1440p wide lijkt me ook mooi.... alleen vervelende is dat je dat echt een dikke GPU moet hebben wil je een beetje bij de 60fps komen....
970 hoort dat redelijk te trekken toch?
-
Ja, dat lukt wel. Maar ik heb bij de overstap naar 3440x1440 (LG34um95p) wel direct geopteerd voor een extra GTX970.
“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”
De 970 zit een beetje op het randje voor 1440p, werkt wel. Maar een 980 is misschien een betere keuze.
Wat voor missies doe je dan ? Je hebt toch alleen de communicatie missies of?..Case_C schreef op zondag 20 december 2015 @ 10:45:
Gisteren met Mac-Rolec, Tripleflix en Virix nog wat geprobeerd in 2.0. Helaas zijn de servers behoorlijk brak, en is 't puur geluk om er een te vinden. Mac en ik kwamen op een gegeven moment in een goede server, en daar hebben we een missie gedaan met de Constelation.
Nu is 't ook gelijk duidelijk waarom ik een 1440p widescreen wil. Ik wil geen pixels als ik inzoom op de cockpit.
1440P hier ook, heerlijk ;-)
1440p wide is echter nog meer pixels dan 1440pVerwijderd schreef op zondag 20 december 2015 @ 12:57:
De 970 zit een beetje op het randje voor 1440p, werkt wel. Maar een 980 is misschien een betere keuze.
Nee je hebt meer missies maar die worden pas beschikbaar als je Comm Relays repareert. Zo hadden we als tweede missie het onderzoeken van een distress call in een asteroid field.Rann schreef op zondag 20 december 2015 @ 12:57:
[...]
Wat voor missies doe je dan ? Je hebt toch alleen de communicatie missies of?..
1440P hier ook, heerlijk ;-)
Edit: Het was me trouwens gelukt om op een Asteroid te landen, maar daarna crashte de game meteen.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2015 13:01 ]
2560×1440 (QHD, WQHD, Quad HD, 1440p). Bij 3440x1440 heb je idd nog wat extra pixels die berekend moeten worden.DoubleYouPee schreef op zondag 20 december 2015 @ 12:57:
[...]
1440p wide is echter nog meer pixels dan 1440p
Ging er van uit dat Case_C ultrawide bedoelde, sinds alle schermen tegenwoordig 'widescreen' zijnJanAd schreef op zondag 20 december 2015 @ 13:10:
[...]
2560×1440 (QHD, WQHD, Quad HD, 1440p). Bij 3440x1440 heb je idd nog wat extra pixels die berekend moeten worden.
Eigenlijk voor dit soort games niet. Een 1440p ultrawide heeft bijna 2,5 keer zoveel pixels als een standaard 1080p scherm. Dit merk je ook wel. Een 980 of eigenlijk een 980ti zou ik uiteindelijk wel aanraden.Torrie844 schreef op zondag 20 december 2015 @ 12:46:
970 hoort dat redelijk te trekken toch?
Of beter nog: wacht met 1440p ultrawide en nieuwe GPU tot de nieuwe generatie Pascal en ondersteuning van DirectX12 in spellen, ik vermoed dat je dan wel wat geld weet te besparen.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Ik heb een 980 en ik durf eigenlijk niet eens veel games te spelen op normale 1440p omdat ik voorkeur heb aan 60 fps. Gelukkig heb ik een 1080p scherm en gebruik ik alleen 1440p of 2160p voor downsampling. Overigens is de pixel density wel een beetje ranzig, maar goed. Totdat de hardware een beetje goed UHD draait op een enkele GPU blijf ik nog even op 1080p zitten.
Was me ook gelukt met de Freelancer, jammer dat ik er na door de vloer clipte en 180Mm verder gelanceerd wasVerwijderd schreef op zondag 20 december 2015 @ 12:58:
[...]
Nee je hebt meer missies maar die worden pas beschikbaar als je Comm Relays repareert. Zo hadden we als tweede missie het onderzoeken van een distress call in een asteroid field.
Edit: Het was me trouwens gelukt om op een Asteroid te landen, maar daarna crashte de game meteen.
[afbeelding]
Heb een 980 maar op mijn scherm haal ik nog geen 40 fps in de ptu en net krap aan 60 fps in de hangar op 2560x1440 dit zou nog wel verbeteren na de optimalisaties ooit.
Ik hoop dat de aankomende week een goede zal worden. 2.1 voor iedereen, extra stabiliteit en bugfixes en EINDELIJK mijn Sabre in het echt zien...!
Nu nog een dedicated party system en ik klaag nooit meer
Nu nog een dedicated party system en ik klaag nooit meer
-
Ben benieuwd of ik 2.1 nog kan spelen ivm vakantie. 2.0 is helaas nog te buggy voor mij.
Anders wordt het "2.2" en dat zal hopelijk een stuk stabieler zijn.
De PTU is waanzinnige glimpse van wat mogelijk is maar imho terecht nog erg Alpha.
De PTU is waanzinnige glimpse van wat mogelijk is maar imho terecht nog erg Alpha.
For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.
Ja momenteel is het drama. Net 4 ships gespawned, 1 ontplofte, 2 hadden floor errors dus kon er niet in en de 4de keer crash to desktop..Help!!!! schreef op zondag 20 december 2015 @ 14:56:
Ben benieuwd of ik 2.1 nog kan spelen ivm vakantie. 2.0 is helaas nog te buggy voor mij.
Precies..beetje geluk hebben! Anyways, nu RTV kijken..thanks!Verwijderd schreef op zondag 20 december 2015 @ 15:09:
Ja het is op het moment erg hit or miss. Ik zat gisteren met Case in een mega stabiele server. Toch wel een dik uur samen gespeeld. Maar het is puur geluk of je daarin terecht komt.
Trouwens, wel een aanrader om het Sean Tracy gedeelte te bekijken in de laatste RtV. Gaat wat dieper in op de servers (vanaf 25 mins):
YouTube: Reverse the Verse: December 18th, 2015
Vanaf minuut 52 tot 57 is ontzettend interessant zeg
[ Voor 39% gewijzigd door Torrie844 op 20-12-2015 15:41 ]
-
Ja het is op het moment erg hit or miss. Ik zat gisteren met Case in een mega stabiele server. Toch wel een dik uur samen gespeeld. Maar het is puur geluk of je daarin terecht komt.
Trouwens, wel een aanrader om het Sean Tracy gedeelte te bekijken in de laatste RtV. Gaat wat dieper in op de servers (vanaf 25 mins):
Tja, de ene bewegende jpeg server is de andere nietVerwijderd schreef op zondag 20 december 2015 @ 15:09:
Verwijderd
Die gast lult zoveel dat zelfs Chris Roberts zou zeggen: gast, lul eens niet zoveel.Verwijderd schreef op zondag 20 december 2015 @ 15:09:
Trouwens, wel een aanrader om het Sean Tracy gedeelte te bekijken in de laatste RtV.
Wat hij vertelt is wel tof en zijn enthousiasme is aanstekelijk.
Ja echt crimeneel veelVerwijderd schreef op zondag 20 december 2015 @ 19:07:
[...]
Die gast lult zoveel dat zelfs Chris Roberts zou zeggen: gast, lul eens niet zoveel.
Wat hij vertelt is wel tof en zijn enthousiasme is aanstekelijk.
fout fout fout fout
Edit;
CGI heeft de nieuwe hotas met trackball gepost! Wow wat een beauty..
...
...
...
[ Voor 30% gewijzigd door Torrie844 op 20-12-2015 22:14 ]
-
Hier een klein filmpje over de bouw van mijn vorige button panel
Maar ben laatste dagen bezig geweest met prototype 2:

En hij werkt, maar ik weet niet of het handig is. ik mis opeens wel veel knoppen als ik mijn keyboard niet bij de hand heb.
Ik heb ondertussen ook arduino pro micro bordjes binnen, daar wil ik joystick controllers van maken.
Maar nu eerst weer filmpjes editten voor een build video voor op mijn YT channel.
edit:
Maar ben laatste dagen bezig geweest met prototype 2:

En hij werkt, maar ik weet niet of het handig is. ik mis opeens wel veel knoppen als ik mijn keyboard niet bij de hand heb.
Ik heb ondertussen ook arduino pro micro bordjes binnen, daar wil ik joystick controllers van maken.
Maar nu eerst weer filmpjes editten voor een build video voor op mijn YT channel.
edit:
Lol, zo kan het ookTorrie844 schreef op zondag 20 december 2015 @ 22:12:CGI heeft de nieuwe hotas met trackball gepost! Wow wat een beauty..
[ Voor 11% gewijzigd door Anthor op 20-12-2015 22:48 ]
Nog bekend wanneer/of er een Q&A komt van de reliant variants?
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Zo, Reliant Researcher is ook eindelijk gekocht.
Of nja, de upgrade ervoor vanaf de LN die ik volgende week eindelijk naar mezelf kan giften... 
Weet iemand trouwens hoe het precies zal gaan met de prijzen die volgend jaar omhoog schieten? Aangezien het alleen betrekking schijnt te hebben op de euro... Is dat vanwege de VAT of de waarde van de euro zelf? Anders is het eventueel nog handig om nog een giftcard voor mezelf te halen en zo alvast wat extra credits te hebben, aannemend dat ze ongetwijfeld nog een interessant schip toe zullen voegen volgend jaar...
Weet iemand trouwens hoe het precies zal gaan met de prijzen die volgend jaar omhoog schieten? Aangezien het alleen betrekking schijnt te hebben op de euro... Is dat vanwege de VAT of de waarde van de euro zelf? Anders is het eventueel nog handig om nog een giftcard voor mezelf te halen en zo alvast wat extra credits te hebben, aannemend dat ze ongetwijfeld nog een interessant schip toe zullen voegen volgend jaar...
[ Voor 58% gewijzigd door siriouz op 21-12-2015 06:42 ]
Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz
Exchange rate van de euro. Ze hebben die nu expres wat laag gehouden als compensatie voor VAT. Maar bij release gaan ze dat niet meer doen natuurlijk. Dus ik denk dat ze daarom besluiten om nu al een realistischere rate te gebruiken.siriouz schreef op maandag 21 december 2015 @ 06:31:
Zo, Reliant Researcher is ook eindelijk gekocht.Of nja, de upgrade ervoor vanaf de LN die ik volgende week eindelijk naar mezelf kan giften...
Hmm dus het zal weinig uithalen om nu voor mezelf een giftcard te halen... Jammer.Verwijderd schreef op maandag 21 december 2015 @ 07:05:
[...]
Exchange rate van de euro. Ze hebben die nu expres wat laag gehouden als compensatie voor VAT. Maar bij release gaan ze dat niet meer doen natuurlijk. Dus ik denk dat ze daarom besluiten om nu al een realistischere rate te gebruiken.
Een giftcard is juist interessant omdat dat resulteerd in store credit en die blijft onveranderd. Als je diezelfde giftcard gaat kopen na de koersaanpassing ben je dus meer kwijt voor dezelfde hoeveelheid store credits.siriouz schreef op maandag 21 december 2015 @ 07:16:
[...]
Hmm dus het zal weinig uithalen om nu voor mezelf een giftcard te halen... Jammer.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Als de prijzen in euro's gewoon omhoog gaan, verandert daar niks aan lijkt me juist? De VAT verandert niet. Een giftcard kopen en eindigen met €50 aan store credits, package van laten we zeggen, nu €50 met VAT meegerekend, zal volgend jaar meer dan €50 kosten. Dus tenzij ze de waarde van de store credits ook aan de nieuwe waarde van de euro aan gaan passen, zal het niks uitmaken...Tylocke schreef op maandag 21 december 2015 @ 07:25:
[...]
Een giftcard is juist interessant omdat dat resulteerd in store credit en die blijft onveranderd. Als je diezelfde giftcard gaat kopen na de koersaanpassing ben je dus meer kwijt voor dezelfde hoeveelheid store credits.
Dit klopt volgens mij niet. Als je store credits koopt heb je het geld al uitgegeven. Binnen het systeem verandert de waarde van de package niet tov de store credits.siriouz schreef op maandag 21 december 2015 @ 07:29:
[...]
Als de prijzen in euro's gewoon omhoog gaan, verandert daar niks aan lijkt me juist? De VAT verandert niet. Een giftcard kopen en eindigen met €50 aan store credits, package van laten we zeggen, nu €50 met VAT meegerekend, zal volgend jaar meer dan €50 kosten. Dus tenzij ze de waarde van de store credits ook aan de nieuwe waarde van de euro aan gaan passen, zal het niks uitmaken...
Het komt er eigenlijk op neer dat we gewoon evenveel betalen als de niet-euro zones
We hadden een voordeel tarief dat nu gewoon wegvalt. Komt het daar niet een beetje op neer?
Inname valt er geen winst te maken omdat alle pakketen in dollar niet van dollarprijs/waarde veranderen.
Inname valt er geen winst te maken omdat alle pakketen in dollar niet van dollarprijs/waarde veranderen.
Lijkt mij ook. Gaat om de store credits. Je kan nu voor bv 10 euro aan store credit kopen dit is momenteel bv 15 dollar waard aan store credits. Als je volgend jaar dezelfde 15 dollar waarde aan store credits wil moet je daarvoor 13 euro neerleggen. (heb geen realistische getallen gebruikt maar you get the point). De VAT belasting veranderd niet, de exchange rate van euro naar dollar verandert. Voor elke euro krijg je dus minder dollarVerwijderd schreef op maandag 21 december 2015 @ 08:02:
[...]
Dit klopt volgens mij niet. Als je store credits koopt heb je het geld al uitgegeven. Binnen het systeem verandert de waarde van de package niet tov de store credits.
Aha, dus dan heeft toch wel nut om een giftcard te kopen... Extra kerstcadeautje voor mezelf dan.ReQuiem83 schreef op maandag 21 december 2015 @ 08:13:
[...]
Lijkt mij ook. Gaat om de store credits. Je kan nu voor bv 10 euro aan store credit kopen dit is momenteel bv 15 dollar waard aan store credits. Als je volgend jaar dezelfde 15 dollar waarde aan store credits wil moet je daarvoor 13 euro neerleggen. (heb geen realistische getallen gebruikt maar you get the point). De VAT belasting veranderd niet, de exchange rate van euro naar dollar verandert. Voor elke euro krijg je dus minder dollar
He hoi.
Ik ben Lars, heb nog nooit wat gepost op Tweakers.Lees zo nu en dan wel wat topics. Maar na de informatie stroom van dit topic vond ik dat het een must is. Vooral omdat ik eindelijk toch maar een starters bundle gekocht heb. Maar totaal noobie ben.
Rond 14.00 15.00 uur is me download klaar en dan ga ik de game in. Hulp in de vorm van een ingame mentor, die me kan inviteren tot een vriendenlijst zou machtig mooi zijn. Me handle is Lompe.
Tevens hebben mensen het over een Tweakers TS voor dit spel? Spijtig kan ik het adres nergens vinden dus als iemand dat voor me zou willen linken spv, dan kan ik dat waarderen.
Vriendelijke groet. Lompe
Ik ben Lars, heb nog nooit wat gepost op Tweakers.Lees zo nu en dan wel wat topics. Maar na de informatie stroom van dit topic vond ik dat het een must is. Vooral omdat ik eindelijk toch maar een starters bundle gekocht heb. Maar totaal noobie ben.
Rond 14.00 15.00 uur is me download klaar en dan ga ik de game in. Hulp in de vorm van een ingame mentor, die me kan inviteren tot een vriendenlijst zou machtig mooi zijn. Me handle is Lompe.
Tevens hebben mensen het over een Tweakers TS voor dit spel? Spijtig kan ik het adres nergens vinden dus als iemand dat voor me zou willen linken spv, dan kan ik dat waarderen.
Zou best kunnen, tot nieuwjaar zitten we nog in de voordeel zonesiriouz schreef op maandag 21 december 2015 @ 08:25:
[...]
Aha, dus dan heeft toch wel nut om een giftcard te kopen... Extra kerstcadeautje voor mezelf dan.
Welkom!LompeLars schreef op maandag 21 december 2015 @ 08:29:
He hoi.
Om al snel even te antwoorden. TS is teamspeak:
https://www.teamspeak.com
Om inname met elkaar te babbelen. Geen vereiste (ik gebruik het zelf nog niet) maar zeker heel handig en een meerwaarde.
Ik had de vraag verkeerd gelezen blijkbaar. Case_C heeft de juiste link doorgegeven hieronder.
Hou er rekening mee dat het spel in Alpha is, er gaat nog heel veel mis
Ik ben vandaag teveel weg om te spelen. Maar join het GOTinc forum even en daar vind je de Handles van de meeste spelers die hier actief zijn.
https://gotinc.nl/forum/
[ Voor 73% gewijzigd door JanAd op 21-12-2015 09:51 ]
He, bedankt voor de snelle beantwoording. Echter bedoelde ik met TS adres het adres van de Tweakers TS server, als die er is.
Goeiemorgen en welkomLompeLars schreef op maandag 21 december 2015 @ 08:29:
He hoi.
Het kan inderdaad behoorlijk overweldigend zijn qua controls e.d., dan is het altijd wel handig te kunnen vragen naar controls
Er zijn overigens ook erg handige spiekbriefjes waar alle controls op staan, zal even kijken of ik een link kan vinden. Gevonden:
http://imgur.com/a/glexO
Aankomende donderdag-avond is er weer een event gepland, dat gaat ook via die TS. Let wel, het is erg alpha en het spel/de servers zijn momenteel gigantisch buggy.
[ Voor 8% gewijzigd door Case_C op 21-12-2015 09:13 ]
Check even pagina #1 van deze thread, daar staat een hele post met van alles en nog wat voor info over TS en de game zelf :-).LompeLars schreef op maandag 21 december 2015 @ 08:42:
He, bedankt voor de snelle beantwoording. Echter bedoelde ik met TS adres het adres van de Tweakers TS server, als die er is.
Welkom Lars!LompeLars schreef op maandag 21 december 2015 @ 08:42:
Het is allemaal wat veel informatie in het begin dus als je vragen hebt, bundel ze eventjes en stel ze gerust
------------------------------------------------------------------------------
On topic; ik heb wel besloten om aankomende week mijn allerlaatste schepen te gaan kopen, helemaal met die euro (VAT) koers die zo dramatisch omhoog zal gaan. Op dure schepen is het gewoon teveel geld. Nu nog even twijfelen over wat ze allemaal te koop gooien zo rond kerst
-
Welkom Lars!LompeLars schreef op maandag 21 december 2015 @ 08:29:
He hoi.
Dat is wat ik bedoelde!siriouz schreef op maandag 21 december 2015 @ 08:25:
[...]
Aha, dus dan heeft toch wel nut om een giftcard te kopen... Extra kerstcadeautje voor mezelf dan.
Voor mij is het ook wel goed zo, door deze aanpassing ga ik alsnog én de Starfarer en de Sabre halen. Hoef ik in ieder geval niet te kiezen en kan ik in team Sabre blijven.Torrie844 schreef op maandag 21 december 2015 @ 09:02:
[...]
Het is allemaal wat veel informatie in het begin dus als je vragen hebt, bundel ze eventjes en stel ze gerust![]()
------------------------------------------------------------------------------
On topic; ik heb wel besloten om aankomende week mijn allerlaatste schepen te gaan kopen, helemaal met die euro (VAT) koers die zo dramatisch omhoog zal gaan. Op dure schepen is het gewoon teveel geld. Nu nog even twijfelen over wat ze allemaal te koop gooien zo rond kerst
Moet wel eerlijk bekennen dat ik bij de invoering van de btw ook al gezegd had dat ik geen schepen meer zou kopen, maar toch op de een of andere manier is mijn floot een stuk groter geworden
[ Voor 36% gewijzigd door Tylocke op 21-12-2015 09:34 ]
Tsja, ergens moet je een grens stellen..anders is het hek helemaal van de dam. Ik ben blij dat je hebt gekozen in team Sabre te blijven, een wijs besluitTylocke schreef op maandag 21 december 2015 @ 09:13:
[...]
Voor mij is het ook wel goed zo, door deze aanpassing ga ik alsnog én de Starfarer en de Sabre halen. Hoef ik in ieder geval niet te kiezen en kan ik in team Sabre blijven.
Moet wel eerlijk bekennen dat ik bij de invoering van de btw ook al gezegd had dat ik geen schepen meer zou kopen, maar toch op de een of andere manier is mijn floot een stuk groter geworden
Ik heb 2 starter packs die ik wil samenvoegen om nog iets te halen, zit nu op DUR, Sabre, Reliant News Van, Hull-B, Aurora MR (pack) en Mustang Alpha (pack).. enig idee wat daar nou leuk zou bijpassen? Trading, exploration, combat, multi-crew heb ik dus allemaal al. Misschien een ambulance ship zoals cutlass red.
Klopt...maar het is voor mij niet handig om 2 exploration schepen te kopen.. Dan liever iets wat de org in de breedte kan versterken en op meerdere fronten kan worden ingezet?Case_C schreef op maandag 21 december 2015 @ 09:18:
[...]
Ìk zou zeggen laat nog wat over aan de rest van de org? Je hoeft niet alles te kunnen toch?
Dus jij zegt dat ik mijn geld beter kan houden omdat de org al zoveel heeft?
[ Voor 25% gewijzigd door Torrie844 op 21-12-2015 10:33 ]
-
Ìk zou zeggen laat nog wat over aan de rest van de org? Je hoeft niet alles te kunnen toch?Torrie844 schreef op maandag 21 december 2015 @ 09:17:
[...]
Tsja, ergens moet je een grens stellen..anders is het hek helemaal van de dam. Ik ben blij dat je hebt gekozen in team Sabre te blijven, een wijs besluit.
Ik heb 2 starter packs die ik wil samenvoegen om nog iets te halen, zit nu op DUR, Sabre, Titan, Hull-B, Aurora MR (pack) en Mustang Alpha (pack).. enig idee wat daar nou leuk zou bijpassen? Trading, exploration, combat, multi-crew heb ik dus allemaal al. Misschien een ambulance ship zoals cutlass red.
Maar we hebben er al zoveelTorrie844 schreef op maandag 21 december 2015 @ 09:17:
[...]
Klopt...maar het is voor mij niet handig om 2 exploration schepen te kopen.. Dan liever iets wat de org in de breedte kan versterken en op meerdere fronten kan worden ingezet?
ExactTorrie844 schreef op maandag 21 december 2015 @ 09:17:
[...]
Ik zie dat de aanmeldingen op gotinc.nl hard gaan
[ Voor 42% gewijzigd door Case_C op 21-12-2015 09:36 ]
Reliant Researcher?Torrie844 schreef op maandag 21 december 2015 @ 09:17:
[...]
Tsja, ergens moet je een grens stellen..anders is het hek helemaal van de dam. Ik ben blij dat je hebt gekozen in team Sabre te blijven, een wijs besluit.
Ik heb 2 starter packs die ik wil samenvoegen om nog iets te halen, zit nu op DUR, Sabre, Titan, Hull-B, Aurora MR (pack) en Mustang Alpha (pack).. enig idee wat daar nou leuk zou bijpassen? Trading, exploration, combat, multi-crew heb ik dus allemaal al. Misschien een ambulance ship zoals cutlass red.
[...]
Klopt...maar het is voor mij niet handig om 2 exploration schepen te kopen.. Dan liever iets wat de org in de breedte kan versterken en op meerdere fronten kan worden ingezet?
[...]
Super Hornet. Team Hornet kan nog wel wat volk gebruiken voor het zwaardere knokwerk
Zit nog heel erg te twijfelen tussen een Hornet en een Cutlass. Nog even wat meer onderzoek naar doen
Heb alleen nog (maar) een Avenger, dus even kijken wat ik daar precies bij wil hebben.
Heb me net aangemeld op Got inc. Zelfde username als hier, Mr.Zebra.
Ik heb mijn handle etc ook al ingevuld in het invulformulier op de eerste pagina. Moet ik verder nog wat doen? (behalve online komen en spelen
)
Ik heb mijn handle etc ook al ingevuld in het invulformulier op de eerste pagina. Moet ik verder nog wat doen? (behalve online komen en spelen
De organisatie op RSI niet vergetenMr.Zebra schreef op maandag 21 december 2015 @ 10:04:
Zit nog heel erg te twijfelen tussen een Hornet en een Cutlass. Nog even wat meer onderzoek naar doenHeb alleen nog (maar) een Avenger, dus even kijken wat ik daar precies bij wil hebben.
Ik heb mijn handle etc ook al ingevuld in het invulformulier op de eerste pagina. Moet ik verder nog wat doen? (behalve online komen en spelen)
Hmm, druk op de servers
, allemaal code 7's.
ik ben erg benieuwd naar de vloot van Gotinc aan het einde van de maand. 
Ik ben er met mijn vloot wel klaar mee dacht ik zo. Heb gisteren nog naar een CCU voor een DUR gehaald met upgrade naar MAX en MIS. Kan niet kiezen
Freelancer heeft toch mijn hart gestolen (haat-liefde verhouding).
Edit: Ohja. Welkom allen bij dit gezellig clubje.
Ik ben er met mijn vloot wel klaar mee dacht ik zo. Heb gisteren nog naar een CCU voor een DUR gehaald met upgrade naar MAX en MIS. Kan niet kiezen
Edit: Ohja. Welkom allen bij dit gezellig clubje.
[ Voor 8% gewijzigd door DutchWalnut op 21-12-2015 10:19 ]
Heb me net ook aangemeld op forum en RSI, vorige week het spel geinstalleerd en kort gespeeld. Heb nog geen vaste plek voor mijn pc, zijn net verhuisd en mijn kantoor op zolder moet nog ingericht worden. Hoop volgende week een buro te hebben dan kan ik alles weer netjes neerzetten. Heb vorige week een MUSTANG ALPHA AC STARTER gekocht.
Dan zou ik toch MIS gaan, en wat anders voor 't haulen...Cygnitr0n schreef op maandag 21 december 2015 @ 10:17:
ik ben erg benieuwd naar de vloot van Gotinc aan het einde van de maand.
Ik ben er met mijn vloot wel klaar mee dacht ik zo. Heb gisteren nog naar een CCU voor een DUR gehaald met upgrade naar MAX en MIS. Kan niet kiezen![]()
Ja als ik het haulen leuk vind dan kan ik nog de LTI HullC unmelten. Maar die MAX met twin-Engine is erg Nice. Maar natuurlijk de missleboat MIS ook.siriouz schreef op maandag 21 december 2015 @ 10:18:
[...]
Dan zou ik toch MIS gaan, en wat anders voor 't haulen...
Ik wacht tot de freelancer rework versies uit zijn. Ben erg benieuwd. Can't make up my mind.
[ Voor 3% gewijzigd door DutchWalnut op 21-12-2015 10:22 ]
Welkom bij de club Lars! We hopen je snel ingame te zienLompeLars schreef op maandag 21 december 2015 @ 08:29:
He hoi.
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Welkom! Jeetje wat een hoop nieuwe ineensj.kappert schreef op maandag 21 december 2015 @ 10:18:
Heb me net ook aangemeld op forum en RSI, vorige week het spel geinstalleerd en kort gespeeld. Heb nog geen vaste plek voor mijn pc, zijn net verhuisd en mijn kantoor op zolder moet nog ingericht worden. Hoop volgende week een buro te hebben dan kan ik alles weer netjes neerzetten. Heb vorige week een MUSTANG ALPHA AC STARTER gekocht.
En Siriouz, ik had een typo gemaakt. Heb geen titan meer, dat is de Reliant news van al
[ Voor 8% gewijzigd door Torrie844 op 21-12-2015 10:39 ]
-
ja had ook weer wat potential referrees, jammer dat die starter packages in de aanbieding niet genoeg zijn voor een echte referral. Behoorlijk irritant eigenlijk scheelt echt 3 dollar ofzo.
Jup... Nog altijd geen idee of dat nog aangepast gaat worden.kipkruide schreef op maandag 21 december 2015 @ 10:41:
ja had ook weer wat potential referrees, jammer dat die starter packages in de aanbieding niet genoeg zijn voor een echte referral. Behoorlijk irritant eigenlijk scheelt echt 3 dollar ofzo.
Ik moet zeggen dat het bij mij aardig tegenvalt. Heb twee prospects gekregen in al die tijd. Zal er wellicht ook mee te maken hebben dat ik mijn referral niet in m'n signature heb gezet.
same here, 2 prospects, toevallig 2 minuten van elkaar af op 12 december. 1 recruit (maar dat ben ik zelf)Snoz Lombardo schreef op maandag 21 december 2015 @ 10:44:
Ik moet zeggen dat het bij mij aardig tegenvalt. Heb twee prospects gekregen in al die tijd. Zal er wellicht ook mee te maken hebben dat ik mijn referral niet in m'n signature heb gezet.
-
5 prospects hier...Torrie844 schreef op maandag 21 december 2015 @ 10:44:
[...]
same here, 2 prospects, toevallig 2 minuten van elkaar af op 12 december. 1 recruit (maar dat ben ik zelf)
[ Voor 8% gewijzigd door siriouz op 21-12-2015 10:46 ]
Hmm, wellicht eens een concierge ticket voor inschieten lol, heb ik dat ook eens een keer gedaan
Welkom j.kappert.j.kappert schreef op maandag 21 december 2015 @ 10:18:
Zou het helpen een giftcard te kopen via je tweede account, en die meteen naar jezelf te giften?Torrie844 schreef op maandag 21 december 2015 @ 10:44:
same here, 2 prospects, toevallig 2 minuten van elkaar af op 12 december. 1 recruit (maar dat ben ik zelf)
Is er trouwens een link waarmee je snel de nieuwe RtV filmpjes kan vinden? Via comm-link vind ik alleen maar oude content
YouTube: Reverse the VerseAnthor schreef op maandag 21 december 2015 @ 10:50:
[...]
Is er trouwens een link waarmee je snel de nieuwe RtV filmpjes kan vinden? Via comm-link vind ik alleen maar oude content
Edit: Zie nu dat de nieuwste nog niet in de playlist staan, wel elders op het SC account.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2015 10:53 ]
Thnx! ingame name is trouwens Lotharec
Nee, want je moet een maand wachten voor je mag giften op nieuwe accounts (maand na eerste purchase). Learned that the hard wayAnthor schreef op maandag 21 december 2015 @ 10:50:
[...]
Welkom j.kappert.
[...]
Zou het helpen een giftcard te kopen via je tweede account, en die meteen naar jezelf te giften?
-
Tellen giftcards daar uberhaupt voor mee? Moet er niet op z'n minst een package + totaalwaarde op account van $40 gekocht worden voor de referral? Maar goed, opzich een maandje wachten zou dan nog niet zo'n ramp zijn. Tenzij je wat speciaals wil halen tijdens de xmas sale...
Tnx, gevondenVerwijderd schreef op maandag 21 december 2015 @ 10:51:
[...]
YouTube: Reverse the Verse
Edit: Zie nu dat de nieuwste nog niet in de playlist staan, wel elders op het SC account.
Ik heb nu ook maar eens een starter pack gekocht.
Vond de gratis alfa van een maandje terug toch leuk genoeg.
Ik merk wel dat het spel v2.00 erg vaak crashed op mijn pc, hebben meer mensen daar last van?
FPS gaat dan naar 2 toe en daarna crashed hij.
Ik kan eigenlijk niet langer dan 30 minuten spelen zonder crash, andere spellen lopen allemaal stabiel.
I7-2600k
GTX970
8GB geheugen
Ik merk wel dat het spel v2.00 erg vaak crashed op mijn pc, hebben meer mensen daar last van?
Ik kan eigenlijk niet langer dan 30 minuten spelen zonder crash, andere spellen lopen allemaal stabiel.
I7-2600k
GTX970
8GB geheugen
Yep, bekend probleem.Equazor_ schreef op maandag 21 december 2015 @ 11:17:
I7-2600k
GTX970
8GB geheugen
it's aaaan alphaEquazor_ schreef op maandag 21 december 2015 @ 11:17:
I7-2600k
GTX970
8GB geheugen
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Klopt. Zowel performance is matig, 2.0 is crashy/buggy etc. Dit is een bekend probleem en 2.1 zal dit voor een deel verhelpen. Je bent op zowel de beste tijd binnengekomen als de slechtste.. wij zijn namelijk de echte alpha alpha testersEquazor_ schreef op maandag 21 december 2015 @ 11:17:
I7-2600k
GTX970
8GB geheugen
-
Las trouwens her en der dat de Aurora CL een betere koop zou zijn dan de AURORA LN of AURORA MR AC STARTER vanwege zijn cargo? Nou moet ik nog een package kopen maar mijn planning is nadat ik de een package gekocht had ik de komende tijd er geen geld meer in hoefde te steken buiten in-game en tijd 
De game zou straks 60% van je hardware moeten vragen maar het vraagt nu gewoon de volle 100% aangezien het nog niet bijgewerkt is(zo moet je het zien). En aangezien de game dus niet stabiel is in combinatie met de servers(las/zie ik ook) kan het nogal tot problemen leiden en zul je toch even door de zure appel heen moeten bijten
Kwa hardware zit je eigenlijk gewoon perfect en zou het geen punt moeten zijn, ik las gewoon alleen omdat de game nog in Alpha zit alles nog gewoon gepolijst moet worden en afgerond(joh).Equazor_ schreef op maandag 21 december 2015 @ 11:17:
I7-2600k
GTX970
8GB geheugen
De game zou straks 60% van je hardware moeten vragen maar het vraagt nu gewoon de volle 100% aangezien het nog niet bijgewerkt is(zo moet je het zien). En aangezien de game dus niet stabiel is in combinatie met de servers(las/zie ik ook) kan het nogal tot problemen leiden en zul je toch even door de zure appel heen moeten bijten
[ Voor 63% gewijzigd door weszz op 21-12-2015 11:22 ]
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Aan je hardware zal het in ieder geval niet liggen. En de meeste instabiliteit komt vanuit de servers, daar zijn ze momenteel heel hard op aan 't focussen. Het aantal cores per 'instance'/server zijn ze nu aan het ophogen. Momenteel zijn dat er 3, en ze willen naar 4 gaan.Equazor_ schreef op maandag 21 december 2015 @ 11:17:
I7-2600k
GTX970
8GB geheugen
Voordat we zaterdag een stabiele game hadden met z'n 2en hadden we ook zo'n 30 minuten nodig
Inderdaad, meer hard-points en ruimte voor upgrades in componenten.siriouz schreef op maandag 21 december 2015 @ 11:21:
[...]
LN is wat beter bepantserd/bewapend.Ik raadt mensen die er niet meer aan uit willen geven dan dat, absoluut de LN aan.
[ Voor 23% gewijzigd door Case_C op 21-12-2015 11:23 ]
LN is wat beter bepantserd/bewapend.weszz schreef op maandag 21 december 2015 @ 11:19:
Las trouwens her en der dat de Aurora CL een betere koop zou zijn dan de AURORA LN of AURORA MR AC STARTER vanwege zijn cargo? Nou moet ik nog een package kopen maar mijn planning is nadat ik de een package gekocht had ik de komende tijd er geen geld meer in hoefde te steken buiten in-game en tijd
Sommige streamers van TEST Squadron met hun ''Test Squadron best squadron!''... Als iemand van hier gaat streamen, is wellicht ''GOTInc moneysink'' een leuke slogan...
[ Voor 14% gewijzigd door siriouz op 21-12-2015 11:25 ]
Dank! Zal ik volgende week wel aan beginnen. Overigens de Joystick van Thrustmaster(t1600M meende ik) wordt veel gebruikt, ik vraag me dan af(geen verstand van Joysticks, so dont shoot me) waarom deze pricewatch: Logitech Extreme 3D Pro, PC dan niet wordt gebruikt? Lijkt me toch dat Logitech iets betere spul heeftsiriouz schreef op maandag 21 december 2015 @ 11:21:
[...]
LN is wat beter bepantserd/bewapend.Ik raadt mensen die er niet meer aan uit willen geven dan dat, absoluut de LN aan.
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Klopt!Case_C schreef op maandag 21 december 2015 @ 11:19:
[...]
Aan je hardware zal het in ieder geval niet liggen. En de meeste instabiliteit komt vanuit de servers, daar zijn ze momenteel heel hard op aan 't focussen. Het aantal cores per 'instance'/server zijn ze nu aan het ophogen. Momenteel zijn dat er 3, en ze willen naar 4 gaan.
Voordat we zaterdag een stabiele game hadden met z'n 2en hadden we ook zo'n 30 minuten nodig. Niet leuk, maar als het eenmaal werkt zie je wel de potentie
.
Hier trouwens een leuk overzicht over die kosten waar ze het over hadden.. Tenminste, dit was wat ik kon vinden online.. Dan zie je dus dat het echt veel duurder is zoals Sean al aangaf..
-
En anders kan je eventueel proberen een medeTweaker te vinden in je omgeving met een HOTAS... En kijken of je die mag komen proberen.weszz schreef op maandag 21 december 2015 @ 11:26:
[...]
Dank! Zal ik volgende week wel aan beginnen. Overigens de Joystick van Thrustmaster(t1600M meende ik) wordt veel gebruikt, ik vraag me dan af(geen verstand van Joysticks, so dont shoot me) waarom deze pricewatch: Logitech Extreme 3D Pro, PC dan niet wordt gebruikt? Lijkt me toch dat Logitech iets betere spul heeft
Die is prima idd, maar T16000m heeft geen deadzone (naar ik meen) en betere reactie. Daarbij is die zowel links als rechts te gebruiken. Toch was ik wel redelijk tevreden over de 3d pro.weszz schreef op maandag 21 december 2015 @ 11:26:
[...]
Dank! Zal ik volgende week wel aan beginnen. Overigens de Joystick van Thrustmaster(t1600M meende ik) wordt veel gebruikt, ik vraag me dan af(geen verstand van Joysticks, so dont shoot me) waarom deze pricewatch: Logitech Extreme 3D Pro, PC dan niet wordt gebruikt? Lijkt me toch dat Logitech iets betere spul heeft
Oh en verwar thrust niet met thrustmaster.. die 2 zijn even identiek als rucanor en nike
[ Voor 6% gewijzigd door Torrie844 op 21-12-2015 11:30 ]
-
En er zijn nog steeds mensen die er in geloven dat CIG gaat overleven met enkel wat UEC salesTorrie844 schreef op maandag 21 december 2015 @ 11:26:
[...]
Klopt!
Hier trouwens een leuk overzicht over die kosten waar ze het over hadden.. Tenminste, dit was wat ik kon vinden online.. Dan zie je dus dat het echt veel duurder is zoals Sean al aangaf..
[afbeelding]
Je zou idd denken ja. Geen idee ook eigenlijk waarom de Logitech niet echt veel gebruikt wordt. Ik heb zelf iig een Trustmaster Hotas X gehaald. Was 35 euro omdat de doos open was geweest dus dat was wel een koopje. Dus voor dat geld was de keuze vrij makkelijk.weszz schreef op maandag 21 december 2015 @ 11:26:
[...]
Nu heb ik vaker een joystick gehad, maar dit is mijn eerste Hotas en hij bevalt zeer goed. Hij zit goed in elkaar, voelt stevig aan en heeft genoeg knopjes etc. Het is natuurlijk plastic, maar goed er zijn weinig andere alternatieven onder de 100 euro.
(edit: Thrustmaster is geen Thrust, doh.......
[ Voor 6% gewijzigd door Mr.Zebra op 21-12-2015 11:34 ]
Maar, nu ben ik benieuwd.. hoeveel CPU power gaat de 'universe' server wel niet verstoken? Want die 4 'cores' zijn voor 1 instance.. dat is nog wel te managen om lokaal te laten draaien.Torrie844 schreef op maandag 21 december 2015 @ 11:26:
[...]
Klopt!
[afbeelding]
Ach tegen de tijd dat het uit is, kunnen we zonder problemen locaal 'universe' - servers draaien
CR heeft dat ook al in de gaten, daarom blijven er een aantal packages (Aurora, Hornet e.d.) waarschijnlijk beschikbaar na release. Geen idee of dat voldoende is.. maar je weet nooit hoeveel die UEC op gaat leveren.AndrewBourgeois schreef op maandag 21 december 2015 @ 11:30:
[...]
En er zijn nog steeds mensen die er in geloven dat CIG gaat overleven met enkel wat UEC sales
[ Voor 22% gewijzigd door Case_C op 21-12-2015 11:33 ]
Verschil met de Thrustmaster, tov de Logitech, is dat de Thrustmaster zowel als een geheel, als 2 losse units op je bureau kunnen. Dus je kan je throttle op je ene hoek en je stick op je andere hoek van je bureau kwijt, bijvoorbeeld.Mr.Zebra schreef op maandag 21 december 2015 @ 11:30:
[...]
Je zou idd denken ja. Geen idee ook eigenlijk waarom de Logitech niet echt veel gebruikt wordt. Ik heb zelf iig een Trustmaster Hotas X gehaald. Was 35 euro omdat de doos open was geweest dus dat was wel een koopje. Dus voor dat geld was de keuze vrij makkelijk.
Nu heb ik vaker een joystick gehad, maar dit is mijn eerste Hotas en hij bevalt zeer goed. Over het algemeen heb ik geen hele hoge verwachtingen van een Trustmaster, maar deze zit echter goed in elkaar, voelt stevig aan en heeft genoeg knopjes etc. Het is natuurlijk plastic, maar goed er zijn weinig andere alternatieven onder de 100 euro.
Hele goede vraag, dat zal wel groeien naarmate er meer spelers komen dus uiteindelijk een collectief bakbeesten zijn waar je u tegen zegt. Als het iig blijkt dat er 4 cores nodig zijn ipv 2, kost het CIG dus dubbel zoveel per gespeelde minuut. Als we locaal iets kunnen draaien lijkt me dat toch wel ideaal, zolang het stabiel is.Case_C schreef op maandag 21 december 2015 @ 11:31:
[...]
Maar, nu ben ik benieuwd.. hoeveel CPU power gaat de 'universe' server wel niet verstoken? Want die 4 'cores' zijn voor 1 instance.. dat is nog wel te managen om lokaal te laten draaien.
Ach tegen de tijd dat het uit is, kunnen we zonder problemen locaal 'universe' - servers draaien. Dan hoef je ook niet bang te zijn dat die down kunnen gaan
.
[...]
CR heeft dat ook al in de gaten, daarom blijven er een aantal packages (Aurora, Hornet e.d.) waarschijnlijk beschikbaar na release. Geen idee of dat voldoende is.. maar je weet nooit hoeveel die UEC op gaat leveren.
En zoals Andrew hierboven zei, CIG heeft echt nog een hoop meer geld nodig om dit draaiende te houden. Ik hoop op een league of legends idee qua cashshop. Beetje UEC, maar vooral skins/fluff die je kan kopen.
-
Misschien toch maar de Logitech proberen, zie dat de reviews overal toch ook best positief zijn. En bevalt het niet dan kan ik hem altijd nog retouren. Verder zie ik dat een losse throttle nog best duur kan zijnMr.Zebra schreef op maandag 21 december 2015 @ 11:30:
[...]
Je zou idd denken ja. Geen idee ook eigenlijk waarom de Logitech niet echt veel gebruikt wordt. Ik heb zelf iig een Trustmaster Hotas X gehaald. Was 35 euro omdat de doos open was geweest dus dat was wel een koopje. Dus voor dat geld was de keuze vrij makkelijk.
Nu heb ik vaker een joystick gehad, maar dit is mijn eerste Hotas en hij bevalt zeer goed. Hij zit goed in elkaar, voelt stevig aan en heeft genoeg knopjes etc. Het is natuurlijk plastic, maar goed er zijn weinig andere alternatieven onder de 100 euro.
(edit: Thrustmaster is geen Thrust, doh.......)
Yeah, dat is misschien best wel een goeie inderdaad. Kijken of er iemand in Amersfoort woont met tijd oversiriouz schreef op maandag 21 december 2015 @ 11:29:
[...]
En anders kan je eventueel proberen een medeTweaker te vinden in je omgeving met een HOTAS... En kijken of je die mag komen proberen.
Thrustmaster inderdaad, excuses. Ben linkshandig maar ga de joystick wel rechtshandig gebruiken denk ik dus het zal voor mij niet echt een plus zijn. Ben niet bekend met deadzone? Ken de term wel maar moet ik dan bij een joystick verwachten dat die niet verder kan reiken dan dat je zou willen?Torrie844 schreef op maandag 21 december 2015 @ 11:29:
[...]
Die is prima idd, maar T16000m heeft geen deadzone (naar ik meen) en betere reactie. Daarbij is die zowel links als rechts te gebruiken. Toch was ik wel redelijk tevreden over de 3d pro.
Oh en verwar thrust niet met thrustmaster.. die 2 zijn even identiek als rucanor en nike
Ik zit in Utrecht, mocht je de X52 Pro willen proberen. Moet ik wel eerst de boel opruimen.weszz schreef op maandag 21 december 2015 @ 11:40:
Yeah, dat is misschien best wel een goeie inderdaad. Kijken of er iemand in Amersfoort woont met tijd over![]()
[...]
Thrustmaster inderdaad, excuses. Ben linkshandig maar ga de joystick wel rechtshandig gebruiken denk ik dus het zal voor mij niet echt een plus zijn. Ben niet bekend met deadzone? Ken de term wel maar moet ik dan bij een joystick verwachten dat die niet verder kan reiken dan dat je zou willen?
leuke giveaway trouwens
https://forums.robertsspa...rchimedes-and-more#latest
https://forums.robertsspa...rchimedes-and-more#latest
Ik heb toevallig nog een logitech 3d extreme pro staan!weszz schreef op maandag 21 december 2015 @ 11:40:
[...]
Misschien toch maar de Logitech proberen, zie dat de reviews overal toch ook best positief zijn. En bevalt het niet dan kan ik hem altijd nog retouren. Verder zie ik dat een losse throttle nog best duur kan zijnDat snap ik dan weer niet, lijkt me toch dat een throttle kwa productie veel goedkoper is
![]()
[...]
Yeah, dat is misschien best wel een goeie inderdaad. Kijken of er iemand in Amersfoort woont met tijd over![]()
[...]
Thrustmaster inderdaad, excuses. Ben linkshandig maar ga de joystick wel rechtshandig gebruiken denk ik dus het zal voor mij niet echt een plus zijn. Ben niet bekend met deadzone? Ken de term wel maar moet ik dan bij een joystick verwachten dat die niet verder kan reiken dan dat je zou willen?
-
oh, weet niet of het al genoemd was, maar mbt unmelten en store credits, dit is het antwoord van ben
en wanneer 2.1 eindelijk in P staat kan ik al mijn bays eindelijk helemaal vullen met schepen (waarbij alle pads bezet zijn
)
https://forums.robertsspa.../6114646/#Comment_6114646Hey guys! I'm sorry for the trouble. We will absolutely change this system, it's just going to take a little work. We've spoken to the web team and there's not an option for just turning on store credit with the current design... so it'll take a little thinking and a new build to make right. (I know you've already figured this out, but there does need to be some balance; perhaps a limited number of times you can unmelt a particular package, or a limited number of unmelts per month. We'll figure it out and report once it's decided!)
en wanneer 2.1 eindelijk in P staat kan ik al mijn bays eindelijk helemaal vullen met schepen (waarbij alle pads bezet zijn
[ Voor 8% gewijzigd door Bornhald op 21-12-2015 11:50 ]
Gek he met die vloot van jouBornhald schreef op maandag 21 december 2015 @ 11:49:
en wanneer 2.1 eindelijk in P staat kan ik al mijn bays eindelijk helemaal vullen met schepen (waarbij alle pads bezet zijn)
't probleem is dat je geen vaste waarde aan die currency kan geven daar de economie in een MMO niet stabiel genoeg is. De waarde van UEC gaat fluctueren. 10 000 is nu 10 EUR waard maar na launch is dat misschien maar 1 EUR meer waard en 2 maanden later (na het implementeren van een nieuwe gold drain/het nerfen van een farm voor CIG) is dat weer 7 EUR waard.Case_C schreef op maandag 21 december 2015 @ 11:31:
CR heeft dat ook al in de gaten, daarom blijven er een aantal packages (Aurora, Hornet e.d.) waarschijnlijk beschikbaar na release. Geen idee of dat voldoende is.. maar je weet nooit hoeveel die UEC op gaat leveren.
Als CIG geen rekening houdt met vraag en aanbod dan zullen ze geen inkomen meer hebben wanneer ze 10 000 EUR voor 10 EUR verkopen als de spelers die 10 000 EUC in een half uur kunnen farmen.
CIG moet hier dus rekening mee houden en heeft dus 2 opties:
- ze laten de prijs die je betaalt voor UEC continu fluctueren (e.g. vandaag gaat er 11.57 EUR van je rekening voor 10 000 EUC en morgen slechts 9.83 EUR),
- ze implementeren een extra currency die ze voor een vaste prijs verkopen en die je dan in-game verhandelt. Aan die extra currency moeten ze dan een waarde geven en dat doen ze dan via cash shop items die spelers dan willen kopen.
Met starter packages verkopen komen ze er ook niet dat lukt Guild Wars 2 ook niet terwijl hun kosten veel lager zijn.
Kennen jullie de cash shop van Guild Wars 2? 'k vind dat dit heel goed werkt. Als ze cash nodig hebben gooien ze gewoon een paar nieuwe skins in de shop.
mijn enige ding is.. skins kunnen mij totaal niet boeien.. dus er zullen er ook veel zijn waar ze dan niet aan verdienen.AndrewBourgeois schreef op maandag 21 december 2015 @ 11:58:
[...]
't probleem is dat je geen vaste waarde aan die currency kan geven daar de economie in een MMO niet stabiel genoeg is. De waarde van UEC gaat fluctueren. 10 000 is nu 10 EUR waard maar na launch is dat misschien maar 1 EUR meer waard en 2 maanden later (na het implementeren van een nieuwe gold drain/het nerfen van een farm voor CIG) is dat weer 7 EUR waard.
Als CIG geen rekening houdt met vraag en aanbod dan zullen ze geen inkomen meer hebben wanneer ze 10 000 EUR voor 10 EUR verkopen als de spelers die 10 000 EUC in een half uur kunnen farmen.
- ze laten de prijs die je betaalt voor UEC continu fluctueren (e.g. vandaag gaat er 11.57 EUR van je rekening voor 10 000 EUC en morgen slechts 9.83 EUR),
- ze implementeren een extra currency die ze voor een vaste prijs verkopen en die je dan in-game verhandelt. Aan die extra currency moeten ze dan een waarde geven en dat doen ze dan via cash shop items die spelers dan willen kopen.
Met starter packages verkopen komen ze er ook niet dat lukt Guild Wars 2 ook niet terwijl hun kosten veel lager zijn.
Kennen jullie de cash shop van Guild Wars 2? 'k vind dat dit heel goed werkt. Als ze cash nodig hebben gooien ze gewoon een paar nieuwe skins in de shop.
ik ben bang dat het uiteindelijk wel maandelijks een vast bedrag gaat kosten maar als ze alles waarmaken dan vind ik dat niet zo'n ramp om eerlijk te zijn.
Skins... love skins. Skins is niet zo goed voor verzameldrang eigenlijk. Maar ik vind een vaste maandbedrag ook niet erg, zoals de subsription nu. Als er maar voldoende feature's en quest zijn. Maar daar ga ik me nu nog niet druk om maken.AjDuLion schreef op maandag 21 december 2015 @ 11:59:
[...]
mijn enige ding is.. skins kunnen mij totaal niet boeien.. dus er zullen er ook veel zijn waar ze dan niet aan verdienen.
ik ben bang dat het uiteindelijk wel maandelijks een vast bedrag gaat kosten maar als ze alles waarmaken dan vind ik dat niet zo'n ramp om eerlijk te zijn.
Kijk naar League of Legends.. alleen skins for champions en ze maken ontzettend veel winst. Al die walvissen met hun tientallen schepen willen heus wel een speciale skin. Ik zou zelf voor een aparte kleur/stickers/skin wat geld neerleggen.AjDuLion schreef op maandag 21 december 2015 @ 11:59:
[...]
mijn enige ding is.. skins kunnen mij totaal niet boeien.. dus er zullen er ook veel zijn waar ze dan niet aan verdienen.
Pay2win is verschrikkelijk
Pay2customise is helemaal prima
Hoe dan ook, CIG moet hoge maandelijke revenue halen, want 1x kopen en dan de PU online houden is geen optie lijkt me.
-
Kan ik mij ook in vinden. De PU voor 10 jaar openhouden zonder sub.. dat lijkt mij niet haalbaar.Torrie844 schreef op maandag 21 december 2015 @ 12:01:
[...]
Pay2customise is helemaal prima
Hoe dan ook, CIG moet hoge maandelijke revenue halen, want 1x kopen en dan de PU online houden is geen optie lijkt me.
Al zouden ze toch een subscription systeem toevoegen al maar €2 per maand ofzo, zouden ze toch aardige inkomsten houden. Mja, dan breken ze hun belofte.
Dat is niet kosten-dekkend. Een server voor 40 man zou 80 euro opleveren als die continue bezet is. Maar de kosten lopen veel harder op... 24/7x4 (x-,20) = 134,40 per maandsiriouz schreef op maandag 21 december 2015 @ 12:04:
Al zouden ze toch een subscription systeem toevoegen al maar €2 per maand ofzo, zouden ze toch aardige inkomsten houden. Mja, dan breken ze hun belofte.
Je moet dan minstens 3,50 vragen per maand
De economie zal een erg interessant onderdeel zijn van de te kopen UEC. En ik hoop dat we in 2016 toch echt een in-depth view gaan krijgen in alle aspecten. Momenteel is alle info een filmpje uit 2013 volgens mij...AndrewBourgeois schreef op maandag 21 december 2015 @ 11:58:
[...]
't probleem is dat je geen vaste waarde aan die currency kan geven daar de economie in een MMO niet stabiel genoeg is. De waarde van UEC gaat fluctueren. 10 000 is nu 10 EUR waard maar na launch is dat misschien maar 1 EUR meer waard en 2 maanden later (na het implementeren van een nieuwe gold drain/het nerfen van een farm voor CIG) is dat weer 7 EUR waard.
[ Voor 59% gewijzigd door Case_C op 21-12-2015 12:09 ]
Ik heb als linkshandige de X52 pro geprobeerd en ik heb de set (hoewel die prachtig was) terug gestuurd. Ik blijf bij de T16000 omdat die gewoon links gebruikt kan worden. Voor Throttle en de rest gebruik ik het toetsenbord.weszz schreef op maandag 21 december 2015 @ 11:40:
...
Ik denk dat ze nu aimen voor een combi van UEC kopen voor echt geld, cash shop voor fluff en vrijwillige subscription zoals die nu bestaat.
Maar ik denk dat er zeker een scenario denkbaar is dat verplichte subscription toch noodzakelijk is voor de kosten, gezien Star Citizen veel meer server hungry is dan andere games.
Maar ik denk dat er zeker een scenario denkbaar is dat verplichte subscription toch noodzakelijk is voor de kosten, gezien Star Citizen veel meer server hungry is dan andere games.
tja als ik kijk wat eve-online kost per character.. en jij hebt het over 40 man per server..Case_C schreef op maandag 21 december 2015 @ 12:06:
[...]
Dat is niet kosten-dekkend. Een server voor 40 man zou 80 euro opleveren als die continue bezet is. Maar de kosten lopen veel harder op... 24/7x4 (x-,20) = 134,40 per maand
Je moet dan minstens 3,50 vragen per maand.
[...]
De economie zal een erg interessant onderdeel zijn van de te kopen UEC. En ik hoop dat we in 2016 toch echt een in-depth view gaan krijgen in alle aspecten. Momenteel is alle info een filmpje uit 2013 volgens mij...
dan is dat zo kosten dekkend..
Kijk maar naar EVE en WoW. Die lopen al jaren met subs. En die bestaan ook nog steeds. Dus het is voor mij onvermijdelijk, maar niet erg.Verwijderd schreef op maandag 21 december 2015 @ 12:08:
Ik denk dat ze nu aimen voor een combi van UEC kopen voor echt geld, cash shop voor fluff en vrijwillige subscription zoals die nu bestaat.
Dit topic is gesloten.
![]()