Ik snap het wel, het is niet erg ongelijk aan het LTI statement.(na de anniversary sale 2013 zou hij nooit meer te krijgen zij, was toen de statement van CR)
De phoenix is tekoop geweest tijdens een andere sale, er werd toen gezegd er zijn slechts N phoenixen te krijgen. En op is op.
De statement NU is, ja maar dat is geschaald naar het aantal gebruikers wat we toen hadden en wordt nu bijgesteld met wat we nu hebben.
Er is toen een deel van de mensen geweest dat een phoenix heeft aangeschaft, omdat hij gelimiteerd was, er was dus een beperkt aantal, en dit wordt dus nu weer ongedaan gemaakt. En daar bestaat de frustratie over. Als ze hem nooit number limited hadden gemaakt, dan hadden mensen ze met andere redenen gekocht. Ook handig om te weten, ze waren vrij lang beschikbaar, dus ze gingen niet als warme broodjes over de toonbank.
De volgende vraag die je in het verlengde hiervan kan stellen is; Als de Phoenix met het aantal backers van toen op een arbitraire beperking is gezet, hoe zit het dan met andere schepen, zoals de Idris M, de Idris P, de 890Jump, de Scythe, de Glaive. Allen zijn met een bepekt aantal op de markt gezet en sindsdien is het aantal spelers gegroeid. Dus die zouden dan ook bijgesteld moeten worden. Nu zijn al deze schepen (inclusief de phoenix) alleen maar beschikbaar bij speciale pakketen, waarbij de goedkoopste het Armada pack is (2000 euro ex btw, en dan heb je alleen van de number limited schepen de Idris-P)
Dus in het kort is dat een beetje de achtergrond van het verhaal.
tl;dnr:
CIG heeft gezegd dat ze er maar N zouden verkopen maar nu gaan ze ze weer verkopen om {redenen}
Hoeveel er nog van klopt weet ik niet, maar er is wel ooit geroepen dat niet elk hangar type op elke locatie is, zo was de selfland meer een frontier hangar waar de deluxe varianten mer de hangars zijn voor belangrijke plekken. Qua opslag weet ik niet of daar ooit iets over is gezegd, los van dat als jij een gun koopt en deze opslaat op lokatie A in je hangar, en je vliegt naar je hangar op locatie B, dan is je gun daar niet (net als EvE zeg maar)
[
Voor 15% gewijzigd door
Bornhald op 23-11-2015 20:02
]