Toon posts:

[PC] Star Citizen - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 26 ... 101 Laatste
Acties:
  • 178.205 views

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12:17
Basekid schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 10:57:
Blockers lijken niet al te groot meer nee. Zijn er op dit moment maar 4?
Gok dat er wel een berg visuele bugs nog zijn, maar als dit het is... dan hoeft het toch geen 2 weken meer te duren?

Via Sandi's FB: Nog 200 posters over... wat moeten ze ermee doen?
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/11223328_939660916087195_9203488744586507050_n.jpg?oh=362cb867e679a0d5f82092226924b807&oe=56C79EA2

En natuurlijk gefeliciteerd Bornhald!

[ Voor 3% gewijzigd door Case_C op 07-11-2015 11:11 ]

• snarfj
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-06 18:05
gefeliciteerd Bornhald!

• Case_C
Reliant is that you?
Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/9m15p7mm4xe9fr/post_section_header/SM-Header-October.png

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11 23:08
Gefeliciteerd Bornhald, ouwe piraat!
Edit:
Sorry, bij nader inzien is mn photoshop-versie hieronder beter.

[ Voor 59% gewijzigd door SNAFU op 07-11-2015 14:04 ]

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 07:27

JanAd

Wind’s howling

en nog vele jaren in vrijheid gewenst! :+

Afbeeldingslocatie: http://vignette1.wikia.nocookie.net/pirates/images/e/e4/CotBPPiratesYeBeWarned.jpg/revision/latest?cb=20140124060428

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
bedankt, Torrie, Fisher, Case, Snarfj, SNAFU en JanAd :)

• SNAFU
En speciaal voor je verjaardag:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/GiuRHO7.jpg
Mad Photosjop-skills, I know. :X

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

• Thisuren
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 29-11 11:50
Case_C schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 11:09:
[...]
Via Sandi's FB: Nog 200 posters over... wat moeten ze ermee doen?
[afbeelding]
Eentje aan mij geven natuurlijk :P Vind het in ieder geval wel een erg gave poster :D

En gefeliciteerd jij ouwe piraat :D

• Bornhald
Thisuren schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 14:21:
[...]

Eentje aan mij geven natuurlijk :P Vind het in ieder geval wel een erg gave poster :D

En gefeliciteerd jij ouwe piraat :D
ook bedankt :)

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:12

Fordox

00101010

Thisuren schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 22:51:
Opties voor schepen die (volgens mij) hangar ready zouden kunnen zijn in 2.0:
  • Reliant (Ben teasede daar ook al naar)
  • Sabre (Ben zijn iets als very soon, is ook fast-tracked)
  • Herald (Al veel over gehoord de laatste tijd)
  • Vanguard (Al een tijdje in productie, was een paar weken geleden nog verder dan de Sabre)
  • Starfarer (Laatste tijd ook heel wat gehoord over dat die al best ver was en heel snel hangar ready zou zijn)
En verder kan ik nu niks bedenken :P Gok zelf op de Reliant en Sabre, maar de andere drie zijn ook goede opties :)

Oh, en hier de door INN interessant geachte dingen uit RtV:

[...]
Ik gok op de Herald en de Xi'an Scout.

Gefliciteerd Bornhald! :D

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-12 09:53
Is dat niet de Vanguard Sentinel module?

@Bornhald: happy birthday, yarrrr!

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Case_C
Tylocke schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 16:50:
[...]

Is dat niet de Vanguard Sentinel module?

@Bornhald: happy birthday, yarrrr!
Heeft de Vanguard 2 stoelen in de cockpit? :P En er zou Reliant art bij de monthly report geshowed worden.

Gezien alle apperatuur e.d. lijkt het me dat dit de Reliant 'Broadcasting' variant kan zijn?

[ Voor 13% gewijzigd door Case_C op 07-11-2015 17:06 ]

• SNAFU
Het is de Reliant Skirmisher variant.
Kijk maar links bovenin.

Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/9m15p7mm4xe9fr/source/SM-source-October.png

[ Voor 64% gewijzigd door SNAFU op 07-11-2015 17:17 ]

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12 14:48
Gefeliciteerd Bornhald!

Die reliant art ziet er redelijk tof uit, zou die dan eindelijk in de hangar te zien gaan zijn? :)

• Bornhald
en bedankt Tylocke, Fordox en Oraijon.

Betreffende de reliant, zioet er inderdaad cool uit, maar is het niet wat on practisch wanneer de cockpit gedraaid is en je er niet kan komen?

• Case_C
Bornhald schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 18:03:
en bedankt Tylocke, Fordox en Oraijon.

Betreffende de reliant, zioet er inderdaad cool uit, maar is het niet wat on practisch wanneer de cockpit gedraaid is en je er niet kan komen?
Ach dat is gewoon een kwestie van draaien :) .

En hierbij 100% garantie dat 't de Reliant Skirmisher is:
SNAFU z'n bericht gemist :P

[ Voor 31% gewijzigd door Case_C op 07-11-2015 18:23 ]

• Tylocke
Case_C schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 17:03:
[...]

Heeft de Vanguard 2 stoelen in de cockpit? :P En er zou Reliant art bij de monthly report geshowed worden.

Gezien alle apperatuur e.d. lijkt het me dat dit de Reliant 'Broadcasting' variant kan zijn?
Goed punt (van jullie allemaal eigenlijk). Ik ben denk ik op het verkeerde been gezet omdat je in de Reliant eerst niet in die ruinte rechtop zou kunnen staan. De Reliant is dus ook wat groter geworden?

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Kijk eens aan... SLI uitgeschakeld en ik geraak effectief in Area 18 :)

Ik mis in de online matches precies wel wat Firepower. Ik had mij tot nu toe beperkt tot Drones, maar daarnet toch eens geprobeerd Co-op Vanduul en dat ging prima, maar m'n medespelers hadden precies straffer materiaal bij.

• Bornhald
JanAd schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 19:01:
Kijk eens aan... SLI uitgeschakeld en ik geraak effectief in Area 18 :)

Ik mis in de online matches precies wel wat Firepower. Ik had mij tot nu toe beperkt tot Drones, maar daarnet toch eens geprobeerd Co-op Vanduul en dat ging prima, maar m'n medespelers hadden precies straffer materiaal bij.
als je het een beetje blijft spelen kan je allemaal dingen unlocken, betere guns, shields en schepen. :) dus als je het vaak genoeg doet kom je er vanzelf.
Case_C schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 18:09:
[...]

Ach dat is gewoon een kwestie van draaien :) .

En hierbij 100% garantie dat 't de Reliant Skirmisher is:
SNAFU z'n bericht gemist :P
Ik zie het toch wel als een uitdaging om zo naar achteren te lopen
Afbeeldingslocatie: https://www.themittani.com/sites/default/files/Reliant_SpaceFlightConfig_Updated_Final_Hobbins.png

Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/8jxp7uctq2s6yr/source/Reliant_CockpitFunction_Final_Hobbins.png

of uberhaupt in en uit je stoel te komen.. wanneer de cockpit gedraaid is.

en het is wel een geinig schip de reliant, maar zou niet weten wat ik er mee moet :)

[ Voor 11% gewijzigd door Bornhald op 07-11-2015 19:10 ]

• Thisuren
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 29-11 11:50
Hee, heeft niemand nou die nieuwe filmpjes gepost? Die zijn beste interessant:Helaas kunnen Vimeo video's niet ge-embed worden op Tweakers :(

[ Voor 8% gewijzigd door Thisuren op 07-11-2015 19:11 ]

• Bornhald
Thisuren schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 19:10:
Hee, heeft niemand nou die nieuwe filmpjes gepost? Die zijn beste interessant:Helaas kunnen Vimeo video's niet ge-embed worden op Tweakers :(
Ziet er idd nice uit, geluid is (hoewel het natuurlijk niet kan) wel extra vet om zo te doen (vind ik)

• SNAFU
Bornhald schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 19:15:
[...]
Ziet er idd nice uit, geluid is (hoewel het natuurlijk niet kan) wel extra vet om zo te doen (vind ik)
In het echt kan het inderdaad niet maar ze verklaren het door te zeggen dat de gevechtscomputer van je schip die geluiden maakt, ter verbetering van de situational awareness. Zit wel wat in IMHO.

• Case_C
Bornhald schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 19:07:
[...]

als je het een beetje blijft spelen kan je allemaal dingen unlocken, betere guns, shields en schepen. :) dus als je het vaak genoeg doet kom je er vanzelf.

[...]

Ik zie het toch wel als een uitdaging om zo naar achteren te lopen
[afbeelding]

[afbeelding]

of uberhaupt in en uit je stoel te komen.. wanneer de cockpit gedraaid is.

en het is wel een geinig schip de reliant, maar zou niet weten wat ik er mee moet :)
Dat is inderdaad de 'flight' modus waarin je een bepaald voordeeltje hebt (sneller ofzo/cruise-speed e.d.) Gewoon plat kan hij ook gewoon vliegen hoor :) . Vind het dus gewoon wel een geinige toevoeging, en als starter is het helemaal een geinig schip :) .

[ Voor 5% gewijzigd door Case_C op 07-11-2015 19:39 ]

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Er is er een jarig Ahaarrrrr Ahaarrrr! Gefeliciteerd ouwe piraat! :)

Heb niets ontopic te melden :')

• Bornhald
Cygnitr0n schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 19:45:
Er is er een jarig Ahaarrrrr Ahaarrrr! Gefeliciteerd ouwe piraat! :)

Heb niets ontopic te melden :')
en bedankt he :) en piraten zijn altijd on topic..

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
Gefeliciteerd Bornhald :)

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-11 07:57
Van harte! Het zou wel wat zijn als 2.0 op dinsdag uitkomt, moet ik ook nog een keuze maken tussen FO4 en 2.0 8)7

Star Citizen

• Bornhald
bedankt Siriouz en Jorrie.

Ik zou voor FO4 gaan. gezien 2.0 eerst op PTU uit komt en buggy zal zijn :)

• Oraijon
Geen idee waar hij de beelden vandaan heeft, maar STLYoungBlood heeft de nieuwe UI shots gepost voor 2.0. Ziet er redelijk slick uit en hij noemt er nog wel een paar aardige gedachtes bij.

• Bornhald
Komen die niet gewoon hier vandaan, wat Thisuren gepost had, bij het einde maand verhaal?

Ship UI Update

of staat er extra spul tussen?

[ Voor 9% gewijzigd door Bornhald op 08-11-2015 00:10 ]

• Oraijon
Bornhald schreef op zondag 08 november 2015 @ 00:09:
Komen die niet gewoon hier vandaan, wat Thisuren gepost had, bij het einde maand verhaal?

Ship UI Update

of staat er extra spul tussen?
Ah right, missed that one... somehow... want die andere twee had ik wel gezien :P 8)7

Nee niks nieuws, behalve wat STL eraan toevoegt aan eigen gedachten, in relatie tot mogelijkheden met hotas en tablets enzo.

[ Voor 14% gewijzigd door Oraijon op 08-11-2015 00:21 ]

• Case_C
Ik weet niet wat ik ervan moet vinden die UI. Aan de ene kan ziet het er heel gaaf uit, en redelijk intuitief. Maar aan de andere kant... wat is er gebeurd met de holo-displays? Direct onscreen zien wat je insteld, zonder dat je naar beneden moet kijken.

Voor capital consoles zie ik dit niet als probleem, en is het een hele mooie/natte optie. Echter voor fighters e.d. ... niet te handig imo.

• Bornhald
Case_C schreef op zondag 08 november 2015 @ 09:27:
Ik weet niet wat ik ervan moet vinden die UI. Aan de ene kan ziet het er heel gaaf uit, en redelijk intuïtief. Maar aan de andere kant... wat is er gebeurd met de holo-displays? Direct onscreen zien wat je insteld, zonder dat je naar beneden moet kijken.

Voor capital consoles zie ik dit niet als probleem, en is het een hele mooie/natte optie. Echter voor fighters e.d. ... niet te handig imo.
dat idee had ik ook ja, in een fighter wil ik juist zo veel mogelijk direct zien, dus op m'n visor is prima, helemaal omdat combat snel is wil ik het ook snel kunnen instellen dus commandos via VA voor geprogrammeerd werkt dan ideaal en op m'n visor zie ik waar ik wat naartoe moet zetten.

Wat je zegt op een cap heb ik wel even de tijd en heb je mensen speciaal op een crew station staan om het te doen maar op een fighter niet

• Tylocke
De getoonde UI is toch van de Retalliator? Die valt onder de multicrew schepen dus dit is net per se de UI voor single seaters.

Voordeel van die UI is dat een pilot in principe alle stations kan doen, maar het is aan te raden om dat niet te doen natuurlijk :)

• Case_C
Tylocke schreef op zondag 08 november 2015 @ 14:07:
De getoonde UI is toch van de Retalliator? Die valt onder de multicrew schepen dus dit is net per se de UI voor single seaters.

Voordeel van die UI is dat een pilot in principe alle stations kan doen, maar het is aan te raden om dat niet te doen natuurlijk :)
Het is inderdaad gelijk duidelijk dat het kan, en niet verstandig is als je 't tijdens 't vliegen doet :) .

Wat zijn de verwachtingen eigenlijk voor de capital van deze anniversary-sale? Gezien ze er elk jaar wel in presenteren :) .

[ Voor 12% gewijzigd door Case_C op 08-11-2015 14:59 ]

• Tylocke
Case_C schreef op zondag 08 november 2015 @ 14:44:
[...]

Het is inderdaad gelijk duidelijk dat het kan, en niet verstandig is als je 't tijdens 't vliegen doet :) .

Wat zijn de verwachtingen eigenlijk voor de capital van deze anniversary-sale? Gezien ze er elk jaar wel in presenteren :) .
De unnamed Corvette? Of de Pegasus maar dat lijkt me toch niet. Ik zou iig blij zijn als de Banu weer te koop komt.

• Bornhald
Tylocke schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:47:
[...]

De unnamed Corvette? Of de Pegasus maar dat lijkt me toch niet. Ik zou iig blij zijn als de Banu weer te koop komt.
geen idee, vorige keer was er wel al bekend dat er iets zou komen, maar heb nu nog niks gehoord.

De Pegasus lijkt me niet, zou te overpowered zijn als een org die heeft denk/vind ik.

De corevette, gezien de reactie laatst dat Sandy niks wist van een Corvette en dat alles nog uitgelegd moest worden doet me vermoeden dat die ook niet komt.

Ze zouden thema dagen gaan doen, dus verwacht daar wel wat van.

• SNAFU
Misschien weer een Idris flash-sale maar meer verwacht ik niet hoor.
Corvette zijn ze nog niet eens aan begonnen als ik het mij goed herinner, Pegasus zal nog wel langer wachten worden ALS 'ie al in de verkoop gaat voor backers.

Ik gok verder dat alle schepen langs zullen komen in batches van 3-5 schepen met 48-uurs sale per batch en dat 7(?) dagen lang.
Als verrassing dan de Reliant varianten er tussendoor.

Edit: Damn you Bornhald!!! ;)

[ Voor 3% gewijzigd door SNAFU op 08-11-2015 17:19 ]

• Bornhald
SNAFU schreef op zondag 08 november 2015 @ 17:18:
Misschien weer een Idris flash-sale maar meer verwacht ik niet hoor.
Corvette zijn ze nog niet eens aan begonnen als ik het mij goed herinner, Pegasus zal nog wel langer wachten worden ALS 'ie al in de verkoop gaat voor backers.

Ik gok verder dat alle schepen langs zullen komen in batches van 3-5 schepen met 48-uurs sale per batch en dat 7(?) dagen lang.
Als verrassing dan de Reliant varianten er tussendoor.

Edit: Damn you Bornhald!!! ;)
haha :)

en ik denk dat ze 11 dagen oid gaan doen van de 19e t/m 29e 30e (want ze stoppen altijd op een maandag) met de laatste dag alles beschikbaar?
zolang ik maar weer eindig met een carrack en een caterpillar vind ik alles wel prima :D

• Case_C
Bornhald schreef op zondag 08 november 2015 @ 17:22:
[...]

haha :)

en ik denk dat ze 11 dagen oid gaan doen van de 19e t/m 29e 30e (want ze stoppen altijd op een maandag) met de laatste dag alles beschikbaar?
zolang ik maar weer eindig met een carrack en een caterpillar vind ik alles wel prima :D
Idris is kwijt, maar je hebt weer een Carrack en Caterpillar :+

• Bornhald
Case_C schreef op zondag 08 november 2015 @ 17:37:
[...]

Idris is kwijt, maar je hebt weer een Carrack en Caterpillar :+
en idris natuurlijk....

• Bornhald
was de morrow tour weer aan het kijken.. maar wtf is dit???
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/K5wA9Nb.png?1
http://i.imgur.com/K5wA9Nb.png?1

[ Voor 21% gewijzigd door Bornhald op 09-11-2015 00:46 ]

• SNAFU
Bornhald schreef op maandag 09 november 2015 @ 00:43:
[afbeelding]
Ja duh!!! Dat is iemand die onder de hoogtezon ligt. In space krijg je nu eenmaal weinig vitamine D van de zon dus ze moeten wel.
Geweldig hè, die details. ;)

• Bornhald
SNAFU schreef op maandag 09 november 2015 @ 07:54:
[...]

Ja duh!!! Dat is iemand die onder de hoogtezon ligt. In space krijg je nu eenmaal weinig vitamine D van de zon dus ze moeten wel.
Met zn kleren aan? :) en ja details zijn super

[ Voor 88% gewijzigd door Bornhald op 09-11-2015 08:24 ]

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
Bornhald schreef op maandag 09 november 2015 @ 08:20:
[...]

Met zn kleren aan? :) en ja details zijn super
Dat gaat er tegenwoordig doorheen ;) . Ik denk dat die lieve meneer/mevrouw een zeer verdiend spacetukkie aan het doen is.

-

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Bornhald schreef op maandag 09 november 2015 @ 00:43:
[afbeelding]
Iemand die een zwaar weekend heeft gehad O-)

• Case_C
Zo lig ik hier nu ook op m'n bureau :+ , aan een koffie-infuus. Zo rond 10 uur ben ik weer actief.

• Fisher
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06-2018
SNAFU schreef op maandag 09 november 2015 @ 07:54:
[...]

Ah dat is Captain Scarlet. Goed om te weten dat hij ook het eeuwige leven heeft.(Grap van Chris denk ik.)

http://www.bbc.co.uk/cult/anderson/scarlet/ 8)

• Fordox

Fordox

00101010

Volgens mij was hij een klant van me...

A.k.a. Hij ligt m te spacen.

[ Voor 29% gewijzigd door Fordox op 09-11-2015 09:28 ]

• Oraijon
Fordox schreef op maandag 09 november 2015 @ 09:27:
Volgens mij was hij een klant van me...

A.k.a. Hij ligt m te spacen.
Wel weer passend gezien het genre game :Y)

• Fordox

Fordox

00101010

Dat was ook de dubbele grap :+

• Bornhald
Fisher schreef op maandag 09 november 2015 @ 09:08:
[...]

Ah dat is Captain Scarlet. Goed om te weten dat hij ook het eeuwige leven heeft.(Grap van Chris denk ik.)

http://www.bbc.co.uk/cult/anderson/scarlet/ 8)
captain scarlet... DIE is oud.. uit de tijd dat ik nog amper engels begreep zelfs :)

Verwijderd

Nog meer mensen die niet meer bij RSI website kunnen inloggen?.

Kom niet meer in pasword gedeelte.. Passwordt werkt niet meer??

• Oraijon
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:19:

Werkt gewoon hier, moest wel twee keer inloggen, eerste keer password niet juist. Weet niet zeker of ik last had van dikke vingers de eerste keer.

Verwijderd

Staat caps lock niet aan toevallig?
Ik vraag het maar

Verwijderd

Nee, geen cap locks.. Maar heb met meer websites dat ik er niet meer in kom..
Heel raar.. Lijkt op een landelijke storing als ik kijk op allestoringen.nl

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2015 11:31 ]

• Bornhald
staat de taal instelling vna je toesenbord nog wel goed, als deze omspringt kloppen je speciale tekens niet

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:19:

Geen problemen hier... Ik heb al heel de voormiddag een tabbladje openstaan en nu op een andere locatie (met VPN verbindig) ook geen probleem.

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-11 21:58
Bornhald schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:09:
staat de taal instelling vna je toesenbord nog wel goed, als deze omspringt kloppen je speciale tekens niet
Dat kan hij testen door zn wachtwoord tijdelijk in het veld erboven in te tikken waar hij alle tekens kan zien.

• Bornhald
AndrewBourgeois schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:34:
[...]

Dat kan hij testen door zn wachtwoord tijdelijk in het veld erboven te tikken waar hij alle tekens kan zien.
klopt, was misschien wel handig erbij te zetten.

Ik heb voor de rest geen problemen waar dan ook in te loggen...

Verwijderd

De account recovered en werkt nu weer.. Raar allemaal.

• Bornhald
na het spelen van rebel galaxy heb ik eindelijk mijn "theme song"

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=XXFS4RUJWUQ]

• SNAFU
Bornhald schreef op maandag 09 november 2015 @ 20:51:
na het spelen van rebel galaxy heb ik eindelijk mijn "theme song"

[video]
Leuk deuntje, mijn complimenten.

• Bornhald
SNAFU schreef op maandag 09 november 2015 @ 21:25:
[...]

Leuk deuntje, mijn complimenten.
dan raad ik je aan om de soundtrack van Rebel Galaxy eens te luisteren, allemaal een beetje dat genre. Ik vind het best lekker voor de verandering.

• Fordox

Fordox

00101010

klinkt als een muziekje voor een nieuwe discovery channel serie :p

• Bornhald
Fordox schreef op maandag 09 november 2015 @ 21:37:
klinkt als een muziekje voor een nieuwe discovery channel serie :p
ik heb ook wat voor jou hoor, je zingt er zelfs in mee :P

en "don't tempt me" ik kan er zo meer vinden, 2 dochters dus ik weet die ellende helaas maar al te goed te vinden..

krijgt iedereen die concierge mail, dat je de card tot de 14e kan bestellen?

ligt het aan mij of is het com schedule laat?

[ Voor 28% gewijzigd door Bornhald op 09-11-2015 21:55 ]

• Torrie844
Bornhald schreef op maandag 09 november 2015 @ 21:40:
[...]

ik heb ook wat voor jou hoor, je zingt er zelfs in mee :P

[video]

en "don't tempt me" ik kan er zo meer vinden, 2 dochters dus ik weet die ellende helaas maar al te goed te vinden..

krijgt iedereen die concierge mail, dat je de card tot de 14e kan bestellen?

ligt het aan mij of is het com schedule laat?
Is te laat. Hype?

-

• Bornhald
haha ik durf het niet meer te geloven..... hype-je

edit:
ze zijn erg laat, ik zie het morgen wel :)

edit:
THE COMM-LINK SCHEDULE

Monday, November 9th
- [1500 PST / 2300 UTC] 10 for the Chairman: Episode 67

Tuesday, November 10th
- Jump Point Rerun

Wednesday, November 11th
- Vault Update

Thursday, November 12th
- [1200 PST / 2000 UTC] Around the Verse: Episode 2.07

Friday, November 13th
- [1100 PST / 1900 UTC] Reverse the Verse: The Community Team's Weekly Livestream - http://www.twitch.tv/cigcommunity
- Weekly Development Update: Week of November 13th
https://forums.robertsspaceindustries.com/discussion/294809

betreffende de cutlass Q&A
The Cutlass Update Post is about 75% done. It's basically broken up into four parts.

Where We Were, Where We Are, Where We're Going, and Variants.

3 of those 4 are written up, but still pending revisions. In addition, there's a small Q&A we're tacking on at the end of all that for things we felt could be called out specifically from the overall write-up. It's about another day's work.

The hold up is that we're also trying to generate some new imagery for you guys. This being in the middle of our giant push to get Alpha 2.0 out the door, and the ultimate reason why the Cutlass post isn't on the schedule, atm: because I can either get you a giant wall of text with no pictures (which may still happen, we won't wait forever) or I can try to get you some cool stuff to look at while you read.

Basically: I'm trying to get it to you as soon as possible, and in as best a presentation as possible. It'll come this week, like I said on RTV last week, I'm just gonna hold out as long as I can trying to get you some images before we settle on a wall of text alone. I wanna see if I can get you some cool pics before we do this, is all.
https://forums.robertsspa.../5889413/#Comment_5889413
en
We're going to try and go this week with or without the pictures. Pictures of "then" and "now" are already all over the internet, so that's not the issue. The issue is that the "where we're going" Cutlass rework isn't done, yet, so we're exploring what (if any) new images we can generate at this juncture to accompany the post. It may be that all we can do at this point is the "wall of text" and supplement it with another post down the line whenever new imagery is available. But I won't have that answer for a few days, yet, because while updates like this are certainly important, so is everything else the team is working on. =)

As always, we'll do what we can. I'ma try for the best presentation we can, first, then split it into two separate updates if that's what we have to do.
https://forums.robertsspa.../5889731/#Comment_5889731

[ Voor 122% gewijzigd door Bornhald op 10-11-2015 06:58 ]

• Case_C
Comm-link voor deze week:
Bornhald verstopt de commlink tussen allemaal quotes :/
10ftC:

[ Voor 68% gewijzigd door Case_C op 10-11-2015 09:32 ]

• Bornhald
nog niet helemaal wakker met het posten van de comlink?

edit:

half gelezen maar hij had ook een paar leuke dingen over DS
http://kevin-dent.squares.../2015/11/9/a-star-too-far

[ Voor 14% gewijzigd door Bornhald op 10-11-2015 09:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
Kevin Dent, mooie baas. Was voor zijn twitter fight met DS eigenlijk vrij onbekend, maar schijnt wel grote speler in de game industrie te zijn.

• Torrie844
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 09:59:
Kevin Dent, mooie baas. Was voor zijn twitter fight met DS eigenlijk vrij onbekend, maar schijnt wel grote speler in de game industrie te zijn.
Absoluut. En heeft humor, erg belangrijk!

-

• Bornhald
Ik vond hem inderdaad erg lachen om te lezen. Maar ken hem eigenlijk ook alleen maar van zijn dingen met DS. Maar zijn manier van schrijven is wel leuk, in ieder geval volg ik hem wel sinds toen :)

• Oraijon
Kom dit tegen op Reddit, stukje suggereert dat als je je package CCU-ed, dat je de hangar krijgt die gebonden is aan het ship, ook al staat dat niet in je lijstje.

https://www.reddit.com/r/...s_hangars_work_with_ccus/

Ik dacht altijd dat je alleen de hangar kreeg die daadwerkelijk in je package genoemd wordt. Maar als het klopt is het een leuke writeup voor de TS? Of is dat wat te geavanceerd voor een TS? :)

• Bornhald
Oraijon schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:37:
Kom dit tegen op Reddit, stukje suggereert dat als je je package CCU-ed, dat je de hangar krijgt die gebonden is aan het ship, ook al staat dat niet in je lijstje.

https://www.reddit.com/r/...s_hangars_work_with_ccus/

Ik dacht altijd dat je alleen de hangar kreeg die daadwerkelijk in je package genoemd wordt. Maar als het klopt is het een leuke writeup voor de TS? Of is dat wat te geavanceerd voor een TS? :)
dat dacht ik inderdaad ook, vooral nu iedere hangar in principe ieder schip (tot de grootte van een Retalliator/constellation) ook kan bevatten.

• Case_C
Het lijkt mij dat op een gegeven moment de hangars verdwijnen die gekoppeld zijn aan schepen. En je enkel meer de hangars hebt die in je package zitten? Niet meer dan logisch toch?

• Fisher
Vergeet niet dat we pas 4 van de 6 hangars hebben en er kommen nog 2 a 3 ander hangars voor grotere schepen.

• Bornhald
Fisher schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:18:
Vergeet niet dat we pas 4 van de 6 hangars hebben en er kommen nog 2 a 3 ander hangars voor grotere schepen.
echt waar? wist ik ook nog niet, dacht dat ze er uberhaupt nog niet eruit waren wat ze met de grotere schepen gingen doen.

• Fordox

Fordox

00101010

Case_C schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:01:
Het lijkt mij dat op een gegeven moment de hangars verdwijnen die gekoppeld zijn aan schepen. En je enkel meer de hangars hebt die in je package zitten? Niet meer dan logisch toch?
Lijkt me niet, je koopt de hangar in het pakket en je kunt ze ook los kopen.

Volgens mij komt er 1 locatie waar iedereen zn hangars heeft en dat het een beetje geregeld wordt ala gta 5.
Dus een gezamelijke ingang maar je laad dan je eigen hangar in.

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Ik zou eerder verwachten dat de Hangars later locatie gebonden zouden zijn. Je hangar kan je moeilijk laten meevliegen hé ;)

Ik zou denken dat je later locaties kan kiezen/kopen en die vervolgens personaliseren? Zoals Fordox aanhaalt, een GTA-achtig systeem.

Het lijkt me nu eerder een zoethoudertje bij je schip. :)

• Case_C
JanAd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:47:
Ik zou eerder verwachten dat de Hangars later locatie gebonden zouden zijn. Je hangar kan je moeilijk laten meevliegen hé ;)

Ik zou denken dat je later locaties kan kiezen/kopen en die vervolgens personaliseren? Zoals Fordox aanhaalt, een GTA-achtig systeem.

Het lijkt me nu eerder een zoethoudertje bij je schip. :)
Ik denk dat Fordox bedoelt dat je per locatie een "hangar-hub" hebt. Op aarde zullen dat wel 5 locaties zijn bijvoorbeeld, en daarin kan je dan ook wel kiezen waar je dan je hangar wilt hebben. Natuurlijk ben je vrij om een andere planeet te kiezen.

• Fisher
Bornhald schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:37:
[...]

echt waar? wist ik ook nog niet, dacht dat ze er uberhaupt nog niet eruit waren wat ze met de grotere schepen gingen doen.
Hangars types en meerdere hangars worden money sinks.

• Oraijon
Picking the right Escort ship.... Vervolg op brothel video dus :+

• Bornhald
weet niet of iemand anders de cutlass thread volgt..
maar wat quotesjes van Ben:
https://forums.robertsspa.../5892790/#Comment_5892790
I'm a public figure, you people can bitch about me as much as you want. I do feel bad when I see it, because... it's just a weird, angry picture of someone I'm not. But what can you do? I'll say right here: you're taking my involvement absolutely the wrong way. I'm truly not out to get you, I showed up in the Reddit thread to chat about the darned thing in the first place and to try and clear up where I'm (at least) coming from... you're making leaps from my talking about the history of the thing to how it performs in the engine that just aren't there. (And I'll stress that right here: I think it should be more maneuverable than it is right now... just not as maneuverable as a dedicated dogfighter. But I'm leaving that to John to talk about. My part is purely about my involvement with the Cutlass at the very start of the process. What Rob thought the Cutlass should be, what the guy animating the commercial thought it should be are apparently somewhat different!)
https://forums.robertsspa.../5892853/#Comment_5892853
Hey! Let me preface this again: I'm not a Bond villain (hah!), I'm a huge spaceship nerd. I am not trying to fight with anyone, just share my perspective. And I'll be as honest as I can!

With regards to the commercial: we have always treated these as in-universe artifacts... which is partially to excuse the fact that (to be completely honest) they function under 'movie rules' rather than game rules to a significant degree. You know, the difference between an X-Wing taking a single laser and exploding in the movie versus it having recovering shields and armor that can take a dozen shots in a game. And that's not just how the ships move, it's how they perform in all the videos... one hit to kill a Scythe, a single missile to take out a Cutlass, etc. (That's necessary to make them entertaining visuals... but also because we did them before the game rules existed!)

My feeling about the maneuverability is that it should be noticeable but limited in certain ways. You have those huge engines on an axis... so you should be able to move in certain directions rapidly, and others much more slowly. I am absolutely no physicist, so I'll let John talk about how the visual design has limited how the ship moves more, but from the moment I saw the concept art from Jim Martin, I was remembering the Vampire from Wing Commander Prophecy (that had the pitch bonus, but no impact to yaw and roll.)
https://forums.robertsspa.../5892909/#Comment_5892909
While I'm here, let me ask you guys a theoretical question: how would you feel about replacing the Cutlass? That is: how mated are you to the current look of the ship? One thing John points out in his piece (... as best I can understand, anyway...) is that there are certain significant limitations to how we can place thrusters on the current design. So if everybody had the choice between the Cutlass commerce raider and, say, the Buccaneer interceptor that's more maneuverable but has a smaller cargo hold, would that be a reasonable compromise? It's something we've talked about internally, and so I'd be interested to hear the thoughts of the megathread. (Please don't consider that a promise of a new ship... it's something we're thinking about, but will need to decide and commit resources to first.)

One thing I write about in my bit is the original inspirations for the Cutlass, which may or may not explain why I'm looking at it differently than some folks. And that's entirely inside my head, behind closed doors, so I wouldn't expect anyone to know... but hopefully it explains a bit? The biggest inspiration for creating the Cutlass was the Galaxy transport in Privateer, specifically because of the emergent gameplay that happened. Anyone who wanted to be a pirate skipped the Centurion bounty hunter ship that was all around best at everything else and instead went with a Galaxy that had the extra placement for tractor beams and a larger cargo hold for loot. So the Cutlass started life as 'what if we build to that gameplay'...
Eindelijk geven ze iig toe dat de Cutlass niet is wat met de KS gezegd werd.
Wat mij betreft "yes please on the buccaneer"

[ Voor 46% gewijzigd door Bornhald op 10-11-2015 23:01 ]

• Tylocke
Bornhald schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 22:51:
weet niet of iemand anders de cutlass thread volgt..
maar:
https://forums.robertsspa.../5892790/#Comment_5892790

[...]

https://forums.robertsspa.../5892853/#Comment_5892853

[...]

https://forums.robertsspa.../5892909/#Comment_5892909

[...]

Eindelijk geven ze iig toe dat de Cutlass niet is wat met de KS bedoeld werd.
Wat mij betreft yes please on the buccaneer .
Zo lees ik Ben zijn uitleg niet helemaal eigenlijk. Ben geeft toe dat mensen verschillende beelden hebben bij een pirate ship. Zijn beeld is die van een wat grotere lompere met redelijk wat cargo space. Andere mensen (jij inclusief dus) hadden een snel wendbaar schip in gedachten. Ach, uiteindelijk winnen we alleen maar als er nu ook een Buccaneer komt :)

• Bornhald
Tylocke schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 23:02:
[...]

Zo lees ik Ben zijn uitleg niet helemaal eigenlijk. Ben geeft toe dat mensen verschillende beelden hebben bij een pirate ship. Zijn beeld is die van een wat grotere lompere met redelijk wat cargo space. Andere mensen (jij inclusief dus) hadden een snel wendbaar schip in gedachten. Ach, uiteindelijk winnen we alleen maar als er nu ook een Buccaneer komt :)
ga op zeker hoogte met je mee, behalve zijn statement dat de cutlass de Galaxy zou moeten zijn, vooral na het zien van onderstaand plaatje Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/O9z4Cf4.png

daarnaast gaat de KS campagne over een 2 seat fighter die cargo can mee nemen, en laten we wel wezen, de cutlass is geen fighter.

Nu maar hopen dat ze inderdaad recources etc kunnen gaan vinden en de Buccaneer werkelijkheid wordt. Want het was geen belofte om de Buccaneer te maken...

[ Voor 16% gewijzigd door Bornhald op 10-11-2015 23:09 ]

• Tylocke
Bornhald schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 23:07:
[...]

ga op zeker hoogte met je mee, behalve zijn statement dat de cutlass de Galaxy zou moeten zijn, vooral na het zien van onderstaand plaatje [afbeelding]

daarnaast gaat de KS campagne over een 2 seat fighter die cargo can mee nemen, en laten we wel wezen, de cutlass is geen fighter.

Nu maar hopen dat ze inderdaad recources etc kunnen gaan vinden en de Buccaneer werkelijkheid wordt. Want het was geen belofte om de Buccaneer te maken...
Wel heel vreemd dat ze de Galaxy voor de Freelancer wilden gebruiken. Ik vind de stijl ook meer richting de Cutlass dan de Freelancer. De Freelancer vind ik wel iets weghebben van de Tarsus (of eigenlijk andersom).

Hoe dan ook snap ik wel de frustratie van de bezitters van een Cutlass want in zijn huidige staat zou je er nog bijna niet een Aurora mee kunnen aanvallen.

http://www.classicgaming.cc/pc/privateer/ships.php

Ik zie daar een Gladius die verdacht veel weg heeft van een Reliant btw :P

• Case_C
Bornhald schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 23:07:
[...]

ga op zeker hoogte met je mee, behalve zijn statement dat de cutlass de Galaxy zou moeten zijn, vooral na het zien van onderstaand plaatje [afbeelding]

Tja als je jezelf (Ben) continue bezig moet houden/ verdedigen tegen de continuestroom aan "gezeur"/ideeen/klachten over de Cutlass.

Logisch dat het schip gefixed moet worden. Maar wat ik uit je quotes van Ven haal is een redelijk rottige sfeer in dat topic.

IMO kan de Cutlass 2 kanten op. Meer armor maar een traag lomp schip. Meer firepower, maar even fragiel. Beiden niet optimaal...

Ben beniewd wat die Buccaneer dan moet worden?

• Bornhald
Case_C schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 23:19:
[...]

Tja als je jezelf (Ben) continue bezig moet houden/ verdedigen tegen de continuestroom aan "gezeur"/ideeen/klachten over de Cutlass.

Logisch dat het schip gefixed moet worden. Maar wat ik uit je quotes van Ven haal is een redelijk rottige sfeer in dat topic.

IMO kan de Cutlass 2 kanten op. Meer armor maar een traag lomp schip. Meer firepower, maar even fragiel. Beiden niet optimaal...

Ben beniewd wat die Buccaneer dan moet worden?
een militia/interceptor schip, 2 persoons met tractorbeam waarbij je een piloot hebt en de tweede seat voor een The Radar Intercept Officer (RIO, sits behind the pilot and manages the battlefield and mission execution.) en een unmanned turret, die een klein beetje cargo mee kan nemen..

eigenlijk wat in de kickstarter staat en de eerste beschrijvingen van de cutlass. Niet een lomp cargo ship

[ Voor 6% gewijzigd door Bornhald op 10-11-2015 23:25 ]

• Case_C
Bornhald schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 23:24:
[...]

een militia/interceptor schip, 2 persoons met tractorbeam waarbij je een piloot hebt en de tweede seat voor een The Radar Intercept Officer (RIO, sits behind the pilot and manages the battlefield and mission execution.) en een unmanned turret, die een klein beetje cargo mee kan nemen..

eigenlijk wat in de kickstarter staat en de eerste beschrijvingen van de cutlass. Niet een lomp cargo ship
Vanuit dat perspectief zijn ze met de Cutlass idd te ver gegaan qua overdesign. Een extra schip wat die rol gaat vervullen van Drake zou dan mooi zijn.

Kom er net achter dat de Reliant akelig dicht bij die beschrijving ligt. Natuurlijk is dat een minder "offensief"/praktisch schip.. maar met 1 extra turret erop zou t kloppen.

Groter hoeft hij dan ook niet te zijn. Gewoon een gaaf Drake design en klaar.

[ Voor 15% gewijzigd door Case_C op 10-11-2015 23:33 ]

• Bornhald
Case_C schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 23:27:
[...]

Vanuit dat perspectief zijn ze met de Cutlass idd te ver gegaan qua overdesign. Een extra schip wat die rol gaat vervullen van Drake zou dan mooi zijn.
Het zou een mooie oplossing zijn, halverwege is de rol van de cutlass "vertroebeld" waardoor je zit met de "oude backers" die een fighter verwachtte, en de nieuwe die de huidige cutlass goed vinden..

Ik hoop dus dat ze het rond krijgen..

originele cutlass
Builder: Drake Interplanetary
Crew (max): 2
Mass (empty): 35,000 Kg
Focus: "System Defense" (Piracy)

Drake Interplanetary claims that the Cutlass is a low-cost, easy-to-maintain solution for local in-system militia units. The larger-than-average cargo hold, RIO seat and dedicated tractor mount are, the company literature insists, for facilitating search and rescue operations. While it's true that Cutlasses are used throughout known space for such missions, their prime task and immediate association is with high space piracy. Cutlasses, often operating in groups, menace distant transit lanes to prey on hapless merchants. A single Cutlass can ravage a mid-sized transport and a pack operating as a clan can easily take down larger prey. STOL adaptations allow these interceptors to operate off of modified transports or pocket destroyers; the most common warships that make up pirate caravans.

Designer note: the idea is that Drake Interplanetary builds ships which are ostensibly for legal purposes (local militias, etc.) but are 'obviously' for pirates: so it has the appearance of a military fighter, but mated to an awkwardly larger hull for collecting loot; it should have visible forward-facing tractor beams and a seat for a second crewman even though there's no turret (as you'll need a second man to board an enemy ship.) It also has a cheaper build quality: if Anvil is building Jeeps and Origin is building BMWs, this is a Honda.

[ Voor 58% gewijzigd door Bornhald op 10-11-2015 23:35 ]

• Case_C
Bornhald schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 23:31:
[...]

Het zou een mooie oplossing zijn, halverwege is de rol van de cutlass "vertroebeld" waardoor je zit met de "oude backers" die een fighter verwachtte, en de nieuwe die de huidige cutlass goed vinden..

Ik hoop dus dat ze het rond krijgen..

originele cutlass

[...]
Ik zou dit willen zien:

Afbeeldingslocatie: http://fringespace.org/images/dart_hires_sm.jpg

• Bornhald
maar die zie je nu toch.. :)

dan zie ik liever de Alexander Destroyer

Afbeeldingslocatie: https://forums.monocle.global/uploads/default/original/2X/5/5a117259c71867c7795a1e6cc1cea7027a4486a2.jpg

Afbeeldingslocatie: https://forums.monocle.global/uploads/default/optimized/2X/1/144926c26df5a5363c32c422abe8b9385c579215_1_1256x720.jpg

Afbeeldingslocatie: https://forums.monocle.global/uploads/default/original/2X/9/980ae2f42bc7ea3ba39c9bed4a70b882084a0de8.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Bornhald op 10-11-2015 23:42 ]

• Case_C
Bornhald schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 23:41:
[...]

maar die zie je nu toch.. :)

dan zie ik liever de Alexander Destroyer

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[video]
Ik bedoel qua stijl dan hé ;) . Met een CIG sauce.

Ja die fan_made capital gaat er nog wel een keer komen. Neem toch wel aan dat CIG hem ondertussen eens gecontacteerd heeft :p . Het rottige is dat implementatie van systemen meer werk is dan het ontwerpen.. en dat het design/schip daarvoor nog een keer volledig in elkaar mag worden gezet.

• Bornhald
Case_C schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 23:48:
[...]

Ik bedoel qua stijl dan hé ;) . Met een CIG sauce.
Ah ik snap hem
Ja die fan_made capital gaat er nog wel een keer komen. Neem toch wel aan dat CIG hem ondertussen eens gecontacteerd heeft :p . Het rottige is dat implementatie van systemen meer werk is dan het ontwerpen.. en dat het design/schip daarvoor nog een keer volledig in elkaar mag worden gezet.
Het zou mooi zijn ja. Ziet er best als een scheepje uit wat erin zou kunnen zitten

• Case_C
Bornhald schreef op woensdag 11 november 2015 @ 08:23:
[...]
Ah ik snap hem

[...]

Het zou mooi zijn ja. Ziet er best als een scheepje uit wat erin zou kunnen zitten
Zoals die in het filmpje in de "dry-dock" ligt hoop ik de docks in Star Citizen ook terug te zien :D . Natuurlijk wel met een 'brug' naar het schip, waarmee je van je capital het station op kan.

• Bornhald
Case_C schreef op woensdag 11 november 2015 @ 08:33:
[...]

Zoals die in het filmpje in de "dry-dock" ligt hoop ik de docks in Star Citizen ook terug te zien :D . Natuurlijk wel met een 'brug' naar het schip, waarmee je van je capital het station op kan.
Daarvoor is dat utility schip er toch, wat de irdis ook heeft. :)

Verwijderd

Topicstarter
Wel goed interview op INN met Pedro (maakt de muziek voor Star Citizen).
http://imperialnews.netwo...pedro-camacho-innterview/

Vooral het laatste was wel aardig:
PC – Say thank you for everyone for the support, for supporting Star Citizen and believing the in project. There’s one thing I really want to emphasize. I believe when Chris Roberts created, you know said what he wanted to do in the project and he said he will need 24 millions to do it. You remember that right?

CCT – mhmm

PC – I do remember. We already had Star Citizen out and had all that done and everyone will be happy and he will have 70 millions of profit, we’ll be rich, it’s great right? I believe there are people that don’t like the decision that was made, it was a decision made like okay if people are donating us 80 million dollars. Should we still do a 24 million dollar game? Well it’s safer, it’s faster and I become richer but no, I don’t know if that will be honest so I think what Chris Roberts decision was well I want to be fair in how people support us and let’s give them an actual 100 million dollar game which was what he felt he should do and that’s what he’s been doing basically.

I’m saying 100 or near and that so you can get a feel, it’s 4 times bigger and attain a lot of depth that he never thought he should do or if it will be even sane to do. But you know sometimes maybe it could have been better for in terms of PR for everything if he had doing 25 million dollars game, you will have it you will play it, it will be cool, not too glamorous but good and you know he would have a huge profit, probably to do another game and profit again.

I believe that this is one of the rare occasions where a CEO decides to sacrifice to give something better and because it’s so rare that people don’t understand it and believe the game is not being done or the game is being delayed but the reason behind that is a novel one, believe me, that’s the message that I wanted to say. So thank you for waiting which is boring to everyone including me because I’m also a backer of the game and I want to play it. In the end we will have something that will make more history than a 25 million dollar game.

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Ik was naar de Homeworld captital ships aan het zoeken omdat die fan-made Destroyer mij er wat aan deed denken... En ik kwam deze tegen:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dcS9c7r.jpg//

• Case_C
JanAd schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:48:
Ik was naar de Homeworld captital ships aan het zoeken omdat die fan-made Destroyer mij er wat aan deed denken... En ik kwam deze tegen:

[afbeelding]
Haha die is alweer best oud :P , de Idris is bijvoorbeeld al ruim 2x zo groot als op dat plaatje :) . Starfarer is ook bijna 2x in afmeting gegroeid.

Een Idris is ongeveer zo groot als die "engines" van de Bengal.
Bornhald schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:30:
[...]

Daarvoor is dat utility schip er toch, wat de irdis ook heeft. :)
Ja voor de meeste stations is dat prima, maar het zou erg gaaf zijn als er ook stations zijn waar je met een Capital kan docken :) .

[ Voor 35% gewijzigd door Case_C op 11-11-2015 10:52 ]

Pagina: 1 ... 26 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.