Toon posts:

[PC] Star Citizen - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 54 ... 101 Laatste
Acties:
  • 178.253 views

Verwijderd

Topicstarter
Cogency schreef op donderdag 10 december 2015 @ 18:49:
[...]

Maar dat hebben ze zelf gecreeerd, helemaal door het toevoegen van een PTU. (en niet te vergeten ook die laatste trailer...)
Naja zelf gecreeerd. Als je vergelijkt hoe de eerste release van Arena Commander ging lijkt de PTU mij een zeer goede oplossing en als je rekening houdt met hoe complex de game vanaf nu is redelijk onmisbaar. Natuurlijk is het nog alpha, maar waar ze op mikken is wel iets wat stabieler is dan normaal bij een alpha. :) Maar verwachtingen zullen ook zeker te hoog zijn.

Wat betreft trailer wel eens met INN:
http://imperialnews.netwo...ha-2-0-trailer-harm-good/

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
Torrie844 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 10:26:
Er was iemand die een tour van de office heeft gekregen deze week, en die kwam op reddit om te zeggen dat hij weet wat het is, maar hij het niet mag vertellen. Zijn hele vertrouwen is wel terug in SC nu (hij twijfelde), hij heeft schepen gezien die bijna af zijn, game mechanics die hij niet eens wist dat ze kwamen en de reveal voor de stream. Strikt NDA echter :p

There we go: https://www.reddit.com/r/...y_will_be_showing_on_the/
Bornhald schreef op donderdag 10 december 2015 @ 10:30:
Ik hoop zo dat het de update wordt die DS voor altijd de mond zal snoeren.. :D
Misschien is het DS zelf wel die opeens het vertrouwen in SC compleet terug heeft... _O-

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-11 07:57
Ik kom er nu helemaal niet meer doorheen, alleen maar errors 4, 5, 7 en 8 tijdens het laden.

Star Citizen

• acotone777
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-09 15:59
error 6 erbij en je hebt een straat...

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:38
Torrie844 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 18:33:
[...]
Lijkt dit op een democratie? nee dus! :X
De 22e word ik gekroond, dus vanaf dat punt is GoT Inc. een monarchy O-) .

Of heeft de tandarts die authoriteit niet? :+

Oh ja, home-cinema game-room pics!!!

[ Voor 9% gewijzigd door Case_C op 10-12-2015 19:44 ]

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
Case_C schreef op donderdag 10 december 2015 @ 19:37:
[...]

De 22e word ik gekroond, dus vanaf dat punt is GoT Inc. een monarchy O-) .

Of heeft de tandarts die authoriteit niet? :+

Oh ja, home-cinema game-room pics!!!
Jouw tandarts wel, mijne komt uit Polen!

Ohja, komen eraan! ff alles opzetten :)

[ Voor 6% gewijzigd door Torrie844 op 10-12-2015 20:10 ]

-

• Torrie844
Nou Case, bij deze! Helaas was een tijd geleden mijn kelder helemaal ondergelopen (dus hoop spullen kapoet) maar wat ik nog kon redden, of wat ik over had aan hout heb ik dit meegemaakt. Het is een WIP, dus langzaam maar zeker zal het steeds beter worden.

Als je binnenkomt; de stoelen kunnen uiteraard naar achter klappen, en de bedoeling is nog mooie steuntjes te maken voor de HOTAS.

Afbeeldingslocatie: http://s4.postimg.org/fy42vtk5p/20151210_200240.jpg

Lekker toetsenbordje op schoot vaak! Kijken hier dus ook veel films, er hangt nu alleen een filmposter van Boondock Saints, more coming!

Afbeeldingslocatie: http://s29.postimg.org/h11zqu0yv/20151210_200232.jpg

Nou, Throttle met loading screen!

Afbeeldingslocatie: http://s12.postimg.org/8uwbqbofx/20151210_200357.jpg

En voila, we zitten in star citizen :) Erg leuk op deze manier, ook omdat er surround geluid is.. het geluid is wel echt heel mooi als je dat aanzet.

Afbeeldingslocatie: http://s4.postimg.org/jbgwwa34d/20151210_200448.jpg

En een stoel voor een inschattingsformaat. Het scherm kan volledig muurvullend, maar ik merk dat ik dan net teveel pixels begin te zien (is wel een 1080p beamer) en het is wat klote af te stellen.

Afbeeldingslocatie: http://s15.postimg.org/ptlhcy74b/20151210_200552.jpg

Binnenkort krijg ik weer mijn oude rode tapijt terug (bioscoop tapijt), die was dus helemaal kapot door de waterschade. Ook bouw ik die stoelen wat mooier in en maak ik erboven schapjes. Er staat verder nog een whiskey kast en ik wil alle draden wat beter wegwerken. Hoe dan ook, hier zit ik heerlijk! _/-\o_

-

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-12 13:18

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Heel erg vet! Ik weet waar de volgende meeting gaat plaatsvinden :P

• Torrie844
Ircghost schreef op donderdag 10 december 2015 @ 20:24:
Heel erg vet! Ik weet waar de volgende meeting gaat plaatsvinden :P
Haha prima hoor :9 , de hele kelder is ongeveer 60m2 (dit is 1 ruimte van ongeveer 18m2, er zijn er nog 2). Heb er al een paar keer een LAN gehad met vrienden.
FreeMen schreef op donderdag 10 december 2015 @ 20:37:
[...]

Echt vet zo'n game kamer en dikke beamer setup!

Tip voor volgende upgrade, zie beneden! ;)

[video]
Oculus gaat dat allemaal vervangen :) Als die uitkomt ga ik direct pre-orderen!

En freelancer rework sneak peak

Mijn god, wat zijn die AtV interviews met Tony rete-interessant!

[ Voor 48% gewijzigd door Torrie844 op 10-12-2015 21:15 ]

-

• FreeMen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-12 15:10
Torrie844 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 20:20:
Nou Case, bij deze! Helaas was een tijd geleden mijn kelder helemaal ondergelopen (dus hoop spullen kapoet) maar wat ik nog kon redden, of wat ik over had aan hout heb ik dit meegemaakt. Het is een WIP, dus langzaam maar zeker zal het steeds beter worden.

Als je binnenkomt; de stoelen kunnen uiteraard naar achter klappen, en de bedoeling is nog mooie steuntjes te maken voor de HOTAS.

..

Lekker toetsenbordje op schoot vaak! Kijken hier dus ook veel films, er hangt nu alleen een filmposter van Boondock Saints, more coming!
..

[afbeelding]

En voila, we zitten in star citizen :) Erg leuk op deze manier, ook omdat er surround geluid is.. het geluid is wel echt heel mooi als je dat aanzet.

..

En een stoel voor een inschattingsformaat. Het scherm kan volledig muurvullend, maar ik merk dat ik dan net teveel pixels begin te zien (is wel een 1080p beamer) en het is wat klote af te stellen.
..

Binnenkort krijg ik weer mijn oude rode tapijt terug (bioscoop tapijt), die was dus helemaal kapot door de waterschade. Ook bouw ik die stoelen wat mooier in en maak ik erboven schapjes. Er staat verder nog een whiskey kast en ik wil alle draden wat beter wegwerken. Hoe dan ook, hier zit ik heerlijk! _/-\o_
Echt vet zo'n game kamer en dikke beamer setup!

Tip voor volgende upgrade, zie beneden! ;)

• Case_C
Erg mooie setup zo Torrie d:)b !

Can you feel the hype?
"T-Minus 6 days and counting.... You guys haven't even SEEN hype like what is coming... I'm talking Hurricane to end worlds level of hype. The 16th live stream.. you..are..not..EVEN..ready.. Can't even. Space white girl problems... CIG is about to drop space bombs up in this house.
Are you ready? No...you are not.. so cry yourself to sleep, then wake up, stock up on water and rations, put away your pip boy, because it won't save you...
What is coming.. isn't anything we've seen or are expecting."
Sterke drank bij de livestream op TS is aanbevolen :9 .

[ Voor 4% gewijzigd door Case_C op 10-12-2015 21:24 ]

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Was mij niet eerder opgevallen bij de wapenhandelaar.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UYmSIoU.png

• Torrie844
Case_C schreef op donderdag 10 december 2015 @ 21:19:

Can you feel the hype?

[...]

Deal! ik kijk op de beamer heh, sterke drank aanwezig!

WLeverett op Discord
(P.S. The Livestream on the 16th will be super awesome, too. All I'll say about that.)

[ Voor 18% gewijzigd door Torrie844 op 10-12-2015 21:30 ]

-

Verwijderd

Topicstarter
Erg vette mancave! Komen zeker een keer langs. :)

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-12 13:12

Fordox

00101010

Dat ziet er super strak uit :)

Het Vanduul hoofd bij de wapenhandelaar heb ik al eerder gezien, toen zat ik ook al een tijdje te staren :p

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

• Fordox

Fordox

00101010

Can you feel the hype?

[...]

Enige gokken?

Is het stiekem Star Marine met de public release van 2.0?

• Torrie844
Fordox schreef op donderdag 10 december 2015 @ 21:32:
[...]

Enige gokken?

Is het stiekem Star Marine met de public release van 2.0?
Denk het niet, want die zagen we aankomen. Ik verwacht een paar klare maps, misschien een aantal ship releases en planetary landing!

-

• Case_C
Torrie844 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 21:33:
[...]

Denk het niet, want die zagen we aankomen. Ik verwacht een paar klare maps, misschien een aantal ship releases en planetary landing!
Dat valt nog binnen het geen we verwachten. Wat verwachten we absoluut nog niet?

De Idris ingame in 2.0 en de eerste 5 systems gaan open?

Verwijderd

Denk eerder dat je in de PU naar Nyx kan jumpen zodat je Port Olisar en Nyx hebt.
Volgens Tony was Nyx al heel ver af.
En Freelancer flight ready?

• Torrie844
Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2015 @ 22:04:
Denk eerder dat je in de PU naar Nyx kan jumpen zodat je Port Olisar en Nyx hebt.
Volgens Tony was Nyx al heel ver af.
En Freelancer flight ready?
Ook nyx is eerder al benoemd. Het is schijnbaar iets super speciaals :o ik kan er echt niet bij iig..

Net even met de X55 rondjes gevlogen rond port olistar (offline PTU), wat een fantastisch gevoel zeg.. Ik merk dat de W en D keys die ik eerst gebruikte gewoon niet accuraat waren om je speed goed te veranderen, maar die throttle...my god!!! _/-\o_
Basekid schreef op donderdag 10 december 2015 @ 22:14:
[...]

Van wie komt die quote? En is op woensdagavond dus toch?
https://www.reddit.com/r/..._for_the_hype_train_over/
Mensen die een tour hebben gehad :)

[ Voor 20% gewijzigd door Torrie844 op 10-12-2015 22:15 ]

-

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:20

Can you feel the hype?

[...]

• Case_C
[...]

Via reddit:
https://www.reddit.com/r/..._for_the_hype_train_over/

Een gozer was langs geweest met een groepje bij CIG, en heeft gezien wat ze in petto hebben! Ah Torrie had 't ook al gepost :) .

En nog een quote van Will over het party systeem:
It's not complete and the finished product won't make it in time for 2.0 to Live. Definitely will be an upcoming update after a full design and user experience pass. We're gamers, too... we completely recognize the importance of this. We can all agree it needs work, and it's just not satisfactory right now. However, we don't want that to prevent us from releasing to Live so all others can enjoy the other parts of 2.0.
Dus nog wachten tot 2.1 tot het goed/net werkt :) .

edit:

Hoe laat zou die livestream zijn???? Ik ben altijd pas om half 9 thuis op woensdag... neem aan dat ze niet voor 8 uur beginnen toch?

Ach wie houd ik voor de gek.. ze lopen toch wel uit :+ .

[ Voor 51% gewijzigd door Case_C op 10-12-2015 22:21 ]

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-12 09:53
[...]

Woensdag idd. Wordt een mooie dag. 's Ochtends naar de nieuwe Star Wars film en 's avond naar de livestream kijken. :D

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Torrie844
Case_C schreef op donderdag 10 december 2015 @ 22:18:
[...]

En nog een quote van Will over het party systeem:

[...]

Dus nog wachten tot 2.1 tot het goed/net werkt :) .

edit:

Hoe laat zou die livestream zijn???? Ik ben altijd pas om half 9 thuis op woensdag... neem aan dat ze niet voor 8 uur beginnen toch?

Ach wie houd ik voor de gek.. ze lopen toch wel uit :+ .
En nog een quote :D
2.0.0 is really looking good. Definitely needs party system work (as we all know), it definitely needs Code 7 work and fixes for the framerate issues caused by AI at comms arrays, but overall, it's starting to look great.
And we've already started work on 2.1.0.
Anthor schreef op donderdag 10 december 2015 @ 22:23:
Als ik het goed heb begrepen uit de AtV van deze en vorige week wordt 2.1 shopping en 2.2 uitbreiding van shopping en Nyx erbij.
Het lijkt me raar als ze ineens zouden vertellen dat de 'roadmap' nep was en dat ze veel verder zijn dan het lijkt.

Weet niet hoe ik aan het idee kom, maar zouden ze misschien een soort systeem voor user generated content aan gaan kondigen?
Wie weet.. alles kan. Ik denk dat Tylocke wellicht nog gelijk heeft met clothing system van Kingdom Come

[ Voor 28% gewijzigd door Torrie844 op 10-12-2015 22:24 ]

-

• Anthor
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Als ik het goed heb begrepen uit de AtV van deze en vorige week wordt 2.1 shopping en 2.2 uitbreiding van shopping en Nyx erbij.
Het lijkt me raar als ze ineens zouden vertellen dat de 'roadmap' nep was en dat ze veel verder zijn dan het lijkt.

Weet niet hoe ik aan het idee kom, maar zouden ze misschien een soort systeem voor user generated content aan gaan kondigen?

Verwijderd

Topicstarter
Erg gave AtV, zeker het interview met Tony. Maar voor al dat moois moet het party systeem werken!
Anthor schreef op donderdag 10 december 2015 @ 22:23:
Lijkt me een beetje vroeg nog. Een gok zou misschien iets met planetary landing of wormholes zijn.

Die stream wordt trouwens wel enorm gehyped, hopelijk valt het niet tegen zoals vorige keer. :P

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2015 22:33 ]

• Fordox

Fordox

00101010

Torrie844 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 21:33:
[...]

Hangar/flight ready starfarer, herald en/of xi an scout?

• Tylocke
H
Torrie844 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 22:22:
[...]

En nog een quote :D

[...]

[...]

Wie weet.. alles kan. Ik denk dat Tylocke wellicht nog gelijk heeft met clothing system van Kingdom Come
Ik twijfel nu zelf heel erg. Destijds is aangegeven dat Casaba actief zou worden na ArcCorp. Maar Nyx zou ook snel beschikbaar komen. Mining en fueling zou ook redelijk snel naar de BabyPU komen, net zoals de Herald, Xi'an Scout, Freelancer, Vanguard, Starfarer en Reliant. Er komt nog zo veel aan de komende tijd, erg mooi om te zien.

Wat wel opvallend is is dat er nu meerdere keren gehint is naar planeten en een bepaalde tech daarbij. Dan klinkt planetary landings toch wel weer aannemelijk.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
misschien dat het iets met SQ42 te maken heeft, stond op de roadmap voor dit jaar, zou de stabiliteit van de solo PU moeten hebben en er zitten veel assets in waarvan we weten dat ze ermee bezig zijn maar welke niet in een sale zitten, zaten of zullen zitten.
Een deel van de resources is gelijk maar ook een groot deel zou er los van staan.
de idris ziet er al redelijk goed uit, we weten dat het acting deel is gedaan, andere grotere schepen voor SQ42 waren ook al ver.

en als laatste dat zou niemand verwachten...

• Torrie844
This is a patch for the 2.0.0 PTU. Please fully restart your client and launcher to ensure your client is updated – your PTU client should show “2.0.0-304989-PTU” as the version. Due to the number of recent fixes to the PTU, it is strongly recommended that players delete their PTU USER folder and verify their files after patching. The USER folder can be found (in default installations) at C:\Program Files\Cloud Imperium Games\StarCitizen\Test. Game files can be verified through the launcher, by clicking on the advanced options (Gear icon) and clicking “Verify”. This is particularly important if users encounter any odd character graphical issues or crash on loading. Arena Commander has also been reactivated on the PTU.

If you don’t see Patch Notes in your launcher, please restart your launcher immediately to update it. At this stage of testing, please refer to the PTU Issue Council for submitting bugs and feedback for optimal turn-around time. Please note that this is only for this phase of PTU testing and that the normal Issue Council is for the submission of bugs only. During this initial testing phase, PTU access will be restricted to a invitation-only group of players that we will expand on over time. You can check out the full 2.0.0 PTU notes for more details about the patch and content or our 2.0.0 PTU Known Issues FAQ for bugs we are already aware of.

Important item of note: We have a specific Issue Council thread where are requesting additional information from players regarding Error 0 disconnections.

Contents:

Arena Commander Fixes Social Module Fixes Arena Commander Module:

Fixes:

Gameplay

Fixed an issue in Vanduul Swarm game mode, where ally weapon restocks were not happening at the end of the wave. Social Module/Persistent Universe:

Fixes:

Gameplay

Fixed an issue where transitioning from zero-g to gravity zones would cause a player to take damage from falling or lose functionality. Fixed an issue where the elevator terminal in ArcCorp and the Hangar would sometimes close without any player input.

Ships Fixed an issue where the Hornet and Constellation were using the same shield set. Fixed an issue where the Constellation Andromeda and Retaliator were not being repaired when landing on the large landing pad.

Environment Fixed an issue where the weapons fire was drastically offset from weapons while the ship was in flight.

Technical Fixed several server-side performance issues. Implemented some additional fixes for the server performance bottleneck that would happen at extremely high instance activity.

-

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22-12 21:54

JanAd

Wind’s howling

Torrie844 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 20:20:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Héhéhé, die Ikea tafel heb ik ooit ook nog gehad ;)

Ik heb plots 2 prospecs bij, NISAR en SARAJIAN... nu maar hopen dat ze wat geld uitgeven. :)

en even nog een linkie bij PTU-L
https://forums.robertsspa...1/2-0-0l-published-to-ptu

Ze gaan wel hard... _/-\o_

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

• Torrie844
JanAd schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 08:22:
[...]

Héhéhé, die Ikea tafel heb ik ooit ook nog gehad ;)

Ik heb plots 2 prospecs bij, NISAR en SARAJIAN... nu maar hopen dat ze wat geld uitgeven. :)

en even nog een linkie bij PTU-L
https://forums.robertsspa...1/2-0-0l-published-to-ptu

Ze gaan wel hard... _/-\o_
Ssshhht ;)
Prettige tafel inderdaad, en gebruik hem nu ook uitklapbaar voor gewone computer setup.

Anyways, ik hoopte zo dat als ik vandaag wakker werd er een push to live was, helemaal door de speculatie gister. Maar dat zal hopelijk betekenen dat vanavond/vannacht ergens die push to live zal komen (helemaal omdat ik hoor dat deze versie geniaal is) en wij (local time) morgen rond 6 uur sochtends de computer maar aan moeten knallen om te downloaden!

En zo niet, nieuwe PTU testers invites :9
WLeverett-CIG - 2015-12-11 03:26:51 UTC
We'll see how everything goes overnight and discuss what we do in the morning. As soon as we decide tomorrow, we'll let everyone know whether we'll invite or push to Live
Edit: Oja, best een leuke patch schijnbaar. Jerk system is eindelijk erin. AI Pirates zijn extreem gebuffed en alle damage states/mapping is opnieuw gedaan.

[ Voor 16% gewijzigd door Torrie844 op 11-12-2015 08:34 ]

-

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12 14:48
Toffe kelder Torrie, wel deprimerend dat alleen jouw kelder groter is dan m'n appartement (zo langzamerhand eens rond gaan kijken voor iets anders).

Gister wel ff door de ATV geskipped vlak voor ik naar bed ging, Freelancer is tof, erg benieuwd :)

Twijfel ook nog over de hotas, setup met keyboard wordt em niet want ik heb net een G910 gekocht :P

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Heel goed, mijn vriendin moet heel het weekend werken. Ik heb lekker veel vrije tijd >:)

Maarja... afwachten...hypehypehype... ;)

Ah, dat Jerk systeem is ook toegepast blijkbaar:
https://www.reddit.com/r/...system_is_in_and_in_full/

Edit: ha, Torrie past net z'n post ook aan... Dat komt ervan als ik ff moet stoppen met typen omdat er weer iemand m'n bureau binnenvalt... :P .

[ Voor 21% gewijzigd door JanAd op 11-12-2015 08:41 ]

• Torrie844
Oraijon schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 08:37:
Toffe kelder Torrie, wel deprimerend dat alleen jouw kelder groter is dan m'n appartement (zo langzamerhand eens rond gaan kijken voor iets anders).

Gister wel ff door de ATV geskipped vlak voor ik naar bed ging, Freelancer is tof, erg benieuwd :)

Twijfel ook nog over de hotas, setup met keyboard wordt em niet want ik heb net een G910 gekocht :P
Haha, ja het is alleen wel 1.95m hoog met balken die het soms 1.80m maken (ik ben 1.84m dus genoeg blauwe plekken op de kruin). Binnenkort gaan we het verder uitgraven, dan is dat opgelost ;).

Over je twijfel, wil je dan de SC hotas of een andere? Ik kan niet genoeg aangeven hoe goed de throttle van een hotas voelt met star citizen. Zelfs throttle en muis zou een prima combi zijn.

Voorheen drukte ik "W" en "D" en was differentiëren van 60 throttle naar 20 heel moeilijk, helemaal met landen knalde ik overal tegen aan. Nu kan ik precies alles kiezen en dat geeft me veel vrijheid. Plus de boostknop in drukken terwijl je de throttle te hard naar voren duwt (en mezelf dan achter in de stoel) is wel erg tof.
JanAd schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 08:38:

Edit: ha, Torrie past net z'n post ook aan... Dat komt ervan als ik ff moet stoppen met typen omdat er weer iemand m'n bureau binnenvalt... :P .
Ik win, ik win! *O*

[ Voor 11% gewijzigd door Torrie844 op 11-12-2015 08:45 ]

-

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Torrie844 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 08:44:
[...]

Voorheen drukte ik "W" en "D" en was differentiëren van 60 throttle naar 20 heel moeilijk, helemaal met landen knalde ik overal tegen aan. Nu kan ik precies alles kiezen en dat geeft me veel vrijheid. Plus de boostknop in drukken terwijl je de throttle te hard naar voren duwt (en mezelf dan achter in de stoel) is wel erg tof.

[...]

Ik win, ik win! *O*
Ja, ik doe dat nu nog met toetsenbord en da's idd ofwel vollenbak ofwel bijna niks en ergens ertussen lukt precies nooit. Met dat schuifknopje van de T16000 ben ik niet veel verder. Mss toch eens overwegen om zo'n trottle los te kopen en met rechts te bedienen.

Ik probeer hier tussendoor nog wat te doen alsof ik aan het werken ben ;)

• Bornhald
https://www.reddit.com/r/...s_sean_criminal_tracy_on/

Even lezen voor de mensen die een custom User.Cfg gebruiken

• Case_C
Las het ook net, dus eigenlijk gewoon de tip om 't niet aan te passen.

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Case_C schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 08:56:
[...]

Las het ook net, dus eigenlijk gewoon de tip om 't niet aan te passen.
Dus dan gaat dit niet meer?
Disable motion blur?
https://www.reddit.com/r/..._disable_the_motion_blur/

• Torrie844
JanAd schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 08:48:
[...]

Ja, ik doe dat nu nog met toetsenbord en da's idd ofwel vollenbak ofwel bijna niks en ergens ertussen lukt precies nooit. Met dat schuifknopje van de T16000 ben ik niet veel verder. Mss toch eens overwegen om zo'n trottle los te kopen en met rechts te bedienen.

Ik probeer hier tussendoor nog wat te doen alsof ik aan het werken ben ;)
Ja, ik heb ook die throttle op die Logitech 3DPro een tijd gebruikt. Was al beter dan W & D. Heb zelfs het muiswieltje nog gebruikt om throttle te bedienen (dat ging eigenlijk relatief goed, tot in dogfights).

-

• Case_C
Het gaat wel, maar het schijnt op een bepaalde manier een negatief effect te hebben op de gameplay. (Vraag me af of het ook invloed kan hebben op de server?)

Verwijderd

Het is vrij normaal dat je elke dag (of nacht) een build maakt en soms zelfs meerdere keren binnen een etmaal. Zeker met zulke grote teams. Dat ze die ook beschikbaar maken voor de PTU maakt dat we het ook merken. Wat dat betreft is het wel fijn dat ze het upgraden verbeterd hebben en alleen de veranderingen doorsturen ipv iedere keer 33Gb te downloaden.

Wat wel lastig lijkt is dat ze met het bugs rapporteren moeite hebben om uit te vogelen welke bij welke versie horen en opgelost zijn bij een andere versie of toch weer terug komen bij een latere versie. (Jira kan veel aan maar als je bijv een typefoutje maakt dan klopt het al niet meer en dat zelfs Jira niet ondervangen.)

• Case_C
Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 09:54:
Wat wel lastig lijkt is dat ze met het bugs rapporteren moeite hebben om uit te vogelen welke bij welke versie horen en opgelost zijn bij een andere versie of toch weer terug komen bij een latere versie. (Jira kan veel aan maar als je bijv een typefoutje maakt dan klopt het al niet meer en dat zelfs Jira niet ondervangen.)
Het issue council heeft een "thread" voor elke versie van de PTU volgens mij. Op die manier kunnen ze redelijk goed zien welke bugs blijven terugkomen.

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Spool up my Q-drive from a quick in and out to Kareah Station. I just like to have a rifle with me in case things get hairy out there. Computer counts down, I settle in, the stars stretch and a few seconds later I arrive...
... in hell.
The space around the station is stitched with red, green and orange slashes of light. Explosions everywhere. I don't know if it's people dying, or missiles reaching the end of their lifespan.
I barely have seconds to consider my options before I am drawn into this impromptu battle royale. I suppose I am lucky, I am flying my Super Hornet, so the Gladius that attacks me becomes scrap rather quickly. Quickly followed by an already heavily damaged Avenger. A couple 300 series later and I am getting slammed around by a Connie and a second Avenger. I am dry on missiles, and my canard guns are gone.
The Connie makes a serious navigational error and ends up becoming a smear on the station exterior. The Avenger is limping along and decides to jump in a seemingly random direction... I pull out my lucky charm, choose one of the 5 QD targets in that direction, and punch the Q-drive... and drop in right on top of him.
Finishing him off I immediately crash.
Best. Time. Ever.
Bron: https://www.reddit.com/r/...200k_warzone_over_kareah/

Manmanman... ik mis toch iets precies :'(

• Oraijon
Torrie844 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 08:44:
[...]

Haha, ja het is alleen wel 1.95m hoog met balken die het soms 1.80m maken (ik ben 1.84m dus genoeg blauwe plekken op de kruin). Binnenkort gaan we het verder uitgraven, dan is dat opgelost ;).

Over je twijfel, wil je dan de SC hotas of een andere? Ik kan niet genoeg aangeven hoe goed de throttle van een hotas voelt met star citizen. Zelfs throttle en muis zou een prima combi zijn.

[...]

Ik win, ik win! *O*
Ik weet op het moment niet zo goed wat ik wil :P
Heb wel eens een hotas setup geleend van iemand en heb nog een flight-x liggen. Krijg snel last van polsen, dus moet dan sowieso een stoel constructie ofzo gaan maken. Wil het op zich wel, want het is gewoon meer immersive. Maar tegelijkertijd is het ook een stuk makkelijker om gewoon alles met M+T te doen :P

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-12 13:49

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Torrie844 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 09:02:
[...]

Ja, ik heb ook die throttle op die Logitech 3DPro een tijd gebruikt. Was al beter dan W & D. Heb zelfs het muiswieltje nog gebruikt om throttle te bedienen (dat ging eigenlijk relatief goed, tot in dogfights).
Ik ga volgende week een X52 bestellen bij Coolblue... in de kerstperiode uitproberen en als het me niet bevalt stuur ik die gewoon terug :+ Coolbue doet toch nooit moeilijk over retours... De T16000 geraak ik indien nodig wel kwijt hier of op 2de hands.

Als ik zo rond lees lijken de meeste lefties effectief goed met de rechtshandige setup te kunnen werken. Dus dat moet mij toch ook lukken denk ik dan... :)

• Case_C
/me Zit te werken en leest de mooie avonturen uit de PTU :/

Overigens heb ik een pol geopend op gotinc.nl voor de whiskeyglazen. (Wat het moet worden.)

• Oraijon
Moet toegeven dat de Warthog wel lonkt, losse stick zonder throttle prijs valt wel mee, maarja... dan nog een throttle regelen... :P

Edit: crap, die prijs is nog wel redelijk gestegen trouwens, paar maanden terug was losse stick nog maar 130 :(

[ Voor 30% gewijzigd door Oraijon op 11-12-2015 11:06 ]

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-12 09:48
Case_C schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 11:04:

Overigens heb ik een pol geopend op gotinc.nl voor de whiskeyglazen. (Wat het moet worden.)
Zit hier op werk ook rustig te lezen, ben stiekem wel blij dat ze Reddit niet hebben geblokkeerd. Helaas IMGur wel dus het is af en toe een beetje moeilijk bij te houden welke plaatjes ik zie van schepen en waar ze ook al weer stonden. Kost een hoop uitzoekwerk 's avonds als ik thuis ben :P

Heb de poll trouwens ingevuld.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Case_C schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 11:04:
Ach... het kan erger... denk maar aan al die studentjes die nu examens aan het afleggen zijn of de blok-periode ingaan de komende weken... ;w ;)

• Torrie844
JanAd schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 11:17:
[...]

Ach... het kan erger... denk maar aan al die studentjes die nu examens aan het afleggen zijn of de blok-periode ingaan de komende weken... ;w ;)
Nooit werkende mensen met studenten vergelijken. Ondanks dat ze examens hebben, hebben ze vakantie na vakantie ;), kunnen/mogen ze college's skippen en hebben ze het beste leven ooit. Ik mis mijn studentenleven, wij hebben het erger :X
Oraijon schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 10:48:
[...]

Heb wel eens een hotas setup geleend van iemand en heb nog een flight-x liggen. Krijg snel last van polsen, dus moet dan sowieso een stoel constructie ofzo gaan maken. Wil het op zich wel, want het is gewoon meer immersive. Maar tegelijkertijd is het ook een stuk makkelijker om gewoon alles met M+T te doen :P
Niet vergeten dat Warthog geen twist heeft, dan moet je pedals

[ Voor 35% gewijzigd door Torrie844 op 11-12-2015 11:35 ]

-

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Torrie844 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 11:34:
[...]

Nooit werkende mensen met studenten vergelijken. Ondanks dat ze examens hebben, hebben ze vakantie na vakantie ;), kunnen/mogen ze college's skippen en hebben ze het beste leven ooit. Ik mis mijn studentenleven, wij hebben het erger :X

[...]

In het onderwijs werkende IT'ers (me) kunnen dat wel 8) _/-\o_

Ff een vraag... Is de x52 Pro de meerprijs waard tov de x52? Ik vind de pro wel mooier precies. :9~

[ Voor 9% gewijzigd door JanAd op 11-12-2015 11:39 ]

• Oraijon
Torrie844 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 11:34:
[...]

[...]

Ja klopt ook nog eens inderdaad, hoewel ik dat niet perse erg vind, want ik kan daar toch niet heel goed mee overweg :P

• Torrie844
JanAd schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 11:36:
[...]

In het onderwijs werkende IT'ers (me) kunnen dat wel 8) _/-\o_

Ff een vraag... Is de x52 Pro de meerprijs waar tov de x52? Ik vind de pro wel mooier precies. :9~
Geen idee, type in google X52 VS X52 PRO :p Ik weet wel dat je via Amazon (duitsland) de Pro voor 150 euro kan bestellen (gratis verzending naar Nederland). Scheelt je toch een hoop centjes.

-

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:00
ik ben er weer een paar maanden uit geweest en wacht op de PU.

dus kunnen we al PU spelen? dan ga ik me weer inlezen :+
als ik bij moet blijven hou ik geen tijd over :9

• siriouz
Oraijon schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 10:48:
[...]

Ik moet nog steeds de bestelling plaatsen voor die klemmen... Binnenkort toch weer eens in duiken denk ik. :+

Heb overigens ook nog altijd een X45 te koop staan voor weinig. :P

• Jorrie
Geen PU, gewoon een klein Universe (1 hoofdstation met een paar comm arrays en wat andere kleinere verlaten stations ernaast. Het is ook nog niet persistent.

Star Citizen

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Denniz0229 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 11:42:

Als je een uitnodiging hebt gehad wel, anders niet - tenzij je de Solo-PU installeert.

MAAR volgens de geruchten gaat het niet meer lang duren voordat 2.0 Live gaat. Mogelijk dit weekend al.

edit: Zoals Jorrie terecht aanhaalt: Baby-PU... dus een kleine versie van de PU.

[ Voor 7% gewijzigd door JanAd op 11-12-2015 11:46 ]

• Case_C
Denniz0229 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 11:42:

'PU' als in de Crusader-map. Maar ja het is al een redelijk grote wereld, enkel nog geen jumppoints.

En met een beetje geluk kunnen we dit weekend los!

• Denniz0229
JanAd schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 11:44:
[...]

Als je een uitnodiging hebt gehad wel, anders niet - tenzij je de Solo-PU installeert.

MAAR volgens de geruchten gaat het niet meer lang duren voordat 2.0 Live gaat. Mogelijk dit weekend al.
geen idee eigenlijk, mailtjes gaan regelrecht naar de trashcan :+

maar dan wacht ik nog wel even braaf op 2.0
heb straks toch 2 weken vrij en eindelijk tijd om te spelen :D

• Torrie844
Denniz0229 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 11:46:
[...]

geen idee eigenlijk, mailtjes gaan regelrecht naar de trashcan :+

maar dan wacht ik nog wel even braaf op 2.0
heb straks toch 2 weken vrij en eindelijk tijd om te spelen :D
Wat is je citizen number? En anders kun je ook nog op de RSI site kijken en "copy to PTU" bij "My account" aanvinken.

-

• snarfj
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-06 18:05
Oraijon schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 11:05:
Moet toegeven dat de Warthog wel lonkt, losse stick zonder throttle prijs valt wel mee, maarja... dan nog een throttle regelen... :P

Edit: crap, die prijs is nog wel redelijk gestegen trouwens, paar maanden terug was losse stick nog maar 130 :(
heb zelf hier de complete set.
je kan als je dat wilt via de thurstmaster site wel de throttle los erbij kopen mocht je besluiten om eerst voor de stick te gaan al vindt ik de losse prijzen wel erg duur (260 eur throttle 299 stick) als je het vergelijkt voor een complete set misschien is door sparen een optie of kijken op ebay

• Bornhald
siriouz schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 11:43:
[...]

Ik moet nog steeds de bestelling plaatsen voor die klemmen... Binnenkort toch weer eens in duiken denk ik. :+

Heb overigens ook nog altijd een X45 te koop staan voor weinig. :P
wat is weinig en waarom?

• Oraijon
snarfj schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 12:18:
[...]

heb zelf hier de complete set.
je kan als je dat wilt via de thurstmaster site wel de throttle los erbij kopen mocht je besluiten om eerst voor de stick te gaan al vindt ik de losse prijzen wel erg duur (260 eur throttle 299 stick) als je het vergelijkt voor een complete set misschien is door sparen een optie of kijken op ebay
Flinke prijzen wel idd. Maar heb het idee dat die warthog wel verruit het meest accuraat is.. Maar eens gaan bedenken wat ik wil doen :)

• siriouz
Heb 'm van iemand overgenomen vlak voor ik besloot toch de X52 Pro te halen. Prijs is laag omdat het a) een best al oud beestje is en b) het rubber is nogal vergaan (spul wordt plakkerig na x aantal jaren). Vorige eigenaar heeft de rubberlaag van de throttle af weten te halen, keertje licht schuren of laagje plastidip of dergelijke eroverheen kan geen kwaad. Op de stick zit het rubber nog wel, maar is ook zeker te verwijderen.

X45 werkt verder prima, getest in SC en heeeeeeel eerlijk gezegd kon ik er beter aan wennen dan aan m'n X52 Pro. Wie 'm wil hebben voor €20, geeft maar een gil. :P Wellicht kan iemand er nog leuk mee modden... :)

Plaklaagje op de stick kan overigens wel helpen voor mensen die moeite hebben met hun hand om hun stick houden... :+

[ Voor 9% gewijzigd door siriouz op 11-12-2015 12:29 ]

• Bornhald
siriouz schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 12:28:
[...]

Heb 'm van iemand overgenomen vlak voor ik besloot toch de X52 Pro te halen. Prijs is laag omdat het a) een best al oud beestje is en b) het rubber is nogal vergaan (spul wordt plakkerig na x aantal jaren). Vorige eigenaar heeft de rubberlaag van de throttle af weten te halen, keertje licht schuren of laagje plastidip of dergelijke eroverheen kan geen kwaad. Op de stick zit het rubber nog wel, maar is ook zeker te verwijderen.

X45 werkt verder prima, getest in SC en heeeeeeel eerlijk gezegd kon ik er beter aan wennen dan aan m'n X52 Pro. Wie 'm wil hebben voor €20, geeft maar een gil. :P Wellicht kan iemand er nog leuk mee modden... :)

Plaklaagje op de stick kan overigens wel helpen voor mensen die moeite hebben met hun hand om hun stick houden... :+
Maar hij doet het voor de rest dus nog wel, op zich namelijk wel geïnteresseerd. heb je evt nog een fototje oid van wat er mis is..?
en wellicht via PM afhandelen :+

[ Voor 3% gewijzigd door Bornhald op 11-12-2015 12:30 ]

• siriouz
Bornhald schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 12:29:
[...]

Maar hij doet het voor de rest dus nog wel, op zich namelijk wel geïnteresseerd. heb je evt nog een fototje oid van wat er mis is..?
Ik zal er vanavond even foto's van maken, sluit ik 'm ff aan. :) Zo eerst m'n bed opzoeken denk ik, eindelijk weekend :z

• Bornhald
siriouz schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 12:31:
[...]

Ik zal er vanavond even foto's van maken, sluit ik 'm ff aan. :) Zo eerst m'n bed opzoeken denk ik, eindelijk weekend :z
haha np en geen haast, welterusten :)

• Jorrie
Vanmorgen nog even gespeeld en het speelde heerlijk soepel. Een paar keer de comm arrays gecleared van vijanden, paar keer daarna tegen dat ding zelf aan gecrashed omdat de avenger nogal snel optrekt :+

Helaas wilde ik de laatste keer even dat ding weer activeren maar toen crashte de hele game :'(

Trouwens, wanneer 2.0 live gaat is dat niet op de PTU toch?

[ Voor 9% gewijzigd door Jorrie op 11-12-2015 12:39 ]

Star Citizen

• Torrie844
Jorrie schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 12:38:
Vanmorgen nog even gespeeld en het speelde heerlijk soepel. Een paar keer de comm arrays gecleared van vijanden, paar keer daarna tegen dat ding zelf aan gecrashed omdat de avenger nogal snel optrekt :+

Helaas wilde ik de laatste keer even dat ding weer activeren maar toen crashte de hele game :'(

Correct, live = normal release. Verwacht die dit weekend, helemaal als je discord beetje volgt, de devs verwachten vanavond/vannacht (onze tijd)

-

• Case_C
Jorrie schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 12:38:
Nee dan is het gewoon op de normale launcher :P , en dan duurt de download weer xx uur :/ .

En ze zijn aan het teasen op instagram... toch voor 't weekend dan 2.0?
https://www.instagram.com/p/_IgOT_zFxG/

Sean Tracey z'n volledig betoog over de User.cfg:
"Can't fix something you override!"
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JCkCMmj.png

[ Voor 33% gewijzigd door Case_C op 11-12-2015 13:05 ]

• Denniz0229
Torrie844 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 11:47:
[...]

Wat is je citizen number? En anders kun je ook nog op de RSI site kijken en "copy to PTU" bij "My account" aanvinken.
UEE Citizen Record #940085
die bedoel je?

ben hem nu opnieuw aan het downloaden en dan zie ik wel :)

• heggico
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:16
De copy to PTU moet je via de site doen, niet via de launcher. Nu downloaden zonder dat eerst te doen heeft geen zin aangezien je dan de laatste live build download (1.3 dacht ik). Tenzij je dat wilt natuurlijk.

• Torrie844
Denniz0229 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 14:27:
[...]

UEE Citizen Record #940085
die bedoel je?

ben hem nu opnieuw aan het downloaden en dan zie ik wel :)
Yes die, de eerste 210K hebben toegang tot de PTU, de rest niet. Aangezien jij rond 900.000 bent zal je moeten wachten op de live version!

Maar niet getreurd, het is sneller dan je denkt voor ons allen!

[ Voor 8% gewijzigd door Torrie844 op 11-12-2015 14:32 ]

-

• Denniz0229
Torrie844 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 14:32:
[...]

Yes die, de eerste 210K hebben toegang tot de PTU, de rest niet. Aangezien jij rond 900.000 bent zal je moeten wachten op de live version!

Maar niet getreurd, het is sneller dan je denkt voor ons allen!
jammer :+

maar dan is hij in ieder geval vast geïnstalleerd.

• Njay
crap UEE Citizen Record #249164

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Je kan de Solo-pu proberen:
https://www.reddit.com/r/..._ptu_access_play_it_solo/

Dat werkt... maar alleen is toch maar alleen. De K (of L)-patch staat er ook nog niet bij... Wss wacht iedereen nu gewoon op de Live versie.

• Case_C
Denniz0229 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 14:34:
[...]
Wat je nu installeert is 1.3, en waarschijnlijk gaat 2.0 door de grote overhaul dus gewoon weer 30-35gb zijn. Dus daar win je niks mee..
Njay schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 14:53:
[...]
Dus je raadt zo ie zo een clean install aan voor 2.0?
Ik raad niks aan, maar het lijkt me stug dat 1.3 > 2.0 met patches gaat gebeuren. Maar ik werk er niet... dus kan er niks met zekerheid over zeggen.

[ Voor 34% gewijzigd door Case_C op 11-12-2015 14:54 ]

• Njay
Case_C schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 14:51:
[...]

Wat je nu installeert is 1.3, en waarschijnlijk gaat 2.0 door de grote overhaul dus gewoon weer 30-35gb zijn. Dus daar win je niks mee..

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Njay schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 14:53:
[...]

Ik denk dat dat sowieso zal moeten. Zeker voor wie nog op 1.3 zit.
edit
Nuja, ik ga terug vanop een nieuwe installatie starten bij de release. Lijkt me toch het beste om te doen. Zijn er nog veel problemen met installatie op SSD of is dat tegenwoordig opgelost?

[ Voor 31% gewijzigd door JanAd op 11-12-2015 14:58 ]

• Njay
JanAd schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 14:55:
[...]

Ik denk dat dat sowieso zal moeten. Zeker voor wie nog op 1.3 zit.
edit
Nuja, ik ga terug vanop een nieuwe installatie starten bij de release. Lijkt me toch het beste om te doen. Zijn er nog veel problemen met installatie op SSD of is dat tegenwoordig opgelost?
Installeert hier prima op een evo 850

• Torrie844
Denniz0229 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 14:34:
[...]

jammer :+

Aye, wat Case zegt.. je zal die 30gb gewoon opnieuw moeten installeren. Elke minimale patch is al 5-10gb, komt omdat ze in .pak's werken en die zijn nou eenmaal per stuk heel erg groot. Elke keer als ze iets kleins aanpassen (2 lijntjes code) krijgen wij dat als .pak aangeboden. 1 zo'n pak is ongeveer 1 á 2GB dus stel je voor als er in 4 verschillende paks kleine lijntjes met code worden aangepast.

1.3 kun je net zo goed meteen uninstallen als je hoopte op tijdwinst ;)

*let op, armchair dev aan het woord hier.

[ Voor 4% gewijzigd door Torrie844 op 11-12-2015 15:25 ]

-

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-12 15:06

Kek

3flix

ik kwam iets leuks tegen.

Hier in groningen is het infoversum net failliet gegaan, een soort 3d film gebouw op steenworp van waar ik woon.

Hoe vet zou het zijn om die 3d zaal om te toveren tot SC 3d screen... moet je wel met en goede gfx kaart aankomen denk ik :D

http://thecreatorsproject...euren?utm_source=tcpfbned

• Tylocke
Goed nieuws voor diegenen die een SQ42 'Answer the Call' t-shirt hebben besteld. Die van mij is net verstuurd en die van jullie zullen ook wel spoedig onderweg zijn!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Ik mij toch maar eens de Saitek x52 pro besteld om eens te proberen. Bevalt het niet, stuur ik ze wel terug. Moest 2.0 morgen uitkomen, kan ik het direct fatsoenlijk testen.

• Torrie844
JanAd schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 15:46:
Ik mij toch maar eens de Saitek x52 pro besteld om eens te proberen. Bevalt het niet, stuur ik ze wel terug. Moest 2.0 morgen uitkomen, kan ik het direct fatsoenlijk testen.
Via Duitsland? of de dure nederlandse versie? :+

-

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Belgische versie 😆 Ik moet hem nog makkelijk kunnen retourneren als het toch tegenvalt.

• Torrie844
Dayummm die connie's zijn moeilijk te killen

-

• Rann
  • Laatst online: 22-12 08:56
Toch maar besloten: Avenger package gekocht! :-)

• Torrie844
Rann schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 17:06:
Grats!

-

• Tylocke
Gefeliciteerd en welkom! Avenger is een mooi multifunctioneel schip.

• Case_C
Welkom, mooi schip. Nu hopen dat we ze snel in 2.0 kunnen testen.

• Rann
  • Laatst online: 22-12 08:56
Case_C schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 17:25:
[...]

Welkom, mooi schip. Nu hopen dat we ze snel in 2.0 kunnen testen.
Nu twijfel.. Of nog even aanmodderen in 1.3, of 2.0 via de 'singleplayer' manier alvast gaan doen... Misschien gewoon even geduld hebben :+

Verwijderd

Topicstarter
Net wel mijn stabielste ervaring gehad in PTU L. Anderhalf uur ofzo en nog meegevlogen met iemands connie.Met de onderturret is het nog wel lastig om wat te raken, ook weinig zicht. :P

• Jorrie
Het is inderdaad behoorlijk stabiel geworden, ik verwacht wel dat ze hem vanavond/morgenochtend live gooien :)

Star Citizen

• Torrie844
Jorrie schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 18:07:
Het is inderdaad behoorlijk stabiel geworden, ik verwacht wel dat ze hem vanavond/morgenochtend live gooien :)
Ik hoop vanavond ergens, dan morgen spelen!

-

Verwijderd

Topicstarter
WLeverett-CIG - 2015-12-11 17:32:42 UTC
Hey @everyone quick update and plan for today:
We're going to push one more build to PTU today to test an extra fix for the AI spawns at a comms array that slow down and occasionally crash the game server. Our internal testing shows that the fix resolves the crash, though there can be slowdowns of 30 seconds or so, at which point the servers clear up.
If all goes well with testing, we will push this build to Live later today.
Please know this is fully dependent on a successful, stable test, and is therefore a fluid situation where plans can change last minute. If there are any problems with the new build on PTU, we will assess, make some changes, and push to Live next week.
Thanks everyone! - WL

• Torrie844
oooooo!!!

-

• Jorrie
Waar is eigenlijk die krans die we eind vorig jaar hebben gekregen? :+

Star Citizen

Pagina: 1 ... 54 ... 101 Laatste