Ik hou het hopelijk bij mijn Mustang Beta
Ben nu anderhalve week ofzo bezig. Eigenlijk alleen nog maar bezig geweest met vanduul swarm en races maar ik vind het wel geinig.
Heb mn saitek x52 (non-pro) hotas afgestoft (letterlijk zelfs

), en ben blij dat die het redelijk doet.
Dat was in Warthunder wel anders, maar ik heb nu ook de extra nog software niet geinstalled, misschien maakt dat uit.
Wat me op viel was dat in de standaard settings yaw op de Y as zit, terwijl ik daar gewend ben daar Roll op te hebben en yaw op Z-twist. Maar onder of boven maakt natuurlijk minder uit in de ruimte. Ik heb het wel getest maar vind het niet overtuigend beter. Of kan ik me dat beter wel aanwennen?
Al heb ik nog wel last van die haperingen. Soms stopt het spel meerdere seconde, het geluid gaat dan wel door en het spel hervat dan, of heel soms hangt het spel.
Heb wel iets gevonden wat zou kunnen helpen, alle disks op ahci zetten, maar dat heeft niet geholpen.
Net wel een nieuwe report er van gevonden bij de issues, straks er even verder naar kijken.
/edit:
Ow en AC vergeet mijn ship config met rec wapens sinds ik een rec p52 heb, dan laad ik een spel met mijn mustang, maar dan is alles stock. Is er een manier om er zeker van te zijn dat die config laadt?
[
Voor 9% gewijzigd door
Anthor op 13-11-2015 15:08
]