Met andere woorden Soon...Bornhald schreef op maandag 02 november 2015 @ 12:51:
[...]
nee, binnen 4 5 dagen, dat postje heeft als afschrift datum 27 oktober
Ah nee, niet 2.0 releasen samen met Fallout 4! Dan moet ik echt moeilijke keuzes gaan maken 
Of gewoon Fallout 4 annuleren en daar schepen voor CCU'en tijdens de anniversary sale
Of gewoon Fallout 4 annuleren en daar schepen voor CCU'en tijdens de anniversary sale
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Gelukkig heb ik net Witcher 3 uitgespeeld. 
Het voordeel is wel dat je nu later FO4 kan halen terwijl dat gepatcht wordt.Tylocke schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:00:
Ah nee, niet 2.0 releasen samen met Fallout 4! Dan moet ik echt moeilijke keuzes gaan maken
#care, eerst Fallout 4 spelen, en 2.0 zal dan alleen maar beter spelen als je 'm een maand of 2 later aanslingerd . Geduld is een van de 7 deugden die we bij de ontwikkeling van SC onderhand toch wel onder de knie hebbenTylocke schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:00:
Oh... ja... 2 releases tegelijk die waarschijnlijk even buggy gaan zijn... wat moet je dan? XDVerwijderd schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:01:
[...]
Het voordeel is wel dat je nu later FO4 kan halen terwijl dat gepatcht wordt.
[ Voor 25% gewijzigd door Case_C op 02-11-2015 13:04 ]
en dat er misschien een sale is waardoor de hij GOTY editie goedkoper is (althans ik neem aan dat je na 1-2 jaar wel uitgekeken bent op AC 2.0)Verwijderd schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:01:
[...]
Dat is zeker zo, maar dat maakt mijn keuze nog niet makkelijker want SC Alpha zit nog voller met bugs (en crashes)!Verwijderd schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:01:
[...]
Dit zijn allebei games waar ik erg naar uitkijk, geduld is geen optieCase_C schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:03:
[...]
#care, eerst Fallout 4 spelen, en 2.0 zal dan alleen maar beter spelen als je 'm een maand of 2 later aanslingerd . Geduld is een van de 7 deugden die we bij de ontwikkeling van SC onderhand toch wel onder de knie hebben.
[...]
Oh... ja... 2 releases tegelijk die waarschijnlijk even buggy gaan zijn... wat moet je dan? XD
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Extra PC ernaast, schermen naast elkaar en gewoon allebei tegelijk spelen!Tylocke schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:09:
[...]
Dat is zeker zo, maar dat maakt mijn keuze nog niet makkelijker want SC Alpha zit nog voller met bugs (en crashes)!
[...]
Dit zijn allebei games waar ik erg naar uitkijk, geduld is geen optie
Denken in oplossingen +1Oraijon schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:22:
[...]
Extra PC ernaast, schermen naast elkaar en gewoon allebei tegelijk spelen!
Of gewoon de crash-game spelen. Één spel net zo lang spelen tot het crashed, dan is de andere aan de beurt.Oraijon schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:22:
[...]
Extra PC ernaast, schermen naast elkaar en gewoon allebei tegelijk spelen!
Ik ga gewoon lekker afwisselen denk ik. SC 2.0 ga ik zeker spelen en hopelijk kan ik er zelfs met vrienden een kleine lan-party van maken. In de overige uren speel ik dan wel FO4, het leven van een gamer is zwaar
Ja of delegeren!Tylocke schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:28:
[...]
Of gewoon de crash-game spelen. Één spel net zo lang spelen tot het crashed, dan is de andere aan de beurt.
Ik ga gewoon lekker afwisselen denk ik. SC 2.0 ga ik zeker spelen en hopelijk kan ik er zelfs met vrienden een kleine lan-party van maken. In de overige uren speel ik dan wel FO4, het leven van een gamer is zwaar
Ga ik aan Fallout en doe jij 2.0... Krijgen beide games volledige aandacht.
Man ik ben op dreef met briljante ideeën
[ Voor 4% gewijzigd door Oraijon op 02-11-2015 13:30 ]
Ik mag hopen dat FO4 minder buggy dan 2.0 (lees; alpha) zal zijn!Case_C schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:03:
[...]
[...]
Oh... ja... 2 releases tegelijk die waarschijnlijk even buggy gaan zijn... wat moet je dan? XD
[ Voor 30% gewijzigd door Torrie844 op 02-11-2015 13:45 ]
-
Inderdaad! Ik ben niet vooruit te branden vandaag dus blij dat er iemand met oplossingen komt.Oraijon schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:30:
[...]
Ja of delegeren!
Ga ik aan Fallout en doe jij 2.0... Krijgen beide games volledige aandacht.
Man ik ben op dreef met briljante ideeën![]()
Voor de mensen die graag hun routes al gaan plannen:
http://savid.technology/
Is een routeplanner gebaseerd op de starmap.
Verwijderd
FO4 is serieus veel reclame voor gemaakt en de hype is dan ook behoorlijk.
Dat kan eigenlijk alleen maar tegenvallen als je volledig mee bent gegaan met de hype.
Interessante les voor SC/SQ42 wellicht.
En pre-orderen is tegenwoordig vragen om moeilijkheden. Pas al een spel echt uit is en de nukken bekend zijn dan ga ik er pas over denken om het te kopen. Dan kijk ik tot die tijd wel bij vrienden of de online vids of het wat is.
Dat kan eigenlijk alleen maar tegenvallen als je volledig mee bent gegaan met de hype.
En pre-orderen is tegenwoordig vragen om moeilijkheden. Pas al een spel echt uit is en de nukken bekend zijn dan ga ik er pas over denken om het te kopen. Dan kijk ik tot die tijd wel bij vrienden of de online vids of het wat is.
zo m'n hangar ook wat opgeruimd en ik zit bij de idris owner club 

die gladiator wordt ook nog een sabre waarschijnlijk en denk er aan om van de gladius een cutlass black te maken (naast de cutlass black die ik nog heb)

die gladiator wordt ook nog een sabre waarschijnlijk en denk er aan om van de gladius een cutlass black te maken (naast de cutlass black die ik nog heb)
Zeer zeker een interessante les. Mijn verwachtingen voor SC probeer ik dan ook zo algemeen mogelijk te houden, zodat ik het uiteindelijk product daar nog binnen weet te passenVerwijderd schreef op maandag 02 november 2015 @ 14:25:
FO4 is serieus veel reclame voor gemaakt en de hype is dan ook behoorlijk.
En Fallout 4... tja dat zal de eerste week iig bugfixing zijn. Benieuwd of ze net zoveel patches eruit gooien als CIG bij een PTU.
Daar zit al een behoorlijke investering achterBornhald schreef op maandag 02 november 2015 @ 14:31:
[afbeelding]
“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”
Dayum... JellyBornhald schreef op maandag 02 november 2015 @ 14:31:
[afbeelding]
Laat je er meerdere Sabres tussen staan voor fleet purposes of ga je van een van die dingen nog iets anders maken?
Denk alleen dat je Idris nog een "zuster"-schip mist. (Bismarck-Tirpitz enz.) Alleen is maar alleen héBornhald schreef op maandag 02 november 2015 @ 14:31:
[afbeelding]
Erg mooie vloot non-the-less
(manbijthond, babbelbox)
Vraagje aan de GOT Inc. Idris eigenaren:
Hoe heet uw Idris?
USS Unsinkable IICase_C schreef op maandag 02 november 2015 @ 14:49:
[...]
Denk alleen dat je Idris nog een "zuster"-schip mist. (Bismarck-Tirpitz enz.) Alleen is maar alleen hé.
Erg mooie vloot non-the-less![]()
(manbijthond, babbelbox)
Hoe heet uw Idris?
Klopt dit eigenlijk wel?Case_C schreef op maandag 02 november 2015 @ 09:36:
[...]
Het idee momenteel is als volgt:
Heb jij op je account een NPC/extra character in je basis bij je Hornet. Dan switch je naar die NPC en speel je daarmee. Je andere character blijft dan in space/het dichts bijzijnde friendly port.
Heb je geen extra character, dan moet je idd terug vliegen.
Ter duiding:
Elke game package geeft je 1 ingame character. Zodra er character customization gaat komen is de kans groot dat je ingame character bij kan gaan kopen. Dit is waarschijnlijk ook een goed verdienmodel voor CIG later ingame.
Ik heb altijd begrepen dat je met 1 account maar 1 main character hebt. Ook al heb je meerdere packages.
de characters van andere packages kun je gebruiken als A ) je erfgenaam (kun je pas mee spelen als je main dood is, B ) als customizable NPC (die je kan inhuren en waarvan je er eentje kunt benoemen tot erfgenaam) of C ) kan koppelen/weggeven aan een ander (nieuw) account samen met 1 of meerdere schepen (extra account is wel gescheiden van je 'hoofd' account).
Voor zover bij mij bekend is het niet zo dat je tussen characters kan switchen.
Wat wel kan is dat je kunt 'Agent Smithen' in een NPC van een vriend. Maar dat is een tijdelijke switch en je keert na de sessie weer terug waar je was.
Misschien heb ik het mis hoor maar dat is de informatie die ik altijd over multi chars gelezen heb.
Er is al een keer eerder over gediscussieerd en er is zelfs een heel artikel over geschreven (heb even geen linkje hier op het werk).
Als het klopt wat ik hierboven typ, dan is de enige manier om terug te vliegen als je in een van je andere schepen wil stappen.
Zo is het trouwens nu ook in Elite: Dangerous geregeld. Kost wat moeite en tijd om je scheepjes bij elkaar te houden.
Als alternatief kan hier de taxi/bus starliner baan wellicht uitkomst bieden.
Je betaalt een PC of NPC om je character naar een bepaalde locatie te transporteren.
Als de andere USS Unsinkable I heet is dat toch geen probleem
lijkt me niet handig om een idris + gemini zonder begeleiding te laten vliegen daarnaast is de sabre meer stealthy dan de honet.Oraijon schreef op maandag 02 november 2015 @ 14:46:
[...]
Dayum... Jelly
Laat je er meerdere Sabres tussen staan voor fleet purposes of ga je van een van die dingen nog iets anders maken?
De voor een serieuze piraat lijkt me dat handiger.De cutlasses to carry loot back to the mothership. (hoewel ik ergens nog wel een caterpillar wil)
Maar dus 3 sabres (ook door vriendjes te gebruiken) en 2 cutlasses (zelfde als de sabres)
De retalliator waarschijnlijk behouden maar met een dropship module erbij
Vooral veel tijd (handel op de grey market)JanAd schreef op maandag 02 november 2015 @ 14:41:
[...]
Daar zit al een behoorlijke investering achter
Upgrade retaliator to CarrackCase_C schreef op maandag 02 november 2015 @ 14:49:
Denk alleen dat je Idris nog een "zuster"-schip mist. (Bismarck-Tirpitz enz.) Alleen is maar alleen hé.
Erg mooie vloot non-the-less
The Righteous Indignation (maar ik denk niet dat ik mn naam naar Bucky O'Hare ga veranderen(manbijthond, babbelbox)
Hoe heet uw Idris?
[ Voor 6% gewijzigd door Bornhald op 02-11-2015 15:06 ]
Uh huhCase_C schreef op maandag 02 november 2015 @ 15:00:
[...]
Als de andere USS Unsinkable I heet is dat toch geen probleem(But I get the joke
)
Overigens werd de Bismarck tijdens zijn eerste echte missie al gezonken. Suggereer jij nou ook dat dat ook bij de Idris van Bornhald gaat gebeuren?
Niet geheel onwaarschijnlijk trouwens, met oog op Operation Pitchfork en het feit dat hij aan de grijze kant van de wet zit
Onder OP Pitchfork is het mankind united hé , dus dan niet stiekum piraten gaan jagenOraijon schreef op maandag 02 november 2015 @ 15:04:
[...]
Uh huh
Overigens werd de Bismarck tijdens zijn eerste echte missie al gezonken. Suggereer jij nou ook dat dat ook bij de Idris van Bornhald gaat gebeuren?
Niet geheel onwaarschijnlijk trouwens, met oog op Operation Pitchfork en het feit dat hij aan de grijze kant van de wet zit
Die twee noemde ik als gescheiden puntenCase_C schreef op maandag 02 november 2015 @ 15:06:
[...]
Onder OP Pitchfork is het mankind united hé , dus dan niet stiekum piraten gaan jagen.
Toffe naamCase_C schreef op maandag 02 november 2015 @ 15:06:
The Righteous Indignation (maar ik denk niet dat ik mn naam naar Bucky O'Hare ga veranderen)
Denk dat ik m'n suphornet ook ga upgraden weer naar Carrack, kan ik ook weer nadenken over een toffe naam
Edit: want m'n forum-fu suckt vandaag...
[ Voor 74% gewijzigd door Oraijon op 02-11-2015 15:10 ]
Er worden mij woorden in de mond gelegd
(En ik heb geen eens een Idris
)
Maar van een S-Hornet naar Carrack
, dat is een behoorlijk karwei om die om te bouwen
.
Maar van een S-Hornet naar Carrack
En dat terwijl hij maar 2,12 keer zo duur is, koopje dusCase_C schreef op maandag 02 november 2015 @ 15:12:Maar van een S-Hornet naar Carrack, dat is een behoorlijk karwei om die om te bouwen
.
Vanuit dat opzicht wel jaOraijon schreef op maandag 02 november 2015 @ 15:16:
[...]
En dat terwijl hij maar 2,12 keer zo duur is, koopje dus
Het is door CIG bevestigd dat je binnen 1 account meerdere playable characters kan hebben. Als je meerdere character slots hebt kan je er voor kiezen om die te reserveren voor een NPC of een playable chararcter. Dit werd in het volgende artikel uitgelegd. Wel alweer vrij oud:roepie88 schreef op maandag 02 november 2015 @ 14:57:
[...]
Misschien heb ik het mis hoor maar dat is de informatie die ik altijd over multi chars gelezen heb.
Er is al een keer eerder over gediscussieerd en er is zelfs een heel artikel over geschreven (heb even geen linkje hier op het werk).
https://robertsspaceindus...ple-Package-Clarification
Wil aan de ene kant heel graag upgraden naar Carrack en dan suphornet eruit omdat hij een dubbelrol heeft met Sabre. Maar aan de andere kant voelt het heel zonde
dan wil je niet weten wat ik net allemaal "gemelt" hebOraijon schreef op maandag 02 november 2015 @ 15:20:
Wil aan de ene kant heel graag upgraden naar Carrack en dan suphornet eruit omdat hij een dubbelrol heeft met Sabre. Maar aan de andere kant voelt het heel zonde
onder andere een Rear Admiral package en een Carrack..
en ik vind de super hornet niet zo...
[ Voor 4% gewijzigd door Bornhald op 02-11-2015 15:23 ]
Lol, ja das ook weer zo... en kan een suphornet natuurlijk altijd in game halen. Vind hem ook niet bijzonder verder maar toch...Bornhald schreef op maandag 02 november 2015 @ 15:21:
[...]
dan wil je niet weten wat ik net allemaal "gemelt" heb
onder andere een Rear Admiral package en een Carrack..
en ik vind de super hornet niet zo...
Carracks zijn momenteel steeds zeldzamer aan het worden in de PU en de org volgens mij... komt door de nieuwe gave schepen die op moment van kopen mooier lijken dan de CarrackOraijon schreef op maandag 02 november 2015 @ 15:20:
De Carrack is nog niet eens in whiteboxing
Hoop wel dat hij tijdens de anniversary sale weer ff langskomt, m'n overzicht ziet er leeg uit zonder carrackCase_C schreef op maandag 02 november 2015 @ 15:25:
[...]
Carracks zijn momenteel steeds zeldzamer aan het worden in de PU en de org volgens mij... komt door de nieuwe gave schepen die op moment van kopen mooier lijken dan de Carrack.
De Carrack is nog niet eens in whiteboxing, pas na die fase gaat duidelijk worden hoe groot hij werkelijk word! <speculatie>(Groter dan nu, gegarandeerd
want de snub-fighters moeten in die launch-bay passen! ) </speculatie>
Ha ik hoop met je mee, een cutlass black is nog wel in game te halen.. En ben toch niet helemaal zeker van de retalliator.. dus als dat een carrack kan worden ben ik weer blij.Oraijon schreef op maandag 02 november 2015 @ 15:27:
[...]
Hoop wel dat hij tijdens de anniversary sale weer ff langskomt, m'n overzicht ziet er leeg uit zonder carrack
het liefst voor de "price increase" omdat hij groter is geworden.. (als dat gebeurt)
aan de andere kant, een retalliator met assault module is ook wel weer vet, maar dan ook weer even duur als een carrack...
keuze keuzes...
[ Voor 12% gewijzigd door Bornhald op 02-11-2015 15:32 ]
Precies waarom ik hem ook nu zo snel mogelijk wil hebbenBornhald schreef op maandag 02 november 2015 @ 15:31:
[...]
Ha ik hoop met je mee, een cutlass black is nog wel in game te halen.. En ben toch niet helemaal zeker van de retalliator.. dus als dat een carrack kan worden ben ik weer blij.
het liefst voor de "price increase" omdat hij groter is geworden.. (als dat gebeurt)
aan de andere kant, een retalliator met assault module is ook wel weer vet, maar dan ook weer even duur als een carrack...
keuze keuzes...
Ik ben wel benieuwd of je een multicrew replacement krijgt voor de Freelancer in de eerste iteratie van Alpha 2.0. Constellation ofzo.
Zal wel een Cutlass worden dan.Verwijderd schreef op maandag 02 november 2015 @ 15:33:
Ik ben wel benieuwd of je een multicrew replacement krijgt voor de Freelancer in de eerste iteratie van Alpha 2.0. Constellation ofzo.
Ja dat artikel bedoelde ik idd. ThanksVerwijderd schreef op maandag 02 november 2015 @ 15:17:
[...]
Het is door CIG bevestigd dat je binnen 1 account meerdere playable characters kan hebben. Als je meerdere character slots hebt kan je er voor kiezen om die te reserveren voor een NPC of een playable chararcter. Dit werd in het volgende artikel uitgelegd. Wel alweer vrij oud:
https://robertsspaceindus...ple-Package-Clarification
maar daar staat....
Dus je kan met schip 1 en char 1 naar weet-ik-veel-waar reizen en de volgende dag met char 2 en schip 2 op een heel andere locatie gaan rondvliegen.What this means is that if you currently have four Star Citizen packages you will be able to play four different characters using one RSI account, each with their own ship and starting credit balance. You will also have the option of breaking up your pledge packages and reallocating these three elements as you deem fit. In addition, you will get to choose which characters receive your addon ships, Voyager Direct items and stretch goal rewards you have accumulated. In this example, someone with four packages could assign all of the ships and credits to one character and leave the three Game Characters for later use. Unused Game Character slots without an associated ship or credits have two roles. They can be used to create additional crewmen or they can be gifted to other players.
Echter, als char 1 twee schepen heeft, dan is het niet mogelijk om van het ene in het andere schip te stappen als deze 2 schepen niet op de zelfde locatie aanwezig zijn.
Nu, we gaan het wel zien wat het uiteindelijk gaat worden want, zoals je al aangaf, het is een wat ouder document.
Meh, liever niet. Doe mij dan maar een SH.
-
gesproken als een echte niet piraatTorrie844 schreef op maandag 02 november 2015 @ 15:49:
[...]
Zal je die toch moeten kopen ben ik bangTorrie844 schreef op maandag 02 november 2015 @ 15:49:
[...]
YouTube: StarCast Episode 100 - The Cursed Episode
niet gekeken maar wat er in staat volgens reddit:
niet gekeken maar wat er in staat volgens reddit:
- 2.0 is very close to finished
- Don't mistake intentions for actual game promises, especially when Chris is talking
- Bad News Baron is Lando's whipping boy
- Lando is surly
- Starfarer is very very close (not 2.0 though).
- 2.0 PTU will be limited to a few selected people at first.
- Updated Freelancer might not be bigger, the files found in the client were used for a specific test.
- Avenger is one of the most owned ship (top 10, Aurora MR is #1), even above the Super Hornet.
- TIL UEE Fleet number represents total of all ships currently owned.
- Freelancer is still in the concept stage of being redone.
Natuurlijk, omdat 't gewoon een awesome schip isBornhald schreef op maandag 02 november 2015 @ 16:47:
• Avenger is one of the most owned ship (top 10, Aurora MR is #1), even above the Super Hornet.
Wow die was even "schrikken", dat betekend dat er wel degelijk meer leden zijn die geen schip hebben.. dan leden met een schip.• TIL UEE Fleet number represents total of all ships currently owned.
Even uitgaan van een gemiddelde backer met 3 schepen (natuurlijk zijn er veel mensen met gewoon 1 package, maar daar gaat 't even niet om) .
781.541 / 3 = 260.513 spelers met schepen.
Dat zou betekenen dat 'slechts' 1/4e van de miljoen backers een package heeft!
Natuurlijk is 3 een behoorlijk gemiddelde, maar zelfs al zou je door 2 delen (2 schepen is niet zo heel gek, als je sommige packages ziet
Je kan dus gewoon stellen dat +50% van alle "backers" geen packages heeft.. of enkel een pass heeft gekocht.
Darn it...• Freelancer is still in the concept stage of being redone.
cutlass info
https://forums.robertsspa.../5859347/#Comment_5859347
https://forums.robertsspa.../5859347/#Comment_5859347
I doubt its coming this week folks as I'm half way through writing the first draft of the post, currently just nudged over 2,000 words so far. So I need to finish the other half (curse you 2.0 bug fixes!) then do the back and forth with the community guys to make it sparkle.
Just to correct something from Disco in the podcast, the 2.0 update will include the new damage tech (yay for no more gigantic hangs when spawning/dieing) and the IFCS changes plus a few more little tweaks you'll have to wait for.
Commlink voor deze week, met als nieuws:
Niets in het bijzonder
! Behalve dan de monthly report op vrijdag, en 2.0 update.
Niets in het bijzonder
| Greetings Citizens! Today brings you 10 for the Writers with Will and Adam (look for Chris to return in next week's episode), Wednesday is another day of Mark smashing bugs, ATV on Thursday includes a chat with Tyler Witkin from the QA team and a look at the new Santa Monica office we're moving to this weekend, and Friday brings Reverse the Verse, the Weekly Development Update, and the Monthly Report for October. THE COMM-LINK SCHEDULE Monday, November 2nd - [1500 PDT / 2200 UTC] 10 for the Writers: Episode 06 Tuesday, November 3rd - Jump Point Rerun Wednesday, November 4th - Vault Update - [1500 PDT / 2200 UTC] Bugsmashers: Episode 14 Thursday, November 5th - [1200 PDT / 1900 UTC] Around the Verse: Episode 2.06 Friday, November 6th - [1100 PDT / 1800 UTC] Reverse the Verse: The Community Team's Weekly Livestream - http://www.twitch.tv/cigcommunity - Weekly Development Update: Week of November 6th - Monthly Report: October 2015 |
[ Voor 4% gewijzigd door Case_C op 02-11-2015 21:29 ]
bedoel je daarmee dat er geen genoemd is?Case_C schreef op maandag 02 november 2015 @ 21:29:
Commlink voor deze week, met als nieuws:
Niets in het bijzonder! Behalve dan de monthly report op vrijdag, en 2.0 update.
De laatste maanden veel over dit spel gelezen en nu een maat van mij ook geinteresseerd is... GET HYPE! De game ziet er zo ontzettend goed uit en ik hoop stiekem eigenlijk dat dit de game is die me een stuk of 5 jaar weer boeiend weet te houden, want als groot liefhebbers van Freelancer heeft deze game eigenlijk alles wat we willen. Althans.. dat hopen zowel hij als ik 
Alleen moet ik nog een package kopen! Ga nog niet spelen (iets met afstuderen niet vergooien enzeau), en ik twijfel tussen de Aurora CL en de Avenger. Wij willen een 2-man Org beginnen waarbij hij zich meer richt op freelancing en ik me meer op resources en trading/information. Nu zag ik dat de Aurora CL een degelijke cargo capaciteit heeft (23 tov 12 in de Avenger), maar kwam ik door verschillende filmpjes te weten dat de Avenger ook een upgrade kan krijgen voor extra cargo. De extra speed, maneuvrability, grotere power plant en shield en meer mogelijkheden tot wapens (naast de andere hangar, meer insurance en extra's) dunkt mij dat de Avenger een betere optie is voor de lange termijn.
Wat denken jullie?
//edit: Hij heeft al een Aurora MR AC Package gekocht.
Alleen moet ik nog een package kopen! Ga nog niet spelen (iets met afstuderen niet vergooien enzeau), en ik twijfel tussen de Aurora CL en de Avenger. Wij willen een 2-man Org beginnen waarbij hij zich meer richt op freelancing en ik me meer op resources en trading/information. Nu zag ik dat de Aurora CL een degelijke cargo capaciteit heeft (23 tov 12 in de Avenger), maar kwam ik door verschillende filmpjes te weten dat de Avenger ook een upgrade kan krijgen voor extra cargo. De extra speed, maneuvrability, grotere power plant en shield en meer mogelijkheden tot wapens (naast de andere hangar, meer insurance en extra's) dunkt mij dat de Avenger een betere optie is voor de lange termijn.
Wat denken jullie?
]Laat hem dan zijn package weer smelten (kan 24 uur nadat het gekocht is, en smelten is omzetten naar credits)EdwardK123 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 00:02:
De laatste maanden veel over dit spel gelezen en nu een maat van mij ook geinteresseerd is... GET HYPE! De game ziet er zo ontzettend goed uit en ik hoop stiekem eigenlijk dat dit de game is die me een stuk of 5 jaar weer boeiend weet te houden, want als groot liefhebbers van Freelancer heeft deze game eigenlijk alles wat we willen. Althans.. dat hopen zowel hij als ik
Wat denken jullie?
en dan dit package kopen
https://robertsspaceindustries.com/pledge/Packages/Aurora-LN (log in --> my RSI --> my hangar --> selecteer package --> exchange for store credits --> neem het package wat hier boven staat ipv wat hij nu heeft)
wat een betere versie van de MR is en precies hetzelfde kan maar voor de rest beter is want meer hardpoints en betere schilden...
als je keuze en budged ervoor zorgt dat je kan kiezen tussen de Aurora CL en de Avenger... neem de Avenger. De avenger wordt op dit moment opnieuw gedaan, dus de stats moet je niet te veel naar kijken. Daarnaast komen er varianten van de Avenger (binnen nu en ooit) en dan kan je de avenger verder specialiseren zoals je nu met de aurora kan.
[ Voor 15% gewijzigd door Bornhald op 03-11-2015 00:29 ]
De Avenger heb ik destijds ook nog naar zitten kijken ipv mijn 315p... Wat me tegenhield, was het uiterlijk van de Avenger.Bornhald schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 00:21:
[...]
]Laat hem dan zijn package weer smelten (kan 24 uur nadat het gekocht is, en smelten is omzetten naar credits)
en dan dit package kopen
https://robertsspaceindustries.com/pledge/Packages/Aurora-LN (log in --> my RSI --> my hangar --> selecteer package --> exchange for store credits --> neem het package wat hier boven staat ipv wat hij nu heeft)
wat een betere versie van de MR is en precies hetzelfde kan maar voor de rest beter is want meer hardpoints en betere schilden...
als je keuze en budged ervoor zorgt dat je kan kiezen tussen de Aurora CL en de Avenger... neem de Avenger. De avenger wordt op dit moment opnieuw gedaan, dus de stats moet je niet te veel naar kijken. Daarnaast komen er varianten van de Avenger (binnen nu en ooit) en dan kan je de avenger verder specialiseren zoals je nu met de aurora kan.
Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz
Wat natuurlijk ook een optie is, is eerst de Aurora kopen, en vliegen, en hem dan omsmelten en dan telkens upgraden.siriouz schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 05:34:
[...]
De Avenger heb ik destijds ook nog naar zitten kijken ipv mijn 315p... Wat me tegenhield, was het uiterlijk van de Avenger.
Ik zou er voor kiezen om telkens te smelten en dan het duurdere package te kopen (in ieder geval wanneer je naar de avenger gaat) omdat je daar een grotere hangar bij krijgt dan bij de 300i en dat je 6 maanden verzekering krijgt. (overigens ook als je van iets kleiners komt naar de 300i tenzij je hem met een actie hebt gekocht dat alles meer tijd had)
Ien voor de nieuwelingen
een duurdere hangar geeft je toegang tot de hangar tier die er onder zit
qua packages kan je trouwens wel wisselen tussen de 315p en de Avenger dus door je package te om te smelten kan je ze beide proberen
[ Voor 13% gewijzigd door Bornhald op 03-11-2015 06:53 ]
Mij ook. Maar ik was gisteren eens aan het kijken en ik ga mijn Hornet wss ombouwen naar een Freelancer DUR en ik zou opteren om de 325a te nemen in een 2de packet. (Om als privé NPC in te stellen later).siriouz schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 05:34:
[...]
De Avenger heb ik destijds ook nog naar zitten kijken ipv mijn 315p... Wat me tegenhield, was het uiterlijk van de Avenger.
@Edward, zoals er hier gezegd wordt is de Aurora LN net een iets betere keuze voor hetzelfde geld. In ieder geval, welkom bij SC
Hij kan helaas niet meer smelten (langer dan 24 uur na aankoop), maar die verhalen over de Avenger klinken goed.. wat voor specialisaties komen er? En is het met die specialisaties wel handig om nu de Avenger te kopen ipv later?Bornhald schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 00:21:
[...]
]Laat hem dan zijn package weer smelten (kan 24 uur nadat het gekocht is, en smelten is omzetten naar credits)
en dan dit package kopen
Euhm.. vergeleken met de Avenger?@Edward, zoals er hier gezegd wordt is de Aurora LN net een iets betere keuze voor hetzelfde geld. In ieder geval, welkom bij SC
Betreft de 'durability' van de game: denken jullie dat de game wel minstens 4,5 jaar meegaat? Ik zie dit als een soort langdurig project waar je ook zelf aan kunt sleutelen maar wat ook langere tijd boeiend blijft. Ik hoop alleen dat de support ook dermate goed is voor lange termijn.
je kan juist pas na 24 uur smelten! Dus je moet na aankoop 24 uur wachten voor je kan veranderen! En er Is een Ship comparison tool. Kan het even niet opzoeken met de telefoon. Maar daar kan je de verschillende auroras in opzoeken en kijken wat het verschil precies Is. Je kan ook met andere schepen vergelijkenEdwardK123 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 08:38:
[...]
Hij kan helaas niet meer smelten (langer dan 24 uur na aankoop), maar die verhalen over de Avenger klinken goed.. wat voor specialisaties komen er? En is het met die specialisaties wel handig om nu de Avenger te kopen ipv later?
https://robertsspaceindustries.com/ship-specs
wanner ac2.0 uit is raad ik je toch aan even te proberen. Ook wanner sq42 word gerevealed zou ik wel even een installatie doen. Maar dat Is mijn mening[...]
Euhm.. vergeleken met de Avenger?Ik ga denk ik toch voor de Avenger! Hoop deze dan een soort Jack-of-all-trades te kunnen maken met extended cargo in ieder geval! Spelen en omsmelten is op dit moment niet van de orde, maar ik wil pas echt spelen zodra de full game uit is.
Ik ga er wel vanuit dat het (wanneer het uit is) minimaal 4,5 jaar mee gaatBetreft de 'durability' van de game: denken jullie dat de game wel minstens 4,5 jaar meegaat? Ik zie dit als een soort langdurig project waar je ook zelf aan kunt sleutelen maar wat ook langere tijd boeiend blijft. Ik hoop alleen dat de support ook dermate goed is voor lange termijn.
[ Voor 14% gewijzigd door Bornhald op 03-11-2015 08:51 ]
Melten is gewoon nog mogelijk hoor, zodra je in je hangar zit kun je een schip "exchangen" voor store credits. En gezien alpha packages niet meer bestaan heeft dat geen risico meer op 't verlies van 'rewards' e.d.EdwardK123 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 08:38:
[...]
Hij kan helaas niet meer smelten (langer dan 24 uur na aankoop), maar die verhalen over de Avenger klinken goed.. wat voor specialisaties komen er? En is het met die specialisaties wel handig om nu de Avenger te kopen ipv later?
Qua durability gaat hij voor mij alweer dik 2 jaar mee[...]
Euhm.. vergeleken met de Avenger?Ik ga denk ik toch voor de Avenger! Hoop deze dan een soort Jack-of-all-trades te kunnen maken met extended cargo in ieder geval! Spelen en omsmelten is op dit moment niet van de orde, maar ik wil pas echt spelen zodra de full game uit is.
Betreft de 'durability' van de game: denken jullie dat de game wel minstens 4,5 jaar meegaat? Ik zie dit als een soort langdurig project waar je ook zelf aan kunt sleutelen maar wat ook langere tijd boeiend blijft. Ik hoop alleen dat de support ook dermate goed is voor lange termijn.
Mocht de PU onverhoopt falen, doordat de kosten bijvoorbeeld niet te managen zijn voor een dergelijk online spel... dan kunnen we er altijd nog vanuit gaan dat we met lokale servers in de weer kunnen blijven. De houdbaarheid van een spel heeft volgens mij ook een evenredig verband met z'n community, als die mensen het spel zat zijn zal de PU niet lang meer doorgaan. Maar gezien het enthiousiasme wat we zien is er IMO wel een voldoend enthiousiaste player-base.
Zelf zie ik voldoende potentie in de PU om iedereen jaren zoet te houden
En welkom hier in 't topic natuurlijk
siriouz schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 05:34:
[...]

Zo zag hij er niet uit in mijn hangar case
Jouw hangar heeft ook geen infinity-pool waar je zulke shoots kan doen natuurlijk
Dan heb ik het smelten verkeerd begrepen, excusez.
Ik koop een dezer dagen in ieder geval de Avenger, hoor daar over het algemeen zeer positieve verhalen over! Hoop in ieder geval dat de Avenger een dergelijke cargo hold kan krijgen (meer dan 20). Tegen de tijd dat de PU uit is, is het voor mij wellicht ook tijd voor een upgrade, maar even sparen alvast.
Ik koop een dezer dagen in ieder geval de Avenger, hoor daar over het algemeen zeer positieve verhalen over! Hoop in ieder geval dat de Avenger een dergelijke cargo hold kan krijgen (meer dan 20). Tegen de tijd dat de PU uit is, is het voor mij wellicht ook tijd voor een upgrade, maar even sparen alvast.
Tsja als je iets wat kan bijten en cargo kan vervoer wil, dan raad ik de Cutlass aan. Dan kunnen jullie ook bij de darkside komen
even wachten tot de sale dan deze maand is de 19e november of start op deze datum dit ivm ship insurance
bv 3 jaar ipv 6 maand
bv 3 jaar ipv 6 maand
Bornhald, de friendly pirateBornhald schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 08:59:
Tsja als je iets wat kan bijten en cargo kan vervoer wil, dan raad ik de Cutlass aan. Dan kunnen jullie ook bij de darkside komen
Je kan dan ook weer smelten en hetzelfde schip opnieuw kopensnarfj schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:00:
even wachten tot de sale dan deze maand is de 19e november of start op deze datum dit ivm ship insurance
bv 3 jaar ipv 6 maand
Maar al zou ik het hebben dan zag mijn Avenger er nog niet zo uit.Case_C schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 08:55:
[...]
Jouw hangar heeft ook geen infinity-pool waar je zulke shoots kan doen natuurlijk
Ja dit. je hoeft alleen al naar Freelancer te kijken. Support voor die game was al snel non-existent, maar het is jaren in leven gehouden door de community. Nu verwacht ik wel dat CIG er alles aan zal doen om support zo lang mogelijk te laten door gaan. Dit is natuurlijk wel hun project of all projects.Case_C schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 08:49:
[...]
Mocht de PU onverhoopt falen, doordat de kosten bijvoorbeeld niet te managen zijn voor een dergelijk online spel... dan kunnen we er altijd nog vanuit gaan dat we met lokale servers in de weer kunnen blijven. De houdbaarheid van een spel heeft volgens mij ook een evenredig verband met z'n community, als die mensen het spel zat zijn zal de PU niet lang meer doorgaan. Maar gezien het enthiousiasme wat we zien is er IMO wel een voldoend enthiousiaste player-base.
Het gaat om het innerlijk. De s4 Guns helpen ook aardig
Nee, ik bedoelde als keuze uit de Aurora line-up.EdwardK123 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 08:38:
[...]
[...]
Ach, dat maakt het nu wel leuk. Al de keuzes, al de mogelijkheden. Ieder zijn smaak die meespeelt. Je kan zover ik weet eigenlijk geen slechte keuzes maken. Je kan melten, verkopen, upgraden en aanpassen wat je maar wil.
Je zou ook gewoon met een Aurora MR of LN kunnen beginnen en dan later als de rework van de Avenger klaar is je upgrade doen. Dan geef je gewoon nu het minimale uit en kan je altijd later besluiten om óf meer geld erin te steken óf uiteindelijk ingame je schepen te gaan halen. Voordeel is dan ok dat als er nog special rewards zijn dat je deze ondertussen meekrijgt. Nu verwacht ik niet heel veel rewards maar toch.EdwardK123 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 08:56:
Dan heb ik het smelten verkeerd begrepen, excusez.
jij vliegt met mast, zeil en piraten vlagBornhald schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:01:
[...]
Maar al zou ik het hebben dan zag mijn Avenger er nog niet zo uit.
Helemaal gelijk! Maar die Avenger ziet er wel echt heel erg gelikt uit... choicesTylocke schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:04:
[...]
Je zou ook gewoon met een Aurora MR of LN kunnen beginnen en dan later als de rework van de Avenger klaar is je upgrade doen. Dan geef je gewoon nu het minimale uit en kan je altijd later besluiten om óf meer geld erin te steken óf uiteindelijk ingame je schepen te gaan halen. Voordeel is dan ok dat als er nog special rewards zijn dat je deze ondertussen meekrijgt. Nu verwacht ik niet heel veel rewards maar toch.
Wat zijn de verwachtingen voor de nieuwe Avenger modellen? Meer fighter/bounty hunter achtig of juist meer all-round?
Er worden varianten verwacht. Onder andere een politie schip en een twee zits variant. Case Jorrie weet er vast meer vanEdwardK123 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:05:
[...]
Helemaal gelijk! Maar die Avenger ziet er wel echt heel erg gelikt uit... choices![]()
Wat zijn de verwachtingen voor de nieuwe Avenger modellen? Meer fighter/bounty hunter achtig of juist meer all-round?
[ Voor 3% gewijzigd door Bornhald op 03-11-2015 09:11 ]
Varianten:
Cargo
Police
Electronic Warfare
Hier nog een Ship Shape van een tijdje terug: YouTube: Around the Verse: Episode 1.60 (2015.09.10)
Cargo
Police
Electronic Warfare
Hier nog een Ship Shape van een tijdje terug: YouTube: Around the Verse: Episode 1.60 (2015.09.10)
4 Avengers totaal, met 3 varianten op de base.EdwardK123 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:05:
[...]
Helemaal gelijk! Maar die Avenger ziet er wel echt heel erg gelikt uit... choices![]()
Avenger Stock,
Avenger Warlock
Avenger Variant 2
Avenger Variant 3
Er zijn behoorlijk veel mogelijkheden voor, Electronic Warfare, Stealth Fighter/Blockade runner, Police Cruiser, enz... maar daar is nog niet teveel over bekend... Hopelijk met de sale meer info
Case_C schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:12:
[...]
4 Avengers totaal, met 3 varianten op de base.
Avenger Stock,
Avenger Warlock
Avenger Variant 2
Avenger Variant 3
Er zijn behoorlijk veel mogelijkheden voor, Electronic Warfare, Stealth Fighter/Blockade runner, Police Cruiser, enz... maar daar is nog niet teveel over bekend... Hopelijk met de sale meer info
De Cargo Avenger wordt het danJorrie schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:10:
Varianten:
Cargo
Police
Electronic Warfare
Ik ken het probleem hoorEdwardK123 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:05:
[...]
Mocht je toch voor de Avenger kiezen is dat eigenlijk geen probleem. Je kan altijd je pakket omsmelten of upgraden dus echt vast zit je niet.
Ik met een aurora voor 35 dollar tijdens de kickstarterTylocke schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:15:
[...]
Ik ken het probleem hoorZo ooit ook begonnen met een 315p.
Mocht je toch voor de Avenger kiezen is dat eigenlijk geen probleem. Je kan altijd je pakket omsmelten of upgraden dus echt vast zit je niet.
Ben wel blij dat die alpha slots weg zijn gegaan, kon ik eindelijk mijn oude Avenger en Hull A omsmelten voor een Connie
Een Taurus of groter?Jorrie schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:19:
Ben wel blij dat die alpha slots weg zijn gegaan, kon ik eindelijk mijn oude Avenger en Hull A omsmelten voor een Connie
Taurus, op zich wil ik wel een Andromeda maar die is net iets te duur
volgend jaarJorrie schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:26:
Taurus, op zich wil ik wel een Andromeda maar die is net iets te duur
Haha ja, het zal er vast nog wel eens van komen
Misschien dat ik m'n 315p nog eens omsmelt naar een Avenger - of misschien een Freelancer.JanAd schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 08:06:
[...]
Mij ook. Maar ik was gisteren eens aan het kijken en ik ga mijn Hornet wss ombouwen naar een Freelancer DUR en ik zou opteren om de 325a te nemen in een 2de packet. (Om als privé NPC in te stellen later).
@Edward, zoals er hier gezegd wordt is de Aurora LN net een iets betere keuze voor hetzelfde geld. In ieder geval, welkom bij SC
[ Voor 3% gewijzigd door siriouz op 03-11-2015 09:35 ]
Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz
In de agenda, checksnarfj schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:00:
bv 3 jaar ipv 6 maand
Stel de aankoop dus nog ff uit tot de sale, die Avenger trekt me wel of toch maar beginnen met de LN of toch ... keuzes ...
Ik heb er nog steeds spijt van dat ik niet gewoon ben ingestapt tijdens de Kickstarter. Het gedeelte van de MMO was eigenlijk waardoor ik huiverig was om in te springen. Nu is dat hetgene waar ik het meeste naar uit kijk.Bornhald schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:17:
[...]
Ik met een aurora voor 35 dollar tijdens de kickstarter
Ik ben echt benieuwd of 2.0 voor het einde van deze maand iig naar PTU gaat voor een grote groep.
De pagina's vliegen voorbij! Wie had gedacht dat we eerder 100 pages dan 100 miljoen zouden halen
En 94 miljoen over 1.500$
-
Idd even de sale afwachten. Dat gaat een leuke week worden hier op het forumsiriouz schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:34:
[...]
Misschien dat ik m'n 315p nog eens omsmelt naar een Avenger - of misschien een Freelancer.Eerst even de sale afwachten. Ik wil toch íets om cargo mee te vervoeren, en dat gaat niet lukken met m'n Sabre.
Ik hoop wel nieuwe schepen?JanAd schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 10:06:
[...]
Idd even de sale afwachten. Dat gaat een leuke week worden hier op het forumnieuwe schepen langs alle kanten, upgrades enz
Ik hoop op hangar ready schepen, nieuwe hoeft niet direct..
Idris-P...Case_C schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 10:08:
[...]
Ik hoop op hangar ready schepen, nieuwe hoeft niet direct..
Maar die past niet in de hangar 
Ik hoop ook dat de varianten van de Avenger eindelijk klaar zijn.
De grap is natuurlijk dat hij wel bijna klaar is... maar waarschijnlijk pas bij SQ42 beschikbaar komt in je hangar. (Zou overigens mooi zijn als je via de lift oid naar een speciaal platform moet waar je Idris staat.
Same here.Jorrie schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 10:13:
[ Voor 21% gewijzigd door Case_C op 03-11-2015 10:14 ]
Verwijderd
Bij de kickstarter heb ik ook een standaard pledge gedaan omdat ik ook niet wist hoe het uit zou pakken.Tylocke schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:46:
Ik heb er nog steeds spijt van dat ik niet gewoon ben ingestapt tijdens de Kickstarter. Het gedeelte van de MMO was eigenlijk waardoor ik huiverig was om in te springen. Nu is dat hetgene waar ik het meeste naar uit kijk.
Want eerlijk is eerlijk in het begin zag het er nog een beetje knullig uit en was het allemaal schattig kleinschalig.
Maar als je kijkt hoe ze in drie jaar zijn gegroeid en zijn ontwikkeld dan zit er een duidelijk stijgende lijn in. In sommige vlakken zijn ze alleen wel wat doorgeschoten en dan kan je duidelijk stellen dat daar de verwachtingen te hoog zijn. Wat content betreft denk ik dat het in vergelijk met de grote MMO's een duidelijk nadeel heeft. Dat kun je niet oplossen met een super uitgelikt ziende grafische schil. Als er weinig te doen is dan ben je snel klaar.
Heb ook helemaal op het begin een pledge gedaan, maar zo klein en schattig vond ik het toen ookal niet (wel in de zin dat ze toen nog maar met een klein groepje waren). Het is wel als je huidige modellen met de prototype van toen vergelijkt, vraag je je af wat je toen zo indrukwekkend vond aan het prototype, want dat is wel enorm verbeterd. Maar inderdaad die 35 dollar van toen is nou niet een enorm risico te noemen oid.Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 10:19:
[...]
Bij de kickstarter heb ik ook een standaard pledge gedaan omdat ik ook niet wist hoe het uit zou pakken.
Want eerlijk is eerlijk in het begin zag het er nog een beetje knullig uit en was het allemaal schattig kleinschalig.
Maar als je kijkt hoe ze in drie jaar zijn gegroeid en zijn ontwikkeld dan zit er een duidelijk stijgende lijn in. In sommige vlakken zijn ze alleen wel wat doorgeschoten en dan kan je duidelijk stellen dat daar de verwachtingen te hoog zijn. Wat content betreft denk ik dat het in vergelijk met de grote MMO's een duidelijk nadeel heeft. Dat kun je niet oplossen met een super uitgelikt ziende grafische schil. Als er weinig te doen is dan ben je snel klaar.
De grootste uitdaging wordt inderdaad het interessant houden van de PU, maar SC kan hier veel winnen door het plan om normaal saaie activiteiten veel meer diepgang te geven. Bijvoorbeeld mining. Hierdoor gaan spelers dat soort activiteiten als hoofdzaak zien ipv bijzaak wat geld oplevert. Dan ben je niet alleen afhankelijk van het toevoegen van nieuwe systems. Daarnaast is multicrew natuurlijk ook een major toevoeging voor meer gameplay. Hierdoor kan alleen al een reis ergens naartoe een mooie org activiteit zijn.
Maarja alles hangt af van de uitwerking en dat is lang niet zo gezegd zo gedaan.
Vandaag een paar nieuwe GOT inc. related printjes van Shapeways mogen ontvangen
. Vanavond eens kijken of ik een paar mooie foto's ervan kan maken.
Bij mij juist omgekeerd: begonnen met een Connie tijdens de kickstarter omdat het mijn droomgame was. Nu meer van een afstandje aan het kijken en wachten tot het 'af' is...Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 10:19:
[...]
Bij de kickstarter heb ik ook een standaard pledge gedaan omdat ik ook niet wist hoe het uit zou pakken.
[ Voor 21% gewijzigd door Ervig op 03-12-2015 10:29 ]
Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread
Leuke dit keerCase_C schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 12:26:
10 for the writers is ook weer online:
[video]
Transcript
Edit;
FUNDS RAISED
94,000,043
[ Voor 17% gewijzigd door Torrie844 op 03-11-2015 13:11 ]
-
had inderdaad enpassant de vragen door genomen, en moet er inderdaad even voor gaan zitten om te lezen, de eerste 3 vragen waren interessant en een uitgebreid antwoordTorrie844 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:07:
[...]
Leuke dit keer![]()
Edit;
FUNDS RAISED
94,000,043
Dit topic is gesloten.
![]()