Sale duurt gelukkig maar een weekFordox schreef op woensdag 18 november 2015 @ 13:09:
Ik prop mn portemonnee in het huis van mn schoonmoeder (daar wil ik niet in de buurt komen) en ik ga naar een hypnotiseur om mn wachtwoord voor paypal te vergeten.
Nee wacht.. Zo krijg ik mn portemonnee nooit terug. Ik leg m in de mand van mn hond zodat ie erop gaat slapen en hij is zo schattig dat ik m niet wakker wil maken. Tegen de tijd dat ie wakker is, is de sale wel voorbij
Gelukkig komt Battlefront morgen ook uit.
Volgend jaar krijgt Chris zijn rechten terug van Wing Commander. Ik ben CIG aan het polsen of het mogelijk is dat ik de film mag vertonen in een bioscoop hier in Nederland. Ik weet niet of er interesse hier is om de film te zien?
Ik moet morgenavond bij de bank m'n hypothecaire lening gaan tekenen (nieuwbouw woning)... Ik kan mss een paar 1000 euro extra vragenFordox schreef op woensdag 18 november 2015 @ 13:09:
Ik prop mn portemonnee in het huis van mn schoonmoeder (daar wil ik niet in de buurt komen) en ik ga naar een hypnotiseur om mn wachtwoord voor paypal te vergeten.
Nee wacht.. Zo krijg ik mn portemonnee nooit terug. Ik leg m in de mand van mn hond zodat ie erop gaat slapen en hij is zo schattig dat ik m niet wakker wil maken. Tegen de tijd dat ie wakker is, is de sale wel voorbij
Blijft leuk om te zien die filmFisher schreef op woensdag 18 november 2015 @ 13:48:
Volgend jaar krijgt Chris zijn rechten terug van Wing Commander. Ik ben CIG aan het polsen of het mogelijk is dat ik de film mag vertonen in een bioscoop hier in Nederland. Ik weet niet of er interesse hier is om de film te zien?
“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”
Een Star Citizen film avond in een bioscoop in Nederland? Lijkt me erg gaafFisher schreef op woensdag 18 november 2015 @ 13:48:
Het lijkt me overigens ook niet onwaarschijnlijk dat er meer bekend word over mining an sich. Dus dat ze alle verschillende methodes en gameplay 'werkend' ingame laten zien die dat mogelijk gaan maken.
Mining droids e.d. wellicht een nieuw mining ship.
En dan kondigen ze aan dat het waarschijnlijk in 2.1 of 2.2 uitbrengen. Gok ik
[ Voor 29% gewijzigd door Case_C op 18-11-2015 14:04 ]
Ah.. over 3 jaar alCase_C schreef op woensdag 18 november 2015 @ 13:52:
[...]
En dan kondigen ze aan dat het waarschijnlijk in 2.1 of 2.2 uitbrengen. Gok ik.
Ik zat nog te twijfelen tussen 3 en 5
edit:
Anniversery sale promo..
https://twitter.com/Rober...status/666924977371770881
wat zou de lichte verstoring door het star citizen logo betekenen? Volgens mij een grote aankondiging en we:
Chris heeft de boel opgelicht en een eiland gekocht, Chrisland, als koning van Chrisland geniet hij nu diplomatieke onschendbaarheid..
[ Voor 49% gewijzigd door Bornhald op 18-11-2015 15:02 ]
En die Razer laptopBornhald schreef op woensdag 18 november 2015 @ 14:21:
[...]
Ik zat nog te twijfelen tussen 3 en 5
edit:
Anniversery sale promo..
https://twitter.com/Rober...status/666924977371770881
wat zou de lichte verstoring door het star citizen logo betekenen? Volgens mij een grote aankondiging en we:
Chris heeft de boel opgelicht en een eiland gekocht, Chrisland, als koning van Chrisland geniet hij nu diplomatieke onschendbaarheid..
Ik hoop dat we een hele mooie livestream gaan zien
Wie zitten er morgen op de TS? Gok niet dat we het record van CitizenCon gaan halen
[ Voor 5% gewijzigd door Case_C op 18-11-2015 15:30 ]
Als mijn kinderen het toestaan (dus gewoon gaan slapen) dan is het wel mijn planning om jullie te verblijden met mijn aanwezigheid
Die van mij heb ik laatst voor het eerst mijn hangar laten zien, hij vond de 'vliegtuigen' wel mooi.Bornhald schreef op woensdag 18 november 2015 @ 15:30:
Als mijn kinderen het toestaan (dus gewoon gaan slapen) dan is het wel mijn planning om jullie te verblijden met mijn aanwezigheid
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Twee dochters, en de jongste (de 29e wordt ze 3) wil vooral dingen kapot zien gaan.Tylocke schreef op woensdag 18 november 2015 @ 15:35:
[...]
Die van mij heb ik laatst voor het eerst mijn hangar laten zien, hij vond de 'vliegtuigen' wel mooi.
De oudste vind de vliegtuigen ook mooi, maar wil weten waarom ik er niks mee kan, alleen naar kijken.. AC vind ze maar moeilijk
Mooi excuus om pirate marauder te spelenBornhald schreef op woensdag 18 november 2015 @ 15:53:
[...]
Twee dochters, en de jongste (de 29e wordt ze 3) wil vooral dingen kapot zien gaan.
De oudste vind de vliegtuigen ook mooi, maar wil weten waarom ik er niks mee kan, alleen naar kijken.. AC vind ze maar moeilijk
Erg goed excuus! Die van mij is 2 en heeft geen geduld en wil dus ook niet wachten op de laadschermen van AC. Hopelijk doen ze daar nog een keer wat aan!Oraijon schreef op woensdag 18 november 2015 @ 15:59:
[...]
Mooi excuus om pirate marauder te spelen
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Wat? Is CIG nou ook al verantwoordelijk voor de opvoeding?Tylocke schreef op woensdag 18 november 2015 @ 16:01:
[...]
Erg goed excuus! Die van mij is 2 en heeft geen geduld en wil dus ook niet wachten op de laadschermen van AC. Hopelijk doen ze daar nog een keer wat aan!
Zou wel makkelijk zijn
Moeten we op de TS nog een kleuterhoek inrichten
. Apart kanaal waar de kinderen in kunnen om met elkaar te praten.
Hebben we alleen een persoon nodig die daar als oppas bij kan zitten
.
Hebben we alleen een persoon nodig die daar als oppas bij kan zitten
Ook nog eentje voor de vrouw van Wimpliers.Case_C schreef op woensdag 18 november 2015 @ 16:09:
Moeten we op de TS nog een kleuterhoek inrichten. Apart kanaal waar de kinderen in kunnen om met elkaar te praten.
Hebben we alleen een persoon nodig die daar als oppas bij kan zitten.
Kan die dan niet gewoon op de kinderen passen?Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2015 @ 16:10:
[...]
Ook nog eentje voor de vrouw van Wimpliers.![]()
Hahah, zo kan je hem ook lezenOraijon schreef op woensdag 18 november 2015 @ 16:04:
[...]
Wat? Is CIG nou ook al verantwoordelijk voor de opvoeding?![]()
Zou wel makkelijk zijn
CIG is gelukkig niet overal verantwoordelijk voor. Laat ze maar lekker focussen op 2.0.
Ik weet niet of ik op TS ga zijn maar ga wel een poging doen de livestream te volgen.
Zouden ze morgenavond ook wat gaan laten zien van grabby hands? Zou leuk zijn als ze die tech ook redelijk vlot kunnen implementeren. 
Overigens is het niet geheel onwaarschijnlijk met de sale dat we (voor) dit weekend over de 95 miljoen gaan met funding. Gok zo dat de teller aan het eind van de sale op 98 miljoen staat, en op 't eind van 't jaar op 101 mil
.
Overigens is het niet geheel onwaarschijnlijk met de sale dat we (voor) dit weekend over de 95 miljoen gaan met funding. Gok zo dat de teller aan het eind van de sale op 98 miljoen staat, en op 't eind van 't jaar op 101 mil
[ Voor 48% gewijzigd door Case_C op 18-11-2015 17:05 ]
Zou het er ook niet een beetje aan liggen wat voor een nieuws zie tonen en wanneer ac2.0 uit komt. Als ze dezelfde dingen laten zien als tijdens gamescom en Citizencon dan zou ik wel een beetje teleurgesteld zijn.Case_C schreef op woensdag 18 november 2015 @ 16:54:
Zouden ze morgenavond ook wat gaan laten zien van grabby hands? Zou leuk zijn als ze die tech ook redelijk vlot kunnen implementeren.
Overigens is het niet geheel onwaarschijnlijk met de sale dat we (voor) dit weekend over de 95 miljoen gaan met funding. Gok zo dat de teller aan het eind van de sale op 98 miljoen staat, en op 't eind van 't jaar op 101 mil.
Edit
https://forums.robertsspa.../5921959/#Comment_5921959Hi again everyone..
I sought some clarification pertaining to the ummelt or 'buy back' of upgraded pledges and it turns out I told a lie!
The backend side of it gets a little more complicated than I had anticipated, and the way our system is able to automate the unmelting process is by essentially copying the melted package (aka. SKU - Store Keeping Unit, a discreet saleable unit) and creating a new SKU.
Where this becomes relevant is when one considers that an upgraded ship is a combination of two separate SKUs - the base pledge and the applied upgrade, they do not combine into a new single SKU. (Evidenced by how upgraded pledges appear in the 'My Hangar' view.)
As there are a myriad of possible base and upgrade SKU combinations, it is not feasable (far from!) to have the system be able to account for all of these, thus when auto-unmelt/'buy-back' is initiated by yourselves, the system can only copy and recreate the base SKU/Pledge but not the applied upgrade!
Whilst this effectively means you will have the ability to indirectly remove upgrades from pledges without our assistance, it does also mean that a limited upgrade would still be lost if it had been applied to a base pledge which was melted.
TL;DR: Unmelting/'buying back' a package with an upgrade applied would only restore the base package. Applied upgrades are lost and not restored alongside the base pledge.
[ Voor 52% gewijzigd door Bornhald op 18-11-2015 18:16 ]
hoera!!
https://forums.robertsspa.../5922488/#Comment_5922488The CCU Upgrade System will update daily with each ship that goes on flash sale throughout the week. As usual, only upgrades will be implemented at this time. The CCU Downgrade system will not be ready before the end of the sale. The full schedule of what will be available for sale and on what day will go up during the livestream.
Ik ga kijken of ik morgen ook eens op TS langs kan komen, lijkt mij wel gezellig.
Echter, ook afhankelijk van vrouw en kids natuurlijk.
Echter, ook afhankelijk van vrouw en kids natuurlijk.
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
Ik ben helaas op het werk. Maar misschien ga ik de TS in via de mobiel.
En dan NOG 45 minuten voor het daadwerkelijk begint
Om een reactie te 'lenen' van Reddit...
Ladies and gentleman, start your hype drives.
Ladies and gentleman, start your hype drives.
Eerst maar weer even een bezoekje aan de tandarts brengen. Tijdens maar even uitkijken naar vanavond... wie weet helpt dat.
en na 15 minuten wordt de verbinding weer verbroken wegens overbelast zijnOraijon schreef op donderdag 19 november 2015 @ 08:26:
[...]
En dan NOG 45 minuten voor het daadwerkelijk begint
hahah deze zat er tussen...Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2015 @ 08:31:
Reddit gaat wild over een patcher update
https://www.reddit.com/r/...3td5vy/new_patcher_v_242/
volgens mij geen plek meer op de hypetrain...
Gaaf, ik sta er ook op!! Net links van het midden naast die gast met dat witte shirt!Bornhald schreef op donderdag 19 november 2015 @ 09:58:
[...]
hahah deze zat er tussen...
volgens mij geen plek meer op de hypetrain...
[afbeelding]
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
Oh tof! Volgens mij zie ik je! Die dude met het donkere haar toch?SNAFU schreef op donderdag 19 november 2015 @ 10:30:
[...]
Gaaf, ik sta er ook op!! Net links van het midden naast die gast met dat witte shirt!
Het openen van een Gladius in 2.0 ziet er overigens ook niet verkeerd uit
.
http://i.imgur.com/cKglQgg.webm
Bijna!!! Ik sta net naast die dude! Maar wel goed gezien hoor!Oraijon schreef op donderdag 19 november 2015 @ 10:36:
[...]
Oh tof! Volgens mij zie ik je! Die dude met het donkere haar toch?
Ik heb geen Gladius, maar dit is toch een Origin 325a? Sowieso erg tof!Case_C schreef op donderdag 19 november 2015 @ 10:43:
Het openen van een Gladius in 2.0 ziet er overigens ook niet verkeerd uit.
Das een 300iCase_C schreef op donderdag 19 november 2015 @ 10:43:
Het openen van een Gladius in 2.0 ziet er overigens ook niet verkeerd uit.
Oh ja, en natuurlijk hype voor de stream
Dus toch! Ik had dat ook eerst getyptThisuren schreef op donderdag 19 november 2015 @ 10:52:
[...]
Das een 300iKomt uit de bugsmasher aflevering van deze week:
[video]
Oh ja, en natuurlijk hype voor de streamIk kom ook wel ff langs in TS, was ontzettend gezellig de vorige keer
Verwijderd
Dan dus weer gewoon door met FO4.Bornhald schreef op donderdag 19 november 2015 @ 09:49:
en na 15 minuten wordt de verbinding weer verbroken wegens overbelast zijn
Gaat straks nog een probleem worden als je desk fans in je hangar ziet.
Hypetrein, update van de patcher!
Wat gaan we vanavond drinken jongens? Een frisje, een neutje of een lekker pilsje? En wat te knabbelen natuurlijk
Hoeveel GB gokken jullie? Ik denk 48gb download (kortom, met mijn ADSL geen pretje).
Wat gaan we vanavond drinken jongens? Een frisje, een neutje of een lekker pilsje? En wat te knabbelen natuurlijk
Lekker, ik ga een Dalwhinnie SM drinkenCase_C schreef op donderdag 19 november 2015 @ 10:59:
[...]
Jäger gok ik, de fles mag op.
Zou zomaar kunnen dat 2.0 vanavond dropt!! Naar PTU iig.
Hoeveel GB gokken jullie? Ik denk 48gb download (kortom, met mijn ADSL geen pretje).
[ Voor 74% gewijzigd door Torrie844 op 19-11-2015 11:01 ]
-
Jäger gok ik, de fles mag opTorrie844 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 10:57:
Zou zomaar kunnen dat 2.0 vanavond dropt!! Naar PTU iig.
Hoe dan ook teveel om in 1x te downloaden... (voor mij dan)Torrie844 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 10:57:
[ Voor 26% gewijzigd door Case_C op 19-11-2015 11:11 ]
Cola Zero, ik wil nuchter zijn tijdens het begin van de sale ter bescherming van den Paypal-account.Torrie844 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 10:57:
Wat gaan we vanavond drinken jongens? Een frisje, een neutje of een lekker pilsje? En wat te knabbelen.
Malt bier?SNAFU schreef op donderdag 19 november 2015 @ 11:16:
[...]
Cola Zero, ik wil nuchter zijn tijdens het begin van de sale ter bescherming van den Paypal-account.
Ik heb gister al het geld via een pinautomaat eraf gehaald, dus ik zal letterlijk geld tegen het scherm aangooien maar niet in staat zijn om wat aan te schaffen #smartthinking
-
Ik moet nuchter blijven... En de stream missen.
Vanavond onverwachts toch ingepland om te werken. Leuk, zo last minute
Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz
Ik los dat op met Jupiler NASNAFU schreef op donderdag 19 november 2015 @ 11:16:
[...]
Cola Zero, ik wil nuchter zijn tijdens het begin van de sale ter bescherming van den Paypal-account.
Als je SC opstart, aanmeldt en dan gewoon laat staan op het Patch-deel. Begint SC dan vanzelf de patch binnen te halen zodra deze beschikbaar is? Ik vermoed het wel...
Ik moet straks eerst naar de bouwfirma voor een overleg, dan naar de bank voor een hele papiermolen, dan nog eten en dan zal het alwel acht uur gepasseerd zijn... Ik wou m'n pc gewoon al opzetten en dan begint hij evt al te downloaden...
We kunnen iig alvast wat kwijlen op 2.0 screenshots:
http://imgur.com/a/Al85d
Het ziet er serieus erg goed uitVerwijderd schreef op donderdag 19 november 2015 @ 11:58:
Waw...Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2015 @ 11:58:
Ziet er zeker mooi uit! Wordt wat vanavondVerwijderd schreef op donderdag 19 november 2015 @ 11:58:
Ben heel benieuwd wat de uiteindelijke specs zullen worden voor "recommended".JanAd schreef op donderdag 19 november 2015 @ 12:06:
[...]
Waw...wel vervelend dat je SLI 'moet'' best kan uitschakelen om crashes te voorkomen. Dit soort beelden zal wel enige grafische kracht vragen op een QHD(of beter) scherm.
-
Waarschijnlijk een i7-8700k uit de Kaby Lake generatieTorrie844 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 12:40:
[...]
Ben heel benieuwd wat de uiteindelijke specs zullen worden voor "recommended".
Haha, laten we hopen dat het ergens stopt. Het is leuk dat Star Citizen mikt op geen concessies, maar als mijn systeem alles op low moet draaien om 30 fps te krijgen ga ik toch wel ergens een klein traantje laten.Case_C schreef op donderdag 19 november 2015 @ 12:42:
[...]
Waarschijnlijk een i7-8700k uit de Kaby Lake generatie? Als de prijzen zo doorstijgen betaal je tegen die tijd 1000 euro voor een mainstream CPU...
-
Ach, de CPU's maken niet zo'n grote sprongen meer als vroeger. Een 4de gen i5 of i7 CPU kan over 2 jaar nog goed mee. De GPU's... die gaan nog wel flink vooruit en zakken ook nog altijd snel in prijs. Koop tegen dan een kaart van 1 generatie terug, of misschien kunnen we tegen dan een AMD en Nvidia kaart combineren en kan je relatief goedkoop meerdere gpu's laten werken.Torrie844 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 12:48:
[...]
Haha, laten we hopen dat het ergens stopt. Het is leuk dat Star Citizen mikt op geen concessies, maar als mijn systeem alles op low moet draaien om 30 fps te krijgen ga ik toch wel ergens een klein traantje laten.
Daar zou het wel geen gaan, dat AMD en NVIDIA kaarten gewoon samen kunnen werken. Met Kaby-Lake zou overigens de integrated GPU op de CPU ten alle tijden de CPU kunnen ondersteunen met rekentaken. Ook als hij niet gebruikt word voor graphics. Dus dat gaat een berg rekenwinst opleveren als SC dat allemaal gaat implementen/combineren.JanAd schreef op donderdag 19 november 2015 @ 13:20:
[...]
Ach, de CPU's maken niet zo'n grote sprongen meer als vroeger. Een 4de gen i5 of i7 CPU kan over 2 jaar nog goed mee. De GPU's... die gaan nog wel flink vooruit en zakken ook nog altijd snel in prijs. Koop tegen dan een kaart van 1 generatie terug, of misschien kunnen we tegen dan een AMD en Nvidia kaart combineren en kan je relatief goedkoop meerdere gpu's laten werken.
Dat is wel vet zeg! Het is immens zonde dat de GPU op de CPU nu eigenlijk niks anders is dan "safety" voor als mijn GPU kapot is.Case_C schreef op donderdag 19 november 2015 @ 13:29:
[...]
Daar zou het wel geen gaan, dat AMD en NVIDIA kaarten gewoon samen kunnen werken. Met Kaby-Lake zou overigens de integrated GPU op de CPU ten alle tijden de CPU kunnen ondersteunen met rekentaken. Ook als hij niet gebruikt word voor graphics. Dus dat gaat een berg rekenwinst opleveren als SC dat allemaal gaat implementen/combineren.
Nu nog Kaby Lake en een GTX1080ti in een telefoon stoppen, dan kunnen we allemaal met een holo-lens op door de stad fietsen en SC spelen
-
Ik ben al enkele weken mij aan het verdiepen in SC. Na een break van 3 jaar EVE (6 jaar gespeeld) ben ik wel weer toe aan een dergelijke game.
Had gehoopt dat met de anniversary sale er ook special game packages zouden zijn maar ik vrees dat dat er niet in zit gezien de meldingen die ik hier en daar hier over lees.
Ik twijfel tussen de Avenger en Cutlass black gamepack. Over de Avenger kan ik eigenlijk weinig negatiefs vinden terwijl de Cutlass nogal wat tegenstrijdige recensies krijgt. De versatility van de Cutlass staat mij wel aan en ook alle hangers zijn inbegrepen. De Avenger daarintegen is goedkoper en wellicht in deze fase "bruikbaarder" en altijd te ccu'en naar de Cutlass of iets anders boven de Avenger.
Zal vanavond de beslissing wel nemen als we meer te zien krijgen wat er aangeboden wordt. Ook nog even op zoek naar een leuke organisatie om bij aan te sluiten
Had gehoopt dat met de anniversary sale er ook special game packages zouden zijn maar ik vrees dat dat er niet in zit gezien de meldingen die ik hier en daar hier over lees.
Ik twijfel tussen de Avenger en Cutlass black gamepack. Over de Avenger kan ik eigenlijk weinig negatiefs vinden terwijl de Cutlass nogal wat tegenstrijdige recensies krijgt. De versatility van de Cutlass staat mij wel aan en ook alle hangers zijn inbegrepen. De Avenger daarintegen is goedkoper en wellicht in deze fase "bruikbaarder" en altijd te ccu'en naar de Cutlass of iets anders boven de Avenger.
Zal vanavond de beslissing wel nemen als we meer te zien krijgen wat er aangeboden wordt. Ook nog even op zoek naar een leuke organisatie om bij aan te sluiten
Eerst gewoon Avenger nemen, krijgt ook nog verschillende varianten.
Welkom in 't topic dan, hopen dat 2.0 vlug droptFreeMen schreef op donderdag 19 november 2015 @ 13:46:
Ik ben al enkele weken mij aan het verdiepen in SC. Na een break van 3 jaar EVE (6 jaar gespeeld) ben ik wel weer toe aan een dergelijke game.
Het is even afwachten, als ze een anniversary package hebben horen we dat vanavond wel.Had gehoopt dat met de anniversary sale er ook special game packages zouden zijn maar ik vrees dat dat er niet in zit gezien de meldingen die ik hier en daar hier over lees.
Op Tweakers heb je de keuze uit GoT(legit) of Skir (pirate) , daar is in de TS ook wat over terug te vinden.Zal vanavond de beslissing wel nemen als we meer te zien krijgen wat er aangeboden wordt. Ook nog even op zoek naar een leuke organisatie om bij aan te sluiten
Welkom in het topic! Zeker bij GoT komen, niet die stomme piratenFreeMen schreef op donderdag 19 november 2015 @ 13:46:
...introverhaal....
-
cutlass is van rol veranderd en we hebben niet de laatse versie (helemaal niks ervan eigenlijk)
Maar ik heb nog altijd liever een Cutlass dan een space pinguïn
Momenteel is 1 op de 66 SC Tweakers piraat
, als we naar de GOT-SKIR verhouding kijken.
Andere kant is wel dat SKIR 1 Idris per 5 leden heeft.. Bij GOT is dat 'slechts' 1 Idris per 164 leden
Andere kant is wel dat SKIR 1 Idris per 5 leden heeft.. Bij GOT is dat 'slechts' 1 Idris per 164 leden
aan de andere kant genoeg ruimte om te groeien bij SKIR,waarbij je bij GOT maar 1 van de 300 bent..
niet meer dan een nummertje
Je dacht toch niet dat SKIR de 1e week overleeft?
Ons 1e doel is natuurlijk wel een bepaalde piraten organisatie volledig uit het (space)water te blazen.
Ons 1e doel is natuurlijk wel een bepaalde piraten organisatie volledig uit het (space)water te blazen.
[ Voor 3% gewijzigd door The Chosen One op 19-11-2015 14:21 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
success maar zolang ik nog niks gepiraat heb, ben jij een ordinaire moordenaarThe Chosen One schreef op donderdag 19 november 2015 @ 14:21:
Je dacht toch niet dat SKIR de 1e week overleeft?![]()
daarnaast NPC facties..
En als laatste gerilliatactieken, het is voor mij makkelijker een trader te vinden dan voor jou een pirate
[ Voor 12% gewijzigd door Bornhald op 19-11-2015 14:26 ]
Bij SKIR heb je toch ook een nummerBornhald schreef op donderdag 19 november 2015 @ 14:19:
aan de andere kant genoeg ruimte om te groeien bij SKIR,waarbij je bij GOT maar 1 van de 300 bent..
Oh? Volgens mij ben ik vergeten dat ik die interne memo er ooit uit heb gestuurdThe Chosen One schreef op donderdag 19 november 2015 @ 14:21:
Je dacht toch niet dat SKIR de 1e week overleeft?![]()
Ons 1e doel is toch wel een bepaalde piraten organisatie volledig uit het (space)water te blazen.
Wel benieuwd hoe CIG gaat regelen wat organisaties kunnen communiceren met hun leden. Het is te hopen dat Turbulent hier toch al hard aan werkt/ erover na is gedacht.
haha, naja, hij is betaalbaar, heeft de aeroview hangar en ik moet zeggen dat hij er toch wel aardig uit ziet zo op filmpjes. Cutlass oogt vrij fragiel...Bornhald schreef op donderdag 19 november 2015 @ 14:08:
cutlass is van rol veranderd en we hebben niet de laatse versie (helemaal niks ervan eigenlijk)
Ik moet zeggen dat de Retaliator er wel heel indrukwekkend uit ziet. De base versie lijkt ook nog eens betaalbaar maar is (vooralsnog) niet te vliegen (en ook niet te koop als een package).
Ik ben alleen wel een speler die alles graag zelf ingame bij elkaar wil verdienen. Kopen is voor mij weinig voldoenend maar toch kriebelt het. Probleem is, mocht hij voorbij komen in de sale dan zou ik hem erbij moeten kopen want anders heb ik nog niets om te vliegen en dan wordt het toch wel wat te prijzig.
Ben zelf niet zo'n piraatje. Dat ganken van haulers in highsec (jita) was fun zo eens per jaar maar om dat standaard te doen...nah, voelt als het speelgoed afpakken van een 5 jarige (no offence intended!Torrie844 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 14:07:
[...]
Welkom in het topic! Zeker bij GoT komen, niet die stomme piraten
hoeft niet alleen in jita of het equivalentFreeMen schreef op donderdag 19 november 2015 @ 14:26:
[...]
haha, naja, hij is betaalbaar, heeft de aeroview hangar en ik moet zeggen dat hij er toch wel aardig uit ziet zo op filmpjes. Cutlass oogt vrij fragiel...
Ik moet zeggen dat de Retaliator er wel heel indrukwekkend uit ziet. De base versie lijkt ook nog eens betaalbaar maar is (vooralsnog) niet te vliegen (en ook niet te koop als een package).
Ik ben alleen wel een speler die alles graag zelf ingame bij elkaar wil verdienen. Kopen is voor mij weinig voldoenend maar toch kriebelt het. Probleem is, mocht hij voorbij komen in de sale dan zou ik hem erbij moeten kopen want anders heb ik nog niets om te vliegen en dan wordt het toch wel wat te prijzig.
[...]
Ben zelf niet zo'n piraatje. Dat ganken van haulers in highsec (jita) was fun zo eens per jaar maar om dat standaard te doen...nah, voelt als het speelgoed afpakken van een 5 jarige (no offence intended!)
De Tali is zeker een erg gaaf schip. En hopelijk heel binnenkort wel te vliegen met AC2.0... En 1 ding weet je zeker, hij gaat voorbij komen in de sale... zeker omdat hij in 2.0 voorbij komt.FreeMen schreef op donderdag 19 november 2015 @ 14:26:
[...]
[...]
Gaat me overigens niets verbazen als ze vanavond zeggen: 2.0 is live now for the fist 5000 backers
las op reddit iet dat ze waarschijnlijk gaan beginnen met de eerste 1000 mensen die veel bugs reporten en zo door gaan..Case_C schreef op donderdag 19 november 2015 @ 14:31:
[...]
De Tali is zeker een erg gaaf schip. En hopelijk heel binnenkort wel te vliegen met AC2.0... En 1 ding weet je zeker, hij gaat voorbij komen in de sale... zeker omdat hij in 2.0 voorbij komt.
Gaat me overigens niets verbazen als ze vanavond zeggen: 2.0 is live now for the fist 5000 backers
maar dat is reddit hearsay
Zo ging het bij de Social Module. Was ook eerst 1000.Bornhald schreef op donderdag 19 november 2015 @ 14:34:
[...]
las op reddit iet dat ze waarschijnlijk gaan beginnen met de eerste 1000 mensen die veel bugs reporten en zo door gaan..
maar dat is reddit hearsay
Ik ben nog maar een beginner in SC, GOT lijkt me een leuke opstap om de game te leren kennen. SKIR voelt dan al weer meer aan als de die-hards met dikke schepen, zeg maar de vets van EVE. Ik kan die commitment nu nog niet garanderen en ik weet ook nog veeeel te weinig over de diverse rollen die je kan vervullen. Deze game lijkt nog een stuk verder te gaan dan EVE (en die had al een buldozer learning curve) dus eerst maar eens proeven, later hap ik wel.
Ik neem aan dat zodra ze vliegbaar zijn dat de base versie ook gewoon te vliegen is zij het zonder de extra modules?Case_C schreef op donderdag 19 november 2015 @ 14:31:
[...]
De Tali is zeker een erg gaaf schip. En hopelijk heel binnenkort wel te vliegen met AC2.0... En 1 ding weet je zeker, hij gaat voorbij komen in de sale... zeker omdat hij in 2.0 voorbij komt.
[ Voor 37% gewijzigd door FreeMen op 19-11-2015 14:39 ]
Die-Hards met dikke schepen zullen we in beide organisaties wel terug gaan zien, maar Bornhald is inderdaad een EVE Vet. . Die hebben we in het "Council" van GoT niet zitten volgens mij.FreeMen schreef op donderdag 19 november 2015 @ 14:35:
Ik ben nog maar een beginner in SC, GOT lijkt me een leuke opstap om de game te leren kennen. SKIR voelt dan al weer meer aan als de die-hards met dikke schepen, zeg maar de vets van EVE.
Daarnaast zijn de organisaties buiten 'naam' nog niet veel. Maar met 2.0 moet het volgens mij wel mogelijk worden om gewoon samen te kunnen gamen. Hoewel de faciliterende software van CIG voor org's nog wel te wensen over laat. (Lobby's , friendslists e.d.)
Ik gok dat de Tali zelfs zonder modules in eerste instantie ingame met modules komt. Ze zijn wel 'af' qua model, maar nog niet geimplementeerd in het schip. Of dat moet in 2.0 plots wel het geval zijn. In dat geval heb je waarschijnlijk een lege ruimte waar normaal je torpedoes hangen.[...]
Ik neem aan dat zodra ze vliegbaar zijn dat de base versie ook gewoon te vliegen is zij het zonder de extra modules?
Niet meer dan eerlijk toch?Bornhald schreef op donderdag 19 november 2015 @ 14:34:
las op reddit iet dat ze waarschijnlijk gaan beginnen met de eerste 1000 mensen die veel bugs reporten en zo door gaan..
[ Voor 12% gewijzigd door Case_C op 19-11-2015 14:51 ]
ben een EvE vet (5-6 jaar) maar ben blij met mensen met een aurora, zat schepen die je kan lenenFreeMen schreef op donderdag 19 november 2015 @ 14:35:
Ik ben nog maar een beginner in SC, GOT lijkt me een leuke opstap om de game te leren kennen. SKIR voelt dan al weer meer aan als de die-hards met dikke schepen, zeg maar de vets van EVE. Ik kan die commitment nu nog niet garanderen en ik weet ook nog veeeel te weinig over de diverse rollen die je kan vervullen. Deze game lijkt nog een stuk verder te gaan dan EVE (en die had al een buldozer learning curve) dus eerst maar eens proeven, later hap ik wel.
[...]
Ik neem aan dat zodra ze vliegbaar zijn dat de base versie ook gewoon te vliegen is zij het zonder de extra modules?
Vind ik wel ja. Zijn de mensen waar CIG wat aan heeft en uiteindelijk wij dus ook.
[ Voor 12% gewijzigd door Bornhald op 19-11-2015 15:28 ]
Star Citizen interview met Mark Hamill
http://www.pcgamer.com/ma...-commander-and-star-wars/
PC gamer heeft in hun volgende tijdschrift iig een groot stuk (ook met studio access ed).
PC gamer heeft in hun volgende tijdschrift iig een groot stuk (ook met studio access ed).
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2015 16:40 ]
Oeh!!! Heeft iemand verdere scans? leuk leuk leuk!Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2015 @ 16:23:
[afbeelding]
-
Volgens mij is ie nog niet uit. Als ik deze haal, zou het wel sinds jaren zijn dat ik een game tijdschrift koop.Torrie844 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 16:24:
[...]
Oeh!!! Heeft iemand verdere scans? leuk leuk leuk!
De overige games die ik zie zijn niet bijster interessantVerwijderd schreef op donderdag 19 november 2015 @ 16:33:
[...]
Volgens mij is ie nog niet uit. Als ik deze haal, zou het wel sinds jaren zijn dat ik een game tijdschrift koop.
Het was ook lichtelijk sarcastisch bedoeltTylocke schreef op donderdag 19 november 2015 @ 16:43:
@Case: Xcom 2 is de enige andere game die me kan interesseren, de rest niet zo.
[ Voor 31% gewijzigd door Case_C op 19-11-2015 16:45 ]
Interessant, staat bij dat dit het kerst issue is dus zal nog wel een week of 2 duren voordat deze te koop is. Wel een mooie tease.Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2015 @ 16:23:
[video]
[afbeelding]
@Case: Xcom 2 is de enige andere game die me kan interesseren, de rest niet zo.
De technologie van RB6 Siege vind ik ook interessant maar het is verder geen game voor mij. The Division is iets waar ik meer naar uit kijk.Case_C schreef op donderdag 19 november 2015 @ 16:37:
[...]
Het was ook lichtelijk sarcastisch bedoelt, RB6 Siege lijkt me ook wel interessant
[ Voor 18% gewijzigd door Tylocke op 19-11-2015 16:50 ]
Vwb de sale, als ik zo'n lti base retaliator zou kopen, is deze dan ook weer voor rl geld te verkopen? Ik zie ze op diverse sites aangeboden worden maar ik weet niet of dat altijd zomaar gaat?
De vraag komt voort uit het feit dat ik niet 100% zeker ben over de game aangezien ik nog moet starten, maar de kans zich nu wel voor doet er evt 1 te kunnen kopen.
De vraag komt voort uit het feit dat ik niet 100% zeker ben over de game aangezien ik nog moet starten, maar de kans zich nu wel voor doet er evt 1 te kunnen kopen.
Ik adviseer liever eigenlijk om in te stappen voor zo min mogelijk geld. Je kan namelijk wel geld in het spel stoppen maar het is lastig om het er weer uit te halen. Schepen verkopen voor echt geld is eigenlijk alleen interessant voor echt zeldzame schepen of LTI schepen.FreeMen schreef op donderdag 19 november 2015 @ 17:52:
Vwb de sale, als ik zo'n lti base retaliator zou kopen, is deze dan ook weer voor rl geld te verkopen? Ik zie ze op diverse sites aangeboden worden maar ik weet niet of dat altijd zomaar gaat?
Begin bij een starter Aurora of Mustang. Daarnaast zou je alvast de kleinste upgrade van een altijd beschikbaar schip kunnen nemen naar een Retalliator.
Mocht je later de Retalliator willen dan kan je de upgrade alsnog gebruiken.
Je kan alleen wat met LTI kopen wanneer het voor het eerst aangeboden wordt. Als je nu via een andere site een schip zou kopen, dan is hij gebonden aan jou account wanneer je hem krijgt, doorverkopen kan dan niet meer.FreeMen schreef op donderdag 19 november 2015 @ 17:52:
JE kan dus het risico nemen dat je iets koopt wanneer het voor het eerst uit komt, een half jaar wacht en het dan probeert te verkopen.
Probleem hierbij is dat Europeanen 21% belasting betalen en Amerikanen niet. Dus de gemiddelde Amerikaan kan je onderbieden en dan nog met winst verkopen
edit: Daarnaast met het huidige Cross Chassis Upgrade systeem loont het hebben van LTI ook bijna niet meer. Verwachting is dat er nog minimaal 1 starter uit gaat komen dus dan kan je elk van de duurdere schepen met LTI krijgen.
Overigens is ook het enige wat een beetje verkoopt schepen met LTI, en nu zelfs alleen de schepen die niet constant beschikbaar zijn. Dus als je een Base retalliator zou kopen op jou account, heb je er geen LTI op dan kan je hem voor 80-85% van melt waarde verkopen. Simpel voorbeeld. Stel de melt waarde is 100, dus wanneer je hem koopt betaal je 121. Als je hem nu verkoopt zal dat zijn voor 80-85. Je draait dus tussen de 41-36 verlies wanneer je het doet.
[ Voor 25% gewijzigd door Bornhald op 19-11-2015 18:51 ]
Goed ik ben voorbereid voor vanavond . laat het feest begin.
Laat het feest beginFisher schreef op donderdag 19 november 2015 @ 18:31:
Goed ik ben voorbereid voor vanavond . laat het feest begin.
het feest begin laat
begin het feest laat
[ Voor 11% gewijzigd door DutchWalnut op 19-11-2015 18:34 ]
Het feest begint - waarschijnlijk - laatCygnitr0n schreef op donderdag 19 november 2015 @ 18:33:
[...]
Laat het feest begin
het feest begin laat![]()
begin het feest laat
-
Wooo, hype voor straks
Leuke filmpjes die opeens tevoorschijn komen trouwens van al die gamer websites, oh en ook nog een mooie preview van Mark Hamill in z'n UEEN Flight Suit:
Leuke filmpjes die opeens tevoorschijn komen trouwens van al die gamer websites, oh en ook nog een mooie preview van Mark Hamill in z'n UEEN Flight Suit:
spoiler:

[ Voor 3% gewijzigd door Thisuren op 19-11-2015 19:27 ]
Even tussendoor hoor, maar wat heb ik gemist?
Hier ook een eve speler (2004) 😃
Ik ga de stream missen door de stomme files 😞
The stream will start sooner than later! TM
-
Stream duurt 3 uur.. moet dan wel een hele langer file zijn.Bas1978 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 19:45:
Hier ook een eve speler (2004) 😃
soms denk ik dat vrouwen gemaakt zijn om mannen hun leven Peep Peep.. Een vriend van mij zit al een week uit tel even naar deze avond. raad eens wat vrouw lief doet nodig haar ouders uit voor en bezoek.
Ach, de stream heeft ook alweer een delay
Dit topic is gesloten.
![]()