Toon posts:

[PC] Star Citizen - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 50 ... 101 Laatste
Acties:
  • 178.251 views

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-12 13:29

Cogency

Ginnunga

Duitsland is echt een hele grote markt, en Engeland is ook niet klein.

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
Case_C schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:29:
[...]

Die prijzen heb je natuurlijk niet nodig een echte die-hard fan pre-ordered al zonder dat hij de prijs weet :+ .

Verder is het natuurlijk 'branding' flair. Hooguit dat ze er een extra trackball op hebben bij de HOTAS. De keyboard is natuurlijk ook wel leuk...

[...]

Vergeten we Duitsland? Behoorlijk veel backers in Europa hoor.
"We vergeten" Duitsland inderdaad, maar die X52 is maar 60 ekkies. Anders koop ik er dan wel weer 1.

-

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb niet echt interesse in deze HOTAS. Mijn huidige X55 voldoet wel. Ik ga wel kijken wat de highend SC HOTAS gaat worden, ziet ernaar uit dat die echt vet gaat worden. Maarja wel 550 dollar volgens eerste prognoses. :)

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:02
Ook als je op Duits-talige organisaties zoekt :P , dat zijn er echt behoorlijk veel.

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-12 09:53
Oraijon schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:33:
[...]

Heb mezelf in de random lijst op tweakers gezet en die op reddit maar heb nog maar precies 1 prospect, ene "Kronkle". Nog helemaal niks aan recruits, bah, stom systeem :'(
Ik heb nog 0 prospects en recruits en sta ook op de lijst sinds dag 1. Ah well, ik moet het daar toch niet van hebben.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Torrie844
Nieuwe chat
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VTFB23k.jpg

Nieuwe gunracks
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/TniEHz7.jpg

Dit komt in de volgende patch!

-

Verwijderd

Dat schiet lekker op als ze nieuwe features toevoegen terwijl ze aan het patchen zijn.
Dat Star Marine bijna een half jaar uitloopt vanwege Alpha 2.0 een keuze.
Maar hoe ze hiermee omgaan is niet zo slim.
Qua communicatie mogen ze wel wat duidelijker zijn want nu komt het redelijk rommelig over.

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:10:
Dat schiet lekker op als ze nieuwe features toevoegen terwijl ze aan het patchen zijn.
Dat Star Marine bijna een half jaar uitloopt vanwege Alpha 2.0 een keuze.
Maar hoe ze hiermee omgaan is niet zo slim.
Qua communicatie mogen ze wel wat duidelijker zijn want nu komt het redelijk rommelig over.
Zoals DiscoLando al zei: "Zo wil Chris het, het is niet anders".

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind het persoonlijk een goede zet om eerst de Baby PU eruit doen voor Star Marine. Natuurlijk wel ongelukkig dat eerdere beloftes daardoor overhoop worden gehaald. Maar nu is er een basis om Star Marine in te implementeren.

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22-12 21:54

JanAd

Wind’s howling

Het is vooral een Space-sim en pas daarna een shooter zou ik denken. Ik zit - na Freelancer - vooral te wachten om te vliegen en te verkennen. Het effectieve rondlopen in stations en EVA's boeien mij een heel pak minder.
Ok, het gaat om het totaal pakket. Maar ik denk dat vele spelers vooral zitten te wachten op de PU en iets minder op de FPS.imo

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

• Torrie844
JanAd schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:25:
Het is vooral een Space-sim en pas daarna een shooter zou ik denken. Ik zit - na Freelancer - vooral te wachten om te vliegen en te verkennen. Het effectieve rondlopen in station en EVA's boeien mij een heel pak minder.
Ok, het gaat om het totaal pakket. Maar ik denk dat vele spelers vooral zitten te wachten op de PU en iets minder op de FPS.imo
Ik ben dus andersom. Een space-station vast houden en verdedigen spreekt me meer aan dan air-to-air dogfights.

-

• Case_C
Het is vooral een Space-sim en pas daarna een shooter zou ik denken. Ik zit - na Freelancer - vooral te wachten om te vliegen en te verkennen. Het effectieve rondlopen in stations en EVA's boeien mij een heel pak minder.
Dat is ook mijn insteek, hoewel het verkennen van stations zeker spannend en leuk moet zijn.

Het leven op een schip, en daarmee je reis maken moet het spel ook z'n atmosfeer geven. En ik gok wel dat bijna alle schepen die mogelijkheid gaan krijgen :) . Op de grotere zeker.

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet zeggen dat voor het eerst in de PTU uit je pilot seat stappen, rondlopen in je schip, de klep open doen en overgaan op EVA in space wel echt supertof is. :) First Person is wel echt een wezenlijk onderdeel van deze game. Je hebt het ook nodig voor alle activiteiten in deze game: transporteren (grabby hands), minen etc. In het geval van SC is FP(S) wel echt core gameplay.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2015 15:32 ]

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:30:
[...]

Ik moet zeggen dat voor het eerst in de PTU uit je pilot seat stappen, rondlopen in je schip, de klep open doen en overgaan op EVA in space wel echt supertof is. :) First Person is wel echt een wezenlijk onderdeel van deze game. Je hebt het ook nodig voor alle activiteiten in deze game: transporteren (grabby hands), minen etc. In het geval van SC is FP(S) wel echt core gameplay.
Dat verwacht ik ook - zodra ik erin mag tenminste - dat het totaal pakket geweldig gaat zijn. Ik zit alleen niet zo te wachten op het al schietend rondlopen zoals in Counter Strike ed ;)

Wat jij omschrijft vind ik allemaal prima :) en wat de vele filmpjes tonen is alvast veel belovend.

[ Voor 3% gewijzigd door JanAd op 04-12-2015 15:35 ]

• Case_C
Iemand heeft op Old Vanderval "geraced" in EVA! Duurt maar 2 uur :P .

• Torrie844
Case_C schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:40:
Iemand heeft op Old Vanderval "geraced" in EVA! Duurt maar 2 uur :P .

[video]
Dedication ;)

-

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Tot welk citizen nummer kun je toegang tot de PTU 2.0 krijgen :? Las ergens tot ongeveer 110k.

Zit zelf op ongeveer 75000 maar kan niet vinden hoe ik er in kom. :P

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

Verwijderd

Topicstarter
Omdat meer filmpjes altijd goed is.

Edit: DS is wakker geworden hoor hehe
https://twitter.com/dsmart/status/672846303420903424
Help!!!! schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 19:27:
Tot welk citizen nummer kun je toegang tot de PTU 2.0 krijgen :? Las ergens tot ongeveer 110k.

Zit zelf op ongeveer 75000 maar kan niet vinden hoe ik er in kom. :P
Volgens mij moet je er dan wel in zitten. Even in je mail spam box kijken. En anders deze stappen volgen:
1) Start the Star Citizen Launcher and log in.
2) Click the gear cog on the top right of the Launcher. The Options menu will pop up and you can see that you have PTU access (only selected accounts will have this option).
3) Click Copy Account to enable your account on PTU.
4) Click the PTU tab on the Launcher to start the download.
5) This also sends an email containing a PTU specific password to your registered email address. You do NOT need this to log into the Launcher, but you will need it to log into https://ptu.cloudimperiumgames.com to provide bug reports and feedback.
6) After launching the game, users now load into the Main Menu rather than going directly to Hangar. You have the option from the menu to “Go to Hangar” and “Electronic Access”.

[ Voor 106% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2015 19:43 ]

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

What a sad little man...

Afbeeldingslocatie: http://data.whicdn.com/images/54225702/large.gif

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-12 21:55

The Chosen One

Zie signature!

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Tylocke
Man o man wat kan hij feiten verdraaien zeg. Nu weet ik weer waarom ik zijn teksten normaal compleet negeer.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 19:28:

Volgens mij moet je er dan wel in zitten. Even in je mail spam box kijken. En anders deze stappen volgen:

[...]
Top, dank je. Net in mijn game email account gekeken en idd. invite gekregen met instructies.

:)

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

• Facerafter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-12 13:37
We hebben de FP weer eens bereikt... nu met de 2.0 trailer.

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
Kwam dit net tegen... Bornhald, iets voor jou? :+ Beetje certificaten vervalsen. :P

[ Voor 3% gewijzigd door siriouz op 04-12-2015 21:15 ]

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

• FreeMen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-12 15:10
Whelp..... Iemand wat geld over?

YouTube: Star Citizen on a 3 projector setup

[ Voor 47% gewijzigd door FreeMen op 04-12-2015 21:46 ]

• Cogency

Cogency

Ginnunga

• JeffreyGorissen
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-12 15:02

JeffreyGorissen

Do or do not, there is no try.

Gebruik zeker deze referal code "STAR-referral-codes-spammen-isnietnetjes" als je de game koopt, dan krijg je 5000 UEC (in game currency) extra.

[ Voor 16% gewijzigd door F_J_K op 12-12-2015 10:56 ]

🖥️ 5700X3D - 3080TI - 64GB | 💾 Synology DS420+ (18GB + 36TB raw) | 🤖 Home Assistant | 🔋Marstek Venus 5.12KWh - V153 + HW P1 + DSMR 4.2 (10 s) |

• Case_C
Of je gebruikt gewoon een random code van een willekeurig persoon op Tweakers:
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/MwBLqoSXkGPCwXhFlYaZ5bE0/full.gif

• JeffreyGorissen
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-12 15:02

JeffreyGorissen

Do or do not, there is no try.

^^True :p maar mijne mag ook altijd ;)

🖥️ 5700X3D - 3080TI - 64GB | 💾 Synology DS420+ (18GB + 36TB raw) | 🤖 Home Assistant | 🔋Marstek Venus 5.12KWh - V153 + HW P1 + DSMR 4.2 (10 s) |

• Case_C
Dan kan je die toch netjes in je sig zetten en ontopic meepraten? :X

RTV tl;dr die eigenlijk zelf ook tl;dr is :/ :+
ALGEMEEN
  • Another big livestream coming December 16th. Apparently there’s some pretty cool visuals to show off in Dec. 16. Sounds like they’re more prepared than normal for the 16th. ‘There’s some stuff in this livestream that shocked me’ Ben.
  • Working on explosions. The ships have been breaking apart funny, they get tangled and glitch. A week before PTU, they discovered that collision was causing some problems, so they’ve worked out that issue, should go live soon. Working specifically on refining the way ships get damaged and break up.
  • They envision the Connie, it’s been built to have a really devastating forward facing armament. The Tali is more designed, it has its torpedoes and missiles to do tons of damage, but for actual dogfighting the Tali is about having fewer places to go where you can’t be hit. The Tali will have guns on you at all times. It’ll be a matter of who can manage their multicrew better.
  • Right now because of the incompleteness of how the stations are, especially the Engineering, once that’s designed the copilots will have much more say in the outcome of a battle, by doing things like shifting power to shields, etc… Once that system’s in multicrew dogfights should be much more dynamic.
  • Another big transition they’re making is the interior physics, and being able to EVA in and out of ships and what happens with gravity. They’re working on how Cargo will work as well, and how they’ll treat being able to place cargo. The Cargo bay on the Connie has a brownish texture that are magnetic plates, which is how the Connie will secure cargo. And they’d like to get into docking too eventually, and start having the interplay with docking and cargo.
SHIPS
  • [Freelancer?] The Freelancer will be the next multicrew ship introduced. They’re freelancing as we speak. Getting set up now. Full steam ahead on it. Apparently they’re crushing on it. The shots from AtV were generated on Tuesday of this week.
  • [News on the Drake Buccanneer?] None yet. They’re working on a plan for next year for ships, they’ll share that with us once it’s locked down.
  • [Starfarer?] It’s at the point where they need to do some hangar stuff so they can put it into Hangar.
  • [Slave turrets to a pilots seat?] That’s how it’s supposed to work. There are bugs in which that doesn’t continue to work.
  • Hopefully they’ll get the Merlin pilotable as an escape ship from the Connie too soon.
VRAGEN
  • [What’s up after 2.0?] Watch the second half of Tony’s interview on next week’s AtV
  • [Flight Model changes in PTU?] Generally pretty happy with what Calix is seeing, but that’s why it’s out there to see. They need more interaction with it before they can decide. Even the early stuff of people flying around is awesome though, so they’re optimistic.
  • [Are we going to be able to lock our ships?] Eventually, yes. It won’t be grand theft crusader forever.
  • [Info about HOTAS?] Tune into the livestream on Dec. 16 for more information.
  • [Balance on light fighters?] Probably going to wait to see how the current balance plays out first. Using PTU to check out multicrew, that’s been the focus.
  • [multicrew vs. dogfighters?] They are still intending for it to be three hornets against a Connie. They’ll take lots of damage too. For a Tali, it’s three hornets, and one of those hornets is dead.
  • [Track IR?] It doesn’t work yet. No-one has the answer to that yet either. No Track IR now, or until someone gets it to work, but it is in the feature list.
  • [Next Great Star Marine?] Yes. Ben was writing it up for the website yesterday, Sandi and Vincent are working on it right now, probably kick off submissions later this month. They’ll ask people to build an SC helmet first as a test. If you’re a character artist, start thinking about helmets!
  • [Unmelts?] No dates, but it’s not a far off distant thing, it’s the immediate future.
  • [How’s the PTU going?] It’s going great. If you’re in it, you’ve seen the vast improvement over the last week or so. They were hit with an unexpected slowdown build that’s preventing them for iterating publicly right now, they might have it solved, there’s a build cooking right now they’re looking on it. There’ll be a 2.0 update later today (text update, not patch)

[ Voor 91% gewijzigd door Case_C op 04-12-2015 22:31 ]

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
WOHOO.. starefarer :)

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-12 22:28
Ik zag net een trailer voorbij komen van deze game en ben enigszins in verwarring door de gigantische hoeveelheid info die er te vinden is. Is de game gratis? Ik zie gigantische bedragen voor virtuele schepen, is dat de manier om te betalen voor de game? Bijvoorbeeld deze, pre-order ik dan het schip of de game?

Het beste antwoord krijgt van mij een ingevulde referral code :+ , geen idee wat het is, als dat de manier is om hier mee aan de slag te kunnen en iemand iets te geven doe ik dat uiteraard. :)

• Bornhald
Electromonkey schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 23:47:
Ik zag net een trailer voorbij komen van deze game en ben enigszins in verwarring door de gigantische hoeveelheid info die er te vinden is. Is de game gratis? Ik zie gigantische bedragen voor virtuele schepen, is dat de manier om te betalen voor de game? Bijvoorbeeld deze, pre-order ik dan het schip of de game?

Het beste antwoord krijgt van mij een ingevulde referral code :+ , geen idee wat het is, als dat de manier is om hier mee aan de slag te kunnen en iemand iets te geven doe ik dat uiteraard. :)
Het is geen gratis game

Het is buy to play en wat je nodig hebt is een van onderstaande packages, de rest van de schepen die te koop zijn, is allemaal leuk maar niet nodig om te spelen. Een van onderstaande packages geeft je toegang tot de hele game (dus FPS, Racing, MMO (MMO gedeelte is nog niet uit!), Singleplayer campaign (is ook nog niet uit), Hoewel bij de campaign zullen er verschillende missiepacks gemaakt worden, waarbij je de eerste gratis krijgt en de rest zal je tzt bij moeten kopen, als je ze wil doen)

https://robertsspaceindus...ages/Aurora-MR-AC-Starter (exact hetzelfde package als https://robertsspaceindus...ages/Squadron-42-Preorder)
https://robertsspaceindus.../Mustang-Alpha-AC-Starter
https://robertsspaceindustries.com/pledge/Packages/Aurora-LN

Van de drie vier packages, is het laatste package het beste package, omdat de Aurora LN net iets beter is dan de andere starter schepen. Maar dus even duur.

De andere schepen kan je kopen, het idee er achter is dat je helpt met het funden van het spel, en dat je bedankt wordt met een of meerdere schepen. Alle schepen kan je gewoon in game verdienen. Het zei door zelf rond te vliegen of door als bemanning op het schip van iemand anders rond te vliegen.

Om de verwarring iets groter te maken, maar je wel maximaal plezier te geven, je kan alle drie de schepen gebruiken en testen, als je er 1 gekocht hebt. Er is namelijk een optie om een schip of pakket wat ouder dan 24 uur is, om te zetten naar store credits (de optie heet exchange for store credits, maar in de volksmond is het melten) Je kan dan een van de drie packages kopen, er mee spelen, na 24 uur omsmelten naar store credits, en het volgende pakket kopen, tot je ze alle drie hebt gebruikt.

Naast dat loopt de volgende optie ook nog:
https://robertsspaceindus...-Alpha-20-Trailer#freefly
hiermee kan je TIJDELIJK enkele andere schepen verdienen.

Daarnaast kan nu nu ook andere schepen tijdelijk in game verdienen (in de Arena Commande module) hierin kan je races doen, PVP doen of PVE doen. Met deze gevechten of races verdien je REC welke je weer kan gebruiken om schepen te huren. Arena commander is een in game simulator (dus een spel binnen een spel) en de 2e module die uit kwam.

Het is ook noemenswaardig om nu even te zeggen dat de 2.0 die zo mooi in de demo te zien is nog niet uit is voor iedereen!! Ze zijn hem nu aan het beta testen (en verschillende tweakers zitten er wel al in!) maar het is dus nog niet voor iedereen beschikbaar. De verwachting is wel dat iedereen er dit jaar nog in kan. Maar wanneer precies is een raadsel voor iedereen. :+

Houdt er ook rekening mee dat het spel nog niet af is! effectief is het een kickstarter waarbij steeds meer elementen worden toegevoegd. De meeste mensen hier zijn laaiend enthousiast over wat er nu getoond wordt, maar het duurt nog wel even voordat het echt af is (af is als dat we in een beta zitten die niet meer gewiped wordt) op dit moment is het nog alpha

en zoals Case hieronder al zegt, als je alles een beetje wil draaien heb je een PC nodig die goed up to date is. En dan heb ik het over de normal settings! met een oudere PC ga je zelfs op low settings problemen hebben met het spelen!

Mocht er nog wat onduidelijk zijn, naast mijn postje en de fantastische (!!!) startpost laat het weten, de mensen hier zijn vriendelijk genoeg om alle vragen van een "noob" te beantwoorden

o7

[ Voor 82% gewijzigd door Bornhald op 05-12-2015 00:22 ]

• Case_C
Haha met zo'n verhaal hoef ik niks meer toe te voegen. Wellicht handig te vermelden dat het wel een redelijke game-pc vereist om redelijk te spelen.

Zijn er hier nog meer mensen benieuwd naar de livestream van 16 december? En de wat verwachten jullie daar behalve de Hotas preorders?

• Bornhald
Case_C schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 00:05:
Haha met zo'n verhaal hoef ik niks meer toe te voegen. Wellicht handig te vermelden dat het wel een redelijke game-pc vereist om redelijk te spelen.

Zijn er hier nog meer mensen benieuwd naar de livestream van 16 december? En de wat verwachten jullie daar behalve de Hotas preorders?
Had niet helemaal door dat er de 16e een livestream zou zijn, of is dat die van de WC anniversary?

en bedankt :)

• Sturmovik177
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:42

Sturmovik177

Vroem

Die link is inderdaad de preorder van de single player game "Squadron 42" en geeft toegang tot "Star Citizen", de persistent universe MMO wat na Squadron 42 uit zal komen en waar je je carriere na de singleplayer game vervolgt. En je krijgt een starter ship erbij, de RSI Aurora MR zoals afgebeeld.

Wil je een sterker of gespecialiseerde schip, dan kan je meer neertellen voor een game package. Of je koopt een extra standalone ship voor naast je Aurora MR. Maar dit hoeft niet en de meeste schepen zijn ingame te verdienen.
Als je echt geld kan missen en gelooft in het project, kan je meer doneren en krijg je dus een schip voor terug of andere goodies in hun shop.

Edit: ik zie dat Bornhald al zijn reactie ruimschoots heeft aangevuld. De LN is een betere package van de drie: meer guns, missile rack voor 4 size 2 missiles en dat voor dezelfde prijs. Aanrader!

[ Voor 6% gewijzigd door Sturmovik177 op 05-12-2015 00:13 ]

Oink

• Case_C
Bornhald schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 00:06:
[...]
Had niet helemaal door dat er de 16e een livestream zou zijn, of is dat die van de WC anniversary?

Stond bovenaan de RtV notes :p , maar was dat dan niet de livestream waarin ze vorig jaar de Pegasus showden? Hopelijk is die dit keer wat korter dan de anniversary...

En natuurlijk staat de TS weer open voor live commentaar van Tweakers :+

• Bornhald
Case_C schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 00:10:
[...]

Stond bovenaan de RtV notes :p , maar was dat dan niet de livestream waarbik ze vorig jaar de Pegasus showden? Hopelijk is die dit keer wat korter dan de anniversary...

ik las Starfarer en hangar en toen ben ik gestopt met lezen en heb een vreugdedansje gemaakt en ben de rest weer vergeten.. :+
doet me overigens denken dat ik de ret moet lezen :D

[ Voor 5% gewijzigd door Bornhald op 05-12-2015 00:12 ]

• Facerafter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-12 13:37
Bornhald schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 00:06:
[...]

Nope, kerst stream.
Case_C schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 00:10:
[...]

Stond bovenaan de RtV notes :p , maar was dat dan niet de livestream waarin ze vorig jaar de Pegasus showden? Hopelijk is die dit keer wat korter dan de anniversary...

https://robertsspaceindus...he-Pegasus-Escort-Carrier
Heeft een datum van 19 december dus een grote kans dat het dezelfde stream is. Was vorige keer weer erg gezellig op de TS, ik zal er weer zijn!

• Anthor
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Torrie844 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 10:51:
Heb zojuist een X52 op de kop kunnen tikken voor een prikkie, had iemand anders die nou ook?
Welkom in de X52 club :D

• Bornhald
siriouz schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 21:14:
Kwam dit net tegen... Bornhald, iets voor jou? :+ Beetje certificaten vervalsen. :P

[video]
wat moet een piraat met een nep certificaat :)

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

en het is misschien het vermelden waard, dat eenmaal je ermee begint de kans op een verslaving en de daarbij horende 'schip-collection-disease' wel reeel is. ;)
Als je hier mee leest zal je zien dat er bij sommige spelers al een stevige schip-collectie aanwezig is.

In ieder geval, met een startpackage kan je niet veel fout doen en alvast welkom bij Star Citizen!

• Bornhald
en H is uit

edit: En H draait super, direct in kunnen loggen en die rare lag is weg! En ik zakte niet door de grond van de cutlass!!!
Hi all,

We're publishing 2.0.0h to PTU tonight!

In addition to several fixes, we're going to be turning back on Arena Commander and ArcCorp 18 Social Module. We will also be inviting a new batch of testers tonight, so any players with Citizen IDs up to 210,000 will have received a PTU invite by the end of the night.

INSTRUCTIONS:

- Please fully restart your client and launcher to ensure your client is updated - your PTU client should show "2.0.0-303118-PTU" as the version.

- Due to the number of recent fixes to the PTU, it is strongly recommended that players delete their PTU USER folder and verify their files after patching. The USER folder can be found (in default installations) at C:\Program Files\Cloud Imperium Games\StarCitizen\Test.

- Game files can be verified through the launcher, by clicking on the advanced options (Gear icon) and clicking "Verify". This is particularly important if users encounter any odd character graphical issues or crash on loading.

There's quite a few fixes in this publish, so we encourage testers to check out the full Patch Notes below.

------------------------------------------

Important notes from the updated Known Issue List:

* In the process of resolving performance issues and introducing other client fixes, a few new crashes have been introduced. We are aware of and working to resolve these. This is part of the overall stabilizing process, and we appreciate all of your assistance!

* Destroying small ships with a physics grid will sometimes put the character stuck in an unplayable state on respawning.

Fixes/Changes/Balance Updates

* Fixed an issue where activating the Sim Pod in the Hangar and using it to access Arena Commander would cause a client crash.

* A number of minor handling tweaks have been made to ships in Precision mode.

* Particle effects has been improved for EMP, both when "charging" and "emitting" EMP.

* Fixed an issue where players would occasionally spawn at the origin point of Arena Commander matches.

* Fixed an issue where the EMP distortion damage had no discernible effect on any ships.

* Fixed a number of lighting issues in Chapter 1 of the Tutorial.

* Fixed several animation issues with exiting and entering the Avenger Warlock.

* Added the ability to activate/deactivate the "blade" weapon on the Captured Vanduul Scythe via the HUD so that it functions the same as the Vanduul Glaive.

* Fixed an issue where shields were not appearing for some ships, and not absorbing damage for others.

* Removed an irrelevant comstab hint from the Tutorial.
* Fixed an issue where the mouse cursor was not correctly scaling to the ship HUD.

* Fixed an issue where the Pilot and Co-Pilot HUD was overlapping the left displays in the Constellation Andromeda and Aurora (all variants).

* Shield health and regeneration have been increased on both the Retaliator and Constellation Andromeda.

* Health and shields for the Constellation and Retaliator have been increased.

* Fixed an issue where the Medical Box/First Aid Kits in Crusader would not replenish MediPens.

* Fixed an issue where ship weapons would remain greyed out even after repair drones had fixed the ship.

* Fixed an issue where the doors into the Terminal room on Port Olisar could be permanently locked by users as a result of a use prompt.

* Fixed an issue where the black box at 2910-UEE217 had no use prompt.

* Fixed an issue where you are unable to leave a party once you had joined it.

* Fixed an issue where Pirate-controlled Auroras would sometimes spawn without pirates inside, and drift around aimlessly as a result.

* Fixed an issue where players in the seat or turret of a multicrew ship could get stuck in their bedrooms on respawning after ship destruction.

* Fixed an issue where the last "active" objective would remain active in MobiGlas after a player had completed the mission objective.

* Fixed an issue where spawning a new ship, caused any players still in the old ship to become locked or teleported to the origin.

* Fixed an issue where the Ammo crates at Security Post Kareah would run out of ammo and bug players who attempt to interact with the crates afterwards.

* Fixed an issue where automated landing caused ships to hover over the landing pad until cancelled.

* Fixed an issue where the Engineering station panels for Shield Priority had no effect on ship functionality or shields.

* Fixed an issue where offline contacts would still have the option to be invited to party.

* Fixed an issue where the "Party Leader" context menu appears for all contacts, not just those who are members of the party.
* Fixed an issue where players could not send any further party invite after sending the first invite.

* Fixed several issues with the landing pad locations at Cry-Astro Station.

* Fixed an issue where the Journal App in MobiGlas had a blank, empty icon in the MobiGlas UI.

* Fixed an issue where FPS weapons would remain hanging in the air after the character carrying them was killed.

* Fixed an issue where a friendly NPC under attack would play his "Thank you" dialog server-wide when rescued.

* Fixed an issue where the exterior of Covalex Shipping Hub was appearing untextured.

* Various fixes to Covalex including lighting, missing paint and missing items.

* Fixed an issue where the Aurora engine audio would stop playing after landing and taking back off.

* Fixed a large number of geometry problems around Crusader.

* Fixed an issue where certain Security Post Karaeh landing pads were incorrectly flagged as "repair" landing points.

* Fixed an issue where sprinting with the Arclight pistol would collapse
your character into a pile of polygons.

* Fixed an issue where ship energy weapons were not consuming energy.

* Fixed a bug where small ships had a 30 second self-destruct timer, rather then 10.

* Only large ships should have the 30 second self destruct.

* Fixed an issue where the Constellation Andromeda would not self destruct.

* Fixed an issue where shields were not appearing for some ships, and not absorbing damage for others.

* Fixed an issue where some ships (Gladius, Avenger, Super Hornet) would spawn with their landing gear retracted.

* Fixed an issue where the Constellation screens would show a flat, grey reflection near high-bloom light.

* Fixed an issue where ships were not depleting Quantum Fuel.

* Fixed an issue where ship systems would go offline after only minimal damage.

* Fixed an issue where repairing the ship did not reset mass, allowing ships to have higher than intended top speeds.

* Fixed an issue where motion blur could affect text legibility on many UI elements.

* Fixed an issue where the "Make Party Leader" option would appear to disband the party.

* Fixed an issue where party invites would time out without any form of messaging or alert as to what had happened.

* Fixed an issue where the invitee would not receive any information if someone had accepted or declined the invite.

* Fixed an issue with the readability of the chat UI.

* Fixed one issue causing Matchmaking services to match clients into instances that are full.

* Fixed one client side crash that would sometimes occur when attempting to exit the game.

* Improved the performance of several back-end systems to reduce response delays at the Ship Selection terminals.

* Fixed several dedicated server crashes.

* Fixed one of the issues associated with FPS drops for all people associated server.

* Fixed an issue where Matchmaking services would match clients into instances that are full.

* Fixed a client crash that would sometimes occur when 4 encounters were active.
JanAd schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 08:39:
[...]

en het is misschien het vermelden waard, dat eenmaal je ermee begint de kans op een verslaving en de daarbij horende 'schip-collection-disease' wel reeel is. ;)
Als je hier mee leest zal je zien dat er bij sommige spelers al een stevige schip-collectie aanwezig is.

In ieder geval, met een startpackage kan je niet veel fout doen en alvast welkom bij Star Citizen!
Er staat op de frontpage een lijstje met welke schepen er allemaal onder de tweakers aanwezig zijn :) Zonder te kijken denk ik dat de Scyth, Idris-M en de Javalin niet voorkomen. De rest wel

[ Voor 4% gewijzigd door Bornhald op 05-12-2015 08:56 ]

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Telt een pro ook? ;)

Ik kan echt niet meer wachten om mijn vlootje te kunnen zien in de PU.

Gespannen wacht ik op 2.0. Dan moeten we zeker een avondje organiseren met elkaar.

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Cygnitr0n schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 08:54:
[...]

Telt een pro ook? ;)

Ik kan echt niet meer wachten om mijn vlootje te kunnen zien in de PU.

Gespannen wacht ik op 2.0. Dan moeten we zeker een avondje organiseren met elkaar.
Zijn al je schepen al Flight Ready? In de hangar zie ik de mijne allemaal staan, maar als ik ga vliegen heb ik een bende vervang Hornets en 1 origin ;)

Hopelijk komen de Freelancers snel in de 2.0 - en krijgt iedereen toegang...

• Tylocke
JanAd schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 09:03:
[...]

Zijn al je schepen al Flight Ready? In de hangar zie ik de mijne allemaal staan, maar als ik ga vliegen heb ik een bende vervang Hornets en 1 origin ;)

Hopelijk komen de Freelancers snel in de 2.0 - en krijgt iedereen toegang...
Bij mij staan er nu 4 van de 9 in de hangar. De 4e omdat ik de upgrade van de Taurus naar Sabre of Starfarer nog niet heb gedaan.

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:38
Ik heb een 2.0 invite. Let the testing begin :)

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Ben hem ook aan het Downloaden. :)

• SgtPoen
Stomme vraag maar kan je in 2.0 ook nog gewoon solo spelen?

Verwijderd

Topicstarter
Bornhald schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 08:43:
en H is uit

edit: En H draait super, direct in kunnen loggen en die rare lag is weg! En ik zakte niet door de grond van de cutlass!!!

[...]

[...]

Er staat op de frontpage een lijstje met welke schepen er allemaal onder de tweakers aanwezig zijn :) Zonder te kijken denk ik dat de Scyth, Idris-M en de Javalin niet voorkomen. De rest wel
Nice! In G had ik al bijna geen server problemen meer maar die framedrops waren vrij irritant. hoop dat dat nu verholpen is.

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

SgtPoen schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 10:21:
Ik heb een 2.0 invite. Let the testing begin :)
Beide een lage Citizen nummer?

Nog niks hier :'(

Edit: en proficiat btw! :w

[ Voor 4% gewijzigd door JanAd op 05-12-2015 10:47 ]

• SgtPoen
204900 voor mij.

• Torrie844
not me :(

-

• Cogency

Cogency

Ginnunga

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Wij zijn er veel te laat bij gekomen. We zullen moeten wachten tot de final release... :-(

• Case_C
Ook een invite :) , gok wel dat het redelijk kort dag is voor de live-patch komt!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

:'( 362k dan is het vast al live :9
Hold tight and brace for impact, we’re almost there!
bron: https://robertsspaceindus...Weekly-Development-Update

[ Voor 71% gewijzigd door DutchWalnut op 05-12-2015 12:00 ]

• Tylocke
Lijkt erop dat er 100k invites erbij zijn gekomen. Congrats mannen!

• Case_C
En de download is begonnen, en ja die gaat gewoon 10 uur duren :'( .

Wie zit er op de PTU die morgen tijd heeft om rondjes te gaan vliegen in 2.0?

• SgtPoen
heb voorlopig nog geen rondje kunnen vliegen want de game crashed alleen maar zodra ik op de launchpad komt. Heel onstabiel voor mij. Ook constant van die rare freezes waardoor het onspeelbaar is.

Wel wat in arena commander kunnen testen. hotas vliegen is echt stukken beter, zelfs met die zware warthog :).

Ik wacht nog wel een paar updates voordat ik 2.0 weer opstart.

[ Voor 50% gewijzigd door SgtPoen op 05-12-2015 12:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
Case_C schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 12:06:
En de download is begonnen, en ja die gaat gewoon 10 uur duren :'( .

Wie zit er op de PTU die morgen tijd heeft om rondjes te gaan vliegen in 2.0?
Morgen ben ik wel bij

• Bornhald
SgtPoen schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 10:43:
Stomme vraag maar kan je in 2.0 ook nog gewoon solo spelen?
volgens mij is er wel een manier, maar de PTU is een multiplay versie.

• Tylocke
Bornhald schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 12:50:
[...]

volgens mij is er wel een manier, maar de PTU is een multiplay versie.
Die truuk om PTU te spelen zonder toegang is de enige methode op dit moment. Ik moet zeggen dat het daar best smooth in werkt, totaal geen last van random frame drops of freezes. Meeste issues lijken daardoor echt door het client-server verkeer te komen.

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Uh, ik zie opeens dat er $30 op mijn account is gedeponeerd. Weet iemand toevallig waarom? Of had het te maken met de Titan? Die van $80 naar $50 ging.

• Bornhald
Cygnitr0n schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 13:31:
Uh, ik zie opeens dat er $30 op mijn account is gedeponeerd. Weet iemand toevallig waarom? Of had het te maken met de Titan? Die van $80 naar $50 ging.
als je hem voor 80 hebt gekocht zal dat het zijn

• SgtPoen
Tylocke schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 13:02:
[...]

Die truuk om PTU te spelen zonder toegang is de enige methode op dit moment. Ik moet zeggen dat het daar best smooth in werkt, totaal geen last van random frame drops of freezes. Meeste issues lijken daardoor echt door het client-server verkeer te komen.
Vandaar dat ik er om vroeg. Dan kan je in alle rust even rondvliegen en alles bekijken. ipv alle mulitplayer problemen die je nu erbij krijgt :)

• Tylocke
SgtPoen schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 13:46:
[...]

Vandaar dat ik er om vroeg. Dan kan je in alle rust even rondvliegen en alles bekijken. ipv alle mulitplayer problemen die je nu erbij krijgt :)
Ik heb deze instructie gevolgd:

https://www.reddit.com/r/..._ptu_access_play_it_solo/

Een 5 pagina's terug ofzo staat nog meer hierover maar op zich zou het moeten lukken. Aangezien je al toegang hebt kan je de download skippen en is het kopieren van de mappen en het aanpassen van het proces met cheat engine nog nodig voor je.

• FreeMen
Tylocke schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 13:02:
[...]

Yup, kan dit vestigen. Werkt super. Alleen vind ik nergens de mogelijkheid om je ship te fitten....ontbreekt dat nog?

Verwijderd

Cygnitr0n schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 13:31:
Ik heb hetzelfde. Maar het klopt niet want je hebt met BTW betaald en je krijgt zonder BTW terug. En als je dat geld uit wil geven dan zou je weer BTW moeten betalen. Het gaat om €6,30 maar ik vind wel terrecht om dit even te melden. (Heb dus ook een issue ingeschoten)

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:06

Kek

3flix

Verwijderd schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 16:14:
[...]

Ik heb hetzelfde. Maar het klopt niet want je hebt met BTW betaald en je krijgt zonder BTW terug. En als je dat geld uit wil geven dan zou je weer BTW moeten betalen. Het gaat om €6,30 maar ik vind wel terrecht om dit even te melden. (Heb dus ook een issue ingeschoten)
erm nee, als je 30 dollar store credit hebt, en je koopt daar iets van, is het niet nodig om nogmaals btw te betalen..

• Bornhald
Kek schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 16:31:
[...]

erm nee, als je 30 dollar store credit hebt, en je koopt daar iets van, is het niet nodig om nogmaals btw te betalen..
klopt, store credit is al BTW over betaald, dus bij afreken hoef je dat niet nog eens te doen.

Verwijderd

Aha, dat wist ik niet.

Net even 20k credits gekocht (meer kan niet per dag).
En met store credit werd idd $20 afgeteld.
Wat ik daar mee gaan doen ben ik nog over aan het nadenken. :)

Maar eerst PTU checken. :P

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:06

Kek

3flix

wat is eigelijk het nut van die credits..? kan je daar al iets mee

• Case_C
Kek schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 16:47:
Dat is puur voor de PU, dus eerder dan die uit komt heb je daar niks aan. Behalve dat je wat items kan kopen waarvan de waarde nog niet is afgestemd op de economie. Het kan dus zijn dat een buggy in de PU 100.000 UEC kost ipv 10.000 UEC. Maar het kan ook minder zijn.

Er word nu thuis geklaagd dat het internet traag is :+ , zat op 1,6mb/s te downloaden... ja dan trek je heel de lijn hier dicht.. nu maar weer op 800kb/s gezet. Nog een kleine 4 uur..

Hebben er meer mensen last van dat de launcher na een paar uur visueel vast loopt maar wanneer je opnieuw opstart de download wel verder bleek te zijn dan eerst.?

[ Voor 28% gewijzigd door Case_C op 05-12-2015 16:59 ]

• Bornhald
Kek schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 16:47:
er zijn een paar dingen zoals een buggy die wel interessant zijn, maar voor de rest zijn het volgens mij vooral flair items, zoals posters etc die je ermee kan kopen, daarnaast is het voor in de PU

• Cogency

Cogency

Ginnunga

YAY IM PLAYING WOOHOO. :D

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 16:56:
[...]

Dat is puur voor de PU, dus eerder dan die uit komt heb je daar niks aan. Behalve dat je wat items kan kopen waarvan de waarde nog niet is afgestemd op de economie. Het kan dus zijn dat een buggy in de PU 100.000 UEC kost ipv 10.000 UEC. Maar het kan ook minder zijn.

Er word nu thuis geklaagd dat het internet traag is :+ , zat op 1,6mb/s te downloaden... ja dan trek je heel de lijn hier dicht.. nu maar weer op 800kb/s gezet. Nog een kleine 4 uur..

Hebben er meer mensen last van dat de launcher na een paar uur visueel vast loopt maar wanneer je opnieuw opstart de download wel verder bleek te zijn dan eerst.?
Ik dacht dat je zou wachten? (een paar posts terug) :+

Tegen de tijd dat jij het binnen hebt is het alweer live :9

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Or well.... als die niet elke keer crashed :P Maar het loading menu keuze scherm is ook mooi hoor. :+

• Case_C
Cygnitr0n schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 17:29:
[...]

Ik dacht dat je zou wachten? (een paar posts terug) :+

Tegen de tijd dat jij het binnen hebt is het alweer live :9
Ik ben de gok aan het wagen :) , inderdaad een grote kans dat maandag of dinsdag al de push naar live is. Maar heb er net iets teveel zin in! Wellicht ook leuk om iets in de vorm van een review van 2.0 te maken?

[ Voor 8% gewijzigd door Case_C op 05-12-2015 17:55 ]

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 17:52:
[...]

Ik ben de gok aan het wagen :) , inderdaad een grote kans dat maandag of dinsdag al de push naar live is. Maar heb er net iets teveel zin in!
Ik zou inderdaad hetzelfde hebben gedaan hoor ;) De nieuwsgierigheid bewaren is moeilijk. Hopelijk heb je hem dan ook snel binnen. :)

• Case_C
Cygnitr0n schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 17:55:
[...]

Ik zou inderdaad hetzelfde hebben gedaan hoor ;) De nieuwsgierigheid bewaren is moeilijk. Hopelijk heb je hem dan ook snel binnen. :)
Nog 3 uur te gaan, dus kan vanavond in ieder geval al testen of het redelijk werkt. Wellicht alleen al voor de gein een berg screencaps maken van m'n sessie.

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 17:57:
[...]

Nog 3 uur te gaan, dus kan vanavond in ieder geval al testen of het redelijk werkt. Wellicht alleen al voor de gein een berg screencaps maken van m'n sessie.
Yes! Dat zou inderdaad nice zijn. 8)

• siriouz
Zo, een vriendin van me overgehaald om de free flight te proberen... Ze zal wel voor launch een nieuwe pc moeten regelen want met een 1.9Ghz quadcore zal ze niet héél ver komen vrees ik. :+

Moeten we ook nog een vreemdelingenlegioen binnen GOT op gaan zetten voor buitenlandse ''vrienden van'' die geen org hebben? :')

• Bornhald
Case_C schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 17:57:
[...]

het inlog scherm heb je wel gezien na de 2e keer :D

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-11 07:57
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/FVyfH9G.jpg

Welk schip is dit?

Sinds deze patch nog geen crashes of een lage fps gehad (wel framedrops naar 0).

[ Voor 4% gewijzigd door Jorrie op 05-12-2015 18:56 ]

Star Citizen

• Tylocke
Retaliator, mooi schip.

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Pikachu!

[ Voor 16% gewijzigd door DutchWalnut op 05-12-2015 19:26 ]

• Jorrie
Dacht ik al, maar waarom kan ik dan niet in mijn Tali vliegen :(

[ Voor 5% gewijzigd door Jorrie op 05-12-2015 19:18 ]

Star Citizen

• Torrie844
Jorrie schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 19:18:
[...]

Waarom kan ik dan niet in mijn Tali vliegen :(
Ligt eraan welke modules je hebt! Torpedo-bay module is wel flyable volgens mij

-

• Jorrie
Pff, is dat niet het hele principe van de modules, dat dat niet uitmaakt :+

Star Citizen

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Torrie844 schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 19:18:
[...]

Ligt eraan welke modules je hebt! Torpedo-bay module is wel flyable volgens mij
Klopt, de Tali bomber kan wel vliegen. De andere is gewoon een lege hull.

• Case_C
siriouz schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 18:16:
Zo, een vriendin van me overgehaald om de free flight te proberen... Ze zal wel voor launch een nieuwe pc moeten regelen want met een 1.9Ghz quadcore zal ze niet héél ver komen vrees ik. :+

Moeten we ook nog een vreemdelingenlegioen binnen GOT op gaan zetten voor buitenlandse ''vrienden van'' die geen org hebben? :')
Een vreemdelingenlegioen is misschien wat extreem :P , maar een protégé-systeem waarbij leden non-Tweakers kunnen aandragen voor lidmaatschap moet prima gaan. Kunnen we vast wel een keer naar kijken :) .

Nog een uurtje downloaden, en ik kan het eens gaan proberen :P .

• Rann
  • Laatst online: 22-12 08:56
Vanmiddag maar eens een account aangemaakt en de boel gedownload, en voor het eerst een soort tutorial missie gedaan(was al zoeken hoe je daar kwam :p). Echter had ik het gevoel dat een aantal vontrol niet goed werkten ofzo. Ik ging constant de 'leader' voorbij en werd de boel weer gerestart.

Ook was de performance matig voor mijn gevoel. Of is dat een verschil tussen 1.3(wat ik nu heb) en jullie die in 2.0 test zitten?

Ik volg het nog niet helemaal :-)

Spel heeft zeker mijn interesse, maar heb nu het gevoel dat er nog een hele lange weg te gaan is. Vooral voor nieuwkomers. Of zie ik dat verkeerd?

(Terzijde, heb nog niets gekocht)

• Torrie844
Rann schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 19:35:
Vanmiddag maar eens een account aangemaakt en de boel gedownload, en voor het eerst een soort tutorial missie gedaan(was al zoeken hoe je daar kwam :p). Echter had ik het gevoel dat een aantal vontrol niet goed werkten ofzo. Ik ging constant de 'leader' voorbij en werd de boel weer gerestart.

Ook was de performance matig voor mijn gevoel. Of is dat een verschil tussen 1.3(wat ik nu heb) en jullie die in 2.0 test zitten?

Spel heeft zeker mijn interesse, maar heb nu het gevoel dat er nog een hele lange weg te gaan is. Vooral voor nieuwkomers. Of zie ik dat verkeerd?

2.0 zijn alle modules tot nu toe samen (FPS, flight, etc) en zal een stuk meer ruimte/meer schepen etc geven. Heel spannend dus, want de tech die eraan komt is best vernieuwend.

1.3 (wat jij speelt) is een wat oudere build, waar wij allemaal ook nog toegang tot hebben (sterker nog, ik kan 2.0 nog niet in). Je moet V drukken om je schip-speed te matchen aan die leader, kan ook een andere knop zijn.

Er is een lange weg, maar er is straks al heel veel leuks te spelen, helemaal bij 2.0.

Blijf het proberen, ga ook nog even arena commander doen als je wilt!

-

• Bornhald
moet zeggen dat ik het al een tijd niet meer gedaan heb. kan er dus weinig zinnigs over zeggen.
Zoals het spel gemarket is, is het voor de "next gen" PC, ook is 1.3 nog een alpha met weinig tot geen optimalisatie. Dus ja performance kan redelijk slecht zijn :)

Met 2.0 wordt het beter, zowel met wat er te doen is, wat er beschikbaar is en als het goed is ook weer een deeltje performance.
Wat een beetje jammer is aan de maketing campaign die op dit moment loopt, is dat er niet gezegd wordt dat ze nog in Alpha zitten, dus dat je eigenlijk aan het crowd funden bent.. Optimalisatie heeft op dit moment dus niet zo een prio.

En mocht je een accountje nemen, zorg dan dat je in ieder geval de tweakers referal tool van de front page gebruikt. :) Dan krijgt jou account 5k extra start credits en de andere persoon krijgt een referal waarmee hij ook weer goodies krijgt.
https://docs.google.com/s...IVu5o/edit#gid=1699865633

[ Voor 3% gewijzigd door Bornhald op 05-12-2015 19:42 ]

• siriouz
Case_C schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 19:32:
[...]

Een vreemdelingenlegioen is misschien wat extreem :P , maar een protégé-systeem waarbij leden non-Tweakers kunnen aandragen voor lidmaatschap moet prima gaan. Kunnen we vast wel een keer naar kijken :) .

Nog een uurtje downloaden, en ik kan het eens gaan proberen :P .
Hehe. :)
Jorrie schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 19:18:
[...]

Dacht ik al, maar waarom kan ik dan niet in mijn Tali vliegen :(
Als je een Tali base hebt, zou je gewoon met de Tali bomber moeten kunnen vliegen in 2.0 voor zover ik weet.

• FreeMen

Thb, die test/training missies zijn bugged as hell. Gewoon een coop vanduul swarm proberen dat werkt veel beter als test.

Aanvullend, als ik zo de download snelheden van sommige lees ben ik toch wel erg blij met 25MB/s (200mbps) met al dagelijkse 30GB download sessies om de solo pu up to date te houden. _/-\o_

• Viscerous
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-11 10:56
siriouz schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 20:14:
[...]

Als je een Tali base hebt, zou je gewoon met de Tali bomber moeten kunnen vliegen in 2.0 voor zover ik weet.
Wellicht een bug, ik weet dat Constellation varianten ook de Andromeda horen te krijgen maar daar was een bug mee waardoor je alsnog de Andromeda loaner niet kreeg.

• Case_C

Trainings missies zijn zoals Freemen al zegt redelijk buggy, heb 'm zelf ook nooit uitgespeeld. Mede door leuke bugs waarvan er nu nog steeds sommige in zitten.

Gelukkig is dat stukje niet de 'meat' van 1.3 , en kan je het beste Vanduul Swarm oid coop spelen. Daarin krijg je al een stuk beter een idee van hoe het vliegen in SC gaat worden. 2.0 doet daar een schepje bovenop met de volledige ervaring (dan al nog niet volledig opgepoetst, en met volledige map en persistence).

Kopen moet natuurlijk niet, en er is voor het development van de PU nog een hoop werk te verzetten. Gelukkig kunnen we in 2016 hopen/rekenen op de Single player welke los gaat staan van de PU, en daarom waarschijnlijk ook los te koop gaat zijn. (Die inkomsten zullen de ontwikkeling van de PU ook weer ondersteunen :) )

Verder welkom, en hopen dat je PC het vol blijft houden :+ .

Hij is ready-to-launch!

• CoronelHimself
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-12 22:30

CoronelHimself

Division Brabant

Nou het heeft lang geduurd, maar ik heb mezelf ook maar eens aangemeld bij GOT inc. Blijkbaar alweer 2 jaar geleden aangemeld #net onder de 300k. Oh and pirates are bad mkay.

Ontopic:
Weet iemand of de 300i binnenkort wordt geupdated?

Steam - PTR83

Pagina: 1 ... 50 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.