nah, das ingecalculeerd, net als het limburgs kwartiertje in het plannen van overleggen bij mijn werkgever
Jup, leuke countdown voor een zwart scherm, einde stream, dat was het
deze http://www.twitch.tv/starcitizen en 10 minuten geleden
Ik zie nochtans nie veel 
edit: oh.. er komt geluid door
edit: oh.. er komt geluid door
[ Voor 41% gewijzigd door JanAd op 19-11-2015 20:10 ]
“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”
Geluid!
Het is begonnen!
Prachtig die camera steeds op Ben gericht
Het is begonnen!
Prachtig die camera steeds op Ben gericht
[ Voor 105% gewijzigd door Jorrie op 19-11-2015 20:15 ]
Jup, tot nu toe matigBasekid schreef op donderdag 19 november 2015 @ 20:27:
Wat een rommelige stream
-
338,8€... pijnlijk 
Edit: is deze ook nieuw?
https://robertsspaceindus...52-merlin/P-72-Archimedes
precies wel, er staat LTI bij
Edit: is deze ook nieuw?
https://robertsspaceindus...52-merlin/P-72-Archimedes
precies wel, er staat LTI bij
[ Voor 83% gewijzigd door JanAd op 19-11-2015 20:31 ]
Als je een pakket koopt met LTI - en je upgrade die. Blijft de LTI dan behouden? Anders koop ik snel zo'n P72 gewoon om op te krikken
https://robertsspaceindus...is-avenger/Warlock-Module
Jup!JanAd schreef op donderdag 19 november 2015 @ 20:33:
Als je een pakket koopt met LTI - en je upgrade die. Blijft de LTI dan behouden? Anders koop ik snel zo'n P72 gewoon om op te krikken
[ Voor 63% gewijzigd door Jorrie op 19-11-2015 20:34 ]
https://robertsspaceindus...AnniVERSEary-Sale-Kickoff
kickoffffff
kickoffffff
| Anniversary Sale Schedule We’re making a large number of our older ships available for those who missed out, want to upgrade an existing package or simply want to expand their fleets. We will be presenting these ships over the course of the next week in a series of role-based theme days, listed below. From armored explorers to lumbering transports to alien traders, there’s something for everyone! All existing ships will be offered with three year insurance in honor of our third birthday. Each day will also include a discounted ‘fleet pack’ in the style of the Armada Pack available during CitizenCon. Don’t want to wait around to switch to your favorite ship? All ships will be available at once during the end of the sale, from Friday, November 27th to Sunday, November 29th. Friday, November 20th: Exploration Endeavor and Modules Carrack Saturday, November 21st: Piracy Caterpillar Herald Redeemer Cutlass Blue Sunday, November 22nd: Military Retaliator and Modules Starfarer Gemini Sabre Super Hornet Monday, November 23rd: Racing M50 Mustang Delta 350R Tuesday, November 24th: Aliens Khartu-al Banu Merchantman Reliant Wednesday, November 25th: Working Starships Reclaimer Genesis Starliner Orion Aurora LX Starfarer Thursday, November 26th: Mercantile Freelancer MIS Hull Series Constellation Phoenix Friday, November 27th & Sunday, November 29th: All Previously Offered Ships! From Friday through Sunday, all ships previously available during this sale will return. Pick up your favorite as soon as it appears, or wait until the finale to make your choice! |
[ Voor 90% gewijzigd door DutchWalnut op 19-11-2015 20:40 ]
Anniversary Sale Schedule
We’re making a large number of our older ships available for those who missed out, want to upgrade an existing package or simply want to expand their fleets. We will be presenting these ships over the course of the next week in a series of role-based theme days, listed below. From armored explorers to lumbering transports to alien traders, there’s something for everyone! All existing ships will be offered with three year insurance in honor of our third birthday. Each day will also include a discounted ‘fleet pack’ in the style of the Armada Pack available during CitizenCon. Don’t want to wait around to switch to your favorite ship? All ships will be available at once during the end of the sale, from Friday, November 27th to Sunday, November 29th.
Friday, November 20th: Exploration
Endeavor and Modules
Carrack
Saturday, November 21st: Piracy
Caterpillar
Herald
Redeemer
Cutlass Blue
Sunday, November 22nd: Military
Retaliator and Modules
Starfarer Gemini
Sabre
Super Hornet
Monday, November 23rd: Racing
M50
Mustang Delta
350R
Tuesday, November 24th: Aliens
Khartu-al
Banu Merchantman
Reliant
Wednesday, November 25th: Working Starships
Reclaimer
Genesis Starliner
Orion
Aurora LX
Starfarer
Thursday, November 26th: Mercantile
Freelancer MIS
Hull Series
Constellation Phoenix
We’re making a large number of our older ships available for those who missed out, want to upgrade an existing package or simply want to expand their fleets. We will be presenting these ships over the course of the next week in a series of role-based theme days, listed below. From armored explorers to lumbering transports to alien traders, there’s something for everyone! All existing ships will be offered with three year insurance in honor of our third birthday. Each day will also include a discounted ‘fleet pack’ in the style of the Armada Pack available during CitizenCon. Don’t want to wait around to switch to your favorite ship? All ships will be available at once during the end of the sale, from Friday, November 27th to Sunday, November 29th.
Friday, November 20th: Exploration
Endeavor and Modules
Carrack
Saturday, November 21st: Piracy
Caterpillar
Herald
Redeemer
Cutlass Blue
Sunday, November 22nd: Military
Retaliator and Modules
Starfarer Gemini
Sabre
Super Hornet
Monday, November 23rd: Racing
M50
Mustang Delta
350R
Tuesday, November 24th: Aliens
Khartu-al
Banu Merchantman
Reliant
Wednesday, November 25th: Working Starships
Reclaimer
Genesis Starliner
Orion
Aurora LX
Starfarer
Thursday, November 26th: Mercantile
Freelancer MIS
Hull Series
Constellation Phoenix
Vanguard hangar ready bij 2.0 
Tevens alle varianten weer te koop, de BUK's ook.
Tevens alle varianten weer te koop, de BUK's ook.
[ Voor 45% gewijzigd door FouT op 19-11-2015 20:46 ]
1000 Aurora packages per dag, die met 'korting verkocht worden voor 30 euro per dag!
https://robertsspaceindus...ages/Star-Citizen-Starter
Goedkoopste manier om erin te komen.
[ Voor 13% gewijzigd door Case_C op 19-11-2015 20:44 ]
Was de Avenger al veranderd naar max engine TR4?
Upgrade unavailable
P-72 Archimedes is not currently available for upgrade. Please check back later, limited ships can become available during special events.
P-72 Archimedes is not currently available for upgrade. Please check back later, limited ships can become available during special events.
[ Voor 14% gewijzigd door DutchWalnut op 19-11-2015 20:53 ]
Same hereCygnitr0n schreef op donderdag 19 november 2015 @ 20:51:
Upgrade unavailable
[afbeelding]
edit: ah, maar moet je niet eerst 24u wachten voordat je kan upgraden...
[ Voor 10% gewijzigd door JanAd op 19-11-2015 20:57 ]
de bastards...Case_C schreef op donderdag 19 november 2015 @ 20:43:
1000 Aurora packages per dag, die met 'korting verkocht worden voor 30 euro per dag!
Ik dacht de aurora pack te kopen en de aurora te ccu'en naar aegis avenger titan met lti maar de stand alone titan heeft ook selfland hangar
Behoud je de lti als je de avenger titan verder ccu'd naar een non-lti ship?
Ja.FreeMen schreef op donderdag 19 november 2015 @ 20:55:
[...]
de bastards...
Ik dacht de aurora pack te kopen en de aurora te ccu'en naar aegis avenger titan met lti maar de stand alone titan heeft ook selfland hangar.
Behoud je de lti als je de avenger titan verder ccu'd naar een non-lti ship??
Zodra je een non-LTI schip ccu'd naar een schip met LTI heb je GEEN LTI.FreeMen schreef op donderdag 19 november 2015 @ 20:55:
[...]
de bastards...
Ik dacht de aurora pack te kopen en de aurora te ccu'en naar aegis avenger titan met lti maar de stand alone titan heeft ook selfland hangar.
Behoud je de lti als je de avenger titan verder ccu'd naar een non-lti ship?
Dat geld alleen als je 't schip zelf koopt.
Het beste momenteel is Archimedes te kopen met LTI, en die te CCU naar een schip wat geen LTI heeft. Wat Cygnitr0n wou doen, maar wat nog niet voor alle schepen werkt...
[ Voor 5% gewijzigd door Case_C op 19-11-2015 20:57 ]
Oké, help me dan even! Ik heb een Avenger (normal) en Freelancer DUR (LTI). Nu wil ik heel graag die avenger naar LTI krijgen, zonder heeeel veel bij te betalen. Idee?
Edit; Thanks Case!
Aurora package
Archimedes -> melt -> Avenger LTI
Kost me dus 30 euro extra maar dan is die LTI. Top!
Edit; Thanks Case!
Aurora package
Archimedes -> melt -> Avenger LTI
Kost me dus 30 euro extra maar dan is die LTI. Top!
[ Voor 28% gewijzigd door Torrie844 op 19-11-2015 21:00 ]
-
Avenger smelten, LTI Avenger kopen.
Behalve als het een pakket (je Avenger), dan lukt het niet.
Behalve als het een pakket (je Avenger), dan lukt het niet.
[ Voor 47% gewijzigd door Jorrie op 19-11-2015 20:58 ]
hmm, kan dus alsnog interessant zijn...
Avenger smelten en dan een nieuwe met lti kopen.Torrie844 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 20:58:
Oké, help me dan even! Ik heb een Avenger (normal) en Freelancer DUR (LTI). Nu wil ik heel graag die avenger naar LTI krijgen, zonder heeeel veel bij te betalen. Idee?
Of zit hier je package aan vast?
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Heb ik gedaanCase_C schreef op donderdag 19 november 2015 @ 20:57:
[...]
Zodra je een non-LTI schip ccu'd naar een schip met LTI heb je GEEN LTI.
Het beste momenteel is Archimedes te kopen met LTI, en die te CCU naar een schip wat geen LTI heeft. Wat Cygnitr0n wou doen, maar wat nog niet voor alle schepen werkt...
edit: ah, ik had je edit niet gelezen
[ Voor 4% gewijzigd door JanAd op 19-11-2015 21:00 ]
Jawel, dan moet je naar 'My Hangar' gaan en de upgrade applyen.JanAd schreef op donderdag 19 november 2015 @ 20:59:
[...]
Heb ik gedaanMaar je kan niet onmiddellijk upgraden zeker?
Ik heb nog geen game package dus ik moet starten bij een ship in een packageCase_C schreef op donderdag 19 november 2015 @ 20:57:
[...]
Zodra je een non-LTI schip ccu'd naar een schip met LTI heb je GEEN LTI.
Idee was:
- aurora starter pack voor eur 29 -> avenger titan lti -> mogelijk ander schip (met of zonder lti) met behoud van lti van de avenger.
Dat gaat niet werken. Je moet starten vanaf een LTI schip bij CCU.FreeMen schreef op donderdag 19 november 2015 @ 21:02:
[...]
Ik heb nog geen game package dus ik moet starten bij een ship in een package
Idee was:
- aurora starter pack voor eur 29 -> avenger titan lti -> mogelijk ander schip (met of zonder lti) met behoud van lti van de avenger.
Die avenger titan cargo, weet niet hoe goed die is..FreeMen schreef op donderdag 19 november 2015 @ 21:02:
[...]
Ik heb nog geen game package dus ik moet starten bij een ship in een package
Idee was:
-
Ah, dus enkel als je een lti koopt kan je met behoud verder...makes sense.Jorrie schreef op donderdag 19 november 2015 @ 21:04:
[...]
Dat gaat niet werken. Je moet starten vanaf een LTI schip bij CCU.
Dat maakt de keuze simpel, avenger starter pack + kurger p-72, zeker nu ik de lees: Please note that these variants will be available as separate modules in the future.
Valt mij trouwens op dat je in EUR veel goedkoper uit bent dan in USD... avenger pack usd 90 / 1,065 = eur 85 vs direct in eur 72,60...
Nu alleen nog het voor elkaar zien te krijgen om iets te kopen
502 Bad Gateway
[ Voor 43% gewijzigd door FreeMen op 19-11-2015 21:16 ]
Oeh!!
Vanguard hangar ready in 2.0!! Giev 2.0
Vanguard hangar ready in 2.0!! Giev 2.0
Man man man, ik probeer wat te halen maar ik kom gewoon niet door de kassa. Elke keer een 502 of een disconnect.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Ach, het heeft niet heel veel haast toch?
Ik heb de P72 te pakken gekregen. Maar de ship-upgrades doen nog niet veelTylocke schreef op donderdag 19 november 2015 @ 21:20:
Man man man, ik probeer wat te halen maar ik kom gewoon niet door de kassa. Elke keer een 502 of een disconnect.
Dat is ook waar, tenzij je een anniversary starter wil... maar die wil ik gelukkig niet
Die probeer ik ook te pakken te krijgen maar ik blijf hangen op placing order helaas.JanAd schreef op donderdag 19 november 2015 @ 21:24:
[...]
Ik heb de P72 te pakken gekregen. Maar de ship-upgrades doen nog niet veel
Edit: Oh en ik vind de Cruciale erg gaaf maar die haal ik wel ingame.
[ Voor 43% gewijzigd door Tylocke op 19-11-2015 21:28 ]
Ja, ik twijfel ook voor de P72 maar dat is toch gewoon voor voor de CCU naar de Andromeda
Ik ben ook gezwicht. Wel maar voor 29 euro
). Even goedkoop gluren met een aurora starter. Gelukkig even gewacht op sale. Nu snel hopen op 2.0
erhmm.
Ik ga die P72 CCU'n naar de Freelancer DUR en dan zondag eens kijken voor de Super Hornet.
[ Voor 3% gewijzigd door JanAd op 19-11-2015 21:27 ]
Goeie deal hoor, welkom!!Multensor schreef op donderdag 19 november 2015 @ 21:27:
Ik ben ook gezwicht. Wel maar voor 29 euro). Even goedkoop gluren met een aurora starter. Gelukkig even gewacht op sale. Nu snel hopen op 2.0
Ditto...bad timing om kennis te maken met de game. Oh well, de avenger package is toch altijd verkrijgbaar en de P-72 Archimedes nog de hele week.Tylocke schreef op donderdag 19 november 2015 @ 21:24:
[...]
[...]
Die probeer ik ook te pakken te krijgen maar ik blijf hangen op placing order helaas.
De goedkope starter komt elke dag weer een 1000 stuks voor die prijs terug, dus je hebt nog even de kans.FreeMen schreef op donderdag 19 november 2015 @ 21:32:
[...]
Ditto...bad timing om kennis te maken met de game. Oh well, de avenger package is toch altijd verkrijgbaar en de P-72 Archimedes nog de hele week.
Hey, de upgrades werken terug
P-72 en Avenger CCU naar Titan gekocht. 
En GoT formulier en schipoverzicht aangepast voor de nieuwe schepen.
Goed bezig!!!Snoz Lombardo schreef op donderdag 19 november 2015 @ 21:36:
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
Krijg de hele tijd Bad Gateway.. lekker bezig!
Wanneer je naar de stats kijkt, vind ik de titan gewoon duur.. hij heeft 8 cargo meer dan de stalker.. en dat is het, geen cellen..Snoz Lombardo schreef op donderdag 19 november 2015 @ 21:36:
niet om je af te vallen of aan te vallen. Maar ik snap niet wat het voordeel van de Titan is boven de andere twee varianten...
Vraagje: als ik nu een Avenger game package koop, kan ik deze dan omsmelten naar een Avenger Titan en dat ik dan alsnog LTI heb?
Nee, je behoud je package insurance.EdwardK123 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 21:43:
Vraagje: als ik nu een Avenger game package koop, kan ik deze dan omsmelten naar een Avenger Titan en dat ik dan alsnog LTI heb?
Nee dan heeft je Titan geen LTI.EdwardK123 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 21:43:
Een Avenger package met LTI is niet te krijgen volgens mij.
Check, maar wat zouden jullie dan adviseren? Avenger game package kopen en dan omsmelten naar Avenger Titan of gewoon een €43 game package kopen en dan omsmelten?
Voila, mijn upgrade van de P72 naar de Freelancer Dur - LTI is rond
[ Voor 4% gewijzigd door JanAd op 19-11-2015 21:48 ]
Als je nog geen package hebt, zou ik morgen de goedkopere aurora package in de gaten houden en die halen. LTI heeft echt bijna geen waarde en imho zeker niet op de goedkopere schepen. Mocht je toch perse iets LTI hebben dan zou ik de archimedes kopen en ccu'en naar iets anders.EdwardK123 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 21:43:
Ik neem aan dat ccu'en van de aurora mr uit de aanbiedings starterpack naar een avenger wel gewoon gaat?
Starter pack eur 29,04 + ccu avenger eur 33,88 = eur 63...scheel weer eur 10 tov de avenger pack. Wel ten kosten van 1000 euc en de digital star map maar ach
Starter pack eur 29,04 + ccu avenger eur 33,88 = eur 63...scheel weer eur 10 tov de avenger pack. Wel ten kosten van 1000 euc en de digital star map maar ach
[ Voor 43% gewijzigd door FreeMen op 19-11-2015 21:49 ]
Bah! cant buy shit!JanAd schreef op donderdag 19 november 2015 @ 21:47:
Voila, mijn upgrade van de P72 naar de Freelancer Dur is rond
Yup. Je behoudt alleen de insurance van je originele package.FreeMen schreef op donderdag 19 november 2015 @ 21:48:
Ik neem aan dat ccu'en van de aurora mr uit de aanbiedings starterpack naar een avenger wel gewoon gaat?
Ik hou de upgrade ook nog even apart, pas als ik zeker ben apply ik 'm. Weet nog niet of ik nu wel of niet wil gaan bounty hunten.Bornhald schreef op donderdag 19 november 2015 @ 21:40:
[...]
Wanneer je naar de stats kijkt, vind ik de titan gewoon duur.. hij heeft 8 cargo meer dan de stalker.. en dat is het, geen cellen..
niet om je af te vallen of aan te vallen. Maar ik snap niet wat het voordeel van de Titan is boven de andere twee varianten...
Nog Tweakers die voor een Crucible gaan?
[ Voor 4% gewijzigd door Snoz Lombardo op 19-11-2015 21:50 ]
ok... en als ik hem melt en dan de avenger koop? Of is dat een duurdere optie?Swychblade schreef op donderdag 19 november 2015 @ 21:49:
[...]
Yup. Je behoudt alleen de insurance van je originele package.
Dan ben je je package kwijt. Wil je die wel houden?FreeMen schreef op donderdag 19 november 2015 @ 21:50:
[...]
ok... en als ik hem melt en dan de avenger koop? Of is dat een duurdere optie?
Lijkt me dat je die nodig hebt om de game te spelen, die zit in de package of hou je de access wel? De rest kan me niet zo boeien muv wellicht de digital manual, die is niet anders te krijgen?Swychblade schreef op donderdag 19 november 2015 @ 21:51:
[...]
Dan ben je je package kwijt. Wil je die wel houden?
[ Voor 17% gewijzigd door FreeMen op 19-11-2015 21:55 ]
Klopt. Dus je mag je package niet melten. Je kunt wel ccu'en naar iets anders, maar je behoudt je package insurance. Dus als je ccu'ed naar een schip dat nu LTI heeft, behoudt je toch gewoon je package insurance.
Ok helder, opletten wat je ccu'd/melt dus. Ga wel voor de ccu met 3 maanden Insurance, zal ingame toch niet spannend zijn qua kosten.Swychblade schreef op donderdag 19 november 2015 @ 21:55:
Klopt. Dus je mag je package niet melten. Je kunt wel ccu'en naar iets anders, maar je behoudt je package insurance. Dus als je ccu'ed naar een schip dat nu LTI heeft, behoudt je toch gewoon je package insurance.
Enig idee hoe laat de volgende 1000 starterpacks weer in gaan, morgen avond 8 of vannacht 12 of...??
[ Voor 9% gewijzigd door FreeMen op 19-11-2015 21:58 ]
nee, zeker niet voor een single seater. LTI is een verwaarloosbare 'convenience'.
Pin me er niet op vast, maar ik gok morgenavond rond 20:00 weer.FreeMen schreef op donderdag 19 november 2015 @ 21:57:
[...]
Enig idee hoe laat de volgende 1000 starterpacks weer in gaan, morgen avond 8 of vannacht 12 of...??
Thanks, hopelijk morgen minder druk, kom echt niet door de betaling heen
Voor mij ookFreeMen schreef op donderdag 19 november 2015 @ 22:00:
Thanks, hopelijk morgen minder druk, kom echt niet door de betaling heen
Was ik ook, tot ik bad gateway kreegCase_C schreef op donderdag 19 november 2015 @ 22:01:
[...]
Voor mij ook, zit al tijden in het scherm 'placing order'
-
yup, ok all 50x gezien, terug, open in nieuw tabblad etc etc...geen succes
Zolang m'n credits maar niet verdwijnen...
vergeet de referral code randomizer niet voor een extra bonus
Er is nog niks definitiefs bekend over extra packages, maar wat er gezegd is dat je extra packages als een soort persoonlijke npc kunt inzetten in de PU.Anthor schreef op donderdag 19 november 2015 @ 22:02:
Is een extra starter package nog de moeite waard om te overwegen?
Dus ja elke starter package geeft je een character NPC's , en dat is opzich wel 'leuk'. En de extra schepen kan je in de PU gewoon verkopen voor credits bijvoorbeeld.Anthor schreef op donderdag 19 november 2015 @ 22:02:
Is een extra starter package nog de moeite waard om te overwegen?
Verwijderd
Die Archimedes sale betekend dus eigenlijk Free LTI op ships (NIET packages) voor iedereen (als ship nog beschikbaar is in de store uiteraard).
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2015 22:08 ]
Volgens mij is er ooit ook gezegd dat je tzt ook een NPC slot kon kopen. Op dit moment heeft een extra character slot geen voordeel.Case_C schreef op donderdag 19 november 2015 @ 22:06:
[...]
Dus ja elke starter package geeft je een character NPC's , en dat is opzich wel 'leuk'. En de extra schepen kan je in de PU gewoon verkopen voor credits bijvoorbeeld.
yupVerwijderd schreef op donderdag 19 november 2015 @ 22:07:
Die Archimedes sale betekend dus eigenlijk Free LTI op ships (NIET packages) voor iedereen (als ship nog beschikbaar is in de store uiteraard).
Zoals Ben nu aan het praten is kan het bijna niet missen dat aan het einde van de live stream 2.0 up is.
Get HYPE!
Get HYPE!
Ik hoop het man! want tot nu toe vrij saaie livestream. Een beetje verwend Door CitizenconTylocke schreef op donderdag 19 november 2015 @ 22:15:
Zoals Ben nu aan het praten is kan het bijna niet missen dat aan het einde van de live stream 2.0 up is.
Get HYPE!
Ja dit gaat allemaal niet echt ergens over...
Ze moeten echt wel afronden met nieuws over 2.0
Chris zei niet voor niets dat er een aankondiging zou zijn op het eind van de stream..
Chris zei niet voor niets dat er een aankondiging zou zijn op het eind van de stream..
Niks gemist dus na het interview van meneer Skywalker
Wat heeft Sandi aan haar nek gedaan? Dat ziet er pijnlijk uit. 
Ik ga niet voor een Crucible pledgen, het ziet er erg ingewikkeld uit dat repairen. Volgende week verkopen ze de Phoenix hopelijk komen ze ook met extra modules daar heb ik wel interesse in.
Ik ga niet voor een Crucible pledgen, het ziet er erg ingewikkeld uit dat repairen. Volgende week verkopen ze de Phoenix hopelijk komen ze ook met extra modules daar heb ik wel interesse in.
CR resigns en DS neemt het overCase_C schreef op donderdag 19 november 2015 @ 22:23:
Ze moeten echt wel afronden met nieuws over 2.0
De shop lijkt weer te werken 
Nu de grote vraag: game downloaden en "morgen" de bigass update of even wachten?
Nu de grote vraag: game downloaden en "morgen" de bigass update of even wachten?
[ Voor 56% gewijzigd door FreeMen op 19-11-2015 22:33 ]
Avenger starter pack en P72 hier, nu nog even aanmelden bij GOT
[ Voor 40% gewijzigd door FreeMen op 19-11-2015 22:44 ]
2.0 in PTU (limited: 1000) vandaag!
[ Voor 7% gewijzigd door Snoz Lombardo op 19-11-2015 22:48 ]
Dit topic is gesloten.
![]()