Toon posts:

[PC] Star Citizen - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 53 ... 101 Laatste
Acties:
  • 178.253 views

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:38
Lando is lekker aan het knutselen met de 3d geprinte Retaliator die Chris heeft gehad:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CVwmA7TUwAADJ4d.jpg

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12 14:48
Picking the right Command & Control ship

Buiten de Carrack (en Vanguard Sentinel) had ik hier eigenlijk nog niet echt over nagedacht :)

• Case_C
Oraijon schreef op woensdag 09 december 2015 @ 13:19:

Buiten de Carrack (en Vanguard Sentinel) had ik hier eigenlijk nog niet echt over nagedacht :)

[video]
Voor ons als GoT Inc. lijkt me dat redelijk duidelijk welke schepen dat kunnen worden :P .

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22-12 21:54

JanAd

Wind’s howling

Gvd... De Solo PU werkt, maar ik krijg geen POI te zien...

Moet je iets speciaal doen om de POI's te zien? Ik dacht van niet... Zal de nieuwste versie dan maar eens opnieuw downloaden. Ik heb gisteren een oudere versie genomen precies.

poging 2... weer aan het downloaden.

[ Voor 73% gewijzigd door JanAd op 09-12-2015 17:01 ]

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
WLeverett-CIG: I'll know more about today's patch in a bit. UK QA are testing right now. All of us in Texas actually just woke up, we stayed up really late to get last night's build out the door. We've found a potentially major bug that has to do with the destruction of objects that resulted in a server crash. Was kinda fun watching CR and @Sean "Criminal" Tracy get after it and publish a fix. (16 minutes ago)

[ Voor 20% gewijzigd door Torrie844 op 09-12-2015 16:42 ]

-

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-12 09:53
JanAd schreef op woensdag 09 december 2015 @ 16:25:
Gvd... De Solo PU werkt, maar ik krijg geen POI te zien...

Moet je iets speciaal doen om de POI's te zien? Ik dacht van niet... Zal de nieuwste versie dan maar eens opnieuw downloaden. Ik heb gisteren een oudere versie genomen precies.

poging 2... weer aan het downloaden.
B drukken voor de Quantum Drive lokaties. Verder kan je via je mission log een missie selecteren en daar komt ook een POI voor.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Tylocke schreef op woensdag 09 december 2015 @ 18:14:
[...]

B drukken voor de Quantum Drive lokaties. Verder kan je via je mission log een missie selecteren en daar komt ook een POI voor.
Tnx en de Q-drive activeren is ook B?

• FreeMen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-12 15:10
JanAd schreef op woensdag 09 december 2015 @ 18:36:
[...]

Nee dat is een andere button (weet zo even niet welke want ik heb hem op mijn joystick gebind). Nogmaals B is weer uit Pio modus.

• Tylocke
JanAd schreef op woensdag 09 december 2015 @ 18:36:
[...]

Middle mouse button als het goed is

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
Case_C schreef op woensdag 09 december 2015 @ 12:26:
Lando is lekker aan het knutselen met de 3d geprinte Retaliator die Chris heeft gehad:
[afbeelding]
Boh wat mooi :9~ En wat een afmeting zeg... Jezus :9

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

Verwijderd

Topicstarter
2.0.0 PTU Update:
Hi everyone!!

As we’ve been hammering away at 2.0.0 on PTU, we’ve seen some massive improvements in the past couple of weeks!

Most obvious to all have been the persistent crash/CTD issues that prevent a lengthy playsession, but we’ve got good news: Chris Roberts and Sean Tracy discovered a major bug – it’s true, they’re Bugsmashers, too! – that’s a source of many of the problems. We’re testing a much more stable build right now, which will be a candidate for another PTU push today.

We talked last week a bit about the items we wanted to address for 2.0 to get to the Live service, so here’s an update on those.

• Several fixes for framerate and game server bottleneck issues have gone in, resulting in massively improved gameplay experiences. We’ll continue to work on additional improvements.
• We’ve made several fixes to GIM disconnections and assorted dedicated game server and client crashes. We have found a series of Code 7 crashes that we are tracking down, but some of the more nefarious Code 0s have been identified.
• We continue to work on the party system, and the reality is that it’s largely placeholder and a work in progress. We don’t anticipate this being ready for 2.0. Playing with your friends is absolutely crucial to the online experience, and we’ll be working to make this as intuitive as possible.
• We’ve resolved the annoying error message overlay that would not go away.
• We’re still working on SLI mode.
• We’ve updated the tiny Chat UI (this was really a problem on 4K monitors).
• We’ve fixed the scenario where destroying small ships with a physics grid would render a character stuck in an unplayable state on respawning.
• We continue to research and work on damage states in multiplayer games.
• We’ve fixed players getting stuck in their respawn rooms when in the seat or turret of a multicrew ship that gets destroyed.
• We’ve updated and fixed various spawn points issues, including wrong locations.
• EMP distortion damage now has a tangible effect.
• We’re continuing to work on the transition of players from zero g to gravity zones where a player character can fall and take damage or suffer lost functionality.
• We’ve got a fix in the automatic landing of an Andromeda; it works but currently is not being repaired.
• Main thrusters are still missing on the 350R.
• We’ve made several fixes to the main menu, particularly the infinite load screen for Arena Commander. We’ll regress this issue when we turn Arena Commander back on for PTU.
• We’ve settled the issue of top speeds fluctuating in IFCS/SCM modes.
• We’ve fixed the issue of ships not regaining mass after repairs.
• We’re now also working on the prevention of item use from outside ships.

Lots of stuff in here! So much of this is due to your efforts in helping us find these problems, and this has truly been a team effort of everyone involved in making the BDSSE.

Thanks everyone, see you in 2.0!
- Will Leverett
https://forums.robertsspa...0-0-ptu-update-dec-9-2015

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 09:27
Hmm dacht ik een keer de eerste te zijn |:( |:(

Zit jij Reddit permanent te verversen? :p

Verwijderd

Topicstarter
WimPliers schreef op woensdag 09 december 2015 @ 20:07:
[...]

Hmm dacht ik een keer de eerste te zijn |:( |:(

Zit jij Reddit permanent te verversen? :p
Hahaha nee was puur toeval, zette pas net mn pc aan.

Edit: Subscriber's RTV is ook bezig:
http://www.twitch.tv/cigcommunity

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2015 20:20 ]

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Net even opgestegen met mijn Aurora in PTU. Kickuh ! :) Daarna liep het alleen gelijk weer vast: " Refcount ongelijk 0. This should never happen! " :P :(

Ben benieuwd naar de patch van morgen, misschien ben ik dan langer dan 1 minuut ingame.... :P

[ Voor 25% gewijzigd door Help!!!! op 09-12-2015 20:40 ]

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 09:27
Also important: We still need everyone's help! I can't stress how valuable and helpful it's been to have all of the testers hammer away on the servers. Getting on PTU during the early stages is not exactly been the best play experience, but the data we've obtained is absolutely vital to our fixes.
Also for those waiting on invites... we hope to be able to provide some additional stability soon, and as soon as we do, we'll be inviting another round of PTU testers.
Stay tuned!
Als ze er nou is nog 100k oplaten kan ik ook eindelijk spelen :X

• Case_C
Oke dit haal ik uit deze RtV (wat mij interessant lijkt):
  • De human catapult op de Caterpillar gaat niet door ivm een te extreem idee. Er komt iets anders.
  • Het is nog onduidelijk of je de gravity op grote schepen uit kan zetten. Hangt af van het local grid (hoe dat reageert).
  • Hoe lang duurt het maken van een groter schip, (Carrack?) On average it takes anywhere from 3-5 weeks to get the interior, the confluence page, art, mechanics, talking with matt Sherman looking at components, component sizes etc… access panels, everything. A lot of thought goes into the interiors. And this is just the whiteboxing, not even building out the interior of the ships.
  • De scout voor de Carrack gaat de Pisces heten :/

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Case_C schreef op woensdag 09 december 2015 @ 21:21:
Oke dit haal ik uit deze RtV (wat mij interessant lijkt):
  • Hoe lang duurt het maken van een groter schip, (Carrack?) On average it takes anywhere from3-5 weeks to get the interiorr, the confluence page, art, mechanics, talking with matt Sherman looking at components, component sizes etc… access panels, everything. A lot of thought goes into the interiors. And this is just the whiteboxing, not even building out the interior of the ships.
logt het aan mij of spreken ze zichzelf hier tegen?

• Case_C
Bornhald schreef op woensdag 09 december 2015 @ 21:42:
[...]
logt het aan mij of spreken ze zichzelf hier tegen?
We kunnen het af hebben in 3 tot 5 weken, maar na 5 weken is het nog niet volledig af. Dat is inderdaad wat ik ook lees :P .

Betekend wel dat ik in Februari de interiors voor de Carrack verwacht ;) .

[ Voor 11% gewijzigd door Case_C op 09-12-2015 21:47 ]

• Bornhald
Case_C schreef op woensdag 09 december 2015 @ 21:46:
[...]

We kunnen het af hebben in 3 tot 5 weken, maar na 5 weken is het nog niet volledig af. Dat is inderdaad wat ik ook lees :P .

Betekend wel dat ik in Februari de interiors voor de Carrack verwacht ;) .
maare.. 3-5 weken.. WHERE IS MY CARACK!..

en ik lees "het duurt 3-5 weken voor het interieur af is" en " maar dan hebben we nog niet eens het interieur af"

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

De 3-5 weken is voor het white boxen, daarna moeten ze het nog greyboxen etc.

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Verwijderd

Topicstarter
Wel handig iemand heeft een site geklust die de dev berichten filtert uit de Discord chat.

https://lurkdis.maxpowa.us/

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

De Solo-pu crashed toch ook veel... :s

Ligt wss hier weer aan.

• Torrie844
JanAd schreef op woensdag 09 december 2015 @ 22:25:

Ligt wss hier weer aan.

[...]
0x bij mij.. van de 15 uur gespeeld

-

Verwijderd

JanAd schreef op woensdag 09 december 2015 @ 22:25:

Ligt wss hier weer aan.
Mij nog niet gelukt om langer dan 10 min te spelen in PU.
Crasht als een dolle.
Wel met SLI dus.
Wellicht dat ik wat meer moet gaan tweaken.

• Brandonchat
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-03-2020
Oraijon schreef op woensdag 09 december 2015 @ 13:19:

[video]
Verbazingwekkend dat hij de Endeavor maar 1 keer noemt helemaal op het eind. Ik denk dat dat een super goed CnC ship zal gaan worden als ze daar modules voor gaan ontwerpen. Gewoon 1 zon grote biodome in het midden en je hebt 360 graden zicht op de battlefield _/-\o_

• Anthor
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
The Chosen One schreef op woensdag 09 december 2015 @ 10:33:
Ik heb nog nooit een HOTAS gehad en de enige joystick die ik had was tijdens Mechwarrior II.
Heb wel ogen/oren/gedoe naar de officiele RSI one. Ook wel sexy. :>
oh man, Met een Logitech wingman extreme en lekker over zoetermeer lopen :D blijf het jammer vinden dat ik die stick niet meer heb, dat was echt een perfecte grip.

Ik ben overigens al een beetje bezig geweest met mijn idee voor een schakel paneeltje.
KeK heeft me een tip voor de arduino pro-micro gegeven, en ik heb in mijn bakken oude zelfgemaakte spul een usb prototyping bordje opgedoken met een oudere versie van de microcontrollers van die ene op de pro-micro
Daar heb ik al de keystrokes uitgekregen van een 'simpel' voorbeeld programma. Een usb HID keyboard maken met voorgeprogrammeerde knoppen is de volgende de stap daarvan.

Maar ik ben me nu even aan het inlezen in een USB document, een HID Joystick lijkt me ook wel erg vet om te maken. Iets met knoppen schakelaars en pedalen/assen zou wel mogelijk moeten zijn. EN die zou je dan kunnen binden in SC zelf, wat wel zo handig is.

• Torrie844
We have published 2.0.0k to PTU tonight! The full patch notes are available on the PTU site and in the PTU launcher, however we have the key items posted here for your convenience.

Please fully restart your client and launcher to ensure your client is updated - your PTU client should show "2.0.0-304517-PTU" as the version. Due to the number of recent fixes to the PTU, it is strongly recommended that players delete their PTU USER folder and verify their files after patching. The USER folder can be found (in default installations) at C:\Program Files\Cloud Imperium Games\StarCitizen\Test. Game files can be verified through the launcher, by clicking on the advanced options (Gear icon) and clicking "Verify". This is particularly important if users encounter any odd character graphical issues or crash on loading.

Arena Commander Module:

Fixes:
** Fixed an issue with the Chapter 1 Tutorial, where Gilly would take off very slowly when leaving the landing pad.
** Fixed an issue where the Tigerstreik T-19P fired upward, not forward.

Social Module:
Fixes:
Technical
** Fixed a number of dedicated game server crashes.
** Fixed several client crashes.
** Fixed a CryEngine crash "Grid Refcount != 0" error message that was happening for some clients.
User Interface
** Fixed an issue where the ship HUD's would not update after the ship was repaired.
** Fixed an issue where the player camera was out of snyc with the Retaliator turrets.
** Fixed an issue with jump and jerkiness in the Constellation turret camera behavior.
Samenvatting van reviews:
Mensen kunnen uren spelen zonder crash, alleen fps is weer wat lager. Beste patch tot nu toe (bron: reddit).

[ Voor 4% gewijzigd door Torrie844 op 10-12-2015 07:23 ]

-

• Bornhald
Torrie844 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 07:16:
[...]

Mensen kunnen uren spelen zonder crash, alleen fps is weer wat lager. Beste patch tot nu toe (bron: reddit).
je was me net voor..
Hi everyone!!

As we’ve been hammering away at 2.0.0 on PTU, we’ve seen some massive improvements in the past couple of weeks!

Most obvious to all have been the persistent crash/CTD issues that prevent a lengthy playsession, but we’ve got good news: Chris Roberts and Sean Tracy discovered a major bug – it’s true, they’re Bugsmashers, too! – that’s a source of many of the problems. We’re testing a much more stable build right now, which will be a candidate for another PTU push today.

We talked last week a bit about the items we wanted to address for 2.0 to get to the Live service, so here’s an update on those.

• Several fixes for framerate and game server bottleneck issues have gone in, resulting in massively improved gameplay experiences. We’ll continue to work on additional improvements.
• We’ve made several fixes to GIM disconnections and assorted dedicated game server and client crashes. We have found a series of Code 7 crashes that we are tracking down, but some of the more nefarious Code 0s have been identified.
• We continue to work on the party system, and the reality is that it’s largely placeholder and a work in progress. We don’t anticipate this being ready for 2.0. Playing with your friends is absolutely crucial to the online experience, and we’ll be working to make this as intuitive as possible.
• We’ve resolved the annoying error message overlay that would not go away.
• We’ve updated the tiny Chat UI (this was really a problem on 4K monitors).
• We’ve fixed the scenario where destroying small ships with a physics grid would render a character stuck in an unplayable state on respawning.
• We continue to research and work on damage states in multiplayer games.
• We’ve fixed players getting stuck in their respawn rooms when in the seat or turret of a multicrew ship that gets destroyed.
• We’ve updated and fixed various spawn points issues, including wrong locations.
• EMP distortion damage now has a tangible effect.
• We’re continuing to work on the transition of players from zero g to gravity zones where a player character can fall and take damage or suffer lost functionality.
• We’ve got a fix in the automatic landing of an Andromeda; it works but currently is not being repaired.
• Main thrusters are still missing on the 350R.
• We’ve made several fixes to the main menu, particularly the infinite load screen for Arena Commander. We’ll regress this issue when we turn Arena Commander back on for PTU.
• We’ve not entirely settled the issue of top speeds fluctuating in IFCS/SCM modes yet but are actively investigating.
• We’ve fixed the issue of ships not regaining mass after repairs.
• We’re now also working on the prevention of item use from outside ships.

Lots of stuff in here! So much of this is due to your efforts in helping us find these problems, and this has truly been a team effort of everyone involved in making the BDSSE.

Thanks everyone, see you in 2.0!
- Will Leverett

[ Voor 85% gewijzigd door Bornhald op 10-12-2015 07:31 ]

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11 23:08
Anthor schreef op donderdag 10 december 2015 @ 01:38:
[...]
Met een Logitech wingman extreme en lekker over zoetermeer lopen :D
Wat heb ik nou net gelezen?? ;)

Ik heb wat foto's van zo'n paneel voorbij zien komen op de E:D Reddit, wel gaaf om je eigen schakelpaneel te maken.
Helaas heb ik 2 linker handen maar mocht iemand *kuch* een how-to kunnen maken, met plaatjes uiteraard ;), wil ik het misschien wel eens proberen.

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

• Torrie844
SNAFU schreef op donderdag 10 december 2015 @ 07:53:
[...]

Wat heb ik nou net gelezen?? ;)
Ja ik dacht ook al, say whattt? Een beetje als die dudes met een gaming headphone als muziek apparaat op straat. Altijd raar die microfoon die uitsteekt ;)
Mac had dit al een pagina terug gepost :+

Edit; Schijnbaar lukt het goed om groepen nu bij elkaar te inviten en samen te questen.

[ Voor 30% gewijzigd door Torrie844 op 10-12-2015 08:53 ]

-

Verwijderd

Topicstarter
Torrie844 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 08:07:
[...]

Edit; Schijnbaar lukt het goed om groepen nu bij elkaar te inviten en samen te questen.
Nice. :D Maar weer even een poging doen dit weekend met een paar mensen.

• siriouz
Vraag RobV eens... ;) Hij heeft z'n eigen custom setup.

• Torrie844
siriouz schreef op donderdag 10 december 2015 @ 09:01:
Vraag RobV eens... ;) Hij heeft z'n eigen custom setup.
Had het gezien in de E:D forum-sectie. Mooi hoor! Ik heb nu ook een leuke setup, thuisbioscoop met beamer aangesloten op de pc, daar de X55 naastgebouwd terwijl ik in massage stoelen kan zitten

Scherm is nu 5 meter doorsnee op full HD (op afstand zie je de pixels bijna niet :9 ). Full surround sound erbij

-

• Case_C
Torrie844 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 09:04:
[...]
Ik heb nu ook een leuke setup, thuisbioscoop met beamer aangesloten op de pc, daar de X55 naastgebouwd terwijl ik in massage stoelen kan zitten

Scherm is nu 5 meter doorsnee op full HD (op afstand zie je de pixels bijna niet :9 ). Full surround sound erbij
Pics or it didn't happen!

[ Voor 5% gewijzigd door Case_C op 10-12-2015 09:10 ]

• siriouz
Torrie844 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 09:04:
[...]

Had het gezien in de E:D forum-sectie. Mooi hoor! Ik heb nu ook een leuke setup, thuisbioscoop met beamer aangesloten op de pc, daar de X55 naastgebouwd terwijl ik in massage stoelen kan zitten

Leuk voor horrorgames... >:)

Ik moet het doen met studiospeakers en een 32" scherm, moet alleen nog steeds die klemmen bestellen in Engeland om m'n X52 op m'n bureaustoel te kunnen monteren... :p Mag opzich niet klagen. O-)

Ben wel nog altijd erg benieuwd naar hoe dergelijke apps voor tablets daadwerkelijk functioneel zullen zijn voor SC... Zodra duidelijk is of het echt handig zal zijn, eens overwegen een goedkope tablet aanschaffen ervoor. :)

• Torrie844
Zal er vanavond eens een paar maken, met SC op de muur _/-\o_
siriouz schreef op donderdag 10 december 2015 @ 09:09:
[...]

Ben wel nog altijd erg benieuwd naar hoe dergelijke apps voor tablets daadwerkelijk functioneel zullen zijn voor SC... Zodra duidelijk is of het echt handig zal zijn, eens overwegen een goedkope tablet aanschaffen ervoor. :)
Heb ook een tablet, maar nooit ervoor gebruikt nog

[ Voor 48% gewijzigd door Torrie844 op 10-12-2015 09:18 ]

-

• Case_C
Torrie844 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 09:17:
[...]
Zal er vanavond eens een paar maken, met SC op de muur _/-\o_
Nice :) , leuk tussendoortje voor bij t overwerken!

De funding moet overigens nog 170.000 voordat de 100.000.000 gepasseerd wordt :P .

• Torrie844
Wow.. wat een toffe helmen voor The Next Great Star Marine Helmets

http://4inkdigital.com/images/StarCitizen/TNGSM/Concept/

Hier mijn favorieten
Afbeeldingslocatie: http://4inkdigital.com/images/StarCitizen/TNGSM/Concept/Deployment_Unit_Final.jpg
Afbeeldingslocatie: http://4inkdigital.com/images/StarCitizen/TNGSM/Concept/0585f64ef716b92a0a5eab967f863fac.jpg
Afbeeldingslocatie: http://4inkdigital.com/images/StarCitizen/TNGSM/Concept/4817880_orig.jpg
Afbeeldingslocatie: http://4inkdigital.com/images/StarCitizen/TNGSM/Concept/d900faf5d491300f2e417bf191971d7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://4inkdigital.com/images/StarCitizen/TNGSM/Concept/mm45____benoit_godde_concept_artist_by_benoit_godde-d68hvew.jpg

-

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

[...]

Da's wel goed nieuws!

Straks eens opnieuw downloaden en instellen voor de solo. Ik moet toch heel de dag weg, dan is't nie zo'n ramp om nog eens die 30GB binnen te halen.

Iemand al geprobeerd om een iPad in te schakelen voor die apps? Of is dan enkel voor Andriod (dan pak ik er in de vakantie wel eentje mee van't school)

Wow, NICE!

[ Voor 42% gewijzigd door JanAd op 10-12-2015 09:39 ]

• Case_C
Zitten zeker mooie tussen, alleen zie ik er een heleboel die een verkeerde inzet hebben. Een helm voor een halve mech moet niet helemaal open zijn/ volledig van "glas" . Dat moet juist een behoorlijk zware uitstraling hebben met veel 'armor'.

Daarnaast zal er wel verwacht worden dat het concept al in 3d is uitgwerkt gok ik.

• Torrie844
Case_C schreef op donderdag 10 december 2015 @ 09:55:
[...]

Zitten zeker mooie tussen, alleen zie ik er een heleboel die een verkeerde inzet hebben. Een helm voor een halve mech moet niet helemaal open zijn/ volledig van "glas" . Dat moet juist een behoorlijk zware uitstraling hebben met veel 'armor'.

Daarnaast zal er wel verwacht worden dat het concept al in 3d is uitgwerkt gok ik.
Juist, daarom vind ik de laatste zo ontzettend sterk. Er zit een meisje in met een "lieve" uitstraling, maar als de kap erop is, ziet het er heel stoer uit.

-

• Case_C
Torrie844 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 09:58:
[...]

Juist, daarom vind ik de laatste zo ontzettend sterk. Er zit een meisje in met een "lieve" uitstraling, maar als de kap erop is, ziet het er heel stoer uit.
Bij die is het nog wel duidelijk dat er een volledige "power-armor onder kan komen. Maar die 'skull' helmet is gewoon niet 'heavy' genoeg. Dat is gewoon een oud concept.

Als de helm enkel voor stijl is, dan is 't overigens geen probleem. Maar ik heb geen idee wat de exacte regels zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door Case_C op 10-12-2015 10:01 ]

• Bornhald
je hebt ook gezien dat dit inspiratie bestanden zijn en vaak uit andere spellen....

• Torrie844
Bornhald schreef op donderdag 10 december 2015 @ 10:03:
[...]

je hebt ook gezien dat dit inspiratie bestanden zijn en vaak uit andere spellen....
Wist ik van sommige inderdaad, maar andere zijn wel speciaal hiervoor gemaakt. Hoe dan ook; erg tof!

Trouwens,
From RtV Subscriber edition:
"What design system excites you most for SC? Grabby Hands is disqualified.......Ben can’t say yet. Tune in to next weeks’ livestream to find out. There’s a fantastic new game system being revealed during the Christmas live stream."

[ Voor 33% gewijzigd door Torrie844 op 10-12-2015 10:21 ]

-

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-11 07:57
Even rond de 10 minuten met een vriend gevlogen in een Connie, geeft toch wel aan hoe awesome deze game wordt _O_

Jammer dat ie alleen daarna crashte :+

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/a3RTXwv.jpg

Star Citizen

• Case_C
Een game system, wat we nog niet hebben gehoord/gezien? Of zou 't al een keer langs zijn gekomen?

• Torrie844
Case_C schreef op donderdag 10 december 2015 @ 10:25:
[...]

Een game system, wat we nog niet hebben gehoord/gezien? Of zou 't al een keer langs zijn gekomen?
Ik verwacht iets van mining..

Er was iemand die een tour van de office heeft gekregen deze week, en die kwam op reddit om te zeggen dat hij weet wat het is, maar hij het niet mag vertellen. Zijn hele vertrouwen is wel terug in SC nu (hij twijfelde), hij heeft schepen gezien die bijna af zijn, game mechanics die hij niet eens wist dat ze kwamen en de reveal voor de stream. Strikt NDA echter :p

There we go: https://www.reddit.com/r/...y_will_be_showing_on_the/

[ Voor 50% gewijzigd door Torrie844 op 10-12-2015 10:28 ]

-

• Bornhald
Torrie844 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 10:26:
[...]

Ik verwacht iets van mining..

Er was iemand die een tour van de office heeft gekregen deze week, en die kwam op reddit om te zeggen dat hij weet wat het is, maar hij het niet mag vertellen. Zijn hele vertrouwen is wel terug in SC nu (hij twijfelde), hij heeft schepen gezien die bijna af zijn, game mechanics die hij niet eens wist dat ze kwamen en de reveal voor de stream. Strikt NDA echter :p

There we go: https://www.reddit.com/r/...y_will_be_showing_on_the/
Ik hoop zo dat het de update wordt die DS voor altijd de mond zal snoeren.. :D

• Torrie844
Bornhald schreef op donderdag 10 december 2015 @ 10:30:
[...]

Ah, maar dat is DS.. die is dan stil, lurkt wat rond en zal een nieuw spel vinden om te bashen. Het is al redelijk stil rond hem (gelukkig) en als je kijkt naar zijn twitter reageert ook niemand meer als hij weer wat nieuws heeft. Denk dat de vernieuwing er wat af is en mensen beseffen dat er belangrijkere dingen in het leven zijn dan gezeur over een spel. De mensen met een refund wens hebben een refund, de rest kabbelt lekker door.

Jammer dat hij niet zo goed snapt dat hij door moet gaan, zal wel door zijn uitzichtloze LoD komen en zijn miljoenen dollars op de bank.
Blijft toch een heerlijk woord he, zeikstengel :9

[ Voor 11% gewijzigd door Torrie844 op 10-12-2015 10:40 ]

-

• Jorrie
Natuurlijk niet, die vent verzint altijd wel weer wat :+

Haha, ik lees nu op Reddit dat een email adres dat werd gebruikt om users te helpen met een refund, dat dat email adres geblokkeerd is _O- (wethebackers@outlook.com)

[ Voor 61% gewijzigd door Jorrie op 10-12-2015 10:35 ]

Star Citizen

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12 14:48
Bornhald schreef op donderdag 10 december 2015 @ 10:30:
[...]

Dat gebeurt toch niet. Die zeikstengel zal altijd wel iets vinden om over te piepen.Is het niet dat de game nooit afkomt, dan wel hoe buggy het is. Of hij vind weer een of andere interpretatie van een stuk text wat anders is geïmplementeerd ofzo. Of z'n Aurora heeft een blauwe streep op het dashboard terwijl dat rood had moeten zijn. Of de plee op de connie is een tint grijs te licht of...

Desondanks droom ik wel met je mee hoor :)
Torrie844 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 10:33:Blijft toch een heerlijk woord he, zeikstengel :9
Oh ja, bekt lekker :P

[ Voor 12% gewijzigd door Oraijon op 10-12-2015 11:12 ]

• Torrie844
OEOHEHOEOHE
WLeverett-CIG - 2015-12-10 03:21:29 UTC
No invites tonight. We'll see where we get in the next day or so, and if it looks like we aren't going to Live this week, we will consider opening more up for the weekend. Copy

WLeverett-CIG - 2015-12-10 03:20:28 UTC

-

• Anthor
  • Niet online
Torrie844 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 08:07:Ja ik dacht ook al, say whattt? Een beetje als die dudes met een gaming headphone als muziek apparaat op straat. Altijd raar die microfoon die uitsteekt ;)
Doen mensen dat? rare snuiters :)
Zoetermeer was de naam van een planeet in een missie van Mechwarrior II :)
Bornhald schreef op donderdag 10 december 2015 @ 10:30:Ik hoop zo dat het de update wordt die DS voor altijd de mond zal snoeren.. :D
Er komt een keer een update met face customisation, dat is de dag dat iedereen rond loopt als DS :+

edit:
Klinkt alsof ze verwachten dat deze patch of de volgende naar live gaat.

[ Voor 13% gewijzigd door Anthor op 10-12-2015 11:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ziet ernaar uit dat ze dit weekend wel een Live versie willen hebben, afhankelijk van de huidige resultaten.

• Torrie844
Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2015 @ 11:17:
[...]

Ziet ernaar uit dat ze dit weekend wel een Live versie willen hebben, afhankelijk van de huidige resultaten.
Ziet ernaar uit dat ik dat ook wil O-) _/-\o_
Anthor schreef op donderdag 10 december 2015 @ 11:14:
[...]

Doen mensen dat? rare snuiters :)
Zoetermeer was de naam van een planeet in een missie van Mechwarrior II :)
Ahhhh, vandaar die zoetermeer! En ja, genoeg mensen doen dat :p
Njay schreef op donderdag 10 december 2015 @ 11:24:
Maaarrrrrrrrrrrrrrrr komt dan ook mijn avenger tital live met 2.0? anders kan ik alleen laufen en mee liften
Loaner vehicle voor jou anders..

[ Voor 52% gewijzigd door Torrie844 op 10-12-2015 11:24 ]

-

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-12 13:49
Maaarrrrrrrrrrrrrrrr komt dan ook mijn avenger tital live met 2.0? anders kan ik alleen laufen en mee liften

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

• Njay
helemaal niet ... damnit :( :D

• Anthor
  • Niet online
Ik ging er vanmuit dat je vervangend vervoer zou krijgen.
Heb je nu niks in je hanger staan?

Misschien moet ik maar een verhuur bedrijfje beginnen, ik kan maar 1 ding tegelijk vliegen :P

Verwijderd

Topicstarter
Avenger Titan zit al in 2.0 en kan je gewoon vliegen in de PTU (zitten wel nog wat interior bugs in).

Njay heeft waarschijnlijk geen toegang tot de PTU en in 1.3 zit de Avenger Titan nog niet in de hangar. Maar als 2.0 live is kan je gewoon je Avenger vliegen no worries.

• Torrie844
Je krijgt sowieso een loaner, en misschien is de titan wel gewoon flyable Zie Mac zijn reactie hierboven
Anthor schreef op donderdag 10 december 2015 @ 11:30:
Ik ging er vanmuit dat je vervangend vervoer zou krijgen.
Heb je nu niks in je hanger staan?

Misschien moet ik maar een verhuur bedrijfje beginnen, ik kan maar 1 ding tegelijk vliegen :P
Loaners staan nooit in je hangar.

[ Voor 3% gewijzigd door Torrie844 op 10-12-2015 11:33 ]

-

• Njay
Torrie844 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 11:32:
[...]

Je krijgt sowieso een loaner, en misschien is de titan wel gewoon flyable Zie Mac zijn reactie hierboven

[...]

Loaners staan nooit in je hangar.
No way dude i want my titan so i can crush skulls and take candy :)

Verwijderd

Topicstarter
Njay schreef op donderdag 10 december 2015 @ 11:37:
[...]

No way dude i want my titan so i can crush skulls and take candy :)
Rustig maar, je Titan zit gewoon in 2.0 als ie live is, ik vlieg hem nu al in de PTU.

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:06

Kek

3flix

Mijn titan werkt half als ik in de solo ptu ga, kan er om heen en in, maar als ik in de stoel ga zitten, of op dat bed ding ga liggen gaat het mis..

• Case_C
De Stalker had in patch 'i' geen problemen. Daar kon ik gewoon instappen, mee vliegen e.d. , enkel de main gun deed het niet :') .

Verwijderd

Topicstarter
Kek schreef op donderdag 10 december 2015 @ 11:55:
Mijn titan werkt half als ik in de solo ptu ga, kan er om heen en in, maar als ik in de stoel ga zitten, of op dat bed ding ga liggen gaat het mis..
Ja ik heb ook nog aardig wat problemen zoals vallen door de bodem bug. en ook het in de stoel zitten dat niet altijd goed gaat.

Verwijderd

Hmm... gister zonder SLI geprobeerd (softwarematig uitgezet) maar nog steeds crashes.
Samen met 1.3 'gedoe' vraag ik me af of ik geen last heb van een runtime omgeving die niet goed past bij SC.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2015 @ 12:19:
[...]

Hmm... gister zonder SLI geprobeerd (softwarematig uitgezet) maar nog steeds crashes.
Samen met 1.3 'gedoe' vraag ik me af of ik geen last heb van een runtime omgeving die niet goed past bij SC.
Volgens mij speelde jij dan patch J ipv K? Want K kwam vannacht pas volgens mij? J had wel aanzienlijk meer crashes.

• Torrie844
Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2015 @ 12:19:
[...]

User.cfg gedelete en verify gedaan? Of hoeft dat offline niett?

-

• Case_C
Overigens ik gok dat ze bij de livestream 16 dec. "planetary landing" laten zien.

In ieder geval dat je op de manen in de PU kan landen zonder op te branden :+ . (Dat is wat nu gebeurd volgens mij)
Jorrie schreef op donderdag 10 december 2015 @ 13:02:
Zolang ze maar niet de HOTAS ofzo laten zien, dat zou tegenvallen :+
Ik neem aan dat die ook langs komt, maar niet als nieuwe tech ;) .

Zowieso de pre-orders :P .

[ Voor 50% gewijzigd door Case_C op 10-12-2015 13:08 ]

• Jorrie

Star Citizen

Verwijderd

Topicstarter
Jorrie schreef op donderdag 10 december 2015 @ 13:02:
Ik denk dat ze wel wat dieper op de HOTAS in zullen gaan, aangezien die in de pre-order gaat.

• Torrie844
Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2015 @ 13:32:
[...]

Ik denk dat ze wel wat dieper op de HOTAS in zullen gaan, aangezien die in de pre-order gaat.
Pre-order.. wie weet pre order ik er 1 en verkoop ik mijn x55 als die aankomt.

-

Verwijderd

Topicstarter
Torrie844 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 13:37:
[...]

Pre-order.. wie weet pre order ik er 1 en verkoop ik mijn x55 als die aankomt.
Ik vervang mijn X55 niet door dit model, de X55 throttle en buttons bevallen te goed. Misschien wel als de high end SC HOTAS komt.

• Case_C
Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2015 @ 13:49:
[...]

Ik vervang mijn X55 niet door dit model, de X55 throttle en buttons bevallen te goed. Misschien wel als de high end SC HOTAS komt.
Daarom als je er al eeen hebt is het inderdaad een redelijk moeilijke keus.

Ik heb er geen, en het lijkt me wel grappig. Dan is ~150 euro een aardige prijs. Daarnaast gok ik ook dat ze het keyboard bekend maken :P . Wellicht ook een leuke!.

Word ik nog en keer concierge :+

• Torrie844
Case_C schreef op donderdag 10 december 2015 @ 14:02:
[...]

Daarom als je er al eeen hebt is het inderdaad een redelijk moeilijke keus.

Ik heb er geen, en het lijkt me wel grappig. Dan is ~150 euro een aardige prijs. Daarnaast gok ik ook dat ze het keyboard bekend maken :P . Wellicht ook een leuke!.

Word ik nog en keer concierge :+
Voordeel van SC hotas is natuurlijk wel dat schattige kleine throtteltje en die trackballs. Ik zie wel, die X55 voelt idd erg goed (throttle geeft me een gevoel alsof ik echt een vliegtuig heb :p )

-

• Case_C
Torrie844 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 14:17:
[...]
Voordeel van SC hotas is natuurlijk wel dat schattige kleine throtteltje en die trackballs. Ik zie wel, die X55 voelt idd erg goed (throttle geeft me een gevoel alsof ik echt een vliegtuig heb :p )
Die van Gamescom hebben ze ondertussen qua vorm nog onderhanden gehad. Het heeft wat meer body gekregen begreep ik ;) .

Verwijderd

Topicstarter
Torrie844 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 14:17:
[...]

Ik vind het er ook wat te breekbaar uit zien allemaal, waarschijnlijk gewoon psychisch, maar de X55 is veel beter geschikt voor mijn grote, lompe handen. :)

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Ik zit graag aan mij stick. Ik speel er erg vaak mee. Mijn hat is wel echt mijn favoriete knop, smooth en makkelijk bedienbaar. En als ik het gevoel krijg om een tandje harder te gaan, dan heb ik mijn throttle nog. Die heb ik wat strakker ingesteld, zodat ik wel wat kracht moet zetten. Maar het werkt allemaal heel fijn, die x52pro.

[ Voor 4% gewijzigd door DutchWalnut op 10-12-2015 14:36 ]

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:50

The Chosen One

Zie signature!

Cygnitr0n schreef op donderdag 10 december 2015 @ 14:34:
Ik zit graag aan mij stick. Ik speel er erg vaak mee....
...

[ Voor 50% gewijzigd door The Chosen One op 10-12-2015 15:01 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Bornhald
Ik zit graag aan mij stick. Ik speel er erg vaak mee.
Je zit op het verkeerde forum denk ik..

• Torrie844
Ik zit graag aan mij stick. Ik speel er erg vaak mee. Mijn hat is wel echt mijn favoriete knop, smooth en makkelijk bedienbaar. En als ik het gevoel krijg om een tandje harder te gaan, dan heb ik mijn throttle nog. Die heb ik wat strakker ingesteld, zodat ik wel wat kracht moet zetten. Maar het werkt allemaal heel fijn, die x52pro.
:|

-

• Viscerous
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-11 10:56
:/

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Ik ben gewoon erg tevreden met deze HOTAS. 8)

Duurt nog wel even voor ik een andere stick koop.

SC krijgt dus ook verschillende merken:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/qvHjnVP.png

[ Voor 30% gewijzigd door DutchWalnut op 10-12-2015 16:02 ]

• Torrie844
Cygnitr0n schreef op donderdag 10 december 2015 @ 15:32:

[afbeelding]
Ook fijn dat je door dat bovenste oogje kan kijken om te mikken ;)

ENNNNNNNN
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vhZWiZX.png

Hype hype hype hype!

[ Voor 9% gewijzigd door Torrie844 op 10-12-2015 16:39 ]

-

• Case_C
Cygnitr0n schreef op donderdag 10 december 2015 @ 15:32:

[afbeelding]
En die throttle heeft in de huidige versie ook een pootje die extra stabiliteit gaat geven.

Maar ik ben benieuwd naar die prijzen van de Hotas/Keyboard combo.

Verwijderd

Topicstarter
Case_C schreef op donderdag 10 december 2015 @ 16:41:
[...]

En die throttle heeft in de huidige versie ook een pootje die extra stabiliteit gaat geven.

Maar ik ben benieuwd naar die prijzen van de Hotas/Keyboard combo.
Hadden ze het niet over 350 dollar alles bij elkaar? (150 voor joystick, 200 voor keyboard)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2015 @ 16:43:
Hadden ze het niet over 350 dollar alles bij elkaar? (150 voor joystick, 200 voor keyboard)
Da's dan wel zonder LTI he. ;)

De VS prijzen zijn vaak zonder BTW en dan komen er nog import kosten bij. Dus denk niet dat hij voor ons erg goedkoop gaat worden. Of ze moeten iets regelen met Europese distributie.

• Case_C
Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2015 @ 16:51:
[...]

Da's dan wel zonder LTI he. ;)

De VS prijzen zijn vaak zonder BTW en dan komen er nog import kosten bij. Dus denk niet dat hij voor ons erg goedkoop gaat worden. Of ze moeten iets regelen met Europese distributie.
Dat zal me benieuwen :P , dat gaat mede bepalen of ik 'm haal.

$350,- x 1,25 (wisselkoers CIG) = €280,- x 1,25 (21% btw + 4% inklaring) = €350,- :+

• Tylocke
Case_C schreef op donderdag 10 december 2015 @ 16:53:
[...]

Dat zal me benieuwen :P , dat gaat mede bepalen of ik 'm haal.

$350,- x 1,25 (wisselkoers CIG) = €280,- x 1,25 (21% btw + 4% inklaring) = €350 euro :+
Ik vraag me af of dit wel van toepassing is. We betalen al immers btw bij de aankoop in de webshop. Dan zou extra btw heffen en inklaringskosten dus niet meer moeten. Heb dat eigenlijk nog nooit eerder zo gezien dus ik vraag me af.

• Case_C
Tylocke schreef op donderdag 10 december 2015 @ 16:56:
[...]
Ik vraag me af of dit wel van toepassing is. We betalen al immers btw bij de aankoop in de webshop. Dan zou extra btw heffen en inklaringskosten dus niet meer moeten. Heb dat eigenlijk nog nooit eerder zo gezien dus ik vraag me af.
De prijs die CIG noemt is voor ons hoe dan ook zonder btw, in de shop zullen we de btw al wel betalen. Dus dan houd je inderdaad enkel inklaringskosten over.

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:03

Compizfox

Bait for wenchmarks

In ben vorige week ingeloot voor de PTU, mooi moment dus om het spel weer eens op te starten.

Ik heb echter een probleem: het is voor mij bijna onmogelijk om het spel te downloaden/updaten. Om de één of andere reden zorgt de Star Citizen Launcher (als enige programma) ervoor dat mijn router compleet op z'n gat gaat. Ik heb het over loads van > 10.

Het gaat om een TL-WR1043ND met OpenWRT.

Na wat Googlen kwam ik erachter dat ik niet de enige met dit probleem ben. Sommigen speculeren dat het komt door de P2P-feature die teveel connecties aanmaakt, maar dat lijkt me sterk: ten eerste kan ik wel gewoon 'normaal' torrenten, daar heb ik nog nooit problemen mee gehad. Ten tweede zie ik in m'n router niet dat er buitensporig veel connecties openstaan. Ten derde heb ik dit probleem ook als ik P2P uitzet in de launcher.

Ik vind het erg vreemd dat dit gebeurt en ben zeer benieuwd hoe die launcher het voor elkaar krijgt om m'n router te laten crashen :P

[ Voor 3% gewijzigd door Compizfox op 10-12-2015 16:59 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Verwijderd

Topicstarter
Heb je al geprobeerd om een limiet op de snelheid in te stellen in de launcher? Op het sterretje drukken rechtsboven en dan een snelheid selecteren.

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:03

Compizfox

Bait for wenchmarks

Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2015 @ 17:01:
Heb je al geprobeerd om een limiet op de snelheid in te stellen in de launcher? Op het sterretje drukken rechtsboven en dan een snelheid selecteren.
Ja, dat helpt wel iets, maar ik wil mijn snelheid helemaal niet limiteren :P Dan gaat het veel te lang (tientallen uren) duren.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• Jorrie
Staat al boven je :9

Maar pls CIG, fix eens dat je simpel bij iemand kan joinen. Op het moment werkt het echt niet lekker 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door Jorrie op 10-12-2015 18:01 ]

Star Citizen

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-12 13:12

Fordox

00101010

held :)

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-10 12:15
Jorrie schreef op donderdag 10 december 2015 @ 18:00:
[...]

Staat al boven je :9

Maar pls CIG, fix eens dat je simpel bij iemand kan joinen. Op het moment werkt het echt niet lekker 8)7
Het is een alpha nog niet eens een beta versie. Geduld dus. Mensen verwachten te veel van de term 'live' vind het dan ook geen goede benaming want dit wekt verwachtingen....

• Jorrie
ReQuiem83 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 18:06:
[...]

Het is een alpha nog niet eens een beta versie. Geduld dus. Mensen verwachten te veel van de term 'live' vind het dan ook geen goede benaming want dit wekt verwachtingen....
Ik weet heus wel wat ik kan verwachten maar ik mag het toch wel melden? ;)

Star Citizen

• Torrie844
Jorrie schreef op donderdag 10 december 2015 @ 18:12:
[...]

Ik weet heus wel wat ik kan verwachten maar ik mag het toch wel melden? ;)
Lijkt dit op een democratie? nee dus! :X

...kusje!

-

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-12 13:29

Cogency

Ginnunga

ReQuiem83 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 18:06:
[...]

Maar dat hebben ze zelf gecreeerd, helemaal door het toevoegen van een PTU. (en niet te vergeten ook die laatste trailer...)

[ Voor 6% gewijzigd door Cogency op 10-12-2015 18:50 ]

Pagina: 1 ... 53 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.