Ik kan vandaag niet, maar ik heb een event aangemaakt voor morgen op gotinc.Rann schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 09:33:
Nog mensen die zin hebben om zo even samen aan te kutten ?
stuur maar een PM
Mensen die hier met een joystick spelen? Denk dat zo'n space game toch best tof is met iets anders dan een keyboard
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
David Braben over SC
https://www.reddit.com/r/...o_speaks_on_star_citizen/"What both Star Citizen and Elite Dangerous are trying to do is very hard indeed. Both games are incredibly ambitious. I am proud and excited about what we are doing, but what they are doing is ambitious too, and I am looking forward to playing Star Citizen when it is finished. What we are both doing is new; we are trailblazing. The scope of both is vast and quite different, and neither have been done before, so there is no right answer for either of the approaches. It is frustrating to see some of the criticism of Star Citizen online. We should applaud when someone tries something that is hard, that hasn’t been done, not discourage them."
https://forums.frontier.c...php?p=3278592#post3278592
Weer pagina of 2 te laat Born, gaat snel hierBornhald schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 10:19:
David Braben over SC
[...]
https://www.reddit.com/r/...o_speaks_on_star_citizen/
-
maar het blijft leuk om te lezenTorrie844 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 10:20:
[...]
Weer pagina of 2 te laat Born, gaat snel hier
Nou het was van korte duur, mijn videokaart begeeft het net haha. Nou ja althans 1 van de fans, daar is een stuk van afgebroken dus hij resoneert echt die hele kast door als je een spel opstart en hij gaat wat harder blazen. Ik was wel toe aan een vervanging maar niet zo snel helaas.Ik blijf tot die tijd wel lekker hier om beetje op de hoogte te blijven.
Star Citizen is sowieso een hardware killer.
Mijn 5,5 jaar oude voeding lijkt ondertussen niet meer te kunnen leveren wat hij ooit wel kon.
SC is ook de enige game die mijn PC laat rebooten met een Kernel 41 power error.
Binnenkort maar eens een nieuwe voeding aanschaffen. Met Alpha 2.0 begint het nu toch wel leuk te worden om een beetje rond te vliegen.
Al ben ik in die Mustang Alpha meer schietvoer voor die piraten dan dat ik ze de baas ben.
Mijn 5,5 jaar oude voeding lijkt ondertussen niet meer te kunnen leveren wat hij ooit wel kon.
SC is ook de enige game die mijn PC laat rebooten met een Kernel 41 power error.
Binnenkort maar eens een nieuwe voeding aanschaffen. Met Alpha 2.0 begint het nu toch wel leuk te worden om een beetje rond te vliegen.
Al ben ik in die Mustang Alpha meer schietvoer voor die piraten dan dat ik ze de baas ben.
Ach, de Gladius voelt ook als een dun stuk papier. Ik durf ook mijn Avenger niet meer aan te vragen omdat ik er vaak doorheen clip
Hmm dat vind ik wel meevallen met de Gladius.. vliegt best lekker, en kapot kan hij bijna nietJorrie schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 10:37:
Ach, de Gladius voelt ook als een dun stuk papier. Ik durf ook mijn Avenger niet meer aan te vragen omdat ik er vaak doorheen clip
De Avenger z'n flight model is gewoon niet goed, of 't gewicht is oid... iig is 't een feest met black-outs.
Ik spawn ongeveer de helft van de keren helemaal raar en clipped als ik met mijn avenger in arena commander ga, moet ik eerst met ctr f uitstappen, en terug EVA'en in mijn avenger voordat ik kan beginnen
Ik denk dat de meesten hier inderdaad met HOTAS (Hands On Throttle And Stick) vliegen, ik zelf ook... Voegt wat immersie toe.weszz schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 10:18:
Mensen die hier met een joystick spelen? Denk dat zo'n space game toch best tof is met iets anders dan een keyboard
Nog meer immersie, kan je doen alsof het geluid van je schip af komt.WeAreLegion schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 10:24:
Nou het was van korte duur, mijn videokaart begeeft het net haha. Nou ja althans 1 van de fans, daar is een stuk van afgebroken dus hij resoneert echt die hele kast door als je een spel opstart en hij gaat wat harder blazen. Ik was wel toe aan een vervanging maar niet zo snel helaas.Ik blijf tot die tijd wel lekker hier om beetje op de hoogte te blijven.
Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz
Een paar zoals ik met een Trustmaster T16000. Maar ook verschillende met duurdere Saitek x52(pro's) en x55's en andere HOTAS.weszz schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 10:18:
Dus, ja, er spelen een hoop mensen hier met een joystick (in combo met Throttle of keyboard)
“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”
Dan blijf ik wel lekker op het landing pad staansiriouz schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 10:39:
[...]
Nog meer immersie, kan je doen alsof het geluid van je schip af komt.
Geen idee, las het op discord (anderen hadden dit gedaan) en sindsdien heb ik 0 CTD's gehad/. Iemand had een berekening gemaakt en ik had het hier gepost
[ Voor 18% gewijzigd door Torrie844 op 18-12-2015 11:05 ]
-
Beetje zelfspot moet kunnen toch?
specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1
siriouz schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 10:39:
[...]
Ik denk dat de meesten hier inderdaad met HOTAS (Hands On Throttle And Stick) vliegen, ik zelf ook... Voegt wat immersie toe.
Left joystick is nog best onmogelijk aan te komen in combinatie met throttle voor een prijs onder de 100JanAd schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 10:39:
[...]
Een paar zoals ik met een Trustmaster T16000. Maar ook verschillende met duurdere Saitek x52(pro's) en x55's en andere HOTAS.
Dus, ja, er spelen een hoop mensen hier met een joystick (in combo met Throttle of keyboard)
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Aha, linkshandig?weszz schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 11:12:
[...]
[...]
Left joystick is nog best onmogelijk aan te komen in combinatie met throttle voor een prijs onder de 100
[ Voor 19% gewijzigd door siriouz op 18-12-2015 11:26 ]
Geen idee hoe we het hebben gedaan
maar GoT Inc. staat op nr 75 qua activiteit momenteel.
Als 51e grote org.
Als 51e grote org.
Netjes! Daar drink ik op.Case_C schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 11:31:
Geen idee hoe we het hebben gedaanmaar GoT Inc. staat op nr 75 qua activiteit momenteel.
Als 51e grote org.
overall? o.O blijkbaar doen we iets goedCase_C schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 11:31:
Geen idee hoe we het hebben gedaanmaar GoT Inc. staat op nr 75 qua activiteit momenteel.
Als 51e grote org.
Na heel lang denken, toch maar een package gekocht. Ben nu trotse eigenaar van een Avenger 
Mijn handle Siel voor de mensen die het willen weten.
Nu eerst nog even werken en dan vanavond eens kijken of ik er wat van kan brouwen.
Dus wellicht tot vanavond
Nu eerst nog even werken en dan vanavond eens kijken of ik er wat van kan brouwen.
Echt ja? Dat is best een achievement!Case_C schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 11:31:
Als 51e grote org.
Telt activiteit mee met forum posts op RSI? Zo ja, ik heb ongeveer 800 posts in 7 maanden
Gefeli en welkom!Mr.Zebra schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 11:39:
Na heel lang denken, toch maar een package gekocht. Ben nu trotse eigenaar van een Avenger
[ Voor 6% gewijzigd door Torrie844 op 18-12-2015 11:42 ]
-
Welkom!Mr.Zebra schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 11:39:
WelkomMr.Zebra schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 11:39:
Dat verloopt overigens via de TS uit de TopicStart.
Welkom, de avenger is een mooi scheepjeMr.Zebra schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 11:39:
persoonlijk vind ik de 2 starter schepen, aurora en mustang best wel heer erg lelijk
Ik vond eerlijk gezegd de Avenger destijds ook best wel spuuglelijk, dus ben ik toen voor een 315p gegaan.Kek schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 11:47:
[...]
Welkom, de avenger is een mooi scheepjeheb er zelf ook een, vliegt lekker soepen (op de blackout-bug na dan)
persoonlijk vind ik de 2 starter schepen, aurora en mustang best wel heer erg lelijk
Helaas kon ik het niet enkel daarbij laten...
mee eens!Kek schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 11:47:
[...]
Zat nog te twijfelen tussen de Avenger en Cutlass Black. Maar die komt er misschien later nog wel
Eerst even rustig beginnen.
Morgen helaas een verjaardag, maar verder niets gepland in het weekend dus ik ga wel de nodige tijd hier in steken
De vloot
.. wellicht een leuk idee om met die pixel-ships de vloot van GoT te maken in een plaatje.

Als ik ooit nog voldoende recruits haal
:

De laatste twee rewards voor referrals zijn dus enkel nuttig voor Arena Commander en Crusader. Behalve dan die UEC die je erbij krijgt.
Sergeant 10 RP*
Gladius and Gold
Land your new Aegis Gladius next to this set of gold ship models celebrating some of the ’verse’s best: the Aurora, Constellation, Hornet, Avenger, & Freelancer.
Lieutenant 25 RP*
Arena Commander Racing Package
Feed your need for speed by permanently unlocking the 350R, M50, and Mustang Gamma in Crusader & Arena Commander. Also includes 15,000 UEC.
Captain 42 RP*
Arena Commander Combat Package
Find your favorite fighter with permanent access to the Cutlass Black, Hornet, Avenger, & Aurora LN in Crusader & Arena Commander. Also includes 30,000 UEC.

Als ik ooit nog voldoende recruits haal

De laatste twee rewards voor referrals zijn dus enkel nuttig voor Arena Commander en Crusader. Behalve dan die UEC die je erbij krijgt.
Sergeant 10 RP*
Gladius and Gold
Land your new Aegis Gladius next to this set of gold ship models celebrating some of the ’verse’s best: the Aurora, Constellation, Hornet, Avenger, & Freelancer.
Lieutenant 25 RP*
Arena Commander Racing Package
Feed your need for speed by permanently unlocking the 350R, M50, and Mustang Gamma in Crusader & Arena Commander. Also includes 15,000 UEC.
Captain 42 RP*
Arena Commander Combat Package
Find your favorite fighter with permanent access to the Cutlass Black, Hornet, Avenger, & Aurora LN in Crusader & Arena Commander. Also includes 30,000 UEC.
[ Voor 51% gewijzigd door Case_C op 18-12-2015 12:23 ]
De Researcher ga ik vanavond ff halen denk ik... Daarnaast nog altijd twijfels of ik de DUR haal of niet. Opzich is m'n 315p ook best geschikt voor exploration, daarnaast heb ik de MIS natuurlijk ook al...
Heb ook zitten denken om m'n Tali te CCU-en naar een Taurus... Maar ik bouw denk ik als de game live gaat m'n Tali wel zover om dat 't de snelste Tali around zal zijn, zwaar bepantserd smokkelschip
Heb ook zitten denken om m'n Tali te CCU-en naar een Taurus... Maar ik bouw denk ik als de game live gaat m'n Tali wel zover om dat 't de snelste Tali around zal zijn, zwaar bepantserd smokkelschip
Onthoud wel dat de Origin Series een re-work krijgt. En dat je dan altijd, mits je niet tevreden bent, kan ccu-en naar een DUR.siriouz schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 12:08:
De Researcher ga ik vanavond ff halen denk ik... Daarnaast nog altijd twijfels of ik de DUR haal of niet. Opzich is m'n 315p ook best geschikt voor exploration, daarnaast heb ik de MIS natuurlijk ook al...
Klopt, m'n idee was dan ook om m'n 315p te CCU-en naar de DUR. Twijfelde of ik dat nog dit jaar wilde doen ivm hogere kosten per 1 januari, maar afwachten is inderdaad toch wel verstandiger...Cygnitr0n schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 12:37:
[...]
Onthoud wel dat de Origin Series een re-work krijgt. En dat je dan altijd, mits je niet tevreden bent, kan ccu-en naar een DUR.
Als ze nou ff opschieten met 2.1, ik wil m'n Sabre en MIS testen.
En anders kan het altijd nog ingame. Want je kan je LTI overdragen naar een ander schip ingame.siriouz schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 12:39:
[...]
Klopt, m'n idee was dan ook om m'n 315p te CCU-en naar de DUR. Twijfelde of ik dat nog dit jaar wilde doen ivm hogere kosten per 1 januari, maar afwachten is inderdaad toch wel verstandiger...
Als ze nou ff opschieten met 2.1, ik wil m'n Sabre en MIS testen.
^ ditBornhald schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 12:43:
ik wil gewoon de unmelt button
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
De Trustmaster T16000 kan je instellen voor een linkerhand.weszz schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 11:12:
[...]
[...]
Left joystick is nog best onmogelijk aan te komen in combinatie met throttle voor een prijs onder de 100
Ik ben zelf ook links, ik heb onlangs ook een x52 pro geprobeerd maar dat beviel me niet (sturen met rechts) Dus die heb ik retour gestuurd
Beetje laatCase_C schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 13:58:
[...]
Overigens complimenten Snoz voor veranderingen aan het weergeven van de reacties! Alleen is 't nu niet meer duidelijk wie wat heeft.
Hopelijk met kerst.Bornhald schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 12:43:
ik wil gewoon de unmelt button
Er zaten wel haken en ogen aan. Zoals de limited schepen, die zijn niet meer te unmelten.
Zat even te twijfelen of ik een hotas zou kopen, best lompe dingen en vrij prijzig als je iets wilt wat fatsoenlijk aanvoelt. Maar ik speel nu wat ED en (hopelijk) binnenkort SC dus toch maar de portemonnee getrokken en een Warthog besteld. Enige die voor zover ik kan vinden geheel van metaal is gemaakt, en nog net te betalen. Iedereen hier met een vloot zou eigenlijk zon ding moeten hebben, en een oculus, voegt meer toe aan je game ervaring als een extra schip
specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1
dus om mijn limited (en goedkopere) caterpillar te unmelten zal ik dan toch weer contact moeten opnemen met CS?Cygnitr0n schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:08:
[...]
Hopelijk met kerst.
Er zaten wel haken en ogen aan. Zoals de limited schepen, die zijn niet meer te unmelten.
Ik zal de bron even opzoeken.Bornhald schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:09:
[...]
dus om mijn limited (en goedkopere) caterpillar te unmelten zal ik dan toch weer contact moeten opnemen met CS?
Pledge Buy Back
Remember the time when you had to make an agonizing decision to melt one of your favorite ships in order to buy the new Vanguard? Well, agonize no more! We have been working on a new feature called Pledge Buy Back, which allows you to “un-melt” a pledge. Although there will be a handful of pledges that are ineligible for Pledge Buy Back (for example: limited-item ships, physical merchandise), most of them will be. This new feature will be accessible via My Hangar. Coming soon!
Bron: https://robertsspaceindus...105-Monthly-Studio-Report
[ Voor 53% gewijzigd door DutchWalnut op 18-12-2015 13:20 ]
Oculus lijkt me dan heel eerlijk gezegd weer niks... Moet je eens een knop hebben die je zelden gebruikt, kan je 'm niet vinden omdat je dat ding op hebt.intuliegend schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:09:
Zat even te twijfelen of ik een hotas zou kopen, best lompe dingen en vrij prijzig als je iets wilt wat fatsoenlijk aanvoelt. Maar ik speel nu wat ED en (hopelijk) binnenkort SC dus toch maar de portemonnee getrokken en een Warthog besteld. Enige die voor zover ik kan vinden geheel van metaal is gemaakt, en nog net te betalen. Iedereen hier met een vloot zou eigenlijk zon ding moeten hebben, en een oculus, voegt meer toe aan je game ervaring als een extra schip
Enne... Ik heb liever m'n asbak in zicht.
Haha ja dat is waar. Misschien zon VR handschoen erbij, dan heb je geen knoppen meer nodig, kun je gewoon alles in VR bedienensiriouz schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:12:
[...]
Oculus lijkt me dan heel eerlijk gezegd weer niks... Moet je eens een knop hebben die je zelden gebruikt, kan je 'm niet vinden omdat je dat ding op hebt.![]()
Enne... Ik heb liever m'n asbak in zicht.
Beetje modden voor PC compability en hoppa...intuliegend schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:13:
[...]
Haha ja dat is waar. Misschien zon VR handschoen erbij, dan heb je geen knoppen meer nodig, kun je gewoon alles in VR bedienen

Zou best bazig zijn om zoiets daadwerkelijk werkend te krijgen in combinatie met HOTAS in SC.
[ Voor 11% gewijzigd door siriouz op 18-12-2015 13:15 ]
oohh collectors item nu denk ik! Alles wat keihard geflopt is in de jaren 90 komt weer terug
Jup! Iemand heeft er overigens eentje gemod, Arduino ingebouwd. Hierrrrintuliegend schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:15:
oohh collectors item nu denk ik! Alles wat keihard geflopt is in de jaren 90 komt weer terug
Als je het al hebt beantwoord, en op bekijk reacties klikt zie je dit:Snoz Lombardo schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:07:
[...]
Beetje laatmaar welke verandering bedoel je? Heb volgens mij alleen formulier bijgewerkt en de Ship Distribution tab aangepast, geen wijzigingen aan weergeven van reacties. Heb je een screenshot?

Als je de normale link uit de TS pakt ga je naar de gewone overzichten.
Huh? Kan dat dan? Dus later kan ik ingame m'n LTI Reliant een upgrade geven naar een LTI Vanguard. Heb je daar een bron van?Cygnitr0n schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 12:42:
[...]
Denk inderdaad ook dat het met een update van google vandaan te maken heeft. In het begin deed hij dat namelijk nog niet. Maar 208 reacties al! Dat is ook een mooi aantal!
[...]
En anders kan het altijd nog ingame. Want je kan je LTI overdragen naar een ander schip ingame.
[ Voor 49% gewijzigd door Case_C op 18-12-2015 13:25 ]
Volgens mij was dat altijd het geval. Als je dan op "Alle reacties weergeven" klikt kom je op het bekende overzicht waar je wel kan zien wie welk schip heeft. Die link zie ik alleen niet op jouw screenshot staan...Case_C schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:19:
[...]
Als je het al hebt beantwoord, en op bekijk reacties klikt zie je dit:
[afbeelding]
Als je de normale link uit de TS pakt ga je naar de gewone overzichten.
Google is ook bezig met het uitrollen van een nieuwe versie van Forms, misschien heeft het daarmee te maken.
Man, man, man, heb teveel gelezen. Zal ook een bron zoeken.Case_C schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:19:
[...]
Huh? Kan dat dan? Dus later kan ik ingame m'n LTI Reliant een upgrade geven naar een LTI Vanguard. Heb je daar een bron van?
Wat ik mij meen te herinneren, bij de verkoop van de Hull C, kon je bij Hull A ingame de LTI transferen naar B, C, D en E. Maar in dezelfde serie dus.
Maar zoek het er even bij.
Update:
Lifetime Insurance *
Replaces your ship hull in the event of destruction or theft.
Hull is replaced with an identical model in equivalent condition.
Effective indefinitely with no additional in-game fee.
bron: https://robertsspaceindus...e-Insurance-Clarification
[ Voor 48% gewijzigd door DutchWalnut op 18-12-2015 13:54 ]
Ik zit zelf te twijfelen wat ik moet doen.
Ik heb heel even de gratis alfa kunnen spelen een maandje terug ofzo.
Ik vond de besturing met toetsenbord en muis best lastig, vooral de gevoeligheid met sturen met de muis.
Nu heb ik een xboxone controller op mijn pc, maar die had ik nog niet toen ik eerder speelde.
Zijn er meer mensen die met een xboxone of 360 controller spelen, of spelen jullie toch met een joystick of tb/muis?
Ik zit dan zelf aan de 325A te denken als start pakket.
Ik vond de besturing met toetsenbord en muis best lastig, vooral de gevoeligheid met sturen met de muis.
Nu heb ik een xboxone controller op mijn pc, maar die had ik nog niet toen ik eerder speelde.
Zijn er meer mensen die met een xboxone of 360 controller spelen, of spelen jullie toch met een joystick of tb/muis?
Kan dit bericht niet zomaar voorbij laten gaan, gefeli met je warthog!intuliegend schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:09:
-
Je kan anders altijd eventueel zoeken naar een medeTweaker in de buurt met een HOTAS om te proberen... 350 man in de Org + een aantal van andere Orgs... Er zal vast wel iemand in de buurt zitten.Equazor_ schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:32:
Chris Roberts speelt ook met de Xbox ControllerEquazor_ schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:32:
meerendeels speelt Tobo/muis of HOTAS/Joystick.
Hallo en welkomEquazor_ schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:32:
Chris Roberts speelt eigenlijk meestal met een Xbox controller op livestreams, dus dat zal zeker gaan. Of er hier mensen met een controller spelen weet ik niet.
Zit zelf nog wel in de markt voor een controller, maar niet persé voor SC. Vind de muis en keyboard wel veel vrijheid geven qua knoppen.
De 325A moet nog wel een rework krijgen, momenteel is dat nog een beetje 2013 qua style en graphics
[ Voor 8% gewijzigd door Case_C op 18-12-2015 13:42 ]
Wat het zelf maken van schakelpanelen overigens betreft; het idee wat ik ervoor heb, is met behulp van Arduino de schakelaars hebben, met dan ook nog in de behuizing een houder voor een tablet verwerkt, zodat ik Powergrid erbij kan gebruiken... En eventueel een USB-hub erin verwerken. Heb alleen absoluut geen verstand van Arduino, heeft iemand nog tips?
Daarom is ie zo slecht dusCase_C schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:40:
[...]
Hallo en welkom,
Chris Roberts speelt eigenlijk meestal met een Xbox controller op livestreams, dus dat zal zeker gaan.. Of er hier mensen met een controller spelen weet ik niet.
Zit zelf nog wel in de markt voor een controller, maar niet persé voor SC. Vind de muis en keyboard wel veel vrijheid geven qua knoppen.
De 325A moet nog wel een rework krijgen, momenteel is dat nog een beetje 2013 qua style en graphics.
Case_C schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:40:
[...]
Hallo en welkom,
Chris Roberts speelt eigenlijk meestal met een Xbox controller
Of 't nuttig is laten we maar in 't midden
Hij heeft 't zo druk met development
Vraag me nu wel af of hij een speciale knop heeft in z'n Connstelation. Ergens verstopt op 't schip, die je schilden en wapens wat extra pit geeft. Zo'n developer easter egg.
[ Voor 49% gewijzigd door Case_C op 18-12-2015 13:54 ]
Case_C schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:49:
[...]
Of 't nuttig is laten we maar in 't midden
Hier wat nuttigs:
Lifetime Insurance::
Replaces your ship hull in the event of destruction or theft.
Hull is replaced with an identical model in equivalent condition.
Effective indefinitely with no additional in-game fee.
bron: https://robertsspaceindus...e-Insurance-Clarification
Dus nu weten we nog niets...
Ik zoek verder.
[ Voor 7% gewijzigd door DutchWalnut op 18-12-2015 13:58 ]
Laat maar.... Tang/ varken
[ Voor 96% gewijzigd door SNAFU op 18-12-2015 14:42 ]
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
ah ok, dus de caterpillar zal er gewoon bij zittenCygnitr0n schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:11:
[...]
Ik zal de bron even opzoeken.
Pledge Buy Back
Remember the time when you had to make an agonizing decision to melt one of your favorite ships in order to buy the new Vanguard? Well, agonize no more! We have been working on a new feature called Pledge Buy Back, which allows you to “un-melt” a pledge. Although there will be a handful of pledges that are ineligible for Pledge Buy Back (for example: limited-item ships, physical merchandise), most of them will be. This new feature will be accessible via My Hangar. Coming soon!
Bron: https://robertsspaceindus...105-Monthly-Studio-Report
Ik heb alleen een donkerbruin vermoeden dat ze dan niet de originele prijs zullen gebruiken, maar dat ga ik wel zien
Verwijderd
Voor de controller fans is er iemand op Reddit die de Steam Controller heeft geconfigureerd voor Star Citizen:
http://www.reddit.com/r/s...controller_and_wanted_to/?
http://www.reddit.com/r/s...controller_and_wanted_to/?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2015 15:18 ]
Ik zit met dezelfde afweging. Heb dit weekend een LAN en mag van iemand de t.16000m gebruiken / testen.intuliegend schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:09:
Eens kijken of die het vliegen in ED wat vergemakkelijkt. Dit hotas is godsgruwelijk duur
Je zag 'm op de laatste stream nogal hard vloeken; eerst op de pc en later op de joystick. En meteen met gamepad als een baas vliegen.Case_C schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:40:
[...]
Hallo en welkom,
Chris Roberts speelt eigenlijk meestal met een Xbox controller op livestreams, dus dat zal zeker gaan. Of er hier mensen met een controller spelen weet ik niet.
De 325A moet nog wel een rework krijgen, momenteel is dat nog een beetje 2013 qua style en graphics.
Ik zit thuis met een ps4 gamepas en de DS4windows tools. Vind het wel jammer dat ze niet de overlay van de PS4 in Star Citizen tonen. Bij het leren vliegen met een ps4 controller was het soms wel even zoeken naar de betreffende controls / sticks / knoppen
[ Voor 37% gewijzigd door .je op 18-12-2015 14:59 ]
Dit zat in het ship pipeline filmpje over 2.1 

Hype?

Hype?
-
Aan de bovenzijde van de letters te zien "Grey Box".Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 15:54:
En dan neemt die camera niet mee wat onder Starfarer staat beetje jammer.
In het pupil to universe segment met uitleg vliegen ze met een cutlass naar beneden.
Ik vroeg me af of de snelheid die ze daar halen de huidige is, of dat ze daar al een beter model hebben.
Maar ik heb geen cutlass dus ik kan het niet checken.
Maar ik weet nog wel een rede om een cutlass blue aan te schaffen:
GoT Inc. CPU
Onze eigen Counter Piracy Unit.
Echte Drake patrol ships vol geladen met een elite eenheid die piraten overvalt, overmeestert en overdraagt aan het spacetribunaal.
Alleen voor de naam al moeten we dit hebben
Ik vroeg me af of de snelheid die ze daar halen de huidige is, of dat ze daar al een beter model hebben.
GoT Inc. CPU
Echte Drake patrol ships vol geladen met een elite eenheid die piraten overvalt, overmeestert en overdraagt aan het spacetribunaal.
Ik had het idee dat de demo zich in een aparte CryEngine omgeving bevond en de flight model daarin niet volledig aanwezig was zoals in Alpha 2.0, maar kan het mis hebben. Ik denk dat de vliegeigenschappen in de demo niet heel representatief zijn voor final.Anthor schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 16:13:
In het pupil to universe segment met uitleg vliegen ze met een cutlass naar beneden.
GoT Inc. CPU
Edit: Wat betreft squadrons. Het is wel het idee om naast wat meer vrijblijvende multiplay ook wat serieuzere metagaming squadrons te hebben die veel trainen en bv rescue missions doen.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2015 16:18 ]
Zoals wordt verteld in de volledige video, ze hebben voor demonstratie doeleinden de cruise snelheid ongeveer 2-4 keer zo snel dan gewoonlijk.Anthor schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 16:13:
GoT Inc. CPU
kom maar opAnthor schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 16:13:
GoT Inc. CPU
ik stuur vast twee sabres uit vanaf mn idris om je te intercepten
[ Voor 8% gewijzigd door Bornhald op 18-12-2015 16:44 ]
GOT Inc: 353 ledenBornhald schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 16:43:
[...]
kom maar op
SKIR: 5 leden
Ik denk dat de kansen wel aardig bij de 'good guys' liggen.
als je me kan vinden wel jaSNAFU schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 17:09:
[...]
GOT Inc: 353 leden
SKIR: 5 leden
Ik denk dat de kansen wel aardig bij de 'good guys' liggen.
en target rich environment
edit:
en iedereen dacht ook dat de kansen wel lagen bij "the empire" maar toch heeft de "rebel alliance" gewonnen
[ Voor 23% gewijzigd door Bornhald op 18-12-2015 17:18 ]
Met al die Carracks in de vloot en het beperkte bereik van jouw Sabre's in in het achterhoofd is het een kwestie van tijd voor je Idris gevonden is. En dan is het maar wachten op die Size 5 torpedo's.Bornhald schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 17:09:
[...]
als je me kan vinden wel ja
en target rich environment
edit:
en iedereen dacht ook dat de kansen wel lagen bij "the empire" maar toch heeft de "rebel alliance" gewonnen
Grappig dat jij je identificeert met de Light Side of the force terwijl het uitvoeren van piracy al bijna per definitie doordrongen is van de Dark Side.
Ladies and Gentlemennn
Op de vraag of 2.1 vandaag komt zegt een dev
En schijnbaar zijn er wat extra goodies in 2.1 beschikbaar, die ze nog niet hebben gedeeld!@Arthmael it's possible, it'll have to get past QA first though.(gewijzigd)
2.1 should help with stability, some new content too.
En dit past leuk bij de 2.1 hypeCDanks-CIG - 2015-12-18 16:13:36 UTC
Aside from the stuff we accidentally shared
CDanks-CIG - 2015-12-18 16:13:13 UTC
@Bacon You'll get no spoilers from me
[ Voor 62% gewijzigd door Torrie844 op 18-12-2015 17:55 ]
-
De ene hype na de andereTorrie844 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 17:41:
Ladies and Gentlemennn
[...]
En schijnbaar zijn er wat extra goodies in 2.1 beschikbaar, die ze nog niet hebben gedeeld!
[...]
[...]
En dit past leuk bij de 2.1 hype
[video]
Mijn vakantie begint, nu heb ik de komende 2 weken lekker veel vrije tijd om te spelen
Verwijderd
Dat ligt eraan of ze onder "to do" of "done" staan.Torrie844 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 15:51:
Dit zat in het ship pipeline filmpje over 2.1
[afbeelding]
Hype?
Dus, ik had de 30 GB een paar dagen geleden gedowload, geregistreerd en whatnot, naar de hangar gegaan en in een schip gestapt. Ik zag ergens een tutorial staan maar had even geen tijd.
Vandaag weer ingelogd: geen schip. Was dat een tijdelijke actie dat je ook kon vliegen of heb ik met mijn neus gezocht?
Vandaag weer ingelogd: geen schip. Was dat een tijdelijke actie dat je ook kon vliegen of heb ik met mijn neus gezocht?
Ze hadden een free-trail periode van 10 dagen. Die is volgens mij dinsdag afgelopen?abacaxi schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 19:04:
Dus, ik had de 30 GB een paar dagen geleden gedowload, geregistreerd en whatnot, naar de hangar gegaan en in een schip gestapt. Ik zag ergens een tutorial staan maar had even geen tijd.
STLYoungBlood heeft ook weer een should you buy video gemaakt voor de reliant variants. Ga ze zelf niet aanschaffen though 
Vliegen in E:D is trouwens absoluut niet te vergelijken met vliegen in SC... Niet met m/kb, niet met controller, en ook niet met HOTAS..je schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 14:57:
[...]
Ik zit met dezelfde afweging. Heb dit weekend een LAN en mag van iemand de t.16000m gebruiken / testen.
Eens kijken of die het vliegen in ED wat vergemakkelijkt. Dit hotas is godsgruwelijk duur
Mwah, hoe komen we aan onze onderwereldinformatie zonder Bornhald in een dubbelrol? Laat hij ons met rust, laten wij hem met rust. Vegen wij zijn concurrentie van de kaart want piraten, veegt hij onze concurrentie van de kaart want 'Arrrrrr'!Bornhald schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 16:43:
[...]
kom maar op
Correct.Case_C schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 19:06:
[...]
Ze hadden een free-trail periode van 10 dagen. Die is volgens mij dinsdag afgelopen?
Ik ben aan het overwegen om aan dit spel te beginnen. Het zal vast in een van de 100en pagina's staan maar hoe vergelijkt dit spel zich met eve volgens jullie?
5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D
Nog even de bron van het verhaal 'Freelancer, small jump holes' (Zag 't eindelijk op reddit voorbijkomen, als zijnde nieuws)
YouTube: The Holoview EP1.5 : Bar Citizen 2
. In de Star Citizen MMO zul je geen gebieden gaan 'bezitten' als organisatie. Je kan wel invloed uitoefenen, maar je het is veel meer PVE.
Daarnaast zit je natuurlijk middenin de actie, bij EVE kijk je er van bovenaf op. Natuurlijk wel met een geweldige economie, maar de doelstellingen van CIG zijn minstens even hoog
.
Denk dat Bornhald als EVE-veteraan die vraag wel beter weet te beantwoorden, but just my2cents.
YouTube: The Holoview EP1.5 : Bar Citizen 2
EVE nooit gespeeld, maar heb wel een idee van wat 't isTeam-RiNo schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 19:36:
Ik ben aan het overwegen om aan dit spel te beginnen. Het zal vast in een van de 100en pagina's staan maar hoe vergelijkt dit spel zich met eve volgens jullie?
Daarnaast zit je natuurlijk middenin de actie, bij EVE kijk je er van bovenaf op. Natuurlijk wel met een geweldige economie, maar de doelstellingen van CIG zijn minstens even hoog
Denk dat Bornhald als EVE-veteraan die vraag wel beter weet te beantwoorden, but just my2cents.
[ Voor 69% gewijzigd door Case_C op 18-12-2015 19:39 ]
Oooooohhhhh, ik wil m ook niet kwijt hoor!!!siriouz schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 19:17:
[...]
Mwah, hoe komen we aan onze onderwereldinformatie zonder Bornhald in een dubbelrol? Laat hij ons met rust, laten wij hem met rust. Vegen wij zijn concurrentie van de kaart want piraten, veegt hij onze concurrentie van de kaart want 'Arrrrrr'!
Ik hoop dat we tot een gentleman's agreement kunnen komen waarbij SKIR de leden van GOT Inc ontziet (en andersom ook natuurlijk). Wellicht kan er ook over en weer info over concurenten uitgewisseld worden om het leven voor beide partijen makkelijker te maken.
Moet te doen zijn!
Ik zou het niet erg vinden als het wel hetzelfde wordt, het vliegsysteem van e:d is namelijk zeer fijn en intuitief als je het mij vraagt.siriouz schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 19:17:
[...]
Vliegen in E:D is trouwens absoluut niet te vergelijken met vliegen in SC... Niet met m/kb, niet met controller, en ook niet met HOTAS.
[...]
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Gewoon een paar kratten vol met rum geven voor wat Intel tochSNAFU schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 19:40:
[...]
Oooooohhhhh, ik wil m ook niet kwijt hoor!!!
Ik hoop dat we tot een gentleman's agreement kunnen komen waarbij SKIR de leden van GOT Inc ontziet (en andersom ook natuurlijk). Wellicht kan er ook over en weer info over concurenten uitgewisseld worden om het leven voor beide partijen makkelijker te maken.
Moet te doen zijn!
Misschien ook maar een GoT Inc. PSU (Piracy Surveillance Unit) oprichten?siriouz schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 19:17:
[...]
Mwah, hoe komen we aan onze onderwereldinformatie zonder Bornhald in een dubbelrol?
Of een GoT Inc. GPU (Ganker Prevention Unit)Anthor schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 21:13:
[...]
Misschien ook maar een GoT Inc. PSU (Piracy Surveillance Unit) oprichten?
Of een GoT Inc. RAM (Retrieve and Monetize) Reclaimers
Grappige namen voor de 'beroepen' binnen de org
RAM - missies/ GPU missies / CPU missies
Zojuist in RtV!
PTU 2.1 komt vandaag waarschijnlijk uit!
[ Voor 32% gewijzigd door Case_C op 18-12-2015 21:24 ]
Verwijderd
Even een kort lijstje gemaakt met de zaken die je naast elkaar kan leggen. Niet dat het alles zegt maar het geeft ruwweg grote verschillen aan.Team-RiNo schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 19:36:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| EVE SC 300vs300 30vs30 4000 systems (+WH) 130 systems 200+ shiptypes 40+ shiptypes Skillpoints per time User based skills Sandbox Single mission(SQ42)/Limited sandbox high-sec/low-sec/0.0 Slider for security setting In pod 99.9% FPS/EVA/WiS/Driving Sov No Sov (afik) Mouse/Keyboard Joystick/Controller/Mouse/Keyboard Player driven economy 10% of economy player driven Jumpgates/Cyno Wormholes Fee per time (GTC) One time fee (In game currency limited to user per week) 12 year old (10yr development) 0 year old (3 year development) |
Sean Tracey was wat langer bij RtV, en heeft z'n verhaal verteld over hoe ze zijn gestart in 2012.
Physical EVA
. Ik vind 't in ieder geval een erg grappig/leuk idee!
- Sean Tracey has appeared he is content director
- Sean gave CR the SDK so he could build the first prototype ship for SC it was a Hornet. Sean is able to make up a prototype pretty quickly which is how he moved up when he was at CryTek and was one of the supporting voices from inside at the time
- Sean is explaining how he helped on the original CryEngine video to promote SC and how the tech has changed and evolved
- Sean is Cit number 5 Ben is 3
- Sean is saying how he's wanted to work on SC since he first saw it and how he made the choice to leave CryTek for CIG. The demo was put together in 2 or 3 days but the tech has been worked on for longer. Sean is talking about the evolution of the procedural tech from buildings to planets it call came together in the last month but only been useable for about a week!
Physical EVA
- Refactored EVA in 2.1 will feel a bit weird at first!
- Pure physical EVA in game as opposed to animation based on the ground. This required a mix of ragdoll and animation sometimes at the same time
- When you rotated you would rotate from your feet, you need to rotate from the centre of mass, which will be added in 2.1
- The animations will react to the environment now, if you are nearing a narrow gap for instance, your arms will tuck in!
- Cargo system is coming up soon but no ETA. They want to do some missions based around it
- Unmelt system was meant to be out today, waiting to hear from Turbulent on that
- Does the Idris have a hangar underneath for the Argo? We'll see
- The big goal is oceans, lakes, waterfalls, trees, animals everything you would expect on a planet!
Ik zou zeggen, maak een draadje op Gotinc.nl met mogelijkhedenFordox schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 21:36:
Worden onze squad leaders dan MOBO?
Masters of Battle Organisation
SSD:
Specialized Service Department, voor onze greasemonkeys in de garage die het overklok werk doen
HDD:
Heavy Digging Division, voor onze mijn werkers
[ Voor 10% gewijzigd door Case_C op 18-12-2015 21:38 ]
Worden onze squad leaders dan MOBO?
SSD:
Specialized Service Department, voor onze greasemonkeys in de garage die het overklok werk doen
HDD:
SSD:
HDD:
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
BIOS:
Bring-It-On Squadron
Case Fans:
De persoonlijke Imperial Guard van Case_C.
LCD:
Low Cost Delivery (de Hull E's)
Bring-It-On Squadron
Case Fans:
LCD:
Oke, daar moest ik erg om lachenSNAFU schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 21:50:
Case Fans:
imho, ik vind die ideeën best wel briljant.
[ Voor 11% gewijzigd door DutchWalnut op 18-12-2015 22:31 ]
Thanks Case&wouter. Het ziet er dan toch wel uit als een waardige game om te proberen. In EVE heb ik vrijwel alleen maar PVE gespeeld, hield nooit zo van de grotere corps. De economy is wel erg sterk in EVE inderdaad, er is ook veel te verdienen met verhandelen maar dat heeft me ook maar periodiek aangesproken. Ook de click&attack in eve is beperkt, er zit wel wat skill in als in timen wanneer je op wat klikt en welke equipment ect. je hebt maar niet zozeer in de battle zelf. Wellicht tot binnenkort
5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D
Case FansSNAFU schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 21:50:
BIOS:
Bring-It-On Squadron
Case Fans:
De persoonlijke Imperial Guard van Case_C.![]()
LCD:
BIOS kan natuurlijk ook een codename zijn voor de org 'spies' ('Blended' Informative Observer Squad)
"Do we have a BIOS in that sector?"
Lijkt me echt een gaaf idee om allerlij dergelijke afkortingen te gaan verzinnen voor in-org communicatie
Verdraaid helemaal vergeten te melden dat die online kon komen
Holy moly!
Kan ik toch nog mijn Super Collider terugkopen.
Let op!
Als je een P72 hebt geüpgraded naar een ander schip, en je zou hem melten, dan krijg je alleen de P72 LTI. En niet de CCU upgrade mocht je hem weer willen unmelten.
[ Voor 37% gewijzigd door DutchWalnut op 18-12-2015 23:31 ]
Helaas kan je de buy backs ook echt alleen maar met nieuw geld doen. Op zich wel logisch maar het zorgt er nu wel voor dat ik niet meer mijn constellation naar een Starfarer kan doen zonder er weer 45 in te pompen 
Gewoon wachten op hangar ready en dan CCU doen denk ik.
Gewoon wachten op hangar ready en dan CCU doen denk ik.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Dat was de 'maar' dus...Tylocke schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 23:08:
Helaas kan je de buy backs ook echt alleen maar met nieuw geld doen.

Amenwhoever came up with the idea is either a genius or a glutton for forum flame wars.
[ Voor 30% gewijzigd door DutchWalnut op 18-12-2015 23:27 ]
Dit topic is gesloten.
![]()