Toon posts:

[PC] Star Citizen - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 58 ... 101 Laatste
Acties:
  • 178.258 views

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-12 09:53
Case_C schreef op maandag 14 december 2015 @ 12:37:
[...]

Natuurlijk is dat mogelijk, maar zodra je meer dan een logo wilt is het nut weg als je alles in 1 koop doet. Dan zou je minstens 10 mensen moeten hebben die dat shirt bedrukt met een Aegis logo willen. Anders kan je net zo makkelijk zelf een shirt ergens bestellen met het logo.

Ben komende dagen aan het zoeken naar een shop met de mogelijkheid voor bedrukken en graveren. (Glazen/mokken) Meerdere logo's moet dan wel te doen zijn, maar dat zal niet helpen aan de prijs naar beneden te krijgen.
Goed punt, ik zal eens kijken of ik wat kan vinden :)

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-12 13:49
Vanavond maar eens manueel mijn x55 instellen ... kieken of dat lukt

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:15

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Ik vind het wel jammer dat er nog geen goede 21:9 support is bij een game zoals dit.. mogen ze nog wel even aan gaan werken!

• oXygeN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-11 11:39

oXygeN

oftewel oxje...

Again... alpha...

\o/

• Ircghost

Ircghost

Is dat naar mij bedoeld? Ik wist dat het niet toegestaan was om iets negatiefs te zeggen.. Natuurlijk snap ik dat het no de Alpha is, maar neemt niet weg dat dit een van mijn wensen is. Als mensen het nu niet zeggen dan heb je kans dat zij denken dat het geen issue is. Net zoals bijvoorbeeld Fallout 4 niet die resolutie ondersteunt.

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22-12 21:54

JanAd

Wind’s howling

Case_C schreef op maandag 14 december 2015 @ 12:39:
[...]

SLI is zowieso nog niet goed gesupport.. maar heb je het probleem ook zonder SLI? Dan kan het ook zijn dat de hardware meer moeite heeft.
Ik heb sinds de 2.0 mijn SLI niet meer uitgezet en het draait allemaal "best ok". Dus SLI veroorzaakt niet echt veel problemen bij mij.
Ircghost schreef op maandag 14 december 2015 @ 13:00:
Ik vind het wel jammer dat er nog geen goede 21:9 support is bij een game zoals dit.. mogen ze nog wel even aan gaan werken!
Wat bedoel je? Ik draait het toch vrolijk op 3440x1440.

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:20
Ja ik ook gewoon op 2560x1080 zonder problemen?

• Ircghost

Ircghost

JanAd schreef op maandag 14 december 2015 @ 13:14:
[...]

Wat bedoel je? Ik draait het toch vrolijk op 3440x1440.
Bij mij is de uiteindelijke resolutie ook prima, maar de laadschermen worden verkeerd weergegeven. Ik heb dus 2560 * 1080. Ik zal vanavond wel even een screenshot plaatsen.

Alvast een soortgelijk voorbeeld uit Fallout 4. Zoals de UI er nu uitziet (de scope), is hoe mijn laadscherm getoond wordt.

Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/394424245390790136/D21B78EECEB11ABCA54803F27C0D6C415273A43F/

[ Voor 50% gewijzigd door Ircghost op 14-12-2015 13:22 ]

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Ircghost schreef op maandag 14 december 2015 @ 13:18:
[...]

Bij mij is de uiteindelijke resolutie ook prima, maar de laadschermen worden verkeerd weergegeven. Ik heb dus 2560 * 1080. Ik zal vanavond wel even een screenshot plaatsen.
Ja, idd daar gebeuren af en toe vreemde dingen mee :P

Case_C schreef op maandag 14 december 2015 @ 13:22:
[...]

Fallout 4 heeft het niet eens in z'n final release :+ , dus in dat perspectief is 't al up to spec!
StarCraft 2 ook niet... (had iets te maken met de maps en een tactisch voordeel ed)

[ Voor 31% gewijzigd door JanAd op 14-12-2015 13:30 ]

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:44
Ircghost schreef op maandag 14 december 2015 @ 13:00:
Fallout 4 heeft het niet eens in z'n final release :+ , dus in dat perspectief is 't al up to spec!

• oXygeN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-11 11:39

oXygeN

oftewel oxje...

Ircghost schreef op maandag 14 december 2015 @ 13:10:
[...]

Is dat naar mij bedoeld? Ik wist dat het niet toegestaan was om iets negatiefs te zeggen.. Natuurlijk snap ik dat het no de Alpha is, maar neemt niet weg dat dit een van mijn wensen is. Als mensen het nu niet zeggen dan heb je kans dat zij denken dat het geen issue is. Net zoals bijvoorbeeld Fallout 4 niet die resolutie ondersteunt.
Op zich wel, heeft alleen dan weer niet zoveel zin om dat hier te roepen. Ik val je heus niet aan omdat je zogenaamd negatief bent, iedereen heeft recht op zn mening.

In dit geval lijkt het mij echter belangrijker dat ze de basis zoals performance & netcode goed hebben voordat ze zich met scaling issues op afwijkende beeldverhoudingen bezig gaan houden.

\o/

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

oXygeN schreef op maandag 14 december 2015 @ 13:29:
[...]afwijkende beeldverhoudingen bezig gaan houden.
Was/is 21:9 niet "The New Black" ;) :9 (ipv 4K)

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
Ben trouwens wel benieuwd hoe het vervolg nu gaat zijn. 2.0 is speelbaar, maar daar is ook alles mee gezegd. Als 2.0 nog op de PTU was gebleven hadden we dagelijks hotfixes gehad, maar ze hebben voor de LIVE gekozen.

Krijgen we nu ook dagelijks patches of zal het weken wachten worden voor er een flinke bugfix patch komt.

[ Voor 14% gewijzigd door Torrie844 op 14-12-2015 13:42 ]

-

• Ircghost

Ircghost

oXygeN schreef op maandag 14 december 2015 @ 13:29:
[...]

Op zich wel, heeft alleen dan weer niet zoveel zin om dat hier te roepen. Ik val je heus niet aan omdat je zogenaamd negatief bent, iedereen heeft recht op zn mening.

In dit geval lijkt het mij echter belangrijker dat ze de basis zoals performance & netcode goed hebben voordat ze zich met scaling issues op afwijkende beeldverhoudingen bezig gaan houden.
Ik denk dat het prima zin heeft om aandacht te vestigen op dingen die we tegenkomen, dat is het hele idee van de Alpha. Verder heeft het bedrijf achter SC meer dan 1 team, die zich allemaal richten op verschillende dingen (Performance, nieuwe content etc).

• sele
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13-11 13:12
Case_C schreef op maandag 14 december 2015 @ 12:39:
[...]

SLI is zowieso nog niet goed gesupport.. maar heb je het probleem ook zonder SLI? Dan kan het ook zijn dat de hardware meer moeite heeft.
idd ook zonder sli,wnn ik sli gebruik dan voelt de muisbeweging meer slomotion aan.

Verwijderd

Topicstarter
Ircghost schreef op maandag 14 december 2015 @ 13:42:
[...]

Ik denk dat het prima zin heeft om aandacht te vestigen op dingen die we tegenkomen, dat is het hele idee van de Alpha. Verder heeft het bedrijf achter SC meer dan 1 team, die zich allemaal richten op verschillende dingen (Performance, nieuwe content etc).
Lijkt me geen enkel probleem om als je iets niet goed vind werken in de Alpha om dat aan te kaarten. :)
Torrie844 schreef op maandag 14 december 2015 @ 13:41:
Ben trouwens wel benieuwd hoe het vervolg nu gaat zijn. 2.0 is speelbaar, maar daar is ook alles mee gezegd. Als 2.0 nog op de PTU was gebleven hadden we dagelijks hotfixes gehad, maar ze hebben voor de LIVE gekozen.

Krijgen we nu ook dagelijks patches of zal het weken wachten worden voor er een flinke bugfix patch komt.
Ik denk dat het vanaf nu gewoon weer gaat zoals bij vorige AC versies. Grotere updates die eerst korte tijd worden gereleased op de PTU. Patches in de PTU focuste op een gelimiteerd aantal fixes puur voor het verzamelen van data. Daarom zag je ook niet altijd vooruitgang na een patch.

Nu wordt per patch ook echt content gereleased (bv nieuwe schepen bij 2.1).

• Torrie844
Verwijderd schreef op maandag 14 december 2015 @ 13:51:
[...]

Lijkt me geen enkel probleem om als je iets niet goed vind werken in de Alpha om dat aan te kaarten. :)

[...]

Ik denk dat het vanaf nu gewoon weer gaat zoals bij vorige AC versies. Grotere updates die eerst korte tijd worden gereleased op de PTU. Patches in de PTU focuste op een gelimiteerd aantal fixes puur voor het verzamelen van data. Daarom zag je ook niet altijd vooruitgang na een patch.

Nu wordt per patch ook echt content gereleased (bv nieuwe schepen bij 2.1).
Ergens zou ik liever hebben dat ze na een week een hotfix patch eruit gooien (geen glitches midden in de ruimte meer) dan 2 weken wachten om er ook content bij te kunnen stoppen. Maar zoals altijd vertrouw ik blind op CIG want een andere keus heb ik niet :9

-

• Case_C
Een zeer gaaf imgur album die Alpha 2.0 heel mooi in perspectief zet tov de rest van de PU!
http://imgur.com/a/V4q8O

sele schreef op maandag 14 december 2015 @ 13:47:
[...]
idd ook zonder sli,wnn ik sli gebruik dan voelt de muisbeweging meer slomotion aan.
Het kan zowieso geen kwaad een bug-report aan te maken in het issue council op RSI, met je systeem-specs erbij. Want kan ook 1.2.3. niet uitleggen waar dit aan ligt.

Verwijderd

Topicstarter
Torrie844 schreef op maandag 14 december 2015 @ 13:52:
[...]

Ergens zou ik liever hebben dat ze na een week een hotfix patch eruit gooien (geen glitches midden in de ruimte meer) dan 2 weken wachten om er ook content bij te kunnen stoppen. Maar zoals altijd vertrouw ik blind op CIG want een andere keus heb ik niet :9
Het zou ook kunnen dat ze nu wat vaker hotfixes eruit gooien aangezien ze nu in de Issue Council kunnen zien welke bugs echt vervelend zijn voor de community.

• sele
straf dat mijn processor 100 procent gebruikt word :s

• Case_C
sele schreef op maandag 14 december 2015 @ 13:57:
straf dat mijn processor 100 procent gebruikt word :s
Welke generatie is 't? Een I5-2xx0 of nog ouder? Eerste generatie i5 kan er wel moeite mee hebben.. en dan heb je ook gelijk inzichtelijk wat een van je bottlenecks is.

Dat is wel vreemd ja...

[ Voor 40% gewijzigd door Case_C op 14-12-2015 14:03 ]

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-11 07:57
Ik zal eens kijken hoe mijn i5 2500k het trekt. Ik heb hem wel een beetje ge-OC'ed.

Star Citizen

• sele
Case_C schreef op maandag 14 december 2015 @ 13:58:
[...]

Welke generatie is 't? Een I5-2xx0 of nog ouder? Eerste generatie i5 kan er wel moeite mee hebben.. en dan heb je ook gelijk inzichtelijk wat een van je bottlenecks is.
i5-3570K

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-12 09:48
Ik heb ook een 3570k maar hij gooit hem bij niet helemaal vol? Heb je hem ge-oced?

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

• Jorrie
  • Laatst online: 12-11 07:57
Bij mij is ie ook aan het schommelen rond de 100%

Star Citizen

• sele
batumulia schreef op maandag 14 december 2015 @ 14:04:
Ik heb ook een 3570k maar hij gooit hem bij niet helemaal vol? Heb je hem ge-oced?
nee niet ge oced

• batumulia
Raar. Heb je al is geprobeerd alle bestanden opnieuw te downloaden? Misschien dat er ergens in die code iets niet lekker loopt.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

• sele
batumulia schreef op maandag 14 december 2015 @ 14:08:
[...]

Raar. Heb je al is geprobeerd alle bestanden opnieuw te downloaden? Misschien dat er ergens in die code iets niet lekker loopt.
heb een redownload gedaan met de nieuwe patch.

• Case_C
batumulia schreef op maandag 14 december 2015 @ 14:08:
[...]
Misschien eerst adviseren de USER folder te verwijderen ipv alles opnieuw te downloaden;)

sele schreef op maandag 14 december 2015 @ 14:09:
[...]
heb een redownload gedaan met de nieuwe patch.
Oh je hebt 'm dus van de PTU overgezet? Dat zou wat uit kunnen maken, maar daar heb ik verder geen problemen over gehoord.

[ Voor 30% gewijzigd door Case_C op 14-12-2015 14:10 ]

• Torrie844
Weet je zeker dat niet alleen core 1 op 100% staat en de rest niet wordt gebruikt? Dat is namelijk een bekende bug..

[ Voor 37% gewijzigd door Torrie844 op 14-12-2015 14:13 ]

-

• sele
Torrie844 schreef op maandag 14 december 2015 @ 14:13:
[...]

Weet je zeker dat niet alleen core 1 op 100% staat en de rest niet wordt gebruikt? Dat is namelijk een bekende bug..
Case_C schreef op maandag 14 december 2015 @ 14:09:
[...]
heb eerst spel verwijderd en dan opnieuw een instal gedaan
Misschien eerst adviseren de USER folder te verwijderen ipv alles opnieuw te downloaden;)

[...]
dit zou wel een skunnen want ik verschiet hier van dat die 100procent gebruikt word
Oh je hebt 'm dus van de PTU overgezet? Dat zou wat uit kunnen maken, maar daar heb ik verder geen problemen over gehoord.

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Case_C schreef op maandag 14 december 2015 @ 13:54:
Een zeer gaaf imgur album die Alpha 2.0 heel mooi in perspectief zet tov de rest van de PU!
http://imgur.com/a/V4q8O
Verbluffend... zet je wel ff aan het denken over hoe het uiteindelijk gaat worden... :)

[ Voor 1% gewijzigd door JanAd op 14-12-2015 14:30 . Reden: error ]

• Torrie844
sele schreef op maandag 14 december 2015 @ 14:14:
[...]

Dat zou wel eens kunnen

[...]
Controleer dat even dan. MSI Afterburner is een prima tool om al je cores ingame te laten zien (tevens temperatuur). Een i5 heeft er 4, dus zet ze alle 4 eventjes aan.

Als dit het probleem is, kan ik een fix voor je zoeken (laatst ergens op reddit zien staan, nu op werk)

-

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-10 12:15
Mogelijk ook vanavond erbij. Zal Teamspeak maar eens weer installeren. Hopelijk kan ik mij los wurmen van mijn vrouw. De kans dat ik een Javalin haal is wel klein. Februari komt mijn eerste kindje eraan dus denk dat de kosten vs uren dat ik kan spelen het niet waard zijn. Daarbij wil ik nog een tweede gtx 280

Zit er trouwens geen copyright op de logo's van SC? Ivm koffiemok, glazen, t-shirt enz.

• Case_C
ReQuiem83 schreef op maandag 14 december 2015 @ 14:51:
Mogelijk ook vanavond erbij. Zal Teamspeak maar eens weer installeren. Hopelijk kan ik mij los wurmen van mijn vrouw. De kans dat ik een Javalin haal is wel klein. Februari komt mijn eerste kindje eraan dus denk dat de kosten vs uren dat ik kan spelen het niet waard zijn. Daarbij wil ik nog een tweede gtx 280
Niet gek doen en geen Javelin halen natuurlijk ;) . Pampers kosten makkelijk net zoveel tegenwoordig :+ .

En een GTX280??? Koop dan gewoon een nieuwe kaart. Daar heb je veel meer aan. Even wachten tot half 2016 en een 'Pascal' kaart halen.
Zit er trouwens geen copyright op de logo's van SC? Ivm koffiemok, glazen, t-shirt enz.
Op de logo's an SC wel, maar zodra je het aanpast (GoT Inc. logo) niet meer natuurlijk. Maar verder doen ze daar niet moeilijk over lijkt mij. Verdienen doen we er niet aan... een tientje of wat om de site e.d. te laten draaien.

[ Voor 7% gewijzigd door Case_C op 14-12-2015 14:59 ]

• Torrie844
Case_C schreef op maandag 14 december 2015 @ 14:57:
[...]

Niet gek doen en geen Javelin halen natuurlijk ;) . Pampers kosten makkelijk net zoveel tegenwoordig :+ .

En een GTX280??? Koop dan gewoon een nieuwe kaart. Daar heb je veel meer aan. Even wachten tot half 2016 en een 'Pascal' kaart halen.

[...]

Op de logo's an SC wel, maar zodra je het aanpast (GoT Inc. logo) niet meer natuurlijk. Maar verder doen ze daar niet moeilijk over lijkt mij. Verdienen doen we er niet aan... een tientje of wat om de site e.d. te laten draaien.
Gratis reclame lijkt me!

En ik ben het eens met Case, een 2de GTX280 lijkt bijna zonde van het geld.

-

Verwijderd

Topicstarter
[...]

Redelijk zinloos om zo'n oude kaart in SLI te gooien inderdaad. Anders kijken in v&A voor een goede deal.

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Moest ik direct kopers hebben, zou ik het overwegen om m'n 970GTX'n weg te doen en terug naar 1 980Ti te gaan... ;)

• Case_C
De nieuwe SC guide is uit:
https://www.reddit.com/r/..._big_scam_v_30_is_up_220/

En een gozer op Reddit heeft alle info over mining in een doc verzameld.
https://docs.google.com/d...2kYPv_tyS_s5iwDUpm08/edit

[ Voor 38% gewijzigd door Case_C op 14-12-2015 15:13 ]

• Njay
JanAd schreef op maandag 14 december 2015 @ 15:08:
Moest ik direct kopers hebben, zou ik het overwegen om m'n 970GTX'n weg te doen en terug naar 1 980Ti te gaan... ;)
voor 195 neem die 970gtx wel over heur :o

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Njay schreef op maandag 14 december 2015 @ 15:24:
[...]

voor 195 neem die 970gtx wel over heur :o
Ik had erbij moeten zetten'voor een goeie prijs''... Maar die discussie ga ik hier niet houden. Da's iets teveel offtopic. Mss zet ik ze wel eens bij V&A... :)

• Njay
JanAd schreef op maandag 14 december 2015 @ 15:25:
[...]

Ik had erbij moeten zetten'voor een goeie prijs''... Maar die discussie ga ik hier niet houden. Da's iets teveel offtopic. Mss zet ik ze wel eens bij V&A... :)
gratis ritje met mijn avenger erbij ? haha :9 :9

• ReQuiem83
[...]

[...]

My bad. Het is een gtx 980. Zat op mijn werk weer te veel dingen tergelijkertijd te doen.

Javalin als doel ingame te halen is natuurlijk ook een leuke uitdaging ^^.

• Case_C
ReQuiem83 schreef op maandag 14 december 2015 @ 15:31:
[...]

My bad. Het is een gtx 980. Zat op mijn werk weer te veel dingen tergelijkertijd te doen.

Javalin als doel ingame te halen is natuurlijk ook een leuke uitdaging ^^.
Ah duidelijk :P dan is SLI wel een optie !

En ja een Javelin ingame.. heel leuk is dat. Was die persistent of net niet?
Vraag me af of je in conflicten aanspraak kan maken op "spoils of war", en je middels die weg er een van een andere org kan 'jatten'!

Ik kan je wel vertellen dat multicrew echt behoorlijk veel coördinatie vergt. Dat merkte ik nu al op een Connie met 4/5 man :P . Had ook geen idee wat er rond me heen gebeurde...

ReQuiem83 schreef op maandag 14 december 2015 @ 15:38:
Kun je nagaan. Javelin is 28 man geloof ik ^^. Maar veel daarvan zijn turrets. Je koopt hem ook kaal dus zonder wapens.
In de meeste Turrets zal je wel NPC's stoppen, maar missile control en counter-measures zijn wel redelijk kritieke posities. (Naast engines/shields en navigatie!)

Dat gaat gewoon geweldig gaaf zijn ingame. Dat merk je nu al met een "kleine" Constelation. En volgens jaar met de Carrack!

[ Voor 38% gewijzigd door Case_C op 14-12-2015 15:40 ]

• ReQuiem83
Kun je nagaan. Javelin is 28 man geloof ik ^^. Maar veel daarvan zijn turrets. Je koopt hem ook kaal dus zonder wapens.

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-12 13:12

Fordox

00101010

En dan heb je het ook nog niet eens over de personen die zn fighter daarin hebben geparkeerd :p

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

• Case_C
Fordox schreef op maandag 14 december 2015 @ 15:52:
En dan heb je het ook nog niet eens over de personen die zn fighter daarin hebben geparkeerd :p
Javelin heeft maar ruimte voor 2 fighters of 1 of 2 Vanguards ;) . Dus dat valt wel mee :P .

Het landen in zo'n schip lijkt me ook een behoorlijke klus... hooray for automated landing!

Verwijderd schreef op maandag 14 december 2015 @ 15:59:
[...]
Dan zou ik liever sparen voor de Pegasus. Meer ruimte voor fighters. :P
Zou een leuke vloot zijn!

Idris - Pegasus - Idris (lot's of support fighters)

(scouting) Carracks

JanAd schreef op maandag 14 december 2015 @ 15:59:
[...]
Gisteren nog eens geprobeerd en dat werkte toch niet. :)
Hij maakt z'n sequence idd niet af.. maar als je dan overgaat op manueel kan je gewoon netjes landen!

[ Voor 42% gewijzigd door Case_C op 14-12-2015 16:02 ]

Verwijderd

Topicstarter
Case_C schreef op maandag 14 december 2015 @ 15:58:
[...]

Javelin heeft maar ruimte voor 2 fighters of 1 of 2 Vanguards ;) . Dus dat valt wel mee :P .

Het landen in zo'n schip lijkt me ook een behoorlijke klus... hooray for automated landing!
Dan zou ik liever sparen voor de Pegasus. Meer ruimte voor fighters. :P

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Case_C schreef op maandag 14 december 2015 @ 15:58:
[...]
hooray for automated landing!
Gisteren nog eens geprobeerd en dat werkte toch niet. :)

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:50

Kek

3flix

Kan iemand mij iets zinnigs vertellen wat ik moet doen als ik mijn avenger titan met wat raketten wil uitrusten? ik bel al bezig wat REC te vergaren in de sims

• Torrie844
Case_C schreef op maandag 14 december 2015 @ 15:33:
[...]

Ik kan je wel vertellen dat multicrew echt behoorlijk veel coördinatie vergt. Dat merkte ik nu al op een Connie met 4/5 man :P . Had ook geen idee wat er rond me heen gebeurde...

[...]
De connie is denk ik ook een beetje de moeilijkste multi-crewer. Hij is namelijk heel wendbaar (in vergelijking met grotere ships) waardoor je als turret gunner 0,0 overzicht kan houden. Hij is juist weer te klein waardoor iedereen paniek heeft in dezelfde ruimte en er geen dedicated ruimtes zijn zoals bij grotere schepen (i.e. engine room). Hij valt overal net tussenin, dat maakt het lastig.
sele schreef op maandag 14 december 2015 @ 16:18:
[...]

ze worden alle 4 gebruikt en schieten soms alle4 naar 100procent en dat is dus het probleem,ik snap het niet.dit is een zeer raar probleem want ik denk wel dat deze processor het moet aankunnen zonder oc?
Het is een bug, je CPU is zeer goed nog.
http://starcitizen.mmmos....n-star-citizen-just-laggy
http://www.tomshardware.c...constantly-100-usage.html

[ Voor 28% gewijzigd door Torrie844 op 14-12-2015 16:26 ]

-

• sele
Torrie844 schreef op maandag 14 december 2015 @ 14:13:
[...]

ze worden alle 4 gebruikt en schieten soms alle4 naar 100procent en dat is dus het probleem,ik snap het niet.dit is een zeer raar probleem want ik denk wel dat deze processor het moet aankunnen zonder oc?

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12 14:48
Oh, look at all the cool shit i'll never get :/

• Fordox

Fordox

00101010

Wilt iemand nog een brak filmpje van mij hoe ik rondloop in de vangaurd? (hetzelfde dat ik heb gedaan bij de Redeemer :p)

• Case_C
Fordox schreef op maandag 14 december 2015 @ 17:54:
Wilt iemand nog een brak filmpje van mij hoe ik rondloop in de vangaurd? (hetzelfde dat ik heb gedaan bij de Redeemer :p)
*O* :Y Cheap entertainment FTW!
Kek schreef op maandag 14 december 2015 @ 18:16:
Met mijn avenger wat vanduul swarms gedaan, wat irritant zeg, ik maak maar een half bochtje en alweer blackout.. mijn piloot is wel een kneusje zeg :p
De Avenger is inderdaad niet goed gebalanceerd met z'n acceleratie. Waarschijnlijk is het gewicht van het schip veel te laag!. De topsnelheid in cruisemode is ook 400m/s sneller dan een Hornet.

[ Voor 45% gewijzigd door Case_C op 14-12-2015 18:18 ]

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-12 13:29

Cogency

Ginnunga

Oraijon schreef op maandag 14 december 2015 @ 17:33:
Oh, look at all the cool shit i'll never get :/

[video]
Breek me de bek niet open. :(
IK WIL DAT AQUARIUM.

• Kek

Kek

3flix

Met mijn avenger wat vanduul swarms gedaan, wat irritant zeg, ik maak maar een half bochtje en alweer blackout.. mijn piloot is wel een kneusje zeg :p

• Njay
Kek schreef op maandag 14 december 2015 @ 18:16:
Know the feeling... gaat wel erg snel idd

ff me x55 custom instellen en online we goo

• Njay
hmmm meer ctd gevoellig vandaag

• Torrie844
Njay schreef op maandag 14 december 2015 @ 19:19:
hmmm meer ctd gevoellig vandaag
En matige fps

-

• Njay
wat is je citizen name? voeg ik je ff toe die van mij njay

ik ga weer ff online :)

[ Voor 10% gewijzigd door Njay op 14-12-2015 19:29 ]

• Fordox

Fordox

00101010

Eerste poging gedaan, was een filmpje van 21 minuten, lijkt me wat lang :p
Ik probeer m wel te rushen!

edit:
:')
tweede poging is 23 minuten lang xp

[ Voor 8% gewijzigd door Fordox op 14-12-2015 19:59 ]

• Torrie844
Ik neem mijn post terug, zojuist 80fps gehad op een server

-

• Njay
back again .. hoop hangs dit keer

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Torrie844 schreef op maandag 14 december 2015 @ 19:55:
[...]

Ik neem mijn post terug, zojuist 80fps gehad op een server
Ik heb voor het eerst in lange tijd weer eens gekeken ernaar, met de release van 2.0. Maar voor mij gaat hij ook weer lange tijd weg waarschijnlijk. Mijn PC is niet het nieuwste van het nieuwste, maar bijvoorbeeld een BF4 draait hij prima, en hier als je rondloopt in een station ben ik al blij 80 fpm (frames per minute) te krijgen zo ongeveer. Oké, zo erg is het niet, maar het helpt niet.

Want het ik zie dat er nog steeds enorme motion blur is (kan ik vast wel ergens in de settings uitschakelen), en in first person view ben ik binnen 15 seconde misselijk. De +/- 1 seconde lag die ik krijg bij alles (springen, draaien, etc) helpt ook niet om simulation sickness te voorkomen. (En verbaasd me ook dat ze nog steeds geen stipje ofzo in het midden hebben gedaan om het te voorkomen).

Oftewel, hij kan bij mij weer in de ijskast tot de 3.0 versie. Misschien heb ik tegen die tijd ook een nieuwe PC, maar ik ga iig niet upgraden om enkel in een station te kunnen lopen op fatsoenlijke fps.

(En die 7 gpu driver crashes die ik kreeg zal ik maar accepteren met de alpha status).

[ Voor 3% gewijzigd door Sissors op 14-12-2015 20:16 ]

• Njay
Ik nok ermee voor vandaag.. wat een ctd en crash feest vandaag, ging gisteren en zaterdag stukken beter :)

• Torrie844
Sissors schreef op maandag 14 december 2015 @ 20:15:
[...]

Ik heb voor het eerst in lange tijd weer eens gekeken ernaar, met de release van 2.0. Maar voor mij gaat hij ook weer lange tijd weg waarschijnlijk. Mijn PC is niet het nieuwste van het nieuwste, maar bijvoorbeeld een BF4 draait hij prima, en hier als je rondloopt in een station ben ik al blij 80 fpm (frames per minute) te krijgen zo ongeveer. Oké, zo erg is het niet, maar het helpt niet.

Want het ik zie dat er nog steeds enorme motion blur is (kan ik vast wel ergens in de settings uitschakelen), en in first person view ben ik binnen 15 seconde misselijk. De +/- 1 seconde lag die ik krijg bij alles (springen, draaien, etc) helpt ook niet om simulation sickness te voorkomen. (En verbaasd me ook dat ze nog steeds geen stipje ofzo in het midden hebben gedaan om het te voorkomen).

Oftewel, hij kan bij mij weer in de ijskast tot de 3.0 versie. Misschien heb ik tegen die tijd ook een nieuwe PC, maar ik ga iig niet upgraden om enkel in een station te kunnen lopen op fatsoenlijke fps.

(En die 7 gpu driver crashes die ik kreeg zal ik maar accepteren met de alpha status).
Wacht een paar weken, FPS is server sided :) Nu is de FPS weer ~20

in console (~) moet je r_motionblur=0 typen

-

• ReQuiem83
Edit: bagger filmpje. Upload binnenkort betere versie.

[ Voor 147% gewijzigd door ReQuiem83 op 14-12-2015 21:02 ]

• Case_C
Sissors schreef op maandag 14 december 2015 @ 20:15:
[...]

FPS problemen zijn voor 90% probleem van de servers. Het verschilt ook echt dag en nacht of je een goede of een slechte server treft. Soms glitched de gravity, en beweegt alles gigantisch traag.. en een ander moment is de fps weer slecht. Grootste probleem is in een server komen waar je contacts in zitten :P .

Nog niet tegengekomen dat ik niet eens in een schip ben kunnen komen. Dus zo slecht is het ook weer niet.. mag toch wel aannemen dat je dat op zich nog hebt geprobeerd? Het vliegen is namelijk aanzienlijk verbeterd :) , ook Quantum drive en EVA geven het gevoel dat het allemaal wel behoorlijk werkt.

Alleen missen we nog servers op het Europese vasteland. Dat zou ook een groot deel van de problemen voor ons hier oplossen. Helaas maken ze daar nog geen haast mee.

• Torrie844
Case_C schreef op maandag 14 december 2015 @ 20:55:
[...]

Alleen missen we nog servers op het Europese vasteland. Dat zou ook een groot deel van de problemen voor ons hier oplossen. Helaas maken ze daar nog geen haast mee.
Is dat zo? Dacht dat google cloud ook europese servers had

Ik weet niet waarom, maar dit filmpje vond ik heel rustgevend

[ Voor 15% gewijzigd door Torrie844 op 14-12-2015 21:07 ]

-

• DutchWalnut
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Damn, zo mijn contactenlijst ook weer up2date. Dat waren er nog al wat. :9

• Fordox

Fordox

00101010

Nooooooooo windows movie maker werkt niet :'(

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Case_C schreef op maandag 14 december 2015 @ 20:55:
[...]

FPS problemen zijn voor 90% probleem van de servers. Het verschilt ook echt dag en nacht of je een goede of een slechte server treft. Soms glitched de gravity, en beweegt alles gigantisch traag.. en een ander moment is de fps weer slecht. Grootste probleem is in een server komen waar je contacts in zitten :P .

Nog niet tegengekomen dat ik niet eens in een schip ben kunnen komen. Dus zo slecht is het ook weer niet.. mag toch wel aannemen dat je dat op zich nog hebt geprobeerd? Het vliegen is namelijk aanzienlijk verbeterd :) ,
Misschien dat dan toch nog even proberen (vooral gezien ik nooit blij werd nog van het vliegen in AC, zou het mooi zijn als dat verbeterd is). Maar toen ik weer misselijk was geworden van een minuut proberen rond te lopen hield ik het voor gezien, eerst moest de misselijkheid weer wegtrekken ;).

En zal dan ook nog eens terug kijken over een paar weken of dan de FPS beter is geworden.

• Kek

Kek

3flix

Torrie844 schreef op maandag 14 december 2015 @ 21:00:
[...]

Is dat zo? Dacht dat google cloud ook europese servers had

Ik weet niet waarom, maar dit filmpje vond ik heel rustgevend
[video]
als ik naar de ping kijk ziet dat er wel uit als USA... altijd rond de 120+

• Case_C
Sissors schreef op maandag 14 december 2015 @ 21:41:
[...]

Misschien dat dan toch nog even proberen (vooral gezien ik nooit blij werd nog van het vliegen in AC, zou het mooi zijn als dat verbeterd is). Maar toen ik weer misselijk was geworden van een minuut proberen rond te lopen hield ik het voor gezien, eerst moest de misselijkheid weer wegtrekken ;).

En zal dan ook nog eens terug kijken over een paar weken of dan de FPS beter is geworden.
Dan vooral niet vergeten te wisselen van flight mode ;)

Als je opstijgt zit je in precision,
[V] indrukken ga je naar combat mode, ~200m/s
Nog een keer [V] is cruise-mode, ~1000m/s

Precision mode krijg je weer als je in de buurt van een landings-pad komt.

Oh ja en [B] voor Quantum jumps, welke je kan activeren met middle mouse :P .

• sele
Het spel is speelbaar online,maar in de tutorials helemaal niet,in MP heb ik geen last van de 100procent CPU gebruik.wel merk ik dat mijn gtx 670 maar zwak is met 20fps en soms minder en max 30fps.ik moet dus alles zelf leren want kan de tut niet doen en das is de leercurve veel hoger :)

Verwijderd

Topicstarter
sele schreef op maandag 14 december 2015 @ 22:28:
Het spel is speelbaar online,maar in de tutorials helemaal niet,in MP heb ik geen last van de 100procent CPU gebruik.wel merk ik dat mijn gtx 670 maar zwak is met 20fps en soms minder en max 30fps.ik moet dus alles zelf leren want kan de tut niet doen en das is de leercurve veel hoger :)
Check deze pagina voor alle knoppen. De tut heb je niet per se nodig. :)

https://www.reddit.com/r/...iverse_quick_start_guide/

• Anthor
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Ik heb een rare bug gevonden, lukt het jullie deze te reproduceren?
SC-4321 Bug causes ship to explode or become damaged

• Case_C
Anthor schreef op maandag 14 december 2015 @ 22:50:
Ik heb een rare bug gevonden, lukt het jullie deze te reproduceren?
SC-4321 Bug causes ship to explode or become damaged
Zal morgen eens kijken.

Bij de livestream zijn er weer nieuwe patches te halen :) .
Afbeeldingslocatie: https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xfl1/v/t1.0-9/12376528_955282321191721_7359168226249639625_n.jpg?oh=9ad476e4567bf3ef3d3fc6cd7eca9fa0&oe=5721ADAA

[ Voor 22% gewijzigd door Case_C op 15-12-2015 08:29 ]

• Torrie844
[–]banditloafCIG Employee 56 punten 6 uur geleden
We're going to have another set of $30 starter packs during the stream on Wednesday - that'll likely be your cheapest way in for a while! Glad you're enjoying the game, there's a whole lot more cool stuff to come.
Kortom, 30 dollar starterpacks op woensdag!

En ba ba bammm, INN samenvatting van 10ftC
Star Citizen Alpha 2.1 Before Christmas

03:48 - Cheating
They have plans to counter and crackdown cheating, but it’s early days yet.
There will be Server Side cheat prevention methods.

05:47 - NPC ranks
NPC will have skill levels and traits for piloting, gunnery and repair etc...
They will have levels / will get more experienced as they perform actions
Tho we might not get to see their meta stats, we will be given a rough indication of at least their rank

07:26 - Thruster Trails
It’s not in the current plan but longer term they may include the ability to determine where a ship traveled in Quantum Drive and what kind of ship it was by scanning the area it was just in for IR/Radiation or Engine Trails.

08:21 - Non-Leathal Combat Modules
It will be possible to add non-lethal combat modules to a variety of ships
The EMP is not limited to the Warlock, tho that specific Warlock EMP is.

09:36 - Raid Supply Shipments
You’ll be able to raid and destroy supply lines and logistic ships specifically for the purpose to damage a rival Org or Faction.

11:22 - Owning an Alien Ship
There isn’t really a system for enemies thinking that you are one of them just because you have one of their ships. It’s possible some might be slightly more friendly towards you. Xi’An don’t fire on sight on humans normally anyway.
Vanduul would probably know you aren’t one of them even if you were flying a scythe, tho it may be possible to get one rigged to spoof a Vanduul clan.

13:11 - Hidden Ship Compartments
You will be able to make hidden compartments in your ship to hide stuff, the intention is to allow you install false bottoms and caches on your ships.
Smuggling will get added after some of the other gaming mechanics

14:38 - Catapulting Through Space
They won’t at least at the moment allow gravity to catapult you but it will affect the flight model.
Tho the effect of gravity will be felt the closer you get to something that generates it like a planet or landing pad.

16:05 - Piloting Skills
There will be missions and Jump Points that will test a pilot’s true skill. Dangerous Jump Points will be hard to navigate.

17:48 - Testing the PTU
There are costs to transmitting some much data to so many players during testing phases
They use Amazon AWS. The upside is they get a lot fixed and tested, the final PTU Build was 100 times more stable than the first one.
There will be some more automated crash reporting software built in the future.

[ Voor 87% gewijzigd door Torrie844 op 15-12-2015 08:29 ]

-

• Case_C
10ftC staat ook weer online :) , met CR dit keer!

Ik had het filmpje eerder Torrie :P , 't belangrijkste nieuws voor morgen niet laten ondersneeuwen!
Torrie844 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 08:24:

Torrie844 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 08:42:
Ik had de quotes al ruim geplaatst voor jij dat stomme filmpje had :+
Wie heeft er uberhaupt tijd voor een heel filmpje 8)7
I know, maar ik verwachte nog een ninja-edit van je :+ .

[ Voor 87% gewijzigd door Case_C op 15-12-2015 08:44 ]

• Torrie844
Case_C schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 08:31:
10ftC staat ook weer online :) , met CR dit keer!
[video]

Ik had het filmpje eerder Torrie :P .
Ik had de quotes al ruim geplaatst voor jij dat stomme filmpje had :+
Wie heeft er uberhaupt tijd voor een heel filmpje 8)7
Cygnitr0n schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 08:43:
[...]

Hoelaat is de livestream!? 8) Deze moeten bij mijn collectie.
8 uur onze tijd. Waarschijnlijk 9 dus :9

ps. Je hebt gelijk Case, laten we dit nu steeds toevoegen voor de lurkende nieuwe mensen :D

[ Voor 33% gewijzigd door Torrie844 op 15-12-2015 08:45 ]

-

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op maandag 14 december 2015 @ 23:12:
[...]

Zal morgen eens kijken.

Bij de livestream zijn er weer nieuwe patches te halen :) .
[afbeelding]
Hoelaat is de livestream!? 8) Deze moeten bij mijn collectie.

• Case_C
Het interview van Bar-Citizen is hier nooit langs geweest toch?.
"People are playing dumb-ass stuff on mobile" CR 2015
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=gFv6Hoe5wE8&feature=youtu.be&t=8m35s]

Ze blijven game-packages verkopen. En UEC als dat nodig is.

• Torrie844
Case_C schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 08:48:
Het interview van Bar-Citizen is hier nooit langs geweest toch?.
"People are playing dumb-ass stuff on mobile" CR 2015
[video]

Ze blijven game-packages verkopen. En UEC als dat nodig is.
Blijf maar op jou reageren, maar ik zag inderdaad een topic op reddit hierover voorbij komen. Sommige mensen waren oprecht boos hierom.. De uitleg van CR is echter glashelder, ze willen geld om te kunnen blijven ontwikkelen en de servers online te houden. Niet veel anders zoals Clash of Clans of World of Tanks. Ik ben helemaal voor dit idee :)

-

• batumulia
Lijkt me ook niet zo gek toch, die servers draaien niet op goodwill.

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Torrie844 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 08:42:
8 uur onze tijd. Waarschijnlijk 9 dus :9
[...]
Haha ,kan je in de toekomst kijken :9 hahaha

Maar vanavond weer even TS3 tijdens de livestream? :D
Torrie844 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 08:50:
[...]
Ze willen geld om te kunnen blijven ontwikkelen en de servers online te houden. Ik ben helemaal voor dit idee :)
Ik vind dat een subscription een beter idee, imho.

[ Voor 35% gewijzigd door DutchWalnut op 15-12-2015 08:53 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dat plan van UEC verkopen (wel gelimiteerd per maand) is er al heel lang. Waarom veroorzaakt dat nu opeens ophef.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2015 08:52 ]

• Torrie844
Cygnitr0n schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 08:51:
[...]

Haha ,kan je in de toekomst kijken :9 hahaha

Maar vanavond weer even TS3 tijdens de livestream? :D
Livestream is morgen grapjas :p
Bornhald schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 08:55:
[...]

2.1 was toch met de freelancer erbij?
Jep!

[ Voor 24% gewijzigd door Torrie844 op 15-12-2015 08:55 ]

-

• Case_C
Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 08:51:
Dat plan van UEC verkopen (wel gelimiteerd per maand) is er al heel lang. Waarom veroorzaakt dat nu ophef.
Dat packages beschikbaar blijven. Maar dat is niet anders dan een spel in de winkel kopen, en je hebt de 'special edition' voor 150 euro. Met een Hornet. ipv de Aurora bij de 60 eu versie.
Bornhald schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 08:55:
Jup :) , dan beslis ik ook of ik 'm nog omwissel!

Freelancer could do small Jumpholes! Zegt CR net in dat interview! Dat gaat het schip worden wat dan een behoorlijk voordeel heeft. Redelijke cargo, en kan de snelste routes pakken!

Procedural planets are in the work, maar dat zal morgen wss niet gerevealed worden.

Hornet gaat nog een rework krijgen voor SQ42!

[ Voor 39% gewijzigd door Case_C op 15-12-2015 09:09 ]

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
[...]

En ba ba bammm, INN samenvatting van 10ftC

[...]

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-11 21:58
Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 08:51:
Dat plan van UEC verkopen (wel gelimiteerd per maand) is er al heel lang. Waarom veroorzaakt dat nu opeens ophef.
In Guild Wars 2 kan je ongelimiteerd gold kopen en dat systeem werkt goed dus laat die naysayers maar roepen. :O

'k ben er trouwens 100% zeker van dat ze met UEC verkopen niet toekomen. Ze gaan net als in Guild Wars 2 convenience items moeten verkopen om te overleven.

• Torrie844
AndrewBourgeois schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 08:57:
[...]

In Guild Wars 2 kan je ongelimiteerd gold kopen en dat systeem werkt goed dus laat die naysayers maar roepen. :O

'k ben er trouwens 100% zeker van dat ze met UEC verkopen niet toekomen. Ze gaan net als in Guild Wars 2 convenience items moeten verkopen om te overleven.
Ja weet je, er is geen "pay to win" functie, het komt allemaal uit op skill. Big deal dat iemand 2 Javalins heeft, ik kom hem toch niet tegen in mijn Sabre. Als het buy to win was, was het nu al allemaal besloten met al die walvissen.

-

• Majari
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-12 15:10
Verwijderd schreef op maandag 14 december 2015 @ 22:46:
[...]

Check deze pagina voor alle knoppen. De tut heb je niet per se nodig. :)

https://www.reddit.com/r/...iverse_quick_start_guide/
Tnx voor deze! Was m nog niet tegengekomen op reddit.
De double-left alt click had me kunnen helpen. Ik zat met een man of 5 in een connie, ik achter de stick, nog speciaal teruggegaan naar t landing pad om wat verzoekjes voor lifters/extra crew mee te nemen. Stuur ik nog vrij behendig en semi-pro dat landing pad uit, ready for QT, blijft mn view op een shield scherm hangen :?
Long story short, ben maar uitgelogd zonder de gasten via chat iets te kunnen melden :X

Ben overigens niet al te actief hiero geweest afgelopen jaar (Bornhald pirate buddy ftw O-) ) Trouwen, kind enzo. Met 2.0 wordt t weer eens tijd voor actieve actie! Zie jullie snel ingame!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Majari schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 09:06:
[...]

Ben overigens niet al te actief hiero geweest afgelopen jaar (Bornhald pirate buddy ftw O-) ) Trouwen, kind enzo. Met 2.0 wordt t weer eens tijd voor actieve actie! Zie jullie snel ingame!
Welkom terug piraatje ;)
Dat kind enzo, ja dat kan ik wel beamen, kost tijd. Maar gelukkig om of voor 20:00 lekker in bed, dan heeft papa mooi tijd. :)

Tijd om weer alles terug te lezen toch ;)

• Rann
  • Laatst online: 17:27
[...]

Tnx voor deze! Was m nog niet tegengekomen op reddit.
De double-left alt click had me kunnen helpen. Ik zat met een man of 5 in een connie, ik achter de stick, nog speciaal teruggegaan naar t landing pad om wat verzoekjes voor lifters/extra crew mee te nemen. Stuur ik nog vrij behendig en semi-pro dat landing pad uit, ready for QT, blijft mn view op een shield scherm hangen :?
Long story short, ben maar uitgelogd zonder de gasten via chat iets te kunnen melden :X
Als je alt drukt (free look) en dan met je naar een scherm kijkt, zoomt hij automatisch in op dat scherm... Als je er uit wil druk je weer alt en dan naar beneden (kijken naar je joystick zeg maar :+ )

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
[...]

* Bornhald highfives his pirate buddy

en wacht maar tot je kind ouder is.. dan willen ze ook op de pc, enige tijd om dan nog te gamen is 's avonds (of wanneer de kids bij opa en oma logeren en je vrouw aan het werk is, heb je wel 's avonds ruzie omdat je geen ruk hebt gedaan die dag :) )

• Case_C
Oh wacht, die starterpackages zorgen ervoor dat de referrals niet triggeren. :/

Niet kopen :+ , ga voor de 60 eu variant :+ . Of we moeten customer support eens schrijven of ze dat aan kunnen passen.

Commlink voor deze week,
Monday, December 14th
- [1500 PST / 2300 UTC] 10 for the Chairman: Episode 72 - YouTube: StarCitizen

Tuesday, December 15th
- Jump Point Rerun

Wednesday, December 16th
- [1100 PST / 1900 UTC] The CIG Holiday Livestream - http://www.twitch.tv/starcitizen

Thursday, December 17th
- Subscriber Vault Update
- STAR WARS

Friday, December 18th
- [1100 PST / 1900 UTC] Reverse the Verse: The Community Team's Weekly Livestream - http://www.twitch.tv/cigcommunity

[ Voor 53% gewijzigd door Case_C op 15-12-2015 09:32 ]

• Majari
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-12 15:10
Bornhald schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 09:23:
[...]

* Bornhald highfives his pirate buddy

en wacht maar tot je kind ouder is.. dan willen ze ook op de pc, enige tijd om dan nog te gamen is 's avonds (of wanneer de kids bij opa en oma logeren en je vrouw aan het werk is, heb je wel 's avonds ruzie omdat je geen ruk hebt gedaan die dag :) )
Nog steeds alert als altijd ;) Ben al aan t sparen voor zn eigen rig. Wat denk je, een jaar of 4 te jong? Ben hem wel al engels aan t leren: "select target" "Shields front" etc, maar voorlopig blijft t bij "harr harr". Niet slecht voor een jong piraatje >:)
Rann schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 09:18:
[...]

Als je alt drukt (free look) en dan met je naar een scherm kijkt, zoomt hij automatisch in op dat scherm... Als je er uit wil druk je weer alt en dan naar beneden (kijken naar je joystick zeg maar :+ )
Die wist ik nog niet. Klinkt ook logisch inderdaad. Tnx!
Heb trouwens free look aan button4 (hold) van mn muis zitten, iets van warthunder overgehouden. Werkt prima maar dat zorgde dus voor de epic connie f*ck-up |:(

[ Voor 7% gewijzigd door Majari op 15-12-2015 09:47 ]

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
Jeuj, nieuwe prospect. Nou nog zorgen dat diegene ook daadwerkelijk wat koopt... Wie is Energynl? ;)

Zou het soieso mooi zijn als al m'n prospects eindelijk eens wat zouden kopen, heb 2 recruits en 5 prospects... :+

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

Pagina: 1 ... 58 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.