Toon posts:

[PC] Star Citizen - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 39 ... 101 Laatste
Acties:
  • 178.234 views

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:53

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Fordox schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:03:
Waar ik echt bang voor ben is dat de game hackers en cheaters gaat krijgen.. Dat heeft gta 5 ook al verneukt.
Er zullen zeker hackers en cheaters komen, maak je daar geen illusies over! Het grote verschil in mijn ogen tussen SC en GTAV is dat Rockstar te groot is geworden en de feel is verloren met hun community. De SC devs zijn juist extreem betrokken bij het spel en zullen als je het mij vraagt hard maar terecht ingrijpen. Niet voor niks is het goed mogelijk contact te krijgen met de SC support maar totaal niet met Rockstar support.

• DutchWalnut
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Reyde schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:55:
[...]
2001 is toch echt één van m'n favorieten. De practical effects die ze hebben gebruikt vind ik er hedendaags nog steeds erg goed uit zien.
Je moet wel een hoop geduld hebben in die film. Vooral als je zo verwend bent door actie is het niet voor iedereen weggelegd. Ik vond het een top film.

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20-12 07:27

JanAd

Wind’s howling

Cygnitr0n schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:25:
[...]

Je moet wel een hoop geduld hebben in die film. Vooral als je zo verwend bent door actie is het niet voor iedereen weggelegd. Ik vond het een top film.
Ik denk dat er tegenwoordig veel niet verder geraken dan het stuk met de 'apen' ;)

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
Hoe heette die foute Duitse film ookalweer... Traumschiff Surprise ofzo? :+

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:54
Pff, ik heb 2 starter packages nu. Zit er over te twijfelen om eentje om te smelten. OF voor de Starfarer, OF voor de Hull-C. Het blijft wel veel geld (rond de 200 total), waardoor ik weer twijfel. Vriendin verklaart me (uiteraard) voor gek. Wat zeggen de SC Tweakers?

[ Voor 3% gewijzigd door Kaasdipje op 25-11-2015 16:40 ]

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-12 10:23

Multensor

wtf

Die verklaren je ook voor gek ;). Maarja ik ben nog niet volledig gepakt door het SC virus. Zit ook alleen met een starter package.

erhmm.

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

NibborSneffets schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:40:
Pff, ik heb 2 starter packages nu. Zit er over te twijfelen om eentje om te smelten. OF voor de Starfarer, OF voor de Hull-C. Het blijft wel veel geld (rond de 200 total), waardoor ik weer twijfel. Vriendin verklaart me (uiteraard) voor gek. Wat zeggen de SC Tweakers?
Deze tweaker zegt absoluut niks tegen z'n vriendin hierover ;)

Moest ik kiezen tussen de 2, zou ik de Starfarer nemen en het 2de package smelten - je moet er wel 1tje overhouden hé.

Edit: Hull-C is wel makkelijker, kan je zelf met 2 NPC's wel vliegen, voor een StarFarer moet je extra volk optrommelen. Dat zal wss iets minder praktisch zijn.

Doen wat Case_C zegt... en ik opteer toch voor de Hull-C, ik zou zelf geen +3 personen schepen kopen, maar da's puur persoonlijke speelstijl.

[ Voor 21% gewijzigd door JanAd op 25-11-2015 16:57 ]

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21-12 19:14
Een starter-package omsmelten naar een Starfarer oid? Nee joh dan moet je de P72 halen en die een CCU geven voor een LTI Starfarer ;) .

En tja wie is er niet een klein beetje gek.

Elke gek z'n gebrek zullen we maar zeggen :+ .

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
Herkenbaar :p Ik heb mijn vriendin niks gezegd, tis tenslotte mijn geld.

Lekker de Hull-C halen en spacetrucken, ik doe waarschijnlijk mee :P

-

• siriouz
Case_C schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:54:
[...]

Een starter-package omsmelten naar een Starfarer oid? Nee joh dan moet je de P72 halen en die een CCU geven voor een LTI Starfarer ;) .

En tja wie is er niet een klein beetje gek.

Elke gek z'n gebrek zullen we maar zeggen :+ .
Precies dat, hou je starter-package voor de zondagse ritjes naar de kerk, terwijl je echte schepen LTI hebben. :9

Church of Atom :+

[ Voor 4% gewijzigd door siriouz op 25-11-2015 17:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
Gaat hard.

https://www.reddit.com/r/...rnally_we_want_to_get_it/

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/V75q0LJ.jpg
"More crash fixes. The build is pretty much packaged and ready to go at this point. QA is going to hit on it with hammers for a bit to make sure it's solid. Additionally, we are looking into a solution that will prevent players with old builds(they did not patch) from connecting to the new build. Because when they do that, they effectively BRING old crashes with them to the new build. So working on that."

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

https://robertsspaceindus...Sale-Industrial-Starships

Industrial starships zijn aan de beurt.

en wie snel wil zijn... het waren er maar 1000... 700...
https://robertsspaceindus...ages/Star-Citizen-Starter

[ Voor 32% gewijzigd door JanAd op 25-11-2015 18:04 ]

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-12 14:10

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Bij mij blijft het hangen op 'Placing order...' nadat ik een betaalmethode gekozen heb :(

• Torrie844
ETzPliskin schreef op woensdag 25 november 2015 @ 18:13:
Bij mij blijft het hangen op 'Placing order...' nadat ik een betaalmethode gekozen heb :(
Probeer een andere browser?

-

• Privateer
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-12 00:55
Bij mij helaas ook, en ik ben al voor de tweede keer aan het proberen :(

en nog maar 123 beschikbaar.

[ Voor 18% gewijzigd door Privateer op 25-11-2015 18:15 ]

• siriouz
2 minuten geleden: 224 starterpackages left. Nieuw account aangemaakt: 0 left...

• ETzPliskin

ETzPliskin

Ik heb nu twee geplaatste orders in mijn Account & Billing staan die op PayPal wachten. Wat nu?

• siriouz
Weet iemand trouwens of het werkt om m'n Tali nu te giften naar m'n 2e account, op dat account te melten, een package daarvan te kopen, dat package te melten, daar weer een P72 + upgrade naar Tali van te kopen? :+

Edit: Iemand op Youtube had z'n package gemelt en een standalone ship gekocht. Nu heeft hij nog steeds access voor de game 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door siriouz op 25-11-2015 18:22 ]

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-12 13:29

Cogency

Ginnunga

ETzPliskin schreef op woensdag 25 november 2015 @ 18:16:
[...]

Ik heb nu twee geplaatste orders in mijn Account & Billing staan die op PayPal wachten. Wat nu?
Beide annuleren en nog een keer proberen. Heb ik ook wel eens gehad, ging er gewoon niet doorheen.

• Privateer
Cogency schreef op woensdag 25 november 2015 @ 18:20:
[...]

Beide annuleren en nog een keer proberen. Heb ik ook wel eens gehad, ging er gewoon niet doorheen.
Helaas zijn er nu wel geen goedkope starterspacks beschikbaar :-(.

Beetje brak systeem lijkt me.

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Ah ja ik zie het, in dat geval misschien laten staan en support contacten.

• ETzPliskin

ETzPliskin

Cogency schreef op woensdag 25 november 2015 @ 18:23:
Ah ja ik zie het, in dat geval misschien laten staan en support contacten.
Ik kreeg een pay/cancel mogelijkheid plots, dus nu toch kunnen betalen :)

Ik heb nu nog een order staan. Als ik deze cancel, zou er dan weer 1tje beschikbaar zijn? :+

• siriouz
ETzPliskin schreef op woensdag 25 november 2015 @ 18:25:
[...]

Ik heb nu nog een order staan. Als ik deze cancel, zou er dan weer 1tje beschikbaar zijn? :+
Reken er maar niet op :P

• Privateer
ETzPliskin schreef op woensdag 25 november 2015 @ 18:25:
[...]

Aha bij mij blijft het helaas hangen. Nuja dan wacht ik nog heel even.

Ik zit hier met chrome en paypal te proberen.

[ Voor 6% gewijzigd door Privateer op 25-11-2015 18:27 ]

• ETzPliskin

ETzPliskin

Privateer schreef op woensdag 25 november 2015 @ 18:27:
[...]

Aha bij mij blijft het helaas hangen. Nuja dan wacht ik nog heel even.

Ik zit hier met chrome en paypal te proberen.
Bij mij ook Chrome + PayPal, maar ik heb achteraf kunnen betalen vanuit de subscription pagina :)

• Privateer
En hoe ben je daar dan geraakt zonder je karretje leeg te maken? Bij mij blijft dat groene cirkeltje maar rondjes draaien flikkeren.

Wel gelukt, ik heb de subscriptions snel via firefox weten te bereiken :-). Iemand nog een starterspackage en titan? Er staat er nog eentje in!

[ Voor 40% gewijzigd door Privateer op 25-11-2015 18:34 ]

• ETzPliskin

ETzPliskin

Privateer schreef op woensdag 25 november 2015 @ 18:32:
En hoe ben je daar dan geraakt zonder je karretje leeg te maken? Bij mij blijft dat groene cirkeltje maar rondjes draaien flikkeren.
Ik ben via een nieuw tabblad gegaan. Heb je een mail gekregen met order details?

• Privateer
Jeps, al zie ik dat nu pas, ik had zelf de subscriptions al teruggevonden met de pending orders op de site.

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-12 10:43
Hey ik heb een referral reward, :)

• ETzPliskin

ETzPliskin

Ik heb een random code genomen! :)

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Is dit een gewetensvraag. Als ik het rationeel bekijk zeg ik ja, je bent gek, maar dan log ik in op mijn account en zie ik een armada pack en een bergje CCU;s liggen en dan log ik in op het congierge gedeelte van star citizen (Voor mensen die meer dan 1000 USD uit hebben gegeven) en daar wordt dan bevestigd dat ik niet gek ben..

Met andere woorden ja je bent gek, aan de andere kant, als je het geld over hebt, en je wil het spel zien gebeuren.... Waarom niet.

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-11 07:57
Ik zit helaas nog op 0 referrals. Ik had moeten wachten om SC aan te bevelen aan mensen :+

Star Citizen

• siriouz
Ik zie het nu net pas, maar voor de geinteresseerden; de Harbinger Battlefield Upgrade Kit is momenteel ook beschikbaar. :)

Klikje

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Jorrie schreef op woensdag 25 november 2015 @ 18:47:
Ik zit helaas nog op 0 referrals. Ik had moeten wachten om SC aan te bevelen aan mensen :+
You and me both buddy.. :)

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-12 10:35

The Chosen One

Zie signature!

2 prospects, al een tijdje. Dat is code gebruikt maar niks gekocht lijkt me?

[ Voor 10% gewijzigd door The Chosen One op 25-11-2015 18:56 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• siriouz
The Chosen One schreef op woensdag 25 november 2015 @ 18:55:
2 prospects, al een tijdje. Dat is code gebruikt maar niks gekocht lijkt me?
Correct. Of iets gekocht onder de $40

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Krijg je een mail als iemand je referral gebruikt?

• siriouz
Cogency schreef op woensdag 25 november 2015 @ 19:01:
Krijg je een mail als iemand je referral gebruikt?
Voor zover ik weet niet.

• Bornhald
nope je krijgt geen bericht als je code gebruikt is, maar dan zie je een prospect staan.
Wanneer hij dan een package koopt van 40 usd of meer dan krijg je ook geen bericht, maar zie je het wel onder referals, en dan heb je een prospect minder en afhankelijk van welke tier iets in je hangar.

Ik heb zelf 3 referals en 1 prospect, maar die prospect staat er al langere tijd in..

• Yamotek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09:02
Heb het alweer een tijdje niet meer gevolgd, maar zag een paar pagina's terug dat ze nu alweer op 2.0 zitten? Dus dat de 'baby PU' uit is gerold?

Is er al wat meer te doen dan wat er is aangekondigd op SCcon? Zo ja dan moet ik de download toch maar snel weer aanslingeren..

• Torrie844
Yamotek schreef op woensdag 25 november 2015 @ 19:33:
Heb het alweer een tijdje niet meer gevolgd, maar zag een paar pagina's terug dat ze nu alweer op 2.0 zitten? Dus dat de 'baby PU' uit is gerold?

Is er al wat meer te doen dan wat er is aangekondigd op SCcon? Zo ja dan moet ik de download toch maar snel weer aanslingeren..
Nope, een select gezelschap heeft nu toegang om alle bugs eruit te halen. Veel crashes, veel bugfixes en patches. Voor de rest is het nog even wachten :)

Edit; Er is veel te vinden op reddit/youtube qua filmpjes. Ziet er allemaal erg veelbelovend uit!

[ Voor 8% gewijzigd door Torrie844 op 25-11-2015 19:35 ]

-

• FreeMen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-12 15:10
JanAd schreef op woensdag 25 november 2015 @ 08:24:
[...]

Welke wapens koop jij met je REC? Welke missiles ed?

Zou evt nog wel handig zijn voor een topic ergens. Puur over de ervaringen met de REC wapens, want de info op site zelf is het maar giswerk.
Omnisky III lasers op de wings
Tempest IIs IR missiles (die zijn inderdaad extreem effectief)
INK-SPLASH 304-IS shield voor meer missile resistance

De missiles locken traag maar raken 80% vd tijd. Missiles verversen elke 4e ronde in vanduul swarm (na elke elite wave).

Het wisselen van wapens/modules vind ik alleen redelijk buggy en inefficient maar dat zal nog wel veranderen. Stats van alle modules/wapens/ammo mis ik ook. Hoeveel shield geeft een shield gen, hoe snel is de regen, hoeveel protectie tegen welk type damage etc...niets van dat vind je terug.

• Yamotek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09:02
Torrie844 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 19:35:
[...]

Nope, een select gezelschap heeft nu toegang om alle bugs eruit te halen. Veel crashes, veel bugfixes en patches. Voor de rest is het nog even wachten :)

Edit; Er is veel te vinden op reddit/youtube qua filmpjes. Ziet er allemaal erg veelbelovend uit!
Oh zo, dat verklaard een hoop! Maar is het dan nu ook al zo dat er bij de uitrol 'geld' verdient kan worden?

En ik hoop eigenlijk heel graag op een systeem zoals ze dat in Puzzle Pirates ook hebben, in dit spel is er een status pagina waarbij men kan zien hoe goed iemand is in welke puzzel en hoeveel de puzzel gespeeld is. Geniaal omdat het toch een soort van doel kan geven en tevens een referentie is om te kijken hoe goed mensen zijn. In SC zou dit best handig zijn mocht je met 'onbekenden' gaan verkennen (en NPC's zouden dan weer aangepast kunnen worden zodat ze bij een hogere 'skill' duurder zouden kunnen worden of iets dergelijks).

Klinkt bovenstaande raar voor in SC, of komt er al een vergelijkbare 'stat' pagina?

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:25
Fordox schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:03:
Waar ik echt bang voor ben is dat de game hackers en cheaters gaat krijgen.. Dat heeft gta 5 ook al verneukt.
Het grote verschil is dat GTAV client-side multiplayer heeft.. bedoel hiermee dat de client bepaald hoeveel geld je krijgt, welke auto je rijdt etc. en die info dan naar een server of andere players stuurt.
Daarnaast zijn er ook nog geen game-servers, maar is de connectie P2P. Of te relatief makkelijk te 'hacken'.

Bij SC wordt zover ik gelezen heb die allemaal server-side bepaald.
Pff, ik heb 2 starter packages nu. Wat zeggen de SC Tweakers?
Één aan mij geven :+

[ Voor 12% gewijzigd door DoubleYouPee op 25-11-2015 20:24 ]

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Oeh een hoop nieuwe namen of oude die lang niet zijn geweest. Welkom allen :D

Iemand nog wat leuks gescoord vandaag?

• Anthor
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Ik heb mn aurora van mijn cheapo starter een LX upgrade gegeven, Maar er klopt denk ik iets niet.

Zie: https://robertsspaceindus...hips/rsi-aurora/Aurora-LX
Als ik hier kijk dan staat er dat de aurora 2x s2 slots heeft, maar in de holotable kan ik er alleen S1 wapens aan hangen want de hardpoints zijn 1-1 size. (Er zitten afaik geen gimbals verstopt in de 'bal')

Moeten het nu s1 of s2 hardpoints zijn?

Gaat ook op voor de MR

• acotone777
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-09 15:59
Wacht op de MIS en Phoenix

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Anthor schreef op woensdag 25 november 2015 @ 20:47:
Ik heb mn aurora van mijn cheapo starter een LX upgrade gegeven, Maar er klopt denk ik iets niet.

Zie: https://robertsspaceindus...hips/rsi-aurora/Aurora-LX
Als ik hier kijk dan staat er dat de aurora 2x s2 slots heeft, maar in de holotable kan ik er alleen S1 wapens aan hangen want de hardpoints zijn 1-1 size. (Er zitten afaik geen gimbals verstopt in de 'bal')

Moeten het nu s1 of s2 hardpoints zijn?

Gaat ook op voor de MR
Ik kan mij vergissen, maar ik denk dat de specs de max-loadout tonen en dat de bewapening die je stock krijgt wat minder is. Ik had die indruk bij de Hornet alvast ook... Maar ik ben niet zeker of dit klopt.

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-12 09:53
Dat blue collar pakket ziet er wel heel tempting uit. Maar goed dat ik voor hardware aan het sparen ben.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• acotone777
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-09 15:59
Krijgt de Sabre ook nog een ghost package? meen me te herinnerren dat die zowiso meer stealth was dan de Hornet

• Anthor
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
JanAd schreef op woensdag 25 november 2015 @ 22:14:
[...]

Ik kan mij vergissen, maar ik denk dat de specs de max-loadout tonen en dat de bewapening die je stock krijgt wat minder is. Ik had die indruk bij de Hornet alvast ook... Maar ik ben niet zeker of dit klopt.
Ik kan er geen S2 REC guns op zetten als je dat bedoelt.

• Case_C
acotone777 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 22:17:
Krijgt de Sabre ook nog een ghost package? meen me te herinnerren dat die zowiso meer stealth was dan de Hornet
Lijkt me toch dat die er moet komen, waarschijnlijk wanneer de Sabre flight ready is? Dat ze dan gelijk de varianten bekend maken?
Awesome! Ga 'm morgen eens doorlezen :) .

[ Voor 26% gewijzigd door Case_C op 25-11-2015 23:18 ]

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:25:
[...]

Offtopic: Nu we toch met scifi tv bezig zijn. Ik kan ook heel ergThe Expansee aanraden. Net eerste aflevering van beschikbaar. Eerste goede Syfy serie sinds Battlestar Galactica. Gebaseerd op de boeken van James S. A. Corey. :)
Om ff terug off-topic te gaan... Damn... da's veelbelovend... en niet geheel offtopic gezien het onderwerp ;)

Net de eerste aflevering gekeken, da's echt een aanrader! Ik kijk al uit naar volgende week.... _/-\o_

edit: enige nadeel, soms wat moeilijk te volgen door het dialect van de Belters, zeker zonder ondertiteling.

[ Voor 9% gewijzigd door JanAd op 25-11-2015 23:35 ]

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12 14:48
Beetje een nobrainer eigenlijk, maar toch :)

2 TR3 engines op zo'n mini schip is aardig wat trouwens... :P

Also; Q&A is up van de Archimedes:
https://robertsspaceindus...ruger-P-72-Archimedes-Q-A

[ Voor 50% gewijzigd door Oraijon op 25-11-2015 23:39 ]

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-12 10:35

The Chosen One

Zie signature!

Hmmm zit er wel een beetje aan te denken.
Heb een Constellation met merlin of maar het zou een beetje een cheap race optie kunnen zijn die ik nog wel kan wisselen/docken in me Constellation.

Vanguard voor heavy duty werk, Reliant voor vanallesennogwat.

[ Voor 11% gewijzigd door The Chosen One op 25-11-2015 23:54 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Bornhald
Patch notes van 2.0.0d
Don’t forget to upvote to increase visibility!
Star Citizen Alpha Patch v2.0.0
Alpha Patch 2.0.0 has been released to the PTU, and is now available for player testing. During this initial testing phase, PTU access will be restricted to a small group of players that we will expand on over time. This patch provides access to our first sampling of the Persistent Universe in the form of the gas giant Crusader and surrounding environs. These locations include Port Olisar transit station, Covalex Shipping Hub, Security Post Kareah and many scenic asteroid fields, comms arrays and research satellites that our team has been hard at work on.
This also includes our first iteration on FPS, Multicrew technology, interior physics grid, quantum travel, IFCS, EVA, missions, and so much more.
At this stage of testing, please refer to the PTU Issue Council for submitting bugs and feedback for optimal turn-around time. Please note that this is only for this phase of PTU testing and that the normal Issue Council is for the submission of bugs only.
2.0.0 PTU Known Issues are also available for reading, however here are a few important call-outs from that page.
Returning to the Hangar from Crusader crashes the client.
Firing at the pirate encounter at Comm Array 306 causes a client crash.
The pirate encounter at Comm Array 849 causes a Code 0 disconnection.

Contents
Hangar
Additions
Balance/Tweaks
Fixes
Arena Commander
Additions
Balance/Tweaks
Fixes
Social Module
Additions
Balance/Tweaks
Fixes

Hangar Module
Additions
Gameplay
After launching the game, users now load into the Main Menu rather then going directly to Hangar. You have the option from the menu to “Go to Hangar” and “Electronic Access”.
For Selfland, Revel & York, and Aeroview Hangars, you can find the elevator through the double-doors directly behind your character when spawning into the central bay. Once inside, the elevator to ArcCorp is located on your right.
For VFG Industrial Hangar, you can find the double-doors underneath the platform where your character spawns, across from any ship you currently have in the central bay. Once you’ve passed through the double doors, the elevator to ArcCorp is located on your right.
Crusader and Area 18, ArcCorp are still accessible through the elevator in the Hangar.
Our first iteration on a Party grouping system is here!
You can right-click on players in your contact list, invite them to party, leave party and see all members of your party through the Contact interface (default hotkey “F11” on keyboard).

Ships
The new Constellation model is now live for the Constellation Andromeda, in both the Hangar, Arena Commander and Crusader.

User Interface
The crouch hotkey now acts as both a “hold” by holding down the crouch button, or can be toggled on and off.

Fixes
Ships
Fixed an issue where the Retaliator would sometimes have graphical errors when viewed from outside the ship.
Fixed an issue where characters would sink through the normal seat collision when sitting in the pilot and co-pilot seat in the Cutlass Blue and Red.
Fixed an issue where characters would sometimes blackout after climbing into the pilot’s chair for the Vanduul Glaive, Scythe and Aegis Retaliator.
Fixed an issue where the Retaliator maneuvering thrusters were not in the landing mode when in the Hangar.

Environment
Fixed an issue where the back wall of the Industrial Hangar would sometimes look damaged.
Fixed an issue where the first-person camera would shake violently if it was tilted upward while a character was looking forward.

Arena Commander Module:
Additions
Gameplay
EVA and zero-g animations are now available for all flight-ready ships, in both Arena Commander and Crusader.
Landing zone icons now only appear on the HUD when the character is in radar range and landing mode is enabled.
Detection range for Landing Zones is now set to 1500m.
Our new IFCS flight module has gone live! Three flight modes are available. Precision, SCM and Cruise.
You can switch between them via the “V” key on the keyboard, “A” on the gamepad and Button 6 on the joystick by default.
Precision can only be accessed from SCM, while the ship is decelerating or stopped.
Cruise can only be accessed from SCM, while the ship is accelerating or at top speed.
SCM can always be accessed from either mode. This is the closest to our original flight mode, but with some changes in handling and performance for some ships.
Cruise mode is not available in Arena Commander modes or Tutorial, as the high speeds make it very easy for ships to hit the simulation boundaries.
Interior Physics Grids have been implemented for all flyable ships, in both Crusader and Arena Commander.
The first iteration of playable EMP attacks and mechanics are now available for testing.
It is now possible for ship components and HUD to be knocked offline by an EMP attack.
“Disabled” modes have been added to all components.

Components
The Aegis Avenger Warlock EMP Module is now available for testing.
By default it is tied to Weapon Group 2. Activating Weapon Group 2 will begin charging the weapon.
There is a 10 second charge up with significant power use and 1.5s later it will fire, with an effective EMP range of 300m.

Ships
Characters that are inside of a ship belonging to another player will die when the ship-owner logs out of the game.
This is not how the functionality will work long term, but it is to prevent players from becoming stuck in space or trapped in an abandoned ship.
Multicrew functionality is now available on the Anvil Gladiator, Cutlass. Pilots are encouraged to look for gunners on Crusader to take it for a spin.
The Constellation and Retaliator are now flyable in Arena Commander and Crusader.
Both ships have a longer self-destruct timer than previous ships to allow crew adequate time to escape.
All crew stations on both ships can be used, though some have limited functionality while the underlying systems they are intended to control are being iterated on.
Only the Constellation Andromeda variant is combat-ready at this point.
The new Avenger Titan, Stalker and Warlock variants are now Hangar and Flight-ready!
These can be accessed on both Crusader and Arena Commander.
The Avenger Warlock is equpped with the first iteration of itsEMP weapon.
Crew stations and screens for adjusting power and shields are now functional on Multicrew ships.

Environment
VFX work has been done on many ships, for both combat and destruction.
Gameplay
The following changes to ships flight-handling have been made for the SCM mode.
The P-52 Merlin stop time is now 4.6s.
Cutlass now has 4s acceleration, 5.5s vertical strafe, break time is 9.6s, top speed in SCM is 210.
Aurora has a slightly higher jerkiness to its handling, to make it feel a little more like a cargo vessel.
Both fuel capacity and recharge rate for boost has been rebalanced for all ships as part of the IFCS flight model.

Components
The Behring C-788 Combine Cannon is now a single-shot weapon.
The Tarantula GT-870 has had its dps reduced.
The Behring M3A Laser and M4A Laser heat cycle has been reduced.
The Mantis GT-220 heat cycle has been lengthened.
With the addition of EMP mechanics, distortion damage will be closely watched for potential tuning.

Ships
The health of the Cutlass has been rebalanced to equal roughly half of the mass of the ship.
The M50 has received a slight decrease in speed, shields and hull health.

User Interface
Afterburner is now activated by holding down the “Right Shift” key on the Keyboard, the “B” key on the Gamepad, and “Button 7” on the Joystick by default.
Boost is now activated by double tapping and then holding down the “Right Shift” key on the Keyboard, the “B” key on the Gamepad, and “Button 7” on the Joystick by default.
Countermeasure cycling default hotkey is now “LeftCtrl+Z” on the Keyboard.
Headlook has been moved to “Left-Alt” by holding down the key, or double-tap to toggle.
Look Behind mode has been moved to “LeftCtrl+LeftAlt” on the Keyboard by default.
Target nearest hostile is now on the “C” key on the Keyboard, Left DPad on the GamePad, and Left-Hat on the Joystick by default.
Relative mouse mode has been moved to “LeftCtrl+X” key on the Keyboard by default.
Landing mode toggle has been moved to “Left Tumbler+Right DPad” by default on the GamePad, and “Button 10” on the Joystick by default.
“RightDPad” now cycles forward through hostiles by default on the GamePad.
“Fire weapon group 3” and “Fire weapon group 4” are no longer bound by default on the GamePad and Joystick.
Request Landing/Take Off is now bound to Button 4 on the Joystick by default, when in landing mode.
“Decouple Mode” is now bound to Button 3 on the Joystick by default.

Fixes
Gameplay
Allied players should no longer appear as enemies on Vanduul Swarm Coop.
When respawn penalties are active, the timer will now show up correctly.

Components
Fixed an issue where the 11-Series Broadsword was not subject to recoil.

Ships
Fixed an issue where the Vanduul Scythe was perpetually stuck in landing mode.
Fixed an issue where players could not reattach the Cutlass engines if they were removed on the holotable.
Fixed an issue where the Vanduul Scythe was perpetually stuck in landing mode.
Fixed an issue where the “Use” button for the Cutlass turret would not appear or be inaccessible due to conflicting prompts.
Fixed an issue where the HUB of the Hornet (all Variants) and Gladius would become detached from the player when accelerating, causing it to be left behind in space.

Environment
Fixed a clipping issue when a character would enter the rear turret of the Gladiator.
The Hornet now has left and right roll animations for the pilot.

User Interface
Fixed an issue where the “lag pip” for aiming weapons would sometimes disappear or drop out when the aiming ship was moving at very high speed or high distance.
Fixed an issue where joystick deadzone settings had disappeared from the control options.
Fixed an issue where joystick saturation settings had disappeared from the control options.

Technical
Fixed an issue where going into EVA on landing in Arena Commander would crash the game client to desktop.
Fixed an issue where players would get placed in a different map and rules from the ones listed in the Lobby.

Social Module:
Additions
Gameplay
Crusader is now available for players to access!
You can access the main transit hub for Crusader (Port Olisar) from the same main elevator inside of your Hangar that also leads to ArcCorp.
After a short journey your character will awaken in one of the many cozy bedrooms on Port Olisar.
Terminals on Port Olisar are available courtesy of Crusader Industries, to allow pilots to request flight-ready ships for delivery at one of Port Olisars convenient landing pads.
The ships provided at the terminals will have a default loadout for the ship, and any changes made at the Hangar holotable will not be reflected.
Ships requested via the terminal are locked to the person who summoned the ship, for approximately eight minutes, after which they are considered abandoned and can be piloted by anyone. Abandoned ships will eventually despawn.
This is not how the functionality will work long term, and is temporary for the purposes of testing.
There are many locations in the surrounding Crusader space to be discovered and explored, including Covelex Shipping Hub, Cry-Astro Service Station and others.
However not all locations available for exploration are immediately shown in your Quantum Travel navigation points. Try repairing Comm Arrays or roaming the map via Quantum Travel to see what you may find!
Port Olisar is a Armistice Zone. All weapons are disabled while in the zone, and pilots will need to leave the area to settle disputes or seek adventure.
The first iteration on Quantum Travel is now available for testing in Crusader.
It has been activated for all currently flyable ships except the P-52 Merlin, which is a fighter and is not intended to be capable of independent Quantum Travel.
Quantum Travel can be enabled with the “B” key on the keyboard by default. The default keybindings are “Left Tumbler+Left DPad” on the Gamepad, and “Button 12” on the Joystick.
Once enabled, you can rotate your ship until you have a local Navigation Point highlighted. The highlighted navigation point will have a large circle around it in theHUD.
Once you have the Point of Interest highlighted, press the middle mouse button, to enter Quantum Travel to that destination. The default keybinding is “Y” on the Gamepad and “Button 4” on the Joystick.
If an object exists in the path between the ship and the selected destination, the Nav point will warn that the target is “Obstructed”.
You cannot eject or self-destruct while in Quantum Travel. This is intended.
Fuel mechanics are also in place.
When you activate Quantum Travel mode, the Nav points will indicate how much fuel it will take to reach that destination, as a % of your remaining fuel.
Quantum Travel will let you transit even if you insufficient fuel to reach the destination, however it will only take you as far as your fuel allows.
Keep that and the location of the nearest refuel point in mind when planning to Quantum Travel.
Quantum Fuel available is listed in the bottom-right of the center HUD for most ships.
Cry-Astro Service Station 042 provides repair, refuel and restock to ships in Crusader space.
This includes reloading missiles, ballistic ammo and fuel for Quantum drives.
Weapons, Ammo and MediPens for healing needs are also available to be found on some stations, including the Behring P4-AR.
Pirates have been known to roam and harass honest citizens exploring Crusader space. Wise pilots should be on their guard.
Approaching the atmosphere of a planet too closely will result in your ship receiving a warning, and if you continue flying toward it for too long, your ship will begin to rattle apart and be destroyed.
This is not how the functionality will work long term, and is temporary for the purposes of testing.
MobiGlas is now active, and can be accessed via “F9” hotkey.
The only applications currently usable are the Scheduler and Journal, which allow you to read and view the status of Missions as you receive them during gameplay.
This can be accessed all around the planetary zone, in EVA, and while in a space craft.
Viewing the MobiGlas UI while on-ship dims both the ship UI and visor to allow the MobiGlas UI to be visible.
The “Back” button for MobiGlas applications is located at the bottom-center of the screen.
Our first set of missions are now available around Crusader for players to test!
The first one is to repair the Comms Arrays in orbit around Crusader, which will allow other missions to be discovered.
You can track missions via the MobiGlas Journal application, by clicking on the yellow hexagon icon next to the entry for that mission.
Missions are generated and offered at-random, and some are much rarer then others.

Balance/Tweaks
Gameplay
The number of private channels a user can have or be a part of is now limited to 15.
Greycat Buggies now only spawn in the under-construction Galleria area of ArcCorp.

Character
Crouch-walk animation for characters has received some quality of life improvements to allow it to flow better.

Fixes

Environment
Fixed an issue with the Dumper’s Depot marquee loading in slower then other objects.
Fixed a collision issue that allowed players to trap other characters against the G~Loc bar counter.
Fixed a number of collision issues in and around G~Loc.
Fixed a number of art and texture conflicts around ArcCorp.
Fixed an issue where the wall-mounted fans in the back of G~Loc were not properly aligned to the wall.
Fixed an issue where a bright, flickering light was present outside of AstroArmada and casting strange shadows.
Fixed an issue where a player could see through their characters body when looking down.

User Interface
Fixed an issue where the “Pending Private Chat” invitation would show an “Accept” and “Accept” button, rather than “Accept” and “Decline”.

Technical
Fixed several server side crashes.
Fixed a number of issues with decals around ArcCorp.
Fixed an issue where players with SLI enabled would crash to desktop when attempting to join ArcCorp.

• Torrie844
Ze zijn lekker bezig zeg!

Edit; en de funds ook! 96,957 miljoen al.

[ Voor 11% gewijzigd door Torrie844 op 26-11-2015 08:12 ]

-

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Anthor schreef op woensdag 25 november 2015 @ 22:33:
[...]

Ik kan er geen S2 REC guns op zetten als je dat bedoelt.
Als het bij de specs staat, zou dat wel moeten gaan... Maar heel dat wapen-wisselen systeem via de Holo-tafel laat nog serieus de wensen over. :X

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12 14:48
Viel me gister al op bij een paar Twitch streamers dat het al een stuk beter lijkt te werken dan in het begin, meneer KingKongor heeft op een gegeven moment ook iets van 80 min kunnen spelen voordat de boel crashte :)

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11 23:08
Ben de PTU nu aan het updaten en volgens mij hebben ze nu hun update-servers ook onder controle: ik haal een steady 10MB/s.

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

• Torrie844
SNAFU schreef op donderdag 26 november 2015 @ 08:17:
Ben de PTU nu aan het updaten en volgens mij hebben ze nu hun update-servers ook onder controle: ik haal een steady 10MB/s.
Mooi nieuws! Laat je ons weer weten hoe het is? :)

-

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11 23:08
Torrie844 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 08:28:
[...]

Mooi nieuws! Laat je ons weer weten hoe het is? :)
Will do! o7

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

• svenvv2
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-12 13:41
Another day, Another patch.

• Bornhald
eerste 2 keer dat ik naar de universse ging kreeg ik een foutmelding, eerste keer direct vanuit menu, tweede keer vanuit de hangar. Dus voor mij is er helaas weinig veranderd.

Gisteren wel even op de universe geweest, maar bleef maar relatief kort stabiel, kreeg het niet voor elkaar een schip in te komen (wanneer ik uberhaupt kon connecten)

Daarnaast gisteren erg vaak de melding dat de servers vol zitten :'(

• Case_C
Btw zoals ze die patch bekend maken lijkt het er sterk op dat dit de 'laatste' build is voordat de PTU naar live gaat. Hopelijk schalen ze dan wel het aantal servers eindelijk goed mee.

Verwijderd

Dan zou het zo maar eens kunnen zijn dat iedereen aankomende weekend Alpha 2.0x kan checken. :)
Heb ondertussen al zoveel filmpjes/streams gekeken dat het nieuwe er vanaf is.

btw nog nix van mijn teveel betaalde Warlock gehoord. Als ze in credits terug geven kan ik daar nog wat wapens voor kopen. Want met een beetje fatsoenlijke setup kun je toch wel wat beter een gevecht aan.

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Ik heb persoonlijk liever dat ze nog even (paar weken) verder testen tot het fatsoenlijk stabiel blijft... dan dat ik dit weekend elk half uur terug opnieuw de boel moet opstarten en elke missie 10x opnieuw moet overdoen.

• Torrie844
Case_C schreef op donderdag 26 november 2015 @ 09:01:
Btw zoals ze die patch bekend maken lijkt het er sterk op dat dit de 'laatste' build is voordat de PTU naar live gaat. Hopelijk schalen ze dan wel het aantal servers eindelijk goed mee.
Lijkt me dat het gros van de crashes eerst op moet worden gelost, voordat de PTU naar live gaat!

-

• Case_C
Torrie844 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 09:13:
[...]

Lijkt me dat het gros van de crashes eerst op moet worden gelost, voordat de PTU naar live gaat!
Ja dat wel, maar het vehaal is zo compleet.

Daarnaast, zit de Conselation nu ook in Vanduul Swarm?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UhFq0BJ.jpg

Oh en nog een local physics gif om duizelig van te worden :P .
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/26tQEC7CJmYkXzaw0/giphy.gif

[ Voor 16% gewijzigd door Case_C op 26-11-2015 09:16 ]

• Torrie844
Case_C schreef op donderdag 26 november 2015 @ 09:15:
[...]

Ja dat wel, maar het vehaal is zo compleet.

Daarnaast, zit de Conselation nu ook in Vanduul Swarm?
[afbeelding]

Oh en nog een local physics gif om duizelig van te worden :P .
[afbeelding]
Er zijn ook al filmpjes van de retaliator in Vanduul Swarm geloof ik! Het is inderdaad een heel compleet verhaal en ik kan echt niet wachten om te spelen, maar ik ben bang dat het nog wel eventjes gaat duren!

Edit; Oké Case, op Reddit reporten de eerste mensen al een uur gameplay zonder crashes ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Torrie844 op 26-11-2015 09:25 ]

-

• Bornhald
Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2015 @ 09:06:
Dan zou het zo maar eens kunnen zijn dat iedereen aankomende weekend Alpha 2.0x kan checken. :)
Heb ondertussen al zoveel filmpjes/streams gekeken dat het nieuwe er vanaf is.

btw nog nix van mijn teveel betaalde Warlock gehoord. Als ze in credits terug geven kan ik daar nog wat wapens voor kopen. Want met een beetje fatsoenlijke setup kun je toch wel wat beter een gevecht aan.
het idee was dat je credits zou krijgen, ik dacht eigenlijk dat ze het al opgelost hadden, vraagje hoeveel krijg je terug wanneer je hem melt (dat zie je voordat je hem daadwerkelijk kan melten)

• Case_C
Torrie844 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 09:18:
[...]
Er zijn ook al filmpjes van de retaliator in Vanduul Swarm geloof ik! Het is inderdaad een heel compleet verhaal en ik kan echt niet wachten om te spelen, maar ik ben bang dat het nog wel eventjes gaat duren!
Ik heb er ook al aardig veel zin in :) , maar zal 't zeker niet grijs gaan spelen voor het op live redelijk stabiel werkt. Wel zo belangrijk dat je gemakkelijk samen in een server kan komen.

Lijkt me zeker gaaf om een avondje de PU te gaan ontdekken :) .

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Today, is Hull day! :D

• Torrie844
Vandaag is dus de dag dat ik kies of ik mijn DUR ga inruilen voor een HULL-B/HULL-C.

...zoveeeel twijfeeeeeells....

[ Voor 9% gewijzigd door Torrie844 op 26-11-2015 09:31 ]

-

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Van exploration naar hauling, hmmmm moeilijk moeilijk.

• Torrie844
Cogency schreef op donderdag 26 november 2015 @ 09:33:
Van exploration naar hauling, hmmmm moeilijk moeilijk.
Van geen geld verdienen naar space-trucking! Inderdaad moeilijk :'( Ik heb de Hornet Ghost gekocht zodat ik missies met jullie mee kan vliegen, de DUR past daar sowieso niet echt in. Dan liever een dedicated money maker als zij-schip.

-

• Case_C
Torrie844 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 09:30:
[...]
Vandaag is dus de dag dat ik kies of ik mijn DUR ga inruilen voor een HULL-B/HULL-C.

Morgen is toch de dag dat alle schepen weer langskomen? Of ben ik nu abuis?
Friday, November 27th – Sunday, November 29th: All Previously Offered Ships!

Tot zondag kan je nog twijfelen ;) .

Overigens... die blue collar pack is ook redelijk misleidend met z'n plaatje :P Alsof er zo'n mining spider bij zit..

[ Voor 11% gewijzigd door Case_C op 26-11-2015 09:37 ]

• Torrie844
Case_C schreef op donderdag 26 november 2015 @ 09:36:
[...]

Morgen is toch de dag dat alle schepen weer langskomen? Of ben ik nu abuis?
Friday, November 27th – Sunday, November 29th: All Previously Offered Ships!

Tot zondag kan je nog twijfelen ;) .

Overigens... die blue collar pack is ook redelijk misleidend met z'n plaatje :P Alsof er zo'n mining spider bij zit..
Mm really? Oké dan! Weet iemand of de Super Hornet is langsgekomen?

-

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Zo'n mining spider zit toch bij een Orion? Of is dat echt een losse aankoop?

• Case_C
Cogency schreef op donderdag 26 november 2015 @ 09:38:
Zo'n mining spider zit toch bij een Orion? Of is dat echt een losse aankoop?
Die Spider is al bijna net zo groot als een halve Orion, dus ik gok er niet op :P .

Straks hebben ze voor de grap morgen ineens 10.000 starter packages nog voor 30 euro :+ .
Aka instant 300K

[ Voor 16% gewijzigd door Case_C op 26-11-2015 09:41 ]

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Torrie844 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 09:38:
[...]

Ja, die komt morgen weer. En alle andere schepen ook.

Verwijderd

Mooi op tijd voor Black Friday.
Alleen is nog maar de vraag of het geld niet naar betere goedkope aanbiedingen gaat want die dag is zo'n beetje alles goedkoper.

• Torrie844
Cygnitr0n schreef op donderdag 26 november 2015 @ 09:40:
[...]

Ja, die komt morgen weer. En alle andere schepen ook.
Super!
Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2015 @ 09:42:
Mooi op tijd voor Black Friday.
Alleen is nog maar de vraag of het geld niet naar betere goedkope aanbiedingen gaat want die dag is zo'n beetje alles goedkoper.
Meh, de black friday in Nederland is toch echt niet zo leip als in Amerika. Hoogstens een paar tientjes korting op een product wat over 2 maanden toch al zo goedkoop is ;)

-

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:54
Ik zou er niet van uit gaan dat 2.0.0d (of e) dit weekend naar de grote massa gaat. Het is thanksgiving, dus het kantoor in US is dicht. Ook is 2.0.0d niet stabiel genoeg op dit moment. Het zal helaas nog wel even duren.

Maar ook dat is geen straf, het wachten gaat zeker beloond worden!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Torrie844 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 09:38:
[...]

Tuurlijk, waar denk je dat de mijne vandaan komt. ;)
Zoals Case zegt, van vrijdag tot zondag kan je gewoon alles terug opnieuw aankopen.

Waarom zou je een Dur veranderen naar een Hull? De Freelancer Dur heb ik gewoon gekocht als schip om mee te verkennen (en ondertussen een beetje cargo (52) mee te sleuren...)

Ik zou evt ook een Hull B of C overwegen, maar da's puur om dan mee te handelen van A naar B. Maar daarmee kan je niet zomaar gaan rondvliegen denk ik.

Ik neem gewoon 1 schip voor elke taak die ik wens uit te voeren. S-Hornet voor combat missies. De Freelancer Dur voor exploratie. De Khartu-Al voor Fun en evt een Hull-B voor Cargo/Handel.

Met verkennen, exploratie valt btw ook geld te verdienen... als je iets ontdekt tenminste >:)

[ Voor 5% gewijzigd door JanAd op 26-11-2015 10:10 ]

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-12 09:53
NibborSneffets schreef op donderdag 26 november 2015 @ 10:02:
Ik zou er niet van uit gaan dat 2.0.0d (of e) dit weekend naar de grote massa gaat. Het is thanksgiving, dus het kantoor in US is dicht. Ook is 2.0.0d niet stabiel genoeg op dit moment. Het zal helaas nog wel even duren.

Maar ook dat is geen straf, het wachten gaat zeker beloond worden!
Je hebt gelijk, Thanksgiving is namelijk vandaag en morgen hebben de meeste mensen vrij. Reken er maar op dat we op zijn vroegst pas volgende week weer iets gaan zien van 2.0. Hopelijk brengt 2.0d wat stabiliteit met zich mee.

Wat me trouwens opviel aan de opmerkingen van een van de devs is dat sommige mensen nog met oude patch-versies aan het verbinden waren met de servers en daardoor oude problemen alsnog aan het optreden waren, iets wat voor onnodige verwarring zorgde bij de devs. Wat mij verbaast aan dit gewoon mogelijk is. Alle MMO's die ik ken doen op zijn minst versie controles bij het opstarten. Ik hoop toch echt dat er een check mechanisme gaat komen, mede om misbruik te voorkomen.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Case_C
Tylocke schreef op donderdag 26 november 2015 @ 10:10:
Wat me trouwens opviel aan de opmerkingen van een van de devs is dat sommige mensen nog met oude patch-versies aan het verbinden waren met de servers en daardoor oude problemen alsnog aan het optreden waren, iets wat voor onnodige verwarring zorgde bij de devs.
Dit is inderdaad een 'probleem' en de patch notes stellen duidelijk dat je je USER folder e.d. gewoon moet verwijderen. Als je dat niet doet kunnen er ook oude problemen optreden.

• Bornhald
JanAd schreef op donderdag 26 november 2015 @ 10:09:
[...]

Tuurlijk, waar denk je dat de mijne vandaan komt. ;)
Zoals Case zegt, van vrijdag tot zondag kan je gewoon alles terug opnieuw aankopen.
Je kan zelfs tot maandag 18:00 (of 17:00) alles nog kopen

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Bornhald schreef op donderdag 26 november 2015 @ 10:18:
[...]

Je kan zelfs tot maandag 18:00 (of 17:00) alles nog kopen
Ik ga stoppen met kopen ;) Vice-Admiral is voorlopig wel goed :P

• Swychblade
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-12-2023
Torrie844 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 09:30:
[...]

Nooit doen. Exploration zal waarschijnlijk een erg afwisselende en interessante profession worden. Backers hebben al eerder aan Chris aangegeven dat hier de meeste aandacht aan besteed moet worden. Een hull-A heb je waarschijnlijk zo bij elkaar in de PU.
Het samen spelen met mede tweakers is uiteraard erg leuk, maar ga er toch maar vanuit dat je een groot deel van de tijd in je eentje door de universe vliegt. Ook zul je eerder mensen bij elkaar krijgen voor een exploration mission dan een handelsmissie.

• Torrie844
Swychblade schreef op donderdag 26 november 2015 @ 10:27:
[...]

Nooit doen. Exploration zal waarschijnlijk een erg afwisselende en interessante profession worden. Backers hebben al eerder aan Chris aangegeven dat hier de meeste aandacht aan besteed moet worden. Een hull-A heb je waarschijnlijk zo bij elkaar in de PU.
Het samen spelen met mede tweakers is uiteraard erg leuk, maar ga er toch maar vanuit dat je een groot deel van de tijd in je eentje door de universe vliegt. Ook zul je eerder mensen bij elkaar krijgen voor een exploration mission dan een handelsmissie.
Mm oké! Thanks voor de tip :) Wellicht zal ik hem dan houden en voor de HULL-A gaan in the Verse.

Bornhald

Pirate thingy?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uC0Fw6u.jpg

Edit2; Dit is ook leuk! CR himself :)

https://twitter.com/crobe...s/669774396974764032?s=09
Played over an hour crash free on Star Citizen Alpha 2.0.0d PTU. Was an awesome experience! Loving everyone's videos! #IAMASTARCITIZEN
En
Stole 2 ships, was rammed by someone taking off while watching players come and go from Port Olisar and was shot in the face twice at Kareah
En
Just great to go seamlessly from foot to your ship, Quantum travel, land,, explore another station, get in a gun fight, return back to base

[ Voor 31% gewijzigd door Torrie844 op 26-11-2015 11:07 ]

-

• Case_C
Als ze tot eind 2015 het gemiddelde volgen komen ze voor 1 januari uit op $100,057,914!
https://www.reddit.com/r/...first_time_the_estimated/

[ Voor 4% gewijzigd door Case_C op 26-11-2015 11:20 ]

• snarfj
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-06 18:05
zouden de prijzen ook nog veranderen ivm blackfriday?

• Cogency

Cogency

Ginnunga

snarfj schreef op donderdag 26 november 2015 @ 11:28:
zouden de prijzen ook nog veranderen ivm blackfriday?
Nee.

• snarfj
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-06 18:05
zit nog te twijfelen wat ik zal nemen naast de freelancer MIS een Hull C of een freelancer DUR

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

P72 dus niet voor de Carrack : From carried on a ship like a Constellation, or setting up a ship like a Crucible, Starliner or an 890 Jump to serve as a Race-team transport
bron: https://robertsspaceindus...ruger-P-72-Archimedes-Q-A

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

snarfj schreef op donderdag 26 november 2015 @ 11:55:
zit nog te twijfelen wat ik zal nemen naast de freelancer MIS een Hull C of een freelancer DUR
De Hull is voor cargo. De Dur is voor exploratie... Zoals Swychblade al uitlegde hierboven ergens ga je aan de Dur wss meer plezier beleven.
Swychblade schreef op donderdag 26 november 2015 @ 10:27:
[...]

• Case_C
Cygnitr0n schreef op donderdag 26 november 2015 @ 11:59:
P72 dus niet voor de Carrack : From carried on a ship like a Constellation, or setting up a ship like a Crucible, Starliner or an 890 Jump to serve as a Race-team transport
bron: https://robertsspaceindus...ruger-P-72-Archimedes-Q-A
Dit zegt niets, als Gurmuck de Carrack met z'n greyboxing de launch groter maakt past het al :) .

• Bornhald
snarfj schreef op donderdag 26 november 2015 @ 11:55:
Alles inruilen voor een Carrack.

Iets serieuzer. Ik zou dan eerder voor een hull C gaan. Of dan direct door gaan naar een andromeda
JanAd schreef op donderdag 26 november 2015 @ 12:01:
[...]

De Hull is voor cargo. De Dur is voor exploratie... Zoals Swychblade al uitlegde hierboven ergens ga je aan de Dur wss meer plezier beleven.

[...]
Dat het interessanter gaat zijn betekend niet dat het meer winst zal gaan opleveren, de kans is dus net zo groot dat je, wanneer je een hull C neemt eerder je Dur erbij hebt verdiend dan andersom.
Helemaal als mensen met zn allen gaan exploren in high sec kan je er bijna wel vergif op innemen dat transport je meer gaat opleveren omdat de markt verzadigd is.

[ Voor 48% gewijzigd door Bornhald op 26-11-2015 12:04 ]

Pagina: 1 ... 39 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.