Toon posts:

[PC] Star Citizen - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 15 ... 101 Laatste
Acties:
  • 177.650 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
Facerafter schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 21:49:
[...]

In the laatste Letter of the Chairman is gezegd dat alle backers nu voortaan geen module passen meer nodig hebben. Komt er een nieuwe module uit? Iedereen met een game package krijgt toegang.
Hierdoor als vergoeding krijgt iedereen met een Arena Commander pass 5k UEC en iedereen met Alpha access krijgt 10k UEC. AC Pass en Alpha Access word hernoemd naar Legacy Alpha/Arena Commander

EDIT: Is alleen als Alpha/AC in een game package zat, losse AC passen worden vergoed met 5USD RSI

[...]

Elk schip (behalve snub fighters zoals de Merlin) komt met een Jump drive. Alleen de 315p komt met een betere Jump Engine. En voor zo ver ik weet zit er geen bed in?
Volgens mij komt niet elk schip standaard met jumpdrive... En ja, 315p heeft een bed - weet niet of ze die erin houden met de rework maar ik vermoed van wel gezien get een explorer is. :)

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thisuren
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-09 13:48
Heh, iemand heeft wat andere muziek gevonden in de PTU build (soort van spoilers, als je het ingame wil ontdekken, maar niet echt eigenlijk :+ ) : PTU Song

Dang, is best een lekker nummertje :P

[ Voor 7% gewijzigd door Thisuren op 16-10-2015 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Ik snap het niet, via de referral naar RSI gegaan, account aangemaakt die aan alles voldoet, dan wil ik "enlist now" doen, en dan doet ie niks..... (win 10 home met IE, fresh OOB)

Ze willen gewoon geen geld verdienen aan me daar bij RSI :+

[ Voor 66% gewijzigd door zion op 16-10-2015 02:20 ]

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-10 14:23
djunicron schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 00:13:
Mmm... Ik had gedacht dat ze op PTU 1.3 meer de game in zouden patchen van Area 18. Effectief is er eigenlijk niets veranderd, buiten en gangetje waar je eigenlijk nog niets vind behalve gesloten hekken en leegstaande winkels.

Maar goed, het gaat natuurlijk om de carmageddon greycats, die vooral achteruit rijdend andere mensen gigantisch goed kunnen lanceren.

Alleen wow, hoe slecht werken die dingen zeg, net als de physics van het geheel, ik dacht dat ze het netjes simuleerde allemaal... Best een groot verschil tussen PTU 1.3 en de recente demo zeg maar...
Die greycats hebben het helaas nog nooit goed gedaan :( Er is nog veel werk aan de winkel voordat 1.3 klaar is voor regulier gebruik.

Ik heb verder redelijk wat nieuwe gebieden gezien. Weet je zeker dat je overal geweest bent? Met al die gangetjes is het lastig om alles te vinden. Ik crash helaas steeds dus ik heb lang nog niet alles gezien.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb misschien een rare vraag, maar ik zou graag de nieuwste versie van arena commander guide willen bekijken/afdrukken. Maar ik kan via mijn werk hier niet meer op de site van star citizen of ander game-gerelateerde websites. Hebben ze van vandaag allemaal geblokkeerd. Nu juist dat ik wat tijd heb om de guide eventjes op het gemak te lezen.
Zou er iemand een server hebben of een plaats weten waar ik de laatste versie kan downloaden? Of kan iemand de guide op een kleine private server zetten voor enkele uren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-10 08:56
Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 07:12:
Ik heb misschien een rare vraag, maar ik zou graag de nieuwste versie van arena commander guide willen bekijken/afdrukken. Maar ik kan via mijn werk hier niet meer op de site van star citizen of ander game-gerelateerde websites. Hebben ze van vandaag allemaal geblokkeerd. Nu juist dat ik wat tijd heb om de guide eventjes op het gemak te lezen.
Zou er iemand een server hebben of een plaats weten waar ik de laatste versie kan downloaden? Of kan iemand de guide op een kleine private server zetten voor enkele uren?
Weet niet welke guide je bedoeld maar ik kan 'm wel ergens in Dropbox of Google Drive gooien (als die niet geblocked zijn).

Edit: Hier is een AC Pilot's Guide 1.0 v6 (weet niet of dat de nieuwste is though)

Collector's Box samples (via Sandi's FB):

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/cwq6ztw.jpg

Zit die Collector's Box in een (duurdere) gamepackage ofzo?

[ Voor 17% gewijzigd door Snoz Lombardo op 16-10-2015 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rephlexer
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-12-2024
Starfarer owners are in for a real treat!

Belangrijkste zin uit ATV :)
Ben benieuwd hem eindelijk eens in 'het echt' te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Rephlexer schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 08:27:

Oh damn, die heb ik helemaal gemist. Kan ook echt niet wachten en ben blij dat ie in Squadron 42 zit zodat we 'm snel kunnen gaan zien.

Voor iedereen die z'n referral code nog wat meer bereik wil geven, op Reddit hebben ze ook een referral code randomizer (die ik schaamteloos gekopieerd heb voor GoT 8)).

Link naar draadje: https://www.reddit.com/r/...referral_code_randomizer/

Beware though, er zitten bijna 3000 codes in de database dus de kans dat de jouwe gepakt wordt is natuurlijk niet zo heel groot.

Iemand btw al prospects gekregen n.a.v. onze eigen randomizer?

[ Voor 39% gewijzigd door Snoz Lombardo op 16-10-2015 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16:08

JanAd

Wind’s howling

siriouz schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 00:21:
[...]

Volgens mij komt niet elk schip standaard met jumpdrive... En ja, 315p heeft een bed - weet niet of ze die erin houden met de rework maar ik vermoed van wel gezien get een explorer is. :)
Het nut van een bed ontgaat mij een beetje? Wat is daar de bedoeling van?

Voorlopig lijkt de 315p wel het beste te passen bij wat ik wil doen. Hoe zit het met de upgrades dan naar de toekomst toe?

Ik ga nog veel moeten lezen precies :P

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
JanAd schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 08:40:
[...]

Voorlopig lijkt de 315p wel het beste te passen bij wat ik wil doen. Hoe zit het met de upgrades dan naar de toekomst toe?

Volgens mij zorgen bedden in schepen ervoor dat je veilig kan uitloggen zonder te hoeven docken? Kan ernaast zitten, maar zoiets herinner ik me. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[...]

Heel vroeg in de ontwikkeling werd verteld dat ze met het bed de mogelijkheid willen geven om in space je game te saven. Maar hoe dat precies ingevoerd wordt en of het nog mogelijk gaat zijn weet ik niet. Zou het nog een beetje met korrel zout nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:16
Rephlexer schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 08:27:

Gaat me ook benieuwen hoe ze 'm in het echt gaan laten zien. Als direct flight-ready in 2.0 , waarbij je 'm op 't station kan oproepen? In een hangar is te krap namelijk.
Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 08:44:
[...]

Heel vroeg in de ontwikkeling werd verteld dat ze met het bed de mogelijkheid willen geven om in space je game te saven. Maar hoe dat precies ingevoerd wordt en of het nog mogelijk gaat zijn weet ik niet. Zou het nog een beetje met korrel zout nemen.
Wat mac zegt inderdaad, in de eerste concepten was het om te saven en space. En voor immersions sake. Wat de exacte gedachte nu is, is nog onbekend. Wel zou het gewoon mogelijk moeten zijn om uit te loggen in space, (wanneer je in een locatie bent waar niemand anders is?), dan kan je vervolgens in uit de game worden gehaald. Wanneer je dan weer inlogt zit je weer op die locatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Case_C schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 08:47:
Wat mac zegt inderdaad, in de eerste concepten was het om te saven en space. En voor immersions sake. Wat de exacte gedachte nu is, is nog onbekend. Wel zou het gewoon mogelijk moeten zijn om uit te loggen in space, (wanneer je in een locatie bent waar niemand anders is?), dan kan je vervolgens in uit de game worden gehaald. Wanneer je dan weer inlogt zit je weer op die locatie.
Was het niet iets over direct veilig kunnen uitloggen via een bed vs. nog een bepaalde periode moeten wachten tot je daadwerkelijk veilig kan uitloggen zonder bed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
siriouz schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 08:49:
[...]

Was het niet iets over direct veilig kunnen uitloggen via een bed vs. nog een bepaalde periode moeten wachten tot je daadwerkelijk veilig kan uitloggen zonder bed?
Ja maar wanneer er piraten/raiders in de buurt zijn, lijkt het me niet dat je kan uitloggen via je bed :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-03 17:32
In grotere schepen (zoals de Constellation) heb je zelfs douches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Case_C schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 08:50:
[...]

Ja maar wanneer er piraten/raiders in de buurt zijn, lijkt het me niet dat je kan uitloggen via je bed :P .
''In de buurt'', hoe moeten we dat opvatten in een game met een idioot grote map? 8)7
AndrewBourgeois schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 08:53:
[...]

Geen bubbelbad? -O-

De Hornet heeft wel een mooie plek voor een bubbelbad... Sloop die top turret eraf :*)

[ Voor 32% gewijzigd door siriouz op 16-10-2015 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
siriouz schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 08:54:
[...]

''In de buurt'', hoe moeten we dat opvatten in een game met een idioot grote map? 8)7
Geen idee, in je instance lijkt me logisch ;) .
[...]
Geen bubbelbad? -O-
In de Phoenix wel natuurlijk, maar weet niet of die na de rework nog bestaat :+

AndrewBourgeois schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 08:53:
[...]

Zelfs de Freelancer heeft een douche :P .

[ Voor 24% gewijzigd door Case_C op 16-10-2015 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Case_C schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 08:56:
[...]

In de Phoenix wel natuurlijk, maar weet niet of die na de rework nog bestaat :+
Dat is zo'n beetje het USP van de Phoenix, als je die weghaalt krijg je geheid gezeik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
siriouz schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 08:54:
[...]

Als zij jou zien.

Als je dan offline gaat. Gaat een npc/autopilot naar de dichtstbijzijnde vriendelijke starfarer vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Bornhald schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 08:58:
[...]

Als zij jou zien.

Als je dan offline gaat. Gaat een npc/autopilot naar de dichtstbijzijnde vriendelijke starfarer vliegen.
Starport?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Damn, een Tweaker is bezig met een custom gaming chair voor Elite: Dangerous. Zoiets wil ik ook voor SC :9

RobV in "[PC] Elite: Dangerous - Deel 3"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-03 17:32
Snoz Lombardo schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 08:57:
[...]

Dat is zo'n beetje het USP van de Phoenix, als je die weghaalt krijg je geheid gezeik :P
Ze kunnen zich dit inderdaad niet permitteren, maar de meningen over dat bubbelbad waren verdeeld.

Om die reden krijgt de Constellation dus ook modules (tenzij ze dit geannuleerd hebben voor dit schip).
Het bubbelbad, bar... zou je dan kunnen weghalen voor extra cargo of wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snaakje
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18-11-2019

Snaakje

Hema Sokken

Snoz Lombardo schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:05:
Damn, een Tweaker is bezig met een custom gaming chair voor Elite: Dangerous. Zoiets wil ik ook voor SC :9

RobV in "[PC] Elite: Dangerous - Deel 3"
oh wauw dat is wel heel tof :9~ ,

het lijkt me sowieso niet belachelijk moeilijk om een joystick/gaspedaal setje aan je stoel te knoeien? behalve de zin in moeite... :X

StarCitizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Snaakje schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:10:
[...]

oh wauw dat is wel heel tof :9~ ,

het lijkt me sowieso niet belachelijk moeilijk om een joystick/gaspedaal setje aan je stoel te knoeien? behalve de zin in moeite... :X
Daar is (was?) Case mee bezig in ieder geval :) Er zijn ook kant-en-klare sets te koop die meerdere controllers en stoelen ondersteunen. Maar vooral het custom panel met labels en knoppen ziet er erg vet uit. Een soort hardwarematige Roccat Power Grid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Snoz Lombardo schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:12:
[...]

Daar is (was?) Case mee bezig in ieder geval :) Er zijn ook kant-en-klare sets te koop die meerdere controllers en stoelen ondersteunen. Maar vooral het custom panel met labels en knoppen ziet er erg vet uit. Een soort hardwarematige Roccat Power Grid.
'Was' momenteel ja, heb een ander alu/staal projectje gestart om de prijs te checken. (Dat was minder materiaal en minder bewerkingen) En dat moest al 90 euro kosten.. Dus 't gaat snel te duur worden in staal/alu :(

Dan moet ik wel een heel goed idee hebben voordat ik 't uitvoer :P .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snaakje

Snaakje

Hema Sokken

Case_C schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:15:
[...]

'Was' momenteel ja, heb een ander alu/staal projectje gestart om de prijs te checken. (Dat was minder materiaal en minder bewerkingen) En dat moest al 90 euro kosten.. Dus 't gaat snel te duur worden in staal/alu :(

Dan moet ik wel een heel goed idee hebben voordat ik 't uitvoer :P .
ach, als het goed is kijk je er toch niet naar ( VR anyone? ) dus dan kun je het net zo goed aan elkaar ducktapen toch? _O-

StarCitizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
Snaakje schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:18:
[...]

ach, als het goed is kijk je er toch niet naar ( VR anyone? ) dus dan kun je het net zo goed aan elkaar ducktapen toch? _O-
Juistem ;) Daar wacht ik op!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:34
siriouz schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 00:21:
De meeste schepen (behalve de hele kleine zoals de P52 Merlin snub-fighter) zijn Jump capable. Dat betekent dat een Jump-Drive ingebouwd kan worden.

Vergelijk het maar met parkeersensoren op een auto. Sommige auto's worden fabrieks-af met parkeersensoren geleverd, andere auto's niet. Maar het is vrijwel altijd mogelijk om achteraf nog parkeersensoren te laten inbouwen.

Sommige schepen in Star Citizen worden standaard afgeleverd met een Jump Drive. Andere schepen niet. Maar je kunt in die schepen achteraf wel een Jump Drive inbouwen die je dan in de Voyager Direct store (met in-game UEC) gekocht hebt. Dat is nu nog niet beschikbaar, maar zodra de PU met meerdere sterren en Wormholes beschikbaar gekomen is, dan zullen Jump Drives ook beschikbaar komen om te kopen in de Voyager Direct store.

Welke schepen fabrieks-af met Jump Drive geleverd worden kun je zien in de Ship Matrix:
https://robertsspaceindustries.com/ship-specs (Additional optie uitklappen)

Voorbeelden van schepen met Jump Drive in die matrix:
Mustang Beta, Mustang Delta, Aurora LX, Origin 315P, Super Hornet.

Van schepen die nog een rework krijgen, zoals bv. de Avenger met varianten, is het nog afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Het lijkt me wel gemakkelijk dat je dan vanuit je bed kan 'saven'. Anders moet je eerst naar weet ik veel waar terug vliegen. Dat is ook niet echt praktisch.

Ik had voor deze week al wel eens wat van StarCitizen gehoord, maar ik heb blijkbaar wel iets gemist de voorbije -euh- 3? jaar |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
JanAd schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:39:
Het lijkt me wel gemakkelijk dat je dan vanuit je bed kan 'saven'. Anders moet je eerst naar weet ik veel waar terug vliegen. Dat is ook niet echt praktisch.

Ik had voor deze week al wel eens wat van StarCitizen gehoord, maar ik heb blijkbaar wel iets gemist de voorbije -euh- 3? jaar |:(
Ja bijna 3 jaar ondertussen. :) Dat heb je met een game in ontwikkeling he :P Van elke spec en stukje info die je tegenkomt moet je vanuit gaan dat dat nog wel gaat wijzigen. Grote brokken game mechanics zijn überhaupt nog niet uitgewerkt dus je gaat ook nog genoeg meemaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Ja, starport, damn autocorrect op de telefoon...
JanAd schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:39:

eigenlijk ben je gewoon op tijd, het spel is nog niet uit en zal dit jaar ook zeker niet uit komen. Wat we nu hebben zijn stukken alpha die te spelen zijn, en je ziet per iteratie dat het steeds beter/mooier/leuker wordt. Maar we hebben tot op heden nog geen single player campagne en ook geen PU :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49
Good ol' times met alleen een hangar :+

Star Citizen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jorrie schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:58:
En Wingman's Hangar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Jorrie schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:58:
Over 3 jaar lachen we met zijn allen van; "Weet je nog, die tijd dat je alleen in de hangar kon lopen? hahaha..ha..".

Goede oude tijden.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snaakje

Snaakje

Hema Sokken

Wingman's hangar was zoveel leuker dan dat AtV,

WH was teminste nog leuk kijkvoer, vind AtV gewoon een beetje webcam feedjes aan elkaar knuppen met hier en daar een interessant interview. nu kijk ik alleen nog voor de sneekpeeks :X

StarCitizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Snaakje schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:01:
[...]

Wingman's hangar was zoveel leuker dan dat AtV,

WH was teminste nog leuk kijkvoor, vind AtV gewoon een beetje webcam feedjes aan elkaar knuppen met hier en daar een interessant interview. nu kijk ik alleen nog voor de sneekpeeks :X
Voorlaatste AtV was steengoed, helaas zijn ze dat niet allemaal. Toch kijk ik wel (al skip ik altijd de interviews).

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Descent heeft ook nog WH!

Met 500 views elke keer 8)7

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Jorrie schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:07:
Descent heeft ook nog WH!

Met 500 views elke keer 8)7
kan je daaruit concluderen de de combinatie WH en SC de garantie voor succes is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Moet wel zeggen dat het concept van die game van Wingman erg gaaf is. Soort van 3d underground RTS? Recourse-gathering en base defence in een ondergrondse wereld (Matrix style)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:15
Huppa ik heb ook even +20k UEC

+10k Voor mijn Digital Bounty Hunter package
+2x 5k voor mijn AMD packages :)

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 17:07
Kwam laatst trouwens ook nog Sublevel Zero tegen. Rogue Like/Lite game in de stijl van Descent, ziet er toch nog best tof uit als warmhoudertje tot er meer van SC komt. Iemand toevallig al aan het spelen?

YouTube: ► WTF Is... - Sublevel Zero ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Vind de AtV wel erg interessant hoor met Erin :) . Uitleg bij de reorganisatie van de studio's :) . Zane is al 2x verhuisd voor Star Citizen.. Austin>LA>Manchester

Wat gebeurd er momenteel qua schepen in Manchester:
  • Avenger, varianten - full production
  • Vanguard, full-production
  • Starfarer zou direct in 2.0 gameplay gaan krijgen met refueling :)
  • Freelancer, full-production
  • Tali-modules, compleet nog even wat code

[ Voor 51% gewijzigd door Case_C op 16-10-2015 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Case_C schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:41:
Vind de AtV wel erg interessant hoor met Erin :) . Uitleg bij de reorganisatie van de studio's :) . Zane is al 2x verhuisd voor Star Citizen.. Austin>LA>Manchester
Da's goed om te horen, hij is erg dedicated blijkbaar. :) Denk dat hij erg goed de visie van Chris snapt en deze weet uit te dragen. Hij hoort wat mij betreft bij het groepje mensen, als daar één van vertrekt ga ik me toch een beetje zorgen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Case_C schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:41:

Wat gebeurd er momenteel qua schepen in Manchester:
  • Avenger, varianten - full production
  • Vanguard, full-production
  • Starfarer zou direct in 2.0 gameplay gaan krijgen met refueling :)
  • Freelancer, full-production
  • Tali-modules, compleet nog even wat code
Dat was indd supergoed stuk. Erin is erg goed, was ook grotendeels verantwoordelijk voor Starlancer. Chris Roberts is de creatieve leider, maar Erin is de wat betere manager denk ik (daarom nu ook Global Head).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
In 2014 heeft Star Citizen meer funding opgehaald dan alle game projecten op Kickstarter bij elkaar opgeteld.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CRWVHVYWwAAJi5R.png
https://twitter.com/icotom/status/654593680267976704

Gaan we dit jaar meer of minder ophalen dan vorig jaar vraag ik me af? Dan moeten we nog minstens $12 miljoen ophalen in de komende 2,5 maand. Aan de andere kant, de peildatum van deze data is 1 oktober, daar zitten de opbrengsten va/na CitizenCon nog niet bij, dat scheelt al een stukje.

[ Voor 40% gewijzigd door Snoz Lombardo op 16-10-2015 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Snoz Lombardo schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:06:
In 2014 heeft Star Citizen meer funding opgehaald dan alle game projecten op Kickstarter bij elkaar opgeteld.

[afbeelding]
https://twitter.com/icotom/status/654593680267976704

Gaan we dit jaar meer of minder ophalen dan vorig jaar vraag ik me af? Dan moeten we nog minstens $12 miljoen ophalen in de komende 2,5 maand. Aan de andere kant, de peildatum van deze data is 1 oktober, daar zitten de opbrengsten va/na CitizenCon nog niet bij, dat scheelt al een stukje.
Dit zijn oude gegevens, momenteel hebben ze dit jaar al $24337275 opgehaald. En met 8,6 miljoen zouden ze even veel ophalen :) .

Dus als ze de 100 mil halen blijft het ongeveer gelijk.

Vorig jaar werd vanaf vandaag tot het einde van het jaar nog 10.290.000 opgehaald

[ Voor 4% gewijzigd door Case_C op 16-10-2015 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snaakje

Snaakje

Hema Sokken

Case_C schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:11:
[...]

Dit zijn oude gegevens, momenteel hebben ze dit jaar al 24 miljoen opgehaald. En met 8 miljoen zouden ze even veel ophalen :) .

Dus als ze de 100 mil halen blijft het ongeveer gelijk.
Ik vraag me alleen af wanneer het ophoud, ze kunnen niet eeuwig doorgaan met " oke we hebben weer 5mil extra laten we blablabla toevoegen aan het spel. " :+

Als ze het slim doen huren ze gewoon steeds meer mensen in die props etc maken zodat de game sneller af is en veel groter kan worden. :9

Of zit ik er nu compleet naast? O-)

StarCitizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Snaakje schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:13:
[...]
Als ze het slim doen huren ze gewoon steeds meer mensen in die props etc maken zodat de game sneller af is en veel groter kan worden. :9

meer mensen != game sneller af ;)

Die extra mensen kosten ook geld en hebben ook aansturing nodig. Brook's Law past hier goed bij: nine women can't make a baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisher
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06-2018
Ik heb net de laatste Badgirl en Ben gekeken. Mensen die de Armada pack hebben gekocht krijgen de posters en andere items die ook in de andere packs zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-09 16:09
Fisher schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:17:
Ik heb net de laatste Badgirl en Ben gekeken. Mensen die de Armada pack hebben gekocht krijgen de posters en andere items die ook in de andere packs zitten.
Hoe bedoel je?
Op de sabre na zitten er nergens anders posters of in-game models bij. Die items zitten alleen bij concept sales.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
[...]

Ik vraag me alleen af wanneer het ophoud, ze kunnen niet eeuwig doorgaan met " oke we hebben weer 5mil extra laten we blablabla toevoegen aan het spel. " :+

Volgens mij is dat ook waar ze mee bezig zijn. Nieuwe schepen staan nog wel gelijk aan meer content. Maar daarnaast hebben ze ook tientallen vacatures open staan om productie te versnellen.

$24.337.275 + $10.290.000 = $34.627.275,- Dit jaar als de eindsprint gelijk is aan vorig jaar. Gezien er een aardige influx aan nieuwe Citizens is geweest moet dat lukken, zeker met de releases en concept sales.

Welke conceptsales komen nog?
  • Crucible
  • Dragonfly (is nog niet zeker natuurlijk dat die dit jaar haalt)
  • Espera Prowler (bedankt Facerafter0
  • ???
Sales:
  • November-sale
  • December-sale
Verwachte releases dit jaar:
  • Starcitizen Alpha 2.0
  • FPS
Die hypetrain gaat dan op volle toeren. Ik gok op nog 12 miljoen extra funding dit jaar :P . Ook leuk om te weten dat ze met dit temp qua budget eind 2016 gelijk zitten met GTA5 á 137 miljoen.

[ Voor 6% gewijzigd door Case_C op 16-10-2015 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[...]

Zoals Snoz zegt, zo werkt dat rekensommetje niet helemaal. Er is een grens waar meer mensen niet per se meer productiviteit oplevert. Daarnaast zijn er al lang geen nieuwe features bijgekomen. Alle schepen etc waar nu concepten van uit komen staan allang in de planning.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Facerafter
Case_C schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:20:
[...]

Welke conceptsales komen nog?
  • Crucible
  • Dragonfly (is nog niet zeker natuurlijk dat die dit jaar haalt)
  • ???
De Esperia Prowler(61M Stretch Goal) volgens mij nog, maar ik weet niet of dat die in Concept Sale komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snaakje

Snaakje

Hema Sokken

ah daar hebben jullie een punt,

wat wel leuk is om te zien is dat ze ook nu A-list acteurs kunnen betalen, dat zijn natuurlijk wel grote voordelen aan een heel hoog budget.

Ze mogen alleen nog even, GTA V had iets van 250 miljoen aan budget geloof ik.

StarCitizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Snaakje schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:25:

wat wel leuk is om te zien is dat ze ook nu A-list acteurs kunnen betalen, dat zijn natuurlijk wel grote voordelen aan een heel hoog budget.

Daarvan ging 128 miljoen op aan marketing ;) . bij SC word alleen subscriber money's gebruikt voor marketing. Dat geld word niet opgeteld bij regular funding.

[ Voor 11% gewijzigd door Case_C op 16-10-2015 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Snaakje schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:25:

Dat kan je niet al te serieus nemen, een heel groot deel daarvan is aan Marketing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rephlexer
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-12-2024
Case_C schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:14:
Moet wel zeggen dat het concept van die game van Wingman erg gaaf is. Soort van 3d underground RTS? Recourse-gathering en base defence in een ondergrondse wereld (Matrix style)
Descent?
Das eerder een FPS met "spaceships" maar dan in levels ipv open space.
Waren nog wel leuke games vroeger. Alsook 'Forsaken', beetje zelfde setup.
Wingman eric heeft met zn nieuwe project de naam en rechten van Descent gekocht.
Hun kickstarter ervoor was op de valreep gehaald dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Rephlexer schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:28:
[...]

Descent?
Wingman eric heeft met zn nieuwe project de naam en rechten van Descent gekocht.
Jup, $1.773 boven target van $600K.
https://www.kickstarter.c...udios/descent-underground

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snaakje

Snaakje

Hema Sokken

Case_C schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:26:
[...]

Daarvan ging 128 miljoen op aan marketing ;) . bij SC word alleen subscriber money's gebruikt voor marketing. Dat geld word niet opgeteld bij regular funding.
haha, dat is natuurlijk ook waar. in dat geval zijn we er bijna! 7(8)7

StarCitizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Rephlexer schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:28:
[...]

Descent?
Klopt daar was een eindsprint voor nodig waarbij SC backers werden opgeroepen te backen via Reddit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wingman zelf werd nog van de SC chat geband omdat ie daar aan het ronselen was. Wel apart eigenlijk dat het zonder hulp van SC backers eigenlijk nooit gelukt zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Hij werd later gebanned toch? Omdat ie alleen in de chat kwam om te praten over zijn game?

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Jorrie schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:41:
Hij werd later gebanned toch? Omdat ie alleen in de chat kwam om te praten over zijn game?
Om mensen over te halen om te backen. Dat vind ik wat anders dan gewoon over je game praten, vond het een goede beslissing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisher
Facerafter schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:19:
[...]

Hoe bedoel je?
Op de sabre na zitten er nergens anders posters of in-game models bij. Die items zitten alleen bij concept sales.
In andere packs zitten posters, sidearms,fishtanks, starmap etc. Dit voegen ze later toe.

https://robertsspaceindus...Combos/Fleet-Pack-Digital

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Maar ja.. Iedereen heeft nu al toegang tot de Digital Star Map :+

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snaakje

Snaakje

Hema Sokken

Fisher schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:47:
[...]

In andere packs zitten posters, sidearms,fishtanks, starmap etc. Dit voegen ze later toe.

https://robertsspaceindus...Combos/Fleet-Pack-Digital
wat ik me dan serieus afvraag is, wat moetje dan nog ingame doen behalve je ships een beetje upgraden?

als je al zoveel ships hebt haal je toch compleet de lol weg om voor je fancy nieuwe schip te sparen/strijden ?

Wel leuk dat ze al dat spul er bij doen, maar dat doet ook niet veel meer dan in je hangar staan/hangen :9

StarCitizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisher
Snaakje schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:49:
[...]

wat ik me dan serieus afvraag is, wat moetje dan nog ingame doen behalve je ships een beetje upgraden?

als je al zoveel ships hebt haal je toch compleet de lol weg om voor je fancy nieuwe schip te sparen/strijden ?

Wel leuk dat ze al dat spul er bij doen, maar dat doet ook niet veel meer dan in je hangar staan/hangen :9
hehe Ik heb de lat al veel hoger gelegd. Ik wil zelf mijn eigen schepen, wapens bouwen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-10 17:26

Fordox

00101010

Je eigen schepen bouwen, is dat wel een mogelijkheid?

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Fordox schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:08:
Je eigen schepen bouwen, is dat wel een mogelijkheid?
Modding en 3d moddeling voor pro's ... :P

In hoeverre je ingame 'shares' kan kopen in bedrijven en zelf je fabrieken kan managen is nog onbekend.

[ Voor 20% gewijzigd door Case_C op 16-10-2015 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisher
In een 10 for the chairman vertelde Chris dat een org voor 4 miljard een stuk grond kan kopen op een planeet. mensen die bij de org zijn kunnen andere dingen bouwen. dacht dat een fabriek rond de 8 milj loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Fisher schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:12:
In een 10 for the chairman vertelde Chris dat een org voor 4 miljard een stuk grond kan kopen op een planeet. mensen die bij de org zijn kunnen andere dingen bouwen. dacht dat een fabriek rond de 8 milj loopt.
Theory-crafting van Chris wat ik volledig gemist heb? Maar non-the-less een mooi idee. Die bedrag zijn natuurlijk nog final :P , maar op die manier kan je dus wel een punt creëren waar je raw-ore kan omzetten naar producten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisher
Case_C schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:17:
[...]

Theory-crafting van Chris wat ik volledig gemist heb? Maar non-the-less een mooi idee. Die bedrag zijn natuurlijk nog final :P , maar op die manier kan je dus wel een punt creëren waar je raw-ore kan omzetten naar producten?
Doel stelling van Chris zijn idee was dat een org een planeet koloniseert. Alles moeten we zelf aan voeren of verbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snaakje

Snaakje

Hema Sokken

Fisher schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:21:
[...]

Doel stelling van Chris zijn idee was dat een org een planeet koloniseert. Alles moeten we zelf aan voeren of verbouwen.
Nu hopen dat we ook eigen station's etc kunnen hebben. piraten hebben niks aan een planeet joh :Y)

StarCitizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Jorrie schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:48:
Maar ja.. Iedereen heeft nu al toegang tot de Digital Star Map :+
De Digital Starmap is slechts de digitale versie van de papieren, versimpelde starmap die gebaseerd is op de Ark Starmap. Snap je 'm nog? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorrie
Haha ja :+

Eigenlijk dus nutteloos :+

Afbeeldingslocatie: http://i.minus.com/jbsh24AngsI5qe.png

Argh 8)7

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Snoz Lombardo schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:37:
[...]

De Digital Starmap is slechts de digitale versie van de papieren, versimpelde starmap die gebaseerd is op de Ark Starmap. Snap je 'm nog? :P
Hoe gaaf zou het zijn om de Starmap aan je muur te hebben hangen, als opdruk op plexi :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ben wel blij dat ik gepledged heb toen er nog fysieke items waren. :)

Dit zit bij mijn Colonel pack.
Starting Money: 5,000 UEC
Lifetime Insurance
Deluxe Green Collector's Box
Spaceship-shaped USB Drive
CD of Game Soundtrack
Glossy Fold-up Star Map
Hardback Squadron 42 Manual
Legacy Alpha
Squadron 42 Digital Download
Star Citizen Digital Download
Digital Star Citizen Manual

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Ja, helaas heb ik die niet. Maar ach, wat moet je er ook eigenlijk mee :+

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jorrie schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 13:15:
Maar ach, wat moet je er ook eigenlijk mee :+
Opscheppen? ;)

Mijn ervaring gister van de PTU vond ik eerlijk gezegd toch wel wat tegenvallen. Veel meer bugs in Area 18 als bij de vorige versie en de eerste vier keer dat ik probeerde crashte de client.
Tijd voor meer bughunters dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 13:37:
[...]

Opscheppen? ;)

Mijn ervaring gister van de PTU vond ik eerlijk gezegd toch wel wat tegenvallen. Veel meer bugs in Area 18 als bij de vorige versie en de eerste vier keer dat ik probeerde crashte de client.
Tijd voor meer bughunters dus.
Zag op reddit dat er al wel een hotfix was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Smashers. Bugsmashers. 8)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9YaFHQ4.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door Snoz Lombardo op 16-10-2015 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Theorie-crafting bij de Idris!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tvcBAAO.jpg

Ruimte voor kleinere schepen via die luiken? Nope volgens mij is dat gewoon onderdeel van het missile reload system in de Idris :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snaakje

Snaakje

Hema Sokken

Case_C schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 14:02:
Theorie-crafting bij de Idris!

[afbeelding]

Ruimte voor kleinere schepen via die luiken? Nope volgens mij is dat gewoon onderdeel van het missile reload system in de Idris :) .
klep zit inderdaad precies achter de missle launcher, dus dat klopt wel.

misschien via de onderkant?

StarCitizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Snaakje schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 14:03:
[...]

klep zit inderdaad precies achter de missle launcher, dus dat klopt wel.

misschien via de onderkant?
In een AtV / Wingmans Hangar hadden ze ooit dat systeem/concept geshowed.. daarbij werden ze aan de achterkant erin geschoven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snaakje

Snaakje

Hema Sokken

Case_C schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 14:04:
[...]

In een AtV / Wingmans Hangar hadden ze ooit dat systeem/concept geshowed.. daarbij werden ze aan de achterkant erin geschoven.
lijkt me wel dat de kleinere schepen er in moeten kunnen.. als er al een merlin in de CON past moeten er meerdere in de Idris kunnen lijkt me :P

StarCitizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Case_C schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 14:04:
[...]

Yep:
YouTube: Studio Report . Sq42 Concepts & The Mining Colony . February 26, 2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Privateer
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-04-2022
Ik ben Star citizen al even (vanop verre afstand) aan het volgen en nu begint het toch te kriebelen om al een scheepje te kopen. Ik snap helaas geen hol meer van al de mogelijke pledges. Komen er de komende maanden nog speciale aanbiedingen of is het aan te raden om meteen al een keuze te maken? (Ik dacht momenteel iets in de stijl van avanger/origin315).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Privateer schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 14:07:
Ik ben Star citizen al even (vanop verre afstand) aan het volgen en nu begint het toch te kriebelen om al een scheepje te kopen. Ik snap helaas geen hol meer van al de mogelijke pledges. Komen er de komende maanden nog speciale aanbiedingen of is het aan te raden om meteen al een keuze te maken? (Ik dacht momenteel iets in de stijl van avanger/origin315).
Er zijn nu sales aan de gang (Sabre en andere militaire schepen) en in november zal er waarschijnlijk weer een Anniversary sale komen, geen idee wat daarin zit though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Hallo en welkom :p ,

Zojuist (deze week) is er bekend geworden dat de Alpha's van alle modules voor alle packages beschikbaar gaat zijn. Dus in dat opzicht heb je met elk package toegang tot het spel, zeker als je kijkt naar een Avenger op 300 series.

Dit jaar verwacht ik van de Avenger nog de rework, maar daar kan je nu redelijk makkelijk naar upgraden als die daar is. De 300 series laat volgens mij nog iets langer op zich wachten. (Maar kort, beide schepen die je noemt gaan een update krijgen)

Qua aanbiedingen heb je kans dat ze nog iets van een discount sale doen voor nieuwe leden. Maar dat is niet zeker. Wel gaan er nog 2 concept sales langs komen, waarbij bijna alle schepen die ooit langs zijn gekomen weer een keer te koop zijn.

Een ding is zeker, je hoeft je niet te haasten omdat je geen rewards zal missen.

Goed gevonden! Gewoon al weer 1,5 jaar geleden...

[ Voor 10% gewijzigd door Case_C op 16-10-2015 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Privateer
Wel dan ga ik nog even verder de kat uit de boom kijken :-). De military ships zeggen me ook wel wat maar zijn wel al meteen steviger geprijsd (buiten de gladius maar die is dan short range). Zowiezo moet nog wel wat blijken hoe snel je een ship bij elkaar kan spelen in het uiteindelijke spel vermoed ik? (ik heb iets zien passeren van een 50-60 uur tot een constellation maar dan is de vraag of dit van scratch is of vanaf het vorige model want dat lijkt me vrij bescheiden?).

btw: de Hornet Ghost is wel ubervet, maar misschien wat eenzijdig :-P.

[ Voor 7% gewijzigd door Privateer op 16-10-2015 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Privateer schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 14:21:
Wel dan ga ik nog even verder de kat uit de boom kijken :-). De military ships zeggen me ook wel wat maar zijn wel al meteen steviger geprijsd (buiten de gladius maar die is dan short range). Zowiezo moet nog wel wat blijken hoe snel je een ship bij elkaar kan spelen in het uiteindelijke spel vermoed ik? (ik heb iets zien passeren van een 50-60 uur tot een constellation maar dan is de vraag of dit van scratch is of vanaf het vorige model want dat lijkt me vrij bescheiden?).
Die 60 uur zou ik met een dikke korrel zout nemen. Valt eigenlijk nog niet zoveel over te zeggen zolang de mechanics er nog niet zijn. Je kan ook gewoon nu een basispakket nemen met een Aurora of een Mustang. Het schip zelf kan je altijd omwisselen voor een ander dmv CCU zonder dat je je pakket perks verliest of je kan je pakket melten voor een nieuw pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Ik zit ook wat naar deze 2 toestellen te kijken.

Ik ken nog niks van de specs af, maar als je het zo vergelijkt is de Avenger kleiner, lichter en meer cargo ruimte dan de 315p. Wat is dan het voordeel van de 315p - de Jump engine?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Nu heeft de 315p nog niet echt voordeel, misschien na de redesign komen de sterke punten wat meer naar voren.

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Privateer
Wel gezien de 315p meer op exploration gericht is vermoed ik dat er betere scanners, jumpdrive en eventueel meer fuel in kunnen... maar ik weet niets zeker natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Privateer schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 14:34:
Wel gezien de 315p meer op exploration gericht is vermoed ik dat er betere scanners, jumpdrive en eventueel meer fuel in kunnen... maar ik weet niets zeker natuurlijk.
Zeker niet als straks blijkt dat de Avenger ook een exploration variant komt gaat die vergelijking ook niet makkelijker worden :P . Hoewel na de rework de 300 series waarschijnlijk groter word intern. De Avenger gaat weinig groter worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Ik vind de 315 mooier :+

Is er ergens meer info te vinden over wat al die icoontje bij de Technical Overview betekenen? Waarom soms groen, soms blauw. 2 blokjes bij een cirkel, 3 blokjes bij een cirkel enz... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Case_C schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 14:36:
[...]

Zeker niet als straks blijkt dat de Avenger ook een exploration variant komt gaat die vergelijking ook niet makkelijker worden :P . Hoewel na de rework de 300 series waarschijnlijk groter word intern. De Avenger gaat weinig groter worden.
De Avenger is wel een stuk leuker imo! 300 series voelen teveel als space-BMW's. Ben zeer benieuwd hoe die exploration variant zal worden, al zal ik hem toch niet nemen (heb daar mijn DUR voor).

Ps. Case, ik begin te denken dat je gelijk krijgt over 5 draadjes per jaar :P 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Torrie844 op 16-10-2015 15:08 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

De Avenger heeft ook 6 maanden verzekering ipv de 4 maanden bij de 300serie...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swychblade
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-12-2023
Je hebt nog altijd een package nodig om SQ42 en het uiteindelijke spel (PU) te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Dat is bij beide toestellen toch mogelijk. Ze kosten evenveel.

https://robertsspaceindustries.com/pledge/Packages/315p

https://robertsspaceindustries.com/pledge/Packages/Avenger

Of mis ik iets?

[ Voor 4% gewijzigd door JanAd op 16-10-2015 15:05 ]

Pagina: 1 ... 15 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.