Toon posts:

[PC] Star Citizen - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 18 ... 101 Laatste
Acties:
  • 177.651 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Hoe lang zijn de AEGIS schepen te koop? dacht een week maar dan zouden ze gisteren zijn weggehaald.... Alle schepen uit dat pack staan er nog..
Snaakje schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 13:12:
[...]

kunnen we alvast mooi zien hoe je het beste zo'n ding overneemt als je hem board :9
het scheelt inderdaad als je de layout van zo' n ding al weet ja >:)
snarfj schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 23:53:
misschien hebben we wel allebei met de komende feestdagen ac 2.0 en de sabre :+
gefeliciteerd

[ Voor 40% gewijzigd door Bornhald op 20-10-2015 07:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
Torrie844 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 19:37:
Nou jongens, komt er weer een spannend weekje aan? Ik voel iets aan mijn water!
Nou, dat viel tegen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snaakje
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18-11-2019

Snaakje

Hema Sokken

Cygnitr0n schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 23:57:

Via Sandy FB::
[afbeelding]
In progress high poly model of @HamillHimself
zie ik daar nou voor het eerst in de geschiedenis van games een niet clippende arm door de schouder stukken heen!? _/-\o_

StarCitizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18:26
Snaakje schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 08:25:
[...]

zie ik daar nou voor het eerst in de geschiedenis van games een niet clippende arm door de schouder stukken heen!? _/-\o_
Zeker, mede dank aan de cloting-layering tech van Warhorse

En gefeliciteerd snarfj!

Dit is overigens ook geniaal :P .
Afbeeldingslocatie: http://giant.gfycat.com/SneakyCookedBooby.gif

[ Voor 14% gewijzigd door Case_C op 20-10-2015 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snaakje

Snaakje

Hema Sokken

Case_C schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 08:29:
[...]

Zeker, mede dank aan de cloting-layering tech van Warhorse

En gefeliciteerd snarfj!
oh wat super tof!

CIG verbaast me ook op elk front...

zo kwam ik ook deze video tegen zonet, is dit serieus? kunnen we echt fotolijstjes in ons schip neerzetten!?

oOo oOo oOo oOo oOo

StarCitizen Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mabok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-05-2021
Gefeliciteerd snarfj!

off topic: nieuwste star wars trailer is gereleased: :o
https://www.youtube.com/watch?v=sGbxmsDFVnE

Star Wars is toch wel echt de oorzaak wat me een ruimte gek heeft gemaakt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
Snaakje schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 08:45:
[...]

oh wat super tof!

CIG verbaast me ook op elk front...

[video]

zo kwam ik ook deze video tegen zonet, is dit serieus? kunnen we echt fotolijstjes in ons schip neerzetten!?
Dat is wel de bedoeling ja :) , CIG is bezig met het ontwikkelen van een gigantische berg technologische snufjes die de immersion en diepgang van het spel mogelijk moeten maken.

/me zoekt even naar dat reddit draadje met alle tech
https://www.reddit.com/r/...ation_decided_to_try_and/
Gevonden

Iemand nog geinteresseerd in een 2700 euro gaming cockpit?
http://www.simpit.co.nz/index.php/products/icarus-avenger

Geeft ook weer een beter idee van schaal :) , om te weten dat de Tali door het station gemanouvreerd kan worden.

[ Voor 17% gewijzigd door Case_C op 20-10-2015 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-10 14:23
Case_C schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 08:58:
[...]

Dat is wel de bedoeling ja :) , CIG is bezig met het ontwikkelen van een gigantische berg technologische snufjes die de immersion en diepgang van het spel mogelijk moeten maken.

/me zoekt even naar dat reddit draadje met alle tech

Iemand nog geinteresseerd in een 2700 euro gaming cockpit?
http://www.simpit.co.nz/index.php/products/icarus-avenger
Ik weet wat ik ga kopen als ik de loterij gewonnen heb >:)

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radium6969
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-07 20:39
Case_C schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 23:00:
[...]

En welkom!(ook bij de organisatie :) ))

Nu maar hopen dat je niet zo lang hoeft te wachten op de release, als enkele hier al :+ .
Bedankt! :)

Ik wacht al jaren op een game zoals dit, uit verveling vorige week maar eens freelancer van voor tot eind weer gespeeld... _/-\o_ Heerlijke game nog steeds...

Ben zelf ook geen voorstander van het crowdfunding, maar voor deze ene keer maak ik een uitzondering.
(Alle filmpjes, info, en progressie die ze tonen is echt een goede reden om het juist te doen.)

Tevens gister maar de boel geïnstalleerd, weet iemand hoe je vanuit binnenuit de deuren van een 325a dicht moet doen? Lukt alleen als je namelijk in de stoel zelf gaat zitten. :P

Nu bezig met de tutorials, maar vlieg alle kanten op haha... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
radium6969 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 09:07:
[...]

Bedankt! :)

Tevens gister maar de boel geïnstalleerd, weet iemand hoe je vanuit binnenuit de deuren van een 325a dicht moet doen? Lukt alleen als je namelijk in de stoel zelf gaat zitten. :P

Nu bezig met de tutorials, maar vlieg alle kanten op haha... 8)7
Het kan goed zijn dat de 300 series niet goed werkt qua deuren en animaties, en dat gaan ze ook niet oplossen voor die schepen. Waarom de oude repareren, als er een volledig nieuw model voor komt :P .

De besturing is inderdaad wel even inkomen, zeker omdat er verschillende setups en instellingen zijn om te vliegen. Hoop eigenlijk wel dat ze eindelijk een keer gaan komen met rebindable keys ingame...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Gefeliciteerd Snarfj!

En radium6969 welkom in de club!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radium6969
Case_C schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 09:16:
[...]

Het kan goed zijn dat de 300 series niet goed werkt qua deuren en animaties, en dat gaan ze ook niet oplossen voor die schepen. Waarom de oude repareren, als er een volledig nieuw model voor komt :P .

De besturing is inderdaad wel even inkomen, zeker omdat er verschillende setups en instellingen zijn om te vliegen. Hoop eigenlijk wel dat ze eindelijk een keer gaan komen met rebindable keys ingame...
In eerste instantie wilde ik een Banu Merchantman, maar dat ligt nog even buiten het budget. 8)7

Moet zeggen dat na wat oefenen het al een stuk beter ging met het vliegen.

Hoe spelen jullie AC? Heb namelijk ook nog een x360 controller aangesloten maar ben natuurlijk meer een #pcmasterrace fan. O-)

Op een GTX670 met een i5 2500k @4,0ghz wil het nog wel eens langzaam draaien. Ook op medium.
Maar wellicht is dat omdat ik op 2560x1440 speel. :9 (en dat het een alpha is :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
radium6969 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 09:23:
[...]

In eerste instantie wilde ik een Banu Merchantman, maar dat ligt nog even buiten het budget. 8)7

Hoe spelen jullie AC? Heb namelijk ook nog een x360 controller aangesloten maar ben natuurlijk meer een #pcmasterrace fan. O-)

Op een GTX670 met een i5 2500k @4,0ghz wil het nog wel eens langzaam draaien. Ook op medium.
Maar wellicht is dat omdat ik op 2560x1440 speel. :9 (en dat het een alpha is :+ )
Ik speel het met een Logitech Extreme 3d pro. En momenteel een FX-6350 + R9 280x op highest (wel 1080p).

Edit; en gefeliciteerd Snarf! _/-\o_

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snarfj
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-06 18:05
dankje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
Snaakje schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 08:45:

oOo oOo oOo oOo oOo
Sims in space... :+ Valt me nu opeens op dat er eigenlijk nooit een uitbreiding voor de Sims is geweest in daadwerkelijk de ruimte. 8)7

Vliegen is ff wennen inderdaad. Ik heb het met een X360 controller geprobeerd, ging niet best. :P Gebruik momenteel een X52 Pro. :) De meesten hebben hier wel een HOTAS vermoedt ik.

En verder... Op mijn FX6300 en R9 270X draait het toch relatief soepel eerlijk gezegd. :) Zal nog het een en ander moeten aanpassen aan m'n settings, maar goed.

Betwijfel of m'n setup de uiteindelijk game zal aankunnen. :X

Gefeliciteerd Snarfj *O*

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-10 22:58

Cogency

Ginnunga

Ik heb een Thrustmaster t.16000m gekocht, is niet duur en een hele goede joystick voor het geld, alleen geen goede throttle. Maar grotendeels om te kijken of ik er mee overweg kan. :)

Bevalt dat kan je later besluiten om zo'n Star Citizen Joystick te kopen, die zien er wel leuk uit. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snarfj
bedankt allen voor de felicitaties
zat zelf nog een tm warthog hotas te denken heb nu x52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snaakje

Snaakje

Hema Sokken

[...]

https://www.youtube.com/watch?v=hftqlD_Jh7k

ik heb met o.a. behulp van deze video mn fps wel aardig steady op 60 fps gekregen op " high " , maak gebruik van i5 4690k @ 4.5 ghz + GTX 970, weliswaar beiden met overclock maar moet geen mega verschil maken.

er staan ook op reddit nog wel meerdere topics over performance issues, voor de rest is het gewoon wachten op de release van SC wanneer optimalisatie polishing etc etc gebeurd is. ( gaat nog wel even duren :( )

StarCitizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Bornhald schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 07:05:
Hoe lang zijn de AEGIS schepen te koop? dacht een week maar dan zouden ze gisteren zijn weggehaald.... Alle schepen uit dat pack staan er nog..
De Sabre is nog steeds te koop, de Superhornet staat er niet meer bij. Vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 17:07
Grats Snarfj!

Denk dat de Sabre nog een extra week loopt? De rest was de week lange military sale, Concept sales duren toch altijd twee weken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
snarfj schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 09:58:
bedankt allen voor de felicitaties
zat zelf nog een tm warthog hotas te denken heb nu x52
Warthog moet je wel met pedals kopen he, anders heb je geen strafing. Anders ben je het beste af met een x52 pro of een CH pro. (volgens de > 100 reviews die ik gelezen/gekeken heb dan toch)

(overigens voor mensen die een X52 Pro overwegen, op Amazon.de is hij € 40,- goedkoper als bij de goedkoopste in NL (bol.com) (€159,- ipv €199,-))

O, enne edit: Happy B-day Snarfj!

@hieronder: dat kan natuurlijk ook, ik zou wel eerst ergens gaan kijken/voelen, want sommigen vinden hem te zwaar on lekker mee te spelen, anderen vinden hem geweldig.

[ Voor 23% gewijzigd door zion op 20-10-2015 16:04 . Reden: link naar A.de X52 pro toegevoegd ]

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snarfj
zion schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 11:19:
[...]

Warthog moet je wel met pedals kopen he, anders heb je geen strafing. Anders ben je het beste af met een x52 pro of een CH pro. (volgens de > 100 reviews die ik gelezen/gekeken heb dan toch)

(overigens voor mensen die een X52 Pro overwegen, op Amazon.de is hij € 40,- goedkoper als bij de goedkoopste in NL (bol.com) (€159,- ipv €199,-))

O, enne edit: Happy B-day Snarfj!
de yaw wou ik eerst even op een button mappen had iemand ook gedaan op een youtube filmpje en later misschien pedals erbij heb ook voice attack software :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snaakje

Snaakje

Hema Sokken

https://www.flickr.com/ph...404/in/dateposted-public/

Afbeeldingslocatie: http://s1.postimg.org/zg1m68isv/sclego.jpg

dit is zo stoer! ik vond de lego hornet al indrukwekkend maar dit is al veel meer! :o

[ Voor 15% gewijzigd door Snaakje op 20-10-2015 13:31 ]

StarCitizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15-10 14:05

JanAd

Wind’s howling

zion schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 11:19:
[...]

Als je zo'n dingen ziet... Dan is het pas echt kl*te dat ik linkshandig ben :F ;(

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
JanAd schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 15:11:
Als je zo'n (deze/dit soort :P) dingen ziet... Dan is het pas echt kl*te dat ik linkshandig ben :F ;(
De T16000 is ambidextrous (voor beide handen) (aldus de fabrikant)

Je kan dan ook (zoals RobV in Elite:Dangerous) voor een Dual-Joystick setup gaan (1x joystick, 1x joystick als throttle)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/J7W5lbPl.jpg

(img property of RobV, respect! _/-\o_ )

[ Voor 35% gewijzigd door zion op 20-10-2015 16:34 . Reden: 0 vergeten ]

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Klopt, komt met verwisselbare grip dingetjes. En het "platformpje" waar je je hand op laat rusten kan je ook omdraaien als ik het goed heb.

[ Voor 51% gewijzigd door Cogency op 20-10-2015 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Die stoel is zeker nice :) , als je de ruimte ervoor hebt is dat toch ideaal :D .

Die Tali filmpjes zijn ook wel erg gaaf :D , local grid in 1.3 is functioneel volgens mij?

En echt snel is dat schip nou ook weer niet..

[ Voor 18% gewijzigd door Case_C op 20-10-2015 16:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/39cvvDol.jpg

Klopt helemaal, ik heb zelf 2x t16000 als HoTA op het moment en dat werkt erg goed, zeker voor de prijs.
Met target kun je de 2 joysticks virtueel als 1 joystick laten werken, wat het erg gemakkelijk maakt om ingame alles te binden.
Enige kanttekening is dat joysticks/gamepads een limitatie hebben op het aantal knoppen en 2 16000 sticks hebben er net 4 teveel. Dat is simpelweg op te lossen door 4 van je toetsenbord knoppen te lenen, bij mij zijn 4 van de buttons dus 7 8 9 en 0 geworden. Niet echt een groot probleem maar je moet er wel rekening mee houden in de toekomst als je FPS etc gaat keybinden op je toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:07

Fordox

00101010

Waarom wil je 2 joysticks ipv 1 joystick met throttle?

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Enige nadeel van de T.16000 is de mini throttle. Losse throttles zijn jammer genoeg best duur. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

Voornamelijk kosten idd, ik was niet van plan direct high-end spul aan te schaffen voor een game die nog niet uit is. Op deze manier kan ik rustig testen en experimenteren met hotas tot de game echt uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-10 23:33
Bij mij ziet SC die T16000's gewoon als twee losse joysticks en kan ik ze ook als dusdanig instellen? Target heb ik iig nog nooit nodig gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Getipt door Rescla dat Sandi wat gepost had :P , dus voor wie nog Concierge wilt worden voor een metalen pasje? Nu is je kans! :+

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CRw7av-UkAAEbUE.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrock
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:33

Patrock

Eat - ride - sleep - repeat

Zojuist toch maar een package gehaald, Alvast een beetje inkomen en dan tijdens de kerstdagen er echt mee aan de slag kunnen! met 32 MB per seconde download dit spel wel lekker snel zeg! daar kunnen sommige launchers nog iets van leren! Via de website heb ik mij maar alvast aangemeld voor de GOT organisation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Patrock schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 19:15:
Zojuist toch maar een package gehaald, Alvast een beetje inkomen en dan tijdens de kerstdagen er echt mee aan de slag kunnen! met 32 MB per seconde download dit spel wel lekker snel zeg! daar kunnen sommige launchers nog iets van leren! Via de website heb ik mij maar alvast aangemeld voor de GOT organisation
Welkom. :) Omdat de org tools op de RSI website nog niet helemaal functioneel zijn hebben we een apart forum voor de org. Zie link in mijn sig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
Case_C schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 19:05:
Getipt door Rescla dat Sandi wat gepost had :P , dus voor wie nog Concierge wilt worden voor een metalen pasje? Nu is je kans! :+

[afbeelding]
Is ie nu al bestelbaar of krijgen alle concierge vips die?
Patrock schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 19:15:
Welkom! Mocht je nog vragen hebben er zijn hier een enorme hoeveelheid mensen die van alles weten dus we kunnen vast wel de meeste vragen beantwoorden.

[ Voor 43% gewijzigd door Tylocke op 20-10-2015 19:40 ]

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rescla
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16:57
Tylocke schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 19:38:
[...]

Is ie nu al bestelbaar of krijgen alle concierge vips die?
https://twitter.com/SandiGardiner/status/656464979852288000

"Concierge VIP card prototype - details coming soon!" Dus geen idee, kan best uit met minimaal 1k gespendeerd :P Hij ziet er in ieder geval al goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

zion schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 15:54:
[...]

De T16000 is ambidextrous (voor beide handen) (aldus de fabrikant)
en
godofal schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 16:45:
[afbeelding]

Klopt helemaal, ik heb zelf 2x t16000 als HoTA op het moment en dat werkt erg goed, zeker voor de prijs.
Met target kun je de 2 joysticks virtueel als 1 joystick laten werken, wat het erg gemakkelijk maakt om ingame alles te binden.
Bedankt voor de tip. Ik ga eens rondneuzen of ik die niet ergens kan vinden voor een prikje. Lijkt me een leuke extra. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrock
  • Laatst online: 20:33

Patrock

Eat - ride - sleep - repeat

Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 19:21:
[...]
Welkom. :) Omdat de org tools op de RSI website nog niet helemaal functioneel zijn hebben we een apart forum voor de org. Zie link in mijn sig.
Bedankt mac-rolec! heb mij geregistreerd. Ben benieuwd!
Tylocke schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 19:38:
[...]
Welkom! Mocht je nog vragen hebben er zijn hier een enorme hoeveelheid mensen die van alles weten dus we kunnen vast wel de meeste vragen beantwoorden.
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
rescla schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 20:05:
[...]

https://twitter.com/SandiGardiner/status/656464979852288000

"Concierge VIP card prototype - details coming soon!" Dus geen idee, kan best uit met minimaal 1k gespendeerd :P Hij ziet er in ieder geval al goed uit.
Dank je! Hij ziet er erg goed uit. Hebben hebben hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
JanAd schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 20:29:
Bedankt voor de tip. Ik ga eens rondneuzen of ik die niet ergens kan vinden voor een prikje. Lijkt me een leuke extra. _/-\o_
€ 41,- p/stuk.

en w00t! ben toegelaten tot de Corp, thanks guys! tot over 2,5 week :D

Nog even een vraagje over de Corp, bijna iedereen is "recruit" behalve de founding fathers die "Councelor" zijn, is het tzt nog de bedoeling dat hier meer ranks in komen? Zo ja, is dat dan op basis van gametime, achievements, social, multiplayer raids of iets anders?

[ Voor 29% gewijzigd door zion op 20-10-2015 20:50 ]

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
JanAd schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 15:11:
[...]

Als je zo'n dingen ziet... Dan is het pas echt kl*te dat ik linkshandig ben :F ;(
Ik ben ook linkshandig, maar vliegen met m'n X52 gaat me prima. :) Maar goed, ik kan met links dan ook geen computermuis besturen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Ok, heb linksom en rechtsom geprobeerd erachter te komen, maar kan het niet vinden.
Heb m'n Sabre gekocht, maar die is standalone, en alleen maar gekocht omdat hij limited was, met LTI.

Verder wil ik gewoon vanaf het begin beginnen, oftewel met een Aurora.

Nou heb je alleen 4 belangrijke versies van de aurora, en in mijn optiek maar eentje die alles heeft die ik wil, de LX.

De MR: het default start pakket, overbodig want je hoeft geen AC pass meer te hebben
De LN: de Militia variant, high on guns, maar weinig cargo (net zoveel als MR, dus MR is sowieso een no go)
De CL: de "hauler" variant, slechtere drive/wapens, maar wel 23 ipv 13 cargohold
De LX: Limited Edition met Jump Drive, upgraded max propulsion, firepower zelfde als MR. maar wel een auxiliary slot meer, betere schilden, betere PP.

Mijn vraag dan ook, Zal die LX op de november aniversary sale in een package komen? want dan kan je daar een big-box (type-a) onder hangen en lekker een eind in de rondte exploren/haulen.

systeem

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

De LX was limited tot 5000 stuks tijdens de verkoop van de Javelin. Denk niet dat we hem nog gaan zien. Maar hoop van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Je zou een LN kunnen nemen en mocht de LX dan nog komen kan je altijd upgraden. Of je upgrade naar een Avenger, mooie combo met de Sabre. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Ach F8ck it.....

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3sBKRTo.jpg

Hopelijk komt er iets moois met een Freelancer DUR LTI oid tijdens de sales ;)

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
zion schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 21:46:
Ach F8ck it.....

[afbeelding]

Hopelijk komt er iets moois met een Freelancer DUR LTI oid tijdens de sales ;)
LTI op een non concept schip zal waarschijnlijk niet gebeuren. Misschien komt de MIS in de verkoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Maar een MIS is beetje dubbelop met de Sabre? Neem er een MAX naast. :D Fighter + Hauler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Cogency schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 22:01:
Maar een MIS is beetje dubbelop met de Sabre? Neem er een MAX naast. :D Fighter + Hauler.
Ik prefereer de DUR (explorer + fighter), "these feet are made for walking" :+ (met de FL MAX, niet de MIS)

systeem

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylocke
Nieuwe PTU update is beschikbaar:

There's a new, new patch coming down right now for the PTU. It's newer than the one from yesterday. ~33 GB.

Version is 1.3.0 - 271982/ PTU 1.3d

Notes: https://ptu.cloudimperium...27-Star-Citizen-Alpha-13d

Balance/Tweaks:

Components
•The effectiveness of the chaff countermeasure has been increased.

Ships
•Reduced the power plant of the F7C-M Super Hornet by 25% to make the use and selection of weapons with high power drain more meaningful.

Fixes:

Components
•Fixed an issue where the “Wrath” Plasma Cannon using incorrect data for stats.
•Fixed an issue where Mass Driver weapons were doing energy damage as well as top of ballistic damage. Removed energy damage.

Ships
•Fixed an issue where the pilot’s foot in the Mustang (All Variants) was not properly anchored in multiplayer, resulting in legs constantly floating around in front of player.

User Interface
•Fixed an issue with the HUD of the Merlin where the cursor and click locations were not aligning.

Social Module:

Fixes:

Technical
•Fixed several bugs causing server-side crashes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radium6969
Vanavond de boel maar weer eens aangeslingerd, draait nu een stuk beter met een nieuwe config.
Nog steeds niet echt een stable FPS maar 20-50 is goed haalbaar nu al.
Na een potje Arena Commander (Wave 2) maar gestopt omdat ik uit elkaar werd geknald.

Gimballed lasers is een gemis op de 325A, misschien in de toekomst maar een Hornet oid aanschaffen. :')
Is er een manier om je ammo te reloaden? Bij mij is namelijk de gimballed main gun na een tijd op.
Kan hier niet echt veel over vinden. :)

Best verassend hoe goed het nog in elkaar steekt allemaal.
Laat DX12 maar komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

radium6969 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 22:58:
Is er een manier om je ammo te reloaden?
Ja dat kan, gewoon een astroide koppen :+ *serieus* 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 15-10 08:04

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

zion schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 20:37:
[...]

€ 41,- p/stuk.

en w00t! ben toegelaten tot de Corp, thanks guys! tot over 2,5 week :D

Nog even een vraagje over de Corp, bijna iedereen is "recruit" behalve de founding fathers die "Councelor" zijn, is het tzt nog de bedoeling dat hier meer ranks in komen? Zo ja, is dat dan op basis van gametime, achievements, social, multiplayer raids of iets anders?
Er zullen zeker nog andere ranks komen :)! Er is alleen nog niet iets te doen wat die ranks kan vullen. Als je jouw ideeën er over wil spuien kom dan graag naar gotinc.nl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm.... 1.3.0d geeft nog steeds geen Area 18.
Ipv een crash krijg ik nu een 'Error 7' te zien. (Schijnt met SLI te maken te hebben)
Niet de vooruitgang die ik gehoopt had.
En als ik in mijn Ghost een potje Vanduul wil spelen dan begin ik nog steeds in mijn LN.
Nog wat bugjes dus.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2015 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 01:14:
Ipv een crash krijg ik nu een 'Error 7' te zien. (Schijnt met SLI te maken te hebben)
Niet de vooruitgang die ik gehoopt had.
En als ik in mijn Ghost een potje Vanduul wil spelen dan begin ik nog steeds in mijn LN.
Nog wat bugjes dus.
Weet je zeker dat je op 'apply' hebt geklikt? :)

Ik vergeet dat nog wel eens :+

[ Voor 5% gewijzigd door siriouz op 21-10-2015 06:04 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Case_C
zion schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 20:37:
[...]
Ircghost legt het aardig uit :p , dat ligt nog open met hoe we dat binnen de org gaan regelen. Voor Star Citizen zal het waarschijnlijk zo zijn dat ranks verschillende mogelijkheden geven aan spelers. Een recruit zal misschien geen toegang hebben tot een org hangar, terwijl een member dat wel heeft. (om zomaar iets te stellen, geen idee hoe het werkelijk gaat worden.)

Rechten per schip worden verleend door de eigenaar/kapitein, dus daar gaan org ranks weer niet voor uitmaken. Hopelijk komt er met org's 2.0 meer duidelijkheid.

Daarnaast zijn de mogelijkheden die we nu via de site hebben om de organisatie te managen zijn ronduit 'slecht' , daarom wachten we in ieder geval op Organizations 2.0. (Nu duurt het 30 sec om voor 1 persoon z'n rank aan te passen, en dat x 322 is iets te veel om "zomaar" even te doen.) Daarin hopen we het volgende te zien:
  • Fleet viewer, gaat voor iedereen even schrikken zijn gok ik :P .
  • Makkelijker aanpassen van ranks,
  • Zelf hoeveelheid ranks bepalen, momenteel 5+1 is voldoende, maar meer is altijd makkelijk
  • Dedicated forums (geen must)
  • Een voorproefje op: rights per rank, wat zijn de rechten die aan welke rank hangen?
  • Visueel groeperen van leden, (handig voor t inzichtelijk maken van squadrons en groepen)
Voor de Star Citizen Alpha, met de missies:
  • Meer functionaliteit/makkelijker samen spelen/ingame memberlist oid
  • Voorproefje op org belasting, (hoe gaan we anders die grote schepen kopen/onderhouden :+ )
  • Org generated missies? Missies systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 01:14:
Lap... Ik ben daar nog nooit binnen geraakt en ik heb een SLI setup :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
zie nu pas dat ik de kickstarter en original backer titels kan selecteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49
Tsk, ik kan alleen New Backer selecteren, zo nieuw ben ik niet na 1,5 jaar :(

:+

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snaakje

Snaakje

Hema Sokken

Jorrie schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 10:31:
Tsk, ik kan alleen New Backer selecteren, zo nieuw ben ik niet na 1,5 jaar :(

:+
ik heb precies hetzelfde haha, durfde destijds niet te backen via kickstarter.

Na de eerste paar updates was ik toch over.. :)

StarCitizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-10 22:55

The Chosen One

Zie signature!

Ik wist dat wel maar zag laatst pas dat ik een stap hoger was gekomen voor me Vanguard en die ook kon selecteren. Wist niet dat die ranks doortelde. ;p

[ Voor 9% gewijzigd door The Chosen One op 21-10-2015 10:53 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMos
  • Laatst online: 15-10 12:10
Volg dit topic al een tijdje en me dan ook eindelijk maar eens aangemeld:)

Heb op dit moment een Freelancer MIS; de rest komt ingame wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Ik hoop wel via de random referal van Tweakers? O-)

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Jorrie schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 11:42:
Ik hoop wel via de random referal van Tweakers? O-)
Hahaha hoe kan dat nou als hij al een MIS heeft? Toen bestonden referrals nog helemaal niet.
CMos schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 11:39:
Volg dit topic al een tijdje en me dan ook eindelijk maar eens aangemeld:)

Heb op dit moment een Freelance MIS; de rest komt ingame wel:)
En 'alsnog' welkom in 't topic :) .(en de organisatie :) ))

[ Voor 3% gewijzigd door Case_C op 21-10-2015 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Oja, dat ding is natuurlijk limited :+

Ik had het verkeerd begrepen, dacht dat ie zich net had aangemeld met SC :+

Star Citizen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

JanAd schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 10:05:
Lap... Ik ben daar nog nooit binnen geraakt en ik heb een SLI setup :-(
Net ff SLI uitgezet en geprobeerd maar maakt niets uit. Er is iets anders fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Goed dat je het laat weten. Dan moet ik er zelf niet mee zitten prutsen. Ach, het is een Alpha. Dergelijke problemen zijn te verwachten. Zolang ik maar kan vliegen straks ben ik tevreden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 23:49
Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 12:04:
[...]

Net ff SLI uitgezet en geprobeerd maar maakt niets uit. Er is iets anders fout.
Je kunt ook proberen om een van de kaarten te disablen zodat hij volledig onzichtbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar ga ik niet mee hannesen.
Was me wel gelukt om Area18 los op te starten.
starcitizen.exe opstarten met toevoeging '+map Area18'
Als je de toevoeging '+map TE_GoldHorizon' gebruikt laad je dat level wel maar je spawnt niet.
En idd is het nog een alpha dus dit soort zaken zijn te verwachten.
Er zijn immers ontelbare hoeveelheden PC configuraties en daar rekening mee houden is op dit moment nog niet het belangrijkste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pleinolijf
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-09 11:28
Weet er iemand wanneer de Anniversary sale zal gehouden worden ? Kan me de datum van vorig jaar niet herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Even compleet (semi) offtopic:weet iemand een manier om op Amazon.de te betalen als je geen creditcard hebt? mag alleen maar CC of duitse/oostenrijkse bankrekening invullen, en die Saitek X52 Pro zit me zo lief aan te staren voor € 40,- goedkoper dan in NL.
pleinolijf schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 13:00:
Weet er iemand wanneer de Anniversary sale zal gehouden worden ? Kan me de datum van vorig jaar niet herinneren.
Vanaf 19 november, 1 week als het goed is.

[ Voor 34% gewijzigd door zion op 21-10-2015 13:02 ]

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
zion schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 13:01:
Even compleet (semi) offtopic:weet iemand een manier om op Amazon.de te betalen als je geen creditcard hebt? mag alleen maar CC of duitse/oostenrijkse bankrekening invullen, en die Saitek X52 Pro zit me zo lief aan te staren voor € 40,- goedkoper dan in NL.

[...]

Vanaf 19 november, 1 week als het goed is.
Prepaid CC? Je kan deze gewoon in Nederland aanschaffen (3V) en opladen. Er kleven wel nadelen aan een prepaid CC omdat je bijvoorbeeld voor elke keer opladen een transactie fee betaald. Ik zou alleen geen andere oplossing weten.

Edit: 3V is misschien niet handig omdat deze blijkbaar hoge fees hebben. Zou je even moeten zoeken of op het shopping gedeelte van Tweakers navragen.

[ Voor 10% gewijzigd door Tylocke op 21-10-2015 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swychblade
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-12-2023
Op twitter gaat het gerucht rond dat "He who shall not be named" gebanned wordt van Twitter.

Zal de drama wel gaan missen als dit waar is.

[ Voor 21% gewijzigd door Swychblade op 21-10-2015 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
  • Laatst online: 30-03 17:32
https://www.reddit.com/r/DerekSmart/
^als je meer wil weten over wat wat hij allemaal zegt over Star Citizen en co.

[ Voor 52% gewijzigd door AndrewBourgeois op 21-10-2015 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RavenLord
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07 21:41

RavenLord

Live to Ride, Ride to Live

Ik lees veel over de sales week, worden tijdens deze week ook speciale starter packages verkocht en is het de moeite waard om even daar op te wachten? Of zijn het enkel losse schepen in de regel?
Anders wacht ik nog even met aanschaffen van een starter kit tot november. Iets meer uitgeven wil ik wel doen voor een wat leuker schip bij een start kit, dus wie weet is t de moeite waard om te wachten

psn: splettervlek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
RavenLord schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 14:07:
Ik lees veel over de sales week, worden tijdens deze week ook speciale starter packages verkocht en is het de moeite waard om even daar op te wachten? Of zijn het enkel losse schepen in de regel?
Anders wacht ik nog even met aanschaffen van een starter kit tot november. Iets meer uitgeven wil ik wel doen voor een wat leuker schip bij een start kit, dus wie weet is t de moeite waard om te wachten
Er is een kans op dat er Anniversary packages komen, dus het beste doe je gewoon even een maandje wachten. Het zal waarschijnlijk niet zo zijn dat je iets mis zal lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
Case_C schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 14:08:
[...]

Er is een kans op dat er Anniversary packages komen, dus het beste doe je gewoon even een maandje wachten. Het zal waarschijnlijk niet zo zijn dat je iets mis zal lopen.
En misschien een Corvette sale? Vorig jaar waren het de Destroyers. Ik ga hoe dan ook van mijn Banu een LTI maken en voor de rest weet ik het nog niet. De huidige Herald moet nog een keer een Freelancer DUR worden en dan maak ik van mijn Delta wel weer een Herald.

Of ze moeten unmelten weer beschikbaar maken want dan kan ik weer een Hull B of C terug halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Tylocke schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 14:23:
[...]

En misschien een Corvette sale? Vorig jaar waren het de Destroyers. Ik ga hoe dan ook van mijn Banu een LTI maken en voor de rest weet ik het nog niet. De huidige Herald moet nog een keer een Freelancer DUR worden en dan maak ik van mijn Delta wel weer een Herald.

Of ze moeten unmelten weer beschikbaar maken want dan kan ik weer een Hull B of C terug halen.
Ze 'zeggen' dat die nog niet eens in concept is. Maar zo zeggen ze wel meer :P . (De Javelin, en Panther/Pegasus carrier enz.)

\/ Ik vroeg ook helemaal niet of je er een ging kopen toch? :P \/

[ Voor 5% gewijzigd door Case_C op 21-10-2015 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
Case_C schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 14:25:
[...]

Ze 'zeggen' dat die nog niet eens in concept is. Maar zo zeggen ze wel meer :P . (De Javelin, en Panther/Pegasus carrier enz.)
Ik koop sowieso geen Corvette, maar ben wel heel benieuwd wat voor een moois ze van die player ships weten te maken. De Idris is ook al zo tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
pleinolijf schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 13:00:
19 November meen ik.

Also, nog een ship buying guide gebaseerd op combat capability :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Een ship koop je toch om z'n looks? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RavenLord
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07 21:41

RavenLord

Live to Ride, Ride to Live

Nice!

Ik wacht dan nog even tot de sales week. Kan ik mooi in de tussentijd gaan shoppen voor een nieuwe videokaart O-)

psn: splettervlek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thisuren
  • Laatst online: 05-09 13:48
Oraijon schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 16:05:
[...]

19 November meen ik.

Also, nog een ship buying guide gebaseerd op combat capability :)
[video]
Volgens mij heeft hij de Sabre Q&A niet gelezen :P Sabre heeft erg weinig armour, dik shield en dikke wapens en het zou stealthier zijn dan de Hornet Ghost. Oftwel, Sabre is de echte ninja en niet de Ghost zoals hij beweert :) En natuurlijk is de Sabre het mooiste van allemaal, dus dat speelt ook mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Cogency schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 16:07:
Een ship koop je toch om z'n looks? :P
Hoe het interieur er uit ziet ja, schepen met alleen een toegankelijke cockpit is een nogo voor mij :+

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
Thisuren schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 16:41:
[...]

Volgens mij heeft hij de Sabre Q&A niet gelezen :P Sabre heeft erg weinig armour, dik shield en dikke wapens en het zou stealthier zijn dan de Hornet Ghost. Oftwel, Sabre is de echte ninja en niet de Ghost zoals hij beweert :) En natuurlijk is de Sabre het mooiste van allemaal, dus dat speelt ook mee :P
Staat ook in de comments, gaat hij nog aanpassen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thisuren
  • Laatst online: 05-09 13:48
Oraijon schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 20:14:
[...]

Staat ook in de comments, gaat hij nog aanpassen ;)
Zag het net ook ja, mooizo :D

EDIT: Leuk filmpje van de Retaliator in Vanduul Swarm met z'n torpedos, nog wet wat buggy, maar ziet er heel leuk uit :P

[ Voor 33% gewijzigd door Thisuren op 21-10-2015 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-09 14:18
Thisuren schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 20:20:
[...]
Leuk filmpje van de Retaliator in Vanduul Swarm met z'n torpedos, nog wet wat buggy, maar ziet er heel leuk uit :P

[video]
Best druk, zo in je eentje met al die turrets.
Maar wel gaaf om te zien! :9~

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Case_C
Nieuwe size comparison :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Bz9AEB3.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-09 14:18
Net (via de Google) de subscriber vault pics gezien maar...manmanman, wat is die Connie netjes opgedroogd!! :9~
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZeCjGQW.png

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
SNAFU schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 23:26:
Net (via de Google) de subscriber vault pics gezien maar...manmanman, wat is die Connie netjes opgedroogd!! :9~
[afbeelding]
Dat ziet er wel aanzienlijk beter uit dan de huidige (en die was ook al niet lelijk!!), alleen jammer dat het zo donker is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jojoba007
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-10 20:44
Wow man, wat ziet dat er opgeknapt uit zeg. Ik hoop inderdaad ook wel dat het cockpit / leef gedeelte wel iets lichter is dan het cargo gedeelte. Zit er toch hard aan te denken om mijn Freelancer DUR te upgraden naar de Constellation Andromeda. Mede ook omdat de Connie het snelst 2.0 ready is.

Wat ik mij trouwens af vraag, ik zag in een aantal 1.3 filmpjes dat als je EVA gaat en bijvoorbeeld de deuren van je schip opent er geen druk of zo weg valt. Ik neem aan dat dit wel gaat komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Heel knap al die schepen! De Genesis doet me nogal denken aan de Destiny uit Stargate Universe :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Swychblade
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-12-2023
http://i.imgur.com/JM0LDXQ.png

Een tube map van de verbindingen tussen de sterren in de PU. Erg overzichtelijk. Ik kan nu direct zien waar mijn hull-B gaat shinen ten opzichte van de grotere hulls.

[ Voor 11% gewijzigd door Swychblade op 22-10-2015 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
Wow, die Hull E is GROOT. Het was me eerlijk gezegd nog nooit opgevallen dat alleen het voorstuk van de Hull E al even groot was als een Carrack of 890J.
Swychblade schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 09:07:

Een tube map van de verbindingen tussen de sterren in de PU. Erg overzichtelijk. Ik kan nu direct zien waar mijn hull-B gaat shinen ten opzichte van de grotere hulls.
Mooie vondst! Nu nog even afwachten hoe ze de schepen gaan indelen mbt jump points.

[ Voor 36% gewijzigd door Tylocke op 22-10-2015 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Bugsmashers ep. 13:

Uit de reacties:

Blijkbaar gemist in de Monthly Report:

Frankfurt zorgt ervoor dat ze alleen de onderdelen uit CryEngine 3.8 gebruiken, welke nuttig kan zijn voor SC.
We did cherry pick several improvements from the 3.8 SDK updates such as the Character Tool which simplifies character creation and animation setup. Along with this we integrated initial support for 8 weight skinning (more finely accentuated animations especially on faces) and character attachment merging (to significantly reduce draw calls during shadow rendering). We plan to revamp these features to further improve the character animation and rendering pipeline.

[ Voor 80% gewijzigd door Case_C op 22-10-2015 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Swychblade schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 09:07:

Lijkt idd een metro kaart! Vet hoor :) - deze aan de binnenkant van Starliners plaatsen _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door Torrie844 op 22-10-2015 10:04 ]

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siriouz
Ik wil mezelf stiekem zo graag op een schip trakteren omdat ik vandaag m'n verstandskiezen heb laten trekken... Met 10 dosissen verdoving, een fobie voor naalden, bijna een paniekaanval en bijna een blackout later. :X

Mja, volgende week eerst de rekening voor m'n brommer betalen, en dan ff wachten tot de anniversary sale. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Als ik mijn LTI Sabre nu zou upgraden naar een Constellation, heeft die Constellation dan ook LTI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Cogency schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 12:10:
Als ik mijn LTI Sabre nu zou upgraden naar een Constellation, heeft die Constellation dan ook LTI?
Jep, je verliest die LTI pas als je je Sabre omsmelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Cogency schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 12:10:
Jazeker, dat is volgens mij wel het idee.
siriouz schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 12:07:
Ik wil mezelf stiekem zo graag op een schip trakteren omdat ik vandaag m'n verstandskiezen heb laten trekken... Met 10 dosissen verdoving, een fobie voor naalden, bijna een paniekaanval en bijna een blackout later. :X

Mja, volgende week eerst de rekening voor m'n brommer betalen, en dan ff wachten tot de anniversary sale. O-)
Auw, pijnlijk. Dan zou je bijna zeggen dat je het wel verdient hebt :) .
Pagina: 1 ... 18 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.