Toon posts:

[PC] Star Citizen - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 57 ... 101 Laatste
Acties:
  • 178.258 views

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Gaat weer hard ineens dan!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-11 07:57
Even de laatste push :+

Oeh, ik heb een prospect in de referal list, nu moet ie nog iets kopen :+

Star Citizen

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22-12 21:54

JanAd

Wind’s howling

Jorrie schreef op zondag 13 december 2015 @ 12:32:
Even de laatste push :+

Oeh, ik heb een prospect in de referal list, nu moet ie nog iets kopen :+
Ik heb er 3 staan atm :P 8/12, 9/12 en 13/12 erbij gekomen. VOGELAAR, dat kan iemand van hier zijn :)

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:44
Heb 7 prospects staan :P , met 3 referals. Die zijn volgens mij wel allemaal van hier.

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
Case_C schreef op zondag 13 december 2015 @ 12:45:
Heb 7 prospects staan :P , met 3 referals. Die zijn volgens mij wel allemaal van hier.
0 voor arme Torrie :(

Edit; stop met aanstellen, heb gister 2 prospects erbij gekregen :p

[ Voor 13% gewijzigd door Torrie844 op 13-12-2015 13:42 ]

-

• svenvv2
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-12 08:53
Case_C schreef op zondag 13 december 2015 @ 12:45:
Pfff, ik heb nog altijd 1 reddit prospect. Geluksvogel!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Is er nog een manier om je te suiciden? Het gebeurt regelmatig dat ik opeens door het schip heen val en dan als een 'heineken' flesje door het heelal dwarrel :P

• Jorrie
Rechter Alt+Backspace.

Star Citizen

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-12 13:12

Fordox

00101010

Zet je helm af :+

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

• Torrie844
Case_C schreef op zondag 13 december 2015 @ 11:56:
Mijn coördinatie met de controls in SC is nog echt geweldig slecht. Vooral het wisselen tussen cruise-mode en combat-mode zorgt nog redelijk vaak voor blackouts.

Volgens mij is het mogelijk om tijdens de extra snelheids-boost nog als in combat te manouvreren. Waardoor je gigantisch veel 'G's trekt. Vervolgens lig je gewoon 30 sec + bewusteloos in je stoel :+ .

Vanmiddag ga ik nog even op onderzoek uit om te kijken wat mij het beste ligt, en waar alle knoppen zitten onder andere presets :) . Dan hoop ik dat het vanavond niet te veel te crashen als we 'eindelijk' in eenzelfde server kunnen komen :+ .

Is de redactie overigens alweer getipt over de 100 miljoen :+ ?

En wat zijn de verwachtingen voor eind 2016? Rond de 140 miljoen ? :P (GTA 5 budget)

[...]

Lijkt me wel, en als ze iets doen maken ze dat of maandag in een LftC bekend, of woensdag met de livestream. Vraag me af wat ze kunnen doen om dat te vieren?
  • Een 100mil badge/trophy voor in je hangar. (leuk maar méh)
  • Iets heel gaafs :P, hangar>space transition ingame voor 2.2 aankondiging bijv.
Ah Case, dat is toch juist leuk! Ik ben ook verschrikkelijk slecht en vlieg soms tegen dingen aan dat ik denk..mijn god. Kan alleen maar beter worden! ;w

-

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11 23:08
En wat zijn de verwachtingen voor eind 2016? Rond de 140 miljoen ? :P (GTA 5 budget)
Ik denk dat de meeste rek er nu wel uit is en dat we december 2016 rond de $120 miljoen zitten.

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

• Torrie844
SNAFU schreef op zondag 13 december 2015 @ 13:34:
[...]

Ik denk dat de meeste rek er nu wel uit is en dat we december 2016 rond de $120 miljoen zitten.
Ik denk het niet! De rek is eruit bij de groot betalers, maar je kan altijd nog schepen kopen. Nu ze echt "flyable" zijn, gaan mensen toch sneller iets uitgeven. Daarbij komen er constant nieuwe mensen die zien dat het geen vaporware is en nu wel iets durven te pledgen. Ik denk dat de 140 miljoen kan worden gehaald in 2016.

-

Verwijderd

Topicstarter
Mijn coördinatie met de controls in SC is nog echt geweldig slecht. Vooral het wisselen tussen cruise-mode en combat-mode zorgt nog redelijk vaak voor blackouts.

Volgens mij is het mogelijk om tijdens de extra snelheids-boost nog als in combat te manouvreren. Waardoor je gigantisch veel 'G's trekt. Vervolgens lig je gewoon 30 sec + bewusteloos in je stoel :+ .

Vanmiddag ga ik nog even op onderzoek uit om te kijken wat mij het beste ligt, en waar alle knoppen zitten onder andere presets :) . Dan hoop ik dat het vanavond niet te veel te crashen als we 'eindelijk' in eenzelfde server kunnen komen :+ .
Ik vind dat je in de Avenger erg snel blackout. In de Hornet heb ik dat veel minder snel. Dus hopelijk is dat nog een balanceer actie.

• Torrie844
Verwijderd schreef op zondag 13 december 2015 @ 13:55:
[...]

Ik vind dat je in de Avenger erg snel blackout. In de Hornet heb ik dat veel minder snel. Dus hopelijk is dat nog een balanceer actie.
Hornet ghost = bijna niet
Hornet = redelijk snel
Avenger = niet te doen momenteel
Gladius = bijna niet

-

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-10 12:15
Was de Vanguard Warden al hanger ready? Omda tik hem in eens kon toevoegen aan mijn hanger?

vanuit mijn hangar

[ Voor 24% gewijzigd door ReQuiem83 op 13-12-2015 14:25 ]

• Torrie844
ReQuiem83 schreef op zondag 13 december 2015 @ 14:23:
Was de Vanguard Warden al hanger ready? Omda tik hem in eens kon toevoegen aan mijn hanger?

vanuit mijn hangar
Hangar ready met 2.0 :)

-

Verwijderd

Topicstarter
ReQuiem83 schreef op zondag 13 december 2015 @ 14:23:
Ja, hij is al in de hangar. Maar hij is nog niet helemaal klaar. Ze hebben nu een nieuw systeem dat schepen eerder in de hangar komen terwijl ze nog onder constructie zijn. :)

• svenvv2
Verwijderd schreef op zondag 13 december 2015 @ 14:33:
[...]

Ja, hij is al in de hangar. Maar hij is nog niet helemaal klaar. Ze hebben nu een nieuw systeem dat schepen eerder in de hangar komen terwijl ze nog onder constructie zijn. :)
Bij de Phoenix kan je alleen maar in de cockpit komen bijvoorbeeld. De rest is nog onder constructie :(

Verwijderd

Topicstarter
Alpha 2.0 Tutorial and Guide van Boredgamer. Misschien nog interessant voor sommige mensen:

• Fordox

Fordox

00101010

WAT?!

De Vangaurd hangar ready?

Must make new brakke vids!

• Fisher
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06-2018
Als ik het goed heb gevolgd is het plan zodra schepen uit de white box komen. Ze hangar ready te maken zodat ze feed back kunnen krijgen over de schepen.

• Fordox

Fordox

00101010

Man man man wat een mooi ding die Vangaurd. Wel strak, simpel en glitchy, maar dat is te verwachten :p

• Arie Atari
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-12 23:07
Ik zie dat iedereen hier de laatste twee dagen de nieuwe versie 2.0 aan het uitproberen is. Dat maakt mij redelijk jaloers, want mij lukt het nog niet :P . Ik weet niet of dit de juiste plek is, maar bij mij blijft het scherm zwart bij opstarten, zie ook deze post: https://forums.robertsspa...aunch-with-new-2-0-update.

Een oplossing is blijkbaar nog niet voorhanden, mogelijk heeft hier iemand hetzelfde probleem? Ik hoor het graag, want ik wil ook spelen! :)

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Ik geraak er niet in vandaag :s

Ik ondertussen ook terug... Maar tijdens een gevechtje tussen piraten er weer uit gevlogen :p
Als ik er niet in geraak speel ik gewoon co-opjes.

[ Voor 84% gewijzigd door JanAd op 13-12-2015 16:52 ]

• Fordox

Fordox

00101010

Arie Atari schreef op zondag 13 december 2015 @ 16:22:
Ik zie dat iedereen hier de laatste twee dagen de nieuwe versie 2.0 aan het uitproberen is. Dat maakt mij redelijk jaloers, want mij lukt het nog niet :P . Ik weet niet of dit de juiste plek is, maar bij mij blijft het scherm zwart bij opstarten, zie ook deze post: https://forums.robertsspa...aunch-with-new-2-0-update.

Een oplossing is blijkbaar nog niet voorhanden, mogelijk heeft hier iemand hetzelfde probleem? Ik hoor het graag, want ik wil ook spelen! :)
Opnieuw downloaden denk ik. of probeer eerst eens de User folder te verwijderen.

• Torrie844
Oh ik wel :o

Trouwens, iedereen dit al gezien?
In the next update (list is subject to change):
View of the Million Mile High ClubView of the Million Mile High Club
New additions

The Million Mile High Club:
This is an exclusive bar that will be accessible (for the time being) via the Hangar elevator. It is only accessible to early backers who pledged for a top-level package.
Character Customizer (armor / Clothes)
Increase number of supported players
FPS cover system
FPS Starts/Stops
FPS Aim/look pose separation
Physicalized EVA

The Freelancer's cockpitThe Freelancer's cockpit
Improvements

Holotable improvement
Main menu art
FPS Hit reaction
FPS No weapon locomotion
FPS P4AR polish
FPS ArcLight polish
SPACEFLIGHT UI optimization
SPACEFLIGHT Focus Mode polish
https://robertsspaceindustries.com/feature-list

-

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Holotable is echt wel nodig... Ik krijg de raketten van m'n 325a - Tempest2 niet op m'n S-Hornet. De Omnisky's wisselen is wel gelukt. :/ Maar echt handig werkt die holotable echt niet.

• Anthor
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Is er al een reactie van CIG over de 100M milestone Landmark

En sinds ik weer een p52 in mn holo table heb is dat ding weer fubar, hebben jullie dat ook?
Ik zie halve schepen en als ik mijn mustang selecteer moet ik zelf de countermeasures er op zetten, die staan dan als blauwe bal bij de wapens.
Toen ik in 1.3 een P52 gehuurd had was het ook zo gaar.
JanAd schreef op zondag 13 december 2015 @ 16:58:
Holotable is echt wel nodig... Ik krijg de raketten van m'n 325a - Tempest2 niet op m'n S-Hornet. De Omnisky's wisselen is wel gelukt. :/ Maar echt handig werkt die holotable echt niet.
Hoort dat te passen? De hornet ghost loaner die ik had kon max S1 missiles aan, en volgens de site heeft de hornet max S1 pylon hardpoints. (ik weet uit ervaring dat dat laatste niet accuraat hoeft te zijn)

[ Voor 41% gewijzigd door Anthor op 13-12-2015 17:31 ]

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-10 12:15
Vandaag ook eerst echt in aanraking met die holotable voor wisselen van wat wapens. Wat een onding is dat. Gelukkig binnen kort een update. Ik ga aankomende tijd wat meer tijd steken in SC. Vandaag Vanduul swarm solo, wat piraten afgeknapt en wat EVA gedaan in PTU. Morgen eens naar fps-pvp gedeelte vliegen. Misschien wat mensen toevoegen aan friend list. Geen idee of het ook kan als de persoon offline is..iemand al geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
ReQuiem83 schreef op zondag 13 december 2015 @ 17:39:
Vandaag ook eerst echt in aanraking met die holotable voor wisselen van wat wapens. Wat een onding is dat. Gelukkig binnen kort een update. Ik ga aankomende tijd wat meer tijd steken in SC. Vandaag Vanduul swarm solo, wat piraten afgeknapt en wat EVA gedaan in PTU. Morgen eens naar fps-pvp gedeelte vliegen. Misschien wat mensen toevoegen aan friend list. Geen idee of het ook kan als de persoon offline is..iemand al geprobeerd?
Het party systeem werkt nog niet echt en wordt binnenkort vervangen. Met vrienden joinen kan wel maar is een beetje omslachtig. Op RSI heb je een workaround thread met een uitleg hoe je het doet:
Join server with a friend
Especially if you want to join a server with a friend, the risk is high that at least one of you will get the 'Server full'-message and cannot join anymore.

We did it always like this:
1. Join the hangar
2. Make a party: 'F11', then 'Alt'+'Space', then invite your friends to a party (I don't know if this has an impact, but we always did this)
3. Go to the elevator
4. The first one of you selects 'Port Olisar'
5. After he is in the loading screen, everyone else will see his server in the elevator. Join now.
6. If it fails to join. Try it again (you have unlimited tries!)

And don't care about the number/letters of the server (A52, etc). It showed me always another number as for my friend. But we spawned always on the same server.

• Anthor
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
ReQuiem83 schreef op zondag 13 december 2015 @ 17:39:Misschien wat mensen toevoegen aan friend list. Geen idee of het ook kan als de persoon offline is..iemand al geprobeerd?
Als je iemands Handle weet kan het via de website

Verwijderd

Topicstarter
Nog vergeten te melden indd. Je moet elkaar eerst wel op de website in de contactlist toevoegen voor het bovenstaande kan. :)

• Torrie844
Wat een fantastisch avontuur zeg! Zojuist mijn Connie gespawned (loaner voor Freelancer) en 4 gasten joinde mij. Ik top turret, rest stoelen en bottom turret. Gaan we naar Kareah, komen we daar 2 dogfightende gasten tegen die direct naar ons toegaan om ons te killen. Connie pilot was fantastisch goed en wij in de turrets flink wat damage gedaan (wel heel vervelend als die draait, constant bijsturen). 2 heerlijke explosies recht voor mijn gezicht, daarna met zijn allen uitgestapt en Kareah gecleared van 3 mensen. Uiteindelijk wilden we instappen, werd recht voor onze neus de connie door een groep missiles kapot gemaakt. Net een Michael bay film!

-

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Anthor schreef op zondag 13 december 2015 @ 17:10:
Is er al een reactie van CIG over de 100M milestone

Hoort dat te passen? De hornet ghost loaner die ik had kon max S1 missiles aan, en volgens de site heeft de hornet max S1 pylon hardpoints. (ik weet uit ervaring dat dat laatste niet accuraat hoeft te zijn)
Ah, dan zal het daardoor wel komen. Daar had ik niet opgelet. Ik dacht dat de Tempest erop ging, maar had het niet meer nagekeken. Tnx :)

Torrie844 schreef op zondag 13 december 2015 @ 17:53:
Wat een fantastisch avontuur zeg! Zojuist mijn Connie gespawned (loaner voor Freelancer) en 4 gasten joinde mij. Ik top turret, rest stoelen en bottom turret. Gaan we naar Kareah, komen we daar 2 dogfightende gasten tegen die direct naar ons toegaan om ons te killen. Connie pilot was fantastisch goed en wij in de turrets flink wat damage gedaan (wel heel vervelend als die draait, constant bijsturen). 2 heerlijke explosies recht voor mijn gezicht, daarna met zijn allen uitgestapt en Kareah gecleared van 3 mensen. Uiteindelijk wilden we instappen, werd recht voor onze neus de connie door een groep missiles kapot gemaakt. Net een Michael bay film!
Schandalig dat ze daar weerloze stilstaande schepen afknallen... ;w

[ Voor 44% gewijzigd door JanAd op 13-12-2015 17:56 ]

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-12 22:28
Bornhald schreef op maandag 07 december 2015 @ 10:26:
[...]

Dat kan alleen als je een nieuwe account aanmaakt, je kan dan een referal code invullen. Dus geen probleem als je al een accountje hebt aangemaakt hoor :)

Mocht je het toch nog niet hebben gedaan, mijn referal code is STAR-JVMJ-N635

[...]
Zojuist aangemaakt! Na het laatste nieuwsbericht ben ik overgehaald. :) Eens kijken hoe snel ik alles onder knie heb.

• Bornhald
Electromonkey schreef op zondag 13 december 2015 @ 18:12:
[...]

Zojuist aangemaakt! Na het laatste nieuwsbericht ben ik overgehaald. :) Eens kijken hoe snel ik alles onder knie heb.
ik zie het, thanks :)

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11 23:08
Ik heb er ook een nieuwe prospect bij: Painkill1.
Iemand van hier?

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

• Arie Atari
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-12 23:07
Fordox schreef op zondag 13 december 2015 @ 16:49:
[...]

Opnieuw downloaden denk ik. of probeer eerst eens de User folder te verwijderen.
AMS Raptr software bleek het euvel te zijn, nu start het spel wel.
Thanx voor je reactie.

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:25
Vanmiddag heel eventjes 2.0 Alpha geprobeerd. Ik liet m'n Aurora LN beschikbaar zetten en liep er naar toe. Bij m'n schip aangekomen stapte ik in, en ging ik in de stoel zitten. Terwijl m'n schip z'n opstart sequence deed hoorde ik een andere speler in mijn Aurora instappen. Vervolgens ging hij volgens mij proberen op mijn stoel te zitten, waardoor ik ineens boven op de cockpit stond, buiten het schip dus, maar ik kon me niet meer bewegen en stond helemaal vast! Hij probeerde wat met mijn schip te vliegen en maakte er een zootje van. Toen de game maar via Menu --> Exit verlaten.

Hoop toch echt dat er nog eens een systeem komt dat ongenodigden niet je schip kunnen binnen gaan terwijl het nog geparkeerd staat!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-12 13:29

Cogency

Ginnunga

Ik ook twee nieuwe prospecten, beide vandaag. Gallit & Meryam.
Please spend 40$ or more. :P

• snarfj
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-06 18:05
heb er ook een paar bij gekregen 3 prospecters en 1 recruit

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

2,0 telt dat ook mee? :'( :'( :'(

Edit: Misschien mijn profipic aanpassen. Huidige schrikt zeker af :+

[ Voor 51% gewijzigd door DutchWalnut op 13-12-2015 22:12 ]

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-12 13:29

Cogency

Ginnunga

lolololololol. nee
:P

De free fly week en de trailer zal wel een berg mensen hebben aangetrokken. Hopelijk draait het voor hun beter dan voor mij want anders word er weinig uitgegeven. :P

Verwijderd

Topicstarter
7 Prospects en 0 recruits. :P

Net de eerste gotinc samen speel sessie in Alpha 2.0. :) Ging nog verbazend goed, lukte vrij redelijk om met 5/6 personen in 1 server te komen. Nog wel net teveel glitches om goed te kunnen multicrewen, maar het lukte aardig.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/jJcMLzGXb0DU9w2fxFY5Qxxj/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/s6QRAuXO9jMYW8wSQ6v8twF9/full.jpg

Top Gun met Fordox
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/IKffo7sS3Y03CTinMiNbEdSv/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/DsSwstQ2ZaB3Rw1GuGb1FTDV/full.jpg

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Verwijderd schreef op zondag 13 december 2015 @ 22:05:
7 Prospects en 0 recruits. :P

Net de eerste gotinc samen speel sessie in Alpha 2.0. :) Ging nog verbazend goed, lukte vrij redelijk om met 5/6 personen in 1 server te komen. Nog wel net teveel glitches om goed te kunnen multicrewen, maar het lukte aardig.
Damn gemist! :'(

• Case_C
Het was verrassend leuk zoals het speelde :) , nog erg glitchy en niets serieus. Maar je merkt wel dat de potentie gigantisch is :D .

Nog een drietal van mijn screencaps.

Mijn extra-light Gladius na een botsing (op weg voor Repairs!)
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/Dt13nSZVaqmGhGfkZ1pB7ZH0/full.jpg

Een van de manen, (screencap genomen, nadat ik 13 km uit Kerea base was geslingerd bij het oppakken van een wapen :+ )
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/RGfRsAqDYQPiw68sERI06EGh/full.jpg

Multicrew met alleen maar Tweakers!
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/h3xeMh43DfmbsAIRLi8xzmRW/full.jpg

Ook nog even een Connie vs Connie gevecht gehouden. Waarbij de tegenstander wilde vluchten met Cruise-mode... Toen hij op ~10km zat even de Quantum drive aan voor 2-3 sec.. en we zaten weer op 500 meter :D . Het goed onder controle houden van je snelheid is overigens erg belangrijk.

Tylocke schreef op zondag 13 december 2015 @ 22:20:
Een paar pogingen gedaan dit weekend maar eigenlijk elke keer een CTD gehad na een bolt rare glitches (voornamelijk met de Andromeda). Langste sessie was met een Gladius maar ook daar had ik wat issues mee na het vliegen. Denk dat ik sowieso weer naar flight school mag want in Vanduul Swarm schoot ik bijna niks meer raak. Gewoon weer veel oefenen dus!
Vanavond ook nog met een Gladius tegen piraten gevochten.. en met name de verschillende snelheden van je projectiles is vervelend. Natuurlijk is dit makkelijk op te lossen met gimbal locks :) .

Maar wat betrefd flight-school.. ja dat kan ik ook nog wel gebruiken... zoveel controls om te onthouden.

[ Voor 56% gewijzigd door Case_C op 13-12-2015 22:21 ]

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-12 09:53
Een paar pogingen gedaan dit weekend maar eigenlijk elke keer een CTD gehad na een bolt rare glitches (voornamelijk met de Andromeda). Langste sessie was met een Gladius maar ook daar had ik wat issues mee na het vliegen. Denk dat ik sowieso weer naar flight school mag want in Vanduul Swarm schoot ik bijna niks meer raak. Gewoon weer veel oefenen dus!

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• [EDGE]
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-10-2020
zijn er nog mensen online die wat willen doen? die comm array repair mission b.v.b
zo ja voeg me ff toe EDGE-THE-RIPPER ^^

[ Voor 20% gewijzigd door [EDGE] op 13-12-2015 22:25 ]

• Jorrie
Vandaag ook een leuke speelsessie gehad.

Eerst de comm array missie gedaan, later moest je nog zo een signaal zoeken, wel awesome tussen de meteorieten te vliegen, helemaal stil op het kraken van je schip na _O_

Later zag ik een gestrand figuur in het PvP gebied (hij vroeg het in de chat) dus heb ik die maar even opgehaald en naar Port Olisar gebracht.

Dat zijn mooie dingen die zoveel beloven _O_

Star Citizen

• Fordox

Fordox

00101010

Ik vind het ook heerlijk, maar tot nu toe is het wel doelloos rondvliegen tot je weer glitcht :p
De weg is nog lang maar het heeft zeker potentie :)

En de vangaurd is prachtig :D

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Het is zeker een pareltje. Die Sabre heb ik ook veel zin aan. :9

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-12 23:37
Haay schreef op zondag 13 december 2015 @ 20:57:
Vanmiddag heel eventjes 2.0 Alpha geprobeerd. Ik liet m'n Aurora LN beschikbaar zetten en liep er naar toe. Bij m'n schip aangekomen stapte ik in, en ging ik in de stoel zitten. Terwijl m'n schip z'n opstart sequence deed hoorde ik een andere speler in mijn Aurora instappen. Vervolgens ging hij volgens mij proberen op mijn stoel te zitten, waardoor ik ineens boven op de cockpit stond, buiten het schip dus, maar ik kon me niet meer bewegen en stond helemaal vast! Hij probeerde wat met mijn schip te vliegen en maakte er een zootje van. Toen de game maar via Menu --> Exit verlaten.

Hoop toch echt dat er nog eens een systeem komt dat ongenodigden niet je schip kunnen binnen gaan terwijl het nog geparkeerd staat!
Deze bug heb ik ook! Aurora werkt blijkbaar niet goed.. andere schepen zoals Avenger werkte wel goed met zn 2en.
Met de aurora werkt het alleen als de 1e in bed stapt en daarna jij er pas in gaat.

Vanavond ook voor het eerst 2.0 gedaan.. was eerst erg buggy, kon niet met zn 2en samen in 1 instance komen.. localized error, server full, of stond er niet bij in de lift... en als het dan eidenlijk lukte, crashte een van de twee.. en kon weer opnieuw beginnen..

Maar zit nu (alt-tab) al 1.5uur achter elkaar in dezelfde instance... en ondanks alle glitches is het allemaal toch wel indrukwekkend moet ik zeggen :Y heb echt 15fps en veel glitches maar toch vermaakt.

[ Voor 18% gewijzigd door DoubleYouPee op 13-12-2015 23:05 ]

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-12 13:49
Is er een overzicht van tweakers citizen id ' s ? Kan ik die toevoegen aan mijn contacts

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Verwijderd

Topicstarter
Njay schreef op zondag 13 december 2015 @ 23:20:
Is er een overzicht van tweakers citizen id ' s ? Kan ik die toevoegen aan mijn contacts
https://docs.google.com/s...IVu5o/edit#gid=1295085349

Als je zelf in de lijst wil even dit formulier invullen:
http://goo.gl/forms/3UxJPnVhsD

• Jorrie
Check de startpost ;)
Tsk, jij bent sneller :(

En beter :+

[ Voor 92% gewijzigd door Jorrie op 13-12-2015 23:25 ]

Star Citizen

• Njay
Merci !

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-12 23:37
Wat lui van hierboven toegevoegd :Y , maar bij sommige krijg ik error (bijv, mac murphy) "unknown error occured"

edit: al gevonden, je moet je handle gebruiken mac-rolec :P

[ Voor 23% gewijzigd door DoubleYouPee op 14-12-2015 00:24 ]

• [EDGE]
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-10-2020
ook een paar toegevoegd

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
Tip voor wanneer je door de vloer van je schip heen glitcht; vraag je schip opnieuw aan. Dat verhelpt het meestal. :)

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

• Njay
Zo sta in de lijst .. vanavond maar eens een speelsessie weer :) more folks?

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

DoubleYouPee schreef op zondag 13 december 2015 @ 23:02:
[...]

Deze bug heb ik ook! Aurora werkt blijkbaar niet goed.. andere schepen zoals Avenger werkte wel goed met zn 2en.
Met de aurora werkt het alleen als de 1e in bed stapt en daarna jij er pas in gaat.

Vanavond ook voor het eerst 2.0 gedaan.. was eerst erg buggy, kon niet met zn 2en samen in 1 instance komen.. localized error, server full, of stond er niet bij in de lift... en als het dan eidenlijk lukte, crashte een van de twee.. en kon weer opnieuw beginnen..

Maar zit nu (alt-tab) al 1.5uur achter elkaar in dezelfde instance... en ondanks alle glitches is het allemaal toch wel indrukwekkend moet ik zeggen :Y heb echt 15fps en veel glitches maar toch vermaakt.
Ja, dat heb ik gisteren een paar keer zien gebeuren op een landingpad.
Ik heb al een paar keer gehad dat ik zelf geen schip kon opvragen. Use verschijnt, maar als ik opF druk gebeurt er niks. Dus ik maar naar buiten want er liepen andere spelers rond. Dus dacht ik met iemand mee te vliegen en buiten stond idd zo'n Aurora te knoeien en wat later ook een Avenger. Ik geraakte er niet in, maar er stond er eentje op de cockpit en een andere is erin geraakt en vloog weg, met speler 2 nog op z'n dak :P
Zo'n Alpha is met momenten bijzonder grappig :+

Mijn framerate is gisteren bij het uitvoeren van een missie ook eens ingestort. Dat was een pak minder leuk. Meestal draait alles heel soepel.

• Torrie844
Ahh! iedereen die er gister was, thanks voor de leuke tijd.

Zo even uit mijn hoofd;
-Case
-Mac
-Virix
-Fordox
-Svenvv2
-Anthor

Ik weet dat ik mogelijk nog namen mis, maar heb niet steeds op teamspeak gekeken. Erg leuk zo even met zijn allen de server onveilig te maken. Ging een stuk beter dan verwacht. Paar crashes, paar framedrops, maar eigenlijk een heel stabiele sessie.

Dingen die ik graag zou willen zien in de toekomst om dit leuker te maken;
- Dedicated party system, mogelijkheid tot zelf een server te joinen met alleen GoT-ers.
- Co-op missies om aan te vinken
- Beter chat systeem
- Beter herkenningssyteem ("wie is dat?!"x100)
- Elkaars hangar joinen
- Kleine game modes in de PU zoals, capture the core, SaR missies, etc.
Case_C schreef op maandag 14 december 2015 @ 08:49:
[...]

Anthor_NL was er ook bij :) volgens mijn chat in die afbeelding :P .

Maar het is inderdaad moeilijk om een idee te hebben tegen wie je het nu daadwerkelijk hebt.
Een ingame localized voice system (er is een naam voor, maar geen zin om te zoeken) is toch wel nodig.
Toevallig had ik dat net gezien! :+
Vanavond weer een session?
SgtPoen schreef op maandag 14 december 2015 @ 08:51:
Waarom kan iedereen spelen maar zodra ik wil spelen zitten alle instances of servers vol? :?
Kwestie van geluk. Gister middag lukte mij ook niks.

[ Voor 33% gewijzigd door Torrie844 op 14-12-2015 08:52 ]

-

• Case_C
Torrie844 schreef op maandag 14 december 2015 @ 08:43:
Zo even uit mijn hoofd;
-Case
-Mac
-Virix
-Fordox
-Svenvv2
Anthor_NL was er ook bij :) volgens mijn chat in die afbeelding :P .

Maar het is inderdaad moeilijk om een idee te hebben tegen wie je het nu daadwerkelijk hebt.
Een ingame localized voice system (er is een naam voor, maar geen zin om te zoeken) is toch wel nodig.

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
Kwestie van Overwolf installeren, werkt prima als overlay voor Teamspeak om te zien wie er praat. :)

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11:23
Waarom kan iedereen spelen maar zodra ik wil spelen zitten alle instances of servers vol? :?

• Case_C
siriouz schreef op maandag 14 december 2015 @ 08:50:
Kwestie van Overwolf installeren, werkt prima als overlay voor Teamspeak om te zien wie er praat. :)
Zucht, dan toch maar die 'bloatware' weer installeren :P .
SgtPoen schreef op maandag 14 december 2015 @ 08:51:
Gisteren hadden we inderdaad ook een stuk of 6 pogingen nodig om bij elkaar in de server te komen. Gewoon een kwestie van hopen dat mensen stoppen, en jij erbij kan.

Maar als 't eenmaal werkt, en iedereen zit ingame is 't wel een geweldige ervaring :D . Ook hoe nietig je bent als speler tov van een multicrew schip. Je hebt geen idee wat er buiten je om gebeurt.

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11:23
Case_C schreef op maandag 14 december 2015 @ 08:58:
[...]

[...]

Gisteren hadden we inderdaad ook een stuk of 6 pogingen nodig om bij elkaar in de server te komen. Gewoon een kwestie van hopen dat mensen stoppen, en jij erbij kan.

Maar als 't eenmaal werkt, en iedereen zit ingame is 't wel een geweldige ervaring :D . Ook hoe nietig je bent als speler tov van een multicrew schip. Je hebt geen idee wat er buiten je om gebeurt.
Ik heb het een paar keer geprobeerd maar als het dan niet lukt ga ik altijd weer wat anders doen. Druk bezig met naval action dus heb wat afleiding. :)

• Torrie844
[...]

Of constant met je fighter-plane de neus tegen een connie aan parkeren, terwijl iedereen roept "wie is die idioot in die gladius?" _/-\o_ :+ *geweldige ervaring*

....of fordox die je space-ship even wilt "lenen" en vervolgens alle wapens eraf knalt tijdens zijn.... ;w ;w ;w landing... Of fordox die perongeluk quantum travel aanzet terwijl die naar je kijkt (en dus mikt).

[ Voor 18% gewijzigd door Torrie844 op 14-12-2015 09:06 ]

-

• Case_C
Torrie844 schreef op maandag 14 december 2015 @ 09:03:
[...]

Of constant met je fighter-plane de neus tegen een connie aan parkeren, terwijl iedereen roept "wie is die idioot in die gladius?" _/-\o_ :+ *geweldige ervaring*
2 Gladius' hé :P , dat zag er behoorlijk intimiderend uit.

De grap is dat ik ook een emote/kon zwaaien als ik er aan gedacht had :+ .
SgtPoen schreef op maandag 14 december 2015 @ 09:00:
[...]
Ik heb het een paar keer geprobeerd maar als het dan niet lukt ga ik altijd weer wat anders doen. Druk bezig met naval action dus heb wat afleiding. :)
Ga alvast maar oefenen met het commanderen van 10+ man :P . Dat zal je op een Idris wel moeten leren gok ik.
Torrie844 schreef op maandag 14 december 2015 @ 09:03:
....of fordox die je space-ship even wilt "lenen" en vervolgens alle wapens eraf knalt tijdens zijn.... ;w ;w ;w landing... Of fordox die perongeluk quantum travel aanzet terwijl die naar je kijkt (en dus mikt).
Of Fordox die random in 't rond aan het schieten is, terwijl je in EVA zit om een Comm-sat te activeren. (En je vervolgens aan flarden schiet)

[ Voor 52% gewijzigd door Case_C op 14-12-2015 09:13 ]

• Kaasdipje
  • Laatst online: 22-12 09:54
YouTube: Star Citizen - Alpha 2.0 Gameplay

2 Explosies tijdens Alpha gameplay. De eerste zat ik bij een random iemand in de Gladiator, waarna dit gebeurde (niet scripted dus). Reactie was misschien een beetje overdreven }:O , maar ik was zo enthousiast over wat we allemaal al gedaan hadden op dat punt. De tweede was met multicrew Conny waar ik even een EVA deed. Dit was het gevolg.

EDIT:

We hadden moeite om met 3 man samen op een server te komen, hoe krijgen jullie het voor elkaar om dat met meer te doen? We hadden vaak dat zodra iemand connecte, dat de instance al als 16/16 toonde. Daarna werd hij vaak niet eens meer getoond :(
1000x dit. Zelfs als bijrijder in de Conny (scherm pal voor je neus) heb je geen idee wat er gebeurt, maar ben je wel druk bezig. Vooraf was ik huiverig voor de interactie en toegevoegde waarde op de lange termijn, maar je bent wel dusdanig druk met schilden aanpassen, weapons onlinen (en er zit meer functionaliteit in, die nog niet werkt) dat je wel ECHT actief bent. Super vet!

[ Voor 56% gewijzigd door Kaasdipje op 14-12-2015 09:34 ]

• Njay
Hoe werkt het joinen het beste? vanuit je hangar f11 drukken dan een party machen?

• Case_C
Njay schreef op maandag 14 december 2015 @ 10:09:
Hoe werkt het joinen het beste? vanuit je hangar f11 drukken dan een party machen?
Het party-systeem is daarvoor geen must.. gewoon contacts herkent hij ook. Maar waarschijnlijk zal het wel extra helpen.

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Lukt meespelen zonder teamspeach ook? Ik heb geen headset en ik ben niet van plan er eentje te kopen.

Ik heb gisteren een paar random GOTers toegevoegd, maar die stonden offline toen ik bezig was. Zal deze week de rest er ook eens bijzetten :) Klinkt wel als dolle pret zo allemaal samen _/-\o_

• Ircghost
  • Laatst online: 16:15

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Zonder teamspeak werkt natuurlijk ook wel, maar je kunt wel een stuk sneller communiceren, vooral wanneer er hectiek is, met spraak versus typen. Daarnaast zit natuurlijk ook een groot deel van de gezelligheid in het kletsen via de TS, maar dat is natuurlijk je eigen keuze.

Ik probeerde gisteren ook in 'de univerise' te komen, maar alle servers zaten constant vol. Hopelijk krijgen ze hun server wat beter op orde de aankomende weken!

• Bornhald
JanAd schreef op maandag 14 december 2015 @ 10:15:
Lukt meespelen zonder teamspeach ook? Ik heb geen headset en ik ben niet van plan er eentje te kopen.

Ik heb gisteren een paar random GOTers toegevoegd, maar die stonden offline toen ik bezig was. Zal deze week de rest er ook eens bijzetten :) Klinkt wel als dolle pret zo allemaal samen _/-\o_
je kan ook nog een losse microfoon kopen, wel wat vervelend wanneer je partner/kinderen/ouders op de achtergrond hele verhalen aan het ophangen zijn. Maar voor teamplay zou ik in ieder geval een mic aanraden.

En je hoeft natuurlijk geen microfoon te hebben om op teamspeak te gaan zitten, hoewel ik het zelf wel altijd wenselijk vind (omdat het sneller communiceert) kan je TS ook gebruiken om alleen maar te luisteren naar wat andere zeggen, zodat je iig op de hoogte bent.

• Standby
  • Laatst online: 23-12 23:55
Klinkt goed luitjes, ik zal binnenkort ook wel joinen, staat de teamspeak server in de ts ?
En hoe kan je mensen toevoegen ingame?

Blaat het niet dan schaapt het niet

• Torrie844
Standby schreef op maandag 14 december 2015 @ 10:33:
Klinkt goed luitjes, ik zal binnenkort ook wel joinen, staat de teamspeak server in de ts ?
Via de website kun je contacts followen. Tevens kun je F11 (friends list) drukken, dan alt+space voor cursor mode, typen in het vakje en "add contact" drukken

-

• Kaasdipje
  • Laatst online: 22-12 09:54
Overigens is er een bug, waardoor je elkaar niet online ziet als je niet beiden elkaar toegevoegd hebt. (e.g. als je random GOT'ers toevoegd, en hen jou niet). Hier had ik gisteren ook al last van, en de bug was al gemeld.

Dit is, geloof ik, niet altijd het geval.

• Standby
Torrie844 schreef op maandag 14 december 2015 @ 10:37:
[...]

Via de website kun je contacts followen. Tevens kun je F11 (friends list) drukken, dan alt+space voor cursor mode, typen in het vakje en "add contact" drukken
Dus als ik op follow klik komt iedereen in de lijst?
Want dan voeg ik iedereen in de organisatie toe

• Fordox

Fordox

00101010

Dat eerste was ik niet (ik heb nooit in het schip van een ander gevlogen, turrets daar gelaten) en bij de tweede wilde ik eigenlijk ctrl+W indrukken ipv gewoon W :p Ik ging zelf dood dus ik strafte mezelf wat meer :+
Of Fordox die random in 't rond aan het schieten is, terwijl je in EVA zit om een Comm-sat te activeren. (En je vervolgens aan flarden schiet)
:D

Wie was trouwens dan die zak die 30 missile locks op mijn gladius deed en mn engines kapot schoot? :p
Ik moest 20km terug EVA'en en op het moment dat ik terug was crashte de server :')

• Tylocke
Ik wil binnenkort ook wel een GoT sessie gaan meespelen. Welke dagen zijn meestal geschikt? Alleen het weekend of ook door de weeks?

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Fordox

Fordox

00101010

Er is altijd wel iemand savonds als je hier post :)

Verwijderd

Topicstarter
Tylocke schreef op maandag 14 december 2015 @ 11:18:
Ik wil binnenkort ook wel een GoT sessie gaan meespelen. Welke dagen zijn meestal geschikt? Alleen het weekend of ook door de weeks?
Op het got inc forum kun je ook een sessie opzetten (game avonden). :)
Standby schreef op maandag 14 december 2015 @ 10:57:
[...]

Dus als ik op follow klik komt iedereen in de lijst?
Want dan voeg ik iedereen in de organisatie toe
Als je op follow klikt staan ze in je lijst indd.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2015 11:31 ]

• Tylocke
Fordox schreef op maandag 14 december 2015 @ 11:24:
Er is altijd wel iemand savonds als je hier post :)
Goed om te weten. Ik ga vanavond maar een zooi tweakers aan mijn contactlijst toevoegen in SC. Gisteren al wat members in Steam toegevoegd.
Verwijderd schreef op maandag 14 december 2015 @ 11:29:
[...]

Op het got inc forum kun je ook een sessie opzetten (game avonden). :)
Wow, tijd voor koffie voor mij. Die is wel heel erg logisch inderdaad! Ik moet trouwens wel vaker gaan inloggen :o

• snarfj
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-06 18:05
ben vannavond pas na 22:00 uur thuis dus als je er dan nog bent vlieg ik wel ff mee met een schip of aanboord van jouw schip heb zelf een loaner connie tot mijn beschikking

• Torrie844
Fordox schreef op maandag 14 december 2015 @ 11:08:
[...]

Dat eerste was ik niet (ik heb nooit in het schip van een ander gevlogen, turrets daar gelaten) en bij de tweede wilde ik eigenlijk ctrl+W indrukken ipv gewoon W :p Ik ging zelf dood dus ik strafte mezelf wat meer :+

[...]

:D

Wie was trouwens dan die zak die 30 missile locks op mijn gladius deed en mn engines kapot schoot? :p
Ik moest 20km terug EVA'en en op het moment dat ik terug was crashte de server :')
Oohhh dan was Traxx dat (svenvv hier). Excuus.

Ik ben er trouwens vanavond tussen 6 en 9 :)

[ Voor 3% gewijzigd door Torrie844 op 14-12-2015 11:49 ]

-

• Standby
snarfj schreef op maandag 14 december 2015 @ 11:41:
ben vannavond pas na 22:00 uur thuis dus als je er dan nog bent vlieg ik wel ff mee met een schip of aanboord van jouw schip heb zelf een loaner connie tot mijn beschikking
Goed idee, ik ga binnenkort ook mee vliegen, zelf vliegen crasht de game nog wel eens bij me

• Case_C
Standby schreef op maandag 14 december 2015 @ 10:33:
TS is inderdaad diegene die in de TS staat :+ .
Tylocke schreef op maandag 14 december 2015 @ 11:31:
[...]
Wow, tijd voor koffie voor mij. Die is wel heel erg logisch inderdaad! Ik moet trouwens wel vaker gaan inloggen :o
Heeft Mattie al die moeite gedaan om gotinc.nl over HTTPS te laten lopen :P , dan moet er nog wel verkeer komen.

Zal binnenkort weer een aantal "officiele" GoT Inc. events aanmaken.

Daarnaast staat er ook een poll online voor het peilen van de interesse voor whikseyglazen. (Daar zit ik wel over na te denken om een webshop te benaderen. En dan via een 'group-buy' korting over het hele assortiment te krijgen. Dan kan je dus ook voor een koffiemok bijv. :) )

• Kek
  • Laatst online: 12:50

Kek

3flix

doe mijn maar zo'n set "whikseyglazen" :D

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Bornhald schreef op maandag 14 december 2015 @ 10:26:
[...]

je kan ook nog een losse microfoon kopen, wel wat vervelend wanneer je partner/kinderen/ouders op de achtergrond hele verhalen aan het ophangen zijn. Maar voor teamplay zou ik in ieder geval een mic aanraden.

En je hoeft natuurlijk geen microfoon te hebben om op teamspeak te gaan zitten, hoewel ik het zelf wel altijd wenselijk vind (omdat het sneller communiceert) kan je TS ook gebruiken om alleen maar te luisteren naar wat andere zeggen, zodat je iig op de hoogte bent.
Hahaha, zal alvast eens beginnen met uit te vissen hoe ik het moet opzetten, kan ik alvast meeluisteren. Mss win ik wel bij Tweakers of Hardware info een headset bij de kerstacties ;)
Of anders is dat een extraatje voor later. Ik kreeg gisteren al wel wat audio gerelateerde klachten van de vriendin

• Torrie844
Dammennnn und herrren.

Virix had het al op de GoT INC site geplaatst, maar hier zijn natuurlijk ook een hoop lurkers

http://redacted.tv/threads/custom-user-cfg-guide.41/
De manier om (bij mij) FPS van 20-30 naar een stabiele 45 te krijgen.

Succes!

-

• Kek
  • Laatst online: 12:50

Kek

3flix

hoe krijg ik trouwens een beetje handig mijn fps te zien..?

• Njay
Ik ben vanavond rond 20.00 online in the verse... i hope :D

• Tylocke
Kek schreef op maandag 14 december 2015 @ 12:05:
hoe krijg ik trouwens een beetje handig mijn fps te zien..?
Ik gebruik daar steam overlay voor, maar MSI heeft bijvoorbeeld ook een tool. Heeft nvidia ook niet zoiets in zijn Geforce Experience zitten?
Torrie844 schreef op maandag 14 december 2015 @ 12:01:
Dammennnn und herrren.

Virix had het al op de GoT INC site geplaatst, maar hier zijn natuurlijk ook een hoop lurkers

Succes!
Dank voor de tip!
Case_C schreef op maandag 14 december 2015 @ 11:49:
[...]

TS is inderdaad diegene die in de TS staat :+ .

[...]

Heeft Mattie al die moeite gedaan om gotinc.nl over HTTPS te laten lopen :P , dan moet er nog wel verkeer komen.

Zal binnenkort weer een aantal "officiele" GoT Inc. events aanmaken.

Daarnaast staat er ook een poll online voor het peilen van de interesse voor whikseyglazen. (Daar zit ik wel over na te denken om een webshop te benaderen. En dan via een 'group-buy' korting over het hele assortiment te krijgen. Dan kan je dus ook voor een koffiemok bijv. :) )
Klinkt leuk, maar is het dan ook mogelijk om merchandise met officiële SC logo's te laten plaatsen? Ik zou op zich namelijk best een grijs t-shirt met het Aegis Dynamics logo erop willen hebben. Lekker clean en altijd te dragen.

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-12 09:48
Volgens mij gaat dit voor nu over alleen glazen en bekers, maar misschien dat we in toekomst zeker kunnen kijken naar kleding :)

Gisteren heel de dag geen internet gehad, dus vanavond de update maar is binnenharken :)

[ Voor 26% gewijzigd door batumulia op 14-12-2015 12:32 ]

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

• Fordox

Fordox

00101010

Torrie844 schreef op maandag 14 december 2015 @ 12:01:
Dammennnn und herrren.

Succes!
Dat zal allemaal wel, maar gister hebben we heel duidelijk gezien dat de fps ook enorm afhankelijk is van de server :p

• Case_C
Tylocke schreef op maandag 14 december 2015 @ 12:25:
[...]
Klinkt leuk, maar is het dan ook mogelijk om merchandise met officiële SC logo's te laten plaatsen? Ik zou op zich namelijk best een grijs t-shirt met het Aegis Dynamics logo erop willen hebben. Lekker clean en altijd te dragen.
Natuurlijk is dat mogelijk, maar zodra je meer dan een logo wilt is het nut weg als je alles in 1 koop doet. Dan zou je minstens 10 mensen moeten hebben die dat shirt bedrukt met een Aegis logo willen. Anders kan je net zo makkelijk zelf een shirt ergens bestellen met het logo.

Ben komende dagen aan het zoeken naar een shop met de mogelijkheid voor bedrukken en graveren. (Glazen/mokken) Meerdere logo's moet dan wel te doen zijn, maar dat zal niet helpen aan de prijs naar beneden te krijgen.
batumulia schreef op maandag 14 december 2015 @ 12:32:
Volgens mij gaat dit voor nu over alleen glazen en bekers, maar misschien dat we in toekomst zeker kunnen kijken naar kleding :)
En inderdad maar 1 ding tegelijk :) , kleding kan beter wachten tot CIG meer clothes ingame heeft. Zodat we het een beetje op de ingame GoT kleding kunenn laten lijken :P .

Fordox schreef op maandag 14 december 2015 @ 12:36:
[...]

Dat zal allemaal wel, maar gister hebben we heel duidelijk gezien dat de fps ook enorm afhankelijk is van de server :p
Behoorlijk afhankelijk van de server ja :P , 7fps rond Kerea was 't toch?

• sele
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13-11 13:12
iemand die weet wat het probleem is,als ik met gtx670 sli of gewoon speel dan krijg ik altijd een freez voor 4sec ann dan weer paar seconden niet?
mijn systeem is i5 3.4ghz
8gb ram
en 2x670 sli of zonder sli

• svenvv2
Fordox schreef op maandag 14 december 2015 @ 12:36:
[...]
Niet alleen de FPS werdt langzamer :P

• Case_C
sele schreef op maandag 14 december 2015 @ 12:38:
iemand die weet wat het probleem is,als ik met gtx670 sli of gewoon speel dan krijg ik altijd een freez voor 4sec ann dan weer paar seconden niet?
mijn systeem is i5 3.4ghz
8gb ram
en 2x670 sli of zonder sli
SLI is zowieso nog niet goed gesupport.. maar heb je het probleem ook zonder SLI? Dan kan het ook zijn dat de hardware meer moeite heeft.
Pagina: 1 ... 57 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.