En de archimedes faq Is verschoven naar woensdag
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Prachtig, is die achtergrond ergens te vinden op FullHD of WQHD?Jorrie schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 00:06:
https://mobile.twitter.co...status/668924647430299649
Patch to PTU incoming... No new players, just hopefully new fixes.
Patch is uit, nieuw start scherm:
[afbeelding]
Lijkt me prachtig als bureaublad
“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”
Ja hoor, wel met SQ42 logoJanAd schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 08:07:
[...]
Prachtig, is die achtergrond ergens te vinden op FullHD of WQHD?
Lijkt me prachtig als bureaublad
En toch gaf je hem niet, dus deed ik het maar
-
Yay, heb er inmiddels 2.. dankTorrie844 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 08:23:
[...]
Nice, dat is die 8gb patch wel waard.Bornhald schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 07:27:
optie universe is toegevoegd, waarmee je meteen door kan naar de ptu zonder eerst langs de hangar te gaan,.
Ik hoop nog wel dat je een server kan blijven kiezen. In mijn beleving waren A32 en C55 veel stabieler als de standaard B49 server. Hoewel dat wellicht komt omdat die servers wat leger waren
Ik denk dat de Avenger (Titan) met stip de meeste bang for your buck oplevert van ieder beschikbaar schip tbh. Het is een hele goeie allrounder voor een nette prijs.Njay schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 08:31:
Citizens vraagje ... net dus van aurora naar alpha mustang gegaan , zou als laatste upgrade een avenger een goede keuze zijn? of kan ik net zo goed wachten tot de release?
Edit: dat gezegd hebbende, een kleine disclaimer: niks moet natuurlijk trouwens, kan je ook prima ingame verdienen
[ Voor 11% gewijzigd door Oraijon op 24-11-2015 08:33 ]
Ik moet hier nog een beetje doen alsof ik aan het werken benTorrie844 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 08:23:
[...]
Ik lees dat er precies veel die Titan nemen. Maar als ik bij de specs ga kijken is die pagina zowat leeg... Is dat niet een beetje gokken?Oraijon schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 08:32:
[...]
Ik denk dat de Avenger (Titan) met stip de meeste bang for your buck oplevert van ieder beschikbaar schip tbh. Het is een hele goeie allrounder voor een nette prijs.
Edit: dat gezegd hebbende, een kleine disclaimer: niks moet natuurlijk trouwens, kan je ook prima ingame verdienen
https://robertsspaceindus...egis-avenger/Titan-Module
Aan de ene kant wel... maar aan de andere kant kan je er al mee vliegen ingame en is een Aurora of Mustang bijna geen match voor de armor en shields van de AvengerJanAd schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 08:35:
[...]
Ik lees dat er precies veel die Titan nemen. Maar als ik bij de specs ga kijken is die pagina zowat leeg... Is dat niet een beetje gokken?
https://robertsspaceindus...egis-avenger/Titan-Module
Bij deze dus van 10 for the producers 23-11-2015
@1:00: How do you prioritise which gameplay mechanics or systems get developed first?
A: The priorities come from Chris and Tony. Once they have decided on what needs to be developed for a particular delivery we categorise each feature as critical, high or moderate and prioritise accordingly.
@3:39: Will there be an ongoing story arc in the PU after release?
A: Large ongoing story arcs are what SQ 42 is for, though there will be characters and missions with their own isolated stories within the PU.
@4:52 Will Star Marine have a storyline and cutscenes? Will Sq 42 have FPS?
A: Star Marine will have a small back story in some instances but SQ 42 will feature a far richer and truer the word storyline. SQ 42 will feature FPS.
@7:00: Challenges faced during restructuring.
A: Communication and putting yourself out there for the team to make sure they’re taken care of is important as morale plays a big part in the project and as a producer you do what you need to do keep morale up during those times.
@8:36: What are you most proud of you and your team achieving so far?
A: Jake Ross: Getting ArcCorp out.
Jason Hutchins: N/a
@10:25: How much time do developers spend providing community updates? How do you prevent these interfering with actual development? When a update disappears for a few weeks is it because the developer is crunching or on holiday?
A: The reports are written as a partnership between the senior production staff, the developer leads and the Community team. A good producer will keep the impact of these kind of reports to a minimum: no more than a few minutes per developer per week. It’s easy for the producer to take that information from his head and put it on paper because he already just knows what his team is working on. Some guys obviously spend more time but those are important updates because the communication with our backers and feedback from the community is unique in the industry.
@14:54 How do you keep track of all the things small up to the big. Do you prioritize all those things on a daily/weekly basis?
A: We look at things within a 12 month horizon, anything beyond 12 months get put into a backlog. Every 12 months, when something get finished we pull something out of the backlog. If there are features that pertain to the Persistent Universe and Squadron 42 as a whole those things get prioritized higher.
@18:00 How do you plan to build star systems in the PU?
A: We are currently gathering data as we build and complete Stanton to streamline the building process. To make it faster and see where and how we can improve the process.
@21:26: What’s the team excited to work on?
A: Mark Skelton is very excited to get his hands on the new zones with his concept artists and the other zones, Hurston, Microtech and crusader are coming along nicely, Nyx is getting close among other ones so we’ll start seeing some really cool stuff soon. Jason Hutchins is very excited about noncombat roles and can’t wait to see what they can do for miners, traders, etc.
@24:23 Has persistence started to roll out in 1.3 or added to 2.0 or is it now part of the shopping release?
A: True persistence has not been rolled out yet. Await the first release of it soon™
-
Dat, en enige verschil tussen de stalker en de titan is dat de stalker die holding cells al heeft waar de titan een lege cargo hold heeft, en suckerpunches ipv laser repeaters. En daar win je toch weer 10 euri meeCase_C schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 08:36:
[...]
Aan de ene kant wel... maar aan de andere kant kan je er al mee vliegen ingame en is een Aurora of Mustang bijna geen match voor de armor en shields van de Avenger.
Volgens mij is het gewoon een schip? Het is namelijk juist geen module, maar de barebone variant.Njay schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 08:40:
ow oeps.... die titan module he... wat heb je daarvoor nodig? eerst een stalker? ... heb nu geen ships meer in mijn hanger na de upgrade
-
Ok zie hem alleen niet in mijn hanger nog... of is hij nog niet flyable?Torrie844 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 08:41:
[...]
Volgens mij is het gewoon een schip? Het is namelijk juist geen module, maar de barebone variant.
In Concept... die zie je idd nog niet staan.Njay schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 08:42:
[...]
Ok zie hem alleen niet in mijn hanger nog... of is hij nog niet flyable?
edit; in de PU of AC krijg je wss de gewone Avenger wel beschikbaar.
[ Voor 12% gewijzigd door JanAd op 24-11-2015 08:44 ]
Heb je hem wel geassigned via de website? Inloggen, naar "my hangar" en dan een plek voor hem kiezenNjay schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 08:42:
[...]
-
Heb je 'm op de site al in je hangar geplaatst bij hangar configurations?Njay schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 08:42:
[...]
pfew.... dacht al dat ik alleen die module had gekocht een geen shipJanAd schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 08:44:
[...]
In Concept... die zie je idd nog niet staan.
thanks all !
Ik zie niks staan bij de hangarCase_C schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 08:44:
[...]
Heb je 'm op de site al in je hangar geplaatst bij hangar configurations?
[ Voor 30% gewijzigd door Njay op 24-11-2015 08:45 ]
3 reacties binnen de minuut. Can't say we're not helping hahahaNjay schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 08:44:
[...]
pfew.... dacht al dat ik alleen die module had gekocht een geen ship
thanks all !
-
ZekersTorrie844 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 08:45:
[...]
3 reacties binnen de minuut. Can't say we're not helping hahaha
Concept schepen zie je toch niet in het spel zelf, enkel in de Configuration. Ik had hetzelfde voor met P72...Case_C schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 08:44:
[...]
Heb je 'm op de site al in je hangar geplaatst bij hangar configurations?
@ Njay: Dus enkel zichtbaar bij My Hangar - NIET bij Configuration.
[ Voor 10% gewijzigd door JanAd op 24-11-2015 08:48 ]
Nu je trotse Avenger bezitter bent mag je hem de Pinguin noemen!Njay schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 08:47:
die avenger is wel damn smexytime to load on some shit and sell it
[ Voor 9% gewijzigd door Torrie844 op 24-11-2015 08:48 ]
-
Wahaha geniaaaalTorrie844 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 08:48:
[...]
Nu je trotse Avenger bezitter bent mag je hem de Pinguin noemen!
[ Voor 5% gewijzigd door Njay op 24-11-2015 08:49 ]
Mooie upgrade.Njay schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 07:58:
well nooit gedacht dat ik het zou doen maar me aurora mr upgraded naar een mustang alpha voor 6 dollar
Volgens mij kan dat nog niet met schepen die nog niet hangar-ready zijn? Geloof niet dat de varianten al hangar-ready zijn.Torrie844 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 08:44:
[...]
Heb je hem wel geassigned via de website? Inloggen, naar "my hangar" en dan een plek voor hem kiezen
Zijn vast zwart(wit)handelaren, verstoppen zich goedCase_C schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 08:51:
Moet je mij ook even uitleggen., Snap dat de kleur er wat mee te maken heeft, maar "load on some shit and sell it" niet. Ken geen pinguin traders namelijk
.
[ Voor 45% gewijzigd door siriouz op 24-11-2015 08:55 ]
Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz
De varianten zijn alleen beschikbaar in 2.0.0.siriouz schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 08:53:
[...]
Mooie upgrade.
[...]
Volgens mij kan dat nog niet met schepen die nog niet hangar-ready zijn? Geloof niet dat de varianten al hangar-ready zijn.
[...]
Zijn vast zwart(wit)handelaren, verstoppen zich goed
Is toch vreemd? Wel flyable, niet hangar ready. Lijkt wel de omgekeerde wereld.siriouz schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 08:53:
[...]
Mooie upgrade.
[...]
Volgens mij kan dat nog niet met schepen die nog niet hangar-ready zijn? Geloof niet dat de varianten al hangar-ready zijn.
[...]
Zijn vast zwart(wit)handelaren, verstoppen zich goed
-
Flyable in de PTU voor de varianten. En als je de PTU nog niet hebt, kan je het schip ook niet in de hangar zien. Gok dat de Stalker er nog wel in zit, in 1.3 (of wat dan ook we nu hebbenTorrie844 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 08:59:
[...]
Is toch vreemd? Wel flyable, niet hangar ready. Lijkt wel de omgekeerde wereld.
De Avenger is Flight Ready, de Titan nietTorrie844 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 08:59:
[...]
Is toch vreemd? Wel flyable, niet hangar ready. Lijkt wel de omgekeerde wereld.
Net als de P72... die staan enkel bij My Hangar, maar bij de configuratie zie je die niet meer staan. Je krijgt net als bij bv de Freelancer wel een vervang schip om mee te vliegen in de AC - in dit geval de Avenger.
edit: dju, we zijn weer dubbel aan het antwoorden
[ Voor 5% gewijzigd door JanAd op 24-11-2015 09:02 ]
Vanavond is het zover! LTI Banu MMTylocke schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 07:00:
Hopelijk komt 2.0 aan het van de week naar iedereen. Heb nu alveel gezien maar wil het graag ook zelf gaan ervaren!
Mijn vloot is ondertussen weer wat aangepast en vanavond komt de Merchantman weer terug in mijn vloot.
Pfft, sneaky je post editen.. you sneaky bastard
Had de page niet van tevoren gerefreshed dus die had ik niet gezien.
Ja, de stalker staat veilig geparkeerd in my hangar!Case_C schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 09:01:
[...]
Flyable in de PTU voor de varianten. En als je de PTU nog niet hebt, kan je het schip ook niet in de hangar zien. Gok dat de Stalker er nog wel in zit, in 1.3 (of wat dan ook we nu hebben)
Beide bedankt voor de antwoorden
Edit; We begonnen vorige week op pagina 106 met #hype voor de birthday stream, inmiddels 5 dagen later en zo'n 35 pagina's
[ Voor 14% gewijzigd door Torrie844 op 24-11-2015 09:11 ]
-
Believe me man ... load on some illegal shit , shoot a path through all the security patrols and buggy out of thereCase_C schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 08:51:
Moet je mij ook even uitleggen., Snap dat de kleur er wat mee te maken heeft, maar "load on some shit and sell it" niet. Ken geen pinguin traders namelijk
.
En waarom zegt de game dat ik de Tali niet heb? Ik wil niet in die domme Hornet
http://starcitizen.wikia.com/wiki/MerchantmanJorrie schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 09:14:
Hoe duur is de Banu?
$250 dorrarrrr
-
Yup, na vanavond denk ik dat ik even klaar ben. Maar dat dacht ik al een paar keer eerder
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Als ik erover nadenk heb ik toch het gevoel dat het practischer is om een LTI MM te hebben dan LTI op een paar fighters
Ben benieuwd wat er dan in plaats van torpedo bays in m'n base Tali wordt meegeleverd...James Pugh: Ben, there is a debate about the civilian and military Retaliator. Can you tell us more about it?
Ben Lesnick: [...] We know that the debate exists. I think it all goes back to some confusing stats changes that I blame [a certain developer] for. It will be cleared up in the near future, [...] when you hear more about the Retaliator. The short answer is: No, you are not getting a Retaliator with nothing on it.
Er was volgens mij inderdaad een tijd waarin je de Banu MM voor ~180-200 dollar kon halen toch? In de early-days.Fisher schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 09:27:
Ik denk dat de Banu en Starfarer het meeste waar voor hun geld bieden. Ik heb altijd het gevoel gehad na ze deze twee schepen uit gegeven te hebben dat ze de prijs lekker hebben op gevoerd.
Dit spel intrigeert mij enorm, en ik ben ook wel een grote fan van Elite. Maar het lijkt mij wel heel duur?
Voor zo'n 30 euro (goedkoopste gamepackage) krijg je Star Citizen, Squadron 42 en een startersschip, dus valt behoorlijk mee qua kosten.ETzPliskin schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 09:30:
Is het nog te doen om nu mee op de boot te springen? Ook qua prijs?
Dit spel intrigeert mij enorm, en ik ben ook wel een grote fan van Elite. Maar het lijkt mij wel heel duur?
Mocht je besluiten een gamepackage te kopen (een standalone schip geeft geen toegang tot de game, is enkel een toevoeging aan je vloot naast je package), vergeet dan niet aan je mede-Tweakers en klik in de openingspost even op de random referral generator. Krijgt een willekeurige Tweaker een puntje erbij, en jij krijgt 5000 credits.
[ Voor 24% gewijzigd door siriouz op 24-11-2015 09:33 ]
De Starfarer prijs lag rond de 200. Voor de Banu 250.Case_C schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 09:29:
[...]
Er was volgens mij inderdaad een tijd waarin je de Banu MM voor ~180-200 dollar kon halen toch? In de early-days.
Zeker, er is nu geen onderscheid meer tussen alpha of beta packages. Dus iedereen die instapt krijgt gelijk toegang tot alles zonder "verplichte" extra kosten.ETzPliskin schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 09:30:
Elke dag komen er tot donderdag 1000 starters vrij, á 30 euro. Dat is nu echt de goedkoopste manier om erin te komen.
https://robertsspaceindus...ages/Star-Citizen-Starter
(Die packages worden wel behoorlijk vlug weg gekaapt door hoarders wat wel redelijk jammer is.)
edit:
En ja, wat Siriouz zegt. Random referals gebruiken van een Tweaker
Ah vandaar dat ik 'm nooit genomen hebFisher schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 09:32:
[...]
De Starfarer prijs lag rond de 200. Voor de Banu 250.
[ Voor 27% gewijzigd door Case_C op 24-11-2015 09:35 ]
Tuurlijk, met een Aurora LN package heb je alles wat nodig is. De rest valt allemaal ingame ook te halen.ETzPliskin schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 09:30:
(Daarnaast hebben we in de verschillende tweaker orgs dusdanig veel schepen dat je er altijd wel ergens een kan lenen
Ninja edit: als je heel snel bent met zo'n starter package is dat inderdaad de goedkoopste manier.
[ Voor 8% gewijzigd door svenvv2 op 24-11-2015 09:34 ]
Het is juist een goed moment nu, we staan op de vooravond van fantastische dingen (de arme rest heeft vooral heeeeel lang mogen wachten). Je krijgt een geheel spel voor 30 dollar (of 43 euro als de goedkope packages weg zijn, maar iemand hier had een extra packageETzPliskin schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 09:30:
Welcome aboard vast
-
De teller staat al op 0Torrie844 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 09:35:
[...]
Het is juist een goed moment nu, we staan op de vooravond van fantastische dingen (de arme rest heeft vooral heeeeel lang mogen wachten). Je krijgt een geheel spel voor 30 dollar (of 43 euro als de goedkope packages weg zijn, maar iemand hier had een extra package).
Welcome aboard vast
Hopelijk kan ik er nog eentje te pakken krijgen
Klopt, ik geloof dat ze elke avond rond 8 uur Nederlandse tijd weer 1000 beschikbaar maken.ETzPliskin schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 09:37:
[...]
De teller staat al op 0![]()
Hopelijk kan ik er nog eentje te pakken krijgen
Tali is enkel Hangar ready... je krijgt In-game een vervang toestel tot de Tali flight ready is. Blijkbaar is dat een HornetJorrie schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 09:14:
Hoe duur is de Banu?
Ja, terwijl ik die hornet voor mijn freelancer DUR eigenlijk wel leuk begin te vindenJanAd schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 09:39:
[...]
Tali is enkel Hangar ready... je krijgt In-game een vervang toestel tot de Tali flight ready is. Blijkbaar is dat een HornetDa's bij de Freelancers ook zo, maar die zouden binnenkort wel vliegbaar zijn.
-
Was het niet 18u. de voorbije dagen?siriouz schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 09:39:
[...]
Klopt, ik geloof dat ze elke avond rond 8 uur Nederlandse tijd weer 1000 beschikbaar maken.
Zou ook kunnen, ik heb het niet in de gaten gehouden eerlijk gezegd
Ik heb een fighter en een explorer, een kleiner cargo ship kan ik nogwel gebruiken.
De Titan vind ik dan weer te klein, als een Avenger maar 4 cargo heeft, zal die Titan nooit meer zijn dan wat ik in m'n Freelancer krijg gepropt (52?).
Titan heeft 12 cargo als ik het goed hebJanAd schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 10:00:
Ik was net eens aan het kijken om m'n Aurora om te zetten naar een Hull B donderdag. Wat kosten die dingen eigenlijk?
Ik heb een fighter en een explorer, een kleiner cargo ship kan ik nogwel gebruiken.
De Titan vind ik dan weer te klein, als een Avenger maar 4 cargo heeft, zal die Titan nooit meer zijn dan wat ik in m'n Freelancer krijg gepropt (52?).
Dikke kans dat hij 275 Is omdat hij initieel 250 was later wordt hij vaak duurder. Kijk naar de Caterpillar die eerst 225 was en nu 245Fisher schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 09:32:
[...]
De Starfarer prijs lag rond de 200. Voor de Banu 250.
Ik heb het maar gewoon aangeschaft, loop al 2 jaar te hikken tegen een avenger updateJorrie schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 09:53:
Hmm, dat hoort niet zo te zijn. Je schip moet de waarde hebben van je originele aanschafwaarde.
Geef je bankpas maar aan mij dan hou ik hem wel veiling tijdens deze saleIrcghost schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 10:04:
[...]
Ik heb het maar gewoon aangeschaft, loop al 2 jaar te hikken tegen een avenger update. Nu ook geen centjes meer spenderen!
Ik ben er tot nu toe heel goed in geweest dus ik denk dat het loslooptBrandonchat schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 10:33:
[...]
Geef je bankpas maar aan mij dan hou ik hem wel veiling tijdens deze sale
En wie gebruikt er nog een bankpas tegenwoordig, het is 2015 man!
LOL ik wou dat mij het zo goed af was gegaan, maar ik ben wel blij met de scheepjes die ik heb.Ircghost schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 10:34:
[...]
Ik ben er tot nu toe heel goed in geweest dus ik denk dat het losloopt.
En wie gebruikt er nog een bankpas tegenwoordig, het is 2015 man!
btw. ik moet nog steeds mn bankpasje in mn rabo scanner douwen voor ik iets kan kopen op internet
Dan toch maar een trader wordenBrandonchat schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 10:52:
Zo ik ben de laatste twee dagen begonnen met het spelen van SC... Leren vliegen in vanduul swarm. Mijn god wat is dat tering moeilijk zeg om die kleine vandule dingen te raken. Dat wordt oefenen, oefenen en nog eens oefenen..
Lol ik heb al 3 schepen die alleen maar recht vooruit kunnen vliegen en vrijdag komt daar idd de Freelancer Mis bij... wachten op de CCUCase_C schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 10:54:
[...]
Dan toch maar een trader worden, of een Missileboat nemen als de MIS of Gladius
.
- Exploration
- Transport
- Trading
- S&R
- Tweaking
- Military/Escort Service
Met de Freelancer (MIS ea) kan je nog wel niet vliegen vrees ik... Je krijgt voorlopig een Hornet in ruilBrandonchat schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 10:59:
[...]
Lol ik heb al 3 schepen die alleen maar recht vooruit kunnen vliegen en vrijdag komt daar idd de Freelancer Mis bij... wachten op de CCU
Haha, welkom bij de brokkenpiloten club. Ik heb een Avenger en van armoede maar een Freelancer DUR gekocht. Denk dat rechtdoor vliegen en muziek luisteren gewoon he-le-maal mijn ding gaat worden.Brandonchat schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 10:52:
Zo ik ben de laatste twee dagen begonnen met het spelen van SC... Leren vliegen in vanduul swarm. Mijn god wat is dat tering moeilijk zeg om die kleine vandule dingen te raken. Dat wordt oefenen, oefenen en nog eens oefenen..
en vloer schrobben op de tali
-
Nou dat heb ik nu dus ook en ik denk dat ik in die MIS ook nog wel heel veel recht door ga vliegen.Torrie844 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 11:04:
[...]
Haha, welkom bij de brokkenpiloten club. Ik heb een Avenger en van armoede maar een Freelancer DUR gekocht. Denk dat rechtdoor vliegen en muziek luisteren gewoon he-le-maal mijn ding gaat worden.
en vloer schrobben op de tali
Ik heb anders ook nog wel wat dekjes te schrobben hoor, mocht je je vervelen. Muziek kan geregeld worden
Goed nieuws! De Tali is wel degelijk vliegbaar in 2.0 (de bomber iig, Base-versie durf ik niet te zeggen).JanAd schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 09:39:
[...]
Tali is enkel Hangar ready... je krijgt In-game een vervang toestel tot de Tali flight ready is. Blijkbaar is dat een HornetDa's bij de Freelancers ook zo, maar die zouden binnenkort wel vliegbaar zijn.
En de Hull B was oorspronkelijk $90 volgens mij.
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
PiracyCygnitr0n schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 10:59:
Mijn speelstijlen zijn nu dit:
- Exploration
- Transport
- Trading
- S&R
- Tweaking
- Military/Escort Service
Mercenary
Smuggling
Lijkt erop dat ik al mijn schepen kan verkopen en gewoon full-time dekschrobber ga worden voor de organisatie. Klusjesman, dekschrobber.. jullie betalen mij en ik koop een leuk vakantiehuis op Sol.Brandonchat schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 11:08:
[...]
Nou dat heb ik nu dus ook en ik denk dat ik in die MIS ook nog wel heel veel recht door ga vliegen.
Ik heb anders ook nog wel wat dekjes te schrobben hoor, mocht je je vervelen. Muziek kan geregeld worden
Uurtarief wordt nog bepaald, niks geen stagevergoeding!
-
Ik hoop dat je dan genoeg centjes overhoudt voor zonnebrandcreme factor 3.000.000.000 want op Sol is het best warm.Torrie844 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 11:12:
[...]
Lijkt erop dat ik al mijn schepen kan verkopen en gewoon full-time dekschrobber ga worden voor de organisatie. Klusjesman, dekschrobber.. jullie betalen mij en ik koop een leuk vakantiehuis op Sol.
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
Kan ik betalen in natura?Torrie844 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 11:12:
[...]
Lijkt erop dat ik al mijn schepen kan verkopen en gewoon full-time dekschrobber ga worden voor de organisatie. Klusjesman, dekschrobber.. jullie betalen mij en ik koop een leuk vakantiehuis op Sol.
Ik geraak meestal vrij vlot tot Wave 12, maar daarna begint doorgaans de slachting en hangt het sterk af van wie er mee speelt.Brandonchat schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 11:03:
Klopt, en daar probeer ik nu ook een beetje wegwijs mee te worden. Gisteren ook even Vanduul Swarm geprobeerd in de P72... vloeken jonge... vloeken!!!! LOL maar gaat goed komen hoor
Ik heb wel nog niet deftig kunnen testen met de Super Hornet, dat zal qua Firepower wel weer een hoopje Waves extra opleveren. Het verste was Wave 18 denk ik... van de 30? - als de boel niet crashte tenminste.
Ik heb ook geen REC gebruikt om de wapens en schilden ed aan te passen, dat geeft ook zeker een verschil.
[ Voor 12% gewijzigd door JanAd op 24-11-2015 11:25 ]
Oops ;D 2de keer dat ik die fout maak dan.SNAFU schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 11:13:
[...]
Ik hoop dat je dan genoeg centjes overhoudt voor zonnebrandcreme factor 3.000.000.000 want op Sol is het best warm.
Ugh, jij maakt je eigen schip maar schoon!
-
Kan je wel leuk geld mee verdienen. Jij schiet ze neer (niet dodelijk aub) en ik lap ze wel op en verdelen de UEC's
[ Voor 3% gewijzigd door Ircghost op 24-11-2015 11:46 ]
Andy Warhole? Of Andy Warlock!Ircghost schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 11:45:
Nog mooier zou zijn als je een vliegtuig uitschakelt met een EMP (Avenger Warhole), de bestuurder ontvoert, zijn vliegtuig vervolgens grotendeels sloopt met hele goedkope munitie terwijl die stil ligt. En dan ten slotte de bestuurder laten betalen voor zijn eigen vrijlating en dan laten betalen voor de reparatie aan zijn schip met de Crucible.
-
Dit topic is gesloten.
![]()