Toon posts:

[PC] Star Citizen - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 25 ... 101 Laatste
Acties:
  • 178.203 views

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12:17
Bornhald schreef op donderdag 05 november 2015 @ 21:55:
[...]
vind het leuk voor ze maar word er niet warm of koud van tbh
Begreep uit de AtV dat ze nu 2 kantoren in Santa Monica konden mergen, dus het is zowieso goed voor productie :) . Verder vind ik het er wel chique uit zien die kantoren.
[...]
niet eens een tractor zoals op de cutlass.. probeer Kerbals Space Program maar eens om te zien hoe moeilijk dat is :) zonder tractor
Ja ik ken het :P , het ziet er zeer gemakkelijk uit :+ . Maar... de escapepods zullen zichzelf stabiliseren, op 1 vast punt in de ruimte, Avenger kan als het ware "docken" op de escape-pod.

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:37
Bornhald schreef op donderdag 05 november 2015 @ 21:55:
[...]
[...]
niet eens een tractor zoals op de cutlass.. probeer Kerbals Space Program maar eens om te zien hoe moeilijk dat is :) zonder tractor

[...]
S&R? Tractor? Wablief :P

• Case_C
Search and Rescue voor piloten die in een escape pod zijn gestapt of nog in een wrak van een schip zitten.

Tractor beam, voor het makkelijk binnenhalen van deze capsules (wat blijkbaar niet op de Avenger zit)

• DoubleYouPee
Dus je redt iemand die zichzelf heeft ge-eject?
Mooie strategie om jezelf te ejecten om zo iemands schip binnen te komen :Y)

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-12 15:02

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

DoubleYouPee schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 00:17:
Dus je redt iemand die zichzelf heeft ge-eject?
Mooie strategie om jezelf te ejecten om zo iemands schip binnen te komen :Y)
Ben je alleen wel je eigen schip kwijt :P

• Case_C
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/I1d1q5r.jpg
M'n stoel voor de Carrack :9 , ziet er goed uit! Wil alleen mn naam nog in de stof geborduurd hebben..

• DutchWalnut
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Dus de S&R Avenger confirmed. Een mooi alternatief naast de S&R Cutlass. Dus daarvoor was dus die tractorbeam. Dat betekend ook dat waarschijnlijke de Avenger groter wordt, mocht je er een pod in kwijt willen.
Case_C schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 08:32:
[afbeelding]
M'n stoel voor de Carrack :9 , ziet er goed uit! Wil alleen mn naam nog in de stof geborduurd hebben..
Held! :) die Gurmukh Bhasin _/-\o_

[ Voor 43% gewijzigd door DutchWalnut op 06-11-2015 08:33 ]

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
Sweet :) Dan ga ik mijn Avenger naar S&R toedoen en mijn DUR melten richting MAX!

De AtV kon me deze week helaas niet echt bekoren, voel me nog steeds verwend van die geweldige aflevering een paar weken terug.

-

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-12 09:48
Ircghost schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 07:44:
[...]

Je zou natuurlijk ook door een multicrew schip ergens gedropt kunnen worden in een escape pod, dan wachten tot je opgepikt word, schip overnemen en verkopen op de zwarte markt. Dan heb je alleen de kosten van je escape pod maar dat zal nooit meer geld kosten dan wat je voor het gestolen schip krijgt. Denk ik.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

• Ircghost

Ircghost

batumulia schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 08:42:
[...]

Je zou natuurlijk ook door een multicrew schip ergens gedropt kunnen worden in een escape pod, dan wachten tot je opgepikt word, schip overnemen en verkopen op de zwarte markt. Dan heb je alleen de kosten van je escape pod maar dat zal nooit meer geld kosten dan wat je voor het gestolen schip krijgt. Denk ik.
Dan moet je dus alleen hopen dat een ejectpod gebruiken niet gelijk staat aan disable main ship. En moet je ook hopen dat iemand je uit je pod laat / dat je je wapens houdt :p.

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

batumulia schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 08:42:
[...]

Je kan altijd zelf beslissen wie je binnen laat. En een beetje research kan dan geen kwaad. Gebruiker opzoeken in de database en kijken of hij te relateren is aan een piraten org of dat hij een status redacted heeft binnen een org ;)

Volgens mij wordt je gewoon in een soort van Quarantaine geplaatst om dit soort dingen te voorkomen.

• Case_C
Cygnitr0n schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 08:46:
[...]

Je kan altijd zelf beslissen wie je binnen laat. En een beetje research kan dan geen kwaad. Gebruiker opzoeken in de database en kijken of hij te relateren is aan een piraten org of dat hij een status redacted heeft binnen een org ;)

Volgens mij wordt je gewoon in een soort van Quarantaine geplaatst om dit soort dingen te voorkomen.
Heel het hospital van de Endeavour is een grote Quarantaine-bay, dus daar houden ze wel rekening mee. Daarnaast gok ik dat 't niet mogelijk gaat zijn om op/in single-crew schepen vanuit een Escape pod uit te stappen.

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Cygnitr0n schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 08:32:
Dus de S&R Avenger confirmed. Een mooi alternatief naast de S&R Cutlass. Dus daarvoor was dus die tractorbeam. Dat betekend ook dat waarschijnlijke de Avenger groter wordt, mocht je er een pod in kwijt willen.

[...]

Held! :) die Gurmukh Bhasin _/-\o_
Volgens disco lando
This was an old previs/lookdev created in December 2014. Parts of it were used in the CIG version of the Imagine trailer. We just thought you'd like to see the full, uncut version. =)
Remember, as this is previs/lookdev, it's an exploration of ideas and concepts, and is in no way guaranteed to be representative of what you'd see in the finished game.
https://www.reddit.com/r/...cape_pod_recovery/cwpytqv

Dus helaas niet

Het Is ook nog eens het oude model van de Avenger. Die in de hangar heeft gestaan.

Hoewel S&R nog best wel een applicatie kan zijn van de Avenger Is dit geen bevestiging

[ Voor 9% gewijzigd door Bornhald op 06-11-2015 08:54 ]

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-12 09:48
Ja daar zal vast wel rekening mee gehouden kunnen worden. Vraag me af hoeveel sabotage/spionage mogelijk is als gast op een schip.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

• Case_C
Bornhald schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 08:52:
Hoewel S&R nog best wel een applicatie kan zijn van de Avenger Is dit geen bevestiging
Bedankt voor de verheldering :) .
batumulia schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 08:52:
Ja daar zal vast wel rekening mee gehouden kunnen worden. Vraag me af hoeveel sabotage/spionage mogelijk is als gast op een schip.
Op de Idris heb je al een heel systeem aan air-ducts e.d. lijkt me dat je dat op de Endeavour ook gaat hebben. Dan moet je daar als patient wel in kunnen komen met een stuk gereedschap wat je vind in de medical bay?

"Captain! We lost a patient..."
  • "Find him.. kill him.. and patch him back up again :+ "

[ Voor 7% gewijzigd door Case_C op 06-11-2015 09:05 ]

• Bornhald
van reddit
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=-q4Bki0Fr1w]
Star Citizen: Danger Zone (Carrier Based Ships)

[ Voor 26% gewijzigd door Bornhald op 06-11-2015 09:17 ]

Verwijderd

Cygnitr0n schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 08:46:
Mag hopen dat er nog een mechanisme is om als je schip gestolen is dat je er iets tegen kan om te zorgen dat of je het terug kan eisen of bounty hunters kan huren om dat voor je te doen. Als je de eigendom papieren nog hebt die bewijzen dat het jouw schip is bijv.
Voor infiltranten die van plan zijn om een corp te beroven zal het lastig zijn om een gebalanceerde manier te vinden om er een risico aan te verbinden.

• Ircghost

Ircghost

Bornhald schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:16:
van reddit
[video]
Star Citizen: Danger Zone (Carrier Based Ships)
heel gaaf filmpje :). Alleen rennen die mannekes wel alsof ze nodig naar het toilet moeten haha :p.

• Bornhald
[b]Case_C schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:03:
• "Find him.. kill him..and patch him back up again stuff him and put him with the other stuffed corpses :+ "
[/list]
FTFY

• Case_C
Vervolgens alle 'stuffed corpses' door verhandelen aan ene shady trader die een handeltje heeft in bepaalde 'bots' e.d. :+

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:34:
[...]

Vervolgens alle 'stuffed corpses' door verhandelen aan ene shady trader die een handeltje heeft in bepaalde 'bots' e.d. :+
Je hebt wel een erg donkere fantasie Case :X

• Case_C
Cygnitr0n schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:38:
[...]
Je hebt wel een erg donkere fantasie Case :X
Hoho :+ , Bornhald kwam met 't idee van 'stuffed'.. ik zag slechts kansen voor Fordox :X O-)

:+

Maar maak je geen zorgen :P , zal me ingame niet met de gezondheidszorg gaan bemoeien. Houd het wel bij exploration :) .

[ Voor 18% gewijzigd door Case_C op 06-11-2015 09:50 ]

• Bornhald
Case_C schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:40:
[...]

Hoho :+ , Bornhald kwam met 't idee van 'stuffed'.. ik zag slechts kansen voor Fordox :X O-)

:+

Maar maak je geen zorgen :P , zal me ingame niet met de gezondheidszorg gaan bemoeien. Houd het wel bij exploration :) .
Ik had niks over doorverkopen, en al helemaal niet voor een bepaalde industrie. :+

• Case_C
Bornhald schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:52:
[...]
Ik had niks over doorverkopen, en al helemaal niet voor een bepaalde industrie. :+
Dus jij zou ze allemaal in de kast laten staan?

Maar we dwalen redelijk af :P , mijn originele gedachte was dubbel factureren voor z'n extra behandeling :P .

Overigens vraag ik me nu wel af hoe de mechanics voor een hospital ship kunnen werken. Als je bijvoorbeeld geen geld meer hebt, en wakker word op een Endeavour... lijkt me een rottig einde van een character 'sold into slavery'. Maar dat valt meer in het straatje van een law-less hospital.

Daarnaast vraag ik me ook af of je een Endeavour kan gebruiken voor een "kloon-programma"? Dat je je character kan klonen... dat zou een best aparte situatie zijn.. je schip volledig bemannen met klonen. Krijg je het hetzelfde idee als momenteel in de Alpha, met maar 1 player model.

• Torrie844
Case_C schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 10:04:
[...]

Overigens vraag ik me nu wel af hoe de mechanics voor een hospital ship kunnen werken. Als je bijvoorbeeld geen geld meer hebt, en wakker word op een Endeavour... lijkt me een rottig einde van een character 'sold into slavery'. Maar dat valt meer in het straatje van een law-less hospital.
Waarschijnlijk krijg je dan een gedeelte van zijn nieuwe inkomsten. Dus als hij een missie doet met cargo, mag jij % hebben. Tenminste, dat hoop ik dan.

[ Voor 12% gewijzigd door Torrie844 op 06-11-2015 10:11 ]

-

• Bornhald
Case_C schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 10:04:
[...]

Dus jij zou ze allemaal in de kast laten staan?

Maar we dwalen redelijk af :P , mijn originele gedachte was dubbel factureren voor z'n extra behandeling :P .

Daarnaast vraag ik me ook af of je een Endeavour kan gebruiken voor een "kloon-programma"? Dat je je character kan klonen... dat zou een best aparte situatie zijn.. je schip volledig bemannen met klonen. Krijg je het hetzelfde idee als momenteel in de Alpha, met maar 1 player model.
of je erfgenaam begint met wat extra geld, omdat zn erfgever in slavernij is verkocht..
Torrie844 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 10:11:
[...]

Waarschijnlijk krijg je dan een gedeelte van zijn nieuwe inkomsten. Dus als hij een missie doet met cargo, mag jij % hebben. Tenminste, dat hoop ik dan.
als hij geen geld heeft, dan heeft hij geen geld. Dus dan kan hij van de verzekering wellicht zn schip terug krijgen, maar hij kan geen cargo kopen om te verhandelen, geen ammo voor zn guns etc etc. Dus je zal er weinig mee opschieten.

Wellicht dat er ook Obamacare in het schip komt dat een algemene verzekering het betaald. :+

[ Voor 24% gewijzigd door Bornhald op 06-11-2015 10:16 ]

• Case_C
Bornhald schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 10:14:
[...]

of je erfgenaam begint met wat extra geld, omdat zn erfgever in slavernij is verkocht..
Vraag me uberhaubt af of CIG slavery tot zo'n niveau ingame gaat brengen. In Elite is 't toch ook niet meer dan een trade "item" ?

• Torrie844
Bornhald schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 10:14:
[...]

[...]

als hij geen geld heeft, dan heeft hij geen geld. Dus dan kan hij van de verzekering wellicht zn schip terug krijgen, maar hij kan geen cargo kopen om te verhandelen, geen ammo voor zn guns etc etc. Dus je zal er weinig mee opschieten.

Wellicht dat er ook Obamacare in het schip komt dat een algemene verzekering het betaald. :+
Maar hij gaat ooit wel geld verdienen. Wellicht gaat hij op een ander schip werken, hoe dan ook.. Of de player moet stoppen met gamen? Dan wellicht niet. Ik bedoel dus al het toekomstige geld, niet wat hij nu heeft.

Van mijn part krijg jij geld via een instantie, waar die player dan weer een schuld naartoe heeft. Die instantie kan dan "belasting" leggen op zijn nieuwe inkomsten. Iedereen blij.

[ Voor 13% gewijzigd door Torrie844 op 06-11-2015 10:19 ]

-

• Bornhald
Torrie844 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 10:18:
[...]

Maar hij gaat ooit wel geld verdienen. Wellicht gaat hij op een ander schip werken, hoe dan ook.. Of de player moet stoppen met gamen? Dan wellicht niet. Ik bedoel dus al het toekomstige geld, niet wat hij nu heeft.

Van mijn part krijg jij geld via een instantie, waar die player dan weer een schuld naartoe heeft. Die instantie kan dan "belasting" leggen op zijn nieuwe inkomsten. Iedereen blij.
Hij of zn erfgenaam, verkopen in slavernij waarbij de speler zelf op een erfgenaam verder gaat lijkt me qua gameplay ook een redelijke optie. (hoewel je je dan kan afvragen waarom de gewonde speler initieel geopteerd heeft om op te respawnen)

Maar ik neem wel aan dat de endevour piloot zijn eigen rates in kan stellen en dat je als gewonde de keuze krijgt om te spawnen in een endevour naar jou keuze, en daarmee dus ook akkoord gaat met het tarief wat gevraagd word.

zou wel rot zijn als je tijdens een battle waar twee facties strijden op de vijandelijke endevour spawned. Als dat kan mag ik hopen dat je niet met wapens en al spawned :+

[ Voor 8% gewijzigd door Bornhald op 06-11-2015 10:24 ]

• Torrie844
Bornhald schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 10:23:
[...]

Hij of zn erfgenaam, verkopen in slavernij waarbij de speler zelf op een erfgenaam verder gaat lijkt me qua gameplay ook een redelijke optie. (hoewel je je dan kan afvragen waarom de gewonde speler initieel geopteerd heeft om op te respawnen)
Dat zou hetzelfde zijn als dood gaan, dus ik snap inderdaad niet waarom de gewonde speler zou willen respawnen in die situatie. Daarom lijkt me een "lening" met flink rentepercentage toch een mooier iets. Als medic-schip kost het je waarschijnlijk niks, maar kun je wel mooi winst maken. Dan nog Saul Goodman inhuren voor de moeilijke zaken >:)

-

• Case_C
Bornhald schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 10:23:
[...]

Maar ik neem wel aan dat de endevour piloot zijn eigen rates in kan stellen en dat je als gewonde de keuze krijgt om te spawnen in een endevour naar jou keuze, en daarmee dus ook akkoord gaat met het tarief wat gevraagd word.

zou wel rot zijn als je tijdens een battle waar twee facties strijden op de vijandelijke endevour spawned. Als dat kan mag ik hopen dat je niet met wapens en al spawned :+
Vraag me wel af hoe het werkt voor de Endaevour... heeft die in z'n Hospital bay dan een kamer waar continue spelers spawnen? (Immersion breaking IMO) Of moet voor elke speler toch een reddings-actie gedaan worden? (Teveel moeite/grinding) Hoe vind je daarin gameplay-wise de beste middle ground?
Torrie844 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 10:25:
[...]
...Dan nog Saul Goodman inhuren voor de moeilijke zaken >:)
Space-lawyers? :P

[ Voor 8% gewijzigd door Case_C op 06-11-2015 10:30 ]

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 10:29:
[...]

Vraag me wel af hoe het werkt voor de Endaevour... heeft die in z'n Hospital bay dan een kamer waar continue spelers spawnen? (Immersion breaking IMO) Of moet voor elke speler toch een reddings-actie gedaan worden? (Teveel moeite/grinding) Hoe vind je daarin gameplay-wise de beste middle ground?
[...]

Spelers kunnen kiezen om op een Hope te spawnen voor een X bedrag. Of je spawned gewoon bij een basis.

Dan hoop ik wel dat de cooldown korter is bij een Hope dan een basis. Anders gaat iedereen op een basis spawnen. :+

[ Voor 9% gewijzigd door DutchWalnut op 06-11-2015 10:32 ]

• Torrie844
Case_C schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 10:29:
[...]

[...]

1. Het liefst een S&R voor elke speler natuurlijk. En anders iets van een "beam me up scotty" iets. Ik hoop zo dat er geen "ogen dicht, spawn, ogen open" situatie komt.

2. Awww yis space-lawyers. Dat lijkt me leuk om te doen! Endeavour aanklagen omdat je niet wilde spawnen en dan van de winst in een 890j cruisen 8)

-

• Case_C
Cygnitr0n schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 10:31:
[...]

Spelers kunnen kiezen om op een Hope te spawnen voor een X bedrag. Of je spawned gewoon bij een basis.

Dan hoop ik wel dat de cooldown korter is bij een Hope dan een basis. Anders gaat iedereen op een basis spawnen. :+
Maar als je op een 'Hope' spawned, hoe gaat dat dan voor de spelers die de 'Hope' regelen? Doordat je 't volledige schip managed lijkt 't me niet kunnen dat je patienten 'ineens' op dat schip zit/staat.

Wellicht dat er "random"/AI Cutlass Red je komt afleveren op een 'Hope? Dat dat het begin is van je "respawn" , waarna je x(2?) minuten door de checks moet om vervolgens een schip te halen in de hangar.

[ Voor 16% gewijzigd door Case_C op 06-11-2015 10:36 ]

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 10:34:
[...]

Maar als je op een 'Hope' spawned, hoe gaat dat dan voor de spelers die de 'Hope' regelen? Doordat je 't volledige schip managed lijkt 't me niet kunnen dat je patienten 'ineens' op dat schip zit/staat.

Wellicht dat er "random"/AI Cutlass Red je komt afleveren op een 'Hope? Dat dat het begin is van je "respawn" , waarna je x(2?) minuten door de checks moet om vervolgens een schip te halen in de hangar.
Nee, dat 'spawnen' is inderdaad geen immersion.

Ik denk dat je via je pod een station of Hope kiest. En dan moet je worden opgehaald worden door een Cutlass Red of een ander schip. Daarna moet de Cutlass terug naar het schip en daar komt de speler in Quarantaine. Hij moet dan een X bedrag betalen om vervolgens weer een schip te kunnen bestellen (met een cooldown). Dat schip wordt dan weer bij de Hope afgeleverd en de speler kan dan weer zijn weg vervolgen.

Zo heb ik het begrepen. :)

• Bornhald
Er zouden S&R schepen af en aan vliegen om de mensen in moeilijkheden op te halen. Dus het lijkt me dat als/wanneer je eject/gewond raakt (en dan in veiligheid wordt gebracht) je toch zal moeten wachten voor je kan respawnen (wat me verschrikkelijk irritant lijkt want als je down gaat moet een maat je eerst in veiligheid zien te brengen zodat je uberhaupt kan respawnwen. Daarnaast kan het nog wel eens lastig worden dat je uberhaupt in veiligheid wordt gebracht in het geval van een grote firefight oid.)

Er kan ook hetzelfde gebeuren als wanneer je gecaptured wordt door een bounty hunter, dat jij op een alt verder kan spelen (dus dood bent) terwijl de bountyhunter jou nog steeds levend kan afleveren bij de instantie die je "dead or alive" wilde hebben

Verwijderd

Je spawnt toch ook niet. Je wordt naar een medbay vervoerd waar je weer wakker wordt.
En als je dat te vaak hebt gedaan dan mag je reïncarneren in het lichaam van je erfgenaam. (Als andere sexe of zelfs ras?)

• Bornhald
Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 11:34:
Je spawnt toch ook niet. Je wordt naar een medbay vervoerd waar je weer wakker wordt.
En als je dat te vaak hebt gedaan dan mag je reïncarneren in het lichaam van je erfgenaam. (Als andere sexe of zelfs ras?)
Ik mag toch wel hopen dat wanneer je schip ontploft en jij in je escapepod zit je niet eerst een half uur kan wachten tot er iemand met een S&R schip komt en je mee neemt naar de dichstbijzijnde medical bay (die op weer een half uur afstand ligt) voordat je kan respawnen. Een uur alleen maar kijken zonder dat er echt iets interessants gebeurt en waar je niks kan doen is nu niet echt wat ik interessante gameplay noem. Dan is het leuker om een uur uit het raam te gaan staren, daar gebeurt nog van alles.

En wat bedoel je precies met ras? Je kan geen Alien worden (vooralsnog) maar je kan je eerste char Aziatisch maken, de tweede Afrikaans en de derde Europees, dat lijkt me het voordeel van een nieuw character maken.

• Torrie844
Voelt het voor jullie trouwens niet raar dat ze zoveel over 2.0 al praten? Kan me niet voorstellen dat 2.0 over een week (of 2) al op de PTU is.

-

• Case_C
Bornhald schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 11:45:
[...]

Ik mag toch wel hopen dat wanneer je schip ontploft en jij in je escapepod zit je niet eerst een half uur kan wachten tot er iemand met een S&R schip komt en je mee neemt naar de dichstbijzijnde medical bay (die op weer een half uur afstand ligt) voordat je kan respawnen. Een uur alleen maar kijken zonder dat er echt iets interessants gebeurt en waar je niks kan doen is nu niet echt wat ik interessante gameplay noem. Dan is het leuker om een uur uit het raam te gaan staren, daar gebeurt nog van alles.
Dat lijkt mij ook :) , stel het me zo voor:
Je 'fade' out/verliest bewustzijn. Je word wakker terwijl je in een Cutlas Red oid op een basis/End. Hope word gebracht. Vanuit dat punt ga je verder met spelen.

Je originele character kan dan nog op die locatie zijn al 'AI' om opgepikt te worden door een andere speler.
Torrie844 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 11:46:
Voelt het voor jullie trouwens niet raar dat ze zoveel over 2.0 al praten? Kan me niet voorstellen dat 2.0 over een week (of 2) al op de PTU is.
Beetje bug-fixing :P , daar zijn ze zo doorheen.

[ Voor 14% gewijzigd door Case_C op 06-11-2015 11:48 ]

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-12 22:11
Het zou me niet heeeeel erg verbazen als over twee weken 2.0 op de PTU staat hoor.

Contentwise is alles af, en de bugs leken me ook niet gigantisch

• Bornhald
Torrie844 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 11:46:
Kan me niet voorstellen dat 2.0 over een week (of 2) al op de PTU is.
Ik ook niet, maar verwacht het dan ook niet over een week of twee, hoop voor het eind van het jaar :)

• Torrie844
Basekid schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 11:48:
Het zou me niet heeeeel erg verbazen als over twee weken 2.0 op de PTU staat hoor.

Contentwise is alles af, en de bugs leken me ook niet gigantisch
Case_C schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 11:47:
Beetje bug-fixing :P , daar zijn ze zo doorheen.
Ja..maar ik weet nog dat ik deze zomer dacht "damn, die FPS wordt zo tof, ga ik zo lekker spelen". Inmiddels is het November, zijn ze overal vrij open en transparant over geweest enzo maar daardoor voelt het niet alsof 2.0 echt snel kan komen.

Ik ben misschien te goed geworden in rustig afwachten! Hopen dat het snel is dan #hype. :o _/-\o_

-

• Bornhald
Case_C schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 11:47:
[...]

Dat lijkt mij ook :) , stel het me zo voor:
Je 'fade' out/verliest bewustzijn. Je word wakker terwijl je in een Cutlas Red oid op een basis/End. Hope word gebracht. Vanuit dat punt ga je verder met spelen.

Je originele character kan dan nog op die locatie zijn al 'AI' om opgepikt te worden door een andere speler.
Dat lijkt me inderdaad ook wel logisch. In ieder geval genereert je lichaam een missie voor iemand anders, namelijk een S&R missie, maar daar hoef ik als speler niet op te wachten.

Overigens vraag me wel of ik dan mijn eigen lichaam zou kunnen gaan rescuen
Torrie844 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 11:50:

Ik ben misschien te goed geworden in rustig afwachten! Hopen dat het snel is dan #hype. :o _/-\o_
ook jij wordt een dagje ouder :)

[ Voor 15% gewijzigd door Bornhald op 06-11-2015 11:51 ]

• DoubleYouPee
Ircghost schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 07:44:
[...]

Nee gewoon een maat van je achter laten. Of kan dat niet als je eject? :P

• Case_C
Torrie844 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 11:50:
[...]

[...]

Ja..maar ik weet nog dat ik deze zomer dacht "damn, die FPS wordt zo tof, ga ik zo lekker spelen". Inmiddels is het November, zijn ze overal vrij open en transparant over geweest enzo maar daardoor voelt het niet alsof 2.0 echt snel kan komen.

In AtV zeiden ze dat ze elke dag diverse builds hebben welke "potentieel" direct door naar de PTU kan. Maar dan moeten wel de meeste bugs eruit natuurlijk :P .

En ja van het volgen van de SC ontwikkeling kan je een geduldig mens worden.

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-12 15:40

Cogency

Ginnunga

Wanneer is de verwachting dat de sale begint btw?
Mijn Avenger wil graag een Hull worden. :+

• Bornhald
Cogency schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 12:22:
Wanneer is de verwachting dat de sale begint btw?
Mijn Avenger wil graag een Hull worden. :+
Ik begreep dat het de 19e was, nu is het mij onduidelijk of het de week van de 19e is of dat het de 19e begint.

In ieder geval was bij RTV gisteren

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12 14:48
Bornhald schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 12:26:
[...]

Ik begreep dat het de 19e was, nu is het mij onduidelijk of het de week van de 19e is of dat het de 19e begint.

In ieder geval was bij RTV gisteren
Ik heb begrepen dat het daadwerkelijk op de 19e begon, maar vraag me niet meer naar m'n bron want das alweer een maand geleden volgens mij dat ik het las... ergens... :P

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-11 07:57
21 november lees ik op Reddit.

Star Citizen

• Bornhald
Voor de niet Concierge mensen van het Concierge forum mbt CS
Hey all

Yes, Ben is on point here.

The nature of Star Citizen, its Citizens and the personalised services we aim to offer to everyone as a response, makes the idea of simply hiring temps not feasible.

Whilst it would be inappropriate for me to share internal metrics about CS, I can assure you that, yes, we are still overloaded, causing severe delays. We're looking at implementing a mixture of measures to combat the current overload and to prepare for the future.

A part of the problem is that a lot of non-essential and very much exceptional service requests have now become to be perceived as actionable as matter of course. Chiefly amongst these requests are, of course, unmeltings.

These really started out as one-time exceptions and have now become something backers expect, thus the volume of them is something that wasn't, strictly speaking, budgeted or accounted for (nor expected).

Unmeltings (aka re-attribution or pledge restoration, alpha slot moving (now defunct), CCU or upgrade removal and VD/UEC refunds are all, again strictly speaking, not something which forms part of the standard service level agreement.

For some of the above platform based, automated solutions either have been or will be implemented to facilitate the demand for previously exceptional service requests to become standardised.

The CS team and me, the Community Team, Game Support and everyone who has a spare moment are focused on getting us back on track to ensure you guys get the service you deserve.

• Case_C
Nog 15 dagen... oef :P
Bornhald schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 13:58:
Voor de niet Concierge mensen van het Concierge forum mbt CS
[...]
Bedankt voor 't delen :) .

Op zich een heel net betoog en geheel begrijpelijk. Fantastisch dat ze unmelting deden. Maar wanneer dat voor CS een full-time bezigheid word.. dan kan je ineens jaarlijks een bedrag van bijvoorbeeld $100.000,- wegschrijven enkel aan het unmelten van schepen.

• Jorrie
Zijn er nog multicrew schepen in de 150-200 price range? Misschien een tussenstapje voor de Andromeda :+

Star Citizen

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Jorrie schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 14:06:
Zijn er nog multicrew schepen in de 150-200 price range? Misschien een tussenstapje voor de Andromeda :+
Freelancer Mis?

• Case_C
Ja dat is idd de enige naast de Taurus... Maar dan de vraag of die uberhaubt te koop gaat zijn deze sale. De MIS is naast de Phoenix en 890J een redelijk exclusief schip qua beschikbaarheid.

• Jorrie
Dat voelt dan weer als een downgrade ten opzichte van mijn Connie, ook een mindere hangar :+

Star Citizen

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Jorrie schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 14:09:
Dat voelt dan weer als een downgrade ten opzichte van mijn Connie, ook een mindere hangar :+
Tja... Dat heb je als snel als je naar een goedkoper schip gaat kijken. :P

• Jorrie
Maar de MIS is duurder dan mijn Taurus :+

Star Citizen

• Torrie844
Jorrie schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 14:12:
Maar de MIS is duurder dan mijn Taurus :+
Dan melt je toch en leg je geld bij voor een andere versie connie? >:)

-

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Oh ik dacht dat je al een Andromeda had.
Maar is niet elk schip in de 150~200 price range duurder dan je Taurus?

Cutlass Blue vind ik ook een mooi ding. Komt vast wel langs deze sale.

[ Voor 24% gewijzigd door Cogency op 06-11-2015 14:15 ]

• Jorrie
Ja, ik wist niet of er een leuk limited bootje was tussen de 150-200. Maar ach, ik wacht wel even lekker af :+

Melten is niet echt een optie want dan verlies ik mijn LTI :p

Star Citizen

• Bornhald
Case_C schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 14:09:
[...]

Ja dat is idd de enige naast de Taurus... Maar dan de vraag of die uberhaubt te koop gaat zijn deze sale. De MIS is naast de Phoenix en 890J een redelijk exclusief schip qua beschikbaarheid.
Volgens mij is de mis nooit limited numbers geweest waar de 890 en de Phoenix dat wel waren. Ik zie geen enkele reden waarom de mis de komende sale niet beschikbaar zal zijn.

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11 23:08
Case_C schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 14:01:
[...]

Nog 15 dagen... oef :P
[...]

Bedankt voor 't delen :) .

Op zich een heel net betoog en geheel begrijpelijk. Fantastisch dat ze unmelting deden. Maar wanneer dat voor CS een full-time bezigheid word.. dan kan je ineens jaarlijks een bedrag van bijvoorbeeld $100.000,- wegschrijven enkel aan het unmelten van schepen.
Unmelten door laten uitvoeren door CS kost idd geld (bedrag laat ik even in het midden) maar het levert aan de andere kant ook weer geld op. Jje moet je unmelt immers terugkopen.
Als ze een manier vinden om op de site een grote 'unmelt' knop naast je gesmolten aankopen te plaatsen zou dat 1) veel meer pledge-centjes opleveren, 2) een mooie service naar de backers zijn en 3) CS vrijspelen om te doen wat ze moeten doen.

Alleen het feit dat het unmelten al sinds 9 September 'on-hold' staat betekent nu, 2 maanden later(!), dat ze er nog steeds niet uit zijn. Helaas.

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Ik vind het unmelten een beetje onzin eerlijk gezegd.
Dit zou meer een noodgeval moeten zijn als iemand de toegang tot z'n account kwijt is en iemand de boel gemelt heeft...of een andere goede reden.

[ Voor 10% gewijzigd door Cogency op 06-11-2015 14:44 ]

• Bornhald
Cogency schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 14:43:
Dit zou meer een noodgeval moeten zijn als iemand de toegang tot z'n account kwijt is en iemand de boel gemelt heeft...of een andere goede reden.
ik vind 100 dollar extra aan een spel uitgeven anders best een goede reden :)
Maar ik begrijp je punt wel, en ben het er niet helemaal mee oneens

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-12 09:53
Ik denk dat je gelijk hebt. Unmelten is veel gebruikt door mensen om alle schepen te unlocken om zo later nog te kunnen unmelten.

Uiteindelijk had CS misschien al veel eerder een stop hierop moeten zetten. Maar ja, makkelijk achteraf praten.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 07:27

JanAd

Wind’s howling

Ik vond het altijd al vreemd dat dit kon. Het zou mij een pak logischer lijken moest je bv na het Melten een 'bedenk periode' krijgen van 30 dagen, daarna is je actie onomkeerbaar.

Nu zitten ze met de problemen en zo te lezen wordt er nogal wat misbruik van gemaakt. :|

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

• Fisher
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06-2018
Alleen het levert ze wel veel geld op.

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 07:27

JanAd

Wind’s howling

Fisher schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 17:49:
Alleen het levert ze wel veel geld op.
Geen idee. Het personeel dat eraan moet werken zal dit ook niet gratis doen. De tijd dat ze hiermee bezig zijn kunnen ze niet aan het spel zelf besteden.

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

• Fisher
JanAd schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 18:18:
[...]

Geen idee. Het personeel dat eraan moet werken zal dit ook niet gratis doen. De tijd dat ze hiermee bezig zijn kunnen ze niet aan het spel zelf besteden.
Ja. Daarom is toch de unmelt functie in ontwikkeling. Kunnen we zelf bepalen wanneer we iets willen terug halen.

• SNAFU
[...]

Unmelten is niet gratis hoor, ze verdienen er heus wel aan.
En als het allemaal teveel werk is laat je Turbulent (de maker van de site, starmap, etc) er een unmelt-knop bij maken op de account pagina van de backer.

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

• Bornhald
[...]

ik heb een vermoeden dat er vrij weinig developers mee helpen met CS werkzaamheden. Dus de hoeveelheid werk die CS heeft, heeft geen directe impact op de ontwikkel werkzaamheden.

• SNAFU
Heeeeeeee.... Er staan ineens concierge black cards in de store.
https://robertsspaceindustries.com/pledge/Concierge-Card/VIP

• Bornhald
Zag hem ook. Maar 10 euro voor een kaartje, ik weet het niet hoor..

• Case_C
Bornhald schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 20:04:
[...]

Zag hem ook. Maar 10 euro voor een kaartje, ik weet het niet hoor..
Voor 10 euro kan je een metalen pas met NFC en al makkelijk bestellen ;) , kun je na gaan als dat in 1000 voud gaat.

• Bornhald
Case_C schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 20:05:
[...]

Voor 10 euro kan je een metalen pas met NFC en al makkelijk bestellen ;) , kun je na gaan als dat in 1000 voud gaat.
inderdaad, ookal moeten ze hem de hele wereld over versturen. daarnaast is het voor de groep mensen die al meer dan 1000 dollar uitgegeven heeft EN dan ook nog eens zijn ze niet persoonlijk gemaakt, dus iedereen krijgt dezelfde.

Ik pas wel.

• SNAFU
Ik ook.
Zonder personalisatie is het gewoon jammer (is veel werk, snap ik ook wel) en voor backers die minimaal $1000 gedoneerd hebben zouden ze die kaartjes ook wel als cadeautje kunnen opsturen.
(Of ben ik nu een zuinige Ollander???)

• Case_C
Hangar-ready suprise or two bij de anniversary sale :D .

• Bornhald
SNAFU schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 20:19:
[...]

Ik ook.
Zonder personalisatie is het gewoon jammer (is veel werk, snap ik ook wel) en voor backers die minimaal $1000 gedoneerd hebben zouden ze die kaartjes ook wel als cadeautje kunnen opsturen.
(Of ben ik nu een zuinige Ollander???)
Er zijn er wel meer die het roepen, en ik vind het niet een zunige Ollander..

• Case_C
live:
Blockers momenteel in 2.0

Connie spawned niet vanuit spawner,
Tali Engineering panel werkt niet
Spawn issues
Tutorial werkt niet meer,
Deel van de map werken de damage-states niet.
enz.

Er is blijkbaar ook een nieuwe ship-pipeline. als die af is komt er een update van de ship-status page. Dan hoop ik voortgang te zien van de Carrack :) .

[ Voor 28% gewijzigd door Case_C op 06-11-2015 20:36 ]

• Bornhald
Case_C schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 20:33:
live:
Blockers momenteel in 2.0

Connie spawned niet vanuit spawner,
Tali Engineering panel werkt niet
Spawn issues
Tutorial werkt niet meer,
Deel van de map werken de damage-states niet.
enz.

Er is blijkbaar ook een nieuwe ship-pipeline. als die af is komt er een update van de ship-status page. Dan hoop ik voortgang te zien van de Carrack :) .
;(

• SNAFU
They'll probably do theme days, there'll be surprises, not everything'll be available at once.
Da's ruk.

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Case_C schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 20:29:
Hangar-ready suprise or two bij de anniversary sale :D .
Sabre please. :P

• Bornhald
en Idris :D

maar serieus, de reliant en de herald

[ Voor 11% gewijzigd door Bornhald op 06-11-2015 21:13 ]

• Case_C
Bornhald schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 21:12:
[...]

en Idris :D

maar serieus, de reliant en de herald
Dat zal 't inderdaad wel zijn.. Crucible concept is btw ook al aardig ver schijnt. Verder weinig nieuws :P .

• Bornhald
Case_C schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 21:16:
[...]

Dat zal 't inderdaad wel zijn.. Crucible concept is btw ook al aardig ver schijnt. Verder weinig nieuws :P .
wellicht die als special oid tijdens de sale..

ook meer reliant teases tijdens de montly report

• Basekid
Waar staat het van die blockers? De weekly update is toch nog niet uit?

• Bornhald
ik heb een vermoeden dat het hier in staat:
http://imperialnews.netwo...erse-episode-70-liveblog/

• Bas1978
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-12 14:05
Ordered! kan niet wachten op de sale. :9 :9~ :P

Valt wel mee toch 10 euro voor een metalen kaart met access bij VIP events als ik ooit besluit naar buiten te gaan. :+

• Thisuren
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 29-11 11:50
Opties voor schepen die (volgens mij) hangar ready zouden kunnen zijn in 2.0:
  • Reliant (Ben teasede daar ook al naar)
  • Sabre (Ben zijn iets als very soon, is ook fast-tracked)
  • Herald (Al veel over gehoord de laatste tijd)
  • Vanguard (Al een tijdje in productie, was een paar weken geleden nog verder dan de Sabre)
  • Starfarer (Laatste tijd ook heel wat gehoord over dat die al best ver was en heel snel hangar ready zou zijn)
En verder kan ik nu niks bedenken :P Gok zelf op de Reliant en Sabre, maar de andere drie zijn ook goede opties :)

Oh, en hier de door INN interessant geachte dingen uit RtV:
  • Black VIP citizen cards are available as of now. They'll be on order for about a month. They're non-personalized, but they're available only to Concierge backers. $10 for shipping and construction.
  • Lots of progress on the Cutlass post, probably see that next week or the week after. Top level design doc. where it was, where it is, where it's going, etc...
  • They sat down with Randi to map out the interior of the Crucible, and we'll see that when they launch the Crucible probably.
  • The Crucible concept will be ready soon.
  • [Why are concierge black cards not customized?] Because it was a lot easier production wise to do a non-personalized one. Apparently the customized cards were 'hell'
  • [What does the Latin mean on the concierge cards?] Faithful until death, or something similar.
  • [What will the mocap studio in the office provide?] It's a shared space. They're building 3 standing spaces for community productions, one for AtV, one for Meet the Devs, something else. They'll be on wheels, so when they need to do mocap with the mocap equipment they have, they can wheel that stuff out, and do mocap in the room. Performance capture will still happen at proper studios.
  • [Backer tours of the new office?] Probably not till after the new year. They've got lots of work and have to get settled in first.
  • [Will all ships be available in anniversary sale?] No announcement on what'll be available yet but most ships are a possible option. Anniversary Week kicks off Nov. 19, with a three-hour livestream. A good livestream. Chris, Sandi, cool new stuff to show. mini-CitizenCon vibe. Lots of new videos and things to show.
  • [What ships will be available in Alpha 2.0?] Connie and Tali for Multicrew. Might have a hangar-ready surprise or two also, but they won't talk about that yet. No hype for things that might not happen.
  • Connie Andromeda will be in 2.0, no other variants.
  • They're leaning towards the Connie in most cases for what you get, but they'll be posting the rules for that. If you have a more expensive ship, you'll probably get a Connie till your ship is done.
  • [Ship status page?] They're very close. There hasn't been an update in a while cause the ship team is redoing the pipeline, breaking it up into new segments. Until they had that key, updating the old pipeline made no sense. Talking to Elwin, they're close, probably have signoff in the next two weeks, then they'll work on an update pass on where all ships are in the new pipeline.
  • [Concierge cards in 20% off sale?] No. It's a pre-order, and they're not making any money on them. That 10$ is production and shipping. Also, for the anniversary physical merch sale, 20% off all merch excluding the concierge cards, deeper discount on the Connie models - 80$
  • [Unmelting ships before 2.0?] Probably not. Just talked to Turbulent about it this weeks. It's in the works. Soon, but... no idea of when exactly it'll be.
  • [Morrow tour?] Still working on it. They want it to look as good as humanly possible, so they're still working on it.
  • [Updates on Archimedes?] Concept complete. Gurmukh has done the artwork and presentation stuff, just lacks a blueprint. Going to a technical designer next to put it in the game.
  • [Orgs 2.0?] No comment.
  • [Next patch?] 2.0. There will not be a 1.3.1
  • [Merlin able to dock with Connie in 2.0?] No. Chris said 2.1, maybe 2.2.
  • 10 for the Chairman is returning next week.
  • They won't say when we get 2.0, cause they don't know. It's an iterative process. Once they have a build that works, then they'll release it. it's soon, very soon, barring terrible incident, but they don't know.
  • [Other physical merchandise considered? Lanyards?] Just sent a lanyard sample over to their manufacturer. Looking to it for future events. Could probably also sell it.
  • There will be hoodies in 2016, but not drake hoodies
  • [Updates on SC HOTAS?] No, but tune into the Livestream on the 19th for the latest on the HOTAS!
  • [How do we access hangar in 2.0?] Good question. Ben doesn't know. But it's one of the 10ftC that'll be on Monday.
  • [Updates on the Freelancer?] Probably the same as last week. Folks at F42 have accepted the Freelancer into their collective. They looked at the inside, said hell no, done some new concept work that they're trying to get approval to show us. Some internal changes.
  • [CIG holiday livestream?] Yes. December 16th. It's going to be fabulous and fancy fun.
  • [Can ships fire at Curise speed?] Not sure. Might not be able to? They don't know the answer.
  • [Reliant?] Yes. Actually look at the Monthly Report for some Reliant teases.
  • [CCU from standalone ship to a package?] No. Strictly ship to ship. Created ideally so you can maintain your package.
  • [Are you hoping for 2.0 out by Anniversary sale?] Not necessarily. Everyone who wants to buy ships knows about Anniversary. They don't plan releases around anything but when Devs say it's ready. They'd love if they could do that, but it's never happened before.
  • [Why don't you just release tali and conie into the hangar till 2.0?] It'd be a seperate build, they'd have to test it separately from 2.0, they'd have to pay to push it to everyone, it's dead-end work. That would be a waste of money.

[ Voor 82% gewijzigd door Thisuren op 06-11-2015 22:59 ]

• Oraijon
Van mij mogen de Vanguard komen en de Reliant... de reliant zou sneller dan verwacht komen... maar dat is nie.... en de Vanguard is gewoon mijn grote SC liefde als het om ships aan komt :D
Anniversary Week kicks off Nov. 19, with a three-hour livestream. A good livestream. Chris, Sandi, cool new stuff to show. mini-CitizenCon vibe. Lots of new videos and things to show.
Oeh! Live stream hype! :D

[ Voor 38% gewijzigd door Oraijon op 06-11-2015 23:13 ]

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Bas1978 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 22:40:
[...]

Ordered! kan niet wachten op de sale. :9 :9~ :P

Valt wel mee toch 10 euro voor een metalen kaart met access bij VIP events als ik ooit besluit naar buiten te gaan. :+
Mee eens. Als je al zoveel hebt uitgegeven wat is dan nog 10 usd ... (2 skins) :')

• Oraijon
Ik zoek ook nog steeds een excuus om 80 dollar (inl btw) uit te geven, daarmee kom ik dan op de 1000 maar kan eigenlijk weinig vinden :P

kan m'n reliant inruilen en m'n SH upgraden naar Carrack, dan kom ik nog steeds 15 te kort :P

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-12 09:53
Oraijon schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 23:32:
Ik zoek ook nog steeds een excuus om 80 dollar (inl btw) uit te geven, daarmee kom ik dan op de 1000 maar kan eigenlijk weinig vinden :P

kan m'n reliant inruilen en m'n SH upgraden naar Carrack, dan kom ik nog steeds 15 te kort :P
Neem er een Merlin bij O-)

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Fisher
In 2.0 zouden alle kleinen schepen komen. Zover ik gelezen hebt zijn de Reliant, Herald als af. In de 2.1 patch zou de Starfarer komen.Als eerste beroepen schip.

• Bornhald
Cygnitr0n schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 23:30:
[...]

Mee eens. Als je al zoveel hebt uitgegeven wat is dan nog 10 usd ... (2 skins) :')
Heb liever wat in game dan een kaartje in mn portemonnee..

Als het een persoonlijke wat Had ik er nog wel over nagedacht. Maar zo. Nee bedankt.

Als een niet Concierge er wel een wil, laat maar weten dan bestel ik wel voor je.
Fisher schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 01:26:
In 2.0 zouden alle kleinen schepen komen. Zover ik gelezen hebt zijn de Reliant, Herald als af. In de 2.1 patch zou de Starfarer komen.Als eerste beroepen schip.
Was dat niet toen ac 2.0 nu al uit zou zijn?

blockers gaan trouwens ook goed
  • Probe for Quantum Travel marker isn’t working properly so the player can’t travel to a mission location
  • Missing space station geometry due to Excludibur (now resolved and verified fixed)
  • Missing geometry for Arc Corp elevator due to Excludibur
  • Server crash when spawning Multicrew ships
  • General server stability issues with 17+ players in-game; but vastly improved from just 2 players when playing two weeks ago!
  • Black screen hang on boot in Release (now resolved and verified fixed)
edit:
Huge new technological systems like Large World, EVA and Multicrew Ships taking a little longer than expected is no big surprise, in fact it’s more or less expected!
Beetje rare zin, want dan klopt je planning niet, als je het al verwacht had dat het langer gaat duren, dan meld je dat tijdens de planning... zodat de planning naar een meer realistische planning word bijgesteld. En met name binnen een agile werkvorm moet dat makkelijk kunnen...

[ Voor 93% gewijzigd door Bornhald op 07-11-2015 09:39 ]

• Fisher
[[...]

Was dat niet toen ac 2.0 nu al uit zou zijn?

Nee. Toen hadden ze er over dat misschien de Herald in plaats van Hangar Ready meteen flight ready zou worden en dat we misschien wat missies rond Acorp zouden krijgen. Nieuw krijgen we een heel Stanton om mee te spelen. Laatste maanden hebben ze besloten om alle kleine schepen in 2.0 te hebben. Ik denk dat de rede is dat je veelt hoort dat er aan schepen wordt gewerkt. Ik verwacht dat mensen die grote schepen hebben een leen schip krijgen (Connnie of Retaliator). Ze hebben al gezegd dat de Starfarer het eerste grote schip wordt in 2.0 voor beroepen.(we hebben brandstof nodig)

Ik denk dat dit veel problemen veroorzaakt heeft bij Acorp en de sociale mod. Acorp was nog niet gereed om schepen op te laten landen.

• Basekid
Blockers lijken niet al te groot meer nee. Zijn er op dit moment maar 4?

• Torrie844
Gefeliciteerd Bornhald!

-

• Fisher
Was me nog niet opgevallen. Gefeliciteerd Bornhald!
Pagina: 1 ... 25 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.