Toon posts:

[PC] Star Citizen - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 16 ... 101 Laatste
Acties:
  • 177.651 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swychblade
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-12-2023
Je hebt gelijk. Keek even niet verder dan de aurora en de mustang

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-10 14:23
Privateer schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 14:21:
Wel dan ga ik nog even verder de kat uit de boom kijken :-). De military ships zeggen me ook wel wat maar zijn wel al meteen steviger geprijsd (buiten de gladius maar die is dan short range). Zowiezo moet nog wel wat blijken hoe snel je een ship bij elkaar kan spelen in het uiteindelijke spel vermoed ik? (ik heb iets zien passeren van een 50-60 uur tot een constellation maar dan is de vraag of dit van scratch is of vanaf het vorige model want dat lijkt me vrij bescheiden?).

btw: de Hornet Ghost is wel ubervet, maar misschien wat eenzijdig :-P.
Mocht je toch besluiten wat aan te schaffen zou ik gewoon beginnen met 1 van de starter packs. Waarom? Simpelweg omdat je altijd nog kan upgraden maar niet kan downgraden of je geld terug kan vragen. Mocht je het uiteindelijk toch niet allemaal super vinden ben je dan hooguit de kosten van een starterpack verder. Mocht je het helemaal super vinden heb je de keuze om alsnog een upgrade aan te schaffen of te wachten tot het spel uit is en dan in het spel je schip verdienen.

Oh, en vergeet niet als je wat koopt een referral van de random referral generator van de ts te pakken. Je krijgt er dan 5000 UEC bij en een willekeurige tweaker krijgt ook een bonus.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:16
Een artikel van de BBC over SC.. wat een 'berg' leesvoer :+

http://www.bbc.com/news/technology-34548609

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 17:07
En een leuk overzicht van recommended cargo haulers van STLYoungblood :)

Bekend terrein voor de meesten, maar voor de newbies die willen gaan haulen en het allemaal op een rijtje willen best een nuttige video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49
Ai ai ai
Oct 16 2015, 5:32 pm - Ship Upgrades - Mustang Omega to Avenger Upgrade #5166482 - Consumed by Jorrie on pledge #3276924

Oct 16 2015, 5:32 pm - Package - AMD Never Settle Space Edition #3276924 - Upgrade applied: #5166482 Ship Upgrades - Mustang Omega to Avenger Upgrade

Oct 16 2015, 5:32 pm - Ship Upgrades - Hull A to Constellation Taurus Upgrade #5166478 - Consumed by Jorrie on pledge #4601865

Oct 16 2015, 5:32 pm - Standalone Ship - Hull A - LTI #4601865 - Upgrade applied: #5166478 Ship Upgrades - Hull A to Constellation Taurus Upgrade

Oct 16 2015, 5:31 pm - Ship Upgrades - Mustang Omega to Avenger Upgrade #5166482 - Created by Jorrie from order #REGBBERQAU7RU

Oct 16 2015, 5:30 pm - Ship Upgrades - Hull A to Constellation Taurus Upgrade #5166478 - Created by Jorrie from order #DL0KX36GTWHP7

Oct 16 2015, 5:29 pm - Avenger #1681372 - Reclaimed by Jorrie for $75.00 USD

Oct 16 2015, 5:25 pm - Standalone Ship - Kruger P-52 Merlin #5104100 - Reclaimed by Jorrie for $20.00 USD
Dat deed even pijn :'(

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
Jorrie schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 17:43:
Ai ai ai

[...]

Dat deed even pijn :'(
Maar je hebt dan nu wel een LTI Taurus!

De Avenger is toch iets van 65 kaal? Of was dat je package?

[ Voor 13% gewijzigd door Tylocke op 16-10-2015 17:54 ]

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatupdoc
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-04-2022
ook ik zit te twijfelen tussen de avenger en de 315p.
315p heeft een jump engine maar wat is dat precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Dan kan je reizen tussen verschillende zonnestelsels door middel van een Jump Point.

Ik verwacht eigenlijk dat ze de rest ook wel van een Jump Engine voorzien, het is eigenlijk essentieel voor een schip.

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-10 22:58

Cogency

Ginnunga

Sabre + Avenger (in een eventuele Cargo variant mocht die komen)

of

Freelancer Max + Gladius.

What say you?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatupdoc
Jorrie schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 18:12:
Dan kan je reizen tussen verschillende zonnestelsels door middel van een Jump Point.

Ik verwacht eigenlijk dat ze de rest ook wel van een Jump Engine voorzien, het is eigenlijk essentieel voor een schip.
dus alle ships een jump engine?

[ Voor 96% gewijzigd door whatupdoc op 16-10-2015 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
en sabre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

:+

Ik zit te rekenen, als ik m'n Avenger upgrade naar een Sabre, en dan een losse Freelancer (geen max) koop moet ik 25$ bij betalen. :P

Als ik die Avenger upgrade naar een Sabre met het CCU systeem, word die dan LTI? (De Avenger is een geupgrade AMD Mustang)

edit; maar dan heb ik niks om cargo rond te vliegen. haha. Ik denk dat ik maar bij m'n eerste vraagstuk blijf.

Sabre en Avenger (in cargo uitvoering mocht die komen, of Freelancer MAX en een Gladius. :)

[ Voor 28% gewijzigd door Cogency op 16-10-2015 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisher
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06-2018
Cogency schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 18:19:

Ik zit te rekenen, als ik m'n Avenger upgrade naar een Sabre, en dan een losse Freelancer (geen max) koop moet ik 25$ bij betalen. :P

Als ik die Avenger upgrade naar een Sabre met het CCU systeem, word die dan LTI? (De Avenger is een geupgrade AMD Mustang)

edit; maar dan heb ik niks om cargo rond te vliegen. haha. Ik denk dat ik maar bij m'n eerste vraagstuk blijf.

Sabre en Avenger (in cargo uitvoering mocht die komen, of Freelancer MAX en een Gladius. :)
Werkt alleen als het schip alLTI had,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Cogency schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 18:19:

met CCU behoud je wat je al had in het pakket, dus als de AMD mustang geen LTI heeft, dan heeft je Sabre geen LTI al je hem van daaruit CCU-ed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Ok thanks guys.
Dan houd ik de Sabre LTI en de Avenger maar gewoon.
Ik ben niet zo'n LTI fanboy maar 2 maanden verzekering op zo'n fancy fighter (die hij zou krijgen met de AMD Avenger upgrade) vind ik ook weer net te weinig, vooral in zo'n vroeg stadium van het spel.

[ Voor 9% gewijzigd door Cogency op 16-10-2015 18:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whatupdoc
Afbeeldingslocatie: http://1.static.upcoming.nl/static/images/b2836192ae_1411813068_haha__list-noup.jpg
Heb geupgrade naar een avenger

(gvd.. waarom kan ik niet gewoon een plaatje erin zetten?)

[ Voor 64% gewijzigd door whatupdoc op 16-10-2015 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
Cogency schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 18:24:
Ok thanks guys.
Dan houd ik de Sabre LTI en de Avenger maar gewoon.
Ik ben niet zo'n LTI fanboy maar 2 maanden verzekering op zo'n fancy fighter (die hij zou krijgen met de AMD Avenger upgrade) vind ik ook weer net te weinig, vooral in zo'n vroeg stadium van het spel.
Ik mis waarschijnlijk wat maar kan je je Avenger niet gewoon naar een Freelancer upgraden? Of is dat weer meer dan die $25?
Nice! Mooi schip. Die kan zeker een jump drive krijgen.

Je url heeft teveel brackets btw, daarom zie je hem niet. je had hem al!

[ Voor 22% gewijzigd door Tylocke op 16-10-2015 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Tylocke schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 18:29:
[...]

Ik mis waarschijnlijk wat maar kan je je Avenger niet gewoon naar een Freelancer upgraden? Of is dat weer meer dan die $25?
Ja kan ook, maar ook die zit ik nog met "maar twee maanden" insurance.

En de hoofdreden heeft ook met het omsmelten te maken, dat AMD pakket kan je niet melten want dan hou je niks over, die Sabre kan je ook niet meer melten want die is niet altijd verkrijgbaar.

Dus als ik dan de Freelancer los kan kopen, dan heb ik een groter bedrag om mee te klooien, omsmelten en andere dingen te bekijken. :)

(ik hoop dat het beetje duidelijk is, hehe)

[ Voor 3% gewijzigd door Cogency op 16-10-2015 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
Cogency schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 18:41:
[...]

En de hoofdreden heeft ook met het omsmelten te maken, dat AMD pakket kan je niet melten want dan hou je niks over, die Sabre kan je ook niet meer melten want die is niet altijd verkrijgbaar.

Dus als ik dan de Freelancer los kan kopen, dan heb ik een groter bedrag om mee te klooien, omsmelten en andere dingen te bekijken. :)

Ah nu snap ik hem! Heb ook een aantal van die AMD paketten en het is best lastig wat ik daar echt mee wil. Ik probeer die schepen zo goedkoop mogelijk te houden wat dus waarschijnlijk een Avenger, een Omega en een 315p of een Reliant gaat inhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatupdoc
Cogency schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 18:41:
[...]

Is die insurance zo belangrijk? Kost in het spel zelf toch heel weinig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-09 16:09
whatupdoc schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 18:54:
[...]

Is die insurance zo belangrijk? Kost in het spel zelf toch heel weinig?
Ja klopt maar is toch altijd fijn om niet te hoeven te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Ja door mijn upgrade van de Connie heeft mijn Avenger nu ook maar 2 maanden insurance ipv 6. Ach, voor die kleine schepen maakt het ook niet echt uit :+

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-09 14:18
(jarig!)
Aangezien het gisteren een historische dag was heb ik 's avonds, na lang twijfelen, toch maar besloten om zo'n sexy Sabre aan m'n mini-vlootje toe te voegen. Als kadootje. 8)

Omdat via Reddit kopen een goeie €25,- scheelt heb ik m daar bij een handelaar besteld en zowaar had ik vanochtend mail terug met in 't kort: 'Ik heb een account voor je aangemaakt met een Sabre er op, dit is de login en dit de email, succes!'.
En inderdaad, het klopt. Account heeft een Sabre (en 5000UEC, makkelijke manier van recruits werven immers) maarrrrrrrr.....de Sabre is pas over 29 dagen te giften naar m'n eigen account. :F (nieuwe accounts kunnen pas na 30 dagen giften blijkbaar).
Vorige keer dat ik op die manier een schip kocht (bij een andere handelaar) werd het gewoon meteen gegift naar m'n account.

Ik heb wel contact opgenomen met hem en z'n beredenering is dat het zo beter is ivm de belasting en dat veel van z'n klanten hun schepen zo nog door kunnen verkopen. Hmmmm...het zal allemaal wel, ik ga maar 29 dagen wachten nu. |:(

TL;DR schip via Reddit kopen is goedkoper maar check wel even met de verkoper dat hij gift naar de account van jouw keuze.

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
[b]SNAFU schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 19:00:

Omdat via Reddit kopen een goeie €25,- scheelt heb ik m daar bij een handelaar besteld en zowaar had ik vanochtend mail terug met in 't kort: 'Ik heb een account voor je aangemaakt met een Sabre er op, dit is de login en dit de email, succes!'.
geweldige manier om die reveral rewards te krijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
(jarig!)
Bornhald schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 19:10:
[...]

geweldige manier om die reveral rewards te krijgen :D
Klopt, ik heb ook het vermoeden dat het voor hem een mooie bonus was.
Nou ja, weer wat geleerd dus.
Iemand toevallig ook een idee hoe ik UEC kan overmaken/giften? Of komt dat pas in de PU??

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Privateer schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 14:21:
Wel dan ga ik nog even verder de kat uit de boom kijken :-). De military ships zeggen me ook wel wat maar zijn wel al meteen steviger geprijsd (buiten de gladius maar die is dan short range). Zowiezo moet nog wel wat blijken hoe snel je een ship bij elkaar kan spelen in het uiteindelijke spel vermoed ik? (ik heb iets zien passeren van een 50-60 uur tot een constellation maar dan is de vraag of dit van scratch is of vanaf het vorige model want dat lijkt me vrij bescheiden?).

btw: de Hornet Ghost is wel ubervet, maar misschien wat eenzijdig :-P.
Als je twijfelt gewoon geen geld uitgeven.
Je kan nu gratis testen wat je bevalt. (En ik gok dat CIG dusdanig overtuigd is dat op deze manier ze meer pledges krijgen dan dat ze die 5$ drempel houden.)
En vergeet niet dat je nog wel een jaartje (plus de rest) mag wachten totdat de release komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatupdoc
Got organisatie heeft 316 members :o ? Allemaal mensen van tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
whatupdoc schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 20:09:
Got organisatie heeft 316 members :o ? Allemaal mensen van tweakers?
Jeps :)
Voor zover ik weet wel!

Edit;
Took the plunge :D Avenger package + freelancer DUR!

YEA

[ Voor 13% gewijzigd door Torrie844 op 16-10-2015 20:19 ]

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-10 08:56
RTV notes:
  • Sandi's working on CitizenCon 2016 as well, either Frankfurt or Los Angeles. Depends on what happens with Gamescom... probably wouldn't be fair to do both events in Germany 6 weeks apart
  • Bij deze stel ik voor dat ALS CitizenCon in Frankfurt plaats vindt, dat we daarheen gaan met een zooi Tweakers :D
  • F42 has been asked to another run through of the Morrow Tour in HD, but they had a blocker this morning so stay tuned till next week for that to come out.
  • [Orgs 2.0?] No news yet. :(
  • tussen nu en een uur/anderhalf uur de Sabre Q&A
  • CCU downgrades komen eraan, waarschijnlijk gratis
  • Er wordt gewerkt/gedacht aan een versie van de ARK star map als app
  • Je kunt je schip op slot doen om diefstal tegen te gaan zoals te zien was in de demo
  • Idris-M railgun (size 12) even groot als een gemiddeld schip dat nu verkrijgbaar is
  • In AC 2.0 kun je nog niet een P-52 Merlin launchen vanaf je Connie
  • waarschijnlijk 19-26 november Anniversary sale
  • Antwoord op de vraag of de HOTAS ook voor linkshandigen wordt uitgebracht volgt later in een Q&A met Saitek

[ Voor 40% gewijzigd door Snoz Lombardo op 16-10-2015 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is er mis met een Tweakers uitje naar LA? ;)
Met een paar honderd man moet een charter toch wel te boeken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
hmm Idris P en M zijn verschillende hulls, de P kan geen railgun krijgen, mist de hardpoint ervoor

anniversery sale 19 november

[ Voor 14% gewijzigd door Bornhald op 16-10-2015 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heads up voor de PTU mensen.
Ben nu een update aan een binnenslurpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
dat zou wel top zijn, dan ben ik net thuis, hoe groot acht je de kans dat de Sabre dan ook gewoon weer aangeboden wordt?

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Snoz Lombardo schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 20:21:
RTV notes:

• Je kunt je schip op slot doen om diefstal tegen te gaan zoals te zien was in de demo
Hoe tof zou het zijn als ze een time delay implementen. Dus je kan kiezen je schip op slot te doen, maar als je dan moet wegrennen naar je schip, kost het je bijv 5 seconden extra om open te maken. Dat zou dan verklaren waarom ze hem tijdens de demo open lieten, voor als het mis ging.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-10 17:26

Fordox

00101010

Je kunt je schip op slot doen om diefstal tegen te gaan zoals te zien was in de demo
Who's going to stop me blowing your door off? :p

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Fordox schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 21:38:
[...]

Who's going to stop me blowing your door off? :p
Wordt wel wat koud dan als je ermee weg wil vliegen :+
Moet je gewoon je lockpinging skills wat omhoog schroeven, werkt beter ;)

[ Voor 14% gewijzigd door zion op 16-10-2015 21:44 ]

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
Privateer schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 14:34:
Wel gezien de 315p meer op exploration gericht is vermoed ik dat er betere scanners, jumpdrive en eventueel meer fuel in kunnen... maar ik weet niets zeker natuurlijk.
Zolang ze de 315p niet compleet omgooien, heeft deze inderdaad exploration-focussed scanners, longrange-engines, standaard een jumpdrive (waar veel schepen komen met mogelijkheid om er een te plaatsen, maar je moet deze dan wel zelf nog kopen), en een tractor beam. Wat ik begrepen heb, is dat er wel een mogelijkheid tot zelf refueling komt wat een aantal schepen zullen kunnen, maar ook een aantal schepen niet zullen kunnen (Merlin bijvoorbeeld). Hoe dit verder uitgewerkt gaat worden, weet ik niet.

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-10 12:59
laatste maanden even niet bijgehouden wat er allemaal gebeurt, maar het lijkt er op dat er nu flink wat progressie in zit.
ben in ieder geval blij dat ze die passes hebben afgeschaft, was al bang dat ik er nog een aantal moest gaan kopen :9
binnenkort maar weer even de AC opstarten om weer een beetje te trainen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Facerafter
https://robertsspaceindus...ion/15014-Aegis-Sabre-Q-A
Its multi-role capabilities come from its twin internal bomb bays which can carry a variety of payloads, you can rock a load of S1 missiles if you want, fill it up with some more advanced larger missiles or other non lethal options.
Compared to the Hornet Ghost the Sabre is built from the ground up to be a dedicated “stealth” ship whereas the Hornet Ghost is retrofitted to become stealthy, therefore whilst the Ghost is still very stealthy compared to other ships it wont be quite as impervious to radar as the Sabre.
The Sabre on the other hand is not tough, it relies heavily on its ability to not be detected and then its array shields to keep it safe. Once those shields are down you’d best be on your way out of combat else you’ll probably not make it back.
it has 4x S3 hardpoints so you can rock 4x fixed S3’s or 4x gimballed S2’s(or a mix of both) if you desire. Whilst they are gimballed there are obviously some restrictions due to the locations of the weapons, which infact can completely retract into the hull. The Sabre was designed so that all weaponry can be retracted inside the ship to keep its cross section profile down, so the nose guns tuck backwards and up into the body. The wing mounts retract into the wings and panels cover them up, all the missles are stored in internal bomb bays.
The Sabre is a medium fighter in classification, however with its advanced construction and components falls towards the lighter end of medium.
The Sabre is going to handle very similarly to the Gladius
Does it fit inside an Idris?!

Yes!
DAMN :o O+ :o All praise the holy Sabre _/-\o_

EDIT:
Dit zijn trouwens de namen van de badges van de eerste referral reward.
36th Fighter Wing Squadron Badge
78th Squadron (Thundering Thorshu) Squadron Badge
214th Bravo Flight (Black Crows) Squadron Badge
35th Aggressor Squadron "No Quarter Given"
Squa...
De vijfde lijkt me spoiler gevoelig? Staat niet meer dan "Squa..."

[ Voor 20% gewijzigd door Facerafter op 16-10-2015 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Facerafter schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 23:19:
https://robertsspaceindus...ion/15014-Aegis-Sabre-Q-A

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

DAMN :o O+ :o All praise the holy Sabre _/-\o_
Dit was ook precies wat ik er van verwacht had. :D nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddv
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-06-2022

ddv

Steam: ddv_ | psn: ddv84_

Het zou je maar overkomen dat je Idris wordt gestolen omdat je vergeten bent om deze op slot te doen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
(jarig!)
ddv schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 00:21:
Het zou je maar overkomen dat je Idris wordt gestolen omdat je vergeten bent om deze op slot te doen. :+
Je moet m ook niet zonder schijremslot wegzetten. Liefst nog met een muuranker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Haha, wat kom ik hier tegen op NOS.nl

Jammer dat er nogal wat fouten in staan.

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Jorrie schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 01:12:

Inderdaad behoorlijk veel fouten... maar wel grappig om te zien dat je geen journalistiek hoeft te studeren om bij de NOS te werken. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• siriouz
Jorrie schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 01:12:

Valt me nog mee dat er geen linkje bij staat van de journalist naar z'n referral code 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
welke fouten, volgens mij klopt het redelijk toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
Bornhald schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 02:38:
welke fouten, volgens mij klopt het redelijk toch..
Het artikel is eerder erg mager dan per se fout. Het kan vroeg zijn maar ik zie zo snel alleen fouten in de prijzen en het feit dat de de duurste aankoop niet een enkel schip is maar een hele vloot.

Edit: dat van die 100 GB is al rechtgezet ondertussen dus dat klopt ook al niet helemaal.

Ik hoop dat ze toch een keer wat meer moeite gaan doen en een artikel schrijven die iets meer zegt.
Denniz0229 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 23:07:
laatste maanden even niet bijgehouden wat er allemaal gebeurt, maar het lijkt er op dat er nu flink wat progressie in zit.
ben in ieder geval blij dat ze die passes hebben afgeschaft, was al bang dat ik er nog een aantal moest gaan kopen :9
binnenkort maar weer even de AC opstarten om weer een beetje te trainen.
Vanaf augustus is het een hele mooie tijd geweest. Zowel de Gamescom als de Citizen Con events zaten vol met erg toffe dingen. Zaken die je eigenlijk moet bekijken (zoeken op youtube):

- Gamescom 2015 ArcCorp Demo
- Gamescom 2015 Multiplayer Demo
- Citizen Con 2015 Multiplayer Demo
- Citizen Con 2015 SQ42 Morrow Tour
- Squadron 42 Trailer
- Nyx landing

In Star Citizen Alpha moet je in ieder geval een keer ArcCorp gaan bekijken. 1.3 komt waarschijnlijk volgende week uit en dan is het wachten op 2.0 met zijn Puniverse sandbox.

Ik zal vast nog wel iets vergeten zijn want er is zoveel langsgekomen.

[ Voor 54% gewijzigd door Tylocke op 17-10-2015 07:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snarfj
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-06 18:05
verwacht 2.0 wel ergens rond de feestdagen denk ik maar eerder = beter :)

[ Voor 72% gewijzigd door snarfj op 17-10-2015 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
snarfj schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 08:29:
verwacht 2.0 wel ergens rond de feestdagen denk ik maar eerder = beter :)
je bent vergeten te zeggen welk jaar :D in het verleden is dat cruciaal gebleken voor het schatten van releases van SC.

ik zelf hoop op kerst 2015 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snarfj
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-06 18:05
inderdaad ben het jaar vergeten maar doelde ook op komende kerst :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylocke
snarfj schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 09:34:
inderdaad ben het jaar vergeten maar doelde ook op komende kerst :)
Ik verwacht een herhaling van 1.0. Dus vrijdag voor de kerstvakantie met een toffe live stream maar dan problemen en weer een klein team dat mag overwerken om de boel aan de praat te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddv

ddv

Wil iemand mij accepteren voor de org? :+ :D 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
je moet wat duidelijker zijn met "de org" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddv

ddv

Bornhald schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 11:02:
je moet wat duidelijker zijn met "de org" :D
Gathering of Tweakers Incorporated natuurlijk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-10 12:09

Kek

3flix

ik heb SC al een tijdje in de "ijskast" gezet, maar het nieuws van de laatste dagen ziet er wel leuk uit. Is er nou al meer mogelijk dan een paar maanden terug? ik heb nu een mustang, maar wil eigelijk de reliant... zie die nergens meer behalve op reddit voor een duurdere prijs :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Kek schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 11:18:
ik heb SC al een tijdje in de "ijskast" gezet, maar het nieuws van de laatste dagen ziet er wel leuk uit. Is er nou al meer mogelijk dan een paar maanden terug? ik heb nu een mustang, maar wil eigelijk de reliant... zie die nergens meer behalve op reddit voor een duurdere prijs :(
Misschien eind volgende maand met de anniversary sale? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
(jarig!)
ddv schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 11:05:
[...]

Gathering of Tweakers Incorporated natuurlijk. :+
Goeie keus man!!!
Dat piratentuig wil je toch zeker niet bij horen? ;)
Het gerucht gaat dat Bornhald je dwingt een roze ooglapje op te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddv

ddv

SNAFU schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 11:51:
[...]

Goeie keus man!!!
Dat piratentuig wil je toch zeker niet bij horen? ;)
Het gerucht gaat dat Bornhald je dwingt een roze ooglapje op te doen.
Piraten? :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
(jarig!)
SKIRM, de SC-piraten bende van Tweakers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
ddv schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 10:55:
Wil iemand mij accepteren voor de org? :+ :D 8)
Done ;) , en welkom bij de organisatie!

Als GOT Inc. willen we meer opereren in de UEE/Gray-Systems waar handel,mining en exploration goed te doen zijn zonder al te veel interference van raiders :P Natuurlijk zullen we ook wel eens gaan bounty-hunten in law-less systems :9
Kek schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 11:18:
Ben ook wel benieuwd wat ze met de Reliant hebben gedaan na de concept-sale. Ze waren volgens mij al een aardig eind met de varianten, dus wellicht "releasen" ze die naar de hangar 'flight-ready' met een sale dit jaar nog? Dan kan ik mijn Alpha er ook voor omruilen :) .

Vind de blockers voor 2.0 nog best behoorlijk eigenlijk... en aan de andere kant zijn ze bezig met het opwerken van de kwaliteit van animaties e.d. Maar ik ga al niet meer uit van deze maand met zo'n lijstje.
  • Mainly the network and multiplayer issues are holding us back on a functionality side.
  • Then it’s sum of the work that’s needed to get it ready for release because we have lots of bug fixing and polish to do including performance improvements.
  • AI do not spawn into encounters, as their triggers aren’t playing correctly! Players can fly to the locations to trigger events but no AI will spawn in. Thankfully they trigger in Missions.
  • The interior physics grid for single seater ships has a bug meaning that you can’t walk around them during flight and will fall to the back of the ship. Fun, but impractical!
  • The No Weapon animation set is not done yet, and not ready to ship. Should be in better shape next week as the team in Austin continues work on it.
  • EVA flight is difficult so needs fine tuning to be able to handle the character better, engineers will look into this next week.
  • EVA look and aim poses need to be created and implemented for the use of weapons.
  • Pistol motion sets need integration, this will be done next week.
  • The prone motion set is now a problem, as we have changed the way we do standing and alerted aim poses. This will change how players aim while prone, whether they be prone forward, or rolled on to the back. Needs some R&D love next week.
  • Issues with some ship and environment terminal UI not working properly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Weet iemand eigenlijk al meer over de release date van de SC Hotas, probeer erop te googlen, maar nergens vind ik enige concrete timeline wanneer ze die willen gaan releasen, en ben bang dat er anders half november gewoon maar 'n X52 pro komt.

@Hieronder:
ddv schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 13:43:
Geen idee maar ik denk dat het nog wel een tijdje gaat duren. Ik heb zelf de TM Warthog, X52 Pro en X55. De Warthog heeft een vrij zware throw en ik vind rudder pedals gewoon niet fijn werken. Dus ik ben vrij snel van m'n Warthog afgestapt die nu staat te verstoffen in de kast. :+ De X55 is vrij lomp en ik vind 'm lang niet zo mooi afgewerkt als de X52 Pro. Sterker nog de X55 is wat mij betreft een stap terug en op dit moment ook lastig verkrijgbaar. Dus ga vooral voor de X52 Pro!
Ja ik heb heel veel reviews gelezen/geyoutubed en wilde eerst voor de TM Warthog gaan maar wilde perse geen pedals en dan kan je met die Warthog niet strafen, dus die viel af.
Dan is volgens velen de CH Pro het beste maar ik vind die er ouderwets en fragiel uitzien, spreekt me niet echt aan, en volgens de reviews die ik gelezen heb wint de X52 pro vs X55 het 9/10 keer.
Die HOTAS kwam er sowieso al aan vanwege E:D, die ik met KB+M niet echt lekker vind spelen, dankzij SC is de aanschaf alleen maar bespoedigt.
Jorrie schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 14:28:
Ik moet eigenlijk ook een zo een ding kopen, maar ja.. Vrij duur, moet eerst nog eens een nieuwe videokaart kopen en een TV dus dat moet eerst maar :+
Ja ik had gelukkig met de komst van TW3/E:D/DA:I al geupgrade, dus mijn systeem kan nog wel iig een jaartje mee, dus in de tussentijd mooi wat geld over voor randapparatuur/scheepjes kopen, en zeg nou zelf, als je gek genoeg bent om +/- €200,- uit te geven aan een spelletje (Wil of een fatsoenlijke explorer (Freelancur DUR) + goedkoop fightertje, óf een fatsoenlijke fighter (SABRE oid) en goedkoop explorertje/haulertje) dan moet je ook wel fatsoenlijke randapparatuur hebben vind ik :+
Case_C schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 15:16:
Dat ligt volgens mij echt in de handen van Saitek. Het mooiste zou natuurlijk zijn, gelijk met de release van Squadron 42. Op zich zijn ze redelijk aan het ontwikkelen, en die "instap" Stick die ze presenteerden bij CitCon was alweer een verbetering op degene die ze bij Gamescom hadden staan. Het kan dus hard gaan.

De X65 variant hebben ze nog niet laten zien, maar wellicht is het geen must om die tegelijk uit te laten komen?
We zullen het zien of hij voor de Anniversary Sale van 19 November te koop is, ik denk dat ik daarna niet langer kan wachten O-)

[ Voor 84% gewijzigd door zion op 17-10-2015 16:11 ]

systeem

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ddv

ddv

Geen idee maar ik denk dat het nog wel een tijdje gaat duren. Ik heb zelf de TM Warthog, X52 Pro en X55. De Warthog heeft een vrij zware throw en ik vind rudder pedals gewoon niet fijn werken. Dus ik ben vrij snel van m'n Warthog afgestapt die nu staat te verstoffen in de kast. :+ De X55 is vrij lomp en ik vind 'm lang niet zo mooi afgewerkt als de X52 Pro. Sterker nog de X55 is wat mij betreft een stap terug en op dit moment ook lastig verkrijgbaar. Dus ga vooral voor de X52 Pro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Ik moet eigenlijk ook een zo een ding kopen, maar ja.. Vrij duur, moet eerst nog eens een nieuwe videokaart kopen en een TV dus dat moet eerst maar :+

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
zion schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 13:24:
Weet iemand eigenlijk al meer over de release date van de SC Hotas, probeer erop te googlen, maar nergens vind ik enige concrete timeline wanneer ze die willen gaan releasen, en ben bang dat er anders half november gewoon maar 'n X52 pro komt.
Dat ligt volgens mij echt in de handen van Saitek. Het mooiste zou natuurlijk zijn, gelijk met de release van Squadron 42. Op zich zijn ze redelijk aan het ontwikkelen, en die "instap" Stick die ze presenteerden bij CitCon was alweer een verbetering op degene die ze bij Gamescom hadden staan. Het kan dus hard gaan.

De X65 variant hebben ze nog niet laten zien, maar wellicht is het geen must om die tegelijk uit te laten komen?

De Tali vliegt al in 1.3 :p , hoewel ligt glitcherig.

[ Voor 6% gewijzigd door Case_C op 17-10-2015 17:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RavenLord
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07 21:41

RavenLord

Live to Ride, Ride to Live

Man man man, wat gaan jullie hard allemaal whahaha

Spel loopt erg zwaar helaas bij mij, ondanks het tweaken van de cfg, maar ik ben wel behoorlijk hooked inmiddels ;)
Ik merkte dat als ik de senitivity omhoog gooi van de muis, het wel een stuk soepeler beweegt allemaal. Dus deels zal het daar wel aan liggen.
Enige wat nu echt een beetje buggy is, is dat ik de pitch niet goed ingesteld krijg, dus ik wil optrekken als ik de muis naar mij toe beweeg. Maar welke kant ik de sliders nu op zet, hij wilt niet meer veranderen en doet het precies verkeerd om... Alleen de eerste keer heeft hij het goed gedaan, maar nu blijft ie fout staan.

Wel erg leuk om hier allemaal mee te lezen en ik ben heeel benieuwd hoe t straks uiteindelijk gaat werken als alles klaar is. Ik ga binnenkort ook een starter kit kopen en dan join ik ook de got groep, erg gezellig hier!

psn: splettervlek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 14-10 16:08

JanAd

Wind’s howling

Daarnet de Vanduul Swam gevechten eens aan het proberen geweest. Da's wel leuk. Maar met de 315p vechten ging niet al te goed. Daarna met een F7C Hornet ging het al beter. :)

Edit:
Ik heb dat GoT formulier ook eens ingevuld. Dat is toch voor GoT Inc hé :P Ik heb nog wel geen schip, maar eerst eens afwachten of je een korting krijgt na de Free Flight periode.

[ Voor 37% gewijzigd door JanAd op 17-10-2015 17:54 ]

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
JanAd schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 17:33:
Daarnet de Vanduul Swam gevechten eens aan het proberen geweest. Da's wel leuk. Maar met de 315p vechten ging niet al te goed. Daarna met een F7C Hornet ging het al beter. :)

Edit:
Ik heb dat GoT formulier ook eens ingevuld. Dat is toch voor GoT Inc hé :P Ik heb nog wel geen schip, maar eerst eens afwachten of je een korting krijgt na de Free Flight periode.
Betwijfel of je korting krijgt.. eventueel bij Anni Sale in November :)

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorrie
JanAd schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 17:33:

Edit:
Dat formulier is gewoon voor elke member van GoT.

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Ik denk niet dat je dat hier mag posten, iedereen die het wil lezen, weet het wel te vinden of is subscriber ;)

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Jorrie schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 18:40:
Ik denk niet dat je dat hier mag posten, iedereen die het wil lezen, weet het wel te vinden of is subscriber ;)
Ik zou eerlijk gezegd niet weten waarom niet. Niet iedereen weet dat die jump points gewoon op reddit te vinden zijn. Maar als het niet toegestaan is dan haal ik hem wel weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Jorrie schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 18:40:
Ik ben geen subscriber, maar wil het wel lezen. En nu? ;)
Facerafter schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 19:00:
[...]

Ik zou eerlijk gezegd niet weten waarom niet. Niet iedereen weet dat die jump points gewoon op reddit te vinden zijn.
Dat dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

siriouz schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 19:30:
[...]

Ik ben geen subscriber, maar wil het wel lezen. En nu? ;)
Dan klik je de link die in de post erboven staat. :P

[ Voor 6% gewijzigd door Cogency op 17-10-2015 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Cogency schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 20:29:
[...]

Dan klik je de link die in de post erboven staat. :P
Maar Jorrie vind dat die link niet mag... :'(

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

siriouz schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 20:30:
[...]

Maar Jorrie vind dat die link niet mag... :'(

8)7
En daarom join je de GoT Pirate guild, dan mag dat gewoon. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Cogency schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 20:31:
[...]

En daarom join je de GoT Pirate guild, dan mag dat gewoon. :+
Ga me nou niet schaamteloos proberen om te lullen he :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorrie
Sorry, ik ben gewoon een braverik :'(

Nee, ik meende dat het niet mocht, maakt mij ook helemaal niet uit :+

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
siriouz schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 20:37:
[...]

Ga me nou niet schaamteloos proberen om te lullen he :P
maar van ons mag het wel gewoon, dat is een feit.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Jorrie schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 21:05:
Sorry, ik ben gewoon een braverik :'(

Nee, ik meende dat het niet mocht, maakt mij ook helemaal niet uit :+
Ik heb het ooit gezegd omdat ik subscriber ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bornhald
Cygnitr0n schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 21:14:
[...]

Ik heb het ooit gezegd omdat ik subscriber ben.
dan mag je ook bij ons hoor :) we dont judge :D

trouwens, daagt me nu pas, the Vanduul --> de vandalen.. de barbaren die Romen "gesacked" hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Oeh!

Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/762atmm4rztr4r/source/Sabre_v21A.jpg

Sabre (foei aan mezelluf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Kan iemand mij eens uitleggen waarom dit gebeurd:

Ik laad het PTU deel... ik kom in de hangaar (zie ik maar heel even) en val door een opening in de vloer en vlieg de ruimte in... Nu al 8x op een rij... Zonder dat ik iets doe?

edit: zonder ruimteschip wel te verstaan... ik zie een flits van de hangaar(vloer) en het gat erin en zweef weg... :? :X ;w

edit2: Hoe kan dat nu. De eerste keer dat ik het laadde kwam ik in de witte hangaar, ik kon naar de lift gaan en wou boven/buiten eens gaan kijken - maar toen crashte het spel en elke keer ik het nu laad val ik onmiddellijk door een gat de ruimte in. :'(

[ Voor 49% gewijzigd door JanAd op 17-10-2015 21:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Facerafter
JanAd schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 21:38:

Ik laad het PTU deel... ik kom in de hangaar (zie ik maar heel even) en val door een opening in de vloer en vlieg de ruimte in... Nu al 8x op een rij... Zonder dat ik iets doe?

edit: zonder ruimteschip wel te verstaan... ik zie een flits van de hangaar(vloer) en het gat erin en zweef weg... :? :X ;w

edit2: Hoe kan dat nu. De eerste keer dat ik het laadde kwam ik in de witte hangaar, ik kon naar de lift gaan en wou boven/buiten eens gaan kijken - maar toen crashte het spel en elke keer ik het nu laad val ik onmiddellijk door een gat de ruimte in. :'(
Hmm, raar.
Je kan even proberen om op de ptu site je hangar even naar een andere te switchen (Als je die hebt).
Daarnaast kan je nog even proberen om de USER folder en user.cfg (Als je die hebt aangemaakt) te verwijderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Je moet de Revell & York Hangar niet laden, die is buggy. Bij mij werken de andere Hangars in de PTU* vlekkenloos.

(*Vergeet niet na het wijzigen van de Hangar, je PTU opnieuw te kopieren).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylocke

Heb je je game op een SSD staan? Op reddit waren er een aantal gebruikers die juist met een SSD dit probleem hadden. De VFG hangar heeft het probleem niet iig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bas1978
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-10 22:34

Ik heb precies hetzelfde bij Revel & York hanger.Volgens mij is het gewoon een feature 'escape hatch open'. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Tylocke schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 22:06:
[...]

Heb je je game op een SSD staan? Op reddit waren er een aantal gebruikers die juist met een SSD dit probleem hadden. De VFG hangar heeft het probleem niet iig.
Jup, SSD + R&Y. 8) //*Lees berichten hier ver vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Lol, dat was wel eventjes frustrerend... Zweven in de ruimte is behoorlijk saai :p

Bedankt voor de hulp, het is terug in orde geraakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Heavy Armor Outlaw is wel badass hoor.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lU6aq1W.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Doet me vaag denken aan TIE-fighter outfit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatupdoc
Fallout all the way

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke vergelijking van de nieuwe en de oude Freelancer:
YouTube: Star Citizen Freelancer old vs current vs new

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
En de 93 miljoen is ook alweer gepasseerd :P , dat schiet op!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Case_C schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 23:04:
En de 93 miljoen is ook alweer gepasseerd :P , dat schiet op!
Ja.... ben bang dat ik daaraan meegeholpen heb, toch maar enrolled, ik kon het NIET laten.... SLECHT! :+

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Tpiadbt.jpg

Dus hallo jongens, ik moet nog wel 3 weken wachten totdat ik thuis ben en kan spelen, en zal tegen die tijd wel eens om een invite in het GoT inc vragen :D

(ik koop mijn SQ42 Package wel als ik thuis ben, anders zonde van mijn 3mth insurance op m'n Aurora :))

Oja, als jullie Drâgon tegen komen ingame zwaai dan even ;)

[ Voor 14% gewijzigd door zion op 18-10-2015 00:25 ]

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Ik kan echt niet wachten tot die Sabre in de hangar staat. Als ik al die plaatjes van dat ding elke keer zie. _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Cogency op 17-10-2015 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
zion schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 23:33:
[...]
(ik koop mijn SQ42 Package wel als ik thuis ben, anders zonde van mijn 3mth insurance op m'n Aurora :))
Ik neem aan dat de insurance pas daadwerkelijk ingaat als de game live gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
siriouz schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 00:07:
[...]

Ik neem aan dat de insurance pas daadwerkelijk ingaat als de game live gaat?
Goed punt, geen idee eigenlijk (ben dus pas vanaf vandaag "pledger", nog niet nagedacht over insurances behalve dat die Sabre nu LifeTime had ;))

@below: yup

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
zion schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 00:17:
[...]

Goed punt, geen idee eigenlijk (ben dus pas vanaf vandaag "pledger", nog niet nagedacht over insurances behalve dat die Sabre nu LifeTime had ;))
Nog een Tweaker blij weten te maken met een random referral? ;)

Pagina: 1 ... 16 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.