Toon posts:

[PC] Star Citizen - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 56 ... 101 Laatste
Acties:
  • 178.255 views

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22-12 21:54

JanAd

Wind’s howling

Anthor schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 09:31:
[...]

Misschien weet je het al, maar een S-curve is wel handig bij een nieuwe stick.

YouTube: Star Citizen: Sensitivity Curves & Pips!

Ow en zo verjaardag, ergins in dew middag pas terug -O-
Goeie tip! Mercie. 2.0 is ondertussen binnen.

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Wh00t eindelijk de Warden te zien! :D

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
0 crashes, paar bugs, maar wel echt 20-40fps (soms dipt die naar 4, soms naar 60)

-

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-12 19:38
Zo eindelijk downloaden.

Kan ik nu nog die PTU updaten en kopieren naar Live?
Af dat gaat niet :P . Dan ben ik morgen pas van de partij :+ .

Juist, een post over Org's 2.0 :+ , het zal me benieuwen wat het wordt.
Organization Invitations

The Star Citizen ‘verse is vast, and you can’t conquer it alone. That’s why you might consider joining an Organization. Currently, Organizations can send email invitations to prospective members via the RSI website. We are refreshing the look-and-feel of the invitation, to give more prominence to the Organization. Don’t worry, you’ll still find the RSI logo at the bottom, so you will know that the email came from our system.

Orgs 2.0

Speaking of Organizations, Turbulent and CIG are working together to plan and design the next component of what we refer to as “Orgs 2.0”. There are many modules that comprise the term, including microblogs and communication tools. We are determining which module will deliver the most “bang for the buck,” and laying out a roadmap for future modules.
En weer een geweldig mooie afbeelding uit de Monthly Report, (valt het dan nog onder spoilers als CIG m post?) Het is wel onderdeel uit een Cinematic van SQ42 dus...
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/3yahvbwbpkdavr/post_section_header/CIG-DE-November-2015.jpg

[ Voor 116% gewijzigd door Case_C op 12-12-2015 10:26 ]

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Prachtige Alpha, tot nu toe zeker wel een wow factor :)

Veel bugs, maar ja, wat wil je. Ben benieuwd naar het eindresultaat. Alleen nog MC proberen. De rest ziet er goed en veelbelovend uit.

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-12 23:37
Nou net ff geprobeerd, maar heb echt 10-20 fps op 1080p medium, en dat met een R9 280X :(

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-12 13:49
Echt wow !!

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-47R1PBpqkvQ/Vmv6mnFOQaI/AAAAAAAAAP8/PZjqPMuy0R4/s640-Ic42/ScreenShot0003.jpg

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-vPc-oJOw2LE/Vmv6m9-SmwI/AAAAAAAAAP8/xh6Q1kfXVe8/s640-Ic42/ScreenShot0004.jpg

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-_2uCcysUKMM/Vmv6m-XKRzI/AAAAAAAAAP8/UB8FOki1Z_w/s640-Ic42/ScreenShot0006.jpg

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-JCTppW4j810/Vmv6nORUGNI/AAAAAAAAAP8/hBeZ1mtCZ_A/s640-Ic42/ScreenShot0008.jpg

[ Voor 119% gewijzigd door Njay op 12-12-2015 12:18 ]

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-11 07:57
Ah, zometeen ook maar even downloaden, hopelijk niet elke dag weer patches installeren :+

Star Citizen

• DoubleYouPee
Wtf, andere instance gejoined, 60fps 8)7 :P gelukkig ligt dus niet helemaal aan mn pc

• Torrie844
DoubleYouPee schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 12:08:
Wtf, andere instance gejoined, 60fps 8)7 :P gelukkig ligt dus niet helemaal aan mn pc
Goed om te horen, ik zat ook met matige fps

-

• Njay
Tweakers... dit wordt de game echt waar wat onzettend vet dit :P

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:35
lol of ik val door mn andromeda heen of mn galdiator ben ik opeens 16kk km weg

of bij het opstijgen is mn halve schip al dood :D

I <3 bugs

maar lijkt erop dat je niet echt elkaar instances kan joinen dus helaas :(

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

• Case_C
AjDuLion schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 12:18:
Het party-system is heel primitief.

Momenteel moet je in je hangar zitten om elkaar te kunnen accepteren volgens mij.

Je opent daar je contact-list, en nodigt daar mensen uit naar je party.
Mensen kunnen joinen.
Vervolgens join jij een server, en zien je party-members in welke server je zit. Vervolgens kunnen ze die joinen.

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-12 09:53
AjDuLion schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 12:18:
lol of ik val door mn andromeda heen of mn galdiator ben ik opeens 16kk km weg

of bij het opstijgen is mn halve schip al dood :D

I <3 bugs

Ik ging net ook spontaan door de airlock van mijn Andromeda heen. Was de airlock in de cargo bay. Na een tig keer heen en weer glitchen uiteindelijk een CTD. Maar tot nu toe vond ik het tof. Vanavond maar eens mijn X52 Pro weer afstoffen en me klaar maken voor de Danger Zone 8)
Case_C schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 12:27:
[...]

Momenteel moet je in je hangar zitten om elkaar te kunnen accepteren volgens mij.

Mensen kunnen joinen.
Vervolgens join jij een server, en zien je party-members in welke server je zit. Vervolgens kunnen ze die joinen.
Dank je, daar was ik ook al naar op zoek

[ Voor 28% gewijzigd door Tylocke op 12-12-2015 12:36 ]

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Verwijderd

Weinig fun in 2.0 je wordt continue uit de lucht geschoten als je een beetje rond vliegt om alles te bekijken..

Ik wilde schip laten repareren wordt je gewoon tijdens het landen aan gort geschoten..

Maar ziet er wel allemaal goed uit.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2015 12:42 ]

• Thisuren
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 29-11 11:50
Case_C schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 10:04:
En weer een geweldig mooie afbeelding uit de Monthly Report, (valt het dan nog onder spoilers als CIG m post?) Het is wel onderdeel uit een Cinematic van SQ42 dus...
spoiler:
Echt indrukwekkend, vooral toen ik doorhad dat het 'scheepje' in het dock rechts een Bengal Carrier was....

Verwijderd

Net ook even snel SC opgestart. Het draait op een volle server best prima.

Het enige schrale is dat ik mijn joystick weer opnieuw mag configureren. Import van 1.3 settings werkt niet echt goed.

Dussss. Als iemand al een goede config heeft voor de X52 Pro voor 2.0...... 😝

Vanavond verder...

Verwijderd

Topicstarter
Case_C schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 10:04:

spoiler:
_/-\o_ Awesome.

• Case_C
Thisuren schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 12:46:
[...]

Echt indrukwekkend, vooral toen ik doorhad dat het 'scheepje' in het dock rechts een Bengal Carrier was....
Wow dat is een 'detail' wat ik helemaal gemist heb :) , bedankt. Dat zet het weer in perspectief!

• Njay
haha net op een landing pad werd ik invited voor een gunner seat in een connie, wij lekker knallen bij een array stappen we uit om de missen daar te voltooien... komen we net terug bij het schip BAM opgeblazen haha ... wij floaten in space worden we gelukkig opgepakt door een andere connie

AWESOME

• DoubleYouPee
Torrie844 schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 12:10:
[...]

Goed om te horen, ik zat ook met matige fps
Maakt ook niet uit of ik medium of very high doe (in ArcCorp althans) dus..

Et is allemaal nog wel glitchy, vooral op port olisar met schepen enzo. Kon in EVA niet in een aurora komen met deur open.. alles glitchte dan.

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

DoubleYouPee schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 13:07:
[...]

Maakt ook niet uit of ik medium of very high doe (in ArcCorp althans) dus..

Et is allemaal nog wel glitchy, vooral op port olisar met schepen enzo. Kon in EVA niet in een aurora komen met deur open.. alles glitchte dan.
Het is een Alpha, dus mij verwachtingen zijn laag. Maar toch heeft het mij verrast. :)

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-10 12:15
Verwijderd schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 12:47:
Net ook even snel SC opgestart. Het draait op een volle server best prima.

Het enige schrale is dat ik mijn joystick weer opnieuw mag configureren. Import van 1.3 settings werkt niet echt goed.

Dussss. Als iemand al een goede config heeft voor de X52 Pro voor 2.0...... 😝

Vanavond verder...
Na vanmorgen even snel gekeken of het werkte en 3x een crash gehad in 8 min tijd nu inmiddels stabiel dankzij de user.cfg (ergens van rsi form). Draait soepel.Tijd om vlieg uren te maken want dat heb ik nog niet veel gedaan(bewust niet in Arena Commander). Moet nu ook mijn x52 pro configureren. Wil mijn z-as gebruiken voor links en recht en x-as voor rolls (net zo als in Elite)

• Jorrie
Case_C schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 12:27:
[...]

Mensen kunnen joinen.
Hmm, ik kon wel een vriend joinen waar ik nog niet mee in de party zat. Het is volgens mij gewoon gebaseerd op je contacts list.

Star Citizen

• Case_C
Jorrie schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 13:43:
[...]
Hmm, ik kon wel een vriend joinen waar ik nog niet mee in de party zat. Het is volgens mij gewoon gebaseerd op je contacts list.
Klopt, die party werkt hetzelfde als een de contact/friend list. In de PTU had je geen toegang tot je contact list... die was dan ook leeg.

• Njay
Net wat multi crew zaken gedaan .. werkt toch gewoon gaaf

ik moet zeggen im very impressed

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-RnGOimswJ88/VmwX4N0roHI/AAAAAAAAAQY/afe2ibmJCl4/s800-Ic42/ScreenShot0000.jpg

Verwijderd

Topicstarter
Thisuren schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 12:46:
[...]

Hier nog een 2e plaatje met een andere view van de retribution:

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/27dqa2g82v92mr/source/Cinematics_skydock_b.jpg

• Erwintjuh
  • Laatst online: 10-12 07:13
hey iedereen. niet echt actief hier op het Tweakers forum. Maar nu zag ik op de homepage dat er een referral code randomizer is. Heb deze ook gevonden. maar wat ik niet kon vinden is hoe ik mijn eigen referral code hier in krijg zodat mensen hem kunnen gebruiken?

• Case_C
Erwintjuh schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 13:56:
hey iedereen. niet echt actief hier op het Tweakers forum. Maar nu zag ik op de homepage dat er een referral code randomizer is. Heb deze ook gevonden. maar wat ik niet kon vinden is hoe ik mijn eigen referral code hier in krijg zodat mensen hem kunnen gebruiken?
Dat kan in hetzelfde formulier, als waar je je schepen invult ;)

http://goo.gl/forms/3UxJPnVhsD

Overigens complimenten Snoz voor veranderingen aan het weergeven van de reacties! Alleen is 't nu niet meer duidelijk wie wat heeft :P .

[ Voor 10% gewijzigd door Case_C op 12-12-2015 14:01 ]

• Erwintjuh
  • Laatst online: 10-12 07:13
Case_C schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 13:58:
[...]

Dat kan in hetzelfde formulier, als waar je je schepen invult ;)

http://goo.gl/forms/3UxJPnVhsD

Overigens complimenten Snoz voor veranderingen aan het weergeven van de reacties! Alleen is 't nu niet meer duidelijk wie wat heeft :P .
Ah thanks. ik had dit voor deze optie al een keer ingevuld, vandaar dat ik het niet meer zag. Heb het nu geedit, thanks.

Verwijderd

Topicstarter
Ook vet uit de monthly report: AI Formation flying.

• Viscerous
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-11 10:56
Verwijderd schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 13:55:
[...]

spoiler:
Hier ook nog even de eerste in volledige resolutie, via het gewoonlijke trucje. Ik zou het eigenlijk wel cool vinden als grote schepen zoals de Bengal/Retribution een soort event krijgen in SC om ze in-universe hun maiden flight te kunnen bijwonen. Misschien teveel gevraagd maar dat zou het weer wat tikje meer immersive maken.

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/3yahvbwbpkdavr/source/CIG-DE-November-2015.jpg

• Brandonchat
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-03-2020
Iemand ook problemen met het feit dat de launcher de launcherfile niet kan ophalen van de site?

Verwijderd

Dat ze die capital schepen op de grond bouwen breekt eigenlijk toch wel de immersie.
Voor elke ton schip moet je iets van 20 ton(?) aan brandstof rekenen om het in een baan om een planeet (met een atmosfeer) te krijgen. Dan lijkt het vele malen goedkoper om zo'n ding in een dock te bouwen die al in een baan om de planeet heeft. Of ze weten de lore zo uit te leggen dat het geen probleem is. Dat kan ook natuurlijk. :P

• Anthor
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
with ^

Ik heb net voor het eerst gejoin, had ongeveer 10 fps, dat is wel jammer.
1.3 ging nog wel goed, maar dit is andere koek.

Met een aanloop kan ik door de muren van ollisar glitchen

• Viscerous
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-11 10:56
Verwijderd schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 14:53:
Dat ze die capital schepen op de grond bouwen breekt eigenlijk toch wel de immersie.
Voor elke ton schip moet je iets van 20 ton(?) aan brandstof rekenen om het in een baan om een planeet (met een atmosfeer) te krijgen. Dan lijkt het vele malen goedkoper om zo'n ding in een dock te bouwen die al in een baan om de planeet heeft. Of ze weten de lore zo uit te leggen dat het geen probleem is. Dat kan ook natuurlijk. :P
Helemaal correct natuurlijk, echter heet het wel de MacArthur SkyDock. Alhoewel er een atmosfeer is te zien denk ik dat hij dan òf ontzettend hoog zit, of de skybox is gewoon een placeholder.

• Jorrie
Case_C schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 13:45:
[...]

Klopt, die party werkt hetzelfde als een de contact/friend list. In de PTU had je geen toegang tot je contact list... die was dan ook leeg.
Had je wel toegang tot hoor, alleen moest je de contacten opnieuw invoeren.

En wat is die Tali log zeg, heb hem maar weer ingeruild voor de Connie :+

Star Citizen

• Njay
Net iemand zijn hornet mogen lenen was ook top !

• Rann
  • Laatst online: 22-12 08:56
Ik heb de stalker package gekocht, echter kan ik nu kiezen uit 4 schepen? Klopt dit eigenlijk wel ? ;-) Of is dat gewoon omdat het nog 'alpha' is ? is dus omdat dat event er nog is.... :-)

Zojuist voor het eerst een beetje rondgevlogen in de universe, het vliegen is nog wel wennen zeg! Zelf (nadat ik quantumjump had ontdekt) een comm array aangezet waarna ik als de wiederweerga terug moest naar mijn schip.. Die al half kapotgeschoten was..

Kun je eigenlijk je schip makkelijk repareren?

[ Voor 5% gewijzigd door Rann op 12-12-2015 15:29 ]

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-12 09:53
Rann schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 15:23:
Ik heb de stalker package gekocht, echter kan ik nu kiezen uit 4 schepen? Klopt dit eigenlijk wel ? ;-) Of is dat gewoon omdat het nog 'alpha' is ?

Zojuist voor het eerst een beetje rondgevlogen in de universe, het vliegen is nog wel wennen zeg! Zelf (nadat ik quantumjump had ontdekt) een comm array aangezet waarna ik als de wiederweerga terug moest naar mijn schip.. Die al half kapotgeschoten was..

Kun je eigenlijk je schip makkelijk repareren?
Tijdelijk krijgt iedereen toegang tot 3 schepen. De Aurora MR, Mustang Alpha en de Gladius. Die zul je nu dus naast je Stalker te zien krijgen in de Universe.

Repareren can bij de Cry-Astro plekken. Hier kan je ook nieuwe fuel krijgen. In de PTU was het repareren buggy en was er een 50/50 kans dat je dood ging. Weet niet of dat gefixed is ondertussen.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Rann
Tylocke schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 15:30:
[...]

Repareren can bij de Cry-Astro plekken. Hier kan je ook nieuwe fuel krijgen. In de PTU was het repareren buggy en was er een 50/50 kans dat je dood ging. Weet niet of dat gefixed is ondertussen.
Volgens mij kan ik beter komend weekend met iemand op skype gaan zitten die een (noob) instrueert.. Ik weet geeneens wat een Cry-Astro plek is 8)7

Het word tijd dat de SQ42 uitkomt.. Met goede tutorials ;-)

[ Voor 6% gewijzigd door Rann op 12-12-2015 15:39 ]

• Jorrie
Cry-Astro is een plaats waar je naar toe kunt QT-en.

Star Citizen

• Torrie844
Rann schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 15:36:
[...]

Volgens mij kan ik beter komend weekend met iemand op skype gaan zitten die een (noob) instrueert.. Ik weet geeneens wat een Cry-Astro plek is 8)7

Het word tijd dat de SQ42 uitkomt.. Met goede tutorials ;-)
Standaard keys, druk b - dan zie je locaties, erop mikken en 1 keer middle mouse button drukken. Voila, je hebt ge gequantum travelled

-

• Rann
Torrie844 schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 16:01:
[...]

Standaard keys, druk b - dan zie je locaties, erop mikken en 1 keer middle mouse button drukken. Voila, je hebt ge gequantum travelled
Dat had ik inderdaad inmiddels door 8)

Mijn standaard flightspeed is iets van 250, ik merkte dat je ook kan cruisen op 950 ? Kun je verder ook nog sneller vliegen of is dat echt de max ?

• Torrie844
dat is de max :) quantum gaat alleen sneller, en straks jumpen

-

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Kruipt, nog +70k ofwel 1555 starterspakketten
99,929,222

• Case_C
Cygnitr0n schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 16:15:
Kruipt, nog +70k ofwel 1555 starterspakketten
99,929,222
De funding gaat dus sneller dan m'n download :+ , nog 32 minuten te gaan :P .

Vanavond nog even kijken of ik ergens tijd heb.. waarschijnlijk niet. Maar goed, dan ben ik er morgen iig helemaal klaar voor :) .

• Facerafter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-12 13:37
Verwijderd schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 13:55:
[...]

spoiler:
Het rare vind ik van dit plaatje is dat er 'Retribution' op de zijkant staat. Dat zou het zelfde zijn er op de zij kant van de UEES Paul Steed 'Bengal' zou staan. Zoals ik het begreep is een Retribution Class en niet de naam van het schip...

Even een half uurtje rond gevlogen in 2.0 en vind het echt geweldig. Alles is zo freaking huge...
Andere mensen ook last van een lage FPS? AC draait op een stable 60 FPS maar in Crusader haal ik de 30 nog niet eens..

Verwijderd

Facerafter schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 17:50:
Het rare vind ik van dit plaatje is dat er 'Retribution' op de zijkant staat. Dat zou het zelfde zijn er op de zij kant van de UEES Paul Steed 'Bengal' zou staan. Zoals ik het begreep is een Retribution Class en niet de naam van het schip...
Een reeks schepen krijgt toch altijd de benaming van het eerste schip in die klasse?

• Facerafter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-12 13:37
Verwijderd schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 17:54:
[...]

Een reeks schepen krijgt toch altijd de benaming van het eerste schip in die klasse?
Oeps, zo ver had ik nog niet na gedacht.

• Torrie844
Facerafter schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 17:50:
[...]

Even een half uurtje rond gevlogen in 2.0 en vind het echt geweldig. Alles is zo freaking huge...
Andere mensen ook last van een lage FPS? AC draait op een stable 60 FPS maar in Crusader haal ik de 30 nog niet eens..
Jep, veel mensen last van lage FPS. Bekend probleem! Ik heb nu stabiel 30-40, maar in AC toch wel een stuk hoger

-

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-10 12:15
https://forums.robertsspa...-file-info-for-better-fps

Bij mij lijkt het iig nut te hebben. Al heb ik wel frame drops zo af en toe (kan ook gewoon lag zijn). Morgen meer tijd om te vliegen. Had helaas vandaag toch wat verplichtingen (vrouw enzo)

• Anthor
  • Niet online
Ik heb ook lage fps.
Nvidia Shadowplay uitzetten lijkt wel iets te werken bij mij
En ik weet het niet zeker, maar ik heb het idee dat het bij mij beter liep in native resolutie die ik in windows ook heb dan een lagere

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-12 13:12

Fordox

00101010

Wow wat een avontuur :p

Ik spring erin:
Wow dit is nice! ehhh 3-7fps gemiddeld. great.

Daarna kwam het stabiel richting de 20-40 fps met mijn 980ti (die maar mag 50% gebruikt werd). Volgens mij is het een RAM of mn harddisk issue (ik heb m niet op ssd staan).

Schip selecteren: Wow, ik kan een constellation opvragen die ehb ik niet eens! :D
Ga ik erheen, wil ik instappen, loop ik de trap op, glitch ik continu door de vloer heen. Na 10x door de vloer gevallen te zijn disconnect mn client.

GG :p

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Verwijderd

Topicstarter
Fordox schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 18:42:
Wow wat een avontuur :p

Ik spring erin:
Wow dit is nice! ehhh 3-7fps gemiddeld. great.

Daarna kwam het stabiel richting de 20-40 fps met mijn 980ti (die maar mag 50% gebruikt werd). Volgens mij is het een RAM of mn harddisk issue (ik heb m niet op ssd staan).

Schip selecteren: Wow, ik kan een constellation opvragen die ehb ik niet eens! :D
Ga ik erheen, wil ik instappen, loop ik de trap op, glitch ik continu door de vloer heen. Na 10x door de vloer gevallen te zijn disconnect mn client.

GG :p
Had jij niet een Redeemer? Dan krijg je een connie als vervanging.

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-12 13:12

Fordox

00101010

Yup

Ik zag ook een mustang en een merlin staan. Maar ik neem aan dat de merlin komt omdat ik de connie dan ook krijg.

Maar hebben jullie dat dan ook, bij het instappen van de connie dat je door de vloer zakt op het moment wanneer je de trap oploopt?

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

• Njay
Nog een laatste dan :P

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-a-OPhWQE-HE/VmxsruZZHwI/AAAAAAAAAQw/mtcuyYHfdRc/s800-Ic42/ScreenShot0001.jpg

• FreeMen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-12 15:10
Ziet er allemaal behoorlijk indrukwekkend uit alleen niet langer kunnen spelen dan 5 minuten, niet door crashes maar door pure bugs waarbij ik totaal vast kom te zitten. Oh well, alpha :z

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Ik ben er maar 1x in geraakt en omdat ik naar het verkeerde platform was gelopen maar met een Connie meegevlogen als Gunner. Maar er gebeurde niet veel.

Verder eindelijk de Co-op Vanduul Swarm eens gewonnen en flink wat REC verdient.

Nadien wel een paar keer binnen geraakt. Maar er was niet veel volk precies :P

[ Voor 16% gewijzigd door JanAd op 12-12-2015 23:20 ]

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Nog +25k... 99,974,417

Dat gaat best snel.

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:50

Kek

3flix

Net even een Talli gevlogen, damn die dingen zijn wel groot, en gruwelijk...
maar is zeker niet zo makkeijk als mijn avenger, die bevalt me prima qua vliegen... nu nog wat betere wapens erop..

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Kek schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 22:40:
Net even een Talli gevlogen, damn die dingen zijn wel groot, en gruwelijk...
maar is zeker niet zo makkeijk als mijn avenger, die bevalt me prima qua vliegen... nu nog wat betere wapens erop..
Ja dat zijn ze zeker wel. Ik vind het alleen moeilijk in te schatten vanuit de stoel, hoe groot zo'n schip wel niet is. Dat kan je alleen zien als je uit je stoel komt. Mjah, ben ook niets anders gewend dan mijn auto en fiets :+

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:50

Kek

3flix

Cygnitr0n schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 22:43:
[...]

Ja dat zijn ze zeker wel. Ik vind het alleen moeilijk in te schatten vanuit de stoel, hoe groot zo'n schip wel niet is. Dat kan je alleen zien als je uit je stoel komt. Mjah, ben ook niets anders gewend dan mijn auto en fiets :+
ik verdwaalde een beetje in het interieur van de tallie... man wat een gangenstelsel..

zit nu ook wel te wachten op de reliant..

[ Voor 5% gewijzigd door Kek op 12-12-2015 22:44 ]

• radium6969
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-07 20:39
Net de boel nog even opgestart na de boel gepatched te hebben en de user map verwijderd hebbende.

Moet zeggen dat het wel aardig speelt nu met arena commander, flinke chaos met al die hornets om je oren haha.

Wel een stabielere hogere FPS voor mijn gevoel, begint nu wat beter speelbaar te worden.
Vind die Gladiator trouwens lekkerder vliegen dan mijn 325i. 325i is gewoon net wat te lomp

Heb wel een bug dat ik niet uit mijn stoel meer kan komen nadat ik in de hanger in één van mijn vliegtuigen stap.

Leuk trouwens die extra ships in je hangar. Enig idee hoelang die blijven?
Ook nog een stukje in de universe gelopen, wel mooi en oog voor detail allemaal.

Ik denk dat het dogfighten nog niet echt weggelegt is voor me, misschien meer richting de trader / support rol gaan in de toekomst. Zei er iemand Merchantman? ;)

Halverwege het potje in AC, stopte SC ermee (iets van 3,6gb ram in gebruik) Dus toen maar gestopt.

Gaat de goede kant op in ieder geval. Maar nog zo veel werk te doen! :)

• Torrie844
radium6969 schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 23:13:
Net de boel nog even opgestart na de boel gepatched te hebben en de user map verwijderd hebbende.

Moet zeggen dat het wel aardig speelt nu met arena commander, flinke chaos met al die hornets om je oren haha.

Wel een stabielere hogere FPS voor mijn gevoel, begint nu wat beter speelbaar te worden.
Vind die Gladiator trouwens lekkerder vliegen dan mijn 325i. 325i is gewoon net wat te lomp

Heb wel een bug dat ik niet uit mijn stoel meer kan komen nadat ik in de hanger in één van mijn vliegtuigen stap.

Leuk trouwens die extra ships in je hangar. Enig idee hoelang die blijven?
Ook nog een stukje in de universe gelopen, wel mooi en oog voor detail allemaal.

Ik denk dat het dogfighten nog niet echt weggelegt is voor me, misschien meer richting de trader / support rol gaan in de toekomst. Zei er iemand Merchantman? ;)

Halverwege het potje in AC, stopte SC ermee (iets van 3,6gb ram in gebruik) Dus toen maar gestopt.

Gaat de goede kant op in ieder geval. Maar nog zo veel werk te doen! :)
Uitstappen is ctrl + f tegenwoordig!

-

• radium6969
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-07 20:39
Torrie844 schreef op zondag 13 december 2015 @ 00:02:
[...]
Uitstappen is ctrl + f tegenwoordig!
Top, dat is beter als alt-f4 haha 8)7

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:33
Zojuist even kunnen ronddobberen op de server. Kostte nogal wat tijd voordat ik eindelijk toegelaten werd omdat de server vol zat. Er is duidelijk nog veel te doen, de FPS keldert in elkaar, en er zit nog geen 'polish' overheen. Neem ik ze niet kwalijk, het is immers een alpha.

Ik ben, sowieso, onder de indruk. Als ze dit spel verder af kunnen krijgen, wordt het een vet spel waar ik aardig wat uurtjes in zal gaan investeren. Het speelt een stuk gelikter dan Elite: Dangerous.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• Swychblade
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-12-2023
nog 15000 dollar funding.. Dat zal morgen wel binnen zijn.

• Anthor
  • Niet online
Je beleeft wel grappige dingen in 2.0

Ik ben een beetje aan het testen met het feit dat ik gewoon door muren kan glitchen. Dus ik beland vaak in EVA en haal minder snel zelf een schip.

Ik hang weer eens in de ruimte en EVA mezelf weer naar een landingsplatform. Daar zie ik een aurora landen, en een piloot die bezig is met instappen. Ik eva er vlug heen en stap nog snel in het bed. De pilot stijgt op en gaat over op quantum drive. Ik heb geen idee of hij mij gezien heeft.
Ik weet niet precies wat er gebeurt maar niet veel later zie ik met een rot gang een of ander spacestation voorbij komen en lijkt het schip ergens tegenaan te klappen. We komen tot stilstand en lijken geland te zijn.

Als er even niks meer gebeurt kruip ik het bed uit. Ik kan niet zien of de piloot nog in zijn stoel zit, maar als ik er in probeer te stappen glitch ik ergens de ruimte in. Waar die aurora toen gebleven is weet ik niet, ik kon hem zo snel niet terug vinden..
Ik EVA een beetje in de rondte en zie een plek waar ik waarschijnlijk naar binnen kan. Er staat nog wel een Gladius ergens op een landingpad en ik overweeg even om er mee te gallen, maar ondertussen hoor ik schoten. Ik dus spacezwem een beetje in de rondte maar kan niks zien dat op mij gericht lijkt te zijn. Dan wordt het weer stil en ik vind een airlock.

Ik doe de eerste deur open en omdat ik in een hoek tegen de muur naast de deur kruip glitch ik mezelf per ongeluk door de tweede voordat de cycle klaar is, Het schieten is al weer even gestopt en het lijkt weer rustig., dus ik spring mezelf nog een paar keer zonder veel succes tegen een muur op om mijn bug te testen. Dan zie ik opeens iets dat ik herken uit een van de weinige PTU fragmenten die ik gezien heb en pak daar een wapen uit het rek. Ik klooi nog wat in het rond en wat later hoor ik buiten opeens allemaal kabaal. Eerst een schip dat aan komt met QD, een serie laser blasts en dan zie ik dat schip met hoge snelheid langs een raam cruisen (of scmmen, wat dat ook moge zijn).

Ik zit op dat moment in een grote ruimte met een soort security desk, een wapen rek en een hoog raam.
De spanning neemt toe en ik ga over in tactical mode en sluip de kant op waar ik het schip heen heb zien verdwijnen. Ik weet de weg niet en kan niet zo snel nog een ander raam vinden om naar buiten te gluren.
Ik hang nog even sneaky bij een airlock maar er gebeurt daar niks, dus ik besluit terug te gaan naar die 'lobby'.
Daar wil ik me verschansen, maar eerst kijk ik of ik toevallig nog iets van het rek kan halen.
Net als ik weer teug op me plek zit zie ik opeens iemand verschijnen. Ik aarzel geen moment en begin te schieten. De ander schiet terug en het vuurgevecht eindigt in een pc-freeze die halve minuut lijkt te duren.
Als mijn pc besluit weer verder te gaan zie ik dat ik nog leef en gewond ben, maar ook dat ik net mijn eerste FPS kill heb gemaakt. :)

Niet veel later loopt er een ander die ruimte binnen en schiet me in één burst dood.

• Torrie844
Nog 10.000 dollar guys, als we morgenvroeg wakker worden zijn we er. Er is de 12de al 100.000 opgehaald.

Funds Raised
99,990,415

Edit:
Funds Raised
99,995,271
Anthor schreef op zondag 13 december 2015 @ 02:06:
6,9K nog ik blijf even wakker :
Same

[ Voor 44% gewijzigd door Torrie844 op 13-12-2015 02:17 ]

-

• Anthor
  • Niet online
6,9K nog ik blijf even wakker
Je ziet gewoon iemand een starter kopen op de teller :)

edit 2:32
3,359 nog; Soon (tm)

[ Voor 81% gewijzigd door Anthor op 13-12-2015 02:32 ]

• Torrie844
Anthor schreef op zondag 13 december 2015 @ 02:06:
6,9K nog ik blijf even wakker

[...]

Je ziet gewoon iemand een starter kopen op de teller :)
Ahh, ik ga toch slapen! 3.5 meer maar ik verwacht eigenlijk niks speciaals en op deze snelheid duurt dat nog een uur! Succes :) hopelijk is er confetti!

-

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
$100.000.000 gehaald! *O*

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

• Anthor
  • Niet online
woet

• Brandonchat
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-03-2020
jippie

• Proqs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 31-01-2022
Ik ben benieuwd of ze nog iets leuks gaan doen om dit te vieren. ;)
het blijft wel bijzonder dat deze crowdfunding game 100 mil ophaalt !

• siriouz
Praevarus - You have to go claim your free Javelin but it will cost you $2,500 in shipping and handling.
:+

Zonder dat de piloot het merkte, heb ik een Connie in kunnen EVA-en met moeite... Volgens mij wachtte hij op z'n maat, die het niet voor elkaar kreeg, nadat ze m'n Tali opbliezen... Sta ik naast de piloot, is m'n ammo op. |:(

[ Voor 47% gewijzigd door siriouz op 13-12-2015 06:55 ]

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Leuke scoop voor de frontpage van tweakers vind je niet? Leuk bericht over alpha. En doe gelijk de refferallinkgenerator erbij. ;)

Edit: het staat er al sinds gisteren... Haha lees nooit de frontpage.. Lol

[ Voor 23% gewijzigd door DutchWalnut op 13-12-2015 08:13 ]

• siriouz
Cygnitr0n schreef op zondag 13 december 2015 @ 08:10:
Leuke scoop voor de frontpage van tweakers vind je niet? Leuk bericht over alpha. En doe gelijk de refferallinkgenerator erbij. ;)

Edit: het staat er al sinds gisteren... Haha lees nooit de frontpage.. Lol
Ik ben voor. :9 Stukje wat er staat is... Best karig :X

[ Voor 5% gewijzigd door siriouz op 13-12-2015 08:18 ]

• Patje040175
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-12 19:25

Patje040175

Zwarte koffie !!!

Gisteren ook even de update uitgevoerd en meteen mijn starterpack geupgraded van een mustang naar een avenger. Waar ik tegenaan loop is het instellen van mijn x55, die werkt niet of nauwelijks en ik kan ook niet goed vinden hoe je dat voor elkaar krijgt. Ik heb op het RSI forum wel een profile gevonden wat ik gebruiken wil maar ingame pakt hij niets, mis ik ergens een instelling?

Goedzo !

• siriouz
Patje040175 schreef op zondag 13 december 2015 @ 09:49:
Gisteren ook even de update uitgevoerd en meteen mijn starterpack geupgraded van een mustang naar een avenger. Waar ik tegenaan loop is het instellen van mijn x55, die werkt niet of nauwelijks en ik kan ook niet goed vinden hoe je dat voor elkaar krijgt. Ik heb op het RSI forum wel een profile gevonden wat ik gebruiken wil maar ingame pakt hij niets, mis ik ergens een instelling?
Bij je keybinds, onderin staat ergens een knop waar je verscheidene HOTAS kan selecteren, om vervolgens daarna zelf gemakkelijker je knoppen toe te kunnen wijzen. Ik had er ook wat problemen mee eerst. Enige probleem wat ik nu heb, is dat ik nog niet van alle functies weet waar ik het op toe wil wijzen... :+

Ik hou voor zover mogelijk m'n keybinds van E:D aan maar aangezien SC veel meer functies heeft... :P

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

eerst:
I took the file, “layout_hotas_x52pro_1_0” and put it in the following folder,
Program Files/Cloud Imperium Games/StarCitzen/Public/User/Controls/Mappings/
en dan
Options > Keybinding > Advanced Controls Customization
Then Control Profiles > (choose the X52 profile you added)
Then under "Select device to import to" choose joystick and click import.
bron: https://forums.robertsspa...etting-up-my-site-x52-pro

Dat werkte voor de x52, hoewel ik ga hem terug sturen. Met de Trustmaster lukt het mij véél beter. Ik had ook heel veel last van de gimball die telkens 'actief werd', ik weet niet hoe ik het moet uitleggen, maar raak schieten werd bijna onmogelijk daardoor.

[ Voor 13% gewijzigd door JanAd op 13-12-2015 09:55 ]

• siriouz
JanAd schreef op zondag 13 december 2015 @ 09:53:
Dat werkte voor de x52, hoewel ik ga hem terug sturen. Met de Trustmaster lukt het mij véél beter. Ik had ook heel veel last van de gimball die telkens 'actief werd', ik weet niet hoe ik het moet uitleggen, maar raak schieten werd bijna onmogelijk daardoor.
Kan ik je niet kwalijk nemen. Ik zie nu dat de X55 op dit moment net zoveel kost als de X52 Pro... Straks eens m'n bonnetje opzoeken, kijken of ik m'n X52 Pro nog kan retourneren. Warthog wordt me dan wel weer wat te duur... :P

Edit: laat maar, hoopte stiekem dat het 3 maanden retourperiode was, helaas, 30 dagen. :+

[ Voor 7% gewijzigd door siriouz op 13-12-2015 10:07 ]

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Ik vond de throttle te weinig meerwaarde toevoegen. De stick op zich is heel goed, zeker beter dan de T16000 qua knopjes en bediening, maar mijn rechtse hand is gewoon te slecht. Ik geraakte in de Drome sim niet eens voorbij Swam 2, toen ik daarna terug wisselde naar de T16000 en die eens wat beter instelde (had ik voordien nog geen tijd ingestoken) geraakte ik voor het eerst tot het einde in Co-op Vanduul Swam... Dus dan is de keuze snel gemaakt.

Hoewel, moest ik rechtshandig geweest zijn... Het is wel een heel mooie set!! Veel mooier dan de T16000, maar daar heb ik de 200€ niet voor over.

Gisteren eens naar dat FPS-station gevlogen... ging binnen en kwam wat later buiten- ik was alleen -- en m'n Hornet miste plots een hoop onderdelen :p Ik kon er niet meer instappen en wegvliegen. Dan maar een half uur rond gelopen op het station maar er kwam geen andere speler opdagen ;(

siriouz schreef op zondag 13 december 2015 @ 10:04:
[...]

Edit: laat maar, hoopte stiekem dat het 3 maanden retourperiode was, helaas, 30 dagen. :+
Da's pech... bij de mijne is het zelfs maar 14 dagen.
Ik heb serieus getwijfeld, maar voor de schone looks ga ik hem niet houden. Ik kan evt proberen m'n rechterhand meer te oefenen. Maar als ik met links zoveel beter ben, heeft dat toch geen zin. Dus Retour morgen en mss dat ik een Asus Zenwatch 2 neem voor dat geld :P

[ Voor 23% gewijzigd door JanAd op 13-12-2015 10:25 . Reden: spelling ]

• Torrie844
Ik heb de mijne helemaal kunnen binden hoor.. Als hij ingame niks pakt moet je nogmaals SC opnieuw opstarten, dan doet die het altijd wel bij me
JanAd schreef op zondag 13 december 2015 @ 09:53:
[...]

eerst:

[...]

en dan

[...]

bron: https://forums.robertsspa...etting-up-my-site-x52-pro

Die actieve gimbal is een bug he :p

[ Voor 31% gewijzigd door Torrie844 op 13-12-2015 10:24 ]

-

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Torrie844 schreef op zondag 13 december 2015 @ 10:23:
[...]

Ik heb de mijne helemaal kunnen binden hoor.. Als hij ingame niks pakt moet je nogmaals SC opnieuw opstarten, dan doet die het altijd wel bij me

[...]

Die actieve gimbal is een bug he :p
Ik kon de X52 ook perfect instellen.
Die gimbal had ik niet met de andere stick, dat was wel raar. Is die bug enkel bij de x52 dan?

• Torrie844
JanAd schreef op zondag 13 december 2015 @ 10:26:
[...]

Ik kon de X52 ook perfect instellen.
Die gimbal had ik niet met de andere stick, dat was wel raar. Is die bug enkel bij de x52 dan?
Een bug in 2.0. Je hebt de T16000m al in 2.0 gebruikt? MIjn X55 heeft het ook namelijk. Er is ergens een button gelinked and gimbal aim, dan schiet die ineens helemaal naar links en blijft die daar. Ik heb nu een button gelinkt aan het uitzetten van gimbals, dus fixed aim, dat werkt prima.

-

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Torrie844 schreef op zondag 13 december 2015 @ 10:27:
[...]

Een bug in 2.0. Je hebt de T16000m al in 2.0 gebruikt? MIjn X55 heeft het ook namelijk. Er is ergens een button gelinked and gimbal aim, dan schiet die ineens helemaal naar links en blijft die daar. Ik heb nu een button gelinkt aan het uitzetten van gimbals, dus fixed aim, dat werkt prima.
Ja, wel vooral in AC - Co-op matches omdat ik niet in de Universe geraakte.

Bij mij schoot de gimball altijd naar rechts. Het leek idd wat samen te hangen met een knop ergens. Ik ben er bijna heel de namiddag mee bezig geweest, instellen, testen, opnieuw instellen enz... Nuja, bij mij is het vooral m'n slechte rechter die de x52 laat falen. Het is verder een zeer goede stick. Ik stuur hem met pijn in het hart terug hoor. ;w

• siriouz
JanAd schreef op zondag 13 december 2015 @ 10:31:
[...]

Ja, wel vooral in AC - Co-op matches omdat ik niet in de Universe geraakte.

Bij mij schoot de gimball altijd naar rechts. Het leek idd wat samen te hangen met een knop ergens. Ik ben er bijna heel de namiddag mee bezig geweest, instellen, testen, opnieuw instellen enz... Nuja, bij mij is het vooral m'n slechte rechter die de x52 laat falen. Het is verder een zeer goede stick. Ik stuur hem met pijn in het hart terug hoor. ;w
Waar ik vannacht last van had, was dat m'n hele schip maar constant naar links bleef drijven... Dat bleek uiteindelijk een foutje in m'n keybinds te zijn 8)7

• Torrie844
siriouz schreef op zondag 13 december 2015 @ 10:32:
[...]

Waar ik vannacht last van had, was dat m'n hele schip maar constant naar links bleef drijven... Dat bleek uiteindelijk een foutje in m'n keybinds te zijn 8)7
Ik had ook dom gebind, mijn strafes was gelinked met spacebrakes en boost tegelijk. Dan krijg je dus hele rare strafes als je wilt precision landen. :p

-

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Moet je nu eigenlijk toestemming vragen om te landen of slagen jullie dat over. Ik heb gisteren dat repear-station ook eens geprobeerd. De meeste schade die ze moesten herstellen kwam van de 'landing', niet van gevechten :p

• Patje040175
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-12 19:25

Patje040175

Zwarte koffie !!!

Tnx voor de snelle reacties, was idd iets vergeten |:( ga het zo ff proberen

Goedzo !

• Torrie844
JanAd schreef op zondag 13 december 2015 @ 10:34:
Moet je nu eigenlijk toestemming vragen om te landen of slagen jullie dat over. Ik heb gisteren dat repear-station ook eens geprobeerd. De meeste schade die ze moesten herstellen kwam van de 'landing', niet van gevechten :p
Volgens mij moet je het vragen, ik heb er altijd poep aan en land gewoon. Werkt nu nog wel, maar later wordt je dan gezien als hostile.

-

• siriouz
Torrie844 schreef op zondag 13 december 2015 @ 10:50:
[...]

Volgens mij moet je het vragen, ik heb er altijd poep aan en land gewoon. Werkt nu nog wel, maar later wordt je dan gezien als hostile.
Hoe vraag je die toestemming eigenlijk?

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

siriouz schreef op zondag 13 december 2015 @ 10:53:
[...]

N voor Landingmode toch? M voor automated.

• Torrie844
Cygnitr0n schreef op zondag 13 december 2015 @ 10:58:
[...]

N voor Landingmode toch? M voor automated.
siriouz schreef op zondag 13 december 2015 @ 10:53:
[...]

N voor landingsmode, dan middle mouse button for approval, dan M for automated landing dacht ik?
Ik heb het op mijn throttle onder switches staan, heb er dan iig maar 2 nodig.

-

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Die automated landing mode was ik dus ff vergeten :p Ik heb die basic flight training maar een paar keer gedaan.

[ Voor 36% gewijzigd door JanAd op 13-12-2015 11:29 ]

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

JanAd schreef op zondag 13 december 2015 @ 11:29:
Die automated landing mode was ik dus ff vergeten :p Ik heb die basic flight training maar een paar keer gedaan.
Request is trouwens ook middle mouse (net als QT).

• Case_C
Mijn coördinatie met de controls in SC is nog echt geweldig slecht. Vooral het wisselen tussen cruise-mode en combat-mode zorgt nog redelijk vaak voor blackouts.

Volgens mij is het mogelijk om tijdens de extra snelheids-boost nog als in combat te manouvreren. Waardoor je gigantisch veel 'G's trekt. Vervolgens lig je gewoon 30 sec + bewusteloos in je stoel :+ .

Vanmiddag ga ik nog even op onderzoek uit om te kijken wat mij het beste ligt, en waar alle knoppen zitten onder andere presets :) . Dan hoop ik dat het vanavond niet te veel te crashen als we 'eindelijk' in eenzelfde server kunnen komen :+ .

Is de redactie overigens alweer getipt over de 100 miljoen :+ ?

En wat zijn de verwachtingen voor eind 2016? Rond de 140 miljoen ? :P (GTA 5 budget)

svenvv2 schreef op zondag 13 december 2015 @ 12:15:
[afbeelding]
Ik vraag me af of CIG nog wat speciaals gaat doen :)
Lijkt me wel, en als ze iets doen maken ze dat of maandag in een LftC bekend, of woensdag met de livestream. Vraag me af wat ze kunnen doen om dat te vieren?
  • Een 100mil badge/trophy voor in je hangar. (leuk maar méh)
  • Iets heel gaafs :P, hangar>space transition ingame voor 2.2 aankondiging bijv.

[ Voor 37% gewijzigd door Case_C op 13-12-2015 12:23 ]

• svenvv2
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-12 08:53
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/lTPHE/6d393e2c97.jpg
Ik vraag me af of CIG nog wat speciaals gaat doen :)

[ Voor 9% gewijzigd door svenvv2 op 13-12-2015 12:17 ]

Pagina: 1 ... 56 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.