Toon posts:

[PC] Star Citizen - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 28 ... 101 Laatste
Acties:
  • 178.212 views

• Anthor
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Die Warthog is ook nice, dacht gister even die stick te herkennen in de connie tour bij ATV. :)

Die assen aanpassen lukt wel, maar ik vroeg me af of het lekkerder/handiger vliegt met yaw op Y.
Heb jij jouw pitch daarbij inverted mac-rolec?

Een tijd terug speelde ik veel War Thunder, en heb toen die X52 gekocht. Maar het viel een beetje tegen, ik had o.a. het probleem dat eens in de zoveel tijd de software/hardware iets raars deed en opeens alle assen kalibreerde op de positie die ze op dat moment hadden. Beetje onhandig in een dogfight :X.
Ben er toen niet achter gekomen wat het nou precies was.
Daarom had ik alleen nog maar basic drivers geinstalled, maar ik heb net de Mad Catz software geïnstalleerd, en gelukkig nog geen probleem gehad tijdens een rondje vliegen. Het zou ook aan mijn kabels gelegen kunnen hebben. Omdat de usb kabel uit de linker unit komt moest ik een verlengkabel gebruiken, maar nu heb ik een andere monitor met een usb poort aan die kant dat kan ook schelen.

Bedenk me opeens dat ik misschien wat oudere saitek software gebruikte ipv dat Mad catz programma, weet het niet precies meer.

Verwijderd

Topicstarter
Anthor schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 19:21:
Die assen aanpassen lukt wel, maar ik vroeg me af of het lekkerder/handiger vliegt met yaw op Y.
Heb jij jouw pitch daarbij inverted mac-rolec?
Ja (tenminste stick naar voren is pitch down als je dat bedoelt :P). In mijn ervaring is wat handig is met een joystick mega persoonlijk. Wat ik fijn vindt is verschrikkelijk voor iemand anders. Daarom zei ik ook gewoon beide uitproberen.

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12 14:48
Hype! The Next Great Starmarine!

Titan suit ontwerp in TNGS format.... aldus RTV.... HYPE!

Ok, misschien vind ik die toch niet zo tof als TNGS...

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Oraijon schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 20:13:
Hype! The Next Great Starmarine!

Titan suit ontwerp in TNGS format.... aldus RTV.... HYPE!

Ok, misschien vind ik die toch niet zo tof als TNGS...
heb liever dat ze die cutlass update geven, of AC2.0... :D

• Oraijon
Bornhald schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 20:33:
[...]

heb liever dat ze die cutlass update geven, of AC2.0... :D
Later vandaag... maar niet officieel :P

• Bornhald
AC 2.0 of de cutlass update

• Oraijon
Cutlass, Lando wilde zeggen later today, maar dat mocht niet van Ben :)

Zeggen nu trouwens inderdaad dat Connie 8 maanden duurde omdat het de proof of concept was voor multicrew e.d.

• Bornhald
het transcript
http://imperialnews.netwo...erse-episode-71-liveblog/

nice
[Tevarin?] Nothing to show about them, or say, at this point. But they will in the near future, because the Prowler has been fasttracked. Chris wants it done ASAP
cutlass update
https://robertsspaceindus...rd-Sharpening-The-Cutlass

[ Voor 69% gewijzigd door Bornhald op 14-11-2015 00:19 ]

• Fisher
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06-2018
The Cutlass thread staat online.

link niet meer nodig.

[ Voor 54% gewijzigd door Fisher op 14-11-2015 00:37 ]

• Bornhald
Fisher schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 00:35:
The Cutlass thread staat online.

link niet meer nodig.
haha maar 18 minuten later :D

ik ben benieuwd hoe de cutlass het gaat doen in AC 2.0 (en hoe hij eruit ziet)
en daarnaast hoop ik op de buccaneer, Dus ik hoop dat jullie ook C stemmen op de 2e vraag :D

weekly update
https://robertsspaceindus...Weekly-Development-Update
Blocking Issues
  • Server degradation preventing causing spawning issues (fix committed)
  • Quantum Travel causing a crash on Release
  • Player not able to pick up a weapon for FPS at Security Post Kareah on Release – BREAKING: This is fixed!
  • Climbing in to small and medium ships causing the player to spawn at point origin (0,0,0) on Release
  • Low repro cases of Quantum Travel failing to deliver the player to the intended mark on Release
  • Refueling is broken at CryAstro
o

[ Voor 46% gewijzigd door Bornhald op 14-11-2015 01:16 ]

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
Begin echt benieuwd te worden naar de sale... Tenzij er iets interessanters voorbij komt, wordt het waarschijnlijk m'n 315p package omsmelten voor een Freelancer. :)

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Bornhald schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 00:48:
[...]

haha maar 18 minuten later :D

ik ben benieuwd hoe de cutlass het gaat doen in AC 2.0 (en hoe hij eruit ziet)
en daarnaast hoop ik op de buccaneer, Dus ik hoop dat jullie ook C stemmen op de 2e vraag :D

weekly update
https://robertsspaceindus...Weekly-Development-Update

[...]
Ben zo benieuwd naar de bucc nu! :D

Gestemd op de Freelancer tho. ;)

• Bornhald
Cygnitr0n schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 09:07:
[...]

Ben zo benieuwd naar de bucc nu! :D

Gestemd op de Freelancer tho. ;)
bij de eerste heb ik op de starfarer gestemd.

En de 2e poll klopt niet,
Would you be interested in trading your Cutlass for a Buccaneer?
  • A Yes, I want my ship to dance! 14%
  • B No, I need room for loot. 22%
  • C I don't have a Cutlass, but I'm interested in the Bucc 35%
  • D No, Drake ships are for losers. MISC rules! 28%
Het zouden de eerste twee antwoorden moeten zijn en dan en optie van maakt niet uit. En dan alleen onder mensen die ook daadwerkelijk een cutlass hebben....
Nu kan je gewoon om de boel op te naaien een stem uit brengen.

Ze hadden best een andere poll kunnen doen met daarin de vraag of iemand een buccaneer zou willen, maar dat zou een vraag voor de hele gemeenschap zijn.

Maar deze poll klopt niet omdat de populatie waaraan je het vraagt (iedere backer) niet de populatie is waar het om gaat (iedere backer die een cutlass heeft)

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20-12 07:27

JanAd

Wind’s howling

Ik heb op de Freelancer gestemd. Hij staat op 45% atm :)
Bij de 2de vraag heb ik op D gestemd. Sorry Bornhald...

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

• Bornhald
JanAd schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 11:27:
Ik heb op de Freelancer gestemd. Hij staat op 45% atm :)
Bij de 2de vraag heb ik op D gestemd. Sorry Bornhald...
Ik ben dan benieuwd waarom, aangezien misc er geen moer mee te maken heeft.

• Anthor
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Bornhald schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 18:00:
Ben te druk bezig met Cutlass gate op dit moment :)
Ik heb nav jouw post er over gelezen, maar weet nog niet precies hoe het allemaal is gelopen tussen CIG en de community. Is dit nu een uitkomst die de cutlass pledgers tevreden stelt?

• Bornhald
Anthor schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 13:46:
[...]

Ik heb nav jouw post er over gelezen, maar weet nog niet precies hoe het allemaal is gelopen tussen CIG en de community. Is dit nu een uitkomst die de cutlass pledgers tevreden stelt?
De Cutlass is zelf is veranderd maar is nog steeds geen agile interceptor die ook cargo lan vervoeren. De buccaneer is nog niet eens een belofte. Dus ik denk dat het gros het er uit principe niet mee eens Is. Daarnaast wil een deel excuses van CIG.
Want blijkbaar Is alles wat voorheen gezegd Is, door Rob Irving, Chris Roberts en ben Lesnick zelf! Onwaar en Is het altijd een transport geweest.

Ik ben in ieder geval benieuwd hoe de "nieuwe" Cutlass presteert. En dan helemaal in een piraten actie. Daarnaast Is een extra Drake schip altijd welkom. Een ander schip dan Drake ook maar Drake heeft er nu maar 3 en maar 1 in engine die dus helemaal redone is

[ Voor 93% gewijzigd door Bornhald op 14-11-2015 14:02 ]

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20-12 12:17
Wat verwachten we hier eigenlijk van die nieuwe contest? Een TITAN-armor ontwikkelen zal niet zo 'groot' zijn als een schip, maar als je 'm als 'fallout' power-armor wil laten werken, zit er aardig wat werk in. Hoop echt dat het weer een leuke serie gaat zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Lol

Edit: Blijkbaar oud maar zag het voor het eerst.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2015 23:55 ]

• Bornhald
So regarding my comment on a Cutlass not being able to go toe to toe with a Freelancer among other ships....I'll try and expand upon that.

It really depends on the situation, a lone Cutlass coming at a Freelancer is going to have fun trying to take it and really depends on the skillset of both pilots. Multiple Cutlass' coming in as pack, game over for a sole Freelancer.

One on one is down to who's the better crew as the Cutlass is smaller (more than people believe) than the Freelancer, faster and more agile (I know thats a stretch for some to believe) but packs less powerful weaponry albeit in a much better layout for offense. All the forward facing guns the Cutlass pilot has, plus the turret means they can pile there shots in much easier than a Freelancer can return. However if you get caught by those waist guns on the Freelancer then its going to hurt, a lot. The Freelancer carries a lot more cargo than the Cutlass along with more potential crew so is a juicy target, but won't roll over for you..

If you want easy prey theres a lot of other haulers in the verse, like the HULL's, which present a significantly easier target with a much greater array of cargo to take.

You'll be hearing more from me on the Freelancer at the rate the polls going too!
https://forums.robertsspa.../5906867/#Comment_5906867

Als ze het zo gebalanceerd krijgen dan Is dat denk ik best leuk speleb

• siriouz
Bornhald schreef op zondag 15 november 2015 @ 09:31:
[...]

https://forums.robertsspa.../5906867/#Comment_5906867

Als ze het zo gebalanceerd krijgen dan Is dat denk ik best leuk speleb
Hmm, en iedereen maar denken dat een Freelancer stukken sneller was dan een Cutlass...
Case_C schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 23:24:
Wat verwachten we hier eigenlijk van die nieuwe contest? Een TITAN-armor ontwikkelen zal niet zo 'groot' zijn als een schip, maar als je 'm als 'fallout' power-armor wil laten werken, zit er aardig wat werk in. Hoop echt dat het weer een leuke serie gaat zijn.
Welke contest? :9

• Bornhald
siriouz schreef op zondag 15 november 2015 @ 09:41:
[...]

Hmm, en iedereen maar denken dat een Freelancer stukken sneller was dan een Cutlass...
Ja zou je verwachten vooral wanneer je naar de stats pagina kijkt, de Freelancer is een stuk lichter, grotere powerplant en engines..

Ik kan me niet voorstellen dat die 19 extra cargo units ervoor zorgen dat ze aanzienlijk meer dan 7.000 KG zwaarder gaan worden.

Zoudens ze de stats van de freelancer gaan aanpassen?

*maakt zich klaar voor freelancergate*

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Bornhald schreef op zondag 15 november 2015 @ 10:00:
[...]

Ja zou je verwachten vooral wanneer je naar de stats pagina kijkt, de Freelancer is een stuk lichter, grotere powerplant en engines..

Ik kan me niet voorstellen dat die 19 extra cargo units ervoor zorgen dat ze aanzienlijk meer dan 7.000 KG zwaarder gaan worden.

Freelancer MAX zou een Cutlass makkelijk in kunnen maken qua snelheid. Dat is toen geopperd vanwege de twin-engine.

• siriouz
Bornhald schreef op zondag 15 november 2015 @ 10:00:
[...]

Ik denk eerder er werd gepraat over de plannen die er nu zijn voor de Cutlass - dus dat de nieuwe snelheid en wendbaarheid van de Cutlass beter zal zijn dan die van de huidige Freelancer.

• Bornhald
Cygnitr0n schreef op zondag 15 november 2015 @ 10:02:
[...]

Freelancer MAX zou een Cutlass makkelijk in kunnen maken qua snelheid. Dat is toen geopperd vanwege de twin-engine.
cutlass heeft ook een twin engine.. alleen heeft de freelancer en TR5 waar de cutlass een TR4 heeft.

maar uit dat stuk maak ik op dat een Cutlass een freelancer aan zou moeten kunnen vallen, dan klopt het gewicht van de cutlass niet omdat hij met slechtere engines nooit in de buurt van die freelancer zal komen, of die freelancer nu wel of geen cargo heeft.

Maar in die tekst staat dat de cutlass sneller en wendbaarder is dan de freelancer, dus dan gaan of de cutlass specs omhoog, of de freelancer specs naar beneden.
One on one is down to who's the better crew as the Cutlass is smaller (more than people believe) than the Freelancer, faster and more agile (I know thats a stretch for some to believe) but packs less powerful weaponry albeit in a much better layout for offense
siriouz schreef op zondag 15 november 2015 @ 10:10:
[...]

Ik denk eerder er werd gepraat over de plannen die er nu zijn voor de Cutlass - dus dat de nieuwe snelheid en wendbaarheid van de Cutlass beter zal zijn dan die van de huidige Freelancer.
In 2,0 zal de nieuwe cutlass zitten en de freelancer zal niet lang op zich laten wachten. De stats van de cutlass zijn nu significant slechter dan die van de gemiddelde freelancer, namelijk kleinere powerplant voor de cutlass, mindere engines voor de cutlass, en meer gewicht voor de cutlass

Dus stats van of de freelancer of de cutlass zullen moeten worden aangepast om ervoor te zorgen dat de cutlass in de buurt van een freelancer kan komen... Want een TR4 is zwakker dan een TR5. en beide hebben er twee. van die 4 extra manouvering thrusters zal hij het niet krijgen lijkt me..

op basis van onderstaande stats zal een cutlass nooit een freelancer aan kunnen vallen.. want de freelancer kan gewoon weg vliegen..

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wbyvUfD.png

[ Voor 34% gewijzigd door Bornhald op 15-11-2015 10:19 ]

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11 23:08
Een box van 2 SCU is 2,5mx1,25mx1,25m waar qua inhoud dan 2,25mx1mx1m van overblijft.
Vul die met water en je komt op 2,25 ton per box (minus gewicht van de box zelf).
Een volle Freelancer zou dan 1,125x52=58,5 ton aan cargo meenemen en komt dus op 87,5 ton totaal gewicht. Het gewicht van boxen komt daar nog bij.
Vergeleken met een lege Cutlass heb je dan nog best wel een prestatie verschil dus het is nog maar de vraag of er iets aangepast moet worden.

En even off-topic: De Sabre die ik een maand geleden kocht maar op een andere account geparkeerd kreeg staat nu dan toch in mijn hangar. Dit ter info. ;)

[ Voor 14% gewijzigd door SNAFU op 15-11-2015 11:21 ]

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

• Case_C
Uit de laatste RtV:

Next Great Star Marine is like Next Great Starship, similar format, Omar, Forrest, Skelton, Sean Tracy, CR, and a guest judge will do it. Prereq is designing your own helmet, actual competition is for a Class 9 Titan suit. It’s one of the bits of the lore everyone’s excited about seeing in game, so they’re going to do a new contest to get one."
SNAFU schreef op zondag 15 november 2015 @ 11:05:
Een box van 2 SCU is 2,5mx1,25mx1,25m waar qua inhoud dan 2,25mx1mx1m van overblijft.
Vul die met water en je komt op 2,25 ton per box (minus gewicht van de box zelf).
Een volle Freelancer zou dan 1,125x52=58,5 ton aan cargo meenemen en komt dus op 87,5 ton totaal gewicht. Het gewicht van boxen komt daar nog bij.
Vergeleken met een lege Cutlass heb je dan nog best wel een prestatie verschil dus het is nog maar de vraag of er iets aangepast moet worden.

En even off-topic: De Sabre die ik een maand geleden kocht maar op een andere account geparkeerd kreeg staat nu dan toch in mijn hangar. Dit ter info. ;)
Sterk punt, al onze ervaringen met de schepen in AC, zijn met 'lege' schepen. Zodra je in een schip cargo hebt zitten vliegt die totaal anders. Nu ben ik wel bang dat ze daar te weinig rekening mee houden in het flight-model... hoewel Capitals en Dogfighters totaal verschillende schepen zijn...

[ Voor 49% gewijzigd door Case_C op 15-11-2015 13:31 ]

• SNAFU
Case_C schreef op zondag 15 november 2015 @ 11:43:
[...]
Nu ben ik wel bang dat ze daar te weinig rekening mee houden in het flight-model... hoewel Capitals en Dogfighters totaal verschillende schepen zijn...
Gewicht = massa = traagheid.
Dat zullen ze wel moeten meenemen in hun flightmodels, het is vrij elementair.
Aan de ene kant wel ademwasem op de binnenkant van je helm ziet maar dan geen correct flightmodel is ook niet consequent.
Ik zie het wel goed komen... ;)

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

• Case_C
SNAFU schreef op zondag 15 november 2015 @ 14:15:
[...]

Aan de ene kant wel ademwasem op de binnenkant van je helm ziet maar dan geen correct flightmodel is ook niet consequent.
Maar als je cargo in sommige gevallen 2/3e van je mass gaat zijn.. dan zijn de gevolgen voor je flightmodel gigantisch :P

Verwijderd

Topicstarter
SNAFU schreef op zondag 15 november 2015 @ 14:15:
[...]

Dit komt uit de laatste flight model update:
Once you’ve cleared any nearby objects and have come up to speed you’ll want to switch into Space Combat Maneuvering mode. SCM is one of the biggest changes to the flight control system, but on the surface it closely mimics the current flight mechanics that you may already be used to in Arena Commander. The real power of SCM mode is that maximum velocity is a now dynamically calculated as a function of force and mass: F/m * T = SCM Max Velocity – this means anything that any changes to the acceleration of the ship (such as loadout changes, picking up cargo etc) will impact the maximum SCM speed. We’ve incorporated the SCM calculation in such a way that it is your ability to brake to 0 on any turning axis (x or z) that determines the top speed your ship is allowed to fly. This means that upgrading the ships maneuvering thrusters generally results in a higher max velocity being allowed by IFCS. Further, this speed is determined by the strongest turning axis of the ship, meaning the best drift control will be achieved by turning on the strong axis, rather than the weak axis. Each ship has a different configuration of strong and weak axes and its up to the pilot to learn them and fly to their strengths.

• Case_C
Verwijderd schreef op zondag 15 november 2015 @ 14:28:
[...]

Dit komt uit de laatste flight model update:

[...]
Het gaat alleen niet in op de vraag: Hoe hard impact meer cargo je mavouvre-snelheid.. Die is ook redelijk belangrijk. Of is dat een geval van we gaan 't zien als het geimplementeerd is :P ?

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-12 09:53
Case_C schreef op zondag 15 november 2015 @ 15:18:
[...]

Het gaat alleen niet in op de vraag: Hoe hard impact meer cargo je mavouvre-snelheid.. Die is ook redelijk belangrijk. Of is dat een geval van we gaan 't zien als het geimplementeerd is :P ?
Met het bovenstaande stukje en de mains centric flight aanpassing vrees ik dat dogfighting voor een volgeladen Freelancer niet een optie is.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Ik had gisteren avond nogal wat problemen bij het online spelen van de Vanduul Swarm Co-op. Time-outs, 2 crashes tijdens het spel (1x na 22 minuten met heel sterke spelers). Ook vreemde dingen zoals de Hud van m'n Hornet die heel de tijd verdween enz... Ik moest ook lang wachten voordat een match begon. Iemand anders ook die problemen gehad?

In de namiddag verliep alles nog wel vlot. :)

• Bornhald
JanAd schreef op maandag 16 november 2015 @ 08:12:
Ik had gisteren avond nogal wat problemen bij het online spelen van de Vanduul Swarm Co-op. Time-outs, 2 crashes tijdens het spel (1x na 22 minuten met heel sterke spelers). Ook vreemde dingen zoals de Hud van m'n Hornet die heel de tijd verdween enz... Ik moest ook lang wachten voordat een match begon. Iemand anders ook die problemen gehad?

In de namiddag verliep alles nog wel vlot. :)
Missende hud heb ik ook best vaak, verschilt per respawn. Dus de ene keer laad hij wel de andere keer niet binnen dezelfde match. Crashes heb ik eigenlijk alleen gehad wanneer ik alt tabte. Voor de rest was het stabiel

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
Bornhald schreef op maandag 16 november 2015 @ 08:54:
[...]

Missende hud heb ik ook best vaak, verschilt per respawn. Dus de ene keer laad hij wel de andere keer niet binnen dezelfde match. Crashes heb ik eigenlijk alleen gehad wanneer ik alt tabte. Voor de rest was het stabiel
Ja same, missende hud en soms bewegende. Andere keren doet scoreboard t niet..etc.. :)

-

• Case_C
Ze blijven maar knippen/plakken om tot een idee voor de Buccaneer te komen in de community. Als CIG er mee bezig is weet je iig wel dat ze mee kijken naar wat er positief ontvangen word :) .

Een ding is zeker, dit ding vliegt voor geen meter in engine... :P De Tombler zou een betere naam zijn voor zo'n design :+
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pKkahG7.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door Case_C op 16-11-2015 10:30 ]

• Bornhald
Case_C schreef op maandag 16 november 2015 @ 10:30:
Ze blijven maar knippen/plakken om tot een idee voor de Buccaneer te komen in de community. Als CIG er mee bezig is weet je iig wel dat ze mee kijken naar wat er positief ontvangen word :) .

Een ding is zeker, dit ding vliegt voor geen meter in engine... :P De Tombler zou een betere naam zijn voor zo'n design :+
[afbeelding]
Als eigenaar van een cutlass black ben ik eigenlijk meer benieuwd hoe de aanpassingen in 2.0 zijn, zowel qua looks als qua handling. Daarnaast ben ik benieuwd (en dat kan pas ver na 2.0) hoe hij presteert in zn rol als "pirate ship" (het kan pas ver na omdat je ook een cargo ship nodig hebt wat je kan overvallen.. dus dan moeten die mechanisme ingebouwd zijn)

Ik vind ook dat men er vooruit loopt op de buccaneer of hoe dat ding ook mag gaan heten, het is tot nu toe een idee, niet meer dan dat, zelfs geen toezegging dat hij daadwerkelijk gemaakt gaat worden...

Ik hoop op meer informatie vanaf de 19e tijdens de "pirate thema dag" :D maar we zullen het wel zien..

[ Voor 5% gewijzigd door Bornhald op 16-11-2015 10:34 ]

• Case_C
Bornhald schreef op maandag 16 november 2015 @ 10:34:
[...]
Als eigenaar van een cutlass black ben ik eigenlijk meer benieuwd hoe de aanpassingen in 2.0 zijn, zowel qua looks als qua handling. Daarnaast ben ik benieuwd (en dat kan pas ver na 2.0) hoe hij presteert in zn rol als "pirate ship" (het kan pas ver na omdat je ook een cargo ship nodig hebt wat je kan overvallen.. dus dan moeten die mechanisme ingebouwd zijn)
Ik gok dat het schip een stuk stabieler/steviger gaat zijn. En all-round een prima schip word, maar niet voldoet aan de originele beschrijving. Is dat erg? Nee, want het was van te voren al bekend dat alle stats e.d. onderhevig zijn aan verandering.
Ik hoop op meer informatie vanaf de 19e tijdens de "pirate thema dag" :D maar we zullen het wel zien..
Dat zou wel leuk zijn :) , wellicht dat er ook een Pirate Avenger variant komt.

• EdwardK123
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-12 12:29
Omdat Star Citizen nog zo lang duurt... Freelancer nog maar eens uit de kast gehaald ;)!

Weten jullie wanneer worden de nieuwe Avenger varianten verwacht?

• Case_C
EdwardK123 schreef op maandag 16 november 2015 @ 10:41:
Omdat Star Citizen nog zo lang duurt... Freelancer nog maar eens uit de kast gehaald ;)!

Weten jullie wanneer worden de nieuwe Avenger varianten verwacht?
Al meer dan een jaar :P , maar we hebben al redelijk wat modellen gezien van de varianten. Dus ik gok dat de meeste mensen het met deze sale wel verwachten! Hoop er zelf iig wel op :) , wil m'n stock Avenger graag upgraden naar een specifieke variant.

[ Voor 9% gewijzigd door Case_C op 16-11-2015 11:01 ]

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Bornhald schreef op maandag 16 november 2015 @ 08:54:
[...]

Ah ok, ik had bij de crashes m'n SLI nog ingeschakeld denk ik. In de namiddag toen alles vlot liep had ik die nog afstaan... Mogelijk ligt het daar weer aan.

Als ik met de REC een turret op m'n basic Hornet zet, welke wapens zet ik er dan best in? Enkel een S1 blijkbaar? Iemand hier ervaringen mee?

Ik las ook dat je Power verbruik wat teveel wordt als je een basic-Hornet begint te pimpen - en je dus een powerplaint upgrade moet doen?

Achja, mss gewoon beter de REC opsparen en na/tijdens de Sales. M'n Hornet vliegt wss z'n laatste uren in...
EdwardK123 schreef op maandag 16 november 2015 @ 10:41:
Draait dat nog lekker op Windows 10? :P Ik heb die ook nog liggen, mss wel eens een leuk idee om dat nog eens te installeren.

Edit: Mss nog ff een vraag, als je een spel verlaat online (zelf stopt of crash), krijg je dan toch nog je REC? Ik denk het precies wel... Ik zie net dat ik wat meer REC heb staan dan gisteren na de laatste vastloper.

[ Voor 8% gewijzigd door JanAd op 16-11-2015 11:27 ]

• Bornhald
JanAd schreef op maandag 16 november 2015 @ 11:11:
[...]

Edit: Mss nog ff een vraag, als je een spel verlaat online (zelf stopt of crash), krijg je dan toch nog je REC? Ik denk het precies wel... Ik zie net dat ik wat meer REC heb staan dan gisteren na de laatste vastloper.
mijn idee was van niet, maar zou het niet met 100% zekerheid durven zeggen

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Hoera! De Unmelt-Tool is onderweg!
Patrick Probst(Cloud Imperium Games)

Nov 16, 12:25

Hey everyone,

Thank you for your patience during this busy period.

This is an update to let you know that your automated un-melt tool is now in development! This means that, once released, you will be able to restore your old pledges without any assistance from a CS agent.

As such, Customer Service can no longer action un-melt requests and you are advised to await the un-melt tool's launch.

Once again, thank you for your patience and understanding during this busy period.

If your ticket is in relation to UEC/Voyager Direct (VD) "reclaimings"; please be advised that all Voyager Direct purchases are permanent and cannot be reclaimed. We are looking into our options for this but cannot confirm anything at this stage. Your VD items are persistent and will still be available for use, trade or re-sale in the persistent universe at release.

If your ticket is regarding upgrade reversals/removals we are very sorry, but all upgrades are permanent and we are not able to reverse them once applied. These pledges are still reclaimable for store credit and the amount received is the cumulative value of the base pledge plus any applied upgrades.

Regards
Patrick & The Team

Customer Service Manager & Lead Moderator
Cloud Imperium Games
Echter, mocht je een upgrade hebben gedaan. Dan is dit helaas niet omkeerbaar :'( :'( :'(

[ Voor 41% gewijzigd door DutchWalnut op 16-11-2015 19:45 ]

• Case_C
Cygnitr0n schreef op maandag 16 november 2015 @ 19:31:

[...]

Echter, mocht je een upgrade hebben gedaan. Dan is dit helaas niet omkeerbaar :'( :'( :'(
Vraag me ook af wat de "kosten" zijn van die Tool... Turbulent werkt volgens mij voor een vast bedrag per jaar, maar dit 'grapje' waar ik niks aan heb :+ kost gewoon tijd.. Wat ervoor zorgt dat org's 2.0 steeds later komt :'( .

• Tylocke

[...]

Dit was altijd al toch?

Maar je kan binnenkort ook een keer per zoveel tijd downgraden. Dan kan je dus gewoon downgraden naar je oude schip (als die nog beschikbaar is).

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Tylocke schreef op maandag 16 november 2015 @ 20:36:
[...]

Dit was altijd al toch?

Maar je kan binnenkort ook een keer per zoveel tijd downgraden. Dan kan je dus gewoon downgraden naar je oude schip (als die nog beschikbaar is).
all upgrades are permanent
niet dus. Tenzij er een downgrade CCU komt.

[ Voor 4% gewijzigd door DutchWalnut op 16-11-2015 20:38 ]

• Sturmovik177
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-12 00:18

Sturmovik177

Vroem

Case_C schreef op maandag 16 november 2015 @ 20:25:
[...]

Vraag me ook af wat de "kosten" zijn van die Tool... Turbulent werkt volgens mij voor een vast bedrag per jaar, maar dit 'grapje' waar ik niks aan heb :+ kost gewoon tijd.. Wat ervoor zorgt dat org's 2.0 steeds later komt :'( .
Dat unmelten door CS kost ook geld en mankracht. Eerst was het een stukje goodwill voor mensen die al dan niet per ongeluk hun schip hadden gemelt naar iets wat ze toch niet zagen zitten, nu wordt het als een supported service gezien.

Oink

• Case_C
Sturmovik177 schreef op maandag 16 november 2015 @ 20:38:
[...]

Dat unmelten door CS kost ook geld en mankracht. Eerst was het een stukje goodwill voor mensen die al dan niet per ongeluk hun schip hadden gemelt naar iets wat ze toch niet zagen zitten, nu wordt het als een supported service gezien.
Helemaal waar, en het is inderdaad 'beter' dat er een tool komt op de lange baan. Maar uiteindelijk blijft het gewoon erg veel service, voor iets wat beter op development besteed kan worden. Maar dat is slechts mijn mening over 'unmelten'.

Opposed to it, until I use it... zullen we maar zeggen :P

• Fisher
Ik denk dat het een goede zet is tegen de zwarte markt. Iedereen die het kan gaat zijn kleine LTI unmelten. Zodat hij ze gebruikt kunnen worden om zeldzame schepen te krijgen met LTI. MIS Freelancer, Banu, Carrack, Phoenix etc. en sommige die spijt hebben van hun schip met LTI... sniff ik mis mijn Carrack.

• Bornhald
Fisher schreef op maandag 16 november 2015 @ 20:55:
Ik denk dat het een goede zet is tegen de zwarte markt. Iedereen die het kan gaat zijn kleine LTI unmelten. Zodat hij ze gebruikt kunnen worden om zeldzame schepen te krijgen met LTI. MIS Freelancer, Banu, Carrack, Phoenix etc. en sommige die spijt hebben van hun schip met LTI... sniff ik mis mijn Carrack.
heeft geen invloed op de grey market, alles wat je unmelt moet je op een bepaald moment hebben gehad en hebben gesmolten. Alles wat je unmelt kan je niet meer versturen.

Het is wellicht wel goed voor de black market (account sales) omdat je dan veel potentiele schepen hebt die je zonder tussenkomst van CS kan krijgen. Zolang de eigenaar van de account ze maar ooit eens heeft gesmolten

• Bornhald

[...]

en het bericht op het forum
Hello Backers, Star Citizens, Gentlemen and Ladies!

Good news and bad news - I can confirm that the much requested and highly anticipated 'User Unmelt Tool' is now in development and we're hoping to release this before the end of the year if all goes to plan.

Be patient, it's coming! :)

As such, we are no longer able to honour your unmelt requests. All requests we had received up until today have been solved/closed and a template response provided (we don't like templates either - don't be mad! D;). Future unmelt requests will likely be replied to with a similar message and closed/solved.

Now, I very much appreciate that for you guys 'n gals who had already been patiently awaiting a response, this may come a little unexpected.

As you all know we have been pretty slammed here at Customer Services and I did not take this action lightly, but all things considered this means we are now better able to deal with all service requests as a whole, serving the community in a much more efficient way.

Your understanding with us is much appreciated!

If you have any questions/concerns, please post down yonder - I will keep checking back and provide answers where I can.

Thanks all!
https://forums.robertsspa...6342/unmelt-status-update

en upgrade removals konden eigenlijk nooit worden gedaan.

[ Voor 4% gewijzigd door Bornhald op 16-11-2015 21:05 ]

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
Greetings Citizens!

This week we begin the 3rd Anniversary Celebration of Star Citizen! Today brings us another 10 for the Chairman, Wednesday has Mark smashing what he smashes best, and then Thursday ATV goes on hiatus with our Anniversary Livestream taking it's place. Also starting this Thursday is our Anniversary Sale, beginning on the 19th and going to the 30th with themed ships available each day. You'll have to tune into the livestream to find out which ships will be sold when, but I'll go ahead and give you a hint: The Anvil Crucible will be on sale the entire duration for $350. Look for the requisite Q&A posts next week.

THE COMM-LINK SCHEDULE

Monday, November 16th
- [1500 PST / 2300 UTC] 10 for the Chairman: Episode 70

Tuesday, November 17th
- Jump Point Rerun

Wednesday, November 18th
- Vault Update
- [1500 PST / 2300 UTC] Bugsmashers: Episode 15

Thursday, November 19th
- [1100 PST / 1900 UTC] Star Citizen Anniversary Livestream - http://www.twitch.tv/starcitizen
- Design Post: Repair Systems

Friday, November 20th
- [1100 PST / 1900 UTC] Reverse the Verse: The Community Team's Weekly Livestream - http://www.twitch.tv/cigcommunity
- Weekly Development Update: Week of November 20th
- Jump Point: Issue 3-11
Crucible :X

Enne, zou dit dan onze week worden?

-

• SNAFU
Torrie, je bent me net voor!
Repair systems....Crucible CONFIRMED!!!!!1111 ;)

• Tylocke
SNAFU schreef op maandag 16 november 2015 @ 22:00:
Torrie, je bent me net voor!
Repair systems....Crucible CONFIRMED!!!!!1111 ;)
Oh nee! En ik had me voorgenomen om niet nog meer schepen te kopen...en nu? O-)

• Case_C
Haha voor 5 dollar meer heb je een Carrack :P .. maar daar past geen Hornet in voor repairs.. Wel erg benieuwd naar de look en gameplay achter dat schip :D. Zal wel weer een mooie worden.

• Tylocke
Case_C schreef op maandag 16 november 2015 @ 22:13:
Haha voor 5 dollar meer heb je een Carrack :P .. maar daar past geen Hornet in voor repairs.. Wel erg benieuwd naar de look en gameplay achter dat schip :D. Zal wel weer een mooie worden.
Ja maar... die heb ik al. Wat moet ik nu met 2 Carracks? :P

Nah, 350 is me nu nog even te veel, maar ik kan best van gedachten veranderen en toch wat schepen smelten voor een Crucible.

• Bornhald
net te laat met melden...

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Hypetrain vertrekt vanaf perron 1.

• Bornhald
Cygnitr0n schreef op maandag 16 november 2015 @ 23:09:
Hypetrain vertrekt vanaf perron 1.
hier wordt ik niet zo blij van:
Peregrine | Professor_Peregrine said:
[source]
Quick question...can I CCU a ship to another ship that is available during the anniversary sale?

We're looking into it. It's still a very new system. No answer, yet.
https://forums.robertsspa.../5915613/#Comment_5915613

het antwoord had gewoon ja moeten zijn, Het zou ook niet moeilijk moeten zijn als ze het een beetje logische geprogrammeerd hebben, want je vergelijkt gewoon twee prijzen en het verschil is het item wat je hebt. en de kosten die je moet betalen. Daarnaast moeten ze dit toch wel hebben zien aankomen toen ze de functie maakte!

10 for the chairman

en transcript http://imperialnews.network/2015/11/10-chairman-episode-70/

[ Voor 20% gewijzigd door Bornhald op 17-11-2015 06:50 ]

• Oraijon
Bornhald schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 06:41:
[...]

[...]

het antwoord had gewoon ja moeten zijn, Het zou ook niet moeilijk moeten zijn als ze het een beetje logische geprogrammeerd hebben, want je vergelijkt gewoon twee prijzen en het verschil is het item wat je hebt. en de kosten die je moet betalen. Daarnaast moeten ze dit toch wel hebben zien aankomen toen ze de functie maakte!

10 for the chairman [video]

en transcript http://imperialnews.network/2015/11/10-chairman-episode-70/
Ik ga er eigenlijk vanuit dat dat wel gaat kunnen. Tijdens de military sale kon je ook gewoon upgrades uitvoeren naar de limited ships. Bovendien moet ik kunnen upgraden naar m'n Carrack, want dat ding mist nu nog in m'n collectie :P

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

[...]

[...]

Crap ja... :| Dat zou ik ook iets minder leuk vinden. :X

Nuja, ik blijf bij m'n plan... Super Hornet - Freelancer DUR... Het maakt niet uit hoe :+

[ Voor 6% gewijzigd door JanAd op 17-11-2015 09:03 ]

• Case_C
Tylocke schreef op maandag 16 november 2015 @ 22:34:
[...]

Ja maar... die heb ik al. Wat moet ik nu met 2 Carracks? :P

Nah, 350 is me nu nog even te veel, maar ik kan best van gedachten veranderen en toch wat schepen smelten voor een Crucible.
Doneer er 1 aan het Case_C Carrack Fonds :) .

Maar de Crucible zal voor de organisatie ook erg leuk zijn als Tweaking/Repair platform. Vraag me ook af hoe die met de Endeavour kan samenwerken.
Zag 'm vannochtend langskomen op facebook, ziet er wel erg gaaf uit. Ook wel jammer dat er gelijk "geklaagd" word dat de character te rigide zou zijn. IMO ziet het er erg gaaf uit, en helemaal geweldig dat wanneer je achteruit ergens tegen aan botst je gelijk alle kanten op draait :P . Maakt Zero-G FPS gelijk een stuk spannender :D.
Volgens mij maken ze voor al hun tools gewoon nog gebruik van simpele spreadsheets, waarin elk schip afzonderlijk genoemd moet worden. Het zou inderdaad wel triest zijn als ze niet zover vooruit hadden gedacht dat ze alle schepen toe moesten voegen..

• Fisher
Ze zouden gisteren toch informatie plaatsen wat er te koop is tijdens de sale..

• Bornhald
Case_C schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 09:15:
[...]

Maar de Crucible zal voor de organisatie ook erg leuk zijn als Tweaking/Repair platform. Vraag me ook af hoe die met de Endeavour kan samenwerken.
en met de twee idrissen die jullie hebben :)
[...]

Zag 'm vannochtend langskomen op facebook, ziet er wel erg gaaf uit. Ook wel jammer dat er gelijk "geklaagd" word dat de character te rigide zou zijn. IMO ziet het er erg gaaf uit, en helemaal geweldig dat wanneer je achteruit ergens tegen aan botst je gelijk alle kanten op draait :P . Maakt Zero-G FPS gelijk een stuk spannender :D.
Er wordt uberhaupt veel geklaagd, en met 1 miljoen mensen is alles wat je wel doet wel "fout" in de ogen van iemand. Kijk maar naar cutlassgate (hoewel ik het raar vind dat ben blijkbaar key informatie 3 jaar lang voor zich heeft gehouden :) )
[...]

Volgens mij maken ze voor al hun tools gewoon nog gebruik van simpele spreadsheets, waarin elk schip afzonderlijk genoemd moet worden. Het zou inderdaad wel triest zijn als ze niet zover vooruit hadden gedacht dat ze alle schepen toe moesten voegen..
gezien je alleen maar met upgrades rekening hoeft te houden is het geen rocket science om een vergelijking te maken. Het meeste werk gaat imo zitten in de bijbehorende art te maken, en laten we wel wezen het gaat om een CCU dus de tekst (die je ook kan genereren) is het enige wat ECHT nodig is.

Voor mij zou het betekenen dat er niks wordt aangeschaft tijdens de sale. omdat ik alleen maar zou CCU-en

edit:
Fisher schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 09:59:
volgens mij willen ze het tijdens de sale zelf bekend maken, althans zo kwam het op mij over, hoewel de crucable wel bevestigd is voor 350 USD ex VAT

[ Voor 9% gewijzigd door Bornhald op 17-11-2015 10:00 ]

• Case_C
Bornhald schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 09:59:
[...]
en met de twee idrissen die jullie hebben :)
Haha :P , neem aan dat een Idris zelf in z'n eigen hangar maintanance e.d. kan uitvoeren :P . Maar wel interessant om te zien wat de toevoegende waarde van een Crucible kan zijn :) .
[...]
Er wordt uberhaupt veel geklaagd, en met 1 miljoen mensen is alles wat je wel doet wel "fout" in de ogen van iemand. Kijk maar naar cutlassgate (hoewel ik het raar vind dat ben blijkbaar key informatie 3 jaar lang voor zich heeft gehouden :) )
Tja wat doe je er aan :P .. en 1 miljoen mensen, maar ~300.000 backers volgens mij. De rest heeft misschien een skin oid, of is in de laatste tijd aangemaakt voor het verhandelen van schepen/het halen van een backer reward...

Fisher schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 09:59:
Volgens mij zou een deel tijdens de live-stream bekend gaan worden :) . Verder is het bekend maken van de Crucible prijs wel verwacht, maar eigenlijk ook een aankondiging.

[ Voor 17% gewijzigd door Case_C op 17-11-2015 10:07 ]

• Bornhald
Case_C schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 10:05:
[...]

Haha :P , neem aan dat een Idris zelf in z'n eigen hangar maintanance e.d. kan uitvoeren :P . Maar wel interessant om te zien wat de toevoegende waarde van een Crucible kan zijn :) .
Het zou wel interessant zijn om te zien of ze complementair kunnen werken. Maar ik ga er vanuit dat de idris in ieder geval een deel repairs en refueling en rearming kan doen.
[...]

Tja wat doe je er aan :P .. en 1 miljoen mensen, maar ~300.000 backers volgens mij. De rest heeft misschien een skin oid, of is in de laatste tijd aangemaakt voor het verhandelen van schepen/het halen van een backer reward...
haha ja he, het hele reward systeem heeft alle overzichten redelijk overhoop gegooid. Dus zowel de 1 miljoen mensen als de 300k backers zijn nu off, er zijn meerdere mensen met meerdere accounts en dit worden er alleen maar meer met het referral program..

• Case_C
Bornhald schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 10:09:
[...]

Het zou wel interessant zijn om te zien of ze complementair kunnen werken. Maar ik ga er vanuit dat de idris in ieder geval een deel repairs en refueling en rearming kan doen.

[...]

haha ja he, het hele reward systeem heeft alle overzichten redelijk overhoop gegooid. Dus zowel de 1 miljoen mensen als de 300k backers zijn nu off, er zijn meerdere mensen met meerdere accounts en dit worden er alleen maar meer met het referral program..
Als ik nog 7 accounts aanmaak, en daar 7 Merlins op koop.. dan krijg ik een Gladius gratis.. Dat gaat nergens over. De kosten €163,97 INCL, daar krijg ik dan een schip van €87,- EXCL gratis voor bij. En als ik de Merlins dan unmelt op m'n account heb ik daar €130,- euro te besteden in de shop.

Dus voor 130 euro store credits krijg ik een gratis Gladius. Maar IMO moet dat gewoon niet kunnen, je krijgt er alleen maar een berg dode accounts door. Daarnaast zijn meerdere accounts per persoon toch niet 'echt' toegestaan?

• Bornhald
Case_C schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 10:19:
[...]

Als ik nog 7 accounts aanmaak, en daar 7 Merlins op koop.. dan krijg ik een Gladius gratis.. Dat gaat nergens over. De kosten €163,97 INCL, daar krijg ik dan een schip van €87,- EXCL gratis voor bij. En als ik de Merlins dan unmelt op m'n account heb ik daar €130,- euro te besteden in de shop.
je moet minimaal 35 ex btw uitgeven (een package kopen dus) . Ik heb al een merlin gekocht om te kijken of dat werkt :) en het antwoord is nee
Dus voor 130 euro store credits krijg ik een gratis Gladius. Maar IMO moet dat gewoon niet kunnen, je krijgt er alleen maar een berg dode accounts door. Daarnaast zijn meerdere accounts per persoon toch niet 'echt' toegestaan?
dus 245 store credits en dus ~300 euro inc vat

[ Voor 3% gewijzigd door Bornhald op 17-11-2015 10:26 ]

• Tylocke
Case_C schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 09:15:
[...]

Haha, altijd een optie natuurlijk. Mijn oorspronkelijke plan is nog altijd wat upgrades kopen en mijn MM omtoveren tot een LTI met behulp van een Reliant. Ik wil eigenlijk niet nog meer schepen, mijn vloot is al groot zat.

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Tylocke schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 10:22:
[...]

Haha, altijd een optie natuurlijk. Mijn oorspronkelijke plan is nog altijd wat upgrades kopen en mijn MM omtoveren tot een LTI met behulp van een Reliant. Ik wil eigenlijk niet nog meer schepen, mijn vloot is al groot zat.
Idem. :)

• Bornhald
Tylocke schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 10:22:
[...]

ik denk dat dat het plan was van veel gebruikers, zo niet de meeste, want waarom zou je niet LTI proberen te krijgen op al je schepen, en met de reliant recentelijk (en in mindere mate de sabre van recent)

• Bornhald
Hi all

Some clarifications on questions raised:

Q: Will I be able to restore/unmelt BUKs, Pods and ship modules, too?
A: Yes, there is no reason why this wouldn't apply to these types of pledges.

Q: Until the new auto-tools go live, will Customer Services still be able to restore/unmelt stuffs for me?
A: No. Part of the reason we're implementing this tool is to reduce Customer Service workload. No sauce, sorry guys 'n gals (this was the bad news I had referred to in OP).

Q: Will the service be limited (time limit, types of pledges, etc.)?
A: Partially, yes. As before, it will not be possible to unmelt or restore packages with physical components, such as the Rear Admiral pledge - these had been phased out some time ago. There may be other necessary restrictions, but this tool is only now being developed and still needs to get its cycle in QA to make sure it all makes sense.

Don't forget, this tool is being created for your convenience, and we have no interest or motive to artificially restrict the way this tool works. Any restrictions affecting this would be necessary to maintain integrity of the system.

Q: Had a CCU/Upgrade been applied to the base package initially melted, how is the package restored via this new system?
A: CCU/Upgrades are permanent once applied to packages/standalone ships. An unmelt would always restore the pledge as it was at the time it was initially melted/reclaimed. If you had melted a Mustang Omega upgraded to a Hornet, a Hornet would be available for unmelt, not a Mustang Omega.
Https://forums.robertsspa.../5916923/#Comment_5916923

• Case_C
En er word al nagedacht over de ´entry´ voor TNGS(marine):
(via reddit uiteraard, ik zie mezelf geen armor ontwerpen :P )
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/v36PJ00.jpg

De USB begint er ook aardig leuk uit te zien :D , wellicht doen ze die nog in de losse verkoop?

Afbeeldingslocatie: https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/10421349_944045538982066_3937744447302938099_n.jpg?oh=20a747fd3f79aaf80472cef1fe7db573&oe=56F7DA04

[ Voor 63% gewijzigd door Case_C op 17-11-2015 16:48 ]

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-11 07:57
Moet die USB wel meer dan 16GB geheugen hebben, anders is het alsnog waardeloos :+

Star Citizen

• Tylocke
Jorrie schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 18:15:
Moet die USB wel meer dan 16GB geheugen hebben, anders is het alsnog waardeloos :+
De Launcher is toch niet zo groot, past vast wel op een 4GB stick :P

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Tegen dat het spel uitkomt mogen ze er gelijk een Type-C van maken :p

• Case_C
JanAd schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 20:02:
Tegen dat het spel uitkomt mogen ze er gelijk een Type-C van maken :p
Daar zat ik ook al aan te denken :P . Gewoon een 128GB Type C stick.. en als je 'm niet kan gebruiken moet je toch er eens aan gaan denken je systeem een upgrade te geven :+ .

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Ja... Ik zie mezelf al naar Alternate mailen... 'seg kan ik mijn Sabre ommelten naar een Asus Z170' :+

Of nemen jullie REC aan? Ik wil een TitanX huren >:)

[ Voor 21% gewijzigd door JanAd op 17-11-2015 20:48 ]

• Case_C
360º filmpje van Star Citizen AC :D
Zie er voor geen meter uit :+ , had hij in 3rd person moeten vliegen... wellicht was dat beter?

[ Voor 33% gewijzigd door Case_C op 17-11-2015 21:06 ]

• snarfj
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-06 18:05
zou we nu iets met mining te zien krijgen tijdens de 3 uur stream op donderdag?
https://robertsspaceindus...ining-Rocks-November-2945

• heggico
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-12 12:40
Niet echt nee, maar het is ook niet echt 360º. Dit is gewoon een normale FOV omgezet naar 360, dus er klopt niets van. Anders had je ook de stoel enzo moeten zien.

• Case_C
heggico schreef op woensdag 18 november 2015 @ 08:08:
[...]

Niet echt nee, maar het is ook niet echt 360º. Dit is gewoon een normale FOV omgezet naar 360, dus er klopt niets van. Anders had je ook de stoel enzo moeten zien.
Jup,
360º is redelijk zwaar om te renderen ook, gezien je in plaats van 1 vlak 6 vlakken tegelijk moet renderen. (Welke vervolgens nog bewerkt moeten worden om werkelijk er uit te zien als 360º.

Lijkt me wel gaaf als CIG later die functie nog een keer implementeert. Dan kan je wel hele vette, spectator filmpjes maken van gevechten :) .

snarfj schreef op woensdag 18 november 2015 @ 07:55:
zou we nu iets met mining te zien krijgen tijdens de 3 uur stream op donderdag?
https://robertsspaceindus...ining-Rocks-November-2945
Dat zou wel gaaf zijn :) , wellicht Shubin station dat helemaal werkt ingame. Waarbij je Starfarers af en aan ziet vliegen, en die mining Spiders bezig zijn?

• Bornhald
Wellicht dat een van de thema dagen mining gaat zijn.

Ik vraag me af welke het kunnen zijn, wat ik zo kan bedenken zijn:
Mining
Piracy
Merchant/trading
Exploration
Military

Maar dan houden de thema's wel op denk ik. Eventueel nog iets van repair of support

• Case_C
Bornhald schreef op woensdag 18 november 2015 @ 09:30:
Wellicht dat een van de thema dagen mining gaat zijn.

Ik vraag me af welke het kunnen zijn, wat ik zo kan bedenken zijn:
Mining
Piracy
Merchant/trading
Exploration
Military

Maar dan houden de thema's wel op denk ik. Eventueel nog iets van repair of support
FPS? :9

• Bornhald
weinig met schepen te maken, maar zou wel kunnen ja. wat verwacht je dan precies, verschillende pistolen en andere wapens?

• Oraijon
Vraag me af of ze misschien niet nog een schip als verrassing hebben voor de sale. Gezien die mining post denk ik dan aan een klein mining ship aangezien de Orion nu nog als enige echt die rol vervult.

• EdwardK123
Wat betreft de nieuwe schepen: ik heb expres nog geen game package gekocht omdat ik hoopte op een game package + een nieuw schip deal.

Is het handig om hierop te wachten of worden er alleen maar 'losse' nieuwe schepen verwacht? In dat geval kan ik anders nu al beter voor een Avenger gaan en deze later inwisselen voor een variant hiervan?

• Bornhald
EdwardK123 schreef op woensdag 18 november 2015 @ 10:15:
Wat betreft de nieuwe schepen: ik heb expres nog geen game package gekocht omdat ik hoopte op een game package + een nieuw schip deal.

Is het handig om hierop te wachten of worden er alleen maar 'losse' nieuwe schepen verwacht? In dat geval kan ik anders nu al beter voor een Avenger gaan en deze later inwisselen voor een variant hiervan?
nieuwe schepen komen niet met een pakket volgens mij.
Dus avenger + upgrade later lijkt mij het beste. Mocht er toch een pakket komen met een avenger variant dan kan je hem tzt omsmelten voor credits en het pakket kopen. dus is win win

en heb je een code gebruikt bij het aanmaken van je account, er staat op de front page een generator, en wanneer je een code daarvan gebruikt begin je met 5k UEC extra. (uiteindelijk ingame geld)

Verschillende mensen hebben de code ook in hun handtekening staan.

• EdwardK123
Bornhald schreef op woensdag 18 november 2015 @ 10:31:
[...]

nieuwe schepen komen niet met een pakket volgens mij.
Dus avenger + upgrade later lijkt mij het beste. Mocht er toch een pakket komen met een avenger variant dan kan je hem tzt omsmelten voor credits en het pakket kopen. dus is win win

en heb je een code gebruikt bij het aanmaken van je account, er staat op de front page een generator, en wanneer je een code daarvan gebruikt begin je met 5k UEC extra. (uiteindelijk ingame geld)

Verschillende mensen hebben de code ook in hun handtekening staan.
De referral code heb ik van een vriend, dus die heb ik al! Hoe werkt dat dan met omsmelten en dergelijke? Zijn die pakketten duur?

• Case_C
EdwardK123 schreef op woensdag 18 november 2015 @ 10:15:

Volgens mij kan je gewoon het beste even wachten. Voor hetzelfde geld komen er ineens wel anniversary starter packages voorbij voor 25$.. dan is dat opzich wel prettig.

Maar als je echt voor de Avenger wilt gaan is er ook geen reden om dat niet te doen volgens mij..

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-11 21:58
EdwardK123 schreef op woensdag 18 november 2015 @ 10:37:
[...]

De referral code heb ik van een vriend, dus die heb ik al! Hoe werkt dat dan met omsmelten en dergelijke? Zijn die pakketten duur?
Alle schepen en packages dat je koopt hebben een "smeltknop" waarmee je dus een terugbetaling krijgt op je account (het is zoals een waardebon dat je bij sommige winkels krijgt als je een iets wil inruilen).

Met dat geld kan je dan wat anders kopen zonder dat je er iets aan verliest. Let wel op: packages en schepen worden (soms) duurder naarmate de release nadert. Een voordeel voor de early backers.

• Bornhald
EdwardK123 schreef op woensdag 18 november 2015 @ 10:37:
[...]

omsmelten kan je vanuit mijn hangar wanneer een pakket ouder is dan 24 uur, je zet het dan weer om naar credits die je kan gebruiken in de store.

Wanneer je dan iets nieuws koopt dan kan je deze credits gebruiken om een deel of alles te betalen. Gezien je ook al BTW hebt betaald hoef je over dat deel niet nog een keer BTW te betalen.
voorbeeld (fictief)

Je hebt een schip gekocht wat zonder BTW 50 euro kost, en met BTW dus 60.50

nu komt er een nieuw schip dat kost 100 euro zonder btw, en dus met btw 121 euro

Dit pakket smelt je om, je krijgt nu 50 euro store credits (of het equivalent daarvan in dollars)

Dan ga je naar de store, selecteer het nieuwe pakket. In het afreken scherm zie je nu staan dat je 121 euro moet betalen voor het pakket, waar je de betalingsmethode etc kan selecteren.

Hier kan je ook store credits gebruiken, en gebruik je dus je 50 euro store credits, het resterende bedrag is dan 60.50 en dit moet je dan betalen..

Zo werkt het. Hoop dat het duidelijk is :) Zo niet dan kijk ik of ik in de loop van de dag plaatjes kan toevoegen
Case_C schreef op woensdag 18 november 2015 @ 10:49:
[...]

Volgens mij kan je gewoon het beste even wachten. Voor hetzelfde geld komen er ineens wel anniversary starter packages voorbij voor 25$.. dan is dat opzich wel prettig.

Maar als je echt voor de Avenger wilt gaan is er ook geen reden om dat niet te doen volgens mij..
Er is niks over bekend, maar het kan geen kwaad. Het was toen met die anniversary pakketen wel zo dat je geen store credits kon gebruiken.

MAAR tijdens de anniversary sale vorig jaar was het wel zo dat ELK schip 2 jaar insurance had, dus wachten is wellicht raadzaam, het kan in ieder geval geen kwaad.

[ Voor 22% gewijzigd door Bornhald op 18-11-2015 10:53 ]

• EdwardK123
Dank voor de uitleggen! :)

Ik volg Case_C zn advies op en wacht even!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-11 09:42
Bornhald schreef op woensdag 18 november 2015 @ 10:50:

Er is niks over bekend, maar het kan geen kwaad. Het was toen met die anniversary pakketen wel zo dat je geen store credits kon gebruiken.
Dat was alleen voor die Aniversary Starter Package, alle anderen konden wel moet store credits.

• Bornhald
Ashrah schreef op woensdag 18 november 2015 @ 11:50:
[...]

Dat was alleen voor die Aniversary Starter Package, alle anderen konden wel moet store credits.
Klopt, maar wel alles kreeg 2 jaar garantie. Dus als je iets zonder LTI had was het de moeite om het te smelten en exact hetzelfde te kopen en je garantie te verlengen.

• EdwardK123
Ik wacht wel even op tot morgen de Anniversary sale begint ;), kan sowieso niet slechter worden.

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Ik ben benieuwd waar het mee gaat starten morgen (avond?) *O*

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-11 07:57
Morgenavond om 8 uur begint het geloof ik.

Star Citizen

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-12 13:12

Fordox

00101010

Ik prop mn portemonnee in het huis van mn schoonmoeder (daar wil ik niet in de buurt komen) en ik ga naar een hypnotiseur om mn wachtwoord voor paypal te vergeten.

Nee wacht.. Zo krijg ik mn portemonnee nooit terug. Ik leg m in de mand van mn hond zodat ie erop gaat slapen en hij is zo schattig dat ik m niet wakker wil maken. Tegen de tijd dat ie wakker is, is de sale wel voorbij :p

[ Voor 40% gewijzigd door Fordox op 18-11-2015 13:10 ]

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Pagina: 1 ... 28 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.