Toon posts:

[PC] Star Citizen - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 11 ... 101 Laatste
Acties:
  • 177.649 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49
Torrie844 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 17:12:
[...]

1. Ja klopt! :)
2. Mm moeilijk, Alpha = speed, Aurora = meer cargo en wat luxer qua living area. Ik zou lekker de Aurora pakken!
3. Wapens veranderen kan niet omdat je er geen extra hebt. Idd met REC kan dat via de website!

Veel plezier in the verse!
Nouja, Aurora heeft geen living area, alleen een cockpit en een bed :+

Ik zou ook gewoon de Aurora aanraden.

Star Citizen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
Torrie844 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 17:49:
Potverdrie.

Die i5-4690K die ik had gekocht via een webwinkel, blijkt dus een scam te zijn. Winkel heeft 1 dag online gestaan en meerdere gedupeerden. Via marktplaats en nu is dus mijn geld weg! Aangifte gedaan maar t zit niet mee :P Geen nieuw scheepje dus, wat ik vanavond wilde doen! Nu maar weer die I5-6600K kopen via een echte webwinkel.

Moraal van het verhaal; nooit een goede deal kopen :(

Edit; Dit is serieus de eerste keer dat ik iets niet zelf ophaal bij een verkoper. Normaal ben ik nogal stug daarin. Pfft! Lesson learned 8)7
Zullen we 'm opzoeken met de gehele vloot? O-)

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:18
RavenLord schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 18:20:
Zojuist mij ook aangemeld en van een van jullie even de referral code gepakt en dus blij gemaakt. Nu aan t downloaden voor de free week, dan kan ik eens kijken of de pc het een beetje wilt draaien en zo ja, dan ga ik ook instappen. Ziet er erg mooi uit allemaal!
Welkom :) en veel plezier met spelen. Verder is alles natuurlijk nog in alpha, en zijn de mooiste menu's nog niet geintroduceerd :P .

Weet niet zeker of je met die code in de Social module kan, maar vliegen moet gewoon gaan.

Dit is misschien een handig filmpje om te starten :) .

[ Voor 6% gewijzigd door Case_C op 13-10-2015 18:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fisher
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06-2018
Citizen Academy heeft ook een goede serie voor beginners.

YouTube: Star Citizen Beginner's Guide - Part 1, Just the Basics

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fisher
De Idris krijgt er gratis bij zijn schip een Argo transport schip. Tevens kan de Idris 4 hornets kwijt in zijn hangar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Fisher schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 19:38:
De Idris krijgt er gratis bij zijn schip een Argo transport schip. Tevens kan de Idris 4 hornets kwijt in zijn hangar.
4 Hornets, en ook 4 Sabre's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisher
Case_C schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 19:40:
[...]

4 Hornets, en ook 4 Sabre's?
Ik denk dat 8 schepen wel veel is voor een Idris. hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Fisher schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 19:47:
[...]

Ik denk dat 8 schepen wel veel is voor een Idris. hehe
Bedoel 4 Sabre's ipv Hornets :p , aangezien ze nogal wat groter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thisuren
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-09 13:48
Case_C schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 19:53:
[...]

Valt op zich wel mee. Main body is een stuk breder, maar wing span en lengte scheelt niet veel, zie deze video (hopen dat de timestamp werkt):

EDIT: Nee dus, skip naar 1:33 voor een vergelijking met de Hornet ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Thisuren op 13-10-2015 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-10 08:56
RavenLord schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 18:20:
Zojuist mij ook aangemeld en van een van jullie even de referral code gepakt en dus blij gemaakt. Nu aan t downloaden voor de free week, dan kan ik eens kijken of de pc het een beetje wilt draaien en zo ja, dan ga ik ook instappen. Ziet er erg mooi uit allemaal!
Welkom! De Random Referral Code gepakt of uit iemand z'n sig? Al een idee welke rol(len) je zou willen gaan oppakken in de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Thisuren schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 19:56:
[...]

Valt op zich wel mee. Main body is een stuk breder, maar wing span en lengte scheelt niet veel, zie deze video (hopen dat de timestamp werkt):
[video]
EDIT: Nee dus, skip naar 1:33 voor een vergelijking met de Hornet ;)
Dat valt wel mee dus :p .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Snoz Lombardo schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 19:59:
[...]

Welkom! De Random Referral Code gepakt of uit iemand z'n sig? Al een idee welke rol(len) je zou willen gaan oppakken in de game?
Verdien 5000 ingame credits! Bij het aanmelden met een referral van een Tweaker!

//Misschien een beter headline? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisher
Case_C schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 19:53:
[...]

Of 4 Sabres :9

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Case_C
Momenteel staat dit even in de TS :P , mocht iemand zich geroepen voelen een mooier plaatje te maken :P..

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/MwBLqoSXkGPCwXhFlYaZ5bE0/full.gif

We zitten overigens binnen een week al over 1/10e van 't topic heen :+ , in dit tempo zouden we gewoon 5 topics per jaar verslijten :o .

[ Voor 18% gewijzigd door Case_C op 13-10-2015 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RavenLord
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07 21:41

RavenLord

Live to Ride, Ride to Live

Snoz Lombardo schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 19:59:
[...]

Eentje van hier gepakt, ik had nog geen inlog naam van SC om in te vullen op tweakers voor de random code en wist niet zeker of ik dat na afloop ook nog kon invoeren.

Ik heb nog geen idee welke rol ik wil opnemen, maar een beetje ontdekken en cargo rond vliegen in het begin denk ik. Vooral het ontdekken van het universum lijkt mij heerlijk.
Mocht het besturen moj goed afgaan ga ik denk ik wel meer oorlogje voeren, mensen beschermen of juist de bad guy eens uithangen ;)

psn: splettervlek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
Case_C schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 20:35:
Momenteel staat dit even in de TS :P , mocht iemand zich geroepen voelen een mooier plaatje te maken :P..

We zitten overigens binnen een week al over 1/10e van 't topic heen :+ , in dit tempo zouden we gewoon 5 topics per jaar verslijten :o .
Prima plaatje! En er is geen citcon elke maand xD

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
Torrie844 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 20:50:
[...]

Prima plaatje! En er is geen citcon elke maand xD
Maar wat denk je van de 2.0 en FPS release binnenkort, met daarop volgend de November-sale/December-sale?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Case_C schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 20:35:

moet zeggen dat ik hem eigenlijk wel mooi vind :D
Case_C schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 20:55:
[...]

Maar wat denk je van de 2.0 en FPS release binnenkort, met daarop volgend de November-sale/December-sale?
Maar wit si binnenkort, wanneer het door CR gezegd wordt, ik moet het eerst allemaal nog maar zien :D

[ Voor 22% gewijzigd door Bornhald op 13-10-2015 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Bornhald schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:05:
[...]

moet zeggen dat ik hem eigenlijk wel mooi vind :D
Beetje te schreeuwerig en niet subtiel IMO :P , maar wie ben ik :) .
[...]

Maar wit si binnenkort, wanneer het door CR gezegd wordt, ik moet het eerst allemaal nog maar zien :D
Dit jaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:10:
[...]

Beetje te schreeuwerig en niet subtiel IMO :P , maar wie ben ik :) .
maar op de frontpage valt hij dan wel op
[...]

Dit jaar :+
of volgend :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:27

The Chosen One

Zie signature!

Ik geef hem een 8/10. Beetje weinig ruimte om de text bovenom heen.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
The Chosen One schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:15:
Ik geef hem een 8/10. Beetje weinig ruimte om de text bovenom heen.
Dat valt niet op in de TS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisher
Case_C schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:18:
[...]

Dat valt niet op in de TS :)
Case heeft weer goed werk geleverd... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Fisher schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:20:
[...]

Case heeft weer goed werk geleverd... _/-\o_
yup dat is zeker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
oh dit is 'n plesier

Waarom heb ik nou geen 2x 1080p monitoren :/
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/y7R74Jz.png

[ Voor 72% gewijzigd door Case_C op 13-10-2015 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
ik kwam er achter dat ik blij moet zijn dat ik alle upgrades niet op mijn schepen hb toegepast, dan zou ik namelijk geen schepen meer in mn hangar hebben...

Erin Roberts gast bij ATV volgens FB Sandi
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=930057880380832

[ Voor 42% gewijzigd door Bornhald op 13-10-2015 21:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qzar
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-09 18:06
Ik heb net ook een referal code gebruikt om een account aan te maken, ontzettend bedankt voor degene die dit heeft opgezet :).

Ga de komende dagen maar eens kijken of hij een beetje wilt draaien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bornhald
Qzar schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 23:43:
Ik heb net ook een referal code gebruikt om een account aan te maken, ontzettend bedankt voor degene die dit heeft opgezet :).

Ga de komende dagen maar eens kijken of hij een beetje wilt draaien.
Veel plezier met alvast doen wat je kan doen (Arena commander is in mijn optiek best de moeite waard, en ook rondlopen in de hangar is de eerste keren zeker leuk :D )

mocht je nog vragen hebben dan zitten hier redelijk wat fanboys zoals ikzelf die de meeste vragen wel goed weten te beantwoorden. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 12-10 08:54

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Ik heb mijn referral maar uit mijn signature gehaald en laat het over aan de random generator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goede commentaar van een character dev over de staat van de characters in de SQ42 CitizenCon demo's:
Hey guys,

Just wanted to chirp in here as I've been pushing our pipeline forward.
So you guys are aware we produced 15 MORE characters than Ryse shipped with, in about 4 months (faces). Having worked at Crytek and on Ryse stuff I have a very good idea of the time each of these characters usually gets and comparing up against Ryse won't bring us out on top quite yet as we are far from completed (and thus why you don't have SQ42 in your hands!)
The main thing is that most faces takes about a year to complete perfect. You are seeing Bishop who got only a few weeks compared to a year of work.

The other very obvious (but overlooked fact) that the comparisons to Ryse are a bit skewed because most of the cutscenes are pre-rendered (not real time) and in fact we used a different technology (called Cinebox) to render the cutscene videos for Ryse back at Crytek.
So keep in mind SC will run in REAL TIME with the cutscene rendering on your PC not before hand so that there is zero texture shock between cutscene and gameplay.

The best indication you'll have right now of the quality we are reaching for is Bishop who still as of now is about 3/4 complete with very little time for subtle polish quite yet. This is why we are releasing those guys in 2016 ;) I'd be happy to have you guys compare to other released games once we are released :) until then its a bit early! Even at this stage though it's not far off and the tech is identical, if not further, than Ryse was already.

I'd like to note to for Morrow tour the lighting can really hurt the scenes, you are seeing many cutscenes in Ryse that we poured over the lighting and rendering of for hours and hours on end, where as in Morrow tour this is all in game real time moving around with very little pre canned cinematics, much harder to get right and just takes time. We like to show you guys where we are at as of now though, but expect much more polish and even more gorgeous things to come.

The pipeline is awesome and we've made this so fast to cut the time to produce these down to weeks instead of years so you're seeing alot of quantity over quality at this exact moment.
https://forums.robertsspa.../5749176/#Comment_5749176

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thisuren
Zojuist met deze faction ship drawer en met behulp van het backer overzicht even een plaatje gemaakt van de GoT Inc vloot (en wat extra's van Tweakers die niet in GoT Inc zitten, maarjah). Tis nogal gigantisch en ik zal alleen de url ff plaatsen :P

Ohjah, voor de geinteresseerden, hier is nog een 1080p60 versie van de Bishop senate speech, maar dan zonder slecht stream kwaliteit of rare YouTube compressie. Echt een heel verschil nog en als je dan rekening houd met dat comment van die dev dan wordt het echt enorm gaaf :D

[ Voor 6% gewijzigd door Thisuren op 14-10-2015 02:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandonchat
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-03-2020
Ik weet niet of het aan mij ligt maar... volgens mij is dat niet de 1080P60 van Bishop... :s
Het lijkt er meer op dat dat een plaatje is van alle schepen die we nu in de Org hebben LOL :D

[ Voor 34% gewijzigd door Brandonchat op 14-10-2015 02:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Thisuren schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 01:21:
Zojuist met deze faction ship drawer en met behulp van het backer overzicht even een plaatje gemaakt van de GoT Inc vloot (en wat extra's van Tweakers die niet in GoT Inc zitten, maarjah). Tis nogal gigantisch en ik zal alleen de url ff plaatsen :P

Ohjah, voor de geinteresseerden, hier is nog een 1080p60 versie van de Bishop senate speech, maar dan zonder slecht stream kwaliteit of rare YouTube compressie. Echt een heel verschil nog en als je dan rekening houd met dat comment van die dev dan wordt het echt enorm gaaf :D
Haha wow, dat is erg gaaf! Jammer dat we niet genoeg personeel hebben om iedereen in te zetten (meer schepen dan leden), maar laat wel zien dat we genoeg zoden aan de dijk kunnen zetten met onze NL'se afdeling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thisuren
Brandonchat schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 02:21:
Ik weet niet of het aan mij ligt maar... volgens mij is dat niet de 1080P60 van Bishop... :s
Het lijkt er meer op dat dat een plaatje is van alle schepen die we nu in de Org hebben LOL :D
Mjah, dat is het blijkbaar ook :? Nu niet meer overigens :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Brandonchat schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 02:21:
Volgens mij moet je zijn post nog een keer lezen haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Ben ik trouwens de enige die nog steeds UEC balance op 0cr heeft staan? Er horen 2000 cr bij m'n 315p package te zitten, krijgen we de credits van onze packages pas later?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
siriouz schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 06:48:
Ben ik trouwens de enige die nog steeds UEC balance op 0cr heeft staan? Er horen 2000 cr bij m'n 315p package te zitten, krijgen we de credits van onze packages pas later?
UEC die in je pakket zitten worden nog niet toegewezen aan je account, dat zal op een later moment gebeuren.

Dus het klopt dat het bij jou op 0 zal staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Bornhald schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 06:55:
[...]

UEC die in je pakket zitten worden nog niet toegewezen aan je account, dat zal op een later moment gebeuren.

Dus het klopt dat het bij jou op 0 zal staan
Ah oké, dank je. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
zat me te bendenken dat is best lullig eigenlijk, had je na citcon met een referal code geregistreerd dan zou je er 5000 hebben...

wip starmarine armor part 2
Clean Shot: Vega Relief

ben ik de enige die dit helemaal gemist heeft?
As per the latest Chairman Letter Update. All beta packages provide full access to the game. UEC cap presumably raised to 160,000, possibly higher. If you own an Arena Commander pass and prefer $5 store credit over 5,000 UEC, you better melt it ASAP!
> Starting today, we are eliminating ‘Alpha Access’ and the $5 module passes. Anyone who has pledged for a Star Citizen Package can now play today without worrying they won’t have access to some portion of the ‘Verse in the future. No Star Marine pass, no Alpha 2.0 pass… no additional payment needed for any module in the works, pre-release. Going forward, should we need to put out some sort of limited release it will be done through the PTU test server. All backers will have access to any live release, the moment it publishes.
> Everyone with an ‘alpha access’ package will be awarded 10,000 UEC; everyone who purchased an Arena Commander pass individually will be given 5,000 UEC (with the cap raising appropriately to allow this.)
> (Please note that this credit payout is going to take a big script, so it may take Turbulent a few days to work out the logistics!)
It is now cheaper than ever to get full access to the game! $35 = Aurora ES Package. See my guide here for more info!
https://www.reddit.com/r/...ew_potential_backers_wip/
FYI: I interpret the update as: If your package contains "Alpha Access", you get 10,000 UEC. If your package contains "Arena Commander Pass", you get 5,000 UEC. If you own an individual AC pass, it is removed and you get 5,000 UEC.

[ Voor 120% gewijzigd door Bornhald op 14-10-2015 07:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Bornhald schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 07:00:
zat me te bendenken dat is best lullig eigenlijk, had je na citcon met een referal code geregistreerd dan zou je er 5000 hebben...

Tja... Ook best lullig als je zelf al wat credits gekocht had en precies datgene inmiddels zelf hebt aangeschaft wat je nu kunt krijgen dmv referrals... :+

Wat die post betreft... Nope, heb ik ook niet eerder gelezen. Binnenkort dus toch wat credits op m'n account, jeuj *O*

Foutje in de openingspost ontdekt. :X
Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:04:Op CitizenCon 2015 werd een scene uit Squadron 42 getoond met General Bishop (Gary Oldman):
Zijn rang is Admiral, niet General :P

[ Voor 6% gewijzigd door siriouz op 14-10-2015 07:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Lang geleden dat ik dit heb kunnen posten, maar: er is weer een Letter from the Chairman! :D
(mét video van Gary Oldman!)

https://robertsspaceindus...-Letter-From-The-Chairman

Chris is aan het uitdelen!
  • Die miljoenste Citizen, én z'n maat die hem heeft overgehaald te registreren, krijgen beide een Sabre van Chris.
  • Geen toegangspasses meer! "Starting today, we are eliminating ‘Alpha Access’ and the $5 module passes. Anyone who has pledged for a Star Citizen Package can now play today without worrying they won’t have access to some portion of the ‘Verse in the future. No Star Marine pass, no Alpha 2.0 pass… no additional payment needed for any module in the works, pre-release."
  • Gratis UEC! "Everyone with an ‘alpha access’ package will be awarded 10,000 UEC; everyone who purchased an Arena Commander pass individually will be given 5,000 UEC"
Edit: Bornhald was me blijkbaar voor, had niet refreshed dus zag je edit niet |:(

[ Voor 4% gewijzigd door Snoz Lombardo op 14-10-2015 07:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thisuren schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 01:21:

Nice. :) Ben eigenlijk meer geinteresseerd in de 1080p versie van The Morrow tour.
siriouz schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 07:09:
[...]

Zijn rang is Admiral, niet General :P
Thanks voor het opmerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-10 14:23
Bornhald schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 07:00:

ben ik de enige die dit helemaal gemist heeft?

[...]
Nice catch, jammer dat ze uberhaupt zo lang met die pass hebben gewerkt. Voor veel mensen was dit alleen maar verwarrend. Goeie deal dus nu voor de volledige game.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Snoz Lombardo schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 07:24:
Gratis UEC! "Everyone with an ‘alpha access’ package will be awarded 10,000 UEC; everyone who purchased an Arena Commander pass individually will be given 5,000 UEC"
[/list]

Edit: Bornhald was me blijkbaar voor, had niet refreshed dus zag je edit niet |:(
Dus de Alpha Packages voor early backers is verleden tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Cygnitr0n schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 08:13:
[...]

Dus de Alpha Packages voor early backers is verleden tijd?
Alpha Access en de module passes worden inderdaad niet meer verkocht. Ze verdwijnen uiteraard niet uit je account.

Iedereen die een Alpha Access package heeft krijgt die UEC bonus maar da's gewoon een loyalty cadeautje. De voorgaande zin was: "In addition, I’d like to reward our earliest supporters who made it possible to get to this point."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Snoz Lombardo schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 08:28:
[...]

Alpha Access en de module passes worden inderdaad niet meer verkocht. Ze verdwijnen uiteraard niet uit je account.

Iedereen die een Alpha Access package heeft krijgt die UEC bonus maar da's gewoon een loyalty cadeautje. De voorgaande zin was: "In addition, I'd like to reward our earliest supporters who made it possible to get to this point."
Oeps :+
Heb mijn Alpha gesmolten en losgetrokken van de Super Hornet. Heb ik nu iets kapot gemaakt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Cygnitr0n schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 08:32:
[...]

Heb mijn Alpha gesmolten en losgetrokken van de Super Hornet. Heb ik nu iets kapot gemaakt? :?
Ja je 10.000 UEC..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Cygnitr0n schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 08:32:
[...]

Dan krijg je waarschijnlijk niet meer de 10.000 UEC bonus. Je hebt nog wel een package neem ik aan? Anders heb je ook de game niet natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-03 17:32
Ze zouden beter alpha access, beta access en passes verwijderen zodat het clean blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Snoz Lombardo schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 08:34:
[...]

Dan krijg je waarschijnlijk niet meer de 10.000 UEC bonus. Je hebt nog wel een package neem ik aan? Anders heb je ook de game niet natuurlijk :P
Aah dat vind ik niet erg :)
Ja, heb nog een LN package na het smelten, dus dat is geen probleem. Maar m'n SuperHornet heeft nu wel 3 Year Insurance ipv 2 maand.
Als dat alles is :9
AndrewBourgeois schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 08:34:
Ze zouden beter alpha access, beta access en passes verwijderen zodat het clean blijft.
Mee eens, maar dat wordt straks wel gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
AndrewBourgeois schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 08:34:
Maar voor veel mensen is het wel een digitaal object van 5$, maar je hebt gelijk.. Dat hadden ze makkelijk uit alle account kunnen verwijderen, om er 5$ op de account te zetten.

Die electric shotgun is overigens wel behoorlijk heftâg :P .
Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/xluyf12ur31mmr/slideshow_wide/JumpPoint_03-09_Sep-15_WIP12.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Case_C op 14-10-2015 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Valt mee ja, maar ik verwacht dichter tegen release nog wel wat early backer rewards, dus ik had zo'n package denk ik niet weg gedaan. Eerder wachten tot CCU mogelijkheid. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 08:38:
[...]

Maar voor veel mensen is het wel een digitaal object van 5$, maar je hebt gelijk.. Dat hadden ze makkelijk uit alle account kunnen verwijderen, om er 5$ op de account te zetten.
Dat kan je nog doen als je het nu met toch...

En ik denk eigenlijk dat ze het wel helemaal verwijderen.
Starting today, we are eliminating ‘Alpha Access’ and the $5 module passes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 08:39:
[...]
Valt mee ja, maar ik verwacht dichter tegen release nog wel wat early backer rewards, dus ik had zo'n package denk ik niet weg gedaan. Eerder wachten tot CCU mogelijkheid. :)
Ja, ik had een Alpha MR (ge-upped naar SH). Maar door die actie van CR nu, is het downgraden ook niet meer nodig. Daarom hebben ze bij CIG waarschijnlijk gezegt om die acces passes eruit te halen. Want het maakt nu toch niets meer uit.

En als ik iets ga missen, dan meld ik me wel bij CIG, maar ik reken er niet op dat we na deze UEC nog maar iets van een reward krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snaakje
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18-11-2019

Snaakje

Hema Sokken

Torrie844 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 17:12:
[...]

1. Ja klopt! :)
2. Mm moeilijk, Alpha = speed, Aurora = meer cargo en wat luxer qua living area. Ik zou lekker de Aurora pakken!
3. Wapens veranderen kan niet omdat je er geen extra hebt. Idd met REC kan dat via de website!

Veel plezier in the verse!
Top bedankt! _/-\o_ misschien een idee een wat luxere versie van de aurora te nemen? volgensmij is de MR vrij basis, zal ik wel even naar kijken. Probleem is dat ik de Mustang's wel heel erg mooi vind vergeleken de lelijke vliegende zeecontainers Aurora. 8)7
Bornhald schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 17:33:
[...]

REC is geld wat alleen voor de simulator Is. Dus arena commander.

Ik zou bij een piraat in z'n clubje gaan zitten die je wat beters kan lenen.. Hint hint. Maar ik zou beginnen met een mustang.

Wanneer je via de website wat koopt met REC kan je dit op je scheepje passen in de hangar. Standaard mag je er dan 7x24 uur gebruik van maken. Dus speel je 1x in de week kan je er 7 keer gebruik van maken
Ik had me al aangesloten bij een smokkelaars groep, maar wil me nog niet teveel bezig houden met ORG's totdat ze echt wat gaan uitmaken straks vlak voor de release. :) maar ik hou me zeker aanbevolen om flink wat dingen af te pakken van andere spelers })

beide nogmaals bedankt voor de extra info! ik denk dat ik maar gewoon een muntje moet gaan gooien om te bepalen wat ik nou wil :S

StarCitizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Cygnitr0n schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 08:41:
[...]

Ja, ik had een Alpha MR (ge-upped naar SH). Maar door die actie van CR nu, is het downgraden ook niet meer nodig. Daarom hebben ze bij CIG waarschijnlijk gezegt om die acces passes eruit te halen. Want het maakt nu toch niets meer uit.

En als ik iets ga missen, dan meld ik me wel bij CIG, maar ik reken er niet op dat we na deze EUC nog maar iets van een reward krijgen.
Bij 1 miljoen mensen die een pledge hebben gedaan misschien nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Bornhald schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 08:43:
[...]

Bij 1 miljoen mensen die een pledge hebben gedaan misschien nog
CR heeft je nu afgekocht door een digitale 'refund' te doen van alle passes. Die advocaat van CIG is erg goed. >:)*Als ik even de advocaat van de duivel mag spelen.

[ Voor 9% gewijzigd door DutchWalnut op 14-10-2015 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Cygnitr0n schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 08:44:
[...]

CR heeft je nu afgekocht door een digitale refund te doen van alle passes. Die advocaat van CIG is erg goed. >:)*Als ik even de advocaat van de duivel mag spelen.
Of wanneer ze 100m funding hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
Case_C schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 08:38:
[...]

Ze komen hun verplichtingen na: iedereen met een Package krijgt Alpha Access. Een refund is dus niet nodig.
Ze geven je wel nog een bonus van 10 000 UEC voor Alpha Access en 5 000 UEC voor de Arena Commander pass maar dat moeten ze niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:14
En hoe krijg ik mijn referral code in de Tweakers distributie database? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Haay schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 08:48:
http://goo.gl/forms/3UxJPnVhsD

Door het daar in te vullen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Haay schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 08:48:
Via de backer-invulformulier. Zal het erbij zetten in de TS :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
Snaakje schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 08:42:
[...]

Top bedankt! _/-\o_ misschien een idee een wat luxere versie van de aurora te nemen? volgensmij is de MR vrij basis, zal ik wel even naar kijken. Probleem is dat ik de Mustang's wel heel erg mooi vind vergeleken de lelijke vliegende zeecontainers Aurora. 8)7

[...]

Ik had me al aangesloten bij een smokkelaars groep, maar wil me nog niet teveel bezig houden met ORG's totdat ze echt wat gaan uitmaken straks vlak voor de release. :) maar ik hou me zeker aanbevolen om flink wat dingen af te pakken van andere spelers })

beide nogmaals bedankt voor de extra info! ik denk dat ik maar gewoon een muntje moet gaan gooien om te bepalen wat ik nou wil :S
Ik zat net naar je oorspronkelijke post te kijken. Is de Reliant niets voor je? Dat is namelijk ook een starter schip. Zodra deze uit komt kan je je Aurora naar de Reliant upgraden. Hij is wel ietsjes duurder maar je kan dan ook meteen meer cargo vervoeren en je hebt een mooier schip.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Tylocke schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 08:52:
[...]

Ik zat net naar je oorspronkelijke post te kijken. Is de Reliant niets voor je? Dat is namelijk ook een starter schip. Zodra deze uit komt kan je je Aurora naar de Reliant upgraden. Hij is wel ietsjes duurder maar je kan dan ook meteen meer cargo vervoeren en je hebt een mooier schip.
Volgens mij zou hij niet eens gek duurder zijn toch? Alleen 't concept was duuder door LTI toch? De waarde van mijn Reliant is 50$ op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
Case_C schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 08:53:
[...]

Volgens mij zou hij niet eens gek duurder zijn toch? Alleen 't concept was duuder door LTI toch? De waarde van mijn Reliant is 50$ op de site.
Valt inderdaad mee, maar is toch een $25 verschil met de Aurora MR of 20 met een Mustang Alpha. Gezien de wensen denk ik wel dat het een goede upgrade is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 08:53:
[...]

Concept is meestal goedkoper (Constellation concept 225 constellation later 250, freelancer 100 naar 110 etc)

LTI zou niks m t de prijs moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
Als de Reliant nog duurder wordt zijn de 300i en de Avenger net zo goed starters. Sowieso vreemd want de Reliant zit mbt prijs eigenlijk toch al in de middenklasse waar dus Origin en Aegis ook zitten met hun 'starter' schepen.

Nu is het nog wachten op de Drake Dragonfly. Anvil zie ik geen starter maken omdat ze een militaire focus hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Ehm wtf?
http://i.imgur.com/y9tlzcP.png?1

Sean Tracy heeft gereageerd op de kwaliteit vande SQ42 demo :)
Hey guys,

Just wanted to chirp in here as I've been pushing our pipeline forward.
So you guys are aware we produced 15 MORE characters than Ryse shipped with, in about 4 months (faces). Having worked at Crytek and on Ryse stuff I have a very good idea of the time each of these characters usually gets and comparing up against Ryse won't bring us out on top quite yet as we are far from completed (and thus why you don't have SQ42 in your hands!)
The main thing is that most faces takes about a year to complete perfect. You are seeing Bishop who got only a few weeks compared to a year of work.

The other very obvious (but overlooked fact) that the comparisons to Ryse are a bit skewed because most of the cutscenes are pre-rendered (not real time) and in fact we used a different technology (called Cinebox) to render the cutscene videos for Ryse back at Crytek.
So keep in mind SC will run in REAL TIME with the cutscene rendering on your PC not before hand so that there is zero texture shock between cutscene and gameplay.

The best indication you'll have right now of the quality we are reaching for is Bishop who still as of now is about 3/4 complete with very little time for subtle polish quite yet. This is why we are releasing those guys in 2016 ;) I'd be happy to have you guys compare to other released games once we are released :) until then its a bit early! Even at this stage though it's not far off and the tech is identical, if not further, than Ryse was already.

I'd like to note to for Morrow tour the lighting can really hurt the scenes, you are seeing many cutscenes in Ryse that we poured over the lighting and rendering of for hours and hours on end, where as in Morrow tour this is all in game real time moving around with very little pre canned cinematics, much harder to get right and just takes time. We like to show you guys where we are at as of now though, but expect much more polish and even more gorgeous things to come.

The pipeline is awesome and we've made this so fast to cut the time to produce these down to weeks instead of years so you're seeing alot of quantity over quality at this exact moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 17:07
Tylocke schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 09:06:
Als de Reliant nog duurder wordt zijn de 300i en de Avenger net zo goed starters. Sowieso vreemd want de Reliant zit mbt prijs eigenlijk toch al in de middenklasse waar dus Origin en Aegis ook zitten met hun 'starter' schepen.

Nu is het nog wachten op de Drake Dragonfly. Anvil zie ik geen starter maken omdat ze een militaire focus hebben.
Is eigenlijk al een tijdje zo toch? 300 series is ook eigenlijk al een tijd wel een Starter Ship Deluxe. Reliant heeft alleen wat meer focus op cargo en is wat minder combat oriented waardoor dat meer opvalt :)
En Aegis heeft ook militaire focus, die heeft met de Avenger ook een Deluxe starter ;)

Maar ben het denk ik wel met je eens dat er (nog) geen starter komt van Anvil, wellicht als de game uit is dat die er nog komt though.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Tylocke schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 09:06:

Drake Dragonfly: You don’t so much as climb into the Dragonfly as you do put it on around you. In short, it’s the closest thing to strapping an engine and a weapons mount to your spacesuit… or, as the advertising campaign claims, it’s the closest thing to riding the vacuum yourself. Occupying somewhere in the pantheon between a snub fighter and an Aurora, the Dragonfly is a speedy, maneuverable ultralight designed to be cheaply constructed in large numbers and to be readily customized by hobbyists. Dragonfly’s have become the favorite of a particular brand of enthusiast that frequently gather together to share their modifications, off-track race… and other less legitimate “hobbies.”
Ultra light ship

Aegis Terrapin: A literal tough nut to crack, the Terrapin is the most heavily armored of the base-priced spacecraft on the market. Originally designed for long-range survey missions in dangerous star systems, the Terrapin’s design philosophy involves wrapping the ship in additional layers of armor and reserving a significant amount of engine power to host the largest shield generator in its class. Terrapins are popular among private miners, with an equipment mount and a small storage hold that can be converted for valuable minerals.
Mining ship

Anvil Hurricane: Some ships avoid dangerous encounters with speed, some with stealth and others with maneuverability. The Anvil Hurricane’s philosophy is that it should be able to blast anything that gets in its way out of the sky. The Hurricane won’t win any races and its electronic signature won’t let you sneak behind enemy lines… but it features a wide array of fully customizable small bore weapons hardpoints plus the ability to customize weapons types in several ways. Hurricanes are often used by militia squadrons and private organizations seeking to add a “heavy” to their lineup.
Heavy Ship

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Oraijon schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 09:12:
[...]

Is eigenlijk al een tijdje zo toch? 300 series is ook eigenlijk al een tijd wel een Starter Ship Deluxe. Reliant heeft alleen wat meer focus op cargo en is wat minder combat oriented waardoor dat meer opvalt :)
En Aegis heeft ook militaire focus, die heeft met de Avenger ook een Deluxe starter ;)

Maar ben het denk ik wel met je eens dat er (nog) geen starter komt van Anvil, wellicht als de game uit is dat die er nog komt though.
Throw away fighter van Anvil :P ? Op zich wel een leuk idee, je hebt de M50 en Merlin natuurlijk. Maar wellicht een iets grotere light-fighter?

Oh?

Cygnitr0n, waren die ook al in design? Dragonfly wel, maar de rest?

[ Voor 5% gewijzigd door Case_C op 14-10-2015 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 09:18:
[...]

Throw away fighter van Anvil :P ? Op zich wel een leuk idee, je hebt de M50 en Merlin natuurlijk. Maar wellicht een iets grotere light-fighter?

Oh?

Cygnitr0n, waren die ook al in design? Dragonfly wel, maar de rest?
Ze zitten in dezelfde line-up als de Reliant. Neem aan van wel.

Bron: https://robertsspaceindus...-Letter-From-The-Chairman

[ Voor 11% gewijzigd door DutchWalnut op 14-10-2015 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Cygnitr0n schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 09:19:
[...]

Ze zitten in dezelfde line-up als de Reliant. Neem aan van wel.

Bron: https://robertsspaceindus...-Letter-From-The-Chairman
Dan ga ik voor een Hurricane :) . Maar... daar mochten we uit kiezen. Reliant was gekozen, en Ben wou de Dragonfly toch zien ingame. Die andere schepen zullen waarschijnlijk pas na release komen dan..

[ Voor 20% gewijzigd door Case_C op 14-10-2015 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Het drake schip lijkt me niks, of het moet heel erg verbazen wanneer het uit komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Bornhald schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 09:24:
Het drake schip lijkt me niks, of het moet heel erg verbazen wanneer het uit komt..
Toch leuk om een space-motor in je Carrack te hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorrie
https://robertsspaceindus...-Letter-From-The-Chairman

Alpha Acces weg dus. Module passes ook. Early backers krijgen er 10k UEC voor terug. Hmm, kan ik eindelijk mijn Avenger pakket smelten!

Wat natuurlijk al gemeld was, uiteraard :+

[ Voor 9% gewijzigd door Jorrie op 14-10-2015 09:29 ]

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 09:25:
[...]

Toch leuk om een space-motor in je Carrack te hebben?
heb liever iets wat kan schieten en/of loot verplaatsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
Bornhald schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 09:28:
[...]

heb liever iets wat kan schieten en/of loot verplaatsen :)
Dat lukt bikers ook altijd, shotgun en busje Avenger huren stelen toch? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
Cygnitr0n schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 09:17:
[...]

Drake Dragonfly: You don’t so much as climb into the Dragonfly as you do put it on around you. In short, it’s the closest thing to strapping an engine and a weapons mount to your spacesuit… or, as the advertising campaign claims, it’s the closest thing to riding the vacuum yourself. Occupying somewhere in the pantheon between a snub fighter and an Aurora, the Dragonfly is a speedy, maneuverable ultralight designed to be cheaply constructed in large numbers and to be readily customized by hobbyists. Dragonfly’s have become the favorite of a particular brand of enthusiast that frequently gather together to share their modifications, off-track race… and other less legitimate “hobbies.”
Ultra light ship

Aegis Terrapin: A literal tough nut to crack, the Terrapin is the most heavily armored of the base-priced spacecraft on the market. Originally designed for long-range survey missions in dangerous star systems, the Terrapin’s design philosophy involves wrapping the ship in additional layers of armor and reserving a significant amount of engine power to host the largest shield generator in its class. Terrapins are popular among private miners, with an equipment mount and a small storage hold that can be converted for valuable minerals.
Mining ship

Anvil Hurricane: Some ships avoid dangerous encounters with speed, some with stealth and others with maneuverability. The Anvil Hurricane’s philosophy is that it should be able to blast anything that gets in its way out of the sky. The Hurricane won’t win any races and its electronic signature won’t let you sneak behind enemy lines… but it features a wide array of fully customizable small bore weapons hardpoints plus the ability to customize weapons types in several ways. Hurricanes are often used by militia squadrons and private organizations seeking to add a “heavy” to their lineup.
Heavy Ship
Dank je voor deze informatie! Helemaal vergeten dat we destijds gestemd hebben op deze schepen. Ik wordt oud 8)7

Het is alleen nog niet bevestigd wanneer deze in de pipeline komen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Tylocke schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 09:38:
[...]

Dank je voor deze informatie! Helemaal vergeten dat we destijds gestemd hebben op deze schepen. Ik wordt oud 8)7
Denk dat er nog wel meer van dit soort dingen zijn die we allang uit het oog verloren zijn. :)

Op Reddit was er af en toe een post "Keeping 'em honest" waarin alle beloftes uit alle milestones werden genoemd, en wat de status ervan is. Jammer dat dat niet meer wordt bijgehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Wel jammer dat we niet een speciaal flair item hebben gekregen, vind ik ook wel wat hebben :+

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Jorrie schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 10:18:
Wel jammer dat we niet een speciaal flair item hebben gekregen, vind ik ook wel wat hebben :+
Mee eens!! Dus die UEC is het geworden, en daar geef ik zelf niets om. Dus heb ik de alpha maar gesmolten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-09 14:18
Off-topic: Jorrie & Torrie, jullie zouden een duo moeten vormen.. ;)

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
Moet trouwens zeggen dat ik de laatste tijd niet zo hyped meer ben over m'n Lancer MIS. Heb laatst wel m'n Gladius kunnen upgraden naar Freelancer > MIS. Dus hij staat nu wel in m'n hangar, maar tussen de Vanguards, Sabres en Tali's van deze wereld verbleekt hij wel een klein beetje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Oraijon schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 10:28:
Moet trouwens zeggen dat ik de laatste tijd niet zo hyped meer ben over m'n Lancer MIS. Heb laatst wel m'n Gladius kunnen upgraden naar Freelancer > MIS. Dus hij staat nu wel in m'n hangar, maar tussen de Vanguards, Sabres en Tali's van deze wereld verbleekt hij wel een klein beetje :P
Nog even wachten op de Freelancer rework dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tsja, voor mij blijft het een van de interessantste schepen, omdat ie goed in je eentje te opereren is (nu weet ik dat grotere schepen nu ook wel de mogelijkheid krijgen voor volledige NPC crew maar dan nog).

En inderdaad de rework. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Zeker als de MIS de fidelity gaat krijgen met z'n missile bays zoals de Vanguard dat heeft :D . Dan wil je 'm niet meer kwijt gok ik. Hij word echt behoorlijk groter ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 09:41

JanAd

Wind’s howling

Ik heb mij maandag avond na het lezen van het artikel op de Frontpage vorige zondag ook aangemeld en het spel geïnstalleerd. (De linkjes van Chameleonghost gebruikt) Eens kijken of ik straks eens een paar uurtjes kan testen hoe het allemaal werkt.

Een paar pagina's terug staan beginners-help-filmpjes zag ik, straks eens bekijken.

Ik ben benieuwd. Ik heb vroeger uren en uren Freelancer gespeeld. Voornamelijk de Single player maar toch ook een tijdje online.

Moesten jullie nog wat filmjes en teksten hebben die je als n00b best even leest of bekijkt. Geef maar door.

Die ARK Starmap is wel prachtig om in rond te kijken _/-\o_

Nuja, ik probeer hier al wat mee te lezen, al kan ik niet echt goed volgen :+

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
JanAd schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 10:40:
Ik heb mij maandag avond na het lezen van het artikel op de Frontpage vorige zondag ook aangemeld en het spel geïnstalleerd. (De linkjes van Chameleonghost gebruikt) Eens kijken of ik straks eens een paar uurtjes kan testen hoe het allemaal werkt.

Een paar pagina's terug staan beginners-help-filmpjes zag ik, straks eens bekijken.

Ik ben benieuwd. Ik heb vroeger uren en uren Freelancer gespeeld. Voornamelijk de Single player maar toch ook een tijdje online.

Moesten jullie nog wat filmjes en teksten hebben die je als n00b best even leest of bekijkt. Geef maar door.

Welkom! Als je vragen hebt, hier worden ze over het algemeen in no-time beantwoord door één van onze experts ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Check ook de laatste Arena Commander Manual:
https://robertsspaceindus...urce/AC-Manual-1-1-V7.pdf

Voor de rest wat Snoz zegt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylocke

Welkom! En die Starmap is echt wel een staaltje mooi werk. Hij loopt helaas niet altijd even soepel. Heb je toevallig al een keer de jumppoints aangezet en dan door zo'n jumppoint naar een ander systeem gegaan? Erg gaaf gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Ja, die had ik al snel ontdekt :) Ik ben grote fan van de Stargate-series... Die als ik een poort zie, klik ik erop :+

Mss al een vraagje:
Ik heb die "Free Fly week waarin je Arena Commander module" gebruikt om te registreren. Ik heb nu toegang ed, maar geen schip denk ik. Moet ik er eentje kopen of heb ik ergens een gratis vlucht gemist?

(ik heb het spel enkel geïnstalleerd, nog niet getest - dus mogelijk een domme vraag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
Snoz Lombardo schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 10:31:
[...]

Nog even wachten op de Freelancer rework dan :)
Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 10:33:
[...]

Tsja, voor mij blijft het een van de interessantste schepen, omdat ie goed in je eentje te opereren is (nu weet ik dat grotere schepen nu ook wel de mogelijkheid krijgen voor volledige NPC crew maar dan nog).

En inderdaad de rework. :)
Case_C schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 10:33:
[...]

Zeker als de MIS de fidelity gaat krijgen met z'n missile bays zoals de Vanguard dat heeft :D . Dan wil je 'm niet meer kwijt gok ik. Hij word echt behoorlijk groter ook.
Ja das allemaal waar. Heb wel vast een gratis MIS > SupHornet upgrade gekocht voor als ik hem toch ooit zat wordt. Maar ik laat hem voor nu wel even staan. Vond een upgrade naar een Andromeda ook interessant eventueel, maar niet voor ik de reworks van beide goed heb kunnen bekijken :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Case_C

Welkom :) , de TS kan ook handig zijn. Maar misschien mis je er iets van een start-up guide in?

Kan goed begrijpen dat de meeste zinnen die hier staan nergens op slaan, als je geen beeld hebt bij de schepen waarover we het hebben :P . Kwam er trouwens achter dat ik iets niet wist over de Freelancer MIS....
De missiles komen uit de bovenkant van de cargo bay.. Alleen intern zie je daar nog niets van.
Afbeeldingslocatie: http://vignette2.wikia.nocookie.net/starcitizen/images/0/09/FreelancerMIS.jpg/revision/latest?cb=20140618021647
Bij de Vanguard zie je aan de binnenkant de torpedoes wegvliegen als je ze afvuurt :P .
Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/tmwh45puvmrqor/source/Vanguard_harbinger_life_pod_section_starboardside.png
JanAd schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 10:56:
Ja, die had ik al snel ontdekt :) Ik ben grote fan van de Stargate-series... Die als ik een poort zie, klik ik erop :+

Mss al een vraagje:
Ik heb die "Free Fly week waarin je Arena Commander module" gebruikt om te registreren. Ik heb nu toegang ed, maar geen schip denk ik. Moet ik er eentje kopen of heb ik ergens een gratis vlucht gemist?

(ik heb het spel enkel geïnstalleerd, nog niet getest - dus mogelijk een domme vraag)
Je kan in Arena Commander gewoon schepen selecteren om mee te vliegen. Je hangar is idd leeg, maar in Free-Flight kan je landen op landing pads om de schepen te bekijken.

[ Voor 19% gewijzigd door Case_C op 14-10-2015 11:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bornhald
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/n4C32Mp.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Case_C schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 10:56:

Welkom :) , de TS kan ook handig zijn. Maar misschien mis je er iets van een start-up guide in?
Dat zou best wel handig zijn. Er is zeer veel informatie over het spel hier te vinden. Maar hoe je nu juist moet beginnen vond ik zo direct toch niet.

Het maken van een account ed is nu niet moeilijk natuurlijk, maar wat dan... Ik ben er in ieder geval wel enthousiast over geworden _/-\o_

Edit; nu ff deze bekijken YouTube: Start Here Star Citizen - New Player Tutorial

nog wat werken... en dan straks eens proberen :)

[ Voor 16% gewijzigd door JanAd op 14-10-2015 11:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AndrewBourgeois

Wat je zeker moet weten (de TS is een mooie samenvatting maar 't blijft lang om allemaal te lezen):
je kan momenteel enkel dogfighten, racen en 1 landing location bezoeken. Allemaal onafgewerkt.
Momenteel kan je dus de volgende zaken niet testen:
- singleplayer missies,
- FPS,
- multi-crew schepen
- exploratie,
- mining,
- salvaging,
- missies
- trading.

Als je tijd hebt, kijk dan naar de CitCon 2015 presentatie waar je meest recente planning kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snaakje
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18-11-2019

Snaakje

Hema Sokken

Tylocke schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 08:52:
[...]

oeh! :o release van de reliant is mij compleet ontgaan, erg leuk dat hij ook 2 persoons is. Ik verwacht erg veel samen met vriend(en) te spelen dus dat is ideaal, ook ziet hij er enorm tof uit! ik hou wel van die langwerpige " platte " schepen, vraag me alleen af of de stoelen in de cockpit ook " meedraaien " anders vlieg je steeds op je zijkant. 8)7 ( niet dat dat heel erg is in space, aangezien er niet echt grond is. )

zo te zien heeft hij ook een erg mooie ruime cargospace er in hangen, maar is dit wel nuttig ivm smokkelen? ik kan me heugen dat ik iets had gelezen over " hidden compartments " waar je je spul in kan verstoppen. Dit is natuurlijk wel een pre als je illegaal spul vervoert. Maar dit zelfde probleem hebben de Aurora en de Mustang ook.

nu alleen even kijken hoeveel die gaat kosten, ik kan hem eventueel ook altijd nog ingame kopen natuurlijk :) Maar als hij maar een paar tientjes duurder is vind ik dit wel een oke begin voor mij. :9

StarCitizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Snaakje schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 11:16:
[...]

oeh! :o release van de reliant is mij compleet ontgaan, erg leuk dat hij ook 2 persoons is. Ik verwacht erg veel samen met vriend(en) te spelen dus dat is ideaal, ook ziet hij er enorm tof uit! ik hou wel van die langwerpige " platte " schepen, vraag me alleen af of de stoelen in de cockpit ook " meedraaien " anders vlieg je steeds op je zijkant. 8)7 ( niet dat dat heel erg is in space, aangezien er niet echt grond is. )

zo te zien heeft hij ook een erg mooie ruime cargospace er in hangen, maar is dit wel nuttig ivm smokkelen? ik kan me heugen dat ik iets had gelezen over " hidden compartments " waar je je spul in kan verstoppen. Dit is natuurlijk wel een pre als je illegaal spul vervoert. Maar dit zelfde probleem hebben de Aurora en de Mustang ook.

nu alleen even kijken hoeveel die gaat kosten, ik kan hem eventueel ook altijd nog ingame kopen natuurlijk :) Maar als hij maar een paar tientjes duurder is vind ik dit wel een oke begin voor mij. :9
cockpit stoelen draaien ook mee dus je blijft "goed" zitten

ook leuk de Sarbre
https://sketchfab.com/mod...cc9e244698c63ce8f1d7d5a6d
Pagina: 1 ... 11 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.