Toon posts:

[PC] Star Citizen - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 66 ... 101 Laatste
Acties:
  • 178.250 views

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
Interessant stuk via Sean tracy over i5/i7
"[The game engine] scales really well up to about 8 cores, so a 4 core with hyperthreading. So most people playing on like an i7 or something like that... They're laughing. Everything is great. Now, on an i5, it's a very different story. Even the slight step down in cores makes a pretty big difference because we have some pretty major jobs systems going on on certain cores. We actually have to move that onto the main thread for i5s and gets a little bit crazy."
De reden dat we dit nog niet zien komt door server stabiliteit..

[ Voor 6% gewijzigd door Torrie844 op 19-12-2015 00:19 ]

-

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-11 07:57
Hey guys! I'm sorry for the trouble. We will absolutely change this system, it's just going to take a little work. We've spoken to the web team and there's not an option for just turning on store credit with the current design... so it'll take a little thinking and a new build to make right. (I know you've already figured this out, but there does need to be some balance; perhaps a limited number of times you can unmelt a particular package, or a limited number of unmelts per month. We'll figure it out and report once it's decided!)
Aldus Ben Lesnick

https://forums.robertsspa.../6114646/#Comment_6114646

PTU 2.1 is ook live!

Star Citizen

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Unmelting optie is er.. Zag hem in mn hangar heet anders.

• Torrie844
mooi hoor! geen invite helaas, anderen wel?
ion/306826/2-1-0-published-to-ptu

Alpha Patch 2.1.0 has been released to the PTU, and is now available for player testing. During this initial testing phase, PTU access will be restricted to a small group of players that we will expand on over time. This patch provides access to our new flyable Freelancer (base), the hangar-ready Sabre, as well as numerous fixes for the Crusader region.

Your launcher should should show “2.1.0-307932” as the client version. It is strongly recommended that players delete their USER folder for the Public client after patching, particularly if you start encountering any odd character graphical issues or crash on loading. The USER folder can be found (in default installations) at C:\Program Files\Cloud Imperium Games\StarCitizen\Text. Please review our current list of 2.1.0 Known Issues, and take full advantage of our Issue Council area of the Community site to report any bugs you encounter, as well as contribute to other players submissions.

Some important call-outs: Freelancer damage states are not fully implemented and will not be working during the initial 2.1.0 PTU launch.

Contents:

Hangar Additions Balance/Tweaks Fixes Arena Commander Additions Balance/Tweaks Fixes Social Module Additions Balance/Tweaks Fixes Hangar Module Additions:

Ships

The AEGIS Sabre is now hangar-ready! The new MISC Freelancer (base) model is is now available in the Hangar!

Environment A new lighting pass for Revel and York has begun.

Fixes:

Environment

Fixed an issue with texture conflicts in the left and right expansion bays of Selfland.

Fixed an issue where some untextured items would appear on the reflections inside the VFG Industrial Hangar.

Fixed an issue where there was a faint pink-purple tinge in the VFG Industrial Hangar lighting.

Technical

Fixed an issue where having all Constellation variants in the hangar at once would cause severe streaming issues.

User Interface

Fixed an issue where the ladders in the VFG Industrial had no use prompts to descend them.

Arena Commander Module: Additions: Gameplay Pilots can no longer exit ships in Arena Commander. Except for Free Flight mode, where pilots and crew can still exit their ships and EVA freely. Fixes: Gameplay

Fixed an issue where decoupled mode could be activated while in Cruise mode. Fixed an issue where ship attachments (weapons and components) would not behave correctly when the ship was destroyed.

Fixed an issue where the Battle Royale game mode would sometimes not end.

Fixed an issue where players could get kicked from Vanduul Swarm for being idle while waiting to respawn.

Fixed an issue where ejecting during self-destruct would allow players to bypass the respawn penalty. Ships

Fixed an issue where the self-destruct of a ship would be canceled after ejecting or exiting the pilot chair.

Fixed an issue where the P-52 Merlin could not respawn in Race mode.

Fixed an issue where multiple ships had broken or incorrect damage states in multiplayer game mode. User Interface Fixed an issue where Vanduul ships weapons were not being displayed in the OVR HUD.

Fixed an issue where ship holograms were not displaying sections of the ship.

Social Module: Additions: Gameplay

The first iteration of our new physicalized EVA system is in place. Two new sliders have been added to the audio option menu. “Dynamic Range” and “Ship Computer Speech Volume”.

Ship The MISC Freelancer (base) is now flyable in Crusader.

Environment Added an “aim” pose for characters that are prone.

User Interface Both the Hangar Elevator and the Main Menu “Universes” UI now allows users to select instances (either best available or instances with friends/contacts) after they have selected the location.

Balance/Tweaks: Gameplay

Mobiglas animations have been streamlined to make the process of accessing missions faster.Character Crouch animations and related locomotion have received some tweaks.The animations for “Idle to Movement” and “Movement to Idle” while holding a pistol have been tweaked. Some minor changes to how stop, starts, footsteps and running are animated. Run/walk animations have received tweaks.Technical Several performance improvements for Crusader have been made. The Port Olisar ship selector console has received some performance improvements.

Fixes:

*Gameplay *

Fixed an issue where weapons were not brought back up after MobiGlas had been toggled off.
Fixed an issue where aim-down-sight did not persist when transitioning to and from prone.Fixed an issue where QT could not be activated once a character had passed the “edge of universe boundary”. Fixed an issue where players could get back into a ship after ejecting, despite the canopy having been destroyed. * Fixed an issue where players could activate the ship self-destruct while in the green zone.Fixed an issue where pilots would not receive a collision warning for certain objects and stations in Crusader.Fixed an issue where ships that had self-on or near landing pads would not despawn and thus render the landing pad useless.Fixed an issue where it was possible to get the Port Olisar airlocks stuck in a permanent cycle state. CharacterFixed an issue where activating aim down sight would not correctly override sprint when the player had a weapon out.

Ship

Fixed an issue where the landing gear for the Retaliator Bomber was missing collision.

Fixed an issue where the Vanduul Scythe cockpit would shoot forward when the ship is destroyed.

Fixed an issue where decoupled mode could be used in Cruise mode.

Fixed an issue where interacting with the Constellation Andromeda side airlocks would catapult players out into space.

Environment

Fixed a typo on the construction sign for the ArcCorp Galleria, so it now correctly lists “2946” as the completion date.Fixed an issue with railing collision in various areas of ArcCorp.Fixed an issue where audio elements from the ship-terminals at Port Olisar would abruptly cut off as a character interacted with it.Fixed an issue where the scroll bar in the Contacts List (“F11”) was very difficult to see.

Equipment

Fixed an issue where weapons would pop into place during select/deselect animations rather then happening smoothly.Fixed an issue where the “Use” prompt for pick-ups (such as guns) would show up through walls.Fixed an issue with the P4-AR Ballistic Rifle, where it added a camera jerk when shifting fire modes. Technical Fixed an issue where motion blur would be much more drastic on faster machines. Fixed several server-side crashes.Fixed some of the server and performance issues that were occurring when there were many AI ships active simultaneously.Fixed an issue where joining instances via the “Contacts In Instance” function was frequently timing out. User Interface Fixed an issue where “Contacts in instance” was very difficult to read on the Elevator terminal UI.Fixed an issue where the party list would disappear for the leader when there are more then 2 members of the party.Fixed an issue where “Contacts In Instance” wouldn’t appear on the Hangar Elevator until the user had entered and exited a instance.Fixed an issue where the text entry field for contacts had to be cleared by clicking “X” each time.

-

• Facerafter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-12 13:37
https://imgur.com/a/UZe8s

<3

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8JbEQLL.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/vZsihme.jpg

En de freelancer natuurlijk..
http://imgur.com/a/Fet8m

Ben zelf niet zo'n fan van de freelancer maar die cockpit/bridge ziet er best wel sweet uit.

[ Voor 36% gewijzigd door Facerafter op 19-12-2015 02:03 ]

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
Facerafter schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 01:59:
https://imgur.com/a/UZe8s

<3

[afbeelding]
[afbeelding]

En de freelancer natuurlijk..
http://imgur.com/a/Fet8m

Ben zelf niet zo'n fan van de freelancer maar die cockpit/bridge ziet er best wel sweet uit.
*Pakt wat tissues*

Heb m'n besluit genomen, 315p blijft gewoon lekker een 315p, LN wordt de Reliant Researcher... P72 hou ik nog ff voor als ze een leuk klein miningship uitbrengen. :P

Holy crap _/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door siriouz op 19-12-2015 06:43 ]

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-12 13:12

Fordox

00101010

Damn, de visibility in die sabre :o

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

• Bornhald
Heb een ptu invite maar kan niet op m'n pc:(

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-10 12:15
Die unmelt is waardeloos vind ik op deze manier. Ik wil mijn credit gebruiken van de gemelt schip. En geen limited schip en dat is nu net wat ik wil unmelten(980J)

Snap niet dat iedereen het over unmelt tool had. Dit is gewoon het schip opnieuw kopen wat je ooit gereclaimt had en dit kan dus ook niet voor.limited schepen. Ben nu wel gaar omdat ik mijn 980J gemelt had om een javelin te halen en vind dat ik geen eerlijke kans heb gehad om hem te halen (sale die 45 min te laat starte en de volgende sale waarbij de bug dat ik hem schijnbaar wel in mijn winkelwagen had maar niet doorgestuurd werd na mijn winkelwagen). Maar eens kijken hoe zo op mijn ticket reageren.

[ Voor 60% gewijzigd door ReQuiem83 op 19-12-2015 09:51 ]

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22-12 21:54

JanAd

Wind’s howling

Ik kan er ook niet veel nuttig mee doen. Enkel een P72 met LTI ermee terug halen, dat kan ooit wel eens handig zijn (voor de LTI). De rest is niet de moeite bij mij.

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

• ReQuiem83
Van Ben:
Hey guys! I'm sorry for the trouble. We will absolutely change this system, it's just going to take a little work. We've spoken to the web team and there's not an option for just turning on store credit with the current design... so it'll take a little thinking and a new build to make right. (I know you've already figured this out, but there does need to be some balance; perhaps a limited number of times you can unmelt a particular package, or a limited number of unmelts per month. We'll figure it out and report once it's decided!)

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Let wel. De limited schepen, zoals de 890jump zijn niet meer te unmelten. Bron, zie monthly report.

• siriouz
Cygnitr0n schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 10:04:
[...]

Let wel. De limited schepen, zoals de 890jump zijn niet meer te unmelten. Bron, zie monthly report.
Maar als aan het einde van de maand alle schepen weer beschikbaar zijn... :)

• Bornhald
Cygnitr0n schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 23:11:
[...]

Dat was de 'maar' dus... :/

[afbeelding]

[...]

Amen
dat is wel suf eigenlijk, dan maar weer een ticket naar CS

[ Voor 5% gewijzigd door Bornhald op 19-12-2015 10:12 ]

• Torrie844
Iemand al 2.1 ervaring? Goor dat de stability matig is, de Freelancer physics/grid bugs heeft en er dit weekend geen extra invites bijkomen..

-

• ReQuiem83
Cygnitr0n schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 10:04:
[...]

Let wel. De limited number schepen, zoals de 890jump zijn niet meer te unmelten. Bron, zie monthly report.
Echter staat hij wel in de lijst. Vertellen ze ook waarom niet? Voor de population is het onzin dat je ze niet meer kan unmelten.

Zijn trouwens wel meer schepen. Volgens mij is de buy-back nogal buggy. Sommige konden het wel andere niet lees ik op het forum.

• sele
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13-11 13:12
Bornhald schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 08:20:
Heb een ptu invite maar kan niet op m'n pc:(
Hoe kom je eigenlijk aan ptu acces?

• ReQuiem83
siriouz schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 10:08:
[...]

Maar als aan het einde van de maand alle schepen weer beschikbaar zijn... :)
Niet de limited schepen..

• siriouz
sele schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 10:17:
[...]

Waarschijnlijk doen ze het nu met 2.1 hetzelfde als met 2.0. Afhankelijk van je SC nummer en een aantal bugreporters.

• Bornhald
ReQuiem83 schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 10:18:
[...]

Niet de limited schepen... de limited number schepen niet (890 jump, idris, scythe etc) de limited time (freelancer mis, hull series, carrack etc) wel
FTFY
sele schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 10:17:
[...]

geen idee hoe ik er aan kom, wellicht omdat ik vaak 2.0 gedaan heb toen hij nog in de PTU zat, werkelijk geen idee

[ Voor 32% gewijzigd door Bornhald op 19-12-2015 10:22 ]

• Torrie844
Nieuwe Vanguard.. holy smexy!

http://m.imgur.com/a/2OJi9

-

• siriouz
Zit al urenlang streams te bekijken, zag 'm inderdaad al voorbijkomen :P Erg dik! :D

• Jorrie
Zo, ik zal hem ook maar even de PTU installeren, ben benieuwd.

Star Citizen

• Torrie844
siriouz schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 10:22:
[...]

Zit al urenlang streams te bekijken, zag 'm inderdaad al voorbijkomen :P Erg dik! :D
Dus dan had je de nieuwe holotable ook al gezien? http://m.imgur.com/a/O6pyi

:9

-

• siriouz
Torrie844 schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 10:25:
[...]

Jep. :*)

• EdwardK123
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-12 22:07
Hee guys,

Weten jullie toevallig vanaf hoe laat de starter packs elke dag worden vernieuwd? Deze staat altijd 'out of stock' bij mij, dus óf ik kijk altijd te laat óf ze zijn gewoon uitverkocht en niet meer vernieuwd.

• siriouz
EdwardK123 schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 10:46:
Hee guys,

Weten jullie toevallig vanaf hoe laat de starter packs elke dag worden vernieuwd? Deze staat altijd 'out of stock' bij mij, dus óf ik kijk altijd te laat óf ze zijn gewoon uitverkocht en niet meer vernieuwd.
516 left :)

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:06

Kek

3flix

EdwardK123 schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 10:46:
Hee guys,

Dat laatste (helaas) voorlopig geen starterpacks meer dacht ik....

• EdwardK123
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-12 22:07
Kijk, dit is een meevaller :)!

Dank, trotse eigenaar van een Aurora MR nu. Maar eens downloaden na de tentamens ;)

• siriouz
EdwardK123 schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 10:57:
[...]

Kijk, dit is een meevaller :)!

Dank, trotse eigenaar van een Aurora MR nu. Maar eens downloaden na de tentamens ;)
Geen probleem, veel plezier. :)

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:04

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Er is toevallig iemand die een Logitech G13 gebruikt? Ik zit er aan te denken om deze te gaan gebruiken naast mijn HOTAS. Eventueel de armleuningen van een bureaustoel te gaan verbouwen en deze daar op te monteren naast de "gas-hendel" van de HOTAS. Ik vraag alleen af of de G13 bruikbaar zal zijn.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• siriouz
_Dune_ schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 11:20:
Er is toevallig iemand die een Logitech G13 gebruikt? Ik zit er aan te denken om deze te gaan gebruiken naast mijn HOTAS. Eventueel de armleuningen van een bureaustoel te gaan verbouwen en deze daar op te monteren naast de "gas-hendel" van de HOTAS. Ik vraag alleen af of de G13 bruikbaar zal zijn.
Heb eraan zitten denken. Maar ik maak toch liever een custom panel. :) Het scherm op de G13 is wel interessant. :)

Dat herinnert me eraan dat ik nog steeds niks heb gedaan met het idee voor die klemmen om m'n HOTAS op m'n bureaustoel te monteren... :+

[ Voor 3% gewijzigd door siriouz op 19-12-2015 11:25 ]

• sele
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13-11 13:12
[...]

waar of hoe kan je holotable gebruiken?of zit dit niet in 2.0?

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Erg mooi die vernieuwde Vanguard. Maar vind de oude cockpit ook er mooi. Deze is wat zelfde als Sabre. Wel een verbetering van het zichtveld.
Volgend jaar maar eens beginnen aan een eigen cockpit. Modden zit nog steeds in mijn bloed en mijn handen jeuken. Eerst de zolder maar opruimen... :+
Goedkeuring van de vrouw is er. :9

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

siriouz schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 11:22:
[...]

Heb eraan zitten denken. Maar ik maak toch liever een custom panel. :) Het scherm op de G13 is wel interessant. :)

Dat herinnert me eraan dat ik nog steeds niks heb gedaan met het idee voor die klemmen om m'n HOTAS op m'n bureaustoel te monteren... :+
Het schermpje op de G13 is maar vrij klein naar mijn idee. Heb je ook ervaring met de G13?

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-12 13:49
Cygnitr0n schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 11:50:
Erg mooi die vernieuwde Vanguard. Maar vind de oude cockpit ook er mooi. Deze is wat zelfde als Sabre. Wel een verbetering van het zichtveld.
Volgend jaar maar eens beginnen aan een eigen cockpit. Modden zit nog steeds in mijn bloed en mijn handen jeuken. Eerst de zolder maar opruimen... :+
haha vooral die goedkeuring is het belangrijkst :9

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

• Jorrie
Als ik mijn Connie upgrade naar een Freelancer MIS, behoud ik zeker niet mijn R&Y hangar? :'(

Star Citizen

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:02
Cygnitr0n schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 11:50:
Enige voorwaarde dat het een two-seater cockpit is? Gezien ze ook wil spelen?

Waar zou die geweldige tour van de Vanguard komen in film-format-de-fordoxe?

[ Voor 34% gewijzigd door Case_C op 19-12-2015 12:13 ]

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Jorrie schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 12:08:
Als ik mijn Connie upgrade naar een Freelancer MIS, behoud ik zeker niet mijn R&Y hangar? :'(
Volgens mij upgrade je het schip, je wisselt geen pakket in, dus zou je de hangar gewoon moeten blijven.

• Jorrie
Haha, helaas heb ik geüpgrade vanaf een Hull A met LTI. De Connie is gewoon 150 dollar waard maar dan verlies ik dat model en de poster, vind ik ook zonde :+

Star Citizen

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 12:11:
[...]

Enige voorwaarde dat het een two-seater cockpit is? Gezien ze ook wil spelen?

Haha. Zeg dat maar niet. :p

Edit: Volgens haar was het een goed idee. :')

[ Voor 9% gewijzigd door DutchWalnut op 19-12-2015 12:21 ]

• Case_C
Die Sabre is wel gigantisch mooi! Lijkt me een erg gaaf schip om op de Carriers te hebben :) . (Ja daar zijn we bij release wel groot genoeg voor!)

Cygnitr0n schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 12:16:
[...]
Haha. Zeg dat maar niet. :p

Edit: Volgens haar was het een goed idee. :')
Ga ik daar later spijt van krijgen als we ingame zitten :+ ? Een schip kan maar een kapitein krijgen hé Cyg :P, wie gaat dat op jullie schip zijn :+ .

Hehe, de Freelancer kan ook racen blijkbaar :P. (Maar een link, omdat hij nogal groot is)
https://giant.gfycat.com/HomelyEachFrogmouth.gif

[ Voor 68% gewijzigd door Case_C op 19-12-2015 12:46 ]

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-12 23:37
Even een vraagje m.b.t. ingame currency.
Zie op de site "Each account can obtain a maximum of 25,000 UEC per 24 hour period, and can hold a maximum of 150,000 UEC on account in your ledger at any time"

Betekent dat je in-game max 150.000 UEC kan hebben of dat je max 150.000 UEC kan kopen met echt geld? Lijkt me me redelijk weinig als je maar zo weinig UEC in-game kan hebben.. dan kan je nooit sparen of wat dan ook.

• Jorrie
Je kunt op het moment maar maximaal 150k UEC hebben. In de beta/final spel is het natuurlijk ongelimiteerd.

Star Citizen

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-12 09:53
[...]

Erg mooi maar waarom hebben we dit niet gewoon in onze mobiglass? Lijkt mij toch wat praktischer.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Case_C
Tylocke schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 12:44:
[...]

Erg mooi maar waarom hebben we dit niet gewoon in onze mobiglass? Lijkt mij toch wat praktischer.
En dan hele tijd ingame met je arm omhoog staan terwijl je je schip outfit? Nee bedankt :) , dat mag gewoon aan een tafel gebeuren.

• Jorrie
Why not both.

Star Citizen

• DoubleYouPee
Jorrie schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 12:43:
Je kunt op het moment maar maximaal 150k UEC hebben. In de beta/final spel is het natuurlijk ongelimiteerd.
Maar in de beta/final is nog wel een limit hoeveel je kan kopen? Is dat dan nog wel 25.000/$25 per dag?

• Jorrie
Ongeveer wel denk ik ja, maar dat is nu moeilijk te zeggen. Er is in ieder geval een daily cap en een hard cap (maximaal UEC dat je kan kopen totaal).

Star Citizen

• Tylocke
Dit. Gewoon alle apps op je mobiglass ook op een desktop. Beetje de WIndows 2945 gedachte :D

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Case_C schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 12:45:
[...]

En dan hele tijd ingame met je arm omhoog staan terwijl je je schip outfit? Nee bedankt :) , dat mag gewoon aan een tafel gebeuren.
Ja, lijkt me idd iets logischer... :)

Ziet er trouwens veel beter uit. Is deze in de 2.0 al zo of enkel in de 2.1?(ik heb nog niet kunnen kijken vandaag))

• siriouz
_Dune_ schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 11:58:
[...]

Het schermpje op de G13 is maar vrij klein naar mijn idee. Heb je ook ervaring met de G13?
Nee, zelf heb ik er geen ervaring mee. Maar het zelf bouwen van iets met Arduino is opzich ook wel een leuke opgave. Wat meer vrijheid ook. :)

• Jorrie
2.1

Star Citizen

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 12:19:

Ga ik daar later spijt van krijgen als we ingame zitten :+ ? Een schip kan maar een kapitein krijgen hé Cyg :P, wie gaat dat op jullie schip zijn :+ .
Nou dat zullen we wel gaan meemaken. Of ik kapitein blijf... Dat denk ik wel. :p anders vechten we later wel uit :p hahaha
Zij wil in ieder geval S&R gaan doen.

• siriouz
Cygnitr0n schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 13:49:
[...]

Nou dat zullen we wel gaan meemaken. Of ik kapitein blijf... Dat denk ik wel. :p anders vechten we later wel uit :p hahaha
Zij wil in ieder geval S&R gaan doen.
Maak 'n dealtje met d'r, jij de baas van de vloot, zij de baas in de slaapkamer :P

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

siriouz schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 13:51:
[...]

Maak 'n dealtje met d'r, jij de baas van de vloot, zij de baas in de slaapkamer :P
Was ze al. Lol.

• siriouz
Dan stel je voor dat zij dat recht houdt als jij baas van de vloot blijft. 8)

Die gozer die met de Freelancer aan 't racen was, heb ik vanochtend zien streamen trouwens... Best indrukwekkend

[ Voor 20% gewijzigd door siriouz op 19-12-2015 14:19 ]

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Ben net de nieuwe Jumppoint aan het lezen. Ik vind de crucible echt lijken op een teek. Afschuwelijke schip is het ook. :-/

Zegt iemand die de redeemer beeldschoon vind. :9

[ Voor 17% gewijzigd door DutchWalnut op 19-12-2015 14:38 ]

Verwijderd

Holotable is gewoon zwaar onhandig.
Dat kan veel beter dan zo'n halfbakken oplossing die ze nu hebben gekozen.

• Jorrie
Ja, ik ben ook nog lang niet tevreden met de holotable. Dit is gewoon vrijwel hetzelfde met een paar kleine aanpassingen.

Star Citizen

• Viscerous
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-11 10:56
Ik had eigenlijk een hele vervanging van de Holotable verwacht inplaats van dat ze er nog tweaks aan gingen maken. Zo ver is het blijkbaar nog niet.

• Jorrie
De Freelancer MIS is niet te koop? Nouja, dan krijgen ze mijn geld niet :+

Hij staat wel bij de ship upgrade lijst maar als ik hem in de cart wil doen staat er: skus: Not enough stock for this order<br>

[ Voor 46% gewijzigd door Jorrie op 19-12-2015 15:33 ]

Star Citizen

• siriouz
Jorrie schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 15:33:
De Freelancer MIS is niet te koop? Nouja, dan krijgen ze mijn geld niet :+

Hij staat wel bij de ship upgrade lijst maar als ik hem in de cart wil doen staat er: skus: Not enough stock for this order<br>
https://robertsspaceindus...lone-Ships/Freelancer-MIS

Hmm... Raar. Klik je erop, staat er 404 not found...

[ Voor 6% gewijzigd door siriouz op 19-12-2015 15:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
MIS is alleen te koop bij sales. Is limited ship. Maar alle schepen worden weer verkocht aan het einde van het jaar voor prijsverhoging.

• Jorrie
Verwijderd schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 15:36:
MIS is alleen te koop bij sales. Is limited ship. Maar alle schepen worden weer verkocht aan het einde van het jaar voor prijsverhoging.
Ik heb hem al in de shopping cart. Ze zijn op het moment beschikbaar doordat de Freelancer speelbaar is in 2.1.

Star Citizen

• Case_C
Die Freelancer is toch wel erg gaaf :) , maar ik zie niet in hoe je daarmee nog kan dog-fighten.. Maar voor exploration en trading is tie geweldig. Verder ziet het er wel redelijk glitchy uit...

JanAd schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 16:44:
[...]

Da's de Max zeker, niet de Dur. Ziet er wel knap uit :)
Dit is gewoon de reguliere Freelancer, geen versie. De MAX z'n laadruimte is bijna 2x zo breedt :P .

[ Voor 46% gewijzigd door Case_C op 19-12-2015 16:45 ]

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Case_C schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 16:15:
Die Freelancer is toch wel erg gaaf :) , maar ik zie niet in hoe je daarmee nog kan dog-fighten.. Maar voor exploration en trading is tie geweldig. Verder ziet het er wel redelijk glitchy uit...
[video]

• siriouz
JanAd schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 16:44:
[...]

Varianten zijn nog niet flightready.

• Anthor
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Roteren de engines van de freelancer nog, of zijn die fixed geworden? In die gif lijken ze niet te bewegen.
(in het promo filmpje konden ze draaien zoals bij een cutlass)

Ik heb mijn FL > FL DUR ccu doorgevoerd, omdat het zeker is dat ik een FL loaner krijg in 2.1

Dus heb ik nu:
Mustang Alpha - (cheap starter upgrade)
Aurora LN - (cheap starter upgrade)
Freelancer DUR
P-72 LTI token

Maar ik ben niet helemaal blij met die mustang. En met die prijsverhoging in aantocht krijg ik weer een beetje jeuk aan mn bankrekening. :/
Maar ik weet niet wat ik er van wil maken, een Gamma misschien?
Base Reliants en Avengers spreken me niet echt aan.

Of toch wachten en ingame upgraden ;)

• siriouz
Anthor schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 16:47:
Roteren de engines van de freelancer nog, of zijn die fixed geworden? In die gif lijken ze niet te bewegen.

Ik heb mijn FL > FL DUR ccu doorgevoerd, omdat het zeker is dat ik een FL loaner krijg in 2.1

Dus heb ik nu:
Mustang Alpha - (cheap starter upgrade)
Aurora LN - (cheap starter upgrade)
Freelancer DUR
P-72 LTI token

Maar ik ben niet helemaal blij met die mustang. En met die prijsverhoging in aantocht krijg ik weer een beetje jeuk aan mn bankrekening. :/
Maar ik weet niet wat ik er van wil maken, een Gamma misschien?
Base Reliants en Avengers spreken me niet echt aan.

Of toch wachten en ingame upgraden ;)
Tja, het is volledig aan jou, maar je kan ook anders je Alpha of LN upgraden naar een 315p voor exploration en dan een MAX ipv DUR voor hauling... 't Is maar een suggestie. :)

Zelf hou ik m'n laatste P72 voor als ze in de toekomst nog wat interessants toevoegen... :)

[ Voor 4% gewijzigd door siriouz op 19-12-2015 16:50 ]

• Case_C
Anthor schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 16:47:
Dat zag ik ook, lijkt me niet dat ze dat er volledig hebben uitgehaald. Hoewel de vleugels anders zijn.
Wellicht is het ook afhankelijk van de flight-mode waar je in zit?
Fordox schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 17:14:
De connie zou ook draaiende engines hebben, dat zit er nu ook (nog) niet in.
Goed punt. Dat zou ook betekenen dat de Connie dus nog veel wendbaarder gaat zijn, wanneer hij z'n engines beter kan richten. Gezien alles physical based is.

[ Voor 27% gewijzigd door Case_C op 19-12-2015 17:15 ]

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-12 13:12

Fordox

00101010

De connie zou ook draaiende engines hebben, dat zit er nu ook (nog) niet in.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

• Anthor
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
De MAX lijkt me een beetje zonde, dan beter yolo in een HULL :P

@ case_c
Ik heb nog niet gezien hoe de vleugels en motoren er nu uit zien.
Per flight mode zou kunnen, maar als je die dikke dingen draait zonder cargo heb je een black out voordat ze in de juiste richting staan.

• Jorrie
Hmm, ik kan nog niet zeggen dat ik echt onder de indruk ben van de Lancer, misschien komt het nog :+

Dat ding is wel sterk, ik gaf net wat teveel gas en ik beukte een Aurora doormidden op een landingspad 8)7

Star Citizen

• Case_C
Afbeeldingslocatie: http://s5.postimg.org/4tj11btd3/Free_Lancing_Capture.jpgHoeveel Freelancers zijn teveel? :P

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

Stel...

Je koopt 2 starter packs, dan heb je 2 x de game gekocht en 2 schepen. Kun je iets met die extra licentie voor de game? Verkopen of giften aan iemand anders?

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

• DoubleYouPee
intuliegend schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 18:16:
Stel...

Je koopt 2 starter packs, dan heb je 2 x de game gekocht en 2 schepen. Kun je iets met die extra licentie voor de game? Verkopen of giften aan iemand anders?
Nadat je account een maand oud is kan je die giften..

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

intuliegend schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 18:16:
Stel...

Verkopen, giften of gebruiken voor je eigen NPC (non playing character).

• intuliegend

intuliegend

Wist ik wel....

Ok thanks! Zit naar een Reliant Tana te kijken, en of ik hem nu los koop, of een game package en dan upgrade, hij is even duur. Los kopen geeft 3 jaar LTI, maar extra account kan ik dus gebruiken voor een custom NPC. Wel cool om echt een soort bemanning te hebben die je zelf kunt customizen, imho een betere optie dan een verzekering, dat klink erg veilig.. bah..

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

• siriouz
intuliegend schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 18:42:
Ok thanks! Zit naar een Reliant Tana te kijken, en of ik hem nu los koop, of een game package en dan upgrade, hij is even duur. Los kopen geeft 3 jaar LTI, maar extra account kan ik dus gebruiken voor een custom NPC. Wel cool om echt een soort bemanning te hebben die je zelf kunt customizen, imho een betere optie dan een verzekering, dat klink erg veilig.. bah..
Ik ga ook m'n package vanaf m'n 2e account naar mezelf giften en dan upgraden naar de Reliant. Toch altijd handig, zo'n extra NPC. :)

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

intuliegend schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 18:42:
Een extra package op dezelfde account kan je als NPC gebruiken inderdaad.

• intuliegend

intuliegend

Wist ik wel....

Viel met net iets op aan de RSI site, de funding goals lopen tot 65 miljoen? Wat gaan ze doen met de overige 36? Zijn ze bang dat het mis loopt als ze nog meer mensen aan nemen en nog meer toe gaan voegen? Of huren ze meer mensen in om het sneller af te krijgen?

En over geld gesproken, wat gaat ze in arme landen tegen houden om 24/7 te farmen en alles door te verkopen? Zou lullig zijn als mensen nu 1000 dollar voor een schip betalen wat een paar weken na release nog maar 100 waard is?

• siriouz
intuliegend schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 19:29:
Viel met net iets op aan de RSI site, de funding goals lopen tot 65 miljoen? Wat gaan ze doen met de overige 36? Zijn ze bang dat het mis loopt als ze nog meer mensen aan nemen en nog meer toe gaan voegen? Of huren ze meer mensen in om het sneller af te krijgen?

En over geld gesproken, wat gaat ze in arme landen tegen houden om 24/7 te farmen en alles door te verkopen? Zou lullig zijn als mensen nu 1000 dollar voor een schip betalen wat een paar weken na release nog maar 100 waard is?
Volgens mij zijn ze toen gestopt met de funding goals om meer op de game te kunnen focussen. Wat het farmen van schepen via VPN om door te verkopen betreft... Tja, dat hou je wel. Als mensen zich niet inlezen op het spel (bijvoorbeeld over x aantal weken gaan we volledig live!), flink geld uitgeven aan schepen last minute, dan is dat toch ook wel een beetje eigen fout...

Met kleinere bedragen zou ik het me voor kunnen stellen. Maar als je bereid bent $1000 uit te geven aan een game, neem ik toch aan dat je je wel een beetje inleest eerst. :)

[ Voor 8% gewijzigd door siriouz op 19-12-2015 19:33 ]

• DoubleYouPee
Ze zijn zeker bezig met nieuwe mensen aan nemen en nieuwe features toevoegen sinds de 65miljoen.. ze zijn alleen gestopt met de stretch goals

• Case_C
Komen er dadelijk nog mensen 2.0 verder proberen? Gezien 2.1 erg exclusief is momenteel :P ?

Verwijderd

Topicstarter
Case_C schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 19:52:
Komen er dadelijk nog mensen 2.0 verder proberen? Gezien 2.1 erg exclusief is momenteel :P ?
Present. :)

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:06

Kek

3flix

Case_C schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 19:52:
ja ik, maar je bent afk op ts zo lijkt het...

• Case_C
Kek schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 19:54:
[...]
ja ik, maar je bent afk op ts zo lijkt het...
Zit nog in Fallout :P . Maar ik sluit net af.

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11 23:08
Kom op zeg, heb niet voor niks de hele middag 2.1 zitten downloaden!
2.0 is voor het plebs!!!! ;)

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

• intuliegend

intuliegend

Wist ik wel....

Tipje voor mensen die nog een HOTAS zoeken. Ik wilde zelf graag een warthog hebben, puur vanwege de bouwkwaliteit. Volgens mij de enige die volledig metaal is en alle knoppen en schakelaars voelen als de real thing in plaats van speelgoed. Enige nadeel is de prijs, en geen jaw control door de joystick te draaien, maar de andere die ik heb geprobeerd voelen aan als tupperware.

Bij DMG outlet in Spijkenisse hebben ze nog 1 Warthog voor 275 euri, heb er vanmiddag een meegenomen. Zijn gewoon nieuw met garantie, ze verkopen van alles met schade aan de verpakkingen maar heb ze allebei bekeken en uit de doos gehaald en zelfs de verpakking is in perfecte staat. Scheelt toch weer 50 euro met de goedkoopste in de pricewatch, kun je weer een schip kopen :)

• siriouz
Case_C schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 16:15:
[video]
Jumpen met je deur open... :+
intuliegend schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 20:03:
Tipje voor mensen die nog een HOTAS zoeken. Ik wilde zelf graag een warthog hebben, puur vanwege de bouwkwaliteit. Volgens mij de enige die volledig metaal is en alle knoppen en schakelaars voelen als de real thing in plaats van speelgoed. Enige nadeel is de prijs, en geen jaw control door de joystick te draaien, maar de andere die ik heb geprobeerd voelen aan als tupperware.

Bij DMG outlet in Spijkenisse hebben ze nog 1 Warthog voor 275 euri, heb er vanmiddag een meegenomen. Zijn gewoon nieuw met garantie, ze verkopen van alles met schade aan de verpakkingen maar heb ze allebei bekeken en uit de doos gehaald en zelfs de verpakking is in perfecte staat. Scheelt toch weer 50 euro met de goedkoopste in de pricewatch, kun je weer een schip kopen :)
Ik vind de X52 Pro toch best wel solide aanvoelen hoor. :) Oké, minder metaal dan een Warthog, maar toch erg prettig.

• Rann
  • Laatst online: 22-12 08:56
Iemand die nog even wilt aankloten ? -> Teamspeak :)

• siriouz
Rann schreef op zondag 20 december 2015 @ 00:22:
Iemand die nog even wilt aankloten ? -> Teamspeak :)
Kom er zo aan! :)

• Case_C
Gisteren met Mac-Rolec, Tripleflix en Virix nog wat geprobeerd in 2.0. Helaas zijn de servers behoorlijk brak, en is 't puur geluk om er een te vinden. Mac en ik kwamen op een gegeven moment in een goede server, en daar hebben we een missie gedaan met de Constelation.

Connie mission1
Connie mission2
Connie mission3

Nu is 't ook gelijk duidelijk waarom ik een 1440p widescreen wil :P . Ik wil geen pixels als ik inzoom op de cockpit.

• ReQuiem83
Inmiddels wel mijn Reclaimer en 890 kunnen unmelten. Echter niet met store credit maar dat maakt mij niet veel uit. Gezien we volgend jaar veel meer moeten gaan betalen leek het mij handig om wat store credit voor volgend jaar te hebben.

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Case_C schreef op zondag 20 december 2015 @ 10:45:

Nu is 't ook gelijk duidelijk waarom ik een 1440p widescreen wil :P . Ik wil geen pixels als ik inzoom op de cockpit.
Once you go black WQHD, you'll never go back ;)

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-12 00:35
Heb hele tijd star citizen niet meer gevolgd, nu zit ik mn hangar te bekijken en heb ik een RSI AURORA LN upgrade liggen, daarmee kan ikblijkbaar mn aurora MR naar een aurora LN of een digital scout omtoveren.

Maar heeft dat enig zin?
Heb ook geen idee, waarom ik dat upgrade item nu ineens in hangar heb zitten.

• Case_C
bangkirai schreef op zondag 20 december 2015 @ 11:36:
Heb hele tijd star citizen niet meer gevolgd, nu zit ik mn hangar te bekijken en heb ik een RSI AURORA LN upgrade liggen, daarmee kan ikblijkbaar mn aurora MR naar een aurora LN of een digital scout omtoveren.

Maar heeft dat enig zin?
Heb ook geen idee, waarom ik dat upgrade item nu ineens in hangar heb zitten.
Tja de LN is wat meer combat-oriented. Hij is daardoor wat zwaarder, en heeft een iets minder sterke engine. Daardoor is hij wel trager dan de MR.

Geen idee hoe je overigens die upgrade items in je 'online' hangar hebt, als je ze zelf niet erop hebt gezet. Volgens mij was die switch overigens ook gratis, maar zodra je 'm erop zet weet ik niet of die met het nieuwe systeem teruggezet kan worden. Dat systeem werkt alleen als je naar een duurder schip gaat.

Tylocke schreef op zondag 20 december 2015 @ 12:31:
[...]
Nog geen moment spijt van mijn 1440p widescreen. Ik moet alleen nog een keer mijn 970 gaan upgraden maar ik wacht wel tot ik een nieuwe PC bouw.
Ik ben ook niet bang dat ik er spijt van ga krijgen ;) , maar inderdaad de GPU moet gewoon gelijk een upgrade krijgen dan..

[ Voor 18% gewijzigd door Case_C op 20-12-2015 12:36 ]

• Tylocke
Case_C schreef op zondag 20 december 2015 @ 10:45:

Nog geen moment spijt van mijn 1440p widescreen. Ik moet alleen nog een keer mijn 970 gaan upgraden maar ik wacht wel tot ik een nieuwe PC bouw.

Pagina: 1 ... 66 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.