Gister eindelijk het spel kunnen starten. Beetje rondgelopen in de hangars en in wat ships gestapt die daar in de hallen klaar stonden. Ziet er echt heel strak uit allemaal en erg leuk hoe je in de verschillende schepen steeds anders instapt. Helaas loopt ie niet echt soepel, dus ik ga vandaag na het werk eerst eens kijken of ie wat soepeler kan draaien als ik de details wat terug schroef.
Ook nog even naar "de stad" gelopen, maar dat was haast nog zwaarder voor de pc.
Ik heb nog niet kunne uitvogelen hoe ik daadwerkelijk zou kunnen vliegen, vanuit het menu kan ik iig niet arena commander of iets dergelijks kiezen.
Volgens mij moet t met de free fly week wel moeten kunnen, een rondje vliegen, maar vanmiddag hopelijk wat meer tijd daarvoor om dat uit te vinden.
Thnx voor alle antwoorden mensen! Het begint langzaam te dagen haha. Ik denk dat veel zalen zoals het upgraden en melten etc. pas echt duidelijk worden als ik een echte package heb, maar zoals t er nu naar uit ziet ga ik m snel binnenhalen. (Ben bang dat t wel zoeken wordt naar een nieuwe gpu)
Gaaf filmpje!!!