300i is work in progress, nog geen datum gegeven.CoronelHimself schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 21:06:
Nou het heeft lang geduurd, maar ik heb mezelf ook maar eens aangemeld bij GOT inc. Blijkbaar alweer 2 jaar geleden aangemeld #net onder de 300k. Oh and pirates are bad mkay.
Ontopic:
Weet iemand of de 300i binnenkort wordt geupdated?
Welkom bij de club! De 300i krijgt inderdaad een rework. Net als de andere versies.CoronelHimself schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 21:06:
Nou het heeft lang geduurd, maar ik heb mezelf ook maar eens aangemeld bij GOT inc. Blijkbaar alweer 2 jaar geleden aangemeld #net onder de 300k. Oh and pirates are bad mkay.
Ontopic:
Zag ik dit net nog langskomen voor het opstartenCoronelHimself schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 21:06:
Ontopic:
Nu ben ik eerst 2.0 even testen
Oke ik heb geen idee meer van alle controls, tijd voor goede cheat-sheets!
Het is me gelukt om een Constellation te huren, en te jumpen naar een security station. Docken is nog niet gelukt, maar de basis is er in ieder geval.
Performance is vrij soepel, maar meer dan 20 minuten spelen zat er niet in voor de server stopte. Ook merkte ik nog wel wat framedrops.
[ Voor 28% gewijzigd door Case_C op 05-12-2015 21:28 ]
Verwijderd
Na een paar uurtjes PTU testen en een flink aantal crashes mijn bijdrage aan Issue Council (PTU) gegeven.
Het ziet er ontzettend gaaf uit en als het werkt dan is het gewoon vet.
Hopelijk dat ze nog flink aan het bughunten gaan en veel oplossen.
Het ziet er ontzettend gaaf uit en als het werkt dan is het gewoon vet.
Hopelijk dat ze nog flink aan het bughunten gaan en veel oplossen.
*shakes jealous fist*Case_C schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 21:09:
[...]
Zag ik dit net nog langskomen voor het opstarten, welkom bij de club!
Nu ben ik eerst 2.0 even testen
-
mensen die denken dat ze geen security nodig hebben zijn bad mkayCoronelHimself schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 21:06:
YAR
Ik had laatst een topic aangemaakt omdat ik vond dat de exit animations veel te traag zijn.. Inmiddels zie ik dit op reddit!
http://gfycat.com/MadOldfashionedAlbacoretuna (linken als video werkt niet)
[ Voor 8% gewijzigd door Torrie844 op 05-12-2015 21:35 ]
-
Is snap niet dat je het traag vind. Hoe wil je het dan hebben? Springen en je benen brekenTorrie844 schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 21:34:
Ik had laatst een topic aangemaakt omdat ik vond dat de exit animations veel te traag zijn.. Inmiddels zie ik dit op reddit!
Edit: Ik snap wel dat je wilt kunnen kiezen of je het schip verlaat of dan je alleen je cockpit opent ivm schieten/aanvallen e.d. Maar het moet wel immersive blijven.
[ Voor 17% gewijzigd door DutchWalnut op 05-12-2015 21:38 ]
Nee, dit is al sneller dan normaal!Cygnitr0n schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 21:36:
[...]
Is snap niet dat je het traag vind. Hoe wil je het dan hebben? Springen en je benen breken
Dit is hoe ze het willen http://i.imgur.com/Ir2cs7z.gifv
Ik bedoelde meer dat de oude animations niet passen als je onder vuur bent. Dan ga je er niet traag in en traag uit. Ik wil dus graag 2 animations zien; 1) normaal 2) snel als je haast hebt of een probleem hebt. Dat op reddit is dus goed!
Ik had een topic gemaakt, daar leg ik het beter uit denk ik
So, we all know the animation that plays when you climb in/out of the ship. You slide over some buttons, gently caress a few others, daftly blow some dust away and voila, your canopy/chair/screens whatever will activate and in a few moments you're ready to fly.
The PTU has shown problems with that though.. Imagine you're being chased, you rush out guns blazing... Will you still follow exact protocol and do everything you would normally do? Right now the biggest weakness we have is when we're trying to get into the ship.
"But SgtTommo, wouldn't this be the same in real life?"
I doubt it! You'd atleast have the ability to scramble-rush into the cockpit, pull down the canopy (enjoy the bulletproof windows) and then boot up all your systems. Who cares if the safety isn't engaged, the landing gear isn't retracted or the shields aren't up, you just want to fly away asap and live!
Jij kan toch ook sneller je auto in als je wordt beschoten?Case_C schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 21:38:
Mijn ervaringen nu in de Constelation is dat de overgang van Schip naar Station redelijk rustig is. Wanneer je iets overhaast doet gaat het volgens mij gewoon fout. En een Hornet is natuurlijk geen schip wat je gebruikt als assault schip, dus die exit mag traag zijn.
Een F16 piloot land ook niet op een airstrip om vervolgens gelijk als marinier verder te gaan toch?
Ik zit overigens op de TS, wie wil proberen op een server ergens te ontmoeten? Morgen wil ik dat zowieso proberen.
De Hornet is gewoon een soort tank in de toekomst.. en de enige vorm van vervoer is een space-ship. Het is meer een marinier die met een tank aankomt en eruit springt omdat de tank niet naar binnen kan
[ Voor 73% gewijzigd door Torrie844 op 05-12-2015 21:44 ]
-
Mijn ervaringen nu in de Constelation is dat de overgang van Schip naar Station redelijk rustig is. Wanneer je iets overhaast doet gaat het volgens mij gewoon fout. En een Hornet is natuurlijk geen schip wat je gebruikt als assault schip, dus die exit mag traag zijn.
Een F16 piloot land ook niet op een airstrip om vervolgens gelijk als marinier verder te gaan toch?
Ik zit overigens op de TS, wie wil proberen op een server ergens te ontmoeten? Morgen wil ik dat zowieso proberen.
Alle instances zitten vol...
Hadden een hele vreemde bug waarbij niemand schepen kon bestellen... station zei dat alle pads bezet waren. Natuurlijk waren ze allemaal leeg
.
Hadden een hele vreemde bug waarbij niemand schepen kon bestellen... station zei dat alle pads bezet waren. Natuurlijk waren ze allemaal leeg
[ Voor 29% gewijzigd door Case_C op 05-12-2015 21:53 ]
Het is voor mij echt onspeelbaar, om erin te komen is al een hele opgave. En als ik dan eindelijk erin zit is het een en al freezes en timeouts.
Ik wil bij een vriend in de server joinen maar dat is vrijwel onmogelijk helaas.
Zojuist m'n Avenger weten te repareren. Een probleem m'n main gun kon ik niet aan de praat krijgen... dus voor gevechten was ik niet echt in
.
Wat bedoel met kopen moet natuurlijk niet? Doel je daarmee op die solo optie die ik ook vandaag langs zag komen?Case_C schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 21:04:
[...]
Trainings missies zijn zoals Freemen al zegt redelijk buggy, heb 'm zelf ook nooit uitgespeeld. Mede door leuke bugs waarvan er nu nog steeds sommige in zitten.
Gelukkig is dat stukje niet de 'meat' van 1.3 , en kan je het beste Vanduul Swarm oid coop spelen. Daarin krijg je al een stuk beter een idee van hoe het vliegen in SC gaat worden. 2.0 doet daar een schepje bovenop met de volledige ervaring (dan al nog niet volledig opgepoetst, en met volledige map en persistence).
[...]
Kopen moet natuurlijk niet, en er is voor het development van de PU nog een hoop werk te verzetten. Gelukkig kunnen we in 2016 hopen/rekenen op de Single player welke los gaat staan van de PU, en daarom waarschijnlijk ook los te koop gaat zijn. (Die inkomsten zullen de ontwikkeling van de PU ook weer ondersteunen)
Verder welkom, en hopen dat je PC het vol blijft houden.
Waarschijnlijk kan ik die Vanduul Swarm niet doen omdat ik hem niet gekocht op? Ik kan nu via de launcher in de hangar komen waar 1 schip staat waar ik in de cockpit kan zitten. En dan via het menu kan ik die basic tutorials starten.
Thanks verder voor de responses!
Is dat niet omdat er 40 man in een instance passen en er maar 16 schepen kunnen spawnen? Hoewel ik dit nog nooit heb gehad eigenlijk.Case_C schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 21:38:
...
Hadden een hele vreemde bug waarbij niemand schepen kon bestellen... station zei dat alle pads bezet waren. Natuurlijk waren ze allemaal leeg.
Arena commander - Free flight of Vanduul Swarm kan niet? Via escapeRann schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 22:53:
[...]
Wat bedoel met kopen moet natuurlijk niet? Doel je daarmee op die solo optie die ik ook vandaag langs zag komen?
Waarschijnlijk kan ik die Vanduul Swarm niet doen omdat ik hem niet gekocht op? Ik kan nu via de launcher in de hangar komen waar 1 schip staat waar ik in de cockpit kan zitten. En dan via het menu kan ik die basic tutorials starten.
Als er 16 wegvliegen kunnen er weer 16 nieuwe spawnensvenvv2 schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 22:54:
[...]
Is dat niet omdat er 40 man in een instance passen en er maar 16 schepen kunnen spawnen? Hoewel ik dit nog nooit heb gehad eigenlijk.
[ Voor 21% gewijzigd door Torrie844 op 05-12-2015 23:05 ]
-
Als je het niets vind moet je het niet kopen tochRann schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 22:53:
[...]
Wat bedoel met kopen moet natuurlijk niet? Doel je daarmee op die solo optie die ik ook vandaag langs zag komen?
Zelf zit ik ook weer te stuntelen met alle controls.. dus zo toegankelijk is het spel niet direct. Zal misschien eens een goede sheet maken voor de controls die ik fijn vind. Maar de mogelijkheden zijn wel gigantisch gaaf, en ik hoop dat het met de volgende updates echt snel gaat groeien.
Dat zou het probleem kunnen zijn.. maar vraag me af of er maar 16 schepen op de hele server mogen zijn, of 16 schepen in de omgeving van Port Ollisar.svenvv2 schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 22:54:
[...]
Is dat niet omdat er 40 man in een instance passen en er maar 16 schepen kunnen spawnen? Hoewel ik dit nog nooit heb gehad eigenlijk.
Maar goed, heb na het spelen van de PTU + m'n bugreport de vibe weer te pakken. Ik ga weer een aflevering van Firefly kijken
[ Voor 19% gewijzigd door Case_C op 05-12-2015 23:07 ]
Thanks to all of your hard work on creating those Issue Council bug reports we have managed to really get on top of the worst of the stability and performance issues on 2.0 PTU. A new round of 100.000 players have now access to the Public Test Universe. Find out more in the Weekly Development Update below!
Klik
[ Voor 14% gewijzigd door siriouz op 06-12-2015 00:32 ]
Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz
Je doet ook aan beschermingsgeld?Bornhald schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 21:31:
[...]
mensen die denken dat ze geen security nodig hebben zijn bad mkay
YAR
Steam - PTR83
Maar natuurlijk, en ook de competitie uitschakelen
Iets met beide walletjesBornhald schreef op zondag 06 december 2015 @ 08:21:
[...]
Maar natuurlijk, en ook de competitie uitschakelen
-
Vanavond rond 8-9 uur de PTU nog eens proberen op 1 server?
Het duurt me veel te lang voordat 2.0 uitkomt!
Ik word jaloers op de screenshots hier.
Is er al een ETA?
Is er al een ETA?
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Ja ben er wel bij.Case_C schreef op zondag 06 december 2015 @ 14:06:
Vanavond rond 8-9 uur de PTU nog eens proberen op 1 server?
Dan zit ik vanaf 20:15 op de TS
Volgens mij zitten ze nu met 310.000 mensen die mogen testen, dus de stap naar Live is dan wel heel klein.Fordox schreef op zondag 06 december 2015 @ 14:24:
Het duurt me veel te lang voordat 2.0 uitkomt!Ik word jaloers op de screenshots hier.
Is er al een ETA?
[ Voor 41% gewijzigd door Case_C op 06-12-2015 14:28 ]
310K is leuk maar hoeveel daarvan hebben er echt toegang? Er zijn over 1 miljoen citizens maar zover ik gezien heb maar een kleine 300K die ook echt betaald hebben en daarmee toegang hebben.Case_C schreef op zondag 06 december 2015 @ 14:28:
[...]
Dan zit ik vanaf 20:15 op de TS, kijken of we uberhaubt in een server kunnen komen.
[...]
Volgens mij zitten ze nu met 310.000 mensen die mogen testen, dus de stap naar Live is dan wel heel klein.
Dan mag je testen, vraag is of je uberhaupt kan spelen om te testen
210kCase_C schreef op zondag 06 december 2015 @ 14:28:
[...]
Dan zit ik vanaf 20:15 op de TS, kijken of we uberhaubt in een server kunnen komen.
[...]
Volgens mij zitten ze nu met 310.000 mensen die mogen testen, dus de stap naar Live is dan wel heel klein.
De eerste 210k mogen nu testen. De overige (in theorie) 800k moeten wachten op de live of dat er meer mensen in zijn.FreeMen schreef op zondag 06 december 2015 @ 14:44:
[...]
310K is leuk maar hoeveel daarvan hebben er echt toegang? Er zijn over 1 miljoen citizens maar zover ik gezien heb maar een kleine 300K die ook echt betaald hebben en daarmee toegang hebben.
[ Voor 39% gewijzigd door Torrie844 op 06-12-2015 14:54 ]
-
Hang in there jongens. Live gaat niet lang meer duren.
Ik raad trouwens om deze user.cfg erin te zetten. Ik had een stuk minder freezes hierdoor:
https://forums.robertsspa...taming-ptu-2-0-crashes/p1
Ik raad trouwens om deze user.cfg erin te zetten. Ik had een stuk minder freezes hierdoor:
https://forums.robertsspa...taming-ptu-2-0-crashes/p1
Heren,
Ik heb een probleempje. Heb me eens gewaagd aan de 2.0 Alpha versie maar ben niet tevreden over de performance. Wat heb ik voor een onderdelen:
- AMD FX6300 Six core
- AsRock 970 Extreme3 2.0
- 8gb Intern
- AMD Radeon r9 270X
Mijn FPS komt niet verder dan 20 in het gunstigste geval. Vaak zit het tussen de 10 en 20 FPS. Hebben jullie ook last van tegenvallende performance met een vergelijkbare setup? Ik hoor graag van jullie.
Ik heb een probleempje. Heb me eens gewaagd aan de 2.0 Alpha versie maar ben niet tevreden over de performance. Wat heb ik voor een onderdelen:
- AMD FX6300 Six core
- 8gb Intern
- AMD Radeon r9 270X
Mijn FPS komt niet verder dan 20 in het gunstigste geval. Vaak zit het tussen de 10 en 20 FPS. Hebben jullie ook last van tegenvallende performance met een vergelijkbare setup? Ik hoor graag van jullie.
Veel FPS problemen komen nu door de server. Probeer de PTU solo om te zien hoeveel FPS je normaal haalt (https://www.reddit.com/r/..._ptu_access_play_it_solo/)wezzal schreef op zondag 06 december 2015 @ 15:04:
Heren,
- AMD FX6300 Six core
- 8gb Intern
- AMD Radeon r9 270X
Dat gezegd, er is tevens een multi-core FPS probleem, waar ze nu mee bezig zijn. Aangezien de FX6300 vooral gebruikt maakt van een hoop cores (die op zichzelf niet heel sterk zijn) lijkt het me logisch dat je FPS nu dipt. Ook je 270x is niet echt futureproof.
Edit; Oja, Star Citizen maakt alleen al gebruik van 7.5gb van mijn ram, dus jou 8gb is flink aan het bottlenecken. En SC heeft baat bij een SSD.. Die 2 zouden dus flink kunnen halen (8gb ram is tegenwoordig 30 euro?)
[ Voor 9% gewijzigd door Torrie844 op 06-12-2015 15:16 ]
-
Bedankt voor je antwoord. Nieuw geheugen ga ik overwegen. Wat raad je me voor grafische kaart aan als ik wel bij mn huidige processor en moederbord wil blijven?
R9 390, R9 380x kunnen beide op je mobo. Je FX 6300 zal dan de nieuwe bottleneck worden maar die kun je altijd nog vervangen (dan zul je ook een nieuw mobo moeten ooit).wezzal schreef op zondag 06 december 2015 @ 15:24:
Bedankt voor je antwoord. Nieuw geheugen ga ik overwegen. Wat raad je me voor grafische kaart aan als ik wel bij mn huidige processor en moederbord wil blijven?
Je kan ook wachten op de nieuwe lijn van NVIDIA ergens Q2 2016 en geld sparen om dan ineens alles te upgraden.
[ Voor 4% gewijzigd door Torrie844 op 06-12-2015 15:30 ]
-
Ah heb ik me vergist, dacht dat ze er nog eens 100k bij hadden gedaan. Maar waarschijnlijk dubbel bericht.
Dit gaat om de eerste X10.000 leden, de meeste daarvan hebben daadwerkelijk een package. Daarnaast is het eigenlijk onbekend hoeveel account nu daadwerkelijk een package hebben. Die 300.000 leden met een package/schepen was de uitkomst van een "quote" van Ben uit een RtV. Daarin gaf hij aan dat de UEE fleet het totaal aantal schepen was. Maar er is nergens een duidelijk/betrouwbaar antwoord te vinden.FreeMen schreef op zondag 06 december 2015 @ 14:44:
[...]
310K is leuk maar hoeveel daarvan hebben er echt toegang? Er zijn over 1 miljoen citizens maar zover ik gezien heb maar een kleine 300K die ook echt betaald hebben en daarmee toegang hebben.
Waarschijnlijk is dat aantal gewoon het aantal accounts met toegang tot AC, dus de accounts die iets hebben gebacked (5 dollar skin oid) .
Mijn advies is om niet upte graden (grafische kaart/CPU) voor de alpha. Daar krijg je alleen maar spijt van wanneer je bij release weer geld uit moet geven, en dat de componenten (bijv. nieuwe gpu) die je dan in je PC hebt ineens voor veel minder te krijgen zijn. RAM daarintegen is wel een goede keus, die kan je eventueel nog meenemen naar een volgende build (als je naar een Z97 bord zou gaan)wezzal schreef op zondag 06 december 2015 @ 15:24:
[ Voor 3% gewijzigd door Case_C op 06-12-2015 15:37 ]
Ik moet zeggen dat ik me aansluit bij dit advies. Met die 8gb DDR3 ram upgrade zit je sowieso safe (DDR4 ain't worth it nu!!). Als je geen SSD hebt zou ik die ook kopen, voor de rest kun je of 2de hands dingen halen of gewoon wachten!Case_C schreef op zondag 06 december 2015 @ 15:31:
[...]
Mijn advies is om niet upte graden voor de alpha. Daar krijg je alleen maar spijt van wanneer je bij release weer geld uit moet geven, en dat de componenten (bijv. nieuwe gpu) die je dan in je PC hebt ineens voor veel minder te krijgen zijn.
-
Ik wacht op de nieuwe GPU's van Nvidia. In de tussentijd nog een keer een nieuw scherm eigenlijk.
PG279Q zou erg mooi zijn maar ben beetje bang voor het een lotterijeffect wat er aan zit om hem nu te gaan halen.
En dan kijken wanneer een serie CPU's goed genoeg is om te upgraden van i5 2500k.
PG279Q zou erg mooi zijn maar ben beetje bang voor het een lotterijeffect wat er aan zit om hem nu te gaan halen.
En dan kijken wanneer een serie CPU's goed genoeg is om te upgraden van i5 2500k.
[ Voor 5% gewijzigd door The Chosen One op 06-12-2015 15:53 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Hier 't zelfde, ik wacht op 't equivalent van de GTX1080(ti) met daarbij een monitor upgrade. Dan zie ik wel of de 4770k dat nog trektThe Chosen One schreef op zondag 06 december 2015 @ 15:50:
Ik wacht op de nieuwe GPU's van Nvidia. In de tussentijd nog een keer een nieuw scherm eigenlijk.
Alleen rot als dat rond de 800 euro kost voor een gpu :((((Case_C schreef op zondag 06 december 2015 @ 16:08:
[...]
Hier 't zelfde, ik wacht op 't equivalent van de GTX1080(ti) met daarbij een monitor upgrade. Dan zie ik wel of de 4770k dat nog trekt.
-
Alle mogelijke user.cfg geprobeerd maar het is gewoon onspeelbaar. nog niet langer dan 1 minuut kunnen rondlopen/vliegen.
[ Voor 29% gewijzigd door SgtPoen op 06-12-2015 16:53 ]
gewoon de solo pu installeren,
https://www.reddit.com/r/..._ptu_access_play_it_solo/
werkt veel stabieler en je kan alles op je gemak doen. Zelfs de 3 schepen die nu 10 dagen gratis te spelen zijn zitten er in. Enige wat je mist is de multiplayer gameplay maar of je daar op dit moment echt iets aan mist...i betwijfel het.
Zoals al aangegeven eerst de solo pu proberen. Ik heb een 280X met 8GB en de game loopt in space op 50-60fps alles op high. In fps mode tussen de 40-60 (zonder actie dan wel). Gem. geheugen gebruik is ca 4GB dus dat gaat prima. Verder speel ik hem op een hybrid HDD waarbij de swap file van windows wel op een SSD staat. Het effect daar van kan ik niet zo goed bepalen. Wel had ik problemen met crashes met geheugen meldingen gepaard gingen. Bleek dat ik mijn swap file op fixed 512MB had staan, daar bleek SC niet goed tegen te kunnen. Nu op door windows laten bepalen gezet en 0,0 problemen.wezzal schreef op zondag 06 december 2015 @ 15:04:
Heren,
- AMD FX6300 Six core
- 8gb Intern
- AMD Radeon r9 270X
Ik vermoed dat alles nog een stuk zwaarder gaat zijn met veel actie en de fps fiks in gaat kakken maar dat is voor latere zorg
NB, laatste nog een test gelezen mbt geheugensnelheid. Tests van DDR3 1333mh tot 2600mhz op een uber I7, effect letterlijk 0,0. DDR 3 vs DDR 4 heb ik dan ook zo mijn twijfels over.
[ Voor 62% gewijzigd door FreeMen op 06-12-2015 17:06 ]
Ik knal er later gewoon een tweede 980ti erin
(wss tweede hands)
Ik moet trouwens nog kijken hoe ik dat doe. Ik ga sowieso mn 980ti waterkoelen in mn vaste bak maar dan kan ik m niet overzetten naar mn minibak
Misschien dan 1 water gekoeld en de andere lucht?
Ik moet trouwens nog kijken hoe ik dat doe. Ik ga sowieso mn 980ti waterkoelen in mn vaste bak maar dan kan ik m niet overzetten naar mn minibak
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Bruikbare tips! Ik wacht wel even tot de game is uitgebracht. Kunnen we eens zien hoe alles gaat lopen.
Hartelijk dank.
Hartelijk dank.
De Pascal kaarten worden waarschijnlijk wel 20x zo goed in double point precisionFordox schreef op zondag 06 december 2015 @ 17:19:
Ik knal er later gewoon een tweede 980ti erin(wss tweede hands)
Dan kun je mooi een foto op de PCMR subreddit plaatsen met als titel 'OutOfTheLoop' en karma binnenharkenFordox schreef op zondag 06 december 2015 @ 17:19:
Ik knal er later gewoon een tweede 980ti erin(wss tweede hands)
Wel geniaal dit, Interstellar in Stsr Citizen 
YouTube: STAR CITIZEN BONUS ► Á LA DÉRIVE DANS L'ESPACE... - PTU 2.0h
YouTube: STAR CITIZEN BONUS ► Á LA DÉRIVE DANS L'ESPACE... - PTU 2.0h
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2015 18:52 ]
iemand die van port Olisar naar de dichtstbijzijnde POI is gevlogen..
https://www.reddit.com/r/...126_the_66000_km_and_195/
https://www.reddit.com/r/...126_the_66000_km_and_195/
en deze is ook lachenSC Alpha 2.0H(ype). This was using solo play since I don't think I would stay connected for 19+ hours anyways.
So I decided to travel from Port Olisar to Comm Array 126 (the closest point of interest). Total distance was about 66,000 KM. Travel time estimated at 19.5 hours. It took longer than that since I had to dial down my cruise speed from 945 m/s to 605 m/s while I slept in real life so I didn't have to wake up at 4 AM in the morning to see my arrival.
There were some nasty deep space effects such as: (1) swollen hands (2) helmet floating away (3) overall character shifting and warping (4) default view point shifting over time (5) and some other weird stuff.
Comm Array 126 did load and show up as expected. The only downside was that so did the pirate AI and they crashed the process. The good news is that you can in fact go exploring at cruise speed(though there probably isn't anything to see between POIs)
Anyways check out the imgur album and youtube videos to see the journey and Comm Array 126 finally coming into view in the last video (I forgot to take screenshots of the comm array coming into view too busy taking video and steering my ship so as not to crash):
http://imgur.com/a/cdhiX YouTube: StarCitizen Cruisin' to Comm Array 126 (video of weird deep space effects) YouTube: StarCitizen Cruisin' to Comm Array 12. Arrival. (arrival at Comm Array 126)
Note: The freezes in the video did not occur on my system. They only showed up in the video.
Edit: Take note that the amount of QD fuel used to travel to the POI percentage dropped from 1% at the start to 0% when I got close.
[ Voor 85% gewijzigd door Bornhald op 06-12-2015 20:48 ]
Ok de eerste poging om met meerdere mensen in een party te spelen was hopeloos mislukt. 
Hopelijk krijgen ze dit werkend in Live.
Iemand had een bug en spawnde in een freelancer, wel grappig (oud interieur)

-
Het was inderdaad nog niet veel soeps.Verwijderd schreef op zondag 06 december 2015 @ 21:12:
Ok de eerste poging om met meerdere mensen in een party te spelen was hopeloos mislukt.
Vooral het samen in een server komen is bijna niet te doen... en als het dan wel lukt is er meestal geen plek meer voor een 3e persoon... Dus een lobby-systeem is wel zo prettig, naast het party-systeem.. wat wel goed laat zien in welke server je maat zit. Maar of dat daadwerkelijk die server is is ook maar de vraag.

Veel bugs met het vliegen... de Constellation z'n physicsgrid kon me niet in het schip houden toen Mattie een stukje ging vliegen...
Iemand een idee? Ik kom geen steek verder.
- win7sp1
- opnieuw geinstalleerd (ook in standaard directory HDD/SSD)
- admin rechten

zucht..
\\\\\\\\\\\\\\\\edit: Opgelost. NetFrameWork 4.5 voor nieuwe patcher
- win7sp1
- opnieuw geinstalleerd (ook in standaard directory HDD/SSD)
- admin rechten

zucht..
\\\\\\\\\\\\\\\\edit: Opgelost. NetFrameWork 4.5 voor nieuwe patcher
[ Voor 15% gewijzigd door DutchWalnut op 07-12-2015 00:51 ]
De funding komt traag maar zeker in de buurt van de 100.000.000...
Atm: 99,743,517
[ Voor 5% gewijzigd door JanAd op 07-12-2015 08:14 ]
“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”
Net zo traag als ik naar het einde van de file kruipJanAd schreef op maandag 07 december 2015 @ 08:14:
Geheel toevallig keek ik er vanochtend ook naar.JanAd schreef op maandag 07 december 2015 @ 08:14:
Ben weer terug op w7 ipv w10. Toch teveel problemen met sommige games. Dus maar weer een clean install. En alles draait alleen tierelier. Desondanks ik maar 6 spellen heb geïnstalleerd.
Geen tijd gehad om eerder te antwoorden, excuses daarvoorBornhald schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 23:49:
[...]
Het is geen gratis game
Mocht er nog wat onduidelijk zijn, naast mijn postje en de fantastische (!!!) startpost laat het weten, de mensen hier zijn vriendelijk genoeg om alle vragen van een "noob" te beantwoorden
o7
Ik zag zo gigantisch veel informatie dat dit me de makkelijkste manier leek, dank dank dank voor je uitgebreide post. Ik ga de door jou aanbevolen package aanschaffen, mijn pc'tje moet het goed kunnen draaien als ik de requirements zo doorlees. Hoe kan ik je die referral credits dinges geven? Doe er graag wat voor terug
Oeh Clean InstallCygnitr0n schreef op maandag 07 december 2015 @ 09:19:
[...]
Geheel toevallig keek ik er vanochtend ook naar.
Ben weer terug op w7 ipv w10. Toch teveel problemen met sommige games. Dus maar weer een clean install. En alles draait alleen tierelier. Desondanks ik maar 6 spellen heb geïnstalleerd.zo fijn.
Heb destijds m'n migratie niet helemaal goed gedaan naar de SSD... derhalve heb ik een oude Hitachi schijf + de SSD nodig om te booten
Heb m'n nieuwe schijf-structuur net op papier
- Samsung 830 [128]
- Samsung 850 [250]
- Samsung 850 [500]
- Samsung 850 [1000]
Als je al een account hebt is dat volgens mij niet mogelijk. Je kan natuurlijk wel je ziel verkopen voor XX jaar om op de Flying Bornhald te dienen.Electromonkey schreef op maandag 07 december 2015 @ 09:28:
[...]
Geen tijd gehad om eerder te antwoorden, excuses daarvoor.
Ik zag zo gigantisch veel informatie dat dit me de makkelijkste manier leek, dank dank dank voor je uitgebreide post. Ik ga de door jou aanbevolen package aanschaffen, mijn pc'tje moet het goed kunnen draaien als ik de requirements zo doorlees. Hoe kan ik je die referral credits dinges geven? Doe er graag wat voor terug
Hoewel bij GoT Inc. ben je ook welkom hoor
Dat kan alleen als je een nieuwe account aanmaakt, je kan dan een referal code invullen. Dus geen probleem als je al een accountje hebt aangemaakt hoorElectromonkey schreef op maandag 07 december 2015 @ 09:28:
[...]
Mocht je het toch nog niet hebben gedaan, mijn referal code is STAR-JVMJ-N635
link dan wel het schip goedCase_C schreef op maandag 07 december 2015 @ 09:37:
[...]
Als je al een account hebt is dat volgens mij niet mogelijk. Je kan natuurlijk wel je ziel verkopen voor XX jaar om op de Flying Bornhald te dienen.![]()
Hoewel bij GoT Inc. ben je ook welkom hoor.

en in tegenstelling tot op de GOT schepen krijg je bij mij een eerlijk deel van de buit, ik geloof dat jullie in koekjes uitbetalen
Ik ben zeer tevreden over Windows 10, maar met de Nvidia drivers heb ik toch wel problemen. Zowel op m'n werklaptop en op de desktop geeft die installatie via Geforce Experience telkens fouten.Cygnitr0n schreef op maandag 07 december 2015 @ 09:19:
[...]
Geheel toevallig keek ik er vanochtend ook naar.
Ben weer terug op w7 ipv w10. Toch teveel problemen met sommige games. Dus maar weer een clean install. En alles draait alleen tierelier. Desondanks ik maar 6 spellen heb geïnstalleerd.zo fijn.
Ik probeer toch elk jaar een nieuwe installatie te doen.Case_C schreef op maandag 07 december 2015 @ 09:37:
[...]
Oeh Clean Install, dat wil ik ook nog eens doen.
Heb destijds m'n migratie niet helemaal goed gedaan naar de SSD... derhalve heb ik een oude Hitachi schijf + de SSD nodig om te booten. Dus binnenkort een Samsung 850 500GB schijf halen voor een schone install..
Heb m'n nieuwe schijf-structuur net op papier, met een mooie 4TB schijf als backup. Toen ging ik even nadenken.... en lijkt mij een totaal van 1750GB aan SSD opslag lichtelijk overdreven.
Nu is die 1TB SSD wel voor later, maar heb redelijk gauw dat die schijven vol zitten
- Samsung 830 \[128]
- Samsung 850 \[250]
- Samsung 850 \[500]
- Samsung 850 \[1000]
. Maar direct aanschaffen is iets te gortig (daarmee wacht ik wel tot release. Daarnaast kan de kleinste schijf elke keer als scratch-disk voor photoshop dienen
, dan slijten ze wel die SSD's.
Ik gebruik nu 2x 256GB SSD voor Windows en Games, een 2TB SSHD voor Data/Foto's en een 6TB schijf voor fims en media... Daarnaast nog 16TB (+/- 11TB effectief) in een NAS
Het linkje in Bornhald zijn sig gebruiken om je aan te melden. Via die link wordt er een code gebruikt waardoor jij 5000 UEC krijgt en Bornhald een extraatje voor het aanbrengen van een nieuwe Citizen.Electromonkey schreef op maandag 07 december 2015 @ 09:28:
[...]
edit: verdorie... Bornhald z'n reply niet gezien. Sorry...
[ Voor 3% gewijzigd door JanAd op 07-12-2015 10:35 ]
Schip/Organisatie, wat is 't verschil
In UEC, en de C staat voor Credits en niet Cantuccinien in tegenstelling tot op de GOT schepen krijg je bij mij een eerlijk deel van de buit, ik geloof dat jullie in koekjes uitbetalen
[ Voor 16% gewijzigd door Case_C op 07-12-2015 10:33 ]
aanschouw dit:Case_C schreef op maandag 07 december 2015 @ 10:33:
[...]
Schip/Organisatie, wat is 't verschil.
[...]
In UEC, en de C staat voor Credits en niet Cantuccini.
Tenzij Sirouz niet in GoT zit heb ik toch wel redelijk bewijs zou je niet zeggensiriouz schreef op woensdag 02 december 2015 @ 18:41:
De koekjes en zwabber staan nog steeds klaar, mocht je je bedenken.
Sirouz moet je niet serieuz nemenBornhald schreef op maandag 07 december 2015 @ 10:48:
[...]
aanschouw dit:
[...]
Tenzij Sirouz niet in GoT zit heb ik toch wel redelijk bewijs zou je niet zeggen
--------------
De X52 was DOA
[ Voor 22% gewijzigd door Torrie844 op 07-12-2015 10:51 ]
-
Nieuwe stoelen
, lijkt op een stoel voor de Carrack-piloot! Reliant. Met z'n connectie/rotatiepunt aan de achterkant.

.

Ons media-beleid is nog niet afBornhald schreef op maandag 07 december 2015 @ 10:48:
[...]
Tenzij Sirouz niet in GoT zit heb ik toch wel redelijk bewijs zou je niet zeggen
[ Voor 59% gewijzigd door Case_C op 07-12-2015 10:57 ]
Een hele vroege?
Greetings Citizens!
Livestreams, livestreams, LIVESTREAMS!
This weekend saw the Wing Commander: The Secret Missions 25th Anniversary Livestream where we celebrated the with special guests including Chris Roberts, himself. You can find that on YouTube as soon as it gets around to processing all 9+ hours of footage.
This week the livestreams continue with a Special Subscriber Edition of Reverse the Verse on Wednesday featuring members of the Los Angeles design team, so get your design questions ready, and check out Around the Verse for the second part of our extensive interview with Tony Zurovec, and an glimpse into level design in Star Citizen as we take and early look at bringing Nyx to life.
Also remember that next week brings STAR WARS our annual Holiday Livestream on the 16th full of stuff you won't want to miss.
THE COMM-LINK SCHEDULE
Monday, December 7th
- [1500 PST / 2300 UTC] 10 for the Chairman: Episode 71 - YouTube: StarCitizen
Tuesday, December 8th
- Jump Point Rerun
Wednesday, December 9th
- [1100 PST / 1900 UTC] SPECIAL SUBSCRIBER EDITION: Reverse the Verse: The Community Team's Weekly Livestream - http://www.twitch.tv/cigcommunity
- Subscriber Vault Update
Thursday, December 10th
- [1200 PST / 2000 UTC] Around the Verse: Episode 2.10 - YouTube: StarCitizen
Friday, December 11th
- [1100 PST / 1900 UTC] Reverse the Verse: The Community Team's Weekly Livestream - http://www.twitch.tv/cigcommunity
- Weekly Development Update: Week of December 11th
-
Oh my...Case_C schreef op maandag 07 december 2015 @ 09:37:
[...]
Oeh Clean Install, dat wil ik ook nog eens doen.
Heb destijds m'n migratie niet helemaal goed gedaan naar de SSD... derhalve heb ik een oude Hitachi schijf + de SSD nodig om te booten. Dus binnenkort een Samsung 850 500GB schijf halen voor een schone install..
Heb m'n nieuwe schijf-structuur net op papier, met een mooie 4TB schijf als backup. Toen ging ik even nadenken.... en lijkt mij een totaal van 1750GB aan SSD opslag lichtelijk overdreven.
Nu is die 1TB SSD wel voor later, maar heb redelijk gauw dat die schijven vol zitten
- Samsung 830 \[128]
- Samsung 850 \[250]
- Samsung 850 \[500]
- Samsung 850 \[1000]
. Maar direct aanschaffen is iets te gortig (daarmee wacht ik wel tot release. Daarnaast kan de kleinste schijf elke keer als scratch-disk voor photoshop dienen
, dan slijten ze wel die SSD's.
[...]
Als je al een account hebt is dat volgens mij niet mogelijk. Je kan natuurlijk wel je ziel verkopen voor XX jaar om op de Flying Bornhald te dienen.![]()
Hoewel bij GoT Inc. ben je ook welkom hoor.
Dacht dat ik gek was met ssds voor mijn video/foto workflow...
Ik heb alleen het gevoel dat ssd's met games nog niet helemaal hun nut hebben bewezen (oke de laadtijden zijn sneller)
Maar als het eenmaal draait dan zijn de lag spikes neem ik aan cpu/gpu based toch ?
Hier overigens 256gb ssd's voor het os (mac/win) + software
3tb hdd voor games (niet op ssd's dus)
De rest is video gerelateerd voor cache/werk disk en een 2x 10gbe nic naar een multipath iscsi lun die rond de 1GB/s kan pompen met voldoende storage om mijn 4k workflow in kwijt te kunnen.
Viel mij inderdaad ook al op. Zou het niet vervelend vinden want vermakelijk is het altijd wel, maar wel wat opvallend
Oraijon schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:09:
[...]
Viel mij inderdaad ook al op. Zou het niet vervelend vinden want vermakelijk is het altijd wel, maar wel wat opvallend
Reverse the verse community ; alleen vragen vanuit de community
Reverse the verse ; normale RtV
Zie onder
This week the livestreams continue with a Special Subscriber Edition of Reverse the Verse on Wednesday featuring members of the Los Angeles design team, so get your design questions ready,
[ Voor 36% gewijzigd door Torrie844 op 07-12-2015 11:12 ]
-
Volgens mij komen alle vragen voor RtV toch uit de community?Torrie844 schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:11:
[...]
[...]
Reverse the verse community ; alleen vragen vanuit de community
Reverse the verse ; normale RtV
Zie onder
[...]
Maar zie nu wel SPECIAL SUBSCRIBER EDITION staan, dus ok.. snap hem
hey hallo allemaal ik ben nieuw van t weekend ge joined aangenaam ^^ ik weet niet of dit de juiste thread is om te posten voor dit soort dingen (excuus ben echt een noob ^^) maar ik had een vraagje weet iemand op het momment een goed schip met LTI in star citizen die redelijk goedkoop is afgezien van de Kruger P-72 Archimedes?
Intel Core i7-4790 CPU @ 3.60GHZ
16,0GB RAM
NVIDIA GeForce GTX970
16,0GB RAM
NVIDIA GeForce GTX970
maar nog steeds niet verkeerdOraijon schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:13:
[...]
Volgens mij komen alle vragen voor RtV toch uit de community?
Maar zie nu wel SPECIAL SUBSCRIBER EDITION staan, dus ok.. snap hem
RtV is meestal wel interessant (afgaande op de transcripts)
Grotendeels toepasselijk, vandaar een schaamteloze copy paste. en FYI de kruger komt niet met package dus je kan het spel er uiteindelijk niet mee spelen, alleen tijdens een free weekend zoals nu, je zal minimaal een van de packages moeten nemen die hieronder genoemd staanEDGE-THE-RIPPER schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:13:
hey hallo allemaal ik ben nieuw van t weekend ge joined aangenaam ^^ ik weet niet of dit de juiste thread is om te posten voor dit soort dingen (excuus ben echt een noob ^^) maar ik had een vraagje weet iemand op het momment een goed schip met LTI in star citizen die redelijk goedkoop is afgezien van de Kruger P-72 Archimedes?
16,0GB RAM
NVIDIA GeForce GTX970
Het is geen gratis game
Het is buy to play en wat je nodig hebt is een van onderstaande packages, de rest van de schepen die te koop zijn, is allemaal leuk maar niet nodig om te spelen. Een van onderstaande packages geeft je toegang tot de hele game (dus FPS, Racing, MMO (MMO gedeelte is nog niet uit!), Singleplayer campaign (is ook nog niet uit), Hoewel bij de campaign zullen er verschillende missiepacks gemaakt worden, waarbij je de eerste gratis krijgt en de rest zal je tzt bij moeten kopen, als je ze wil doen)
https://robertsspaceindus...ages/Aurora-MR-AC-Starter (exact hetzelfde package als https://robertsspaceindus...ages/Squadron-42-Preorder)
https://robertsspaceindus.../Mustang-Alpha-AC-Starter
https://robertsspaceindustries.com/pledge/Packages/Aurora-LN
Van de drie vier packages, is het laatste package het beste package, omdat de Aurora LN net iets beter is dan de andere starter schepen. Maar dus even duur.
De andere schepen kan je kopen, het idee er achter is dat je helpt met het funden van het spel, en dat je bedankt wordt met een of meerdere schepen. Alle schepen kan je gewoon in game verdienen. Het zei door zelf rond te vliegen of door als bemanning op het schip van iemand anders rond te vliegen.
Om de verwarring iets groter te maken, maar je wel maximaal plezier te geven, je kan alle drie de schepen gebruiken en testen, als je er 1 gekocht hebt. Er is namelijk een optie om een schip of pakket wat ouder dan 24 uur is, om te zetten naar store credits (de optie heet exchange for store credits, maar in de volksmond is het melten) Je kan dan een van de drie packages kopen, er mee spelen, na 24 uur omsmelten naar store credits, en het volgende pakket kopen, tot je ze alle drie hebt gebruikt.
Naast dat loopt de volgende optie ook nog:
https://robertsspaceindus...-Alpha-20-Trailer#freefly
hiermee kan je TIJDELIJK enkele andere schepen verdienen.
Daarnaast kan nu nu ook andere schepen tijdelijk in game verdienen (in de Arena Commande module) hierin kan je races doen, PVP doen of PVE doen. Met deze gevechten of races verdien je REC welke je weer kan gebruiken om schepen te huren. Arena commander is een in game simulator (dus een spel binnen een spel) en de 2e module die uit kwam.
Het is ook noemenswaardig om nu even te zeggen dat de 2.0 die zo mooi in de demo te zien is nog niet uit is voor iedereen!! Ze zijn hem nu aan het beta testen (en verschillende tweakers zitten er wel al in!) maar het is dus nog niet voor iedereen beschikbaar. De verwachting is wel dat iedereen er dit jaar nog in kan. Maar wanneer precies is een raadsel voor iedereen.![]()
Houdt er ook rekening mee dat het spel nog niet af is! effectief is het een kickstarter waarbij steeds meer elementen worden toegevoegd. De meeste mensen hier zijn laaiend enthousiast over wat er nu getoond wordt, maar het duurt nog wel even voordat het echt af is (af is als dat we in een beta zitten die niet meer gewiped wordt) op dit moment is het nog alpha
en zoals Case hieronder al zegt, als je alles een beetje wil draaien heb je een PC nodig die goed up to date is. En dan heb ik het over de normal settings! met een oudere PC ga je zelfs op low settings problemen hebben met het spelen!
Mocht er nog wat onduidelijk zijn, naast mijn postje en de fantastische (!!!) startpost laat het weten, de mensen hier zijn vriendelijk genoeg om alle vragen van een "noob" te beantwoorden
o7
Bornhald heeft het beter verwoord dan ik/wij ooit hadden kunnen doen (EDGE-THE-RIPPER schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:13:
16,0GB RAM
NVIDIA GeForce GTX970
-
Als 't goed is wel.AjDuLion schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:05:
[...]
Ik heb alleen het gevoel dat ssd's met games nog niet helemaal hun nut hebben bewezen (oke de laadtijden zijn sneller)
Maar als het eenmaal draait dan zijn de lag spikes neem ik aan cpu/gpu based toch ?
Die 500 en 1000GB schijven moeten er nog komen, maar waarschijnlijk zit eind 2016 dit er wel in. Dit jaar die 500 schijf nog als het goed is. Maar viel me gewoon op hoe een paar jaar terug een 64GB schijf onbetaalbaar was... en dat de TB schijven nu al meer mainstream worden.
Overigens zie ik sinds ik de PTU even heb gespeeld wel in hoe SC in de toekomst eruit kan gaan zien. En dat is zeker geen gehaaste/drukke gameplay waarbij continue de spanning hoog ligt.
okey top gelijk handige info nice bedankt
maar ja ik heb al een package van avenger(nu avenger stalker) met
Starting Money: 2,000 UEC
6 Month Insurance
Digital Game Soundtrack
Star Citizen Digital Download
Squadron 42 Digital Download
Digital Star Citizen Manual
Digital Star Map
en stand alone ships
avenger warlock lti
avenger titan lti
een kruger p-52 merlin
en een kruger p-72 archimedes
dus met de inhoud van mn avenger package zit ik goed tog de sc en s42 digital downloads?
maar weten jullie een paar schepen?
6 Month Insurance
Digital Game Soundtrack
Digital Star Map
en stand alone ships
avenger warlock lti
avenger titan lti
een kruger p-52 merlin
dus met de inhoud van mn avenger package zit ik goed tog de sc en s42 digital downloads?
Bornhald schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:15:
[...]
Grotendeels toepasselijk, vandaar een schaamteloze copy paste. en FYI de kruger komt niet met package dus je kan het spel er uiteindelijk niet mee spelen, alleen tijdens een free weekend zoals nu, je zal minimaal een van de packages moeten nemen die hieronder genoemd staan
[...]
haha ja Bedankt ^^ happy to be here haha
Torrie844 schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:19:
[...]
Bornhald heeft het beter verwoord dan ik/wij ooit hadden kunnen doen (), maar ik kan je wel welkom heten!
klopt, zolang je maar ergens een package hebt, Je avenger package is een packageEDGE-THE-RIPPER schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:38:
okey top gelijk handige info nice bedankt
6 Month Insurance
Digital Game Soundtrack
Digital Star Map
en stand alone ships
avenger warlock lti
avenger titan lti
een kruger p-52 merlin
[...]
Om te spelen heb je 1 package nodig, dus dat is ok., maar waarom heb je 3 avengers?
Het verschil tussen de types bij dat schip is de module die er in zit. Zie het als een soort add-on, de Titan heeft geen module, de Stalker heeft holding cells en de warlock heeft een EMP weapon. Die kan je juist beter ingame kopen denk ik.
Het verschil tussen de types bij dat schip is de module die er in zit. Zie het als een soort add-on, de Titan heeft geen module, de Stalker heeft holding cells en de warlock heeft een EMP weapon. Die kan je juist beter ingame kopen denk ik.
ah das mooi nah top man thx voor de info ^^
Bornhald schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:46:
[...]
klopt, zolang je maar ergens een package hebt, Je avenger package is een package
geen probleemEDGE-THE-RIPPER schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:49:
ah das mooi nah top man thx voor de info ^^
[...]
Qua schepen hangt alles af van wat je juist wil gaan doen... Vechten, verkennen, trade enz...EDGE-THE-RIPPER schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:38:
[...]
Voor verkennen heb ik bv de Freelancer DUR en een Connie Aquila genomen. Om te vechten een Super Hornet. Maar iedereen heeft hier zo z'n eigen voorkeuren. Dat maakt alles wel wat leuker
klopt ik deed het em voor de lti
aangezien mijn eerste stalker dat niet had dacht ik doe die titan maar ^^ en toen zag ik de warlock
en dacht ik, doe die ook maar haha ik had nog wat geld over tis een gruwelijk spel ik heb een pledge voor de game gemaakt dat helpt de game development ook weer dus het boeide me niet zo erg veel maar ik heb tenminste al die add ons enzo hoef ik em ook niet in game te haalen ^^
aangezien mijn eerste stalker dat niet had dacht ik doe die titan maar ^^ en toen zag ik de warlock
en dacht ik, doe die ook maar haha ik had nog wat geld over tis een gruwelijk spel ik heb een pledge voor de game gemaakt dat helpt de game development ook weer dus het boeide me niet zo erg veel maar ik heb tenminste al die add ons enzo hoef ik em ook niet in game te haalen ^^
ik wil alles doen MUWHAHAHAHAHAAH ^^Anthor schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:46:
Om te spelen heb je 1 package nodig, dus dat is ok., maar waarom heb je 3 avengers?
ik dacht zelf aan een constelation aquila/andromeda kan er aleen geen vinden met ltiJanAd schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:57:
[...]
Qua schepen hangt alles af van wat je juist wil gaan doen... Vechten, verkennen, trade enz...
Voor verkennen heb ik bv de Freelancer DUR en een Connie Aquila genomen. Om te vechten een Super Hornet. Maar iedereen heeft hier zo z'n eigen voorkeuren. Dat maakt alles wel wat leuker
JanAd schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:57:
[...]
Qua schepen hangt alles af van wat je juist wil gaan doen... Vechten, verkennen, trade enz...
[ Voor 35% gewijzigd door Gropah op 13-12-2015 22:53 ]
Ik weet wel dat het veel oefening gaat vergen om de schepen helemaal onder controle te krijgen. Zeker met multi-crew. Grote schepen (Connie+) zijn momenteel totaal niet geschikt voor combat. Ben benieuwd hoe ze die verhouding van 3 Hornets 1 Connie ingame gaan krijgen...
Dan helemaal met een Carrack... dat schip gaat redelijk log-traag zijn, en dus meer gericht zoeken naar treasure. Vervolgens als er vijanden aankomen is het verstandig om als solo Carrack gewoon te jumpen. (Of het moeten domme AI zijn
)
.
Dan helemaal met een Carrack... dat schip gaat redelijk log-traag zijn, en dus meer gericht zoeken naar treasure. Vervolgens als er vijanden aankomen is het verstandig om als solo Carrack gewoon te jumpen. (Of het moeten domme AI zijn
Je was me net voorAnthor schreef op maandag 07 december 2015 @ 12:13:
Je kan je posts wijzigen, dat is beter dan 3x achter elkaar posten.
[ Voor 17% gewijzigd door Case_C op 07-12-2015 12:13 ]
Je kan je posts wijzigen, dat is beter dan 3x achter elkaar posten.
Op het moment kan je geen schepen kopen met LTI
Je hebt nu een avanger tititan LTI die je zou kunnen upgraden via een CCU (cross chassis upgrade), want dan hou je de LTI.
Dan kan je als dat nodig is de Warlock lti gebruiken als titan door de module los te halen.
Op het moment kan je geen schepen kopen met LTI
Je hebt nu een avanger tititan LTI die je zou kunnen upgraden via een CCU (cross chassis upgrade), want dan hou je de LTI.
Dan kan je als dat nodig is de Warlock lti gebruiken als titan door de module los te halen.
LTI is alleen de eerste week van een nieuw schip (de zogenaamde concept sale)EDGE-THE-RIPPER schreef op maandag 07 december 2015 @ 12:05:
ik dacht zelf aan een constelation aquila/andromeda kan er aleen geen vinden met lti
[...]
je kan wel CCU-en naar het schip van keuze met LTI als het basis schip waar je vandaan komt LTI heeft.
Dus je zou je Archimedes kunnen CCU-en naar een stand alone Aquila/Andromeda via deze link
https://robertsspaceindustries.com/pledge/ship-upgrades
[ Voor 4% gewijzigd door Bornhald op 07-12-2015 12:26 . Reden: zinnen ]
Verwijderd
Dat is niet de mijne. Die heeft een deukje bij de rechtervleugel.Case_C schreef op maandag 07 december 2015 @ 14:22:
Carrack passing through,
Krijg je als je zigt terwijl je moet zaggen.
PTU wil nog niet lekker bij mij.
Als ik in een Connie stap en ermee ga vliegen dan beland ik meestal weer buiten.
Denk niet dat het anti-diefstal systeem is van dat ding.
Ook achter gekomen dat je niet kan jumpen naar waypoints met een snub fighter.
En slow boaten gaat hem ook niet worden.
Als ik al merk hoe moeilijk de Connie zich laat besturen
Overigens gok ik dat de Carrack en zijn avonturen al game genoeg is voor heel de PU
Dat probleem met de Connie had ik ook.. met z'n 3'en stapten we binnen. Random eigenaar van de Connie, Mattie en ik. Mattie rent naar de pilot-seat om te vliegen... start op en scheurt weg.. Ik zweefde gelijk 10m boven het platform buiten het schipVerwijderd schreef op maandag 07 december 2015 @ 14:47:
[...]
Dat is niet de mijne. Die heeft een deukje bij de rechtervleugel.
Als ik in een Connie stap en ermee ga vliegen dan beland ik meestal weer buiten.
De ervaring die ik met mijn Avenger had was overigens wel prima met activeren van een beacon
[ Voor 4% gewijzigd door Case_C op 07-12-2015 14:52 ]
maar je hebt er wel 1 kunnen spawnenVerwijderd schreef op maandag 07 december 2015 @ 14:47:
[...]
Dat is niet de mijne. Die heeft een deukje bij de rechtervleugel.
Ook achter gekomen dat je niet kan jumpen naar waypoints met een snub fighter.
En slow boaten gaat hem ook niet worden.
mijn ervaring was: EVA-en naar een connie die aan het klooien was, via de airlock naar binnen gegaan (als een goede piraat) en voor de pilot gaan staan.. en toen vloog hij weg en was ik een heel eind bij port olisar vandaanCase_C schreef op maandag 07 december 2015 @ 14:51:
Dat probleem met de Connie had ik ook.. met z'n 3'en stapten we binnen. Random eigenaar van de Connie, Mattie en ik. Mattie rent naar de pilot-seat om te vliegen... start op en scheurt weg.. Ik zweefde gelijk 10m boven het platform buiten het schip.
De ervaring die ik met mijn Avenger had was overigens wel prima met activeren van een beacon. Zo in space duiken
[ Voor 35% gewijzigd door Bornhald op 07-12-2015 15:34 ]
Las dit op reddit:
http://www.twitch.tv/cigcommunity/v/28452506?t=25m12s
Q: What tech are you most exited for?
CR: "Wait for the livestream, there you go"
Wat verwachten jullie 16 december?
bron:So, they're going to show off some tech on the livestream on the 16th. Apparently this is very impressive stuff, esp in terms of visuals.
I don't want to overhype it or anything, but any guesses/bets on what it is ?
I'll start - I think it's the voxel asteroid tech
[ Voor 17% gewijzigd door Case_C op 07-12-2015 15:53 ]
Als het maar geen character customization tech is. Is het laatste waar ik op zit te wachten. Aangezien ze wat werk hebben verricht aan de starfarer hoop ik op atmospheric procedural generation in combinatie met nieuwe shaders voor crusader. Lekker fuel scoopen!
Ik denk de procedural gen tech voor planeten!Case_C schreef op maandag 07 december 2015 @ 15:48:
Las dit op reddit:
[...]
bron:
Hoop het ook... vind dat een van de belangrijkste punten voor goeie immersion.
Anders blijven planeten niks anders dan mooie achtergrondplaatjes in een wereld met heel veel niks en af en toe een comm-station.
[ Voor 12% gewijzigd door DoubleYouPee op 07-12-2015 16:16 ]
Een werkend lobby systeemCase_C schreef op maandag 07 december 2015 @ 15:48:
Las dit op reddit:
[...]
bron:
ALL ABOARD THE HYPE TRAIN!!!!!!!!!!!!!!!
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
en nu maar hopen dat we niet door de hype train heen glichen en ergen is de middle of nowhere achter blijven...Mattie112 schreef op maandag 07 december 2015 @ 16:17:
[...]
Een werkend lobby systeem![]()
![]()
ALL ABOARD THE HYPE TRAIN!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben voor dit ideeBornhald schreef op maandag 07 december 2015 @ 16:48:
[...]
en nu maar hopen dat we niet door de hype train heen glichen en ergen is de middle of nowhere achter blijven...
-
Dit topic is gesloten.
![]()