Toon posts:

[PC] Star Citizen - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 27 ... 101 Laatste
Acties:
  • 178.210 views

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
JanAd schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:48:
Ik was naar de Homeworld captital ships aan het zoeken omdat die fan-made Destroyer mij er wat aan deed denken... En ik kwam deze tegen:

[afbeelding]
Afbeeldingslocatie: http://static.gamespot.com/uploads/original/759/7593193/2505118-9734207675-oNuYx.jpg
Case_C schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:49:

Ja voor de meeste stations is dat prima, maar het zou erg gaaf zijn als er ook stations zijn waar je met een Capital kan docken :) .
Ik ben voor de EN optie, dus dat je kan kiezen en wellicht afhankelijk van het station, maar ik verwacht wel dat alles van frigate en groter een utility ship heeft

[ Voor 33% gewijzigd door Bornhald op 11-11-2015 10:59 ]

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20-12 12:17
Begin wel nieuwsgierig te worden naar de physioligie van de Xi'An met hun verticale schepen :P . Zouden ze met liften werken of zijn ze gewoon dol op klimmen?

Maakt die schepen ook wel rottig te boarden :+

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
Case_C schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:50:
Begin wel nieuwsgierig te worden naar de physioligie van de Xi'An met hun verticale schepen :P . Zouden ze met liften werken of zijn ze gewoon dol op klimmen?

Maakt die schepen ook wel rottig te boarden :+
Misschien is de zwaartekracht ook wel zijdelings afgesteld, er is tenslotte geen boven of onder in de ruimte :)

-

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-12 13:12

Fordox

00101010

Of gewoon geen zwaartekracht?

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Verwijderd

Topicstarter
Zou bijna vergeten, maar volgende week donderdag alweer Anniversary livestream die 3 uur duurt. Volgens CIG komt daar vette content op. :)
Anniversary Week kicks off Nov. 19, with a three-hour livestream. A good livestream. Chris, Sandi, cool new stuff to show. mini-CitizenCon vibe. Lots of new videos and things to show.
http://imperialnews.netwo...erse-episode-70-liveblog/

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-12 09:53
Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:52:
Zou bijna vergeten, maar volgende week donderdag alweer Anniversary livestream die 3 uur duurt. Volgens CIG komt daar vette content op. :)

[...]

Hyped! Ben benieuwd. Ik neem aan dat dat ook de start is van de anniversary sales. En als ze nu ook nog eens AC 2.0 begin december weten te releasen dan ben ik happy.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Case_C
Maar weer een avondje op de TS plannen voor wie daar zin in hebben. Weet nog wel dat er vorig jaar erg veel vette content langs kwam.

• Bornhald
Case_C schreef op woensdag 11 november 2015 @ 13:11:
Maar weer een avondje op de TS plannen voor wie daar zin in hebben. Weet nog wel dat er vorig jaar erg veel vette content langs kwam.
Tijdens CitizenCon was het ook erg gezellig, dus ondanks dat ik geen member ben van jullie org schuif ik weer graag aan :)
Tylocke schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:56:
[...]

Hyped! Ben benieuwd. Ik neem aan dat dat ook de start is van de anniversary sales. En als ze nu ook nog eens AC 2.0 begin december weten te releasen dan ben ik happy.
Of rond de event... nog beter.. Ik hoop nog steeds op iets dergelijks dat ze nu gewoon wachten tot dan, en dan CR dan iets roept van, vanaf nu is 2.0 te downloaden
Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:52:

[...]

Dankzij mn snelle lezen en dyslectie las ik initeel: "Volgens CIG komt daar vette Corvette op"

[ Voor 59% gewijzigd door Bornhald op 11-11-2015 13:38 ]

• Tylocke
Bornhald schreef op woensdag 11 november 2015 @ 13:35:
[...]

Tijdens CitizenCon was het ook erg gezellig, dus ondanks dat ik geen member ben van jullie org schuif ik weer graag aan :)

[...]

Of rond de event... nog beter.. Ik hoop nog steeds op iets dergelijks dat ze nu gewoon wachten tot dan, en dan CR dan iets roept van, vanaf nu is 2.0 te downloaden
Dat zou natuurlijk fantastisch zijn, maar ik zie het ze niet halen helaas. Aan de andere kant heb ik nu even FO4 om me mee te vermaken dus heel erg vind ik het niet als het pas december is.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Verwijderd

Topicstarter
Bornhald schreef op woensdag 11 november 2015 @ 13:35:

Dankzij mn snelle lezen en dyslectie las ik initeel: "Volgens CIG komt daar vette Corvette op"
Hehe, snap dat je dat erin kan lezen ja.

Edit: Reactie van Ben op reddit over livestream:
This one will be three hours, 11 am to 2 pm Pacific next Thursday (11/19.)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2015 14:53 ]

• Bornhald
met betrekking tot een post "Well that's it then - 2016 at earliest..."

antwoord van Ben
The release is content-locked and we are testing and fixing potential release builds now. It's going to be an efficient test-fix-test cycle until it's ready to go. The hope is certainly that that will not take two months, but there are always unexpected discoveries at this point that can take extra time. So far, so good, and we'll tell you if that changes!
https://forums.robertsspa.../5895105/#Comment_5895105

en een antwoord van Ben op ""Will prodution on Star Citizen be toned down once Squadron 42 is released?
Squadron 42's release will free up more assets to create dedicated content for the PU, which will be a big help building out the larger world on top of the tech. But you will see SC Alpha 2.0 much sooner than that, which should be a pretty strong indicator that SQ42 has not been our sole focus and that we're on a pretty good path in terms of the base technology!
https://forums.robertsspa.../5895120/#Comment_5895120

de laatste tijd is er veel activiteit van Ben op het forum (of ik kijk meer en er valt me meer op kan ook)
op reddit was hij gisteren ook aardig actief mbt het Cutlass verhaal

[ Voor 3% gewijzigd door Bornhald op 11-11-2015 15:02 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bornhald schreef op woensdag 11 november 2015 @ 15:02:

de laatste tijd is er veel activiteit van Ben op het forum (of ik kijk meer en er valt me meer op kan ook)
op reddit was hij gisteren ook aardig actief mbt het Cutlass verhaal
Snap het wel. Net voor een grote release is altijd de moeilijkste periode, en is wel het moment om je overhyped community een beetje in toom te houden. :) Zeker omdat release nu over 1 week of meerdere weken kan zijn, niemand weet het.

Edit: Livestream is dus donderdag 20.00 onze tijd.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2015 15:38 ]

• Bornhald
die Ben weet wel goed te teasen
https://forums.robertsspa.../5895261/#Comment_5895261
.....

I do think this has been a good year. There have been triumphs and setbacks, as with anything, but the progress made has been very significant. But no one has to take my word for that; we're very close to launching something that shows off everyone's hard work (from FPS to 64-but and everything in-between) and, I believe, should show exactly how we're going to finish this out.

• Case_C
In ieder geval goed om te horen :) .

Zou zomaar kunnen dat ze een stabiele build hebben van AC2.0 en nu wachten tot volgende week, terwijl ze blijven ittereren. Lekker zinloos ook om te 'launchen' een dag na Fallout 4 :P .

[ Voor 25% gewijzigd door Case_C op 11-11-2015 16:04 ]

• Torrie844
Case_C schreef op woensdag 11 november 2015 @ 16:02:
[...]

In ieder geval goed om te horen :) .

Zou zomaar kunnen dat ze een stabiele build hebben van AC2.0 en nu wachten tot volgende week, terwijl ze blijven ittereren. Lekker zinloos ook om te 'launchen' een dag na Fallout 4 :P .
Sja, zo worden we wel constant geteased. Ergens irritant, want ik weet nog hoe blij ik was in juni dat de FPS eraan kwam. Ik wacht wel lekker en hoop niks (KLEINE HYPE)

-

• Viscerous
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-11 10:56
Heeft hij het niet gewoon over 2.0?

• Bornhald
Reyde schreef op woensdag 11 november 2015 @ 17:43:
[...]

Heeft hij het niet gewoon over 2.0?
Daar heeft hij het over ja. Maar tot op heden hebben wel het nog niet

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

anniversary sales
anniversary sales
2.0
anniversary sales
Corvette
anniversary sales
2.0

Trok een beetje mijn aandacht ;) Ik ben erg benieuwd, probeer mijn hype nog in toom te houden.

• Viscerous
Bornhald schreef op woensdag 11 november 2015 @ 17:52:
[...]

Daar heeft hij het over ja. Maar tot op heden hebben wel het nog niet
Ach ja, we weten al een tijdje dat hij "content-locked" is dus zou niet zo lang meer moeten duren. Ben wel benieuwd wat ze allemaal hebben gepland voor de livestream als hij drie uur gaat duren.

• Bornhald
Reyde schreef op woensdag 11 november 2015 @ 18:34:
[...]

Ach ja, we weten al een tijdje dat hij "content-locked" is dus zou niet zo lang meer moeten duren. Ben wel benieuwd wat ze allemaal hebben gepland voor de livestream als hij drie uur gaat duren.
ik denk dit:
Cygnitr0n schreef op woensdag 11 november 2015 @ 18:10:
anniversary sales
anniversary sales
2.0
anniversary sales
Corvette
anniversary sales
2.0

Trok een beetje mijn aandacht ;) Ik ben erg benieuwd, probeer mijn hype nog in toom te houden.
:+

• Case_C
Reyde schreef op woensdag 11 november 2015 @ 18:34:
[...]
Vorig jaar hadden we natuurlijk de Javelin verkoop. Dus als er iets dergelijks gaat zijn zullen ze dat tijdens de sale wel 'teasen'. Volgens mij zijn er toen ook nog een aantal aankondigingen geweest qua concept-schepen. Dus ik verwacht dat we wel leuke aankondigingen kunnen verwachten.

En natuurlijk weer assets/omgevingen/ en hopelijk release van AC2.0
Cygnitr0n schreef op woensdag 11 november 2015 @ 18:10:
anniversary sales
anniversary sales
2.0
anniversary sales
Corvette
anniversary sales
2.0

En dit verwacht ik :P , die Corvette komt er gewoon. Meer op zo'n manier:

"Oh yeah Manchester pulled something together last week" BAM Corvette die in-engine langs vliegt :P .

[ Voor 27% gewijzigd door Case_C op 12-11-2015 09:18 ]

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op donderdag 12 november 2015 @ 09:15:
[...]

Vorig jaar hadden we natuurlijk de Javelin verkoop. Dus als er iets dergelijks gaat zijn zullen ze dat tijdens de sale wel 'teasen'. Volgens mij zijn er toen ook nog een aantal aankondigingen geweest qua concept-schepen. Dus ik verwacht dat we wel leuke aankondigingen kunnen verwachten.

En natuurlijk weer assets/omgevingen/ en hopelijk release van AC2.0
Ik verwacht geen corvette of capital, wel de crucible en inderdaad AC2.0

Ik hoop op reworks van Avenger, Cutlass en Freelancer. 8)
Case_C schreef op donderdag 12 november 2015 @ 09:15:
En dit verwacht ik :P , die Corvette komt er gewoon. Meer op zo'n manier:

"Oh yeah Manchester pulled something together last week" BAM Corvette die in-engine langs vliegt :P .
Hopen mag. Maar misschien bewaren ze het, wie zal het zeggen, wie maakt ons los :+

[ Voor 23% gewijzigd door DutchWalnut op 12-11-2015 09:19 ]

• Bornhald
ik verwacht ook geen caps.
crucable komt wel langs denk ik, misschien dat ze nog een starter ship gemaakt hebben (uit de keuze die je toen initieel kon maken)
verwacht vooral dat ze nog wat meer schepen flight ready hebben

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-12 15:40

Cogency

Ginnunga

2.0, eerst op PTU of gelijk naar Live? What say you?

• Case_C
Cogency schreef op donderdag 12 november 2015 @ 10:10:
2.0, eerst op PTU of gelijk naar Live? What say you?
Tja, hij zou heel geleidelijk gereleased gaan worden.
Bijv eerst 100. 500. 1000. 5000. 20000. 100000. enz.
Vraag me af of PTU vs live dat nog uit maakt.

Verwijderd

Topicstarter
Het is inderdaad de vraag of na die 1.3 merge de PTU nog echt zin heeft.

• Case_C
Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 10:21:
Het is inderdaad de vraag of na die 1.3 merge de PTU nog echt zin heeft.
Waarom niet? Bugs blijf je altijd houden, en met de PTU haal je de ergste er nog uit.

Fandesign voor de Drake Buccaneer: (I like it :) )

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IMyFJzH.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Case_C op 12-11-2015 10:44 ]

Verwijderd

Topicstarter
In het verleden hebben ze wel gezegd dat die meerdere builds naast elkaar een erg dure grap is. En nu er maar 1 stream is, is het wellicht handiger om de bugs gewoon binnen de stream zelf op te lossen ipv weer een aparte build draaien. Uiteraard is een PTU wel handig als je maar een gelimiteerd aantal mensen wilt hebben die testen ipv in 1 keer de complete community.

• Bornhald
Case_C schreef op donderdag 12 november 2015 @ 10:42:
[...]

Waarom niet? Bugs blijf je altijd houden, en met de PTU haal je de ergste er nog uit.

[afbeelding]
vind het 3x niks.. lijkt niet eens op een drake schip. pak de bestaande er maar bij.
daarnaast ziet het er wel erg fragiel uit. Dus hoop zeker niet dat het daarop gaat lijken.

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 10:47:
In het verleden hebben ze wel gezegd dat die meerdere builds naast elkaar een erg dure grap is. En nu er maar 1 stream is, is het wellicht handiger om de bugs gewoon binnen de stream zelf op te lossen ipv weer een aparte build draaien. Uiteraard is een PTU wel handig als je maar een gelimiteerd aantal mensen wilt hebben die testen ipv in 1 keer de complete community.
Het is toch gewoon 1 build? Echter wordt de patch niet gedraaid bij alle eindgebruikers. Zodoende kan er een PTU zijn zonder dat iedereen, zonder PTU, de nieuwe patch krijgt. Dat was toch ook de bedoeling van de nieuwe patcher? :)

Verwijderd

Topicstarter
Cygnitr0n schreef op donderdag 12 november 2015 @ 10:49:
[...]

Het is toch gewoon 1 build? Echter wordt de patch niet gedraaid bij alle eindgebruikers. Zodoende kan er een PTU zijn zonder dat iedereen, zonder PTU, de nieuwe patch krijgt. Dat was toch ook de bedoeling van de nieuwe patcher? :)
Mooi als dat kan indd. Maar dan is het dus geen PTU meer volgens het oude systeem waar je dus nog wel een extra build had. Dan gaan ze dus gewoon stapsgewijs mensen toe laten.

• Bornhald
Case_C schreef op donderdag 12 november 2015 @ 10:42:
[...]

[afbeelding]
oh en ook :)

Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/gEExeBzEGMM/maxresdefault.jpg

als ze die nu gebruiken, wellicht iets kleiner maken (is de brutus van TNGS)

TNGS 3e plaats

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Bornhald schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:05:
[...]

oh en ook :)

[afbeelding]

als ze die nu gebruiken, wellicht iets kleiner maken (is de brutus van TNGS)

[video]

TNGS 3e plaats
Vet! 8) Dan wil ik best een piraatje spelen :)

• Case_C
Is opzich wel een goede optie om zo'n schip ervoor te kiezen. Maar... dat schip is net zo groot als de Cutlass.. en qua firepower gelijk aan een Vanguard/Redeemer. De Bucaneer die je volgens de stats wil is kleiner.

Uiteindelijke stats en firepower kan je altijd fine-tunen om tot een goed compromis te komen.

[ Voor 32% gewijzigd door Case_C op 12-11-2015 11:15 ]

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20-12 07:27

JanAd

Wind’s howling

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

• Bornhald
dat is het concept van de cutlass welke ik voor gepledged heb :)

in de hangar kan je zien wat we gekregen hebben :)
Case_C schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:13:
Is opzich wel een goede optie om zo'n schip ervoor te kiezen. Maar... dat schip is net zo groot als de Cutlass.. en qua firepower gelijk aan een Vanguard/Redeemer. De Bucaneer die je volgens de stats wil is kleiner.

Uiteindelijke stats en firepower kan je altijd fine-tunen om tot een goed compromis te komen.
ik wil niet een kleiner schip, ik wil een sneller schip, minder gefocussed op het vervoeren van cargo.

Daarnaast had het eerste concept meer weg van dit qua wapens dan de huidige cutlass (de blue komt nog het meest in de buurt van de originele specs. en ja ik weet het is nog under development en de specs kunnen wijzigen)

maar dat schip zou imo ideaal zijn, Vooral als de turret unmanned zou worden.

De specs van de cutlass waren redelijk combat gericht, en vooralsnog is de Buccaneer alleen nog maar een idee van wat mogelijk misschien een keer gedaan wordt. Qua specs niks over bekend. Het is een idee om de "oude" en "nieuwe" backers met een cutlass ieder te geven waarvoor zijn dachten gepledged te hebben
Cygnitr0n schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:11:
[...]

Vet! 8) Dan wil ik best een piraatje spelen :)
als je even genoeg hebt van cargo vervoeren kan je altijd tijdelijk even overstappen :D

[ Voor 66% gewijzigd door Bornhald op 12-11-2015 11:40 ]

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Lijkt er nog behoorlijk goed op toch :p

Zouden de Sales volgende maandag al starten?

Verwijderd

Topicstarter
JanAd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:46:
Lijkt er nog behoorlijk goed op toch :p

Zouden de Sales volgende maandag al starten?
Nee donderdag. Als de livestream start, begint de sale ook.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 10:47:
Ze hangen een hele omgeving toch in de cloud? Dan is het idd duur om er 'even' een 2e en 3e omgeving naast te hangen. Die hoeft dan niet zo groot te zijn maar je zit toch al snel aan een paar nodes waar je voor gebruik even af mag tikken. Want ze gebruiken diverse cloud afdelingen over heel de wereld om de boel zo stabiel mogelijk voor iedereen te krijgen.
Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:47:
Nee donderdag. Als de livestream start, begint de sale ook.
We gaan klaar zitten met den creditcard in de aanslag. :)

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:09:
[...]

[...]

We gaan klaar zitten met den creditcard in de aanslag. :)
me 2 _/-\o_

• Fordox

Fordox

00101010

Dat schip doet me zo enorm veel denken an de grond schepen van star wars in attack of the clones.

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Fordox schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:02:
Dat schip doet me zo enorm veel denken an de grond schepen van star wars in attack of the clones.
Dacht ik eerst ook.

Afbeeldingslocatie: http://vignette3.wikia.nocookie.net/starwars/images/e/eb/LAAT_Gunship_Geonosis.jpg/revision/latest?cb=20071120144224&path-prefix=nl

Maar da's toch een nog lelijker ding precies ;)

• Fordox

Fordox

00101010

Oké, dat, met de 'staart' van de Redeemer :p

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Hahaha, je hebt gelijk _O-

[ Voor 11% gewijzigd door JanAd op 12-11-2015 15:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
Maar dan wel zonder die rare schaar engines van de Redeemer.

• Case_C
AtV staat weer online:

• Bornhald
nieuwe connie ziet er wel erg vet uit

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Freelancer rework is echt nice! :D

• Bornhald
zekers, maar dat is nog art, en de constellation was al in engine..

• Viscerous
Bornhald schreef op donderdag 12 november 2015 @ 21:11:
[...]

zekers, maar dat is nog art, en de constellation was al in engine..
Ja, ik ben eigenlijk zeer te spreken over de Constellation rework. Er zitten ontzettend veel nieuwe details in en dat met een half miljoen minder polys. Overigens moet je het wel erg goed hebben verprutst in de eerste plaats om dat zo inefficient te hebben, maar goed.

• Case_C
Connie heeft inderdaad wel een aardige stap gemaakt. Het ziet er allemaal een stuk realistischer en praktischer uit.

De 'art' van de Freelancer lijkt overigens ook behoorlijk ruimer.

• Fisher
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06-2018
Nog geen nieuws over concept sale. Ik denk dat alles in sale van volgende week gaan doe.

Verwijderd

Topicstarter
Alpha 2.0 testing ongoing!
Afbeeldingslocatie: https://scontent-bru2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xta1/v/t1.0-9/10702220_942083809178239_3199891869621293024_n.jpg?oh=5edf6cb9fa2d25967dad0a4841b163fc&oe=56F753C9

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20-12 10:14

Kek

3flix

Fisher schreef op donderdag 12 november 2015 @ 21:40:
Nog geen nieuws over concept sale. Ik denk dat alles in sale van volgende week gaan doe.
wanneer is de grote sale ook alweer? wil de boel niet missen :P

• Thisuren
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 29-11 11:50
Ik vind het vooral mooi dat ze er nu echt wat moderner en meer futuristisch uit zien. Vond het altijd een beetje te ouderwets eruit zien, voor zowel de Connie als de Freelancer.
Case_C schreef op donderdag 12 november 2015 @ 21:33:
Connie heeft inderdaad wel een aardige stap gemaakt. Het ziet er allemaal een stuk realistischer en praktischer uit.

De 'art' van de Freelancer lijkt overigens ook behoorlijk ruimer.
Denk dat dat vooral komt door wat meer lichte onderdelen in plaats van alle 'gloom' daarbinnen, cargo ruimte ziet er vrijwel hetzelfde uit namelijk. Zou wel kunnen dat ze in de cockpit en nek em net wat breder gemaakt hebben.

• Case_C
Kek schreef op donderdag 12 november 2015 @ 22:26:
[...]

wanneer is de grote sale ook alweer? wil de boel niet missen :P
Volgende week donderdag is de kick-off met de livestream om 8 uur 's avonds NL tijd.

• snarfj
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-06 18:05
nou maar hopen dat het geen half uur duurt voordat ze eindelijk gaan beginnen met de show zoals laatst met citizencon

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
Case_C schreef op donderdag 12 november 2015 @ 22:51:
[...]

Volgende week donderdag is de kick-off met de livestream om 8 uur 's avonds NL tijd.
Ha, geluk bij een ongeluk dat ik die nacht niet ingepland sta om te werken :+

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

• Fordox

Fordox

00101010

Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:46:
Maar dan wel zonder die rare schaar engines van de Redeemer.
Ik hoor je later wel in 2.0 als ik je helemaal tot Space pulp schiet met mn Redeemer :p

• Bornhald
Fordox schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 01:48:
[...]

Ik hoor je later wel in 2.0 als ik je helemaal tot Space pulp schiet met mn Redeemer :p
dat maakt je redeemer niet minder lelijk :p

begin van de week werd er gesproken over een update van de cutlass, dat er alleen nog maar plaatjes bij hoefden. Ik heb eigenlijk de hele week daarop zitten wachten, beetje jammer dat het er nog niet is.

Ik hoop ook dat de Buccaneer officieel gaat worden. Het was tot op heden alleen maar een idee..

[ Voor 37% gewijzigd door Bornhald op 13-11-2015 07:09 ]

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-11 21:58
De Connie ziet er héél goed uit maar net zoals sommigen op Reddit al zeiden vind ik het wat angstaanjagend dat ze er zo lang over hebben gedaan.
9 maand, 2 full-time deveveloppers en nog wat hulp van andere collega's voor een schip van maar ~60 meter. Ze hebben wel aan dat module system moeten prutsen en ze hebben waarschijnlijk in die tijd ook tools gebouwd die ze nu voor andere schepen kunnen hergebruiken maar toch.

Krijgen we de Idris pas in 2017 te zien?

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12 14:48
AndrewBourgeois schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 07:12:
De Connie ziet er héél goed uit maar net zoals sommigen op Reddit al zeiden vind ik het wat angstaanjagend dat ze er zo lang over hebben gedaan.
9 maand, 2 full-time deveveloppers en nog wat hulp van andere collega's voor een schip van maar ~60 meter. Ze hebben wel aan dat module system moeten prutsen en ze hebben waarschijnlijk in die tijd ook tools gebouwd die ze nu voor andere schepen kunnen hergebruiken maar toch.

Tijdens ATV hadden ze het over 5 maanden (nog steeds wel lang trouwens). :P
Zal in die 9 maanden ook nog wel 4 op de plank hebben gelegen.

Ziet er inderdaad overigens erg slick uit, hoewel ik die cockpit nog steeds wel lelijk vind, das eigenlijk het enige wat me nog steeds niet aanstaat aan het design. Anders was ik wel serieus verleid om iets te upgraden naar Andromeda. Nu toch eerst maar eens afwachten wat er van de MIS komt :)

• Torrie844

Misschien hebben ze wel 20 dev's die fulltime aan schepen werken. Dan kunnen ze dus (assuming 5 maanden 2 personen) er elk half jaar 10 schepen doorheen persen. Sommige zijn kleiner dan 60m, sommige groter dus tijd kun je wel middelen (tot op zekere hoogte uiteraard).

Ik heb liever dat ze nu wat extra uitgeven om een schip zo mooi mogelijk te krijgen voor zo min mogelijk GPU & CPU power-need zodat we straks ook werkelijk met 100 man in een instance kunnen knallen!

-

• Case_C

Dat lijkt inderdaad zorgelijk, vooral omdat je alleen de assets ziet die er gemaakt zijn. Wat voor stappen ze hebben gemaakt met het modulaire systeem word niet echt duidelijker. (En daar lijkt mij de meeste tijd in te gaan zitten)
Torrie844 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 08:34:
[...]
Misschien hebben ze wel 20 dev's die fulltime aan schepen werken. Dan kunnen ze dus (assuming 5 maanden 2 personen) er elk half jaar 10 schepen doorheen persen. Sommige zijn kleiner dan 60m, sommige groter dus tijd kun je wel middelen (tot op zekere hoogte uiteraard).
Daar gaat het niet om, feit is dat 5/9 maanden behoorlijk lang is voor een rework van 1 schip wat al volledig af was. Daarnaast hebben we het dan nog niet eens over de varianten....

[ Voor 26% gewijzigd door Case_C op 13-11-2015 08:36 ]

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Ik verwacht niets anders. Deze game, genaamd PU, komt pas in 2020.
Schrikbarend vind ik 9 maand voor een rework niet. Gezien alleen het geraamte nog bestond en de rest opnieuw is ontwikkeld. Ook de Engine is al veranderd en de modulariteit is een pré. Dus zullen ze gaande weg wel dingen opnieuw hebben moeten doen.
Wel vind ik dat de rework art van de Freelancer en de nieuwe Connie nu meer volwassener is geworden. Wat stoerder dan de huidige lijn. Het ziet er ook stukken beter uit.
Meestal als je iets opnieuw doet dan hoeft het er niet altijd beter op te worden. Maar in dit geval, is mijn mening, vind ik de veranderingen super goed gelukt.

Verwijderd

Topicstarter

Is inderdaad wel lang. Maar heeft denk ik ook te maken met dat de Connie en andere schepen van de eerste batch nog pre ship pipeline zijn. Dus die waren voor een groot deel nog "uitproberen" wat werkt. Toen ze eindelijk de meest efficiënte processen uitgevogeld hadden bleek dat het beter was een volledige rework te doen. Dat zie je ook wel aan de daling van het enorme aantal poly's. Daarna kwam inderdaad ook nog het modulaire systeem wat ingevoegd moet worden. Maarja blijft een beetje specualatie natuurlijk.

*Blijft wachten op de Freelancer.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2015 08:38 ]

• Torrie844
Case_C schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 08:35:
[...]

[...]

Daar gaat het niet om, feit is dat 5/9 maanden behoorlijk lang is voor een rework van 1 schip wat al volledig af was. Daarnaast hebben we het dan nog niet eens over de varianten....
Waarschijnlijk hebben ze een hele hoop geleerd van deze eerste "rework", zodat volgende reworks sneller gaan.

Maar ik snap je, het is lang.

[ Voor 3% gewijzigd door Torrie844 op 13-11-2015 08:38 ]

-

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Wow 5 visies op 1 ochtend :P

• Case_C
De hoop is alleen dat de non-original schepen als de Starfarer in eerste instantie al goed worden geimplementeerd.. Neem aan dat deze reworks enkel voor de eerste schepen met interieur gaan tellen, waar ze dus al mee bezig zijn:
  • 300 series (voortgang onbekend)
  • Freelancer (white-boxing)
  • Avenger (nobody knows)
  • Freelancer (the trouble i've seen)
  • Constellation (1 variant af, rest onbekend..)
Ik hoop gewoon dat ze heel die trein op de rit kunnen zetten, en eindelijk tot een standaard komen wat voor alle schepen gaat werken.

[ Voor 20% gewijzigd door Case_C op 13-11-2015 08:46 ]

• Bornhald
[...]

Ik heb liever dat ze nu wat extra uitgeven om een schip zo mooi mogelijk te krijgen voor zo min mogelijk GPU & CPU power-need zodat we straks ook werkelijk met 100 man in een instance kunnen knallen!
Ik kan me ook heel goed voorstellen dat de tijd per schip exponentieel toe gast nemen naar maatte het schip groter wordt. Kijk naar wat er bijvoorbeeld allemaal op een reclaimer zit. Als dat hetzelfde detail moet gaan worden als een Constellation dan ben je aanzienlijk langer bezig volgens mij. De 10 schepen per half jaar stelling zie ik dan ook als erg positief. (ik hoop dat ik het fout heb..)
Case_C schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 08:44:
  • 300 series (voortgang onbekend)
  • Freelancer (white-boxing)
  • Avenger (nobody knows)
  • Freelancer (the trouble i've seen)
  • Constellation (1 variant af, rest onbekend..)
Kijk je erg uit naar de Freelancer, dat hij twee keer in het rijtje staat

[ Voor 17% gewijzigd door Bornhald op 13-11-2015 08:51 ]

• Case_C
[...]
Ik heb liever dat ze nu wat extra uitgeven om een schip zo mooi mogelijk te krijgen voor zo min mogelijk
GPU & CPU power-need zodat we straks ook werkelijk met 100 man in een instance kunnen knallen!
Dat is dan ook weer zo inderdaad. Als straks blijkt dat je schepen gewoon te zwaar zijn om te renderen.. En je achteraf moet gaan optimaliseren op de schepen.. dan ben je ver van huis.

Maar vraag me af hoe dat is gegaan bij de overige schepen. Was de Connie een uitzondering, waarbij er continue aan hetzelfde model is gewerkt? Elke keer een nieuwe toevoeging zonder het oude te optimaliseren, waardoor het model te zwaar werd?

Nu wachten of de Carrack in 1x goed gaat :+
Bornhald schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 08:48:
[...]

Kijk je erg uit naar de Freelancer, dat hij twee keer in het rijtje staat
Verdraaid :P, tja pas 1 slok koffie op. Kan er niets aan doen :O

[ Voor 14% gewijzigd door Case_C op 13-11-2015 08:53 ]

Verwijderd

Topicstarter
Tsja ik denk dat je wel een onderscheid moet maken tussen schepen die direct de ship pipeline in gaan en schepen van daarvoor. Dus in die zin is de Connie denk ik niet representatief. Maarja is ook een soort optimisme natuurlijk.

• Bornhald
Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 08:53:
Tsja ik denk dat je wel een onderscheid moet maken tussen schepen die direct de ship pipeline in gaan en schepen van daarvoor. Dus in die zin is de Connie denk ik niet representatief. Maarja is ook een soort optimisme natuurlijk.
Ik hoop dat je gelijk hebt. En optimisme Is niet erg, beter dan pessimisme op de lange termijn

• Fisher
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06-2018
Ik vind de tijd nog mee vallen voor de Connie. Vergeet niet dat ze begin dit jaar molariteit hebben ingevoerd. Mei/Juni is besloten om schepen componenten te geven (van smal naar groot Shields, power cores etc) en halver wegen dit jaar heeft elke Brand zijn eigen steil gekregen. Van wat ik gelezen heb dit jaar zijn ze al een paar keer op nieuw moeten beginnen.

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Fisher schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 09:32:
Ik vind de tijd nog mee vallen voor de Connie. Vergeet niet dat ze begin dit jaar molariteit hebben ingevoerd. Mei/Juni is besloten om schepen componenten te geven (van smal naar groot Shields, power cores etc) en halver wegen dit jaar heeft elke Brand zijn eigen steil gekregen. Van wat ik gelezen heb dit jaar zijn ze al een paar keer op nieuw moeten beginnen.
Juistem. Ik maak me er niet druk om. Gun het de tijd, vind het al erg vet dat ze zo ver zijn. (Of ze zijn het al, maar houden het stil op dat gebied.) Dit om de concurrentie en andere zaken die spelen om een game te realiseren (huurcontracten e.d.).

• Tylocke
Fisher schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 09:32:
Heel goed punt, de wijzigingen van afgelopen jaar zullen toch wel voor vertraging hebben gezorgd. Daarnaast wordt de Connie nu flight ready ipv alleen hangar ready, ook dit zal het nodige extra werk hebben gekost. Ik ga er vanuit dat volgende grote schepen ook niet zo lang gaan duren (Carrack!!), maar dat de ervaring die men heeft opgedaan van de Connie gebruikt kan worden voor volgende ontwikkeltrajecten.

Ik vraag me echt af hoe dichtbij 2.0 is. Kunnen we net voor het weekend een PTU verwachten zodat volgende week een release is? Of gaan we volgende week pas wat meer zien?

• Torrie844
Tylocke schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 11:38:
[...]

Ik vraag me echt af hoe dichtbij 2.0 is. Kunnen we net voor het weekend een PTU verwachten zodat volgende week een release is? Of gaan we volgende week pas wat meer zien?
Geen idee, pure speculatie op dit moment. Hoor constant "we're testing this" of "alpha has a few blockers" of "it's rather soon than far away". Het weekend zou leuk zijn uiteraard, maar ik verwacht dat ik bij de laatste paar mensen zit (vrij laat citizen number en weinig activity).

-

• Bornhald
Tylocke schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 11:38:
[...]

Heel goed punt, de wijzigingen van afgelopen jaar zullen toch wel voor vertraging hebben gezorgd. Daarnaast wordt de Connie nu flight ready ipv alleen hangar ready, ook dit zal het nodige extra werk hebben gekost. Ik ga er vanuit dat volgende grote schepen ook niet zo lang gaan duren (Carrack!!), maar dat de ervaring die men heeft opgedaan van de Connie gebruikt kan worden voor volgende ontwikkeltrajecten.

Het enige wat je constant hoort is soon, en soon is natuurlijk een relatief begrip. Het zou mooi zijn als het voor het weekend is, maar ik zou er niks om verwedden.
Ik ben heel benieuwd welke blockers er nog spelen.

Waar ik ook heel erg benieuwd naar ben is de reactie van `hij wie niet genoemd zal worden´ over AC 2.0 wanneer het er is. Ik ben bang dat het een van de dingen is waar ik het meest naar uit kijk. :D

• Case_C
Bornhald schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 11:43:
[...]

Het enige wat je constant hoort is soon, en soon is natuurlijk een relatief begrip. Het zou mooi zijn als het voor het weekend is, maar ik zou er niks om verwedden.

Waar ik ook heel erg benieuwd naar ben is de reactie van `hij wie niet genoemd zal worden´ over AC 2.0 wanneer het er is. Ik ben bang dat het een van de dingen is waar ik het meest naar uit kijk. :D
Oei dat is toch wel een kwalijke zaak...

Je kijkt toch wel meer uit naar 2.0 zelf dan die reacties mag ik hopen? :P Ik hoop in ieder geval dat op de achtergrond van meerdere schepen gewoon goed doorloopt. En we in AC2.0 redelijk vlot nieuwe schepen naast de Connie gaan zien :) .

#TeamCarrack!

Verwijderd

Topicstarter
Bornhald schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 11:43:
[...]

Tsja met dat final testing weet je het gewoon niet. Het zou erger zijn als ze met een datum komen die dan weer niet gehaald wordt. :P

• Bornhald
Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 11:50:
[...]

Tsja met dat final testing weet je het gewoon niet. Het zou erger zijn als ze met een datum komen die dan weer niet gehaald wordt. :P
Mee eens, en ik denk ook niet dat ze iets met grote bugs kunnen uitbrengen, dan zou de ellende niet te overzien zijn (hoewel iedereen zou moeten weten dat het nog Alpha is en dat "bugs are going to happen")
Case_C schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 11:47:
[...]

Oei dat is toch wel een kwalijke zaak...

Je kijkt toch wel meer uit naar 2.0 zelf dan die reacties mag ik hopen? :P Ik hoop in ieder geval dat op de achtergrond van meerdere schepen gewoon goed doorloopt. En we in AC2.0 redelijk vlot nieuwe schepen naast de Connie gaan zien :) .

#TeamCarrack!
Ik vind het wel mooi om te zien hoe hij recht l*lt wat krom is en wat recht is krom l*lt

Maar heb zeker zin in 2.0..

en hoop na de sale weer team carrack te zijn (CCU van Retalliator naar carrack.. *keeps fingers crossed*)

#TeamIdrisP!

• Tylocke
Bornhald schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 11:56:
[...]

Mee eens, en ik denk ook niet dat ze iets met grote bugs kunnen uitbrengen, dan zou de ellende niet te overzien zijn (hoewel iedereen zou moeten weten dat het nog Alpha is en dat "bugs are going to happen")

[...]
Zolang de hangar module, ArcCorp en ArenaCommander gewoon nog blijven werken zou ik niet weten waarom ze Crusader niet gewoon als liftbestemming kunnen toevoegen. Alle modules tot nu toe waren absoluut niet vrij van bugs, sterker nog ze bevatten allemaal nog bugs... Dus die Crusader map mag er gewoon naast ingeploft worden hoor, ik vermaak me wel ook al crashed SC weer tig keer naar desktop.
*O* *O* *O*

Best een groot team hier bij GoT :D

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Tylocke schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 12:52:
[...]

*O* *O* *O*

Best een groot team hier bij GoT :D
en volgende week donderdag - en de dagen erna - wordt de vloot wss stevig uitgebreid, aangepast en opgekrikt :*)

• Tylocke
JanAd schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 12:56:
[...]

en volgende week donderdag - en de dagen erna - wordt de vloot wss stevig uitgebreid, aangepast en opgekrikt :*)
Ik zie die vloot graag nog groter. Hoe gaaf is het een potje 'vind de jumppoint' te gaan spelen met 20 Carracks.

(niet dat er waarschijnlijk zoveel in één instance kunnen, maar toch)

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Ik had mij oorspronkelijk voorgenomen om het gewoon bij schepen als een Super Hornet en een Freelancer Dur te houden. Maar die Aquila Connie of zo'n Carrack... Mmmmmm...

• Bornhald
JanAd schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:07:
Ik had mij oorspronkelijk voorgenomen om het gewoon bij schepen als een Super Hornet en een Freelancer Dur te houden. Maar die Aquila Connie of zo'n Carrack... Mmmmmm...
Ha ik zou het klein houden, en alleen maar een aurora, toen een LN, toen een cutlass black, toen een black en een caterpiller, toen traden op de grey market en nu een armada pack met cutlass black daar naast (armada pack met 3 sabres en nog een cutlass black daar binnen) :+

edit: niet nodig dit - Uniciteit

[ Voor 24% gewijzigd door Uniciteit op 19-11-2015 20:43 ]

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-12 15:43
Even zonder enige kennis van zaken, Als ik nu squadron 42 pre-order, kan ik dus de Arena Commander spelen. Is dat nu iets wat leuk is om tijd in te steken (fan van X-wing vs Tie fighter en Wing Commander series) Of is het allemaal heel erg alpha en kan ik beter wachten tot de boel gereleased is? (6870 videokaart)

Hop,hop,hop!

• Case_C
basset schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 14:23:
Even zonder enige kennis van zaken, Als ik nu squadron 42 pre-order, kan ik dus de Arena Commander spelen. Is dat nu iets wat leuk is om tijd in te steken (fan van X-wing vs Tie fighter en Wing Commander series) Of is het allemaal heel erg alpha en kan ik beter wachten tot de boel gereleased is? (6870 videokaart)
Die Squadron 42 pre-order geeft je inderdaad toegang tot alles wat Alpha is. En qua gameplay is het buggy, maar niet erger dan een random AAA game. Je kan dus gewoon rondvliegen, en binnekort in een groter gebied de multi-crew uit proberen :) .

Een alternatief pakket (met exact dezelfde inhoud) maar een beter schip is de LN:
https://robertsspaceindustries.com/pledge/Packages/Aurora-LN

En als je backed kan je het beste gebruik maken van een referral voor extra ingame cash (5k UEC)
In de TS staat een link naar een random-generatorr van Tweakers.

[ Voor 10% gewijzigd door Case_C op 13-11-2015 14:31 ]

• Bornhald
je kan dan rondlopen in de social mod
en je kan dogfighten in Arena commander, hierin kan je een soort team deathmatch doen, racen en coop spel. Daarmee kan je dan weer ingame credits verdienen die je weer kan gebruiken om betere schepen te kopen (voor de simulator in het spel..)

Wanneer het uit is krijg je ook de singleplayer om te spelen, en de "MMO" variant om te spelen

Beste is dit package te kopen
https://robertsspaceindustries.com/pledge/Packages/Aurora-LN

geeft je een net iets beter starter schip dan wanneer je de andere packages koopt

Wanneer je het koopt, gebruik dan ook een referal code, dan heb je iets meer startcredits in het spel zelf (wanneer het er is)

Er staat op de front page een tooltje waaruit je een random code krijgt van een andere tweaker.

edit: en ik zie dat Case me al voor was :D

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Het is wel interessant eventueel tot volgende week te wachten. Donderdag 19/11 start een Sales periode. Dan kan je mogelijk pakketten kopen waar LTI (levenslange verzekering) ed bijzitten.

Edit: Dat Racen... ik bak daar niks van. Dat lijkt meer op een spel pinbal. :+

[ Voor 6% gewijzigd door JanAd op 13-11-2015 14:38 ]

• Case_C
JanAd schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 14:35:
[...]

Het is wel interessant eventueel tot volgende week te wachten. Donderdag 19/11 start een Sales periode. Dan kan je mogelijk pakketten kopen waar LTI (levenslange verzekering) ed bijzitten.
Er gaan losse schepen te koop zijn waar LTI op kan zitten. En dat zal enkel de Crucible zijn. Overige schepen zullen met 3 jaar garantie komen.

De speciale schepen zijn niet als een 'game'pakket te kopen.

Wellicht dat er een goedkope anniversary starter komt, maar die garantie is er niet.

[ Voor 7% gewijzigd door Case_C op 13-11-2015 14:37 ]

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-12 15:40

Cogency

Ginnunga

Jammer dat ik een AMD pakket moet upgraden. Hello 2 months insurance. :(

• Anthor
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Ik hou het hopelijk bij mijn Mustang Beta O-)

Ben nu anderhalve week ofzo bezig. Eigenlijk alleen nog maar bezig geweest met vanduul swarm en races maar ik vind het wel geinig.

Heb mn saitek x52 (non-pro) hotas afgestoft (letterlijk zelfs :P ), en ben blij dat die het redelijk doet.
Dat was in Warthunder wel anders, maar ik heb nu ook de extra nog software niet geinstalled, misschien maakt dat uit.
Wat me op viel was dat in de standaard settings yaw op de Y as zit, terwijl ik daar gewend ben daar Roll op te hebben en yaw op Z-twist. Maar onder of boven maakt natuurlijk minder uit in de ruimte. Ik heb het wel getest maar vind het niet overtuigend beter. Of kan ik me dat beter wel aanwennen?

Al heb ik nog wel last van die haperingen. Soms stopt het spel meerdere seconde, het geluid gaat dan wel door en het spel hervat dan, of heel soms hangt het spel.
Heb wel iets gevonden wat zou kunnen helpen, alle disks op ahci zetten, maar dat heeft niet geholpen.
Net wel een nieuwe report er van gevonden bij de issues, straks er even verder naar kijken.

/edit:
Ow en AC vergeet mijn ship config met rec wapens sinds ik een rec p52 heb, dan laad ik een spel met mijn mustang, maar dan is alles stock. Is er een manier om er zeker van te zijn dat die config laadt?

[ Voor 9% gewijzigd door Anthor op 13-11-2015 15:08 ]

• Case_C
Anthor schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 15:04:
/edit:
Ow en AC vergeet mijn ship config met rec wapens sinds ik een rec p52 heb, dan laad ik een spel met mijn mustang, maar dan is alles stock. Is er een manier om er zeker van te zijn dat die config laadt?
Gewoon checken in je HUD? Verder lijkt me dat een bug, die zou je dan kunnen melden in de Issue council.

• Anthor
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Ik kan de loadout van het geselcteerde schip toch niet zien in het AC scherm waar je de de spektrum match start? of mis ik iets?
Heb ook wel gecheckt of de load-out in de hangar wel klopte, en dat was wel het geval.

• Case_C
Anthor schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 15:30:
Ik kan de loadout van het geselcteerde schip toch niet zien in het AC scherm waar je de de spektrum match start? of mis ik iets?
Heb ook wel gecheckt of de load-out in de hangar wel klopte, en dat was wel het geval.
Bedoelde eigenlijk ingame, maar dan zie je natuurlijk al dat 't niet zou kloppen.

In de lobby kan je dat inderdaad niet zien.. aan de ene kant hoeft dat natuurlijk ook niet. En als het systeem goed zou werken is dat geen probleem. Blijkbaar doet het dat du sniet.

• snarfj
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-06 18:05
[quote]Anthor schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 15:04:
Ik hou het hopelijk bij mijn Mustang Beta O-)

Ben nu anderhalve week ofzo bezig. Eigenlijk alleen nog maar bezig geweest met vanduul swarm en races maar ik vind het wel geinig.

Heb mn saitek x52 (non-pro) hotas afgestoft (letterlijk zelfs :P ), en ben blij dat die het redelijk doet.
Dat was in Warthunder wel anders, maar ik heb nu ook de extra nog software niet geinstalled, misschien maakt dat uit.
Wat me op viel was dat in de standaard settings yaw op de Y as zit, terwijl ik daar gewend ben daar Roll op te hebben en yaw op Z-twist. Maar onder of boven maakt natuurlijk minder uit in de ruimte. Ik heb het wel getest maar vind het niet overtuigend beter. Of kan ik me dat beter wel aanwennen?

je zou een profiel met je saiteksoftware kunnen maken zodat je Roll op de Y-as zet en de Yaw op de Z-twist en anders probeer eens in keybindings van starcitizen dit kan veranderen en daar opslaan onder een profiel
heb nu een warthog hotas sindskort maar ook nog een x52 liggen

[ Voor 3% gewijzigd door snarfj op 13-11-2015 17:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
snarfj schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 17:18:
je zou een profiel met je saiteksoftware kunnen maken zodat je Roll op de Y-as zet en de Yaw op de Z-twist en anders probeer eens in keybindings van starcitizen dit kan veranderen en daar opslaan onder een profiel
heb nu een warthog hotas sindskort maar ook nog een x52 liggen
Ik zou dat gewoon in-game binden ipv saitek software.

@Anthor: Gewoon beide proberen en kijken wat je het fijnste vind. Ik heb zelf rollen op de z twist, vind ik bij een space sim toch fijner.

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12 14:48
Leuke video door Tactical Advance. Stukje hud wat we al kennen, maar hij zet daarna shots van de Connie before en after achter elkaar. Benadrukt nog een keer leuk hoe sterk de Connie verbeterd is :)

• Bornhald
Ben te druk bezig met Cutlass gate op dit moment :)

Ben geeft niet toe dat de Cutlass van een agile interceptor is veranderd in een langzaam transport. Er Is een wortel voorgehouden van de mogelijkheid tot het maken van een buccaneer die kan wat de Cutlass zou moeten kunnen. Maar dat Is dus niet zeker. Voor de rest best vermakelijk om te lezen allemaal

https://www.reddit.com/r/...ass_timeline_ben_edition/

[ Voor 85% gewijzigd door Bornhald op 13-11-2015 18:04 ]

Pagina: 1 ... 27 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.