Toon posts:

[PC] Star Citizen - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 37 ... 101 Laatste
Acties:
  • 178.232 views

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-12 09:53
Ohhhh, ik zie net dat mijn eindejaars uitkering bij het salaris zit dat ik net heb gehad. Hmmmm, what to buy?

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
Tylocke schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 11:55:
Ohhhh, ik zie net dat mijn eindejaars uitkering bij het salaris zit dat ik net heb gehad. Hmmmm, what to buy?
Mm, dat komt hier pas in december. Koop een Hull-E, gaan we samen trucken!

-

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21-12 19:14
Tylocke schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 11:55:
SC X65 HOTAS-KEYBOARD-MOUSE KIT :P

Verwijderd

Topicstarter
PTU 2.0b patch notes:
Star Citizen Alpha 2.0.0b
This is a patch for the 2.0.0 PTU. Please fully restart your client and launcher to ensure your client is updated – your PTU client should show “2.0.0-299764-PTU” as the version. Due to the number of recent fixes to the PTU, it is strongly recommended that players delete their PTU USER folder after patching, particularly if they start encountering any odd character graphical issues or crash on loading.
If you don’t see Patch Notes in your launcher, please restart your launcher immediately to update it. We have also resolved an issue where the new Avenger variants were not appearing in the PTU environment, however users will need to re-copy their account to the PTU in order to see the Avenger’s available on Crusader.

At this stage of testing, please refer to the PTU Issue Council for submitting bugs and feedback for optimal turn-around time. Please note that this is only for this phase of PTU testing and that the normal Issue Council is for the submission of bugs only. During this initial testing phase, PTU access will be restricted to a small group of players that we will expand on over time. You can check out the full 2.0.0 PTU notes for more details about the patch and content or our 2.0.0 PTU Known Issues FAQ for bugs we are already aware of.

One important warning from the updated Known Issue List:
The Hangar elevator is not working and will cause a client crash when users attempt to use it to go to Crusader.
Please go to Crusader via the new Main Menu -> Universes -> Crusader option.
Some special reminders from the main 2.0.0 patch notes:
Approaching the atmosphere of a planet or moon too closely will result in your ship receiving a warning, and if you continue flying toward it for too long, your ship will begin to rattle apart and be destroyed.
This is not how the functionality will work long term, and is temporary for the purposes of testing.
This will also happen if you approach the edge of the Crusader system.
Arena Commander multiplayer and ArcCorp are unavailable on the current PTU during this phase of testing.
Returning to the Hangar from Crusader crashes the client.
Hangar Module

Additions:
Gameplay
A “Universe” option has been added to the main game menu. This includes the option to travel to ArcCorp or Crusader directly from the menu rather then the “elevator” in your hangar.

Fixes:
User Interface
Fixed an issue where the text for the Holotable interface would appear blurry and unreadable.

Arena Commander Module:
Fixes:
Gameplay
Fixed an issue where Security Post Kareah would not appear on the Navigation points for Quantum Travel. (note: this means you can quantum travel to the FPS station now)
Fixed an issue in Tutorial, Chapter 2, where Gilly was frequently turning his entire ship around to ‘look’ at the player character as though inebriated.
Ships
Fixed an issue with the Avenger Stalker and Titan where players would fall through the cargo hold floor.
Fixed an issue where the Avenger Stalker and Titan cargo hold would appear outside of the ship or clipping into the ground at certain distances.
Environment
Fixed an issue with the Constellation Andromeda’s cockpit lighting, where the lighting would drop out depending on the camera angle.
Technical
Fixed an issue where there was no “Press X to Respawn” message on the HUD after ejecting in AC

Social Module/Persistent Universe:
Fixes:
Gameplay
Fixed an issue where repairing would sometimes cause duplicate geometry to fly from the ship while repairing, negatively impacting performance.
Fixed an issue with certain ships spinning out of control when exiting into zero-g.
Fixed an issue where the Multicrew engineering panels could not interact with shield allocations.
Fixed an issue where weapons could be switched while they were still being reloaded.
Ships
Fixed an issue where the M50 and mustang had twice the quantum travel fuel they were supposed to.
Fixed an issue with the Constellation Andromeda, where the ship interior would become very blurry when the ship was in motion.
Technical
Fixed a number of server-side crashes.
Fixed a client crash at Comms Array 126 due to the pirate encounter.
Fixed an issue where repairing the Constellation Andromeda caused a server disconnect for the pilot.

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-11 07:57
SNAFU schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 11:13:
[...]

Ik hoop dat je dan genoeg centjes overhoudt voor zonnebrandcreme factor 3.000.000.000 want op Sol is het best warm. ;)
De naam van ons zonnestelsel is toch ook gewoon Sol?

Star Citizen

• Case_C
Jorrie schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 12:01:
[...]

De naam van ons zonnestelsel is toch ook gewoon Sol?
En als je op Sol staat, waar sta je dan?

Tip het is daar warm :+

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-12 10:43
Torrie844 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 11:56:
[...]

Ik kan altijd nog wel mensen gebruiken op de Idris. Is toch veel leuker dan dekschrobber op een Tali :+

[ Voor 8% gewijzigd door SgtPoen op 24-11-2015 12:16 ]

• Tylocke
Torrie844 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 11:56:
[...]

Hmmm, ik heb mijn Hull B & C al weggedaan. Ik zie mijzelf niet vliegen in een Hull serie. Een Merchantman daarentegen komt weer gewoon in mijn vloot, ik heb het geld nog staan van mijn vorige.

Nu twijfel ik wel aan een Reclaimer eerlijk gezegd. Die rol zie ik mijzelf nog wel spelen.
Case_C schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 11:58:
[...]

SC X65 HOTAS-KEYBOARD-MOUSE KIT :P
Ik heb al een X52 Pro, maar die Saitek set die volgende week op de markt komt is wel aantrekkelijk. Goed idee. Ik denk er even over na, uiteindelijk heb ik meer aan dat soort fysieke goederen dan aan nog meer ruimtepixels.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Case_C
SgtPoen schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 12:16:
[...]
Ik kan altijd nog wel mensen gebruiken op de Idris. Is toch veel leuker dan dekschrobber op een Tali :+
Ben wel benieuwd hoe ver je kan komen met NPC's , en hoe efficient die kunnen zijn. Daarnaast zijn de 'running costs' ook een interessante :P .

Hoeveel crew denk je eigenlijk dat er nodig gaat zijn op zo'n ship? En hoeveel % mag dan NPC zijn om goed te kunnen draaien. Daarnaast lijkt het me ook niet onwaarschijnlijk dat er standaard NPC crew komt bij een Idris? Engineering crew, FPS crew, "Ground Control", 'Canteen crew'. En dat spelers deze "groepen" aan kunnen sturen. De brug is dan meer iets wat door spelers bestuurd moet worden?

Dat zou wel mooi zijn :) .

edit:
Lijkt me dat je op een Idris toch minstens 12 marines hebt zitten die in geval van boarding acties ingezet kunnen worden?

[ Voor 7% gewijzigd door Case_C op 24-11-2015 12:31 ]

• Torrie844
Case_C schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 12:26:
[...]

Ben wel benieuwd hoe ver je kan komen met NPC's , en hoe efficient die kunnen zijn. Daarnaast zijn de 'running costs' ook een interessante :P .

Hoeveel crew denk je eigenlijk dat er nodig gaat zijn op zo'n ship? En hoeveel % mag dan NPC zijn om goed te kunnen draaien. Daarnaast lijkt het me ook niet onwaarschijnlijk dat er standaard NPC crew komt bij een Idris? Engineering crew, FPS crew, "Ground Control", 'Canteen crew'. En dat spelers deze "groepen" aan kunnen sturen. De brug is dan meer iets wat door spelers bestuurd moet worden?

edit:
Lijkt me dat je op een Idris toch minstens 12 marines hebt zitten die in geval van boarding acties ingezet kunnen worden?
Ben ik ook wel benieuwd naar! Ik ben tevens benieuwd naar hoeveel geld je kunt verdienen zonder schip.. Of het rendabel is om dat een paar weekjes vol te houden en vervolgens een leuk schip van te kopen.

-

• Brandonchat
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-03-2020
Hey mensen, is het trouwens mogelijk dat ik een schip voor een vriend van me koop en die daarna aan hem geef? Kan hij een account aanmaken zonder een schip te hebben gekocht en dan mijn schip ontvangen?

• Case_C
Brandonchat schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 12:39:
Hey mensen, is het trouwens mogelijk dat ik een schip voor een vriend van me koop en die daarna aan hem geef? Kan hij een account aanmaken zonder een schip te hebben gekocht en dan mijn schip ontvangen?
Ja dat is mogelijk, maar volgens mij kan je een schip pas na 30 dagen giften.

Daarnaast moet je 'm wel een package giften als hij toegang wil tot de game. Aan een los schip zonder package heb je vrij weinig :+ .

• Brandonchat
Case_C schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 12:40:
[...]

Daarnaast moet je 'm wel een package giften als hij toegang wil tot de game. Aan een los schip zonder package heb je vrij weinig :+ .
Ja ik wil hem zon starter package kopen, aangezien hij zelf niet om 18:00 uur achter zijn pc kan zitten en die schepen altijd binnen 15 min weg zijn. Maar het kan dus pas na 30 dagen? dat is wel lullig.

• Case_C
Brandonchat schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 12:42:
[...]

Ja ik wil hem zon starter package kopen, aangezien hij zelf niet om 18:00 uur achter zijn pc kan zitten en die schepen altijd binnen 15 min weg zijn. Maar het kan dus pas na 30 dagen? dat is wel lullig.
Kan ook zijn dat het alleen voor nieuwe accounts geld, maar dat weet ik niet zeker.

• Torrie844
Brandonchat schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 12:42:
[...]

Je kan toch ook een account voor hem aanmaken en het daarmee kopen?

-

• Tylocke
Torrie844 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 12:45:
[...]

Dat is zeker een betere optie, dan kan je namelijk ook je referral code gebruiken en heb je er een recruit bij en hij 5000 UEC extra.

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Case_C schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 12:40:
[...]

volgens mij kan je alleen initieel na 30 dagen giften, als je een bestaande account hebt dan kan je het direct doen (zou kunnen zijn dat je eerder gebruikte betaalgegevens moet gebruiken)

heeft te maken met de charge back van een creditcard.
Case_C schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 12:43:
[...]

Kan ook zijn dat het alleen voor nieuwe accounts geld, maar dat weet ik niet zeker.
volgens mij wel ja, ik kan nu iets kopen, en dan kan ik het giften. direct
Tylocke schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 12:46:
[...]

Dat is zeker een betere optie, dan kan je namelijk ook je referral code gebruiken en heb je er een recruit bij en hij 5000 UEC extra.
de "goedkope" packages geven op zich niet de rewards voor het brengen van een nieuwe backer, ik denk dat de grens ligt op de kosten van een "normaal" package, als dat het niet is, dan is het gewoon minimaal een normaal package

[ Voor 40% gewijzigd door Bornhald op 24-11-2015 12:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
Schijnt dat 2.0b nog steeds aardig veel crasht volgens mensen op reddit:
New main menu is nice, LAG wise, the PTU with 2.0b feels better, BUT everyone is still constantly CTD or disconnecting. So... a few improvements, but this isnt gonna be the patch that brings 2.0 to LIVE guys. Don't get too hyped up. It will come though, the CIG guys sounded pretty confident they had more fixes up their sleeves after collecting more data tonight. Zyloh said they already had good data to start working on a new patch, but obviously thats not gonna be again today since it takes a day or two to get a patch out.
De volgende wordt nog geen live patch zo te zien, maar is al in de works.

• Brandonchat
Torrie844 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 12:45:
[...]

Now why didnt i just think of that!? your so smart :D:D
Ik ga het met hem overleggen. prima idee

• Torrie844
Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 12:57:
Schijnt dat 2.0b nog steeds aardig veel crasht volgens mensen op reddit:

[...]

De volgende wordt nog geen live patch zo te zien, maar is al in de works.
Heerlijk om dit soort dingen te lezen toch! Laat zien dat we eindelijk worden behandeld als echte "alpha" testers ipv stabiele-build testers. Tot nu toe gaat iedereen er ook volwassen mee om.
Brandonchat schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 13:00:
[...]

Now why didnt i just think of that!? your so smart :D:D
Ik ga het met hem overleggen. prima idee
Rookie mistake, nooit iemand op een SC forum Smart noemen :X :9

[ Voor 23% gewijzigd door Torrie844 op 24-11-2015 13:03 ]

-

• Bornhald
Torrie844 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 13:02:
[...]

Heerlijk om dit soort dingen te lezen toch! Laat zien dat we eindelijk worden behandeld als echte "alpha" testers ipv stabiele-build testers. Tot nu toe gaat iedereen er ook volwassen mee om.

[...]

ik vind het prima zo, ik probeer iedere dag een uurtje te besteden aan inloggen en crashen, meer kan ik eigenlijk niet, soms kan ik een scheepje opstarten etc.

• Jorrie
Torrie844 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 13:02:
[...]

[...]

Nouja, AC was in het begin ook behoorlijk buggy :+

Star Citizen

• SgtPoen
Case_C schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 12:26:
[...]

edit:
Ik denk dat je een hoop door NPC's kan laten doen maar dan je dan iemand nodig hebt die dan weer leiding geeft over een groepje NPC's. hoofd engineering, hoofd security, etc etc. NPC dekschrobbers. Flight deck personeel. Want het blijft natuurlijk een mini Carrier. Ik vraag me ook af of je zo'n idris gewoon niet vol kan stampen met 10 snub fighters ofzo :P

Laten we realistisch zijn, zo'n idris is natuurlijk niet te doen in je eentje. Maar ik verwacht dat we met GoT toch wel wat mining/salvaging/exploring gaan doen waar je dan de idris kan inzetten als beveiliging, refueling en herbewapening van je kleinere fighters.

[ Voor 18% gewijzigd door SgtPoen op 24-11-2015 13:09 ]

• Case_C
SgtPoen schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 13:05:
[...]
Ik denk dat je een hoop door NPC's kan laten doen maar dan je dan iemand nodig hebt die dan weer leiding geeft over een groepje NPC's. hoofd engineering, hoofd security, etc etc. NPC dekschrobbers. Flight deck personeel. Want het blijft natuurlijk een mini Carrier.
Exact waar ik ook aan dacht :) , en als kapitein kan je dan instellen wie waar toegang tot heeft qua stations.
Ik vraag me ook af of je zo'n idris gewoon niet vol kan stampen met 10 snub fighters ofzo :P
Dat zou gewoon mogelijk moeten zijn, maar dan kan je alleen rondom de Idris vechten. Waarbij je met Hornets/Gladius ook een stukje kan cruisen uit de regio van de Idris.

5K retaliator voor de mooi:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/oTSbrhK.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Case_C op 24-11-2015 13:10 ]

• Bornhald
Case_C schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 13:09:
[...]

Exact waar ik ook aan dacht :) , en als kapitein kan je dan instellen wie waar toegang tot heeft qua stations.
Dat is beschreven dat mogelijk zou zijn. Dus dat iemand die door jou ingehuurd Is als gunner niet zomaar de brug van je Idris op kan komen en ermee weg gaan vliegen

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20-12 07:27

JanAd

Wind’s howling

Ik zou verwachten dat die NPC toch behoorlijk goed zelfstandig moeten kunnen werken. Je gaat niet elke keer spelers vinden die eens wat gaan rondlopen op je schip om evt een turret te bemannen. Da's leuk voor 15 minuten, maar niet voor uren.

Ik verwacht evt NPC's zoals je bij GTA soms had, die bepaalde specialiteiten hebben en waar je ook voor betaald naargelang wat ze goed kunnen.

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

• SgtPoen
Moet toch eerlijk zeggen dat ik de oudere Idris Corvette nog het mooist vind. De huidige Idris Frigate komt wat chubby over door die brede hangar.

Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/rfjjekm57en5jr/store_slideshow_large/IDRISdownfrontquarter_copy.jpg
Oude Idris

Afbeeldingslocatie: https://media.robertsspaceindustries.com/30h88ongdsk8j/store_slideshow_large.jpg
Huidige Idris

En waar is de mooie radar toren?

[ Voor 52% gewijzigd door SgtPoen op 24-11-2015 13:19 ]

• Case_C
SgtPoen schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 13:18:
Moet toch eerlijk zeggen dat ik de oudere Idris Corvette nog het mooist vind. De huidige Idris Frigate komt wat chubby over door die brede hangar.
Mooier wellicht, maar kun je nagaan hoe 'krap' het binnen was geweest :P . Geen ruimte naast je schepen e.d. Nu moet je wel veel rennen om overal te komen... dat is dan weer wel zo.

Inderdaad die radar toren? Die mist? Gelijk maar ticket inschieten dan :P .

[ Voor 8% gewijzigd door Case_C op 24-11-2015 13:21 ]

• Bornhald
SgtPoen schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 13:18:

[afbeelding]
Oude Idris

[afbeelding]
Huidige Idris

En waar is de mooie radar toren?
ik vind de nieuwe bredere juist mooier :)
hij is wat robuuster

• SgtPoen
Je hebt dus een Idris P en M, waarvan P de soort van civilian versie is zonder capital gun op de voorkant. Maar die pylon is wel beschikbaar zie ik op de website?

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-11 21:58
Case_C schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 13:20:
[...]

Mooier wellicht, maar kun je nagaan hoe 'krap' het binnen was geweest :P . Geen ruimte naast je schepen e.d. Nu moet je wel veel rennen om overal te komen... dat is dan weer wel zo.

Inderdaad die radar toren? Die mist? Gelijk maar ticket inschieten dan :P .
'k denk niet dat ze toen echt hebben zitten nadenken ver 't interieur.
Daar bovenop is ieder herwerkt schip groter geworden dus zo'n carrier moet dan wel volgen.

• Bornhald
SgtPoen schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 13:23:
Je hebt dus een Idris P en M, waarvan P de soort van civilian versie is zonder capital gun op de voorkant. Maar die pylon is wel beschikbaar zie ik op de website?
meer een anti cap en een anti fighter variant, het blijft een militair schip

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tELWqbW.png

• SgtPoen
Ahh de military versie van de idris heeft een extra fixed railgun zie ik. die er helemaal niet is op de P versie. De pylon is niet beschikbaar.

[ Voor 11% gewijzigd door SgtPoen op 24-11-2015 13:26 ]

• Bornhald
SgtPoen schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 13:25:
Ahh de military versie van de idris heeft een extra fixed railgun zie ik. die er helemaal niet is op de P versie.
beide zijn militair, alleen andere doeleinden qua inzet.

het zijn een mark 1 en een mark 2 van het zelfde fregat.

[ Voor 9% gewijzigd door Bornhald op 24-11-2015 13:27 ]

• Fisher
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06-2018
SgtPoen schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 13:25:
Ahh de military versie van de idris heeft een extra fixed railgun zie ik. die er helemaal niet is op de P versie. De pylon is niet beschikbaar.
De Idris-P heeft daarom ook 860 cargo ruimte meer.

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-12 13:49
Kan je straks nou eigenlijk opstijgen vanuit je hanger? dat dan de deuren open gaan etc? :)

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

• Case_C
Njay schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 14:36:
Kan je straks nou eigenlijk opstijgen vanuit je hanger? dat dan de deuren open gaan etc? :)
Dat moet wel de bedoeling gaan zijn, maar momenteel gaat het nog via menu's.

Maar in de PTU kan je nu al wel direct naar het 'station' zonder eerst naar je hangar te moeten. Dus kan je vanuit het station in je schip stappen en weg vliegen.

Later in de PU moet dat ook vanuit je hangar gaan.

• Torrie844
Zal vast de bedoeling zijn op een later tijdstip, in de nabije toekomst hoef je het niet te verwachten in ieder geval!

Verder vraagje aan iedereen; Heeft iemand de Hornet ghost?

-

• Brandonchat
Torrie844 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 14:38:
[...]

Zal vast de bedoeling zijn op een later tijdstip, in de nabije toekomst hoef je het niet te verwachten in ieder geval!

Ik niet.. was het maar zon feest..

• Brandonchat
YouTube: Star Citizen Just outside those doors Constellation Leaving Hangar 1080p

voorproefje :p

• Njay

• Brandonchat
Njay schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 14:43:
[...]

Muuuust have ... now game... will destroy real life.... :9~ :9~ :9~
Lol het is een fan made clip van een tijd terug, maar zoiets zal het hopelijk wel worden.
Hoop ik echt want ik krijg altijd nog fokking kippevel als ik dat clipje zie :D

• Njay
Brandonchat schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 14:44:
[...]

Lol het is een fan made clip van een tijd terug, maar zoiets zal het hopelijk wel worden.
Hoop ik echt want ik krijg altijd nog fokking kippevel als ik dat clipje zie :D
Nou he ! deze game wordt masterlijk .. als ze straks ook nog goed de rift supporten WOOEP :D

• Case_C
https://www.reddit.com/r/...issue_council_categories/

Vandaag gaat de PTU alweer naar 2.0.0c , eens kijken hoe die patch gaat werken voor de testers :)

• Brandonchat
Njay schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 14:49:
[...]

Nou he ! deze game wordt masterlijk .. als ze straks ook nog goed de rift supporten WOOEP :D
ORGASTISCH wordt het gewoon... :p

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-12 16:43

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Case_C schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 14:54:
https://www.reddit.com/r/...issue_council_categories/

Vandaag gaat de PTU alweer naar 2.0.0c , eens kijken hoe die patch gaat werken voor de testers :)
Wel mooi dat ze de originele testgroep nu klein houden, die mensen zullen naar alle waarschijnlijkheid ook echt lekker doortesten en reporten, en krijgen de DEV's dus genoeg feedback. Tevens worden niet alle centjes uitgegeven aan serverhuur voor alle peta bytes die een grote uitrol per keer anders zou kosten.

• Case_C
Ircghost schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 15:04:
[...]

Wel mooi dat ze de originele testgroep nu klein houden, die mensen zullen naar alle waarschijnlijkheid ook echt lekker doortesten en reporten, en krijgen de DEV's dus genoeg feedback. Tevens worden niet alle centjes uitgegeven aan serverhuur voor alle peta bytes die een grote uitrol per keer anders zou kosten.
Zouden ze dit probleem in de Tali al opgelost hebben?
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=erwM2Mdi9E4]

• Njay
Zo signature ff geupdate na mijn aankoop deze ochtend :)

• Ircghost
  • Laatst online: 21-12 16:43

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Case_C schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 15:06:
[...]

Zouden ze dit probleem in de Tali al opgelost hebben?
[video]
Geen idee! Evenmin dat ik snap waarom je mij quote voor die vraag :P

• Case_C
Ircghost schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 15:09:
[...]

Geen idee! Evenmin dat ik snap waarom je mij quote voor die vraag :P
M'n reply vergeten te typen toen ik dat filmpje zag :+ .

Maar inderdaad wel zo prettig dat ze die PTU redelijk goed managen. Het is volgens mij ook al sinds het weekend crunchtime bij CIG...

• IMa34
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-05-2021
Torrie844 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 14:38:
[...]

Ja, ik ben de trotse eigenaar van de Hornet Ghost, hoezo? Staat die fout geparkeerd of ben ik de lampjes op de vleugels vergeten uit te zetten? 8)

• Torrie844
IMa34 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 15:12:
[...]

Ja, ik ben de trotse eigenaar van de Hornet Ghost, hoezo? Staat die fout geparkeerd of ben ik de lampjes op de vleugels vergeten uit te zetten? 8)
Nee, twijfel of ik mijn Freelancer DUR/Avenger om ga zetten in die Ghost. Vroeg me af of er al mensen mee gevlogen hadden en hoe die was

-

• DutchWalnut
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Holy. Nog even en we gaan naar deel 5 voor het einde van het jaar. :+

Is het al 1800 uur :D

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12 14:48
Cygnitr0n schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 15:48:
Holy. Nog even en we gaan naar deel 5 voor het einde van het jaar. :+

Is het al 1800 uur :D
Ergens in de wereld nu wel, zoals Madagascar :+

• Torrie844
From WLeverett-CIG on discord: Hey guys... a bit of good news. Potentially as early as late today US time, we'll have a basic implementation of a party system in. This means that we can organize groups of testers to work together on maps to isolate and identify the cause of the server crashes, disconnects, and crash to desktops.

-

• Case_C
En nu maar hopen dat het systeem mee komt naar live, zodat we makkelijk samen kunnen spelen in 2.0 :) .

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Torrie844 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 15:21:
[...]

Nee, twijfel of ik mijn Freelancer DUR/Avenger om ga zetten in die Ghost. Vroeg me af of er al mensen mee gevlogen hadden en hoe die was
Die zal wel vliegen zoals de andere Hornets zeker :P Gewoon goed ;)

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12 14:48
Zo, concierge unlocked :)

Maar gewoon tweede Archimedes gekocht, nog een extra LTI achter de hand kan nog wel handig zijn :P

• Torrie844
Voor alle nieuwelingen, een mooie printable keyboard layout

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NBnzoJk.png

Toch wel handig :)

-

• svenvv2
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-12 13:41
https://robertsspaceindus...ages/Star-Citizen-Starter
Nog 2450 over :)

Het zijn er deze keer 3000, dus meer kans voor iedereen.

[ Voor 6% gewijzigd door svenvv2 op 24-11-2015 17:01 ]

• Case_C
svenvv2 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 17:00:

Nog 2250 over, gaat heel hard!

1 minuut later, weer 50 weg!

Dat is gewoon 90K gegarandeerde inkomsten in ~1 uur waarschijnlijk...

[ Voor 15% gewijzigd door Case_C op 24-11-2015 17:09 ]

• Torrie844
Top, heb er 1 gehaald :)

-

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Leuk voor NPC.

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-12 16:31

Kek

3flix

svenvv2 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 17:00:

wat moet ik daar mee als ik al een scheepje heb?

• Case_C
Kek schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 17:19:
[...]
wat moet ik daar mee als ik al een scheepje heb?
Packages geven op een account de mogelijkheid tot het maken van een eigen NPC. Als je 2 packages hebt, heb je 2 characters. 1 die je main is, en de andere is een NPC die je zelf kan vormgeven.

• Kek

Kek

3flix

kan zon npc iets in je schip doen dan?

• Tylocke
Case_C schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 17:22:
[...]

Packages geven op een account de mogelijkheid tot het maken van een eigen NPC. Als je 2 packages hebt, heb je 2 characters. 1 die je main is, en de andere is een NPC die je zelf kan vormgeven.
Een 2e package kan ook een Alt worden. Bij de uiteindelijke start van het spel worden alle spullen bij elkaar op een hoop gegooid en mag je per ding kiezen welk character wat krijgt.

Edit: reactie was eigenlijk meer voor Kek bedoeld.

[ Voor 5% gewijzigd door Tylocke op 24-11-2015 17:31 ]

• Case_C
Kek schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 17:23:
kan zon npc iets in je schip doen dan?
NPC's kunnen zelfs volledig zelf een missie voor je doen. CIG heeft bekend gemaakt dat ze steeds meer kunnen doen.

• Kek

Kek

3flix

cool, toch maar eentje gekocht :p

• Tylocke
Nog even een vraag btw, waarom zou ik een Reliant verkiezen boven een Avenger Titan?

De Reliant kan door 2 man gevlogen worden en ziet er naar mijn mening bijzonderder uit maar puur op stats lijkt de Titan met gemak te winnen.

• Jorrie
Omdat het 2 verschillende soorten schepen zijn. Volgens mij was de Reliant informatie onderscheppen of iets dergelijks terwijl Avenger meer een cargo/aanvalsvoertuig is.

Star Citizen

• snarfj
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-06 18:05
ik wacht even hoe het donderdag gaat met mijn aankopen als er nog wat overblijft haal ik er ook nog starter package bij

• SgtPoen
Jorrie schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 17:43:
Omdat het 2 verschillende soorten schepen zijn. Volgens mij was de Reliant informatie onderscheppen of iets dergelijks terwijl Avenger meer een cargo/aanvalsvoertuig is.
Was dat niet de information runner niet de Herald?

[ Voor 4% gewijzigd door SgtPoen op 24-11-2015 17:46 ]

• Kek

Kek

3flix

reliant is een mini hauler, ga mijn mustang voor een reliant verruilen denk ik.

kan ik ook zoiets als 2 schepen van verschillende package om laten smelten naar 1 scheepje? ik heb nu die 2e package maar heb die aurora helemaal niet nodig...

[ Voor 51% gewijzigd door Kek op 24-11-2015 17:56 ]

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-12 13:29

Cogency

Ginnunga

Ook naar de Reliant gekeken maar koop wel een Hull. :) Als ik dan toch zooi ga haulen, dan maar gelijk goed. hehe

[ Voor 35% gewijzigd door Cogency op 24-11-2015 18:02 ]

• snarfj
Alien schips zijn te koop

• Tylocke
Dank allemaal voor de antwoorden. Ik ben er nog niet over uit welke ik wil dus ik koop wel een upgrade.
Ik heb mijn LTI Merchantman al :)

Verwijderd

Ikke ook, gefeliciteerd!

• Fisher
Banu check yeaah

• Tylocke
Club Banu! oOo

[ Voor 20% gewijzigd door Tylocke op 24-11-2015 18:33 ]

• Fisher
Yeaah for club Banu

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Ik heb het bij een extra package gehouden vandaag... Een Auroratje erbij voor de NPC.

• Brandonchat
JanAd schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 18:49:
Ik heb het bij een extra package gehouden vandaag... Een Auroratje erbij voor de NPC.
Maakt niet uit hoor... komen nog een paar dagen met sale dus je hebt nog genoeg tijd om je knip open te trekken :) dont worry :p

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Ben er nu klaar mee. Haha. Laat maar komen :D

[ Voor 3% gewijzigd door DutchWalnut op 24-11-2015 18:57 ]

• Jorrie
SgtPoen schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 17:46:
[...]

Was dat niet de information runner niet de Herald?
Ik haal die 2 altijd door elkaar, klopt inderdaad :+

Star Citizen

Verwijderd

Niemand een Kartu gescoord?

• Jorrie
4 CCU's Tali>Karthu :+

Star Citizen

• Thisuren
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 29-11 11:50
Dang, wat een hoop reacties hier :P

Anyway, iemand al gezien dat er een Glaive zit in het Alien pack... Why CIG, WHY? So tempting :P

Noujah, ga denk ik zaterdag voor de Karthu, nog ff zien wat er allemaal langs komt later..

• FreeMen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-12 15:10
Niet funny als je 1 dag niet kijkt hier...+ 12 pagina's...

Ik moet zeggen dat het al behoorlijk goed gaat met coop vanduul swarm in mijn avenger. Nu in totaal 4x gespeeld sinds aanschaf 3 dagen terug en bovenaan geëindigd met score >28000 en 1850 rec. Joystick is wel een must, met keyboard en muis lukt het mij echt niet.

Alles op avenger is nu geüpgraded, vanavond maar weer en potje wagen, kan ik alle upgrades weer met een week verlengen en dan door sparen voor een andere schip.

[ Voor 26% gewijzigd door FreeMen op 24-11-2015 19:23 ]

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

FreeMen schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 19:20:
Niet funny als je 1 dag niet kijkt hier...+ 12 pagina's...

Ik moet zeggen dat het al behoorlijk goed gaat met coop vanduul swarm in mijn avenger. Nu in totaal 4x gespeeld sinds aanschaf 3 dagen terug en bovenaan geëindigd met score >28000 en 1850 rec. Joystick is wel een must, met keyboard en muis lukt het mij echt niet.

Alles op avenger is nu geüpgraded, vanavond maar weer en potje wagen, kan ik alle upgrades weer met een week verlengen en dan door sparen voor een andere schip.
Da's wel netjes _/-\o_ Die Avengers zijn precies wel efficient in de Co-ops. Ik zit doorgaans aan de helft van die score :o

edit; wel zonder deftige missiles, dat geeft een heel verschil heb ik al gemerkt.

[ Voor 5% gewijzigd door JanAd op 24-11-2015 19:29 ]

• Anthor
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
De laserstraal is door de kerk,
Ik heb zojuist wat dingen gesmolten en hetvolgende gekocht:
upgrade P72 -> mustang gamma
upgrade mustang gamma -> cutlass black
upgrade cutlass black -> freelancer DUR

Straks ff racen en kijken wat er mis is met die cutlass :)

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-12 10:43

William/Ax3

We are Starstuff

5x Package - Star Citizen Starter packs woops
5x p72 lti
1x p72 ->freelancer max gewoon voor wat cargo runs ding heeft t6 powerplant.
1x p72->reliant voor wat lager lvl werk en uniekelooks

kep al
1x lti saber
1x lti carrack (must have carrack :P )
1x anniversary super hornet->wil deze gaan omsmelten voor p72->super hornet upgrade heb ik die ook lti

hou ik nog 2 p72's over. 1 houden voor de carrack ga er van uit dat ik 1 erin kan gaan proppen.

zit nog eigenlijk te zoeken naar een perfecte defense escort schip voor mijn carrack ideeën? Kom maar op.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

• snarfj
William/Ax3 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 20:00:
5x Package - Star Citizen Starter packs woops
5x p72 lti
1x p72 ->freelancer max gewoon voor wat cargo runs ding heeft t6 powerplant.
1x p72->reliant voor wat lager lvl werk en uniekelooks

kep al
1x lti saber
1x lti carrack (must have carrack :P )
1x anniversary super hornet->wil deze gaan omsmelten voor p72->super hornet upgrade heb ik die ook lti

hou ik nog 2 p72's over. 1 houden voor de carrack ga er van uit dat ik 1 erin kan gaan proppen.

zit nog eigenlijk te zoeken naar een perfecte defense escort schip voor mijn carrack ideeën? Kom maar op.
misschien een van deze schepen :
freelancer MIS, vanguard warden, redeemer

• Bas1978
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-12 14:05
Ik zit er sterk aan te denken om mijn 315p lti scout schip te upgraden naar de Kartu-al, heeft iemand een idee of dit schip uiteindelijk ook als explorer gebruikt kan worden. Om dingen te vinden zoals wormholes,astroidfields en los liggende schepen?

• duikje
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-10 14:49
Het is me gisteren eindelijk gelukt om voor mezelf een starterpack te kopen, en heb hiervoor een referral van de startpagina gebruikt.
Vandaag was ik me aan het klaar maken om ook voor een vriend een starterpack te kopen toen ik zag dat ze eerder en in grotere hoeveelheid werden aangeboden, heb er nu dus ook 1 bemachtigd voor hem.
Ik heb voor die van hem mijn eigen refferal gebruikt en die zie ik ook maar de 5000 credits krijg ik kennelijk niet omdat het starterpack onder de $ 40 zit.
Als je de package upgrade naar een duurder schip, of een extra schip bijkomt, krijg je deze credits dan als nog ?
Voor mezelf zit ik te denken aan een p72 lti -> freelancer DUR LTI of freelancer MAX LTI,
En voor die vriend, is er ook een fighter die mee kan komen met een freelancer DUR zodat we samen kunnen traden / exploren ?

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-12 14:10

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

siriouz schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 09:43:
[...]

Zou ook kunnen, ik heb het niet in de gaten gehouden eerlijk gezegd
Doh, 0 left. Te laat gelezen... :P

• Bornhald
Als je upgrade en boven de 40 uit komt moet je het ook krijgen.

Ook krijgt de persoon die de referal code gebruikt de 5000 UEC en de persoon van wie de code Is die krijgt op tier 1 een set andere Guns

[ Voor 53% gewijzigd door Bornhald op 24-11-2015 20:18 ]

• snarfj
willem/ax3 en voor anderen die nog twijfelen welke schepen ze willen hebben of welke rol of rollen ze eventueel kunnen vervullen kijken even op deze youtube pagina van stl youngblood

• Bornhald
Trouwens voor de mensen die nog twijfelen tussen de Reliant en de titan. De Reliant titan upgrade is 0 euro.
Andere kant op dus ook. En dus ook met LTI

[ Voor 17% gewijzigd door Bornhald op 24-11-2015 20:23 ]

Pagina: 1 ... 37 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.