Toon posts:

[PC] Star Citizen - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 38 ... 101 Laatste
Acties:
  • 178.233 views

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-12 10:43

William/Ax3

We are Starstuff

Bedankt snarfj
Het is een vangaurd warden geworden.
Ik zet me freelancer max ook om naar een mis.
Deze manier heb ik genoeg keuzes om me carrack te ondersteunen.
Zat te denken om anders ook een hull c/d te nemen maar laat maar zitten denk dat ik zo genoeg heb :) genoeg geld erin gezet en kan alle kanten op met me carrack op deze manier.

[ Voor 58% gewijzigd door William/Ax3 op 24-11-2015 21:54 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20-12 07:27

JanAd

Wind’s howling

Ah, what the hell... ik heb wat spul omgesmolten en een Khartu erbij genomen (samen met dan de S-Hornet en de Freelancer Dur))

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

JanAd schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 21:02:
[...]

Ah, what the hell... ik heb wat spul omgesmolten en een Khartu erbij genomen (samen met dan de S-Hornet en de Freelancer Dur))
Khartu is te mooi om te laten liggen :)

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
donderdag de Q&A voor de Avenger

en ze gaan vandaag wel over de 96.5 mil..
FUNDS RAISED
96,486,655

edit:

en voor de mensen die nog niet zeker waren of ze een package wilde of welke ze wilde hebben..
https://forums.robertsspa.../5960751/#Comment_5960751
All packages going back up as well.

[ Voor 105% gewijzigd door Bornhald op 24-11-2015 21:57 ]

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
Bornhald schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 21:21:
donderdag de Q&A voor de Avenger

en ze gaan vandaag wel over de 96.5 mil..
FUNDS RAISED
96,486,655
Is ondertussen al zo, 96.5 mil

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21-12 19:14
duikje schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 20:05:
Het is me gisteren eindelijk gelukt om voor mezelf een starterpack te kopen, en heb hiervoor een referral van de startpagina gebruikt.
Vandaag was ik me aan het klaar maken om ook voor een vriend een starterpack te kopen toen ik zag dat ze eerder en in grotere hoeveelheid werden aangeboden, heb er nu dus ook 1 bemachtigd voor hem.
Ik heb voor die van hem mijn eigen refferal gebruikt en die zie ik ook maar de 5000 credits krijg ik kennelijk niet omdat het starterpack onder de $ 40 zit.
Als je de package upgrade naar een duurder schip, of een extra schip bijkomt, krijg je deze credits dan als nog ?
Dat lijkt me wel, ik gok dat die 5k hetzelfde werkt als de 'Concierge' status. Dat die pas activeert zodra je een package hebt/40 dollar hebt uitgegeven. Omdat het normaal gesproken minstens 40 dollar kost voor een package, hebben ze waarschijnlijk daar die 5k reward op ingesteld.

Maar het risico is volgens mij groter dat je over de 40 dollar raakt dan eronder :+ .
Voor mezelf zit ik te denken aan een p72 lti -> freelancer DUR LTI of freelancer MAX LTI,
En voor die vriend, is er ook een fighter die mee kan komen met een freelancer DUR zodat we samen kunnen traden / exploren ?
De Avenger Titan is een leuke fighter/freighter, waarmee je ook cargo kan vervoeren. En nog een beetje lekker kan schieten. Waarschijnlijk wel de beste/leukste naast een DUR/MAX. Daarnaast kan hij ook gewoon in de Freelancer meevliegen ;) .

edit: En welkom in 't topic natuurlijk :)

• FreeMen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-12 15:10
FreeMen schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 19:20:
Niet funny als je 1 dag niet kijkt hier...+ 12 pagina's...

Ik moet zeggen dat het al behoorlijk goed gaat met coop vanduul swarm in mijn avenger. Nu in totaal 4x gespeeld sinds aanschaf 3 dagen terug en bovenaan geëindigd met score >28000 en 1850 rec. Joystick is wel een must, met keyboard en muis lukt het mij echt niet.

Alles op avenger is nu geüpgraded, vanavond maar weer en potje wagen, kan ik alle upgrades weer met een week verlengen en dan door sparen voor een andere schip.
beat my own recored, 38750 score, wave 17 suck on that Vanduul >:). Alleen jammer ook dit maar 1850 rec oplevert :?

Als je iets koopt in de REC store, is het dan normaal dat je dan uit en in moet loggen om je gekochte items te zien?

[ Voor 11% gewijzigd door FreeMen op 24-11-2015 22:37 ]

• Brandonchat
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-03-2020
Hey

Toen de Tallie on sale was.... waren toen de modules voor de Tallie ook on sale??

• FreeMen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-12 15:10
yup, vrijdag (of van het weekend) zijn ze weer te koop.

[ Voor 89% gewijzigd door FreeMen op 24-11-2015 22:38 ]

• Brandonchat
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-03-2020
FreeMen schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 22:38:
yup, vrijdag (of van het weekend) zijn ze weer te koop.
Thank u :)

• Case_C
ETzPliskin schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 20:06:
[...]

Doh, 0 left. Te laat gelezen... :P
Morgen weer een kans, waarschijnlijk doen ze er dan weer 3000. Waarom ook niet gezien ~90% toch door bestaande backers opgekocht worden :X .

Party's confirmed voor 2.0.0c PTU
Maar de volgende PTU patch/ live patch gaat gegarandeerd tot na Thanksgiving duren. Eerst moet t toch stabiel draaien serverside. Goede zaak dat ze er eerst goed naar kijken. AC was ook een drama op release met de servers.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hUK1Ru6.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/aJ9l5Pg.png

[ Voor 37% gewijzigd door Case_C op 24-11-2015 22:53 ]

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-11 07:57
Ach, een ding scheelt dat het niet meer met store credit gekocht kan worden.

Star Citizen

Verwijderd

Topicstarter
edit: al gepost door Case

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2015 23:39 ]

• Anthor
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Jorrie schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 22:51:
Ach, een ding scheelt dat het niet meer met store credit gekocht kan worden.
Ik vind dat ook een beetje jammerlijke trend in gaming de laatste tijd.

Now limited Closed Beta keys for sale!! en dat soort onzin van grote game studios

• IMa34
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-05-2021
Torrie844 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 15:21:
[...]

Nee, twijfel of ik mijn Freelancer DUR/Avenger om ga zetten in die Ghost. Vroeg me af of er al mensen mee gevlogen hadden en hoe die was
Nou, ik kan daar helaas nog geen zinnige uitspraken over doen omdat ik er nog niet mee gevlogen heb. De computer die ik nu heb trekt het spel niet.
Ik hoop volgend jaar ergens, nog voor de release van de PU, genoeg geld gespaard te hebben voor een nieuwe pc inclusief joystick enz.

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
Geldt die referral nou als diegene een package boven de $40 heeft, of ook als diegene een package van onder de $40 + bijvoorbeeld een P72 heeft? Anders van 't weekend misschien nog even een package en P72 kopen op een ander account, giften naar mezelf, package melten, huidige 315p package melten en dan misschien nog ff daar een DUR voor terugkopen... Kan ik toch nog iets aan exploring doen met een multicrew ship. :+

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

• Bornhald
siriouz schreef op woensdag 25 november 2015 @ 06:17:
Geldt die referral nou als diegene een package boven de $40 heeft, of ook als diegene een package van onder de $40 + bijvoorbeeld een P72 heeft? Anders van 't weekend misschien nog even een package en P72 kopen op een ander account, giften naar mezelf, package melten, huidige 315p package melten en dan misschien nog ff daar een DUR voor terugkopen... Kan ik toch nog iets aan exploring doen met een multicrew ship. :+
Ik zat me hetzelfde af te vragen.
In ieder geval is het wel zo dat alleen een P72 kopen het niet doet (geprobeerd, alleen de account die de code gebruikt krijgt 5000 UEC maar de account van wie de code is krijgt niks). Ook is het zo dat de P72 niet een package is maar een stand allone schip EN hij is goedkoper dan 40 USD. Ik vraag me wel af wat er gebeurt wanneer ik een P72 koop EN een van die goedkopere packages. Dan zit mijn totaal bedrag boven de $40

Onderstaand is wat erbij staat
The Star Citizen Recruitment Program allows you to invite friends to join the Star Citizen Project. Anyone registering with your personal code will automatically get 5,000 UEC to spend in Voyager Direct, and whenever one of your recruits becomes an active player by purchasing a Game Package (with minimum value of $40 USD), you will get a Recruitment Point. These Points unlock rewards automatically. See the full details here.

• siriouz
Bornhald schreef op woensdag 25 november 2015 @ 07:02:
[...]

Ik zat me hetzelfde af te vragen.
In ieder geval is het wel zo dat alleen een P72 kopen het niet doet (geprobeerd, alleen de account die de code gebruikt krijgt 5000 UEC maar de account van wie de code is krijgt niks). Ook is het zo dat de P72 niet een package is maar een stand allone schip EN hij is goedkoper dan 40 USD. Ik vraag me wel af wat er gebeurt wanneer ik een P72 koop EN een van die goedkopere packages. Dan zit mijn totaal bedrag boven de $40

Onderstaand is wat erbij staat

[...]
Thanks, duidelijk dus dat de package minstens $40 moet kosten. :) Hmm, $40 package + P72 als backup voor toekomstige LTI en dan package melten voor een upgrade 315p > DUR of MIS, of toch een cargobay voor m'n Tali melten en de front torpedo bay erbij halen... :+ Kan best leuk zijn, schepen intercepten met 4 torpedo's aan boord :9

[ Voor 3% gewijzigd door siriouz op 25-11-2015 07:07 ]

• Bornhald
siriouz schreef op woensdag 25 november 2015 @ 07:06:
[...]

Thanks, duidelijk dus dat de package minstens $40 moet kosten. :) Hmm, $40 package + P72 als backup voor toekomstige LTI en dan package melten voor een upgrade 315p > DUR of MIS, of toch een cargobay voor m'n Tali melten en de front torpedo bay erbij halen... :+ Kan best leuk zijn, schepen intercepten met 4 torpedo's aan boord :9
ik vraag me dus een beetje af of je een p72 + een van die anniversary pakketen ook voldoene zou zijn. Aan de beschrijven denk ik van niet, aan de andere kant ik heb meer dan 40 USD uitgegeven, dus waarom niet..

• siriouz
Bornhald schreef op woensdag 25 november 2015 @ 07:12:
[...]

ik vraag me dus een beetje af of je een p72 + een van die anniversary pakketen ook voldoene zou zijn. Aan de beschrijven denk ik van niet, aan de andere kant ik heb meer dan 40 USD uitgegeven, dus waarom niet..
Ik neem aan dat je het nu over een extra account hebt, puur voor de referral? Aangezien je met upgrades dus zo overheen zit, en die tellen wel mee. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door siriouz op 25-11-2015 07:17 ]

• Bornhald
siriouz schreef op woensdag 25 november 2015 @ 07:16:
[...]

Ik neem aan dat je het nu over een extra account hebt, puur voor de referral? Aangezien je met upgrades dus zo overheen zit, en die tellen wel mee. ;)
inderdaad een extra account :) waarvan alles weer naar mn main gestuurd gaat worden :)

• siriouz
Bornhald schreef op woensdag 25 november 2015 @ 07:23:
[...]

inderdaad een extra account :) waarvan alles weer naar mn main gestuurd gaat worden :)
Interessant. :)

Iemand trouwens ooit opgemerkt dat er een sticker achterop de Freelancer in de Freelancer commercial zit? Mothertrucker :+

Verwijderd

Topicstarter
Patch 2.0c is uit. Die gasten zijn wel in beast mode. :)

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-12 09:48
Grote patch of niet? Heb er net 35gb op zitten namelijk :P

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

• svenvv2
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-12 13:41
batumulia schreef op woensdag 25 november 2015 @ 07:39:
Grote patch of niet? Heb er net 35gb op zitten namelijk :P
Staat hier op 11.5GB

Voor de liefhebbers:
Star Citizen Alpha 2.0.0c

This is a patch for the 2.0.0 PTU. Please fully restart your client and launcher to ensure your client is updated – your PTU client should show “2.0.0-300277-PTU” as the version. Due to the number of recent fixes to the PTU, it is strongly recommended that players delete their PTU USER folder after patching, particularly if they start encountering any odd character graphical issues or crash on loading.

If you don’t see Patch Notes in your launcher, please restart your launcher immediately to update it. At this stage of testing, please refer to the PTU Issue Council for submitting bugs and feedback for optimal turn-around time. Please note that this is only for this phase of PTU testing and that the normal Issue Council is for the submission of bugs only. During this initial testing phase, PTU access will be restricted to a small group of players that we will expand on over time. You can check out the full 2.0.0 PTU notes for more details about the patch and content or our 2.0.0 PTU Known Issues FAQ for bugs we are already aware of.

One important warning from the updated Known Issue List:

The Hangar elevator is not working and will cause a client crash when users attempt to use it to go to Crusader.
Please go to Crusader via the new Main Menu -> Universes -> Crusader option.
We have a specific Issue Council thread where are requesting additional information from players regarding Error 0 disconnections.

Some special reminders from the main 2.0.0 patch notes:

Our first iteration on a Party grouping system is here!
You can right-click on players in your contact list, invite them to party, leave party and see all members of your party through the Contact Interface (default hotkey “F11” on keyboard).
Approaching the atmosphere of a planet or moon too closely will result in your ship receiving a warning, and if you continue flying toward it for too long, your ship will begin to rattle apart and be destroyed.
This is not how the functionality will work long term, and is temporary for the purposes of testing.
This will also happen if you approach the edge of the Crusader system.
Arena Commander multiplayer and ArcCorp are unavailable on the current PTU during this phase of testing.
Returning to the Hangar from Crusader crashes the client.

Contents:

Hangar
Fixes
Arena Commander
Balance/Tweaks
Fixes
Social Module
Balance/Tweaks
Fixes

Hangar Module
Fixes:

Technical

Fixed an issue where returning to the Hangar from Arena Commander would sometimes not clear the match-status from the player, preventing them from accessing the Hangar elevator instances.
Fixed an issue where returning to the Hangar from an Arena Commander game mode, would cause the lobby UI not to display for the Hangar Elevator.
Fixed a game client crash that occurred when exiting or changing game modes.

Arena Commander Module:
Balance/Tweaks:
Fixes:

Gameplay

Wingmen now spawn correctly on Dying Star, Vanduul Swarm singleplayer.

Components

Fixed an issue where players could not lock a missile on someone unless they are within firing range.

Ships

Fixed an issue where the visual effect for the Aurora LN/LX thrusters was offset from the engines.
Fixed multiple texture and lighting issues on the Retaliator interior.
Fixed an issue where the copilot could not control the turret on the Hornet F7CM after getting in, if a pilot was already seated.

Technical

Fixed a portaling issue on Security Post Kareah.

Social Module:
Balance/Tweaks:

Gameplay

Comms Arrays 2-7 have had the difficulties of their encounters adjusted.

Fixes:

Environment

Fixed an issue where rolling while prone would cause other players to see them T-Posed.
Fixed some missing collision on the Landing Pad 3 stair steps.
The flashlight visual effect (Hotkey “O”) has been improved on.
Fixed an issue where the music at Covelex Shipping Hub would be re-triggered repeatedly as the player EVA’d through it.
Fixed an issue where Port Olisars rings would lurch forward, pause, or reverse direction.
Fixed an issue with the M50 in AstroArmada, ArcCorp was missing its engines.
This also fixes an issue with the M50 sometimes spawning into Crusader without a starboard landing gear or engines.

Technical

Fixed an issue where the client could crash after spawning and taking off in a Gladiator in Crusader.
Fixed several server-side crashes in Crusader.
Fixed several client-side crashes in Crusader.

[ Voor 92% gewijzigd door svenvv2 op 25-11-2015 07:53 ]

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

FreeMen schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 22:35:
[...]

beat my own recored, 38750 score, wave 17 suck on that Vanduul >:). Alleen jammer ook dit maar 1850 rec oplevert :?

Als je iets koopt in de REC store, is het dan normaal dat je dan uit en in moet loggen om je gekochte items te zien?
Welke wapens koop jij met je REC? Welke missiles ed?

Zou evt nog wel handig zijn voor een topic ergens. Puur over de ervaringen met de REC wapens, want de info op site zelf is het maar giswerk.

Edit: botste net nog op dit filmpje:
YouTube: Star Citizen Xi'an scout Khartu-Al preview

Voor de alien ship liefhebbers :)

[ Voor 14% gewijzigd door JanAd op 25-11-2015 08:44 ]

• Case_C
JanAd schreef op woensdag 25 november 2015 @ 08:24:
[...]
Welke wapens koop jij met je REC? Welke missiles ed?

Zou evt nog wel handig zijn voor een topic ergens. Puur over de ervaringen met de REC wapens, want de info op site zelf is het maar giswerk.

Edit: botste net nog op dit filmpje:
YouTube: Star Citizen Xi'an scout Khartu-Al preview

Voor de alien ship liefhebbers :)
Back in my day we used Tempest II missiles as our Vanduul pulverising tools :7

Maar alle wapens zijn nog redelijk aan verandering onderhevig natuurlijk :P

• Swychblade
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-12-2023
Ik vind het ronduit belachelijk dat ze goedkope packages verkopen, speciaal voor nieuwe spelers en dan een minimum bestedingsbedrag van $40,- hanteren voor de referral. Ik snap dat je een geldstroom nodig hebt om door te ontwikkelen echter dit is erg laag van RSI.

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Case_C schreef op woensdag 25 november 2015 @ 08:54:
[...]

Back in my day we used Tempest II missiles as our Vanduul pulverising tools :7

Maar alle wapens zijn nog redelijk aan verandering onderhevig natuurlijk :P
Ik merkte bij m'n S-Hornet dat ik wel Missiles heb, maar die locken niet en vliegen gewoon rechtdoor - en dus 95% ernaast |:(

Tijd om die er eens uit te gooien ;)

• snarfj
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-06 18:05
dan heb jij zeker ook kruisjes op jouw hud bij de missile rack heb er zelf ook last van in ac 1.3 met mijn loaner hornet als ik coop vanduulswarm of battle tegen elkaar doe

[ Voor 17% gewijzigd door snarfj op 25-11-2015 09:17 ]

• Case_C
Swychblade schreef op woensdag 25 november 2015 @ 09:00:
Ik vind het ronduit belachelijk dat ze goedkope packages verkopen, speciaal voor nieuwe spelers en dan een minimum bestedingsbedrag van $40,- hanteren voor de referral. Ik snap dat je een geldstroom nodig hebt om door te ontwikkelen echter dit is erg laag van RSI.
Ik denk eerder dat het de manier is waarop het systeem werkt. Turbulent stelt die referals in op 40 dollar (want zoveel kost een package), en dan blijkt CIG ineens weer met een package te komen van 30 dollar wat net niet die referal activeert.

Niet zozeer kwaad bedoelt, maar wel erg slecht gecommuniceerd. Maar als je dat aankaart bij CIG weet je bijna zeker dat ze dat gewoon corrigeren. Wellicht iets voor een concierge?
JanAd schreef op woensdag 25 november 2015 @ 09:10:
[...]
Ik merkte bij m'n S-Hornet dat ik wel Missiles heb, maar die locken niet en vliegen gewoon rechtdoor - en dus 95% ernaast |:(

Tijd om die er eens uit te gooien ;)
Kan natuurlijk zijn dat het een bug is, maar de Hornet missiles zijn nooit optimaal geweest. De verschillende manieren van tracking maken gigantisch verschil, en dat is positief! Laat zien dat de systemen werken. In dogfighting moet een missile ook niet een gegarandeerde hit zijn, wat met het huidig systeem al zo is :P .
JanAd schreef op woensdag 25 november 2015 @ 09:27:
Ik zal het straks eens deftig bekijken en opzoeken.
Tempest II hadden afgelopen jaar de beste stats en hit-garantie voor Vanduul Swarm ;) , als ik 't goed herinner.

[ Voor 8% gewijzigd door Case_C op 25-11-2015 09:28 ]

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

snarfj schreef op woensdag 25 november 2015 @ 09:16:
dan heb jij zeker ook kruisjes op jouw hud bij de missile rack heb er zelf ook last van in ac 1.3 met mijn loaner hornet als ik coop vanduulswarm of battle tegen elkaar doe
Ja, 2 racks met missiles - de naam moet ik eens opschrijven. Met telkens 5 missiles die elke 2a 3 swarms terug worden aangevuld.
Als ik ze gebruikte bij de gewone Hornet locken ze niet on-target en vliegen ze meestal altijd compleet ernaast.
Bij de S-Hornet locken ze wel, maar missen ze ook nog veel te vaak.

Die van de Hornet zijn dus nutteloos en die van de S-Hornet zijn wss een 'betere' versie van die nutteloze dingen.

Ik zal het straks eens deftig bekijken en opzoeken.

@Case_C: absoluut. Maar in de Co-op valt het vaak op dat een andere speler de ene na de andere Vanduul met een racket de lucht (euh - vacuüm-ruimte) uit haalt terwijl ik moeite moet doen om ook maar 1 ding te raken met een racket. Dan klopt er iets niet ;)

Zal straks eens wat REC besteden aan Tempest missiles d:)b

[ Voor 38% gewijzigd door JanAd op 25-11-2015 09:31 ]

• Swychblade
Case_C schreef op woensdag 25 november 2015 @ 09:27:

Ik denk eerder dat het de manier is waarop het systeem werkt. Turbulent stelt die referals in op 40 dollar (want zoveel kost een package), en dan blijkt CIG ineens weer met een package te komen van 30 dollar wat net niet die referal activeert.

Niet zozeer kwaad bedoelt, maar wel erg slecht gecommuniceerd. Maar als je dat aankaart bij CIG weet je bijna zeker dat ze dat gewoon corrigeren. Wellicht iets voor een concierge?
Heb al een ticket aangemaakt. Hoop dat het inderdaad een schoonheidsfoutje is.

• Case_C
JanAd schreef op woensdag 25 november 2015 @ 09:27:
[...]
@Case_C: absoluut. Maar in de Co-op valt het vaak op dat een andere speler de ene na de andere Vanduul met een racket de lucht (euh - vacuüm-ruimte) uit haalt terwijl ik moeite moet doen om ook maar 1 ding te raken met een racket. Dan klopt er iets niet ;)

Zal straks eens wat REC besteden aan Tempest missiles d:)b
Wel Tempest 'II' (2) missiles nemen,

Waarom de Tempest II missiles momenteel het beste zijn :) .
https://www.reddit.com/r/...pest_ii_missiles_useless/
Stats:
https://docs.google.com/s...susGUAE/edit#gid=67935008

Swychblade schreef op woensdag 25 november 2015 @ 09:32:
[...]
Heb al een ticket aangemaakt. Hoop dat het inderdaad een schoonheidsfoutje is.
Zou gewoon moeten, anders is het inderdaad erg slechts.

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Ff een andere vraagje.

Gebruiken jullie die 'Decouple Mode' veel tijdens gevechten? In Freelancer had je iets vergelijkbaar en daar was dat zeer effectief. Maar in SC heb ik er nog geen zicht op en gebruik ik het voorlopig niet echt.

Edit: en Tnx Case_C voor de info.

[ Voor 8% gewijzigd door JanAd op 25-11-2015 09:36 ]

• Swychblade
JanAd schreef op woensdag 25 november 2015 @ 09:36:
Ff een andere vraagje.

Gebruiken jullie die 'Decouple Mode' veel tijdens gevechten? In Freelancer had je iets vergelijkbaar en daar was dat zeer effectief. Maar in SC heb ik er nog geen zicht op en gebruik ik het voorlopig niet echt.

Edit: en Tnx Case_C voor de info.
Het wordt wel aangeraden door de wat meer ervaren dogfighters. Persoonlijk gebruik ik het niet omdat ik het zo al lastig genoeg vind om niet tegen een asteroid aan te vliegen.

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Swychblade schreef op woensdag 25 november 2015 @ 09:39:
[...]

Het wordt wel aangeraden door de wat meer ervaren dogfighters. Persoonlijk gebruik ik het niet omdat ik het zo al lastig genoeg vind om niet tegen een asteroid aan te vliegen.
Dit wordt straks toch veranderd naar:
- Dogfight mode
- Cruise mode
- Landing mode

Had ik begrepen.

• Case_C
Ook een mooie timelapse, die de rotatie van Crusader (de gas-giant) laat zien. De planeten zijn dus geen "stille" scenes :) .

• Bornhald
Cygnitr0n schreef op woensdag 25 november 2015 @ 09:50:
[...]

- Dogfight mode
- Cruise mode
- Landing mode

Had ik begrepen.
maar in dogfight neem ik aan dat ik nog steeds in decoupled mode kan gaan, het gaat er namelijk dan om dat ik mijn vector (Delta V) niet verander maar wel de orientatie van mijn schip. waardoor ik een flyby kan doen met mijn schip in een andere hoek.

Dus om op de eerdere vraag antwoord te geven, als je een tijdje in AC speelt dan kan het handig zijn om te gebruiken. Waarbij ik me kan voorstellen dat het alleen maar handiger gaat worden naarmate er grotere schepen in komen. stel je voor dat je met een Glaidiator met full misslerack een pass kan doen op een idris en rustig op verschillende plekken je torpedoes los kan laten terwijl de turrets van de idris moeite hebben met je te tracken en op het laatste moment weer coupled te gaan en er als een malle vandoor te vliegen.

wat nadere uitleg over coupled en decoupled.
Coupled And Decoupled

Star Citizen takes a ship's momentum into account for flying. Due to the lack of forces in space (no air resistance, negligible gravity) Newton's First Law tells us that a body in motion will stay in motion unless acted upon by an outside force. In space, that means you just keep going. And going. And going. In order to combat that, Star Citizen implements a 'Coupled' and 'Decoupled' mode.

While you're in Coupled mode, your ship will adjust to make flying more natural. If you decrease the throttle, you expect to slow down. So, in coupled mode, your ship uses its maneuvering thrusters to slow you down. If you pull up, when you release the joystick you would like to stop pulling up, so the ship corrects for that with the correct amount of thrust, and sets you back straight. If you use your maneuvering thrusters to move a few meters to the right to avoid some debris, when you release the button to move that direction, it adjusts, and uses the thrusters to stop your movement.

In Decoupled mode, your ship does none of that. If you start moving to the right to get around a debris, that's cool! Keep on doing that! Your ship doesn't correct to set you back straight, no forces are applied, so you keep moving in the same direction.

Being able to switch between Coupled and Decoupled can allow you do all sorts of things otherwise impossible to do. For example, you can be traveling at your maximum velocity, switch to decoupled mode, spin completely around, and return fire at someone chasing you, all without changing your velocity!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-12 09:53
Cygnitr0n schreef op woensdag 25 november 2015 @ 09:50:
[...]

- Dogfight mode
- Cruise mode
- Landing mode

Had ik begrepen.
Maar dat neemt toch niet weg dat een erg ervaren piloot in decoupled binnen dogfighting mode erg dodelijk kan zijn. Ik gebruik het zelf niet zo vaak als het zou moeten, maar ik heb eerlijk gezegd AC ook niet aangeraakt sinds ArcCorp er bij is gekomen.

Vliegen zal uiteindelijk toch weer gewijzigd worden zodat inertia er eindelijk in komt en de main engine gaat veel krachtiger worden dan de thrusters (die trend is nu al een beetje ingezet).

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Bornhald
Case_C schreef op woensdag 25 november 2015 @ 09:50:
Ook een mooie timelapse, die de rotatie van Crusader (de gas-giant) laat zien. De planeten zijn dus geen "stille" scenes :) .
[video]
om in DS stijl te antwoorden, het zijn moving animated jpegs :)

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Net wat Bornhald zegt. Je zou het eerder gebruiken bij grote schepen, tenzij je astroides wilt koppen tijdens decoupled. :)

Maar gewoon in de open ruimte kan het handig zijn. Ik heb al zolang geen AC meer gespeeld... dat ik het me niet eens meer kan herinneren.
Bornhald schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:09:
[...]

:+

• Case_C
Bornhald schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:09:
[...]
.gif's? :+ :X

• Bornhald
ik zei toch DS stijl, dus het mag moet feitelijk incorrect zijn :+

• Bornhald
repair en maintenance, was die al gepost

https://robertsspaceindus...ip-Repair-And-Maintenance

• Case_C
Pagina of 3029so close terug :+ , dus dan mag hij wel weer langskomen van mij :) .
Had 'm overigens nog niet bekeken, dus bedankt voor 't posten.
Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/yom0ws40mo6otr/source/Material4_v2.jpg
Vooral die materialen geven toch wel aan dat ze behoorlijk uitgebreid te werk gaan met resources e.d.

Dat betekend ook dat er meer te verhandelen is en te minen :) .
Bornhald schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:12:
[...]
ik zei toch DS stijl, dus het mag moet feitelijk incorrect zijn :+
fair enough :P

[ Voor 19% gewijzigd door Case_C op 25-11-2015 10:37 ]

• Bornhald
ship status update voor 2.0

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bGP0Udn.jpg

• Privateer
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-12 00:55
Wanneer (West Europese tijd) zijn de goedkope packages nu losgelaten? Ik heb gisteren weer niet zo goed opgelet vrees ik :(. (Hopen dat ze er nu terug wat extra op de markt zwieren).

In theorie zou je met de Decoupled mode wel mooie dingen moeten kunnen doen gezien ze het aankondigden als de manier om de Battlestar Galactica manoeuvres mee uit te voeren. Of dat eenvoudig gaat zijn is een ander paar mouwen (hebben we trouwens achteruitkijkspiegels op die machientjes?)

• Case_C
Privateer schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:43:
Wanneer (West Europese tijd) zijn de goedkope packages nu losgelaten? Ik heb gisteren weer niet zo goed opgelet vrees ik :(. (Hopen dat ze er nu terug wat extra op de markt zwieren).
17:00, die 3000 van gisteren gingen volgens mij 2 uur mee..
Zal 'm weer updaten in de TS :) bedankt.

Mijn ninja-edit was de extra tekst uit de quote weghalen. Vind 't zonde van 'screen real estate' om irrelevante info uit de quote mee te nemen.

[ Voor 63% gewijzigd door Case_C op 25-11-2015 11:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
Privateer schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:43:

In theorie zou je met de Decoupled mode wel mooie dingen moeten kunnen doen gezien ze het aankondigden als de manier om de Battlestar Galactica manoeuvres mee uit te voeren. Of dat eenvoudig gaat zijn is een ander paar mouwen (hebben we trouwens achteruitkijkspiegels op die machientjes?)
17.00. Ze hebben het aantal wel verhoogd naar 3000. :)

• Bornhald
wat is het nu 17:00 of 18:00 :D

ohoho Case, ninja edit :) (of was jij het Mac)

[ Voor 45% gewijzigd door Bornhald op 25-11-2015 10:54 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik dacht eerst dat het gisteren 1800 was maar kan ook 1700 zijn :P

• Privateer
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-12 00:55
Ik zal voor de zekerheid rond 17:00 maar eens wat refreshen :-).

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
Case_C schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:44:
[...]

[...]

96,645,454 al behaald hé! Dus nu hopen dat we doorschieten met een prachtige vrijdag-sessie!

Edit; mm, vraagje aan iedereen.
Heb nu 1. Aurora MR package 2. Avenger Package 3. Freelancer DUR

Als ik mijn Avenger package wil omsmelten krijg ik ; 75 USD. Als ik van mijn Aurora MR naar een Avenger wil upgraden, moet ik 60 USD betalen. Kortom, dan verlies ik ergens 15 USD?

[ Voor 29% gewijzigd door Torrie844 op 25-11-2015 11:06 ]

-

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Case_C schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:44:
[...]

[...]

Mijn ninja-edit was de extra tekst uit de quote weghalen.
Ik heb er om 18.45u. nog eentje gekocht en toen stonden er nog 600+ te koop. :) Zal wel vanaf 18u. zijn geweest dan, zoals de voorbije dagen.

[ Voor 8% gewijzigd door JanAd op 25-11-2015 11:07 ]

• Bornhald
Torrie844 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 11:03:
[...]

96,645,454 al behaald hé! Dus nu hopen dat we doorschieten met een prachtige vrijdag-sessie!

Als ik mijn Avenger package wil omsmelten krijg ik ; 75 USD. Als ik van mijn Aurora MR naar een Avenger wil upgraden, moet ik 60 USD betalen. Kortom, dan verlies ik ergens 15 USD?
wat me zo even te binnen schiet, hou je rekening met de belasting van 21% Welke je pas verrekend wordt tijdens het afrekenen? Dus wanneer je in de tool kijkt zie je 121% van het bedrag wat je moet betalen. En je betaald dus maar 50.
ou nog steeds 5 verlies beteken..

[ Voor 10% gewijzigd door Bornhald op 25-11-2015 11:15 ]

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Voor wie nog twijfelt... niet doen ;)

Khartu-Al: https://robertsspaceindus...ge/ships/khartu/Khartu-Al
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ROA0hGX.png

• Torrie844
Bornhald schreef op woensdag 25 november 2015 @ 11:13:
[...]

wat me zo even te binnen schiet, hou je rekening met de belasting van 21% Welke je pas verrekend wordt tijdens het afrekenen? Dus wanneer je in de tool kijkt zie je 121% van het bedrag wat je moet betalen. En je betaald dus maar 50.
ou nog steeds 5 verlies beteken..
Ah, neen! Goede.. ik zou namelijk toch rond de 40 dollar in de plus moeten komen, aangezien de Aurora packages nu zo goedkoop zijn..

-

• Case_C
Hoeveel spelers kunnen er nu eigenlijk in een PTU server?

• Khiu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12 12:39
Ik gok tusen de 10 en 15. Ik heb nooit veel mensen tegelijk gezien, maar ik heb wel een keer de melding gekregen dat alle landing pads bezet waren en uit mn hoofd zijn er 10.

Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.

• Bornhald
Torrie844 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 11:25:
[...]

Ah, neen! Goede.. ik zou namelijk toch rond de 40 dollar in de plus moeten komen, aangezien de Aurora packages nu zo goedkoop zijn..
wat ook nog een rol kan spelen (afhankelijk van wanneer de avenger gekocht is) is dat het een goedkopere (concept sale) variant is van de avenger, en alle schepen zijn iets duurder geworden naar mate dat ze langer bestaan, het is een beetje arbitrair wanneer het gebeurt, zo is de caterpillar van 225 naar 245 gegaan terwijl de banu mm op 250 is blijven staan (prijzen in USD ex BTW)

Verwijderd

Topicstarter
Khiu schreef op woensdag 25 november 2015 @ 11:29:
Ik gok tusen de 10 en 15. Ik heb nooit veel mensen tegelijk gezien, maar ik heb wel een keer de melding gekregen dat alle landing pads bezet waren en uit mn hoofd zijn er 10.
Ik las op reddit tussen de 12-16 schepen, maar door multicrew meer spelers.

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2015 11:35 ]

• Bornhald
er is in ieder geval een verschil tussen max spelers en max schepen. Er kunnen minder schepen in de instance dan dat er spelers in kunnen. Wellicht om het multicrew gedeelte ook te laten testen.

• Torrie844
8K screenshots hiero van PTU 2.0 :)

http://imgur.com/a/fPQ8J/all

-

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12 14:48
Torrie844 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 11:03:
[...]

Verschil tussen package en los schip? :)

• Case_C
Een redditpost over de impact van oude vs. nieuwe modellen.
https://www.reddit.com/r/...expensive_that_the_idris/
Disco Lando is currently on Captain Richards twitch channel, and was speaking about the ship pipelines, when Disco mentioned that the Freelancer currently in your hangars as it uses the old pipeline is worse in terms of computer performance than the current Idris.
Disco also said that effectively the Connie is the only ship that is finished, "but we learned".
De 'oude' Freelancer is dus zwaarder dan de nieuwe Idris :/ , dat wil nogal wat zeggen.

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op woensdag 25 november 2015 @ 12:53:
Een redditpost over de impact van oude vs. nieuwe modellen.
https://www.reddit.com/r/...expensive_that_the_idris/

[...]

De 'oude' Freelancer is dus zwaarder dan de nieuwe Idris :/ , dat wil nogal wat zeggen.
Dus einde Freelancer en iedereen krijgt een Connie?

• Case_C
Cygnitr0n schreef op woensdag 25 november 2015 @ 12:56:
[...]
Dus einde Freelancer en iedereen krijgt een Connie?
Laat wel zien dat ze gigantische stappen hebben gemaakt qua performance. Waar een schip van ~30 meter van toen zwaarder is dan een schip van 200 meter + van nu :P . Dat beloofd in ieder geval een hoop voor maximaal aantal schepen in een instance.

Daarnaast de 300 series word ook nog bijgewerkt, ik vraag me af hoe "zwaar" die zijn in verhouding tot de oude Freelancer.

Oh en de oude Avenger vs. de nieuwe Avenger...

• Fisher
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06-2018
Bornhald schreef op woensdag 25 november 2015 @ 11:34:
[...]

wat ook nog een rol kan spelen (afhankelijk van wanneer de avenger gekocht is) is dat het een goedkopere (concept sale) variant is van de avenger, en alle schepen zijn iets duurder geworden naar mate dat ze langer bestaan, het is een beetje arbitrair wanneer het gebeurt, zo is de caterpillar van 225 naar 245 gegaan terwijl de banu mm op 250 is blijven staan (prijzen in USD ex BTW)
Ik denk dat het verschil meer ligt dat de Banu niet modulair is en de Catapillar wel.

• Case_C
De Constelation was toch geweldig balanced, en kon zonder z'n lift recht staan :+

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cU01xcJ.jpg

• Bornhald
Fisher schreef op woensdag 25 november 2015 @ 13:15:
[...]

Ik denk dat het verschil meer ligt dat de Banu niet modulair is en de Catapillar wel.
heeft er weinig mee te maken, stand alone constellation (voor de varianten ingevoerd waren) 225 --> 250
freelancer en hornet 100 --> 110
freelancer/hornet package 110 --> 125
retalliator bomber 250 --> 275
etc etc

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op woensdag 25 november 2015 @ 13:47:
De Constelation was toch geweldig balanced, en kon zonder z'n lift recht staan :+

[afbeelding]
Moet je ook niet met 5 man in de cockpit staan ;)

• Oraijon
Case_C schreef op woensdag 25 november 2015 @ 13:47:

[afbeelding]
Slide mode activated... Grijp de deurmat, Ski's of snowboard, interne deuren allemaal open en vanuit cargo bay naar de cockpit glijden. Advanced mode met obstakels is vanuit de Merlin naar de cockpit, moet je onderweg zorgen dat je niet de cargohold in flikkert... :+

• Torrie844
Ohoho, nu de proud owner van een Hornet Ghost

-

• siriouz
Oraijon schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:11:
[...]

Slide mode activated... Grijp de deurmat, Ski's of snowboard, interne deuren allemaal open en vanuit cargo bay naar de cockpit glijden. Advanced mode met obstakels is vanuit de Merlin naar de cockpit, moet je onderweg zorgen dat je niet de cargohold in flikkert... :+
Tijd om wat dekschrobbers aan het werk te zetten met extra sterke wax voor maximaal gladde vloeren :*)

• IMa34
Torrie844 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:16:
Ohoho, nu de proud owner van een Hornet Ghost
Gefeliciteerd Torrie! :P

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-12 13:49
Ik kan straks met me titan wel alien hoeren vervoeren naar got inc hq :) ... doop naam Avenger the Slut edition :D

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

• IMa34
Voor de mensen die geen Vanguard hebben, is er geen reden om je een beetje zorgen te maken dat je constant aan flarden wordt geschoten door deze schepen? Tegen een Vanguard aanval valt toch weinig tegen in te brengen lijkt mij, of zie ik het verkeerd?

• Torrie844
Thanks! Mijn avenger is nu dus..weg.. maar oké! Is worth it. Freelancer DUR voor exploren en de Hornet ghost voor Tweaker-missies!

-

• IMa34
Nice, ik wil ook weer een Freelancer DUR erbij eigenlijk. Die had ik toen van de zomer omgesmolten voor een Vanguard. Deze heb ik dus inmiddels ook al ge-upgrade naar een Carrack.

• siriouz
IMa34 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:30:
Voor de mensen die geen Vanguard hebben, is er geen reden om je een beetje zorgen te maken dat je constant aan flarden wordt geschoten door deze schepen? Tegen een Vanguard aanval valt toch weinig tegen in te brengen lijkt mij, of zie ik het verkeerd?
Hoe zal een Vanguard het doen tegen een Tali met volledige crew en 6 anti-capital torpedo's? 8)

Wat hebben mensen overigens met die Khartu-Al? Vind 'm nou niet echt denderend :X

• IMa34
siriouz schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:39:
[...]

Hoe zal een Vanguard het doen tegen een Tali met volledige crew en 6 anti-capital torpedo's? 8)

Wat hebben mensen overigens met die Khartu-Al? Vind 'm nou niet echt denderend :X
Tsjah, die zal zich als één van de weinige schepen wel redden denk ik. :)
Maar toch, het vreet aan me..
Als het straks stikt van de "verveelde 12 jarige Amerikaanse jochies" met een Vanguard onder hun kont, om dan nog rustig je ding te kunnen doen. :F

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Vanguard is lang niet OP. Neem een Ghost die zo achter je kan sluipen via een astroide. Of een Avanger die je met een EMP lam legt. Er zijn verschillende manieren om een Vanguard aan te vallen. Clubje piraten met een Cutlass op low emmision. etc. :)

• siriouz
IMa34 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:44:
[...]

Tsjah, die zal zich als één van de weinige schepen wel redden denk ik. :)
Maar toch, het vreet aan me..
Als het straks stikt van de "verveelde 12 jarige Amerikaanse jochies" met een Vanguard onder hun kont, om dan nog rustig je ding te kunnen doen. :F
12-jarigen die met pappie's creditcard een Vanguard hebben gekocht, leveren we wel af in de ruimtecreche 8) even zorgen dat we voldoende holdingcells vrij houden :P

• IMa34
Hahaha, ok, we zien het wel dan. I guess :P

• Oraijon
siriouz schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:39:
[...]

Uh extreem goed volgens mij, Vanguard was volgens mij gebouwd als bomber killer dus je noemt net het schip waarvoor de Vanguard de harde counter is :P
Denk dat een Vanguard weinig te vertellen heeft ten opzichte van de kleine snelle fighters.. Een Vanguard is snel en heeft veel harde wapens, maar draait langzaam en is niet wendbaar. Een Gladius of Sabre draait rondjes om een Vanguard en vreet em for breakfast als het goed is :)

• snarfj
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-06 18:05
denk dat als je een idris hebt je meer zorgen moet maken om die tropedo's van een talli zoals gezegd dat deze meer voor grotere schepen zijn bedoeld

• radium6969
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-07 20:39
Ooit... ooit zal ik een Banu MM bezitten... Anders genoeg die vast wel hulp kunnen gebruiken op een Merchantman. :9

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

IMa34 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:10:
Afbeeldingslocatie: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/36/d3/7e/36d37ef4ba1c6e6cb60900817d7caa99.jpg

• IMa34
Lol , schitterend!
Inderdaad ja..
Ik kijk trouwens ook wel enorm uit naar die nieuwe Star Wars film. :)

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

IMa34 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:14:
[...]

Lol , schitterend!
Inderdaad ja..
Jup, hyped van hier tot aan het einde van het universum 8)

• siriouz
IMa34 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:10:
Sabre heb ik ook staan. O-)
Ook maar goed leren vechten in m'n 315p dan. :P

Het zou me niks verbazen als er uiteindelijk groepjes spelers in Aurora's gewoon zware fighters compleet aan flarden zullen gaan helpen... En misschien ook letterlijk keihard trainen voor dat soort dingen :+

Verwijderd

Topicstarter
IMa34 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:14:
[...]

Lol , schitterend!
Inderdaad ja..
Offtopic: Nu we toch met scifi tv bezig zijn. Ik kan ook heel erg The Expanse aanraden. Net eerste aflevering van beschikbaar. Eerste goede Syfy serie sinds Battlestar Galactica. Gebaseerd op de boeken van James S. A. Corey. :)

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Als ik daar de specs van een Super Hornet naast zet zie ik niet echt een probleem...
Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:25:
[...]

Offtopic: Nu we toch met scifi tv bezig zijn. Ik kan ook heel erg The Expanse aanraden. Net eerste aflevering van beschikbaar. Eerste goede Syfy serie sinds Battlestar Galactica. Gebaseerd op de boeken van James S. A. Corey. :)
Tnx... Dark Matter viel me precies wat tegen en m'n voorraad series begint op te geraken :p

[ Voor 33% gewijzigd door JanAd op 25-11-2015 15:31 ]

• Case_C
Ik ga binnenkort maar een keer Firefly starten, en zoveel series kijk ik niet... zeker niet nu m'n tweede scherm tijdelijk op non-actief staat :+ .

• Bornhald
Case_C schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:50:
Ik ga binnenkort maar een keer Firefly starten, en zoveel series kijk ik niet... zeker niet nu m'n tweede scherm tijdelijk op non-actief staat :+ .
doet me denken dat naast Firefly (heb hem zelfs al op mn hdd staan) ik ook nog space odyssey 2001 moet kijken

• Viscerous
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-11 10:56
JanAd schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:28:
[...]

Tnx... Dark Matter viel me precies wat tegen en m'n voorraad series begint op te geraken :p
Dark Matter was ook niet zo boeiend voor mij, ik zal The Expanse eens proberen zodra het wat meer afleveringen heeft.
Bornhald schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:53:
[...]

doet me denken dat naast Firefly (heb hem zelfs al op mn hdd staan) ik ook nog space odyssey 2001 moet kijken
2001 is toch echt één van m'n favorieten. De practical effects die ze hebben gebruikt vind ik er hedendaags nog steeds erg goed uit zien.

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Bornhald schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:53:
[...]

Firefly... zo jammer dat het zo snel gecancelled werd.
In hetzelfde genre als je de US- Netflix hebt (of andere bronnen), de mini-serie Ascension vond ik heerlijk en als je wat meer geweld wilt en niet al teveel nadenken dan is The 100 ook erg aangenaam.

[ Voor 11% gewijzigd door JanAd op 25-11-2015 16:01 ]

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-12 13:12

Fordox

00101010

Waar ik echt bang voor ben is dat de game hackers en cheaters gaat krijgen.. Dat heeft gta 5 ook al verneukt.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

• Torrie844
Fordox schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:03:
Waar ik echt bang voor ben is dat de game hackers en cheaters gaat krijgen.. Dat heeft gta 5 ook al verneukt.
Eh, maak ik me weinig zorgen over op de een of andere manier.

-

Pagina: 1 ... 38 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.