Toon posts:

[PC] Star Citizen - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 35 ... 101 Laatste
Acties:
  • 178.229 views

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
Bornhald schreef op maandag 23 november 2015 @ 12:36:
[...]

en dat voordat de alien schepen verkocht worden..
Ik verwacht veel geld door de banu en de karthu
Ook afhankelijk in welke hoeveelheden ze die aan gaan bieden. Maar inderdaad, dit ziet er goed uit!

Edit; Vergeet de MIS niet!

[ Voor 4% gewijzigd door Torrie844 op 23-11-2015 14:12 ]

-

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
Oraijon schreef op maandag 23 november 2015 @ 14:03:
[...]

Je koopt:
- P72
- Taurus > MIS CCU
- Connie Aquila > Tali CCU

En je besluit later wat je wilt hebben :)
Kost me nu ff teveel geld om zowel Taurus > MIS als Aquila > Tali te kopen. :X Nadeel van de Tali, is dat ie nogal traag is... Mja, wel dik bepantserd en bewapend. :+

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

Verwijderd

Topicstarter
Hmm 15 euro upgrade van Aurora LN naar Avenger Titan. Tempting. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2015 14:20 ]

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12 14:48
siriouz schreef op maandag 23 november 2015 @ 14:18:
[...]

Kost me nu ff teveel geld om zowel Taurus > MIS als Aquila > Tali te kopen. :X Nadeel van de Tali, is dat ie nogal traag is... Mja, wel dik bepantserd en bewapend. :+
Aquila > Tali is gratis (en aquila is toch altijd in de store aanwezig). En/Of eventueel Taurus > Base Tali, die is ook gratis.

Taurus > MIS is 15 (150 > 165).

Valt toch best mee? :P Als je die schepen toch echt overweegt gaat het voor nu niet veel goedkoper worden, en je hebt tijd genoeg om te bedenken welke je echt wilt zonder aan deze sale gebonden te zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door Oraijon op 23-11-2015 14:29 ]

• siriouz
Oraijon schreef op maandag 23 november 2015 @ 14:27:
[...]

Aquila > Tali is gratis (en aquila is toch altijd in de store aanwezig). En/Of eventueel Taurus > Base Tali, die is ook gratis.

Taurus > MIS is 15 (150 > 165).

Valt toch best mee? :P
Dan moet ik toch eerst de Aquila en Taurus kopen... ;)

Ach, ik ga denk ik toch wel voor de Tali. Het hebben van een (nog relatief) klein multirole schip spreekt me wel aan. En daarnaast ziet hij er ook gewoon bruut uit. :*) Nou hopen dat de Tali nog enigzins degelijk inzetbaar is in m'n eentje. 8)7 En nou nog beslissen welke modules ik neem. :X

128 ton cargo met bomb bays of 168 ton cargo zonder bomb bays... Hmm...

[ Voor 9% gewijzigd door siriouz op 23-11-2015 14:31 ]

• Torrie844
siriouz schreef op maandag 23 november 2015 @ 14:29:
[...]

Ach, ik ga denk ik toch wel voor de Tali. Het hebben van een (nog relatief) klein multirole schip spreekt me wel aan. En daarnaast ziet hij er ook gewoon bruut uit. :*) Nou hopen dat de Tali nog enigzins degelijk inzetbaar is in m'n eentje. 8)7 En nou nog beslissen welke modules ik neem. :X

Mag ik een werkervaringplek in je Tali? :9

-

• Oraijon
siriouz schreef op maandag 23 november 2015 @ 14:29:
[...]

Nee, je kunt gewoon alleen die CCU kopen, die tussenliggende stappen naar Aquila/Taurus kan je dan op een later tijdstip doen ;)

https://robertsspaceindustries.com/pledge/ship-upgrades
In de linker lijst vinkje "My Ships" uitvinken :)

Ik had overigens hetzelfde, vind ze er allebei heel tof uitzien, maar vind de crew te groot van een Tali, dus heb hem nog op MIS staan. Bovendien vind ik het interieur van de Tali eigenlijk heel saai :P

• siriouz
Torrie844 schreef op maandag 23 november 2015 @ 14:53:
[...]

Deal, maar wel als je me helpt beslissen. :9 Die stagevergoeding praten we nog wel over. ;)
Oraijon schreef op maandag 23 november 2015 @ 14:55:
[...]

Nee, je kunt gewoon alleen die CCU kopen, die tussenliggende stappen naar Aquila/Taurus kan je dan op een later tijdstip doen ;)

In de linker lijst vinkje "My Ships" uitvinken :)

Ik had overigens hetzelfde, vind ze er allebei heel tof uitzien, maar vind de crew te groot van een Tali, dus heb hem nog op MIS staan. Bovendien vind ik het interieur van de Tali eigenlijk heel saai :P
Interieur van de MIS heb ik eigenlijk nog niet eens naar gekeken, maar goed ik ga er toch vanuit dat ik behalve m'n stoel er weinig van zal zien... Net als m'n huis, behalve m'n bureau zie ik er weinig van. Vandaar de rotzooi hier. :+

[ Voor 67% gewijzigd door siriouz op 23-11-2015 14:58 ]

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:14
siriouz schreef op maandag 23 november 2015 @ 14:55:
[...]
Deal, maar wel als je me helpt beslissen. :9 Die stagevergoeding praten we nog wel over. ;)
500 UEC in de maand is toch markt-conform?

• Torrie844
siriouz schreef op maandag 23 november 2015 @ 14:55:
[...]

Deal!
Case_C schreef op maandag 23 november 2015 @ 15:02:
[...]

500 UEC in de maand is toch markt-conform?
Op Sol ja, maar ik krijg onregelmatigheid-, gevaren en ploegentoeslag. Daarbij een flinke kerstbonus en reisvergoeding. Die Tali is van mij na een maand of 2 dus! :9

-

• FreeMen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-12 15:10
$1 per maand , cheap-ass :+

• siriouz
Torrie844 schreef op maandag 23 november 2015 @ 15:06:
[...]

Deal!

[...]

Op Sol ja, maar ik krijg onregelmatigheid-, gevaren en ploegentoeslag. Daarbij een flinke kerstbonus en reisvergoeding. Die Tali is van mij na een maand of 2 dus! :9
Reisvergoeding krijg je niet, ik haal je wel op. :P

Qua kerstbonus en de overige toeslagen; die krijg ik op m'n werk zelfs niet, dus reken er maar niet op. :+

Zit te denken om te upgraden naar de bomber en dan de rear cargo module erbij te kopen. Heb ik in ieder geval LTI op m'n bomb bays (als ik het goed heb).

Wat ik trouwens wel raar vind, is dat de front torpedo bay meer torpedo's houdt dan de rear bay, maar in cargo capacity zijn de front en rear modules wel even groot. :?

[ Voor 11% gewijzigd door siriouz op 23-11-2015 15:12 ]

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Torrie844 schreef op maandag 23 november 2015 @ 14:12:
[...]

Ook afhankelijk in welke hoeveelheden ze die aan gaan bieden. Maar inderdaad, dit ziet er goed uit!

Edit; Vergeet de MIS niet!
maar de mis is pas overmorgen toch?

• IMa34
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-05-2021
Mijn Vanguard LTI toch maar ge-upgrade naar een Carrack..
En maar zo`n Archimedes erbij genomen voor een eventuele upgrade in de toekomst.

• Bornhald
Torrie844 schreef op maandag 23 november 2015 @ 14:53:
[...]

moet je toch mee vliegen met "de piraten" krijg je gewoon je deel van de loot. :+

• Torrie844
siriouz schreef op maandag 23 november 2015 @ 15:09:
[...]

Reisvergoeding krijg je niet, ik haal je wel op. :P

Qua kerstbonus en de overige toeslagen; die krijg ik op m'n werk zelfs niet, dus reken er maar niet op. :+
Pffoeeet... Moet jij op je werk vechten tegen Aliens, reizen met warpspeed en jezelf verdedigen tegen piraten? Laat maar!
Bornhald schreef op maandag 23 november 2015 @ 15:13:
[...]

moet je toch mee vliegen met "de piraten" krijg je gewoon je deel van de loot. :+
Oké Bornhald, sign me up! (zullen we als eerste op siriouz gaan jagen? haal mijn eigen bonus wel op)

-

• siriouz
Torrie844 schreef op maandag 23 november 2015 @ 15:25:
[...]

Pffoeeet... Moet jij op je werk vechten tegen Aliens, reizen met warpspeed en jezelf verdedigen tegen piraten? Laat maar!

[...]

Oké Bornhald, sign me up! (zullen we als eerste op siriouz gaan jagen? haal mijn eigen bonus wel op)
De helft op m'n werk spreekt geen Nederlands, reizen met warpspeed doe je terwijl ik de brandstof dok en verdedigen tegen piraten... Tja. Nou vooruit, je mag zelf ook wat cargo inladen om op de eindbestemming te verkopen, heb je toch weer een gratis ritje, maak je wat extra UEC en dan krijg je nog je stagevergoeding ook. O-)

Pfff... Kom er niet uit. |:( Base Tali + rear torpedo bay + front cargo bay, bomber Tali + rear cargo bay, of misschien toch maar een Freelancer wegens smokkelen en minder crew nodig... 8)7 Weet iemand of de Tali uberhaupt geschikt is voor smokkelen? En dan bedoel ik meuk in de richting van scan-blokkerende shields die de Freelancer heeft, niet ''schiet-alles-wat-m'n-smokkelwaar-wil-hebben-maar-kapot-want-genoeg-vuurkracht''. :+

Edit: ben eruit, P72 upgrade naar base Tali + beide cargo modules gekocht, over een tijdje maar eens via een 2e account een Freelancer package aanschaffen, giften naar m'n main account, en dan eventueel 315p package melten om wellicht in de toekomst nog daar een torpedo bay van te halen. :) Tijd voor een feestje oOo

[ Voor 34% gewijzigd door siriouz op 23-11-2015 16:40 ]

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
Tussen alle vreugde, speelplezier in 2.0 (inclusief FPS etc) en recordbrekende 96 miljoen dollar funding door, is mij iets komisch opgevallen.

Derek Smart heeft weer een scheet online gezet op zijn eigen blog-pagina, wederom zonder enige vorm van werkelijke inhoud (wat ook lastiger begint te worden met het simpele feit dat zaken nu beschikbaar beginnen te komen waarvan hij claimde dat het nooit kon en nooit zou komen), maar er was iets wat niet klopte en eerst zag ik niet wat.

Nu keek ik nog eens een keer naar zijn fantasie-schrijfsels en opeens zag ik het. Hij heeft het comment-gedeelte gedeactiveerd voor deze (18 november) en zijn vorige (5 november) blogs. Blijkbaar is hij het internetwarriorschap zat of waren er gewoonweg te weinig mensen over die het nog met hem eens waren en dus door de commentaar-schifting kwamen.

• siriouz
dahakon schreef op maandag 23 november 2015 @ 16:58:
Tussen alle vreugde, speelplezier in 2.0 (inclusief FPS etc) en recordbrekende 96 miljoen dollar funding door, is mij iets komisch opgevallen.

Derek Smart heeft weer een scheet online gezet op zijn eigen blog-pagina, wederom zonder enige vorm van werkelijke inhoud (wat ook lastiger begint te worden met het simpele feit dat zaken nu beschikbaar beginnen te komen waarvan hij claimde dat het nooit kon en nooit zou komen), maar er was iets wat niet klopte en eerst zag ik niet wat.

Nu keek ik nog eens een keer naar zijn fantasie-schrijfsels en opeens zag ik het. Hij heeft het comment-gedeelte gedeactiveerd voor deze (18 november) en zijn vorige (5 november) blogs. Blijkbaar is hij het internetwarriorschap zat of waren er gewoonweg te weinig mensen over die het nog met hem eens waren en dus door de commentaar-schifting kwamen.
Misschien is hij de (in zijn ogen) blindheid van de reageerders compleet zat. :+

Jeuj, Vice Admiral! :D Maar weer even wat extra uren draaien op m'n werk om te compenseren denk ik... :+

[ Voor 3% gewijzigd door siriouz op 23-11-2015 17:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
Mooi alpha filmpje van Boredgamer.

• Anthor
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Ik was nog op tijd voor de cheap starters vandaag :Y

En wow, Mustang Alpha als racer, shut up and take my money :P
Maar ik hoopte eigenlijk dat de omega er tussen zou staan, dan had ik er een optie op gekocht

• Torrie844
Leuk filmpje :)!
Anthor schreef op maandag 23 november 2015 @ 18:15:
Ik was nog op tijd voor de cheap starters vandaag :Y

En wow, Mustang Alpha als racer, shut up and take my money :P
Maar ik hoopte eigenlijk dat de omega er tussen zou staan, dan had ik er een optie op gekocht
Ik was net te laat!

-

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-11 07:57
Nog een paar dagen de tijd ;)

Star Citizen

• Bornhald
siriouz schreef op maandag 23 november 2015 @ 15:27:
[...]

De helft op m'n werk spreekt geen Nederlands, reizen met warpspeed doe je terwijl ik de brandstof dok en verdedigen tegen piraten... Tja. Nou vooruit, je mag zelf ook wat cargo inladen om op de eindbestemming te verkopen, heb je toch weer een gratis ritje, maak je wat extra UEC en dan krijg je nog je stagevergoeding ook. O-)

Pfff... Kom er niet uit. |:( Base Tali + rear torpedo bay + front cargo bay, bomber Tali + rear cargo bay, of misschien toch maar een Freelancer wegens smokkelen en minder crew nodig... 8)7 Weet iemand of de Tali uberhaupt geschikt is voor smokkelen? En dan bedoel ik meuk in de richting van scan-blokkerende shields die de Freelancer heeft, niet ''schiet-alles-wat-m'n-smokkelwaar-wil-hebben-maar-kapot-want-genoeg-vuurkracht''. :+

Edit: ben eruit, P72 upgrade naar base Tali + beide cargo modules gekocht, over een tijdje maar eens via een 2e account een Freelancer package aanschaffen, giften naar m'n main account, en dan eventueel 315p package melten om wellicht in de toekomst nog daar een torpedo bay van te halen. :) Tijd voor een feestje oOo
niet om je aan het twijfelen te brengen :) MAAAR...

Toen de caterpillar nog de evil twin van de freelancers was, en voordat het een vliegende chopshop werd, was het een van de meest gebruikte smokkel vliegtuigen :)
dahakon schreef op maandag 23 november 2015 @ 16:58:

Ook ik doe af en toe aan zelfkastijding en lees het "blog" van Dick Small wel eens, maar blijkbaar heeft hij een forum waar je zijn gebrabbel op internet kan bespreken, uiteraard zwaar gemodereerd door Dick Simpel en zijn zeer uitgebreide legal department.
siriouz schreef op maandag 23 november 2015 @ 17:22:
[...]

Misschien is hij de (in zijn ogen) blindheid van de reageerders compleet zat. :+

Jeuj, Vice Admiral! :D Maar weer even wat extra uren draaien op m'n werk om te compenseren denk ik... :+
en op naar High Admiral! :D

[ Voor 35% gewijzigd door Bornhald op 23-11-2015 18:38 ]

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-12 10:43

William/Ax3

We are Starstuff

Ligt het nou aan mij of kan je momenteel de super-hornet niet meer kopen/naar upgraden?
Was dat nou :/

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

• Bornhald
William/Ax3 schreef op maandag 23 november 2015 @ 18:38:
Ligt het nou aan mij of kan je momenteel de super-hornet niet meer kopen/naar upgraden?
ligt niet aan jou, ze hebben ter eren van de anniversary thema dagen, als het goed is is hij heel even dit weekend weer beschikbaar

ook vandaag alien ship day (link komt zo) racer day en link hier https://robertsspaceindus...-AnniVERSEary-Sale-Racers

edit
even gekopieerd. vanaf vrijdag dus rond 18:00
Friday, November 27th – Sunday, November 29th: All Previously Offered Ships!

From Friday through Sunday, all ships previously available during this sale will return. Pick up your favorite as soon as it appears, or wait until the finale to make your choice!
De Super hornet is een zogenaamd "limited ship" wat betekend dat hij alleen maar tijdens speciale events beschikbaar is.

[ Voor 42% gewijzigd door Bornhald op 23-11-2015 18:42 ]

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-12 10:43

William/Ax3

We are Starstuff

Ok helder dus gewoon steeds in de gaten houden en dan als die er is vr/zat/zon gelijk me kans pakken. Of doen ze het steeds op dezelfde tijdstippen?
Ik heb er al 1 van verleden jaar maar heb liever 1 met lti door middel van de p72->upgrade truuk.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

• Bornhald
William/Ax3 schreef op maandag 23 november 2015 @ 18:43:
Ok helder dus gewoon steeds in de gaten houden en dan als die er is vr/zat/zon gelijk me kans pakken. Of doen ze het steeds op dezelfde tijdstippen?
Ik heb er al 1 van verleden jaar maar heb liever 1 met lti door middel van de p72->upgrade truuk.
is dan niet gezette tijden, maar de hele dag, dus vanaf vrijdag 18:00 tot maandag 18:00 en daarna bij de volgende event (zal rond kerst wel weer iets zijn gok ik zo)

en, ik ben ook zo zwak.. Maar nu weer een Titan in mijn hangar...

• Anthor
  • Niet online
Heb toevallig een extra voor als er weer iemand achter het net zou vissen, stuur maar een DM als je interesse hebt :)

Nu twijfel ik even:
Het doel wordt denk ik toch een DUR. [shake fist angrily] Damn you Chris Roberts [/shake fist angrily]
Ik was van plan mn beta package te melten en in te zetten via een p72 voor een LTI

Maar ik zag gister opeen dat bv bij een cutlass black pack een VFG hangar zit. die staat als bovenste in de hangar lijst, en als ik het goed heb hou ik die als ik die black CCU naar DUR.
Ik heb nog niet doorgerekend of het te veel extra kost om dat te doen, maar is een hangar iets om mee te nemen in de beslissing?

• Bornhald
Anthor schreef op maandag 23 november 2015 @ 18:45:
[...]

Heb toevallig een extra voor als er weer iemand achter het net zou vissen, stuur maar een DM als je interesse hebt :)

Nu twijfel ik even:
Het doel wordt denk ik toch een DUR. [shake fist angrily] Damn you Chris Roberts \[/shake fist angrily]
Ik was van plan mn beta package te melten en in te zetten via een p72 voor een LTI

Maar ik zag gister opeen dat bv bij een cutlass black pack een VFG hangar zit. die staat als bovenste in de hangar lijst, en als ik het goed heb hou ik die als ik die black CCU naar DUR.
Ik heb nog niet doorgerekend of het te veel extra kost om dat te doen, maar is een hangar iets om mee te nemen in de beslissing?
het kost niks extras ten opzichte van de dur direct te kopen, de dur is duureder en je betaald de meerprijs. Waar je eventueel meer voor moet betalen is een eventueel package, maar dan nog blijft het verschil tussen de black en dur gelijk. inclusief belasting is het €24.20 EUR

edit:

oh en het racing ship package
https://robertsspaceindus...ombos/Speed-Demon-Package
met een
  • KRUGER P-72 ARCHIMEDES
  • 350R RACER
  • M50
  • MUSTANG OMEGA : AMD EDITION
  • MUSTANG GAMMA
  • MUSTANG DELTA
voor nog geen 400 euro (€396.88 EUR Tax Included: VAT 21%)

[ Voor 15% gewijzigd door Bornhald op 23-11-2015 18:56 ]

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op maandag 23 november 2015 @ 10:17:
[...]

Welke moet je nog halen dan?

Zit zelf te twijfelen met mn Avenger, Aurora en Mustang... en Relaint.. de Carrack gaat wel de daily driver worden, wellicht haal ik er nog een Freelancer bij voor cargo missies..

Maar daar kan ik ook mee wachten tot bekend is of de Carrack een bay krijg die groot genoeg is voor de P-72 :P .
P72 sws voor de Carrack jwt.

Wil alleen nog een Banu MM en de Khartu gewoon omdat hij vet is. En dat ben ik er klaar mee. Voor cargo en veelzijdigheid heb ik de caterpillar. Daar komen sws veel modules voor uit ipv varianten.

Modules pledge ik sws niet. Uitgezonderd die ik heb voor de mega Tweakstation.

• Torrie844
Anthor schreef op maandag 23 november 2015 @ 18:45:
[...]

Nu twijfel ik even:
Het doel wordt denk ik toch een DUR. [shake fist angrily] Damn you Chris Roberts \[/shake fist angrily]

heya! Ik heb al wel normale package hoor, het is gewoon voor een goedkope LTI..dus eerst maar voor iemand die nog niks heeft, als niemand zich hier zal melden wil ik hem graag :)!

-

• Bornhald
Cygnitr0n schreef op maandag 23 november 2015 @ 18:58:
[...]

P72 sws voor de Carrack jwt.

Wil alleen nog een Banu MM en de Khartu gewoon omdat hij vet is. En dat ben ik er klaar mee. Voor cargo en veelzijdigheid heb ik de caterpillar. Daar komen sws veel modules voor uit ipv varianten.

Modules pledge ik sws niet. Uitgezonderd die ik heb voor de mega Tweakstation.
dislectie is soms zo leuk
wat er staat:
Uitgezonderd die ik heb voor de mega Tweakstation.
wat ik las
Uitgezonderd die ik heb voor de mega Twerkstation.

• siriouz
Bornhald schreef op maandag 23 november 2015 @ 18:34:
[...]

niet om je aan het twijfelen te brengen :) MAAAR...

Toen de caterpillar nog de evil twin van de freelancers was, en voordat het een vliegende chopshop werd, was het een van de meest gebruikte smokkel vliegtuigen :)

[...]

en op naar High Admiral! :D
Ik ben op de hoogte van de Cat, maar ik vind 'm stiekem lelijk. :X Enne, High Admiral is niet m'n bedoeling, dit was ook niet m'n bedoeling. :+ Hoop dat ik het nu echt eens hierbij kan laten... _O-

Goed nieuws voor Torrie, kreeg een klein pakketje van de post (2x per week bezorger uithangen) met Sinterklaas-snoep, die wil ik best met je delen... Als je wel eerst ff het dek zwabbert van m'n Tali. :9
Bornhald schreef op maandag 23 november 2015 @ 19:01:
[...]

dislectie is soms zo leuk
wat er staat:
Uitgezonderd die ik heb voor de mega Tweakstation.
wat ik las
Uitgezonderd die ik heb voor de mega Twerkstation.
Afbeeldingslocatie: http://vignette4.wikia.nocookie.net/steven-universe/images/1/12/My-anaconda-dont-Twerk-GIF.gif/revision/latest?cb=20150912214316 :+

[ Voor 73% gewijzigd door siriouz op 23-11-2015 19:08 ]

• Torrie844
siriouz schreef op maandag 23 november 2015 @ 19:06:
[...]

Ik ben op de hoogte van de Cat, maar ik vind 'm stiekem lelijk. :X Enne, High Admiral is niet m'n bedoeling, dit was ook niet m'n bedoeling. :+ Hoop dat ik het nu echt eens hierbij kan laten... _O-

Goed nieuws voor Torrie, kreeg een klein pakketje van de post (2x per week bezorger uithangen) met Sinterklaas-snoep, die wil ik best met je delen... Als je wel eerst ff het dek zwabbert van m'n Tali. :9

[...]

[afbeelding] :+
Sassy! Sorry Bornhald, ik ben weer om :X

-

• Anthor
  • Niet online
@Bornhald mega Twerkstation, is dat niet een soort space brothel?

Ik bedoelde de afweging Freelancer DUR met LTI vs. Freelancer DUR met VFG Hangar met 6 maanden insurance, en wat UEC. Ik weet niet of die hangar ingame veel uit maakt.
Als ik het goed heb kom ik via p-72 CCU op een aeroview hangar uit.

Een Anniversary MR package heb ik toevallig al voor als ik de LTI route neem O-)

@Torrie
We kijken zondag wel ff.

• Fisher
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06-2018
Ik snap niet waarom mensen zich druk maken over de Phoenix.

• siriouz
Anthor schreef op maandag 23 november 2015 @ 19:19:

Ik bedoelde de afweging Freelancer DUR met LTI vs. Freelancer DUR met VFG Hangar met 6 maanden insurance, en wat UEC. Ik weet niet of die hangar ingame veel uit maakt.
Als ik het goed heb kom ik via p-72 CCU op een aeroview hangar uit.

Een Anniversary MR package heb ik toevallig al voor als ik de LTI route neem O-)

@Torrie
We kijken zondag wel ff.
Hangar is enkel voor de looks als ik het goed heb? En de grootte qua hoeveel schepen je direct kan plaatsen, maar voor zover ik weet beperkt dat verder vrij weinig aangezien je al je schepen die in een hangar passen, kunt laten spawnen als je hangar te klein is...

• svenvv2
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-12 13:41
Anthor schreef op maandag 23 november 2015 @ 19:19:

Ik ga een Phoenix halen denk ik :+

[ Voor 12% gewijzigd door svenvv2 op 23-11-2015 19:23 ]

• Anthor
  • Niet online
Ik dacht dat hangar ook opslag ruimte voor goederen was, en van invloed op mogelijke start locaties.

Verwijderd

Topicstarter
THE COMM-LINK SCHEDULE

Monday, November 23rd
- [1500 PST / 2300 UTC] 10 for the Producers: Episode 13 - YouTube: StarCitizen
- AnniVERSEary Sales Post: Racing

Tuesday, November 24th
- AnniVERSEary Sales Post: Aliens

Wednesday, November 25th
- AnniVERSEary Sales Post: Working Starships
- Q&A Post: Kruger P-72 Archimedes

Thursday, November 26th
- AnniVERSEary Sales Post: Mercantile
- Q&A Post: Aegis Avenger Variants
- [1200 PST / 2000 UTC] Around the Verse: Episode 2.08 - YouTube: StarCitizen

Friday, November 27th
- Q&A Post: Anvil Crucible
- [1100 PST / 1900 UTC] Reverse the Verse: The Community Team's Weekly Livestream - http://www.twitch.tv/cigcommunity
- Weekly Development Update: Week of November 27th
https://forums.robertsspaceindustries.com/discussion/298390

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:14
AnniVERSE :') , gokje Ben heeft 'm geschreven?

edit:
Hmm blijkbaar Disco :/ , denk dat hij het aangeleverd krijgt door Ben :+

[ Voor 14% gewijzigd door Case_C op 23-11-2015 19:40 ]

• FreeMen
Wat ik mij vanaf het begin al afgevraagd heb is hoe het gaat als je je ship verlaat voor een missie en iemand anders komt aan en ziet en leeg schip. Kan die er dan zo in en wegvliegen?

Als dat zo is dan wordt solo gameplay wel erg lastig :|

[ Voor 14% gewijzigd door FreeMen op 23-11-2015 19:37 ]

• Torrie844
FreeMen schreef op maandag 23 november 2015 @ 19:37:
Wat ik mij vanaf het begin al afgevraagd heb is hoe het gaat als je je ship verlaat voor een missie en iemand anders komt aan en ziet en leeg schip. Kan die er dan zo in en wegvliegen?
Er komt waarschijnlijk een soort slot op :)

-

• FreeMen
Torrie844 schreef op maandag 23 november 2015 @ 19:37:
[...]

Er komt waarschijnlijk een soort slot op :)
Ok, dan schieten ze hem aan gort... Zit jr vast...

• siriouz
svenvv2 schreef op maandag 23 november 2015 @ 19:23:
[...]

[video]
Ik ga een Phoenix halen denk ik :+
Zou ik een Genesis of 890 nemen, met het idee dat daar ook nog superluxe modules voor kunnen komen in het geval van de Genesis. :+

• FreeMen
Ship Upgrades - 315p to Mustang Delta Upgrade €0.00 EUR
Ship upgrades - Cutlass Black to M50 Interceptor Upgrade €0.00 EUR
Ship Upgrades - Freelancer DUR to 350r Upgrade €0.00 EUR

Ach ja, voor het geld hoef je het niet te laten ;)

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20-12 07:27

JanAd

Wind’s howling

Zou je Org daar niet een soort veiligheid kunnen bieden. Steel een schip, maar riskeer dat de eigenaar lid is van een Org waarvan ze even een paar Capitals achter je aan sturen of een bounty op je hoofd zetten zodat Bornhald je komt zoeken ;)

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Verwijderd

William/Ax3 schreef op maandag 23 november 2015 @ 18:38:
Volgens mij was hij heel kort beschikbaar.
Heb hem wel in de lijst gezien van sales. (of ik ben totaal scheel)
Of ze lopen de boel te stangen of het was een foutje. (of allebei)

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Verwijderd schreef op maandag 23 november 2015 @ 19:54:
[...]

Volgens mij was hij heel kort beschikbaar.
Heb hem wel in de lijst gezien van sales. (of ik ben totaal scheel)
Of ze lopen de boel te stangen of het was een foutje. (of allebei)
Gisteren van 18u. tot vandaag 18u. Tijdens de Military-sale.

Edit:

Friday, November 27th – Sunday, November 29th: All Previously Offered Ships!
From Friday through Sunday, all ships previously available during this sale will return. Pick up your favorite as soon as it appears, or wait until the finale to make your choice!

https://robertsspaceindus...AnniVERSEary-Sale-Kickoff

[ Voor 33% gewijzigd door JanAd op 23-11-2015 19:57 ]

• snarfj
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-06 18:05
en komend weekend (vanaf vrijdag dus) zijn alle schepen van alle sales deze week te koop dus ook de SH = Super Hornet

• Bornhald
Fisher schreef op maandag 23 november 2015 @ 19:22:
Ik snap niet waarom mensen zich druk maken over de Phoenix.
Ik snap het wel, het is niet erg ongelijk aan het LTI statement.(na de anniversary sale 2013 zou hij nooit meer te krijgen zij, was toen de statement van CR)

De phoenix is tekoop geweest tijdens een andere sale, er werd toen gezegd er zijn slechts N phoenixen te krijgen. En op is op.

De statement NU is, ja maar dat is geschaald naar het aantal gebruikers wat we toen hadden en wordt nu bijgesteld met wat we nu hebben.

Er is toen een deel van de mensen geweest dat een phoenix heeft aangeschaft, omdat hij gelimiteerd was, er was dus een beperkt aantal, en dit wordt dus nu weer ongedaan gemaakt. En daar bestaat de frustratie over. Als ze hem nooit number limited hadden gemaakt, dan hadden mensen ze met andere redenen gekocht. Ook handig om te weten, ze waren vrij lang beschikbaar, dus ze gingen niet als warme broodjes over de toonbank.

De volgende vraag die je in het verlengde hiervan kan stellen is; Als de Phoenix met het aantal backers van toen op een arbitraire beperking is gezet, hoe zit het dan met andere schepen, zoals de Idris M, de Idris P, de 890Jump, de Scythe, de Glaive. Allen zijn met een bepekt aantal op de markt gezet en sindsdien is het aantal spelers gegroeid. Dus die zouden dan ook bijgesteld moeten worden. Nu zijn al deze schepen (inclusief de phoenix) alleen maar beschikbaar bij speciale pakketen, waarbij de goedkoopste het Armada pack is (2000 euro ex btw, en dan heb je alleen van de number limited schepen de Idris-P)

Dus in het kort is dat een beetje de achtergrond van het verhaal.
tl;dnr:
CIG heeft gezegd dat ze er maar N zouden verkopen maar nu gaan ze ze weer verkopen om {redenen}
Anthor schreef op maandag 23 november 2015 @ 19:30:
Ik dacht dat hangar ook opslag ruimte voor goederen was, en van invloed op mogelijke start locaties.
Hoeveel er nog van klopt weet ik niet, maar er is wel ooit geroepen dat niet elk hangar type op elke locatie is, zo was de selfland meer een frontier hangar waar de deluxe varianten mer de hangars zijn voor belangrijke plekken. Qua opslag weet ik niet of daar ooit iets over is gezegd, los van dat als jij een gun koopt en deze opslaat op lokatie A in je hangar, en je vliegt naar je hangar op locatie B, dan is je gun daar niet (net als EvE zeg maar)

[ Voor 15% gewijzigd door Bornhald op 23-11-2015 20:02 ]

• FreeMen
Die Freelancer MIS staat op de ship stats met 52 cargo maar zou het grootste deel van zijn cargo opofferen voor missiles. De 52 cargo is echter gelijk aan de basis versie en ook aan de DUR (die 25% zou inleveren). Best tricky om schepen te kopen op deze "preliminary" stats...

• siriouz
FreeMen schreef op maandag 23 november 2015 @ 19:50:
Ship Upgrades - 315p to Mustang Delta Upgrade €0.00 EUR
Ship upgrades - Cutlass Black to M50 Interceptor Upgrade €0.00 EUR
Ship Upgrades - Freelancer DUR to 350r Upgrade €0.00 EUR

Ach ja, voor het geld hoef je het niet te laten ;)
Ook even zitten kijken, kan een eventuele upgrade terug van Aquila < Tali bomber (mocht ik m'n Tali base melten om toch een bomber te kopen) of van Taurus terug naar Tali base niet vinden...

• FreeMen
Die aanbieding liep gisteren en vandaag tot 18:00...you just missed it.. Van het weekend heb je nog een kans.

[ Voor 20% gewijzigd door FreeMen op 23-11-2015 20:03 ]

• Bornhald

Dan is je schip gestolen, en dan kan je dus een beroep doen op je verzekering. Ik neem een beetje aan dat wanneer je land op een space station hij gewoon verankert is, of dat er een systeem als in E:D is waardoor niet iedereen er zomaar in kan.

Als hij in je hangar staat dan kan niemand erbij (Tenzij jij aangeeft dat het mag)

De vraag die ik me dan stel, waarom zou je willen EVA-en

Verwijderd

Topicstarter
FreeMen schreef op maandag 23 november 2015 @ 20:01:
Die Freelancer MIS staat op de ship stats met 52 cargo maar zou het grootste deel van zijn cargo opofferen voor missiles. De 52 cargo is echter gelijk aan de basis versie en ook aan de DUR (die 25% zou inleveren). Best tricky om schepen te kopen op deze "preliminary" stats...
Dat risico loop je met het backen in het algemeen. Alles is nog onderhevig aan veranderingen. Maarja een paar freight units meer of minder maakt zo'n schip niet meteen oninteressant.

• Bornhald
Verwijderd schreef op maandag 23 november 2015 @ 20:05:
[...]

Dat risico loop je met het backen in het algemeen. Alles is nog onderhevig aan veranderingen. Maarja een paar freight units meer of minder maakt zo'n schip niet meteen oninteressant.
het is meer het uiterlijk wat de Freelancers oninteressant maakt, helemaal mee eens :+

• FreeMen
Verwijderd schreef op maandag 23 november 2015 @ 20:05:
[...]

Ja en nee, die MIS zou 52 cargo hebben (best redelijk) en lekker bewapend maar als dat dadelijk nog maar bv 10 cargo blijkt te zijn dan is de vraag hoe waardevol hij dan nog is voor je doel.

• snarfj
het maar net met welk doel je een schip gaat gebruiken die Mis is bijvooorbeeld wel handig als support schip

• snarfj
origineel had hij 137 cargo die MIS
zie brochure https://robertsspaceindus...e/Freelancer-Brochure.pdf

[ Voor 61% gewijzigd door snarfj op 23-11-2015 20:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
FreeMen schreef op maandag 23 november 2015 @ 20:07:
[...]

Ja en nee, die MIS zou 52 cargo hebben (best redelijk) en lekker bewapend maar als dat dadelijk nog maar bv 10 cargo blijkt te zijn dan is de vraag hoe waardevol hij dan nog is voor je doel.
Zoveel zal het niet opeens veranderen en waarschijnlijk kan je bij de MIS ook bepalen of je meer cargo space opoffert voor meer missiles (maar dat moet nog blijken).
Bornhald schreef op maandag 23 november 2015 @ 20:06:
[...]

het is meer het uiterlijk wat de Freelancers oninteressant maakt, helemaal mee eens :+
Zo lelijk die Cutlass. :P

• Bornhald
FreeMen schreef op maandag 23 november 2015 @ 20:07:
[...]

die kans is aanwezig, daarnaast kan je je ook afvragen wat je inlevert qua snelheid wanneer je extra armor en een heel missile systeem in je schip plaatst, je zal dus ook langzamer zijn.

Maar je moet op het idee af gaan wat is gegeven tijdens alle geschreven stukjes, en dan vooral niet boos worden als Ben al 3 jaar een heel ander idee voor het schip in zn hoofd heeft maar dit nog niet heeft gecommuniceerd (ik kijk naar jou Cutlass)
Maar nog altijd mooier dan de freelancer

[ Voor 11% gewijzigd door Bornhald op 23-11-2015 20:10 ]

• FreeMen
Bornhald schreef op maandag 23 november 2015 @ 20:04:
[...]

Dan is je schip gestolen, en dan kan je dus een beroep doen op je verzekering. Ik neem een beetje aan dat wanneer je land op een space station hij gewoon verankert is, of dat er een systeem als in E:D is waardoor niet iedereen er zomaar in kan.

Als hij in je hangar staat dan kan niemand erbij (Tenzij jij aangeeft dat het mag)

De vraag die ik me dan stel, waarom zou je willen EVA-en
Dan wordt misbruik wel heel makkelijk lijkt mij. Jij eruit, ik erin, en bedankt voor een extra ship en money van de verzekering. Ze zullen er ongetwijfeld wat op verzinnen maar dit lijkt mij te makkelijk. De game eist dat je je ship in diverse situaties moet verlaten maar als dan zomaar iedereen je ship kan stelen of mollen dan gaat de gameplay er wel aan denk ik.

• Bornhald
FreeMen schreef op maandag 23 november 2015 @ 20:10:
[...]

Dan wordt misbruik wel heel makkelijk lijkt mij. Jij eruit, ik erin, en bedankt voor een extra ship en money van de verzekering. Ze zullen er ongetwijfeld wat op verzinnen maar dit lijkt mij te makkelijk. De game eist dat je je ship in diverse situaties moet verlaten maar als dan zomaar iedereen je ship kan stelen of mollen dan gaat de gameplay er wel aan denk ik.
Dan wordt er natuurlijk ook gekeken naar of wij vriendjes van elkaar zijn. Daarnaast kan je niet zomaar overal komen met een gestolen schip, want het schip is gestolen en wordt dus gezocht.
Om het schip van valse papieren te voorzien kost ook weer geld etc. Dus er zitten concequenties aan het stelen van een schip.

Daarnaast is er gezegd dat ze actief willen gaan monitoren op insurance fraude. Dus de eerste keer dat jij op een dergelijke manier je schip aan mij geeft kan. de 2e keer zou ook nog kunnen, maar bij de 3e keer gaan ze toch eens uitzoeken hoe het precies zit.

• FreeMen
Bornhald schreef op maandag 23 november 2015 @ 20:12:
[...]

Dan wordt er natuurlijk ook gekeken naar of wij vriendjes van elkaar zijn. Daarnaast kan je niet zomaar overal komen met een gestolen schip, want het schip is gestolen en wordt dus gezocht.
Om het schip van valse papieren te voorzien kost ook weer geld etc. Dus er zitten concequenties aan het stelen van een schip.

Daarnaast is er gezegd dat ze actief willen gaan monitoren op insurance fraude. Dus de eerste keer dat jij op een dergelijke manier je schip aan mij geeft kan. de 2e keer zou ook nog kunnen, maar bij de 3e keer gaan ze toch eens uitzoeken hoe het precies zit.
ah, net zoals in RL dus, ik vergelijk het teveel met EVE denk ik. SC gaat echter veel verder zo te horen. Nice, ben erg benieuwd, wel veel uitdagingen voor de programmeurs want spelers zijn erg inventief.

• Torrie844

Meeeeeer footage!

-

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Bornhald schreef op maandag 23 november 2015 @ 20:12:
[...]

Als er na het stelen van een schip vervolgens een hele Org achter je aan gaat, zal dat diefstal ookwel ontmoedigen ;)

• Bornhald
JanAd schreef op maandag 23 november 2015 @ 20:26:
[...]

Als er na het stelen van een schip vervolgens een hele Org achter je aan gaat, zal dat diefstal ookwel ontmoedigen ;)
Daar maak ik me niet zo een zorgen om. :)

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Bornhald schreef op maandag 23 november 2015 @ 20:27:
[...]

Daar maak ik me niet zo een zorgen om. :)
Als carrière piraat zeker niet. Maar het zal de occasionele jonkies die wat willen joyriden in mijn Super Hornet wel genoeg ontmoedigen. :+

edit: allez, ik ga er toch vanuit dat een Org z'n leden bijstaat bij diefstal ed.

[ Voor 13% gewijzigd door JanAd op 23-11-2015 20:32 ]

• siriouz
JanAd schreef op maandag 23 november 2015 @ 20:30:
[...]

Als carrière piraat zeker niet. Maar het zal de occasionele jonkies die wat willen joyriden in mijn Super Hornet wel genoeg ontmoedigen. :+

edit: allez, ik ga er toch vanuit dat een Org z'n leden bijstaat bij diefstal ed.
Als dat gebeurt, mag je wel mee in m'n Tali, laten we 'm z'n naam waarmaken. >:) Moet je wel vechten met Torrie om de beste plek. :+

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

siriouz schreef op maandag 23 november 2015 @ 20:36:
[...]

Als dat gebeurt, mag je wel mee in m'n Tali, laten we 'm z'n naam waarmaken. >:) Moet je wel vechten met Torrie om de beste plek. :+
_/-\o_ Een liftje terug naar m'n Freelancer, die toch te lelijk is om te stelen :9

• siriouz
JanAd schreef op maandag 23 november 2015 @ 20:37:
[...]

_/-\o_ Een liftje terug naar m'n Freelancer, die toch te lelijk is om te stelen :9
He verrek, dacht ik stiekem een 2e stagair erbij te krijgen op m'n schip, wil je alleen maar een lift terug naar je Freelancer ;(

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Gho, voor een interessante missie wil ik wel eens mee op die Tali :) Ik zoek zelf geen grotere schepen te kopen dan wat ik nu heb. Dus ik ga zeker wel eens mee op de grotere schepen van de GOT vloot.

[ Voor 49% gewijzigd door JanAd op 23-11-2015 20:44 ]

• siriouz
JanAd schreef op maandag 23 november 2015 @ 20:43:
Gho, voor een interessante missie wil ik wel eens mee op die Tali :)
Ben je toevallig ook nog bereid het dek te zwabberen voor een chocolade euro uit 't pakketje dat ik van m'n werk kreeg? :*)

• Bornhald
JanAd schreef op maandag 23 november 2015 @ 20:43:
Gho, voor een interessante missie wil ik wel eens mee op die Tali :)
of een deel van de buit die we krijgen van die ongemotiveerde mensen op die andere tali :)

• Fisher
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06-2018
[quote]Bornhald schreef op maandag 23 november 2015 @ 19:59:
[...]

Ik snap het wel, het is niet erg ongelijk aan het LTI statement.(na de anniversary sale 2013 zou hij nooit meer te krijgen zij, was toen de statement van CR)

De phoenix is tekoop geweest tijdens een andere sale, er werd toen gezegd er zijn slechts N phoenixen te krijgen. En op is op.

De statement NU is, ja maar dat is geschaald naar het aantal gebruikers wat we toen hadden en wordt nu bijgesteld met wat we nu hebben.

Er is toen een deel van de mensen geweest dat een phoenix heeft aangeschaft, omdat hij gelimiteerd was, er was dus een beperkt aantal, en dit wordt dus nu weer ongedaan gemaakt. En daar bestaat de frustratie over. Als ze hem nooit number limited hadden gemaakt, dan hadden mensen ze met andere redenen gekocht. Ook handig om te weten, ze waren vrij lang beschikbaar, dus ze gingen niet als warme broodjes over de toonbank.

De volgende vraag die je in het verlengde hiervan kan stellen is; Als de Phoenix met het aantal backers van toen op een arbitraire beperking is gezet, hoe zit het dan met andere schepen, zoals de Idris M, de Idris P, de 890Jump, de Scythe, de Glaive. Allen zijn met een bepekt aantal op de markt gezet en sindsdien is het aantal spelers gegroeid. Dus die zouden dan ook bijgesteld moeten worden. Nu zijn al deze schepen (inclusief de phoenix) alleen maar beschikbaar bij speciale pakketen, waarbij de goedkoopste het Armada pack is (2000 euro ex btw, en dan heb je alleen van de number limited schepen de Idris-P)

Dus in het kort is dat een beetje de achtergrond van het verhaal.
tl;dnr:
CIG heeft gezegd dat ze er maar N zouden verkopen maar nu gaan ze ze weer verkopen om {redenen}

Bedankt voor de uit leg.

• Oraijon
FreeMen schreef op maandag 23 november 2015 @ 20:01:
Gaat lekker hard met reacties in het topic dus dit is alweer oud maar...

Qua cargo willen ze het "realistisch" aanpakken, dus wat ik doe is eigenlijk hetzelfde als RL... eyeball it.. :P

Op die manier kan je nog redelijk onderling vergelijken. Ook niet waterdicht maar denk dat je daarmee verder komt dan platte stats die toch elke 3 maanden weer veranderen :P

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

https://robertsspaceindus...-AnniVERSEary-Sale-Racing

Racinggg

Speed demon packag: https://robertsspaceindus...ombos/Speed-Demon-Package

[ Voor 31% gewijzigd door DutchWalnut op 23-11-2015 21:20 ]

• Jorrie
De minst interessante voor mij :+

Star Citizen

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

idem dito. De Delta rouleert wel in de AC hoor :9

• Jorrie
AC? Wat is dat? Ken ik niet meer sinds 2.0 :+

Star Citizen

• Bornhald
Jorrie schreef op maandag 23 november 2015 @ 21:24:
AC? Wat is dat? Ken ik niet meer sinds 2.0 :+
Draait hij bij jou stabiel dan.. wordt er iedere 3-4 minuten uitgegooid
als ik er al in kom... :'(

• Bornhald
zie ook pagina 138 :)
Bornhald schreef op maandag 23 november 2015 @ 18:39:
[...]

ligt niet aan jou, ze hebben ter eren van de anniversary thema dagen, als het goed is is hij heel even dit weekend weer beschikbaar

ook vandaag alien ship day (link komt zo) racer day en link hier https://robertsspaceindus...-AnniVERSEary-Sale-Racers

edit
even gekopieerd. vanaf vrijdag dus rond 18:00

[...]

De Super hornet is een zogenaamd "limited ship" wat betekend dat hij alleen maar tijdens speciale events beschikbaar is.
en
Bornhald schreef op maandag 23 november 2015 @ 18:50:
[...]

het kost niks extras ten opzichte van de dur direct te kopen, de dur is duureder en je betaald de meerprijs. Waar je eventueel meer voor moet betalen is een eventueel package, maar dan nog blijft het verschil tussen de black en dur gelijk. inclusief belasting is het €24.20 EUR

edit:

oh en het racing ship package
https://robertsspaceindus...ombos/Speed-Demon-Package
met een
  • KRUGER P-72 ARCHIMEDES
  • 350R RACER
  • M50
  • MUSTANG OMEGA : AMD EDITION
  • MUSTANG GAMMA
  • MUSTANG DELTA
voor nog geen 400 euro (€396.88 EUR Tax Included: VAT 21%)
8)

[ Voor 76% gewijzigd door Bornhald op 23-11-2015 21:28 ]

• Jorrie
Bornhald schreef op maandag 23 november 2015 @ 21:25:
[...]

Draait hij bij jou stabiel dan.. wordt er iedere 3-4 minuten uitgegooid
als ik er al in kom... :'(
Haha, het langste was ongeveer 10 minuten, beetje piraatjes afslachten tot de onvermijdelijke crash kwam :+

Star Citizen

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Jorrie schreef op maandag 23 november 2015 @ 21:28:
[...]

Haha, het langste was ongeveer 10 minuten, beetje piraatjes afslachten tot de onvermijdelijke crash kwam :+
Ha Crash2.0 :+ Dan maar liever AC :9

• Tokkes
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-12-2022
jonges toch, als dit niet een van de meest drukke topics is op GoT weet ik het niet meer!

Was jongstleden nog eens begonnen aan Freelancer - uiteraard niet meer dezelfde ervaring als ik dacht dat het was (het blijft een game van 12 jaar geleden en ondertussen hebben we E:D en kleine stukjes van SC...) en wat kreeg ik toen weer zin in een lekkere space-sim. Had in december 2014 gebacked voor SC (Freelancer pakket), een beetje gevolgd (toen was het allemaal ook best nog overzichtelijk), zo her en der eens gekeken naar nieuw nieuws (AC enzo die uitgekomen zijn) maar nu wil ik recent terug een beetje kijken en een beetje inlezen - weet totaal niet waar te beginnen.

Ondertussen ook de GoT Org gejoined - doe ik toch iets goed hoop ik? :D
Ik denk morgen maar eens tussen de taken op het werk door wat AtV's en wat-hebben-ze-nog-allemaal te bekijken - of is dat geen goeie bron om mezelf te updaten?
Of kan iemand me wijzen naar goeie informatie? Als ik eerlijk mag zijn, liefst beknopt maar ook niet zo beknopt als starcitizenstatus.com. Maar 'niet-beknopt' mag ook!

Wat ik echt helemaal heb gemist is dat 'omsmelten' van dingen. Is daar ergens wat info over,kwestie van straks niet met iets k*t te zitten als het te laat is?

Voor de rest, houden zo, dat enthousiasme! Doet echt deugd om te zien dat er gamers zijn die wel nog geloven in de droom van Chris (gros van de gamers op het werk zien er maar niks in - MAAR dat zijn vooral consolegebruikers. Volgens mij een beetje zuur omdat ze waarschijnlijk nooit Star Citizen in al zijn glorie zullen mogen beleven, slechts Twitch- en Youtube streams zullen hun deel zijn.

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

siriouz schreef op maandag 23 november 2015 @ 17:22:
[...]

Ik had daarstraks dit gelezen... Zocht het net even op, want wist niet goed wat dit juist was:

Pledgers of 500$/400€ will receive a Vice Admiral Package containing:

Spaceship shaped USB stick of game and all digital elements
CD of game soundtrack
Fold up glossy full color map of the game universe
Set of 5 Ship Blueprints
4 inch physical model of your in-game ship
Hardback bound 42-page book: 'The Making of Star Citizen' including loads of behind the scenes images and info, prelim concept art, development stories…
They will also receive RSI Constellation spaceship, 15,000 credits and a Gold Citizens Card.

Is dat nog van toepassing? Want ik zit daar vlakbij >:)

[ Voor 4% gewijzigd door JanAd op 23-11-2015 21:46 ]

• Bornhald
JanAd schreef op maandag 23 november 2015 @ 21:35:
[...]

Ik had daarstraks dit gelezen... Zocht het net even op, want wist niet goed wat dit juist was:

Pledgers of 500$/400€ will receive a Vice Admiral Package containing:

Spaceship shaped USB stick of game and all digital elements
CD of game soundtrack
Fold up glossy full color map of the game universe
Set of 5 Ship Blueprints
4 inch physical model of your in-game ship
Hardback bound 42-page book: 'The Making of Star Citizen' including loads of behind the scenes images and info, prelim concept art, development stories…
They will also receive RSI Constellation spaceship, 15,000 credits and a Gold Citizens Card.

Is dat nog van toepassing? Want ik zit daar vlakbij >:)
lijkt me niet juist, dit lijkt op iets van de kickstarter ofzo, Benieuwd waar je het hebt gevonden.

Maar die Gold Citizen Card is iets van de kickstarter

het lijkt een beetje op het oude Rear Admiral package

[ Voor 7% gewijzigd door Bornhald op 23-11-2015 21:38 ]

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Tokkes schreef op maandag 23 november 2015 @ 21:35:

Wat ik echt helemaal heb gemist is dat 'omsmelten' van dingen. Is daar ergens wat info over,kwestie van straks niet met iets k*t te zitten als het te laat is?
Vrijdag t/m Zondag zijn alle schepen in de Anniversesary beschikbaar. Je kan schepen dus via een P72 LTI geven via een CCU (Cross Chassis Upgrade) via: https://robertsspaceindustries.com/pledge/ship-upgrades

Dus je bent op tijd als je wat wilt veranderen. :9

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Ik kwam het hier tegen:
http://starcitizen.wikia.com/wiki/Pledges
Tokkes schreef op maandag 23 november 2015 @ 21:35:

Om al een deel te beantwoorden:

Dat CCU'n of omsmelten is gewoon een upgrade op een schip dat je al hebt.
Sorry, dubbel gepost met Cygnitr0n, je was me net voor :))

Edit:
@Bornhald, ik was deze aan het zoeken denk ik:
http://starcitizen.wikia.com/wiki/Titles

[ Voor 13% gewijzigd door JanAd op 23-11-2015 21:44 ]

• Bornhald
Dat is van de originele kickstarter camagne.
[quote]
Cygnitr0n schreef op maandag 23 november 2015 @ 21:42:
[...]

Vrijdag t/m Zondag zijn alle schepen in de Anniversesary beschikbaar. Je kan schepen dus via een P72 LTI geven via een CCU (Cross Chassis Upgrade) via: https://robertsspaceindustries.com/pledge/ship-upgrades

Dus je bent op tijd als je wat wilt veranderen. :9
Correct, de meeste schepen zullen vanaf vrijdag beschikbaar zijn (tot vrijdag zijn het "thema dagen"
je kan via https://robertsspaceindustries.com/pledge/ship-upgrades dan je schip upgraden als je zou willen. Dan hou je alles van je originele package en dan verander je dus alleen je schip

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:29

Cogency

Ginnunga

Elke keer ben ik tempted om m'n AMD racer (omega) up te graden naar die M50. Krijg altijd een beetje een Ferrari must have vibe van dat ding.
Maar aan de andere kant heb ik zoiets van, die AMD livery is waarschijnlijk nooit meer tekoop... Is misschien wel leuk voor in de PU, en het is ook een fatsoenlijke racer. :+

• Bornhald
Cogency schreef op maandag 23 november 2015 @ 22:07:
Elke keer ben ik tempted om m'n AMD racer (omega) up te graden naar die M50. Krijg altijd een beetje een Ferrari must have vibe van dat ding.
Maar aan de andere kant heb ik zoiets van, die AMD livery is waarschijnlijk nooit meer tekoop... Is misschien wel leuk voor in de PU, en het is ook een fatsoenlijke racer. :+
Hij zit in het race pakket :) samen met de m50

• Anthor
  • Niet online
De Delta en de Gamma, de omega niet

• Oraijon
Anthor schreef op maandag 23 november 2015 @ 22:18:
De Delta en de Gamma, de omega niet
Omega STOND er wel even tussen, ik heb hem eerder ook zien staan in die lijst...

• Bornhald
Inderdaad, ik heb het lijstje eerder gecopy paste en daar staat hij tussen. Ik weet dat het iet erg overtuigend Is, maar de AMD omega stond er tussen

• Jorrie
https://mobile.twitter.co...status/668924647430299649

Patch to PTU incoming... No new players, just hopefully new fixes.

Patch is uit, nieuw start scherm:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DikCc2q.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door Jorrie op 24-11-2015 05:17 ]

Star Citizen

Verwijderd

Topicstarter
Mooi, laat weten of het minder crasht.

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-12 09:53
Hopelijk komt 2.0 aan het van de week naar iedereen. Heb nu alveel gezien maar wil het graag ook zelf gaan ervaren!

Mijn vloot is ondertussen weer wat aangepast en vanavond komt de Merchantman weer terug in mijn vloot.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Pagina: 1 ... 35 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.