bumtroll schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 02:44:
[...]
ik vind het raar dat blijkbaar gisteren je ptu aan kon zetten op je acount
terwijl ik all 3 weken tegen een grayed out button zit te kijken en nu nogsteeds Doe ik iets verkeerd? ik weet dat ik nu niet kan spelen maar toch.
iemand advies?
de 1000 mensen die de beste bug reports hebben ingediend hebben de optie gehad om de PTU te installeren om zo te testen. Omdat die voor CIG de meest waardevolle informatie leveren.
Dus op die 1000 mensen na kan niemand het. Ze gaan in de loop van komende week, mits ze geen grote blockers tegen komen verder uitrollen.
Voor de mensen die losse schepen hebben zonder LTI. Dit is de tijd om ze te smelten en dan via de Archimedes te CCU-en zodat je wel een LTI schip hebt.
Voor pasckages zou je het voor jezelf na moeten gaan.
Andere Pro-tip. Stel je wil een Carrack maar je hebt nu even geen geld om in een keer de carrack te kopen.Koop dan in ieder geval een Archimedes... Als je nog niet op budget zit, koop je de upgrade (Wanneer hij beschikbaar is!) van de Constellation Aquila naar de Carrack.
Nu heb je de eerste stap en laatste stap om een LTI Carrack te hebben. het tussen stuk van Archimedes naar Aquila kan later altijd nog want die is altijd beschikbaar. (dit is wel een beetje een ongelukkig voorbeeld omdat de stap van Aqula naar Carrack wel weer best groot is, maar ik hoop dat jullie het begrijpen)
dat hoorde ik ook, waarna het nog een keer herhaald werd.
is toch geen vraag.. Carrack natuurlijk..
edit:
Blijkbaar vonden ze het zelf ook raar dat de Titan zo duur was, dus in plaats van de 71 euro die hij was, is hij nu 48 euro. (dus als je een striker met LTI wil, koop je een TItan en dan CCU naar striker)
ook is de Warlock module de tijdelijke module, dus niet meer standaard te krijgen na de sale.
[
Voor 20% gewijzigd door
Bornhald op 20-11-2015 07:11
]