Iemand enig idee of dit een standaard gun op de Hornet is? Of is dit een upgrade?The Behring C-788 Ballistic Cannon has been added to the game.
This gun uses a S4 mount and fires at 2.2 shots per second.
Size 4 fixed mounts for the Hornet and Cutlass Turrets have been added to accommodate the Ballistic Cannon.
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
Geen idee maar gefeliciteerd! !!SNAFU schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 17:15:
[...]
Iemand enig idee of dit een standaard gun op de Hornet is? Of is dit een upgrade?
-
Nee deze is niet standaard op de Hornet. En gefeliciteerd inderdaad.SNAFU schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 17:15:
[...]
Iemand enig idee of dit een standaard gun op de Hornet is? Of is dit een upgrade?
GefeliciteerdSNAFU schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 17:15:
[...]
Hey GefeliciteerdSNAFU schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 17:15:
[...]
Een upgrade, maar of ie beter is dan stock is een andere vraag.SNAFU schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 17:15:
[...]
En gefeliciteerd!
Gefeliciteerd! Misschien is het een cadeautje voor je verjaardag?SNAFU schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 17:15:
[...]
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Volgens mij zetten ze alleen de S4 Gimball erop met met de huidige gun, dus dan zou dat een upgrade zijn.SNAFU schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 17:15:
[...]
En van harte gefeliciteerd
Verwijderd
Gebeurt elke keer tot op heden.. Meer mensen er zo te lezen last van.
Schijnt vrij veel voor te komen inderdaad, blijkbaar iets met snelle HDDs en SSDs. Maarjah, daar is de PTU voor tochVerwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 18:52:
Nog meer mensen die bij het opstarten van de PTU 1.3 gelijk door de vloer vallen?.
Aan de andere kant had een ticket op zondag in geschoten en deze is ook nog niet behandeld. Dus geen idee waarom CS zo langzaam is de laatste tijd.
disclaimer, een unmelt button is speculatie van mijn kant, dit is voor zover ik weet nergens recentelijk gezegd.
[ Voor 13% gewijzigd door Bornhald op 15-10-2015 18:58 ]
is niet mijn vraag hoor, maar voor citcon was er al een stop afgekondigd voor unmelts, en nu is er de opmerking dat deze met weken wordt uitgesteld. Dat is nogal extreem vind ik. Vooral omdat er meen ik ook gezegd is da CS geen gameplay vragen meer beantwoord tot later in de toekomst..Jorrie schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 19:02:
CS is nu zo langzaam omdat Citcon net geweest is, je zult niet de enige met vragen/opmerkingen zijn
Ik dacht ergens opgevangen te hebben dat ze een enorme backlog van CS tickets hadden en dat ze daarom zoveel mogelijk ff op stop zouden zetten. Maar ik weet nou niet meer zeker waar dat was.Bornhald schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 19:04:
[...]
is niet mijn vraag hoor, maar voor citcon was er al een stop afgekondigd voor unmelts, en nu is er de opmerking dat deze met weken wordt uitgesteld. Dat is nogal extreem vind ik. Vooral omdat er meen ik ook gezegd is da CS geen gameplay vragen meer beantwoord tot later in de toekomst..
Ja moet je een andere hangar nemen. En dan je ptu opnieuw kopieren. Heb er alleeb last van met revell en york.Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 18:52:
Nog meer mensen die bij het opstarten van de PTU 1.3 gelijk door de vloer vallen?.
En SNAFU gefeliciteerd!

Hmmm.....misschienTylocke schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 18:33:
[...]
Gefeliciteerd! Misschien is het een cadeautje voor je verjaardag?
Is that a gun on your turret or are you just glad to see me...Thisuren schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 19:09:
Ooooooh, S4 gun op de Cutlass, ziet er enorm vet uit
[afbeelding]
[ Voor 39% gewijzigd door SNAFU op 15-10-2015 19:14 ]
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
Verwijderd
Zou kunnen kloppen heb snelle SSDThisuren schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 18:54:
[...]
Schijnt vrij veel voor te komen inderdaad, blijkbaar iets met snelle HDDs en SSDs. Maarjah, daar is de PTU voor tochHopen dat ze het zo snel mogelijk kunnen fixen.
Ben heeft een paar maanden geleden gezegd dat in het nieuwe ccu systeem een unmelt systeem zou komen. Ik had gehoopt dit in de laatste ccu versie te zien jammer.Bornhald schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 19:04:
[...]
is niet mijn vraag hoor, maar voor citcon was er al een stop afgekondigd voor unmelts, en nu is er de opmerking dat deze met weken wordt uitgesteld. Dat is nogal extreem vind ik. Vooral omdat er meen ik ook gezegd is da CS geen gameplay vragen meer beantwoord tot later in de toekomst..
Nu ook de 10k van de alpha slot, nu heb ik 22k

[ Voor 36% gewijzigd door Jorrie op 15-10-2015 19:51 ]
Heb mn UEC nu ook binnen! Ook 5k van omega pakket en 20k voor alpha rear admiral/starter packageJorrie schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 19:46:
Ik heb nu 5k UEC erbij van de AC pass in mijn Omega pakket. Nog niet 10k van de alpha slot.
Nu ook de 10k van de alpha slot, nu heb ik 22k
En gefeliciteerd SNAFU!
Geld voor fuel voor al die schepen van je? Je zal het vast wel een keer nodig hebben. Ik heb al 15k aan een buggy uitgegeven en nog een keer 9k aan een aquarium. Je moet toch wat. Heb ook nog 33k over nu.Bornhald schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 20:08:
wat moet ik in vredesnaam met 32k UEC...
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
heb ik al
welke dan?
[ Voor 98% gewijzigd door Tylocke op 15-10-2015 20:14 ]
inderdaad vandaar wat moet ik er (op dit moment_) meeIrcghost schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 20:38:
Jammer dat je er geen schepen van kunt kopen!
Mijn vragen zijn dan ook:
1: als je je nu registreert voor die freeflight gaat die week dan meteen in, of wanneer je voor het eerst inlogt? (kan op mijn werk niet gamen).
2: tot wanneer zijn die referrals geldig?
3: Is het verstandiger om nu nog even snel een starterpakket te kopen vóórdat het op de schop gaat, of gewoon wachten tot half november als ik thuis ben (of is het sowieso al te laat voor starterspack)
bijvoorbaat dank.
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
Verwijderd
Was net ff in de PTU en had een Merlin gekaapt van iemand die eruit was gestapt. (Yar!)
Ding is wel erg snel maar het zicht is absoluut naadje.
Nog niet gelukt om Area 18 in te komen zonder te crashen.
volgens mij een bepaalde tijd (dus op datum x is het afgelopen), je loopt niks mis wanneer je nu registreert. Daarnaast kan je een pakket met korting kopen uiteindelijk dus is in ieder geval de moeite te doenzion schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 20:54:
Ben nu al 2 topics + deze aan het doorlezen (yeeh, 20K+ posts gelezen en nog steeds voel ik me nog niet "voldoende ingelezen", dus wilde ik als ik thuiskwam (ik zit op zee voor mijn werk) rond half november ook maar zo'n weekje freeflight + starterskit kopen, maar nu begrijp ik dus dat dit allemaal weer op de schop gaat (geen AC pas meer nodig etc.)....
Mijn vragen zijn dan ook:
1: als je je nu registreert voor die freeflight gaat die week dan meteen in, of wanneer je voor het eerst inlogt? (kan op mijn werk niet gamen).
blijven gewoon geldig, geen eind datum2: tot wanneer zijn die referrals geldig?
Ik zou zeggen nu, want nu krijg je 3 jaar verzekering erbij.3: Is het verstandiger om nu nog even snel een starterpakket te kopen vóórdat het op de schop gaat, of gewoon wachten tot half november als ik thuis ben (of is het sowieso al te laat voor starterspack)
graag gedaanbijvoorbaat dank.
Tot 25 oktober is de free flight geldig als het goed isBornhald schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 20:58:
[...]
volgens mij een bepaalde tijd (dus op datum x is het afgelopen), je loopt niks mis wanneer je nu registreert. Daarnaast kan je een pakket met korting kopen uiteindelijk dus is in ieder geval de moeite te doen
[...]
blijven gewoon geldig, geen eind datum
[...]
Ik zou zeggen nu, want nu krijg je 3 jaar verzekering erbij.
[...]
graag gedaan
Ik zie 3 maanden staan precies? De Mustang Beta bevalt mij wel... Veel meer zou ik ook niet willen uitgegeven voorlopigBornhald schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 20:58:
[...]
[...]
[...]
Edit: of een 300i... of een 315p damn, dat gaat nog moeilijk worden
[ Voor 9% gewijzigd door JanAd op 15-10-2015 21:17 ]
“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”
Nee, de 3 jaar verzekering is nu alleen voor de schepen uit de Military Sale.Bornhald schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 20:58:
[...]
Hier trouwens nog wat gepruts in free flight, beetje EVA enzo, niet zo heel erg speciaal.
Zijn dat dan ook packages of kan je die alleen kopen als je al member bent? (kan ze niet vinden op de site) (bij packages dan toch)Facerafter schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 21:13:
[...]
Nee, de 3 jaar verzekering is nu alleen voor de schepen uit de Military Sale.
systeem
Prachtig, van je link een niet klikbaar plaatje makenCogency schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 21:17:
Yay, UEC ook binnen.
[afbeelding]
Voor in de hangar.
De 3 jaar verzekering zit alleen bij de Standalone schepen die in de Military sale zitten. Dat zijn dus geen game packages.zion schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 21:18:
[...]
Zijn dat dan ook packages of kan je die alleen kopen als je al member bent? (kan ze niet vinden op de site) (bij packages dan toch)
Alle schepen die in de Military Sale zitten: https://robertsspaceindus...re-And-Military-Ship-Sale
Jup, heb hetzelfde gedaan. Ik hoop dat ik de buggy krijg via het referral systeem.Cogency schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 21:17:
Yay, UEC ook binnen.
[afbeelding]
Voor in de hangar.
[ Voor 22% gewijzigd door Facerafter op 15-10-2015 21:30 ]
over het hoofd gezien, dan zou ik gewoon nog even wachten met kopen.Facerafter schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 21:28:
[...]
De 3 jaar verzekering zit alleen bij de Standalone schepen die in de Military sale zitten. Dat zijn dus geen game packages.
Alle schepen die in de Military Sale zitten: https://robertsspaceindus...re-And-Military-Ship-Sale
[...]
Jup, heb hetzelfde gedaan. Ik hoop dat ik de buggy krijg via het referral systeem.
In ieder geval tot november en de verwachtte anniversary sale. Dan zou je ook 3 jaar op alles krijgen, en zo niet dan kan je dan alsnog kopen
[ Voor 11% gewijzigd door Bornhald op 15-10-2015 21:33 ]
Gaat dat wel komen dan, dat je wapens en al die andere fluff kan melten? Ik heb al vissen en nu ook nog eens een berg posters. Maar als ik dat allemaal kan melten straks dan ga ik nu gelijk helemaal los en koop ik alle andere onzin ook.Jorrie schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 20:11:
Ik zou absoluut geen wapens kopen, die VD shop moet eerst maar eens fatsoenlijk worden gemaakt dat je gewoon wapens kan smelten.
Als het goed is niet.Cogency schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 21:34:
[...]
Gaat dat wel komen dan, dat je wapens en al die andere fluff kan melten? Ik heb al vissen en nu ook nog eens een berg posters. Maar als ik dat allemaal kan melten straks dan ga ik nu gelijk helemaal los en koop ik alle andere onzin ook.
Als je dingen in de Voyager Direct Store koopt zie je onderaan ook staan "All Sales are Final, no Refunds or gifting."
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
315p komt met jumpdrive en bedJanAd schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 21:05:
[...]
Ik zie 3 maanden staan precies? De Mustang Beta bevalt mij wel... Veel meer zou ik ook niet willen uitgegeven voorlopig![]()
Edit: of een 300i... of een 315p damn, dat gaat nog moeilijk worden
Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz
In the laatste Letter of the Chairman is gezegd dat alle backers nu voortaan geen module passen meer nodig hebben. Komt er een nieuwe module uit? Iedereen met een game package krijgt toegang.Fordox schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 21:46:
Waar komt al die moneys dan vandaan? Ik sta al maanden op 'maar' 10k
Hierdoor als vergoeding krijgt iedereen met een Arena Commander pass 5k UEC en iedereen met Alpha access krijgt 10k UEC. AC Pass en Alpha Access word hernoemd naar Legacy Alpha/Arena Commander
EDIT: Is alleen als Alpha/AC in een game package zat, losse AC passen worden vergoed met 5USD RSI
Elk schip (behalve snub fighters zoals de Merlin) komt met een Jump drive. Alleen de 315p komt met een betere Jump Engine. En voor zo ver ik weet zit er geen bed in?
[ Voor 27% gewijzigd door Facerafter op 15-10-2015 21:52 ]
en als ze en pack met AC gekocht hadden ook neem ik aan ?Jorrie schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 21:51:
En diegene die een AC pass hebben gekocht krijgen $5 store credit.
Mochten ze ook wel terug op mn paypal account zetten
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Nee, helaas. Pakketten met een AC pass erbij krijgen die 5k UEC.Bornhald schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 21:52:
[...]
en als ze en pack met AC gekocht hadden ook neem ik aan ?
gaat de waarde van die packs ook naar beneden? anders nog wel de moeite om te smelten en dan een nieuw pack te kopen, of zijn de packs weer duurder geworden?Jorrie schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 21:54:
[...]
Nee, helaas. Pakketten met een AC pass erbij krijgen die 5k UEC.
Nee, ze hebben de AC package met discount ook verwijderd. Wat wel opvalt is dat de SQ42, MR en LN packages even duur zijn. Terwijl LN meer waard is.. grappig.Bornhald schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 21:55:
[...]
gaat de waarde van die packs ook naar beneden? anders nog wel de moeite om te smelten en dan een nieuw pack te kopen, of zijn de packs weer duurder geworden?
Ik stond op 10k UEC. En nu ineens 30k. Had maar 1 alpha package XD. Blijkbaar waren m'n 2 anniversary packages ook goed voor 5k / stuk
En dit zit nu op mn package:
- Legacy Alpha
[ Voor 19% gewijzigd door Case_C op 15-10-2015 22:05 ]
Dank je voor de link, lopen ze toch weer $ 205,- mis want als die Sabre met LTI in een package was gekomen had ik hem meteen gekochtFacerafter schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 21:28:
[...]
De 3 jaar verzekering zit alleen bij de Standalone schepen die in de Military sale zitten. Dat zijn dus geen game packages.
Dan toch maar even wachten tot ik thuis ben en die Squadron42 starter met Aurora MR kopen, of misschien toch maar meteen een Freelancer DUR oid kopen (wil in het begin toch voornamelijk exploren, maar het liefst wel in net een stapje beter dan instap, en het geld gaat toch naar een goed doel
(wordt wel een beetje druk, DA:I nog niet uitgespeeld, nog maar iets van 10 uurtjes in E:D, TW3 ligt nog te wachten, en dan ook nog SC, maar ja, ten prooi gevallen aan de hype
systeem
Ik heb hetzelfde. Al via Concierge een ticket aangemaakt.Snoz Lombardo schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 22:14:
Hm, ik heb nu welgeteld drie CitizenCon 2945 trophies (twee subscriber's en een gewone) en een CitizenCon 2945 poster. Klopt niet helemaal lijkt me?
Haha hebben zij even pechzion schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 22:08:
[...]
Dank je voor de link, lopen ze toch weer $ 205,- mis want als die Sabre met LTI in een package was gekomen had ik hem meteen gekocht
Ach 't mooie van SC is dat je nog niet hoeft te spelen om plezier van de ontwikkeling te hebben. Echter met de komst van 2.0 gaan we er waarschijnlijk meer uren in stoppenDan toch maar even wachten tot ik thuis ben en die Squadron42 starter met Aurora MR kopen, of misschien toch maar meteen een Freelancer DUR oid kopen (wil in het begin toch voornamelijk exploren, maar het liefst wel in net een stapje beter dan instap, en het geld gaat toch naar een goed doel
(wordt wel een beetje druk, DA:I nog niet uitgespeeld, nog maar iets van 10 uurtjes in E:D, TW3 ligt nog te wachten, en dan ook nog SC, maar ja, ten prooi gevallen aan de hype)
Snoz Lombardo schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 22:14:
Hm, ik heb nu welgeteld drie CitizenCon 2945 trophies (twee subscriber's en een gewone) en een CitizenCon 2945 poster. Klopt niet helemaal lijkt me?
Trophies over?Tylocke schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 22:15:
[...]
Ik heb hetzelfde. Al via Concierge een ticket aangemaakt.
Omsmelten (Ik neem aan dat ze store credit hebben?), verkopen of giftenSnoz Lombardo schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 22:14:
Ik heb er wel een over maar mag hem niet giftenCase_C schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 22:17:
Trophies over?, heb de mijne nog niet zien staan
Ga je nu een ticket aanmaken omdat je extra spul krijgt?Tylocke schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 22:15:
[...]
Ik heb hetzelfde. Al via Concierge een ticket aangemaakt.
Yup, anders zie ik door al die troep mijn mooie scheepjes niet meer in mijn account staan.Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 22:20:
[...]
Ga je nu een ticket aanmaken omdat je extra spul krijgt?
of je neemt toch een Sabre voordat je er spijt van hebt dat je het nooit hebt gedaan..zion schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 22:08:
[...]
Dank je voor de link, lopen ze toch weer $ 205,- mis want als die Sabre met LTI in een package was gekomen had ik hem meteen gekocht
Dan toch maar even wachten tot ik thuis ben en die Squadron42 starter met Aurora MR kopen, of misschien toch maar meteen een Freelancer DUR oid kopen (wil in het begin toch voornamelijk exploren, maar het liefst wel in net een stapje beter dan instap, en het geld gaat toch naar een goed doel
(wordt wel een beetje druk, DA:I nog niet uitgespeeld, nog maar iets van 10 uurtjes in E:D, TW3 ligt nog te wachten, en dan ook nog SC, maar ja, ten prooi gevallen aan de hype)
en hij is "maar" 164 Euro en 205 USD
hij is dus goedkoper wanneer je euros betaald
Of €136 via RedditBornhald schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 22:28:
[...]
of je neemt toch een Sabre voordat je er spijt van hebt dat je het nooit hebt gedaan..![]()
hij is dus goedkoper wanneer je euros betaald

Ja mooie vent ben jij, laat je me weer twijfelenBornhald schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 22:28:
of je neemt toch een Sabre voordat je er spijt van hebt dat je het nooit hebt gedaan..![]()
Want 205+55= $ 260 dollar voor een spel wat ik nog nooit gespeeld heb, aargh kon ik maar die freeflight week spelen maar gamelaptop is stuk, en zit hier op een 1Mbit satteliet verbinding

systeem
reddit is niet handig tenzij je al iets gekocht hebt, telt dan ook niet voor je rank.. ":)
Wanneer de Sabre terug komt is niet bekend, maar hij zal zeker terug komen.zion schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 22:33:
[...]
Ja mooie vent ben jij, laat je me weer twijfelenmaar die sabre komt toch wel weer terug in aniversary sale?
Want 205+55= $ 260 dollar voor een spel wat ik nog nooi gespeeld heb, aargh kon ik maar die freeflight week spelen maar gamelaptop is stuk, en zit hier op een 1Mbit satteliet verbinding
Ik zou echt in Euros betalen dat scheelt aanzienlijk..
Het is wel zeker dat er binnenkort weer een ander cool schip langs komt, en het is waarschijnlijk dat er weer een LTI starter pack langs zal komen. Dus het is een kwestie van tijd totdat je een pack met een Sabre hebt.. Dus alle gekkigheid op een stokje, Ik zou gewoon lekker even wachten.. komt tijd komt raad.
[ Voor 69% gewijzigd door Bornhald op 15-10-2015 22:36 ]
Ok, fair enough.Bornhald schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 22:34:
[...]
reddit is niet handig tenzij je al iets gekocht hebt, telt dan ook niet voor je rank.. ":)
Maar wat als iemand bijv al conciërge is... wanneer komt de volgende rank dan?
Althans, ik vermoed dat we het daar dan over hebben toch?
Is er niet. Concierge is $1000+. Oh díe ranks.SNAFU schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 22:36:
[...]
Ok, fair enough.
- Civilian [$0]
- Scout [$30]
- Mercenary [$40]
- Bounty Hunter [$60]
- Colonel [$125]
- Freelancer [$125]
- Rear Admiral [$250]
- Vice Admiral [$500]
- High Admiral [$1000]
- Grand Admiral [$2500]
- Lt. Commander [$5000]
- Space Marshal [$5000]
- Wing Commander [$10000]
- Completionist [$15000]
[ Voor 44% gewijzigd door Snoz Lombardo op 15-10-2015 22:42 ]
de x mile high club bij grand admiral oidSNAFU schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 22:36:
[...]
Ok, fair enough.
het is sowiso wel handig om iets gekocht te hebben, kan ook een skin zijn. Dit met name voor het geval ze nog ooit een keer een item geven aan alle backers..
Dat is overigens wel handig om nu al te doen.. een skin kopen.. dan ben je een backer..
ik verwacht niet dat ze binnenkort iets aan alle backers gaan geven, maar je weet het niet, better save than sorry..

Ik hoop dat ik Grand-Admiral nooit ga halen qua pledge....

[ Voor 36% gewijzigd door SNAFU op 15-10-2015 22:50 ]
Mocht je twijfelen zou je alsnog kunnen kiezen voor een upgrade vanaf het dichtstbijzijnde schip dat altijd verkocht (gladiator toch?) Is een €5 upgrade en je kan dan altijd daar naartoe upgraden. Helaas heb je dan geen LTI maar de insurance van het basisschip wat je gaat gebruiken.zion schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 22:33:
[...]
Ja mooie vent ben jij, laat je me weer twijfelenmaar die sabre komt toch wel weer terug in aniversary sale?
Want 205+55= $ 260 dollar voor een spel wat ik nog nooit gespeeld heb, aargh kon ik maar die freeflight week spelen maar gamelaptop is stuk, en zit hier op een 1Mbit satteliet verbinding
Dit is trouwens de beste manier om bij twijfel altijd later de mogelijkheid te hebben om een upgrade uit te voeren. Doe je het alsnog niet dan melt je de upgrade.
Heb ooit gehoord dat er ook onderscheid is tussen Concierge maar dat die voor ons niet zichtbaar is. Die zou ergens rond Wing Commander moeten zijn.
Uit ervaring kan ik zeggen dat je soms daar al eerder bent dan je denktSNAFU schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 22:39:
Ik hoop serieus dat ik High-Admiral nooit ga halen qua pledge.
[ Voor 24% gewijzigd door Tylocke op 15-10-2015 22:43 ]
-
Niet zo spannend. Was maar half uurtje, met Erin Roberts i.p.v. Ben. De Sneak Peek was volgens mij zelfs dezelfde als vorige keer?Torrie844 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 22:42:
hoe was atv? niemand erover gehoord en ik kan nu niet kijken!
ik geloof dat de super hornet het digst bij de sabre ligt met 5 dollar, dus dan zou je vanaf de ghost moeten gaan werken denk ik.. of je neemt een taurus to sabre upgradeTylocke schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 22:40:
[...]
Mocht je twijfelen zou je alsnog kunnen kiezen voor een upgrade vanaf het dichtstbijzijnde schip dat altijd verkocht (gladiator toch?) Is een €5 upgrade en je kan dan altijd daar naartoe upgraden. Helaas heb je dan geen LTI maar de insurance van het basisschip wat je gaat gebruiken.
Dit is trouwens de beste manier om bij twijfel altijd later de mogelijkheid te hebben om een upgrade uit te voeren. Doe je het alsnog niet dan melt je de upgrade.
dan kan je ooit wanneer er een LTI starter package is vanaf daar upgraden naar de Sabre en dan heb je een starter package met Sabre en LTI
Ik kan beamen dat het niet zo spannend was, meest spannende is het stuk waarbij Erin verteld welke schepen ze aan het doen zijn..Snoz Lombardo schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 22:43:
[...]
Niet zo spannend. Was maar half uurtje, met Erin Roberts i.p.v. Ben. De Sneak Peek was volgens mij zelfs dezelfde als vorige keer?
Sneak peak had ik ook het idee dat ik het al had gezien, of was het een andere hangar, dat weet ik niet meer. Ook is het niet spannend genoeg om dat uit te gaan zoeken
[ Voor 24% gewijzigd door Bornhald op 15-10-2015 22:44 ]
Hij was vet omdat Erin erbij zat. Verder geen hele spannende dingen kwa content, maar dat komt ook omdat we verwend zijn met de vorige.Torrie844 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 22:42:
hoe was atv? niemand erover gehoord en ik kan nu niet kijken!
De super hornet zou ik niet doen want die is ook limited. Toevallig nu met de military week on sale maar normaal niet. Is de Gladiator dat wel?Bornhald schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 22:43:
[...]
ik geloof dat de super hornet het digst bij de sabre ligt met 5 dollar, dus dan zou je vanaf de ghost moeten gaan werken denk ik.. of je neemt een taurus to sabre upgrade
dan kan je ooit wanneer er een LTI starter package is vanaf daar upgraden naar de Sabre en dan heb je eens tarter package met Sabre en LTI
vandaar dat ik vanaf de ghost voortstelde, en toen kwam ik de taurus tegen, dichtst bijzijnde schip wat niet limited is ofzoTylocke schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 22:44:
[...]
De super hornet zou ik niet doen want die is ook limited. Toevallig nu met de military week on sale maar normaal niet. Is de Gladiator dat wel?
Ah ja, ben weer lekker half aan het lezenBornhald schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 22:46:
[...]
vandaar dat ik vanaf de ghost voortstelde, en toen kwam ik de taurus tegen, dichtst bijzijnde schip wat niet limited is ofzo

Edit: En mocht iemand vanavond/vannacht nog tijd hebben en een EVA doen. Zou je dan kunnen testen of de 'B' key je magnetic boots activeert?
[ Voor 14% gewijzigd door Tylocke op 15-10-2015 23:12 ]
Haha, gezien z'n edit zou je daar wel eens gelijk in kunnen hebbenTylocke schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 22:40:
[...]
Uit ervaring kan ik zeggen dat je soms daar al eerder bent dan je denkt

Lol, die had ik nog niet eens gezien. Dus precies wat ik bedoelde!!Snoz Lombardo schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 23:41:
[...]
Haha, gezien z'n edit zou je daar wel eens gelijk in kunnen hebben
"Op een dag zie je het, tabblad 'Concierge'."
Maar goed, het gaat natuurlijk om de carmageddon greycats, die vooral achteruit rijdend andere mensen gigantisch goed kunnen lanceren.
Alleen wow, hoe slecht werken die dingen zeg, net als de physics van het geheel, ik dacht dat ze het netjes simuleerde allemaal... Best een groot verschil tussen PTU 1.3 en de recente demo zeg maar...
Dit topic is gesloten.