Toon posts:

[PC] Star Citizen - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 19 ... 101 Laatste
Acties:
  • 177.651 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
Case_C schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 12:12:
[...]

Auw, pijnlijk. Dan zou je bijna zeggen dat je het wel verdient hebt :) .
Dat vond ik ook, jammer dat er momenteel niet echt iets tussen zit wat zowel aantrekkelijk als (voor mij) betaalbaar is. :/

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15-10 14:05

JanAd

Wind’s howling

siriouz schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 12:07:
Ik wil mezelf stiekem zo graag op een schip trakteren omdat ik vandaag m'n verstandskiezen heb laten trekken... Met 10 dosissen verdoving, een fobie voor naalden, bijna een paniekaanval en bijna een blackout later. :X

Mja, volgende week eerst de rekening voor m'n brommer betalen, en dan ff wachten tot de anniversary sale. O-)
Sterkte... :)

Ik ga mij ook proberen in te houden tot volgende maand. Zo'n Freelancer DUR spreekt mij wel aan.

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-10 22:58

Cogency

Ginnunga

Interesting, die Constellation begint namelijk ook weer te kriebelen.... Toch een beetje het multipurpose Star Citizen ship.

Koop een P52, niet te duur en toch wat hangar decoration. ;) En je kan hem altijd melten voor iets groters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
JanAd schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 12:16:
[...]

Sterkte... :)

Ik ga mij ook proberen in te houden tot volgende maand. Zo'n Freelancer DUR spreekt mij wel aan.
Thanks. De Freelancer heb ik ook aan zitten denken, eventueel ter vervanging van m'n 315p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wel een aardige comment van Ben waarom financiele informatie van CIG niet bekend wordt gemaakt. Makes sense:

https://forums.robertsspa.../5802631/#Comment_5802631

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
siriouz schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 12:18:
[...]

Thanks. De Freelancer heb ik ook aan zitten denken, eventueel ter vervanging van m'n 315p.
Dan maak je een 2e accountje en koop je daar een starter pakket op, dat starter pakket stuur je dan weer naar je main, en dan ben je weer 40 euro dichter bij je volgende schip want je kan het starter schip omsmelten naar credits :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08:31
Bornhald schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 16:25:
[...]

Dan maak je een 2e accountje en koop je daar een starter pakket op, dat starter pakket stuur je dan weer naar je main, en dan ben je weer 40 euro dichter bij je volgende schip want je kan het starter schip omsmelten naar credits :D
Zoo inderdaad dat is een sneaky manier om "even" voor 450 dollar een gratis Gladius te krijgen :+ .
Hoewel ze dat 99% zeker doorhebben bij CIG, en het zonde is van de accounts..

(Maar wie weet dat ik zo gek ben om dat wel te doen, als ik nog 1 of 2 referrals zou moeten :X , heb ik gelijk weer voldoende credits voor de Avenger upgrade..)

De grap is dan wel dat ik dan voldoende cash op mn account heb voor Concierge, maar 't niet ben door gifts.

[ Voor 20% gewijzigd door Case_C op 22-10-2015 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 16:28:
[...]

Zoo inderdaad dat is een sneaky manier om "even" voor 450 dollar een gratis Gladius te krijgen :+ .
Hoewel ze dat 99% zeker doorhebben bij CIG, en het zonde is van de accounts..

(Maar wie weet dat ik zo gek ben om dat wel te doen, als ik nog 1 of 2 referrals zou moeten :X , heb ik gelijk weer voldoende credits voor de Avenger upgrade..)

De grap is dan wel dat ik dan voldoende cash op mn account heb voor Concierge, maar 't niet ben door gifts.
Ik zou willen dat ik voor iedere 450 dollar een gratis gladius gehad zou hebben, en er zijn er nog wel meer hier :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Gave system map met system info: Wellicht een gave setup, om voor missies e.d. de gebieden weer te geven waarin we als organisatie actief zijn met wat :D . Elke week/maand een nieuwe kaart met andere locaties en hotspots van Got Inc. (Natuurlijk geheim voor piraten e.d. :9 )
(groot plaatje)
http://i.imgur.com/ttiRmGh.jpg[

[ Voor 5% gewijzigd door Case_C op 22-10-2015 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Ben na deze free 2 week flycon om, ga een starters package halen.

Onder welke referallink zal ik me registeren? Wie is de leider van de GoT org. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Sak3d schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 18:06:

Onder welke referallink zal ik me registeren? Wie is de leider van de GoT org. ?
op de front page staat een random ref link ding, ik zou die gebruiken. :) maar je bent vrij die van mij te gebruiken :)
leider van GoT inc.. geen idee >:)

doet de randomizer h et wel goed, ik krijg namelijk 3x dezelfde achter elkaar...

[ Voor 14% gewijzigd door Bornhald op 22-10-2015 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisher
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06-2018
Bornhald schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 18:07:
[...]

op de front page staat een random ref link ding, ik zou die gebruiken. :) maar je bent vrij die van mij te gebruiken :)
leider van GoT inc.. geen idee >:)

doet de randomizer h et wel goed, ik krijg namelijk 3x dezelfde achter elkaar...
Ik heb het even ook geprobeerd krijg elke keer de zelfde code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49
Nvm, hier doet ie het wel

[ Voor 64% gewijzigd door Jorrie op 22-10-2015 18:24 ]

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
F5 vs new page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
bij refresh in chrome krijg ik dezelfde code, ook als ik de link opnieuw gebruik. Overigens is hij wel anders dan hij was toen ik het voor het eerst meldde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Sak3d schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 18:06:

Moest je voor de fly-free week geen account aanmaken, ik weet niet of een referral dan nog werkt. Maar als 't nog kan gewoon via de random-generator, hij pakt in ieder geval elke keer een random key met een nieuwe sessie. (of Snoz lombardo zit al met 50 referals :X ) :+

Verder heeft de GOT Inc. organisatie (other organisations are available :+ ) geen leider als persoon, maar een "Council" van 6 mensen, (Batumulia, Mac-Rolec, Mattie112, Ircghost , Rescla en ikzelf) Dus voor vragen kan je bij ons terecht, en na aanmelding op robertspaceindustries.com ook op gotinc.nl. Die site proberen we iedereen de lid is van de organisatie op te krijgen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En PTU heeft een 1.3.0e patch uitstaan.
Als je problemen met je settings/crashes hebt raden ze aan om je PTU user opnieuw aan te maken. (tenminste denk dat ze dat bedoelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Bornhald schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 16:25:
[...]

Ik wacht nog even tot de anniversary sale denk ik. :P

Zaterdag hopelijk brommer weer klaar, eindelijk weer sjezen en de rekening lijkt mee te vallen, dus goed nieuws *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
Around the verse weer online :)

We'll be seeing more from the Sabre very soon! :D Oh en Xi'An scout :p :9~

[ Voor 30% gewijzigd door Case_C op 22-10-2015 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-10 14:23
Kan iemand de datum op dit bord uitleggen?

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/tvGJueT14Bvc8XUfKfBdrkUr/full.jpg

Ik probeer een link te leggen naar iets maar heb geen flauw idee wat het kan zijn.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Tylocke schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 22:17:
Kan iemand de datum op dit bord uitleggen?

[afbeelding]

Ik probeer een link te leggen naar iets maar heb geen flauw idee wat het kan zijn.
Ehm is er iets in 2002 gebeurd? Een release van Chris ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 21:14:
Around the verse weer online :)

We'll be seeing more from the Sabre very soon! :D Oh en Xi'An scout :p :9~
Xi'an scout heeft dus 4 varianten? (1 out of 4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Cygnitr0n schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 22:26:
[...]

Xi'an scout heeft dus 4 varianten? (1 out of 4)
Stijl varianten in ieder geval.... die zien er echt FANTASTISCH uit! Echt kippevel, en een stuk beter dan het rood wat ze eerst hadden.. meer stealthy nu.

De making of de demo is ook erg mooi om te zien :) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de PTU testers. Je kan nu graties in de store 'kopen' op de PTU site en die shizzle in de AC testen.
En met 1.3.0e kan ik nog steeds niet fatsoenlijk in Area18 want hij crashed nog steeds. Nu weer zonder foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-05-2021
Case_C schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 22:27:
[...]

Stijl varianten in ieder geval.... die zien er echt FANTASTISCH uit! Echt kippevel, en een stuk beter dan het rood wat ze eerst hadden.. meer stealthy nu.

De making of de demo is ook erg mooi om te zien :) .
Ik heb begin dit jaar mijn xi'an gemelt :'( En nu wil ik m terug! Wat ziet die er nu echt fantastisch uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 22:28:
Voor de PTU testers. Je kan nu graties in de store 'kopen' op de PTU site en die shizzle in de AC testen.
En met 1.3.0e kan ik nog steeds niet fatsoenlijk in Area18 want hij crashed nog steeds. Nu weer zonder foutmelding.
Nice

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KMNjG3Q.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-10 16:07

Fordox

00101010

:D
Ben ik ff blij met mn Xi'An ^_^

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
Case_C schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 22:23:
[...]

Ehm is er iets in 2002 gebeurd? Een release van Chris ofzo?
Dat is het nou net, heb er naar gezocht en kan dus niets vinden wat betrekking zou kunnen hebben op 2002. Ook ingame zou het raar zijn want dan zijn ze 12 jaar te laat met opleveren :P

Edit: en waar blijft de Herald? :'(

[ Voor 5% gewijzigd door Tylocke op 22-10-2015 23:18 ]

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Mabok schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 22:44:
[...]

Ik heb begin dit jaar mijn xi'an gemelt :'( En nu wil ik m terug! Wat ziet die er nu echt fantastisch uit!
unmelt request... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-05-2021
Misschien wel doen inderdaad, moet sowieso wachten totdat ze weer requests accepteren.

En volgens ATV de P72 meer een racer variant van de merlin. Ik had zelf meer een sterkere variant verwacht (/gehoopt) dan een racer.
Maar afwachten hoe die en de Phoenix uiteindelijk wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel blij met update 1.3e kom nu eindelijk weer in het spel zonder dat ik gelijk bij opstarten door de vloer zak. Dus bug voor mensen met SSD schijven is er nu eindelijk uit..

Wel heel erg opletten in Arccorp voor al de rond scheurende bugg's. :) Na paar keer dood te zijn gereden nu een beetje aan de kant blijven en goed om je heen kijken..

Kan leuk worden als de normale 1.3 uit komt en er nog meer mensen in Arcorp komen rond lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een week geleden ofzo postte iemand hier een coupon code waarmee men tot de 25e de Alpha gratis zou kunnen uitproberen. Ik kan deze post echter niet meer vinden... iemand die daarbij kan helpen? Gevonden: Tylocke in "[PC] Star Citizen - Deel 4".

Zonder het gespeeld te hebben; dit spel spreekt me wel enorm aan. Ik was namelijk enorm gecharmeerd van Freelancer; kan ik dit als MMORPG-versie van Freelancer zien? Het lijkt er wel op, zeker omdat de maker ook achter Freelancer zat. En het budget is enorm hoog; heeft dus alle schijn van dat het mega vet gaat worden. :)

Wat ik me wel afvraag: wanneer heeft het nou zin om geld in dit spel te steken? Beter even afwachten totdat het spel helemaal af is, of krijgen early backers al veel extra's behalve dat je nu al de alpha/beta kunt spelen enzovoorts? Of ben ik eigenlijk al te laat voor de leukste extra's/exclusives?

Valt me wel op dat de prijzen vrij hoog zijn; hoe moet ik een keuze maken voor een schip als ik nog geen f*ck weet van dit spel en veel zaken nog 'to be determined' zijn. Verder: ik heb de ervaring met online spellen dat iets wat eerst heel goed/vet is, later generfed gaat worden. Daarom speel ik eigenlijk tegenwoordig vooral offline spellen - dan heb ik zelf de controle. Ik vind dat patches vaak de lol van het spel afhalen, zoals ook Civ. 'Balancing' noemen ze dat - alles wat leuk/vet is moet generfed worden zodat alles een beetje op elkaar gaat lijken met net een ander uiterlijk en net iets andere mechanic. Hoe kijken jullie hier tegenaan? Heeft het zin flink wat geld in dit spel te stoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heggico
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-10 18:15
Heeft het zin.. geen idee. Het spel sprak mij gewoon genoeg aan om te backen.

Als je nu een schip koopt heb je direct toegang tot Arena commander (de dogfighting module) en later ook de alpha 2.0. Hierin zit multicrew, basis missies en nog een hoop placeholder systemen (repair bijvoorbeeld). Maar dit gaat worden uitgebreid tot het uiteindelijke echt PU (De open world).

Als je nu wilt instappen, maar je weet nog niet wat je wilt doen, koop dan het goedkoopste ship (aurora momenteel). Je kan altijd upgraden/melten en een andere kopen. Ook hoef je geen goed schip te hebben, aangezien elke te verkrijgen is met ingame credits, zodra de PU live is.
Dus, heeft het zin om geld erin te steken: Naar mijn idee wel. Als het spel straks echt uit is is het duurder + je kan dan geen schepen meer kopen, alleen ingame verdienen. Momenteel is er natuurlijk enorm veel gameplay changes + balanching issues, maar doorvoor is het nog een alpha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-09 14:18
Good news everyone!!
Blijkbaar is de Crucible concept-sale bijna aan de beurt, Prowler nog lang niet.
https://forums.robertsspa.../5810188/#Comment_5810188

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Of het zin heeft is inderdaad een persoonlijke vraag. Het spelen van vroege alpha's / beta's is niet iedereen hun cup of tea. Je zou een starter pack kunnen nemen met een Aurora of een Mustang voor 43 euro. Dan heb je al alles wat de game je kan bieden. Is imo geen verkeerde prijs:
https://robertsspaceindustries.com/pledge/game-packages

Je zou ook nog kunnen wachten tot de release van Alpha 2.0, dan is er veel meer speelbaar dan nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 07:17:
Een week geleden ofzo postte iemand hier een coupon code waarmee men tot de 25e de Alpha gratis zou kunnen uitproberen. Ik kan deze post echter niet meer vinden... iemand die daarbij kan helpen? Gevonden: Tylocke in "[PC] Star Citizen - Deel 4".

Zonder het gespeeld te hebben; dit spel spreekt me wel enorm aan. Ik was namelijk enorm gecharmeerd van Freelancer; kan ik dit als MMORPG-versie van Freelancer zien? Het lijkt er wel op, zeker omdat de maker ook achter Freelancer zat. En het budget is enorm hoog; heeft dus alle schijn van dat het mega vet gaat worden. :)

Wat ik me wel afvraag: wanneer heeft het nou zin om geld in dit spel te steken? Beter even afwachten totdat het spel helemaal af is, of krijgen early backers al veel extra's behalve dat je nu al de alpha/beta kunt spelen enzovoorts? Of ben ik eigenlijk al te laat voor de leukste extra's/exclusives?

Valt me wel op dat de prijzen vrij hoog zijn; hoe moet ik een keuze maken voor een schip als ik nog geen f*ck weet van dit spel en veel zaken nog 'to be determined' zijn. Verder: ik heb de ervaring met online spellen dat iets wat eerst heel goed/vet is, later generfed gaat worden. Daarom speel ik eigenlijk tegenwoordig vooral offline spellen - dan heb ik zelf de controle. Ik vind dat patches vaak de lol van het spel afhalen, zoals ook Civ. 'Balancing' noemen ze dat - alles wat leuk/vet is moet generfed worden zodat alles een beetje op elkaar gaat lijken met net een ander uiterlijk en net iets andere mechanic. Hoe kijken jullie hier tegenaan? Heeft het zin flink wat geld in dit spel te stoppen?
Als je het spel echt leuk lijkt zou ik sowieso altijd eerst voor de starter pack gaan. Waarom? Wel hierom:

- je krijgt SQ42
- toegang tot alle alpha en beta modules
- toegang tot de MMO Star Citizen
- een schip met verzekering en credits

Eigenlijk best veel voor de initiele 43 euro.

Na de beta fase krijg je geen schip meer bij de game package, dan krijg je alleen nog maar gewoon SQ42 en toegang tot Star Citizen. In SQ42 zou je genoeg geld moeten kunnen verdienen om je eerste schip te kopen in SC.

Waarom zou je geen duurder schip kopen? Heel simpel: dat is niet nodig, je kan ze gewoon allemaal ingame krijgen.

Waarom zou je dan wel een duurder schip kopen? Tsja, deze is wat verschillend per persoon maar voor mij is het een klein stukje pay2skip icm het ondersteunen van het spel. Ik heb vroeger heel veel Privateer gespeeld en vond het echt geweldig. Dat gevoel wil ik weer ervaren en dit is mijn reden om bij te dragen.

Hopelijk helpt dit wat!

Edit: Afwachten is op zich niets mis mee. Helemaal niet omdat er 2 a 3 keer per jaar free flight codes zijn en je op die manier ook de zaken in de gaten kan houden.

[ Voor 3% gewijzigd door Tylocke op 23-10-2015 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Code was CITCONFLIGHT2K15

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Case_C

De beste rewards zijn grotendeels pré 50 miljoen geweest, dus daarvoor hoef je niet eerder meer te backen. Dus voor de leukste extra's ben je aan de late kant. De laatste was het vervallen van de alpha packages, waarbij alpha packages 10K UEC en mijn beta's 5K UEC opbrachten :P , maar dan moest je wel packages hebben.
Valt me wel op dat de prijzen vrij hoog zijn; hoe moet ik een keuze maken voor een schip als ik nog geen f*ck weet van dit spel en veel zaken nog 'to be determined' zijn.
Gewoon de goedkoopste pakken, en ingame verder kijken zoals je in een normaal spel ook zou doen. De duurdere schepen zijn er meer om de funding te blijven stuwen naar nieuwe hoogtes. Daarnaast zou het onzinnig zijn om de Hornet voor 2 tientjes meer aan te bieden dan een Aurora, dan kan je wel raden waar iedereen in het begin mee vliegt. Hetzelfde geld dan voor een Capital die je dan voor 150 euro zou kunnen kopen... dan raakt de game overspoeld door spelers in te grote schepen. (Nu vind dat ook plaats, maar op kleinere schaal door de monetaire barriere)

En ja mensen vinden de schepen mooi, en kopen ze ook om die reden. De kwaliteit van de huidige modellen en graphics geven behoorlijk vertrouwen voor de schepen die ook nog niet in de hangar staan. Daarom verkopen ze zo goed, en gaat de funding behoorlijk hard, omdat de qualiteit echt up to spec is, en je het gevoel hebt een prachtig schip te kopen. (Zelfs de Aurora , hoewel utilitair is gewoon een erg mooi schip)

En niet vergeten dat het hoge budget ook komt door de hoge prijs van de schepen.
Verder: ik heb de ervaring met online spellen dat iets wat eerst heel goed/vet is, later generfed gaat worden. Daarom speel ik eigenlijk tegenwoordig vooral offline spellen - dan heb ik zelf de controle. Ik vind dat patches vaak de lol van het spel afhalen, zoals ook Civ. 'Balancing' noemen ze dat - alles wat leuk/vet is moet generfed worden zodat alles een beetje op elkaar gaat lijken met net een ander uiterlijk en net iets andere mechanic. Hoe kijken jullie hier tegenaan?
De schepen in Star Citizen kunnen redelijk moeilijk op elkaar gaan lijken, mede doordat alles redelijk modulair gaat worden.
Je kan zelf instellen welke componenten je in je schip gaat stoppen
De interieurs zijn anders per schip, dus on-boards FPS gaat voor elk schip anders zijn.
De ingame radar werkt ook met physics based detection e.d. dus een groter schip zie je sneller.
enz. enz.

Natuurlijk moet er wel gebalanced worden, maar dit gaat als het goed is allemaal tijdens de alpha en beta plaats vinden. Van een kickstarter/open dev. game verwacht je niet dat er na release nog gigantisch generfed gaat worden. (Hoewel nieuwe schepen waarschijnlijk "recalls" kunnen krijgen wanneer ze eenmaal ingame zijn.) Dat is ook mooi dat ze alles ook nerfs zoveel mogelijk in-lore proberen te verwerken :) .
Heeft het zin flink wat geld in dit spel te stoppen?
Of het zin heeft? Dat moet iedereen voor zichzelf bepalen. Als je het concept van Star Citizen een werkelijkheid wil zien worden is het in mijn ogen zeker de moeite waard. Ik volg nu al 2 jaar (14-09-15, m'n eerst mail ervan gehad) de ontwikkeling, en daar heb ik al behoorlijk wat entertainment uit kunnen halen. Dat we me in eerste instantie die 40 euro wel waard, en door de dingen die ik heb gezien is die 40 euro wat meer geworden :+ . Tja wat een gek ervoor geeft is 't niet?

Verder is mac-rolec z'n tip om te wachten tot 2.0 zeker niet slecht. Dan heb je gelijk een berg meer te doen :P .

Hehe jammer dat die op de PTU blijven staan, daardoor heb je er in de echte game niks aan :P .

En blijkbaar is het al mogelijk om de snelle acceleratie met landen/opstijgen aan te passen. En CIG is bezig om dit in het standaard-flight model te verwerken.

[ Voor 6% gewijzigd door Case_C op 23-10-2015 09:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Tylocke schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 08:35:
[...]

Waarom zou je dan wel een duurder schip kopen? Tsja, deze is wat verschillend per persoon maar voor mij is het een klein stukje pay2skip icm het ondersteunen van het spel. Ik heb vroeger heel veel Privateer gespeeld en vond het echt geweldig. Dat gevoel wil ik weer ervaren en dit is mijn reden om bij te dragen.
In dat stuk kan ik mij 100% vinden (Privateer bij mij vervangen door Freelancer) :)

Het beginners gedeelte overslaan en direct met volwaardige schepen kunnen beginnen. Tegen de release wil ik toch minstens een deftige Fighter, een comfortabele Explorer en een stevige cargoboot bezitten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Privateer
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-04-2022
"Het beginners gedeelte overslaan en direct met volwaardige schepen kunnen beginnen. Tegen de release wil ik toch minstens een deftige Fighter, een comfortabele Explorer en een stevige cargoboot bezitten _/-\o_"
Ik zou eerder gaan voor een schip waarmee ik gewoon een kleine voorsprong heb zodat ik mij vloot iets sneller bij elkaar kan verdienen. De vraag is wat er leuk/vrij rendabel zal zijn. Ik kan gaan voor een vrachtschip, maar als dan uiteindelijk blijkt dat er NPC's rondvliegen met Hull's (A/B/C/D/E) die alles voor eens schijntje van A naar B brengen kan ik beter gaan minen/bountyhunten/...

[ Voor 3% gewijzigd door Privateer op 23-10-2015 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
JanAd schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:51:
[...]

In dat stuk kan ik mij 100% vinden (Privateer bij mij vervangen door Freelancer) :)

Het beginners gedeelte overslaan en direct met volwaardige schepen kunnen beginnen. Tegen de release wil ik toch minstens een deftige Fighter, een comfortabele Explorer en een stevige cargoboot bezitten _/-\o_
Eigenlijk ben ik best jaloers op de mensen die o.a. de tijd hebben om van hun Aurora uiteindelijk een mega tof schip te maken. Dit lijkt me ook wel de ultieme ervaring in Star Citizen. Helaas weet ik gewoon dat ik niet genoeg tijd heb om dit zelf zo te doen en dus kies ik voor de korte route.
Ik heb een aantal schepen in mijn vloot zitten voor verschillende doeleinden zodat ik daar keuzes in kan maken maar ik vermoed wel dat ik uiteindelijk echt een keuze moet maken met betrekking tot wat ik wil gaan doen in het spel. De keuze kan ik natuurlijk pas maken wanneer het spel uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Privateer schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:14:
[...]

Ik zou eerder gaan voor een schip waarmee ik gewoon een kleine voorsprong heb zodat ik mij vloot iets sneller bij elkaar kan verdienen. De vraag is wat er leuk/vrij rendabel zal zijn. Ik kan gaan voor een vrachtschip, maar als dan uiteindelijk blijkt dat er NPC's rondvliegen met Hull's (A/B/C/D/E) die alles voor eens schijntje van A naar B brengen kan ik beter gaan minen/bountyhunten/...
Het grote plan is dat een bepaalde carriere niet exorbitant meer of minder zal opbrengen dan een willekeurige andere. Als je iets leuk vind zou dat dus voldoende moeten opbrengen om je speelstijl te behouden.

Als je voor een kleine voorsprong wil gaan, ook daarin is gefaciliteerd, hoewel je dan wel al flink de portemonnee mag gaan trekken, maar dan zou ik zeggen, wacht tot de anniverseray sale, hoop dat er een 3y package komt voor 20 USD
en upgrade je starter schip dan naar een 300i, een Hull A, een reliant of een avenger, net wat er in je straatje past. Dan heb je relatief goedkoop een starter package waarmee je met iets meer begint dan de ultime starter (aurora/mustang)
Tylocke schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:29:
[...]
De keuze kan ik natuurlijk pas maken wanneer het spel uit is.
Ik kan de keuze nu al maken, ben er zeker van dat ik piraat/smokkelaar/merc wordt :) dan maar een altje er naast om in funds te voorzien, maar dat zal mn main zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door Bornhald op 23-10-2015 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Bornhald schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:30:
[...]
Ik kan de keuze nu al maken, ben er zeker van dat ik piraat/smokkelaar/merc wordt :) dan maar een altje er naast om in funds te voorzien, maar dat zal mn main zijn.
Wat is er met je space-farmer ambitie gebeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:35:
[...]

Wat is er met je space-farmer ambitie gebeurd?
alt :) of inkomen genereren, maar afhankelijk van hoe ze dat precies uitwerken is dat wel of niet leuk :)

[ Voor 21% gewijzigd door Bornhald op 23-10-2015 11:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
Een verbeterde variant van de Starmap als metromap :D :
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Mn9Jv7d.jpg

En ik heb een nieuwe bureaublad achtergrond :D

De comments overigens daar _O- geweldig.
https://www.reddit.com/r/...bre_download_in_comments/
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lyFw3Js.png

[ Voor 56% gewijzigd door Case_C op 23-10-2015 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Case_C schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 08:42:
En blijkbaar is het al mogelijk om de snelle acceleratie met landen/opstijgen aan te passen. En CIG is bezig om dit in het standaard-flight model te verwerken.
Toch super dat een verbetering zoals deze door iemand door CIG wordt opgepakt en gebruikt. Met zo'n instelling krijg je ook meer mensen geïnteresseerd om dat soort dingen uit te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
Privateer schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:14:
[...]

De schepen die mij het meest aanspraken waren de avenger, de 300i en de Freelancer. Ik heb er 2 van gekocht en ben nu helemaal klaar tot de start van PU. Merk ook dat nieuwe schepen me niet zo trekken.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Case_C schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 12:02:
Een verbeterde variant van de Starmap als metromap :D :
[afbeelding]

[afbeelding]
Hier staan er ook een paar die een negatieve invloed kunnen hebben op je werk prestaties...

https://forums.robertsspa.../2300873/#Comment_2300873

Die comments op reddit... :+

Edit: Het kopen van schepen loopt tot de beta release? Of is dat nog niet geweten?

[ Voor 5% gewijzigd door JanAd op 23-10-2015 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Case_C schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 12:02:

[afbeelding]
Dik!
I have two monitors at work, and the Sabre is a favorite. My productivity has decreased in order for me to look at my new wallpaper. My company's lawyers will be in touch.

Company's lawyers here. We looked into this and we're now backers of Star Citizen. Productivity has decreased here as well. Human Resources will be looking into this.

Company's HR here. We looked into this and changed our recruitment to recruit people to our org instead of new employees. The cleaning staff will be looking into this.

Cleaning staff here. We looked into this and request a LAN line drop in the janitorial section. Also requesting a mopping mechanic added to the Idris. Recommend finance look into this.

Finance here. Due to cost saving measures we will not be paying for anything.
_/-\o_ _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 06:59:
Wel blij met update 1.3e kom nu eindelijk weer in het spel zonder dat ik gelijk bij opstarten door de vloer zak. Dus bug voor mensen met SSD schijven is er nu eindelijk uit..

Wel heel erg opletten in Arccorp voor al de rond scheurende bugg's. :) Na paar keer dood te zijn gereden nu een beetje aan de kant blijven en goed om je heen kijken..

Kan leuk worden als de normale 1.3 uit komt en er nog meer mensen in Arcorp komen rond lopen.
Ik start net op en zie update 1.3f ;) Ze laten er geen gras over groeien. Eens kijken of ik straks ook niet meer door de vloer ga vliegen. Ik vond die Aeoview hanger precies mooier dan die Selfland hanger.

Hopelijk geraak ik ook eens in A18 en in Arccorp... ik heb die buggy's nog nooit gezien :/

Edit: die patches overschrijven elkaar toch hé? Weer 30GB downloaden. Mijn Game SSD zit bijna vol...

[ Voor 5% gewijzigd door JanAd op 23-10-2015 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
JanAd schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 13:57:
[...]

Edit: Het kopen van schepen loopt tot de beta release? Of is dat nog niet geweten?
ach ja;
LTI zou nooit meer zijn na de KS
LTI zou nooit meer zijn na KS +1y
LTI zou alleen nog maar voor concept schepen zijn
We doen iedere 1 miljoen een letter from the chairman

Er zijn ook allemaal redenen genoemd waarom het niet zo is, maar ik denk dat er nog best concept sales en what not zullen zijn tijdens de beta :) Ze moeten uiteindelijk geld krijgen om het spel af te maken.

Daarnaast, wanneer is het precies beta.... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Later kun je ook UEC kopen voor de game met echt geld. Daarmee kun je weer schepen kopen wanneer de game live is. Dus het is mogelijk met een omweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Fordox schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 19:29:
Later kun je ook UEC kopen voor de game met echt geld. Daarmee kun je weer schepen kopen wanneer de game live is. Dus het is mogelijk met een omweg
Maandelijks een beperkte hoeveelheid UEC, om volledig te blijven :) .

1.3 release is waarschijnlijk vandaag, anders begin volgende week :).

2.0 gaat goed, dus dat is ook mooi om te horen :)

[ Voor 16% gewijzigd door Case_C op 23-10-2015 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Case_C schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 20:12:
[...]
M
1.3 release is waarschijnlijk vandaag, anders begin volgende week :).
Hoop vandaag! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
RtV highlights minus some common knowledge :) .

2.0
  • [how many players will alpha 2.0 support?] Pushing for 40, not sure what they're at right now.
  • 2.0 is coming very well as well. Multimedia update about that later today, read about bugs and such.
  • [professions testing in 2.0?] Not in the first drop, but it will test mining and salvage and such eventually, as they're finished. First drop of 2.0 is basically what we saw in Cit Con (with a few extra surprises that we have to look for)
  • [Alpha 2.0 let you play with friends in your user list?] Unsure. Last Disco heard, you'll be able to see specific instances, and if your friends are in an instance, you'll be able to coordinate to join the same instance. But that's the intention, might not be at the start, might be a few patches in.
1.3
  • In push for release for 1.3, getting close. Update on that later today. Hoping to get it out today.
November sale:
  • There WILL be ship sales, but not 'on sale', just brought back ships. There may be a new ship. Maybe a chance to buy the Caterpillar.
  • Nov. 19 is the livestream which will kick off the Anniversary sale, and there'll be cool stuff on the livestream. 20% off physical goods, but not the connie model. It's 20% off the subscriber price, more than 20% off the non-subscriber price. It'll be straight $80.
  • [Does the 20% off sale include the connie ship model?] Alexis is coming in to give exact details. 20% off will be all physical merchandise, with the exception of the Connie model. Those will also be discounted, and they will be $80 across the board. Bigger discount for non subscribers / concierge people, 20% discount for concierge / subscribers.
Q&A
  • Putting together a Cutlass Q&A together, John Crewe from the UK will be answering some questions from the forum thread.
  • Flight Model post - designers are still wrapping it up. Probably Thursday next week, is what they're hoping for.
  • Sandi is working on the USB prototype to look like the Constellation, VIP Citizen black cards, and MkIII Model
Site/CCU
  • [News on the automated un-melt?] Still in the works. It'll be done when they can. They've got a plan in place, they're working on making it a reality. Lots of considerations for the system.
Schepen

CRUCIBLE:
  • Think tugboat. It's a tugboat / space shuttle.
  • [how large is the crucible?] It's like THIS big. Its repair bay is large enough to fit a Hornet or Gladiator (internal repair bay). Big, but not huge.
  • Ben's going to work on the Crucible this afternoon, to show things like 'how the robot arm works'
  • Work related though, Ben had a large meeting about Crucible, Reliant variants, and the next wave of ships. Crucible needs one more pass. Reliant variants are art-complete, going to design soon.
Glaive
  • [Glaive currently has s3 shields, yet the xml for s3 shields on the Gladius says it's 3x stronger] Lots of things are in-flux. THey're not going to tune to a razor's edge balance yet. THere will be wild variations that pop up in the next year or so. Things need testing and tuning. It's an iterative process. Long term there will be cleanup, but it's not a drop everything to fix just one thing, cause there's other stuff that needs work first.
Avenger
  • [Avenger variants?] They're coming. They're in the plan. We'll hear more. There's a new ship pipeline that's getting close to wrapping up, we'll get more info when that's done.
  • They've got a lot of ships they want to get flyable first, but they have a plan, and older ships will get love eventually.
Vanguard
  • [can we use Vanguard for exploration?] Yeah, why not. Shine on. The Sentinel would be best in theory, cause of its electronics kit, but... it should be able to go out and come back. Not as good as a dedicated explorer, but having options in your ship is important.
P72
  • [Archimedes?] Ben was in the forums a little yesterday about the Archimedes. On AtV, it was referred to as a racer. Just because they call a ship something, does not mean that that's the only thing it does. They called it that because it's the faster snub fighter, vs. the Merlin.
  • It is still an interceptor, it still has guns, it's just faster than the Merlin. Look for more info on the forums from Matt Sherman.
  • They're removing the centerline gun from it, but it's being replaced with a 'fuel supercharger' that allows the P-72 to recharge its boost, which the Merlin can't do, and it gets 4s1 guns instead of 2 like the Merlin.
  • [can snub fighters super cruise?] They'll be able to go faster than engagement speed, but it's not close to quantum. A minute in quantum could be 30 minutes at super cruise.
  • There'll be an update on the Reliants soon. Dave Hobbins worked on them.

[ Voor 7% gewijzigd door Case_C op 23-10-2015 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freudie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-07 11:25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Awesome! Moet zeggen dat ze erg lekker bezig zijn.

Edit: Mijn launcher is aan het updaten. :)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2015 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Kwart voor 9 morgenochtend hier volgens mij. Dus opblijven ervoor is niet handig :p
Vanavond kwart voor 9 dan blijkbaar? :P

Ben ook aan 't updaten, en in dit tempo is die morgenochtend kwart voor 9 klaar :+

[ Voor 22% gewijzigd door Case_C op 23-10-2015 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm.... net nog met 1.3.0f lopen spelen maar er zijn nog steeds behoorlijk wat bugs voor mij. (Kan nog steeds niet in Area18 inloggen)
Hopelijk dat de normale versie wat stabieler is dan de PTU versie.
Potje vanduul solo ging wel goed trouwens, dat waren toch hele leuke 75 minuten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bumtroll
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-10 12:14
Hallo iedereen ik ga zo even een schip kopen en een acount aanmaken ik kan dus 5k krijgen met een referal link heeft iemand er een alvast bedankt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
bumtroll schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 23:45:
Hallo iedereen ik ga zo even een schip kopen en een acount aanmaken ik kan dus 5k krijgen met een referal link heeft iemand er een alvast bedankt
Ja hoor, zal mijn eigen niet aanbieden, staat heel groot in de opening post. we hebben een "random referral" progje lopen. je moet wel pledgen met een (starter)package, anders krijg je zowel de universe, als de 5K niet, dus pak elk package waarmee je de digi download krijgt (alles behalve "stand-alone ship")

tip: ga niet overboord, begin met een starter package (Aurora LM ofzo) en kijk eerst even, 19 november is er een aniversary sale, waar je (als je wilt investeren) wat mooie deals kan krijgen (20% discount, 20% + for non-subscribers)

[ Voor 17% gewijzigd door zion op 24-10-2015 00:17 ]

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bumtroll
zion schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 00:06:
[...]

Ja hoor, zal mijn eigen niet aanbieden, staat heel groot in de opening post. we hebben een "random referral" progje lopen. je moet wel pledgen met een (starter)package, anders krijg je zowel de universe, als de 5K niet, dus pak elk package waarmee je de digi download krijgt (alles behalve "stand-alone ship")

tip: ga niet overboord, begin met een starter package (Aurora LM ofzo) en kijk eerst even, 19 november is er een aniversary sale, waar je (als je wilt investeren) wat mooie deals kan krijgen (20% discount, 20% + for non-discribers)
ja ik ging ook voor de aurora even rond kijken en ik ik wacht ook op de sale om iets anders erbij te kopen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
bumtroll schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 00:16:
ja ik ging ook voor de aurora even rond kijken en ik ik wacht ook op de sale om iets anders erbij te kopen:)
Tip: als je voor de Aurora ML gaat, ga dan voor de Aurora LN, meer guns, betere shields, zelfde cargo, zelfde prijs
* comparison sheet included, right click de aurora ;)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3sBKRTo.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door zion op 24-10-2015 00:28 ]

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bumtroll
zion schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 00:19:
[...]

Tip: als je voor de Aurora ML gaat, ga dan voor de Aurora LN, meer guns, betere shields, zelfde cargo, zelfde prijs
* comparison sheet included, right click de aurora ;)

[afbeelding]
bedankt voor de hulp en de tip nu aan het downloaden over 48min is die klaar;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
bumtroll schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 00:31:
[...]

bedankt voor de hulp en de tip nu aan het downloaden over 48min is die klaar;)
Good good, mijn tip is ook alleen maar van dezelfde tip die ik hier van de GoT community gekregen heb, dus die draag ik graag weer verder, we zullen elkaar snel zien, als je denkt dat je tot over je oren in een onoverzichtelijke situatie zit, schreeuw dan "Drâgon" en een "newbie" zal altijd komen.

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Volgesmij is iemand vergeten het licht aan te doen in m'n Revel & York hangar. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
En welkom bumtroll

De FPS/2.0 update staat ook weer online:
https://robertsspaceindus...izen-Alpha-20-Star-Marine

Het lijstje met blockers is voornamelijk voor 2.0, en dat is behoorlijk kort:
  • Characters are missing interior sections of their helmets.
  • Ballistic weapons can cause a crash and we have various other stability issues to fix up.
  • The “Push and Pull” system seems to be conflicting with another control system because it’s currently catapulting the player in to deep spaaaaaaaaace!
  • Particles seem to stop rendering in some gravitational areas, but not all! Needs further investigation!
Cogency schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 11:05:
Volgesmij is iemand vergeten het licht aan te doen in m'n Revel & York hangar. :o
Haha inderdaad, niet dat het er donker is, meer moody... vind het wel mooi overigens :D

[ Voor 14% gewijzigd door Case_C op 24-10-2015 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 11:23:
En welkom bumtroll

De FPS/2.0 update staat ook weer online:
https://robertsspaceindus...izen-Alpha-20-Star-Marine

Het lijstje met blockers is voornamelijk voor 2.0, en dat is behoorlijk kort:
  • Characters are missing interior sections of their helmets.
  • Ballistic weapons can cause a crash and we have various other stability issues to fix up.
  • The “Push and Pull” system seems to be conflicting with another control system because it’s currently catapulting the player in to deep spaaaaaaaaace!
  • Particles seem to stop rendering in some gravitational areas, but not all! Needs further investigation!

[...]

Haha inderdaad, niet dat het er donker is, meer moody... vind het wel mooi overigens :D
Dat valt op zicht nog wel mee qua blockers, zou het dan toch 2.0 voor kerst worden!!!

En welkom bumtroll, ben je toevallig SADDENPANDA op RSI, heb namelijk mijn eerste referal :)

en nog een uurtje voor 1.3 dan eens even kijken hoe het er allemaal uit ziet, ben weer benieuwd :)

[ Voor 3% gewijzigd door Bornhald op 24-10-2015 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Aan de ene kant heb ik zoiets van, komop zeg het spel is in Alpha uitvoering dit kunnen ze toch al lang live laten gaan. Er moet nu teveel een kant en klare update worden neergezet.
Waarschijnlijk door de pers die zo meekijkt en mensen die zeiken en niks snappen van games in Alpha stages. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu een beetje aan het rondvliegen in 1.3 met mijn Aurora LN. Ik wou het disembarken in het schip uittesten. Maar als ik CTRL + F druk gebeurt er helemaal niks. Meer mensen dit uitgeprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Cogency schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 12:07:
Aan de ene kant heb ik zoiets van, komop zeg het spel is in Alpha uitvoering dit kunnen ze toch al lang live laten gaan. Er moet nu teveel een kant en klare update worden neergezet.
Waarschijnlijk door de pers die zo meekijkt en mensen die zeiken en niks snappen van games in Alpha stages. :(
Denk dat deze voornamelijk de echte blocker is/zijn.

Ballistic weapons can cause a crash and we have various other stability issues to fix up.

En je weet hoe iedereen is met instability :P , niet leuk als je elke 5 minuten crasht.
Verwijderd schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 12:09:
Ik ben nu een beetje aan het rondvliegen in 1.3 met mijn Aurora LN. Ik wou het disembarken in het schip uittesten. Maar als ik CTRL + F druk gebeurt er helemaal niks. Meer mensen dit uitgeprobeerd.
Ctrl F werkte wel in de hangar..

[ Voor 21% gewijzigd door Case_C op 24-10-2015 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bumtroll
Bornhald schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 11:39:
[...]

Dat valt op zicht nog wel mee qua blockers, zou het dan toch 2.0 voor kerst worden!!!

En welkom bumtroll, ben je toevallig SADDENPANDA op RSI, heb namelijk mijn eerste referal :)

en nog een uurtje voor 1.3 dan eens even kijken hoe het er allemaal uit ziet, ben weer benieuwd :)
Nope gewoon bumtroll:)

En bedankt voor het warme welkom

Ik moet zeggen hoop dat in de sale de starfarer er weer inkomt dat schip is precies wat ik wil doen in deze game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
EVA hadden ze toch uitgeschakeld en wilden ze er weer in SC2.0 terug in doen?

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jorrie schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 12:54:
Las indd op reddit dat het was uitgeschakeld tijdens PTU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Jorrie schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 12:54:
Oh ja dat heb ik weggehaald uit de RtV notes volgens mij :+ .
bumtroll schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 12:52:
[...]

Ik moet zeggen hoop dat in de sale de starfarer er weer inkomt dat schip is precies wat ik wil doen in deze game
Redelijke kans dat die er weer bij zit, (de Starfarer Gemini zal waarschijnlijk wel niet)

De Crucible sale zal waarschijnlijk ook tijdens de November sale zijn kick-off gaan vinden :)_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
bumtroll schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 12:52:
[...]

Ik ga er een beetje vanuit dat deze weer te koop zal zijn tijdens de sale in november. Althans dat was ieder jaar zo dus waarom nu niet....
Case_C schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 12:57:
[...]

Redelijke kans dat die er weer bij zit, (de Starfarer Gemini zal waarschijnlijk wel niet)

De Crucible sale zal waarschijnlijk ook tijdens de November sale zijn kick-off gaan vinden :)_ .
waarom de Gemini niet, is volgens mij niet meer of minder limited geweest dan de gewone starfarer. Verwacht hem eigenlijk wel. Is een beetje als de hornet vs superhornet en de superhornet zal dan ook weer beschikbaar zijn.

[ Voor 37% gewijzigd door Bornhald op 24-10-2015 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Vanavond maar weer een keer een gameavondje proberen? Laatste keer voor 2.0 hopelijk dan :+
Jorrie schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 13:05:
Ik probeerde het net nog even maar ik crashte al voor het laadscherm voor free play dus dat schiet niet op :+
Dat voorspeld veel goeds :P , niet anders als anders toch?

Maar goed, eerst even trainen vanmiddag.. en dan zet ik wel even een tijd op steam/gotinc... kijken hoe druk het kan worden. CitizenCon druk met 16/20 man op de TS zullen we wel niet halen :P .

[ Voor 98% gewijzigd door Case_C op 24-10-2015 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Ik probeerde het net nog even maar ik crashte al voor het laadscherm voor free play dus dat schiet niet op :+

Star Citizen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
oke.. hoe heb ik dit nog niet gezien...

YouTube: Angels Fall First - Capital Ship Scale Combined Arms FPS

zouthoudertje voor Star citizen ?

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Oke, ik ben om :D

// Eindelijk een reden om steam te installeren. :9

Kopen, kopen, kopen!
http://store.steampowered.com/app/367270/

// Ziet er beter uit dan 3000AD :+

[ Voor 4% gewijzigd door DutchWalnut op 24-10-2015 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is geen uitdaging. :P

Maar de 1.3.0 heeft nog steeds dezelfde bugs als PTU 1.3.0f en is dus meer buggy en glitchy als 1.2.x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 14:29:
[...]

Dat is geen uitdaging. :P

Maar de 1.3.0 heeft nog steeds dezelfde bugs als PTU 1.3.0f en is dus meer buggy en glitchy als 1.2.x.
Weinig problemen hier. Kom ook gewoon Area18 in etc. Maar dat er na de merge iets meer bugs zijn dan in 1.2 zou ik niet gek vinden iig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Geloof dat 't nogal clunky gameplay was, maar 't heeft wel alle aspecten. Rubberbanding e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Case_C schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 15:14:
[...]

Geloof dat 't nogal clunky gameplay was, maar 't heeft wel alle aspecten. Rubberbanding e.d.
hey het vliegt en heeft fps :P

ik zei zoethoudertje geen full blown game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 15:05:
Weinig problemen hier. Kom ook gewoon Area18 in etc. Maar dat er na de merge iets meer bugs zijn dan in 1.2 zou ik niet gek vinden iig. :)
Klopt ja, grote merges zijn altijd lastig.
Maar een full reinstall lost het iig ook niet op dus het ligt echt aan de libraries/drivers van het OS denk ik. En dat kost tijd en moeite om op te sporen en te fixen. In de Issue Council hebben deze punten iig een hoge prio dus kunnen ze er aan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
hoe kom je in area 18 ? net ff opgestart maar zie weinig nieuws :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

AjDuLion schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 15:49:
hoe kom je in area 18 ? net ff opgestart maar zie weinig nieuws :(
Via je hangardeuren, door in de lift te stappen, door dan te kiezen voor ARC Corp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Dit was al gepost? Dan ben ik scheel namelijk, maar worth it.

Edit;

Hier alle undocumented patch notes

https://forums.robertsspa...ocumented-balance-changes

[ Voor 40% gewijzigd door Torrie844 op 24-10-2015 17:27 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd coole video.
En dan dan gaan ze ergens volgende maand een release doen?
Heb het idee dat ze voor kerst een boel content willen uitgeven om zo nog meer mensen te paaien voor pledges. Maar rond die tijd komt er traditioneel een shitload aan nieuwe games uit die toch wel de meeste aandacht op gaan vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Misschien.

Volgens mij hebben ze er nu intern ook een pesthekel aan dat ze hun eigen voorspellingen niet kunnen nakomen en dat het altijd minstens een half jaar langer duurt dan gepland.
Ze willen daar nu ook klaar mee zijn heb ik het idee.

Vooral omdat er nu een dalek tegen hun schenen aan zit te trappen.

[ Voor 12% gewijzigd door Fordox op 24-10-2015 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Fordox schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 17:58:
Vooral omdat er nu een dalek tegen hun schenen aan zit te trappen.
Afbeeldingslocatie: http://img.memecdn.com/oh-dalek_o_516898.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Alweer meer dan 3 jaar geleden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Nou als ze in 4 jaar Squadron 42 weten te maken.. daar teken ik voor :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 18:36:
[...]

Nou als ze in 4 jaar Squadron 42 weten te maken.. daar teken ik voor :P .
Na het weerzien van dit filmpje klopt mijn SciFi hartje weer vol met smart :D
En het tekenen hebben we al gedaan door te backen. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bornhald
Cygnitr0n schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 18:39:
[...]

Na het weerzien van dit filmpje klopt mijn SciFi hartje weer vol met smart :D
Derek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Torrie844

Just do it! Ziet er idd een stuk stijlvoller uit zeg :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Net even alles opnieuw gedownload maar bij is mijn hangar ineens veel donkerder dan voorheen.

Ligt dit aan mij of zit er nu ergens een lichtknopje :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Help!!!! schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 19:59:
Net even alles opnieuw gedownload maar bij is mijn hangar ineens veel donkerder dan voorheen.

Ligt dit aan mij of zit er nu ergens een lichtknopje :)
Klopt, de verlichting is aangepakt in v1.3 8)

Nu is het net zo gezellig als eten bij kaarslicht. :9
Pagina: 1 ... 19 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.