Toon posts:

[PC] Star Citizen - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 13 ... 101 Laatste
Acties:
  • 177.650 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamotek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07:59
Facerafter schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 20:27:
1.3.0 PTU :)

https://forums.robertsspa...7/publishing-1-3-0-to-ptu

EDIT:

Zijn de aankopen in de Voyager Direct store trouwens permanent of kan je die ook weer terug inwisselen voor UEC?
Oe meteen weer de launcher even downloaden. Heeel jammer dat mijn GTX 970 gisteren ineens kapot klapte, gelukkig had ik net het weekend ervoor een 2de hands 290x op de kop weten te tikken voor net iets meer dan 200 euries :D. Alleen moet ik het nu alleen uitzingen met de reference koeler geblaas..

Loopt SC een beetje lekker met die kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-09 16:09
Yamotek schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 20:33:
[...]

Oe meteen weer de launcher even downloaden. Heeel jammer dat mijn GTX 970 gisteren ineens kapot klapte, gelukkig had ik net het weekend ervoor een 2de hands 290x op de kop weten te tikken voor net iets meer dan 200 euries :D. Alleen moet ik het nu alleen uitzingen met de reference koeler geblaas..

Loopt SC een beetje lekker met die kaart?
Bij mij loopt hij prima al heb ik wel een MSI 290X Gaming, en geen reference. Ik heb alleen een CPU bottleneck, waardoor ik niet veel hoger dan 35 frames kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-10 08:56
Iemand heeft een realistische kaart gemaakt van een deel van de Starmap (Odin system).
This is a "functional" map that I created of the Odin Solar System, I tried to add all of the pertinent information that a Captain would need should his computers navigation go offline. This is what I imagine he would be digging out of the dusty closet and laying out on the nav table. I am working on more in the Nyx area and just wanted to share what I was doing and would like feedback from the community and CIG :)

I make these to size, the Odin map is ready to print at 18"x24" and the upcoming Nyx map is sized for a 24"x36" print. I also have these in PDF form and had to convert them to JPG for this post, if they don’t work correctly please let me know!
Afbeeldingslocatie: https://v.theverse.space/4qqfqgwwt7etv/hub_large.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamotek
Facerafter schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 20:34:
[...]

Bij mij loopt hij prima al heb ik wel een MSI 290X Gaming, en geen reference. Ik heb alleen een CPU bottleneck, waardoor ik niet veel hoger dan 35 frames kom.
Met welke CPU speel je dan? een i5 4460?

En deze kaart had ik gekocht als hobby projectje, om voor de eerste keer wat met waterkoeling te gaan prutsen (maar maak er wss een AIO + VRM koeling ding van omdat dit nogal wat goedkoper is, plaatje is al 80 euro voor waterkoeling).

Maar het is toch mogelijk om 1.2 te downloaden en dan alleen de gewijzigde bestanden opnieuw te downloaden voor 1.3? Of ben ik nu voor niks iedereen van het internet af aan het knijpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Yamotek schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 20:40:
[...]

En deze kaart had ik gekocht als hobby projectje, om voor de eerste keer wat met waterkoeling te gaan prutsen (maar maak er wss een AIO + VRM koeling ding van omdat dit nogal wat goedkoper is, plaatje is al 80 euro voor waterkoeling).

Maar het is toch mogelijk om 1.2 te downloaden en dan alleen de gewijzigde bestanden opnieuw te downloaden voor 1.3? Of ben ik nu voor niks iedereen van het internet af aan het knijpen?
i3 3350P 3,1 GHz dusja.
Mijn 290X draait op het moment met waterkoeling :)

Voor 1.3 ja, voor 1.3 PTU ja en nee.
PTU is een hele nieuwe build die altijd maar getest word. Met PTU komt er een aparte map waar de hele game opnieuw in gedownload word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Yamotek schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 20:40:
[...]

Zoals Facerafter zegt is de PTU een "testversie" van 1.3. Die download je apart van 1.3 zelf. Dus 1.3 zelf gaat later live, maar dan moet je die dus weer opnieuw downloaden.

Mijn internet is niet megasnel dus PTU sla ik altijd over. :P 1.3 combineert de dev-stream met onze public build, dus alleen gewijzigde bestanden zal niet lukken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 20:49:
[...]

Mijn internet is niet megasnel dus PTU sla ik altijd over. :P 1.3 combineert de dev-stream met onze public build, dus alleen gewijzigde bestanden zal niet lukken denk ik.
Met de 'nieuwe' launcher is dat als goed is wel. Alleen zullen er verschrikkelijk veel gewijzigde bestanden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamotek
Ohh nu is het dan weer duidelijk. Dan wacht ik inderdaad nog even, zeker omdat ik al de hele tijd ruimtegebrek heb op mijn 240 GB SSD (een jaar geleden was het nog zat maar met spellen zoals GTA V --60 GB-- blijft er al snel weinig ruimte over..) en ik anders voor de PTU build weer bestanden over moet schrijven naar mijn HDD.

En inderdaad, het topic gaat sinds, om en nabij, de Citcon echt gigantisch snel. Wel leuk om weer veel leesvoer te hebben voor de verloren uurtjes in de avond!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Dus toch $5 store credit ipv 5000 UEC voor de AC pass!
Hey all,

So, in yesterday's Letter from the Chairman, Chris announced that we're removing access passes and that all backers of Star Citizen with game packages will have access to all aspects of Star Citizen going forward.

With that in mind, I wanted to issue a few clarifications to what was said there.

1) Dedicated Alpha and Beta Access is going away. If you have a game package, you get to play Star Citizen in every stage of development, including Alpha and Beta.

2) Those folks with Alpha Access on their game packages will be awarded 10,000 UEC for each game package you own.

3) Those folks who purchased a $5 Arena Commander Pass will NOT be getting 5000 UEC for that pass, but will instead have that pass automatically exchanged for $5 in store credit, that you can spend on UEC or anything else you'd prefer in Star Citizen.

4) There will be a permanent raise on the UEC cap of 10k to accommodate most of this.

5) For those of you with many game packages and/or lots of stored UEC, you may go over the cap raise to accommodate your increasing wealth, but you will not be able to purchase additional UEC until you have spent the excess and dropped below the new cap.

Thanks everyone,

DL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Is er hier een subscriber die mij even een screenshot van de subscriber store zou kunnen sturen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Facerafter schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 21:07:
Is er hier een subscriber die mij even een screenshot van de subscriber store zou kunnen sturen?
Zoiets?

[ Voor 6% gewijzigd door Snoz Lombardo op 14-10-2015 21:19 . Reden: img achter link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Yamotek schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 20:58:
En inderdaad, het topic gaat sinds, om en nabij, de Citcon echt gigantisch snel. Wel leuk om weer veel leesvoer te hebben voor de verloren uurtjes in de avond!
Dat zie je wel bij elk SC event, maar dit keer is het wel een tandje extremer. :P Voor goede redenen ofc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Zijn dit alle items uit de Subscriber store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
top! dan neem ik dus avenger package + freelancer dur.. weg problemen hehe

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Facerafter schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 21:18:
[...]

Zijn dit alle items uit de Subscriber store?
Ja, bij mij wel althans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Trouwens:
""Ctrl+F" is now the hotkey to disembark a ship."

Dus EVA in 1.3? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 21:21:
Trouwens:
""Ctrl+F" is now the hotkey to disembark a ship."

Dus EVA in 1.3? :P
Kan eigenlijk nu al.. maar dan moet je eerst landen om een landing pad.

[ Voor 22% gewijzigd door Facerafter op 14-10-2015 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatupdoc
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-04-2022
nice ben geaccepteerd in Got clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatupdoc
Moet ik mijn schip nog toevoegen aan een excel bestandje ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
en 1.3 weer weg
Update: We'll need to modify the build as the current one is missing a critical new file called a system.cfg. Without the new file, textures are all over the place so this is essential to this update. This will take at least a couple of additional hours, so we're hesitant to provide an ETA but will provide additional information as soon as it comes along.
https://forums.robertsspa.../5756931/#Comment_5756931

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Jemig man, zijn we zo weer 3 pagina's verder!

Wat heb ik gemist... PTU 1.3! Hoppah!

...aaaaaaaand it's gone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
whatupdoc schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 21:32:
Moet ik mijn schip nog toevoegen aan een excel bestandje ofzo?
http://goo.gl/forms/9kz7dIyAFa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
https://forums.robertsspa...-commander-passes-and-uec
Hey all,

So, in yesterday's Letter from the Chairman, Chris announced that we're removing access passes and that all backers of Star Citizen with game packages will have access to all aspects of Star Citizen going forward.

With that in mind, I wanted to issue a few clarifications to what was said there.

1) Dedicated Alpha and Beta Access is going away. If you have a game package, you get to play Star Citizen in every stage of development, including Alpha and Beta.

2) Those folks with Alpha Access on their game packages will be awarded 10,000 UEC for each game package you own.

3) Those folks who purchased a $5 Arena Commander Pass will NOT be getting 5000 UEC for that pass, but will instead have that pass automatically exchanged for $5 in store credit, that you can spend on UEC or anything else you'd prefer in Star Citizen.

4) There will be a permanent raise on the UEC cap of 10k to accommodate most of this.

5) For those of you with many game packages and/or lots of stored UEC, you may go over the cap raise to accommodate your increasing wealth, but you will not be able to purchase additional UEC until you have spent the excess and dropped below the new cap.

Thanks everyone,

DL
jammer dat CS zo druk is anders had ik nog wel een package laten unmelten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Bornhald schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 21:36:
https://forums.robertsspa...-commander-passes-and-uec

[...]

jammer dat CS zo druk is anders had ik nog wel een package laten unmelten....
Stond slechts 15 posts boven je al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
hmm wat ik al zei, beetje ziekjes vandaag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatupdoc
is je starcitizen nickname je handlename?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
whatupdoc schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 21:42:
Ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Bornhald schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 21:42:
[...]

hmm wat ik al zei, beetje ziekjes vandaag :D
Beterschap!
whatupdoc schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 21:42:
Handle inderdaad :) Heb dat gelijk even toegevoegd bij die vraag op het formulier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
bedankt :)
[...]

Handle inderdaad :) Heb dat gelijk even toegevoegd bij die vraag op het formulier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-10 22:58

Cogency

Ginnunga

Camera free-look can now be activated by "Shift+G".
yay
Also yay for working buggy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-10 14:23
Buggy races door Area 18. Weeeeee!

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08:48
Dus de PTU is een paar uur live geweest voor de lucky-few? Mogen we vrijdag dan de release verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
Case_C schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 23:09:
Dus de PTU is een paar uur live geweest voor de lucky-few? Mogen we vrijdag dan de release verwachten?
PTU is even downloadable geweest. Helaas miste de download een aantal cruciale bestanden waardoor die niet werkte. Men kan er vast assets uithalen maar hij is niet te spelen. Ik kijk morgenochtend wel weer.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Tylocke schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 23:13:
[...]

PTU is even downloadable geweest. Helaas miste de download een aantal cruciale bestanden waardoor die niet werkte. Men kan er vast assets uithalen maar hij is niet te spelen. Ik kijk morgenochtend wel weer.
Ah, nou dat word een leuke dag op reddit dan :) .

PTU is zowieso zonde van bandbreedte, om 2 dagen van te voren een alpha van een alpha te proberen.
Heb helaas geen tijd/zin om veel bugs te zoeken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
Case_C schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 23:22:
[...]

Ah, nou dat word een leuke dag op reddit dan :) .

PTU is zowieso zonde van bandbreedte, om 2 dagen van te voren een alpha van een alpha te proberen.
Heb helaas geen tijd/zin om veel bugs te zoeken dan.
Ik had hem vanavond wel willen binnenhalen en dan meteen als een gek rondrennen door ArcCorp maar nu hij veel later pas weer komt laat ik hem ook schieten. Ik ga zo lekker slapen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49
Ik vind PTU altijd wel leuk, beetje alvast rondkijken :+

PTU is nu live.

[ Voor 14% gewijzigd door Jorrie op 15-10-2015 00:08 ]

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, dus ik zie dat velen al een CCU hebben gedaan naar de Sabre. Een paar van mijn vrienden hebben hun Freelancer geCCUd naar de Sabre. But I am not so sure.. Ik heb een Carrack voor het Exploration aspect, maar ik verwacht een Freelancer nodig te hebben voor echte solo-play.

Als ik het goed begrijp is de Sabre puur een fighter, en de Freelancer (MIS evt) is meer multirole right? Ik vind het moeilijk ze te vergelijken, aan de ene kant lijken het me appels en peren en geldt de standard "Depends what you want to do with the ship", maar aan de andere kant is de Sabre veel duurder dan de Freelancer, en verwacht ik er meer mee te kunnen dan de Freelancer. Zit ik er naast?

De Sabre is in ieder geval wel mooier :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 06:12:
Ok, dus ik zie dat velen al een CCU hebben gedaan naar de Sabre. Een paar van mijn vrienden hebben hun Freelancer geCCUd naar de Sabre. But I am not so sure.. Ik heb een Carrack voor het Exploration aspect, maar ik verwacht een Freelancer nodig te hebben voor echte solo-play.

Als ik het goed begrijp is de Sabre puur een fighter, en de Freelancer (MIS evt) is meer multirole right? Ik vind het moeilijk ze te vergelijken, aan de ene kant lijken het me appels en peren en geldt de standard "Depends what you want to do with the ship", maar aan de andere kant is de Sabre veel duurder dan de Freelancer, en verwacht ik er meer mee te kunnen dan de Freelancer. Zit ik er naast?

De Sabre is in ieder geval wel mooier :9
Het is ook appels en peren vergelijken.
Met een freelancer zal je zelf waarschijnlijk wat goederen kunnen vervoeren, en met een MIS kan je jezelf misschien opgeven als security voor een transport oid.

Dat laatste kan je ook met je Sabre. maar het eerste niet.

Wat je kan doen, is de freelancer to sabre upgrade kopen, wachten tot de freelancer in game is, kijken hoe dit vliegt en als dat echt ruk is, dan pas je de upgrade toe. Bevalt het je wel, kan je de upgrade altijd weer omsmelten naar iets anders en heb je nog steeds je mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
Ik denk dat je het juist zegt. Ik vind de Sabre ook heel erg mooi maar hij is voor een rol die ik niet veel verwacht te spelen. De Sabre is een pure fighter, de Freelancer is een Civilian craft met wapens. Als je een vergelijking met auto's wil maken is de Sabre bijvoorbeeld een zwaar bepantserd klein militair voertuig terwijl de Freelancer een pickup is met daarop wat wapens. Ja de Freelancer is groter en kan voor meer doeleinden ingezet worden, maar de Sabre schiet hem uit de lucht. De meerprijs van de Sabre zit hem denk ik in zijn militaire hardware.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit is toch wel gaaf hoor. Iemand die een spinnende Avenger board:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RavenLord
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07 21:41

RavenLord

Live to Ride, Ride to Live

Gister eindelijk het spel kunnen starten. Beetje rondgelopen in de hangars en in wat ships gestapt die daar in de hallen klaar stonden. Ziet er echt heel strak uit allemaal en erg leuk hoe je in de verschillende schepen steeds anders instapt. Helaas loopt ie niet echt soepel, dus ik ga vandaag na het werk eerst eens kijken of ie wat soepeler kan draaien als ik de details wat terug schroef.
Ook nog even naar "de stad" gelopen, maar dat was haast nog zwaarder voor de pc.
Ik heb nog niet kunne uitvogelen hoe ik daadwerkelijk zou kunnen vliegen, vanuit het menu kan ik iig niet arena commander of iets dergelijks kiezen.
Volgens mij moet t met de free fly week wel moeten kunnen, een rondje vliegen, maar vanmiddag hopelijk wat meer tijd daarvoor om dat uit te vinden.

Thnx voor alle antwoorden mensen! Het begint langzaam te dagen haha. Ik denk dat veel zalen zoals het upgraden en melten etc. pas echt duidelijk worden als ik een echte package heb, maar zoals t er nu naar uit ziet ga ik m snel binnenhalen. (Ben bang dat t wel zoeken wordt naar een nieuwe gpu)

Gaaf filmpje!!! 8)

psn: splettervlek

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• svenvv2
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:33
RavenLord schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 07:43:
Gister eindelijk het spel kunnen starten. Beetje rondgelopen in de hangars en in wat ships gestapt die daar in de hallen klaar stonden. Ziet er echt heel strak uit allemaal en erg leuk hoe je in de verschillende schepen steeds anders instapt. Helaas loopt ie niet echt soepel, dus ik ga vandaag na het werk eerst eens kijken of ie wat soepeler kan draaien als ik de details wat terug schroef.
BoredGamer heeft een aardig goede user.cfg (naja, meerdere) gemaakt, waarmee je de settings (en dus de performance) veel meer kunt tweaken dan de ingame opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
RavenLord schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 07:43:Ik heb nog niet kunne uitvogelen hoe ik daadwerkelijk zou kunnen vliegen, vanuit het menu kan ik iig niet arena commander of iets dergelijks kiezen.
Volgens mij moet t met de free fly week wel moeten kunnen, een rondje vliegen, maar vanmiddag hopelijk wat meer tijd daarvoor om dat uit te vinden.
Menu > Electronic Access > Arena Commander ;)

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13-10 09:41

JanAd

Wind’s howling

RavenLord schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 07:43:

Ik heb nog niet kunne uitvogelen hoe ik daadwerkelijk zou kunnen vliegen, vanuit het menu kan ik iig niet arena commander of iets dergelijks kiezen.
Ik ben er ook nog maar net mee bezig... Voor het vliegen ben ik die SimPod ingegaan. Da's de bedoeling denk ik als je nog geen eigen schip hebt.

Die Sim pod staat ergens rechts in de hangaar dacht ik. Klein wit halfrond stoel-achtig ding.

Ik vond de graphics in de hangaar btw niet al te best ivm de YouTube filmpjes. Er 'bibbert' en flikkert precies nogal veel bij mij. Aan mijn config zou het niet mogen liggen (i7 4790 - 16GB - SSD - 2x970GTX - 3440x1440)

Moet ik in de settings iets aanpassen. Nu stond het op Very High, maar ik kan precies niks verder aanpassen - of heb ik ergens naast gekeken.

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RavenLord
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07 21:41

RavenLord

Live to Ride, Ride to Live

svenvv2 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 08:07:
[...]

BoredGamer heeft een aardig goede user.cfg (naja, meerdere) gemaakt, waarmee je de settings (en dus de performance) veel meer kunt tweaken dan de ingame opties.
[video]
Nice! Hopelijk helpt dat een beetje
siriouz schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 08:10:
[...]

Menu > Electronic Access > Arena Commander ;)
Vanmiddag meteen kijken... Ben ik echt zo scheel haha
JanAd schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 08:21:
[...]

Ik ben er ook nog maar net mee bezig... Voor het vliegen ben ik die SimPod ingegaan. Da's de bedoeling denk ik als je nog geen eigen schip hebt.

Die Sim pod staat ergens rechts in de hangaar dacht ik. Klein wit halfrond stoel-achtig ding.

Ik vond de graphics in de hangaar btw niet al te best ivm de YouTube filmpjes. Er 'bibbert' en flikkert precies nogal veel bij mij. Aan mijn config zou het niet mogen liggen (i7 4790 - 16GB - SSD - 2x970GTX - 3440x1440)

Moet ik in de settings iets aanpassen. Nu stond het op Very High, maar ik kan precies niks verder aanpassen - of heb ik ergens naast gekeken.
Ow wacht, dat zal t zijn voor mij dan ja, want electronic access was mij echt niet opgevallen. Denk dat dat m zal zijn. Top

[ Voor 41% gewijzigd door RavenLord op 15-10-2015 08:24 ]

psn: splettervlek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[...]

Het vliegen kan je ook gewoon starten via Esc en het menu. Ja, de performance dramatisch in de hangar, weinig optimalisatie nog. Tijdens het vliegen is dat wel een stuk beter. Met jouw systeem ga je het vlieggedeelte zelf prima kunnen draaien.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2015 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
[...]

Ik weet niet of SLI support voor de huidige build al geoptimallisseerd is. Dat is een mogelijke oorzaak van flickering. Verder heb ik op een SSD af en toe nog wel eens last van langzaam ladende textures, maar dat is al een tijd geleden.

Are there any plans to integrate tablet and mobile support with the Starmap?

Yes, this is something we’re considering for a future release of the Starmap. We all agree that being able to explore the ’verse from the bathroom would be pretty great.

1.3.0 updates:

Loadout selector werkt :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/aRV5cSG.jpg

We kunnen elkaar op gaan zoeken in social!
- The elevator to Area 18 will now show all available instances of ArcCorp, how many people are present in each one, and how many people from your contact list are present.

En 't gaat waarschijnlijk ook winst in de vorm van FPS opleveren :D
https://www.reddit.com/r/...t_you_wizards_did_but_my/

[ Voor 30% gewijzigd door Case_C op 15-10-2015 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Bedankt voor de Feedback! Tijdens het vliegen waren de graphics idd een pak beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-10 20:26
Yeah 1.3 :D Wilde gister al even proberen maar toen lukte het al niet, vanavond maar even dan!

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
ik wacht wel tot hij uit de pu is. .hoop wel dat ze ook 2.0 nu snel hebben, qua echte toevoegingen zitten we natuurlijk op 2.0 te wachten niet hier op....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Ik wacht even tot 1.3 live is (ipv PTU). Very nice!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
En dan hopen dat van 1.3 dit weekend doorgaan naar 2.0 volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 09:19:
fingers crossed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Case_C schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 09:19:
Man, als dat zou gebeuren kom ik niet meer buiten de aankomende weken. Dan gaan we hopelijk ook goed gebruik maken van de teamspeak :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Mooi nieuws allemaal!
Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 07:36:
Dit is toch wel gaaf hoor. Iemand die een spinnende Avenger board:

[video]
Erg gaaf filmpje inderdaad :) Beetje glitchy animaties nog zodra hij binnen is maar van buiten ziet het er tof uit. Als grabby hands straks goed geimplementeerd is zal het er nog wel veel strakker uitzien.
Case_C schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 08:25:
We kunnen elkaar op gaan zoeken in social!
- The elevator to Area 18 will now show all available instances of ArcCorp, how many people are present in each one, and how many people from your contact list are present.
Dat moeten we dan maar eens gaan organiseren binnenkort :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Case_C
Torrie844 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 09:20:
[...]
Man, als dat zou gebeuren kom ik niet meer buiten de aankomende weken. Dan gaan we hopelijk ook goed gebruik maken van de teamspeak :)
Dan gaan we gebruik maken van een vaste game-avond gok ik :) .

Aangezien we dan ook scenario's kunnen spelen, is het misschien een leuk idee om daar wat voor te verzinnen?

Tali, + 2 Fighters vs Conni + 2 fighters bijv. Search and destroy zou ook leuk kunnen zijn, vraag me af hoe goed de sensors zijn daarvoor. (wanneer zie je iemand)

[ Voor 30% gewijzigd door Case_C op 15-10-2015 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Nog een tip, zet motionblur uit, scheelt ook weer FPS.

Star Citizen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Torrie844
Jorrie schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 09:34:
Nog een tip, zet motionblur uit, scheelt ook weer FPS.
FPS? HYPE!@!!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Haha, stomme mobiel maakt er hoofdletters van :+

DL gaat wel traag van de PTU :(

Star Citizen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Case_C
Topic aangemaakt als ideeënbus voor scenario's :)

http://gotinc.nl/forum/index.php?topic=51.msg929#new

Ook niet vergeten dat er zo'n 30 missies zijn uit te voeren, dus gok dat er voldoende is om te ontdekken. Zou wel erg tof zijn als dat lukt met 2/3 Conni's/Tali's

Social under construction :P ? Jazeker,
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/O9T1E7g.jpg

[ Voor 59% gewijzigd door Case_C op 15-10-2015 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
gaan we nu spoilers van de pu posten? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Bornhald schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 10:41:
gaan we nu spoilers van de pu posten? :D
PTU, ja :P . Dat gebeurde altijd toch al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeXXoR
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-10 19:54

DeXXoR

[Team Black Bulls]

Ik zie een Buggy :D

Zijn de physics van die buggy's al gefixed eigenlijk? De laatste keer dat ik daarin reed door m'n hangar werkte het niet echt. Het leek net alsof een gebroken hand had, en ik door stroop reed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
DeXXoR schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 10:46:
Ik zie een Buggy :D

Zijn de physics van die buggy's al gefixed eigenlijk? De laatste keer dat ik daarin reed door m'n hangar werkte het niet echt. Het leek net alsof een gebroken hand had, en ik door stroop reed.
ha jij kon erin rijden.. bij mij (aeroview hangar) kon ik niks.. maakte hij alleen maar geluid
Case_C schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 10:41:
[...]

PTU, ja :P . Dat gebeurde altijd toch al?
oh ok.

[ Voor 17% gewijzigd door Bornhald op 15-10-2015 10:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kan je beter de buggy hiervoor gebruiken. :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hzkWjl5.jpg

https://www.reddit.com/r/...ments/3ot8gx/space_buggy/

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2015 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Iedereen kan vrijblijvend lid worden van GoT-Inc zodra ze mee backer worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
JanAd schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 11:29:
Ja, alleen mag je niet de piraat uit hangen :D althans niet zodat de rep van GoT in het gevaar komt (uiteindelijk is het doel om een heel reputatie gebeuren te maken in de PU, waarmee er ook gekeken wordt naar wie je vrienden zijn etc. Zodat het moeilijker wordt om met je altje de piraat uit te hangen en dan met je andere trader alt legaal alle spullen te verkopen..)

ook handig te weten, je kan meer dan 1 organisatie joinen

[ Voor 5% gewijzigd door Bornhald op 15-10-2015 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Iedereen als in elke Tweaker ja :P . Wellicht komen we nog met een soort van 'buddy'-system, waarmee non-tweakers ook lid kunnen worden.
Bornhald schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 11:32:
[...]

Ja, alleen mag je niet de piraat uit hangen :D althans niet zodat de rep van GoT in het gevaar komt (uiteindelijk is het doel om een heel reputatie gebeuren te maken in de PU, waarmee er ook gekeken wordt naar wie je vrienden zijn etc. Zodat het moeilijker wordt om met je altje de piraat uit te hangen en dan met je andere trader alt legaal alle spullen te verkopen..)
Dan kan je natuurlijk terecht bij SKIR :P , nog steeds benieuwd of elk character op je account verschillende org's kan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
Jorrie schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 09:37:
Haha, stomme mobiel maakt er hoofdletters van :+

DL gaat wel traag van de PTU :(
Vanmorgen om 6.30 uur ging ie best snel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 11:33:
[...]

Iedereen als in elke Tweaker ja :P . Wellicht komen we nog met een soort van 'buddy'-system, waarmee non-tweakers ook lid kunnen worden.

[...]

Dan kan je natuurlijk terecht bij SKIR :P , nog steeds benieuwd of elk character op je account verschillende org's kan hebben.
Je kan bij beide, zolang je maar niet een pirate org wilt runnen zelfs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Bornhald schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 11:35:
[...]

Je kan bij beide, zolang je maar niet een pirate org wilt runnen zelfs :)
Hoop binnenkort toch met org 2.0 meer info erover te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Als ik de speelstijl van in Freelancer aan hou, zal ik eerder een behoorlijk brave Explorer zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, redelijk vrijblijvend nog. We moeten in de alpha en beta ook gewoon veel uitproberen. Uiteindelijk is het wel de bedoeling dat we een platform zijn voor zowel mensen die alleen samen wat willen gamen zonder verplichten, maar ook voor mensen die wat serieuzere meta gaming willen doen (met ranks ed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 11:36:
[...]

Hoop binnenkort toch met org 2.0 meer info erover te krijgen.
Het is een beetje onduidelijk hoe het nu zit met meerdere game packes op 1 account, onderhand al verschillende dingen over gehoord.

maar de strekking was:
meerder characters maken (dan moet je je schepen verdelen onder je characters)

een custom NPC maken, (die je nog steeds moet inhuren, maar die altijd alleen voor jou beschikbaar is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Bornhald schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 11:48:
[...]

Het is een beetje onduidelijk hoe het nu zit met meerdere game packes op 1 account, onderhand al verschillende dingen over gehoord.

maar de strekking was:
meerder characters maken (dan moet je je schepen verdelen onder je characters)

een custom NPC maken, (die je nog steeds moet inhuren, maar die altijd alleen voor jou beschikbaar is)
Klopt. 1 package staat tot 1 custom NPC die ook uitleenbaar is aan een vriend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Cygnitr0n schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:14:
[...]

Klopt. 1 package staat tot 1 custom NPC die ook uitleenbaar is aan een vriend.
je kon het zelfs weg geven, dus als je 2 packages hebt, en je hebt een vriend die ook wil spelen, maar niks heeft, dan kon je dat package aan hem geven en dan kon hij ook spelen. Dat was de bedoeling in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Bornhald schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:31:
[...]

je kon het zelfs weg geven, dus als je 2 packages hebt, en je hebt een vriend die ook wil spelen, maar niks heeft, dan kon je dat package aan hem geven en dan kon hij ook spelen. Dat was de bedoeling in ieder geval.
Dat valt gewoon onder giften volgens mij,

Het laten besturen van NPC's door vrienden hebben ze wel een package voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-03 17:32
Case_C schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:32:
[...]

Dat valt gewoon onder giften volgens mij,

Het laten besturen van NPC's door vrienden hebben ze wel een package voor nodig.
Anderhalf jaar geleden was 't plan om ieder item in een package giftable te maken. k denk niet dat dit nu nog mogelijk is als je ziet hoe complex het al is met het omsmelten en de upgrades. Want wat is de waarde van je package nog als je 1 item eruit gift? 't is 't geld niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik betwijfel ook of dat nog gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

AndrewBourgeois schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:38:
[...]

Anderhalf jaar geleden was 't plan om ieder item in een package giftable te maken. k denk niet dat dit nu nog mogelijk is als je ziet hoe complex het al is met het omsmelten en de upgrades. Want wat is de waarde van je package nog als je 1 item eruit gift? 't is 't geld niet waard.
Denk niet dat dat nog gaat gebeuren. Wel dat je iemand voor jou NPC kan laten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Trouwens, komt uit de volledige 1.3 patch notes (en dat is veel):
Gameplay

The groundwork for Interior physics grids has gone live!
The Avenger, 300 series, Auroras (all Variants) and Non-Racer Mustangs will allow you to exit your seat while in flight as a result.
However because the full mechanics are not yet in place, your character may clip out of your ship or be in zero-G while on the ship.
Moet toch maar weer eens mijn Aurora gebruiken dan! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 13:38:
Trouwens, komt uit de volledige 1.3 patch notes (en dat is veel):

[...]

Moet toch maar weer eens mijn Aurora gebruiken dan! :D
Vet! Ga ik in m'n Avenger proberen.

Wat ik met de Avenger wel heb is dat die animaties van het opendoen van de deuren (2 stuks) altijd hetzelfde gaan, is gewoon een standaard geprogrammeerde animatie. Het zou toch vet zijn als je dat straks met grabby hands (en nóg later met de Oculus Touch controller :9~) écht zelf kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Snoz Lombardo schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 13:42:
[...]

Wat ik met de Avenger wel heb is dat die animaties van het opendoen van de deuren (2 stuks) altijd hetzelfde gaan, is gewoon een standaard geprogrammeerde animatie. Het zou toch vet zijn als je dat straks met grabby hands (en nóg later met de Oculus Touch controller :9~) écht zelf kan doen.
hmm dan druk ik toch veel liever E in dan weet ik zeker dat het automatisch goed gaat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Bornhald schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 13:42:
[...]

hmm dan druk ik toch veel liever E in dan weet ik zeker dat het automatisch goed gaat :D
Uiteraard. Het moet vlekkeloos gaan of gewoon helemaal niet. Het is nu alleen meer dat je soms wel een seconde of 5 naar die animatie aan het kijken bent (die momenteel nog half glitched ook).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yamotek
Snoz Lombardo schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 13:42:
[...]

Nou als ik een keer dronken wil gaan vliegen in SC heb ik liever dat de deuren nog gemakkelijk opengaan en niet dat ik voor een stel vrienden laat zien dat ik de deur niet eens open krijg omdat ik een biertje te veel op heb :*).

Jammer genoeg klopt het filmpje met de avenger niet helemaal, want de rotatiesnelheid van de persoon zou toch ook toe moeten nemen omdat er voor de rest geen krachten op het lichaam worden uitgeoefend?
Maar voor het spel ziet het er iig wel mooi uit!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tylocke
Net even mijn Avenger in free flight getest. EVA is wel erg mooi gedaan ook al zijn er nog glitches.

Net uit mijn Avenger
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/GANcdlRnDlVvlNYPUWgFylE7/full.jpg

Het uitzicht
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/XXfnwx1xB54rqD9xRny5P3rB/full.jpg

Dansen in de ruimte
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/zSBeiH1p5HqACBQbfgYt3rYP/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatupdoc
Net het spel gedownload en vind ik nog behoorlijk moeilijk met muis en keyboard. Is het makkelijker met joystick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Heb wel de PTU maar kan niet in Arena Commander geraken. Vaag :(

(*Misschien door mijn Alpha melt..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
whatupdoc schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 13:55:
Net het spel gedownload en vind ik nog behoorlijk moeilijk met muis en keyboard. Is het makkelijker met joystick?
Neen.

Vliegen wel, aimen niet. (al is dit natuurlijk geheel subjectief).

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Cygnitr0n schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 13:56:

Bijna gegarandeerd, want Chris heeft wel die brief eruit gedaan. Maar de wijziging is nog niet doorgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatupdoc
Torrie844 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 13:56:
[...]

Neen.

Vliegen wel, aimen niet. (al is dit natuurlijk geheel subjectief).
kom eigenlijk 2 handen te kort :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylocke
Cygnitr0n schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 13:56:

Al de free flight code geprobeerd? Is geldig voor bestaande backers en daarmee kom je ook in AC.

Dom dom! Die code werkt niet voor PTU :X

[ Voor 7% gewijzigd door Tylocke op 15-10-2015 13:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 13:56:
[...]

Bijna gegarandeerd, want Chris heeft wel die brief eruit gedaan. Maar de wijziging is nog niet doorgevoerd.
Afbeeldingslocatie: https://ebarnes23.files.wordpress.com/2011/12/bang-head-on-wall.jpg
Tylocke schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 13:58:
[...]

Al de free flight code geprobeerd? Is geldig voor bestaande backers en daarmee kom je ook in AC.
Ja die had ik al gedaan. Daarna bij EA blijft hij onklikbaar.

Unmelten zit nu ook een stop op, hoorde ik op het forum (Congierge) :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

[ Voor 39% gewijzigd door DutchWalnut op 15-10-2015 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Stond ook in de brief :p
(Please note that this credit payout is going to take a big script, so it may take Turbulent a few days to work out the logistics!)

Star Citizen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylocke
Cygnitr0n schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 13:58:

Ja die had ik al gedaan. Daarna bij EA blijft hij onklikbaar.

Unmelten zit nu ook een stop op, hoorde ik op het forum (Congierge) :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Onze edits hebben elkaar gemist. Die code werkt niet voor de PTU.

En ja dat unmelten vind ik jammer dat het niet meer kan. Zou graag mijn Hull B terug willen. Een paar weken wachten dus volgens Alexis.
Ja en nee, credit payout kan een aantal dagen duren maar toegang zou toch meteen kunnen of niet? Denk dat ze eerst PTU in de lucht wilden hebben. Vanavond zal vast de rest gedaan worden.

[ Voor 57% gewijzigd door Tylocke op 15-10-2015 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snaakje
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18-11-2019

Snaakje

Hema Sokken

Hoe werkt het nou precies met die code dat je schepen kan uitproberen? en heeft iemand die code? kan hem zo snel niet vinden en leek me wel leuk om even wat dingen uit te proberen in arena.

StarCitizen Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Snaakje schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 14:09:
Hoe werkt het nou precies met die code dat je schepen kan uitproberen? en heeft iemand die code? kan hem zo snel niet vinden en leek me wel leuk om even wat dingen uit te proberen in arena.
CITCONFLIGHT2K15
Pagina: 1 ... 13 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.