Toon posts:

[PC] Star Citizen - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 52 ... 101 Laatste
Acties:
  • 178.251 views

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:38
DoubleYouPee schreef op maandag 07 december 2015 @ 16:12:
[...]

Ik denk de procedural gen tech voor planeten!
Hoop het ook... vind dat een van de belangrijkste punten voor goeie immersion. :P
Anders blijven planeten niks anders dan mooie achtergrondplaatjes in een wereld met heel veel niks en af en toe een comm-station.
Planetside zelf zou inderdaad geweldig zijn. Dat ze bijvoorbeeld ineens landen op die maan en er gaan minen!

Daarnaast gok ik dat astroids en derelict schepen wellicht ook een mogelijkheid zijn..

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:41
Nou ik hoop dat ze eerst eens wat ze nu hebben "speelbaar" maken voordat ze weer aan nieuwe dingen "beginnen", want speelbaar is het nog lang niet helaas :(

(in elk geval niet voor mij :p)

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
DE starfarer hangar ready! en/of de unmelt button

[ Voor 30% gewijzigd door Bornhald op 07-12-2015 16:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bornhald schreef op maandag 07 december 2015 @ 16:52:
DE starfarer hangar ready! en/of de unmelt button
2.1 toch? Samen met Freelancer.

Op zich is het voor mij al wel aardig speelbaar, maar nu nog in een party. :)

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:41
Verwijderd schreef op maandag 07 december 2015 @ 16:53:
[...]

2.1 toch? Samen met Freelancer.

Op zich is het voor mij al wel aardig speelbaar, maar nu nog in een party. :)
Nou pft, ik heb nog niet langer dan 10 min kunnen spelen..... en de keren dat het wel lukt stond er een mooie popup met een error vol in beeld die je niet weg kan klikken :p

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-12 23:37
Case_C schreef op maandag 07 december 2015 @ 16:50:
[...]

Planetside zelf zou inderdaad geweldig zijn. Dat ze bijvoorbeeld ineens landen op die maan en er gaan minen!

Daarnaast gok ik dat astroids en derelict schepen wellicht ook een mogelijkheid zijn..
Yep, ik zie anders het nut niet echt van alle lore omtrent de systemen en verschillende planeten, als je alleen maar een of twee automated landingzones per planeet krijgt. Lijkt me inderdaad gaaf om op alle planeten/manen te kunnen landen, en daar dan een miningbase of zo kan bouwen.. en als je dan niet goed je lore over die planeet hebt bestudeert, verbrand je schip als je te dicht bij komt.. of ga je bij EVA dood zonder een geschikt pak etc.etc. :z

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
Case_C schreef op maandag 07 december 2015 @ 16:50:
[...]

Ik verwacht cross-system travel!

-

Verwijderd

Topicstarter
DoubleYouPee schreef op maandag 07 december 2015 @ 16:55:
[...]

Yep, ik zie anders het nut niet echt van alle lore omtrent de systemen en verschillende planeten, als je alleen maar een of twee automated landingzones per planeet krijgt. Lijkt me inderdaad gaaf om op alle planeten/manen te kunnen landen, en daar dan een miningbase of zo kan bouwen.. en als je dan niet goed je lore over die planeet hebt bestudeert, verbrand je schip als je te dicht bij komt.. of ga je bij EVA dood zonder een geschikt pak etc.etc. :z
Naja, als je kijkt naar bijvoorbeeld ArcCorp zullen de landingzones behoorlijk groot worden (hier zit natuurlijk wel verschil in). Het feit dat deze handcrafted zijn zorgt er juist voor dat ze er veel lore in kunnen verwerken. Als je alles Procedural generated maakt krijg je een beetje het Elite effect, het ziet er allemaal ongeveer hetzelfde uit. In SC krijgen de locaties juist een eigen smoel. Ik heb liever dat in eerste instantie dan dat je over een hoop redelijk kale planeten vliegt.

Maar veel landing zones zullen op zichzelf al groter zijn dan complete mp maps in andere games.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2015 17:01 ]

• DoubleYouPee
Verwijderd schreef op maandag 07 december 2015 @ 17:00:
[...]

Naja, als je kijkt naar bijvoorbeeld ArcCorp zullen de landingzones behoorlijk groot worden (hier zit natuurlijk wel verschil in). Het feit dat deze handcrafted zijn zorgt er juist voor dat ze er veel lore in kunnen verwerken. Als je alles Procedural generated maakt krijg je een beetje het Elite effect, het ziet er allemaal ongeveer hetzelfde uit. In SC krijgen de locaties juist een eigen smoel. Ik heb liever dat in eerste instantie dan dat je over een hoop redelijk kale planeten vliegt.

Maar veel landing zones zullen op zichzelf al groter zijn dan complete mp maps in andere games.
Moet zeker niet allemaal PG worden... gewoon handcrafted en daarbuiten PG :)
Lijkt me ook lore-technisch wel te kunnen.. volgens mij is het niet zo dat de meeste planeten vol zijn gebouwd.. gewoon een aantal steden waar mensen zich hebben gesettled.

[ Voor 9% gewijzigd door DoubleYouPee op 07-12-2015 17:07 ]

• Torrie844
Ze maken een database met PG spullen, maar alles zal een eigen tintje krijgen. Hele PG planets lijken me verschrikkelijk..

-

• DoubleYouPee
Torrie844 schreef op maandag 07 december 2015 @ 17:06:
Ze maken een database met PG spullen, maar alles zal een eigen tintje krijgen. Hele PG planets lijken me verschrikkelijk..
Mee eens. Uiteraard wel de huidige handcrafted zones houden.
Het lijkt me alleen erg jammer dat je al die mooie planeten/manen etc. hebt.. maar als je er dan heen vliegt, je een invisible wall krijgt, of je schip opeens ontploft.. etc.etc.

[ Voor 5% gewijzigd door DoubleYouPee op 07-12-2015 17:13 ]

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Carrack passing through

Afbeeldingslocatie: http://www.ztgd.com/wp-content/gallery/game-wallpapers-october-2015/wallpaper_star_citizen_20_2560x1440.jpg

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-12 09:53
Case_C schreef op maandag 07 december 2015 @ 15:48:
Las dit op reddit:

[...]

bron:
http://www.twitch.tv/cigcommunity/v/28452506?t=25m12s
Q: What tech are you most exited for?
CR: "Wait for the livestream, there you go"

Wat verwachten jullie 16 december?
Ik hoop op het layered clothing systeem van Kingdom Come Deliverance. Een tijd geleden is de samenwerking aangekondigd en het zou een mooie intro zijn voor Casaba op ArcCorp.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Torrie844
Zyloh!
I am getting a lot of messages requesting an update for the PTU and the next patch. Currently QA is waiting on a build that we should have very soon. Once QA obtains said build, we will start regression testing(Verifying that the fixes checked in to that build are actually working). Once we finish regression, we will begin checking the overall build(Making sure core functionality is working/checking overall stability/regressing bugs) in order to determine if it is a viable candidate to push out to the PTU. Of course we would love to get this out as soon as possible, but as usual, it depends on whether or not we determine it to be a viable patch. We'll keep you in the loop as the day progresses!

-

• Sturmovik177
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:42

Sturmovik177

Vroem

Case_C schreef op maandag 07 december 2015 @ 15:48:
Las dit op reddit:

[...]

bron:
http://www.twitch.tv/cigcommunity/v/28452506?t=25m12s
Q: What tech are you most exited for?
CR: "Wait for the livestream, there you go"

Wat verwachten jullie 16 december?
Misschien iets over de MadCatz/Saitek HOTAS?

Oink

• Case_C
Sturmovik177 schreef op maandag 07 december 2015 @ 21:19:
[...]
Misschien iets over de MadCatz/Saitek HOTAS?
Dat was al bekend, de pre-orders kunnen dan gezet worden. Hoewel het onder tech valt hoop ik toch dat het ze het over ingame tech hebben.

• Brandonchat
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-03-2020
Ik zit nog steeds te wachten op mn PTU uitnodiging :(:(

• Tylocke
Brandonchat schreef op maandag 07 december 2015 @ 22:49:
Ik zit nog steeds te wachten op mn PTU uitnodiging :(:(
Ik denk niet dat we die gaan krijgen. Ik wacht wel op de live versie. Scheelt me ook hopelijk wat frustraties met crashes. Tot die tijd vermaak ik me met de single player of video's.

Ik sta klaar voor de Hype Train van de 16e!

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Anthor
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Het zou wel vet zijn als tijdens de livestream de 100M gehaald zou worden.
Nog $239,217 dus dat zou best eens rond de 16de kunnen worden, anders eerder nog.

Maar als ze er nog net niet zijn als de stream begint stel ik voor allemaal even deze deze skin te kopen :)

Verwijderd

Topicstarter
Tactical Advance over 2.0H:

• Brandonchat
Dus nog steeds genoeg te doen voordat er een beetje balans in komt.

• Brandonchat
YouTube: 10 for the Chairman: Episode 71

10 for the chairman is up :)

[ Voor 55% gewijzigd door Brandonchat op 08-12-2015 00:38 ]

• Bornhald
en i released
Hi all,

We have published 2.0.0i to PTU tonight! The full patch notes are available on the PTU site and in the PTU launcher, however we have the key items posted here for your convenience.

Please fully restart your client and launcher to ensure your client is updated - your PTU client should show "2.0.0-303413-PTU" as the version. Due to the number of recent fixes to the PTU, it is strongly recommended that players delete their PTU USER folder and verify their files after patching. The USER folder can be found (in default installations) at C:\Program Files\Cloud Imperium Games\StarCitizen\Test. Game files can be verified through the launcher, by clicking on the advanced options (Gear icon) and clicking "Verify". This is particularly important if users encounter any odd character graphical issues or crash on loading.

Important items of note:

Arena Commander has been temporarily disabled on PTU 2.0.0i to allow us to focus our server monitoring on Crusader performance and stability.
Area 18, ArcCorp will still be available.

Arena Commander Module:
Fixes:

Ships
Fixed an issue where small ships were not exploding on self-destruct.
User Interface
Fixed an issue where the lap timer was missing from the HUD in race modes.
Fixed an issue with the Avenger Stalker and Titan, where it was not possible to remove the Tigerstreik T-21 from Weapons Group 2.

Social Module:
Fixes:

Gameplay
Fixed an issue where destroying small ships with a physics grid would sometimes get the pilot stuck in an unplayable state on respawning.
Fixed an issue where ships could occasionally exit Quantum Travel inside of another ship.
User Interface
Fixed an issue where the "Cause of Death" message would sometimes remain on screen after respawning in Crusader.
Technical
Fixed several game server crashes.
Fixed several client-side crashes.

Verwijderd

Topicstarter
Brandonchat schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 00:33:
[...]

Dus nog steeds genoeg te doen voordat er een beetje balans in komt.
Edit: Je bedoelt ship balance zeker? 8) Met de multicrew ships valt daar zeker nog te winnen.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2015 07:12 ]

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12 14:48
2.0.0i (Yarrrr, matey!) schijnt alweer uit te zijn :)

https://forums.robertsspa...8/2-0-0i-published-to-ptu

Edit: oh nvm ben laat, naja link had bronhald er nog niet bij :P

[ Voor 184% gewijzigd door Oraijon op 08-12-2015 07:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
Wel interessant stuk over de 2.0 trailer op INN:
http://imperialnews.netwo...ha-2-0-trailer-harm-good/

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-11 07:57
Meer crashes en instabieler dan de H patch lijkt het wel :(

Star Citizen

• Torrie844
Jorrie schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 11:13:
Meer crashes en instabieler dan de H patch lijkt het wel :(
maaaar de frames per seconde zijn beter hoor ik overal :P

-

• Case_C
Torrie844 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 12:49:
[...]

maaaar de frames per seconde zijn beter hoor ik overal :P
Loop ik m'n CPU dan voor niets over te clocken? :+

Overigens loopt hij niet echt lekker... 1.3 volt voor 4,1 GHz :/ @69ºº max. (Schiet ie plots door naar de 90 graden :/ ...)

Ach ja des te eerder mag ik van mezelf een nieuwe CPU :) . (Dan praten we wel over ee 6830K of 7700K)

[ Voor 6% gewijzigd door Case_C op 08-12-2015 13:13 ]

• Torrie844
Case_C schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 13:09:
[...]

Loop ik m'n CPU dan voor niets over te clocken? :+

Overigens loopt hij niet echt lekker... 1.3 volt voor 4,1 GHz :/ @69ºº max. (Schiet ie plots door naar de 90 graden :/ ...)

Ach ja des te eerder mag ik van mezelf een nieuwe CPU :) . (Dan praten we wel over ee 6830K of 7700K)
Welke CPU heb je nu dan?

-

• Case_C
Een 4770k, dat zijn behoorlijke heethoofden...

Nu slurpt hij 110 Watt op 1.3 Volt (4,2Ghz), waar dat bij een eerdere instelling nog 130 Watt was :P . (aldus HW monitor)

En om ontopic te blijven, hoop dat het overclocken ingame niet zo vervelend gaat zijn :+ .

• Torrie844
Case_C schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 13:42:
[...]

Nu slurpt hij 110 Watt op 1.3 Volt (4,2Ghz), waar dat bij een eerdere instelling nog 130 Watt was :P . (aldus HW monitor)

En om ontopic te blijven, hoop dat het overclocken ingame niet zo vervelend gaat zijn :+ .
Dat is een prima future proof CPU hoor! Lekker nog een paar jaartjes houden :)

On topic; Anders gewoon watercooling ingame ;)

-

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22-12 21:54

JanAd

Wind’s howling

[...]

Wat voor cooling zit erop? Ik heb op de mijne (4790) zo'n Corsair Hydro setje zitten. Als je daar de zwaardere versies van neem zoals de H110I GT, dan kan je toch alwel wat OC'n denk ik. :)

Ontopic: is er al verbetering met de SLI ondersteuning?

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

• Case_C
JanAd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 13:46:
[...]
Wat voor cooling zit erop? Ik heb op de mijne (4790) zo'n Corsair Hydro setje zitten. Als je daar de zwaardere versies van neem zoals de H110I GT, dan kan je toch alwel wat OC'n denk ik. :)

Ontopic: is er al verbetering met de SLI ondersteuning?
Een Corsair H105 equivalent :p oftewel een Arctic Liquid Freezer 240 ;) (moet m'n review nog een keer updaten...)

Hij stopt er niet direct mee om de thermals, maar het voltage. Daarvan moet er gewoon veel te veel in dit exemplaar gestopt worden om 'm redelijk te laten draaien. Gewoon een ietwat slechte OC chip zullen we maar zeggen.

Oh ja ik zag deze vanmorgen nog, nog niet eerder gezien volgens mij... want anders had ik allang een Gladiator gehaald :P . Nee ik haal geen schepen meer extra :+ .

Ik zou gaan voor 2x een Size 2 rack + 2x size 4 rack. Dan kan je volgens mij wel de meeste schepen aan in een dogfight :D .
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/z292VRO.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lI3dBFK.png

[ Voor 5% gewijzigd door Case_C op 08-12-2015 13:56 ]

• Viscerous
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-11 10:56
[...]

Leuke CPU, heb ik zelf ook op 4,2. Heb het wel kunnen doen met 1.115v.

• Case_C
Reyde schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 13:58:
[...]
Leuke CPU, heb ik zelf ook op 4,2. Heb het wel kunnen doen met 1.115v.
Heb er nog 1.222v van kunnen maken :P , maar 1.2v is al te weinig... nou dan gaan we maar kijken of hij tijdens 't gamen 't goed blijft doen :) .

2.0.0i maar eens downloaden

• Bornhald
Case_C schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 13:53:
[...]

Oh ja ik zag deze vanmorgen nog, nog niet eerder gezien volgens mij... want anders had ik allang een Gladiator gehaald :P . Nee ik haal geen schepen meer extra :+ .
.
[afbeelding]
[afbeelding]
je kan altijd nog een schip omsmelten en hem dan halen, of CCU-en.. dat is niet een nieuwe kopen... :+

edit:
tenzij mn wiskunde wel erg slecht is geworden, zouden we over 7-8 dagen de 100.000.000 moeten halen.

qua funding komt er nog steeds meer dan 30k per dag binnen en er is nu ~99.770K binnen gehaald
dus 100.000.000-99.770.000=230.000/30.000=7.667 dagen :)

[ Voor 20% gewijzigd door Bornhald op 08-12-2015 14:35 ]

• Torrie844
Bornhald schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 14:28:
[...]

je kan altijd nog een schip omsmelten en hem dan halen, of CCU-en.. dat is niet een nieuwe kopen... :+

edit:
tenzij mn wiskunde wel erg slecht is geworden, zouden we over 7-8 dagen de 100.000.000 moeten halen.

qua funding komt er nog steeds meer dan 30k per dag binnen en er is nu ~99.770K binnen gehaald
dus 100.000.000-99.770.000=230.000/30.000=7.667 dagen :)
Dat zou leuk zijn, helemaal als het om en nabij de 16de valt!
Begin nu toch wel ongeduldig te raken naar een stabiele live release, had het eigenlijk al wel verwacht, maar het lijkt steeds verder weg te zijn.
JanAd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 14:58:
Vanaf volgende week heb ik ook terug meer tijd... Dus die release mag wel gaan komen. (zeker in de kerstvakantie) ;)

[...]

Is dat nu een gepimpte Hornet?
Same here, heb nog wat dagen die op moeten :p

[ Voor 19% gewijzigd door Torrie844 op 08-12-2015 15:11 ]

-

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Vanaf volgende week heb ik ook terug meer tijd... Dus die release mag wel gaan komen. (zeker in de kerstvakantie) ;)

Case_C schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 13:53:
[...]

Ik zou gaan voor 2x een Size 2 rack + 2x size 4 rack. Dan kan je volgens mij wel de meeste schepen aan in een dogfight :D .
[afbeelding]
[afbeelding]

[ Voor 69% gewijzigd door JanAd op 08-12-2015 14:59 ]

• Case_C
JanAd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 14:58:
[...]
Dat is de Gladiator, ik weet niet of je dat schip gemist hebt? De missile-boat voordat de Vanguard dat was :P . Deze zitten meer op Carriers.

[ Voor 19% gewijzigd door Case_C op 08-12-2015 15:13 ]

• Rann
  • Laatst online: 22-12 08:56
Het package model is mij nog lichtelijk onduidelijk.

Wat ik er van begrijp: Je hebt twee basis packagaes (game samen met de Aurora of Mustang). Hiernaast heb je nog allerlei andere package waar je meer schepen gelijk tot je beschikking hebt.

Je kan al die schepen ook gewoon ingame vrijspelen toch?

Inmiddels ben ik er al wel achter dat deze game wel wat voor mij is, ik wil dus graag ook mijn bijdrage doen. Ik ga er echter (eerst) niet meer dan 60€ aan uitgeven.. Dan wordt het dus de Aurora of Mustang? Of zijn er nog veel meer andere opties?

• Viscerous
Case_C schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 14:28:
[...]

Heb er nog 1.222v van kunnen maken :P , maar 1.2v is al te weinig... nou dan gaan we maar kijken of hij tijdens 't gamen 't goed blijft doen :) .

2.0.0i maar eens downloaden
LINPACK voor wat uurtjes draaien kan ook geen kwaad ;)

De 2.0.0i patch is een tikje kleiner dan voorgaande patches lijkt het. Ben benieuwd hoe hij draait.
Rann schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 15:17:

Wat ik er van begrijp: Je hebt twee basis packagaes (game samen met de Aurora of Mustang). Hiernaast heb je nog allerlei andere package waar je meer schepen gelijk tot je beschikking hebt.

Inmiddels ben ik er al wel achter dat deze game wel wat voor mij is, ik wil dus graag ook mijn bijdrage doen. Ik ga er echter (eerst) niet meer dan 60€ aan uitgeven.. Dan wordt het dus de Aurora of Mustang? Of zijn er nog veel meer andere opties?
Het is inderdaad de bedoeling uiteindelijk dat je alles gewoon in de game vrijspeelt. Momenteel komt het er inderdaad op die twee starter schepen neer, maar er zijn nog wel variaties van de twee waar je misschien naar wilt kijken.

[ Voor 49% gewijzigd door Viscerous op 08-12-2015 15:24 ]

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

De Aurora LN wordt nogal vaak aangeraden als package om mee te starten.
https://robertsspaceindustries.com/pledge/Packages/Aurora-LN

Voor het geld krijg je een stevig bewapende Aurora.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou inderdaad die Aurora LN package aanraden. Later kan je alsnog beslissen om schepen bij te kopen. Alle schepen zijn straks in-game beschikbaar zonder er echt geld voor te betalen.

• Torrie844

Simple, een package zal je bieden;

Access to alpha (nu dus)
Access to SQ42 (single player full AAA game later)
Access to PU (persistent universe, MMORPG achtige full AAA game later)

In je package zit verder;
- Starting money
- Schip
- Hangar

Kortom, je hebt 1 package nodig om te kunnen spelen, en welk schip daar aan vast zit maakt niks uit. De aurora en mustang zijn de goedkoopste schepen + packages, vandaar starter packs.

Als jij liever een Andromeda hebt, of een Gladius, kun je die ook in een package halen.
1x een package is voldoende voor altijd.

Je kan ook 1 package halen en daarna losse schepen zoals veel hier hebben. Ik heb bijvoorbeeld.
- 1x Aurora LN package
- 1x Sabre schip
- 1x Freelancer DUR
- 1x Hull-B

Maar als jij besluit ook de freelancer te willen, kun je ook kopen;

- 1x Freelancer DUR package

Dan kun je net zoveel spelen als ik kan..
Kortom, zolang je 1 package hebt (prijs maakt niet uit) ben je safe voor de hele toekomst van star citizen!

Je pledges zijn manieren om te crowd-funden. Betaal je 60 euro voor een schip, gaat die 60 euro in development van Star Citizen. Wil je beginnen met een aurora en niks extra betalen, kun je GRATIS alle schepen los spelen in het spel straks.

Ik pledge omdat ik het leuk vind en het geld over heb, als je dat niet hebt, koop dan alleen een starter pack en doe de rest ingame.

Edit; De Avenger package is wel een lekkere starter, jack of all trades. Beetje cargo, mooie wapens en goede vliegeigenschappen. Avenger stalker kun je dan naar kijken :)

[ Voor 18% gewijzigd door Torrie844 op 08-12-2015 15:37 ]

-

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Klopt en je kan - als je wil - ook meerdere packages nemen.
Blijkbaar geeft dat later de mogelijkheid om een eigen NPC personage op te stellen. Die je mee kan nemen op je schip en die je eventueel opvolgt bij je overlijden enz... Maar daarover is nog niet zoveel zekerheid.

De meeste houden het hier bij 1 basic package en kopen er losse schepen bij (met LTI-levenlange verzekering voor je schip-- in sales periodes of via upgrades/CCU's) Hoewel, verzekering is ook ingame te kopen en zou niet overdreven duur worden.

Verwijderd

Da's een Space Stuka. :P
Behalve voor piraten, want dan is het een Gladde Jatter. *badum,tss*

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 16:15:
[...]

Da's een Space Stuka. :P
Behalve voor piraten, want dan is het een Gladde Jatter. *badum,tss*
De neus en de 2 intakes deden mij er direct aan denken :+ Ik had de Gladiator mixed up met de Gladius, dus zat er ff naast ;)

Verwijderd

Topicstarter
Zyloh CIG over crashes:
Some people are concerned over the crashes experienced on the PTU, which is understandable, but I wanted to shed a little light :). It has been mentioned that we are pushing out builds and failing due to crashes... that is incorrect. We are pushing out patches that we know have crashes in them already. Those crashes are being addressed already, and being knocked out very quickly. Layers of an onion. Some might say... "Why release a build with crashes if you already know they are there?" One word: Data. We want to know how wide-scale these issues are and all the gritty details. Additionally, we would much rather continuously push the newest version of the game and have thousands and thousands of people hammer on it, because there is a chance new bugs can be discovered. PTU is not meant to be a release stream for everyone to just go and play. It is a test environment meant to plow through issues and get the game in a release-ready state. We are methodical with how we are releasing patches. We are not blindly pushing crashy patches. There is a lot of thought, analysis, tinkering, and fixing that goes into the PTU. It is not an environment for the faint of heart who are just looking to relax and play in Crusader. It is for players who are willing to face the storm with an umbrella and assist with testing. I can confidently say that we are extremely happy with how involved the community has been and are on the right track to getting 2.0 out to everyone soon! The amount of issues we have come in on the issue council has been incredible. We definitely feel extremely fortunate to have such an involved community that is as excited to play this game as we all are. We are getting close and this is only the beginning! :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2015 17:33 ]

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12 14:48
Tactical Advance is altijd goed :)

Ship review van de nieuwe Andromeda

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Nieuwe PTU patch gedownload en kon eindelijk in Palisander :? komen. Wow, dat is wel gaaf hoor als je voor het eerst door de sluis naar buiten op de launchpad komt. :)

Helaas daarna gelijk fatal crash. Scherm zwart, alleen taakbalk zichtbaar en je alleen op te lossen door sign out / reboot windows.

Overigens geen idee waar ik mijn Aurora kan vinden in de PTU.

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Help!!!! schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 19:11:
Nieuwe PTU patch gedownload en kon eindelijk in Palisander :? komen. Wow, dat is wel gaaf hoor als je voor het eerst door de sluis naar buiten op de launchpad komt. :)

Helaas daarna gelijk fatal crash. Scherm zwart, alleen taakbalk zichtbaar en je alleen op te lossen door sign out / reboot windows.

Overigens geen idee waar ik mijn Aurora kan vinden in de PTU.
Ik weet het alleen uit filmjes jammer genoeg. Maar in een centrale ruimte moet je naar een scherm lopen en dan kan je je schip 'opvragen'... die land/verschijnt dan vervolgens buiten op een landings-pad. :)

edit: wss moet je goed kijken op dat scherm op welke landingpad je moet zijn ;)

[ Voor 5% gewijzigd door JanAd op 08-12-2015 19:13 ]

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Thx! Kom er nu alleen niet meer in na die crash "Connection Error". ;(

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

• Rann
  • Laatst online: 22-12 08:56
Torrie844 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 15:30:
[...]

Edit; De Avenger package is wel een lekkere starter, jack of all trades. Beetje cargo, mooie wapens en goede vliegeigenschappen. Avenger stalker kun je dan naar kijken :)
Thanks voor de tips. Ik zit nu inderdaad naar de Avenger te kijken.. Is tenminste een mooie 'fighter' ship ;-)

• Bornhald
JanAd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 19:12:
[...]

Ik weet het alleen uit filmjes jammer genoeg. Maar in een centrale ruimte moet je naar een scherm lopen en dan kan je je schip 'opvragen'... die land/verschijnt dan vervolgens buiten op een landings-pad. :)

edit: wss moet je goed kijken op dat scherm op welke landingpad je moet zijn ;)
Helemaal correct. Je begint in je sleeping quarters. Loopt 2 trappen af naar beneden. Kan zowel links als rechts van waar je wakker wordt. En dan Is er aan de zijkant een deur. Daar ga je door en dan kom je in een grote kamer met allemaal computer terminals. Je loopt naar zo een terminal gebruikt de terminal, selecteert je schip en dan zie je op welk landingpad je schip staat. Vervolgens ren je er als een malle naartoe voordat iemand anders er in staat en ermee vandoor gaat :)

• FreeMen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-12 15:10
Waarom wil iedereen toch op die instabiele live PU? 8)7

Download de solo PU, alles is hetzelfde alleen 100x stabieler en je kan nagenoeg alles doen wat ook in de live PU kan. Oké, je kan niet samen met andere spelen maar dat werkt toch nog maar half tot niet.

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Ik vond die uitleg op Reddit niet echt duidelijk. Leek me nogal complex en een heel gedoe elke keer. Ik heb het daarna niet meer bekeken.

Is daar al een deftig stappenplan voor uitgeschreven? ;)

[ Voor 18% gewijzigd door JanAd op 08-12-2015 20:43 ]

• Viscerous
FreeMen schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 20:36:
Waarom wil iedereen toch op die instabiele live PU? 8)7

Download de solo PU, alles is hetzelfde alleen 100x stabieler en je kan nagenoeg alles doen wat ook in de live PU kan. Oké, je kan niet samen met andere spelen maar dat werkt toch nog maar half tot niet.
Ik heb een paar keer solo gespeeld maar ben het toch echt niet met je eens. Als er andere spelers bij zijn is opeens veel meer mogelijk en gebeuren er veel meer onverwachtse/interessante dingen.

[ Voor 5% gewijzigd door Viscerous op 08-12-2015 20:49 . Reden: Er miste een woordje ;) ]

Verwijderd

Topicstarter
Reyde schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 20:46:
[...]

Ik heb een paar keer solo gespeeld maar ben het toch echt niet met je eens. Als er andere spelers bij zijn is opeens veel meer mogelijk en gebeuren er veel meer onverwachtse/interessante dingen.
Idem, een stuk leuker. Mensen doen echt rare random zooi. :) En hoewel het party systeem niet werkt, als je de chat aanzet kun je zo in iemands connie stappen om van alles uit te proberen. De off line versie is wel handig om alle points te bezoeken waar je in de PTU niet aan toe gekomen bent door crashes. Maar als je door de FPS station loopt en je weet zeker dat er niemand komt is toch wel een stuk saaier.

Overigens net I geprobeerd. Kwa framerate een stuk beter, niet kwa crashes.

• FreeMen
Reyde schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 20:46:
[...]

Got a point there maar ik doelde meer op degene die nog amper iets gezien hadden van de PU behalve crashes en daar van balen. Doe een paar uur de solo PU en je hebt alles gezien wat er te zien valt muv MP ;) .

Overigens zit er in de solo PU wel een "bugje" zover ik versies g, h en i getest heb. Als je in een avenger stapt dan zit je ipv naar je cockpit naar 2 handen te staren en is het over en uit.... :?

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Ik heb het eens even opnieuw opgezocht... Deze irritante kerel legt het wat beter uit:
YouTube: EASY STEPS to Star Citizen PTU 2.0 without INVITE Guide! Solo in the Universe.

en de stappen zijn een pak makkelijker te volgen:
INSTRUCTIONS

STEP 1.) You need to have a Star Citizen Package. If you need one use my link for 5000 extra in-game credits: http://bit.ly/1Rd2Qgd

STEP 2.) Create a file called sc.txt on your desktop. NOTE: If your computer hides the file endings, then name the notepad file sc.

STEP 3.) Go to http://pastebin.com/PegYFMHN and copy all the links and paste these links into the sc.txt file on your desktop.

STEP 4.) Download https://mega.nz/#!UpICwaxL!VJIJg9_KRX... and place this file on your desktop next to your sc.txt file.

STEP 5.) Click the file you just download called StarCitizenDownloader.exe and allow it to complete. A new folder called StarCitizen will be created on your desktop with all the files you will need. It will close without errors if the files have been downloaded correctly.

STEP 6.) Go to your REAL Star Citizen folder (eg. C:\Program Files\Cloud Imperium Games\StarCitizen\Public) and copy the file called loginData.json .

STEP 7.) Paste loginData.json to your NEW StarCItizen folder that is sitting on your desktop.

STEP 8.) Go to your NEW StarCitizen folder and go to the folder \Data\Levels\DogfightModule\

STEP 9.) Rename the folder DFM_DyingStar to DFM_DyingStarOld

STEP 10.) Rename DFM_Crusader to DFM_DyingStar

STEP 11.) Go to your NEW StarCItizen folder on your desktop and open the file called StarCItizen.exe located under the /bin64/ folder.

STEP 12.) Allow Star Citizen to load to the menu screen. Now ALT TAB out to your desktop.

STEP 13.) Download Cheat Engine: http://www.cheatengine.org/ Now install Cheat Engine. Watch out for the adware when installing!

STEP 14.) Run Cheat Engine and attach it to Star Citizen from the process list.

STEP 15.) Change the value type drop down to string. Search for DFM_FreeFlight. Select all of the addresses that pop up with Ctrl + A and press the Red arrow to the bottom right of the box.These will now appear in a list at the bottom. Select all of them at the bottom again with ctrl + A and press enter to edit all of them. Replace DFM_FreeFlight with SC_Default. Now select all of these items on the bottom again and press delete to remove them from the list.

STEP 16.) One more search and replace.... Change the value type drop down to string. Search for ArenaCommander. Select all of the addresses that pop up with Ctrl + A and press the Red arrow to the bottom right of the box.These will now appear in a list at the bottom. Select all of them at the bottom again with ctrl + A and press enter to edit all of them. Replace ArenaCommander with PersistentUniverse.

STEP 17.) Go back into the game Star Citizen. Click Electronic Access. Click Arena Commander. Click Drone Sim. Change the map to Dying Star. Click Launch!
Ik ben er nog mee bezig, maar dit is alvast een pak duidelijker :)

• FreeMen
Lijkt erop dat de nieuwe "I" versie niet zo stabiel is in solo PU. Al 3 crashes gehad ;(

Verwijderd

Topicstarter
FreeMen schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 21:03:
[...]

Got a point there maar ik doelde meer op degene die nog amper iets gezien hadden van de PU behalve crashes en daar van balen. Doe een paar uur de solo PU en je hebt alles gezien wat er te zien valt muv MP ;) .

Overigens zit er in de solo PU wel een "bugje" zover ik versies g, h en i getest heb. Als je in een avenger stapt dan zit je ipv naar je cockpit naar 2 handen te staren en is het over en uit.... :?
Avenger interior is nog steeds behoorlijk bugged ja, met I krijg ik dit als ik in de cockpit zit. :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ohcZt14.jpg

• Case_C
Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 21:34:
[...]

Avenger interior is nog steeds behoorlijk bugged ja, met I krijg ik dit als ik in de cockpit zit. :)

[afbeelding]
Maar nog steeds minder buggy dan fallout 4 ;) .

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11 23:08
Case_C schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 21:36:
[...]

Maar nog steeds minder buggy dan fallout 4 ;) .
Serieus???? Ik heb totaal geen problemen met FO4. :?

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

• Case_C
SNAFU schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 21:38:
[...]
Serieus???? Ik heb totaal geen problemen met FO4. :?
De onzichtbare Avenger > Wapenmodels die verdwijnen. :P het zijn allemaal bugs die je gaanderweg tegenkomt ;) . Niet consequent.. maar als je oplet zijn er een heleboel non-game-breaking bugs.

[ Voor 12% gewijzigd door Case_C op 08-12-2015 21:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
Wat apart is bij mij is dat crashes alleen plaatsvinden bij comm relays na het dogfighten. Ik heb net een sessie geprobeerd waar ik naar alle locaties ging behalve comm relays. De sessie werd 50 minuten ofzo.

• Tylocke
Ik zit net de 10ftC te luisteren en de reveal op de 16e lijkt iets te maken te hebben met planeten (had te maken met het weer en day/night cycle op planeten). Procedural planets misschien?

• Viscerous
Ik denk om eerlijk te zijn dat ze gewoon de planet shader laten zien. Procedural gen zie ik voor een tijdje nog niet aankomen, but who knows.

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
Leuk stukje leesvoer:
APOCALYPSE ARMS
The Crate

Dalton Colabello could never have predicted how drastically his life would change because of one inauspicious crate. A construction magnate with Credits to burn, Colabello’s passion for collecting antique weapons led him to buy a strange crate at a military surplus auction in Cestulus. Inside, Colabello found prototype parts for ship weapons unlike anything he had ever seen. The crate’s contents fascinated Colabello and started him on a journey that would end with the creation of Apocalypse Arms. After the auction, Colabello returned home and unsuccessfully attempted to reconstruct the weapons. Though he couldn’t get the prototypes working, he was captivated by their unique design and potential power. Colabello quickly became obsessed with uncovering their creator. Comms with the military warehouse only turned up one clue; the crate had been in storage since 2792. The year the Messer regime finally fell.

Fueled by the possibility that these weapons might be a lost part of history, Colabello hired private investigators to chase the digital trail and took the weapons to numerous experts, hoping that one of them could provide answers. Eventually, a Messer scholar at Reis’ Carey University found an archived datalog of shipments into and out of the Davien warehouse where Colabello had purchased the crate. A cross-reference against the extensive log scored a hit; the crate had been sent there from an address in Newcastle, Magnus.

The Elusive Engineer
Much to Colabello’s disappointment, a Casaba Outlet currently occupied the Newcastle address. Doubting that the fine purveyors of affordable fashion briefly made an inventive and bold set of ship weapons, Colabello searched the site’s 2792 property log. Records revealed that Genly Engineering Solutions was renting the space when the crate was shipped to Cestulus. Still, answers did not come easy. Outside of the name on the rental agreement, Genly did not seem to exist.

Years passed without any further information coming to light. Requests to the government uncovered nothing. The lack of progress sunk Colabello into a deep depression and he even considered selling the weapons. Yet his curiosity could not be extinguished. Hopeful that a brute force method would bear results, Colabello went to the Ark to meticulously checked Magnus’ 2792 census by hand, which, after months of pouring over names, led him to discover one Genly Maupin. Colabello was disappointed to learn that Genly was only six years old in 2792, but since he was still Colabello’s best lead in years, he kept digging and found out that Genly’s mother was Juliet Maupin, a former Aegis Dynamics engineer.

Months later, Colabello found the great-granddaughter of Juliet Maupin living in Lo and paid her a visit. He showed her the prototypes and asked if she had any idea if they were her great-grandmother’s creation. She explained that she had heard stories from her mother about the awards her great-grandmother had won for her scanner designs, but nothing about weapons. However, she was happy to allow Colabello to examine Juliet’s old notes. There, in an unlabeled folder, he found what he had sought for so long: Juliet’s original designs for the prototypes and a journal describing their creation.

The Unknown Genius
Prior to designing the weapons that would eventually inspire Apocalypse Arms, Juliet Maupin worked as a lead engineer for the titan of Cestulus industry, Aegis Dynamics. She led the team responsible for the 2783 revamped Retaliators still coveted by today’s “bomber boys.” Following that success, Maupin was introduced to Sylvain Evans, a high-ranking member of the UEE military. Evans enlisted Maupin for a classified project to produce a new line of powerful and advanced combat systems for the Messer government. Maupin leapt at the opportunity to design weapons with the freedom only government funding could provide.

In 2790, Linton Messer XI felt his Empire crumbling. From without, the ongoing Xi’An cold war and the emergent Vanduul threat were exacting a sustained toll, while from within, the death of Anthony Tanaka had begun to transform the dissenters among the public from mere activists to operational revolutionaries. Messer XI knew his time was limited unless he created a strategic advantage, i.e. bigger and better guns.

Evans provided Maupin with a high-tech lab and an able team in a non-descript building in Newcastle. To keep their work secret, the project was given the codename Genly Engineering Solutions in honor of Maupin’s young son. Building off the work she had done at Aegis, Maupin developed prototypes for a ballistic Gatling gun and a mass driver, the weapons that would eventually find their way into Colabello’s crate.

In 2792, the military picked up the prototypes with the intention of shipping them to Kilian for testing. During their journey, footage of the Massacre of Garron II leaked to the public and the entire UEE military was mobilized to quell the rebellion. The crate containing the weapons was offloaded into the Cestulus warehouse and forgotten until Colabello bought it well over a century later.

After the collapse of the Messer regime, Juliet Maupin grew concerned that her association with the corrupt government would be revealed. She swore off weapon design and fled with her family to the Corel System. Eventually, Maupin went to work at a Lo engineering firm where she worked on a project that built advanced scanning machines used to detect contraband along the UEE-Banu border. Many of the scanners still in use today are based off her designs. Maupin passed away in 2862 never knowing that her greatest contribution to the world was still to come.

Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/20l7b3gmwffjor/source/Strife-Mass-Driver-V2.jpgStrife Mass Driver

Apocalypse Arms
After unraveling the mystery, Colabello knew what to do next. He purchased the original design documents from Maupin’s great-granddaughter, sold his construction business and poured all his assets into launching Apocalypse Arms, a name inspired by a line in Maupin’s journals that described her desire to “build guns that could overcome any situation … even the apocalypse.”

With the full designs in hand, Colabello was finally able to get the prototypes working and the first line of Apocalypse Arms branded munitions hit the market in 2913. Though updated to take advantage of modern technology, most of what Maupin had originally conceived over a hundred years earlier remained untouched, especially the weapons’ unique style and overpowering performance. In a bold move, Apocalypse Arms’ inaugural sales campaign did not shy away from saying the guns were built for the Messers. Many found the strategy obscene, but sales proved it to be effective. Colabello went on any Spectrum show, whether hosted by friend or foe, to talk about the weapons’ history, and how these innovative and powerful guns were saved from being used by a despot. From his perspective, Apocalypse Arms was a Human success story.

Today, the specter of the Messers still hangs over Apocalypse Arms and has driven some to shun their products. Many more automatically associate the name with its prevalence in chaotic conflict zones like Nexus IV and Charon III. Still, the guns’ quality and effectiveness cannot be denied, and over the years, the brand has built a loyal fan base. Using Maupin’s innovative designs as inspiration, Colabello has hired new engineers to continue to expand AA’s catalogue. All of this makes Apocalypse Arms one of the more interesting, and deadly, manufacturers in the Empire.

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

• h4ring
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20-12 14:46
Iemand een idee met wat voor snelheid ze meer mensen toelaten tot de PTU?

Verwijderd

Topicstarter
h4ring schreef op woensdag 09 december 2015 @ 07:25:
Zit niet echt een patroon in. Ik denk dat de volgende keer dat er meer mensen bij komen gewoon de live versie is. Maar weet niet wanneer dat is. Er komen nog wel wat pathes voor de PTU.

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

h4ring schreef op woensdag 09 december 2015 @ 07:25:
Je kan de solo-PU eens proberen. Ik begreep de uitleg op Reddit eerst niet al te best, maar via die video link is het makkelijk te volgen. Mijne download was vannacht klaar, ik doe deze namiddag verder... Dan kan ik de PU toch al eens in m'n eentje verkennen.

Funding komt steeds dichterbij de 100 miljoen, 99,8 miljoen staat het deze morgen. _/-\o_

• Torrie844
We have published 2.0.0j to PTU tonight! The full patch notes are available on the PTU site and in the PTU launcher, however we have the key items posted here for your convenience.

Please fully restart your client and launcher to ensure your client is updated - your PTU client should show "2.0.0-304132-PTU" as the version. Due to the number of recent fixes to the PTU, it is strongly recommended that players delete their PTU USER folder and verify their files after patching. The USER folder can be found (in default installations) at C:\Program Files\Cloud Imperium Games\StarCitizen\Test. Game files can be verified through the launcher, by clicking on the advanced options (Gear icon) and clicking "Verify". This is particularly important if users encounter any odd character graphical issues or crash on loading.

Important items of note:
Arena Commander has been temporarily disabled on PTU to allow us to focus our server monitoring on Crusader performance and stability. 
Area 18, ArcCorp will still be available.
We are aware of a few new crashes that have been revealed by other fixes. We are already in the process of fixing these, and appreciate the patience and persistence of our testers!

Hangar Module
Fixes:
EnvironmentFixed an issue where the Hangar elevator was appearing with red lights.TechnicalFixed a client crash on loading into the hangar.User InterfaceFixed an issue where the error message overlay would not go away without a full game exit.Social Module/Persistent Universe:
Balance/Tweaks:
ShipConstellation destruction, debris and detail level have all been overhauled.Gladiator detail levels have been updated for better performance.Gladius detail levels have been updated for better performance.Mustang (all variants) detail levels have been updated for better performance.Hornet (all variants) detail levels have been updated for better performance.Constellation has received some handling tweaks to make it feel a little more massive. Reduced jerk on strafe, increased rotational jerk on yaw and increased ship responsiveness.Fixes:
GameplayFixed an issue where civilian AI would thank players for assistance, even when pirates were still alive in the area.Fixed an issue where the "online" indicators for party members would not work.Fixed an issue where party members would also appear in the general contact list.Fixed an issue where the invite message from the party system would not go away after 30 seconds.Fixed an issue where one character could push another character away from the ship spawn terminals while interacting with it.EnvironmentFixed an issue where the large landing pad at Cry-Astro Service Station was not large enough for the Constellation and Retaliator to land or repair.EquipmentFixed an issue where several P4-AR's on Security Post Kareah could not be picked up.TechnicalFixed a client crash in Crusader.
[–]LondonCrying 3 punten 41 minuten geleden 

Reminder, J is very crash prone, as much as I if not more. Devs know this, K will likely be better (as commented on by the Devs).

[ Voor 3% gewijzigd door Torrie844 op 09-12-2015 08:29 ]

-

• Case_C
Nou dan sla ik J even over... was nog niet eens klaar met het downloaden van I :+ . Benieuwd wat K gaat brengen dan... waarschijnlijk de voorlaatste patch voor live?

Ze komen nu wel gevaarlijk dicht op kerst waarin ze niks kunnen patchen... Zou ellendig zijn als ze voor kerst naar live gaan, en dan blijkt het te vaak te crashen. 2.0.1 zal dan pas volgend jaar worden.

• Torrie844
Case_C schreef op woensdag 09 december 2015 @ 08:35:
Nou dan sla ik J even over... was nog niet eens klaar met het downloaden van I :+ . Benieuwd wat K gaat brengen dan... waarschijnlijk de voorlaatste patch voor live?

Ze komen nu wel gevaarlijk dicht op kerst waarin ze niks kunnen patchen... Zou ellendig zijn als ze voor kerst naar live gaan, en dan blijkt het te vaak te crashen. 2.0.1 zal dan pas volgend jaar worden.
https://www.reddit.com/r/...ng_a_connie_right_now_on/

Interessante updates hier. Waar het om gaat is dat ze weten dat het crasht, maar het liefst zoveel mogelijk mensen zien crashen om alle data te pakken. Deze patch hebben ze multi crew opnieuw geschreven en dat geeft server performance en veeeeel fps performance blijkbaar.. volgende patch gaan ze de crashes fixen, ze hopen vandaag dus. Als dat in orde is, is live dit om de hoek :)

-

• Case_C
Torrie844 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 08:42:
[...]

Interessante updates hier. Waar het om gaat is dat ze weten dat het crasht, maar het liefst zoveel mogelijk mensen zien crashen om alle data te pakken. Deze patch hebben ze multi crew opnieuw geschreven en dat geeft server performance en veeeeel fps performance blijkbaar.. volgende patch gaan ze de crashes fixen, ze hopen vandaag dus. Als dat in orde is, is live dit om de hoek :)
Dat zou mooi zijn :) , als ze live gaan is het ook van belang nog en weekje de tijd te hebben voor sommige crashes.

Verwijderd

Topicstarter
Torrie844 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 08:42:
[...]

Precies. Zie ook die eerdere uitleg van Zyloh. Elke patch focust op maar een bepaald aantal fixes. De rest laten ze er expres uit om data te verzamelen. Daarom zijn er ook zoveel patches. Dit zal uiteindelijk beter zijn voor live.

• Torrie844
Oja, en dit!
WLeverett-CIG "As soon as we get stability, we'll invite more"

-

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Dat zal dan nog even duren lijkt me :p

Solo PTU vind ik teveel gedoe maar ga vanavond verifyen en User folder leegkieperen.

• h4ring
JanAd schreef op woensdag 09 december 2015 @ 08:10:
[...]

Je kan de solo-PU eens proberen. Ik begreep de uitleg op Reddit eerst niet al te best, maar via die video link is het makkelijk te volgen. Mijne download was vannacht klaar, ik doe deze namiddag verder... Dan kan ik de PU toch al eens in m'n eentje verkennen.
Ik was met name benieuwd naar de MP PU. Ben zeer benieuwd hoe dat in elkaar steekt met multi crew ships

• Case_C
h4ring schreef op woensdag 09 december 2015 @ 08:58:
[...]

Ik was met name benieuwd naar de MP PU. Ben zeer benieuwd hoe dat in elkaar steekt met multi crew ships
Multicrew met stations schijnt wel goed te werken, alleen zijn de servers niet stabiel genoeg om lang genoeg te oefenen.

CIG vraagt om input voor de nieuwe HOTAS

https://forums.robertsspa...ek-community-questions/p1

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-12 13:29

Cogency

Ginnunga

Bij de laatste vraag;
Which of the trackballs on the Joystick and Throttle would you think most suitable for aiming?
Wat is het verschil tussen Throttle trackball & Joystick trackball en wat heeft dat met aiming te maken?

[ Voor 11% gewijzigd door Cogency op 09-12-2015 09:43 ]

• Tylocke
Cogency schreef op woensdag 09 december 2015 @ 09:40:
Bij de laatste vraag;

[...]

Wat is het verschil tussen Throttle & Joystick trackball en wat heeft dat met aiming te maken?
Ik denk dat je een keuze moet maken of je met je linker of rechter TrackBall wil schieten. Technisch zal er hopelijk geen verschil tussen zitten. Voor mij zou dat dan waarschijnlijk rechts worden.

• Case_C
Cogency schreef op woensdag 09 december 2015 @ 09:40:
Bij de laatste vraag;
[...]
Wat is het verschil tussen Throttle & Joystick trackball en wat heeft dat met aiming te maken?
De HOTAS heeft op zowel de Thorttle als Joystick een trackball, dus die vraag was mij ook redelijk vaag. Wellicht wat ze softwarematig gaan doen?

Wat kiezen jullie bij die 'flip switches' op de Joystick?

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Case_C schreef op woensdag 09 december 2015 @ 09:44:
[...]

De HOTAS heeft op zowel de Thorttle als Joystick een trackball, dus die vraag was mij ook redelijk vaag. Wellicht wat ze softwarematig gaan doen?

Wat kiezen jullie bij die 'flip switches' op de Joystick?
'Stay where you move them' was mijn keus.

• Case_C
Cogency schreef op woensdag 09 december 2015 @ 09:45:
[...]

'Stay where you move them' was mijn keus.
Idem :) , dan weet je 90% wat voor switch je gaat krijgen. Als ze terugveren is 't waarschijnlijk een cheapo switch die na 10x blijft hangen.
Tylocke schreef op woensdag 09 december 2015 @ 09:43:
[...]
Ik denk dat je een keuze moet maken of je met je linker of rechter TrackBall wil schieten. Technisch zal er hopelijk geen verschil tussen zitten. Voor mij zou dat dan waarschijnlijk rechts worden.
Het zal toch voor 't richten zijn?

Een om te richten, en een andere voor menu's te navigeren?

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Navigeren in menu's kan ik me voorstellen maar fatsoenlijk richten is toch bijna onmogelijk met zoiets?
Daarom snap ik dat aimen niet helemaal in de poll.

[ Voor 20% gewijzigd door Cogency op 09-12-2015 09:50 ]

• Case_C
Cogency schreef op woensdag 09 december 2015 @ 09:49:
Navigeren in menu's kan ik me voorstellen maar fatsoenlijk richten is toch bijna onmogelijk met zoiets?
Daarom snap ik dat aimen niet helemaal in de poll.
Het idee was dat je daarmee je gimballed wapens aan kan sturen. Geen idee hoe gimbals nu zijn met een joystick?

Wat is de theorie eigenlijk voor de grotere schepen? Hoe leggen die aan bij space-stations?
In de menu-screen zien we 3 Idri' die gedockt liggen, maar mogen we dan nog verwachten dat het voor de grote schepen ook het geval zal zijn? Heb geen idee of een Carrack op een landings-pad past :+ .

[ Voor 28% gewijzigd door Case_C op 09-12-2015 09:55 ]

• Jorrie
  • Laatst online: 12-11 07:57
Gisteren nog even kunnen spelen en tot mijn grote verrassing kon ik in de Tali.

http://imgur.com/a/zOirR

Ben nog steeds aan het twijfelen tussen een Connie en een Tali, op zich neig ik meer naar een Connie.

Star Citizen

• Tylocke
Case_C schreef op woensdag 09 december 2015 @ 09:51:
[...]

Het idee was dat je daarmee je gimballed wapens aan kan sturen. Geen idee hoe gimbals nu zijn met een joystick?
Ik gebruik dus geen gimbals met mijn joystick. Nadeel is minder aim, maar voordeel is meer dakka!

Enja, de ene TrackBall zal voor het richten zijn en de andere voor... iets anders zoals je hoofd bewegen en/of je menu's bedienen. Het zal wel enorm wennen zijn om die trackballs te gebruiken en ik twijfel dus nog heel erg of ik überhaupt deze HOTAS wel wil hebben.

Verwijderd

Topicstarter
Case_C schreef op woensdag 09 december 2015 @ 09:51:
[...]

Ik zet gimabals nu altijd uit, het werkt ook niet met een joystick. Aangezien je niet ergens op het scherm kan klikken, kan je zo nooit goed richten met gimbals aan. Ik heb ook mijn twijfels of die trackball echt goed gaat werken, gimballen naast het besturen van de joystick vraagt erg veel hand oog coordinatie. Ik zie het meer als een leuke gimmick voor ernaast.

• Torrie844
Tylocke schreef op woensdag 09 december 2015 @ 09:55:
[...]

Ik gebruik dus geen gimbals met mijn joystick. Nadeel is minder aim, maar voordeel is meer dakka!

Enja, de ene TrackBall zal voor het richten zijn en de andere voor... iets anders zoals je hoofd bewegen en/of je menu's bedienen. Het zal wel enorm wennen zijn om die trackballs te gebruiken en ik twijfel dus nog heel erg of ik überhaupt deze HOTAS wel wil hebben.
Aye, same here. Fixed weapons zijn sowieso een size groter dus meer pew pew. Gister mijn X55 binnengekregen (lang verhaal) en werkt perfect.. flink oefenen dus! Mis wel de gimbal easy mode van mijn muis :+

-

• Case_C
Tylocke schreef op woensdag 09 december 2015 @ 09:55:
[...]

Ik herinner me nog goed dat heel de community klaagde over de gebrekkige HOTAS support :P , nu komen ze met een HOTAS die op zowel T/S een trackball heeft. Is 't weer niet goed want die HOTAS heeft trackballs, dat werkt niet :+ .

Zowieso als je al een HOTAS hebt is het zowieso niet echt een toevoeging om deze HOTAS te halen.

Speel zelf nog met de muis/keyboard. En dan gebruik ik ook geen gimbals :p .

• Tylocke
Torrie844 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 09:59:
[...]

Aye, same here. Fixed weapons zijn sowieso een size groter dus meer pew pew. Gister mijn X55 binnengekregen (lang verhaal) en werkt perfect.. flink oefenen dus! Mis wel de gimbal easy mode van mijn muis :+
UIteindelijk went de de joystick wel hoor, gewoon veel oefenen. Ik win het in Vanduul Swarm over het algemeen ook wel van vrienden die met Keyboard en Muis speelden. Nu moet ik er wel bij vertellen dat dit van voor 1.3 was met een 315p met 3 Omnisky VI's erop. Dat was ongeveer 3 salvo's en een schip was kapot }) Dat is nu wel anders helaas.
Case_C schreef op woensdag 09 december 2015 @ 10:02:
[...]

Ik herinner me nog goed dat heel de community klaagde over de gebrekkige HOTAS support :P , nu komen ze met een HOTAS die op zowel T/S een trackball heeft. Is 't weer niet goed want die HOTAS heeft trackballs, dat werkt niet :+ .

Zowieso als je al een HOTAS hebt is het zowieso niet echt een toevoeging om deze HOTAS te halen.

Vooral om jouw laatste punt twijfel ik. Ik denk dat die trackballs best een toevoeging kunnen hebben op je gameplay maar om nu weer een HOTAS set te kopen...

Maar het is wel weer bijna kerst :P

[ Voor 35% gewijzigd door Tylocke op 09-12-2015 10:05 ]

• Torrie844
Tylocke schreef op woensdag 09 december 2015 @ 10:02:
[...]

UIteindelijk went de de joystick wel hoor, gewoon veel oefenen. Ik win het in Vanduul Swarm over het algemeen ook wel van vrienden die met Keyboard en Muis speelden. Nu moet ik er wel bij vertellen dat dit van voor 1.3 was met een 315p met 3 Omnisky VI's erop. Dat was ongeveer 3 salvo's en een schip was kapot }) Dat is nu wel anders helaas.
Precies...
En de X55 voelt echt heel goed, helemaal die throttle. Voor de immersion factor ga ik sowieso met HOTAS vliegen, en aangezien het spel toch in de babyschoenen staat, kan ik het mezelf net zo goed aanleren :)

-

• h4ring
Werken de HOTAS setups goed in PTU?

Is dr ergens een overzicht met reviews van HOTAS setups eigenlijk?

Verwijderd

Topicstarter
Case_C schreef op woensdag 09 december 2015 @ 10:02:
[...]

Het klagen ging er natuurlijk niet over dat de HOTAS trackballs nodig had. :P Gewoon dat de muis OP was door gimbal. Maar deze hele discussie is overbodig geworden imo door de overhaul van het IFCS systeem. Met het nieuwe systeem is de HOTAS prima met richten en is het gewoon inderdaad een kwestie van oefening zoals Torrie zegt. Natuurlijk is er nog wat finetuning nodig. Maar van dat er bepaalde control inputs generfd moeten worden is geen sprake meer.
h4ring schreef op woensdag 09 december 2015 @ 10:10:
Weekend de HOTAS setups goed in PTU?

Ja HOTAS werkt goed in de PTU.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2015 10:15 ]

• Torrie844
h4ring schreef op woensdag 09 december 2015 @ 10:10:
Weekend de HOTAS setups goed in PTU?

Werken goed:)

Bekende HOTAS's zijn Thrustmaster X Hotas (entry level), X52, x52pro, X55, Warthog
Misschien mis ik er een paar.. Andere die je kan gebruiken zijn de Logitech 3d joystick (throttle op back van joystick) en nog een paar..

Gewone joystick is de T16000m erg goed qua precision.

-

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-12 21:55

The Chosen One

Zie signature!

Ik heb nog nooit een HOTAS gehad en de enige joystick die ik had was tijdens Mechwarrior II.
Heb wel ogen/oren/gedoe naar de officiele RSI one. Ook wel sexy. :>

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Pagina: 1 ... 52 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.