Toon posts:

[PC] Star Citizen - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 22 ... 101 Laatste
Acties:
  • 178.184 views

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
dan weet ik wat mn dochter voor haar verjaardag krijgt.

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-11 07:57
Jammer dat het geen Connie is, net wat meer uitdaging :+

Star Citizen

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-12 15:40

Cogency

Ginnunga

Jammer dat het geen Sabre is. :P

edit; of Orion! Een Orion zou echt super zijn.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Cobu7lj.gif

[ Voor 61% gewijzigd door Cogency op 30-10-2015 17:55 ]

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
Snoz Lombardo schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 16:03:
Interessant: de eerste LEGO Ideas 2015 review is uit en alle projecten zijn afgewezen. Echter de LEGO Hornet, die vorig jaar al de 10.000 stemmen had gehaald, is nog steeds in de race.
Dik! Stiekem zit ik nog steeds te hopen dat er uiteindelijk modelbouwdozen van wat schepen uit zullen komen. O-)

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

• Fisher
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06-2018
Reverse The Verse deze week is echt Gorne to Hell.

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09:35
Fisher schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 19:52:
Reverse The Verse deze week is echt Gorne to Hell.
... toen je 't zei ging ik even kijken.... en je hebt gelijk.
Laat ze nu maar normaal doen, dan doen ze al gek genoeg.. het beste is gewoon om de transcript op INN te lezen en kort samen te vatten. Maar deze was blijkbaar voor Halloween, en laatste keer met de subscriber RtV was er zelfs geen op vrijdag.

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
Snap er echt geen snars van, nog steeds maximaal 30 fps met mijn nieuwe build. Is er ergens een setting die de fps op max 30 zet?

-

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Terra tower plus Atrium

[YouTube: https://youtu.be/w-iT_iNHagQ]

• Case_C
Torrie844 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 20:30:
Snap er echt geen snars van, nog steeds maximaal 30 fps met mijn nieuwe build. Is er ergens een setting die de fps op max 30 zet?
Lijkt op V-Sync, maar daar zit geen optie voor in SC. Heeft je scherm misschien een V-Sync mogelijkheid?
Wow, dat is een behoorlijke planetside :P , en dan alle locaties eromheen nog.
En gefeliciteerd powermod :P

[ Voor 10% gewijzigd door Case_C op 30-10-2015 21:36 ]

• Torrie844
Case_C schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 21:35:
[...]

Lijkt op V-Sync, maar daar zit geen optie voor in SC. Heeft je scherm misschien een V-Sync mogelijkheid?
Nope dat is het ook niet! |:(

-

• Fisher
Weekly development update

https://robertsspaceindus...Weekly-Development-Update

Ze zijn best al ver.

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-12 09:53
Wow, inderdaad. Ik had al een mailtje van CS over dat er allemaal mooie dingen aan zitten te komen maar dit begint toch lekker snel vorm aan te nemen.
Hi Tylocke

Thanks for your mail and your most kind words! :)

I will make sure to share these with the team.

I promise you that we, here at the Foundry and every other studio, are more than dedicated - this is out life!

I can also promise you that you haven't seen anything yet... There are some amazing things in the pipeline sure to blow your space-socks into orbit!

Thanks also for the massive amount of support you have shown us. You well know that we wouldn't be here without you.

Regards
Patrick
En mooi om te zien dat de Retalliator, Constellation en Cutlass klaar zijn. Maar betreft het hier de reworks of zijn het de oude modellen?

[ Voor 6% gewijzigd door Tylocke op 31-10-2015 07:34 ]

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-12 14:55

Fordox

00101010

Ik hoop stiekem dat ze alles in 1X uitbrengen. Baby pu, 2.0 en starmarine in 1 huge update.

A man can have dreams :9

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

• Bornhald
Tylocke schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 07:33:

En mooi om te zien dat de Retalliator, Constellation en Cutlass klaar zijn. Maar betreft het hier de reworks of zijn het de oude modellen?
Lees ik het nu goed, dat ook de multicrew support voor de cutlass er in zit?

• Case_C
Tylocke schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 07:33:
Van de Retalliator en Constellation gok ik wel dat het de nieuwe variant is. De Cutlass Black is natuurlijk wel her-ontwikkeld in Manchester... dus de kan is zeker aanwezig.

Wel benieuwd hoe 'dramatisch' 2.0 momenteel speelt. Zal wel te maken hebben met LoD's en verborgen geometry?
Fordox schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 09:47:
Ik hoop stiekem dat ze alles in 1X uitbrengen. Baby pu, 2.0 en starmarine in 1 huge update.

A man can have dreams :9
Momenteel zeggen ze alleen dat ze een aantal assets van de FPS alvast extra in de PU hebben gebracht. Maar de volledige implementatie zal wat langer op zich laten wachten.

[ Voor 27% gewijzigd door Case_C op 31-10-2015 10:41 ]

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Nou, eindelijk thuis, alles aangesloten (x52 & 363d), installer gedownload en dan krijg ik dit:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2GkYL75.jpg
(windows 10 pro)

[ Voor 17% gewijzigd door zion op 31-10-2015 11:34 ]

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

• Case_C
zion schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 11:32:
Nou, eindelijk thuis, alles aangesloten (x52 & 363d), installer gedownload en dan krijg ik dit:

[afbeelding]
(windows 10 pro)
In dit thread zie ik dezelfde problemen voorbij komen:
https://forums.robertsspa...h-a-launcher-crash-please

Voor windows 10 moet er 3.5 .NET Framework gedownload worden, en nog een aantal zaken.
https://forums.robertsspa.../5516795/#Comment_5516795

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Case_C schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 12:14:
[...]

In dit thread zie ik dezelfde problemen voorbij komen:
https://forums.robertsspa...h-a-launcher-crash-please

Voor windows 10 moet er 3.5 .NET Framework gedownload worden, en nog een aantal zaken.
https://forums.robertsspa.../5516795/#Comment_5516795
Allemaal gedaan, 3.5 & 4.5, maar goed, ga de topics wel even doorspitten, bedankt iig!
(ga nu eerst even Elte: Dangerousen, moet gewoon even gamen :P)

systeem

• Tylocke
zion schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 11:32:

[afbeelding]
(windows 10 pro)
Gebruik je toevallig groter dan default size font size? Probeer je fonts in windows zelf wat kleiner te zetten en dan opnieuw proberen.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Tylocke schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 12:33:
[...]

Gebruik je toevallig groter dan default size font size? Probeer je fonts in windows zelf wat kleiner te zetten en dan opnieuw proberen.
Ik had die op 8.1 wel op 125% staan, maar kan nu met win 10 (upgrade) ze nergens meer vinden, dit zou heel goed het probleem kunnen zijn (afgaande op de error).... "Set font size 100%" anyone?

(wel 100% zeker dat mijn scaling off is, ik mag het alleen nergens aanpassen, google en ms sturen me in cirkeltjes, maar ik kom niet op de goede settings page....)

[ Voor 15% gewijzigd door zion op 31-10-2015 12:53 ]

systeem

• Case_C
Ik zit nog op windows 7 dus daar kan ik niet veel bij helpen...
(Deze winter ga ik m'n systeem ombouwen in een S340, met daarin een H110i GTX om mijn CPU eens een OC boost te geven. En dan maar gelijk een nieuwe (NVME?) SSD voor een schone install van windows 10 :) .

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-12 22:11
Je kan scaling aanpassen in Win10 onder system--> display

Je ziet dan een balkje met "change the size of text, appes and other items en dan %

Mijne staat op 100%

• Ircghost
  • Laatst online: 17-12 16:14

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Haha, dankjewel Case! ;)

--

De weekly update ziet er goed uit, het is overduidelijk dat ze dicht tegen de release van de 2.0 aanzitten! Ik hoop dat veel sceptische gamers nu ook wat opluchting krijgen dat dit gereleased wordt. De 2.0 kan in mijn ogen toch wel echt gezien worden als de ondergrond voor de rest van het spel. Eigenlijk zitten alle elementen van SC nu wel hierin, met een paar uitzonderingen daargelaten (zoals de economie).

Ik ben benieuwd of het nu zwaarder wordt (meer content), lichter wordt (meer geoptimaliseerd) of hetzelfde door de rekensom van vorige twee eigenschappen :). Wat denken jullie?

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Basekid schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 13:26:
Je kan scaling aanpassen in Win10 onder system--> display

Je ziet dan een balkje met "change the size of text, appes and other items en dan %

Mijne staat op 100%
Jij bent..... (wacht erop) .... de man! (you saw that coming didn't you :P)

gracias mi amigo!

Blêh, 11,2 MB p/s, duurt het nog steeds 33 minuten.... :+

[ Voor 7% gewijzigd door zion op 31-10-2015 14:10 ]

systeem

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
grrrr.... de nummer 1 nederlandse tech site (roll with it), en nog steeds submit>error>submit>doublepost errors....

ergo, 2x sorry

[ Voor 88% gewijzigd door zion op 31-10-2015 14:05 ]

systeem

• Tylocke
zion schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 14:02:
[...]

Jij bent..... (wacht erop) .... de man! (you saw that coming didn't you :P)

gracias mi amigo!

Stom dat de launcher last heeft van een dergelijk probleem. Helaas is dat niet de eerste game waarbij ik dat probleem heb gehad. Diablo 3 heeft er ook last van, voordat ik dat weer gefixed had...

Verwijderd

zion schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 14:02:
En dan trekt hij je hele internetverbinding naar zich toe.
Throttle werkt niet goed iig.

....

Chris was in de UK
Zal zich wel met SQ42 bezig houden om dat verder uit te werken.
Misschien dat ze voor kerst nog een (kleine) verrassing hebben.

• Jorrie
Hopelijk kan je met een Taurus gratis de Andromeda proberen in 2.0, zal wel niet :+

Star Citizen

• Bornhald
zomaar iets anders, is er toevalig iemand die wat RSI dollars wil hebben tegen minder dan kostprijs.

Ik heb net met iemand gehandeld, maar deze heeft nog een front torpedo bay over voor 70 USD, de melt value is 75

• Case_C
Jorrie schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 17:59:
Hopelijk kan je met een Taurus gratis de Andromeda proberen in 2.0, zal wel niet :+
Lijkt me stug dat je met een Taurus geen Andromeda zal krijgen. Ja hij is goedkoper, maar het is wel dezelfde hull.

• Bornhald
Case_C schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 18:44:
[...]

Lijkt me stug dat je met een Taurus geen Andromeda zal krijgen. Ja hij is goedkoper, maar het is wel dezelfde hull.
kreeg niet iedereen met een wilekeurige variant van de hornet initieel een superhornet?
Dus dan zou nu iedereen met een constellation ook een andromeda krijgen gok ik zo.

en
;w Caterpillar
;w Cutlass Black
;w Harbinger
;w Rear Admiral package
;w Carrack :'( :'(

HALLO IDRIS

[ Voor 13% gewijzigd door Bornhald op 31-10-2015 19:13 ]

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11 23:08
Bornhald schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 19:11:
[...]

kreeg niet iedereen met een wilekeurige variant van de hornet initieel een superhornet?
Dus dan zou nu iedereen met een constellation ook een andromeda krijgen gok ik zo.

en
;w Caterpillar
;w Cutlass Black
;w Harbinger
;w Rear Admiral package
;w Carrack :'( :'(

HALLO IDRIS
Ik zag je advertentie al staan op Reddit en kwam al vragen waarom je je Cat in de verkoop gooit.
Maar nu snap ik m helemaal...goeie zet man!!! d:)b

Edit: Heb je een Warpack bij elkaar gespaard of een Armadapack op de kop kunnen tikken?

[ Voor 7% gewijzigd door SNAFU op 31-10-2015 22:02 ]

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

• Fisher
Ik zat het zelfde te denken.

• Case_C
Gok op een Warpack, maar met de verkoop van concept schepen haal je natuurlijk wel behoorlijk marge.

• Ircghost

Ircghost

Hoe zit dat eigenlijk met het parkeren / beheren van hele grote schepen zoals de Idris? Een kleiner schip zoals een constellation kun je nog lore technisch nog wel in een hangar stoppen. Dus daar staat die dan. Maar hoe gaat het met je Idris als je offline gaat en er zijn geen echte spelers meer op het schip? Blijft die staan beschermd door NPC's? Of verdwijnt die gewoon?

• Bornhald
Ircghost schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 23:10:
Hoe zit dat eigenlijk met het parkeren / beheren van hele grote schepen zoals de Idris? Een kleiner schip zoals een constellation kun je nog lore technisch nog wel in een hangar stoppen. Dus daar staat die dan. Maar hoe gaat het met je Idris als je offline gaat en er zijn geen echte spelers meer op het schip? Blijft die staan beschermd door NPC's? Of verdwijnt die gewoon?
Idris is net als andere schepen beschermd, dus hij zal bij een vriendelijke paneet in orbit gaan of iets dergelijks.
SNAFU schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 19:25:
[...]

Ik zag je advertentie al staan op Reddit en kwam al vragen waarom je je Cat in de verkoop gooit.
Maar nu snap ik m helemaal...goeie zet man!!! d:)b

Edit: Heb je een Warpack bij elkaar gespaard of een Armadapack op de kop kunnen tikken?
Armada, via een zogenaamde late pledge. Heb de CCU's ook om uit te komen op 3 sabres en 1 gladius in het pack zelf.. Mischien de gladius ook nog upgraden naar een cutlass, een beetje afhankelijk van het feit of ik mijn cat nog kan verkopen of moet melten.
Case_C schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 22:54:
Gok op een Warpack, maar met de verkoop van concept schepen haal je natuurlijk wel behoorlijk marge.
HAHA dat zou ik wel willen ja, maar helaas, daarvoor ben ik er te laat mee begonnen het is "gewoon" een armada pack

[ Voor 44% gewijzigd door Bornhald op 31-10-2015 23:22 ]

• Ircghost

Ircghost

Dus hij verdwijnt fysiek van de server?

• Case_C
Ircghost schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 23:40:
Het mooiste zou zijn, als ze de Idris in een aparte instance stoppen die enkel toegankelijk is voor mensen met de juiste rechten.

• Fisher
Bornhald schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 23:18:
[...]

Idris is net als andere schepen beschermd, dus hij zal bij een vriendelijke paneet in orbit gaan of iets dergelijks.

[...]

HAHA dat zou ik wel willen ja, maar helaas, daarvoor ben ik er te laat mee begonnen het is "gewoon" een armada pack
Ik dacht dat de Armada packs tijdelijk waren?

• Fisher
Ircghost schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 23:40:
Alle large schepen krijgen een Hangar in Orbit. Als je rechten hebt gekregen van iemand anders dan kun je zijn schepen gebruiken als hij online/ofline is.

• Case_C
Fisher schreef op zondag 01 november 2015 @ 09:31:
[...]

Alle large schepen krijgen een Hangar in Orbit. Als je rechten hebt gekregen van iemand anders dan kun je zijn schepen gebruiken als hij online/ofline is.
Vraag me dan af hoe zo'n hangar in orbit eruit moet zien. Gezien de afmeting van de schepen zou t er uit mogen/kunnen zien als een space dry dock. Dat zijn toch altijd wel de locaties die je in een space game hebt.

• Fisher
Case_C schreef op zondag 01 november 2015 @ 09:38:
[...]

Vraag me dan af hoe zo'n hangar in orbit eruit moet zien. Gezien de afmeting van de schepen zou t er uit mogen/kunnen zien als een space dry dock. Dat zijn toch altijd wel de locaties die je in een space game hebt.
Ben heeft verteld dat je met een ruimteschip er naar toe moet vliegen. Het zijn ongeveer de zelfde landing platformen die je ziet in free flight mode. Alleen groter.

• Bornhald
Fisher schreef op zondag 01 november 2015 @ 09:29:
[...]

Ik dacht dat de Armada packs tijdelijk waren?
Klopt, maar ik had mn vraag gesteld tijdens de sale (vraag was of er nu gewone idrissen vrij waren gekomen) en zodoende kon ik gebruik maken van de late offer (er zijn geen andere manieren om er 1 te krijgen, althans niet voor mij :) )

Daarnaast zou het mij niet verbazen als hij tijdens de anniversary sale er weer is

• SNAFU
Bornhald schreef op zondag 01 november 2015 @ 10:10:
[...]

Klopt, maar ik had mn vraag gesteld tijdens de sale (vraag was of er nu gewone idrissen vrij waren gekomen) en zodoende kon ik gebruik maken van de late offer (er zijn geen andere manieren om er 1 te krijgen, althans niet voor mij :) )

Daarnaast zou het mij niet verbazen als hij tijdens de anniversary sale er weer is
Zouden er dan niet heel (te?) veel Idrissen in-game komen???
Ik geef toe dat ze ze niet precies weggeven maar toch...

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

• Case_C
SNAFU schreef op zondag 01 november 2015 @ 11:55:
[...]

Het is wel moeilijk in te schatten hoeveel te veel gaat zijn. Maar als je nu gaat terugrekenen met alle Idrissen over alle systems .. dan kom je uit op 100-300 Idrissen per system en in eerste instantie is dat gigantisch te veel..

• SNAFU
En een piraat met een Idris??
Heeft SKIRM niet een niet-aanvals verdrag met GOT Inc??? ;)

• Case_C
SNAFU schreef op zondag 01 november 2015 @ 12:02:
Doet me er aan denken. Zouden we met org 2.0 een diplomacy functie gaan krijgen?

• Bornhald
SNAFU schreef op zondag 01 november 2015 @ 11:55:
[...]

Er was op reddit iemand die claimde dat hij zijn constellation mocht upgraden naar een idris, ik weet niet wat daar van waar is..

Maar trust me, i've tried maar ik kreeg het niet voor elkaar om datzelfde te doen. De enige optie die ik kreeg was het package als "late pledge"
SNAFU schreef op zondag 01 november 2015 @ 12:02:
Ik ben bang dat ik niet de enige piraat ben met een idris straks :D

• SNAFU
Bornhald schreef op zondag 01 november 2015 @ 12:16:
Ik ben bang dat ik niet de enige piraat ben met een idris straks :D
Maakt niet uit, het is er in elk geval één minder die achter m'n vrachters aan gaat. ;)

• EdwardK123
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12:47
Mocht iemand nog een code willen.. ik heb er 1 :)!

• shaiwa887
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:47
Zit al een tijdje naar deze game te kijken maar zie door het bomen het bos niet meer.
Vooral sp game Squadron 42 en de eigen server spreken me aan, PU ben ik nog niet helemaal zeker van.
Gewoon eraan beginnen leek me het beste dan maar.
Welke starter pack raden jullie me aan?
Lijken allemaal het zelfde namelijk op het schip na. Thnx!

• svenvv2
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:41
shaiwa887 schreef op zondag 01 november 2015 @ 14:52:
Zit al een tijdje naar deze game te kijken maar zie door het bomen het bos niet meer.
Vooral sp game Squadron 42 en de eigen server spreken me aan, PU ben ik nog niet helemaal zeker van.
Ik raad meestal gewoon aan om de €55 Aurora LN/Mustang Apha (eigen voorkeur) te nemen en het dan rustig af te wachten.

Het gaat namelijk nog wel even duren voordat SQ42 uitkomt en de eigen servers komen pas na de PU...

• Fisher
shaiwa887 schreef op zondag 01 november 2015 @ 14:52:
Misschien helpt dit.

YouTube: Star Citizen: Picking the right General Purpose Ship!

Voor starter schip de MR.

• Case_C
EdwardK123 schreef op zondag 01 november 2015 @ 14:08:
Mocht iemand nog een code willen.. ik heb er 1 :)!
Code? Free flight codes zijn er momenteel niet volgens mij, en referrals kan je kwijt in de TS.

De LN is momenteel wel het beste schip als starter, iets steviger dan een Alpha.. en dat is opzich best prettig.

• shaiwa887
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:47
Thnx svenvv2 / Fisher en Case_C, zat eerst naar de starter ships te kijken maar deze lijken een betere optie te zijn om mee te starten.

[ Voor 4% gewijzigd door shaiwa887 op 01-11-2015 15:28 ]

• Bornhald
svenvv2 schreef op zondag 01 november 2015 @ 15:01:
[...]

Ik raad meestal gewoon aan om de €55 Aurora LN/Mustang Apha (eigen voorkeur) te nemen en het dan rustig af te wachten.

Het gaat namelijk nog wel even duren voordat SQ42 uitkomt en de eigen servers komen pas na de PU...
daarnaast kan je gratis wisselen tussen beide.
als je hier naartoe gaat kan je links de aurora zetten en rechts de mustang

• svenvv2
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:41
Bornhald schreef op zondag 01 november 2015 @ 17:21:
[...]
daarnaast kan je gratis wisselen tussen beide.
als je hier naartoe gaat kan je links de aurora zetten en rechts de mustang
Nope, je kan wisselen tussen de MR en de mustang. Niet tussen de LN (welke iets duurder is dan de MR) en de Alpha.

• SNAFU
Case_C schreef op zondag 01 november 2015 @ 15:12:

De LN is momenteel wel het beste schip als starter, iets steviger dan een Alpha.. en dat is opzich best prettig.
Mee eensch.
Meer schip voor je € is beter.

• Bornhald
svenvv2 schreef op zondag 01 november 2015 @ 17:46:
[...]

Nope, je kan wisselen tussen de MR en de mustang. Niet tussen de LN (welke iets duurder is dan de MR) en de Alpha.
ik zie nu pas dat je de mr niet linkt.. raar overigens nog dat beide packages voor dezelfde prijs staan, want dan is er eigenlijk geen keuze, en is het gewoon het package met de LN..

• Facerafter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-11 16:42
Net terug van een weekje Tenerife, nog iets belangrijks gemist afgelopen week?

• Bornhald
Facerafter schreef op zondag 01 november 2015 @ 18:30:
Net terug van een weekje Tenerife, nog iets belangrijks gemist afgelopen week?
Eens kijken,
  • AC 2.0 is er nog niet
  • Star Marine heeft nog blockers
  • Nieuw schip (cruisable) aangekondigd dat ie binnenkort klaar is (niet komende week want nog geen prijs etc bekend)
  • Alles voor A.C. 2,0 ziet er goed uit en verwachting is dit jaar
ik denk dat je het zo wel hebt :)

[ Voor 7% gewijzigd door Bornhald op 01-11-2015 19:04 ]

• Case_C
off-topic:

Scott Manley heeft weer een space-game bezocht:
Infinity Battlescape:
YouTube: Infinity: Battlescape - Prototype

Als ze planetside in Star Citizen zo weten te maken voor "sommige" planeten, gaat 't best gaaf zijn :) .

• Facerafter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-11 16:42
Bornhald schreef op zondag 01 november 2015 @ 19:04:
[...]
  • Star Marine heeft nog blockers
Wat verrassend...
Case_C schreef op zondag 01 november 2015 @ 19:13:
off-topic:

Infinity Battlescape:

Als ze planetside in Star Citizen zo weten te maken voor "sommige" planeten, gaat 't best gaaf zijn :) .
De kickstarter voor de geintresseerde.

• SNAFU
Case_C schreef op zondag 01 november 2015 @ 19:13:
off-topic:

Infinity Battlescape:

Vooral de transitie van space naar planeet surface is gaaf, vloeiend en vooral zonder loadscreen, iets waar één of andere non-SC dev een tijdje terug nog van schreef dat dat nooit zou kunnen zonder laadscherm.
(Deze: <url>http://massivelyop.com/2015/10/21/ascents-lead-dev-offers-insight-on-the-star-citizen-controversy/</url>)
It’s not clear to me how Star Citizen will implement planetary landing; however, based on CIG’s “designed” rather than “procedurally generated” approach and a separate “Planetside” module, I believe that rather than smoothly fly down from space through 100km of atmosphere to the planet surface, you’ll likely get a “loading, please wait” screen, and this eliminates many of the problems, effectively making SC easier and cheaper to complete. This is a good design choice in that regard.

[ Voor 34% gewijzigd door SNAFU op 01-11-2015 19:44 ]

• DutchWalnut
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Lijkt mij een game tussen Fractured Space en Elite Dangerous. Neh.

• Case_C
Cygnitr0n schreef op zondag 01 november 2015 @ 19:37:
Lijkt mij een game tussen Fractured Space en Elite Dangerous. Neh.
Toch best knap voor een engine uit 2004 toch? :P Puur uit technisch standpunt dat het al mogelijk was om naar een planeet te gaan zonder loading screen.

Verwijderd

Topicstarter
Infinity ziet er erg vet uit, maar deze game is ook al wel erg lang in ontwikkeling. De eerste beelden van seemless naar planeten stammen al uit 2010 (zie: YouTube: Infinity: The Quest of Earth - Tech Demo Video 2010), daarna volledige radiostilte. Dat ze nu een kickstarter starten betekent misschien dat ze het nu gaan afronden.

En ik mis ook wel veel "game". Zo te zien alleen multiplayer combat binnen 1 system. Maar kan gaaf zijn natuurlijk met meerdere mensen.

Verwijderd

Wat voor zin heeft het om op planeten te kunnen landen als er alleen zand/steen is?
Het lijkt mij veel leuker als je bij planeten een oppervlakte hebt zoals Subnautica of ARK waar je van alles kan doen. (Niet te hard zeggen want anders gaat Chris daar ook nog voor. :P )

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:03
Verwijderd schreef op zondag 01 november 2015 @ 20:39:
Wat voor zin heeft het om op planeten te kunnen landen als er alleen zand/steen is?
Het lijkt mij veel leuker als je bij planeten een oppervlakte hebt zoals Subnautica of ARK waar je van alles kan doen. (Niet te hard zeggen want anders gaat Chris daar ook nog voor. :P )
Mwoa hoezo zand? Waarom niet iets ala No Man's Sky?

Van mij hoeft er op elke planeet echt geen hand-gemaakt spul te zijn.

• SNAFU
Net een beetje zitten spelen met deze routeplanner en ik zie wel een voordeel voor kleine schepen.

Bijv. van Vega naar Sol:
Small: 3 jumps, afstand 9,61AU
Medium: 7 jumps, 28AU
Large:11 jumps, 142AU

Je gaat dus wel even onderweg zijn met je BMM... met alle risico's vandien natuurlijk.

• Case_C
SNAFU schreef op zondag 01 november 2015 @ 21:39:
Net een beetje zitten spelen met deze routeplanner en ik zie wel een voordeel voor kleine schepen.

Bijv. van Vega naar Sol:

Je gaat dus wel even onderweg zijn met je BMM... met alle risico's vandien natuurlijk.
Geeft ook wel aan wat de waarde kan zijn van het ontdekken van grote jumpholes, die dan een gigantische short-cut blijken.

En gezien niet elk jump-hole even lang stabiel is heb je op dat vlak ook eindeloze gameplay voor je explorers. (niet even spannend, maar je zoekt niet alleen naar jump-holes :P , )

• Bornhald
SNAFU schreef op zondag 01 november 2015 @ 21:39:

Bijv. van Vega naar Sol:

even er vanuit gaande dat elke jump even lang duurt, heb je dus 2 leveringen met je small ship voordat die hull E de markt verpest :+

• Tylocke
Bornhald schreef op zondag 01 november 2015 @ 22:19:
[...]

even er vanuit gaande dat elke jump even lang duurt, heb je dus 2 leveringen met je small ship voordat die hull E de markt verpest :+
Niet helemaal natuurlijk. Die 142AU vs 9,61AU houdt ook in dat binnen systems de Hull E nog eens 14x zo lang er over doet. Dat is het echte verschil. En 11 systems waar gemiddeld 2 encounters per system zijn houdt in dat een Hull E veel en veel langer doet over een enkele tocht. Waarschijnlijk doe je zelfs een aantal RL dagen over deze reis met hier en daar een tussenstop voor fuel en/of repairs.

• SNAFU
Bornhald schreef op zondag 01 november 2015 @ 22:19:
[...]

Tenzij die Hull E onderweg een 'ongelukje' krijgt en nooit (of met de helft van z'n lading) aankomt.

• Case_C
Tylocke schreef op zondag 01 november 2015 @ 22:25:
[...]

Niet helemaal natuurlijk. Die 142AU vs 9,61AU houdt ook in dat binnen systems de Hull E nog eens 14x zo lang er over doet. Dat is het echte verschil. En 11 systems waar gemiddeld 2 encounters per system zijn houdt in dat een Hull E veel en veel langer doet over een enkele tocht. Waarschijnlijk doe je zelfs een aantal RL dagen over deze reis met hier en daar een tussenstop voor fuel en/of repairs.
Dus ongeveer 7 leveringen voor bijv. een Reliant.

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-12 14:55

Fordox

00101010

Daarom is het ooktotaal niet handig in het begin om een enorm transportschip te hebben in mijn mening.

Die dingen kun je nooit genoeg vullen in de early game om dat rendabel te houden. Dan vlieg ik zelfs nog liever eerder met freelancers dan connies

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

• Bornhald
Tylocke schreef op zondag 01 november 2015 @ 22:25:
[...]

dan kan je 7 leveringen doen, heen en terug... :+
SNAFU schreef op zondag 01 november 2015 @ 22:25:
[...]

Tenzij die Hull E onderweg een 'ongelukje' krijgt en nooit (of met de helft van z'n lading) aankomt.
laat maar weten waar hij vliegt :)

[ Voor 18% gewijzigd door Bornhald op 01-11-2015 22:42 ]

• SNAFU
Ik hoop wel dat in de PU de schaal wat verkleint wordt.
Licht doet er +/- 8 min over om 1 AU af te leggen.
Met de geplande snelheid van 0,2c zou dat dan 40 minuten per AU worden voor een SC schip.
Die 142AU van Vega naar Sol doe je dan in bijna 19 uur non-stop sturen, met 4 uur gamen per dag ben je daar dus gewoon een hele werkweek mee bezig.

Lijkt mij niet de bedoeling.

• Ircghost

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Daar heb toch de wormholes voor? Dan reis je in een verkorte tijd.

• Case_C
Ircghost schreef op maandag 02 november 2015 @ 07:48:
Daar heb toch de wormholes voor? Dan reis je in een verkorte tijd.
1 Astronomical Unit = 149 597 871 kilometers

Afstand tussen sterren gaat in LY

1 light-year = 63240 AU

SNAFU schreef op maandag 02 november 2015 @ 07:37:
Ik hoop wel dat in de PU de schaal wat verkleint wordt.
Licht doet er +/- 8 min over om 1 AU af te leggen.
Met de geplande snelheid van 0,2c zou dat dan 40 minuten per AU worden voor een SC schip.
Die 142AU van Vega naar Sol doe je dan in bijna 19 uur non-stop sturen, met 4 uur gamen per dag ben je daar dus gewoon een hele werkweek mee bezig.

Lijkt mij niet de bedoeling.
Qua game design moeten ze daar inderdaad nog goed naar gaan kijken. Dan kan je 2 dingen doen:
  1. De trip de moeite waard laten zijn, ofwel hoge winstuitkering
  2. De trip korter maken
En 19 uur, om een enkeltje met cargo te voltooien zou absurd zijn. 4 á 5 uur moet echt de max zijn voor zo iets. Maar is dit de meest extreme die je hebt gevonden? Vega is natuurlijk wel "edge" of the Empire, dus aan de ene kant mag dat system erg moeilijk te bereiken zijn voor Capitals. Dat maakt het lore technisch ook kloppend.

Maar het laat inderdaad ook behoorlijk goed zien dat "gigantische" schepen niet persé zo geweldig gaan zijn. Een Idris gaat wel geweldig zijn voor in-system dominance, (en escort voor die lange reis van de Hull E :P ) maar zoveel ga je volgens mij niet "reizen" in de PU, behalve als je een trader bent.

[ Voor 74% gewijzigd door Case_C op 02-11-2015 08:53 ]

• Ircghost

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Case_C schreef op maandag 02 november 2015 @ 08:31:
[...]

1 Astronomical Unit = 149 597 871 kilometers

Afstand tussen sterren gaat in LY

1 light-year = 63240 AU

[...]

Qua game design moeten ze daar inderdaad nog goed naar gaan kijken. Dan kan je 2 dingen doen:
  1. De trip de moeite waard laten zijn, ofwel hoge winstuitkering
  2. De trip korter maken
En 19 uur, om een enkeltje met cargo te voltooien zou absurd zijn. 4 á 5 uur moet echt de max zijn voor zo iets. Maar is dit de meest extreme die je hebt gevonden? Vega is natuurlijk wel "edge" of the Empire, dus aan de ene kant mag dat system erg moeilijk te bereiken zijn voor Capitals. Dat maakt het lore technisch ook kloppend.
Ik zie niet in waarom het niet zo lang zou mogen duren? Ik heb liever een zo groot mogelijk universum, zodat je ook echt stillere en drukkere hoeken krijgt. Daarmee maak je het dus waardevoller als je naar een hoek gaat waar minder mee gehandeld wordt.

De complete leegte van E:D is mij iets te veel, maar ik krijg tot nu toe het gevoel dat SC soms iets te klein kan gaan zijn.

• Case_C
Ircghost schreef op maandag 02 november 2015 @ 08:53:
[...]

Ik zie niet in waarom het niet zo lang zou mogen duren? Ik heb liever een zo groot mogelijk universum, zodat je ook echt stillere en drukkere hoeken krijgt. Daarmee maak je het dus waardevoller als je naar een hoek gaat waar minder mee gehandeld wordt.

De complete leegte van E:D is mij iets te veel, maar ik krijg tot nu toe het gevoel dat SC soms iets te klein kan gaan zijn.
De "max" die ik "stel" moet je ook in perspectief zien. Heb nog niet teveel met de Starmap gespeeld, maar als dit een van de 'verste' reizen is... Dan is 19 uur best oke.. aan de andere kant wil je ook echt niet te lang hetzelfde doen. Op een groot schip heb je gelukkig de mogelijkheid andere activiteiten on-board te doen lijkt me. Wat op kleine schepen weer niet mogelijk is.. wat de huidige verdeling van kleinere jump-points met snellere routes logisch maakt :) .

Verwijderd

Topicstarter
Daarnaast hebben exploration schepen ook scanners. Ik weet niet precies hoever die reiken, maar zodra er een point of interest is ontdekt kun je denk ik gewoon de quantum jump aanzetten. Maar aangezien de systems behoorlijk groot zijn zul je wel aardig wat moeten zoeken.

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15:23

JanAd

Wind’s howling

Er zal wel een auto-pilot in zitten zeker. Kan je een route uitstippelen en ondertussen rond lopen in je schip of gewoon eventjes een koffietje gaan zetten :)

Het mag zeker groot blijven, in Freelancer vond ik het best ok dat je een hele tijd nodig had om van A naar B te geraken.

Afbeeldingslocatie: http://fl-guide.de/graph/hhc_universe.jpg

en zo groot was dat universum nu ook nog niet ;)

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

• SNAFU
Langste trip in UEE space is volgens mij Chronos - Tamsa.
Met een groot schip kom je op 2 routes uit: shortest distance en fewest jumps.

Kortste afstand geeft 186AU en 18 jumps, minste jumps is 263 AU en 15 jumps.

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Wat gebeurt er eigenlijk als je met je exploratie Freelancer tot in Tamsa vliegt om daar rond te kijken. Je bent klaar en saved (daar bij een planeet/hangar?) en de volgende dag heb je zin om met je Hornet wat gevechtsmissie te gaan vliegen - maar die staat nog in Chronos... Moet je dan eerst terug of kan je het startpunt kiezen naargelang waar je schepen zich bevinden?

Of zie ik het een beetje verkeerd?

• Case_C
JanAd schreef op maandag 02 november 2015 @ 09:35:
Wat gebeurt er eigenlijk als je met je exploratie Freelancer tot in Tamsa vliegt om daar rond te kijken. Je bent klaar en saved (daar bij een planeet/hangar?) en de volgende dag heb je zin om met je Hornet wat gevechtsmissie te gaan vliegen - maar die staat nog in Chronos... Moet je dan eerst terug of kan je het startpunt kiezen naargelang waar je schepen zich bevinden?

Het idee momenteel is als volgt:

Heb jij op je account een NPC/extra character in je basis bij je Hornet. Dan switch je naar die NPC en speel je daarmee. Je andere character blijft dan in space/het dichts bijzijnde friendly port.

Heb je geen extra character, dan moet je idd terug vliegen.

Ter duiding:
Elke game package geeft je 1 ingame character. Zodra er character customization gaat komen is de kans groot dat je ingame character bij kan gaan kopen. Dit is waarschijnlijk ook een goed verdienmodel voor CIG later ingame.

[ Voor 16% gewijzigd door Case_C op 02-11-2015 09:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
JanAd schreef op maandag 02 november 2015 @ 09:35:

Het lijkt me dat je character niet zomaar ergens anders kan spawnen. Dan zul je wel weer daarheen moeten reizen (of je moet een 2e char hebben).

Verwijderd

Reizen is altijd lastig om de goede balans te vinden. Je wilt het niet te snel maken zodat iedereen overal binnen een half uur kan zijn want dan valt de noodzaak voor explorers en vervoerders weg. Je wilt het ook niet te lang laten duren omdat het dan saai wordt. (En dan gaan mensen al snel bots gebruiken)
En hopelijk dat het ook geld gaat kosten in de vorm van brandstof en/of slijtage zodat je daar ook rekening mee moet houden.

• Case_C
Verwijderd schreef op maandag 02 november 2015 @ 09:45:
Reizen is altijd lastig om de goede balans te vinden. Je wilt het niet te snel maken zodat iedereen overal binnen een half uur kan zijn want dan valt de noodzaak voor explorers en vervoerders weg. Je wilt het ook niet te lang laten duren omdat het dan saai wordt. (En dan gaan mensen al snel bots gebruiken)
En hopelijk dat het ook geld gaat kosten in de vorm van brandstof en/of slijtage zodat je daar ook rekening mee moet houden.
Ze hebben het voordeel dat er behoorlijk veel technologie achter de schepen en PU zit, daardoor zijn er voldoende factoren waar ze mee kunnen spelen om alles te balanceren.

Daarnaast kan ik me voorstellen dat je op je Hull E minstens een aantal keer een paar gevechts-oefeningen houd on-board :) . Je moet natuurlijk wel getraind zijn voor wanneer je geboard word.

• Bornhald
Case_C schreef op maandag 02 november 2015 @ 09:36:
[...]

Het idee momenteel is als volgt:

Heb jij op je account een NPC/extra character in je basis bij je Hornet. Dan switch je naar die NPC en speel je daarmee. Je andere character blijft dan in space/het dichts bijzijnde friendly port.

Heb je geen extra character, dan moet je idd terug vliegen.

Ter duiding:
Elke game package geeft je 1 ingame character. Zodra er character customization gaat komen is de kans groot dat je ingame character bij kan gaan kopen. Dit is waarschijnlijk ook een goed verdienmodel voor CIG later ingame.
Het lijkt me ook niet dat je ongelimiteerd met je alt zal kunnen spelen edit: zal kunnen wisselen tussen je alts , iets als het jumpclone verhaal van EvE lijkt mij billijk. waarbij er dus een cooldown op zit

Anders krijg je de situatie dat je in je eentje met NPCs in je retalliator zit en iedereen springt erbij wanneer je aangevallen wordt en gaat vervolgens weer door met wat hij aan het doen was na de encounter.. Dit is een aanname van mij.

Daarnaast moet je een bestaande NPC overnemen. Dus als je alleen zonder npcs in de gestelde retalliator vliegt is er ook niemand om over te nemen dus kan er überhaupt niemand bij komen (vandaar de benaming "agent Smithing" zoals agent Smith doet in the Matrix)

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Is het mogelijk om een groter schip te vullen met NPC's? Of ga je effectief elke keer echte spelers moeten zoeken om je turrets te bemannen? Dat lijkt me ook niet altijd even handig.

Je kan - zou ik denken - ook NPC's inhuren?

edit: nuja, ik zie mezelf vooral rondcrossen in single seat toestellen of max een 2 persoonstoestel zoals de Super Hornet. Het lijkt me dan handiger om gewoon een NPC mee te sleuren ipv telkens iemand irl te moeten zoeken die een paar uur achter een turret gaat zitten.
Hoewel in een grotere groep (GoT) missies uitvoeren lijkt me dan ook wel zeer amusant. 8)

[ Voor 44% gewijzigd door JanAd op 02-11-2015 10:30 ]

• Case_C
JanAd schreef op maandag 02 november 2015 @ 10:18:
Is het mogelijk om een groter schip te vullen met NPC's? Of ga je effectief elke keer echte spelers moeten zoeken om je turrets te bemannen? Dat lijkt me ook niet altijd even handig.

Je kan - zou ik denken - ook NPC's inhuren?

edit: nuja, ik zie mezelf vooral rondcrossen in single seat toestellen of max een 2 persoonstoestel zoals de Super Hornet. Het lijkt me dan handiger om gewoon een NPC mee te sleuren ipv telkens iemand irl te moeten zoeken die een paar uur achter een turret gaat zitten.
Hoewel in een grotere groep (GoT) missies uitvoeren lijkt me dan ook wel zeer amusant. 8)
NPC's zijn gewoon in te huren, en er is aangegeven dat middels het 'mission' systeem het mogelijk gaat zijn om NPC's volledig je schepen te laten besturen.

Maar als organisatie samen de regie te hebben is natuurlijk wel leuker, dan AI het laten uitvoeren :P .

• SNAFU
JanAd schreef op maandag 02 november 2015 @ 10:18:
Het lijkt me dan handiger om gewoon een NPC mee te sleuren ipv telkens iemand irl te moeten zoeken die een paar uur achter een turret gaat zitten.
NPC er in zetten voor het saaie deel en zodra de ontlasting de ventilator raakt moeders de vrouw vanachter de tv halen en de controle over de NPC over laten nemen.
Immers: a family that slays together, stays together. ;)

• Case_C
SNAFU schreef op maandag 02 november 2015 @ 10:35:
[...]

NPC er in zetten voor het saaie deel en zodra de ontlasting de ventilator raakt moeders de vrouw vanachter de tv halen en de controle over de NPC over laten nemen.
Immers: a family that slays together, stays together. ;)
Hehe zwaailicht en alarm in de woonkamer, welke je kan activeren middels een panic-knop op je bureau :P .

Er gaan geruchten op reddit rond dat 2.0 deze week naar de PTU komt...

[ Voor 8% gewijzigd door Case_C op 02-11-2015 11:59 ]

• Jorrie
Jup

Afbeeldingslocatie: http://s11.postimg.org/id6n3u683/CIG.jpg

Star Citizen

Verwijderd

Topicstarter
Case_C schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:28:
[...]

Hehe zwaailicht en alarm in de woonkamer, welke je kan activeren middels een panic-knop op je bureau :P .

Er gaan geruchten op reddit rond dat 2.0 deze week naar de PTU komt...
Zag inderdaad al deze thread met een screenshot van een CIG email. Maar veel mensen twijfelen wel aan de echtheid.
https://forums.robertsspa.../5848789/#Comment_5848789

Maar op zich kan ik het me wel voorstellen gezien het vooral nog bug fixing is en het kwa content al klaar is.

Edit: Jorrie heeft hem ookal gepost. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2015 12:20 ]

• Bornhald
Put hype in overdrive setting

edit:
oh en ook:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2jsfax6.jpg

edit2: eigenlijk zou iemand daar een constellation oid van moeten maken met z'n photoshop skills :D

[ Voor 30% gewijzigd door Bornhald op 02-11-2015 12:48 ]

• Torrie844
Bornhald schreef op maandag 02 november 2015 @ 12:42:
[...]

Put hype in overdrive setting

edit:
oh en ook:
[afbeelding]

edit2: eigenlijk zou iemand daar een constellation oid van moeten maken met z'n photoshop skills :D
OHOHOHOH 10 days? Damn! HYPE
Bornhald schreef op maandag 02 november 2015 @ 12:51:
[...]

nee, binnen 4 5 dagen, dat postje heeft als afschrift datum 27 oktober :)
Damn you, dubbele hype :o

[ Voor 24% gewijzigd door Torrie844 op 02-11-2015 13:08 ]

-

• Bornhald
Torrie844 schreef op maandag 02 november 2015 @ 12:50:
[...]

OHOHOHOH 10 days? Damn! HYPE
nee, binnen 4 5 dagen, dat postje heeft als afschrift datum 27 oktober :)
Pagina: 1 ... 22 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.