Nou Case, bij deze! Helaas was een tijd geleden mijn kelder helemaal ondergelopen (dus hoop spullen kapoet) maar wat ik nog kon redden, of wat ik over had aan hout heb ik dit meegemaakt. Het is een WIP, dus langzaam maar zeker zal het steeds beter worden.
Als je binnenkomt; de stoelen kunnen uiteraard naar achter klappen, en de bedoeling is nog mooie steuntjes te maken voor de HOTAS.
Lekker toetsenbordje op schoot vaak! Kijken hier dus ook veel films, er hangt nu alleen een filmposter van Boondock Saints, more coming!
Nou, Throttle met loading screen!
En voila, we zitten in star citizen

Erg leuk op deze manier, ook omdat er surround geluid is.. het geluid is wel echt heel mooi als je dat aanzet.
En een stoel voor een inschattingsformaat. Het scherm kan volledig muurvullend, maar ik merk dat ik dan net teveel pixels begin te zien (is wel een 1080p beamer) en het is wat klote af te stellen.
Binnenkort krijg ik weer mijn oude rode tapijt terug (bioscoop tapijt), die was dus helemaal kapot door de waterschade. Ook bouw ik die stoelen wat mooier in en maak ik erboven schapjes. Er staat verder nog een whiskey kast en ik wil alle draden wat beter wegwerken. Hoe dan ook, hier zit ik heerlijk!