Toon posts:

[PC] Star Citizen - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 31 ... 101 Laatste
Acties:
  • 178.219 views

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20-12 12:17
AC 2.0 vandaag op PTU :D
Welkom :) , zal je gelijk even accepteren.

We zijn zojuist op de 330 leden uitgekomen :) .

[ Voor 89% gewijzigd door Case_C op 19-11-2015 22:53 ]

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 09:27
HYPE HYPE HYPE

Verwijderd

Hype!

Verwijderd

Blugh.. Limited PU, hopelijk niet té lang limited.

• Case_C
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2015 @ 22:54:
Blugh.. Limited PU, hopelijk niet té lang limited.
Ach zo is Arena Commander en de Social Module ook begonnen. Geef 't een tijdje en dan kunnen we allemaal een redelijk buggy-free ervaring krijgen. (hopelijk)

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-12 21:40
Arena Commander ging in een paar dagen tijd ongeveer zo:
1000, 2000, 5000, 10000, 20000, <iedereen>

Hangt gewoon af van bugs, blockers, performance, etc.

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-11 07:57
Hopelijk gaat het net zo snel als SocMod :+

Star Citizen

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Erin zegt net, hij verwacht de eerste twee dagen nog wel wat te vinden, maar dat over ongeveer een week iedereen het heeft.....

Verwijderd

Topicstarter
Snoz Lombardo schreef op donderdag 19 november 2015 @ 22:56:
Arena Commander ging in een paar dagen tijd ongeveer zo:
1000, 2000, 5000, 10000, 20000, <iedereen>

Hangt gewoon af van bugs, blockers, performance, etc.
Erin net: Er komen geen tussenstappen. Als het op een gegeven moment stabiel genoeg is gaat ie live na deze 1000 mensen.

• Jorrie
Dat is helemaal top, hopelijk maandag.

Star Citizen

• FreeMen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-12 15:10
Tylocke schreef op donderdag 19 november 2015 @ 18:00:
[...]

Daarnaast zou je alvast de kleinste upgrade van een altijd beschikbaar schip kunnen nemen naar een Retalliator.

Mocht je later de Retalliator willen dan kan je de upgrade alsnog gebruiken.
Dit kan enkel zondag wanneer de retalliator on sale is neem ik aan?

• Jorrie
En de laatste dag van de sale, dan zijn alle schepen ook beschikbaar.

Star Citizen

• Bornhald
je kan nu upgraden vanaf de Archimedes

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12 14:48
Nou wachten op de Carrack, dan verzinnen wat ik eruit ga gooien :P

• Jorrie
Ik ga sowieso een CCU dingetje naar de Carrack kopen :+

Star Citizen

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Vreemde is dat je van p72 niet naar een Redeemer kunt. Dus heb mijn twijfels of er een CCU van p72 naar een Carrack gaat. Misschien wel via P72 naar Taurus naar Carrack.

• FreeMen
Das minder, ik heb 8GB geheugen, loop in hanger voor de eerste keer krijg ik na 2 minuten de volgende melding:

Uw computer heeft onvoldoende geheugen beschikbaar. Sla uw bestanden op en sluit deze programma's: Star Citizen.

Ja zeg....

Verwijderd

Topicstarter
FreeMen schreef op donderdag 19 november 2015 @ 23:34:
Das minder, ik heb 8GB geheugen, loop in hanger voor de eerste keer krijg ik na 2 minuten de volgende melding:

Uw computer heeft onvoldoende geheugen beschikbaar. Sla uw bestanden op en sluit deze programma's: Star Citizen.

Ja zeg....
Das gek heb ik nooit gehad met mijn 8GB. In het verleden heb ik AC wel gedraaid met 6 GB ofzo, maar dat is wel een aantal versies terug. Toen had ik het iig ook niet.

• FreeMen
Naja, lang leve de button "cancel" bij dezelfde melding. Game loopt braaf door. Vreemde is ook dat hij maar 1,8GB geheugen in gebruik heeft...hoezo te weinig met 8GB :S

Btw, maakt SC geen gebruik van AA? Instelling op very high maar ik mis duidelijk de AA....

• Oraijon
Cygnitr0n schreef op donderdag 19 november 2015 @ 23:25:
Vreemde is dat je van p72 niet naar een Redeemer kunt. Dus heb mijn twijfels of er een CCU van p72 naar een Carrack gaat. Misschien wel via P72 naar Taurus naar Carrack.
Oh weird, hier wel.

Verwijderd

Topicstarter
Op reddit hebben ze wel een mooie samenvatting gemaakt van wat er in 2.0 zit:
2.0 Includes:
  • 8 Dog Fight missions
  • 8 Research missions
  • 1 Exploration mission
  • 1 PVP Station
  • 20+ Random Encounters
  • Wreckage to scavenge
  • Limited to 12 - 16 ships (More players though)
  • Crusader location 3 Moons, Asteroid belt, 3 stations
  • Security Post is PVP/FPS (start with pistol) pick up weapons and fight there
  • Shipping hub - EVA/exploration
  • 9 Repair Stations
  • New Ships - Avenger Variants including eWar
  • Vanguard is hangar ready
  • New flight dynamics and modes
  • EVA is back (ctrl+f)
  • Weapons can be recharges
  • Ship repair
  • Mobi-glass implementation
https://www.reddit.com/r/...onfirmed_20_feature_list/

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2015 23:45 ]

Verwijderd

Cygnitr0n schreef op donderdag 19 november 2015 @ 23:25:
Net een Warlock en 3x een P-72 gekocht.
Van een P-72 kan je wel naar een Redeemer.
Mijn plan is om morgen een Carrack te scoren en overmorgen een Cutlass Blue mbv CCU.
Dan zijn we weer helemaal bij met de scheepjes. :)

• FreeMen
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2015 @ 23:45:
[...]

Net een Warlock en 3x een P-72 gekocht.
Van een P-72 kan je wel naar een Redeemer.
Mijn plan is om morgen een Carrack te scoren en overmorgen een Cutlass Blue mbv CCU.
Dan zijn we weer helemaal bij met de scheepjes. :)
Lol en hoeveel lichter in je portemonnee? :o

• Thisuren
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 29-11 11:50
Wow, net ff de design post voor Repair & Maintenance doorgelezen en het ziet er echt ontzettend gedetailleerd en vooral vet uit. Daar gaat echt een hoop diepte in zitten waardoor je dus inderdaad een hele goed mechanic kan zijn in de Verse. Vooral het verhaal over components en subcomponents was erg mooi. Dat je dus tussen verschillende components de subcomponents kan uitwisselen als die kapot gaan.

• Fisher
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06-2018
Thisuren schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 00:16:
Wow, net ff de design post voor Repair & Maintenance doorgelezen en het ziet er echt ontzettend gedetailleerd en vooral vet uit. Daar gaat echt een hoop diepte in zitten waardoor je dus inderdaad een hele goed mechanic kan zijn in de Verse. Vooral het verhaal over components en subcomponents was erg mooi. Dat je dus tussen verschillende components de subcomponents kan uitwisselen als die kapot gaan.
Ik heb er ook over na zitten denken. Ik denk dat de Crucible een slechte investering is. Waarom zou je een Crusible gebruiken voor reperatie als deze reperaties tijdelijk zijn en in elke stelsel een aan repair stations zijn. het enige nut wat ik zie is een groot gevecht.

• Fisher
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2015 @ 23:44:
Op reddit hebben ze wel een mooie samenvatting gemaakt van wat er in 2.0 zit:

[...]

https://www.reddit.com/r/...onfirmed_20_feature_list/
Wat zijn research missies?

Verwijderd

Crucible lijkt me ook meer voor de multicrew en capital schepen die gestrand zijn.
Voor eenzitters heb je meer aan een cutlas red om je uit de ruimte te plukken als je ejected bent.

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11 23:08
Popquiz hotshots: Connie Phoenix of Carrack?

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Verwijderd

Topicstarter
Fisher schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 00:27:
[...]

Wat zijn research missies?
Ik denk net zoals de missie die je zag tijdens CiticenCon: het repareren van de schotel bijvoorbeeld. Voor de rest blijft het nog een guess.
Fisher schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 00:24:
[...]

Ik heb er ook over na zitten denken. Ik denk dat de Crucible een slechte investering is. Waarom zou je een Crusible gebruiken voor reperatie als deze reperaties tijdelijk zijn en in elke stelsel een aan repair stations zijn. het enige nut wat ik zie is een groot gevecht.
Ja Crucible is wel echt een org schip dat meegaat met de vloot tijdens missies, maar er zullen wel genoeg systems zijn zonder repair station omdat ze bijvoorbeeld niet bij UEE/ ander ras horen en nog unpopulated zijn.

• Fisher
SNAFU schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 00:30:
Enige schip dat nut heeft hier is de Carrack. Wat moet je met een Phoenix leuk als plezier schip. Kun je beter ingame kopen oh de 890 jump is iets duurder.

• Fisher
Wat denken jullie van de Titan? heeft best veel s3 wapens en is heel snel.

Verwijderd

Titan lijkt me een redelijk bewapende koerier voor speciale vrachten.
Warlock lijkt mij ideaal voor piraterij om een schip stil te leggen en dan te omsingelen en dan vriendelijk vragen om de cargo te overhandigen. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Kwam tegen op reddit. De 1000 invites zijn er iig uit :)
http://fs5.directupload.net/images/151120/h5wsyy9q.jpg

• Brandonchat
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-03-2020
Carrack :)

• Brandonchat
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-03-2020
Hoorde ik Erin Robert nu zeggen dat we waarschijnlijk allemaal de PU hebben binnen een week?

• bumtroll
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-12 23:45
ik vind het raar dat blijkbaar gisteren je ptu aan kon zetten op je acount

terwijl ik all 3 weken tegen een grayed out button zit te kijken en nu nogsteeds Doe ik iets verkeerd? ik weet dat ik nu niet kan spelen maar toch.

iemand advies?

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
Zal soieso 1 of 2 P72 halen, waar ik daarvandaan naar upgrade zie ik nog wel. :) Starfarer klinkt leuk, of toch stukken kleiner een Reliant of een Freelancer... Hmm... O-)

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

• Bornhald
bumtroll schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 02:44:
[...]

ik vind het raar dat blijkbaar gisteren je ptu aan kon zetten op je acount

terwijl ik all 3 weken tegen een grayed out button zit te kijken en nu nogsteeds Doe ik iets verkeerd? ik weet dat ik nu niet kan spelen maar toch.

iemand advies?
de 1000 mensen die de beste bug reports hebben ingediend hebben de optie gehad om de PTU te installeren om zo te testen. Omdat die voor CIG de meest waardevolle informatie leveren.

Dus op die 1000 mensen na kan niemand het. Ze gaan in de loop van komende week, mits ze geen grote blockers tegen komen verder uitrollen.

Voor de mensen die losse schepen hebben zonder LTI. Dit is de tijd om ze te smelten en dan via de Archimedes te CCU-en zodat je wel een LTI schip hebt.
Voor pasckages zou je het voor jezelf na moeten gaan.

Andere Pro-tip. Stel je wil een Carrack maar je hebt nu even geen geld om in een keer de carrack te kopen.Koop dan in ieder geval een Archimedes... Als je nog niet op budget zit, koop je de upgrade (Wanneer hij beschikbaar is!) van de Constellation Aquila naar de Carrack.

Nu heb je de eerste stap en laatste stap om een LTI Carrack te hebben. het tussen stuk van Archimedes naar Aquila kan later altijd nog want die is altijd beschikbaar. (dit is wel een beetje een ongelukkig voorbeeld omdat de stap van Aqula naar Carrack wel weer best groot is, maar ik hoop dat jullie het begrijpen)
Brandonchat schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 01:38:
[...]

Hoorde ik Erin Robert nu zeggen dat we waarschijnlijk allemaal de PU hebben binnen een week?
dat hoorde ik ook, waarna het nog een keer herhaald werd.
is toch geen vraag.. Carrack natuurlijk..

edit:
Blijkbaar vonden ze het zelf ook raar dat de Titan zo duur was, dus in plaats van de 71 euro die hij was, is hij nu 48 euro. (dus als je een striker met LTI wil, koop je een TItan en dan CCU naar striker)

ook is de Warlock module de tijdelijke module, dus niet meer standaard te krijgen na de sale.

[ Voor 20% gewijzigd door Bornhald op 20-11-2015 07:11 ]

• siriouz
Bornhald schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 07:05:
[...]

de 1000 mensen die de beste bug reports hebben ingediend hebben de optie gehad om de PTU te installeren om zo te testen. Omdat die voor CIG de meest waardevolle informatie leveren.

Dus op die 1000 mensen na kan niemand het. Ze gaan in de loop van komende week, mits ze geen grote blockers tegen komen verder uitrollen.

Voor de mensen die losse schepen hebben zonder LTI. Dit is de tijd om ze te smelten en dan via de Archimedes te CCU-en zodat je wel een LTI schip hebt.
Voor pasckages zou je het voor jezelf na moeten gaan.

Andere Pro-tip. Stel je wil een Carrack maar je hebt nu even geen geld om in een keer de carrack te kopen.Koop dan in ieder geval een Archimedes... Als je nog niet op budget zit, koop je de upgrade (Wanneer hij beschikbaar is!) van de Constellation Aquila naar de Carrack.

Nu heb je de eerste stap en laatste stap om een LTI Carrack te hebben. het tussen stuk van Archimedes naar Aquila kan later altijd nog want die is altijd beschikbaar. (dit is wel een beetje een ongelukkig voorbeeld omdat de stap van Aqula naar Carrack wel weer best groot is, maar ik hoop dat jullie het begrijpen)

[...]

dat hoorde ik ook, waarna het nog een keer herhaald werd.

[...]

is toch geen vraag.. Carrack natuurlijk..

edit:
Blijkbaar vonden ze het zelf ook raar dat de Titan zo duur was, dus in plaats van de 71 euro die hij was, is hij nu 48 euro. (dus als je een striker met LTI wil, koop je een TItan en dan CCU naar striker)

ook is de Warlock module de tijdelijke module, dus niet meer standaard te krijgen na de sale.
Begin nou niet over de Carrack, heb 't al moeilijk genoeg met kiezen. :+ Dat ding kan ook nog best wat cargo vervoeren...

• Bornhald
siriouz schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 07:19:
[...]

Begin nou niet over de Carrack, heb 't al moeilijk genoeg met kiezen. :+ Dat ding kan ook nog best wat cargo vervoeren...
Ik kan Carrack ook vervangen door Caterpillar. Die vinden de meeste mensen toch niet interessant :)

• Case_C
Carrack?

Verwijderd

Topicstarter
Ook maar een Archimedes aangeschaft voor evt wat CCU opties.

• FreeMen
Begrijp ik het nu goed dat ik mijn avenger die in mijn package zit nooit kan melten omdat ik dan de toegang tot de game verlies? Ik zou hem willen melten en dan de titan kopen met lti maar ik vrees dat dat dus niet gaat?

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online

Cogency

Ginnunga

Correct.

edit2; zijn de prijzen vannacht gewijzigd voor de Avenger?

[ Voor 241% gewijzigd door Cogency op 20-11-2015 08:17 ]

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
Wow! #Hype. Gister dus toch iets te vroeg weggegaan, waren er nog mooie ingame beelden? Heb ik iets gemist na het ellenlange gesprek over facial animations (~2 uur in).

Fantastisch dat 2.0 komt!

-

• Bornhald
FreeMen schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 08:05:
Begrijp ik het nu goed dat ik mijn avenger die in mijn package zit nooit kan melten omdat ik dan de toegang tot de game verlies? Ik zou hem willen melten en dan de titan kopen met lti maar ik vrees dat dat dus niet gaat?
Je moet een Package hebben. Dus je kan hem wel ccuen maar dan heb je geen lti

• Bornhald
Torrie844 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 08:13:
Wow! #Hype. Gister dus toch iets te vroeg weggegaan, waren er nog mooie ingame beelden? Heb ik iets gemist na het ellenlange gesprek over facial animations (~2 uur in).

Er waren wat plaatjes van de idris :)

• Bornhald
Cogency schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 08:12:
Correct.

Ja, de titan Is goedkoper geworden. De andere variant ook maar weet ik niet zeker.

Edit
Om de Redeemer LTI te krijgen kan je een archimedes nemen deze ccuen naar de mustang alpha en van daar naar de Redeemer

[ Voor 28% gewijzigd door Bornhald op 20-11-2015 08:25 ]

• Case_C
Cogency schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 08:12:
Correct.

Oh dan kan Snoz wel een ticket naar customer support schieten.. want hij had er vannacht een gekocht toch?

• Bornhald
Case_C schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 08:26:
[...]

Oh dan kan Snoz wel een ticket naar customer support schieten.. want hij had er vannacht een gekocht toch?
Ik zou eerst even kijken wat je krijgt wanneer je hem melt. Als je dan nog het originele bedrag terug krijgt lijkt dat mij niet nodig, anders zeker doen!

En ja hij Had er gisteravond een gekocht. Ik vroeg me toen nog af waarom :) omdat hij duurder was dan de striker maar minder Had. :)

Verwijderd

Topicstarter
Torrie844 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 08:13:

Ja er was nog een filmpje van de QA 2.0 testen, maar daarin in principe geen nieuwe beelden.

Edit: Volgens ben geen NDA:
https://twitter.com/banditloaf/status/667495032136404992

Dus hoop wel wat ervaringen van de eerste testers te krijgen.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2015 08:34 ]

• Torrie844
Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 08:32:
[...]

Ja er was nog een filmpje van de QA 2.0 testen, maar daarin in principe geen nieuwe beelden.

Edit: Volgens ben geen NDA:
https://twitter.com/banditloaf/status/667495032136404992

Dus hoop wel wat ervaringen van de eerste testers te krijgen.
Top thanks (en Bornhald). 2.0 op Reddit ziet er wel slick uit zeg :) Kan niet wachten om met jullie het te verkennen!

-

• Oraijon
Bornhald schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 08:28:
[...]

Ik zou eerst even kijken wat je krijgt wanneer je hem melt. Als je dan nog het originele bedrag terug krijgt lijkt dat mij niet nodig, anders zeker doen!

En ja hij Had er gisteravond een gekocht. Ik vroeg me toen nog af waarom :) omdat hij duurder was dan de striker maar minder Had. :)
Naja volgens de stat page heeft hij S3 wing mounts waar de stalker en lock S2 hebben :P

Maarja he... statpage... :')

• Bornhald
Oraijon schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 08:34:
[...]

Naja volgens de stat page heeft hij S3 wing mounts waar de stalker en lock S2 hebben :P

Maarja he... statpage... :')
Ik kan me vergissen. Maar ik dacht dat de varianten dezelfde base Hull hebben.

• Oraijon
Bornhald schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 08:40:
[...]

Ik kan me vergissen. Maar ik dacht dat de varianten dezelfde base Hull hebben.
Zal ook wel, denk ook dat die stats niet kloppen, hoewel ik dat wel vreemd zou vinden aangezien de lock en Titan vers op de site zijn gezet...

Maar kijk maar in de variant matrix:
https://robertsspaceindus...er-Stalker#variant-matrix

Wellicht dat de stalker ook S3 moet hebben en dat de Lock gedownscaled is naar S2 omdat de EMP al erg krachtig is?

• Bornhald
Oraijon schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 08:44:
[...]

Zal ook wel, denk ook dat die stats niet kloppen, hoewel ik dat wel vreemd zou vinden aangezien de lock en Titan vers op de site zijn gezet...

Maar kijk maar in de variant matrix:
https://robertsspaceindus...er-Stalker#variant-matrix

Wellicht dat de stalker ook S3 moet hebben en dat de Lock gedownscaled is naar S2 omdat de EMP al erg krachtig is?
Is me gisteren niet opgevallen, en Had er wel naar gekeken. Misschien ook wel aangepast..

• FreeMen
Bornhald schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 08:28:
[...]

Hij heeft wel 2x S3 bulldogs ipv 2x S2 suckerpunches. Toch redelijk wat extra firepower.

EDIT:...was al gepost...

[ Voor 3% gewijzigd door FreeMen op 20-11-2015 08:51 ]

• siriouz
Bornhald schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 08:21:
[...]

Ja, de titan Is goedkoper geworden. De andere variant ook maar weet ik niet zeker.

Edit
Om de Redeemer LTI te krijgen kan je een archimedes nemen deze ccuen naar de mustang alpha en van daar naar de Redeemer
Kijk, dat klinkt interessanter... :*) Mja, als ik een Redeemer zou nemen, zou ik daar m'n Sabre voor wegdoen - en heujj, ho nou, dat kan toch niet! :X

Dus vandaar. Ben simpelweg een beetje aan het kijken naar een niet te groot, maar ook niet te extreem klein schip om wat cargo mee te haulen. Wil wat dat betreft niet beginnen met een formaatje Cat of Hull E, met het idee in m'n hoofd dat met de nog niet al te grote hoeveelheid IGC bij launch, ik op puur eigen kosten toch een dergelijk schip niet compleet vol zal kunnen laden om ergens anders alle cargo te vervoeren. ;)

De MIS/MAX is dan wel interessant, gezien de degelijkheid... Maar een Carrack ook, flink wat meer cargospace (maar niet te overdreven), ondertussen prima geschikt voor exploring en wat er verder nog op zit... O-)

• Bornhald
siriouz schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 08:51:
[...]

Kijk, dat klinkt interessanter... :*) Mja, als ik een Redeemer zou nemen, zou ik daar m'n Sabre voor wegdoen - en heujj, ho nou, dat kan toch niet! :X

Dus vandaar. Ben simpelweg een beetje aan het kijken naar een niet te groot, maar ook niet te extreem klein schip om wat cargo mee te haulen. Wil wat dat betreft niet beginnen met een formaatje Cat of Hull E, met het idee in m'n hoofd dat met de nog niet al te grote hoeveelheid IGC bij launch, ik op puur eigen kosten toch een dergelijk schip niet compleet vol zal kunnen laden om ergens anders alle cargo te vervoeren. ;)

De MIS/MAX is dan wel interessant, gezien de degelijkheid... Maar een Carrack ook, flink wat meer cargospace (maar niet te overdreven), ondertussen prima geschikt voor exploring en wat er verder nog op zit... O-)
Voor haulen zou ik even wachten tot de Hull schepen er zijn. De Hull C en kleiner zijn prima alleen te vliegen. En qua prijs nog wel ok.

Er Staat in het overzicht wanneer welke schepen beschikbaar zijn . De Freelancer Is ook zeker interessant. Maar hoe dan ook je kan hem LTI maken via de archimedes :)

En je kan dan ook van je Sabre direct naar de Redeemer.

En de Carrack Is wel weer een stuk duurder. Maar wel een rover en een klein vliegtuigje

[ Voor 5% gewijzigd door Bornhald op 20-11-2015 08:56 ]

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20-12 07:27

JanAd

Wind’s howling

Volgens de Funding toch een dikke 278.000$ erbij op 1 dag d:)b

https://robertsspaceindustries.com/funding-goals

edit:
siriouz schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 08:51:
[...]

Daarom heb ik net de DUR genomen. Kan ik op m'n eentje verkennen en toch nog wat vervoeren.

[ Voor 65% gewijzigd door JanAd op 20-11-2015 08:58 ]

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

• Oraijon
Ben toch wel benieuwd naar de verkoop aantallen van de P72, kan toch niet anders dat die in flinke hoeveelheden verkocht wordt :P

• siriouz
Bornhald schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 08:54:
[...]

Voor haulen zou ik even wachten tot de Hull schepen er zijn. De Hull C en kleiner zijn prima alleen te vliegen. En qua prijs nog wel ok.

Er Staat in het overzicht wanneer welke schepen beschikbaar zijn . De Freelancer Is ook zeker interessant. Maar hoe dan ook je kan hem LTI maken via de archimedes :)

En je kan dan ook van je Sabre direct naar de Redeemer.
Tja, wat mij opzich wel aanspreekt van de Freelancers en Carrack, is dat ze wijder inzetbaar zijn en (naar mijn vermoeden) ietsje meer durability hebben. Zodra ik kies ga ik ook zeker via de Archimedes met LTI. :)

Die Sabre doe ik niet weg. ;) Vind 'm nog steeds te bruut. :o

Wat was de prijs van de Carrack de laatste keer dat die beschikbaar was? :X

Edit: Redeemer als transporter misschien? :+ 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door siriouz op 20-11-2015 09:00 ]

• Torrie844
edit:

Ja, had je toch gelijk. Titan is een prima instap-cargo alternatief nu dus!
JanAd schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 08:55:
Volgens de Funding toch een dikke 278.000$ erbij op 1 dag d:)b

https://robertsspaceindustries.com/funding-goals

edit:
Jep! En dat is pas dag 1 :D Ik verwacht dat de 97,5miljoen zal worden gehaald voor het einde van de sale. Durft iemand hoger in te zetten? :*)

[ Voor 32% gewijzigd door Torrie844 op 20-11-2015 09:02 ]

-

• Case_C
siriouz schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 08:57:
[...]

Wat was de prijs van de Carrack de laatste keer dat die beschikbaar was? :X
355 dollar volgens mij tijdens de concept sale.. dus geen idee hoe dat nu is :P
Torrie844 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 09:01:
[...]
Ja, had je toch gelijk. Titan is een prima instap-cargo alternatief nu dus!
[...]
Jep! En dat is pas dag 1 :D Ik verwacht dat de 97,5miljoen zal worden gehaald voor het einde van de sale. Durft iemand hoger in te zetten? :*)
Hoger niet :P , wel lager. 96,5.

• siriouz
Case_C schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 09:05:
[...]

[...]

Hmm, dat wordt me dan toch iets te duur denk ik. :X Ff afwachten dan maar. :)

• Oraijon
Case_C schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 09:05:
[...]

[...]

350 weet ik nog vrij zeker :)

Hoop wel dat hij vanavond niet stiekem duurder is geworden :P

• Case_C
Oraijon schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 09:10:
[...]

350 weet ik nog vrij zeker :)

Hoop wel dat hij vanavond niet stiekem duurder is geworden :P
De Reclaimer was 350, en voor de Carrack moest ik 5 dollar bij betalen. Dus ik weet 't ook vrij zeker :P .

[ Voor 5% gewijzigd door Case_C op 20-11-2015 09:13 ]

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Krijg je voor de PU2.0 een 'vervangschip' voor schepen die nog niet Flight ready zijn?

Of krijg ik er geen omdat m'n Hornet wel bruikbaar is? Iemand die weet hoe dat juist zit?
Torrie844 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 09:01:

96 miljoen of net erover moet wel lukken denk ik.

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-12 09:53
JanAd schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 09:13:
Krijg je voor de PU2.0 een 'vervangschip' voor schepen die nog niet Flight ready zijn?

Of krijg ik er geen omdat m'n Hornet wel bruikbaar is? Iemand die weet hoe dat juist zit?

[...]

96 miljoen of net erover moet wel lukken denk ik.
Voor multicrew krijg je zeer waarschijnlijk een Constellation als vervanger. Voor single seaters krijg je vaak het schip dat het dichtst bij de waarde zit van je schip. Voor de Herald krijg ik nu dus een leen 300i. En voor een Freelancer krijg je op dit moment nog een Hornet.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Torrie844
Lees net dit
[–]GIANTSWORD[S] 9 punten 6 uur geleden
AMD 8350 Nvidia 970 Ram 8 gigs
Runs around 30-40 frames inside the station and about 20 frames on the outside deck. I've crashed a couple of times. Once pulling up my ship at the console and the other viewing mobiglas outside on the deck.
Haven't had the chance to get in a ship yet! Just roaming around exploring the station. Having a ball!
Toen ze vroegen welke settings dat dan waren; low settings :(

-

• Bornhald
Je krijgt nog alle limited schepen die nog niet te koop waren. Dus mensen die een LTI variant willen hebben zullen nog wel kopen. Dus ik denk dat we nog wel eens verrast kunnen worden. Ik denk dat we wel over de 96.5 komen

• Case_C
Torrie844 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 09:16:
Lees net dit

[...]

Toen ze vroegen welke settings dat dan waren; low settings :(
Ik gok dat die gozer z'n CPU meer z'n bottleneck is. Ga 't volgende week wel zien waar ik blijf met mn GTX770 :P .

[ Voor 10% gewijzigd door Case_C op 20-11-2015 09:21 ]

Verwijderd

Topicstarter
Case_C schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 09:19:
[...]

Ik gok dat die gozer z'n CPU meer z'n bottleneck is.
Yep dat denk ik ook. Die is best beperkt.

Zie hier en daar al aardig wat youtube filmpjes van de PTU voorbij komen, maar schijnen nog wel aardig wat bugs te zijn (crashes ed).

• Oraijon
Case_C schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 09:11:
[...]

De Reclaimer was 350, en voor de Carrack moest ik 5 dollar bij betalen. Dus ik weet 't ook vrij zeker :P .
Das wel vreemd, want ik heb echt maar 350 dollar betaald voor die van mij destijds, als je ook gaat kijken naar de ship upgrade page staat daar 350 bij (bij de reclaimer ook overigens).

https://robertsspaceindustries.com/pledge/ship-upgrades

• Case_C
Oraijon schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 09:22:
[...]

Das wel vreemd, want ik heb echt maar 350 dollar betaald voor die van mij destijds, als je ook gaat kijken naar de ship upgrade page staat daar 350 bij (bij de reclaimer ook overigens).

https://robertsspaceindustries.com/pledge/ship-upgrades
Nou ik kon toendertijd geen Carrack halen voor de credits die ik van m'n Reclaimer had :P . Dat weet ik nog goed!

Maar als ik 'm 'melt' geeft hij ook 350 dollar.. dus waar die 5 dollar is gebleven?

[ Voor 8% gewijzigd door Case_C op 20-11-2015 09:25 ]

• Bornhald
Case_C schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 09:23:
[...]

Nou ik kon toendertijd geen Carrack halen voor de credits die ik van m'n Reclaimer had :P . Dat weet ik nog goed!

Maar als ik 'm 'melt' geeft hij ook 350 dollar.. dus waar die 5 dollar is gebleven?
Nu je het zegt, dat klopt inderdaad, en ik heb hem laatst gemelt, en toen heb ik inderdaad maar 350 gehad.

• Torrie844
Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 09:21:
[...]

Yep dat denk ik ook. Die is best beperkt.

Zie hier en daar al aardig wat youtube filmpjes van de PTU voorbij komen, maar schijnen nog wel aardig wat bugs te zijn (crashes ed).
Hoe beperkt is die FX 8350? Als die OC'd is hij best goed namelijk. Lijkt me niet meer een "instap" model (prijs 180 euro)

-

• Snoz Lombardo
Case_C schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 08:26:
[...]

Thanks for the heads-up! Anders had ik het nooit gezien denk ik. Net een ticket ingeschoten.

• Case_C
Snoz Lombardo schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 09:27:
[...]

Thanks for the heads-up! Anders had ik het nooit gezien denk ik. Net een ticket ingeschoten.
Nog gechecked of je melt-bedrag hetzelfde is?

• Snoz Lombardo
Case_C schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 09:28:
[...]

Nog gechecked of je melt-bedrag hetzelfde is?
Ik kan de CCU nu niet meer vinden. Weet niet of dat komt omdat ik de upgrade al gekocht heb, kan iemand anders met een base Avenger even kijken of ie de upgrade naar Titan kan vinden? Heb in ieder geval $20 voor de CCU betaald, en dat krijg ik ook terug als ik 'm melt. Weet dus niet zeker of dat de oude of de nieuwe prijs is.

[ Voor 4% gewijzigd door Snoz Lombardo op 20-11-2015 09:30 ]

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Torrie844 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 09:26:
[...]

Hoe beperkt is die FX 8350? Als die OC'd is hij best goed namelijk. Lijkt me niet meer een "instap" model (prijs 180 euro)
Een i5 4xxx is een pak beter. Is las net een test waar een 3de gen i7 er nog over ging. Ik dacht dat je over het algemeen een AMD cpu wel zowat gelijk kon trekken met een 4de gen i3 cpu.
edit: ok, als je niet naar OC'n en mulitcore testen kijkt ;)
Nuja, persoonlijk zou ik atm nooit een AMD overwegen, tenzij voor m'n werk/school waar budget de belangrijkste factor is en niet RAW POWER ;))

[ Voor 20% gewijzigd door JanAd op 20-11-2015 09:55 ]

• Tylocke
Ik kan helemaal geen upgrades naar de Avenger varianten vinden. Alleen de Stalker is beschikbaar bij mij.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Verwijderd

Weet iemand toevallig nog welke schepen nog in de pijplijn zitten die we nog niet gezien hebben?
(Dus van die oude funding goals)

• Case_C
Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 09:35:
Weet iemand toevallig nog welke schepen nog in de pijplijn zitten die we nog niet gezien hebben?
-Geen-

Esperia Prowler aldus Bornhald :P

Ik zit die Twitch stream te kijken

[ Voor 13% gewijzigd door Case_C op 20-11-2015 09:36 ]

• Bornhald
Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 09:35:
De Esperia prowler in ieder geval, een stealthy assault ship

Edit
@Case, net nog even gezocht en blijkbaar maar 350 betaald voor de Carrack...

[ Voor 12% gewijzigd door Bornhald op 20-11-2015 09:36 ]

• Case_C
Bornhald schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 09:35:
[...]

De Esperia prowler in ieder geval, een stealthy assault ship

Edit
@Case, net nog even gezocht en blijkbaar maar 350 betaald voor de Carrack...
Ik zie net dat ik 4 eu. te weinig had aan Credits.. maar 't bedrag was inderdaad hetzelfde...

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online

Cogency

Ginnunga

Tylocke schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 09:32:
Ik kan helemaal geen upgrades naar de Avenger varianten vinden. Alleen de Stalker is beschikbaar bij mij.
Ik denk dat dat is omdat de prijzen gewijzigd zijn vannacht, en dat is misschien nog niet overal doorgevoerd dus is die uit het systeem gehaald?

Ik wil trouwens mijn Avenger downgradrn naar de hauler variant maar mijn Avenger is een geupgrade AMD Mustang dus melten kan niet, hoe pak ik dit aan?

[ Voor 17% gewijzigd door Cogency op 20-11-2015 09:42 ]

• Tylocke
Cogency schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 09:39:
[...]

Ik denk dat dat is omdat de prijzen gewijzigd zijn vannacht, en dat is misschien nog niet overal doorgevoerd dus is die uit het systeem gehaald?
Goed punt, de prijswijziging zal een last minute iets zijn geweest. Ik zit te denken om mijn Stalker gewoon te houden en dan een Titan module er los bij te halen.

• Bornhald
Cogency schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 09:39:
[...]

hij staat er nog verkeerd in, als je bij de "CCU tool" links zoekt naar titan, dan krijg je de titan module voor 80 USD. waar de avenger 60 USD is.. dit is dus nog de oude prijs!

• Torrie844
Tylocke schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 09:42:
[...]

Goed punt, de prijswijziging zal een last minute iets zijn geweest. Ik zit te denken om mijn Stalker gewoon te houden en dan een Titan module er los bij te halen.
Ik doe met je mee :) Haal tevens de EMP module als die komt, dan zal de Avenger mijn go-to schip worden!
Tylocke schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 09:45:
[...]

Eigenlijk twijfel ik nu heel erg. De 300i serie zou mijn go-to worden, maar daar is gewoon weinig voortgang in. Daarnaast is de Avenger veel praktischer ingericht voor het wisselen van modules.

Helaas is mijn 315P te sexy om weg te doen dus dat wordt hem ook niet. Argh! Al deze keuzes..
Ik herken de twijfels, zit ook te denken om de Avenger ook te gebruiken als explorer en dan de Freelancer DUR om te zetten in een MAX of naar een Hull-series. 8)7

Ben het wel oneens met de sexy-ness van de 315p. Space-bmw

[ Voor 45% gewijzigd door Torrie844 op 20-11-2015 09:48 ]

-

• Tylocke
Torrie844 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 09:43:
[...]

Ik doe met je mee :) Haal tevens de EMP module als die komt, dan zal de Avenger mijn go-to schip worden!
Eigenlijk twijfel ik nu heel erg. De 300i serie zou mijn go-to worden, maar daar is gewoon weinig voortgang in. Daarnaast is de Avenger veel praktischer ingericht voor het wisselen van modules.

Helaas is mijn 315P te sexy om weg te doen dus dat wordt hem ook niet. Argh! Al deze keuzes..

• Case_C
Tylocke schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 09:45:
[...]

En de Crucible dan?

Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/vxj1ppzl3xmhdr/source/AnvilcrucibleREARMAINTENANCE.jpg

Welke schepen hadden nog meer zo'n typische ronde brug? :P

Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/u0hse1hgvg7zqr/source/Image004.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Case_C op 20-11-2015 09:49 ]

• Bornhald
waarbij opgemerkt moet worden dat hij net als de endevour met modules gaat werken.
Part Two: The Workshop

Like the Endeavor or the Hull-series, the Crucible is designed for future expansion! Included with the standard model is what we’ve dubbed the ‘Scarab’: a dedicated dry workshop designed to support pressurized repair of single-seat fighters such as the Hornet or Gladiator (as an Anvil ship produced for the military, the Crucible is designed with these in mind.) Two internal arms allow work repair work to be conducted remotely, while direct access to the cab module (when attached) lets crews get up close and personal with their charges. External clamshell doors can be opened in depressurized mode, allowing the crew access to repair larger ships… making the Crucible capable of servicing everything from a Constellation to a Bengal! The Scarab can also be ‘dropped’ in space and can remain a fully functional temporary station while the cab performs other duties.
Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/txracgb7pr9d3r/cover/AnvilcrucibleIDRISFORMATION.jpg

EDIT IDRIS PLAATJES :+

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/crexhzq.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8fBE9Kb.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/G1UKRGH.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4iMdBlL.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/trX22Tk.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ETiXJAt.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/MCOT4J3.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zf4Z8ZN.png

[ Voor 17% gewijzigd door Bornhald op 20-11-2015 09:54 ]

• Case_C
Bornhald schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 09:50:
[...]

waarbij opgemerkt moet worden dat hij net als de endevour met modules gaat werken.

[...]

[afbeelding]
"The Scarab can also be ‘dropped’ in space and can remain a fully functional temporary station while the cab performs other duties."

Ook gelijk antwoord op je vraag van gisteren, waar je ermee blijft. Het is gewoon een 'losse' garage :P

• Tylocke
Case_C schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 09:48:
[...]

En de Crucible dan?

[afbeelding]

Welke schepen hadden nog meer zo'n typische ronde brug? :P

[afbeelding]
Crucible blijft erg mooi maar ik vind 350 erg duur voor een game mechanic waarvoor ik minimaal 1 extra persoon nodig heb en heel veel tijd. Ik zie mezelf nog wel mijn Carrack en Merchantman vullen met NPC's maar niet een Crucible. Helaas valt deze voorlopig af. Ik zou zelfs eerder een Connie kopen op dit moment.

• Case_C
Tylocke schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 09:54:
[...]

Crucible blijft erg mooi maar ik vind 350 erg duur voor een game mechanic waarvoor ik minimaal 1 extra persoon nodig heb en heel veel tijd. Ik zie mezelf nog wel mijn Carrack en Merchantman vullen met NPC's maar niet een Crucible. Helaas valt deze voorlopig af. Ik zou zelfs eerder een Connie kopen op dit moment.
Ach dan kopen we ze wel ingame als organisatie ;) , voor onderhoud aan de Idris'

• Bornhald
Tylocke schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 09:54:
[...]

Vind hem ook erg mooi, en ga hem waarschijnlijk ook nodig hebben, maar haal hem wel in game uiteindelijk..

Het lijkt me ook een schip wat achter blijft (bij de hope endevour) voor behind the lines support

• bjarky
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-09 01:06
oh ik kon het ook niet laten :) ik heb zojuist mijn 300i geupgrade naar een avenger stalker.
Heb daarnaast nog een constellation Taurus :D

Maar dan begin je dus met een aurora en dan eindig je met een avenger upgrade op upgrade :D

Ik denk dat ik het bij deze schepen ga houden :) Mooi setje zo :)

• Bornhald
bjarky schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 09:59:
oh ik kon het ook niet laten :) ik heb zojuist mijn 300i geupgrade naar een avenger stalker.
Heb daarnaast nog een constellation Taurus :D

Maar dan begin je dus met een aurora en dan eindig je met een avenger upgrade op upgrade :D

Ik denk dat ik het bij deze schepen ga houden :) Mooi setje zo :)
Ja ik weet ook nog dat ik dat zei, ik hou het bij deze schepen...
dat kan je in 3 jaar best vaak zeggen :)

begon ook ooit eens met een aurora, nu een armada pack en een cutlass

[ Voor 6% gewijzigd door Bornhald op 20-11-2015 10:00 ]

Pagina: 1 ... 31 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.