Dat wordt nog een interessant onderwerp. Ze hebben namelijk bericht dat ze mogelijk vanaf een bepaald punt in de bèta geen wipe meer gaan uitvoeren. Dus de vraag is wat je tot op dat moment doet met de insurances, vooral gezien het een beetje bout zou zijn als je een duur schip verliest door een bug of grove spelelement dat niet in balans is.siriouz schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 00:07:
[...]
Ik neem aan dat de insurance pas daadwerkelijk ingaat als de game live gaat?
Verwijderd
Ik had een soortgelijk iets (niet op SSD nog), paar config files verwijderd en een 'file check' gedaan lostte dat uiteindelijk op....echter toen hadden geen van m'n schepen meer een powerplant.JanAd schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 21:38:
Kan iemand mij eens uitleggen waarom dit gebeurd:
Ik laad het PTU deel... ik kom in de hangaar (zie ik maar heel even) en val door een opening in de vloer en vlieg de ruimte in... Nu al 8x op een rij... Zonder dat ik iets doe?
edit: zonder ruimteschip wel te verstaan... ik zie een flits van de hangaar(vloer) en het gat erin en zweef weg...![]()
![]()
edit2: Hoe kan dat nu. De eerste keer dat ik het laadde kwam ik in de witte hangaar, ik kon naar de lift gaan en wou boven/buiten eens gaan kijken - maar toen crashte het spel en elke keer ik het nu laad val ik onmiddellijk door een gat de ruimte in.
Hoogst waarschijnlijk is de beste oplossing hiervoor om .\Cloud Imperium Games\StarCitizen\Public\USER\<pilot naam>_inventory.xml te wissen zodat alles weer opnieuw georganiseerd wordt van wat je hebt. (iig voor powerplant/modules issues). Mocht dit nog steeds niet werken, de download werkte bij mij niet geheel goed...probeer een file check (opties bij launcher-> Analyse game files -> verify). Ineens bleek dat een aardig goedje van bestanden niet goed gedownload was. Download is sowieso erg 'messie', dus als je niet op SSD download-> ff defragmenteren, scheeld je zo 30sec laadtijd!
Qua insurance:
Van wat ik gelezen heb gaat die pas in als de game gereleased wordt...wellicht zelfs pas van wanneer je begint te spelen? Mbt wipes e.d., niks van alpha/beta komt in uiteindelijke spel....dus straks met baby PU e.d. wordt gewist. Lijkt me dat je tijdens beta e.d. gewoon continu je schepen behoud (soort van LTI voor idereen tot daadwerkelijke release).
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2015 01:34 ]
Sorry dat ik zoveel vragen/n00b dingen post hoor, maar ik zit te kijken naar wat ik toch wel interessant vind voor mensen als ik die net beginnen, en de Aurora als starterpackage beginpunt willen.
Je hebt de Aurora MR, dé starterpackage voor weinig, incl. AC pass die nu obsolete is omdat hij niet meer nodig is.
Dan heb je ook nog de Aurora LN, kost precies hetzelfde, is ook een package, maar zonder AC (die je niet meer nodig hebt), maar is voor zover ik kan inschatten de "MR on steroids", zonder drawbacks, correct me if i'm wrong.....
Kijk even hiernaar Aurora Comparison, waarom zou je dan nog dezelfde €43,56 voor de MR betalen?
Je hebt de Aurora MR, dé starterpackage voor weinig, incl. AC pass die nu obsolete is omdat hij niet meer nodig is.
Dan heb je ook nog de Aurora LN, kost precies hetzelfde, is ook een package, maar zonder AC (die je niet meer nodig hebt), maar is voor zover ik kan inschatten de "MR on steroids", zonder drawbacks, correct me if i'm wrong.....
Kijk even hiernaar Aurora Comparison, waarom zou je dan nog dezelfde €43,56 voor de MR betalen?
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
Verwijderd
In de winkel staat AC er nog steeds niet bij, maar idd....LN heeft oa meer hardpoints en betere shield mogelijkheid.
n00b dingen zijn het alleen als je dingen verondersteld en als waar aangeeft naar anderen terwijl die dat niet zijn (meestal om je beter voor te doen als anderen), anders is het meer newbie en wil je gewoon leren.
n00b dingen zijn het alleen als je dingen verondersteld en als waar aangeeft naar anderen terwijl die dat niet zijn (meestal om je beter voor te doen als anderen), anders is het meer newbie en wil je gewoon leren.
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2015 01:39 ]
Yep, de Aurora LN package is een betere package dan de MR waar de AC pass nog in zit. Meer hardpoints, missiles en volgens mij grotere shield (size 3) en powerplant (size 2) opties. Maar er komt een rework voor de componenten, dus het is nog de vraag wat er nog veranderd gaat worden.zion schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 01:34:
Sorry dat ik zoveel vragen/n00b dingen post hoor, maar ik zit te kijken naar wat ik toch wel interessant vind voor mensen als ik die net beginnen, en de Aurora als starterpackage beginpunt willen.
Maar op dit moment is de LN, als je voor meer firepower gaat, de beste keus van de twee.
Oink
Als je voor meer firepower gaat?Sturmovik177 schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 01:41:
Yep, de Aurora LN package is een betere package dan de MR waar de AC pass nog in zit. Meer hardpoints, missiles en volgens mij grotere shield (size 3) en powerplant (size 2) opties. Maar er komt een rework voor de componenten, dus het is nog de vraag wat er nog veranderd gaat worden.
Maar op dit moment is de LN, als je voor meer firepower gaat, de beste keus van de twee.
MR vs LN:
Cargo: 13 vs 13
FPP: KS-9 enh. vs LR-5 Max OD
Eng. STC red vs Voshkod IV
FMT: 4x slide 4x roll vs 8x slide
Max Shield: 2 vs 3
Shield: INK-1 vs Allstop
Hardpoints:
Fixed: 2x S2 (2x M3A equiped) vs 2x S2 (nothing equiped)
Gimball: 0x vs 2x (2x CF-007 Bulldog equiped)
Pylon 1x S2 (nothing equiped) vs 1x S2 4x ASIM-09c
Voor een schip die net zoveel kost lijkt me dat de LN toch wel alle troefkaarten in handen heeft dan.
@hieronder:
Nee hoor, de LX komt met een Oracle Jump Engine, de MR niet, anders zou het idd een ander verhaal zijn.Haay schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 07:59:
Volgens mij komt de MR met een Jump Drive fabrieksaf geïnstalleerd en de LN niet. Zoals al eerder vermeldt kun je een Jump Drive later in je Hangar wel inbouwen maar valt dat dan niet onder je insurance.
[ Voor 26% gewijzigd door zion op 18-10-2015 08:27 ]
systeem
Volgens mij komt de MR met een Jump Drive fabrieksaf geïnstalleerd en de LN niet. Zoals al eerder vermeldt kun je een Jump Drive later in je Hangar wel inbouwen maar valt dat dan niet onder je insurance.
Verwijderd
Ok, ik blijf zeggen dat dit de laatste keer was dat ik me vloot uitbreid.. maar pff... Ik heb dus op de grey market maar een Sabre LTI erbij gekocht
En omdat mensen extra referrals willen zetten ze je schip op een nieuw account die ze aan jou geven waardoor ie nog giftable is, naar jou of naar iemand anders als je hem later toch besluit te verkopen (was anders dan bij mijn Carrack toen).
Me LTI Reliant geupgrade naar een Freelancer zodat ik niet hoefde te kiezen tussen een Sabre en Freelancer.
Overigens, ik neem aan dat iedereen hiervan op de hoogte is, maar in euro's kopen op de Star Citizen website is veel goedkoper dan in dollars. Het doet er echt toe als je de valuta in euro's zet ookal is dit voor paypal niet nodig.
Me LTI Reliant geupgrade naar een Freelancer zodat ik niet hoefde te kiezen tussen een Sabre en Freelancer.
Overigens, ik neem aan dat iedereen hiervan op de hoogte is, maar in euro's kopen op de Star Citizen website is veel goedkoper dan in dollars. Het doet er echt toe als je de valuta in euro's zet ookal is dit voor paypal niet nodig.
Ik vraag me af hoeveel Sabre's we hebben nadat morgen de sale afgelopen is, volgens mij best veelVerwijderd schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 09:33:
Ok, ik blijf zeggen dat dit de laatste keer was dat ik me vloot uitbreid.. maar pff... Ik heb dus op de grey market maar een Sabre LTI erbij gekocht
Ja, $ 205,50 vs € 163,56 voor een Sabre (vanacht nog een gekochtOverigens, ik neem aan dat iedereen hiervan op de hoogte is, maar in euro's kopen op de Star Citizen website is veel goedkoper dan in dollars. Het doet er echt toe als je de valuta in euro's zet ookal is dit voor paypal niet nodig.
systeem
De LN is de patrol/milia versie van de de aurora, dus qua " combat skills" zou hij de beste moeten zijn van de aurora'sSturmovik177 schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 01:41:
[...]
Yep, de Aurora LN package is een betere package dan de MR waar de AC pass nog in zit. Meer hardpoints, missiles en volgens mij grotere shield (size 3) en powerplant (size 2) opties. Maar er komt een rework voor de componenten, dus het is nog de vraag wat er nog veranderd gaat worden.
hou je er zelf rekening mee dat je eigen account pas een backer account is wanneer er wat mee is gekocht. Dit maakt uit voor strechgoals en gifts die ze aan backers geven (zoals de snowglobe). Dus je zal zelf ook iets op je account moeten kopen.Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 09:33:
Ok, ik blijf zeggen dat dit de laatste keer was dat ik me vloot uitbreid.. maar pff... Ik heb dus op de grey market maar een Sabre LTI erbij gekochtEn omdat mensen extra referrals willen zetten ze je schip op een nieuw account die ze aan jou geven waardoor ie nog giftable is, naar jou of naar iemand anders als je hem later toch besluit te verkopen (was anders dan bij mijn Carrack toen).
Het meest voor de hand liggende is een skin. Maar zolang je niks koopt ben je geen backer. (ik durf niet te zeggen of je tegenwoordig ook gewoon een starter package nodig hebt)
De referral werkt alleen als die persoon een package koopt, dan wordt het een recruit.
// anders blijft het een prospect.
// anders blijft het een prospect.
[ Voor 36% gewijzigd door DutchWalnut op 18-10-2015 10:12 ]
Dat durf ik wel te zeggen, gister los schip gekocht, en ik kreeg het "new backer" logo & referal code, dus je hoeft niet perse (starter) package te kopen om als backer beschouwt te worden (of het met alleen een skin ook geld weet ik dan ook weer niet)Bornhald schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 09:53:
Het meest voor de hand liggende is een skin. Maar zolang je niks koopt ben je geen backer. (ik durf niet te zeggen of je tegenwoordig ook gewoon een starter package nodig hebt)
systeem
Hmm, Ik houd mijn superhornet nog ff denk ik, kan em altijd omkatten naar een lti sabre met de ccu nu, dat is wel super goed gemaakt trouwens.
Ook chill dat we extra uec kregen, kreeg er zo nog 20k bij, mischien maar eens zo'n buggy aanschaffen.
Enig idee of we straks als subs ook weer zo'n blok rec krijgen, niet echt nodig want ik heb nog een kwart miljoen staan. Maar ik meende dat dat doorliep toch ?
Ook chill dat we extra uec kregen, kreeg er zo nog 20k bij, mischien maar eens zo'n buggy aanschaffen.
Enig idee of we straks als subs ook weer zo'n blok rec krijgen, niet echt nodig want ik heb nog een kwart miljoen staan. Maar ik meende dat dat doorliep toch ?
[ Voor 24% gewijzigd door kipkruide op 18-10-2015 10:35 ]
Ja om backer te worden. Maar dat maakt het nog geen recruit maar een prospect toch?Jorrie schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 10:25:
Met een skin werkt het ook.
volgens mij is de sabre ook een limited schip, dus wellicht handig om de CCU vast te halen en niet toe te passenkipkruide schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 10:34:
Hmm, Ik houd mijn superhornet nog ff denk ik, kan em altijd omkatten naar een lti sabre met de ccu nu, dat is wel super goed gemaakt trouwens.
dan zal je 2 packages gehad hebben met alphaOok chill dat we extra uec kregen, kreeg er zo nog 20k bij, mischien maar eens zo'n buggy aanschaffen.
[quote]
Ik vind die referrals nog wel vreemd eigenlijk. Als ik nu een nieuw account aanmaak met mijn eigen referral code, daarop een nieuw schip koop en dan gift dan geeft dat toch gewoon extra voordeel? Het enigste minpunt is dan dat het niet meetelt voor concierge ofzo te halen en dat het pakket gelocked is aan je main account. Maar met een paar schepen heb je dan zo de gratis gladius. Dan snap ik ook wel dat er een minimum bedrag voor staat, anders had ik wel ff wat skins gekocht
volgens mij ben je alleen een recruit wanneer je een package koopt, anders ben je inderdaad nog een prospect.Cygnitr0n schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 10:36:
[...]
Ja om backer te worden. Maar dat maakt het nog geen recruit maar een prospect toch?
helemaal correct, daarnaast wat je nu dus op de grey market ziet.heggico schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 10:53:
Ik vind die referrals nog wel vreemd eigenlijk. Als ik nu een nieuw account aanmaak met mijn eigen referral code, daarop een nieuw schip koop en dan gift dan geeft dat toch gewoon extra voordeel? Het enigste minpunt is dan dat het niet meetelt voor concierge ofzo te halen en dat het pakket gelocked is aan je main account. Maar met een paar schepen heb je dan zo de gratis gladius. Dan snap ik ook wel dat er een minimum bedrag voor staat, anders had ik wel ff wat skins gekocht
Europeanen betalen extra tax. de amerikanen niet. Daardoor is het ten opzichte van hun voor ons elk pakket 21% duurder.
wat ze dus doen is een nieuw accountje maken, daarop het schip kopen en dat dan allemaal aan jou geven. Met zichzelf als referal (goed bedacht, daar niet van!) maar eigenlijk is het misbruik maken van het systeem.
Wat jij zegt kan ook nog eens prima, alleen de grey market heeft het dus geprofessionaliseerd.
Daarnaast vind ik het overigens een beetje laat dat ze nu de referal program doen, heb zelf alle mensen die ik over kon krijgen al 2-3 jaar terug over gekregen. En dan zullen ze dit nu doen.
Maar zoals al eerder aangetoond geven ze niks om de selecte groep early backers etc.
[ Voor 72% gewijzigd door Bornhald op 18-10-2015 11:03 ]
Dit is dus voor mij ook het geval. Iedereen die ik ken en er in geinteresserd is hebben al een package.Bornhald schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 10:57:
Daarnaast vind ik het overigens een beetje laat dat ze nu de referal program doen, heb zelf alle mensen die ik over kon krijgen al 2-3 jaar terug over gekregen. En dan zullen ze dit nu doen.
Verwijderd
In betrekking tot de PTU 1.3 crashes. Door de vloer vallen etc bij opstarten.
Ik heb standaard de Revel en York hangar. Geswitch naar andere hangar en opnieuw account gekopieerd naar de PTU en nu val je niet meer door de vloer bij opstarten..
En heb zelf dus wel SSD schijf..
Ik heb standaard de Revel en York hangar. Geswitch naar andere hangar en opnieuw account gekopieerd naar de PTU en nu val je niet meer door de vloer bij opstarten..
Sales... mmm... met die omrekening naar € begin ik ook goesting te krijgenzion schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 09:49:
[...]
Ik vraag me af hoeveel Sabre's we hebben nadat morgen de sale afgelopen is, volgens mij best veel(Dat kon je toch ergens opzoeken?)
[...]
Ja, $ 205,50 vs € 163,56 voor een Sabre (vanacht nog een gekocht)

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”
Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat een schip in je hangar verschijnt? Vanaf concept sale tot in je hangar?
is niet duidelijk, een mooi voorbeeld is de caterpillar, welke nog steeds niet in de hangar staat en 3 jaar geleden werd onthuld als conceptddv schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 11:36:
Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat een schip in je hangar verschijnt? Vanaf concept sale tot in je hangar?
Dat schip is dan ook praktisch 'vergeten'. Wellicht juist goed, omdat een schip als de Caterpillar juist heel veel voordeel heeft bij al die modulaire systemen die ze het afgelopen jaar hebben uitgedacht.Bornhald schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 11:41:
[...]
is niet duidelijk, een mooi voorbeeld is de caterpillar, welke nog steeds niet in de hangar staat en 3 jaar geleden werd onthuld als concept
Laten we het al helemaal maar niet hebben over de banu mm, lol.
. Maar gezien de resizing van de verschillende schepen en wat erin zou moeten passen denk ik dat die ook een stuk groter gaat worden straks als ze hem gaan modellen.
Waarschijnlijk/hopelijk als ze gereed zijn met de Starfarer? (hehe ik wilde eigenlijk Caterpillar tikken, maar de Starfarer verscheen op m'n scherm... eigenlijk nog wel logisch ook)kipkruide schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 11:58:
Laten we het al helemaal maar niet hebben over de banu mm, lol.. Maar gezien de resizing van de verschillende schepen en wat erin zou moeten passen denk ik dat die ook een stuk groter gaat worden straks als ze hem gaan modellen.
Het zou mooi zijn als ze de techniek voor de schepen eindelijk compleet hebben, en in 1 ronde er aan toe kunnen voegen. Momenteel moet dat physics grid bijvoorbeeld achteraf op de schepen toegevoegd worden.
Verwijderd
mmm nu kan ik wel vliegen maar zodra ik naar Arccorp wil dan crashed hij nu helemaal.Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 11:21:
In betrekking tot de PTU 1.3 crashes. Door de vloer vallen etc bij opstarten.
Arccorp crasht bij mij ook steeds. Ach, dan nog maar wachten tot wat fixes
Heb al een Sabre klaarstaan voor de Anniversary Sale. Met een CCU naar Andromeda voor een LTI Banu of Caterpillar.
Goeie, heb even een ccu gekocht inderdaad voor naar de sabre. Heeft er eigenlijk iemand wel iets laten unmelten ?, doen ze dat op basis van store credit. Ik heb nog een lti ln en een lti freelancer die ik zou kunnen unmelten en ccu'en naar andere schepen
Ja bij mij is dat altijd op Store Credit geweest.kipkruide schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 12:33:
Goeie, heb even een ccu gekocht inderdaad voor naar de sabre. Heeft er eigenlijk iemand wel iets laten unmelten ?, doen ze dat op basis van store credit. Ik heb nog een lti ln en een lti freelancer die ik zou kunnen unmelten en ccu'en naar andere schepen
Maar ze hebben nu een aantal weken een stop op de unmelt requests gezet. Customer Support is onderbemand en heeft na elk event een hele grote backlog om weg te werken.
Ja, had ik idd meegekregen, maar ik heb verder geen haast, wellicht ff voor de anniversary sale. Kan altijf ff wat kopen en melten.
Verwijderd
Met Concierge komt wel goedBornhald schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 09:53:
[...]
hou je er zelf rekening mee dat je eigen account pas een backer account is wanneer er wat mee is gekocht. Dit maakt uit voor strechgoals en gifts die ze aan backers geven (zoals de snowglobe). Dus je zal zelf ook iets op je account moeten kopen.
Op reddit hebben ze de concept-art van AndrewLey gevonden, met redelijk gave plaatjes:
Retaliator Torpedo Concept

Javelin Turrets

En zijn dit verschillende sizes componenten?
Retaliator Torpedo Concept

Javelin Turrets

En zijn dit verschillende sizes componenten?

Wacht. Dus als Starter moet ik sowieso een Game Pack nemen met een AC-pass? Want nu heb ik enkel toegang dankzij die Free Flight periode.
Pas daarna kan ik upgraden of andere schepen nemen die aansluiten bij wat ik zou gaan doen in de PU (Exploration / Freelancing) zoals de 315p of de Sabre om eens gek te doen.
Klopt dat?
Pas daarna kan ik upgraden of andere schepen nemen die aansluiten bij wat ik zou gaan doen in de PU (Exploration / Freelancing) zoals de 315p of de Sabre om eens gek te doen.
Klopt dat?
Passes zijn passé dus daar hoef je geen rekening mee te houden. Dat betekend dat je met elk package goed zit.JanAd schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 13:56:
Wacht. Dus als Starter moet ik sowieso een Game Pack nemen met een AC-pass? Want nu heb ik enkel toegang dankzij die Free Flight periode.
Klopt dat?
En 't 315p package heeft 't volgende:
SelfLand Hangar
Starting Money: 2,000 UEC
4 Month Insurance
Digital Game Soundtrack
Digital Star Map
Digital Star Citizen Manual
Squadron 42 Digital Download
Star Citizen Digital Download
Van de Sabre is er nog geen game-package dus daarvoor zal je inderdaad eerst een package moeten kopen om vervolgens een CCU uit te voeren. Maar dan heb je een Sabre zonder LTI volgens mij.
Klopt, downgraden kan binnenkort wel (maar of je je LTI behoud is onduidelijk).Case_C schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 14:04:
[...]
Van de Sabre is er nog geen game-package dus daarvoor zal je inderdaad eerst een package moeten kopen om vervolgens een CCU uit te voeren. Maar dan heb je een Sabre zonder LTI volgens mij.
CCU van Package naar LTI Sabre, verliest de Sabre zijn LTI.
je kan wanneer de Sabre package uit komt altijd vragen of CS nog iets voor je kan betekenen..
Ik heb hier al vaak CCU gelezen, wat houdt dat juist in? Upgrade dmv betaling...
edit: ik kom het net per ongeluk tegen op de SC site. Cross Chassis Upgrades
Ik heb in de SimPod eens gevlogen met de 315p en de Hornet F7C en die vielen van bewapening nogal tegen. Kan je dat onmiddellijk aanpassen als je ze gekocht hebt, of is dat nog niet mogelijk?
edit: ik kom het net per ongeluk tegen op de SC site. Cross Chassis Upgrades
Ik heb in de SimPod eens gevlogen met de 315p en de Hornet F7C en die vielen van bewapening nogal tegen. Kan je dat onmiddellijk aanpassen als je ze gekocht hebt, of is dat nog niet mogelijk?
[ Voor 13% gewijzigd door JanAd op 18-10-2015 15:07 ]
Met REC kan je wapens kopen om te gebruiken in de Sim-pod. Rec verdien je door te spelen, dus vanzelf kan je alle wapens proberen.JanAd schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 15:04:
Ik heb hier al vaak CCU gelezen, wat houdt dat juist in? Upgrade dmv betaling...
edit: ik kom het net per ongeluk tegen op de SC site. Cross Chassis Upgrades![]()
Wat Case al zei, CCU staat voor Cross Chassis Upgrade, het doel ervan is, je hebt schip X in een package gekocht of een keer met LTI. Maar nu komt schip Y uit wat maar 10 euro scheelt met schip X. Eigenlijk zou je Y wel willen maar je wil je LTI of Package niet kwijt.JanAd schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 15:04:
edit: ik kom het net per ongeluk tegen op de SC site. Cross Chassis Upgrades![]()
Door middel van die meerprijs te betalen kan je dan toch schip Y krijgen en je package van X bewaren. En dat hebben ze Cross Chasis Upgrade genoemd.
Wapens aanpassen in de Simpod gaat alleen in de hangar zelf, je kan dan wapens via de store kopen voor echt geld welke je er op kan zetten (raad ik af!) of je koopt ze met Rec (het geld wat je kan verdienen door missies etc te spelen) en dan kan je ze 7x24 uur proberen. Maar nog steeds alleen in de hangar aan de holotable kan je ze wisselen.
Mercie! Het begint allemaal wat duidelijk te worden.
Nu nog uitvissen met welk pakketje ik ga starten, rekening houdend met de mogelijk upgrades ed.
Nu nog uitvissen met welk pakketje ik ga starten, rekening houdend met de mogelijk upgrades ed.
Als je met upgrades bedoelt de CCU's, dan hoef je er niet veel rekening mee te houden want die opties zijn op het moment eindeloos.JanAd schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 15:37:
Mercie! Het begint allemaal wat duidelijk te worden.
behalve dat lti en package inhoud dus afhangt van wat je al hebt. Niet waar je naartoe gaat.
Ik heb mijzelf een Hornet F7C aangeschaft
Haha veel plezier ermee
Allemaal voor het goede doel zullen we maar denken

Op de Carrack heb ik er aan 8 voldoende
over de carrack gesprokenCase_C schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 23:35:
[...]
Op de Carrack heb ik er aan 8 voldoende. Maar reserve is altijd goed!
YouTube: Creating an Ice Planet scene in Unreal Engine 4 / UE4
carrack in Unreal 4
[ Voor 52% gewijzigd door Bornhald op 18-10-2015 23:41 ]
Woah, dat is echt een hoop extra firepower. Als je weet te raken dan natuurlijk.
Ondertussen al die tijd niet doorgehad dat je wapens ook met REC kon kopen... Maar dan moet je dus wel een beetje mee kunnen komen met de online matches en eerlijk gezegd heb ik de AC wel een beetje gezien ondertussen, ook niet geholpen door het feit dat de performance alleen maar slechter lijkt te worden voor SC met m'n GTX760...
Eens gekeken wat er allemaal uitgezet moet worden voor meer performance in de user.conf file maar dat ziet er dan ook vervolgens niet uit. 4GB VRAM is toch wel een beetje een must-have voor SC lijkt het.
Ondertussen al die tijd niet doorgehad dat je wapens ook met REC kon kopen... Maar dan moet je dus wel een beetje mee kunnen komen met de online matches en eerlijk gezegd heb ik de AC wel een beetje gezien ondertussen, ook niet geholpen door het feit dat de performance alleen maar slechter lijkt te worden voor SC met m'n GTX760...
Eens gekeken wat er allemaal uitgezet moet worden voor meer performance in de user.conf file maar dat ziet er dan ook vervolgens niet uit. 4GB VRAM is toch wel een beetje een must-have voor SC lijkt het.
Je kan over de performance nog niet veel zeggen.djunicron schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 01:12:
Woah, dat is echt een hoop extra firepower. Als je weet te raken dan natuurlijk.
Ik had een asus 7970DC2-top en ben overgestap naar een R9 390 8GB, qua grafische performance is vooralsnog weinig verschil. ( de kaart word niet maximaal gebruikt )
We zullen moeten wachten tot de game "af" is om te weten wat er echt nodig is.
Maar op dit moment loopt ie bij mij wel lekker met een goede fps dat geeft hoop, misschien dat ik dan minder hoef uit te gaan geven aan nieuwe hardware en blijft er geld over voor SC
REC was toch om materiaal te huren? UEC om te kopen. Ik heb gisteren wat zitten kijken, maar het wapens deel begrijp ik nog niet volledig. Blijkbaar is een Omnisky VI heel goed, maar heb je een S2 punt voor nodig om het te monteren. Moet er btw dan 2 kopen als je 2 'punten' hebt of komen die dingen in paren?djunicron schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 01:12:
Ondertussen al die tijd niet doorgehad dat je wapens ook met REC kon kopen... Maar dan moet je dus wel een beetje mee kunnen komen met de online matches
Sorry als de terminologie nog niet helemaal klopt
[ Voor 5% gewijzigd door JanAd op 19-10-2015 08:27 ]
Het is verstandig om even op de store page van je schip te kijken welke punten je hebt (Hornet heeft 3 S2 indd). Je koopt steeds maar 1 wapen, dus voor 2 Oniskys moet je er 2 kopen.JanAd schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 08:26:
[...]
REC was toch om materiaal te huren? UEC om te kopen. Ik heb gisteren wat zitten kijken, maar het wapens deel begrijp ik nog niet volledig. Blijkbaar is een Omnisky VI heel goed, maar heb je een S2 punt voor nodig om het te monteren. Moet er btw dan 2 kopen als je 2 'punten' hebt of komen die dingen in paren?
Sorry als de terminologie nog niet helemaal klopt
Overigens kan je op de neus van de Hornet ook een turret mount plaatsen, dan kan je 2 S1 wapens op de neus monteren (let op: geen S2). Of je doet een enkele S2, moet je maar mee spelen.
Ah, je koopt/huurt dus een turret en daarbij moet je nog eens 2 'guns' erop plaatsen. Best allemaal dezelfde zou ik denken. Met 2 verschillende PIP's vuren is niet bepaald handig heb ik al gemerkt.Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 08:44:
[...]
Het is verstandig om even op de store page van je schip te kijken welke punten je hebt (Hornet heeft 3 S2 indd). Je koopt steeds maar 1 wapen, dus voor 2 Oniskys moet je er 2 kopen.
Overigens kan je op de neus van de Hornet ook een turret mount plaatsen, dan kan je 2 S1 wapens op de neus monteren (let op: geen S2). Of je doet een enkele S2, moet je maar mee spelen.
REC kan ik verdienen door online te spelen (niet tegen de Drones zoals ik nu doe) en UEC krijg je - euh door cadeautjes of kopen met €.
Ik krijg dat spel nog wel onder de knie
Ik kreeg gisteren bij de Hornet weer de Aeroview hangaar en ik viel gelijk weer door vloer

[ Voor 8% gewijzigd door JanAd op 19-10-2015 09:38 ]
Nu we het toch ook over REC hebben.. Je zou voor coop vanduul swarm toch ook REC krijgen? Vorige week een potje Vanduul swam gespeeld in coop maar geen enkele reward... Krijg je dat dan echt alleen voor de "PvP" stijl matches? Of mis ik iets? Dat zou wel flauw zijn...
Nee hoor. In Coop potjes krijg je ook REC.Oraijon schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 09:47:
Nu we het toch ook over REC hebben.. Je zou voor coop vanduul swarm toch ook REC krijgen? Vorige week een potje Vanduul swam gespeeld in coop maar geen enkele reward... Krijg je dat dan echt alleen voor de "PvP" stijl matches? Of mis ik iets? Dat zou wel flauw zijn...
vanaf donderdag heerlijk vrij, toch maar is wat meer oefenen in arena.
iemand nog tips/truucs voor iemand die op een 4 baans weg nog regelmatig de vangrail invliegt?
iemand nog tips/truucs voor iemand die op een 4 baans weg nog regelmatig de vangrail invliegt?

Je moet alleen wel raak schieten.Bornhald schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 10:00:
COOP vanduul swarm krijg je gewoon REC
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
uit de buurt van de blijvenSnaakje schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 10:39:
Niet te dicht op de astroids/stations vliegenSnaakje schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 10:39:
en vergeet niet te boosten, dat heeft bij mij nog wel aardig wat botsingen voorkomen (en veroorzaakt maar dat is een ander verhaal)
Was dat een private of public match? Het kan zijn dat daar verschil in zit.Oraijon schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 09:47:
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Krijg je dan alleen in een Coop public match REC ?Tylocke schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 11:11:
[...]
Was dat een private of public match? Het kan zijn dat daar verschil in zit.
Ik dacht het wel maar ik twijfel nu wel weer. Het is een tijdje geleden dat ik AC heb opgestart dus ik moet dit ergens diep uit mijn geheugen halen.ErwinJ schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 11:26:
[...]
Krijg je dan alleen in een Coop public match REC ?
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Volgens mij krijg je niet in een private match REC.
ja het probleem is ik ben soortvan elite&dangerous gewend nu en daar draai je zoveel trager, komt er op neer dat ik 6 saltos maak als ik alleen rustig naar links wil draaienBornhald schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 11:03:
en vergeet niet te boosten, dat heeft bij mij nog wel aardig wat botsingen voorkomen (en veroorzaakt maar dat is een ander verhaal)

maar heb dit lange weekend mooi de tijd om alles rustig uit te zoeken.
ook had ik een klein dingetje tijdens de tutorial, iets met capslock kun je je motor uitzetten om zo snel te draaien. alleen na 20x omgedraait te zijn ging de tutorial nog niet verder. is dit een bug of doe ik iets verkeerd?
heerlijk om weer zo lekker onbekend met een game te zijn.

Het gedrag van thrusters gaat nog wel behoorlijk aan getweakd worden, naast dat er meerdere flight modes komen. Ze kunnen nu behoorlijk heftig reageren indd, maar ik heb begrepen dat het huidige lineaire manier van thrust wordt aangepast (correct me if I'm wrong).Snaakje schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 11:42:
[...]
ja het probleem is ik ben soortvan elite&dangerous gewend nu en daar draai je zoveel trager, komt er op neer dat ik 6 saltos maak als ik alleen rustig naar links wil draaien![]()
maar heb dit lange weekend mooi de tijd om alles rustig uit te zoeken.
ook had ik een klein dingetje tijdens de tutorial, iets met capslock kun je je motor uitzetten om zo snel te draaien. alleen na 20x omgedraait te zijn ging de tutorial nog niet verder. is dit een bug of doe ik iets verkeerd?
heerlijk om weer zo lekker onbekend met een game te zijn.
Misschien sensitivity iets omlaag halen?Snaakje schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 11:42:
[...]
ja het probleem is ik ben soortvan elite&dangerous gewend nu en daar draai je zoveel trager, komt er op neer dat ik 6 saltos maak als ik alleen rustig naar links wil draaien
-
Laat wel goed zien hoe groot dat het schip is. Dit is overigens hele oude art, denk dat je van het model in-engine achterover slaat.Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 12:27:
Mooi overzicht van Starfarer interior:
[afbeelding]
ze logen niet toen er werd gezegd dat de starfarer eigenaren "in for a treat" warenVerwijderd schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 12:27:
[afbeelding]
edit: waar komt het plaatje vandaan?
[ Voor 6% gewijzigd door Bornhald op 19-10-2015 13:03 ]
Gaaf schip, nog eentje voor als doel in de PU.Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 12:27:
[afbeelding]
Die Reactor Room lijkt me een juiste benaming toch? Lijkt heel erg op die reactor die wordt uitgeschakeld in de fps demo van Pax Aus van vorig jaar.
kunnen we alvast mooi zien hoe je het beste zo'n ding overneemt als je hem boardBornhald schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 12:52:
[...]
ze logen niet toen er werd gezegd dat de starfarer eigenaren "in for a treat" waren
https://www.reddit.com/r/...ks_teller_for_hes_videos/Bornhald schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 12:52:
[...]
ze logen niet toen er werd gezegd dat de starfarer eigenaren "in for a treat" waren
Spacebreak (spatiebalk)Snaakje schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 10:39:
Ik blijf voorlopig nog wat oefenen tegen de Drones voordat ik mij waag aan games met echte spelers
Maar het gevoel is zeer herkenbaar. Gevoeligheid van de muis wat tweaken voor het Flight gedeelte helpt mss.
ja ik heb zelfs nog een thrustmaster hotas x ( de twee losse ) in de verpakking klaar om te knallen staan. hopelijk gaat het me dan een stuk beter af.JanAd schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 13:14:
[...]
Spacebreak (spatiebalk)![]()
Ik blijf voorlopig nog wat oefenen tegen de Drones voordat ik mij waag aan games met echte spelers![]()
Maar het gevoel is zeer herkenbaar. Gevoeligheid van de muis wat tweaken voor het Flight gedeelte helpt mss.
Ik moet vooral even wat beter leren wat alles doet, het is niet meer simpelweg WASD lopen en kijken in een hyper geavanceerd spaceship
Verwijderd
Krijg er een FTL gevoel bij. (En dan de oude Sundog versie ipv de nieuwe)Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 12:27:

Verwijderd
Er zijn al mensen die rondlopen in de FPSmodule mappen (niet FPS module zelf alleen de map), door in de PTU een FPSmodule map te kopiëren over de racing map en dan een race starten. Ziet er leuk uit allemaal.
Nou jongens, komt er weer een spannend weekje aan? Ik voel iets aan mijn water!
-
1.3 die uit de PTU en echt live gaat?Torrie844 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 19:37:
Nou jongens, komt er weer een spannend weekje aan? Ik voel iets aan mijn water!
Zou mooi zijn, door mn nieuwe ssd heb ik SC nog niet geinstalleerd.. wacht eventjes op 1.3 hahaVerwijderd schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 19:41:
[...]
1.3 die uit de PTU en echt live gaat?Meer dan dat verwacht ik niet. De laatste Alpha 2.0 update vertelt me toch meer dat we nog wel een paar weken moeten wachten daarop, afgaand op de blockers.
-
Misschien is de Sabre wel hangar ready vrijdag.
Comm link voor deze week:
Dit voelt echt weer als de weken voor de AC release, waarbij de updates op vrijdag nog 't meest interessant waren. (Met af en toe een nieuw schip in de hangar)
Dit voelt echt weer als de weken voor de AC release, waarbij de updates op vrijdag nog 't meest interessant waren. (Met af en toe een nieuw schip in de hangar)
https://forums.robertsspaceindustries.com/discussion/291492 Greetings Citizens! Life slowly returns to normal after CitizenCon. Today we have a special 10 for the All-Stars where we roundtable a Designer, Producer, Writer and Artist to answer your questions. ATV on Thursday returns to Santa Monica, but will have segments filmed in Manchester, so you'll wanna check that out, and Friday brings Reverse the Verse and another Star Marine/Star Citizen Alpha post. THE COMM-LINK SCHEDULE Monday, October 19th - [1500 PDT / 2200 UTC] 10 for the All-Stars: Episode 01 Tuesday, October 20th - Jump Point Rerun Wednesday, October 21st - Vault Update - Bugsmashers: Episode 13 Thursday, October 22th - [1200 PDT / 1900 UTC] Around the Verse: Episode 2.04 Friday, October 23rd - [1100 PDT / 1800 UTC] Reverse the Verse: The Community Team's Weekly Livestream - http://www.twitch.tv/cigcommunity - Star Citizen Alpha 2.0/Star Marine Update Week of October 23rd |
[ Voor 6% gewijzigd door Case_C op 19-10-2015 22:29 ]
Ook me hier maar eens aanmelden.
Ben zojuist officieel star citizen backer geworden.
Heb maar een 325A gekocht.
Voorheen X-Wing, starlancer, freelancer en EvE gespeeld, dus dit word ook weer eentje die voor lange tijd meekan.
Voorheen X-Wing, starlancer, freelancer en EvE gespeeld, dus dit word ook weer eentje die voor lange tijd meekan.
Dat kan. Want de Sabre is al AC ready. Er moeten alleen nog een paar dingen geimplementeerd worden.Case_C schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 22:28:
Comm link voor deze week:
Welkom Citizen. 
Vreemd dat ze hem dan nog niet in de Hangar hebben gedropt, of?Cygnitr0n schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 22:46:
[...]
Dat kan. Want de Sabre is al AC ready. Er moest alleen nog een paar dingen geimplementeerd worden.
Serieus?Cygnitr0n schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 22:46:
[...]
Dat kan. Want de Sabre is al AC ready. Er moeten alleen nog een paar dingen geimplementeerd worden.
Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz
Dat is gezegd in de RtV van vorige week geloof ik.
En welkom!(ook bij de organisatieradium6969 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 22:34:
Ook me hier maar eens aanmelden.
Nu maar hopen dat je niet zo lang hoeft te wachten op de release, als enkele hier al
Niets in de INN transcript hierover te vinden. Misschien andere bron?Cygnitr0n schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 22:54:
[...]
Dat is gezegd in de RtV van vorige week geloof ik.
Oink
Verwijderd
Van concept art naar een hangar ready schip ben je sowieso 3 maanden verder als het niet meer is.
Denk dat de pijplijn nog vol zat met andere scheepjes.
Of ze moeten ineens een hele buts mensen erop gezet hebben.
Denk dat de pijplijn nog vol zat met andere scheepjes.
Of ze moeten ineens een hele buts mensen erop gezet hebben.
Ship DetailsThe Sabre has been designed to make use of systems already in place in Arena Commander, to allow it to come online faster than a ship that requires new game mechanics.
Bron: https://robertsspaceindus...re-And-Military-Ship-Sale
// Note: In ieder geval sneller dan normaal
[ Voor 7% gewijzigd door DutchWalnut op 19-10-2015 23:32 ]
10 for the All-Stars: Episode 01
01:03 - Where Ideas Start
02:40 - Evolution of the Pipeline
08:16 - Starmap on Smart Devices
09:29 - Restructuring CIG
11:13 - DataForge
13:37 - Understanding Open Development
20:59 - What Computer Games Do We Play Home!
23:42 - Peaceful Gameplay
28:05 - Star Citizen Logo in the Game
31:37 - Thoughts on Re-Build or Re-Design
Via Sandy FB::

In progress high poly model of @HamillHimself
PTU1.3 Greycat in space
01:03 - Where Ideas Start
02:40 - Evolution of the Pipeline
08:16 - Starmap on Smart Devices
09:29 - Restructuring CIG
11:13 - DataForge
13:37 - Understanding Open Development
20:59 - What Computer Games Do We Play Home!
23:42 - Peaceful Gameplay
28:05 - Star Citizen Logo in the Game
31:37 - Thoughts on Re-Build or Re-Design
Via Sandy FB::

In progress high poly model of @HamillHimself
PTU1.3 Greycat in space

[ Voor 98% gewijzigd door DutchWalnut op 20-10-2015 00:37 ]
Ik kan het alleen maar hopen.snarfj schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 23:53:
misschien hebben we wel allebei met de komende feestdagen ac 2.0 en de sabre
En gefeliciteerd!!
Dit topic is gesloten.