Toon posts:

[PC] Star Citizen - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 71 ... 101 Laatste
Acties:
  • 177.610 views

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09:36
SNAFU schreef op donderdag 24 december 2015 @ 12:22:
De Reliant Sen is dood, leve de Starfarer Gemini!!

Ik heb mn vloot nu wat op orde gebracht en ga er nu niks meer aan doen.
Dit is het.
Echt waar.
Ik meen het!
Ben er klaar mee.
Serieus hoor!
Zet dit bericht dan in je signature :+ , kan je jezelf eraan herrinneren.

En gefeliciteerd met je Gemini, die Starfarers zijn ook zo gigantisch mooi :D.

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Cygnitr0n schreef op donderdag 24 december 2015 @ 11:57:
[...]

meh, heb al genoeg! :D maar die Starfarer... :(

[...]

Morgen gelijk maar melten dan :+

[...]

8) |:( (Die heb ik niet)
Ik kan nog een LTI gemini unmelten, dan hoef je niks van je huidige vloot te melten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
weszz schreef op donderdag 24 december 2015 @ 12:42:
Jezus, hoeveel geld geven mensen er hier gemiddeld aan uit :P Lijkt wel alsof ik met allemaal verslaafde mensen hierin zit xD ik zat trouwens te denken aan de Aurora LN package met Cutlass ship. Zit ik alsnog zo rond de 100 euro
Ehh, heb rond de 150 euro gewonnen (2x avenger + reliant). Zelf nog 150 erin gestopt gok ik? En nu nog zo'n 100 euro die ik mezelf wil geven. Kortom, een prima bedrag voor de hoeveelheid tijd/plezier ik hier al in heb zitten.

Ik had in het begin precies dezelfde mentaliteit hoor.
"Hah dudes, hoeveel hebben jullie uitgegeven? Jezus wat dom... Ah, die Avenger ziet er leuk uit!"
"Oooh, maar 20 dollar van Avenger naar Hornet.. dat is bijna gratis"...
"Oké, die Hornet is top, maar ik mis mijn Avenger. Ach, die hornet was al 100 dollar, laat ik die goedkope Avenger er gewoon bijkopen, dan ben ik echt klaar"..
"Nouja, nu heb ik toch al zoveel uitgegeven, kan ik net zo goed een klein schip erbij doen"
"oeeeh...freelancer"

:/

[ Voor 31% gewijzigd door Torrie844 op 24-12-2015 12:47 ]

-

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Ik herken mezelf hierin, ook een reden waarom ik eigenlijk wat afstandig wil blijven. Maar vliegen mensen ook overal in? En wat doe je dan voornamelijk om geld te krijgen in-game? Ik stel hier ook al te veel vragen. Misschien maar gewoon die package kopen :P

Overigens, ik lees her en der iets over 'omsmelten' van een schip? Is dat wel wijs om te doen? Lijkt me dat je er altijd minder uit krijgt dan dat je erin stak

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

• Bornhald
weszz schreef op donderdag 24 december 2015 @ 12:42:
Jezus, hoeveel geld geven mensen er hier gemiddeld aan uit :P Lijkt wel alsof ik met allemaal verslaafde mensen hierin zit xD ik zat trouwens te denken aan de Aurora LN package met Cutlass ship. Zit ik alsnog zo rond de 100 euro
haha voor 120 euro heb ik nog wel een legacy cutlass black package met:
Tractor Beam
Docking Collar
Skull and Crossbones Skin
Legacy Alpha
Lifetime Insurance
Starting Money: 2,000 UEC
Digital Game Soundtrack
Digital Star Map
Squadron 42 Digital Download
Star Citizen Digital Download
Digital Star Citizen Manual
VFG Industrial Hangar

• weszz
Bornhald schreef op donderdag 24 december 2015 @ 12:54:
[...]

haha voor 120 euro heb ik nog wel een legacy cutlass black package met:
Tractor Beam
Docking Collar
Skull and Crossbones Skin
Legacy Alpha
Lifetime Insurance
Starting Money: 2,000 UEC
Digital Game Soundtrack
Digital Star Map
Squadron 42 Digital Download
Star Citizen Digital Download
Digital Star Citizen Manual
VFG Industrial Hangar
For crying out loud. Echt net een package gekocht. Naja ik wilde toch wel eerst kijken wat een Aurora LN kan doen :+

Mijn vakantie begint al goed :>

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08 13:34
Merk in andere games waarbij je zaken kunt aanschaffen zoals World of Tanks vrij gedisciplineerd ben in niet alles wat los en vast zit kopen. Deze game is zo te lezen een serieuze test ;)

Kan ik overigens al iets met de game zonder een ship te hebben gekocht? Van alleen al de lijst varianten van de Aurora krijg ik al keuzestress ;) Misschien helpt het als ik ze ingame zie of gratis kan proberen.

Ik heb het formulier in de topicstart ook ingevuld trouwens.

• Torrie844
MeanGreen schreef op donderdag 24 december 2015 @ 13:27:
Merk in andere games waarbij je zaken kunt aanschaffen zoals World of Tanks vrij gedisciplineerd ben in niet alles wat los en vast zit kopen. Deze game is zo te lezen een serieuze test ;)

Kan ik overigens al iets met de game zonder een ship te hebben gekocht? Van alleen al de lijst varianten van de Aurora krijg ik al keuzestress ;) Misschien helpt het als ik ze ingame zie of gratis kan proberen.

Ik kan dat ook goed in andere games.

En nope, je moet een schip kopen. Maar het fijne is, je kan altijd upgraden via CCU manier, dus als je iets niet leuk vindt, neem je een ander (Aurora naar mustang alpha is gratis bijvoorbeeld, en je kan ook weer terug).

-

• Bornhald

er zijn met bepaalde events wel mogelijkheden om schepen te proberen etc, maar bij mijn weet is er nu niet een gaande.

• ReQuiem83
  • Laatst online: 02-10-2023
Moet zeggen PTU 2.1 is veel stabieler. Nog geen crash gehad. In mijn Hornet naar Covelex Shipping Hub. Daar even EVA gedaan tot ik een freelancer tegen kwam...

Snap alleen niet waarom hij 360p is.
Leek wel trouwens dat hij jumpte maar ik zie toch iets kapot vliegen.

[ Voor 11% gewijzigd door ReQuiem83 op 24-12-2015 13:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bornhald

maar misschien wel interessant voor je ik heb nog wel een Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3zPuqgl.png voor je voor dezelfde prijs als wanneer je hem via RSI zelf koopt. Het voordeel aan deze is dat het een package is dus je hebt het spel, en dat mocht je uiteindelijk een groter/duurder schip willen, dan kan je deze CCU-en en dan behoudt je LTI. Hoewel LTI wellicht niet zoveel waard is als veel mensen geloven, verlies je hier niks op tenopzichte van het package via RSI (tenzij je het package melt, dan wel)
ReQuiem83 schreef op donderdag 24 december 2015 @ 13:54:
Moet zeggen PTU 2.1 is veel stabieler. Nog geen crash gehad. In mijn Hornet naar Covelex Shipping Hub. Daar even EVA gedaan tot ik een freelancer tegen kwam...

[video]

Snap alleen niet waarom hij 360p is.
haha nice :)
duurt trouwens best lang voor je wat hebt met schieten..

[ Voor 17% gewijzigd door Bornhald op 24-12-2015 13:59 ]

• ReQuiem83
Bornhald schreef op donderdag 24 december 2015 @ 13:55:
[...]

haha nice :)
duurt trouwens best lang voor je wat hebt met schieten..
Ja weet niet of je elkaar echt kan killen. Lijkt wel beetje buged. Had full health en in 1x zag je echt damage
Edit: Lijkt erop dat ik geen dmg krijg als ik in de buurt/in het schip ben. Maar buiten wel.

[ Voor 13% gewijzigd door ReQuiem83 op 24-12-2015 14:05 ]

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
Torrie844 schreef op donderdag 24 december 2015 @ 12:45:
[...]

Ehh, heb rond de 150 euro gewonnen (2x avenger + reliant). Zelf nog 150 erin gestopt gok ik? En nu nog zo'n 100 euro die ik mezelf wil geven. Kortom, een prima bedrag voor de hoeveelheid tijd/plezier ik hier al in heb zitten.

Ik had in het begin precies dezelfde mentaliteit hoor.
"Hah dudes, hoeveel hebben jullie uitgegeven? Jezus wat dom... Ah, die Avenger ziet er leuk uit!"
"Oooh, maar 20 dollar van Avenger naar Hornet.. dat is bijna gratis"...
"Oké, die Hornet is top, maar ik mis mijn Avenger. Ach, die hornet was al 100 dollar, laat ik die goedkope Avenger er gewoon bijkopen, dan ben ik echt klaar"..
"Nouja, nu heb ik toch al zoveel uitgegeven, kan ik net zo goed een klein schip erbij doen"
"oeeeh...freelancer"

:/
Zo voel ik me nu precies ook, dankzij Bornhald zit ik straks met 2 LTI cargobays voor m'n Tali, smelt ik m'n oude bays zonder LTI om, zit ik weer met $50 aan storecredits, kan ik ze eigenlijk bijna net zo goed uitgeven... :+

Aan een M50, of aan de upgrade van Sabre naar Vanguard, maar dan wordt Team Sabre boos. :X

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

• ReQuiem83
Oops
Afbeeldingslocatie: http://s21.postimg.org/mm548rx7n/Screen_Shot0002.jpg

Weet niet of iemand deze al gezien/gepost heeft maar moest toch wel even lachen.

Afbeeldingslocatie: http://s18.postimg.org/4eks2a5ud/Screen_Shot0000.jpg

• Torrie844
siriouz schreef op donderdag 24 december 2015 @ 14:21:
[...]

Zo voel ik me nu precies ook, dankzij Bornhald zit ik straks met 2 LTI cargobays voor m'n Tali, smelt ik m'n oude bays zonder LTI om, zit ik weer met $50 aan storecredits, kan ik ze eigenlijk bijna net zo goed uitgeven... :+

Aan een M50, of aan de upgrade van Sabre naar Vanguard, maar dan wordt Team Sabre boos. :X
SABREEEE!!!!!!!!!

-

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

Zit naar een HULL A / B te kijken, daar zit een nieuwe hanger bij (VFG Industrial Hangar). Maar krijg je deze ook als je upgrade van een schip waar alleen de self land bij zit? Heb even gegoogled maar tegenstrijdige berichten. Sommige zeggen nee, andere zeggen dat het er niet bij staat maar dat je hem na de upgrade wel als optie in het systeem krijgt. Ervaringen?

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

• DeXXoR
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-08 19:51

DeXXoR

[Team Black Bulls]

intuliegend schreef op donderdag 24 december 2015 @ 14:34:
Zit naar een HULL A / B te kijken, daar zit een nieuwe hanger bij (VFG Industrial Hangar). Maar krijg je deze ook als je upgrade van een schip waar alleen de self land bij zit? Heb even gegoogled maar tegenstrijdige berichten. Sommige zeggen nee, andere zeggen dat het er niet bij staat maar dat je hem na de upgrade wel als optie in het systeem krijgt. Ervaringen?
Ik kan vanavond even voor je kijken, heb ook naar een Hull B geupgrade vanaf een Merlin.

• siriouz
Vanguard kan nog makkelijker voor bountyhunten... :9 Mja. Weet nog niet wat ik doe.

• ReQuiem83
DeXXoR schreef op donderdag 24 december 2015 @ 14:35:
[...]

Ik kan vanavond even voor je kijken, heb ook naar een Hull B geupgrade vanaf een Merlin.
Volgens mij niet. Als je een schip binnen een package upgrade dan krijg je alleen het schip. Op deze manier kan je als je een LTI package hebt het schip upgraden in je package met behoud van je LTI.

• Torrie844
Ik kreeg het wel..Had ineens alle hangars na diverse upgrades..

[ Voor 4% gewijzigd door Torrie844 op 24-12-2015 14:48 ]

-

• MeanGreen
Bornhald schreef op donderdag 24 december 2015 @ 13:55:
[...]

maar misschien wel interessant voor je ik heb nog wel een [afbeelding] voor je voor dezelfde prijs als wanneer je hem via RSI zelf koopt. Het voordeel aan deze is dat het een package is dus je hebt het spel, en dat mocht je uiteindelijk een groter/duurder schip willen, dan kan je deze CCU-en en dan behoudt je LTI. Hoewel LTI wellicht niet zoveel waard is als veel mensen geloven, verlies je hier niks op tenopzichte van het package via RSI (tenzij je het package melt, dan wel)

[...]
Ik denk nog even na wat ik aanschaf, maar bedankt alvast voor het aanbod. :) Ik kreeg het advies voor een Aurora LN te gaan, of kan ik dat er bijvoorbeeld van maken met CCU? (Waar staat dat trouwens voor?) :?

• barat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-04 08:45
Cross Chassis Upgrade

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Torrie844
MeanGreen schreef op donderdag 24 december 2015 @ 14:57:
[...]

Ik denk nog even na wat ik aanschaf, maar bedankt alvast voor het aanbod. :) Ik kreeg het advies voor een Aurora LN te gaan, of kan ik dat er bijvoorbeeld van maken met CCU? (Waar staat dat trouwens voor?) :?
Als je begint met een aurora begin je eigenlijk met 30$. Dat die 30$ nu toevallig een Aurora MR is, betekent niks.

Die 30$ is ship value, je kan die aurora dus melten (maar dan ben je ook je package kwijt) of je upgrade hem via CCU (Cross Chassis Upgrade) in een ander schip. Stel, je wilt een Mustang Alpha, die is toevallig ook 30$ waard dus dan krijg je

Aurora MR -> Mustang Alpha = Kosten 0$

Maar wil je bijvoorbeeld een Avenger Titan, omdat dit een beter schip is, kun je doen
Aurora MR -> Titan module = Kosten $25
Je kan uiteraard ook de titan module los kopen, dan kost die 55$

Als je deze zou kopen heb je ineens een titan module ter waarde van 55$, die kun je 1. houden 2. omsmelten voor 55$ store credits of 3. gebruiken als CCU voor een ander schip.

Wil je een duurdere? Dan betaal je bij. Maar je verliest dit geld nooit, het blijft in je schepen zitten of je krijgt het terug als store credit. Je zal het nooit meer terugkrijgen op je bankrekening, dus geef niet meer uit dan je kwijt kan/wilt.

[ Voor 8% gewijzigd door Torrie844 op 24-12-2015 15:09 ]

-

• MeanGreen
Torrie844 schreef op donderdag 24 december 2015 @ 15:07:
[...]

Als je begint met een aurora begin je eigenlijk met 30$. Dat die 30$ nu toevallig een Aurora MR is, betekent niks.

Die 30$ is ship value, je kan die aurora dus melten (maar dan ben je ook je package kwijt) of je upgrade hem via CCU (Cross Chassis Upgrade) in een ander schip. Stel, je wilt een Mustang Alpha, die is toevallig ook 30$ waard dus dan krijg je

Aurora MR -> Mustang Alpha = Kosten 0$

Maar wil je bijvoorbeeld een Avenger Titan, omdat dit een beter schip is, kun je doen
Aurora MR -> Titan module = Kosten $25
Je kan uiteraard ook de titan module los kopen, dan kost die 55$

Als je deze zou kopen heb je ineens een titan module ter waarde van 55$, die kun je 1. houden 2. omsmelten voor 55$ store credits of 3. gebruiken als CCU voor een ander schip.

Wil je een duurdere? Dan betaal je bij. Maar je verliest dit geld nooit, het blijft in je schepen zitten of je krijgt het terug als store credit. Je zal het nooit meer terugkrijgen op je bankrekening, dus geef niet meer uit dan je kwijt kan/wilt.
Helemaal duidelijk, dank! _/-\o_

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 14:03

Cogency

Ginnunga

Holy moly ik moet echt een betere verbinding dan deze 20mbit. :( (Hopelijk dit jaar kan ik mijn xs4all upgraden).
Zit echt naar me beeldscherm te staren en af te tellen tot ik de Sabre kan bekijken. hehe

• DeXXoR

DeXXoR

[Team Black Bulls]

ReQuiem83 schreef op donderdag 24 december 2015 @ 14:39:
[...]

Volgens mij niet. Als je een schip binnen een package upgrade dan krijg je alleen het schip. Op deze manier kan je als je een LTI package hebt het schip upgraden in je package met behoud van je LTI.
Ik heb inderdaad zowel de VFG industrial hangar als de selfland hanger. Lijkt dus alsof je ze beide dan krijgt?

• ReQuiem83
DeXXoR schreef op donderdag 24 december 2015 @ 15:31:
[...]

Ik heb inderdaad zowel de VFG industrial hangar als de selfland hanger. Lijkt dus alsof je ze beide dan krijgt?
Ja je kan dan op de RSI website bij je profiel-> hangar selecteren welke je wilt als je in-game gaat.

• DeXXoR

DeXXoR

[Team Black Bulls]

Was meer een reactie op wat je zei, van mijn Merlin upgrade naar HullB heb ik zowel een selfland als een VFG industrial hangar over gehouden :)

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:54
Al 3 uur geleden op PTU knop gedrukt maar nog geen e-mail.

Maar goed van wat ik lees is 2.1 niet veel beter dan 2.0 qua performance/stabiliteit...

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11:42

JanAd

Wind’s howling

DoubleYouPee schreef op donderdag 24 december 2015 @ 15:51:
Al 3 uur geleden op PTU knop gedrukt maar nog geen e-mail.

Maar goed van wat ik lees is 2.1 niet veel beter dan 2.0 qua performance/stabiliteit...
Ik zit ook te wachten. Ik wou de download starten voordat we naar feest nr1 moeten vertrekken...

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Ik heb het idee dat het ook een beetje van je systeem afhangt op het moment. Sommige mensen spelen lange tijd achter elkaar en andere kunnen niks.

Maar proberen kost je niks, twee knoppen hier en daar en een paar uur later kan je rondkijken. :)

Verwijderd

Topicstarter
Cogency schreef op donderdag 24 december 2015 @ 16:24:
Ik heb het idee dat het ook een beetje van je systeem afhangt op het moment. Sommige mensen spelen lange tijd achter elkaar en andere kunnen niks.

Maar proberen kost je niks, twee knoppen hier en daar en een paar uur later kan je rondkijken. :)
Hangt meer af van of je de mazzel hebt om op een goede server te zitten. Mijn systeem is echt niet zo top notch en ik heb een aantal hele goede sessies gehad.

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-09 11:03
leuke potjes op 2.1 weer maar je merkt een behoorlijk fps verschil met 2.0

de freelancer is ook top ship alleen je wordt vaak ejected ;)

krijg alleen mijn controller config niet werken van 2.0 naar 2.1 iemand tips

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

• siriouz
Cogency schreef op donderdag 24 december 2015 @ 16:24:

Het heeft ook flinke invloed of je probeert met meerderen in een sessie te komen - of tenminste, dat was het geval in 2.0. Dan ben je zo x aantal uren verder voor je samen in een sessie zit als je pech hebt. :+

• Viscerous
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-09 16:50
Njay schreef op donderdag 24 december 2015 @ 16:33:
leuke potjes op 2.1 weer maar je merkt een behoorlijk fps verschil met 2.0

de freelancer is ook top ship alleen je wordt vaak ejected ;)

krijg alleen mijn controller config niet werken van 2.0 naar 2.1 iemand tips
Ik heb persoonlijk gewoon altijd m'n DS4 met DS4Windows gebruikt en daarbij hoefde ik nooit te remappen.

• Bornhald
Je blijft dan de Industrial houden, daarnaast is het zo (althans zo lees ik overal maar ik vind het wat raar) dat wanneer je een schip upgrade naar een schop wat de industrial hangar zou hebben, dan krijg je ook de industrial hangar. En wanneer je de industrial hangar hebt, heb je ook alle andere hangars.

• Njay
Reyde schreef op donderdag 24 december 2015 @ 16:34:
[...]

Ik heb persoonlijk gewoon altijd m'n DS4 met DS4Windows gebruikt en daarbij hoefde ik nooit te remappen.
Ik kan hem wel importen zeg maar maar er gebeurd weinig :P

• weszz
Aurora LN pakket binnen en schip ook. Spel klaar met installeren en joystick ook klaar.

Ben nu al anderhalf uur bezig met de basis training, kolere wat is een joystick lastig en wennen zeg. Had ik anders in mijn hoofd...

Overigens ben ik nou wel benieuwd of een Vanguard een leuk schip voor erbij is later, lees er leuke dingen over

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siriouz
weszz schreef op donderdag 24 december 2015 @ 16:48:
Aurora LN pakket binnen en schip ook. Spel klaar met installeren en joystick ook klaar.

Ben nu al anderhalf uur bezig met de basis training, kolere wat is een joystick lastig en wennen zeg. Had ik anders in mijn hoofd...

Overigens ben ik nou wel benieuwd of een Vanguard een leuk schip voor erbij is later, lees er leuke dingen over
Training is inderdaad best pittig. Geloof niet dat ik 'm ooit heb afgemaakt. :P

• Njay
haha geniaal stukje twitch met wat andere spelers

http://www.twitch.tv/romednife/v/31593078

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ReQuiem83

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-09 12:03
Die sale is volgens mij niet echt een sale toch? Alleen wat nieuwe schepen erbij? Of zie ik dat verkeerd?

Zit nog te twijfelen of ik mijn avenger zou upgraden... Gladius is ook mooi... Voor een paar euro meer heb je alleen gelijk de freelancer.... Zucht :-)

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Zo net terug van Star Wars. Helemaal in de mood nu voor Star Citizen! :D Hype! Starfarer... Starfarer... :(

• Njay
zo weer ff online in 2.1

njay is me tag

Verwijderd

Sabre is wel slick.
Vooral met die twee panthers erop.

btw
Ik was begonnen met een digital scout LTI en die geupgraded naar een Aurora LN.
Nu zie ik een buyback voor een scout LTI staan.
Is het logisch dat ik denk dat ik nu een tweede scout LTI kan scoren met een Aurora MR en die dan kan giften?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Njay
Weer wat shots van een avontuur :P

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-nV0DRBZrPJc/Vnw7_E4nq3I/AAAAAAAAASw/inHoCHSsP7I/s800-Ic42/ScreenShot0004.jpg

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-ZAu6anBXDv8/Vnw7_B_kpfI/AAAAAAAAASY/SQgTReuZYrg/s800-Ic42/ScreenShot0005.jpg

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-MgPa8jtwbzA/Vnw7_buPQQI/AAAAAAAAASg/sMIXxp-zx4Q/s800-Ic42/ScreenShot0006.jpg

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-u_lKk9m0iUU/Vnw7_4PccEI/AAAAAAAAAS0/7rUZ3pumY1k/s800-Ic42/ScreenShot0010.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Njay op 24-12-2015 19:42 ]

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Wat is de (als die er is) hide UI button? zodat die visor en heart meuk ook weg is?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Net ff geprobeerd om van de freelancer een mini carrier te maken. Maar een merlin past niet achterin.
Ook niet als je een aanloopje neemt. :+

• gp500
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik kijk soms even binne bij RSI maar het wordt wel wat onoverzichtelijk.

Wat is de package waarmee je je zelf nu in de game kan zetten voor wanneer het speelbaar is,
ik zag dat de https://robertsspaceindus...ages/Star-Citizen-Starter niet voor "store credits" te krijgen is.
Maar ook niet anders?

Heb wel eens even met een place-holder account kunnen spelen, maar speel eerst wel wat anders totdat het een spel is.

• Jorrie
  • Laatst online: 24-08 21:49
gp500 schreef op donderdag 24 december 2015 @ 20:31:

Wat is de package waarmee je je zelf nu in de game kan zetten voor wanneer het speelbaar is,
ik zag dat de https://robertsspaceindus...ages/Star-Citizen-Starter niet voor "store credits" te krijgen is.
Maar ook niet anders?

Heb wel eens even met een place-holder account kunnen spelen, maar speel eerst wel wat anders totdat het een spel is.
Tot nu toe is deze als enige beschikbaar en het beste voor wat je krijgt. Diegene die jij linkte was een aanbieding die nu voorbij is. Let wel, als je voor het eind van dit jaar beslist krijg je de SP en MP erbij en het is een stuk goedkoper. En bij registratie kan je de random referral gebruiken van Tweakers.

Of je gebruikt die in mijn sig :+

Star Citizen

• Anthor
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
LftC staat online
https://robertsspaceindus...-Letter-From-The-Chairman

Niemand PTU aan het doen?

• ReQuiem83
De FPS op PTU 2.1 is echt vreselijk. Zeer verschillend.

Maar ook niet anders?

Je moet wel eerst een schip gekocht hebben en deze melten voor store credits. Je kan niet zomaar store credits op je account zetten.

https://robertsspaceindus...ages/Aurora-MR-AC-Starter is de goedkoopste. Dan heb je de single player SQ42 en de multyplayer(persistance Universe) voor € 43.56. De link die jij had zijn er maar een x aantal van beschikbaar. Mogelijk dat morgen er weer een aantal beschikbaar zijn dan zou je tot morgen moeten wachten als ze nog beschikbaar komen. Let wel op vanaf 1 januari gaan ze de signl;eplayer en multieplayer opsplitsen + de exchange rate wordt aangepast waardoor je meer kwijt zal zijn volgend jaar.

• Bornhald

Maar ook niet anders?

die gelinkte account is "bedoeld" voor nieuwe mensen, dus ook om nieuw geld binnen te brengen, vandaar dat je hem niet met store credits kan kopen.

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-08 08:54

Maar ook niet anders?

Je gelinkte package is inderdaad het goedkoopste wat je ooit zal kunnen krijgen. Helaas is deze niet standaard beschikbaar en komt altijd gelimiteerd op de markt. De reden dat de package niet gekocht kan worden met store credits is dat deze voor nieuwe spelers bedoeld is. En dus niet voor bestaande spelers die dan hun eigen schip goedkoper kunnen krijgen.

Vanaf eind januari wordt de prijs aangepast, deze zal dan de ongunstigere huidige koers van USD naar EUR. Dit in combinatie met de 21% btw zorgt ervoor dat we hier weer een behoorlijke prijsverhoging gaan zien. Daarnaast wordt ook in het begin van volgend jaar Squadron 42 (singleplayer) gesplitst van de Persistent Universe (multiplayer) en dien je voor beide apart te betalen. Hierdoor ben je vermoedelijk meer geld kwijt.

Als je uiteindelijk toch het spel wilt gaan spelen kan ik je aanraden om nu te kijken of je nog ergens dat goedkope package kan krijgen de komende dagen en die gewoon halen en laten liggen tot in ieder geval SQ42 uit is. Andere (reguliere) starter packages zijn deze:

https://robertsspaceindus...ages/Aurora-MR-AC-Starter
https://robertsspaceindus.../Mustang-Alpha-AC-Starter

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• ReQuiem83
Ja ik. Maar heb geen friendlist in de PTU...
Ben er nog wel tot uur of 22.00 onder ReQ83

• Bornhald
is 2.1 nu alleen PTU of ook live zoals hier staat?

https://robertsspaceindus...itizen-Alpha-21-Available

• ReQuiem83
Blijkbaar ook op de normale. Zal eens kijken of ik moet patchen...

Niet dus alleen op de PTU

[ Voor 5% gewijzigd door ReQuiem83 op 24-12-2015 21:03 ]

• Anthor
  • Niet online
mijn client zegt nog 2.0.0 - 305217 zonder update te willen
ReQuiem83 schreef op donderdag 24 december 2015 @ 20:49:
Ja ik. Maar heb geen friendlist in de PTU...
Ben er nog wel tot uur of 22.00 onder ReQ83
Ik heb je ook toegevoegd via PTU contacts http://ptu.cloudimperiumgames.com/ weet niet of je al uit de server was toen ik joinde.
Mijn handle is Anthor_NL

[ Voor 75% gewijzigd door Anthor op 24-12-2015 21:12 ]

• Case_C
2.1 zouden ze enkel op de PTU houden, zodat 2.0 goed te spelen zou blijven. 2.1 heeft bijzonder veel last van framerate e.d., wat ik hier ook terug zie. Vandaar niet zo'n gekke keuze voor de kerstvakantie.

• ReQuiem83
Case_C schreef op donderdag 24 december 2015 @ 21:13:
2.1 zouden ze enkel op de PTU houden, zodat 2.0 goed te spelen zou blijven. 2.1 heeft bijzonder veel last van framerate e.d., wat ik hier ook terug zie. Vandaar niet zo'n gekke keuze voor de kerstvakantie.
Ik laat 2.1 nog wel even liggen. Denk dat de server resources daar niet voldoende is voor iedereen. Framerate is niet te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/n5xVFfw.jpg

Hij is gaaf! Donker, maar mooi!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

De 2 broeders zijn inderdaad ontzettend vet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorrie
Tylocke schreef op donderdag 24 december 2015 @ 20:49:
[...]

Je gelinkte package is inderdaad het goedkoopste wat je ooit zal kunnen krijgen. Helaas is deze niet standaard beschikbaar en komt altijd gelimiteerd op de markt. De reden dat de package niet gekocht kan worden met store credits is dat deze voor nieuwe spelers bedoeld is. En dus niet voor bestaande spelers die dan hun eigen schip goedkoper kunnen krijgen.

Vanaf eind januari wordt de prijs aangepast, deze zal dan de ongunstigere huidige koers van USD naar EUR. Dit in combinatie met de 21% btw zorgt ervoor dat we hier weer een behoorlijke prijsverhoging gaan zien. Daarnaast wordt ook in het begin van volgend jaar Squadron 42 (singleplayer) gesplitst van de Persistent Universe (multiplayer) en dien je voor beide apart te betalen. Hierdoor ben je vermoedelijk meer geld kwijt.

Als je uiteindelijk toch het spel wilt gaan spelen kan ik je aanraden om nu te kijken of je nog ergens dat goedkope package kan krijgen de komende dagen en die gewoon halen en laten liggen tot in ieder geval SQ42 uit is. Andere (reguliere) starter packages zijn deze:

https://robertsspaceindus...ages/Aurora-MR-AC-Starter
https://robertsspaceindus.../Mustang-Alpha-AC-Starter
Je kunt de LN voor dezelfde prijs krijgen en dat is eigenlijk een betere deal :+

Star Citizen

• weszz
Waar zie je in je account overigens dat je ook squadron 42 hebt?

• Jorrie
weszz schreef op donderdag 24 december 2015 @ 21:28:
Staat bij je game package onder 'My Hangar' op de site.

Star Citizen

• Torrie844
weszz schreef op donderdag 24 december 2015 @ 21:28:
Heb je 100%, dont worry!

-

• Jorrie
95% want als hij een latere AMD pakket heeft zit het er niet in.

Star Citizen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Torrie844
Jorrie schreef op donderdag 24 december 2015 @ 21:30:
[...]

95% want als hij een latere AMD pakket heeft zit het er niet in.
Statistisch gezien dan 97.32% ;) maar je hebt gelijk (hehe)

-

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:54
Volgens mij krijg je geen melding als iemand je toevoegd dus moet je echt allebei elkaar toevoegen..

[ Voor 9% gewijzigd door DoubleYouPee op 24-12-2015 21:41 ]

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-08 08:54
Jorrie schreef op donderdag 24 december 2015 @ 21:28:
[...]

Je kunt de LN voor dezelfde prijs krijgen en dat is eigenlijk een betere deal :+
Je hebt helemaal gelijk! |:( Stom van me

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Anthor
  • Niet online
Net een paar rondjes Old Vanderval gedaan in Drone Sim met mn freelancer, wou nog niet echt lukken :D

Heb geen rondje gehaald zonder een paar keer te ontploffen
Iemand in voor een best time challenge? ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Anthor op 24-12-2015 22:01 ]

• ReQuiem83
Kan hem niet toevoegen/zienieuws in mijn hangar(of alleen in PTU 2.1?). Misschien te maken met CCU die ik gedaan van een aurora.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• weszz
Dit bezit ik dus zie ik, Nice!
http://i79.photobucket.co...t_2015-12-24-21-33-57.png

Joystick binnen!
http://i79.photobucket.co.../IMG-20151224-WA0009.jpeg

Testen testen testen!!!
http://i79.photobucket.co.../IMG-20151224-WA0011.jpeg

Nogmaals mijn dank naar torrie844!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

ReQuiem83 schreef op donderdag 24 december 2015 @ 22:23:
[...]

Kan hem niet toevoegen/zienieuws in mijn hangar(of alleen in PTU 2.1?). Misschien te maken met CCU die ik gedaan van een aurora.
Komt in 2.1, dus ptu only op het moment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Torrie844
Sweet :) je kan ook [img] tags gebruiken! geniet ervan!

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorrie
Jezus wat een kut site met 100 popups 8)7

Imgur is zeker het enige fatsoenlijke nog qua image sharen?

Star Citizen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Jorrie schreef op donderdag 24 december 2015 @ 22:35:
Jezus wat een kut site met 100 popups 8)7

Imgur is zeker het enige fatsoenlijke nog qua image sharen?
Yup, adblock wil ook helpen ;)

• Jorrie
Heb ik niet op de telefoon :'(

Star Citizen

• Torrie844
Jorrie schreef op donderdag 24 december 2015 @ 22:52:
[...]

Heb ik niet op de telefoon :'(
Haha same here, net geleerd dat mijn galaxy een virus bevat en ik via die pop ups bescherming kan krijgen ;)

-

• Anthor
  • Niet online
omg, die sneak peek in AtV :9~

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

dat was nyx. :9

• Torrie844
in before bad jokes!

-

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-09 14:18
Cygnitr0n schreef op donderdag 24 december 2015 @ 18:41:
Zo net terug van Star Wars. Helemaal in de mood nu voor Star Citizen! :D Hype! Starfarer... Starfarer... :(
Afbeeldingslocatie: http://i.memecaptain.com/gend_images/JoT9Qw.png

Dan worden we Starfarer-buddies! :)

[ Voor 6% gewijzigd door SNAFU op 25-12-2015 00:39 ]

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:24
Ik speel sinds een week ook mee, maar ben niet van plan om veel geld te doneren. Heb een Aurora MR.

Bij mij draait 2.1(in de PTU) veel soepeler en met minder bugs/crashes dan 2.0. In tegenstelling tot wat anderen hier eerder aangaven. Ligt misschien aan de hardware, ik heb een AMD FX-8150 met een R290X.

Sinds ik wat speel en alles ontdek en veel informatie van de twitchstream (3 uur met Chris Roberts) heb gezien, ben ik wel erg onder de indruk van de ambitie en potentie. Lijkt mijn droomspel te worden. Daarnaast kijk ik erg uit naar de Oculus Rift toepassing, maar het is niet zeker of het spel daar echt beter van wordt.

Ben nog niet zeker of ik GoT Inc. ga joinen, dat zie ik wel als er wat serieus gespeeld kan worden. Volgende stap is het kunnen vliegen en landen op planeten met de procedural generated landscapes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Playa del C. schreef op donderdag 24 december 2015 @ 23:57:
Ik speel sinds een week ook mee, maar ben niet van plan om veel geld te doneren. Heb een Aurora MR.

Bij mij draait 2.1(in de PTU) veel soepeler en met minder bugs/crashes dan 2.0. In tegenstelling tot wat anderen hier eerder aangaven. Ligt misschien aan de hardware, ik heb een AMD FX-8150 met een R290X.

Sinds ik wat speel en alles ontdek en veel informatie van de twitchstream (3 uur met Chris Roberts) heb gezien, ben ik wel erg onder de indruk van de ambitie en potentie. Lijkt mijn droomspel te worden. Daarnaast kijk ik erg uit naar de Oculus Rift toepassing, maar het is niet zeker of het spel daar echt beter van wordt.

Ben nog niet zeker of ik GoT Inc. ga joinen, dat zie ik wel als er wat serieus gespeeld kan worden. Volgende stap is het kunnen vliegen en landen op planeten met de procedural generated landscapes.
Hoi Tjeerd! welkom hier :) altijd vrij of je got wilt joinen uiteraard, bij vragen ben je welkom

ps. fps is niet hardware gerelateerd met server issues op het moment

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FRANKIEonPCin1080p heeft ook een SC filmpje gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:24
Torrie844 schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 01:49:
[...]

Hoi Tjeerd! welkom hier :) altijd vrij of je got wilt joinen uiteraard, bij vragen ben je welkom

ps. fps is niet hardware gerelateerd met server issues op het moment
Dank je. Dat van die fps wist ik. Toch draaide het hier gistermiddag duidelijk veel beter. Ik vermoed dat het iets met de R290X is, omdat die bij eerdere gpu benchmark een opvallend lagere minimum fps had dan vergelijkbare kaarten. Of het is allemaal puur toeval dat ik sinds 2.1 meteen op een goede server kwam.
Verwijderd schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 02:39:
[video]
Dat is een hele mooie showcase van alpha 2.0!!

[ Voor 4% gewijzigd door Playa del C. op 25-12-2015 08:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siriouz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06 15:57

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
Torrie844 schreef op donderdag 24 december 2015 @ 22:31:
[...]

Sweet :) je kan ook [img] tags gebruiken! geniet ervan!
Yeah, dat wilde ik ook doen, maar op je telefoon iets plakken terwijl er al iets in je reactie staat was echt een no-go. Niks Werkte en na ruim 10min liggen stoeien het maar gelaten voor wat het is. Zal het straks op de pc wel aanpassen. Toch bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisher
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06-2018
Prettige Kersdagen allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Prettige kerstdagen iedereen! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ReQuiem83
3 in een rij
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/PVkIWPh.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/mmS6PfK.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/ZGTCTkf.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door ReQuiem83 op 25-12-2015 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Ook iedereen een prettige kerst gewenst :) .

Nog geen kerstkransen aan je schepen? :P Zien er wel heel gaaf uit zo btw!

[ Voor 81% gewijzigd door Case_C op 25-12-2015 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 02:39:
[video]
Wel 1 van de betere alpha showcases. Op het einde ook: "Let's make space babies bu I'm stuck in a chair" :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11:42

JanAd

Wind’s howling

Ik krijg spontaan goesting om veel geld uit te geven... Prachtige collectie! _/-\o_

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Fijne kerst mede citizens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
En ook namens mij iedereen een fijne kerst. Niet te veel eten ivm vlieg gewicht. Hopelijk wordt het opnieuw een mooi jaar voor Star Citizen (en mogelijk SQ42)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
ReQuiem83 schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 12:07:
En ook namens mij iedereen een fijne kerst. Niet te veel eten ivm vlieg gewicht. Hopelijk wordt het opnieuw een mooi jaar voor Star Citizen (en mogelijk SQ42)
Even het ruimte toilet gebruiken voor het opstijgen, wel pas doorspoelen na het opstijgen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Fijne kerst idd, dat 2016 een nog mooier jaar mag worden!

-

Pagina: 1 ... 71 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.