Edit; Die connie is niet kapot te maken joh! Enn Case, 95.6 miljoen al
[ Voor 27% gewijzigd door Torrie844 op 22-11-2015 13:33 ]
-
Hij was al een tijdje 'kapot' hoor TorrieTorrie844 schreef op zondag 22 november 2015 @ 13:32:
Filmpje van connie damage model!![]()
[video]
Edit; Die connie is niet kapot te maken joh! Enn Case, 95.6 miljoen al
Oke dan hebben ze nog 4,5 dag voor 2 miljoen
Verwijderd
Klopt, maar voor de explosie duurde wel even! Dat die niet meer weg kon vliegen was al eventjesCase_C schreef op zondag 22 november 2015 @ 13:45:
[...]
Hij was al een tijdje 'kapot' hoor Torrie, hij bleef alleen voor de lol doorschieten.
Oke dan hebben ze nog 4,5 dag voor 2 miljoen, gaat krap worden. Maar de laatste dag is wel altijd een aardige klapper.
-
Verwijderd
Schijnt dat patch 2.0a al uit is en dat er meer mensen zijn uitgenodigd. Van de week komen er nog meer uitnodigingen naar het schijnt. Zal nog wel een dikke week of twee (of drie, of...) duren eer de rest ook kan genieten.
2.0 is in zicht. Dat is een goed ietsVerwijderd schreef op zondag 22 november 2015 @ 15:48:
Net even wat filmpjes van badnewsbaron en boredgamer gekeken en die zijn hoogst vermakelijk.
Schijnt dat patch 2.0a al uit is en dat er meer mensen zijn uitgenodigd. Van de week komen er nog meer uitnodigingen naar het schijnt. Zal nog wel een dikke week of twee (of drie, of...) duren eer de rest ook kan genieten.
“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”
Ja zitten nu iets van 6000 mensen in. Volgens mij is het plan om begin van de week al 20.000 mensen te hebben en later in de week Live. De main issue is gewoon het crashen op de server.Verwijderd schreef op zondag 22 november 2015 @ 15:48:
Net even wat filmpjes van badnewsbaron en boredgamer gekeken en die zijn hoogst vermakelijk.
kaching! Heb je er 1 jah?SgtPoen schreef op zondag 22 november 2015 @ 19:00:
Jongens de Armada pack is er weer. Meer Idrissen in de club
[ Voor 50% gewijzigd door DutchWalnut op 22-11-2015 19:12 ]
Mijn record staat op 00:08:15 zonder crash na 4 uur proberen. Ik wacht nog wel een weekje denk ik.Verwijderd schreef op zondag 22 november 2015 @ 18:36:
[...]
Ja zitten nu iets van 6000 mensen in. Volgens mij is het plan om begin van de week al 20.000 mensen te hebben en later in de week Live. De main issue is gewoon het crashen op de server.
Had er 1 bij de vorige armada pack sale. bij deze doelde ik op andere in de groep
Doorgaan jij! jaloers hiersvenvv2 schreef op zondag 22 november 2015 @ 19:21:
[...]
Mijn record staat op 00:08:15 zonder crash na 4 uur proberen. Ik wacht nog wel een weekje denk ik.
-
Tja....het blijft wel geweldig om een connie onder iemand z'n neus weg jatten.
[ Voor 3% gewijzigd door svenvv2 op 22-11-2015 19:26 ]
-
i5 2500k
8GB geheugen
Windows 10
Redelijke fps, ik denk zo rond de 20-30. Heb wel motion blur uitgeschakeld.
Dan draait het nog redelijk goed op die graka.Jorrie schreef op zondag 22 november 2015 @ 19:50:
Radeon HD6970
i5 2500k
8GB geheugen
Windows 10
Redelijke fps, ik denk zo rond de 20-30. Heb wel motion blur uitgeschakeld.
Military Sale is aan:
https://robertsspaceindus...nniVERSEary-Sale-Military
Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz
zit nog niet in de PU maar in vanduul swarm ca 40-50fps, arc corp 30-40fps. Ik denk dat het FPS gedeelte (pew-pew) het meest gaat vragen van het systeem.Torrie844 schreef op zondag 22 november 2015 @ 19:33:
van de mensen die spelen, wat zijn jullie specs? ben wel benieuwd! ook naar fps en resolutie
1920x1080 setting High
Intel 4670K 3,4GHZ
8GB ram
AMD r9 280X 3GB
[ Voor 41% gewijzigd door FreeMen op 22-11-2015 21:49 ]
Heb hetzelfde gedaan alleen dan voor de Aquila en weer terug naar de Bomber. Zelfde gedachtengangJorrie schreef op zondag 22 november 2015 @ 21:52:
Hmm, maar even een stuk of wat Retaliator CCU's gekocht van Taurus naar Tali, het is toch gratis
Meeste multicrew schepen en uiteraard de Constellation varianten krijgen voorlopig een Andromeda loaner in 2.0.FreeMen schreef op zondag 22 november 2015 @ 21:54:
Zat ik ook aan te denken maar aangezien retaliator al reeds in 2.0 te vliegen is (en daarmee permanent beschikbaar wordt) en de taurus nog niet eens in hangar staat in 2.0 leek het mij niet zinvol...
Taurus is wel in de hangar trouwensFreeMen schreef op zondag 22 november 2015 @ 21:54:
Zat ik ook aan te denken maar aangezien retaliator al reeds in 2.0 te vliegen is (en daarmee permanent beschikbaar wordt) en de taurus nog niet eens in hangar staat in 2.0 leek het mij niet zinvol...
Op de store page op de RSI website van het schip zie je welke size mounts die heeft, en je kunt dan wapens en shields daarop matchen. Ik neem aan als het systeem in-game komt dat het een stuk overzichtelijker wordt.FreeMen schreef op zondag 22 november 2015 @ 21:39:
Hoe weet je welke guns/engine/shields etc passen op je ship of pas alles zolang het maar de juiste size heeft? Vind het erg lastig om te bepalen welke onderdelen je zou moeten kopen voor een specifiek ship. Ik heb nu via google iets gevonden maar hoe kom je er nu zelf achter of iets wel of niet geschikt is?
Ga zelf denk ik meestal alleen op pad (natuurlijk ook voor GOT) en ga bijv.ccu'en van freelancer dur naar mis vanwege de manned turret op de dur, mis heeft unmanned
goed dat je dat nog een keer zegt, die had ik nodigJorrie schreef op zondag 22 november 2015 @ 21:52:
Hmm, maar even een stuk of wat Retaliator CCU's gekocht van Taurus naar Tali, het is toch gratis
ik neem aan dat jij het over de base had?
Hebben jullie met 2.0 ook die wazige holotable?
Thanks! dat ziet er prima uit danFreeMen schreef op zondag 22 november 2015 @ 21:39:
Hoe weet je welke guns/engine/shields etc passen op je ship of pas alles zolang het maar de juiste size heeft? Vind het erg lastig om te bepalen welke onderdelen je zou moeten kopen voor een specifiek ship. Ik heb nu via google iets gevonden maar hoe kom je er nu zelf achter of iets wel of niet geschikt is?
[...]
zit nog niet in de PU maar in vanduul swarm ca 40-50fps, arc corp 30-40fps. Ik denk dat het FPS gedeelte (pew-pew) het meest gaat vragen van het systeem.
1920x1080 setting High
Intel 4670K 3,4GHZ
8GB ram
AMD r9 280X 3GB
-
en anders dinsdag wel met de Banu MM en de Khartu-al te koop
[ Voor 29% gewijzigd door Bornhald op 23-11-2015 06:57 ]
Iemand een spelletje gezien ?
Oei, 20 fps in hangar voorspelt niet zoveel goeds. Althans, ik heb 40-50fps op aeroview met maar 1 ship en 1 hangar dus echt representatief is dat ook niet.Torrie844 schreef op zondag 22 november 2015 @ 23:07:
[...]
Thanks! dat ziet er prima uit danik had ook 40 a 50 fps met de r9 280x (in hangar) helaas nu met de r9 390 slechts 20.... hopelijk zal t meevallen met 2.0!
Vanwaar de "upgrade" naar 390, de non x varianten zijn over het algemeen stuk trager? Las gisteren review van de 380x, lijkt weer stukje sneller dan de 280x maar ik weet niet waar de 390 staat in verhouding.
http://gpu.userbenchmark....vs-AMD-R9-280X/3481vs2192FreeMen schreef op maandag 23 november 2015 @ 08:17:
[...]
Oei, 20 fps in hangar voorspelt niet zoveel goeds. Althans, ik heb 40-50fps op aeroview met maar 1 ship en 1 hangar dus echt representatief is dat ook niet.
Vanwaar de "upgrade" naar 390, de non x varianten zijn over het algemeen stuk trager? Las gisteren review van de 380x, lijkt weer stukje sneller dan de 280x maar ik weet niet waar de 390 staat in verhouding.
De 390 zou toch een pak beter moeten zijn. Dus z'n upgrade zou normaal gezien betere prestaties moeten geven.
Ik draai het hier op 2x970GTX, i7 4790, 16GB RAM en op SSD's.
34" - 3440x1440 met alles op max.
Beoordelen zonder het spel zelf gespeeld te hebben?
Ik kon de r9 390 voor een spotprijsje overkopen en aangezien die een stuk beter is dan de 280x (en de r9 390x een stuk duurder is voor heel weinig extra value). Ik hoopte op een verbetering in FPS, helaas is het tot dusver een verslechtering (terwijl ik ook van 8GB ram naar 16GB ben gegaan en een FX 6350 naar een I7 4790K.FreeMen schreef op maandag 23 november 2015 @ 08:17:
[...]
Oei, 20 fps in hangar voorspelt niet zoveel goeds. Althans, ik heb 40-50fps op aeroview met maar 1 ship en 1 hangar dus echt representatief is dat ook niet.
Jep, zou je denkenJanAd schreef op maandag 23 november 2015 @ 08:32:
[...]
http://gpu.userbenchmark....vs-AMD-R9-280X/3481vs2192
De 390 zou toch een pak beter moeten zijn. Dus z'n upgrade zou normaal gezien betere prestaties moeten geven.
Ik draai het hier op 2x970GTX, i7 4790, 16GB RAM en op SSD's.
34" - 3440x1440 met alles op max.
Klopt! We gaan het zienVerwijderd schreef op maandag 23 november 2015 @ 08:32:
De performance in de hangar was altijd al slechter geweest dan Arena Commander zelf. Op die 390 gaat 2.0 zeker wel goed lopen. Performance in hangar is niet representatief voor 2.0 zelf.
Lijkt erop dat mijn zeer optimistische schatting van 97.5 miljoen goed te halen is!Bornhald schreef op maandag 23 november 2015 @ 06:55:
funding gaat vandaag wel over de 96 miljoen heen.. Het staat nu op 95,970,828
en anders dinsdag wel met de Banu MM en de Khartu-al te koop
Jep, wel in Alpha en ze doen dingen die volgens anderen "onmogelijk" waren. Jij niet dan?
[ Voor 15% gewijzigd door Torrie844 op 23-11-2015 08:52 ]
-
[ Voor 3% gewijzigd door FreeMen op 23-11-2015 08:54 ]
275 watt voor de R9 390 vs 250 watt voor de R9 280x, scheelt niet veel dus. En mijn R9 390 blijft een stuk kouder dan de 280x omdat hij nooit op volle toeren hoeft te knallenFreeMen schreef op maandag 23 november 2015 @ 08:53:
Net even naar benchmarks gekeken en inderdaad, die 390 is stukken sterker alleen de hitte en energie verbruik
-
Kan goed zijn dat je het dan over 'system'load hebt.FreeMen schreef op maandag 23 november 2015 @ 09:06:
Oh OK, ik lees net benchmarks van de 390 (non x) van rond de 450w op full load...
Zou het eerder een driver probleem zijn?Torrie844 schreef op maandag 23 november 2015 @ 09:01:
[...]
275 watt voor de R9 390 vs 250 watt voor de R9 280x, scheelt niet veel dus. En mijn R9 390 blijft een stuk kouder dan de 280x omdat hij nooit op volle toeren hoeft te knallen
Ik heb nog niet op de temperaturen gelet, maar als ik de AC opstart dan vliegen de coolers van m'n 2GTX'n toch op volle snelheid en dat zijn Strix kaartendie normaal zeer stil zijn.
Ik zet nu elke keer de fans van m'n case een standje horen om de boel fris te houden. Dus die Hanger vraagt blijkbaar (veel?) meer power dan het effectieve vliegwerk.
[ Voor 17% gewijzigd door JanAd op 23-11-2015 09:09 ]
iddCase_C schreef op maandag 23 november 2015 @ 09:08:
[...]
Kan goed zijn dat je het dan over 'system'load hebt.
Ja, lijkt het wel op hé.. dat hij niet goed throttled in de hangar, waarschijnlijk daardoor lage FPSJanAd schreef op maandag 23 november 2015 @ 09:09:
[...]
Zou het eerder een driver probleem zijn?
Ik heb nog niet op de temperaturen gelet, maar als ik de AC opstart dan vliegen de coolers van m'n 2GTX'n toch op volle snelheid en dat zijn Strix kaartendie normaal zeer stil zijn.
Ik zet nu elke keer de fans van m'n case een standje horen om de boel fris te houden. Dus die Hanger vraagt blijkbaar (veel?) meer power dan het effectieve vliegwerk.
Power consumption Radeon R9-390XFreeMen schreef op maandag 23 november 2015 @ 09:11:
Was inderdaad systeem load 477watt VS 277 voor gtx970. Fors verschil. Maar een gpu moet toch altijd op bijna full load draaien?? Ligt daar niet jouw fps probleem??
System in IDLE = 94W
System Wattage with GPU in FULL Stress = 342W
Difference (GPU load) = 248W
Add average IDLE wattage ~10W
Subjective obtained GPU power consumption = ~ 258 Watts
Dus Case had idd gelijk
-
Zodra je een triple-A game op de hoogste settings gaat spelen, dan draait hij waarschijnlijk wel continue op full-load. Maar zodra je een wat oudere titel speelt clocken de nieuwste kaarten gewoon terug naar een snelheid die nodig is.FreeMen schreef op maandag 23 november 2015 @ 09:11:
Was inderdaad systeem load 477watt VS 277 voor gtx970. Fors verschil. Maar een gpu moet toch altijd op bijna full load draaien?? Ligt daar niet jouw fps probleem??
Vraag me af of de dev's al verhuisd zijn? Gezien de PTU z'n eerste update al gehad heeft.
Foto van de oude werkplek,

Kwam deze tegen op reddit
Zo ziet een 'late to the party' LTI hangar eruit
[ Voor 8% gewijzigd door Case_C op 23-11-2015 09:42 ]
Also OB, vraag ik me dan af, is het niet handiger om gewoon iedere schip wat ze voor de PU verkopen gewoon LTI te geven. Maak dan een in game flair iets voor OB en VB en doe niet meer zo moeilijk over LTI. Want dit is direct het gevolg, en ik kan me ook niet ontrekken aan het idee dat dit wellicht ook de bedoeling is van de archimedes met LTI.Case_C schreef op maandag 23 november 2015 @ 09:24:
[...]
Zodra je een triple-A game op de hoogste settings gaat spelen, dan draait hij waarschijnlijk wel continue op full-load. Maar zodra je een wat oudere titel speelt clocken de nieuwste kaarten gewoon terug naar een snelheid die nodig is.
Vraag me af of de dev's al verhuisd zijn? Gezien de PTU z'n eerste update al gehad heeft.
Foto van de oude werkplek,
[afbeelding]
Kwam deze tegen op reddit
Zo ziet een 'late to the party' LTI hangar eruit
[afbeelding]
Wat ik overigens dan wel weer raar vind is dat de Merlin nooit LTI gehad heeft
Die merlin is best handig hoor. Maar die lti snap ik niet. Ze zouden het niet doen op single seaters... hij is ook niet limited of zo.Bornhald schreef op maandag 23 november 2015 @ 09:52:
[...]
Also OB, vraag ik me dan af, is het niet handiger om gewoon iedere schip wat ze voor de PU verkopen gewoon LTI te geven. Maak dan een in game flair iets voor OB en VB en doe niet meer zo moeilijk over LTI. Want dit is direct het gevolg, en ik kan me ook niet ontrekken aan het idee dat dit wellicht ook de bedoeling is van de archimedes met LTI.
Wat ik overigens dan wel weer raar vind is dat de Merlin nooit LTI gehad heeft
Maar heb nog 2 schepen te gaan en dan is mijn flootje klaar.
Welke moet je nog halen dan?Cygnitr0n schreef op maandag 23 november 2015 @ 10:12:
[...]
Die merlin is best handig hoor. Maar die lti snap ik niet. Ze zouden het niet doen op single seaters... hij is ook niet limited of zo.
Maar heb nog 2 schepen te gaan en dan is mijn flootje klaar.
Zit zelf te twijfelen met mn Avenger, Aurora en Mustang... en Relaint.. de Carrack gaat wel de daily driver worden, wellicht haal ik er nog een Freelancer bij voor cargo missies..
Maar daar kan ik ook mee wachten tot bekend is of de Carrack een bay krijg die groot genoeg is voor de P-72
Pirates sale, waarschijlijk al gepost.. maarja wat wil je
https://robertsspaceindus...AnniVERSEary-Sale-Pirates
96 miljoen is gehaald, nog 3,5 dag voor de 97,5
[ Voor 9% gewijzigd door Case_C op 23-11-2015 10:23 ]
Mja, zo'n Alien ship kriebelt hier ook wel een beetje. Ik heb nog een P72 staan, dus ik kan nog CCU'n morgen.Swychblade schreef op maandag 23 november 2015 @ 10:47:
Heb nu een Starfarer Gemini LTI en een Super hornet LTI erbij. Nu mijn Banu nog LTI en dan hoop ik dat er niet nog een anniversary sale gaat komen.
Als je een Game-package omsmelt, moet je dan terug een andere kopen om oa terug Hangers te hebben?
Ja, gamepackage is verplicht om iets van de game te spelen.JanAd schreef op maandag 23 november 2015 @ 10:57:
[...]
Mja, zo'n Alien ship kriebelt hier ook wel een beetje. Ik heb nog een P72 staan, dus ik kan nog CCU'n morgen.
Als je een Game-package omsmelt, moet je dan terug een andere kopen om oa terug Hangers te hebben?
Er komt vast nog een concept sale in DecemberSwychblade schreef op maandag 23 november 2015 @ 10:47:
Heb nu een Starfarer Gemini LTI en een Super hornet LTI erbij. Nu mijn Banu nog LTI en dan hoop ik dat er niet nog een anniversary sale gaat komen.
Ja een game-package is wel een must. Elke dag zijn er nu wel 1000 te koop voor 30 euro incl. Dus dat is de goedkoopste back-up als je er geen hebt naast je LTI schepen.JanAd schreef op maandag 23 november 2015 @ 10:57:
[...]
Mja, zo'n Alien ship kriebelt hier ook wel een beetje. Ik heb nog een P72 staan, dus ik kan nog CCU'n morgen.
Een game package is verplicht. Ik heb gelukkig al een banu staan, echter die heeft maar een eindige verzekering (ik geloof 2 jaar). Dus die ga ik smelten en een archimedes upgraden.JanAd schreef op maandag 23 november 2015 @ 10:57:
[...]
Dat viel mij ook al opJorrie schreef op maandag 23 november 2015 @ 10:59:
Jammer dat die 1000 packages binnen anderhalve minuut zijn uitverkocht, veel bots die de packages kopen.
Ja dat is echt insane. Ik heb een vriend zover gekregen ook te gaan backen en hij is er na 2 pogingen doorheen gekomen, echter hij heeft de verkeerde betaalmethode gekozenJorrie schreef op maandag 23 november 2015 @ 10:59:
Jammer dat die 1000 packages binnen anderhalve minuut zijn uitverkocht, veel bots die de packages kopen.
Ah dat verklaart een en het ander, ik zit hier al een paar dagen te wachten om er eentje binnen te halen. Wat hebben de hoarders aan de game packages? Kunnen ze die voor meer geld verkopen op de grey market?Jorrie schreef op maandag 23 november 2015 @ 10:59:
Wanneer laten ze die 1000 packages los in GMT +1 tijd?
[ Voor 9% gewijzigd door Privateer op 23-11-2015 11:04 ]
Vermoedelijk NPC characters.. daar zullen we in de volgende iteratie van de Social Module wel meer van zien gok ik.Privateer schreef op maandag 23 november 2015 @ 11:03:
[...]
Ah darmee, ik zit hier al een paar dagen te wachten om er eentje binnen te halen. Wat hebben de hoarders aan de game packages? Kunnen ze die voor meer geld verkopen op de grey market?
Ja, de pakketten zijn 45 dollar waard dus ze kunnen het voor 40 verkopen denk ik.Privateer schreef op maandag 23 november 2015 @ 11:03:
[...]
Ah darmee, ik zit hier al een paar dagen te wachten om er eentje binnen te halen. Wat hebben de hoarders aan de game packages? Kunnen ze die voor meer geld verkopen op de grey market?
Als het goed is kan je alsnog betalen, moet je naar die order history pagina gaan.Swychblade schreef op maandag 23 november 2015 @ 11:00:
[...]
Ja dat is echt insane. Ik heb een vriend zover gekregen ook te gaan backen en hij is er na 2 pogingen doorheen gekomen, echter hij heeft de verkeerde betaalmethode gekozenNu heeft hij dus een package in zijn winkelwagen staan die hij niet kan betalen.
Volgens mij kun je de betaalwijze niet veranderen.Jorrie schreef op maandag 23 november 2015 @ 11:04:
Als het goed is kan je alsnog betalen, moet je naar die order history pagina gaan.
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Absoluut. Met dit tempo (en de klappers moeten nog komen) halen we de 97.5 miljoen wel. Dan is het waarschijnlijk een gezamelijke inspanning om die 100m te halen (die wil iedereen tenslotte zien). De 13de maand, het koude weer en kerst komen nog, genoeg redenen om jezelf een iets te duur cadeautje te gevenbatumulia schreef op maandag 23 november 2015 @ 11:23:
Zouden ze de $100.000.000 nog halen dit jaar, denken jullie? Ik kan me herinneren dat ik in het begin van het jaar ergens een Excel sheet tegenkwam waar ze een mooie lijn hadden getrokken voor het funding geld waarmee ze (ik dacht) op iets over de 100 mil heen gingen.
-
Ik denk dat het nog wel een tijdje duurt voordat 2.0 live gaat voor de rest van de playerbase. De crashes voor PTU zijn wel erg vervelend. Ik dacht ergens te lezen dat morgen de eerste patch voor PTU komt, mogelijk dat hier al enkele fixes in verwerkt zijn
Je bedoelt dezebatumulia schreef op maandag 23 november 2015 @ 11:23:
Zouden ze de $100.000.000 nog halen dit jaar, denken jullie? Ik kan me herinneren dat ik in het begin van het jaar ergens een Excel sheet tegenkwam waar ze een mooie lijn hadden getrokken voor het funding geld waarmee ze (ik dacht) op iets over de 100 mil heen gingen.
https://docs.google.com/s...aLO4zgBA1RSYoQOQoNSI/edit
En December 2014 was goed voor 3,1 miljoen. Dus als ze voor eind November de 97 miljoen halen moet dat te doen zijn.
In de markt voor een Phoenix ?NibborSneffets schreef op maandag 23 november 2015 @ 11:26:
Donderdag komen de Conny en de Freelancer in de sale. Ik denk dat ik een random LTI ship pak en die dan gebruik voor de Conny of de Freelancer. Even kijken wat de prijs a.s. donderdag gaat worden. Ben wel erg benieuwd![]()
Ik denk dat het nog wel een tijdje duurt voordat 2.0 live gaat voor de rest van de playerbase. De crashes voor PTU zijn wel erg vervelend. Ik dacht ergens te lezen dat morgen de eerste patch voor PTU komt, mogelijk dat hier al enkele fixes in verwerkt zijn
PTU 2.0.0a is al live
https://www.reddit.com/r/...gcw/new_patch_on_the_ptu/
[ Voor 4% gewijzigd door Case_C op 23-11-2015 11:30 ]
lastig in te schatten, veel mensen waren aan het wachten op een snniversary sale, dus die zijn nu allemaal aan het kopen. Daarnaast is er nu een LTI token waarmee je elk schip met LTI kan krijgen, er zullen dus ook mensen zijn die er daarom een paar nemen (waarom weet ik niet want alle toekomstige concept schepen hebben LTI, en nu kan je alles LTI maken wat nog geen LTI was, vooral het weekend wanneer alles tekoop is)batumulia schreef op maandag 23 november 2015 @ 11:23:
Ook de PTU van 2.0 zal indirect wat geld in het laatje brengen omdat het mensen over de streep haalt om nu de aanschaf te doen.
Daarna zal het wel weer rustiger worden, en zal je nog een spike zien met een concept sale, maar denk dat het tot de volgende grote sale rustig zal blijven.
Ik vraag me af of ze de phoenix nu meer in lijn gaan brengen met een luxury schip of dat hij nog vrij taai blijft. Ik verwacht het laatse.Case_C schreef op maandag 23 november 2015 @ 11:30:
[...]
Je bedoelt deze
https://docs.google.com/s...aLO4zgBA1RSYoQOQoNSI/edit
En December 2014 was goed voor 3,1 miljoen. Dus als ze voor eind November de 97 miljoen halen moet dat te doen zijn.
[...]
In de markt voor een Phoenix ?Tja zoals de Connie er nu uitziet... dan moet de Phoenix helemaal mooi worden...
PTU 2.0.0a is al live![]()
https://www.reddit.com/r/...gcw/new_patch_on_the_ptu/
Dacht het wel, gewoon ff vragen voor de zekerheid. Ik heb via mijn game-package m'n Hornet => Super Hornet zonder LTI. Was evt aan het denken om deze om te smelten en dan vanaf een P72 te CCU'n. Maar dan moet ik terug een ander game-package nemen natuurlijk...Jorrie schreef op maandag 23 november 2015 @ 10:58:
[...]
Ja, gamepackage is verplicht om iets van de game te spelen.
Pff, zou ik dat wel doen enkel voor die LTI?
Ah, sorry, ik bedoel dan de 2e patch die komen gaat.
Pheonix ziet er erg mooi uit. Misschien ooit™. Freelancer lijkt me op dit moment de eerste keus, trouwens. Na de Redeemer wil ik even rustig aan doen qua financiele steun
Als je eerst zorgt dat je een 'goedkope' Starter Package haalt kan je dat wel wagen IMO.JanAd schreef op maandag 23 november 2015 @ 11:39:
[...]
Dacht het wel, gewoon ff vragen voor de zekerheid. Ik heb via mijn game-package m'n Hornet => Super Hornet zonder LTI. Was evt aan het denken om deze om te smelten en dan vanaf een P72 te CCU'n. Maar dan moet ik terug een ander game-package nemen natuurlijk...
Pff, zou ik dat wel doen enkel voor die LTI?
Of ik kan dit erbij doen natuurlijk
https://robertsspaceindus...e-Aeroview-Hangar-Upgrade
[ Voor 61% gewijzigd door JanAd op 23-11-2015 11:48 ]
Haha nou ik heb 6 hangars in totaal nu.JanAd schreef op maandag 23 november 2015 @ 11:46:
Dan ben ik m'n Aeroview hanger wel kwijt
Of ik kan dit erbij doen natuurlijk
https://robertsspaceindus...e-Aeroview-Hangar-Upgrade
4x Selfland
1x Aeroview
1x Industrial
Geen Luxury hangar
De airlocks van de Connie doen het
http://puu.sh/lvFwV/cffcda8ffd.webm
[ Voor 8% gewijzigd door Case_C op 23-11-2015 12:30 ]
en dat voordat de alien schepen verkocht worden..
Ik verwacht veel geld door de banu en de karthu
Toch maar ff zot gedaan...Case_C schreef op maandag 23 november 2015 @ 11:52:
[...]
Haha nou ik heb 6 hangars in totaal nu.
4x Selfland
1x Aeroview
1x Industrial
Geen Luxury hangar, damn die gebruik ik momenteel wel door de huidige Tier-ing van hangars..
De airlocks van de Connie doen het
http://puu.sh/lvFwV/cffcda8ffd.webm
Hornet Package omgesmolten.
Heb een Aurora LN package genomen.
1 P72 omgesmolten naar Super Hornet met LTI
en extra p72 bijgenomen voor later.
en m'n Aeroview hanger is vreemd genoeg blijven staan
crap, hij is weg
[ Voor 6% gewijzigd door JanAd op 23-11-2015 12:45 ]
Volgens mij komt dat omdat de superhornet met de aeroview hangar komt. Tijdje terug iets gelezen dat de hangar wel mee geschaald wordt met een CCU alleen dat dit niet zichtbaar is. Dus wellicht dat dit de oorzaak is.JanAd schreef op maandag 23 november 2015 @ 12:39:
[...]
Toch maar ff zot gedaan...
Hornet Package omgesmolten.
Heb een Aurora LN package genomen.
1 P72 omgesmolten naar Super Hornet met LTI
en extra p72 bijgenomen voor later.
en m'n Aeroview hanger is vreemd genoeg blijven staan
Misschien dat bij het unmelten wel goed gaat werken (als dat eindelijk komt). Als je unmelt dat je dan meteen je juiste package hebt.Bornhald schreef op maandag 23 november 2015 @ 12:41:
[...]
Volgens mij komt dat omdat de superhornet met de aeroview hangar komt. Tijdje terug iets gelezen dat de hangar wel mee geschaald wordt met een CCU alleen dat dit niet zichtbaar is. Dus wellicht dat dit de oorzaak is.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
domdomdom... in concept
[ Voor 18% gewijzigd door JanAd op 23-11-2015 19:46 ]
Dan moet je wel wachten tot donderdag.. want de TITAN is momenteel niet beschikbaar. Daarnaast.. is de Stalker nu een stap boven of onder de Titan? Want zoals Bornhald al aangaf. Als je de - cells - dropt.. dan heb je toch gewoon een Titan?Ircghost schreef op maandag 23 november 2015 @ 13:29:
Dit is trouwens wel een mooi moment om mijn LX te upgraden naar de Avenger titan.. eindelijk een avenger voor een normale prijs.
https://robertsspaceindus...tan-Module#buying-options
Is gewoon te koop.
En als upgrade:
https://robertsspaceindus...ship-upgrades?to-ship=102
[ Voor 62% gewijzigd door Jorrie op 23-11-2015 13:55 ]
Case_C schreef op maandag 23 november 2015 @ 13:51:
[...]
Dan moet je wel wachten tot donderdag.. want de TITAN is momenteel niet beschikbaar. Daarnaast.. is de Stalker nu een stap boven of onder de Titan? Want zoals Bornhald al aangaf. Als je de - cells - dropt.. dan heb je toch gewoon een Titan?
Alle bestaande Avengers zijn Stalkers geworden en die is 60 USD.Jorrie schreef op maandag 23 november 2015 @ 13:53:
Stalker is 10 dollar goedkoper toch? Is gewoon een downgrade tov de Stalker.
De Titan is de Cargo variant en is 50 USD.
CCU vanaf de Stalker is dan weer niet mogelijk. Waarschijnlijk omdat het een downgrade is? Maar vanaf een LX moet dat prima gaan.Jorrie schreef op maandag 23 november 2015 @ 13:53:
Stalker is 10 dollar goedkoper toch? Is gewoon een downgrade tov de Stalker.
https://robertsspaceindus...tan-Module#buying-options
Is gewoon te koop.
En als upgrade:
https://robertsspaceindus...ship-upgrades?to-ship=102
Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz
Je koopt:siriouz schreef op maandag 23 november 2015 @ 13:59:
Het blijft maar kriebelen... Nou probeer ik te bepalen of ik voor de MIS ga, of voor de Retalliator - in eerste instantie voor klein transport maar de modulariteit van de Retalliator maakt 'm net wel wat interessanter dan de MIS, ookal is er weinig cargoruimte...help
- P72
- Taurus > MIS CCU
- Connie Aquila > Tali CCU
En je besluit later wat je wilt hebben
Dit topic is gesloten.
![]()