Toon posts:

[PC] Star Citizen - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 21 ... 101 Laatste
Acties:
  • 177.652 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
Hoeveel fps krijgen jullie in SC momenteel? Ben in de upgrade modus dus van FX-6350 naar I7-4790k gegaan en 8GB ram naar 16GB ram. Denk dat mijn R9 280x de bottleneck is want ik krijg nog steeds 30 fps (hiervoor ook al) in free flight (1080p). Heb een r9 390 gekocht die eraan komt, hopelijk schiet het dan omhoog. Alle settings wel op hoogste.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49
JanAd schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 17:43:
Jammer, het was wel handig daar schepen te kunnen uitproberen.

Hier crasht de boel nog altijd als ik naar ArcCorp wil gaan.
Heb je wel alles verwijderd van SC voordat je 1.3 hebt gedownload?

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20:34

JanAd

Wind’s howling

Jorrie schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 18:25:
[...]

Heb je wel alles verwijderd van SC voordat je 1.3 hebt gedownload?
Moet je bij elke patch de boel ook nog eens verwijderen en opnieuw downloaden? :X
Allez, dan kan ik mss beter direct op m'n SSHD zetten ipv de SSD of zijn daar ook problemen mee gekend?

Edit: dan maar ff opnieuw downloaden...

[ Voor 5% gewijzigd door JanAd op 28-10-2015 19:04 ]

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zometeen begint Reverse the Verse subscriber stream:
http://www.twitch.tv/cigcommunity

(het beantwoorden van subscriber vragen uit de chat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:40

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

JanAd schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 19:00:
[...]

Moet je bij elke patch de boel ook nog eens verwijderen en opnieuw downloaden? :X
Allez, dan kan ik mss beter direct op m'n SSHD zetten ipv de SSD of zijn daar ook problemen mee gekend?
Ze raden aan om de USER folder in de install te verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Ircghost schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 19:04:
[...]

Ze raden aan om de USER folder in de install te verwijderen
Dat weet ik ;) en dat had ik ook gedaan... Jorrie hierboven lijkt ALLES verwijderen te suggereren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Oh, ik had het verkeerd begrepen dan, meende dat ze zeiden alles te verwijderen :+

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Jorrie schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 19:06:
Oh, ik had het verkeerd begrepen dan, meende dat ze zeiden alles te verwijderen :+
Bwa, eens opnieuw installeren zal ook wel geen kwaad kunnen zeker. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
JanAd schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 19:06:
[...]

Dat weet ik ;) en dat had ik ook gedaan... Jorrie hierboven lijkt ALLES verwijderen te suggereren. :P
Zal vast ook wel werken, duurt alleen wat langer als je alles opnieuw moet downloaden. :P

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Bovendien knijpt het je internet af, dus dat schiet dan ook nog eens niet op :+

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:58
En de punten van deze RTV :) , met 2 nieuwtjes (misschien custum logo's, en vooralsnog geen gameworks)

INTERESSANT NIEUWS!
  • [Custom logos?] They’ve had conversations about it, but that’s more for the game designers. The hope is yes, it’s a long term goal, but not much work’s been done on it yet.
  • Flight Model Post text is approved, it’ll be up tomorrow.
.

SHIPS
  • [Connie variants, do you go straight into them after wrapping up the Connie?] No. Their focus is to get more ships out first before piling thigns on to single ships. Need to test out different kinds of difficulty. For 2.0 and the immediate future, you’ll be flying the Connie Andromeda. No plans to get the variants out soon after that.
  • [Work on Freelancer?] Because it’s a MISC ship, it’s being done in the UK. They’ve started doing more concept passes on it, getting it updated with the new MISC look. Apparently the cargo area looks really cool right now. Freelancer won’t be 2.0 launch, but it’s a priority to get a lot of resources on it soon.
  • [Avenger variants?] Work has been done on those, but that’s UK. Nothing to report yet.
  • Sabre won’t be in 2.0. It’s in whitebox now.
  • [Has the concept for the P-72 been finalized? Will we see it anytime soon?] It has been Finalized and the art is 95% done, If you want to see it soon you have to be nice to Ben. Realistically it will be coming soon
  • [Carrack?] Gurmukh’s pushing to do more on it, but there’s a lot of work that needs to be done. Lots of fun things he wants to do on it, but needs the scheduled time for it.
  • [Update on what studios are working on what ship manufacturers?] UK – Aegis, MISC, all Vanduul ships. Austin and Santa Monica have – Anvil, Drake, RSI, Origin. Consolidated Outland hasn’t been assigned anywhere yet.
  • [Starfarer?] It’s getting built out right now. Part of it is in greybox, some sections are looking awesome.
  • [Xi’An Scout?] It’s going to be built out in Austin.They’re doing concept stuff in the UK though for it. Exterior and interior, building up the ‘culture kit’ for the Xi’An, which’ll be used as a base for all Xi’An ships.
  • [Prowler?] Work on it hasn’t started yet. The Tevarin race dont’ have a culture kit built yet, but it’ll be built soon. The Prowler will get started once the Reliant variants are done, which will be very soon.
TECH
  • [Update on ship skin system / ability to paint ships?] Nothing to update currently, but they’re looking on ways to make it easier. Looking on ways to allow players to do it, they just haven’t figured out the best system for it. Working on getting content out first, they’ll do ship customization later.
  • [Cybernetic replacements for losing a limb? Any work on that?] Not really. Worked on some medical appliances, but not that far yet. Still very much in the works.
EVA SUITS
  • [Characters with exposed necks?] With legacy characters, they weren’t certain what would be EVA capable and wouldn’t be. That’s been thought out, reconcepted, etc…
  • They now have a collar system. If the suit is EVA capable, and you put on a helmet, it will lock, it won’t have an open neck. What we saw before was just for concepting purposes. No characters in space will have exposed necks.
  • [EVA suits are the seal rings standardized so equipment can be swapped out?] That’s the plan. There will literally be ‘stages’ on the character. One will be the glove, they’re called items. Like components, can swap them in and out. Could have an RSI helmet, a light-marine boot, etc… that’s the idea, they’re working towards it.
OTHER
  • Gage has come in. He has been working on LoD’s. Levels of Detail. Not lines. or Defenses.
  • [Working on landing zones in Santa Monica?] No. Mainly characters and spaceships.
  • Nyx is being worked on by Austin. Maybe some Nyx updates when they visit Austin in two weeks. No promises though.
  • [Are you familliar with PhysX clothing from gameworks nvidia / plan to use it?] Not familiar with it. They’re not using it, However they can’t talk about what they are working on instead of that because they need to see how much they can use with the memory constraints and limits. They could do a lot of stuff, but they need to see what they can allocate memory to.
  • [How closely will fashion trend with tech in the ‘Verse?] Hopefully a lot. A benefit of working on characters, some of the concepts you can develop while you’re modelling it. When people have ideas they can be implemented further along in the process. If someone has an idea about tech, they can integrate that in. Lots of the fashion right now isn’t very high-tech, but we’re in Arc Corp. Go to Terra, and the fashion might have a lot more tech in it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-10 22:58

Cogency

Ginnunga

"[Avenger variants?] Work has been done on those, but that’s UK. Nothing to report yet."

Has been done, daaruit maak ik op dat het klaar is, of? Anders hadden ze wel gezegd, some work, of, working on it, etc.

Had gehoopt dat de Sabre verder was, misschien melt ik de mijn wel. Wil wel weer eens tegen wat in de Hangar aankijken. ;)

[ Voor 39% gewijzigd door Cogency op 28-10-2015 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Cogency schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 22:30:

Had gehoopt dat de Sabre verder was, misschien melt ik de mijn wel. Wil wel weer eens tegen wat in de Hangar aankijken. ;)
dat is de reden dat ik upgrades heb gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cogency schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 22:30:
"[Avenger variants?] Work has been done on those, but that’s UK. Nothing to report yet."

Has been done, daaruit maak ik op dat het klaar is, of? Anders hadden ze wel gezegd, some work, of, working on it, etc.
"Work has been done" lees ik, zeker in de context, als "men heeft gewerkt". ;)

Het zou wel vet zijn als ze klaar zijn maar "Nothing to report yet" stelt mij somber. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heggico
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:37
Case_C schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 22:09:
...on LoD’s. Levels of Detail. Not lines. or Defenses.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 17:07
Picking the right Pirate Ship en Picking the right General Purpose Ship:

Leuk dat de MIS een paar keer langs komt, helpt om m'n hype weer een beetje terug te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wel jammer dat de Freelancer niet meteen in de eerste iteratie van 2.0 zit, maar gebaseerd op RtV zijn we wel in voor een treat wat betreft dat schip. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad heel jammer van de Freelancer.. Wordt weer een leenschip voor in 2.0.

Of de Starfarer of Herald moet wel in 2.0 zitten heb ik toch nog een eigen schip waar ik mee kan vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pleinolijf
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:37
Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 09:40:
Inderdaad heel jammer van de Freelancer.. Wordt weer een leenschip voor in 2.0.

Of de Starfarer of Herald moet wel in 2.0 zitten heb ik toch nog een eigen schip waar ik mee kan vliegen.
Bummer van de Freelancer :(

Enkele weken terug dacht ik gelezen te hebben dat de Herald serieus ver gevorderd was. As in: zo goed als klaar voor de hangar, en tegelijk flyable aan het worden.
Deze, samen met de Starfarer, verwacht ik te zien in 2.0. De Avenger trouwens ook, die was enkele weken terug ook in een vergevorderd stadium volgens de berichten...

Fingers crossed !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Ik had de Freelancer op het oog voor de 'salesweek'... :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
JanAd schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 10:41:
Ik had de Freelancer op het oog voor de 'salesweek'... :s
Maakt op zich niet uit, want alle varianten zijn volgens mij altijd te koop. Daar zou je gewoon heen kunnen CCUén. Of je schaft hem aan tijdens de sale en wacht daarna tot ie in-engine is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 10:43:
[...]

Maakt op zich niet uit, want alle varianten zijn volgens mij altijd te koop. Daar zou je gewoon heen kunnen CCUén. Of je schaft hem aan tijdens de sale en wacht daarna tot ie in-engine is.
Freelancer MIS vergeten? Die is zelfs bij sales nauwelijks te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die even over het hoofd gezien indd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-10 16:07

Fordox

00101010

Ik hoop echt op de Redeemer in 2.0. Want die is praktisch al klaar :p

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:38

The Chosen One

Zie signature!

Me Vanguard zag nog ff duren maar ach ja me Constellation zal sowieso erbij zitten. Is ook mijn (en vele andere) Kickstarters ship. :)

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:12
Helaas nog steeds geen nieuws over de rework van de Origin 300i serie. Ik hoop toch echt dat dat model nog eens de liefde krijgt die het verdient en echt het luxe solo schip wordt zoals het in de verkoopfolder staat! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Case_C schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 10:47:
[...]

Freelancer MIS vergeten? Die is zelfs bij sales nauwelijks te koop.
ja die had ik eigenlijk op het oog voor de salesweek voor mijn (nog te creeren) alt om de Skirmishers te joinen.....

Nu maar even aan de goede kant van de wet blijven dan, want ga niet nog een schip kopen die niet flight ready is.

On a positive note: Saitek X52 pro + Sennheiser 363D zouden tussen nu & 2,5 uur bij mijn zus aan moeten komen volgens T&T :) (Nu zelf nog thuiskomen ;))

update: Whoohoo! pakketje binnen :D

[ Voor 3% gewijzigd door zion op 29-10-2015 12:00 ]

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Ik heb die Sales eens opgezocht... voor de nieuwelingen (zoals ik) onder ons best leuk om eens te lezen:

Vorig jaar:
https://robertsspaceindus...-Citizen-Anniversary-Sale

jaartje ervoor:
https://robertsspaceindus...-Anniversary-Sale-Details

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mooi foto album dit met alle landing zone art tot nu toe (sommigen waren zelfs nieuw voor mij).
http://imgur.com/a/OPcaX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkenergy
  • Laatst online: 26-02-2023
is de aurora LN een goed schip voor beginners? zit eraan te denken om een starter pack te kopen maar mijn kennis van star citizen is pannekoek. ik zie door de sterren het helaal niet meer

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
darkenergy schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 12:50:
is de aurora LN een goed schip voor beginners? zit eraan te denken om een starter pack te kopen maar mijn kennis van star citizen is pannekoek. ik zie door de sterren het helaal niet meer
De aurora is het betere allround schip, maar trager dan de Mustang (meer cargo space)
De aurora MK & LN zijn op dit moment dezelfde prijs, want bij de aurora MR kreeg je een arena commander pas bij, die nu afgeschaft is, dus overbodig, en de LN heeft (veel) meer firepower, met zelfde cargo space, echter voor een heel klein beetje meer kan je ook beter krijgen, kijk daarvoor even naar de 2 video's hierboven (picking the right general purpose ship met name)

En als je een starter pack koopt, vergeet niet een referral code te gebruiken, dit geeft jou ingame 5000 credits gratis, en een bonus aan degene wiens referral code je gebruikt.

Referral codes zijn te vinden in (veel) signatures in dit topic, maar we hebben in de openingspost ook een random referral code generator, waarin willekeurig iemands RC gekozen wordt die zich aangemeld heeft in dit topic.

Overigens begint over 21 dagen (19-11) de "Aniversary Sale" waarin (hoogstwaarschijnlijk) ook packages aangeboden gaan worden van "limited-time" schepen, meestal met langere warranty (als je afgeschoten wordt krijg je zolang je verzekerd bent je basis schip waar je verzekering op hebt terug van de verzekering), deze zijn wel vaak iets duurder/beter, en er is geen garantie wat wel of niet aangeboden gaat worden met deze sale.

let ook goed op of een schip "flight ready", en niet "stand-alone" maar "package" is, anders kan je alsnog niet beginnen met het spel als dat je enige schip is.

mvg,
Zion, aka Drâgon

(ik heb zelf wel de Aurora LN als starter package gekocht, want voor die basisprijs is het in mijn optiek de beste optie van starter packages)

[ Voor 44% gewijzigd door zion op 29-10-2015 13:19 ]

systeem

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
darkenergy schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 12:50:
Ja zeker goede keuze. Ik zou eerst een starter pack nemen en dan over tijd alle informatie in je opnemen. Dan kan je later altijd nog beslissen om het schip te upgraden / inwisselen, dit is gewoon mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 23:49
JanAd schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 12:12:
Ik heb die Sales eens opgezocht... voor de nieuwelingen (zoals ik) onder ons best leuk om eens te lezen:

Vorig jaar:
https://robertsspaceindus...-Citizen-Anniversary-Sale

jaartje ervoor:
https://robertsspaceindus...-Anniversary-Sale-Details

:)
Wat kan ik me eigenlijk voorstellen qua prijzen bij die sale? Ik heb momenteel een aurora en een mustang.. en een van die twee upgraden is wellicht leuk. Alleen zit ik er niet op te wachten om nog veel geld te investeren totdat er meer duidelijkheid is over de projectvoortgang.

Voor mijn gevoel zijn nog steeds veel zaken rond gameplay en gameworld onduidelijk, ondanks die enorme berg aan wekelijkse video's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency
  • Laatst online: 12-10 22:58

Cogency

Ginnunga

Prijzen blijven hetzelfde, alleen 2jaar verzekering ofzo en schepen die normaal niet tekoop zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Cogency op 29-10-2015 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Cogency schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 15:23:
Prijzen blijven hetzelfde, alleen 2jaar verzekering ofzo en schepen die normaal niet tekoop zijn.
3 jaar verzekering, als het net zo als de sale tijdens CitCon gaat zijn. Vervelend voor mensen met een schip met 2 jaar Insurance... dat dan weer wel :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
denan schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 15:18:
[...]

Wat kan ik me eigenlijk voorstellen qua prijzen bij die sale? Ik heb momenteel een aurora en een mustang.. en een van die twee upgraden is wellicht leuk. Alleen zit ik er niet op te wachten om nog veel geld te investeren totdat er meer duidelijkheid is over de projectvoortgang.

Voor mijn gevoel zijn nog steeds veel zaken rond gameplay en gameworld onduidelijk, ondanks die enorme berg aan wekelijkse video's.
Wel terecht gevoel hoor. Heb ook liever dat eerst Alpha 2.0 uit komt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
Cogency schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 15:23:
Hmmm.. niet echt interessant in mijn geval dan. Voor insurance is al vaker aangegeven dat die gewoon ingame te krijgen is, LTI of 2 year insurance gaat niet zo heel veel toevoegen op je game ervaring. Daarvoor zou ik niets nieuws kopen.

En ja ik zie het voornamelijk als een steunbetuiging, het meeste wil ik toch wel ingame "verdienen".. maar als ik nu iets koop of upgrade is dat voor AC of om in rond te lopen in de Hangar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 15:26:
Wel terecht gevoel hoor. Heb ook liever dat eerst Alpha 2.0 uit komt. :)
Yup, zonder al te veel als Slim te klinken: Er zijn nog heel veel open eindjes. Niet alleen technisch maar ook qua worldbuilding. De endeavour concepts bijvoorbeeld zijn leuk, alleen geven totaal geen inzicht in wat je daar mee zou moeten doen ingame. En dat zijn toch de basics van je gameplay..

Ach.. het komt vast door die wekelijkste stortvloed aan video's.. De meerwaarde daarvan is echt 0 en kost volgens mij bergen tijd. Maar goed dat de meesten 0 development resources claimen. Anders was men 60% van de tijd bezig met rapporteren ipv werken. Van mij mag dat wel wat minder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
denan schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 15:32:
[...]

Yup, zonder al te veel als Slim te klinken: Er zijn nog heel veel open eindjes. Niet alleen technisch maar ook qua worldbuilding. De endeavour concepts bijvoorbeeld zijn leuk, alleen geven totaal geen inzicht in wat je daar mee zou moeten doen ingame. En dat zijn toch de basics van je gameplay..

Ach.. het komt vast door die wekelijkste stortvloed aan video's.. De meerwaarde daarvan is echt 0 en kost volgens mij bergen tijd. Maar goed dat de meesten 0 development resources claimen. Anders was men 60% van de tijd bezig met rapporteren ipv werken. Van mij mag dat wel wat minder :)
Tja de community is aardig verdeeld op het vlak van community interaction. Aan 't begin van het jaar was het te weinig, en daardoor was het behoorlijk onrustig op reddit en de forums. Nu hebben ze de wekelijkse dingetjes waar meestal dezelfde verhalen langskomen.

Zelf vind ik het wel mooi als ze wat meer op het gebied van ontwikkeling laten zien zoals met de Caterpillar. Natuurlijk moet het niet teveel storen in het proces...

Verder ben ik er ook wel redelijk bang voor dat de initiele aankleding van de release van de PU niet 'af' genoeg gaat zijn. Of het een hele lange beta periode duurt, om alle technieken/game-mechanics werkend te gaan zien. Speel het zelf vrij weinig om een eventuele burn-out op het spel te voorkomen :P . Gelukkig kunnen we ons volgend jaar eerst met SQ42 vermaken :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die videos worden door subscribers betaald en er zijn genoeg mensen die het er voor over hebben om te dokken dus zijn er genoeg mensen die het wel OK vinden. En het is dan 'gratis' promotie voor CIG zelf.
Denk dat je liever ruime verslaggeving wilt hebben dat zwaar te weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
denan schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 15:32:
[...]

Valt mee, ze hebben apart personeel voor alle filmpjes / community interactie ed en het wordt ook niet van de backer bijdrages betaald (alleen de subscribers). De meeste dev interviews zijn nog behoorlijk interessant imo. Veel kan ook (nog) niet getoond worden en waar veel werk in zit zijn ook niet altijd zaken die goed toonbaar zijn (blokken code ed). De apetite voor informatie is gewoon iets waar je niet aan kan voldoen, maar ze proberen het wel en het lukt aardig vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 15:42:
[...]

Valt mee, ze hebben apart personeel voor alle filmpjes / community interactie ed en het wordt ook niet van de backer bijdrages betaald (alleen de subscribers). De meeste dev interviews zijn nog behoorlijk interessant imo. Veel kan ook (nog) niet getoond worden en waar veel werk in zit zijn ook niet altijd zaken die goed toonbaar zijn (blokken code ed). De apetite voor informatie is gewoon iets waar je niet aan kan voldoen, maar ze proberen het wel en het lukt aardig vind ik.
Ik snap het uitgangspunt (vandaar ook mijn opmerking dat het geen dev resources kost) maar ik had ondertussen wel meer verwacht over de gameplay zelf. Bijvoorbeeld: hoe gaan ze om met grote schepen (met meerdere crewmembers) en de player limit per server instance. Niet alleen de social module is gecapped op 40, in een eerder blog gaf men aan dat de solar system instance dezelfde cap aan zou houden.

Ga je alle systemen op een Endeavour bemannen dan zit je daar zo aan.. en dan heb je het nog niet over players die als escort vliegen. Dan krijg je als corp een hele instance voor jezelf.. maar kun je hem dus ook maar zeer beperkt in pvp inzetten.

Ach.. ik hoop gewoon dat ze goed leentjebuur spelen bij Eve, die hebben de micro/macro elementen goed uitgewerkt na al die tijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
denan schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 15:50:
[...]

Ik snap het uitgangspunt (vandaar ook mijn opmerking dat het geen dev resources kost) maar ik had ondertussen wel meer verwacht over de gameplay zelf. Bijvoorbeeld: hoe gaan ze om met grote schepen (met meerdere crewmembers) en de player limit per server instance. Niet alleen de social module is gecapped op 40, in een eerder blog gaf men aan dat de solar system instance dezelfde cap aan zou houden.
De cap van 40 in een instance is het startpunt van de eerste iteratie van Alpha 2.0. Het is de bedoeling dat het in de uiteindelijke game wel een stuk meer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
denan schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 15:50:
[...]

Ga je alle systemen op een Endeavour bemannen dan zit je daar zo aan.. en dan heb je het nog niet over players die als escort vliegen. Dan krijg je als corp een hele instance voor jezelf.. maar kun je hem dus ook maar zeer beperkt in pvp inzetten.
Ship instances zijn gelukkig ook al een dingetje waar ze rekening mee houden. Grotere schepen zouden zelfs meerdere instances kunnen krijgen. Maar dat is inderdaad de volgende "technische" grote stap die ze moeten laten zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 15:52:
De cap van 40 in een instance is het startpunt van de eerste iteratie van Alpha 2.0. Het is de bedoeling dat het in de uiteindelijke game wel een stuk meer is.
Ah.. dat zou goed nieuws zijn! Ik mis wel een beetje de tijd dat ik in eve met een man of 30 - 40 in 0-sec ging roamen op zoek naar "slachtoffers". Het was toch een stuk indrukwekkender om in zo'n 'Furball' het gevecht aan te gaan dan 10 op 10. Ik heb toch ergens de hoop dat dit in Star Citizen ook gaat kunnen.

Maar al met al heeft een cap natuurlijk altijd een risico: Stel dat de cap op 100 of 200 per instance staat, hoe voorkom je dan dat een corp een instance claimed door 75 of 80% van de slots te claimen. En wat gebeurt er met de onschuldige spelers die dat systeem in komen en zwaar in de minderheid zijn. Komt er dan een nieuwe instance? Of worden ze in het hol van de leeuw geworpen?

Is daar al iets over bekend?

[ Voor 0% gewijzigd door denan op 29-10-2015 16:05 . Reden: Hairball moest furball zijn... al heb ik wel soms de geluiden gemaakt die een kat met een haarbal maakt als ik in eve uit een jump kwam en solo tussen 200 hostiles uit kwam. :P ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heggico
Een beetje hoe ze het willen doen:
https://www.reddit.com/r/...etails_about_the_gim_and/

en nu ook de post gevonden die ik wou hebben:
https://robertsspaceindus...gle-Player-And-Instancing

[ Voor 39% gewijzigd door heggico op 29-10-2015 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
denan schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 15:59:
[...]

Ah.. dat zou goed nieuws zijn! Ik mis wel een beetje de tijd dat ik in eve met een man of 30 - 40 in 0-sec ging roamen op zoek naar "slachtoffers". Het was toch een stuk indrukwekkender om in zo'n 'hairball' het gevecht aan te gaan dan 10 op 10. Ik heb toch ergens de hoop dat dit in Star Citizen ook gaat kunnen.

Maar al met al heeft een cap natuurlijk altijd een risico: Stel dat de cap op 100 of 200 per instance staat, hoe voorkom je dan dat een corp een instance claimed door 75 of 80% van de slots te claimen. En wat gebeurt er met de onschuldige spelers die dat systeem in komen en zwaar in de minderheid zijn. Komt er dan een nieuwe instance? Of worden ze in het hol van de leeuw geworpen?

Is daar al iets over bekend?
Dat zou allemaal geschaald moeten worden, maar hoe ze dat gaan berekenen is nog onbekend. Zeker omdat je met theorycrafting behoorlijk veel factoren hebt. (multicrew schepen met een eigen instance, waardoor ze als 1 "persoon" tellen enz.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Dat zou wel een mooie manier zijn, instances die andere instances kunnen zien en mee interacten.

Hoop wel dat ze dan hun eigen succes aankunnen, want 5 servers voor 100 man ala, maar als er nou massive multiplayer battles komen met een dozijn capitals en een paar dozijn fighter/support ships aan beide kanten, dan heb je het opeens over honderden players, op tientallen servers die seamlessly met elkaar moeten kunnen interacten....

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:10
zion schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:11:
[...]

Dat zou wel een mooie manier zijn, instances die andere instances kunnen zien en mee interacten.

Hoop wel dat ze dan hun eigen succes aankunnen, want 5 servers voor 100 man ala, maar als er nou massive multiplayer battles komen met een dozijn capitals en een paar dozijn fighter/support ships aan beide kanten, dan heb je het opeens over honderden players, op tientallen servers die seamlessly met elkaar moeten kunnen interacten....
Nee, alleen de 100 mensen in die instance interacten dan met elkaar, en zien niet de andere 100 die in een andere instance zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
Interessant, maar ook erg complex om te implementeren. Ik hoop maar dat ze qua balancing rekening houden met goonswarm achtige constructies. Daast het feit dat de enorme fleets de powerbalance in eve aardig bepaald hebben zijn daar ook issues geweest met het ddossen van systemen om tegenstanders dwars te zitten.

Achja.. worst case raak je een schip kwijt.. dan heb je zo weer een nieuwe :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
DoubleYouPee schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:13:
[...]

Nee, alleen de 100 mensen in die instance interacten dan met elkaar, en zien niet de andere 100 die in een andere instance zitten.
Als ik het goed lees gaan ze dat dus wel doen. En als je een capital hebt met daarbinnen een eigen instance zou die binnen een overkoepelende instance slechts als 1 speler hoeven te tellen.

Er blijven echter ook nog gescheiden instances die dezelfde ruimte bevatten maar waarbij spelers uit instance 1 de spelers uit instance 2 niet kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
DoubleYouPee schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:13:
[...]

De moeite genomen het artikel te lezen? dat is dus precies wel de bedoeling.
denan schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:15:
Als ik het goed lees gaan ze dat dus wel doen. En als je een capital hebt met daarbinnen een eigen instance zou die binnen een overkoepelende instance slechts als 1 speler hoeven te tellen.

Er blijven echter ook nog gescheiden instances die dezelfde ruimte bevatten maar waarbij spelers uit instance 1 de spelers uit instance 2 niet kunnen zien.
Zoals ik het las was dat als je bijvoorbeeld gedocked ben op een planeet je idd een aparte instance (nu even "inst1") voor die planeet krijgt en als je dan wegvliegt naar het solar system (nu even "inst2") je een tijdelijk instance (battle instance door de auteur genoemd) waarin de spelers van zowel "inst1" als mensen in de buurt van "inst1" maar die in instance "inst2" zitten bij elkaar gevoegd worden, totdat de speler die uit "inst1" komt zich bijvoegd in "inst2"

[ Voor 57% gewijzigd door zion op 29-10-2015 16:25 ]

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
Wat mooie FPS plaatjes gedeeld door een DEV :)

https://www.artstation.com/artwork/o0Bvz

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
zion schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:16:
[...]

"In that specific moment the 100 players in Instance A will not see the 100 players in Instance B, "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook onthouden dat SC meer een dogfighter in space simulator is dan een relatief eenvoudig eve (wat gevechten betreft).
Voor SC moeten er veel meer gegevens over het lijntje voor de instance processor die alle berekeningen doet.
En SC zal veel meer beperkingen moeten inbouwen om te voorkomen dat er teveel mensen op een instance gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
DoubleYouPee schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:18:
[...]

"In that specific moment the 100 players in Instance A will not see the 100 players in Instance B, "
Soms wel, soms niet. Maar dat hangt dus af van de waardebepaling die men geeft aan de vloot in instance A. Als die gecombineerd met instance B niet over het maximum heen gaat zien ze elkaar wel.

Daarbij schaalt die waardebepaling dynamisch en is afhankelijk van netwerkload en client performance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
denan schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:23:
[...]

Soms wel, soms niet. Maar dat hangt dus af van de waardebepaling die men geeft aan de vloot in instance A. Als die gecombineerd met instance B niet over het maximum heen gaat zien ze elkaar wel.

Daarbij schaalt die waardebepaling dynamisch en is afhankelijk van netwerkload en client performance.
Ja, maar Zion heeft het over "honderden players", waarop ik zeg dat als er over de limiet gegaan wordt (zeg maar honderd, en niet honderden) dan zien sommige elkaar dus niet meer. En in het geval van honderden players gaat dat dus gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heggico
Jup, er zal ergens een limiet zitten. Mijn pc zal het ook niet leuk vinden om 10000 schepen te renderen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
DoubleYouPee schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:18:
[...]

Ja mooi, één zin compleet uit zijn verband trekken en dan quoten.... daarboven legt hij precies uit dat het de bedoeling is dat er servers bijgezet worden zodat je elkaar wél kan zien/interacten, alleen als je bijvoorbeeld op een planeet zit je dan wel een andere instance hebt, waar je dus de mensen die om de planeet heen vliegen niet kan zien.

@Hieronder:
DoubleYouPee schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:30:
Ja, maar dit werkt maar tot een bepaalde limiet, bijvoorbeeld 100.
Dat is dus nog under development, vandaar ook mijn hele statement dat ik hoopte dat ze niet gebukt gingen onder hun eigen succes....
however this does not mean that an instance is limited to one actual “server”. So for example (these are just example numbers not hard facts) if a server can support 20 people and another 10 people (through GIM or “Galaxy” logic) need to be added to that instance; a 2nd server would be spun up thus allowing a current total of 30 people in that instance shared across 2 servers (a missile object fired by any person in that instance could be seen and interacted with by any other person). This could theoretically be scaled continually, however there will most likely be rendering and network limitations at some point, let’s say that number was 100 players. So you would have 5 “servers” capable of supporting 20 players each make up a single 100 person “instance” – players can seamlessly move from server to server behind the scenes and be unaware.

[ Voor 51% gewijzigd door zion op 29-10-2015 16:39 ]

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
zion schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:29:
[...]

Ja mooi, één zin compleet uit zijn verband trekken en dan quoten.... daarboven legt hij precies uit dat het de bedoeling is dat er servers bijgezet worden zodat je elkaar wél kan zien/interacten, alleen als je bijvoorbeeld op een planeet zit je dan wel een andere instance hebt, waar je dus de mensen die om de planeet heen vliegen niet kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:20:
Ook onthouden dat SC meer een dogfighter in space simulator is dan een relatief eenvoudig eve (wat gevechten betreft).
Voor SC moeten er veel meer gegevens over het lijntje voor de instance processor die alle berekeningen doet.
En SC zal veel meer beperkingen moeten inbouwen om te voorkomen dat er teveel mensen op een instance gaan.
Precies, verwacht niet de mega schaal van EVE. Bij SC is alles veel meer first person en op details gericht. Dus ik verwacht geen tientallen capitals in 1 battle.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2015 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En bij Eve moesten ze time dialation (vertragen van speeltijd tov echte tijd) introduceren om te zorgen dat de CPU niet uit elkaar spatte.
Als je dus beperkt aantal spelers hebben waarbij SC zelf bepaald wie bij elkaar in de instance zitten dan zijn tacktieken als 'blobben' (meer spelers dan de tegenstander) ook niet aan de orde. Niet dat er zat mensen proberen dat systeem te omzeilen maar daar zullen ze vast wel dicht bovenop zitten om dat direct af te straffen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• denan
Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:41:
[...]

Precies, verwacht niet de mega schaal van EVE. Bij SC is alles veel meer first person en op details gericht. Dus ik verwacht geen tientallen capitals in 1 battle.
Eigenlijk zou ik dat wel verwachten. De meeste load zit hem in het bepalen van de individuele positie van spelers en hun acties. Een piloot van een single seater veroorzaakt in principe bijna dezelfde load als een cap ship met 20 spelers aan boord. In essentie nemen zij geen deel aan het gevecht en gaat het om 1 unit. Dat die spelers turrents bemannen, of eventueel zelf in een fighter kunnen stappen is iets dat in de instance berekening opgenomen kan worden. In het eerste geval maar minimale extra load, in het tweede geval is het een optionele opschaling van de load met een aantal fighters.
DoubleYouPee schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:30:
[...]
Het gaat niet om de spelers (volgens de gelinkte articles) maar om het "gewicht" van de units die een instance bevolken. 400 single seaters veroorzaken waarschijnlijk meer load dan 10 caps met 40 man bemanning. Zowel in rendering als netwerkload. Het idee van de GIM is juist dat ze dat dynamisch gaan bepalen en up/downscalen aan de hand van het gewicht van de aanwezige units.
Je denkt volgens mij nog steeds teveel aan shards (of: alternate dimensies)

Maar blijft een complex verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
denan schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:52:
[...]

[...]

Het gaat niet om de spelers (volgens de gelinkte articles) maar om het "gewicht" van de units die een instance bevolken. 400 single seaters veroorzaken waarschijnlijk meer load dan 10 caps met 40 man bemanning. Zowel in rendering als netwerkload. Het idee van de GIM is juist dat ze dat dynamisch gaan bepalen en up/downscalen aan de hand van het gewicht van de aanwezige units.
Je denkt volgens mij nog steeds teveel aan shards (of: alternate dimensies)

Maar blijft een complex verhaal.
Prima, dat verandert mijn argument niet. Er is dan nog steeds een limiet, waarna je elkaar niet meer gaat zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
DoubleYouPee schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:53:
Prima, dat verandert mijn argument niet. Er is dan nog steeds een limiet, waarna je elkaar niet meer gaat zien. :)
Dat is hetzelfde als alles met 4 wielen een auto noemen 8)7 . Ja er is een limiet, net zoals alles een limiet heeft. Op een gegeven moment vreet je teveel resources en gaat er iets server side of lokaal omvallen. Wat ze hier wel proberen te doen is zo slim mogelijk om proberen te gaan met dat limiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
denan schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:56:
[...]

Dat is hetzelfde als alles met 4 wielen een auto noemen 8)7 . Ja er is een limiet, net zoals alles een limiet heeft. Op een gegeven moment vreet je teveel resources en gaat er iets server side of lokaal omvallen. Wat ze hier wel proberen te doen is zo slim mogelijk om proberen te gaan met dat limiet.
Ja, maar volgens mij probeer je de verkeerde persoon te overtuigen. Het enige wat ik zei was dat na een bepaalde limiet je elkaar niet meer gaat zien, omdat Zion zei dat je honderden players hebt die seamlessly met elkaar interacten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo'n load systeem lijkt mij rete ingewikkeld. Kan goed zijn dat ze daar nog in de experimentele fase zitten.
Als je in een cloud van instances spelers over gooit naar een andere instance en alles gaat zonder dat je het merkt lijkt mij een zeer lastige opgave.
Beetje jongleren terwijl je op een bal balanceert die door een zeeleeuw in de lucht wordt gehouden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Om even in te haken op het grafische "gewicht" van de modellen/schepen, in de laatste RtV kwam dit voorbij:

A longstanding dream for many is to create ships for hopeful inclusion. What kind of poly counts / textures etc… should people look towards to design ships?] They have a guide, but it depends on the ship. Breaking ships down by small, medium, large, capital, break down to somewhere around 300,000 polys for a single-seater ship. A Tali size ship should be around 500,000,

Dus grotere schepen wegen niet perse zoveel zwaarder dan een single seater.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
DoubleYouPee schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:58:
Ja, maar volgens mij probeer je de verkeerde persoon te overtuigen. Het enige wat ik zei was dat na een bepaalde limiet je elkaar niet meer gaat zien, omdat Zion zei dat je honderden players hebt die seamlessly met elkaar interacten.
Afhankelijk van het toegewezen "gewicht" kan dat (honderden) dus ook gebeuren :)

Al moet ik het nog wel zien, als ze die capships als 1 unit kunnen gaan inzetten met een eigen instance zou het best interessant kunnen zijn.

Ach.. allemaal theorycrafting tot het uit komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
denan schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 17:02:
[...]

Afhankelijk van het toegewezen "gewicht" kan dat (honderden) dus ook gebeuren :)

Al moet ik het nog wel zien, als ze die capships als 1 unit kunnen gaan inzetten met een eigen instance zou het best interessant kunnen zijn.

Ach.. allemaal theorycrafting tot het uit komt :)
Hoe dan? Als je zoals je zei 10 caps het met ieder 40 players.. en iedereen zou opeens uitstappen, dan heb je opeens 400 players, dat kan dus nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
DoubleYouPee schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 17:05:
[...]

Hoe dan? Als je zoals je zei 10 caps het met ieder 40 players.. en iedereen zou opeens uitstappen, dan heb je opeens 400 players, dat kan dus nooit.
Dat zijn inderdaad interessante vraagstukken voor 't design-team :) . Want al zouden ze technisch die 10 capitals met ieder hun eigen instance in een instance te stoppen zijn.... dan heb je allemaal van dergelijke randvoorwaarden die je 'illusie' van een universum kunnen doorbreken.

Daarom zijn het inderdaad behoorlijk interessante vragen, maar behoord het allemaal tot theory-crafting van wat er mogelijk gaat zijn in de game.

En 100 spelers/schepen van welk formaat dan ook zou al een behoorlijk mooi einddoel zijn :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Ja mee eens.. met 100 heb je denk ik al redelijk het gevoel dat het echt een 'mmo' is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Privateer
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-04-2022
De poly's van de capital zijn misschien ook niet doorslaggevend. Het gaat ook om het aantal wapens, missiles, counter's dat wordt gebruikt. In een multicrew ship zal dat allicht hoger zijn dan in een single seater. Alle trajecten moeten berekend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Privateer schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 17:26:
De poly's van de capital zijn misschien ook niet doorslaggevend. Het gaat ook om het aantal wapens, missiles, counter's dat wordt gebruikt. In een multicrew ship zal dat allicht hoger zijn dan in een single seater. Alle trajecten moeten berekend worden.
[Theorycrafting]
Het idee voor de gameplay kant van instance balancing zal uitgaan van een aantal punten per schip/hull. Waarbij een Idris bijvoorbeeld 10 punten is, en een Hornet 1 of 2 punten geeft op die balans. Daarnaast moeten upgrades niet uitmaken, gezien je daardoor technologische superioriteit kan creëren ingame :) . Wat met het vooruitzicht op overclocken wel leuk kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
DoubleYouPee schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:58:
Dat zei ik helemaal nergens, ik vroeg het me juist af of ze dit voor elkaar zouden kunnen boksen.
En zolang je niet weet waar de limiet is, is je argument die je uit alle macht probeert te verdedigen een non-argument

@hieronder: nou quote je alweer 2 uit verband getrokken zinnetjes van een heel verhaal, heb mezelf duidelijk genoeg uitgelegd, succes ermee, ik ga er vanaf dit punt niet verder op in, dat is niet bevorderlijk voor het topic.

[ Voor 16% gewijzigd door zion op 29-10-2015 18:19 ]

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
zion schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 17:49:
[...]
Dat zei ik helemaal nergens, ik vroeg het me juist af of ze dit voor elkaar zouden kunnen boksen.
En zolang je niet weet waar de limiet is, is je argument die je uit alle macht probeert te verdedigen een non-argument
Lol, je zegt het zelfs letterlijk:
Ik zei:
Waarna jij zei:
En daarvoor:
.......dan heb je het opeens over honderden players, op tientallen servers die seamlessly met elkaar moeten kunnen interacten....
je verwacht dus dat dit gaat gebeuren.

[ Voor 13% gewijzigd door DoubleYouPee op 29-10-2015 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisher
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06-2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Heeft die kerel zo'n Pelgrim-ketting van uit Wing Commander (de film) aan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thisuren
  • Laatst online: 05-09 13:48
Woo :P Was een leuke aflevering weer, ben benieuwd naar die flight update post.

Enne, rood of zwart :) :
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Ob1ikgd.jpg
JanAd schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 20:16:
Heeft die kerel zo'n Pelgrim-ketting van uit Wing Commender (de film) aan? :)
Ben kennende kan het haast niets anders zijn, das de grootste Wing Commander fan ooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
De rode aub :P , die heeft iig thrusters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

Case_C schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 20:57:
[...]

De rode aub :P , die heeft iig thrusters.
Waar heb je thrusters voor nodig? Je koopt schepen om ze te bekijken in de hangar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
godofal schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 20:58:
[...]

Waar heb je thrusters voor nodig? Je koopt schepen om ze te bekijken in de hangar :+
Met de Xi'An scout koop je 'm om nog niet eens in de hangar te hebben :+ . Maar als hij eenmaal ingame zit zijn engines wel fijn :) .

De funding gaat volgende week overigens alweer over 94 miljoen als 't zo door gaat.

[ Voor 11% gewijzigd door Case_C op 29-10-2015 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-10 16:07

Fordox

00101010

Wie hebben er hier eigenlijk een scout?
(op mijzelf na natuurlijk :D)

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamotek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18:16
Die laatste foto's zijn geweldig, dit doet mij zeer en zeer veel denken aan de film ender's game!
Waarin die ruimte de 'trainings' ruimte is. Dit lijkt mij echt gaaf om als FPS te doen, weer eens wat anders dan king of the hill of bommen plaatsen en ontmantelen. Ik hoop ook echt dat de FPS module snel uitkomt, ik verwacht het echter pas rond volgend jaar te zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fordox schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 21:31:
Natuurlijk heb ik een Scout. >:)

Zwart wordt ie. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:40

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

De scout is zeker een kist waar ik voor wil gaan ingame! Het meest bijzondere schip dat ik ken in SC! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goede AtV met het interview over versie 2.0 van de flight model!

En hier ook het verhaal over de flight model veranderingen:
STAR CITIZEN ALPHA 2.0: FLIGHT MODEL CHANGES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Doe mij maar meer info over de Caterpillar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Praktisch alles wat nu bekend is over de Caterpillar; redditcatterpillarleak

[ Voor 5% gewijzigd door The Chosen One op 30-10-2015 08:23 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 07:23:
Goede AtV met het interview over versie 2.0 van de flight model!

En hier ook het verhaal over de flight model veranderingen:
STAR CITIZEN ALPHA 2.0: FLIGHT MODEL CHANGES
Zeker een interessante read :D , de nieuwe SCM mode gaat zeker de mogelijkheid geven tot verschillende build van eenzelfde schip :) . Daarnaast dat afterburner beter werkt voor de top-speed is nu ook een prettige toevoeging. Ohja... en landing moet dan eindelijk goed werken :) .
I can see through your link :+ .

Op reddit is er een hele mooie verzameling geplaatst van alle lore :) :

https://docs.google.com/d...asic?pli=1id.k75l3i2mg7tn

[ Voor 8% gewijzigd door Case_C op 30-10-2015 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Hey hey ik had ff het verkeerde gedeelte aangepast voor de edit. Nu verpest je het helemaal. Mijn plan! Mijn leven!

En OEHHHH alles ook mooi bij elkaar gebundeld voor de Kindle om te lezen. Echt ubervetteshizzle en dat soort gedoe. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 17:07
Red goes faster! :+

ATV gisteren vergeten te checken, crap, moet ik weer tot vanavond wachten tot ik kan zien wat voor leuks ze tonen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rephlexer
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-12-2024
Fordox schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 21:31:
Aanwezig!

Gekocht samen met een banu MM op de anniversary sale nu alweer 2 jaar geleden.
Voor de scout was er dan zelf nog geen art of niets, enekel een sumiere omschrijving.

Zeker geen spijt van, ziet er een leuk speeltje uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind dit wel 1 van de beste verbeteringen in de flight model:
The switch to jerk also means that erratic actions for evasive maneuvers are nerfed naturally, since the system is now slightly slower to make contrary actions – dedicated inputs, like the kind used when attempting to pull out of a slide, are largely unaffected. Third order motion is also much more natural for the human brain to internalize, so control will be more intuitive, and overshoot will be less frequent.

With jerk available as a parameter, a new ‘stabilized flight’ behavior becomes available. Essentially. this means that by setting a low jerk value, an engine can be tuned to perform at a greater Load Rating relative to its size, allowing us to create ships – like the Hull or Aurora – capable of hauling plenty of cargo without also becoming the fastest ships in the universe when unladen. And, while all ships will be faster without cargo than they are fully loaded, we can set different ships to have different levels of performance loss when they take on cargo.
Vooral voor joystick users gaat dit fijner zijn denk ik. Minder overshoot op je target en een minder "nerveus" vlieggedrag. Een iets langzamer systeem betekent dat je je bewegingen iets meer moet plannen net zoals bij Elite, wat ik ook wel vet vindt (yeah there I said it :P ).

Ben wel benieuwd of dan ook dat hele ESP systeem eruit wordt gesloopt (waarschijnlijk niet in eerste instantie). Is toch niet echt de oplossing gebleken.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2015 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Een grappige screencap uit AtV, van sound-design :+
edit: Vraag me dan toch af hoe ze in het "preutse" Amerika daar mee omgaan :P
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SvUtYid.png

[ Voor 27% gewijzigd door Case_C op 30-10-2015 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Heeft iemand toevallig een imperator discount ding, wat hij voor zeg 25 RSI kwijt wil? of USD (of het equivalent in Euro)

Stuur even een PM als dat zo is

[ Voor 28% gewijzigd door Bornhald op 30-10-2015 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Bornhald schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 11:50:
Heeft iemand toevallig een imperator discount ding, wat hij voor zeg 25 RSI kwijt wil? of USD (of het equivalent in Euro)

Stuur even een PM als dat zo is
Aan het voorbereiden op de November sale?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:04:
[...]

Aan het voorbereiden op de November sale?
nope, ben met wat andere dingen bezig en heb op dit moment best wat aan een dergelijke code :)
gezien je 666 USD moet uitgeven om hem volledig te benutten leek dit me wel een goede deal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Leuke Fanart btw:

https://robertsspaceindus...tar-Citizen-4k-Wallpapers

oa:
Afbeeldingslocatie: https://v.theverse.space/j9ihse38z4nsd/hub_large.jpg

Afbeeldingslocatie: https://v.theverse.space/2fhrwd7by7r92/hub_large.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door JanAd op 30-10-2015 13:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-10 08:56
Interessant: de eerste LEGO Ideas 2015 review is uit en alle projecten zijn afgewezen. Echter de LEGO Hornet, die vorig jaar al de 10.000 stemmen had gehaald, is nog steeds in de race.

Ben benieuwd waarom het zo lang duurt. Zouden ze in gesprek zijn met CIG of is het een interne discussie binnen The LEGO Group?

Zou echt heel tof zijn als ie echt goedgekeurd wordt en in de winkels komt te liggen. Zou nog toffer zijn als er dan een Star Citizen lijn komt met meerdere ship models. :9~

https://ideas.lego.com/blogs/1-blog/post/46

Afbeeldingslocatie: https://dp1eoqdp1qht7.cloudfront.net/community/blogs/1/2164700-o_1a2sebnjk89g15go5rg8ep1ptgk.png
Pagina: 1 ... 21 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.