Ik gok van niet, ik heb die knop nooit direct kunnen binden.
Moment, moet even iets opnieuw typen na iets getest te hebben ;)
Ik bedoel meer wachten tot ze meer functies toevoegen mbt shipcontrol. Ik wacht ff af. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Snel nog ff voor de exchange rate aangepast word volgende erbij gedaan
1p72 lti->315p
1p72 lti-> Avenger Stalker
1p72->Endeavor
nog 1 p72 lti over lekker laten staan.

modules (jammer geen lti dan maar 3 jaar hoor):
Landing Bay
General Research Pod
Telescope Array
Supercollider (echte tweaker moet dit toch hebben overklokken die zooi!)
Service Equipment and Crew Pod
General Science Pod
Fuel Pod

Ja ik weet dat je niet alles tegelijk erop kan zetten op deze manier kan ik wel exploren/researchen/tweaken . Medical/farmen trekt me niet kan ik altijd ingame nog halen. En als we wat vinden met de telescoop dan kan ik er zelf heen met carrack/me kleine 315p of lekker doorzetten naar onze salvagers/miners ;)

Edit lama zie net dat ik beter gewoon beter eigenlijk voor die explorer pack had kunnen gaan. Nouja moet 20uur wachten voor ik kan reclaimen. Denk dat ik de zooi dan reclaim en het verschil bij betaal. De sale duurt nog toch nog wel ff 1 dag o.i.d?

[ Voor 34% gewijzigd door William/Ax3 op 27-12-2015 19:10 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
William/Ax3 schreef op zondag 27 december 2015 @ 18:35:
Snel nog ff voor de exchange rate aangepast word volgende erbij gedaan
1p72 lti->315p
1p72 lti-> Avenger Stalker
1p72->Endeavor
nog 1 p72 lti over lekker laten staan.

modules (jammer geen lti dan maar 3 jaar hoor):
Landing Bay
General Research Pod
Telescope Array
Supercollider (echte tweaker moet dit toch hebben overklokken die zooi!)
Service Equipment and Crew Pod
General Science Pod
Fuel Pod

Ja ik weet dat je niet alles tegelijk erop kan zetten op deze manier kan ik wel exploren/researchen/tweaken . Medical/farmen trekt me niet kan ik altijd ingame nog halen. En als we wat vinden met de telescoop dan kan ik er zelf heen met carrack/me kleine 315p of lekker doorzetten naar onze salvagers/miners ;)

Edit lama zie net dat ik beter gewoon beter eigenlijk voor die explorer pack had kunnen gaan. Nouja moet 20uur wachten voor ik kan reclaimen. Denk dat ik de zooi dan reclaim en het verschil bij betaal. De sale duurt nog toch nog wel ff 1 dag o.i.d?
Lekker bezig! Wellicht kunnen Endeavor pods nog uitgeleend worden aan andere Org members met Endeavors, wanneer het nodig is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Maar dan heb je geen lti op je dure Endeavor. Ik heb er ook 1 en bijna dezelfde pods erbij. Niet alle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
ReQuiem83 schreef op zondag 27 december 2015 @ 19:21:
Maar dan heb je geen lti op je dure Endeavor. Ik heb er ook 1 en bijna dezelfde pods erbij. Niet alle.
Heeft 'ie wel, P72 > Endeavor CCU. Alleen niet op z'n modules.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Juh lti op de Endeavor via p72 lti->ccu. maar ik ga kijken om alles morgen te melten en dan gewoon de combo pack te nemen. Dan heb ik Endeavor + alle pods lti + carrack + 315p (die ik beide al heb maar ook dan melt voor het geld). Gewoons stom dat je 24uur moet wachten. Zag die pack pas later ><.
ReQuiem83 schreef op zondag 27 december 2015 @ 19:25:
Die Endeavor pack is geen lti toch?
https://robertsspaceindus...o-The-Stars-Explorer-Pack

Alles lti in de pack aangezien de package meer als 1000 dollar is.
Die Endeavor master pack is geen lti toch?

Nee is maar 3 jaar. Sale is tot 28 dec. Die star Explorer pack dus wel inderdaad met lti. Als je alleen gaat unmelten moet de hele package. Ik gebruik niet alle pods dus los is voor.mij goedkoper en hoef geen 315p en Carrack laat. Heb al te veel schepen haha.

Trouwens je hangar gaat waarschijnlijk meerdere verdiepingen krijgen als je hangar vol is.
Ik had de Endeavor zelf via p72 lti->upgraede gedaan dus die heb ik wel lti. Pods idd 3 jaar.

Ik heb al carrack + 315 dus als ik die melt dan is het verschil wat ik bij moet leggen niet meer zo groot. Als ik daarvoor alle pods lti krijg heb ik het er wel voor over. Hoef ik daar ook nooit meer naar om te kijken.

Nouja ik zie morgen wel of ik nog op tijd alles kan aanpassen.

[ Voor 81% gewijzigd door William/Ax3 op 27-12-2015 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83

Nee is maar 3 jaar. Sale is tot 28 dec. Die star Explorer pack dus wel inderdaad met lti. Als je alleen gaat unmelten moet de hele package. Ik gebruik niet alle pods dus los is voor.mij goedkoper en hoef geen 315p en Carrack laat. Heb al te veel schepen haha.

Trouwens je hangar gaat waarschijnlijk meerdere verdiepingen krijgen als je hangar vol is.

[ Voor 114% gewijzigd door ReQuiem83 op 27-12-2015 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz

https://robertsspaceindus...o-The-Stars-Explorer-Pack Lifetime Insurance :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Ik ben eigenlijk pas sinds Alpha 2.0 binnen gekomen met de Squadron 42 pre-order.

Daar kreeg ik de Aurora bij (volgens mij) ... welk volgend schip raden jullie aan? Ik wil natuurlijk geen duizenden euros neerleggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
NinjaTrek2891 schreef op zondag 27 december 2015 @ 19:38:
Ik ben eigenlijk pas sinds Alpha 2.0 binnen gekomen met de Squadron 42 pre-order.

Daar kreeg ik de Aurora bij (volgens mij) ... welk volgend schip raden jullie aan? Ik wil natuurlijk geen duizenden euros neerleggen :D
Tja, hangt ervanaf wat je wilt gaan doen, én hoeveel je dan wel uit wilt geven... Alhoewel, dat zegt niks. De meesten van ons waren ook niet van plan zoveel eraan uit te geven... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Spelen de GoT mensen hier ook samen? is dat uberhaupt al goed mogelijk in SC ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
NinjaTrek2891 schreef op zondag 27 december 2015 @ 19:41:
Grouping is nog best wel buggy in 2.0 en 2.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
We spelen wel samen, maar zoals Siriouz zegt.. het is erg moeilijk om samen in een game te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Ondertussen is het gewoon ouwehoeren op TS3 terwijl we allemaal in aparte instances zitten ook nog best te doen hoor. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Momenteel zeer lastig. Je kan nog niet zoveel doen en de vormen van een groep en ook dezelfde server joinen is nog niet echt optimaal op zijn zachts gezegd. Zie topic start voor Teamspeak en www.gotinc.nl
Ja had het al gezien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Ik zag het iets te laat ja. :P
Anthor schreef op zondag 27 december 2015 @ 18:17:
[...]
Ik dacht dat mode dial van de x52 (non-pro) niet te binden was, maar als je in de profiler alle modes en mode shifts weg gooit, dan komt het draaien van de dial binnen als het indrukken van buttons 24,25,26. in Star Citizen. Ook de pinkie switch kan ik dan binden, wat ik normaal niet kan omdat de profiler de button press onderschept voor Shift modes, dat gebeurt dus ook met de mode dial.
De profiler vind het alleen niet leuk als er geen mode is ingesteld, een leeg profiel laden geeft bij mij een error. Misschien kan je een andere knop opofferen voor 1 mode of shift state (die kleine mouse press?)

Maar SC heeft afaik alleen een bind voor flight mode veranderen (I.F.C.S. mode shift), niet voor flight mode up/down of mode set.
Je kan nu een profiel maken voor Cruise mode, maar als je begint in Precision, dan kan je na twee keer IFCS mode shift weer terug staan in PRE ipv CRU

Zijn er wel aparte binds voor dan kan je misschien alles rebinden want omdat de mode switch een ingedrukte button blijft (24,25 óf 26). Misschien kan je dan een config maken in SC twee button presses per knop. bv:
PRE = knop24
thrusters left = knop24 + een hatswitch links

Dit zou dan wel handig zijn: https://github.com/SCTool...V2/releases/tag/v2.16beta
maar er zat nog wel een bug in volgens Freeman

Of je gebruikt de Clutch in de saitek profiler, afaik kan je daarmee van compleet (saitek)profiel veranderen. Die kan je aanzetten in de control panel onder MFD.
Ik dacht dat je dan kon wisselen met i en de up/down knoppen bij het display (als dat hetzelfde werkt bij een x52 pro) maar dat moet je even nazoeken.
Die modes zijn toch niet te verwijderen dacht ik? 8)7 Snap er in ieder geval niet veel van zo. :X

[ Voor 84% gewijzigd door siriouz op 27-12-2015 20:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anthor
  • Niet online
Dat dacht ik ook maar je kan ze blijkbaar weghalen met een kruisje, of andere maken met een andere button.

Hier de 30 seconde recap van de build van mijn panel

En hier een link naar de hele playlist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-09 14:18
Anthor schreef op zondag 27 december 2015 @ 23:12:
Dat dacht ik ook maar je kan ze blijkbaar weghalen met een kruisje, of andere maken met een andere button.

[video]
Dat ging wel HEUL erg snel! ;)

Verder de hele avond geprobeerd om het Shockwave samen in Port Olisar te komen maar op één keer van 3 minuten na was het een crash-fest en elkaar niet zien op de servers. ;(

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Anthor schreef op zondag 27 december 2015 @ 23:12:

[video]
Aan de buitenkant zie je het inderdaad niet wat er van binnen zit. Man wat een werk. En het werkt! Erg gaaf om te zien. :D en goedkoper dan een kant-en-klare kopen. Dit heeft toch wel een hoog tweaker gehalte. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-09 23:46
Ook nog ff geprobeerd... in ieder geval geen crash to desktops gehad, maar de servers zijn veel instabieler en met lagere FPS. Ook teveel geglitch door schepen heen .. had me ook achter in iemands freelancer verstopt maar mijn pistol had geen effect op de piloot..
Jammer, toch maar weer wachten op 2.2..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthor
  • Niet online
Erg snel ja, heel toevallig precies binnen de 30 seconde ;)

Het jammere is dat het een HID-keyboard blijft en dat je knoppen maar 1 keer kan binden in SC dus als ik wasd naar de pijltjes bind dan kan ik niet meer ff met mn normale keyboard met wasd lopen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Case_C
Maandagochtend Carrack poster:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4JqHin0.jpg
Alleen wel zo jammer dat de neus er 1x extra gespiegeld op staat :+ , de onderste variant is correct.

Torrie844 schreef op maandag 28 december 2015 @ 08:25:
[...]
haha, zat hem toevallig net te bekijken op reddit! Ding is wel mooi zeg..pfft
Jup :) , gaat me benieuwen wat ze tijdens het ontwerpen gaan 'verbeteren'. Nu zijn er wel een aantal dingen zoals de launch e.d. die groter mogen. (Zou wel fijn zijn als er ook andere schepen in passen dan de 'dedicated' explorer snub)

[ Voor 54% gewijzigd door Case_C op 28-12-2015 08:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Torrie844
Case_C schreef op maandag 28 december 2015 @ 08:20:
[afbeelding]
Alleen wel zo jammer dat de neus er 1x extra gespiegeld op staat :+ , de onderste variant is correct.
JanAd schreef op maandag 28 december 2015 @ 08:43:
[...]

Ik had gisteren avond ook serieus last van de lage FPS... Dogfighten ging gewoon niet. Je reacties lopen gewoon veel te traag. Ik kreeg in de Port ook regelmatig de melding dat mijn schip niet geladen kon worden omdat de landingspad vol waren. Ga ik vervolgens kijken is er buiten niks te zien :|
Maar toch eens kunnen rondvliegen met de Connie en de Freelancer. _/-\o_
Tip van Torrie;
EVA naar een andere landingspad (je spawned op A, maar kan naar B,C en D). Daar spawnen je ships namelijk wel :)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
En ik heb zojuist mijn laatste purchase gedaan nu de prijzen nog normaal zijn. Ik eindig met een setup waar ik tevreden over ben :)
  • Freelancer DUR
  • Aegis Sabre
  • Cutlass Red
  • Hull-B

[ Voor 56% gewijzigd door Torrie844 op 28-12-2015 08:47 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21:03

JanAd

Wind’s howling

DoubleYouPee schreef op zondag 27 december 2015 @ 23:55:
Ook nog ff geprobeerd... in ieder geval geen crash to desktops gehad, maar de servers zijn veel instabieler en met lagere FPS. Ook teveel geglitch door schepen heen .. had me ook achter in iemands freelancer verstopt maar mijn pistol had geen effect op de piloot..
Jammer, toch maar weer wachten op 2.2..
Ik had gisteren avond ook serieus last van de lage FPS... Dogfighten ging gewoon niet. Je reacties lopen gewoon veel te traag. Ik kreeg in de Port ook regelmatig de melding dat mijn schip niet geladen kon worden omdat de landingspad vol waren. Ga ik vervolgens kijken is er buiten niks te zien :|
Maar toch eens kunnen rondvliegen met de Connie en de Freelancer. _/-\o_

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21:03

JanAd

Wind’s howling

Tip van Torrie;
EVA naar een andere landingspad (je spawned op A, maar kan naar B,C en D). Daar spawnen je ships namelijk wel :)
Heb ik geprobeerd :) Maar eenmaal daar aangekomen werkte de 'use' knop niet... Ben dan wel met iemand anders meegevlogen als 'gunnen'. Maar heel het systeem rond bemande-Turrets werkt ook nog niet al te best :P

Dat rond EVA'n is wel leuk btw :P Ik had bijna een Talli te pakken maar hij vloog voor m'n neus weg...

Ik heb m'n vloot nog altijd kunnen houden zoals ze na de Sales was:
F7C-M Super Hornet -LTI
Freelancer DUR - LTI
Constellation Aquila - LTI
Package Origin 325a

[ Voor 13% gewijzigd door JanAd op 28-12-2015 09:03 ]

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
[afbeelding]

[...]

Jup :) , gaat me benieuwen wat ze tijdens het ontwerpen gaan 'verbeteren'. Nu zijn er wel een aantal dingen zoals de launch e.d. die groter mogen. (Zou wel fijn zijn als er ook andere schepen in passen dan de 'dedicated' explorer snub)
:9~
JanAd schreef op maandag 28 december 2015 @ 09:01:
[...]

Heb ik geprobeerd :) Maar eenmaal daar aangekomen werkte de 'use' knop niet... Ben dan wel met iemand anders meegevlogen als 'gunnen'. Maar heel het systeem rond bemande-Turrets werkt ook nog niet al te best :P
Ik heb dat probleem met de 'use' knop vaker. Dan niet alleen in Port Olisar maar op bijna alles uiteindelijk. Meestal wordt dit binnen 5 minuten gevolgd door een CTD :( Ik heb het voornamelijk als ik mijn AR aan heb staan (die onder F10 zit).

[ Voor 34% gewijzigd door Tylocke op 28-12-2015 09:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ReQuiem83
Mijn vloot is na de sale uitgekomen op volgende:
Mogelijk dat er nog verschuivingen in gaan komen volgend jaar afhankelijk of er nog concept schepen komen.
  • Retaliator Bomber
  • Freelancher Max
  • Merchantman
  • F7C-M
  • 890 Jump LTI
  • Endeavor LTI
  • [list]
  • General Research pod
  • Landing bay
  • Biodome pod
  • Telescope array pod
  • Supercollider pod
  • General Science pod
  • [/list]
  • Redeemer LTI
  • Hull D LTI
  • Vanguard Warden LTI
  • [list]
  • Harbinget Upgrade kit
  • [/list]
  • Sabre
Ik ben vandaag veel in SC te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
ReQuiem83 schreef op maandag 28 december 2015 @ 09:33:
Mijn vloot is na de sale uitgekomen op volgende:
Mogelijk dat er nog verschuivingen in gaan komen volgend jaar afhankelijk of er nog concept schepen komen.
  • Retaliator Bomber
  • Freelancher Max
  • Merchantman
  • F7C-M
  • 890 Jump LTI
  • Endeavor LTI
  • [list]
  • General Research pod
  • Landing bay
  • Biodome pod
  • Telescope array pod
  • Supercollider pod
  • General Science pod
  • [/list]
  • Redeemer LTI
  • Hull D LTI
  • Vanguard Warden LTI
  • [list]
  • Harbinget Upgrade kit
  • [/list]
  • Sabre
Ik ben vandaag veel in SC te vinden
Mijn god.. als ik dat omreken in euro's lijkt mijn vloot echt helemaal niks, terwijl die ook al in de 400 euro zit inmiddels.. :p _/-\o_ Wel echt een fantastische collectie waar je letterlijk alle kanten mee op kan!

[ Voor 4% gewijzigd door Torrie844 op 28-12-2015 09:35 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
[...]

[...]

Tip van Torrie;

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
En ik heb zojuist mijn laatste purchase gedaan nu de prijzen nog normaal zijn. Ik eindig met een setup waar ik tevreden over ben :)
  • Freelancer DUR
  • Aegis Sabre
  • Cutlass Red
  • Hull-B
Ik zal vanavond ook eens een overzichtje maken waarmee ik eindig :)

die add campaign levert wel veel prospects op maar het is nog even wachten op daadwerkelijke recruits dat schiet helaas niet zo op (pas 1 :( ) wel nu 2 buggies staan en 2 fish tanks :) wat ik daar dan ook mee moet....
[afbeelding]

[...]

Het blijft zo al een goed schip, heb een ccu liggen van andromeda naar dat, (en van retaliator naar andromeda) zodat ik hem kan CCU-en wanneer hij er is en in de tussentijd lekker met mn retalliator vliegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
Bornhald schreef op maandag 28 december 2015 @ 09:45:
[...]
...wel nu 2 buggies staan en 2 fish tanks :) wat ik daar dan ook mee moet.
Als je ze kunt giften en er voor een vriendschappelijk bedrag van de dubbele af wilt dan geef je maar een gil.

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bornhald
helaas kunnen voyager direct items niet worden weg gegeven :(
hetzelfde geldt voor de rewards van recruiting. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
Hè bah! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

[afbeelding]

[...]

O+ O+ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Zebra
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-12-2021
Afgelopen weekend even gekeken naar mijn Freelancer, maar ik ben er nog niet uit wat ik er van vind...

Leuk schipje, je kunt redelijk wat cargo mee nemen en je hebt het een en ander aan wapens.
Leuke commercial ook, al lijkt het me sterk dat je twee targets, ongeveer direct naast je, tegelijk neer kan schieten.

Maar het vliegen etc ermee valt me een beetje tegen. In de Avenger zie ik bijvoorbeeld netjes op mijn scherm een overview/weapons/shields/power menu maar dat werkt bij de Freelancer volgens mij nog niet. Want ik kan nergens mijn wapens / raketten selecteren.
En die HUD elementen om je stuurknuppel heen zien er heel leuk uit, maar de buitenste kan ik niet zien zonder free look aan te zetten en als ik die aanzet kan ik ze weer niet manipuleren... Heb ik daar dan perse iets van headtracking voor nodig of doe ik het gewoon verkeerd? (wat natuurlijk volledig tot de mogelijkheden behoord :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
Ik zag van het weekend een discussie langskomen om je dial op de X52 Pro te linken aan flightmodes. Vandaag zag ik op reddit een handige tip daarvoor:

when in SCM, w+v=cruise and s+v=precision

maw: Als je in SCM zit en je gooit je throttle naar 0% dan brengt V je naar precision. Gooi je hem naar 100% dan wordt het cruise.

Edit: en nog een vraag; krijg je een andere titel als je over de $2000 in backing gaat? Ik heb nu High Admiral en zit er dichtbij en vroeg me af of ik nog even de moeite moest doen.

[ Voor 21% gewijzigd door Tylocke op 28-12-2015 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tylocke schreef op maandag 28 december 2015 @ 12:57:
Ik zag van het weekend een discussie langskomen om je dial op de X52 Pro te linken aan flightmodes. Vandaag zag ik op reddit een handige tip daarvoor:

maw: Als je in SCM zit en je gooit je throttle naar 0% dan brengt V je naar precision. Gooi je hem naar 100% dan wordt het cruise.

Edit: en nog een vraag; krijg je een andere titel als je over de $2000 in backing gaat? Ik heb nu High Admiral en zit er dichtbij en vroeg me af of ik nog even de moeite moest doen.
Precies, of "v" je naar Precision of Cruise speed brengt vanuit SCM hangt af van of je snelheid toeneemt of afneemt op dat moment. Is op het begin wel even wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Tylocke schreef op maandag 28 december 2015 @ 12:57:

Mm, ik heb gewoon een knop op de throttle die switched tussen flight modes. Stuk handiger toch?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Gisteren even de PTU aan de kant gelegd. Die FPS lag problemen zijn verschrikkelijk alsof alles in slomo gaat :)

Op de LIVE tussen de crashes door alles wel een beetje kunnen testen. Ook even de basic flight tutorial proberen te doen... maar die loopt op gegeven moment vast in z'n script ofzo.. hij blijft dingen herhalen die al lang gedaan zijn :)

Nu hopen dat ze de graphics menu snel aanpassen zodat we wat meer kunnen regelen. Gelukkig kan je met een user.cfg je motionblur in elk geval uit zetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Zebra
Dankzij de aanpassingen die je kunt doen in de user.cfg crashed het allemaal een stuk minder bij mij, zowel op LIVE als PTU. Maar de flight tutorial is bij mij iig niet te doen want net als de meeste mensen hapert het nogal bij mij. Dus elke 10 seconden sta ik er 5 stil.
Maar ja het is en blijft een alpha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
Torrie844 schreef op maandag 28 december 2015 @ 13:01:
[...]

Mm, ik heb gewoon een knop op de throttle die switched tussen flight modes. Stuk handiger toch?
Op zich gewoon V drukken werkt ook maar ik vind het huidige systeem erg omslachtig en zou liever zelf de controle er over houden. Door het op deze manier te forceren weet je altijd zeker dat je in de juiste flight mode zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Mr.Zebra schreef op maandag 28 december 2015 @ 13:09:
Dankzij de aanpassingen die je kunt doen in de user.cfg crashed het allemaal een stuk minder bij mij, zowel op LIVE als PTU. Maar de flight tutorial is bij mij iig niet te doen want net als de meeste mensen hapert het nogal bij mij. Dus elke 10 seconden sta ik er 5 stil.
Maar ja het is en blijft een alpha :)
Ja inderdaad. Zou je misschien je user.cfg hier kunnen spammen. Kan ik even kijken wat ik evt nog er in kan zetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Torrie844 schreef op maandag 28 december 2015 @ 13:01:
[...]

Ik ook. Alleen moet ik nog een vrije knop vinden voor matching speed :) Mn x55 zit vol.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr.Zebra
NinjaTrek2891 schreef op maandag 28 december 2015 @ 14:05:
[...]

Ja inderdaad. Zou je misschien je user.cfg hier kunnen spammen. Kan ik even kijken wat ik evt nog er in kan zetten. :)
Het lijkt me niet handig om hier de hele lap tekst neer te gaan zetten van mijn user.cfg, dus:

https://www.dropbox.com/s/vidg1dyeztiv5b5/user.cfg?dl=0

Ik heb het niet zelf uitgedokterd dus credits voor:
The Project http://redacted.tv/threads/custom-user-cfg-guide.41/

Ongeveer overal staat wel bij wat het doet, dus pas hem naar harte lust aan zou ik zeggen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-09 11:03
NinjaTrek2891 schreef op maandag 28 december 2015 @ 14:08:
[...]

Ik ook. Alleen moet ik nog een vrije knop vinden voor matching speed :) Mn x55 zit vol.
Ik heb die knop gebruikt onder die draai knop op de throttle :P

lekker duidelijk maar denk dat je hem wel kan vinden :P

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Njay schreef op maandag 28 december 2015 @ 14:30:
[...]

Ik heb die knop gebruikt onder die draai knop op de throttle :P

lekker duidelijk maar denk dat je hem wel kan vinden :P
Same here :p

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 22-09 21:46

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Mr.Zebra schreef op maandag 28 december 2015 @ 14:19:
[...]

Het lijkt me niet handig om hier de hele lap tekst neer te gaan zetten van mijn user.cfg, dus:

https://www.dropbox.com/s/vidg1dyeztiv5b5/user.cfg?dl=0

Ik heb het niet zelf uitgedokterd dus credits voor:
The Project http://redacted.tv/threads/custom-user-cfg-guide.41/

Ongeveer overal staat wel bij wat het doet, dus pas hem naar harte lust aan zou ik zeggen :)
Handig die onderste links! Thanks :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Nou gelukt hoor de zooi gereclaimed en nu die Combo - To The Stars! Explorer Pack genomen. Hoppa alle pods ook lti.

Vloot:
aurora mr starter
Retaliator bomber lti + living front + living back + drop
p72 lti
super hornet lti
Hull c llti
Vanguard base lti + Harbinger Battlefield Upgrade + Sentinel Battlefield Upgrade
Reliant lti
Freelancer MIS lti
Sabre lti
Carrack lti
315p lti
Endeaver lti + alle pods lti via To-The-Stars-Explorer-Pack

Nu moet het wel genoeg zijn.

[ Voor 67% gewijzigd door William/Ax3 op 28-12-2015 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captainpeun
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-11-2020
Heb gisteren een avenger package besteld, creditcard gegevens ingevoerd, en als ik kijk bij billing en subscriptions staat er status; open en payement; pending.

Er staat ook een "Pay" knopje, dus ik vraag me nou af of ze alleen de creditcard gegevens gecheckt hebben, of dat ik ook daadwerkelijk heb betaald.

Schijnt dat al die lui tot 4 januari vakantie hebben, en ik niet de enige ben met een vraag zo stond er in een mailtje vandaag...

Kan natuurlijk even duren, maar ik vroeg me af of er misschien mensen zijn die hetzelfde hebben meegemaakt, en weten wat te doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
William/Ax3 schreef op maandag 28 december 2015 @ 14:40:
Nou gelukt hoor de zooi gereclaimed en nu die Combo - To The Stars! Explorer Pack genomen. Hoppa alle pods ook lti.
Mooie verzameling is dat! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Hoppah. Wel extratje is dat het een package is. Nice man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
haha mooi pakketje, en alles met LTI :)
captainpeun schreef op maandag 28 december 2015 @ 14:43:
Heb gisteren een avenger package besteld, creditcard gegevens ingevoerd, en als ik kijk bij billing en subscriptions staat er status; open en payement; pending.

Er staat ook een "Pay" knopje, dus ik vraag me nou af of ze alleen de creditcard gegevens gecheckt hebben, of dat ik ook daadwerkelijk heb betaald.

Schijnt dat al die lui tot 4 januari vakantie hebben, en ik niet de enige ben met een vraag zo stond er in een mailtje vandaag...

Kan natuurlijk even duren, maar ik vroeg me af of er misschien mensen zijn die hetzelfde hebben meegemaakt, en weten wat te doen ?
Ik heb het probleem nooit mee gemaakt.
Maar ik zou wel een ticket in schieten, in principe heb je gekocht (althans gepoogd te kopen) voor de price increase, dus het is aannemelijk de Customer support ervoor kan zorgen dat je ook die prijs betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
captainpeun schreef op maandag 28 december 2015 @ 14:43:

Vanwege de feest dagen kan de betaling wel even duren merk ik met paypal. Wacht nog steeds dat paypal het van mijn rekening aftrekt(bijna week geleden). Mogelijk heeft betalen met creditcard ook wel een vertraging / bevestiging aan RSI kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Dat is wel een idee. Ik heb nog een draaiknop beschikbaar op de voet van de throttle. :D

Vanavond als ik thuis ben zal ik even de config file doorspitten, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captainpeun
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-11-2020
ReQuiem83 schreef op maandag 28 december 2015 @ 15:32:
[...]

Vanwege de feest dagen kan de betaling wel even duren merk ik met paypal. Wacht nog steeds dat paypal het van mijn rekening aftrekt(bijna week geleden). Mogelijk heeft betalen met creditcard ook wel een vertraging / bevestiging aan RSI kant.
Een week ? :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Mijn ervaring is met paypal tegenwoordig dat ze erg snel zijn... Maar een TIP van de sluier is om eerst gratis te opwaarderen met iDeal en dan vanuit paypal balance bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
Yup,

Bij PayPal hadden ze blijkbaar afgelopen week een transferstop of -achterstand. Vandaag zijn plotseling een grote hoeveelheid betalingen doorgekomen aan mijn kant. (was wel even schrikken).

Moet wel zeggen dat aan de ontvangende kant het allemaal al lang was geregeld dus PayPal heeft een week lang voor mij betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 09:27
Tylocke schreef op maandag 28 december 2015 @ 15:57:
[...]

Moet wel zeggen dat aan de ontvangende kant het allemaal al lang was geregeld dus PayPal heeft een week lang voor mij betaald?
Yup zo aardig zijn ze alleen de shop heeft ook nog geen geld gehad geloof ik, dus voor PayPal maakt het ook weinig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthor
  • Niet online
[shake fist angrily]Damn you Chris Roberts[/shakefistangrily]

Toch nog even een upgrade Taurus > Freelancers MIS gekocht
Weet niet of ik hem ga gebruiken, voorlopig niet want ik heb geen taurus :) maar dit was de goedkoopste CCU naar de limited MIS
Maar als ik toch besluit de MIS te willen ipv de DUR dan kan ik dat doen wanneer ik wil, en anders worden het store credits.

Dat hebben ze daar bij marketing wel goed verzonnen, 3 limited schepen allemaal $165 ship value en niks normaals op dezelfde price range.

[ Voor 15% gewijzigd door Anthor op 28-12-2015 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
WimPliers schreef op maandag 28 december 2015 @ 16:11:
[...]

Yup zo aardig zijn ze alleen de shop heeft ook nog geen geld gehad geloof ik, dus voor PayPal maakt het ook weinig uit.
Het geld zal misschien nog niet binnen zijn maar ik denk dat de garantie van PayPal er al wel is dan. De betalingen stonden bij RSI in ieder geval allemaal op voldaan terwijl nu pas het geld van mijn rekening was.

Het komt vast wel goed, maar een ticket aanmaken kan geen kwaad zodat ze in ieder geval weten dat het probleem er was.

Edit: yes, net een set Saitek Combat Pedals kunnen kopen voor €50.

[ Voor 5% gewijzigd door Tylocke op 28-12-2015 16:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Tylocke schreef op maandag 28 december 2015 @ 15:57:
[...]

Yup,

Bij PayPal hadden ze blijkbaar afgelopen week een transferstop of -achterstand. Vandaag zijn plotseling een grote hoeveelheid betalingen doorgekomen aan mijn kant. (was wel even schrikken).

In principe betaald Paypal voor iedereen, zij schieten het voor en vorderen het dan weer van de gebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Ircghost schreef op maandag 28 december 2015 @ 16:17:
[...]

In principe betaald Paypal voor iedereen, zij schieten het voor en vorderen het dan weer van de gebruiker.
Tenzij je net als ik een keer een ingetrokken machteging had... dan kan je idd wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Tylocke schreef op maandag 28 december 2015 @ 16:14:
[...]

Edit: yes, net een set Saitek Combat Pedals kunnen kopen voor €50.
Damn! Dat is een zacht prijsje zeg! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
Cygnitr0n schreef op maandag 28 december 2015 @ 16:40:
[...]

Damn! Dat is een zacht prijsje zeg! :o
Ik had mijn X52 Pro ook al voor €70 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Tylocke schreef op maandag 28 december 2015 @ 17:07:
[...]

Ik had mijn X52 Pro ook al voor €70 :P
X52 Pro is een mooi ding! Jaren lang plezier van gehad. Na meer als 5 jaar begon z'n yaw axis raar te doen... Toen over gegaan op de X55... dan wil je ook niet meer terug! Al die knopjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NinjaTrek2891 schreef op maandag 28 december 2015 @ 16:40:
Tenzij je net als ik een keer een ingetrokken machteging had... dan kan je idd wachten :)
Als Paypal de pik op je heeft dan kunnen ze net zo lang laten wachten als ze willen.
Mede daarom gebruik ik Paypal ook niet meer want het zijn m.i. smerige ratten die zich achter hun eigen regeltjes verschuilen als het ze zo uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Verwijderd schreef op maandag 28 december 2015 @ 17:21:
[...]

Als Paypal de pik op je heeft dan kunnen ze net zo lang laten wachten als ze willen.
Mede daarom gebruik ik Paypal ook niet meer want het zijn m.i. smerige ratten die zich achter hun eigen regeltjes verschuilen als het ze zo uitkomt.
Frustraties much? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Verwijderd schreef op maandag 28 december 2015 @ 17:21:
[...]

Voor dat het door ebay werd overgenomen (ebay toch?) was het gewoon een internet mafia bedrijf :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
NinjaTrek2891 schreef op maandag 28 december 2015 @ 17:15:
[...]

X52 Pro is een mooi ding! Jaren lang plezier van gehad. Na meer als 5 jaar begon z'n yaw axis raar te doen... Toen over gegaan op de X55... dan wil je ook niet meer terug! Al die knopjes :)
Ik zou ook wel graag een x-55 willen, look en feel zijn fantastisch. Ze komen alleen niet zo vaak langs 2e hands. Op zich wel een goed teken.

Heeft iemand hier van die button panels van Saitek of een ander merk? Dat kan volgens mij ook best goed werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Tylocke schreef op maandag 28 december 2015 @ 18:00:
[...]

Ik zou ook wel graag een x-55 willen, look en feel zijn fantastisch. Ze komen alleen niet zo vaak langs 2e hands. Op zich wel een goed teken.

Heeft iemand hier van die button panels van Saitek of een ander merk? Dat kan volgens mij ook best goed werken.
Heb de mijne via bol reparatie service in februari ingeleverd... toen geld terug gekregen. Interne bedrading was gaan scheuren en dus kortsluiting. Kreeg vage button activaties als ik de throttle bediende. Maar bol gaf mn geld terug.. gelijk nieuwe besteld.. die was 10 euro goedkoper bij bol :)

Sinds dien geen probleem. De Windows 10 drivers zijn ook toppie, beter dan die van Win8.1.
Pagina: 1 ... 73 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.