Toon posts:

[PC] Star Citizen - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 12 ... 101 Laatste
Acties:
  • 177.649 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Snaakje schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 11:16:
[...]

oeh! :o release van de reliant is mij compleet ontgaan, erg leuk dat hij ook 2 persoons is. Ik verwacht erg veel samen met vriend(en) te spelen dus dat is ideaal, ook ziet hij er enorm tof uit! ik hou wel van die langwerpige " platte " schepen, vraag me alleen af of de stoelen in de cockpit ook " meedraaien " anders vlieg je steeds op je zijkant. 8)7 ( niet dat dat heel erg is in space, aangezien er niet echt grond is. )

zo te zien heeft hij ook een erg mooie ruime cargospace er in hangen, maar is dit wel nuttig ivm smokkelen? ik kan me heugen dat ik iets had gelezen over " hidden compartments " waar je je spul in kan verstoppen. Dit is natuurlijk wel een pre als je illegaal spul vervoert. Maar dit zelfde probleem hebben de Aurora en de Mustang ook.

nu alleen even kijken hoeveel die gaat kosten, ik kan hem eventueel ook altijd nog ingame kopen natuurlijk :) Maar als hij maar een paar tientjes duurder is vind ik dit wel een oke begin voor mij. :9
Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/o3kswd7ih5extr/source/Reliant_CockpitFunction_Final_Hobbins.png

[ Voor 5% gewijzigd door DutchWalnut op 14-10-2015 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:18
Vervelend he, die plaatjes van die wikia.... Denk je een mooie high-res afbeelding te hebben. Zodra je 'm linkt doet ie 't niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 11:22:
[...]

Vervelend he, die plaatjes van die wikia.... Denk je een mooie high-res afbeelding te hebben. Zodra je 'm linkt doet ie 't niet meer.
Yup, aangepast dan maar. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-10 14:23
Snaakje schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 11:16:
[...]

oeh! :o release van de reliant is mij compleet ontgaan, erg leuk dat hij ook 2 persoons is. Ik verwacht erg veel samen met vriend(en) te spelen dus dat is ideaal, ook ziet hij er enorm tof uit! ik hou wel van die langwerpige " platte " schepen, vraag me alleen af of de stoelen in de cockpit ook " meedraaien " anders vlieg je steeds op je zijkant. 8)7 ( niet dat dat heel erg is in space, aangezien er niet echt grond is. )

zo te zien heeft hij ook een erg mooie ruime cargospace er in hangen, maar is dit wel nuttig ivm smokkelen? ik kan me heugen dat ik iets had gelezen over " hidden compartments " waar je je spul in kan verstoppen. Dit is natuurlijk wel een pre als je illegaal spul vervoert. Maar dit zelfde probleem hebben de Aurora en de Mustang ook.

nu alleen even kijken hoeveel die gaat kosten, ik kan hem eventueel ook altijd nog ingame kopen natuurlijk :) Maar als hij maar een paar tientjes duurder is vind ik dit wel een oke begin voor mij. :9
Er komt over het algemeen ook zoveel info langs van SC zelf dat het lastig is alles bij te houden. Ik weet dat er in een design post geschreven is over het scannen van cargo en het foppen van de scanners om illegale goederen te kunnen verbergen. Wat ik me van kan herinneren is dat je geen fysieke andere cargospace nodig hebt maar dat je specifieke modules nodig hebt om de scanners te foppen. Ik zoek hem in de lunch wel even voor je op.

@SNAFU & Thisuren: Ik wist niet dat we zoveel Banu Merchantmans hadden binnen de Org. Kunnen wel bijna een aparte Blockade Runner Divisie starten!

[ Voor 4% gewijzigd door Tylocke op 14-10-2015 11:53 ]

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-09 14:18
Thisuren schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 01:21:
Zojuist met deze faction ship drawer en met behulp van het backer overzicht even een plaatje gemaakt van de GoT Inc vloot (en wat extra's van Tweakers die niet in GoT Inc zitten, maarjah). Tis nogal gigantisch en ik zal alleen de url ff plaatsen :P
Gaaf gedaan man!!
Zo te zien hebben we best wel een significante vloot als Org. Nice!

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-10 17:26

Fordox

00101010

JanAd schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 10:56:
Ja, die had ik al snel ontdekt :) Ik ben grote fan van de Stargate-series... Die als ik een poort zie, klik ik erop :+

Mss al een vraagje:
Ik heb die "Free Fly week waarin je Arena Commander module" gebruikt om te registreren. Ik heb nu toegang ed, maar geen schip denk ik. Moet ik er eentje kopen of heb ik ergens een gratis vlucht gemist?

(ik heb het spel enkel geïnstalleerd, nog niet getest - dus mogelijk een domme vraag)
Spring in de game, spring in de simpod en je ziet alle schepen op het lijstje staan :)

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
Tylocke schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 11:51:
[...]
@SNAFU & Thisuren: Ik wist niet dat we zoveel Banu Merchantmans hadden binnen de Org. Kunnen wel bijna een aparte Blockade Runner Divisie starten!
En ik wist niet dat we 2x zo veel Idris' hadden in de org. dan dat ik dacht :o , dus ja die klopt niet visueel qua aantallen.

[ Voor 7% gewijzigd door Case_C op 14-10-2015 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 11:54:
[...]

En ik wist niet dat we 2x zo veel Idris' hadden in de org. dan dat ik dacht :o , dus ja die klopt niet visueel qua aantallen.
Flinke floot aan schepen ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Cygnitr0n schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 11:57:
[...]

Flinke floot aan schepen ook :)
Dan zouden in de PU de opening van Squadron 42 na kunnen spelen :D , met 2 Idrissen naast elkaar :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heggico
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-10 00:12
Ik denk dat je je starter credits al verbrand met een keer gas geven in een idris :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snaakje
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18-11-2019

Snaakje

Hema Sokken

Oh wauw dat is echt eeuwig stoer! het hele cargo stuk blijft ook op zn plek zie ik, wat een tof idee!
Tylocke schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 11:51:
[...]

Er komt over het algemeen ook zoveel info langs van SC zelf dat het lastig is alles bij te houden. Ik weet dat er in een design post geschreven is over het scannen van cargo en het foppen van de scanners om illegale goederen te kunnen verbergen. Wat ik me van kan herinneren is dat je geen fysieke andere cargospace nodig hebt maar dat je specifieke modules nodig hebt om de scanners te foppen. Ik zoek hem in de lunch wel even voor je op.

Ah top! natuurlijk moet je ooknog fysiek dingen weten te verbergen voor als je boarding controle krijgt, ben echt heel benieuwd hoe ze dit allemaal gaan uitwerken. :X

StarCitizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
heggico schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 11:59:
Ik denk dat je je starter credits al verbrand met een keer gas geven in een idris :+
Het nieuwe vliegen, nu ook voor de Capitals :+ .

"Ga van 1:92AU naar 1:112AU enkel door uw vliegstijl aan te passen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49
Wanneer ik de UEC voor mijn alpha slot krijg zal ik binnenkort wel over gaan naar een Connie (Taurus) :+

Zijn er nog leuke grotere schepen in die prijsklasse (150-200)?

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Jorrie schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 12:07:
Wanneer ik de UEC voor mijn alpha slot krijg zal ik binnenkort wel over gaan naar een Connie (Taurus) :+

Zijn er nog leuke grotere schepen in die prijsklasse (150-200)?
Als je nu een Military Anniversary ship koopt heb je nu 3 jaar insurance. En doe dan een upgrade naar Taurus. (Ipv 6 maand insurance)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ah, schijnt dat Jef nog steeds zijn Stick & Rudder artikels doet: :)
http://massivelyop.com/20...-of-star-citizencon-2015/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Cygnitr0n schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 12:09:
[...]

Als je nu een Military Anniversary ship koopt heb je nu 3 jaar insurance. En doe dan een upgrade naar Taurus. (Ipv 6 maand insurance)
Ik zal upgraden vanaf mijn Hull A dus dan heb ik LTI, dus daar hoef ik niet over in te zitten :+

Star Citizen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Jorrie schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 12:13:
[...]

Ik zal upgraden vanaf mijn Hull A dus dan heb ik LTI, dus daar hoef ik niet over in te zitten :+
Niks gezegd. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thisuren
  • Laatst online: 05-09 13:48
Case_C schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 11:54:
[...]

In het backeroverzicht staat dat zowel SgtPoen als Fisher een Idris hebben, dus die 2 klopt in ieder geval met het overzicht :+ Of het overzicht klopt met de werkelijkheid weet ik ook niet, dat zou echt een drama worden om uit te vogelen, dus ik heb gewoon alles klakkeloos overgenomen :P Zit nog steeds te wachten op Orgs 2.0 en de fleet view :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Thisuren schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 12:30:
[...]

In het backeroverzicht staat dat zowel SgtPoen als Fisher een Idris hebben, dus die 2 klopt in ieder geval met het overzicht :+ Of het overzicht klopt met de werkelijkheid weet ik ook niet, dat zou echt een drama worden om uit te vogelen, dus ik heb gewoon alles klakkeloos overgenomen :P Zit nog steeds te wachten op Orgs 2.0 en de fleet view :z
Nu de starmap gereed is hebben ze weer tijd voor doorontwikkeling daarvan toch? Nu hopen dat het een app word met dezelfde fidelity als de Starmap :D. Gewoon in 3d door de vloot heen kunnen scrollen.

Ze hebben overigens ook weer goliath mousepads in de store! Op pre-order maar die komen redelijk vlot.
https://robertsspaceindus...dge/Goliath-Mousepads/RSI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21:13
Ja armada pack hier. Alle schepen ervoor omgesmolten. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fisher
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06-2018
SgtPoen schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 12:43:
Bijna het zelfde hier SgtPoen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

SgtPoen schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 12:43:
Commandeur Poen dus vanaf nu. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Cygnitr0n schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 12:51:
[...]

Commandeur Poen dus vanaf nu. :9
Ja zullen we nog een speciale status moeten maken binnen de org. voor Commanders van Capitals? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xm0ur3r
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 22:31
2x een idris, en nog een hoop andere dingen. Kom ik aan met mn connstelation en wat andere dingen o_0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
Xm0ur3r schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 12:55:
2x een idris, en nog een hoop andere dingen. Kom ik aan met mn connstelation en wat andere dingen o_0
Je kunt ze allemaal in-game bij elkaar sparen hoor.
En wellicht dat je iig als crew mee kunt op zo'n capital, verdien je er nog UEC mee ook en none of the responsibility...;)

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisher
Om de Idrissen uit te rusten gaat veel tijd kosten en veel missies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
Snaakje schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 12:04:

Ah top! natuurlijk moet je ooknog fysiek dingen weten te verbergen voor als je boarding controle krijgt, ben echt heel benieuwd hoe ze dit allemaal gaan uitwerken. :X
Heb het stukje even opgezocht voor je:

https://robertsspaceindus...-Notes-Electronic-Warfare

Hele artikel is sowieso erg interessant voor legale en illegale activiteiten, maar het stukje waar ik op doelde staat bijna onderaan met het kopje 'Scan Shielding'. Daar staan de 4 methoden die je kan gaan gebruiken om je cargo vrij te houden van scans. Boarding door UEE officials zit er tot nu toe niet in, en het is onduidelijk of dat gaat komen.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-10 08:56
Damnit, die Sabre is wel prachtig hoor.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/KVdFlHp.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/o2FYDAk.jpg

Ik wil er alleen niet de volle prijs voor betalen en ik heb ook niets wat ik ervoor zou willen smelten. First world problems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Ik kan hem voor 5 dollar kopen als ik mijn 3 andere schepen omsmelt. Hmm, dan heb ik liever de Connie denk ik :+

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Snoz Lombardo schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 13:28:
Damnit, die Sabre is wel prachtig hoor.

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik wil er alleen niet de volle prijs voor betalen en ik heb ook niets wat ik ervoor zou willen smelten. First world problems.
Het is inderdaad wel bizar hoe snel je de kwaliteit van de modellen ziet stijgen.. Gewoon een continue stijgende lijn.
Fisher schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 13:00:
Om de Idrissen uit te rusten gaat veel tijd kosten en veel missies
Denk dat we als organisatie graag helpen om ze battle-ready te krijgen :) . Vraag me wel af wat voor missies geschikt zijn om uit te voeren met zo'n schip. Vooral high-profile stuff gok ik zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Jorrie schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 13:32:
Ik kan hem voor 5 dollar kopen als ik mijn 3 andere schepen omsmelt. Hmm, dan heb ik liever de Connie denk ik :+
Ik zou dan ook je Connie houden :)

Ik zou hooguit m'n Hull A en m'n ongebruikte Gemini upgrade kunnen omsmelten, dan moet ik nog iets van €70 bijleggen. Maar dan heb ik geen dedicated vrachtship meer en ik wil juist gaan handelen (denk ik).

Hoe zat het ook alweer met het CCU-en van een schip uit je package? De rest van je package blijft dan wel bewaard? Want dan zou ik eventueel nog m'n Avenger kunnen upgraden maar dan wil ik sowieso eerst wachten op de rework en/of varianten daarvan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snaakje
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18-11-2019

Snaakje

Hema Sokken

Tylocke schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 13:27:
[...]

Heb het stukje even opgezocht voor je:

https://robertsspaceindus...-Notes-Electronic-Warfare

Hele artikel is sowieso erg interessant voor legale en illegale activiteiten, maar het stukje waar ik op doelde staat bijna onderaan met het kopje 'Scan Shielding'. Daar staan de 4 methoden die je kan gaan gebruiken om je cargo vrij te houden van scans. Boarding door UEE officials zit er tot nu toe niet in, en het is onduidelijk of dat gaat komen.
top dankjewel! ik zal hem straks even uitgebreid doorlezen, had al wat andere dingen gevonden over smuggeling maar deze was bij mij nog onbekend.

nu hopen dat ze binnekort wat meer duidelijkheid geven over alle verschillende dingen die je kunt doen.

StarCitizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-10 22:58

Cogency

Ginnunga

Staat de Merlin niet in de Tweakers schepen lijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thisuren
Cogency schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 14:03:
Nope, in ieder geval niet in het overzichtje met het aantal scheepies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Cogency schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 14:03:
Nu wel. ;)

Voor het schepen overzicht twijfel ik: alleen losse Merlin's meerekenen of ook alle Constellations (waar een Merlin in zit)? Voor nu tel ik alleen de losse Merlins.

[ Voor 64% gewijzigd door Snoz Lombardo op 14-10-2015 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Snoz Lombardo schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 14:07:
[...]

Nu wel. ;)

Voor het schepen overzicht twijfel ik: alleen losse Merlin's meerekenen of ook alle Constellations (waar een Merlin in zit)? Voor nu tel ik alleen de losse Merlins.
Iemand heeft een hele URL in de referral geplaatst :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

DUBBEL

[ Voor 96% gewijzigd door DutchWalnut op 14-10-2015 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:35
he hebben we maar 2 hull E's in de hele vloot ?

* AjDuLion aait zijn 1 vd 2 hull e's :+

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thisuren
AjDuLion schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 15:42:
he hebben we maar 2 hull E's in de hele vloot ?

* AjDuLion aait zijn 1 vd 2 hull e's :+
En die arme leeuw dan? :+
Snoz Lombardo schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 13:37:
[...]

Ik zou dan ook je Connie houden :)

Ik zou hooguit m'n Hull A en m'n ongebruikte Gemini upgrade kunnen omsmelten, dan moet ik nog iets van €70 bijleggen. Maar dan heb ik geen dedicated vrachtship meer en ik wil juist gaan handelen (denk ik).

Hoe zat het ook alweer met het CCU-en van een schip uit je package? De rest van je package blijft dan wel bewaard? Want dan zou ik eventueel nog m'n Avenger kunnen upgraden maar dan wil ik sowieso eerst wachten op de rework en/of varianten daarvan.
Je upgrade alleen het schip dat in je package zit. Dus je behoud je package en na de upgrade heb je een ander schip in datzelfde package.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Thisuren schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 15:48:
[...]

En die arme leeuw dan? :+

[...]

Je upgrade alleen het schip dat in je package zit. Dus je behoud je package en na de upgrade heb je een ander schip in datzelfde package.
Leeuw ?

zal volgens mij wel een hele onderneming worden om die 2 hull E's te vullen en te beveiligen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
AjDuLion schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 15:55:
[...]
Leeuw ?

zal volgens mij wel een hele onderneming worden om die 2 hull E's te vullen en te beveiligen..
AjDuLion

Ik gok deze :P , zat eerst te denken welk schip er bedoeld werd XD .

[ Voor 10% gewijzigd door Case_C op 14-10-2015 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

AjDuLion schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 15:55:
[...]

Leeuw ?

We've got an Idris :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
2 zelfs, en een hele vloot aan Sabres, Vanguards, Hornets en Retalliators.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
hehe ja die idrissen zullen eerst bewapend moeten worden.

denk dat het meer ore word haulen vanaf de vloot orion's met een hull e die heen en weer blijven vliegen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
AjDuLion schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 15:59:
hehe ja die idrissen zullen eerst bewapend moeten worden.

denk dat het meer ore word haulen vanaf de vloot orion's met een hull e die heen en weer blijven vliegen ?
Jup :) , en de mensen op de Orion kunnen contracts creëren welke jij dan als Hull-E piloot kan uitvoeren. Ik heb er goede hoop op dat dat een redelijk sec. systeem gaat worden.

In feite kunnen ze 1 mission-systeem maken, waarbij je dan kan filteren op wie 't uit mag voeren.

'Wat sieneke hier nou'?

http://steamcommunity.com...ons/0/481115363874392488/

Helemaal gemist dat Jim een filmpje had gemaakt over LoD :p .
YouTube: LINE OF DEFENSE MMO - Jizzy Menus

[ Voor 29% gewijzigd door Case_C op 14-10-2015 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thisuren
Sorry, hele slecht grap :P AjDuLion > AaiDeLeeuw...
Case_C schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 16:00:
[...]

Jup :) , en de mensen op de Orion kunnen contracts creëren welke jij dan als Hull-E piloot kan uitvoeren. Ik heb er goede hoop op dat dat een redelijk sec. systeem gaat worden.

In feite kunnen ze 1 mission-systeem maken, waarbij je dan kan filteren op wie 't uit mag voeren.
Dacht dat dat inderdaad het idee was. Maar als je dan iemand die zich aanmeldt niet kent, zou het dan ook een NPC kunnen zijn? Of zou je daar ook op kunnen selecteren? (Je kunt het natuurlijk altijd vragen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Cygnitr0n schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 15:22:
[...]

Iemand heeft een hele URL in de referral geplaatst :X
Oeps, fixed :+

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Haha no prob ;)

Staan trouwens op het moment van schrijven 45 referral codes in de database. Netjes :)
Andere kant: de kans dat de jouwe gepakt wordt wordt steeds kleiner ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
erm nee...

laatmaar, geen iodee waar het over gaat en voel me ziek..

[ Voor 19% gewijzigd door Bornhald op 14-10-2015 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-10 22:58

Cogency

Ginnunga

Snoz Lombardo schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 14:07:
[...]

Nu wel. ;)

Top, ik had nog wat credits over dus een losse Merlin gekocht voor wat Hangar decoration. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Ik heb ook een Merlin, maar die zal wel niet lang leven als ik voor de Connie ga :+

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
Jorrie schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 17:06:
Ik heb ook een Merlin, maar die zal wel niet lang leven als ik voor de Connie ga :+
Ligt er aan welke Connie natuurlijk, anders wordt het 'De Merlin is dood, leve de Merlin'. (Ofwel: je krijgt er 1 bij je Connie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RavenLord
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07 21:41

RavenLord

Live to Ride, Ride to Live

Begrijp ikhet goed dat een aantal mensen nu voor euro's schepen bij kopen? En klopt t dat zodra de game uit is, je uiteindelijk alle schepen bij elkaar zou kunnen gamen (mits je lang genoeg door vliegt)?
De game inmiddels geinstalleerd en nu wachten tot mn meissie eens achter de pc weg gaat, zodra ik weet dat de pc t een beetje trekt, ga ik ook een package kopen. Heel veel game tijd heb ik niet, en het spel zal nog wel even duren eer t echt af is, (en gezien de baby plannen die we hebben) weet ik niet hoeveel ik kan mee vliegen tzt. Ik zal denk ik vooral als lone wolf op ontdekkeings reis gaan en mij als space slet gaan gedragen en klusjes hier en daar te doen voor jullie als dat kan in de game. Stiekem duur spul in vijandig gebied stelen enzo.
Kleine zwaar bepantserde scheepjes en dan sneaky rond zoeken, lijkt mij wel wat.

Ondertussen probeer ik nu zo veel mogelijk te lezen en de filmpjes te bekijken, want ik volg net als de andere newbies het nog maar half haha

psn: splettervlek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
SNAFU schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 17:20:
[...]

Ligt er aan welke Connie natuurlijk, anders wordt het 'De Merlin is dood, leve de Merlin'. (Ofwel: je krijgt er 1 bij je Connie)
Eerst maar de Taurus, de Aquila is nog net een te grote stap :+
RavenLord schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 17:32:
Begrijp ikhet goed dat een aantal mensen nu voor euro's schepen bij kopen? En klopt t dat zodra de game uit is, je uiteindelijk alle schepen bij elkaar zou kunnen gamen (mits je lang genoeg door vliegt)?
De game inmiddels geinstalleerd en nu wachten tot mn meissie eens achter de pc weg gaat, zodra ik weet dat de pc t een beetje trekt, ga ik ook een package kopen. Heel veel game tijd heb ik niet, en het spel zal nog wel even duren eer t echt af is, (en gezien de baby plannen die we hebben) weet ik niet hoeveel ik kan mee vliegen tzt. Ik zal denk ik vooral als lone wolf op ontdekkeings reis gaan en mij als space slet gaan gedragen en klusjes hier en daar te doen voor jullie als dat kan in de game. Stiekem duur spul in vijandig gebied stelen enzo.
Kleine zwaar bepantserde scheepjes en dan sneaky rond zoeken, lijkt mij wel wat.

Ondertussen probeer ik nu zo veel mogelijk te lezen en de filmpjes te bekijken, want ik volg net als de andere newbies het nog maar half haha
Mocht je een pakket kopen, gebruik dan de Tweakers referral randomizer als je wilt, dan is er een van ons een stukje gelukkiger :+

[ Voor 66% gewijzigd door Jorrie op 14-10-2015 17:36 ]

Star Citizen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RavenLord
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07 21:41

RavenLord

Live to Ride, Ride to Live

Jorrie schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 17:34:
[...]

Eerst maar de Taurus, de Aquila is nog net een te grote stap :+

[...]

Mocht je een pakket kopen, gebruik dan de Tweakers referral randomizer als je wilt, dan is er een van ons een stukje gelukkiger :+
Al gedaan bij t aanmelden voor de free week ;)
Dus een van jullie heeft al zn credits erbij gekregen.

Ben wel helemaal hyped voor deze game haha. Lang geleden dit gevoel. Inmiddels 36 hier... En toch weer helemaal stuiterbal haha. :+

psn: splettervlek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilbair
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-01-2023
Letter from the Chairman: In addition, I’d like to reward our earliest supporters who made it possible to get to this point. Everyone with an ‘alpha access’ package will be awarded 10,000 UEC; everyone who purchased an Arena Commander pass individually will be given 5,000 UEC (with the cap raising appropriately to allow this.)

Zo te horen krijgen we allemaal wat extra UEC _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
RavenLord schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 17:42:
[...]

Al gedaan bij t aanmelden voor de free week ;)
Dus een van jullie heeft al zn credits erbij gekregen.

Ben wel helemaal hyped voor deze game haha. Lang geleden dit gevoel. Inmiddels 36 hier... En toch weer helemaal stuiterbal haha. :+
37 hier en hetzelfde hoor :+

Ooit ook Wing Commander of Privateer gespeeld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bornhald
Klopt niet helemaal, alle schepen zijn wel in de game te verkrijgen, maar voor zover bekend is de Scythe (een Vanduul fighter) niet in het spel te kopen (deze zal je moeten veroveren op een Vanduul, hoewel je hem daarna wel weer door zal kunnen verkopen)
De game inmiddels geinstalleerd en nu wachten tot mn meissie eens achter de pc weg gaat, zodra ik weet dat de pc t een beetje trekt, ga ik ook een package kopen. Heel veel game tijd heb ik niet, en het spel zal nog wel even duren eer t echt af is,
Zal inderdaad nog wel even duren, ik zou voor een standaard package gaan
(en gezien de baby plannen die we hebben)
In het begin vrijwel even veel als er voor. Succes en dat alles maar goed mag gaan
weet ik niet hoeveel ik kan mee vliegen tzt. Ik zal denk ik vooral als lone wolf op ontdekkeings reis gaan en mij als space slet gaan gedragen en klusjes hier en daar te doen voor jullie als dat kan in de game. Stiekem duur spul in vijandig gebied stelen enzo.
Vooral omdat je niet weet hoeveel tijd je gaat hebben is het wellicht het meest handig deze in game bij elkaar te sparen. Anders zou ik al snel richting een Cutlass gaan gezien deze in de buurt van een fighter (zou moeten) komen en dat deze standaard met tractorbeam komt en je dus makkelijk loot mee kan nemen (Vandaar dat volgens de lore piraten hem zo graag willen(
Als je vragen hebt, genoeg mensen hier die je de juiste richting op kunnen wijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
wilbair schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 17:43:
Letter from the Chairman: In addition, I’d like to reward our earliest supporters who made it possible to get to this point. Everyone with an ‘alpha access’ package will be awarded 10,000 UEC; everyone who purchased an Arena Commander pass individually will be given 5,000 UEC (with the cap raising appropriately to allow this.)

Zo te horen krijgen we allemaal wat extra UEC _/-\o_
krijgen is een groot woord, de mensen met een AC pass hebben hier 5 USD voor betaald (omdat hun pakket 5 USD duurder was dan hetzelfde pakket zonder AC pass of omdat ze hem los gekocht hebben)
Tylocke schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 17:44:
[...]

37 hier en hetzelfde hoor :+

Ooit ook Wing Commander of Privateer gespeeld?
Was je niet recentelijk ook 37 geworden (zo ja broekie :D )

[ Voor 15% gewijzigd door Bornhald op 14-10-2015 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Jup, ik zou hem inwisselen voor store credit, heb je meer aan.

Star Citizen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bornhald
Jorrie schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 17:50:
Jup, ik zou hem inwisselen voor store credit, heb je meer aan.
lijkt mij ook, als je UEC wil kopen kan je dat gewoon kopen. de 5 USD kan je gebruiken voor een ship upgrade of een skin oid :D
en je kan later besluiten het weer in iets anders om te zetten zolang je het niet toepast op je schip..

trouwens de GoT scheepjes lijst heeft geen optie om 2 of meer keer hetzelfde schip in te vullen :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XAtIwiV.png

(upgrades zijn niet applied omdat ik dan geen schepen meer in mn hangar heb.....)

[ Voor 22% gewijzigd door Bornhald op 14-10-2015 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
Bornhald schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 17:49:
Was je niet recentelijk ook 37 geworden (zo ja broekie :D )
Grappig want bij de meeste games ben ik juist de oude lul ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Jullie zijn gewoon beide oude lullen :+

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Jorrie schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 17:55:
Jullie zijn gewoon beide oude lullen :+
Als je zo door gaat mag je maar hopen dat je het ooit zal worden >:)
Tylocke schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 17:54:
[...]

Grappig want bij de meeste games ben ik juist de oude lul ;)
begint het nu wel een beetje naartoe te gaan, gelukkig speel ik regelmatig met vrienden die ongeveer mijn leeftijd zijn (ook nog 37 nu, voor nog iets minder dan een maand)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13-10 09:41

JanAd

Wind’s howling

Ik heb net m'n eerste pogingen gewaagd met de Basic Training en de daarop volgende stukjes... Dat vliegen/sturen in de hangaar ging wel ff goed mis (met de muis ronddraaien was geen goed idee). Eenmaal buiten was het wel dolle pret. :9

Ik ben ook de 35 net voorbij 8)7

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
DUUUUS.. eigenlijk zijn wij niet de oude lullen, maar is Jorrie het broekie wat net komt kijken :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
Denk dat ik 't broekie hier ben, ben pas 23 :+

Kwam dit net tegen... Hehe
Afbeeldingslocatie: http://imageslgmr.lazygamer.netdna-cdn.com/2014/06/StarCitizen.jpg

[ Voor 55% gewijzigd door siriouz op 14-10-2015 18:23 ]

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
Ik zit net te denken dat ik eigenlijk, praktisch gezien, ook een Gladiator toe kan voegen aan de lijst.
Ik heb nog 100 SH>Gladiator en Gladiator>SH upgrades liggen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
siriouz schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 18:08:
Denk dat ik 't broekie hier ben, ben pas 23 :+

Kwam dit net tegen... Hehe
[afbeelding]
Je vergeet Fordox ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
trouwens voor de mensen die net gekocht hebben, of misschien alleen voor de mensen die nog niet gekocht hebben..
wanneer je CITCONFLIGHT2K15 gebruikt dan zal je als het goed is een discount package moeten kunnen kopen. https://robertsspaceindus...ount-Aurora-MR-AC-Starter

is hetzelfde als het starter package alleen dan iets goedkoper.. zelf kan ik hem iig niet zien op mijn account dus gok dat het alleen voor nieuwe mensen is oid

ander accountje aangemaakt en geprobeerd maar ik zie em niet....

[ Voor 7% gewijzigd door Bornhald op 14-10-2015 18:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylocke

Ik zie nu pas deze post van je. Alle schepen kan je uiteindelijk ingame gaan verdienen. Uitzonderingen op dit moment zijn de Glaive en Scythe. Die kan je ingame wel bemachtigen maar alleen door ze van de Vanduul te stelen. Je krijgt er dan ook geen verzekering op.

Gezien je (toekomstige) situatie zou ik gewoon voor de basisgame gaan. Je kan totdat het spel uit is altijd nog upgrades kopen en hopelijk weet je dan ook beter hoeveel tijd je hebt.

Ik heb zelf het eerste jaar weinig puf gehad om te gamen maar dat kwam mede omdat de kleine meneer vertikte om door te slapen. Hij is nu 2 en het gaat gelukkig wat beter maar is vaak al om 6 uur wakker (daarom post ik ook regelmatig vroeg). Elk kind en situatie verschilt dus eigenlijk heb je niets aan mijn verhaal :P
Bornhald schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 18:25:
trouwens voor de mensen die net gekocht hebben, of misschien alleen voor de mensen die nog niet gekocht hebben..
wanneer je CITCONFLIGHT2K15 gebruikt dan zal je als het goed is een discount package moeten kunnen kopen. https://robertsspaceindus...ount-Aurora-MR-AC-Starter

is hetzelfde als het starter package alleen dan iets goedkoper.. zelf kan ik hem iig niet zien op mijn account dus gok dat het alleen voor nieuwe mensen is oid

ander accountje aangemaakt en geprobeerd maar ik zie em niet....
Die krijg je ook pas na de free flight week. Althans, dat was vorig jaar zo. Ik kan er nog steeds 1 met korting kopen.

[ Voor 17% gewijzigd door Tylocke op 14-10-2015 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Hoop ik dat ze het onnodig maken van AC pass snel genoeg verwerken, ik wil dit weekend met de freeflight code toch ff wat toestelletjes testen nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Met freeflight heb je sowieso geen AC pass nodig ;)

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Jorrie schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 18:51:
Met freeflight heb je sowieso geen AC pass nodig ;)
Ah, dat scheelt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13-10 09:41

JanAd

Wind’s howling

Tylocke schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 18:38:

Die krijg je ook pas na de free flight week. Althans, dat was vorig jaar zo. Ik kan er nog steeds 1 met korting kopen.
Ah, dat is wel interessant... _/-\o_

Dus nu eerst gratis zoveel mogelijk uittesten en dan over twee weken eens kijken waarin we gaan investeren (of niet))

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

[...]

Ik zie nu pas deze post van je. Alle schepen kan je uiteindelijk ingame gaan verdienen. Uitzonderingen op dit moment zijn de Glaive en Scythe. Die kan je ingame wel bemachtigen maar alleen door ze van de Vanduul te stelen. Je krijgt er dan ook geen verzekering op.
Stomme vraag misschien, maar als je die schepen nu koopt kan je er dan wel verzekering op krijgen? Beiden lijkt me vreemd; aan de ene kant zuur als het niet kan, andere kant verstoort het mogelijk de balans als het wel kan.
Of zit ik er nu helemaal naast? Heb me nog niet heel diep ingelezen verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamotek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22:03
godofal schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 18:57:
[...]

Stomme vraag misschien, maar als je die schepen nu koopt kan je er dan wel verzekering op krijgen? Beiden lijkt me vreemd; aan de ene kant zuur als het niet kan, andere kant verstoort het mogelijk de balans als het wel kan.
Als het goed is staat het bij het schip dat je koopt hoe lang je garantie hebt. Daarbij stoort het de balans niet echt omdat volgens de huidige plannen NPCs 90% van de economie gaan uitmaken. De garantie kan volgens mij het best vergeleken worden met EVE, als je schip hier kapot ging kreeg je een portie uitbetaald (afhankelijk van de verzekering op het schip).

Omdat je dus je schip behoudt en niet verliest verstoord dit de economie ook niet echt aangezien je schepen alleen van NPCs kan kopen (zelf schepen craften kan niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
[...]

Alle schepen waarmee je later in de PU gaat vliegen 'moeten' (het kan zonder, maar de game laat dat dan weten) een verzekering hebben. Daarin heb je je basis-verzekering op je hull, en uitbreidende verzekeringen op je cargo, componenten en dergelijk.

Piraten hebben ook verzekeringen via een eigen netwerk.

En balans is inderdaad nog een heikel punt, maar middels play-testing in alpha en beta moeten de bugs en exploits met dat systeem ook teruggebracht worden naar 0 :P . Als je het voor eigen gewin gebruikt kan het zijn dat je een bad-rating krijgt bij de verzekeraar, en daardoor je verzekering kwijt raakt. LTI kan je daardoor ook gewoon verliezen.

Verder legt Rifleshader wel goed het punt 90-10 uit, waarbij de spelers de economie moeilijk ontwrichten.

[ Voor 23% gewijzigd door Case_C op 14-10-2015 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
[...]

De Esperia Glaive is geen Vanduul schip, het is een replica gemaakt door Esperia (die replica's maakt van andere schepen voor human gebruik, zo maken ze ook de Esperia Prowler op basis van de Tevarin boarding craft.

Alleen de Sythe is een geretrofit Vanduul schip

[ Voor 3% gewijzigd door Bornhald op 14-10-2015 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 19:03:
[...]

Alle schepen waarmee je later in de PU gaat vliegen 'moeten' (het kan zonder, maar de game laat dat dan weten) een verzekering hebben. Daarin heb je je basis-verzekering op je hull, en uitbreidende verzekeringen op je cargo, componenten en dergelijk.

Piraten hebben ook verzekeringen via een eigen netwerk.

En balans is inderdaad nog een heikel punt, maar middels play-testing in alpha en beta moeten de bugs en exploits met dat systeem ook teruggebracht worden naar 0 :P . Als je het voor eigen gewin gebruikt kan het zijn dat je een bad-rating krijgt bij de verzekeraar, en daardoor je verzekering kwijt raakt. LTI kan je daardoor ook gewoon verliezen.

Verder legt Rifleshader wel goed het punt 90-10 uit, waarbij de spelers de economie moeilijk ontwrichten.
Daarnaast hebben schepen die nieuw uitkomen (zogenaamde concept sales) altijd LTI, wat staat voor LifeTime Insurance. Deze hebben dus altijd de meest basis verzekering.
Echter is het maar zelden dat je deze ook in de vorm van een starter set kan kopen, en als het kan is het maar 1 week lang dat het kan.

Wat veel mensen doen, is een goedkoop schip kopen met LTI, en deze dan upgraden naar een duurder schip wat niet meer met LTI te krijgen is.

LTI op een schip is namelijk ALLEEN tijdens de concept sale, daarna kan je het alleen maar krijgen door een schip wat al LTI heeft te upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 17:07
Hmm... site van rsi is down? Krijg page not available.. Ben ik de enige?

Zomg! DS toch gelijk! scam! ze zijn er vandoor met ons geld! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Oraijon schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 19:24:
Hmm... site van rsi is down? Krijg page not available.. Ben ik de enige?

Zomg! DS toch gelijk! scam! ze zijn er vandoor met ons geld! :P
bij mij doet hij het :D Gelukkig ze zijn er alleen met jou geld vandoor :D

[ Voor 8% gewijzigd door Bornhald op 14-10-2015 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 17:07
Bornhald schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 19:25:
[...]

bij mij doet hij het :D Gelukkig ze zijn er alleen met jou geld vandoor :D
Ah, dns flush deed het hem.. Vond het al vreemd. Zag op reddit ook al niks over site down :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
Bornhald schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 19:14:
[...]

De Esperia Glaive is geen Vanduul schip, het is een replica gemaakt door Esperia (die replica's maakt van andere schepen voor human gebruik, zo maken ze ook de Esperia Prowler op basis van de Tevarin boarding craft.

Alleen de Sythe is een geretrofit Vanduul schip
Ik doelde eigenlijk meer op de echte Vanduul Glaive maar je hebt wel gelijk dat ik het verwarrend heb gezegd. De Esperia Glaive is erg limited en heeft wel insurance. De Vanduul Scythe is eenmalig verkocht met insurance en zal nooit meer te krijgen zijn met insurance. De meeste Vanduul schepen zou je met veel moeite moeten kunnen jatten maar deze zullen nooit insurance krijgen.
[...]

Bornhald zei het correct. De Scythe is op dit moment de enige die nooit meer te koop zal zijn. Alle andere schepen zullen altijd insurance hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisher
Ik dacht ook ergens gelezen te hebben dat alle capital schepen niet te koop zijn ingame. Je moet ze veroveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Tylocke schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 19:31:
[...]

Ik doelde eigenlijk meer op de echte Vanduul Glaive maar je hebt wel gelijk dat ik het verwarrend heb gezegd. De Esperia Glaive is erg limited en heeft wel insurance. De Vanduul Scythe is eenmalig verkocht met insurance en zal nooit meer te krijgen zijn met insurance. De meeste Vanduul schepen zou je met veel moeite moeten kunnen jatten maar deze zullen nooit insurance krijgen.

[...]

Bornhald zei het correct. De Scythe is op dit moment de enige die nooit meer te koop zal zijn. Alle andere schepen zullen altijd insurance hebben.
Tenzij je 14.520 euro wil uitgeven aan het spel :) https://robertsspaceindus...The-Completionist-Digital

ps, sorry dat ik je telkens zo betweterig aan het verbeteren ben ...
Fisher schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 19:35:
Ik dacht ook ergens gelezen te hebben dat alle capital schepen niet te koop zijn ingame. Je moet ze veroveren
De Idris is te koop (packages boven de 4840 euro en heel even afgelopen weekend in een package van 2500 euro), dit is een capital, en een slag groter is de Javalin, ook deze was eenmalig te koop (en wanneer je dus 14.520 euro uit geeft kan je hem nog bij kopen voor 3.025 euro)

[ Voor 25% gewijzigd door Bornhald op 14-10-2015 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Vergeet de BTW niet, 20% er bovenop :+

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geldt dacht ik niet voor alle capitals. Idris en Javelin etc kan je wel in game halen maar de Bengal bijvoorbeeld weer niet. Die kan je inderdaad alleen capturen (of een derelict vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Dat geld in ieder geval voor de Bengal carrier, de overige schepen schijnen te koop te zijn wanneer je ingame relatie met de UEE hoog genoeg is. Dat gaat dan over waarschijnlijk een Idris, Javelin en Pegasus, maar dat kan ik natuurlijk niet zeker weten :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisher
Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 19:42:
[...]

Geldt dacht ik niet voor alle capitals. Idris en Javelin etc kan je wel in game halen maar de Bengal bijvoorbeeld weer niet. Die kan je inderdaad alleen capturen (of een derelict vinden)
Goed om te weten dat je ze op een andere manier met krijgen. Bedankt Mac, Case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-09 16:09
Sabre Concept Art uit de subscribers vault.
http://imgur.com/a/z81Lz

Oeeh...
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YYvoTtP.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1Vu9uWd.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Facerafter op 14-10-2015 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
ik wordt steeds blijer dat ik er een heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heet overigs in de Vault nog steeds Potato Concept Art..

Maar ook blij dat ik de Sabre heb als ik de plaatjes zo zie in de Vault.,

Heeft toch trappetje om cockpit in de komen zie ik.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2015 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 20:07:
Heet overigs in de Vault nog steeds Potato Concept Art..

Heeft toch trappetje om cockpit in de komen zie ik.
Ze maken er een inside joke van ;)

Dat trappetje zou ik niet op rekenen.
Let erop dat dit concept art is, een aantal van deze models zullen niet in de game komen.

Als je kijkt in de screen met het trappetje zie je dat de guns lager en verder naar achter zitten. In het concept art wat wij hebben gekregen en wat op de store page staat zitten de guns verder naar voren en hoger. Waardoor een trappetje niet mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
Bornhald schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 19:36:
[...]

Tenzij je 14.520 euro wil uitgeven aan het spel :) https://robertsspaceindus...The-Completionist-Digital

ps, sorry dat ik je telkens zo betweterig aan het verbeteren ben ...
Geeft niet hoor, zolang je de juiste informatie maar geeft ;) Zo zie je maar weer dat het niet allemaal even duidelijk is en er hier en daar toch weer uitzonderingen zijn, net zoals dat hele LTI gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Bornhald schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 20:06:
[...]
ik wordt steeds blijer dat ik er een heb :D
Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 20:07:
Zucht. Bedankt jongens, m'n Hull A is zojuist geupgrade naar een Sabre. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Snoz Lombardo schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 20:15:
[...]

[...]

Zucht. Bedankt jongens, m'n Hull A is zojuist geupgrade naar een Sabre. :P
Ik zeg goede keuze, maar ik ben dan ook geen trader :D Hull-A jat je zo weer met je Sabre :D

[ Voor 6% gewijzigd door Bornhald op 14-10-2015 20:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Facerafter
1.3.0 PTU :)

https://forums.robertsspa...7/publishing-1-3-0-to-ptu

EDIT:

Zijn de aankopen in de Voyager Direct store trouwens permanent of kan je die ook weer terug inwisselen voor UEC?

[ Voor 38% gewijzigd door Facerafter op 14-10-2015 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
NICE HYPE :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Nice! (Partial) Patch Notes:

HANGAR

Additions/Balance/Tweaks/Fixes:

- The Greycat Buggy has received an appearance, animation and handling overhaul.
- The elevator to Area 18 will now show all available instances of ArcCorp, how many people are present in each one, and how many people from your contact list are present.
- There is now a "Loadout Selector" located in all player hangar's that will allow players to select what load out they will move around the Hangar and ArcCorp with.
- The Selfland Hangar is in the process of receiving a full relighting pass to improve the overall look and atmosphere. Not 100% implemented yet.
- Camera free-look can now be activated by "Shift+G".
- "Ctrl+F" is now the hotkey to disembark a ship.
- Fixed seating in Retaliator and Gladiator and visual shaking inside Vanduul Scythe.

ARENA COMMANDER

- The Behring C-788 Ballistic Cannon has been added to the game. This gun uses a S4 mount and fires at 2.2 shots per second.
- Size 4 fixed mounts for the Hornet and Cutlass Turrets have been added to accommodate the Ballistic Cannon.
- Apocalypse Arms WarSeries SZ4 Mass Driver has been added to the game. This gun uses a S2 mount and fires at 0.7 shots per second.
- Increased the health of all ships.
- Increased overall shield strength of all ships to reduce alpha damage and bring up survival.
- Missile damage has been increased slightly to keep pace with health and improve effectiveness.
- Missile lock time has been adjusted.
- Energy weapon velocities have been buffed across the board to be faster then ballistics. Our philosophy here is that as energy weapons do no damage until shields are down, it takes more hits by energy weapons to do real damage and accuracy is thus more important.
- Damage of energy weapons has been reduced slightly to compensate.
- Ballistic weapons have received a corresponding buff to their potential range so that they can potentially hit targets that are farther away.
- Plasma bolt range decreased by 30% for the Vanduul "Wrath" Plasma Cannon.
- Neutron bolt speed increased by 20% for the Vanduul "War" Neutron Cannon.
- Cutlass has received a minor tweak to its thruster gimbals to improve maneuverability.
- The following ships and all variants have received an update to their shield meshes and animations to better align with their ship models.
Avenger, Gladius, Mustang, Cutlass, Freelancer, 300 Series, M50, Gladiator, Glaive
- Increased the power draw of the M50's engine. Decreased the strength of the M50's power plant. These two changes are to ensure that the choice of mounting a weapon with high power drain vs one with low power drain on the m50 will have a meaningful affect on performance and speed.
- Interacting character animations have been updated for all flight-ready ships.
- "Look Ahead" mode is now turned on by default. It can be toggled on and off by "Right-ALT+M".
- Weapon Gimbal Lock is now "Left-CTRL+G".

- Fixed an issue where players would not be removed from Arena Commander for being idle unless all players in the match were idle.
- Fixed Tutorial - Chapter 3 where the missiles would sometimes not track the target correctly.
- Fixed an issue where weapons fire could appear offset from the weapon muzzle, when the ship was firing while moving.
- Fixed an issue where a ships target could be lost when increasing distance from target, despite target still being in sensor range.#
- Fixed an issue where projectiles fired from ship weapons would sometimes remain protruding out of the weapon they had been shot from causing damage or display issues.
- Fixed a black screen that would occur when joining a Lobby when GIM services are down.
- Added the ability for the Lobby to return an error if a client attempts to join while GIM is down.
- Fixed an issue where clients would sometimes get stuck on a loading screen, if they are connected to a instance that no longer exists.
- Fixed an issue where the client could black screen if the lobby service was not able to communicate with the instance manager.
- Fixed one lobby issue where the player Host would see a different map and rule for a match in the UI then the players would. This would happen when a host created a game, left, and entered or created a new lobby.

SOCIAL MODULE

- ArcCorp, Area 18 is expanding! The new Galleria area is currently under construction, but available for exploration.
- New emotes have been added to the game.
/agree, /angry(1-3), /attention, /blah(1-2), /bored (2), /bow(1-6), /burp, /cheer(1-8), /chicken, /clap (5-7 are new), /come(1-4), /cry, /dance(1-6), /disagree(1-3), /failure, /flex(1-3), /flirt, /gasp(1-5), /gloat(1-4), /greet, /laugh(1-3), /point(1-4), /rude(1-3), /salute(1-2), /sit, /sleep, /smell(1-2), /threaten(1-2), /wait(1-2), /wave(1-2), /whistle(1-2)
- The maximum character capacity for Area 18 has been increased to 36. The limit will expand up to 40, if you are attempting to join an instance with players from your contact list.
- Fully functional Greycat Buggies have been added around ArcCorp and include a functional passenger seat.
- The Greycat Buggies in ArcCorp can explode and be destroyed when they impact at high speed.
- Players will now be removed from Area 18 due to inactivity after 15 minutes. An inactivity warning will be displayed 1 minute prior to removal.
- Falling out of the terrain will now kill players, and revive them in the Area 18 Medical Unit.
- The chat UI has received a graphical overhaul. New features for the chat interface include multiple tabs for conversation management, private conversations, and a contacts list that can be extended or retracted into the UI.
- The new default hotkey for the contact list is now "F11".
- Augmented Reality has been moved to the "F10" hotkey.
- Fixed a number of texture conflicts and lighting bugs in ArcCorp.
Pagina: 1 ... 12 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.