Toon posts:

[PC] Star Citizen - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 40 ... 101 Laatste
Acties:
  • 178.236 views

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Bornhald schreef op donderdag 26 november 2015 @ 12:02:
[...]

Alles inruilen voor een Carrack.

Iets serieuzer. Ik zou dan eerder voor een hull C gaan. Of dan direct door gaan naar een andromeda

[...]

Dat het interessanter gaat zijn betekend niet dat het meer winst zal gaan opleveren, de kans is dus net zo groot dat je, wanneer je een hull C neemt eerder je Dur erbij hebt verdiend dan andersom.
Helemaal als mensen met zn allen gaan exploren in high sec kan je er bijna wel vergif op innemen dat transport je meer gaat opleveren omdat de markt verzadigd is.
Carrack is ook modulair. Dus je kan er cargobay's in stoppen of een bombbay 8)

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20-12 07:27

JanAd

Wind’s howling

[...]

Iets serieuzer. Ik zou dan eerder voor een hull C gaan. Of dan direct door gaan naar een andromeda

[...]

Dat het interessanter gaat zijn betekend niet dat het meer winst zal gaan opleveren, de kans is dus net zo groot dat je, wanneer je een hull C neemt eerder je Dur erbij hebt verdiend dan andersom.
Helemaal als mensen met zn allen gaan exploren in high sec kan je er bijna wel vergif op innemen dat transport je meer gaat opleveren omdat de markt verzadigd is.
Daar heb je zeker een punt.

Vandaar dat ik kies voor meerdere schepen, voor elk doel een boot ;)

Of je gaat voor iets groter en duurder zoals de Carrack zoals ook Cygnitr0n hierboven aangeeft.

[ Voor 14% gewijzigd door JanAd op 26-11-2015 12:14 ]

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

• Ircghost
  • Laatst online: 09:53

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Die update lijst ziet er heel goed uit! Moet ook zeker een opluchting zijn geweest voor RSI dat ze eindelijk een redelijk werkende PTU aan de praat gekregen hebben :). Het begint ergens op te lijken!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-11 07:57
Ben benieuwd, alles is geüpdatet maar over een paar uurtjes thuis, hopelijk kan ik nu fatsoenlijk naar een verlaten basis :+

Star Citizen

• Privateer
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-12 00:55
Ziezo, heb me ook meteen even bij de Org aangemeld nu ik een Avenger heb staan :-). Ik denk dat ik me eerder al eens bij het forum had aangemeld maar daar heb ik denk ik nooit iets van gehoord?

• Swychblade
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-12-2023
[...]

[...]

Coming from a pirate.. natuurlijk wil je liever dat iedereen een hull c vliegt ;)

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12:59
Privateer schreef op donderdag 26 november 2015 @ 12:19:
Ziezo, heb me ook meteen even bij de Org aangemeld nu ik een Avenger heb staan :-). Ik denk dat ik me eerder al eens bij het forum had aangemeld maar daar heb ik denk ik nooit iets van gehoord?
Daar ben je toen gewoon toegelaten :P (als prospect) , waarschijnlijk er nooit een confirmatie mail uitgezet.
Zal je gelijk toevoegen als lid '333' !

• snarfj
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-06 18:05
ik zal vanavond wel kijken wat het wordt eerst werken en voor diegene op de ptu kunnen hopelijk een stabielere gameplay

• Privateer
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-12 00:55
Privateer schreef op donderdag 26 november 2015 @ 12:19:

Daar ben je toen gewoon toegelaten :P (als prospect) , waarschijnlijk er nooit een confirmatie mail uitgezet.
Zal je gelijk toevoegen als lid '333' !
Aha, Mooi lidnummertje :-D, heb ondertussen ook toegang tot het forum. Zal eerst eens wat doorlezen :-).

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Jorrie schreef op donderdag 26 november 2015 @ 12:16:
Ben benieuwd, alles is geüpdatet maar over een paar uurtjes thuis, hopelijk kan ik nu fatsoenlijk naar een verlaten basis :+
werkte vandaag maar een halve dag, tot 12 uur.. net 25 minuten kunnen spelen :)

Was wel een beetje vreemd, nadat ik mijn gladiator kwijt was geraakt zakte ik door elk ander schip heen wat ik opvroeg (dus ik kon niet lopen in een multicrew ship) en in ieder geval zweefden mijn hornet en cutlass een stukje boven de grond..

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
Hoe kan een schip zonder jump drive trouwens makkelijk met een organisatie meevechten in een ander systeem? Bijv mijn Hornet Ghost.. Moet ik dan een hele lange weg omgaan, of 3 weken op supercruise vliegen? ;)

-

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Torrie844 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 12:42:
Hoe kan een schip zonder jump drive trouwens makkelijk met een organisatie meevechten in een ander systeem? Bijv mijn Hornet Ghost.. Moet ik dan een hele lange weg omgaan, of 3 weken op supercruise vliegen? ;)
Je kan mee jumpen met een Endeavor met een hangarbay ;)

• Torrie844
Cygnitr0n schreef op donderdag 26 november 2015 @ 12:43:
[...]

Je kan mee jumpen met een Endeavor met een hangarbay ;)
Oké oké! Maar stel dat we met een groep kleine scheepjes zijn? Duurt het dan belachelijk veel langer om ergens te komen? Dat zijn eigenlijk dingen die me tot nu toe helemaal niet duidelijk zijn :9

-

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Torrie844 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 12:44:
[...]

Oké oké! Maar stel dat we met een groep kleine scheepjes zijn? Duurt het dan belachelijk veel langer om ergens te komen? Dat zijn eigenlijk dingen die me tot nu toe helemaal niet duidelijk zijn :9
Ik weet niet of het zo is, maar als er een wormgat wordt geopend dan kun je er gewoon door vliegen. (Of het is al een bestaande wormgat, dan kan het sowieso.)

Of je mee kan jumpen met een groep, dat weet ik ook niet zeker. Maar hoop het wel.

[ Voor 8% gewijzigd door DutchWalnut op 26-11-2015 12:47 ]

• Torrie844
Cygnitr0n schreef op donderdag 26 november 2015 @ 12:46:
[...]

Ik weet niet of het zo is, maar als er een wormgat wordt geopend dan kun je er gewoon door vliegen. (Of het is al een bestaande wormgat, dan kan het sowieso.)

Of je mee kan jumpen met een groep, dat weet ik ook niet zeker. Maar hoop het wel.
Thanks!

Onderstaand een Super Hornet vs Connie dogfight! :D

http://www.twitch.tv/hydrobigbang/v/27750174

-

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:10
Schiet hij rubberen kogels of wat? :X Lijkt me dat tegen iemand die goed kan vliegen je nooit zoveel raak kan schieten?

• Torrie844
DoubleYouPee schreef op donderdag 26 november 2015 @ 12:53:
[...]

Schiet hij rubberen kogels of wat? :X Lijkt me dat tegen iemand die goed kan vliegen je nooit zoveel raak kan schieten?
Manned turrets in de Connie zijn natuurlijk niet in gebruik, daarbij is de Connie trager dan de SH, dus 1vs1 zou dit best eens zo kunnen. Is de connie echter fully equipped met mensen, sja.. dan lijkt het me doei doei SH

-

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-12 09:53
Cygnitr0n schreef op donderdag 26 november 2015 @ 11:59:
P72 dus niet voor de Carrack : From carried on a ship like a Constellation, or setting up a ship like a Crucible, Starliner or an 890 Jump to serve as a Race-team transport
bron: https://robertsspaceindus...ruger-P-72-Archimedes-Q-A
In datzelfde stukje staat ook dat de Archimedes en Merlin in elke bay kunnen die groot genoeg is. Ik wil voor mijn Carrack uiteindelijk een 85x om een away team naar beneden te kunnen sturen in stijl.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Torrie844 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 12:56:
[...]

Manned turrets in de Connie zijn natuurlijk niet in gebruik, daarbij is de Connie trager dan de SH, dus 1vs1 zou dit best eens zo kunnen. Is de connie echter fully equipped met mensen, sja.. dan lijkt het me doei doei SH
Ik zou de Hornet om te beginnen al betere wapens geven en ik zou Missiles gebruiken ;)

Dit was maar een vreemd filmpje. Die Connie kan toch wat meer van zich afbijten zou ik denken en die kerel schoot z'n eigen laser stuk door non-stop te blijven vuren. Ook niet echt slim.

Verwijderd

Die Ghost heeft wel een rare loadout. Een 107, 007 en 2 M3a met een neus turret terwijl je standaard 2x 107 hebt en geen neus turret.

• Torrie844
Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2015 @ 12:58:
Die Ghost heeft wel een rare loadout. Een 107, 007 en 2 M3a met een neus turret terwijl je standaard 2x 107 hebt en geen neus turret.
Neus turret kun je kopen voor REC of UEC. Past er gewoon op :)
JanAd schreef op donderdag 26 november 2015 @ 12:58:
[...]

Ik zou de Hornet om te beginnen al betere wapens geven en ik zou Missiles gebruiken ;)

Dit was maar een vreemd filmpje. Die Connie kan toch wat meer van zich afbijten zou ik denken en die kerel schoot z'n eigen laser stuk door non-stop te blijven vuren. Ook niet echt slim.
Ja klopt, maar het is toch leuk om te zien! :P

[ Voor 41% gewijzigd door Torrie844 op 26-11-2015 13:01 ]

-

Verwijderd

Niet als je er een ultra vette bodykit op hebt geplakt. :P
(Heb nog een SuperHornet skin voor de Ghost)

• Jorrie
Hoe zit het eigenlijk met de skins? Zijn die nog steeds alleen beschikbaar voor de Aurora's? Eigenlijk moet ik nog even 5 dollar backen, dan heb ik de Rear Admiral tier te pakken :+

Star Citizen

• snarfj
Torrie844 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 12:42:
als het goed is zouden de hull series modules krijgen om schepen uit elkaar te halen en dan mee tenemen als cargo en in space weer in elkaar te zetten en de crew zal waarschijnlijk ook mee kunnen reizen

• Torrie844
Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2015 @ 13:04:
Niet als je er een ultra vette bodykit op hebt geplakt. :P
(Heb nog een SuperHornet skin voor de Ghost)
Haalt dat niet het hele idee van de ghost weg? :p

-

Verwijderd

Topicstarter
snarfj schreef op donderdag 26 november 2015 @ 13:27:
[...]

als het goed is zouden de hull series modules krijgen om schepen uit elkaar te halen en dan mee tenemen als cargo en in space weer in elkaar te zetten en de crew zal waarschijnlijk ook mee kunnen reizen
Je zal ze niet even in space in elkaar kunnen zetten. Daarvoor moet je wel echt naar een factory ofzo. :)

• Fisher
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06-2018
JanAd schreef op donderdag 26 november 2015 @ 12:58:
[...]

Ben heeft in een RTV wel eens gezegd dat de Connie in problemen komt bij 3 Super Hornets. Wat mensen vergeten de Connie heeft bijna 72 missiles aan boord en kan meerdere schepen geljk aan pakken met die dingen.

• snarfj
Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2015 @ 13:35:
[...]

Je zal ze niet even in space in elkaar kunnen zetten. Daarvoor moet je wel echt naar een factory ofzo. :)
ik kan het nu niet opzoeken ivm site resticties maar zoek maar eens op hull D Q&A waarin wordt gezegt dat er een module komt om dit te kunnen doen in space

• Case_C
Oke duidelijk, niet wachten tot de Torpedo in je Connie zit :P
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=EBewCZEgUG4]

Verwijderd

Fisher schreef op donderdag 26 november 2015 @ 13:38:
Ben heeft in een RTV wel eens gezegd dat de Connie in problemen komt bij 3 Super Hornets. Wat mensen vergeten de Connie heeft bijna 72 missiles aan boord en kan meerdere schepen geljk aan pakken met die dingen.
Hoe krijgt hij dan een missile lock op 3 hornets tegelijkertijd?

DUN DUN DUN!

• Case_C
Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2015 @ 13:52:
[...]

DUN DUN DUN!
Weapons-station zal dat kunnen doen lijkt mij. Moet die wel bemand zijn... als je solo-vliegt gaat 't allemaal een stuk moeilijker :P .

En overigens vraag ik me af of de gewone Hornet voldoende fire-power heeft om de schilden van de Connie down te laten. Bij de S-H is dat absurd veel natuurlijk :P .
Avenger, Gladiator en Hornet kunnen dat idd ook.

Overigens is het voor een Connie heel slecht om te gaan "draaien" , gewoon in een relatief rechte lijn blijven vliegen. En zorgen dat zoveel mogelijk turrets de Hornet blijven zien. Zodra een Connie z'n snelheid kwijt is is tie redelijk DIW.

[ Voor 63% gewijzigd door Case_C op 26-11-2015 13:57 ]

• Swychblade
Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2015 @ 13:52:
[...]

DUN DUN DUN!
kan de 325a toch ook al?

• Jorrie
Jup, het was al mogelijk in AC :+

Star Citizen

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Tylocke schreef op donderdag 26 november 2015 @ 12:58:
[...]

In datzelfde stukje staat ook dat de Archimedes en Merlin in elke bay kunnen die groot genoeg is. Ik wil voor mijn Carrack uiteindelijk een 85x om een away team naar beneden te kunnen sturen in stijl.
Juist! Dat is nog eens een goed idee. Of we krijgen nog een solo transporter van Anvil :D

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-12 10:43
Ik hoop echt dat de Idris de mogelijkheid houd om op planeten te landen. Was dat alweer bevestigd of staat nog op losse poten?

• Ircghost

Ircghost

Case_C schreef op donderdag 26 november 2015 @ 13:51:
Oke duidelijk, niet wachten tot de Torpedo in je Connie zit :P
[video]
Tering dat is wel heel sterk... Is dit nadat het schild is weggeschoten? Of is die torpedo verhoudingsgewijs zo duur dat dit de balans weer rechttrekt? Anders is het niet echt leuk :P

--
Overigens: als je een CCU naar een Avenger Titan hebt gekocht wordt aangeraden om deze nog niet toe te passen. Er zit op dit moment een bug in de 1.3.0. waar je mogelijk helemaal geen loaner schip krijgt, waar je eigenlijk een Avenger zou moeten krijgen. Je kunt dus beter even wachten totdat 2.0 live gaat.

• Torrie844
Ircghost schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:13:
[...]

Tering dat is wel heel sterk... Is dit nadat het schild is weggeschoten? Of is die torpedo verhoudingsgewijs zo duur dat dit de balans weer rechttrekt? Anders is het niet echt leuk :P

--
Overigens: als je een CCU naar een Avenger Titan hebt gekocht wordt aangeraden om deze nog niet toe te passen. Er zit op dit moment een bug in de 1.3.0. waar je mogelijk helemaal geen loaner schip krijgt, waar je eigenlijk een Avenger zou moeten krijgen. Je kunt dus beter even wachten totdat 2.0 live gaat.
Wellicht kan die torp alleen rechtdoor, dan vind ik het ook prima!

-

• Ircghost

Ircghost

Torrie844 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:14:
[...]

Wellicht kan die torp alleen rechtdoor, dan vind ik het ook prima!
Als het maar op een manier gebalanceerd is inderdaad! Dat zo'n torpedo een Aurora, Avenger of 315 compleet vernietigd is te begrijpen. Maar van een Connie verwacht ik eigenlijk meer :P.

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-12 10:43
Ircghost schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:17:
[...]

Als het maar op een manier gebalanceerd is inderdaad! Dat zo'n torpedo een Aurora, Avenger of 315 compleet vernietigd is te begrijpen. Maar van een Connie verwacht ik eigenlijk meer :P.
Het zijn torpedo's voor tegen capital ships dus die Connie is ook zo kapoet :P. Dingen zullen wel niet cheap zijn.

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQq7CUvNOFnXVUKkzu-XPG1jNOcs8N9Hal-2vRKfemd0ZJIvVYgaw

[ Voor 13% gewijzigd door SgtPoen op 26-11-2015 14:21 ]

• Case_C
SgtPoen schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:20:
[...]
Het zijn torpedo's voor tegen capital ships dus die Connie is ook zo kapoet :P. Dingen zullen wel niet cheap zijn.
Gok dat zo'n torpedo inderdaad wel tegen de prijs van een Connie aan kan zitten :P . In de PU zullen piloten die niet gaan spammen.

Dat hij 3x zo groot is als een Size 5 betekend wel dat de prijs ook wel 30x zo hoog kan zijn als een S5 :P .

[ Voor 13% gewijzigd door Case_C op 26-11-2015 14:25 ]

• Ircghost

Ircghost

SgtPoen schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:20:
[...]

[afbeelding]
Ah, dat plaatje geeft wel een mooi perspectief ja!

• Viscerous
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-11 10:56
Ircghost schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:17:
[...]

Ben ik het niet helemaal mee eens, ze zijn ontworpen voor schepen groter dan de Connie. Ik zie bijv. een Retaliator dit ook niet overleven, terwijl de Connie helemaal geen bomber achtige role zou moeten kunnen vervullen. Niet te vergeten dat elke raket veel beter kan tracken dan een torpedo, die worden ontworpen om niet veel te kunnen bijsturen. De Connie heeft tenslotte 78 raketten bij zich.

Ter vergelijking, de Vanguard die ontworpen is om schepen zoals de Constellation neer te halen heeft torpedo size 2, 0,73m³ of 730kg terwijl de Retaliator size 3 torpedoes heeft, 2,13m³ of 2 132kg. De Retaliator is (momenteel) al waardeloos genoeg wat betreft geschut tegenover de Constellation.

Verwijderd

Je moet met je HUD richten op het schip en als je dicht genoeg bij bent dan krijgt je een lock.
Maar een trage boot als een connie krijgt niet zomaar een lock als er een paar single seaters om heen aan het dansen zijn. En dan heb je een lock heb je per single seater nog 30 chaf/flare.
Of hebben ze ook raketten die zelf hun doel zoeken ook als je ze niet richt?

• Case_C
Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:33:
[...]

Je moet met je HUD richten op het schip en als je dicht genoeg bij bent dan krijgt je een lock.
Maar een trage boot als een connie krijgt niet zomaar een lock als er een paar single seaters om heen aan het dansen zijn. En dan heb je een lock heb je per single seater nog 30 chaf/flare.
Of hebben ze ook raketten die zelf hun doel zoeken ook als je ze niet richt?
Raketten zoeken tegenwoordig wel zelf naar een nieuw target, als het oude vernietigd is. (Dat kunnen ook friendly's zijn...)

Verder denk ik gewoon dat de weapons-manager op de Connie wel vrij rond zich heen kan kijken, om schepen te targetten.

• Ircghost

Ircghost

Reyde schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:27:
[...]

Ben ik het niet helemaal mee eens, ze zijn ontworpen voor schepen groter dan de Connie. Ik zie bijv. een Retaliator dit ook niet overleven, terwijl de Connie helemaal geen bomber achtige role zou moeten kunnen vervullen. Niet te vergeten dat elke raket veel beter kan tracken dan een torpedo, die worden ontworpen om niet veel te kunnen bijsturen. De Connie heeft tenslotte 78 raketten bij zich.

Ter vergelijking, de Vanguard die ontworpen is om schepen zoals de Constellation neer te halen heeft torpedo size 2, 0,73m³ of 730kg terwijl de Retaliator size 3 torpedoes heeft, 2,13m³ of 2 132kg. De Retaliator is (momenteel) al waardeloos genoeg wat betreft geschut tegenover de Constellation.
Haha dat was een vrij episch filmpje! Dat is inderdaad wel aardig wat firepower, dat zet dingen in een beter perspectief.

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Ik zou wel niet goed weten waarom ik -zelfs met een S-Hornet - een Connie zou aanvallen. Tenzij voor een GOT-missie, maar dan is de kans groot dat je niet alleen bent.

Als ik op m'n eentje op weg ben ga ik alvast niet zomaar anderen aanvallen. De enige die je wss regelmatig op je dak gaat krijgen zijn NPC-piraten, tenzij je pech hebt en je Bornhald tegen het lijf loopt. :o

• Case_C
JanAd schreef op donderdag 26 november 2015 @ 15:07:
Ik zou wel niet goed weten waarom ik -zelfs met een S-Hornet - een Connie zou aanvallen. Tenzij voor een GOT-missie, maar dan is de kans groot dat je niet alleen bent.

Als ik op m'n eentje op weg ben ga ik alvast niet zomaar anderen aanvallen. De enige die je wss regelmatig op je dak gaat krijgen zijn NPC-piraten, tenzij je pech hebt en je Bornhald tegen het lijf loopt. :o
Ik denk dat Bornhald nog eerder een gestolen schip probeert te 'helen', dan dat hij jouw direct aanvalt ;) . Wie weet timmeren we er ooit nog wel een non-agression-pact uit.

• Swychblade
Case_C schreef op donderdag 26 november 2015 @ 15:14:
[...]

Ik denk dat Bornhald nog eerder een gestolen schip probeert te 'helen', dan dat hij jouw direct aanvalt ;) . Wie weet timmeren we er ooit nog wel een non-agression-pact uit.
Als we zijn idris dan voor de vorm op z'n tijd maar uit de lucht mogen schieten. Moeten wel de schijn hoog houden he..

• Fisher
De Connie krijgt s1,s2,s3 missiles en heeft het zelfde reload systeem als de MIS. De MIS is er op gebouwd om iedreen bezig te houden met zijn missiles.

Trouwens de Wapen systeem op de Connie's en Retaliator worden her zien. op dit moment.

[ Voor 22% gewijzigd door Fisher op 26-11-2015 15:39 ]

• Torrie844
Fisher schreef op donderdag 26 november 2015 @ 15:38:
De Connie krijgt s1,s2,s3 missiles en heeft het zelfde reload systeem als de MIS. De MIS is er op gebouwd om iedreen bezig te houden met zijn missiles.

Trouwens de Wapen systeem op de Connie's en Retaliator worden her zien. op dit moment.
Het lijkt me zo'n heerlijk gevoel wanneer je zo'n 30 a 40 missiles evade en je weet dat die MIS of Connie zojuist 40.000UEC heeft uitgegeven

-

• Ircghost

Ircghost

Torrie844 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 15:51:
[...]

Het lijkt me zo'n heerlijk gevoel wanneer je zo'n 30 a 40 missiles evade en je weet dat die MIS of Connie zojuist 40.000UEC heeft uitgegeven
Ik denk dat je eerder meteen uitlogt om een loterij ticket te halen, dan heb je namelijk wel erg veel geluk als je dat lukt in een normaal gevecht :P

• Fisher
Torrie844 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 15:51:
[...]

Ah Ik denk dat je nog nooit goede Whisky of Cognac op hebt. 500 Euro per fles 8)7

• acotone777
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-09 15:59
Goeie whiskey hoeft geen 500 te kosten:

https://www.masterofmalt....ncnoc-12-year-old-whisky/

• Torrie844
Ircghost schreef op donderdag 26 november 2015 @ 15:53:
[...]

Ik denk dat je eerder meteen uitlogt om een loterij ticket te halen, dan heb je namelijk wel erg veel geluk als je dat lukt in een normaal gevecht :P
CHAFF, FLARE, CHAFF, FLARE, CHAFF, FLARE

(dat is niet ik die alles perfect stopt, maar ik die "in the heat of the moment" op de wisselknop druk ipv de werkelijke chaff/flare ejectie knop )
Fisher schreef op donderdag 26 november 2015 @ 15:56:
[...]

Ah Ik denk dat je nog nooit goede Whisky of Cognac op hebt. 500 Euro per fles 8)7
Wel een goede, nooit een belachelijk dure :p
Ik ben meer een Glen Garioch of Dalwhinnie type, iets zachter! Aberlour vind ik ook lekker ;)

-

• Bornhald
Fisher schreef op donderdag 26 november 2015 @ 15:56:
[...]

zowel een goede als een idiot geprijsde op. Geef mij maar de goede. Een fles van 500 euro betekend alleen maar dat je veel geld hebt. Een goede whiskey hoeft niet duur te zijn. (daarnaast is het ook nog smaak)
Case_C schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:34:
[...]

Raketten zoeken tegenwoordig wel zelf naar een nieuw target, als het oude vernietigd is. (Dat kunnen ook friendly's zijn...)

Verder denk ik gewoon dat de weapons-manager op de Connie wel vrij rond zich heen kan kijken, om schepen te targetten.
ik denk ook dat een gunner in een turret van de connie ook sneller een lock heeft dan de pilot.

en de archimedes Q&A
https://robertsspaceindus...ruger-P-72-Archimedes-Q-A

edit
enne, ik gok dat de Carrack wel een Archimedes kan handelen:
Can the P-72 be operated off a 890 Jump or any other landing bay that it can fit in?

Yes, while the Constellation requires a specific mount for docking and launching a snub craft, any ship with suitable landing space can absolutely stage and launch an Archimedes.

[ Voor 20% gewijzigd door Bornhald op 26-11-2015 16:33 ]

• Case_C
Oh en 97 miljoen is gehaald :P , nu nog 3 dagen madness... en dan zitten ze zondag op 98 mil..
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NSxmYur.png

• Torrie844
Case_C schreef op donderdag 26 november 2015 @ 17:11:
Oh en 97 miljoen is gehaald :P , nu nog 3 dagen madness... en dan zitten ze zondag op 98 mil..
[afbeelding]
Wat win ik? >:)

-

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-12 13:29

Cogency

Ginnunga

Case_C schreef op donderdag 26 november 2015 @ 17:11:
[afbeelding]
Zou er echt nog zoveel verkocht worden? Ik neem aan dat de meeste afgelopen week gekocht hebben wat ze wilde hebben.

• Jorrie
Nouja, de laatste dag van de sale is alles beschikbaar dus het zou kunnen

Star Citizen

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:41
Ze mogen haast wel free ship ugrades uitgeven.

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Cogency schreef op donderdag 26 november 2015 @ 17:37:
[...]

Zou er echt nog zoveel verkocht worden? Ik neem aan dat de meeste afgelopen week gekocht hebben wat ze wilde hebben.
Ben al 2 dagen opzoek naar het starterspakket, maar constant out of stock.. Zou rond 6u een nieuwe voorraad moeten zijn maar helaas :(

[ Voor 100% gewijzigd door Sak3d op 26-11-2015 18:38 ]

• Torrie844
Sak3d schreef op donderdag 26 november 2015 @ 18:35:
[...]

Ben al 2 dagen opzoek naar het starterspakket, maar constant out of stock.. Zou rond 6u een nieuwe voorraad moeten zijn maar helaas :(
Is gewoon wat laat vandaag, staat ook op reddit :)

-

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

Mischien maar gewoon elite; dangerous halen, deze hele digitale schaarste slaat eigenlijk nergens op..

• Torrie844
Sak3d schreef op donderdag 26 november 2015 @ 18:39:
Mischien maar gewoon elite; dangerous halen, deze hele digitale schaarste slaat eigenlijk nergens op..
Jouw keus :) Ze hebben ook de normale packages voor 43 euro.

-

• Jorrie
Tip, neem het niet op tegen een Connie als je in een Avenger zit :+

Hoe lock je eigenlijk andere spelers als hostile?

Wut, sinds wanneer komt de Hull A met de VFG hangar? In concept was dat volgens mij met Selfland?

[ Voor 29% gewijzigd door Jorrie op 26-11-2015 18:51 ]

Star Citizen

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11 23:08
Niet te CCU-en naar Phoenix???
Pfffffff....waardeloze actie zeg. :/

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

• Case_C
Waardering voor een geweldige vooruitziende blik O-) 8)

Sak3d schreef op donderdag 26 november 2015 @ 18:35:
[...]
Ze komen elke dag rond 17:00 online, dus en ze blijven inderdaad niet lang staan. Geen idee of ze morgen ook weer terugkomen, maar dat zien we dan wel :P . Gok trouwens wel dat er hier mensen in 't topic zijn die er 1 of 2 willen doorzetten.
Psyonara schreef op donderdag 26 november 2015 @ 18:32:
Ze mogen haast wel free ship ugrades uitgeven.
Mwa een ship-skin is voor mij ook prima :P , of een paar 'componenten' oid.

SNAFU schreef op donderdag 26 november 2015 @ 19:06:
Niet te CCU-en naar Phoenix???
Pfffffff....waardeloze actie zeg. :/
Niet geheel onverwacht, de 1e keer dat hij te koop kwam was hij ook erg limited. Daarnaast is het ook een van de meest zeldzame schepen. Er zijn nu meer Scythes/Glaives of Idris' dan Phoenix.

[ Voor 28% gewijzigd door Case_C op 26-11-2015 19:14 ]

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-12 10:43

William/Ax3

We are Starstuff

Starters packages nu up

edit gaat weer hard 8) 730
Ik vermoed dat er gewoon veel mensen zijn meer eigen custom npc's willen hebben xD

[ Voor 71% gewijzigd door William/Ax3 op 26-11-2015 19:25 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

• Case_C
Lekker consequent met de tijd zijn ze niet echt :/

https://robertsspaceindus...ages/Star-Citizen-Starter

• acotone777
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-09 15:59
Heb m'n MIS binnen maar kan inderdaad nier CCU'en naar Phoenix, nou ja, dan maar met de aquila

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-12 13:29

Cogency

Ginnunga

Yay, got my Hull.

Lineup nu:
Orion LTI
Sabre LTI
AMD pakket geupgrade naar een Hull-B
AMD Mustang Omega

Nu ben ik klaar :+

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Cogency schreef op donderdag 26 november 2015 @ 19:30:
Yay, got my Hull.

Lineup nu:
Orion LTI
Sabre LTI
AMD Mustang Omega

Ik zeg maar niets :')

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-12 10:43

William/Ax3

We are Starstuff

Cogency schreef op donderdag 26 november 2015 @ 19:30:
Yay, got my Hull.

Lineup nu:
Orion LTI
Sabre LTI
AMD Mustang Omega

Gefeliciteerd _/-\o_

Ik kon het ook niet laten heb nu:
carrack lti
sabre lti
shornet ->wil deze nog naar lti ombouwen via p72 upgrade als alles van deze aniversary beschikbaar is
hull c lti
reliant lti
freelancer mis lti
Vanguard Warden lti
paar p72 nog op stock
paar staters packages

Lijkt mij wel leuk vlootje zo.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

• Bas1978
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-12 14:05
William/Ax3 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 19:38:
[...]

Gefeliciteerd _/-\o_

Ik kon het ook niet laten heb nu:
carrack lti
sabre lti
shornet ->wil deze nog naar lti ombouwen via p72 upgrade als alles van deze aniversary beschikbaar is
hull c lti
reliant lti
freelancer mis lti
Vanguard Warden lti
paar p72 nog op stock
paar staters packages

Lijkt mij wel leuk vlootje zo.
Veel geld uit Nederland naar RSI deze maand :)

Mijn working ships fleet van klein naar groot:

Starter pack
P72 - LTI
Herald - LTI
Reliant - LTI
Hull B - LTI
Avenger Titan - LTI
315p -LTI
Banu MM - LTI
Reclaimer - LTI
Orion - LTI

Geen starfarer meer reclaimer en orion lijken me beter compatible met de 315p om te scannen naar astroid fields en kapotte schepen om te gaan salvagen. Waarna ik met de Hull B all die spullen ophaal van die schepen (met een 2de account) en dan met de Banu MM naar de beste locaties ga vliegen om de beste prijs te proberen te krijgen. Beetje hoe ik freelancer speelde maar dan in mmo vorm ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Bas1978 op 26-11-2015 22:03 ]

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:10
Jammer dat de euro koers zo slecht is :/.. en 21% btw

• Case_C
DoubleYouPee schreef op donderdag 26 november 2015 @ 19:54:
[...]

Jammer dat de euro koers zo slecht is :/.. en 21% btw
Hoho die koers heeft CIG nog nooit aangepast. Ze hanteren nog steeds $1,25/€, en dat is het sinds begin dit jaar al niet meer (momenteel 1,06$/€).. Daarvoor was de wisselkoers wel voordeliger :/ , ik haalde mn Avenger op $1,38/€ volgens mij :/

Dat is ook ter compensatie van de VAT. Aankopen vanuit Europa leveren CIG dus standaard ~20% minder op dan vanuit andere landen.

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

William/Ax3 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 19:14:
Starters packages nu up

edit gaat weer hard 8) 730
Ik vermoed dat er gewoon veel mensen zijn meer eigen custom npc's willen hebben xD
Net weer tijdens het eten ;(

• SNAFU
Vloot nu:

- BMM lti
- Hull B lti
- Hull C lti
- Connie Andromeda lti (met CCU naar Carrack)
- Retaliator lti
- Reliant lti
- Avenger 6mnd (package)
- Sabre lti
- Vanguard Warden lti (met Sentinel en Harbinger BUK)
- Super Hornet lti (met CCU naar Sabre)
- 2x P-72 Archimedes lti

<zucht> Waar ging het fout? :|
Nee hoor, ben blij met m'n vloot en ben ook klaar met verzamelen nu......zei hij dapper en vastberaden.

[ Voor 4% gewijzigd door SNAFU op 26-11-2015 21:49 . Reden: BUK's toegevoegd ]

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

• Bornhald
Case_C schreef op donderdag 26 november 2015 @ 20:32:
[...]

Hoho die koers heeft CIG nog nooit aangepast. Ze hanteren nog steeds $1,25/€, en dat is het sinds begin dit jaar al niet meer (momenteel 1,06$/€).. Daarvoor was de wisselkoers wel voordeliger :/ , ik haalde mn Avenger op $1,38/€ volgens mij :/

Dat is ook ter compensatie van de VAT. Aankopen vanuit Europa leveren CIG dus standaard ~20% minder op dan vanuit andere landen.
De truuk is dus een amerikaan vinden die je kan vertrouwen en die je package laten kopen in Euros :)

edit, mijn scheepjes:
- Cutlass black
- Gladiator/Shornet (ben er nog niet uit heb een paar CCU's heen en weer)
- 2 x Sabre
- Gemini
- Warden
- Idris P
- Retalliator (met CCU naar Carrack, maar Carrack kan je voorlopig nog niet vliegen en de Retallaitor wel al (in de PTU))
- Caterpillar

Alles met LTI

[ Voor 20% gewijzigd door Bornhald op 26-11-2015 21:37 ]

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Morgen nog een paar gratis ccu scoren. Jammer dat er geen CCU is voor de Phoenix. Maar wel begrijpelijk.

Dus.... Blijft alleen de corvette nog over als concept? Of gaan we nog nieuwe concepts zien? Enige wat ik wil zien is een goed functionerende PU stream op minimaal 30jpeg/s :+ :+

• Bornhald
Cygnitr0n schreef op donderdag 26 november 2015 @ 22:47:
Morgen nog een paar gratis ccu scoren. Jammer dat er geen CCU is voor de Phoenix. Maar wel begrijpelijk.

Dus.... Blijft alleen de corvette nog over als concept? Of gaan we nog nieuwe concepts zien? Enige wat ik wil zien is een goed functionerende PU stream op minimaal 30jpeg/s :+ :+
de Esperia Prowler assault craft. die is officiëler dan de Corvette. :+ De eerste hebben we voor gestemd, de tweede zou misschien ooit komen en is 1x genoemd (gaat vast wel komen maar hoor)

[ Voor 11% gewijzigd door Bornhald op 26-11-2015 22:59 ]

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Esperia is dus een native schip met alien tech toch? Of washet nou andersom. Alien schip met native tech.

• Case_C
Volgens mij is de Prowler volledig 'reversed engineered' en met UEE tech gebouwd. Originele zouden er ook nog zijn. Maar de reworked versie is verbeterd.

• snarfj
ik heb nu het volgende

-aurora LN
-Freelancer MIS LTI
-Hull C LTI

• Torrie844
snarfj schreef op donderdag 26 november 2015 @ 23:27:
ik heb nu het volgende

-aurora LN
-Freelancer MIS LTI
-Hull C LTI
Leuk! ik ben overstag en heb nog een aurora pack gehaald, nu 2 p72's kopen, hornet ghost lti halen en nog 1 (onbekend).. en ik maar lachen om jullie portemonnee😥

-

• SNAFU
Torrie844 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 23:30:
[...]

Leuk! ik ben overstag en heb nog een aurora pack gehaald, nu 2 p72's kopen, hornet ghost lti halen en nog 1 (onbekend).. en ik maar lachen om jullie portemonnee😥
Die is leeg dus ik lach mee... :X

Ik heb trouwens weer last van mn RSI pols:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/s1FiBc0.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door SNAFU op 26-11-2015 23:37 ]

• Torrie844
SNAFU schreef op donderdag 26 november 2015 @ 23:36:
[...]

Die is leeg dus ik lach mee... :X

Ik heb trouwens weer last van mn RSI pols:
[afbeelding]
Robert Space Industries pols hehehe

-

• svenvv2
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-12 13:41
Zojuist in een halfdronken bui dat ene knopje tussen "organisations" en "subscribers" klikbaar gemaakt. Of ik morgen heel trots ben op mezelf....waarschijnlijk niet, maar ik ben nu wel de trose bezitter van oa. een Phoenix :+

Tot nu toe:
- Aurora LX (mijn starter)
- Sabre
- Phoenix
- een tweetal P72's (edit: 3 incl die van de connie)
-Reliant
- Starfarer G

*Gaat na de sale de google form van de TS bijhwerken*

[ Voor 5% gewijzigd door svenvv2 op 27-11-2015 08:07 ]

Verwijderd

Mijn lijstje:
Aurora LN (Waar mijn account aan zit)
Archimedes
Stalker
Warlock
Carrack
Caterpillar (zal nog wel wat modules bij komen)
Cutlass Blue
Ghost
Hull B
Hull C
Sabre

De rest komt wel ingame :P

• Torrie844
Nou,
Hornet Ghost LTI,
Freelancer DUR LTI
Nu heb ik nog 1 Aurora over, 1 P72 LTI en 50 USD aan store credits!

-

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12 14:48
Zit nu op:
Freelancer MIS LTI - (Package)
Avenger Stalker - AMD Package
Vanguard LTI
Sabre LTI
SuperHornet LTI

Aquila > Carrack CCU
Reliant LTI
2x Archimedes LTI
$45 unspent store credits

Die Reliant en een Archimedes gaan nog gesmolten worden zodat ik m'n Sabre of Super Hornet kan upgraden naar Aquila > Carrack maar heb nog niet besloten welke van de twee, Sabre ziet er veel toffer uit maar op een of andere manier gehecht geraakt aan m'n SH :P
Die laatste Archimedes houd ik nog achter de hand als LTI token, zie mezelf nog wel een keertje een Andromeda nemen erbij, maar ik probeer de verleiding te weerstaan om nog meer geld te pompen. Heb no concierge en vind het eigenlijk wel best zo (geloven jullie me? dan doe ik dat misschien ook nog wel :+)

Edit: oh ja heb ook nog een gratis Taurus > Karthu'al CCU en gratis Redeemer > BMM CCU gepakt, voor als ik ooit besluit dat ik die ook toch nog wil hebben :P

[ Voor 9% gewijzigd door Oraijon op 27-11-2015 08:33 ]

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
Valt het bij mij nog mee (tot nu toe)... :P

315p package
Sabre LTI
Retaliator base LTI

Ik zit nog steeds te twijfelen... 2e account starterpack + P72 > giften naar main en dan melten om een DUR package te kopen, wellicht m'n 315p package melten ook nog... En soieso nog een P72 achter de hand houden. :)

Vanavond tijdens de volledige sale misschien nog m'n bankpas te voorschijn halen... De rekeningen zijn gelukkig al betaald. :+

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

• Torrie844
Oraijon schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 08:28:
Zit nu op:
Freelancer MIS LTI - (Package)
Avenger Stalker - AMD Package
Vanguard LTI
Sabre LTI
SuperHornet LTI

Aquila > Carrack CCU
Reliant LTI
2x Archimedes LTI
$45 unspent store credits

Die Reliant en een Archimedes gaan nog gesmolten worden zodat ik m'n Sabre of Super Hornet kan upgraden naar Aquila > Carrack maar heb nog niet besloten welke van de twee, Sabre ziet er veel toffer uit maar op een of andere manier gehecht geraakt aan m'n SH :P
Die laatste Archimedes houd ik nog achter de hand als LTI token, zie mezelf nog wel een keertje een Andromeda nemen erbij, maar ik probeer de verleiding te weerstaan om nog meer geld te pompen. Heb no concierge en vind het eigenlijk wel best zo (geloven jullie me? dan doe ik dat misschien ook nog wel :+)

Edit: oh ja heb ook nog een gratis Taurus > Karthu'al CCU en gratis Redeemer > BMM CCU gepakt, voor als ik ooit besluit dat ik die ook toch nog wil hebben :P
Ik geloof niks meer. Toen ik begon (9 maanden geleden) heb ik jullie heerlijk uitgelachen van achter mijn scherm. Ik had een Aurora, wilde echt niet meer dan dat! Maakte mij het uit...

Toen de Aurora naar Mustang Alpha ge-CCU'd. Helaas was die niet helemaal wat ik wilde.. Inmiddels 273 dollar uitgegeven en ik heb tot nu toe de weerleiding kunnen weerstaan om iets groots te kopen. Maarja, ik heb nog die P72 met LTI en 50 USD store credits 8)7

-

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Amai, ik ben nog heel braaf geweest zo te lezen <+:)

Freelancer DUR LTI
F7C-M Super Hornet LTI
Khartu-Al op m'n package.

Mogelijk dat ik van't weekend nog een LTI zet op die Khartu en terug een gewone package neem en daar evt een Hull-B van maak.

Edit:
Zeg, wat mij wel opvalt, mijn UEC klopt totaal niet. Die staat nog altijd op de 5000 van bij m'n originele Hornet package en is nooit veranderd...

[ Voor 24% gewijzigd door JanAd op 27-11-2015 08:45 ]

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
JanAd schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 08:42:
Amai, ik ben nog heel braaf geweest zo te lezen <+:)

Freelancer DUR LTI
F7C-M Super Hornet LTI
Khartu-Al op m'n package.

Mogelijk dat ik van't weekend nog een LTI zet op die Khartu en terug een gewone package neem en daar evt een Hull-B van maak.
Khartu-Al package? Die is van al een tijd terug of niet? :P

Ben trouwens benieuwd wat men over het algemeen ziet als het ultieme package zonder LTI, in de zin van de LTI het meest benutten... En dan wel van schepen die ook daadwerkelijk goed gebruikt zullen worden. Een fighter lijkt me dan het minst logisch, waar een kleine transporter of een explorer me dan het meest logisch lijkt? Iemand suggesties? :)

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Nee, nee, ik was vanalles aan het smelten en had net genoeg over voor de CCU van de Aurora naar de Khartu... Daar zit dus maar 3 maanden (oid) verzekering op. Maar die smelt ik wss nog om hoor.

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12 14:48
siriouz schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 08:46:
[...]

Khartu-Al package? Die is van al een tijd terug of niet? :P

Ben trouwens benieuwd wat men over het algemeen ziet als het ultieme package zonder LTI, in de zin van de LTI het meest benutten... En dan wel van schepen die ook daadwerkelijk goed gebruikt zullen worden. Een fighter lijkt me dan het minst logisch, waar een kleine transporter of een explorer me dan het meest logisch lijkt? Iemand suggesties? :)
Kan je op verschillende manieren bekijken, aan de andere kant kan je ook stellen dat je met een fighter veel vaker in combat komt en daardoor dus vaker risico loopt op schade of verlies :)

• Torrie844
siriouz schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 08:40:

Ik zit nog steeds te twijfelen... 2e account starterpack + P72 > giften naar main en dan melten om een DUR package te kopen, wellicht m'n 315p package melten ook nog... En soieso nog een P72 achter de hand houden. :)
Vanwege de referral?
Oraijon schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 08:48:
[...]

Kan je op verschillende manieren bekijken, aan de andere kant kan je ook stellen dat je met een fighter veel vaker in combat komt en daardoor dus vaker risico loopt op schade of verlies :)
Juistem, verwacht dat mijn Ghost vaker kapot gaat dan mijn Hull-B (als ik die koop :P)

[ Voor 36% gewijzigd door Torrie844 op 27-11-2015 08:49 ]

-

Pagina: 1 ... 40 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.