Toon posts:

[PC] Star Citizen - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 32 ... 101 Laatste
Acties:
  • 178.219 views

• bjarky
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-09 01:06
Bornhald schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 10:00:
[...]

Ja ik weet ook nog dat ik dat zei, ik hou het bij deze schepen...
dat kan je in 3 jaar best vaak zeggen :)

begon ook ooit eens met een aurora, nu een armada pack en een cutlass
Moet zeggen dat ik het redelijk heb volgehouden nu :) ik heb wel geld gespendeerd om wat vrienden packages te giften :D haha ;)

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12 14:48
Ben ik trouwens de enige die de Crucible eigenlijk best wel lelijk vind? :P

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20-12 12:17
Oraijon schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 10:07:
Lelijk... utilitarian vind ik een mooier woord. Nee het is geen Carrack, maar met z'n functionaliteit vind ik het wel een erg gaaf schip :) .

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
ik vind hem met die bak eraan gekoppeld best cool, zonder bak aanzienlijk minder :D

• Oraijon
Case_C schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 10:09:
[...]

Lelijk... utilitarian vind ik een mooier woord. Nee het is geen Carrack, maar met z'n functionaliteit vind ik het wel een erg gaaf schip :) .
Mooiere woorden maken het schip niet mooier :P
Maja, het is niet mijn ding. Geeft niet verder, misschien dat ik eraan moet wennen. Had initieel dezelfde reactie met de Vanguard en das nu ook een van m'n favorieten.
Bornhald schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 10:11:
[...]

ik vind hem met die bak eraan gekoppeld best cool, zonder bak aanzienlijk minder :D
Ja die bak helpt al wel idd :P

• Fisher
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06-2018
Meteen het bakje voor het overgeven..

Verwijderd

Cogency schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 09:39:
Ik denk dat dat is omdat de prijzen gewijzigd zijn vannacht, en dat is misschien nog niet overal doorgevoerd dus is die uit het systeem gehaald?
Avenger is altijd al 60$ geweest (toch?).
De Titan is goedkoper omdat die kaal is net zoals de connie vracht variant. (Denk dat die S3 slots dan ook niet goed zijn.)
De Warlock is duurder omdat daar een EMP in zit.
Dus lijkt het er sterk op dat in alle gevallen de basis uitvoeringen hetzelfde zijn en dat per stuk de loadout verschilt. Maar dat kan evt veranderen in de toekomst.

• Case_C
Fisher schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 10:31:
[...]
Meteen het bakje voor het overgeven..
Ach als een Crucible je Idris komt repareren ben je er wel blij mee lijkt me. Dan maakt het toch niet uit hoe hij eruit ziet :P ?
Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 10:35:
[...]

De Titan is goedkoper omdat die kaal is net zoals de connie vracht variant. (Denk dat die S3 slots dan ook niet goed zijn.)
Dus lijkt het er sterk op dat in alle gevallen de basis uitvoeringen hetzelfde zijn en dat per stuk de loadout verschilt. Maar dat kan evt veranderen in de toekomst.
Die Warlock lijkt me echt niks overigens :P , heel je cargo-bay vol met een EMP generator... Maar het zal wel leuke gameplay opleveren.

[ Voor 53% gewijzigd door Case_C op 20-11-2015 10:37 ]

• Facerafter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-11 16:42
Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 10:35:
[...]

Ja standalone Avenger is altijd al 60 USD geweest.
Maar eerst klopte de prijzen niet, de Titan was 80 USD en de Warlock 115 USD.

Maar ik kan inderdaad ook de Warlock en Titan niet in de CCU tool vinden.
Ga mn Stalker upgraden naar Warlock.

• Bornhald
Facerafter schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 10:38:
[...]

Ja standalone Avenger is altijd al 60 USD geweest.
Maar eerst klopte de prijzen niet, de Titan was 80 USD en de Warlock 115 USD.

Maar ik kan inderdaad ook de Warlock en Titan niet in de CCU tool vinden.
Ga mn Stalker upgraden naar Warlock.
Volgens mij is Dar last minute ongedaan gemaakt vanwege de prijzen die niet klopten
Case_C schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 10:36:
[...]

[...]

Die Warlock lijkt me echt niks overigens :P , heel je cargo-bay vol met een EMP generator... Maar het zal wel leuke gameplay opleveren.
Totdat er twee af gaan naast je Carrack waarna er een Redeemer aan komt vol met marines

Verwijderd

Aha, dan heb ik dus gister 'teveel' betaald voor mijn Warlock.
Hopelijk dat ze dat snel fixen zodat ik de refund voor mijn andere scheepjes kan gebruiken. :P

• Case_C
Bornhald schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 10:40:
[...]
Totdat er twee af gaan naast je Carrack waarna er een Redeemer aan komt vol met marines
Dan worden ze begroet door 't squadron "ground-researchers" wat standaard mee komt op m'n exploration-endeavours.

Maar inderdaad, dit is inderdaad een optimale manier om een schip uit te schakelen en te boarden :D . Dat moet jij wel heel leuk vinden gok ik zo. :)

[ Voor 32% gewijzigd door Case_C op 20-11-2015 10:43 ]

• Fisher
Case_C schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 10:36:
[...]

Ach als een Crucible je Idris komt repareren ben je er wel blij mee lijkt me. Dan maakt het toch niet uit hoe hij eruit ziet :P ?

[...]

Ik zie de Crucible alleen nuttig als org schip. Een schip dat zwaar beschadigd is kan ge repareert worden voor een paar honderd uec in een reperatie station. Hoe wil je met de crucible geld verdienen.

• Bornhald
Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 10:42:
Aha, dan heb ik dus gister 'teveel' betaald voor mijn Warlock.
Hopelijk dat ze dat snel fixen zodat ik de refund voor mijn andere scheepjes kan gebruiken. :P
Ik zou in ieder geval een ticket inschieten dan kan je het na de sales alsnog via cs regelen

• Case_C
Fisher schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 10:44:
[...]

Ik zie de Crucible alleen nuttig als org schip. Een schip dat zwaar beschadigd is kan ge repareert worden voor een paar honderd uec in een reperatie station. Hoe wil je met de crucible geld verdienen.
De verzekering! Als je een beschadigd schip hebt, kost reparatie jouw bijv. 500 UEC. Echter de verzekering keert de persoon die repareert de rest uit. Bijvoorbeeld de overige 90% (ik noem maar wat).

Vraag me ook af wat voor schade EMP grenades aanrichten op t interieur van een schip... Als dat werkt, kan je een schip behoorlijk saboteren.

[ Voor 12% gewijzigd door Case_C op 20-11-2015 10:50 ]

• Bornhald
Case_C schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 10:47:
[...]

De verzekering! Als je een beschadigd schip hebt, kost reparatie jouw bijv. 500 UEC. Echter de verzekering keert de persoon die repareert de rest uit. Bijvoorbeeld de overige 90% (ik noem maar wat).

Vraag me ook af wat voor schade EMP grenades aanrichten op t interieur van een schip... Als dat werkt, kan je een schip behoorlijk saboteren.
In het spel ook... Denk het niet anders Is dat te makkelijk te misbruiken

• Privateer
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-12 00:55
Ik was eens aan het kijken en die Avenger Titan die zegt me wel wat. Ik heb momenteel nog geen schip of game package maar zou straks dus wel willen eindigen met die Titan. Hoe pak ik dat aan? Avenger Stalker package kopen en dan upgraden naar een Titan? Heb ik de LTI dan nog?

• Fisher
Case_C schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 10:47:
[...]

Goed van alle schepen die 350 of meer kosten. Vind ik dit de slechtste.

• Fisher
Voor mij gaat het de Banu, Freelancer mis en Orion worden en een hoop p72.

• Case_C
Fisher schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 11:04:
[...]

Goed van alle schepen die 350 of meer kosten. Vind ik dit de slechtste.
Daar ben ik het wel mee eens, hij is ook nog 100 dollar duurder dan een Reclaimer of Carrack.

Privateer schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 11:02:
Ik was eens aan het kijken en die Avenger Titan die zegt me wel wat. Ik heb momenteel nog geen schip of game package maar zou straks dus wel willen eindigen met die Titan. Hoe pak ik dat aan? Avenger Stalker package kopen en dan upgraden naar een Titan? Heb ik de LTI dan nog?
Hmmz, de Titan los kopen met LTI. En als package die Aurora voor 30 dollar.
Huh! Die Aurora is ook 6 dollar duurder gemaakt dan gisteren?

Totaal 96 dollar + 21% btw.

[ Voor 54% gewijzigd door Case_C op 20-11-2015 11:10 ]

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20-12 07:27

JanAd

Wind’s howling

Wat zegt de verzekering trouwens als je geënterd wordt en je klikt op Self Distruct? :9

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

• Bornhald
Privateer schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 11:02:
Als je je een LTI Package nog nodig hebt moet je wachten tot het drake starter schip er Is, deze is nog niet officieel aangekondigd en kan dus nog even duren voor deze verschijnt.

LTI zit alleen op losse schepen tijdens deze sale

[ Voor 4% gewijzigd door Bornhald op 20-11-2015 11:13 ]

• Bornhald
JanAd schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 11:08:
Wat zegt de verzekering trouwens als je geënterd wordt en je klikt op Self Distruct? :9
Wordt de self destruct gedeactiveerd door de raiders of niet?

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Als ze snel genoeg zijn. :+
Bij een gekaapt schip - en wss je overlijden - krijg je dan als je respawned alsnog je een nieuw ship terug?

[ Voor 7% gewijzigd door JanAd op 20-11-2015 11:20 ]

• Bornhald
JanAd schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 11:19:
Als ze snel genoeg zijn. :+
Bij een gekaapt schip - en wss je overlijden - krijg je dan als je respawned alsnog je ship terug?
Verzekering spawned geen schepen die moeten naar plaats van bestemming worden vervoerd. Dus als je je Carrack kwijt raakt moet er ergens een op voorraad zijn en moet naar jou worden verscheept

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Bornhald schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 11:20:
[...]

Verzekering spawned geen schepen die moeten naar plaats van bestemming worden vervoerd. Dus als je je Carrack kwijt raakt moet er ergens een op voorraad zijn en moet naar jou worden verscheept
Tnx for the intel :)

• Bornhald
zondag ook even opletten dat ik een gladiator naar super hornet CCU neem zodat ik mn 3e sabre kan kopen upgraden :)

en nu nog de vraag of mijn gladius een gladius blijft, een cutlass black wordt, een 4e sabre of dat het een caterpillar word...

edit
voor de geinteresseerde de goliath mousemat is nu ook met 20% korting (de rsi versie)

[ Voor 16% gewijzigd door Bornhald op 20-11-2015 11:29 ]

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:29

Cogency

Ginnunga

Jah ik moet ook nog even in de gaten houden wanneer ik naar een Hull kan upgraden. Ik had gister een lijstje maar die kan ik nu niet meer terug vinden.

• Bornhald
Cogency schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 11:29:
Jah ik moet ook nog even in de gaten houden wanneer ik naar een Hull kan upgraden. Ik had gister een lijstje maar die kan ik nu niet meer terug vinden.
https://robertsspaceindus...AnniVERSEary-Sale-Kickoff

alsjeblieft
Friday, November 20th: Exploration
Endeavor and Modules
Carrack

Saturday, November 21st: Piracy
Caterpillar
Herald
Redeemer
Cutlass Blue

Sunday, November 22nd: Military
Retaliator and Modules
Starfarer Gemini
Sabre
Super Hornet

Monday, November 23rd: Racing
M50
Mustang Delta
350R

Tuesday, November 24th: Aliens
Khartu-al
Banu Merchantman
Reliant

Wednesday, November 25th: Working Starships
Reclaimer
Genesis Starliner
Orion
Aurora LX
Starfarer

Thursday, November 26th: Mercantile
Freelancer MIS
Hull Series
Constellation Phoenix

Friday, November 27th – Sunday, November 29th: All Previously Offered Ships!

From Friday through Sunday, all ships previously available during this sale will return. Pick up your favorite as soon as it appears, or wait until the finale to make your choice!

[ Voor 53% gewijzigd door Bornhald op 20-11-2015 11:32 ]

• Case_C
Looking good!

• Bornhald
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~

edit
oh en de feature list van 2.0
Crusader location: 3 Moons, 3 stations, Asteroid belts

8 dog fight missions

8 research missions

1 exploration mission

20+ random encounters

1 on-going asteroid belt battle

1 wreckage to scavange asteroid belt

1 PVP Station

Limited to 12-16 ships at once (More players though)

Security Post is PVP/FPS (start with pistol) pick up weapons and fight there

Flyable Retaliators, Constellations, Avenger Variants, (hanger ready Vanguard)

Freelancer coming soon™

New flight dynamics and modes

EVA is back (ctrl+f)

Weapons can be recharged

Ship repair

Mobi-glass implementation

[ Voor 59% gewijzigd door Bornhald op 20-11-2015 11:39 ]

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-11 21:58
CIG pushing the boundaries of the JPEG file format! Mooi.

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
AndrewBourgeois schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 11:39:
[...]

Hahaha. Touché.

-

• Bornhald
AndrewBourgeois schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 11:39:
[...]

net nog even een beetje DS bullshit gelezen.. ik denk dat hij er echt van overtuigd is dat LoD beter is...

edit:

voor iemand die het spel haat, die CR haat en die alles doet om SC te demoniseren besteed hij wel erg veel aandacht aan het kijken.. ook in zijn twitter brij van gisteren spreekt hij zichzelf meerdere malen tegen.

Maar ik zal wel weer stoppen over DS :D

[ Voor 31% gewijzigd door Bornhald op 20-11-2015 11:52 ]

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
Bornhald schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 11:50:
[...]

net nog even een beetje DS bullshit gelezen.. ik denk dat hij er echt van overtuigd is dat LoD beter is...
Het mooie is (en tevens het onwijs irritante) is dat als SC uiteindelijk uitkomt, hij gewoon weer een ander onderwerp aankaart en erover gaat lullen. Als het verleden enige zekerheid geeft, want hij heeft dit al bij diverse spellen gedaan (waaronder E:D). Hij negeert je toch als je hem dan confronteert met zijn bullshit.

-

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-12 09:53
Jammer dat die Quantum Drive start van de Connie (nog) niet zo mooi is als die van de Freelancer commercial. Dat mis ik er wel in, maar de rest ziet er zo gaaf uit.

Ik zit net nog na te denken over ship repairs. Zou het dan uiteindelijk zo kunnen zijn dat je schip alleen weer tot 100% gebracht kan worden bij een speler repair ship/facility en dat een NPC bijvoorbeeld niet verder kan dan 95~98%? Dat zou namelijk wel een stuk interessanter worden voor spelers om in repair te gaan. Nog een voordeel van de Crucible is dat hij derelict ships natuurlijk kan oplappen. Maar ik zou dan eerder een Reclaimer nemen en lekker nom nom gaan doen.

[ Voor 38% gewijzigd door Tylocke op 20-11-2015 12:07 ]

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Case_C
Tylocke schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 12:02:
[...]
Jammer dat die Quantum Drive start van de Connie (nog) niet zo mooi is als die van de Freelancer commercial. Dat mis ik er wel in, maar de rest ziet er zo gaaf uit.
Ja dat mis ik ook wel, maar met 2.1 gaan we dat toch wel zien hopelijk :) ?
Ik zit net nog na te denken over ship repairs. Zou het dan uiteindelijk zo kunnen zijn dat je schip alleen weer tot 100% gebracht kan worden bij een speler repair ship/facility en dat een NPC bijvoorbeeld niet verder kan dan 95~98%? Dat zou namelijk wel een stuk interessanter worden voor spelers om in repair te gaan. Nog een voordeel van de Crucible is dat hij derelict ships natuurlijk kan oplappen. Maar ik zou dan eerder een Reclaimer nemen en lekker nom nom gaan doen.
Ik gok ook dat de Reclaimer een schip is wat meer gebruikt gaat worden. Volgens mij hebben we er daar ook meer van in de organisatie. (Zelfs een legendary om in Fallout 4 termen te denken, de Resclaimer :+ )

Nog een stukje Spaanse 2.0 PTU.

Deze van de quantum drive is ook wel grappig :P

[ Voor 13% gewijzigd door Case_C op 20-11-2015 12:52 ]

• Oraijon
Weer een paar should you buy videos :)

• Anthor
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Bornhald schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 11:27:
voor de geinteresseerde de goliath mousemat is nu ook met 20% korting (de rsi versie)
Een rsi muismat? nee dank u :+

Ben benieuwd wat de PTU gaat brengen aan client verbeteringen, hier en daar loop ik nog wel tegen probleempjes aan, maar omdat ik zo kort voor 2.0 ben begonnen wacht ik gewoon even om te zien wat er verbeterd wordt, daarna de Issue counsil maar eens bekijken.

Best eng hoe dat gaat, starter packje kopen en niet veel later zit je al weer te staren naar wat een leuke upgrade zou zijn. Mustang Beta -> freelancer DUR? past denk ik wel in wat ik van mijn speelstijl verwacht :X Vooral dat reclame filmpje :9~ (firefly iemand?)
Of toch een titan :D

Maar daarbij vraag ik me af hoe leuk de game nog wordt als ik nu alles koop wat ik zou willen hebben. Wat een game leuk maakt is meestal iets nog niet kunnen en iets nog niet hebben.

Btw, die Saitek / Mad Catz Hotas die in de livestream te zien was leek me nou niet echt geweldig.
Lijkt me erg plastic en fragiel.

• Case_C
Anthor schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 13:15:
Btw, die Saitek / Mad Catz Hotas die in de livestream te zien was leek me nou niet echt geweldig.
Die 'base' was volgens mij een metalen voet, wat nodig was qua gewicht om het stabiel te houden.

• Facerafter
Het jammere vond ik dat het dezelfde prototype renders waren van Gamescom. Maar aan renders is niet echt veel te zien aan de hoeveelheid plastic, texture, etc.

Saitek Joysticks zijn niet echt fragiel, kwaliteit van de onderdelen is een groter problemen.

Als ik het me goed herinner zou er ergens in December nog een post komen met de materialen die gebruikt zijn de HOTAS. Maar als de user feedback & kwaliteit goed is dan zie ik zo'n HOTAS + Numpad ding wel zitten. Zou helemaal tof zijn als er Cherry MX switches in zitten maar dat zal wel niet.

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

[...]

Best eng hoe dat gaat, starter packje kopen en niet veel later zit je al weer te staren naar wat een leuke upgrade zou zijn. Mustang Beta -> freelancer DUR? past denk ik wel in wat ik van mijn speelstijl verwacht :X Vooral dat reclame filmpje :9~(firefly iemand?))
_O- en ik maar denken dat ik de enige was die dat zag _/-\o_

Mijn Dur staat klaar, nu nog wachten tot ik ermee kan vliegen... ;(

• Case_C
Facerafter schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 13:25:
[...]
Saitek Joysticks zijn niet echt fragiel, kwaliteit van de onderdelen is een groter problemen.

Als ik het me goed herinner zou er ergens in December nog een post komen met de materialen die gebruikt zijn de HOTAS. Maar als de user feedback & kwaliteit goed is dan zie ik zo'n HOTAS + Numpad ding wel zitten. Zou helemaal tof zijn als er Cherry MX switches in zitten maar dat zal wel niet.
Aan de andere kant krijg je er wel 4 voor de prijs van 1, met die customer support ;) .

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:10

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Case_C schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 13:44:
[...]

Aan de andere kant krijg je er wel 4 voor de prijs van 1, met die customer support ;) .
In mijn geval wel ja :P

• Anthor
  • Niet online
Facerafter schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 13:25:
[...]

Het jammere vond ik dat het dezelfde prototype renders waren van Gamescom. Maar aan renders is niet echt veel te zien aan de hoeveelheid plastic, texture, etc.

De Saitek hotas die ik heb voelt wel goed, daar klaag ik niet over. Maar toen ik die aan het uitzoeken was ben ik rond wezen kijken, en de Mad Catz (wat afaik Saitek heeft overgenomen) Cyborg dingen waren echt te plastic, je hoorde ze gewoon kraken als je een beetje kneep. Trust joysticks voelden nog degelijker. Dus het is wel te hopen dat het design meer de Saitek-feel heeft.
Maar ik heb eerlijk gezegd de hotas markt niet meer gevolgd, dus ik weet niet hoe de nieuwere producten zijn ontvangen.
Case_C schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 13:22:[...]Die 'base' was volgens mij een metalen voet, wat nodig was qua gewicht om het stabiel te houden.
Oh gelukkig, dat open deel van de base viel me al op, mag wel hopen dat die van metaal is.(liefst staal) Als dat plastic zou zijn kan je aan de onderkant een muis tapen voor extra control :P

Maar ik was toch niet van plan om een nieuwe aan te schaffen, eerst de oude eens een beetje modden :)

• heggico
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11:33
Anthor schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 14:05:
[...]
aan de onderkant een muis tapen voor extra control :P
Heh, gimbal control door de hele hotas te verschuiven :+

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11 23:08
Probeer je zo'm Archimedes in je cart te gooien, krijg je 'Not enough stock for this order'. :?
Er staat nergens dat ie limited is of zo.

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

• Bornhald
SNAFU schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 15:00:
Probeer je zo'm Archimedes in je cart te gooien, krijg je 'Not enough stock for this order'. :?
even gechecked, maar kan het gewoon in mijn cart zetten.. zou het nog een keer proberen...

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

SNAFU schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 15:00:
Hier gaat het ook, ik kan hem gewoon kopen.

• SNAFU
Bornhald schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 15:02:
[...]
even gechecked, maar kan het gewoon in mijn cart zetten.. zou het nog een keer proberen...
Doet het nu ook hier.
Blijkbaar had ik nog een Aurora starter package in staan van gisteravond (die natuurlijk al lang en breed op zijn, vandaar de warning)
Bedankt voor de check!

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

• Bornhald
vanguard plaatjes (imgur album)
https://imgur.com/gallery/OM1MR/new

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-12 10:43
De rupsbanden zijn weg :)

• SNAFU

• SgtPoen
SNAFU schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 15:34:
[...]

GAAAF!!!!!! :9~

[...]

Niet gaaf... :/
Rupsbanden horen op een grondvoertuig, niet op een ruimteschip. :P

• Bornhald
maar je kan hem nu wel mee nemen op skivakantie

• SNAFU
Bornhald schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 16:01:
[...]

maar je kan hem nu wel mee nemen op skivakantie
Op skids ook alleen moet je'm net iets anders gebruiken. ;)

• Tylocke
Gaaf schip, maar ik mis de schaduw ervan een beetje. Is dat sinds de relighting van de R&Y hangar?

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Verwijderd

Nog even over de prijsverlaging van de Warlock.
Blijkt dat ik 29.04 Euro teveel betaald hebt wat toevallig ook de prijs van een Archimedes is.
Is dat nou toeval of is deze fout gewoon gelinkt op een of andere manier?

• Bornhald
Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 16:07:
Nog even over de prijsverlaging van de Warlock.
Blijkt dat ik 29.04 Euro teveel betaald hebt wat toevallig ook de prijs van een Archimedes is.
Is dat nou toeval of is deze fout gewoon gelinkt op een of andere manier?
https://forums.robertsspa.../5931606/#Comment_5931606

en ik denk dat het per ongeluk was.
overigens was dat mijn vraag :D

[ Voor 3% gewijzigd door Bornhald op 20-11-2015 16:13 ]

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Ik vraag me af of je die Star Citizen Hotas spullen straks kan kopen met ge-melt store credit?

• Tylocke
Cogency schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 16:30:
Ik vraag me af of je die Star Citizen Hotas spullen straks kan kopen met ge-melt store credit?
Met alle Merchandise heb ik dat tot nu toe kunnen doen. Zou wel handig zijn.

En voor de echte merchandise fan: http://stellar.fashion

Erg leuk gedaan.

[ Voor 12% gewijzigd door Tylocke op 20-11-2015 16:49 ]

• Case_C
Dat zou wel vreemd zijn, zeker omdat het door een extern bedrijf gemaakt word. Dat betekend dat CIG hun 'bestaande' funds moeten overmaken naar Saitek.

Aan de ene kant prima.. maar als 10.000 mensen dat doen, en een extra Freelancer inruilen voor een Hotas... dan kost CIG dat 1.5 miljoen :P . Geen rekening gehouden met winst-marges e.d., maar het gaat om t idee.

[ Voor 10% gewijzigd door Case_C op 20-11-2015 16:50 ]

• Anthor
  • Niet online
Ik kwam deze lijst tegen met info over ptu en fixes, was die al langs geweest?
https://robertsspaceindustries.com/faq/ptuknownissue
Fixed an issue where characters would sometimes blackout after climbing into the pilot’s chair for the Vanduul Glaive, Scythe and Aegis Retaliator.
Bugs kunnen stiekem ook grappig zijn :)

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Case_C schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 16:50:
Dat zou wel vreemd zijn, zeker omdat het door een extern bedrijf gemaakt word. Dat betekend dat CIG hun 'bestaande' funds moeten overmaken naar Saitek.
Dat was dus ook mijn gedachte er achter.

• Bornhald
Cogency schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 17:21:
[...]

Dat was dus ook mijn gedachte er achter.
Maar voor die muismatten bijvoorbeeld kon het toch ook. Of voor die Concierge kaarten

• Brandonchat
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-03-2020
Hadden jullie deze al gezien van meneer Teller

YouTube: Star Citizen Anvil Crucible preview

voor de mensen die er mss een willen kopen :)

[ Voor 13% gewijzigd door Brandonchat op 20-11-2015 17:41 ]

• IMa34
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-05-2021
Dus als ik nu een Archimedes zou kopen, dan kan ik die later altijd nog omsmelten tot een Carrack met LTI?
Maar komt die Carrack na deze anniversary sales nog een keer in de verkoop?

• Brandonchat
Dat weet natuurlijk niemand.. en voor welke prijs is ook onduidelijk. Als je de doekoe er nu voor hebt, zou ik het nu doen :)

• FreeMen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-12 15:10
IMa34 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 17:45:
Dus als ik nu een Archimedes zou kopen, dan kan ik die later altijd nog omsmelten tot een Carrack met LTI?
Maar komt die Carrack na deze anniversary sales nog een keer in de verkoop?
Als het goed is kun je upgrades kopen naar de carrack, als je goedkoopste upgrade koopt vanuit en reeds beschikbaar ship kun je hem later altijd upgraden.... Tenminste als ik het mechanisme goed begrijp.

Hetzelfde wil ik doen met de retaliator en de freelancer mis.

Er zijn zelfs 0 euro upgrades van bestaande schepen naar special sales schepen. Kan je geen bult aan vallen lijkt mij... Maar nogmaals, misschien begrijp ik het verkeerd.

[ Voor 13% gewijzigd door FreeMen op 20-11-2015 18:41 ]

Verwijderd

De Explorers zijn aan de beurt met de Anniversary Sale:
https://robertsspaceindus...niVERSEary-Sale-Explorers

Ik heb mijn Carrack inmiddels al binnen :*)

• DutchWalnut
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 18:47:

Wel met LTI toch? P72-Carrack ;)

• Tylocke
FreeMen schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 18:39:
[...]

Als het goed is kun je upgrades kopen naar de carrack, als je goedkoopste upgrade koopt vanuit en reeds beschikbaar ship kun je hem later altijd upgraden.... Tenminste als ik het mechanisme goed begrijp.

Hetzelfde wil ik doen met de retaliator en de freelancer mis.

Er zijn zelfs 0 euro upgrades van bestaande schepen naar special sales schepen. Kan je geen bult aan vallen lijkt mij... Maar nogmaals, misschien begrijp ik het verkeerd.
Je hebt het goed begrepen. Helaas heeft de Carrack wel een hoge prijs dus een schip vinden dat in de buurt zit is lastig. Een Constellation Aquilla is 275 maar dan zit je dus een tijdje met een loze upgrade van 75 (van Aquilla naar Carrack) totdat je de naar de Aquila kan upgraden vanaf je P-72 Merlin. Het totaalplaatje blijft hetzelfde (in totaal betaal je het equivalent van 350 RSI dollar) en eindig je met een LTI Carrack.
Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 18:47:

Go team Carrack *O* *O* *O*

[ Voor 14% gewijzigd door Tylocke op 20-11-2015 18:53 ]

Verwijderd

Nog zo'n mafketel hier. :P
Laat die Alpha 2.0 nu maar komen.

• FreeMen
Whaaa..seriously, € 335 voor een relatief klein schip (er komen nog veel grotere). Toch apart om te zien wat mensen voor virtuele spullen over hebben. En dan te bedenken dat het nog maar 1 vd de vele schepen is die ze gaan bezitten...

Ik heb € 100 uitgegeven en wil het daar toch echt wel bij laten. De rest ga ik ingame wel bij elkaar harken, ik wil graag constante doelen hebben die binnen afzienbare tijd haalbaar zijn. Als je begint met een bigass ship, hoe lang gaat het dan wel niet duren voor je een maat groter bij elkaar hebt (er van uitgaande dat je de kleinere ook nog houdt) :?

[ Voor 44% gewijzigd door FreeMen op 20-11-2015 19:03 ]

• Tylocke
FreeMen schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 18:58:
Whaaa..seriously, € 335 voor een relatief klein schip (er komen nog veel grotere). Toch apart om te zien wat mensen voor virtuele spullen over hebben. En dan te bedenken dat het nog maar 1 vd de vele schepen is die ze gaan bezitten...

Ik heb € 100 uitgegeven en wil het daar toch echt wel bij laten. De rest ga ik ingame wel bij elkaar harken, ik wil graag constante doelen hebben die binnen afzienbare tijd haalbaar zijn. Als je begint met een bigass ship, hoe lang gaat het dan wel niet duren voor je een maat groter bij elkaar hebt (er van uitgaande dat je de kleinere ook nog houdt) :?
De Carrack is absoluut geen klein schip, check de ship chart in het topic start maar.

Grotere schepen kunnen meer geld verdienen maar kosten meer geld om te gebruiken. Een mislukte expeditie met een Carrack zal vast een duur geintje zijn. Groter is niet altijd beter in ieder geval.

Ik heb trouwens gekeken naar de Explorer Pack maar die vind ik behoorlijk tegenvallen. De prijs is hoog omdat de masterset van de Endeavor erin zit, maar ik had liever een Aquila en DUR erin gezien.

[ Voor 9% gewijzigd door Tylocke op 20-11-2015 19:15 ]

• IMa34
Ik heb net gekeken, en volgens mij kan ik m`n Vanguard Warden LTI ook upgraden tot een Carrack, klopt dat? En zo ja, heb ik dan ook LTI op die Carrack?
Dat zou me dan $ 121,- kosten.

• SgtPoen
Buying and then applying this upgrade will transform your ship into a higher-end flyable ship, while retaining all limited items, access passes and insurance levels contained in your original pledge. dus ja ;)

• IMa34
Ja dus, thanks Sergeant Poen! :)
Toch ga ik er nog 1 nachtje over slapen.
Die Vanguard vind ik namelijk ook verschrikkelijk gaaf..
Maar goed, ik zie mezelf toch denk ik meer rustig rondvliegen en ontdekken dan in combat situaties.
Ik zie het morgen wel of in die laatste 2 dagen van de Anniversary sales.

[ Voor 81% gewijzigd door IMa34 op 20-11-2015 19:21 ]

• acotone777
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-09 15:59
waar kan ik m'n schepen toevoegen voor het schepenlijstje ?

• Bas1978
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-12 14:05
Zijn er meer mensen die eraan denken om hun starfarer gemini te melten en dan een normale starfarer te nemen? Of is dit een hele rare gedachte? :)

• Case_C
Bas1978 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 19:21:
Zijn er meer mensen die eraan denken om hun starfarer gemini te melten en dan een normale starfarer te nemen? Of is dit een hele rare gedachte? :)
Geen rare gedachte IMO, maar meer richting een 'non-agressive' speelstijl met je Starfarer.

Een Gemini zet je meer in een battlegroup in IMO.

FreeMen schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 18:58:
Welk schip bedoel je met die van 335 euro? Als je de Carrack bedoelt? Dat schip is 2x zo lang als de Constellation, waarvan de 'Aquila' variant bijna net zo duur is.

En dat is wel degelijk een van de grotere schepen die je als 'persoon' ingame kan hebben. Verder is het inderdaad van de zotte dat we er zoveel aan uitgeven. :9 but them space-pixels :X
Dat is inderdaad gewoon de beste manier om te spelen, kan helaas niet zeggen dat mij dat gelukt is :p

[ Voor 59% gewijzigd door Case_C op 20-11-2015 19:26 ]

• Bornhald
IMa34 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 19:14:
Ik heb net gekeken, en volgens mij kan ik m`n Vanguard Warden LTI ook upgraden tot een Carrack, klopt dat? En zo ja, heb ik dan ook LTI op die Carrack?
Dat zou me dan $ 121,- kosten.
klopt, LTI blijft behouden bij upgraden
acotone777 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 19:20:
waar kan ik m'n schepen toevoegen voor het schepenlijstje ?
https://docs.google.com/f...ded?c=0&w=1&usp=send_form
Bas1978 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 19:21:
Als piraat zeg ik doen :) hoe minder gemini's hoe beter..

maar even serieus, ligt er aan wat je er precies mee wil gaan doen, als je aan de "front linie" wil gaan refuelen dan zou ik de gemini bewaren, wil je meer high sec fuel vervoeren en verzamelen dan is de reguliere jou schip.

althans dat denk ik

edit:
en ik heb weer een carrack (althans een upgrade naar een carrack.. vanaf een retalliator wat bij nader inzien niet zo handig was, had hem beter vanaf de aquila kunnen nemen, gezien de aquila altijd in de store staat net als de retalliator naar aquila upgrade, dus je kan makkelijker een aquila krijgen dan een retalliator..

[ Voor 76% gewijzigd door Bornhald op 20-11-2015 19:52 ]

• FreeMen
Carrack blijkt inderdaad iets groter dan ik dacht met 123m.

Exploraties lijkt mij ook wel interessant maar ik heb nog erg weinig beeld over hoe deze game nu gaat werken als totaal. Ik vergelijk het automatische met EVE maar ik vermoed dat SC "trager" is qua gameplay.

EVE concentreert zich op de spaceactie, al het andere er omheen is point en click, ofwel heel snel. In SC moet je al deze handelingen zelf doorlopen (letterlijk). Dat wat in eve rondom een missie afgedaan wordt met wat tekst moet dat in SC helemaal zelf uitgevoerd worden. Ik ben zeer benieuwd hoe dat gaat bevallen. Ik hoop dat het niet zoiets wordt als flightsim waar je (als je het goed wil doen) een uur bezig bent je Boeing 747 aan de praat te krijgen om vervolgens bij de start te crashen en opnieuw kan beginnen. Het draagt zeker bij aan de RL experience maar een degelijke complexiteit en timesink gaat mij te ver.

Veel zal duidelijk moeten worden met de live baby PU

• Case_C
Nog een filmpje via Sandi's facebook:
https://www.facebook.com/...0/videos/945264675526819/

• FreeMen
Als ik SC in windowed mode draai heb ik fors meer frames dan in full screen. Beide zijn echter in dezelfde resolutie :?

Ik heb ca 50fps in mijn hanger kijkende naar mijn ship windowed vs 30fps full screen. Dit op een AMD 280X 3GB op 1920x1080 high.

Hebben meer mensen dit ervaren?

Wel apart maar windowed is met 2 schermen toch een stuk prettiger dus ik zit er niet zo mee. Heeft iemand een idee hoe ik hem borderless kan krijgen? Ik heb het progje "borderless gaming" geprobeerd maar native vanuit de game lijkt mij prettiger.

Verwijderd

Zat net even wat twitch streams te kijken met Alpha 2.0 spelers en ze crashen allemaal tegelijkertijd.
Oftwel server side is nog niet helemaal stabiel nu.

De Avenger cockpit is flink aangepast. Ziet er heel goed uit.

• Facerafter
Zojuist bevestigd door Sandi dat de MadCatz SC toetsenbord Cherry MX switches zal hebben. Ze had het over 'the non clicky ones' dus dat zijn waarschijnlijk de Cherry MX Browns :9~ :9~ :9~ :9~

EDIT: High End HOTAS waarschijnlijk rond 550USD... phoeh...

[ Voor 18% gewijzigd door Facerafter op 20-11-2015 20:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
Alpha 2.0 PTU verslag van Boredgamer:

Zag net op twitter voorbij komen dat in RtV is gezegd dat de groep testers wordt uitgebreid naar 20.000, maar ik heb het zelf niet gezien.

• Case_C
Facerafter schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 20:34:
Zojuist bevestigd door Sandi dat de MadCatz SC toetsenbord Cherry MX switches zal hebben. Ze had het over 'the non clicky ones' dus dat zijn waarschijnlijk de Cherry MX Browns :9~ :9~ :9~ :9~

EDIT: High End HOTAS waarschijnlijk rond 550USD... phoeh...
Zal niet uitsluiten dat ik een SC keyboard ga halen :P , zeker als ze die als pre-order aanbieden. Maar die HOTAS is me iets te gek :+

• Bornhald
http://imperialnews.netwo...erse-episode-72-liveblog/
  • Avenger variants are flyable in 2.0, and the march to 2.0 begins now. There'll be an update from the UK this week, basically saying hey, 2.0 is out there. List of blockers is almost none, cause they're collecting stuff from us now.
  • The high-end HOTAS might be ~ 550$, Sandi has to confirm that though.
  • Getting the PTU out is very exciting. Next six months should be cool. Lots on SQ42, making more content for 2.0 will be faster as well.
  • Avenger pricing: It's been fixed. Avengers should be priced correctly now. The Titan should be cheaper now. If you bought one of the more expensive Titans, they'll give you store credit. If you'd rather cash, let CS know and they'll do a refund. But give CS time.
  • Andreomeda should be the loaner for most large ships. There's not as much control about the PTU.
  • Ones available for preorder in December are just the regular HOTAS and the keyboard.
  • Some guns are changing. Chris wasn't happy about the small guns on the Connie, they'll be getting balanced shortly. S1's should be S2's there. Many gun changes incoming.
  • [u][i][b]The Carrack is going to Gurmukh now, and they'll follow it as it gets its interior worked out. That'll be Gurmukh's first task at the new office.[/b][/i][/u]
  • They'll be one of the next things offered, possibly in December. They've just closed them off. They look distinct, and we'll see them very soon.
  • News from Erin! - They have a new PTU build that'll be patching later today, but it's looking good, might bea ble to add more people for the weekend!

[ Voor 141% gewijzigd door Bornhald op 20-11-2015 20:59 ]

• Facerafter
Case_C schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 20:45:
[...]

Zal niet uitsluiten dat ik een SC keyboard ga halen :P , zeker als ze die als pre-order aanbieden. Maar die HOTAS is me iets te gek :+
Die HOTAS is de High End hotas met het OLED/Touchscreen

Volgens mij is gisteren gezegd dat Mid-Range HOTAS 150 USD is en het toetsenbord 200 USD.
Ik denk dat er geen prijzen zijn genoemd voor de Low End HOTAS.

Maar als het mogelijk is om de Midrange HOTAS + Numpad thingy te haal ik er waarschijnlijk ook 1. Vraag me alleen af of ik de pre orders kan halen.

[ Voor 13% gewijzigd door Facerafter op 20-11-2015 20:49 ]

• Case_C
Hell yeah!
The Carrack is going to Gurmukh now, and they'll follow it as it gets its interior worked out. That'll be Gurmukh's first task at the new office.
Gaan leuke weken worden dan :)

[ Voor 23% gewijzigd door Case_C op 20-11-2015 21:01 ]

• Bornhald
Case_C schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 21:00:
[...]

Hell yeah!

Some guns are changing. Chris wasn't happy about the small guns on the Connie, they'll be getting balanced shortly. S1's should be S2's there. Many gun changes incoming.
The Carrack is going to Gurmukh now, and they'll follow it as it gets its interior worked out. That'll be Gurmukh's first task at the new office.
yay.. ben weer blij voor de carrack.. heb weer een carrack upgrade..

voor de mensen de mensen die nog een explorer willen

met explorert pack!!! 1258.40 euro inclusief btw (dus 1040 ex btw en in dollar $1573.00 en ex btw $1300 USD)
https://robertsspaceindus...o-The-Stars-Explorer-Pack

Endeavor, alle endevor mods, Carrack en 315p allemaal met LTI

Dus wilde gok is dat alle "thema dagen" die packages worden van de schepen die dan beschikbaar zijn. Ik denk nu dat ze ruim over de 96,5 miljoen heen gaan :)

[ Voor 30% gewijzigd door Bornhald op 20-11-2015 21:09 ]

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Carrack.... carracks everywhere :p

• FreeMen
Jemig , net voor de 2e keer een basic training geprobeerd maar ik kom echt niet door die 2 drone heen met mijn avenger. Ik krijg de damage er wel op maar mijn guns zijn gewoon te slap. Ligt dat nou aan mij of is het niet de bedoeling dat je die missies kan doen met een standaard schip :?

• Case_C
FreeMen schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 21:49:
Jemig , net voor de 2e keer een basic training geprobeerd maar ik kom echt niet door die 2 drone heen met mijn avenger. Ik krijg de damage er wel op maar mijn guns zijn gewoon te slap. Ligt dat nou aan mij of is het niet de bedoeling dat je die missies kan doen met een standaard schip :?
De standaard 'guns' op de Avengers zijn 'disruptors' die doen enkel heel veel damage op shields. Je gatling doet alleen echte damage.

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Morgen komt de LTI Piracy Pack! Aarrrr.

Ik wacht wel op de Alienpack :D

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

FreeMen schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 21:49:
Het is soms pijnlijk om te zien hoelang je achter een Vanduul moet zitten om hem neer te halen met je standaard guns en dan zie je andere spelers in Co-op met beter vliegmateriaal de ene na de andere uit de 'lucht' knallen. Vooral als ze ships met missiles hebben.

Gewoon volhouden, ze gaan er wel aan :) Het is ook wat timing, je moet ze raken als de shields down zijn. Als hij dan net even ontsnapt, laden z'n schilden terug op en moet je die eerst weer neer krijgen.

[ Voor 10% gewijzigd door JanAd op 20-11-2015 22:09 ]

• FreeMen
Trainingsmissies bleken niet in avenger te zijn maar in gladius.... klopt iets niet aan die missies volgens mij.

Ik heb net vanduul swarm geprobeerd, tot level 5 gekomen en toen was het boom....vol op een astroid ;(

Viel niet tegen voor de eerste keer

• Brandonchat
Ik wacht toch maar netjes tot de Freelancer MIS uitkomt.. heb ik een cruiseschipje en ben ik wel gesetteled met de scheepjes... moet ik alleen nog mensen vinden die met me mee willen vliegen op de grote schepen :P haha
Pagina: 1 ... 32 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.